Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Julie Plec mluví o drama se Stefanovým dvojníkem, Jeremym a Damonově štěstí

Julie Plec mluví o drama se Stefanovým dvojníkem, Jeremym a Damonově štěstí

Elena se opět rozhodovala mezi Stefanem a Damonem. Jedna z postav vstala z mrtvých. A jeden z upírů se opět, ke své nelibosti, stal člověkem. A hlavně jedna z dlouhodobých záhad: Proč Silas nechtěl, aby kdokoliv spatřil jeho tvář? Jaký tohle vše bude mít vliv v další sérii?

1 0
21.5.2013

1) Silas má dvojníka

A je to Stefan. Ano, Petrovy ženy nejsou jediné s magií ve své v krvi. Všechny spletité zvraty, které oplývaly legendu o Silasovi, jeho cíle a jeho schopnosti se sešli. Díky skulince, se vrátil Silas zpět k životu a zjistil, že kouzlo nesmrtelnosti samo o sobě má skulinu: dvojníky. Silas a Stefan sdílejí stejnou tvář. Stefan je Silasův dvojník, a teď je navíc uvězněn v trezoru na dně oceánu.

Na téhle dějová linii se pracovalo asi rok. „Minulý rok, když skončila 3. série, jsme utvořili malou skupinku scénáristů a zdrželi se 5 týdnů a pokoušeli se přijít s něčím v 4. sérii. A asi někdy v té době jsme přišli s nápadem dvojníků,“ prozradila Julie Plec.

Nastali jisté komplikace, když se zavedla dvojnice. V 2. sezóně a brzy i v 3. sérii, když Nina Dobrev pravidelně hrála jak Katherine tak i Elenu, tak ji to fyzicky naprosto vyčerpávalo. Proto měli určité osoby, které rozhodují o „The Vampire Diaries“ obavy, že by si hraní dvou postav mohlo vybrat podobnou daň i na Paulovi Wesleym.

„Museli jsme přesvědčit mnoho různých lidí, o tom, jak by to mohlo fungovat, a co udělat pro to, aby to fungovalo,“ říká Julie. „Aby jsme neskončili v podobné situaci jako s Katherine a Elenou, kde jsme vyčerpali Ninu do té míry, že jsme schopni ji dostat z postele, protože jsme ji omylem přepracovali. Kreativně, byli všichni nadšeni ze Silasova dvojníka, bylo jen otázkou času, než se nám podaří to zpevnit, protože jsme v podstatě věděli, co budeme dělat.“

V současné době se Paul nebojí příliš těžké práce – je nadšený, že bude v seriálu čelit nové výzvě. „Je tak šťastný,“ směje se Julie. „Hrát vždy přímého kladného hrdinu není pro herce ta nejvíc vzrušující práce a Stefan, ze všech našich hrdinů, je v seriálu nejkladnější. Občas se dostáváme hlouběji k jeho části Rozparovače, ale pro Paula jsou tyto chvíle jen drobné příležitosti, kdy může sáhnout hlouběji do svého řemesla. V jiných chvílích se častokrát cítí, jako by jen pečoval o svůj hrdinský účes. Tak je tímhle samozřejmě velmi nadšený a po celou dobu nápad velmi podporoval. Umíral touhou, aby mohl být někdo jiný: blbec, zloduch, padouch, aby si mohl protáhnout svaly.“

A to se mu v 5. sérii rozhodně poštěstí.

2) Zmrtvýchvstání Jeremyho Gilberta

Fanoušci Vampire Diaries jsou už zvyklý, že jejich oblíbené postavy padají jak mouchy – a občas se později zase objeví, ať už jako upír, či jako duch. Stejně jsme byly příjemně překvapeni, když se zjistilo, že se Jeremy natrvalo vrátí zpět k životu a to zejména proto, že jeho sbohem bylo tak srdcervoucí. Neobávají se autoři, že jeho vzkříšení bude mít špatný dopad na jeho krásné, nezapomenutelné rozloučení?

„To je něco, o čem jsme hodně mluvili,“ říká Julie. „Náš původní záměr byl rozloučit se Jeremym natrvalo. Pak ale vyvstala spousta otázek týkající se téhle dívky, která ztratila svého jediného žijícího příbuzného. V daném okamžiku to byla důležitá součást její cesty. Obecně, tahle věčná tragédie, která je s ní spojená, je opravdu smutná a opravdu skličující. “

I když Jeremy musel zemřít, aby dotlačit Elenu do další fáze jejího života, jako upírku, spisovatelé si rychle uvědomil, že by bylo nemožné, aby ji přivedl z tmavého, zoufale tragického okamžiku jejího života zpátky, pokud neoživí Jeremyho. Bez něj Elena hleděla do dlouhého, černého tunelu deprese – a to by nebylo v 5. sérii moc vzrušující.

„V místnosti jsme se hodně hádali – můžeme úspěšně přivést tuhle postavu zpět tak, aby to nevypadalo uboze a levně? Nakonec si myslím, že způsob, jakým to dopadlo, to bylo pro tuhle postavu, která si mnohým prošla, jako nadpřirozený dárek na konec sezóny,“ vysvětluje.

Nyní má Elena v 5. sérii šanci na štěstí. „S Jeremym zpět, se vrátí do starých kolejí, a může pokračovat ve svém životě jako Elena, kterou známe,“ říká Julie. Je opatrná, protože ví, že někteří diváci nemusí být spokojeni se skulinkou, kterou se Jeremy vrátil do země živých. „Kriticky, se můžete podívat na něco, a říct si, ‚No, to je krok zpět, není to fér,‘ ale citově si myslím, že je to pozitivní. Možná nás za to ukamenují. Uvidíme. Doufám, že lidé budou rádi, že si dává Elena svůj život znovu dohromady, a přijmou to.“

3) Bonnie bude mít do příběhu stále co říct 

Jeremy nedostal zpáteční lístek zdarma do země živých snadno. Bonnie se obětovala, aby ho přivedla zpátky k Eleně, a teď je v pasti za závojem – neviditelné pro každého, kromě Jeremyho.

Určitě je to tragická ztráta, ale nebojte se, fanoušci Bonnie. Kat Graham bude i nadále velkou částí seriálu. „Tohle o Bonnie řeknu: osobně jsem neviděla ‚Being Human‘, ale vím, že mají duchařskou postavu, která v tom seriálu funguje docela úspěšně,“ říká Julie. „Není to naposled, co jsme viděli Bonnie. Kdyby nic jiného, ​​bude uprostřed příběhu pro nadcházející sérii, jen s několika novými komplikacemi.“

4) Delena. Jupííí!

Tím, že Jeremymu vrátila život, ho Bonnie v podstatě vrátila i Eleně. Nezatížené stvořitelským poutem, jejím smutkem, nebo dírou, kde bývala její lidskost, se Elena konečně dostal k rozhodnutí ohledně jejího milostného života s čistou hlavou – a vybrala si být s Damonem. „Ve smrti jsi to byl ty, kdo mě přiměl cítit se nejvíc naživu,“ řekla mu Elena. Ve správnou chvíli polibek! Nyní, se svým upířím přítelem po boku, by si mohla vychutnat vysokou školu.

Poslední roky byly pro Damona tvrdé, co se jeho milostného života týče – Julie nám ale říká, že je načase, aby měl v životě konečně nějakou pořádnou radost. „Ano. Přesně tak,“ říká. „Budeme mít možnost vidět, jak se Damon snaží být dobrým přítelem, a i když to nebude snadné, bude se snažit jako o život, aby to fungovalo, a opravdu budou mít skutečnou příležitost ke štěstí. “

5) A co Katherine?

Tuto sérii jsme viděli mnohem více zranitelnou stránku slečny Kateriny Petrovové. Strávila většinu roku na útěku. Když se konečně otevřela a zamilovala do Elijaha, odmítl ji ve prospěch nového začátku se svou rodinou. A pak, ve chvíli slabosti, nechala Elenu získat převahu ve středoškolských chodbách. Elena vlivem svých lidských emocí, Katherine strčila lék do krku. Toho, čeho se Katherine bojí nejvíce, je smrtnost. Elena jí ji dala.

Jen nečekejte, že se teď Katherine změní v Elenu, když nemusí pít krev, aby zůstala naživu. „I jako člověk, je stále velmi, velmi špatnou osobou,“ směje se Julie. „Kdyby nic jiného, ​​cítí se hloupě, že si sama zapříčinila zranitelnost, a svou frustraci si vybíjí na Eleně. Když po ní Elena půjde, je Katherine vždy připravena to štěně pořádně nakopnout.“

Jak se vám líbí směr, kterým se bude nová série ubírat? Myslíte, že je to oživení, nebo už scénáristé vypotřebovali veškeré dobré nápady?

Zdroj: CW

Diskuze /51

Anabel

Jsem jediná komu to přiijde děsně zamotaný? Julie Plec vždycky s něčím přijde, pak zjistí, že divákům se to nelíbí, tak se to snaží zase nějak napravit.. S tím Silasem, no, přiznejme si to, je to bída :D takový matlání všeho možnýho a nikdo to nechápe, pomalu ani ona sama :D Jinak, pěkný článek, thera :)

#2 SheriffWhite
21.5.2013 | 11:15:00
SheriffWhite

#1 Anabel: Souhlas, místama je to dost zamotaný a nelogický… Uvidíme, jak se s tím popasuje v pátý sérii… :-D

čestný člen redakce
21.5.2013 | 11:20:24
Em

Už je to prostě slátanina.....

21.5.2013 | 11:56:26
tom99

Řekl bych, kdyby si tvůrci stáli za svým rozhodnutím od začátku, bylo by to lepší. Jestli opravdu plánovali Jeremyho nadobro umlčet, měli to udělat a ne najít znovu nějakou skulinku, jak ho přivést zpátky. Stejně tak s Bonnie. Dopřejí nám emocionální rozloučení, ale budeme jí vídat dál. Podle mě by bylo lepší, kdyby Bonnie v seriálu už vůbec nebyla a dala prostor jiné čarodějce, nebo ještě lépe – čaroději :-) O dvojníkovi Stefana se radši vyjadřovat nebudu, radši bych zohaveného a temného Silase :-)

#5 SheriffWhite
webmaster
21.5.2013 | 12:15:14
SheriffWhite

#4 tom99: Bonie je moje nejneoblíbenější postava už od první série…A to, co z ní udělali v průběhu těch 4 sérií je ještě horší… Akorát z ní udělali ještě víc namyšlenou kozu, která sežrala vědění kouzel, ale hlavně že má „expression magic“… Je jedině dobře, že už jí konečně zabili, ovšem že se tam bude objevovat dál, je fakt na palici :(

čestný člen redakce
21.5.2013 | 12:32:46
bohdy

Také se mi to zdá už příliš zamotané. Ta dějová linie kolem Silase mě nebaví od začátku. Jeremyho měli nechat mrtvého a Bonnie tuplem, protože tu postavu nesnáším od začátku. Tohle mi příjde jako postoj „nechceme nikoho urazit“.

21.5.2013 | 12:59:43
hali13

Souhlasím že je to všechno až moc zamotaný ale na druhou stranu se mi finále fakt líbilo i když z mrtvých vstání Jeremyho mi zas takovou radost neudělalo prostě jsem zastáncem když někdo umře tak je to na pořád nebo z něj bude upír takže tohle byla jediná věc co mi na finále vadila. Jen dodám že nechápu proč se Bonnie objeví i v další sérii čekal jsem že tím že zemřela odchází ze seriálu ale očividně jsem se mýlil bohužel nechápu co tam bude dělat když je mrtvá. Tohle je věc kterou v TVD nikdy nepochopím když někdo zemře tak to musí mít nějaký důvod a postava ze seriálu musí odejít a ne se tam objevovat jak se jí za chce což očekávám že bude případ Bonnie!

21.5.2013 | 13:36:38
anica47

Jediné čo ma potešilo je, že Elena s Damonom sú spolu. Tá zamotanica okolo Jeremyho a Bonnie je dosť naprd ale budiž. Skôr by ma zaujímalo ako sa bude vyvíjať trojuholník Caroline-Tyler-Klaus. A už sa neviem dočkať zlého Stefana :D

#10 woreek
21.5.2013 | 14:20:08
Niklaus

souhlasím, s tím Silasem je to velká blbost .. měli to nechat být .. snad se brzo vratí Stefan !! :) a doufá, že se tam také objeví Klaus <3

#11 smeetakk
21.5.2013 | 14:31:18
woreek

#8 anica47: k trojuholniku Caroline-Tyler-Klaus… vzhladom k tomu, ze vznika Spin-off „The Originals“ budu povodni v 5. serii TVD len sporadicky…asi preto dovolil Klaus vratit sa Tylerovi do Mystic Falls v poslednej serii :D

21.5.2013 | 14:54:50
smeetakk

Já si myslím, že bude nakonec dobre, ze se Jerremy vratil a Bonnie tam bude taky. Protože Klaus a vsichni puvodni budou mit ted vlastni serial ,takze zmizi a kdo by tam pak byl? Jinak se Silasem to je vážně hodně divný. Ty dvojníky bych už vyškrtla :D
#9 Niklaus:

21.5.2013 | 14:57:04
Cucella_de_la_Luna

Úprimne, potom, čo sa z The Original family ala najväčších záporákov stali jedny z najobľúbenejších postáv, bolo nevyhnutné nájsť za nich nejakú náhradu. Ale Silas? Celá tá zápletka je od začiatku nedomyslená a teraz to skombinovali s dvojníkmi. Sledujem to kvôli postavám, ktoré mám rada, ale hlavný dej začína podľa mňa postupne upadať. :-/

#17 DiceCze
21.5.2013 | 15:26:11
papaya

Jsem tedy zvědavá jak to v 5. sérii dopadne, podle mě měl být Jeremy mrtvý už napořád a Elena měla najít smysl života s Damonem. Ta věc se Stefanem je docela divná, moc sem ji nepochopila, když to na konci řešili se Silesem. Uvidíme uvidíme na podzim jak to vymyslí dál.

21.5.2013 | 15:55:53
Maya94

Podle mě byla kravina udělat další dvojníky, jediné dvojnice měli zůstat Katherine a Elena jako originál.

21.5.2013 | 16:41:13
Anita

Konečně bude Stefan alias Siles drsnější! Už bylo opravdu nudné, jak se stále snažil chovat dobře. A taky jsem ráda, že se vrátil Jeremy, myslím, že on předtím umírat neměl. Takže myslím, že 5. série bude zajímavá, ale jen doufám, že se teď Damon pod vlivem Eleny, nestane tím „dobrým“. :/

21.5.2013 | 17:05:38
sona594

Damon bude za dobráka a Stefan ted za zlého…pěkně na palici,ale koukat se hodlám 100% .-))¨)

21.5.2013 | 18:08:23
DiceCze

#12 Cucella_de_la_Luna: Naprostý souhlas, na seriál jsem od začátku koukal dá se říct jen kvůli Damonovi ale poslední sérku na to dívám zas už jen kvůli Klausovi, takže se nejspíš přesunu z tVD na Originals .) Nevím jestli mam koukat na 5. sérii, jako poslední díl byl dobrej, ale na ty dvojníky by se fakt měli už vykašlat :( Btw za Jeremyho jsem rád ale ještě radši bych byl za Ricka, podle mě neskutečně oživil poslední díly, ikdyž tam byl jen na chvilku, jen škoda že má uvázek u jiného seriálu, bohužel…

#18 Eleon55
21.5.2013 | 18:12:26
Eleon55

#17 DiceCze: mám úplně stejnej názor :D

21.5.2013 | 18:44:38
Syrion93

Můj tip

Na to ,že Sailas je Stefanův dvojník příjdou během prvních 2 dílů a možná ,že i v prvním. Příjde na to Damon asi.. Elena je na to moc hloupá . Stefana stejně najdou a zachrání..Nevím co tam chtějí dělat se Sailasem.. jediné co chtěl byl lék a jít za tou jeho milou ,ale lék mám Katherine v sobě.. tak těžko jaký „plán B“ bude Sailas mít. Finální episoda se mi líbila až na konec. Asi jsem jediný člověk co má oblíbeného Stefana jako postavu a to,že ho ten hnusák někam shodil v zamčené rakvi mne naštvalo. Nedokážu si představit jak to všechno bude probíhat pokud nějaké postavy odejdou na vysokou školu..doufám ,že nedají u konce další série k sobě Elenu a Stefana. Mu je daleko líp bez ní.

No nechám se překvapit ,ale těším se. Rozhodně doufám ,že tam do nějakým dílů hodí i Klause.

21.5.2013 | 19:53:53
sona594

taky mám ráda Stefana,je to takový chudák,ale jak byl rozparovačem to se mi nelíbil…záporné role mi na něj nejdou.Líbila by se mi k němu Caroline,ale taky ke Klausovi,ach jo:-/Damona mám rada taky ale asi jen kvůli jeho kukadlům :-DMatt by se mi líbil jako upír se se strou původních,jinak koukat budu 1000% na oba seriály

#22 Syrion93
21.5.2013 | 21:03:32
NorsePagan1648

Vidim to, ze se moje pozornost presune spis na The Originals :-) VD se moc zamotavaj, ale jak se znam tak si budu htit stejne udrzet prehled

21.5.2013 | 21:22:41
Syrion93

Jestli Katherine bude mít problémy s tím ,že je člověk.. určitě ji budou chtít zabít její nepřátelé a všechny ,které naštvala tak ji stejně bude chránit Stefan. Takže podle mne jediná dívka kterou „by možná“ mohl Stefan mít je Katherine . Caroline to nebude.. stejně se ji vrátí Tyler.#20 sona594:

21.5.2013 | 21:55:57
sona594

jj já vím,ale Katherina se mi k němu nelíbí…potřebuje hodnou holku a ona bude i jako člověk prý zlá…no necháme se prekvapit:-)

22.5.2013 | 8:12:18
MajunkaPejsek

Těším se a hlavně na Nilause a Caroline jak to dopadne :)

22.5.2013 | 12:02:43
adohaj.16

Silas mě od začátku vůbec nezajímal. Akorát jak jsem se dozvěděla, že je Stefan jeho dvojník, tak to mě docela zaujalo :-) . Všechny ty věci okolo Bonnie a Jeremyho mě nebavily, celou sérii jsem se soustředila na Klaroline a taky trochu na Delenu. Taky mě štve, že tam museli dát tu věc s Eleniným poutem k Damonovi. I to, že Jeremy vstal z mrtvých, prostě tyhle všechny zápletky, mi přišli docela ubohý, jako by už něvěděli co tam dát, tak si prostě rychle něco vymysleli, ale dávali si pozor, aby tím neurazili jistou skupinu fanoušků. Plus, jestliže je teď Katherine člověk, Klaus by s její pomocí klidně mohl dělat hybridy :-D

22.5.2013 | 15:07:00
emkoemko

Já teda nevím..když to tu čtu, většina z vás tu novou sérii odsuzuje už teď…ale vzhledem k tomu, že ještě ani nezačala a nikdo neví, co tam bude, se já ráda nechám překvapit. Možná je děj složitější, ale proč by nemohl být? Kdyby všechno šlo jednoduše, koho by to pak bavilo, kdyby to bylo tak předvídatelný?… Jediný co mě moc nepotěšilo, je Elena a Damon…těm sem nefandila nikdy :-D

#31 matuskaaa
22.5.2013 | 15:33:18
I like Stefan

Já se na 5. serii těším a zápletka Silasem se mi naopak líbí .

22.5.2013 | 19:08:56
secrety

Mi osobně se to líbí moc všechny ty zápletky i to všechno protože podle mě vybrali luxusní herci,kteří hrajou perfektní postavy :)

23.5.2013 | 10:45:26
secrety

jo a neví náhodou někdo kdy bude asi 5.série? :o)

23.5.2013 | 10:46:21
Goodies

Tak ve zkratce… Mi z toho, co teď vymysleli nevadí ani to, že Silase bude hrát Stefan, protože ten zohavený mi tam vůbec neseděl… K deníkům se takové „obludy“ prostě nehodí. Všichni záporáci zatím vypadali jako normální lidé a to mě na tom baví. Ne, jak všechny ty příšery třeba v Buffy, to mě normálně iritovalo. Ale… co mi opravdu vadí je to, že vrátili zpět Jeremyho. Tohle prostě neměli dělat! Ta jeho smrt byla tak dojemná, to, že Elena spálila dům i s jeho tělem… to měl být prostě konec a měla se s ním teď dojemně rozloučit jako s duchem a jít dál… A najít smysl v životě s Damonem, se kterým, jak sama řekla, se cítí nejvíc naživu… Toto mi příjde jako velký krok zpátky i vzhledem k tomu, že ho už jednou Bonnie oživila, když ho šerifka zastřelila. Super, Jeremy se už 2krát vrátil mezi živé a to je „obyčejný“ člověk. Vůbec mi to nesedí do děje… No, moc krátké to nebylo :D

#32 emkoemko
23.5.2013 | 12:10:53
matuskaaa

#26 emkoemko: úplne s tebou súhlasím si môj človek :D :)

23.5.2013 | 13:34:27
emkoemko

#30 Goodies: Ale Jeremy už nějakou dobu nebyl úplně tak obyčejný člověk…po tom všem, co zažil.., ten kdo vidí a mluví s duchy, lovec… Mně osobně se líbí ta kombinace životů obyčejných lidí, upírů a čarodějek..aspoň to není jen o tom, že upíři vraždí :-)

Docela se mi i líbí, že tam nepřibývá tolik nových postav pořád…a ať se Jeremy vrátí…aspoń může mluvit s Bonnie a nemusí se hledat další nějaká čarodějka, se kterou by se museli všichni seznamovat a nějakým způsobem jí věřit, atd… Ale určitě v páté sérii bude někdo nový.. A děkuji „matuskaaa“

23.5.2013 | 21:56:18
Werma

Plecka by se mohla inspirovat u jiných scénáristů...­..neberte mě špatně, ta ženská vytvořila samozřejmě i s ostatními výborný serial z nadpřirozeného prostředí pro mladé…nevím jestli je to kvůli tomu, že VD dávají na teen CW ale Plecka by se mohla naučit, že se prostě nezavděčí všem fanouškům a že někdy musí i něco pořádně risknout…vždycky něco udělá ale pak zjistí, že se to někomu nelíbilo, tak aby náhodou neztratila pár fanoušků začne se vymlouvat, překrucovat a všechno vracet zase do „normálu“ ..... jen pro tuhle řadu… Jeremy umře.....néé to bylo moc tvrdé, tak ho vrátíme, zabijem Bonnie, ale je vlastně jedno jestli jí zabijeme nebo ne, protože tam stejně bude pořád.....Elena bude chvíli se Stefanem pak s Damonem pak zase se Stefanem..do doby než někomu z nich nenajdeme někoho nového a pořádného. Ve VD sice všichni umíraj, ale všichni tam i pořád sou…takže si 2 minuty pobrečíte, ale pak zjistíte že ta postava tam stejně bude v jisté míře napořád, takže no stress.....Jeremy je zpět, Bonnie tam bude pořád, Alaric se taky objevil…z těch oblíbených a důležitých postav se tam snad neobjevila jenom Jenna :D vím je to nadpřirozené ale někoho by prostě mohli už nechat jít a nahradit ho novou postavou.....třeba taková Shonda Rhimes mistr ve svém oboru (Greys Anatomy, Scandal, Private Practise..), podívejte se na tu ženskou ta něco napíše a taky to tak nechá. Její věci mají logiku a nemění je jenom kvůli tomu aby někomu neublížila :D Stojí si za svým s vše co dělá taky vysvětlí, pravý opak Plecky, která už se do toho sama zamotává a to si nabrnkla další serial s mýma nejoblíbenějšíma postava, tak at to nezvoře! Vsadím se, že v 6.serii se objeví Mattův dvojník a všem tam dá na prdel…chápu děj se musí pořád stupnovat. Přeci jen od Katherine, která byla jen pár stovek let starej upír přes pár tisíc let starý upíry až k Silasovi…co bude příště ?! Budou bojovat proti člověku z pravěku, co bude mít mamuty na vodítku ?! Plecka vymyslela skvělé záporáky v podobě Původních..ale Silasem mě nudí a když ještě mé oblíbené postavy odejdou do jiného serialu..tak jen doufám, že do VD příjde někdo kdo tomu aspon trošku dodá jiskru. Začátek 4. super, prostředek nůůůůda, konec ušel, finální epizoda super až na Silase .. doufám že 5. serie bude lepší :)

24.5.2013 | 15:54:08
HanulkaV

Upřímně řečeno, jsem raději, když v seriálu hrají ti herci, kteří tam jsou, než když se přidávají noví, takže návrat Jeremyho mi vůbec nevadí. Co se všemi souhlasím je, že to, že Silas má dvojníka Stefana a hlavně závěrečné vysvětlení Silase, že jeho nesmrtelnost vyřešili dvojníkem, prostě nechápu. Na druhé straně, že je to Stefan mi taky vůbec nevadí, alespoň si zahraje na zlého. Ale mám pocit, že ten poslední díl, tedy vysvětlením jak to vůbec se Silasem je, snad psali za pochodu. Nějak mi to nezapadá to předešlého dění, ale tak snad se to v té 5 sérii vysvětlí. Jinak je škoda, že Klaus odešel. I přesto, že Tyler je fajn, tak si myslím, že přeci jen to bylo zajímavější, když se Klaus snažil o Caroline, a že i ona se k němu později měla :)

24.5.2013 | 16:52:13
Kikanka

uuuf, mali by to už nejak logicky ukončiť. nemám rada nekonečné, nelogicky zapletené seriály. stráca to na šmrnci a htíči pozrieť ďalšiu časť. piatu sériu asi budem pozerať len zo zvyku. Ale :) možno prekvapí a budem hltať :D jeden nikdy nevie… len nech to trochu odmotajú, niečo poriadne uzavrú. A nie, že z toho urobia druhý Dallas

25.5.2013 | 3:20:14
Natysek126

No, kdyz se tak koukam na vase komentare, tak mi to pripada jako kdyby ste se nekteri vubec netesili!! Podle meho nazoru 5 serie bude stat zato!! 5 serie bude velice napinava, romanticka, i prekvapujici a pochubuju ze by 5 serie byla propadak a az se na to vsichni budeme koukat tak budeme jasat nadsenim.......

25.5.2013 | 18:28:46
Natysek126

No, kdyz se tak koukam na vase komentare, tak mi to pripada jako kdyby ste se nekteri vubec netesili!! Podle meho nazoru 5 serie bude stat zato!! 5 serie bude velice napinava, romanticka, i prekvapujici a pochubuju ze by 5 serie byla propadak a az se na to vsichni budeme koukat tak budeme jasat nadsenim.......

25.5.2013 | 18:28:49
Nikol23

Upřímně na tento seriál jsem začala koukat díky Stefanovi a Eleně, líbilo se mi jak jednou řekla Caroline „epic love“, přesně to je vystihuje, a ikdyž je Damon drsnej hezoun, co si zaslouží „něco víc“ tak mě zklamalo, že si vybrala jeho.. Ten boom ohledně „DELENY“ nechápu, Elena má být se STEFANEM páč tak to začalo a tak to má skončit!!:)) Na pátou sérii se těšim moc a jsem napjatá jak kšandy co se bude dít :D

26.5.2013 | 18:20:18
Nemesis23

Tak mě se zas návrat Jera strašně líbil, bylo to hrozně dojemný… zápletka se Silasem se mi líbí právě tím,že do toho zakombinovali Stefana a jsem zvědavá,jak to nakonec vysvětlí,protože to podivný „silas chce umřít a jít za svou láskou“ co se tam v různých obměnách točilo,bylo dost napalici…a nakonec to určitě bude úplně jinak,což je super :-) na novou sérii se těšíma doufám,že jí nepodělaj jako tuhle (protože upřímně,skoro celou sérii se tam nic nedělo…nejvíc se mi líbil druhý díl a pak poslední dva a ještě ten vánoční s vražděním hybridů,Klaus byl skvělej a smrt Tylerovi mámy byla hooodně drsná/dojemná/smut­ná/šokující).

Ale stejně se nemůžu zbavit dojmu,že to,že se mi tahle série až tak nelíbila,bylo zapříčiněný tím,že tam byly ty pauzy a prostě rozestupy mezi jednotlivými díly. První tři série jsem shlédla během dvou týdnů,skoro na jeden zátah – takže když se uprostřed dílu nic nedělo a na konci byl zvrat,tak sem si pustila hned další díl apak další a další atd…a prostě to člověka asi baví víc?nevím :-) přemýšlím nad tím,že počkám,až bude pátá řada u konce a pak se na to podívam najednou :-)

27.5.2013 | 9:43:40
Enahs

Tak je to sice trošku zamotanější , ale pořád je to hodně dobrej seriál. Spoustě z Vás hodně vadí to, že se vrátil Jeremy, to podle mě je hodně dobře ( je to moje nejoblíbenější postava od začátku seriálu ) , i když je pravda že to rozloučení s ním a celkovej přechod seriálu po jeho smrti byl tak velkej že ho mohli nechat mrtvýho aby to zbytečně nepokazili , ale podle mě se rozhodli správně. Mínus je určitě to že končí Klaus , sice bude v tom novým spin-offu, ale Deníky budou o hodně chudší. Tím že je Katherine vyléčená , má Klaus zase možnost vytvářet nový hybridy a taky se vrací Tyler , ale on a celkově hybridi jsou tam hodně „nedoceněný“ , po všech řečech co mají za sílu a schopnosti atak, jsou tam vražděný jak obyčejný lidi , čtyři mrtvý během třech dílu , většina měla vytrhnutá srdce obyč. upírem…( Docela zklamání , i Tyler spíš připomíná normálního člověka , vůbec se tam nekrmí , nepoužívá svoje schopnosti, maximálně se jednou za čas promění a to ještě vynuceně… – jeho nejlepší a vůbec kompletně nejlepší hybridní část byla ta když se řešilo jeho pouto ke Klausovi a pak ho po těžký práci dokázal zlomit a pomáhal s tím ostatním hybridům a stal se jejich alfou , ale na to všichni hned zdechli… ). – nechápejte mě špatně , hybridy mám hodně rád , ale na ty řeči o jejich výhodách jsou spíše zklamáním. Měli by je trochu vyzdvihnout když už jich je tam jen pár , nebo jen Tylera – je to jedna z hlavnějších postav tak mu dát víc prostoru. Taky se většině lidí nelíbil děj se Silasem a lovcema , já sice Silase taky moc nemusel , ale s těma lovcema to bylo hodně dobře vymyšlený a děj se zase točil okolo něčeho jinýho – a hlavně Jeremy se konečne stal někým. Takže když je teď zpátky tak by měl zase lovit upíry ( a možná se i snažit najít a zabít Silase , ale to spíš ne , myslí si že je po všem ). Ale i tak už to nebude ten o koho se tam všichni musí starat. Na ten novej spin-off se dost těším ,s Deníkama to bude to dvojnásobná dávka „původně-upířího-hybridního“ nášupu. Ale zase rozdělí Klause a Caroline což je blbý a Katherine buďto zůstane v Deníkách – tzn. že jí Klaus nebude využívat k výrobě nových hybridů ( což je blbost protože je to jeho největši priorita, ale možná místo nich najde rodinu v Marcelovi a těch ostat. upírech ale to by znamenalo konec hybridů :( ) , ale na druhou stranu Nina je hlavní role deníků , takže je téměř jistý že nebude nijak zasahovat do The-Originals ( což se rovná = taky žádní nový hybridi :( ) Ale třeba všechno bude trošku nějak jinak a nových hybridů se dočkáme i jejich zviditelnění , uvidíme…

27.5.2013 | 15:38:32
HanulkaV

Určitě chci, aby Stefan byl s Elenou a pokud nebude, tak mě to zklame. Budu se dívat na další sérii, neboť očekávám zvrat a napínavé pokračování Stefana neboli Silese. A co se Silese a jeho lásky týče, tak přemýšlím o tom, že žádná láska není, že to byla jen jeho výmluva, aby ho nebrali jako špatného, ale dobrého, který nechce nic jiného, než být opět se svou lásku, ale zlá čarodějnice jim to nedopřála. Spíše si myslím, jak mluvil o tom, že on sám ze sebe udělal nesmrtelného a pak ohledně rovnováhy, tak proto ho ta čarodějnice ne doslova začarovala a lovci mu měli dát lék, aby zemřel a žádný Siles už nebyl. Pokud je to prapředek Bonnie, tak si nemyslím, že by toto udělala jen proto, že on ji nechtěl, ale nemůžu to s jistotou vědět. Usuzuji jen proto, že říkal, že ona mu dala nesmrtelnost, aby byl s tou čarodějnicí a ne se svou láskou. Takže asi tak nějak. Jaké máte vy názory?

27.5.2013 | 18:08:22
pelula1410

Nemesis23 máš pravdu v tom, že koukat na serialy v jednom kuse je lepší než koukat ve větších pauzach! Ja se osobně na 5. serii už nemužu dočkat .Sem zvědava jak to všechno bude.Jak se bude vyvíjet vztah Delena, taky na Jeremyho.Hodně mě bude chybět Alaric! A Silas (Stefan) ja nevím , ale nějak mě to přijde divny, no každopadně doufam že brzi přijdou na to že to neni pravý Stefan :-/! bude to zajimava serie, jako ovšem byly všechny a věřím tomu že se mě bude i stejně libit!!

28.5.2013 | 10:50:17
myky

Mě osobně teda zajímá: Jak říkal Silas, že dvojník byl vytvořený pro vyvážení s přírodou kvůli jeho nezabitelnosti, jaká nezabitelná postava běhá s obličejem Eleny, kvůli vyvážení s přírodou?

#44 Nemesis23 #45 I like Stefan
28.5.2013 | 20:35:46
Nemesis23

#43 myky: No ale elena je „zabitelná“, stačí kolík do srdce…takže asi žádný vyvažování není nutný :-)

29.5.2013 | 16:11:10
I like Stefan

#43 myky: Ale Elena, KAt a ta třetí vznili kvůli tomu kouzlu s původními a né kvůi vyrovnaní přírody protože první dvojnice žila v tý jejich vesnici asi?

#46 anndy
29.5.2013 | 20:13:35
anndy

jj, původní dvojnice vznikla, aby nebyl Klaus nepřemožitelný – viz kletba slunce a měsíce (krev a smrt dvojnice), a podobu měla po Tatii (nebo jak), protože při stvoření původních použili její krev. tak se pak objevila Kat a nakonec i Elena – a jestli bude mít potomstvo, tak asi vzniknou další :-D#45 I like Stefan:

30.5.2013 | 9:00:57
simusilka97

mě se to docela líbí až na tu část se Silasem a dvojníky jako už bychom toho neměli dost u Katherine a Eleny nejvíc se mi asi líbí Delena,na to sem čekala celý 4 série a konečně se dočkám příjemný překvápko je i Jerremy,který byl (je a bude) jednou z mých nejoblíbenějších pos­tav

3.6.2013 | 22:09:28
Lena.

Podle mě je nápad s dvojníky Stefana a Silase už moc, už s Elenou to nebylo nejlepší a teď tohle. Je to skvělej seriál, musím ale říct že nebýt Damona, asi by mně ani nenapadlo to sledovat :D Na jeho a Eleny vztah čekám 4 série, vlastně jen díky tomu mně to přinutilo podívat se na všechny díly :D Jen mně zajímá co teď bude dělat Stefan. Bonnie by se měla ztratit, už je to všecko moc komplikovaný. 5. série se nemůžu dočkat, zkoukla jsem všechny díly tohodle seriálu během týdne :D a teď se tak nějak nudim, a nemůžu dočkat:D Doufám že se i 5. povede a nebudeme sklamaní :)

10.6.2013 | 20:50:46
Ivčí

A víte, co nechápu na tomto serošu já..? Já nechápu, že všichni byli hrozně podělaní z Elijahe, trhal hlavy pouhým protažením ruky, pak se mluvilo o tom, že je někdo ještě víc horší, jakejsi Klaus, s Klausem jsme se seznámili a on byl zlej, hrubej, nejvíc strašidelnej a všichni jsme z něj byli podělaní.. A ejhle, najednou je tady jejich otec, největší lovec a nejhorší, nejstarší upír na světě, třeste se! A nakonec se ukáže, že Původní vlastně vůbec nejsou původní, že už tady tisíce let před nimi vlastně upír existoval, jistý Silas, který je předek Stefana.. Já vám nevím, ale jsem z toho poněkud zmatená…

8.7.2013 | 18:39:28
ilovevampirediaries

jo je to zamotaný, ale vy tady děláte jako byste se už na to nechtěli dívat. já osobně se na 5. sérii moc těším … a jsem strašně ráda že je damon s elenou <3

13.7.2013 | 11:08:42
sisi2000

ja se na 5 serii moc tesim (hlavne na delenu) a vůbec me nevadi ze je jeremy zase nazivu a taky jsem moc rada ze se tam bonnie bude dal objevovat protože je to moje oblibena postava ale chudak stefan :( a Katherine :D uz se tesim na ten jeji ksicht az zjisti ze je clovek :D

20.8.2013 | 14:42:42
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama