Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Trailer k epizodě 6x07 - Do You Remember the First Time?

Trailer k epizodě 6x07 - Do You Remember the First Time?

Damon se snaží Elenu získat za každou cenu zpět, zatímco ona se snaží pokračovat ve svém životě bez něj.

7 0
7.11.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /158

Hortenzie

asi to bude vtipny.. ale no takkk každé normalního holka bych chtela vratit zpatky pamet ale Elena si zase bude hrat na nedobytnou…

#3 mima33
7.11.2014 | 10:38:30
hali13

Tohle mi přijde docela zbytečný.Chápu že Delena má hodně fanoušků ale seriál se přece nemůže točit jen kolem nich chce to nějaký děj a zatím to vypadá jako jedna velká nuda. Dokud byl Damon a Bonnie mrtvý a uvěznění mělo to šťávu ale teď se to bude točit jen kolem Eleny a Damona a to je potom jak telenovela!

#4 mima33 #10 Terrorka19 #47 RoseMary
7.11.2014 | 10:45:48
mima33

#1 Hortenzie: každé, len trochu normálne dievča, by si v prvom rade tie spomienky ani nenechalo vymazať :D ale u Eleny ma už zrejme neprekvapí nič.

#128 Hortenzie
7.11.2014 | 10:45:48
mima33

#2 hali13: Veď ani záporáka už nemajú. Silasa zabili hneď na začiatku, Kathrine odpratali tiež, Pôvodných šupli do druhého seriálu a v TVD to doslova skapalo. Jediné, čo ma na tejto sérii dokázalo zabaviť sú Damon, Bonnie a Enzo. Inak, aj Kai vyzeral ako potenciálny záporák. Aj by som sa potešila, keby sa stade dostal a začal robiť zlobu, aspoň by to chytilo nejaký šmrnc :D

#5 hali13 #19 kath023 #23 RoseMary
7.11.2014 | 10:48:34
hali13

#4 mima33: Souhlas :-)

7.11.2014 | 10:54:24
Sjuzzn

to ako važne…ved už je konečne naspať tak čo sa hra na nedobytnu?…ved nech ju Rick hoc nasilu posadi a vrati spať myšlienky, tak to sama chcela keby sa nahodou Damon vratil, zbytočne naťahovačky

7.11.2014 | 11:18:01
Sjuzzn

či spomienky joj už mi z toho preskakuje :D

#8 parisse
7.11.2014 | 11:18:33
parisse

#7 Sjuzzn: vždyť už nemůže,je člověk

#12 RoseMary
7.11.2014 | 11:44:07
Cůca

Sebevědomej, sexy .. Ještě že je zpátky :D

7.11.2014 | 11:49:47
Terrorka19

#2 hali13: Úplnej souhlas, zrovna jsem to chtěla napsat. Fakt v týhle řadě půjde zase jen o ně dva? to už mě fakt nebaví, asi koukám na špatnej seriál. TO se zatím držej, ale taky už tam cpou nějaký romantický zápletky :/

#81 Leuš25
7.11.2014 | 12:19:51
katek

Mal by si ho dať na večeru a máme po probléme. Ale súhlasím, treba do toho seriálu znova niekoho čo preriedi trošku stavy, bo to začína byť nasmiech.

7.11.2014 | 12:25:30
RoseMary

#8 parisse: kdo je covek?damon?to snad ne!

#13 mima33
7.11.2014 | 13:01:38
mima33

#12 RoseMary: !Alaric!

7.11.2014 | 13:04:38
Sjuzzn

jak že je človek?…ešte som nevidela dnešnu časť:D

#20 Ann379 #28 parisse
7.11.2014 | 13:42:18
Kejtý26

Zdravím, mohl by mi prosím někdo udělat jasno v tom, co se stalo Alaricovi? Přejel hranice → zemřel → byl oživen v člověka, nebo něco na ten způsob, jestli to dobře chápu. Ovšem, jestli se také dobře pamatuji, někdo ovlivnil Katherine, aby tehdy zůstala v té hrobce, asi Elijah, už nevím, a ona pak udělala tu „super léčku“ „Né nezabíjejte ho, pak bych už nikdy nemohla odejít“, jenže přesně to nakonec chtěla, když toho někoho zabili (dočasně, jestli se dobře pamatuji), tak ovlivnění zmizelo a ona si v klidu odešla z hrobky, je tak? Z toho by vyplývalo smrt- konec ovlivnění. Tak proč po Alaricově smrti nesmrti Elenino ovlivnění též nezmizelo?

#16 mima33 #31 Packa #32 tylichova1 #37 Starboy13 #55 Marselka
7.11.2014 | 13:55:33
mima33

#15 Kejtý26: vzala si mi to z úst. Zrejme na to Plecka zabudla – aj keď na také veci by sa zabúdať určite nemalo.

7.11.2014 | 14:12:53
mima33

„Elenu začíná strašit minulost, která se jí vrací, a tak je nucena čelit problémům přímo.“ → A možno sa tak predsa len stane. Toto je z popisu budúcej časti.

#31 Packa
7.11.2014 | 14:24:43
Sjuzzn

pfuu…už het nech su titulky zjavne sa toho dosť udialo v tejto časti:D…inak aj vam sa zda alebo len mne že sceny Tylera a Liv su nenormalne trapne a nudne? :D

#24 RoseMary
7.11.2014 | 14:45:32
kath023

#4 mima33: Taky jsem přemýšlela nad tím,že bych byla docela ráda kdyby se od tam dostal i Kai :D

#22 mima33 #57 RoseMary #133 RoseMary
7.11.2014 | 14:52:08
Ann379

#14 Sjuzzn: A proč se teda díváš na spoilery? :D

#21 Sjuzzn
7.11.2014 | 14:54:52
Sjuzzn

#20 Ann379: mne to nevadi:D…mňa to praveže viac nabudi a viac sa tešim kym čakam na titulky :D

7.11.2014 | 15:04:18
mima33

#19 kath023: asi sa dostane :) v popise na ďalšiu časť (čo bude o dva týždne) je, že učiní veľký objav, ktorý ich posunie k možnosti dostať sa odtiaľ, tak sa možno dočkáme aj Bonnie :D A inak, po dnešnej časti naozaj uvažujem o tom, že Jo je Kaiovou sestrou.

#62 kath023
7.11.2014 | 15:16:02
RoseMary

#4 mima33: na co potrebujes zaporaky?me se tvd nahodou libi tak jak je ted.

#27 mima33
7.11.2014 | 15:55:41
RoseMary

#18 Sjuzzn: souhlas.

7.11.2014 | 15:58:38
Sjuzzn

no konečne som pozrela:D…škoda že to tak skončilo už som bola uplne roztopena:D..a stymi jej spomienkami ako ste vyššie spominali by sa mali vratiť…a ked nie tak nech použiju to iste čo Davina v To na Cami…sice to bude bolieť:D…ale bude to isto stať zato:)

7.11.2014 | 17:17:16
Sjuzzn

no konečne som pozrela:D…škoda že to tak skončilo už som bola uplne roztopena:D..a stymi jej spomienkami ako ste vyššie spominali by sa mali vratiť…a ked nie tak nech použiju to iste čo Davina v To na Cami…sice to bude bolieť:D…ale bude to isto stať zato:)

7.11.2014 | 17:17:16
mima33

#23 RoseMary: Asi na to, že to teraz za nič nestojí. Je to fantasy seriál, nie telenovela. To rovno môžem začať pozerať Rosalindu. :/

7.11.2014 | 17:23:35
parisse

#14 Sjuzzn: jaj ,tak to sorry to jsem nechtěla

#29 Sjuzzn
7.11.2014 | 17:41:07
Sjuzzn

#28 parisse: v pohode…mne nevadia spoileriky ja sa len tešim viac:D

7.11.2014 | 18:47:25
Damon26

Chudak Damon :(

7.11.2014 | 20:58:47
Packa

#15 Kejtý26: Pravda!
#17 mima33: No kéž by. Jinak máme v seriálu další mega nelogičnost a chybu. :D A hlavně je fakt, že i kdy chci zpátky Delenu, tak dívat se celou sérii na nedobytnou Elenu a snaživého Damona se za chvíli ohraje.

#93 RoseMary
7.11.2014 | 21:26:00
tylichova1

#15 Kejtý26: Přesně, to jsem si hned říkala, že by si Elena měla vzpomenout.. A jinak si myslím, že je škoda, že je Rick člověk, mohlo to být zajímavější, když by byl upír delší dobu.

7.11.2014 | 22:09:16
makje

Bože, já Damona fakt žeru :D :D

7.11.2014 | 22:17:40
Syreen

tenhle díl byl super, těším se na další…myslím, že Damon bude fakt k sežrání a vtipný…a možná i někoho brzo sežere:))…už aby to bylo! a jak jsem Bonni nesnášela, tak se stala jednou z oblíbených:)…tak­že za mě – změna k lepšímu, lepší než minulá série /začátek nic moc, ale teď se to rozjel/

7.11.2014 | 22:37:19
Damon26

ten Liam se k ni vubec nehodi kdo vi co se z neho vyklube

#52 RoseMary
7.11.2014 | 23:16:42
Damon26

ten Liam se k ni vubec nehodi kdo vi co se z neho vyklube

7.11.2014 | 23:16:43
Starboy13

#15 Kejtý26: vždyť alarick neumřel. Kdyb umřel, tak mrtvý zůstane. Ta Jo ho zachránila a on neumřel (jen tak tam chvilu bezhybně ležel bylo asi jen aby to bylo dramatičtější) . Takže žádná chyba podel mě

#38 anndy #39 Lusesita #40 millay24ify #43 osvalsim #80 Kejtý26
8.11.2014 | 0:08:17
anndy

#37 Starboy13: myslím, že máš pravdu, ale možná ta chvilka udělá v ovlivnění skulinku a eleně se začnou vracet úryvky

#82 RoseMary
8.11.2014 | 8:48:40
Lusesita

#37 Starboy13: ale tam jde podle mě o to, že už prostě neni upír. Takže to jeho ovlivnění by mělo přestat. Přesně jak tam někdo psal o Elijahovi a Katherine. Ve chvíli kdy byl zabodlej, tak ikyž nebyl mrtvej (protože nějaký obyčejný zapíchnutí původního přeci nezabije) tak v tu chvíli přestalo fungovat ovlivnění a Katherine si vesele odkráčela. Alaric taky nezemřel, ale už by to prostě nemělo fungovat. Ale vzhledem k tý genialitě scénáristů si dokážu představit, že tenhle fakt úplně zapomenou a budou se tvářit jakože nic..

8.11.2014 | 8:55:38
millay24ify

#37 Starboy13: No, podle mě když tam tak chvíli nehybně ležel tak to byla taková ta klinická smrt, kdy vlastně je člověk na malou chviličku v podstatě mrtvý. Takže vlastně Alaric byl na malý moment dočasně mrtvý jak Elijah. Já teda doufám, že se Eleně začnou ty vzpomínky vracet, protože i když jsem taky pro Delenu sledovat celou řadu, jak ji Damon nadbíhá by mě fakt nebavilo. Nehledě na to, že i kdyby se dali znova dohromady bez těch vzpomínek, tak mně už by ten vztah přišel na věky ochuzený:-(

#45 Lusesita #46 Packa
8.11.2014 | 9:00:22
KaterinaL.

Prosím vás, nevíte někdo, jak se jmenuje ta písnička, co je slyšet, když Damon stojí na konci 7 dílu za dveřma? Díky

8.11.2014 | 9:02:38
millay24ify

Co se týče Rica, to že je zpátky člověkem mě neskutečně zklamalo:-( Měla jsem strašnou radost z toho, že je teďka prakticky původní. K jeho charakteru se takový mocný upír hodil a mohlo být zajímavé sledovat, jak mu Damon třeba trochu pomůže vyrovnat se s tím. Ale každopádně jakýkoliv Ric je lepší než žádný Ric! :-)

8.11.2014 | 9:07:01
osvalsim

#37 Starboy13: Podle mě umřel.. protože za hranicí to přece bere magii, takže upírství a vrací ho to ke stavu před tím.. no a tak musel být mrtvý aby se stal upírem..Podle mě prostě chvilku mrtvý byl, ale Jo mu srdce zase rozběhla, tím jak ho ošetřovala a tím ho vlastně zachránila a proto z něj není upír..přesně jak tu psala millay24ify : klinická smrt :)

8.11.2014 | 9:20:26
Sjuzzn

nepiše sa že v nasledujucej časti Elenu dobieha minulosť alebo niečo v tom zmysle?…može to byť že sa jej pomaličky začnu vracať spomienky?

#45 Lusesita
8.11.2014 | 10:30:31
Lusesita

#44 Sjuzzn: píše a podle mě by to taky mohlo bejt. Jak píše #40 millay24ify: ikdyby se vrátili k sobě, tak by ten vztah bez těch vzpomínek byl (pro mě) taky ochuzený. Prostě to jentak nejde oklamat „realitu“ (ano, vim že jde o seriál) a jentak se zbavit některejch událostí a žít dál bez nich (a ano, vim že jde o seriál, kde se vzpomínky mažou v jednom kuse, ale u toho jde většinou o to, aby je někdo neodhalil nebo tak..)

8.11.2014 | 10:48:17
Packa

#40 millay24ify: Souhlasím. Podle mě se mu na chvíli zastavilo srdce nebo něco, ale Jo ho prostě zpátky oživila. Resuscitace, no. :D

8.11.2014 | 11:05:28
RoseMary

#2 hali13: tak to nesleduj kdyz se ti to tak strasne nelibi.neni to nuda,je to super a jsem nadsena z toho ze je damon zpet mezi zivymi.

#48 mima33 #105 Packa
8.11.2014 | 11:47:45
mima33

#47 RoseMary: toho tvojho „tak to nesleduj“ mám plné zuby. Zmier sa s tým, že nie všetci sme zaslepení fanatici, ktorí scenáristom odpustia každý prešľap a nelogickosť. Diskusia je na to, aby ľudia vyjadrili svoj názor – aj negatívny! A to, že úroveň TVD klesá je holý fakt, ktorý dosvedčujú napríklad hodnotenia jednotlivých častí a klesajúce percentá na imdb či čsfd.

#50 Packa #135 RoseMary
8.11.2014 | 12:02:04
Sjuzzn

neviem teraz kto presne to pisal ale suhlasim že TVD chyba poriadna zaporna postava čo to okoreni:D

#50 Packa
8.11.2014 | 12:17:41
Packa

#49 Sjuzzn: Jo, proto si taky myslím, že by se Kai mohl vrátit mezi živé.

#48 mima33: Souhlasím s tím, že každý má právo na názor a není důvod, proč neříkat negativní názor. Ale jinak podle mě je šestá série skvělá. Teda byla, poslední díl už to trochu stáhl dolů. A jestli bude zbytek série o Damonovi snažícím se získat zpět Elenu, tak to půjde do kytek. Ale jinak je šestá série podle mě jedna z nejlepších.

8.11.2014 | 12:48:05
ilovevampires

moc se na ten díl těším !!!!!!!!!! :) Damon je prostě skvělej … Elena je blbá že se dál setkává s Liamem .

8.11.2014 | 13:16:36
RoseMary

#35 Damon26: nahodou se k ni docela hodi.a jsou jenom kamaradi,ne?to jenom damon si mysli ze mezi nima neco je.ja si myslim ze elena k liamovi neciti to co k damonovi a doufam ze damon liama nezabije,protoze liam je elenin kamarad a damon podle me jenom zarli.

#53 Packa
8.11.2014 | 13:25:49
Packa

#52 RoseMary: Který díl jsi naposledy viděla celý? Strašně plácáš.

Elena s Liamem se políbili, takže nejsou jenom kamarádi. Není to jenom Damon, kdo si to myslí. Ví to každý fanoušek seriálu, který sleduje i něco jiného a někoho jiného než Damona.

Elena k Damonovi teď necítí nic, leda tak nenávist. Takže vlastně ano, máš pravdu. Elena k Liamovi necítí to, co k Damonovi.

Damon Liama nezabije. Vzhledem k tomu, že chce Damon získat Elenu zpátky, tak to těžko dokáže tak, že Liama zabije. Tím by ji asi moc nepřesvědčil, že není tak hrozný, jak si ho pamatuje.

Samozřejmě že Damon žárlí, proboha!

#56 Ivčí #58 RoseMary
8.11.2014 | 13:31:12
maixnerka(delena)

damon ji v tomhle díle asi vrátí vzpomínky :) ♥

#59 RoseMary
8.11.2014 | 13:32:03
Marselka

#15 Kejtý26: přesně něco takovýho jsem si taky myslela – smrt konec ovlivnění tak jako u Kathrin s Eliahem jak ju nechal v hrobce.....

8.11.2014 | 14:13:14
Ivčí

#53 Packa: Úplně tě chápu :D

8.11.2014 | 15:09:27
RoseMary

#19 kath023: jenom at si tam zustane hajzl.nebo by se mohl kay vratit a damon by ho mohl zabit.to by bylo nejlepsi!

8.11.2014 | 15:15:32
RoseMary

#53 Packa: mozna mas pravdu jenze ji polibil liam a ona to nechtela protoze prece porad miluje damona ne?damon na liama zarli a to se mi docela libi,protoze mu na elene zalezi a jo nemyslim si ze by damon liama zabil je to elenin kamarad a mas pravdu damon by ji tim kdyby ho zabil jenom utvrdil v tom ze je jenom chladnokrevny zabijak.treba si elena s damonem o citech k liamovi otevrene promluvi a tim se vsechno vyjasni i kdyz tomu neverim ani ja sama.

#60 mima33
8.11.2014 | 15:23:44
RoseMary

#54 maixnerka(delena): to doufam.

8.11.2014 | 15:25:22
mima33

#58 RoseMary: ty aj vnímaš, keď pozeráš? Liam pobozkal Elenu a potom, v ďalšej časti, ona jeho. A myslím, že je očividné, že po tom ovplyvnení Damona znenávidela.

#61 Packa
8.11.2014 | 15:35:04
Packa

#60 mima33: Nevnímá. Mám pocit, že její sledování seriálu probíhá asi nějak takhle: .............­....Damon!...­............Da­mon!........Da­mon!.........­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.....Konec dí­lu.

#62 kath023 #63 Terrorka19 #79 mima33 #118 RoseMary
8.11.2014 | 15:39:56
kath023

#22 mima33: Určitě bych byla ráda,kdyby se dostal zpátky,protože nějakej záporák tam prostě být čas od času musí.Podle mě byl Klaus nebo Enzo taky ze začátku spíš záporná postava,ale teď už ne (a Klaus už v TVD ani není) a chtělo by to něčím oživit.A navíc když nad tím tak přemýším,na Kaiovi bylo něco co se mi líbilo :D A úplně s tebou souhlsím.taky si myslím,že Jo bude jeho sestra,protože v synopsy je napsaný že se Alarickovi svěří se svou tragickou minulostí nebo tak něco,a to by podle mě mohla bý vražda zbytku rodiny.
#61 Packa: :D :D :D :D :D :D

#65 Terrorka19
8.11.2014 | 16:08:09
Terrorka19

#61 Packa: Já si upřímně myslim, že Rosemary si z nás už dělá prdel :) nebo nemám rozhodně rozumnější vysvětlení k jejímu poslednímu příspěvku :D

#64 Packa
8.11.2014 | 16:09:52
Packa

#63 Terrorka19: Já jsem teda naopak čím dál tím víc přesvědčená o tom, že to myslí vážně.

#66 Terrorka19
8.11.2014 | 16:13:42
Terrorka19

#62 kath023: Souhlas, co se týče Kaie, doufám, že se dostane s Bon Bon z druhý strany a trochu tady zařádí :-) mně se na jednu stranu líbí to, že se tak trochu navrátili ze všeho toho ultra nadpřirozena k obyčejnému " lidi vs. upíři" ale bohužel ten Tripp, zdá se mi, nemá až takovej potenciál. Kai ho má, Kai se mi líbí, má jiskru a vypadá, že by mohl bejt pořádnej badass, ale takovej ten, co badass zůstane až do konce, ne jako Klaus třeba :) A souhlasim i s reakcí na Packy příspěvek :D a zatimco žvaním se mi připaluje guláš, holky :D

#67 kath023 #68 Packa
8.11.2014 | 16:14:30
Terrorka19

#64 Packa: Tak to potěš :)

8.11.2014 | 16:15:27
kath023

#65 Terrorka19: Tripp je sice taky záporák,ale ten se mi teda vůbec nelíbí,Kai by byl lepší :D Teď ještě,aby (kdyby se vrátil) ho někdo hned v prvním díle nezabili :D Ou,tak to dobrou chuť :D

#69 Terrorka19
8.11.2014 | 16:21:04
Packa

#65 Terrorka19: Ohledně Kaie naprostý souhlas. Vypadal na takového „sympatického záporáka“, ve smyslu že mu ta špatnost prostě sedne. Doufám, že se ven dostane a pořádně zahýbe s dějem. :)

V popisu osmého dílu jsem četla, že by měl učinit nějaký nebezpečný objev, který ho posune blíže k opuštění toho divného prostoru.

Tobě se připaluje guláš, já kašlu na učení. Hlavně když máme jasné priority. :D

#69 Terrorka19 #71 kath023
8.11.2014 | 16:23:09
Terrorka19

#68 Packa: To znám, já dřív na vejšce odložila tolik zkoušek kvůli sledování :D
#67 kath023: Díky, ještě jsem to zachránila :D To taky právě doufám, že ho hned nezabijou, když se objeví na scéně, ale těžko říct, co čekat, já teď moc nedokážu oldhadnout, co mají za lubem, zatím jsem nenašla hlavní dějovou linii, resp se omi nechce smířit s tím, že by to měla být ta s Trippem nebo hledání lásky mezi D a E :D

#70 Packa #71 kath023
8.11.2014 | 16:31:04
Packa

#69 Terrorka19: Souhlas. Asi se budeme muset nechat překvapit. :D (Kai, prosím, Kai! A Bonnie… Jeremyho mi teď bylo hrozně líto v posledním díle.)

8.11.2014 | 16:34:28
kath023

#68 Packa: „já kašlu na učení“-asi tak hele :D
#69 Terrorka19: Já si myslím že to bude něco s tím Gemini coverem (teď si tím názvem nejsem uplně jistá).

Jinak,teď asi půjdu proti všem,ale mě se začátek 5.série asi líbil víc než 6.Konec s poutníky byl už docela nuda,ale Tessa,Silas,A­mara,Nadia a Katherine jako člověk,to mě bavilo víc než to co řeší teď.A navíc se mi líbilo když se občas zmínili o Česku nebo řekli větu česky :D

#73 Packa
8.11.2014 | 16:45:52
Sjuzzn

a ja si myslim že žijeme v dobe kde by mala byť demikracia:D…aj ked to tak nevyzera…takže nechajte každeho nech si vyjadri svoj nazor

8.11.2014 | 16:46:41
Packa

#71 kath023: Kdo se má taky soustředit na anatomii, když se tady řeší mnohem zajímavější věci. :D

S Gemini souhlasím. Byl tam zmíněný až mockrát na to, aby to pak nechali vyšumět do prázdna.

A že ta čeština stála za to, vždycky jsem nemohla z jejich výslovnosti. :D Mně se fakt pátá líbila asi nejmíň. Skvělá byla jenom scéna, kdy stály všechny tři dvojnice vedle sebe. Sice jo, poutníci byli možná pro někoho zajímaví, pro mě prostě ne. :)

#74 kath023 #75 Terrorka19
8.11.2014 | 16:51:37
kath023

#73 Packa: Já zase na matiku :D
Ta scéna se mi taky líbila.Jak říkám,bavilo mě to asi do 15.dílu,pak už to bylo spíš o ničem.

#75 Terrorka19
8.11.2014 | 16:56:25
Terrorka19

#73 Packa:
#74 kath023: Jo, to mně se zas taky šestka zatím líbí víc než pětka :)

Haha, to je fakt, ta výslovnost byla opravdu komická, ale mně to přijde hrozně roztomilý :D mám kamarádku Američanku a vždycky se musim fakt usmívat, když se snaží mluvit česky třeba v restauraci nebo tak :)

Holky, tak ale hybaj učit, na mě čeká po dokončení guláše ještě vytírání, ať zejtra můžu hodit nohy hore :D tak ať vám to jde :)

#76 Terrorka19 #77 kath023
8.11.2014 | 17:10:07
Terrorka19

#75 Terrorka19: Jehéé, já to prohodila, chtěla jsem napsat, že se mi šestka zatím líbí míň :)

#77 kath023
8.11.2014 | 17:11:41
kath023

#75 Terrorka19: To já si zas všechno nechám na zítra a budu se flákat dneska :D Jo,taky si myslím že je to roztomilý a navíc jsem ráda,že si té naší malé díry vůbec všimli :D
#76 Terrorka19: Jsem ráda že je na tom někdo stejně :)

8.11.2014 | 17:38:01
natali365

Podľa mňa je 6 o dosť lepšia :D a inak Damon asi ovplyvňuje Liama aby zabudol, že mu Elena povedala,že je Damaon nažive.

8.11.2014 | 17:38:56
mima33

#61 Packa: váľam sa od smiechu. Toto si neuveriteľne zabila :D inak pre mňa bola top 2 séria a ešte 3 bola výborná. 5 bola zatiaľ najhoršia, táto je priemerná – pre mňa. Nenudím sa pri tom celkom, ale ani nejasám. A s tým učením to poznám :D ja sa tiež viac sústredím na pozeranie seriálov… cez skúškové ma porazí :/

8.11.2014 | 18:07:20
Kejtý26

#37 Starboy13: Kdyby neumřel, tak zůstane upírem, ne? nevím, je to možné, ale jeho „upírské já“ podle mě umřelo… však Elijaha taky jen probodli dýkou a když jí vytáhli tak byl zase ok.

8.11.2014 | 19:57:34
Leuš25

#10 Terrorka19: tak se na to nedívej, když tě to tak nebaví, je to jednoduchý

#83 Terrorka19
8.11.2014 | 20:33:25
RoseMary

#38 anndy: doufam.musi si vzpomenout na to ze damona milovala.

8.11.2014 | 21:26:10
Terrorka19

#81 Leuš25: Jejku, další fanatička. Není to až tak jednoduchý, ale každopádně doufám, že jsem ti moc nepokazila sobotu tím, že jsem si dovolila napsat, že mě nebaví zápletka v seriálu, ha ha.

#86 mima33 #95 Leuš25
9.11.2014 | 14:19:10
Katheleen

Nevíte u jaké série mají TVD skončitt? :)

#85 mima33 #94 RoseMary
9.11.2014 | 15:40:27
mima33

#84 Katheleen: dúfam, že u tejto, ale pokiaľ budú mať sledovanosť, tak sú schopní to ťahať donekonečna. Ale tvorcovia sa zatiaľ presne nevyjadrili. :)

9.11.2014 | 17:34:33
mima33

#83 Terrorka19: ako si si mohla dovoliť vyjadriť negatívny názor? Za to by si mala skončiť za mrežami!! :D Joke… ja som už tiež dostala „radu“, aby som nepozerala, keď sa mi nepáči. Dokonca niekoľkokrát. Ale musím povedať, že ma fakt baví kritizovať :D

#88 kath023 #89 Terrorka19
9.11.2014 | 17:35:49
dada88

Opět dobrý díl, tato série je kompletně lepší než 5. série. Myslím, že jestli se Eleně začnou zase vracet vzpomínky tak budu z toho opět vyřízená, jako skoro každý díl :-D. Opakování neopakování, láska je prostě komplikovaná. Ze začátku jsem Stefanovi a Caroline nefandila, ale od dnešního dílu ano a hlavně se mi postava Stefana opět líbí – má svou novou dějovou linku – chválím. Doufám, že Damon nebude za Elenou běhat jako pejsek, nejde mi to k němu – určitě něco vyvede. Alaricovi to přeji taky, takže za mě 100%. Myslím, že se zbytečně každý patlá v detailech i když neví pokračování. Na to, že je to již 6.série, tak se v tom Plecka orientuje dobře.......

9.11.2014 | 20:50:27
kath023

#86 mima33: No, já to taky párkrát napsala :D Na jednu stranu je to logický-nelíbí se ti to,tak se nedívej.Na druhou sranu ať by vymysleli jakoukoliv kravinu,už jenom ze zvyku bych se nedokázala přestat dívat,a akorát bych v diskusích nadávala že to stojí za nic,takže tak :D A taky od toho ty diskuse jsou,abys napsala svůj názor-pozitivní,nebo negativní :D

#89 Terrorka19 #90 mima33
9.11.2014 | 21:27:41
Terrorka19

#86 mima33: Pro mě to byla teďka premiéra, ale asi to přežiju :D

#88 kath023: Tak ono něco jinýho je, když sem někdo chodí a akorát píše, jak je to celý na hovno apod. To se hodně dělo na konci True Blood a i když jsem sama byla zklamaná z poslední série, tohle mi už trochu taky vadilo. Ale jako že mě nebaví se 6. sérii za sebou koukat, jak Elena vlastně neví, jestli Damona chce nebo ne, to je prostě pravda. Vtipný na tom je, že jsem sama ještě sebekriticky uznala, že se asi dívám na špatnej seriál a stejně jsem někoho zvedla ze židle, tak to je pak těžký :D já ráda čučim na seriály, je to takovej můj chill out, vypínám mozek a jedu, ale to neznamená, že se mi bude líbit každej jednotlivej aspekt, každá zápletka apod. Nevadí mi romantický zápletky, ale nebaví mě se 6 sérií koukat pořád na to stejný dokola :-D

#90 mima33
10.11.2014 | 9:41:09
mima33

#88 kath023: Pravdou je, že ja som na TVD prestala pozerať doteraz dvakrát. Raz som sa k nemu vrátila z čistej nudy a druhýkrát ma prilákala informácia o Damonovej smrti, kedy som si povedala: „Pozriem si, čo sa mu stane a bye bye TVD“ a potom ho potvrdili ako hlavnú postavu pre šiestu sériu, tak som sa pustila do pozeranie. Musím povedať, že on, Enzo a Bonnie sú to jediné, čo ma pri TVD ešte drží. Mám taký pocit (a je to môj názor), že táto séria ani nemá nejakú poriadnu dejovú linku. Som a vždy som bola Delena, ale sledovať seriál, ktorý sa poriadne okolo iného ani netočí ma nebude baviť dlho. Teraz už len čakám čo bude s Bonnie a s Kaiom :)

#89 Terrorka19: Posledná séria True Blood ma sklamala, ale dalo sa na to pozerať. Akurát ma zamrzel HE, ktorý sa podľa mňa k tomu seriálu jednoducho nehodil. A je jedna vec, keď niekto príde na diskusiu a zámerne osočuje, nadáva a kritizuje. Existujú dva druhy kritiky a ak niekto vyjadrí svoj názor (znova opakujem, aj negatívny) nemám najmenší problém ho akceptovať. Preto ma vrcholne vytáča, keď niekto nie je ochotný prijať môj názor bez toho, aby na mňa útočil, a tak podobne (viď RoseMary). A súhlasím, pre mňa je sledovanie seriálov doslova závislosť. :D

#91 Packa
10.11.2014 | 14:23:46
Packa

#90 mima33: Jsem ráda, že Bonnie je na promo fotce, chyběla mi. Ze začátku jsem ji moc nemusela (nebo teda byly tam i lepší postavy), ale teď s tebou souhlasím, taky je jedna z mých nejoblíbenějších postav. A Kaie zpátky chci, to je aspoň záporák na sérii!

K názorům – souhlas. To, že se mi na seriálu nelíbí postava nebo část děje, ještě neznamená, že se na to MUSÍM přestat dívat. Nesnáším, když takhle někdo odpovídá. Teď mě třeba v seriálu naprosto nebaví Liam, ale zajímá mě dějová linka Jo+Alaric a Bonnie. Snad se tady dá diskutovat jako dospělí (to nemyslím věkově, nevím jaký je tady věkový průměr :D ) a ne na každý názor, který nesouhlasí s mým, odpovídat „Tak se nedívej.“

#92 mima33 #103 RoseMary
10.11.2014 | 14:45:59
mima33

#91 Packa: Bonnie som ja mala rada vždy (zrejme kvôli knihám, kde som ju priam milovala), ale časom ma dej okolo nej omrzel. Teraz sa znova zaradila medzi tých, ktorí ma zaujímajú. Zato Jeremy ma teraz neberie vôbec, neviem prečo, lebo som ho vždy mala rada. No ja naozaj dúfam, že Kai sa z toho „časopriestoru“ alebo čo to je dostane a narobí poriadny prievan. To, že je Rick zasa človek sa mi ani trochu nepáči, ale ľudský Rick je lepší ako žiadny. A Jo… no na tú som momentálne extrémne zvedavá a hlavne na jej tragickú minulosť. Aj keď si myslím, že viem o čo pôjde. No možno ma prekvapia (o čom úprimne pochybujem) :)

#96 Packa
10.11.2014 | 15:15:15
RoseMary

#31 Packa: souhlas.

10.11.2014 | 15:25:04
RoseMary

#84 Katheleen: ja jsem slysela ze by mela byt jeste sedma ale nevm jestli to je oficialni.

10.11.2014 | 15:29:08
Leuš25

#83 Terrorka19: mě jsi určitě nezkazila sobotu :-) já a fanatička :-D ta je tu jen jedna a já to skutečně nejsem :-D jen mi přijde stupidní dívat se na serál, kterej -jak sama říkáš- tě nebaví a pak tu psát o tom jak tě to nebaví :-D

10.11.2014 | 15:36:21
Packa

#92 mima33: Jeremyho jsem tolerovala jenom kvůli Bonnie. Ale třeba takový Matt mi (v téhle sérii) přijde ještě zbytečnější postava než Jeremy. Pro mě Matt = Cami v TO. Prostě navíc, kdyby v seriálu nebyli, děj by to asi nijak zásadně neovlivnilo. :D

#97 mima33 #98 Ivčí #99 kath023 #123 Salome
10.11.2014 | 15:39:51
mima33

#96 Packa: Ešte v prvej sérii som Matta celkom brala, aj v druhej, ale teraz mi naozaj príde len do počtu. Skôr mám rada Cami v TO ako Matta tu. Buď nech ho premenia alebo nech zomrie, alebo ja fakt neviem, ale nech s nim už jednoducho niečo robia.

#100 RoseMary
10.11.2014 | 15:42:11
Ivčí

#96 Packa: Óó díky, že konečně někdo má stejnej názor na Cami :D

10.11.2014 | 16:35:34
kath023

#96 Packa: Hej,co proti ní všichni mají? :D Já ji mám náhodou docela ráda,i když jo,je tam trochu zbytečná :D

#101 mima33
10.11.2014 | 16:54:28
RoseMary

#97 mima33: mohli by ho premenit bylo by to zajimavejsi.

#101 mima33
10.11.2014 | 17:05:40
mima33

#99 kath023: Aj ja ju mám celkom rada. Som zvedavá, ako jej dejová linka bude pokračovať. :)

#100 RoseMary: Už by si aj zaslúžil nejaký posun. Je v podstate jedinou postavou, ktorá akoby sa ani nevyvíjala. :D

#102 Packa
10.11.2014 | 17:24:52
Packa

Ne, nepřeměnila bych Matta, nějakého člověka by to chtělo. Ale on je hrozně… unylý. Jak píše mima #101 mima33: , bez vývoje.

10.11.2014 | 17:40:59
RoseMary

#91 Packa: myslim si,ze kdyz nekdo pravidelne sleduje serial tak je napjaty jak vsechno dopadne at uz se mu to libi nebo ne.Vynechat jediny dil?To pro me neprichazi v uvahu,protoze tvd sleduju od prvniho dilu prvni serie a jsem asi trochu posedla.komentare tak se nedivej mi lezou krkem,protoze i kdyz se mi momentalne neco nelibi neznamena ze necekam ze se to jednoho dne zlepsi.Samozrejme je to jenom muj nazor.

#104 mima33
10.11.2014 | 18:07:20
mima33

#103 RoseMary: Nechcem rýpať, ale ako môžeš napísať, že komentáre „tak to nepozeraj“ ti lezú krkom, keď ty sama si to mne napísala celkom dvakrát?

#105 Packa #121 kath023
10.11.2014 | 18:15:13
Packa

#104 mima33: To chce důkaz! Např. #47 RoseMary: :D

#107 mima33 #117 Terrorka19
10.11.2014 | 19:12:23
Leuš25

milé diskutující, napsat kritiku na kritiku je asi zřejmě zločin. možná se příště připojím k té vaší kritice, abych si tu náhodou nevytvořila antipřátele.. Já teda sama o sobě jsem zrušila za poslední dobu 2 seriály, který mě nebavily a už se na ně nekoukám.Konkrétně Supernatural a Pretty Little Liars. Pokud by mě přestaly bavit TVD, přestanu je sledovat taky. Zastávám názor, že když mě něco nebaví sledovat, tak na co si u toho krátit čas, když ho můžu využít jinak a jinde.. s přáním hezkého večere Leuš

#107 mima33
10.11.2014 | 19:14:20
mima33

#105 Packa: :D no, tak to dokonca nepísala len mne :D

#106 Leuš25: Jeden z dôvodov, prečo to sledujem je zvyk. Druhý dôvod je, že stále sú tam postavy, ktoré ma zaujímajú. Tretí dôvod je, že pevne verím, že tvorcov osvieti a znova to bude ten skvelý seriál, kvôli ktorému som bola schopná aj nespať, ak som nevidela novú časť (aj keď nádej ma opúšťa). Štvrtý dôvod, či už ide o knihy alebo seriály, nerada končím niekde v strede. Keď už som s tým seriálom zabila šesť rokov, tak už to nehodím za hlavu. Za piate, chcem vedieť, či sa aspoň trochu bude koniec podobať tomu knižnému a ako to celkovo skončí. Mám pokračovať ďalej alebo stačí?

#108 Terrorka19 #112 Leuš25
10.11.2014 | 19:27:00
Terrorka19

#107 mima33: Lépe bych to neřekla, děkuji, a tím pádem na Leuš už ani nereaguju, vzala jsi mi slova z úst :)

Jinak abych nezůstala teda pozadu :D Já Bonnie zbožňuju od začátku, musím říct, že do příchodu Klause a Rebekkah moje nejoblíbenější postava. Teď už zase :) Jeremyho mám též ráda, ale vůbec se mi k sobě s Bon Bon nehoděj :) Co se týče Matta, tak souhlasím, že je zbytečnej co do děje, pro někoho nejspíš absolutně nezajímavej, ale mně osobně by tam trochu chyběl :) A Camille? No tak tam jsem za jedno s těma, co jí nemusej, mně většinu času nevadí, nezajímá mě, ale jakmile začne promlouvat do duše 1000 let starým krvelačným upírům a myslí si, že trocha terapie zakončí 1000 let trvající bitvu, tak se mi chce skoro až plakat :D jediný, co se mi na ní líbí, že je to dospělá žena, ke Klausovi (ať to mezi nima bude jakkoliv) si nepředstavuju nikoho jako Elena nebo Caroline.

#110 mima33
10.11.2014 | 20:14:40
nikoli951

K tomuto traileru, nevím jestli je to jen můj pocit ale před tím než v této ukázce proběhnou všechny ty vzpomínky je v záběru elena, příjde mi to jak kdyby ty vzpomínky proběhli v hlavě jí

10.11.2014 | 20:24:07
mima33

#108 Terrorka19: No keď tam začala s „terapiou“ na Michaelovi, mala som teda dosť. Nevedela som či mám plakať alebo sa smiať nad tým, aká je hlúpa :/ :D

#116 Terrorka19
10.11.2014 | 20:40:05
Damon26

Elene se ty vzpominky urcite vrati ,ale nevim no Damona mi je stejne lito mona by si mel najit nekoho jineho ale on chce elenu

10.11.2014 | 23:47:30
Leuš25

#107 mima33: ok.. já to beru podle sebe.. vždyť nikoho neurážím.. každej jsme jinej.. napsala jsem jednu větu podle toho, jak to vidím já a je z toho skoro 3.tí světová.. doufám, že jste si teda ulevily, dámy.. v tom případě diskutovat nemá cenu

#113 mima33
11.11.2014 | 1:10:38
mima33

#112 Leuš25: Nechápem, prečo si taká úzkoprsá, ty máš svoj názor a ja svoj a nikto tu žiadnu 3. svetovú z toho nerobí. Ja som normálne zareagovala na to, čo si napísala a rovnako nikoho neurážam. O tom, prečo na nejaký seriál pozerám, aj keď nesúhlasím so všetkým čo sa v ňom deje diskutovať určite nebudem. Ak sa chceš baviť o seriály samotnom, tak prosím. Ale túto tému, ktorá je zbytočná by sme konečne mohli uzavrieť.

#114 Leuš25
11.11.2014 | 9:42:47
Leuš25

(#113 mima33: Úzkoprsá? Slečna si naběhla sama svým prohlášením (cituji – už mě to fakt nebaví, asi se koukám na špatnej seriál), za mě to byla jen dobrá rada, ale půlka diskuze je o tom, co jsem si to dovolila napsat.. a já jsem úzkoprsá a ještě k tomu fanatička. Možná se chytám slovíček, ale na druhou stranu vy děláte totéž. byla bych ráda, kdyby jsme to uzavřeli a v míru..

#115 Terrorka19
11.11.2014 | 11:20:48
Terrorka19

#114 Leuš25: Souhlasím, pojďme to ukončit. Fanatička byla možná přehnaná, omlouvám se, ale většinou tu takovým způsobem reaugujou fanatičky :D To, co jsem napsala, že mě to nebaví, za tím si stojím, ale vytrhla jsi to trošku z kontextu, týkalo se to bezprostředně té zápletky Elena a Damon, ne úplně celého seriálu, plus to, že koukám na špatnej mělo znamenat, že tam je moc „romantiky“ na mě už teď, abych to vysvětlila. Každopádně na tuhle diskusi zapomínám, opravdu nemá cenu se kvůli tomu dohadovat a rozhodně si na tobe, Leuš, nikdo ulevit nechtěl, ani já, ani mima, tím si jsem jistá .)

#130 Leuš25
11.11.2014 | 14:07:47
Terrorka19

#110 mima33: No tak to byla třešnička na dortu po tom všem, co už zkusila na Klause :D

#120 mima33
11.11.2014 | 14:08:45
Terrorka19

#105 Packa: :D :D :D usvědčena. Já ti říkám, že si z nás dělá legraci tady! :D

11.11.2014 | 14:14:18
RoseMary

#61 Packa: nejsi vtipna!

#120 mima33
11.11.2014 | 15:00:27
RoseMary

a pusa eleny s liamem?vypadalo to na vic nez kamaradsky polibek,ale elena prece neni takova,kdyz ji zalezi na damonovi.a vzhledem k tomu jak se pritom elena tvarila bych rekla ze se citila provinile.aspon trochu.

#121 kath023 #122 Packa
11.11.2014 | 15:09:03
mima33

#118 RoseMary: Nemyslím, že sa snažila byť vtipná :D

#116 Terrorka19: Keď to skúša na Klausa, príde mi to predsa len menej vtipné :D

11.11.2014 | 16:18:21
kath023

#104 mima33: Škoda slov hele :D
#119 RoseMary: To jako fakt?Vždyť v té době byla ovlivněná,takže jí byl Damon ukradenej.Takže ne,provinile se určitě necítila.

#122 Packa
11.11.2014 | 16:23:46
Packa

#119 RoseMary:
#121 kath023: Souhlasím s kath023. Elena si na Damona nepamatuje (teda na tu romantickou část), takže nemá důvod cítit se provinile. Líbil se jí Liam, políbila ho → je tu vztah, který vadí hodně lidem (jen to dávají různě najevo). Provinile se může cítit, až se jí vrátí vzpomínky.

11.11.2014 | 19:11:48
Salome

Někdy je sranda číst si tady ty diskuze :D

#96 Packa: Upřímně, potěšilo mě, že někdo má stejný názor na zbytečnost Matta i Cami. Matt je ale aspoň přiznaně vycpávková postavička, aby zbyl ještě někdo lidský, docela naivní, nezkažený a „správný“, koho budou ještě věci šokovat. Cami v TO mi připadá jak přenesená fantazie nějaké(ho) scénárist(k)y o studiu psychologie… Tak moc bije do očí, až to bolí.

Mimochodem, kéž by se tvůrci jednou něčím nadopovali, řekli si, že si každý divák dokáže sám domyslet ten dokonalý vývoj událostí (Elena si Damona nepamatuje, začne si s Liamem, D žárlí, E se do něj znova zblázní, L buďto umře nebo mu strčí nějakou vedlejší ženskou postavičku, to je fuk…) a natočili by pár dílů ve stylu „osobní peklo Bonnie a toho kluka na K“ aneb vítejte ve zmraženém roce 1994! :D

11.11.2014 | 20:35:46
Damon26

Damon confident sexy :),to bude dobry dil

11.11.2014 | 23:39:18
Kíka13

To si snad vážně už dělají srandu! Takže chudinka Elenka (opět), která to měla tak těžký, že v životě nemohla pokračovat jinak, než si vymazat vzpomínky na Damona si bude pokračovat ve svém nyní šťastném životě s Liamem a Damon se jí OPĚT bude snažit získat zpátky. Přičemž tam bude zase za toho špatnýho, protože bude Elenu pronásledovat a nenechá jí žít! To je fakt k smíchu tohle… Navíc mě překvapuje až téměř nepřátelskost ze strany Ricka. A Jo je mi teda silně nesympatická, ta má určitě něco za lubem. Ať už tuhle linku ukončí, jakkoli, protože to vážně pomalu zavání telenovelou. Jsem velký fanda Deleny, ale říkám si, že El si nakonec Damona ani nezaslouží, nakonec by jí taky neubylo, kdyby se o něj jednou musela rvát ona. Většinou se nesnižuju k tomu, abych byť i jen seriálové postavě přála smrt nebo něco špatného, ale vůbec bych se nezlobila, kdyby Damon Liamovi trochu pochroumal ciferník :D Ať už se prosím objeví nějaký pořádný záporák a smysluplný děj!

#126 Damon26 #127 Packa #131 Leuš25 #134 RoseMary
12.11.2014 | 0:30:26
Damon26

#125 Kíka13: uplne s tebou souhlasim !!!!!

12.11.2014 | 7:29:38
Packa

#125 Kíka13: Souhlas od začátku do konce. A ten Rick mě taky překvapil, ale tak možná (snad) to tak zní jenom kvůli sestřihu do proma.

#129 Kíka13 #137 kath023
12.11.2014 | 8:21:39
Hortenzie

#3 mima33: Joo to mas pravdu :)

12.11.2014 | 13:24:52
Kíka13

#127 Packa: No to já taky doufám, že je to jen kvůli sestřihu, protože to je další věc na kterou jsem se těšila, když se Rick vrátil… že zase budou s Damonem parťáci a zatím to tak teda moc nevypadá :-/

#132 Leuš25
12.11.2014 | 14:15:42
Leuš25

#115 Terrorka19: díky, že jsme si to vysvětlili :-)

#136 Terrorka19
12.11.2014 | 14:52:35
Leuš25

#125 Kíka13: to máš recht, že by se o něj měla taky snažit sama. To že to zavání telenovelou mi zas až tak nevadí, pže ty mají happyend :-) jen se k němu prokousat..

12.11.2014 | 15:00:54
Leuš25

#129 Kíka13: já jsem někde četla, že to má dost skřípat mezi Rickem a Damonem. takže popíjení v baru asi hned tak nebude

12.11.2014 | 15:08:08
RoseMary

#19 kath023: podle me se odtamtud kai dostane.doufam ze ho damon nebo elena zabijou.

12.11.2014 | 15:31:37
RoseMary

#125 Kíka13: myslimsi ze se dockas.podle me se z druhe strany dostane kai ale pevne doufam ze ho damon nebo elena nebo kdokoliv jiny zabijou.

12.11.2014 | 15:38:17
RoseMary

#48 mima33: sledovanost klesa podle toho jak se to lidem libi.treba ja davam vzdycky plny pocet hvezdicek ke kazdemu dilu.Miluju ten serial!

12.11.2014 | 15:48:06
Terrorka19

#130 Leuš25: Za nic, já jsem taky ráda :)

12.11.2014 | 18:53:40
kath023

#127 Packa: Já hlavně nepochopila,proč jí Rick prostě hned ty vzpomínky nevrátil.Já bych se jí vůbec neptala,protože z toho jak si Damona pamatovala bylo jasný,že se jí moc chtít nebude.Ale přesně jak říkal Damon (chicken-egg :D ),až by si vzpoměla bylo by všechno v pohodě :D Fakt doufám,že tohle rychle vyřeší a Damon nebude za Elenou zas běhat,protože na to není nikdo zvědavej :D

12.11.2014 | 19:46:15
Damon☼Salvatore

Myslím, že je na čase názor chlapa na celou diskuzi. Bohužel to by vyšlo na moc dlouhý komentář, takže to zkrátím. Holky každá se snažíte prosadit svůj názor a když ho máte napadený, tak se úplně zbytečně vzájemně řešíte. Takové komentáře mně nebaví číst…prosím zkuste to omezit na minimum. Dále musím napsat, že Cami je moc zajimavá postava a to opomíjím, že je naprosto nejhezčí postavou v obou seriálech. :-) Lidičky všichni co trávíme čas(někdo hodně)psaním k seriálu, patříme mezi FANATIKY.....­...takže holky studujeme a nepíšeme :-D

#139 kath023 #140 Terrorka19 #141 Leuš25
12.11.2014 | 21:08:10
kath023

#138 Damon☼Salvatore: Cami podle mě vypadá docela o dost starší než má ve skutečnosti být,ale hezká je a jak už jsem tady psala,mám ji docela ráda :) No,když učit se není taková zábava :/ :D

12.11.2014 | 21:15:23
Terrorka19

#138 Damon☼Salvatore: Děkujeme, rozumnýho chlapa jsme tu potřebovali :) (není to ironie)

12.11.2014 | 21:59:04
Leuš25

#138 Damon☼Salvatore: máš pravdu, bohužel jsem tak trochu cynik a chytám se slovíček, takže mě prosím – pro příště – berte s rezervou :-) každý má svý klady a svý zápory. Můj koment tu rozpoutal diskuzi (nechtěnou), ale jsem ráda, že jsme si to vyříkali. I když za fanatika se nepovažuju, fanoušek jsem určitě. Ale asi hranice mezi tím je tenká :-) ke Cami se nemůžu vyjádřit, pže TO už nesleduju

#143 Terrorka19
13.11.2014 | 0:39:16
Alibi

Pro všechny, kterým by se líbila dvojka Klaus+ Caroline. Pěkný fanmade na youtube : Klaus & Caroline | Young and Beautiful . Moc povedený :-). ( asi jsem na telenovely, mě tam prostě ta láska patří a to v jakékoli podobě :-) )

13.11.2014 | 0:58:21
Terrorka19

#141 Leuš25: A proč už nekoukáš?

13.11.2014 | 14:51:06
Leuš25

Budeš se divit, ale nebaví mě to.. což se teď musím trochu smát – vzhledem k té naší debatě.. Nevím prostě když byli TO v TVD, tak to byli takový obávaní původní upíři, myslím že přechod do NO a vznikem TO jim tvůrci ubrali na té obávanosti, i jejich charakter se trochu změnil a odchod Rebeky to úplně zabil.. Teď čistě ze zvědavosti, jsem koukala na 2×05 kvůli Nině/Tatii a názor jsem nezměnila.. Všichni tam jsou nějak proti sobě, věčnej boj Klaus a Michael, převtělená matka, co mučí svýho syna.. atd. prostě na mě až moc násilí v jedné rozvrácené rodině. Byla bych radši, kdyby zůstali v TVD – asi tak

#145 Terrorka19 #146 mima33
13.11.2014 | 16:31:51
Terrorka19

#144 Leuš25: Ne, tak já to chápu. To, že už nejsou tak obávaný, to je pravda, mě taky občas dost štvě, že je tam kdokoliv přemůže, na druhý straně je asi dost těžký si vytvořit postavu, nejsilnější stvoření na světě, a nějak s tím pracovat, aby to bylo zajímavý. Mně se ta myšlenka, co nebo kde je Klaus, líbí hrozně, ale je fakt, že občas to tak ani nevypadá. A odchod Rebekky mě taky naštval, to souhlasim, měla jsem ji hrozně ráda už v TVD a tady byla moje oblíbenkyně, mně už tam vlastně zůstal jen Klaus, popř Ellijah, kterýho jsem teda občas přesycena :) No a to násilí, já ho normálně v „reálných“ filmech ráda nemám, tady to ani nějak neberu, ale jak už jsem psala výš, není tam tolik tý romantiky, což mi vyhovuje, narozdíl od TVD, u kterých jsem teda chvíli taky uvažovala, že přestanu koukat, ale nějak to nedokážu :) už mě prostě zajímá, jak to skončí :)

#146 mima33
13.11.2014 | 22:56:18
mima33

#144 Leuš25: Rozumiem tvojmu názoru, nie si prvá komu sa TO nepáči. Ja som si zasa všimla, že fanúšikovia TO sú často tí, ktorých už TVD ani nebaví (napríklad ja :D). Mne sa zasa nepáčilo, ako v TVD z Pôvodných robili neporaziteľných bohov. Tu je to tak akurát, niekto im občas nakope zadok, ale nik ich nikdy neporazil v tom pravom slova zmysle. A odchod Rebeky bol rozhodnutím jej predstaviteľky. Sama povedala, že tú úlohu brala ako pár epizódovú a ani by jej vo sne nenapadlo, že tam napokon zotrvá tak dlho. :D

#145 Terrorka19: Ja som si obľúbila napríklad Marcela a som rada, že je Kol späť, len by mu mohli vrátiť jeho telo. Inak u mňa je pokiaľ sa o TO jedná, čistá spokojnosť. Hlavne po šiestom diely. :)

#147 Terrorka19
14.11.2014 | 8:11:48
Terrorka19

#146 mima33: Jojo, ten byl dobrej :) hodně překvapující, fakt se těším, kam to povede a jsem moc ráda, že se celá série nebude točit jen okolo Mikaela a Ester :) Já Marcela moc ráda nemám po první sérii, ale je pravda, že teďka v tý druhý je zatim v pohodě :) a co se týče ostatních původních, tak mně ani jeden už v TVD nijak nepřirostl, takže tam musim říct, že je mi jedno, jestli tam jsou nebo ne :) Jinak souhlasim s tím, že ti, co pomalu upouští od TVD mají radši TO, je to i můj případ. Celkově mám ráda, o čem to je, jen je fakt, že ty postavy, alespoň většina, mi nejsou až tak po chuti. Davina dobrá v jedničce, teď hrůza. Camille… no :D je to sympaťanda, ale o těch jejich terapiích jsem psala už výš. Hayley se mi teď taky úplně nelíbí, ale líbí se mi ta nová – Gia :) doufám, že dostane víc prostoru.

Ale já mám s těma postavama celkově problém, z TVD mi vydržela jen Bonnie, kterou mám ráda od začátku do konce, a docela i Matt, i když ho většina má za zbytečnýho, mně by tam prostě chyběl. Líbí se mi, že mu zůstal ten lidskej pohled na věc, jakože všichni jeho kámoši jsou buď upíři nebo vlci nebo lovci nebo čarodějové a nevim, co ještě :D a on se na to pořád kouká skepticky, jako na něco ne dobrýho, líbí se mi, že ho prostě nemaj Salvatorovci namotanýho, že na ně má pořád svůj názor atd :) Elena mi nějak extra nevadí, ale ani mě nezajímá, Damon ten už není, co bejval, ani už ty jeho ironický řeči nejsou vtipný. Stefan klasika, jakoby nůůďo, Car je v pohodě, ale občas trochu náročná na psychiku :D No a zapomněla bych, já husa, na Ricka, toho nelze nemilovat vlastně :)

#148 mima33 #149 Leuš25 #150 kath023
14.11.2014 | 11:33:27
mima33

#147 Terrorka19: Ja som Marcela mala rada už v prvej sérii. Davinu som ľutovala, potom som si ju obľúbila, teraz mi lezie na nervy. Cami je milá, ale súhlasím s tým, čo si vravela, mohla by si svoje psychoanalýzy nechať pre seba. Kola zbožňujem od začiatku a Finn mi je ukradnutý :D Najviac sa teším na Dahliu, jej postava vyzerá zaujímavo.

Damona mám stále rada, ale rovnako mi chýba ten jeho cynizmus, tie vtípky, tá jeho bad side :D Elena je ufňukaná krava :D Stefan ufňukaný seba ľutujúci chudáčik, ktorý si ľútosť nezaslúži, Caroline som predtým mala rada, ale od cca 4 série ju veľmi nemusím, Bon Bon zbožňujem (zrejme kvôli knihám), Tyler ma nezaujíma, ale mi nijako extra nevadí, Matt mi pripadá ako tá postava, ktorá je „do počtu“ a Rick <3 Takže tak je to u mňa :D

#150 kath023
14.11.2014 | 17:19:43
Leuš25

#147 Terrorka19: I já mám ráda Matta, mně tam zase přijde zbytečnej Jeremy, ale bez něj by se Elena zbláznila. A už od první série nemám ráda Tylera.. Za to se mi líbí postava Liv. Stefan to je střídavý občas jo a občas nůďo. Damon je furt v poho, ale poslední dobou ho přebíjí Enzo :-) no a Bon Bon první 2 série vůbec, ale teď mi tam fakt chybí. A proboha, ať už jí dostanou zpět, bo s Jeremym to je fakt děsný… Nadruhou stranu, není čemu se divit, když mu umřela 3tí přítelkyně a Bon dokonce dvakrát

#150 kath023 #153 Terrorka19
14.11.2014 | 17:30:09
kath023

#147 Terrorka19: #148 mima33: Poslední díl TO se mi líbil zatím asi nejvíc,s Freyou a Dahliou (nebo jak se jmenujou) to bylo docela překvapení :D Už se těším jak to bude dál,nepochybuju že se tam obě objeví. Rebeka mi tam chybí,strašně mě mrzí že už tam nebude-kromě pár dílů,protože to byla jedna z mých nejoblíbenějších postav (v TVD jsem měla snad nejradši Caroline,ale když se objevila Rebeka,oblíbila jsem si ji mnohem víc než Car).Nejdřív mi v TVD umřela Kath a pak v TO odešla Rebeka,to mě fakt naštvalo :D Jinak mám ráda Elijaha,Klause až po něm,Marcela jsem neměla ráda,ale teď už mi nevadí.Naopak Davinu jsem měla ráda a teď mi začíná vadit :D Cami mám taky docela ráda,a ta nová Gia se mi taky líbí.Já mám vlastně ráda tak nějak všechny,málokdy se najde postava kterou bych nesnášela a vydrželo mi to :D ..Ze začátku mi vadil Enzo,ale ten už je taky v pohodě :D
#149 Leuš25: Ale u Taylera mi to vydrželo,přes­ně,taky ho nemám ráda od začátku,a mám to úplně stejně i Bonnie.Ze začátku se mi nelíbilo,jak měla pořád něco proti Stefanovi a Damonovi,to její chování mě vyloženě iritovalo,ale teď už ji mám taky ráda.

#151 mima33 #153 Terrorka19
14.11.2014 | 20:12:17
mima33

#150 kath023: V popise neviem či budúcej časti alebo až tej potom je, že Esther nájde Rebeku a hneď časť na to má v anotácii, že Rebeka sa stretne so svojimi bratmi. Čiže sa tam asi vráti. :D To s tou Freyou ma dostalo najviac :D

#152 kath023
14.11.2014 | 20:20:51
kath023

#151 mima33: Ona se má objevit cca v 5ti epizodách,mys­lím,takže aspoň něco :D

14.11.2014 | 21:25:54
Terrorka19

#150 kath023:
#149 Leuš25: Tak Tylera já mám ráda dost, nelíbilo se mi akorát jeho účinkování v TO, to se akorát ztrapnil :D ale jinak já taky nemám postavu, kterou bych nesnášela vyloženě, ale na druhý straně mi jakoby málo z nich přirostlo k srdci, že bych je vyloženě zbožňovala :) Jinak Jeremyho mám taky celkem ráda, hrozně mi připomíná mýho bráchu – vzhledově, takže to ani jinak nejde :D

#154 kath023
15.11.2014 | 11:19:20
kath023

#153 Terrorka19: Nechceš mě seznámit s tvým bratrem? :3 :D

#157 Terrorka19
15.11.2014 | 15:23:25
makje

Fakt mě pobavil Enzo, jak prý, že nemohl zvednout telefon dřív, protože mu dotykáč nebral prsty od krve :D :D

#156 Packa
15.11.2014 | 20:59:45
Packa

#155 makje: Jo, to byla nejlepší hláška dílu. :D Vůbec Enzo mě fakt baví. :D

16.11.2014 | 13:44:56
Terrorka19

#154 kath023: Ale jo, klidně, když na něj budeš hodná :D

#158 kath023
16.11.2014 | 16:07:38
kath023

#157 Terrorka19: Dobře,domluveno :D

16.11.2014 | 16:18:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama