Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Kdo všechno míří do sedmé série?
Máme pro vás několik novinek ohledně toho, kdo nový bude v sedmé sérii seriálu The Vampire Diaries. Těšit se můžeme jak na dámské, tak i mužské osazenstvo. S kým vším se seznámíme, si můžete přečíst uvnitř článku.
Na začátek ještě zmíníme, že Lily, kterou hraje Annie Wersching, byla povýšena na hlavní postavu, takže ji budeme v Mystic Falls vídat často. Nevrátila se však sama, protože se vzala s sebou i svoji upíří rodinu. A teď se již pojďme podívat na herce, kteří se v sedmé sérii nově objeví.
Mystic Falls uvítá hned několik nových herců. Web The Wrap se zmiňuje, že se můžeme těšit na Tima Kanga (The Mentalist) a Todda Lasancea (Spartacus).
Tim Kang si zahraje Oscara, bezstarostného hipíka, který si žije na vysoké noze a je v podstatě nevystopovatelný. Skrývá však jeden velmi překvapivý fakt, má něco společného se Salvatorovými. Oscarův meditační styl života se náhle zastaví, když zasáhne nadpřirozeno a promění ho v divokého zabijáka.
Todd Lasance ztvární Juliana, který je popisován jako obávaná, legendární nesmrtelná postava, jež je známá tím, že vyniká v pozemských rozkoších. Julian je charismatický, anebo se tak alespoň tváří, záleží na tom, koho se zeptáte. Jediné věci, které se obává, je anonymita, což je velmi nepravděpodobné, protože je stále na útěku a zanechává za sebou chaos, který k sobě přitahuje ještě nebezpečnější následovníky.
(Zleva: Tim Kang, Todd Lasance; Foto: The Wrap)
Protože seriál opustila Nina Dobrev, muselo CW obsadit i pár ženských rolí. Na webu The Hollywood Reporter se objevilo, že mezi nové krásky patří Elizabeth Blackmore (Legend of the Seeker), Scarlett Byrne (Falling Skies) a Teressa Liane (Neighbours). Všechny si zahrají záporačky.
Elizabeth Blackmore se v seriálu objeví jako Valerie, jedna z Lilyiných společnic, která ovládá mocnou magii a má temnou, náladovou povahu. Když přijde na bolesti života, spoléhá na svůj suchý humor. Život v Mystic Falls jí nepřijde zas tak moc dobrý a vůbec se neztotožňuje s pravidly, která Lily pro svoji rodinu stanovila. Někdo jí však připomene, jaký býval její život šťastný a svobodný, a ona chce takový život nazpět. Když se Valerie rozhodne jít svou vlastní cestou, uskuteční několik nebezpečných kroků, které změní tvář Mystic Falls. (Možná je právě Valerie klíčem k finálové scéně v šesté sérii.)
Scarlett Byrne ztvární Noru a Teressa Liane zase Mary Louise. Nora má vychytralý smysl pro humor zatímco Mary Louise má na věci drsné názory, které se však nebojí vyjádřit. Tyto dvě ženy tvoří nebezpečný pár s vražednými sklony a společně působí zmatek. Obou upírkám je přes dvacet let a víc než století držely svůj milostný vztah v tajnosti, ale ti, kteří proniknou do jejich vnitřního kruhu, již mají dávno jasno, jak to s nimi je. Někdy se může zdá, že Mary Louise se svým láskyplným přístupem je na ohnivou Noru moc měkká, ale pokud jim někdo zkříží cestu, okusí jejich zlobu.
(Zleva: Elizabeth Blackmore, Scarlett Byrne, Teressa Liane; Foto: THR)
Dalšími společníky Lily, kteří nám budou již brzo v seriálu představeni, jsou podle webu EW upíři, které ztvární Justice Leak (Turn: Washington's Spies) a Jaiden Kaine (Zoo).
Jaiden Kaine bude hrát Beaua, děsivého a nebezpečného muže, který je velice tichý, ale ne jeho vlastní volbou – jeho hlasivky byly proříznuty, což mu zanechalo navždy na hrdle jizvy. Když mu však chybí slova, vyřeší to jiným způsobem. Oplývá nadpřirozenými silami a své rodině je velice věrný.
Justice Leak ztvární Malcolma, nejstaršího ze všech společníků, kterému se nikdy neříká ne. Mezi svojí malou rodinou je považován za zlaté dítě, ale když je sám má potřebu rozervat někoho, kdo byl již dlouho naživu – a to beze strachu ze smrti.
(Zleva: Jaiden Kaine, Justice Leak; Foto: IMDb)
Na závěr už jen stačí dodat, že se určitě máme na co těšit.
Co si myslíte o nových postavách? O čem si myslíte, že bude sedmá řada? Podělte se s námi o svoje názory v komentářích.
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025 -
Lauren Cohan
7.1.1982 | 7.1.2025 -
Nina Dobrev
9.1.1989 | 9.1.2025 -
Charlie Bewley
25.1.1981 | 25.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /46
Trošku jsem doufal, že Elenu nahradí krásná Sarah Salvatore…
#4 Car #9 RoseMaryTodd Lasance byl jako Caesar ve Spartacovi skvělý :D tak jsem zvědavá jestli bude i v TVD .,… obsazení vypadá zatím dobře ;)
Většinu znám z různých seriálů :) ať už ze spartaka či např. Falling skies.. :) myslím že dobře volení herci.. uvidíme :)
#1 tom99: také jsem doufala v návrat Sarah… ale jinak osazenstvo vypadá dobře a nové dívčiny jsou pěkné, budou se tam docela hodit :-)
Koho myslíte,že bude chtít rozervat Malcolm?Někoho, kdo byl již dlouho naživu – a to beze strachu ze smrti.Obávám se aby nezkusil jít po nějakém Mikaelsonovi,což by nebylo špatný ,ale i tak…Tak jaké jsou vaše tipy?
#6 kath023#5 Stelly: Damona? :D Těžko říct,na nějakého Mikaelsna by to sedělo,ale podle mě moc TVD a TO spojovat nebudou.
#9 RoseMary:D
Ten Julian jestli bude jako Silas nebo Niklaus -Niklaus je jenom jeden,sorry všem, ale prostě na Klause mám slabost…a jestli Valerie bude jako Niklaus ale ženským provedením možná jí budu mít ráda ale nevím.
Nora a Mary Louise proč ne? Jako v TO ale to bylo podobné.
Jinak fajn, tak uvídíme jak to Plecka pohnojí :D
#9 RoseMary#1 tom99: jo to ja taky ale tahle nevypada prece vubec spatne ne?
#10 kath023#8 misa.k: souhlas plecka pokazde vsechno pohnoji ale nove postavy se mi docela libi,jenom doufam ze vydrzi vic nez par dilu.
#6 kath023: ted si vazne nejsem jista ale vim ze pred nejakou dobou jsem nekde videla ze tvd a the originals by se meli zkrizit,myslim ze se o tom mluvilo snsad jeste dokonce pred tim nez zacala sesta serie,ale nejsem si jista,protoze uz je to nejaka doba co jsem to cetla.
#9 RoseMary: Myslím že před šestou sérií jsem o tom slyšela taky a nakonec nic,tak uvidíme,špatný by to rozhodně nebylo.
#11 google147#10 kath023: Propojení bylo v Originals 2×05 – Nina hrála Tatiu.
A seriály se budou odehrávat v různých časech a proto žádný crossover zatím nebude
#12 RoseMary #20 kath023#11 google147: ahaaa.mas pravdu to uz mi uplne vypadlo.co tam teda vsechno nina nakonec hrala?tatia,ketrin ,elena,silas,amara,…na neco jsem zapomela?nebylo by spatny aspon jednou ji videt treba ke konci sedmicky nebo tak neco…bude mi tam chybet.mela jsem ji rada moc.
No…každopádně se může kdykoliv vrátit…a myslím,že našlápnuto má…pravda je,že mi tam bude chybět…ne,že bych jí vyloženě milovala,ale do tohohle seriálu prostě patří…
#14 RoseMary #19 google147#13 Lexopedia: presne tak byla tam kolik sest let?patrila tam a serial bez ni si nejak nedokazu predstavit ale rekla bych ze ta z vampyri rodinky lily ji mozna nahradi,ale jak uz tady nejde zaznelo nevim teda kdo to psal,ale nekde jsem to cetla mozna v druhe diskuzi ted doopravdy nevim,ale elenu by mohla nahradit sarah salvatore kdyby ji vratili zpatky,ale s nejvetsi pravdepodobnosti se tak nikdy nestane…
#15 Car#14 RoseMary: já taky nechápu proč tam tu Sarah nedají, zajímala by mě Damona reakce na ní…těžko říct no, a Eleny se ještě dočkáme žádný strachy, já si myslím, že je načase si tuhle sérii opravdu užít, protože bude s největší pravděpodobností poslední :-(
#20 kath023 #27 RoseMaryveľmi sa teším na túto sériu bude to určite vzrúšo ale hentie baby vôbec nepoznám takže :D :) teším sa ale neskutočne :* <3
Mam piči tento serial je to totalne na pi cu
#18 Car#17 Hazard: a komu to cpeš?
#24 RoseMary#13 Lexopedia: Nina by měla být na 100% úplně v poslední epizodě seriálu a pokud si bude chtít zahostovat dřív, tak má podle tvůrců dveře otevřené.
A nepatří to úplně k Deníkům, ale k Originals – vůbec poprvé bude seriál pravděpodobně propojen s reálnými událostmi. Epizoda 3×05 ponese název The Axeman´s Letter – Axeman (česky sekerník, někdy je přezdívaný americký Jack Rozparovač) byl sériový vrah, který řádil v New Orleans v letech 1918–1919. Takže už se může tipovat, kdo to nakonec bude.
http://magazin2000.cz/index.php?… – článek o Sekerníkovi
#33 RoseMary#11 google147: Tak to podle mě moc crossover nebyl,sice šlo o stejnou herečku jako v TVD ale hrála novou postavu,která byla v TVD zmíněná myslím 1?
#15 Car: Já si myslím,že klidně můžou být ještě další série.I když by možná už bylo lepší to ukončit,dokud se na to bude někdo dívat,pojedou dál aby z toho vytřískali prachy :/
#21 google147 #23 Car#20 kath023: Tvůrci to jako crossover berou. Ono to podle tvůrců je těžké nějak smysluplně propojit, protože oba seriály mají svůj děj a dost blbě by se to spojovalo a nechtějí do toho jít, protože by všechny fanoušky zklamali.
A podle mě to dává smysl – jak propojit kacíře z Deníků a první generaci upírů z Originals. Klaus navíc bude muset řešit, že minimálně na začátku série má rozšířit řady jeho nepřátel Elijah.
Ale užívateľka RoseMary má pravdu s tým crossoverom. Viaceré spoľahlivé zdroje ešte pred oznámením odchodu Niny z TVD uvádzali (a citovali aj Plecku), že siedma séria prinesie hneď niekoľko prepojení s TO a že zosúladenie rozvrhov bude tentoraz jednoduchšie ako tomu bolo po minulé dve série. To, že Nina vedela už na začiatku TVD, že dá 6 sérií a odíde je kravina :) … nech to bolo pre rozchod s Ianom, atmosféru na pľace, či čokoľvek iné, túto vymyslenú cover up storku im snáď nik zožrať nemôže. Aj preto prišli s časovým posunom a riešením situácie s odchodom Niny postaveným úplne na hlavu. Takto žiadne crossovery asi nebudú. Iba ak flashbacky, no ani tomu moc neverím. Ale ak by tomu bolo inak, budem osobne len rád.
Popravde som čakal veľké prepojenie keď sa rúcala druhá strana.. zakomponovali to síce aj do TO, ale potenciál nevyužili. :(
#23 Car#20 kath023: no ona Plecka je do toho tak zařaná, že je toho bohužel schopná z toho udělat kldině tech 10 sérií otázka je kdo na to bude koukat, ale od toho se bude odvíjet tahle řada no, jak moc to bude úspěšné :-) a o penězích to taky smaožrejmě je :D
#26 RoseMary #37 kath023#22 megary: taky si nějak nemyslím, že to Nina věděla předem že skončí přesně po 6 letech…
#18 Car: moje rec jestli ze se to nekomu nelibi tak at na to nereaguje me se ten serial porad docela libi i kdyz taky musim priznat ze jsou i mnohem lepsi serialy ale nikdy bych nenapsala takovyhle komentar.na to abych neco takoveho napsala tak jsem ten serial mela a porad jeste mam az moc rada a taky mam nejakou svoji slusnost a vim jak se mama chovat v diskuzi ne?
#28 Cardiskuze je pro fanousky serialu a ne pro takovehle ted sorry za ten vyraz ale nemuzu si pomoct provokujici blbecky a to jsem to jeste rekla hodne slusne.
#23 Car: upiri deniky s deseti seriemi?paneboze nestras!!!
#15 Car: nejsme si jisti jestli bude ofiko posledni protoze finalova rada u ni oznamena nebyla pokud se dobre pamatuju ze.jesli mam byt uprimna tak nevim jak si to uziju kdyz tam nebude ani elena ani sara…ach jo vsichni co jsem mela rada to zabalili.s elenou sarou a vrazednym enzem jsem si dokazala predstavit klidne dalsich dest serii ale kaciri me bavit nejspis nebudou a matka damona me taky nikdy nechytla.na jednu stranu jsem zvedava ale na druhou na to koukam abych se dozvedela co se tam stane a jak k cemu dojde a kdo s kym bude a tak dale.jestli se na sedmou serii tesim?nevim nedokazu na to odpovedet protoze na jednu starnu umiram zvedavosti abych se dozvedela jak to cele skonci a na druhou se me na to nechce zase koukat ale mam rozkoukanych jeste par dalsich serialu takze to nebude tak spatny tada snad.
#28 Car#24 RoseMary: asi tak pokud se tomu dotyčnému nelíbí, ať sem necpe zbytečné komenty, které absolutně nikoho nezajímá, s těmi sériémi tě nijak nestraším, jen jsem podotkla, že to Plecka někdy psala, že má nápady až do 10 série, ale vše záleží hlavně na sledovanosti a zda by do toho šli i herci, protože již ted to tam hodně řídne (když nepočítám nové herce čistě pro 7 sérii zatím)
#36 RoseMary #37 kath023#27 RoseMary: viz muj koment před tím, hodně lidí to ze seriálu již zabalilo, moc se o tom nemluví ale mě třeba mrzí že odešla i šerifka ( matka Caroline) zatím nikde nebylo vysvětlené ( nebo jsem si toho nevšimla) jestli to byl záměr nebo jestlo už taky nechtěla hrát, každopádně mě tam přišla taky jako docela důležitá a hlavně fajn postava, Sarah Salvatore bych taky ráda viděla ještě nu což ale…snad dají větší prostor Enzovi konečně, už jenom kvůli němu bych přála TVD ještě pár sérií, má hodně co ukázat, hele dej tomu šance Lilly je podle mě docela dobrej záporák, hned bych to nezavrhovala ;-) myslím, že se máme ještě na co těšit i kdyby to byla poslední sezona, jo taky mám rozkoukané i další seriály :-)
Jako odešly postavy co tam byly od začátku, ale co by v tom seriálu ještě dělaly? Jsou pryč naprosto zbytečné postavy, které došly na konec a zbytečně by je tam drželi (kdyby vypadnul ještě Matt, tak by to bylo dokonalý). A držet je tam jen z toho důvodu, že jsou tam od začátku? Taky to není dobrý důvod. Naopak tam jsou momentálně postavy, které mají ještě co říct. Z Eleny udělali jenom půlku Deleny bez příběhu.
A pokud jim to Paul a Ian podepíšou, tak další série bude – oni dva jsou pro tvůrce jediní důležití (Stefan a Damon jsou srdce seriálu) a zbytek je postradatelný a to včetně Niny (a tím se tvůrci netají).
A tvůrci Enza v 6.sérii zničili takovým způsobem, že budou mít co dělat, aby mu nabrali fanoušky co ztratil. Jako nechápu proč se choval jako, když ho někdo praštil po hlavě lopatou a jemu se to zranění mozku nezahojilo.
#30 Car#29 google147: tak jasně neříkám některý postavy tam byli k ničemu, to jako ne že ne, ale prostě tu šerifku jsem měla ráda, takhle jsem to myslela :-) a já osobně jsem jedině pro další série souhlasím s tím, že Stefan s Damonem jsou tam ti, kteří ten příběh vytvářejí otázka je jestli podepíšou že… A to že Enza zkazili toho jsem si taky všimla, není to takové jako když se tam zjevil v té 5 sérii, nezbývá než doufat, že to teď nějakým způsobem napraví :-D jinak super přirovnání s mozkem teda :D
#31 google147#30 Car: Tím byly myšleny hlavní postavy (Tyler, Jeremy, Elena). Šerifka se tam vždycky objevila v pár dílech a zbytečná nebyla (vzhledem k tomu že byla poslední rodič).
Celá ta zápletka s tou pomstou, u který ještě každý díl měnil důvod, byla tak debilní (jinak to napsat nejde), že mu fakt hrozně lidí přeje smrt. Ale zatím to vypadá fakt nadějně.
#32 Car #36 RoseMary#31 google147: no jasný to je pravda, moc tam nebyla ale i tak jsem si jí oblíbila, hrála fakt dobře a pro Caroline tam vždycky byla, za mě nejlepší seriálová máma vůbec (2. místo matka Arii z PLL :-D) …no já se tomu vůbec nedivím, ale snad se to trochu rozjede teď to vypadá snad nejvíc našlapaně než kdy jindy
#19 google147: to zni dobre teda spis dokonale mozna ze the originals mozna zase zacnu sledovat.
jsem tady jedina komu ta tmavovlasa nora nebo jak ze se jmenuje pripomina davinu z the originals?nebo elenu nebo krizence obou?
#35 megary#34 RoseMary: me prijde jako mladsi segra Kristin Kreuk (Lana ze Smallville/Catherine z Beauty and the Beast)
#28 Car: enzo a vetsi prostor?tomu bych se asi taky nebranila.
#38 Car#31 google147: jo tu zapletku stou pomstou jsem taky nejak nemusela,to jsem si taky prala aby ho nekdo zabil ale zase si me ziskal zpatky tim ze sehnal ty protijedy kdyz se damon s elenou snazili o to ab se navzajem nesezrali.kdyz jsem enza videla poprve tak prvni dojem byl asi jako: coze?kde zatracene tohodle vyhrabali?jenze postupem casu jsem zjistila ze neni asi zas tak spatny jak zazacatku.
#23 Car: Tak ono to bude mít pořád nějakou sledovanost žejo,ale podle mě je problém v tom že Plecka už nevidí (ani se to vlastně zjistit nedá,ale já si to myslím :D ) že spousta lidí už ten seriál sleduje vpodstatě jen ze setrvačnosti.
#38 Car#28 Car: Jo,smrt šerifky mě taky hodně mrzela,a s tou Sarah taky souhlasím,ráda bych ji tam ještě viděla.Enza jsem neměla ráda od začátku,a když jsem si na něho začala zvykat udělali z něho takovýho kreténa že to snad není možný.A čím dál víc mě mrzí smrt Kaie,i když tu Jo s dětma jsem mu pořád neodpustila :D Já pořád nevím jestli se na tuhle sérii těšit,Nina mi tam bude chybět (Elenu jsem měla ráda,ale hlavně mám ráda ji jako herečku),a navíc se obávám že teď bude z Caroline nová hlavní ženská postava a Delenu nahradí Steroline a na to se fakt dívat nepotřebuju.A jestli ještě začnou cpát Damona a Bon dohromady,půjdu Plecku vlastnoručně uškrtit :D
#36 RoseMary: Enzo je/byl super ale ted v tý 6 sérii ho prostě podle mého názoru/vkusu ho zkazili a to se mi nelíbí, přálá bych mu lepší dějovou linku a hlavně nasazení do hlavních postav, což se tady ale myslím už řešilo, že by měl být ,,pasovaný,, na hlavní postavu takže super :-)
#37 kath023: jasny no :D jako mě to teda pořád baví, dokazu se na to furt těšit ale možná 7 by už měla být poslední ale sledovanost je asi hlavní prostě a taky kdo to pak podepíše… jsem ráda že nejsem jediná s tou smrtí šerifky, protože mi přišlo, že to vubec nikdo neřešil ale ta herecka to hrala skvele, rekla bych ze jedna z nejlepsich serialovych mamek vubec :-) Sarah byla taky skvěla strasně sympaticka a vubec :-) jojo presne :D Enzo super vsechno ale jak pises a jak jsem psala nahoru do prispevku zacali z nej delat uplnyho vola tkaze doufám, že se to ted nějak zlepší jinak nevim teda :D to mi povídej…mrzi me co udelala Jo a Rickovi ale Kaie bych tam prostě nechala, díky němu ta 6 strašně prospěla a je fakt lepší než 4 a 5 :-), já to mám taky tak napul Elena byla skvělá jak píšeš a taky mi tam bude moc chybet :-( ale zase to není o ní, že jo takže si na to budem muset prostě zvyknout :-(, no myslíš si to dobře :D přesně takhle to ted bude Car bude nová hlavní ženská postava a Steroline hlavní…ale hele v tomlhe se rocházím, protože náhodou těmahle dvoum to teda přeju, zažili už hodně bolesti a docela se k sobě hodí, takže se určitě těším a i Car s Bon Bon si zaslouží víc prostoru i kdyby to měla být jejich posledné série :-) no tak to taky nechci…ale Bon cpali k Damonovi, to budu taky nas*ana to už by bylo vážně moc…ale nevím no nemuze hned skočit na další holku a ještě na Bonnie to je snad blbost..
#39 Stelly#38 Car: Enzo už je hlavní postava,proto se ho tam snažili celou šestou sérku vecpat s blbou dějovou linkou ;-) Na jednu stránku chápu,že když z něj udělali hlavní postavu tak se snažili aby se tam objevoval častěji,ale mohli to zaonačit líp… :-)
Jinak s těma postavama souhlasím…Podle mě by mělo fakt zůstat „srdce“ seriálu (Damon a Stefan)…Vlastně v průběhu by se mohli i třeba Stef s Care někam vytratit a stát se hostujícími a nějak to obměňovat.....Přece jenom jmenuje se to The vampire diaries a ne Elena´s life/diaries, nebo The life of two brothers…A navíc ve všech seriálech se postavy obměňují a příběh se posouvá… ;-) Občas se to povede a občas taky ne......Ale všechno závisí podle mě na týhle sérii,řekla bych že i v Americe i když si to Plecka nepřizná.....Navíc nechci být pověrčivá nebo tak,ale sedmička je magický číslo :D ;-)
#41 CarEnzo už byl jedna z hlavních postav v 6.sérii a sama Plecka přiznala, že jeho děj byl na nic – bohužel to díky tomu nejspíš odnesla Sara.
A za Kaie Plecka nemůže – dokonce fanouškům potvrdila, že Kai bude v 7.sérii jedna z hlavní postav, ale Chris Wood chtěl Kai nenapravitelného
Všechno bude, tak jak psala Car, ale Damona s Bonnie dohromady dávat nebudou – Bonnie by se měla dát dohromady s někým z těchto postav: Alaric, Matt, Enzo, Julian. Vzhledem k tomu, že ve 3.sérii ji měli dát dohromady s Klausem (ale vybrali Caroline, protože to potřebovali kvůli ději a spin-offu), ve 4.sérii měla být s Kolem, ale byl prý na ní moc zlý a v 6. to měl být Kai. Nejspíš dobráci vypadávají.
A bude zajímavé jestli ovlivní ty spoilery o tom, že Caroline a Stefan bude mamka a taťka fakt, že Candice před maličkou chvíli oznámila, že je těhotná.
#41 Car#39 Stelly: asi tak… to co hrál v 5 sérii bylo o mnohem lepší, no je to možný že už ted byl hl. postava…
přesně tak :D není to o Eleně což doted bylo docela dlouho, takže prostě bratři a tečka :D hodně seriálu končí u 7 :-D
#42 google147#40 google147: tak fajne díky za upřsnění to mi asi uniklo, všimla jsem si že tam byl Enzo hlavnější ale úplně hlavní postava to jsem úplně něvěděla, takže fajn jo s Chrisem by to bylo fajn :-) a jsem ráda že Damona a Bon fakt dávat dohromady nebudou, tak to jsem zvědavá docela ke komu ji nacpou :D jo no to je docela dobrá novinka, že je Car těhotná :-) navíc v The Vampire Diaries jde všechno :-)
#41 Car: Tak zatím je těhotná jenom Candice, ale otázka jestli to fakt udělají i v seriálu. A vtip je v tom, že to jde vysvětlit absolutně bez problému – Kacíři vysávají magii, upírství je magie, oni jsou vlastně chodící léky.
#43 Car#42 google147: jo máš naprostou pravdu :D ale je to fakt moc :D ale věřila bych že to takhle udělají :D na Candice to bude určitě vidět za těch 22 dílů které mají před s sebou
#44 google147#43 Car: Tak vždycky se to dá řešit volným oblečením, správnýma úhlama záběrů atd. (viz Jak jsem poznal Vaši matku). Ale právě se točí 5. epizoda a zatím to na ní vidět není – až ke konci série.
A člověk prostě musí přemýšlet, když tvůrci řekli, že na Caroline a Stefana čeká v 6. nebo 7. epizodě možná největší překvapení/zvrat série.
A zároveň se otevírá možnost crossoveru – Klaus a Stefan na tátovském výletě :D
#45 Car#44 google147: jasně že to nebude hned vidět, každá žena to má jinak, na některé je to vidět už ve 4.tém ale není to pravidlo samozřejmě a jak píšeš vždycky se to dá, ale až se malé narodí tak určitě nebude mít náladu na seriál to zase určitě ne :D
ty kráso tak to si moc neumím představit ty dva :D ale bylo by to hodně dobrý, jako kdyby měli dítě proč ne no konec konců :-D
Jako jsem zvědavá jak to bude bez Eleny, přece jenom je tam už vlastně od prvního dílu, jediná výhoda je, že už tam ve vzduchu nebude viset onen pověstný trojuhelník, Elena-Stefan-Daemon. Jako propojit, TO a VD by nebylo špatný, já to čekala v době kdy se rozpadala ta druhá strana, a ono nic :D..... nechám se překvapit, ale potenciál to podle mě má :)