Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Ve třinácté epizodě se dočkáme herce Chrise Wooda

Ve třinácté epizodě se dočkáme herce Chrise Wooda

Stanice CW zveřejnila fotografie ke třináctému dílu osmé série The Vampire Diaries, a tak nám i prozradila, že se do seriálu vrátí herec Chris Wood, který hraje Kaie.

33 0
8.2.2017

Do konce seriálu The Vampire Diaries zbývá už jen pět epizod a pro nás to zatím znamenalo to, že se do seriálu vrací známé tváře jako Nina Dobrev, David Anders nebo Steven R. McQeen. Díky fotografiím ke třináctému dílu jsme se však dozvěděli, že se v Mystic Falls shledáme minimálně s ještě jednou známou tváří, než nastane úplné finále.

Stanice CW zveřejnila fotografie k epizodě, která bude odvysílaná 17. února (u nás 18. února v brzkých ranních hodinách), a na nich můžeme vidět, že se vrací Kai Parker. Kaie hraje herec Chris Wood, kterého jsme v seriálu viděli poprvé v šesté sérii. Utkvěl nám v paměti hlavně proto, že to byl právě on, kdo zaklel Elenu do magického kómatu, v němž pořád ještě Elena setrvává.

Popis třinácté epizody také napovídal, že při hledání způsobu, jak zničit Cadea, narazí DamonAlaricem na „starého nepřítele“. A možná bude mít tento nepřítel také nějakou radu, jak vzbudit Elenu, o kterou se s námi podělí. Na to, jak to dopadne, si však musíme ještě chvíli počkat.

Foto: CW

Diskuze /59

Billy the Kid

že by crossover mezi TVD a Supergirl :D

8.2.2017 | 17:04:53
mima33

My baby is back!! :) Stále som nepredýchala, že ho zabili :/

#8 lucinka653
8.2.2017 | 17:12:39
Car

yeeees Kai jako jeden z těch dvou pořádných TVD záporáků, moc se těším :-*

8.2.2017 | 17:29:06
Oddish

Já bych chtěl radsi vidět Mikaela

8.2.2017 | 17:37:03
Lusyta

Doufala sem ,že mu dají prostor v nějakém dílu před finálem,kdyby nám všechny hodily do finále,bylo by ho tam vidět sotva 5 minut :D Těším se na 13 díl !!!

8.2.2017 | 18:01:00
vevisek

Skvělá zpráva..a začíná přibývat postav,které jsou mrtvé,ale přesto se vrací. Takže pořád věřím,že se vrátí i Jenna. Zastávám názor,že k Alaricovi se hodila nejvíc a její smrt na konci druhé série byl pro mě moment,kdy Deníky začaly ztrácet na kvalitě.

#20 megary
8.2.2017 | 18:12:10
delena team

Tak to je opravdu moc super! Mam obrovskou radost, uz mi tam bude chybet jen Kathrin <3

8.2.2017 | 18:36:00
lucinka653

#2 mima33: souhlasím, pořád jsem ještě v šoku :D :D

8.2.2017 | 19:27:23
KaraSnowAllen

Vím, ale supéér. Upřímně, místo Jenny bych uvítala Jo. Jenna mi nikdy moc nesedla a sám Alaric řekl, že Jo byla láska jeho života…ale tak, nikdo nesmí kazit to, že Car je jediná máma, kterou holky mají.

#10 Car
8.2.2017 | 19:48:57
Car

#9 KaraSnowAllen: já Jennu měla ráda ale souhlasím, že nejvější láska byla prostě Jo a to jako pardon ale to bylo hodně velký svinstvo to co s ní udělali…tkaže bych ji vrátila už jen z principu myslím si že nikdo tam netrpí na vztahy tolik jako právě Rick a Bonnie dá se jen dohadovat, který z nich trpí víc…

8.2.2017 | 20:09:12
Bymyself

Ještě prosím Jennu a hlavně Katherine ♥

8.2.2017 | 20:28:18
Car

to finále asi nebude delší, že? nechápu jak tam tolik postav narvou do 42 minut :D

#13 Billy the Kid #14 Adeleine95
8.2.2017 | 21:49:21
Billy the Kid

#12 Car: oni si poradí :)

#15 Car
8.2.2017 | 22:01:13
Adeleine95

#12 Car: To by chtělo minimálně dvě hodiny :D

#15 Car
8.2.2017 | 22:05:33
Car

#13 Billy the Kid: no doufejme.. :D
#14 Adeleine95: no asi tak nějak ale nikde jsem neviděla, že by to bylo v plánu :D navíc už je konec natáčení :D

#16 Billy the Kid
8.2.2017 | 23:15:59
Billy the Kid

#15 Car: tak na fb jsou videa kde všichni stojí před rakví, tak uvidíme kdo tam je :) mimo to tam mimo záběry dělají selfie takže jsou asi v poho :)

#17 Car #22 megary
8.2.2017 | 23:50:44
Car

#16 Billy the Kid: jo to jo jen mě zjaímalo jestli to třeba nebude delší to finále nebo tak :-)

9.2.2017 | 0:00:16
Crazynecka

Proč ho tam jako budou vracet? To nemá smysl. jednou už je mrtvej tak ať i zůstane.. pořád všichni říkáte jak už je trapný, že všechny zas vrátí když umřou a najednou už to nevadí? Když už někoho vrátit, tak Enza..Ale proč chcete Jennu? Proč se má vracet Elenin táta (strýc)? K ničemu… Kai by mohl být max. Nový posluhovač Cada,.. byl to parchant- musi byt v pekle, navíc druhá strana už není… Nemám ho ráda za to, co udělal Jo a Alaricovi…

#21 megary #23 mima33
9.2.2017 | 0:21:04
Nicole

Já ho miluju :) Pro mě nejlepší záporák seriálu :) Ty jeho psychopatické výrazy byly skvělý :) Doufám, že se zdrží déle než jen jednu epizodu, i když se bojím, že ne e :(

9.2.2017 | 7:37:23
megary

#6 vevisek: Myslíš, že by uprednostnil Jennu pred Jo, s ktorou mal svadbu a majú dve deti? Keby sa objavila možnosť ako vrátiť nadprirodzenú dušu medzi živých aj keď už neexistuje the other side, myslím že by ho zaujímalo skôr oživenie Jo o čo sa pokúšal už s phoenix stone. Jennu som mal veľmi rád ale pls no.

#25 vevisek
9.2.2017 | 17:20:35
megary

#18 Crazynecka: Je mrtvý ale šiel do pekla, ku Cadeovi. On je tvorca kliatby, ktorá sa nedá nijako obísť. Takže má asi viac než zmysel, že sa vracia a bude asi jediný, kto ju vie zasa zlomiť, so…

9.2.2017 | 17:23:41
megary

#16 Billy the Kid: To video je z promo photoshootu pre túto sériu (viď header na tejto stránke), v truhle je Elena

9.2.2017 | 17:24:44
mima33

#18 Crazynecka: Nie, nevadí. Jeho neoživia, on je mŕtvy a je v pekle a jeho vrátenie do deja má viac než veľký zmysel. Najmä kvôli Elene. A okrem toho, či sa to niekomu páči alebo nie, Kai je jeden z dvoch najlepších záporákov, akých tento seriál mal, takže nevidím dôvodom prečo s ním nedať v pekle meeting ;)

#24 Car
9.2.2017 | 17:53:00
Car

#23 mima33: bezesporu je jeden z nejlepších záporáku ever této show :-) a také ho velmi ráda uvidím a ne pouze na jeden díl a má to víc důvodů že tam bude snad ne jen Elenu :D

a nejnovější sneak peek k 12 dílu co je na yotube také stojí zato :D https://www.youtube.com/watch?…

#28 Nazugg
9.2.2017 | 18:15:37
vevisek

#20 megary: Já neříkám,že kdyby si mohl vybrat,kterou z těch dvou zachrání,že by si nevybral Jo,se kterou má díky Caroline i dvě děti a kterou si vzal. To,že by upřednostnil Jo mi přijde logické,ale kdyby Jennu nezabil Klaus,tak mohl být třeba pořád s ní,což by se asi nestalo,protože jsou to Deníky,ale i tak :D Já neměla nic ani proti Jo,ale můj osobní názor je ten,že mi k Alaricovi víc seděla Jenna. Celkově i projev herečky,která hrála Jennu se mi líbil víc,než projev představitelky Jo..ale každý má samozřejmě právo na svůj názor,takže i tvůj názor beru a chápu. :)

#26 megary
9.2.2017 | 19:02:29
megary

#25 vevisek: Ja mám na Jennu rovnaký názor! Ja si tiež myslím, že mala asi najlepší herecký prejav zo všetkých hercov z TVD aj TO dohromady. Už len keď som videl nahrávky z castingu s ňou. A neskutočne ma štvalo, keď zomrela. Na druhej strane som rád, nie som si istý, či by som ju chcel vidieť ako upíra, na ktorého ju premenili… A jednoducho by bola blbosť od scenáristov ak by našli cestu ako vrátiť Jennu ale Jo nie. Takže možno by ma potešilo, že ju vidím, ale naštvalo by ma, že by podryli Alaricov vzťah s Jo.

#27 vevisek
9.2.2017 | 20:24:15
vevisek

#26 megary: Souhlasím s tím,že bych nechtěla,kdyby Jenna v TVD byla i po druhé sérii,ale jako upír. Její postava byla skvělá jako člověk,ale jako upír by dle mě ztratila Jenna zcela smysl. Kdyby se vrátila jen Jenna,ale Jo ne,tak by to bylo nelogické a celkově prostě kravina,ale já jako fanoušek Jenny bych prostě byla nadšená i tak. Jen pro to,že tam je. :D A s tím,že její casting byl úžasný,musím taky jen souhlasit. :)

9.2.2017 | 21:15:23
Nazugg

#24 Car: Nejvíc, by mě dostalo, kdyby to byl náš Donnovenek, kterej by mu teď bohužel v tomhle stavu v jakým Stefan je jednoduše natrhl zadnici… :D Ale pokuď to je random polda, tak jsem zvědavej na vysvětlování té krve na rukou atp.. :D

#29 Car
9.2.2017 | 22:08:44
Car

#28 Nazugg: to jo no :D to by mě taky dostalo :D asi tak nějak :D ale já si spíš myslím, že to bude někdo random právě :D a jako má to docela blbý no jelikož už nikoho neovlivní, docela svýho Stefouška lituji :D

9.2.2017 | 22:44:02
Crazynecka

Chudák Stefan..:(.

10.2.2017 | 0:12:00
Crazynecka

Nevím proč udělali člověka zrovna z něj..

#32 Car #33 megary
10.2.2017 | 0:29:15
Car

#31 Crazynecka: pač Bonnie v té situaci nic jiného nezbylo :-( by jí zabil

10.2.2017 | 1:12:35
megary

#31 Crazynecka: Podľa mňa super, ja som to teda nečakal a celkom sa mi páči, že to dopadlo úplne inak (s liekom) než si všetci dopredu rozplánovali.

10.2.2017 | 13:02:47
KaraSnowAllen

Když je tu zase lék, celkem jsem přemýšlela nad tím. Když ho Elena v sebeobraně nacpala Katherine do krku, tak Katherine odpadla. Když ho Bonnie v sebeobraně bodla do Stefana, tak Stefan odpadl. Když si ho dobrovolně dala Elena, jen jí problýsklo hlavou pár vzpomínek. Když si ho dobrovolně dala Amara, tak si cucla a šla dál. To jako je někde nějaký bonus, že když ho švihnete upírovi, co se vás snaží zabít, tak odpadne, aby jste mohli v klidu odejít a pokud si ho dá upír dobrovolně, tak zůstane při vědomí a prostě si odejde? Sice takový nepodstatný detail, ale i tak jsem nad tím musela přemýšlet.

#35 Car #37 megary #51 Guess_who
10.2.2017 | 14:44:13
Car

#34 KaraSnowAllen: dobře ty :D tohle je sice detail, ale detail který není možné opomenout a máš pravdu také si na to teď vzpomínám jak jsi to napsala… je to pravda no :D je až neskutečný kolik to má plot holes :D

#36 KaraSnowAllen
10.2.2017 | 14:47:18
KaraSnowAllen

#35 Car: Mohlo by se to svést na věk, že to Stefan a Katherine špatně snášeli, protože byli upíry dlouho, ale Amara je starší než oba dohromady a ani to s ní neškublo, pokud si to pamatuji dobře. Holt to tam bylo, aby se mohla zakončit ta určitá scéna a pak se to mohlo řešit v další epce. Já to chápu, na jednu stranu, ale i tak.

#38 Car
10.2.2017 | 15:47:18
megary

#34 KaraSnowAllen: Podľa mňa sa to dá vysvetliť. Myslím, že to je tak, že keď si vezmeš liek, tak ti prebehnú hlavou všetky spomienky a činy z doby, kedy si bol nesmrteľný / upír. Keďže Katherine aj Stefan boli upírmi dosť dlho a napáchali riadne zlé veci, zahltilo ich to a premohlo. Spomienky nahromadené za 170 rokov v prípade Stefana a za viac než 500 v prípade Katherine by podľa mňa dostali na kolená každého. :D Elena bola oproti nim upír len chvíľočku, preto podľa mňa ukázali len pár spomienok. Amara je podľa mňa špecifický prípad. Mala síce 2000 rokov, no bola celý čas skamenená a zmagorila sa z toho, keďže bola kotva, cez ktorú každú chvíľu niekto prechádzal z nadprirodzeného sveta do the other side. :) V seriáli len zabodla Silasa, napila sa a povedala len „I'm so sorry. But I have to be cured. I can't live another day.“ a potom prestrih. Tak možno odpadla, možno nie. Ale v ďalšej scéne blúznila a počula rôzne hlasy prechádzajúcich, keď ju našiel Damon. Takže podľa mňa bola mimo.

#39 KaraSnowAllen
10.2.2017 | 15:47:47
Car

#36 KaraSnowAllen: jasný no to je taky to jediný co mě napadá :D já myslím že s ito pamatuješ velmi dobře právě :D , achjo já ted koukám na první řadu a doslova brečím nad tou Stelenou :'( u mě budou pořád nejkrásnější fňuk :-(

#39 KaraSnowAllen
10.2.2017 | 16:13:15
KaraSnowAllen

#37 megary: Ale Eleně se jen vrátily vzpomínky na Damona, stejně jako se Caroline při přeměně na upíra vrátily vzpomínky, které jí vymazal Damon.

#38 Car: Jo, já přesně vím, jaké to je. Zníčení toho vztahu byla hrozná chyba. Nejhorší je, že pořád ruinují, co můžou. Mě je jasné, že spolu už nebudou, ani bych to vlastně nechtěla, ale musí po nich pořád tak šlapat? Je to fakt uhozený a srabácký, aby níčili vztah pro to, aby DE byla co nejvíc epic.

#40 Car
10.2.2017 | 17:49:19
Car

#39 KaraSnowAllen: :'( jsem z toho úplně zdrcená, Steroline je supr okej nemám výtky ale Stelenu mi to prostě nikdy nevynahradí no :-( a je hrozný na to koukat, jako s Damonem měli pěkný pouto což o to takový tajemný všechno, ale nevím no měla ho ,,milovat'' pouze jako kamaráda a bratra svého přítele.. a ještě jakým stylem tu Stelenu zničili, to mi na tom sere asi úplně nejvíc… Stefan se z toho sbíral pomalu 2 série a ona úplně v klídku, vážně ten její charakter byl úplně jiný ty první cca 3 série pak už děs… to víš že ne už to nemá budoucnost, aby spolu byli to samožřejmě ne ale nemuseli by je stále tolik potápět… a hlavně již od začátku bylo řečeno, že epic je právě Stelena a ne Delena je trapný jak to z otočili aby se jim to tam hodilo… nevím nelíbí se mi to a nikdy to nepřekousnu :-) a pokud fakt udělají lidi i z Damona a Caroline tak to bude tedy nejvíc trapný, ale obávám se, že ted už tak nějak nic jiného nezbývá a jsem zbědavá na ten další trpaný skok do budoucna…

#41 megary
10.2.2017 | 17:58:17
megary

#40 Car: Who knows, right? Keď ani Elena ani Stefan už nie sú upíri. A ako doppelgangeri k sebe nejaké nadprirodzené puto majú. Niektoré dievčatá chytajú srdečné záchvaty len z toho, že sa vráti pár starých postáv. Takže Stelenu by nepredýchali určite. :D

#42 Car
10.2.2017 | 18:23:59
Car

#41 megary: ne tak víš co, já ani nepočítám s tím, že by Stelena byla :D a v té fázi ve které je ted seriál to ani nechci už :D pouze jsem konstatovala, že po opětovném shlédnutí první série si prostě myslím a je to pouze můj osobní názor, že Stelena byla ta pravá, dokud ji totálně nezazdili a chápu, že každý na to má jiný názor :D

#43 megary
10.2.2017 | 18:27:48
megary

#42 Car: Mne sa Stelena poriadne zapáčila až keď už bola len Delena. A ako si aj písala vyššie, tak hej medzi Elenou a Damonom určite bolo vždy obrovské iskrenie a tak nejak si seriál žiadal aby sa preskúmal aj tento vzťah ale Stefan mi príde reálnejší boyfriend ako Damon. :) Damon je proste ten vysnený bad boy, po ktorom podľa mňa túžila aspoň chvíľu za život každá pubertiačka ale Stefan je reálnejší partner. :)

#46 Car
10.2.2017 | 23:58:28
Crazynecka

Moje reč.. podle měli nachat Stelenu a Damona mohli dat ke Katherine…a pozdeji k Bonnie…miluju Steroline, ale Stelena byla Stelena… pěkně to mezi nima jiskřilo, jejich vztah byl o důvěře a i to co jeden pro druheho udelali.. no jeste v 5. Serii jak byl Stefan nezvestný tak slo videt) ze ji na nem jeste zalezi i na na nej zarlila , kdyz mel byt na te chate s Catsy..ale pak meli prece oba ty zivy vidiny a ten vudce poutniku prece prerusil tu kletbu ci co to bylo..a od ty doby mi prislo, ze se zmenil jejich vztah… A Steroline… krasny vztah, jen od te doby co jsou spolu , tak ten vztah pekne odflakli.. porad je rozdeluji a ted jeste udelali ze Stefana člověka. Asi na Steroline happy end muzeme zapomenout.. :-(. Ted jsem nedavno videla dily, jak se z Caroline stal upir… Stefan k ni byl takovy zlaty..oba byli spolu zlaty… Jak ja chci aby spolu skoncili..pokud to Stefan zase vsechno odskace, tak me vazne nastvou.. uz mu zabili nejlepsi kamosku, bracha mu prebral holku, uz se cely leto dokola topil, pokazde byl donucen vypnout lidskost- at uz Klausem, Caroline ci Cadem..pokazde se za nekoho obetoval.. kdyz v 5. Serii chranil Caroline pred poutnikem v Tylerovi, tak ho zabili, pak ho kvuli Damonovi oznacila lovkyne upiru, tak byl zase na uteku, ted se zas obetoval kvuli dvojcatum a Caroline.. ve treti serii se vzdal Eleny a sel s Klausem, aby Damon dostal lek.. A narozdil od Damona- kdyz si Elena zvolila Damona- tak odjel z mesta.. takova byla mezi nima domluva, ze ten druhy objede.. Damon jen o tom mluvil a i kdyz Elena byla nejdriv rozhodla pro Stefana, tak neodjel.. Proste uz byl ho meli konecne nechat- aby byl stastnej… ..

#47 Car
11.2.2017 | 1:26:00
tynamorgan

Já už se nemůžu dočkat! Můj neoblíbenější herec a plus nejoblíbenější postava z TVD :)

11.2.2017 | 8:53:22
Car

#43 megary: jojo přesně tak :-) a proto se mi Stelena vždycky bude líbit víc, ale ted už by to do seriálu prostě nesedělo :-)

11.2.2017 | 10:35:48
Car

#44 Crazynecka: jak píšeš Steroline je supr to ne, že ne ale Stelena je Stelena no :D Steroline mi přijde trochu jako Delena taky je neustále pořád rozdělovali až už to bylo trapné a nikoho to nebavilo nevím no jak tohle zpraví já už z toho nevidím žádné jiné východisko než že všichni budou lidé a Matt si ty svoje řeči konečně strčí někam :D jo ty díly jsem viděla zrova včera s tou proměnou celá první a druhá série je super, samozřejmě i třetí i když tam už právě Stelena moc nefiguruje nebo jo ale jsou rozdělený… no a od té 4 to prostě šlo z kopce, tam máme tu naší ,,oblíbenou'' zápletku s lékem a vůbec, Elena dělá jak kdyby Stefana vůbec nemilovala a díl 4×07 tomu všemu pak nasadí prostě korunu :D nevím trochu mi přijde jak už zde taky bylo několíkrát řečeno, že by Elena neměla být ani s jedním no… a to, že Stefan jel zavraždit Elenu to se mi taky nějak nezdá, když byli celou dobu označovaný za epic love… ale co no tvůrci si dělají co chtějí a šlapou si po vlastních pravidelech, které vytvořili takže mě to zase až tak moc nepřekvapuje :D a ano Stefan je prostě mučedník…

11.2.2017 | 10:41:51
KaraSnowAllen

Stefan a Elena by nejspíše byli spolu, kdyby neodešel Williamson. Jako, DE by spolu určitě jednou byli, ale prostě by tam zůstala nějaká zadní vrátka pro smysluplný návrat. Williamson vždycky říkal, že tahle show bude vždycky o Eleně a Stefanovi, nikdy se netajil tím, že je velký fanoušek tohoto páru a do těch postav prostě dal kus sebe, pač ty knižní jsou úplně jiné. Navíc se mu hrozně líbila chemie mezi Ninou a Paulem, proto měl pro případ DE v záloze Katherine, aby byla se Stefanem, v druhé sérii na to byly náznaky, že DE jednou možná bude a Katherine na něj bude čekat, dokonce scény v té kryptě, kde Stefan uznal, že jeho city k ní byly skutečné a zeptal se jí, co pro ní znamená láska a ona to, že se nikdy nevzdává(mám ale za to, že to bylo vystřiženo) Takhle se tam sešly dvě fanatické fanynky Deleny a bylo to. Plecka odstranila Katherine a místo toho dala Stefana ke Caroline, což prý už plánovala delší dobu. Steroline miluji, ale i tak Steleně tím vším prokázali až minimální respekt tím, že prostě likvidují a různými způsoby znehodnocují všechno, co na nich bylo krásné.

#52 Car
11.2.2017 | 11:44:21
Crazynecka

Jo presne.. ok mohli dat prostor pro Delenu, ale mohlo to byt treba v ramci te jeji oddanosti.. mohli spolu prozit kratky romanek a pak schluss. Katherine a Stefan by taky byli fajn, ale na to, aby byli spolu, tak udelali z Katherine az moc velkou sobeckou mrchu… spis se mi hodila k Damonovi povahou… leda ze by si s ni rozumnel Stefan rozparovac.. Pokud by se tenkrat nic nezmenilo, tak Caroline se mi hodila k Mattovi. Ale pak uz ji prehazovali.. k Tylerovi, Klausovi a Stefanovi… malem hrozilo Caroline a Alaric… Tskze nejlepsi by tenkrat bylo : Stelena, Bamon po tom, co by vyradili Katherine, Caroline a Matt. Jeremymu tam mohli nechat Annu. Jeji smrt me taky docela mrzela. Ona a Pearl vypadali sympaticky… Alaric pak Jo nebo Jenna.

Pokud jde o Jeremyho, tak mi prisel vzdycky nejakym zpusobem posahanej.. snad jen Vicky mel rad jen tak..do Anny a Bonnie se zamiloval proto, ze byly nadprirozene. Fascinovalo ho to: ze Anna je upir a Bonnie carodejka.. proste takovy Mischuge..:-D. Ale nejvic se mi k nemu hodila Anna.

jinak pokud by mela byt mozna Delena, tak snad jen v pripade, ze by odstranili z jejich zivotu Damona a Caroline a museli by ukazat ve finale casovy posun.. jakoze by si k sobe nasli cestu… a z tech jejich predstav z 5. Serie by udelali pravdu a budoucnost…

Caroline by mela vyjet nekam do sveta.. buhuzel uz si ji neumim predstavit ani s Alarickem a detmi ani se Stefanem… je to clovek..sice to do ted to oble nebyl- viz. Stelena , Delena, Bonenzo, ale umite si to predstavit? Zatimco Caroline zustane mlada, krasna, zdrava, tak by Stefan po jijim boku starnul , byl by proti ni uplny bezbranatko- uz se nemuze chranit uplne sam, muze onemocnet, ona mu uz nemuze ani pomoct svou krvi… ale treba to nakonec nahrajou na to, ze Stefan bude rad clovekem… ale pak by mohl chtit mit rodinu atak.. sam vi, co ukazoval Damonovi, ze ho ceka kdyz bude clovekem a bude s Elenou.. no nevim.

Snad se pletu a Caroline bude se Stefanem… i kdyz se snad rika, ze Steroline svatba je jen fake…?

Snad z toho najdou cestu… mozna to moc zbytecne resim..

11.2.2017 | 21:32:22
Crazynecka

Melo tam byt: pokud by mela byt mozna Stelena a ne Delena..

11.2.2017 | 21:37:19
Guess_who

#34 KaraSnowAllen: Elena taktiež odpadla ak si dobre spomínam :) ale áno najprv sa jej začali vraciať spomienky a potom už bola scéna jak ju Damon drži v rukach

11.2.2017 | 23:37:27
Car

#48 KaraSnowAllen: jo no a ted už se žádný zázrak bohužel nestane a ani by to nedávalo ted smysl i když se Williamson vrátil to by z toho udělali ještě frašku než je ted, prostě to už nejde… ne asi Stefan ji miloval at si říkal co chtěl a Katherine Damona nikdy nemilovala vždycky to byl pouze Stefan jak sama v oblibě říkala :-) jako okej nejraději měla sebe samožřejmě, ale Stefana fakt milovala :-) , je to škoda s tou Stelenou, jedna věc je že je rozdělili druhá ale jakým způsobem a jak moc pak po nich šlapali a totálně to zazdili to fakt nepochopím…ale jak je vidět tak Plecka moc na ty happyendy není viz Rick a Jo, Bon a Enzo, možná by se dalo pokračovat, třeba náš to překvapí a Delena skutečně nebude – ano musel by se stát zázrakale furt není nic jisté navíc má být nějaký ten super přesun do budounosti ne?:D jak píšeš Steroline je super ne, že ne ale u Stefana bohužel bude vždycky No.1 Elena :-( v hloubi hloubi duše bych chtěla Stelenu ale vím že to není možný ted se do mě dala ještě ta nostalgie ze strarých dílů, jelikož jsem se dívala na pár dílů ze začátku 2.série a sledovala jsem jaký prostě měli krásný vztah :-) tam to bylo poprvé co Damon ,,zabil'' Jeremyho…achjo :D

12.2.2017 | 15:53:55
Crazynecka

To já se přes Stelenu už dostala.. přála bych si Steroline… :(. Nevím proč toho člověka neudělali z Damona… Stejně jím chtěl být a Elenu budou budit předčasně…

#54 Car
13.2.2017 | 17:05:46
Car

#53 Crazynecka: tak já taky ale i tak to ve mě furt je no … no protože prostě to Bonnie přišlo jako dobrý trest navíc lék už ted není v Elenině těle že tak nevím jak to chtějí udělat aby byl Damon člověk

13.2.2017 | 19:19:17
ZEDUltedOP

Kai je zmetek :D ten určitě má náký eso v rukávu :D jo a v 8×15 by měl už zemřít cade podle všeho ta svadba bude na konec pravá ale bude rychlá a tam by se měl objevit právě cade ..

13.2.2017 | 21:02:54
Alisanti

Tak ten lék teď v sobě snad má Stefan ne? Takže pokud se vezme dávka od něj, může se dát dalšímu upírovi, od toho dalšímu atd.. Řetězová reakce. Pak bude happy end jako hrom- všude samej člověk :D.. A ještě Bonnie vytáhne Enza z pekla (akorát teď nemá tělo). Jeremy se mi k ní prostě nelíbíííííííí :)

14.2.2017 | 13:02:55
ZEDUltedOP

třeba budem všichni překvapení a bude endgame stelena ane zrovna delena :D tak ale když se nad tím zamyslím elena a stefan jsou teďka lidmi car a damon ne pokuď nenajdou další lék nebo jak to ještě bude. a jestli car půjde do TO tak to asi bude tak jinak proč by tam šla :D vím že to a TVD neni to stejné ale je takový druhý TVD :D a teďka jsem viděl ukázku 8×16 a elana říka What Happened? Why am I here right now? :D takže bude to zajimavé ještě řekl bych že od 8×10 to začiná bejt hodně zajimavé

#58 Car
14.2.2017 | 14:35:26
Car

#57 ZEDUltedOP: asi tak nějak … :D

14.2.2017 | 23:51:12
Crazynecka

To a zase četla že by měla být falešná a past na Cada…:(. Jinak vím, že Bonnie neměla na výběr, aby se zachranila, ale mohli to udělat jinak..:(. Je to prostě divné… Celý seriál je Stefan upírem a teď tohle…J já to fakt nerozdýcham..

16.2.2017 | 20:19:13
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama