Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Jak dopadne Damon a Bonnie?

Jak dopadne Damon a Bonnie?

Mnoho z vás zajímá, jak to dopadne s oblíbenými postavami Damonem a Bonnie. Zprávy o nich nejsou zcela jasné, pár jich ale je.

0 0
7.6.2014

Vrátí se Bonnie?

Odpověď není jednoznačná. Bonnie spolu s Damonem na konci páté série uvízla na druhé straně a poslední scéna nám nic nenapověděla o osudu těchto dvou pravidelných postav. Světlou stránkou ale může být fakt, že Bonnie bude opět jednou z hlavních postav šesté série seriálu.

Mírná kaňka na straně Bonnie je možná ta, že u fanoušků není tato postava tak důležitá jako v případě Damona. Postava Bonnie dokonce „vyhrála“ soutěž o seriálovou postavu ze všech různých seriálů, která se podle fanoušků po své smrti neměla již nadále objevovat v seriálu. Jak všichni víme, Bonnie ve čtvrté sérii zemřela, ale i nadále se objevovala v další sezóně a poté byla dokonce vzkříšena.

A co Damon? Bude v seriálu chybět?

Podle slov tvůrců – rozhodně NE! Představitel Damona, herec Ian Somerhalder, sice napsal na svůj twitter smutné řeči o tom, že tohle není žádná hra a Damon je opravdu mrtvý, ale sami tvůrci potvrdili, že se v další sérii určitě objeví. Zatím bohužel nevíme, jak často, ale i přesto bylo potvrzeno, že Damon bude opět jednou z hlavních postav.

Absence Damona by rozhodně vyvolala velkou vlnu vzteku a odporu fanoušků seriálu The Vampire Diaries, protože se jedná o zřejmě nejvíce oblíbenou postavu celého seriálu, což např. dokazuje i hodnocení postavy na Edně. Podle všeho by seriál přišel po absenci Damona o mnoho fanoušků, je tedy jasné, jak to zřejmě dopadne.

Jakého názoru jste vy? Co se stalo s Bonnie a Damonem? Chcete obě dvě postavy zpátky v seriálu nebo by vám stačil jen jeden z nich?

Zdroj: CW

Diskuze /90

Anne397

Damon by se měl rozhodně vrátit, celý seriál mě přestává bavit a jestli se tam Damon nevrátí, přestanu se na něj dívat úplně.

#8 Anne397 #46 Delena150
7.6.2014 | 14:05:57
jh666

Jak automatický píšete jen jeden(!) z nich

7.6.2014 | 14:07:07
Stelly

já doufám že se vrátí oba,… :) ale Bonnie by tam už měla mít lepší funkci a nebo nic proti(taky mám ráda pár Beremy ;) )…ale mohla by tam mít někoho lepšího…třeba si začít s Enzem :D nebo s Mattem(ale to asi ne) :) ale podle mě by měla mít někoho s kým bude odvážnější např…:jako je Elena s Damonem… ;) :)

7.6.2014 | 14:29:22
JeremyFall

Jestli tam Bonnie bude mít stejně ,,užitečnou" roli jako v páté sérii, tak ani nechápu, proč tam vůbec je. A u Damona je jasné, že se vrátí, takže žádné překvapení.

7.6.2014 | 14:36:46
Ivčí

Ja si myslim, ze se Damon vrati v nejake prastene podobe, nikdo ho neuvidi anebo se bude objevovat jako nejakej duch, a v tomto pripade bych radsi, kdyby se vratil fakt az nekdy po pulce serie, protoze kdyby ho nikdo nevidel, tak by to docela postradalo smysl.. Plecka totiz kdesi rekla, ze se vrati, ale nevi se, v jake podobe..

7.6.2014 | 15:29:37
hohoohohohoho

Já jsem asi nejradši, že se vrátil Alaric, protože Enzo mě fakt nebavil… A hlavně by už měli přestat s tim, že si Elena neumí vybrat mezi Stefanem a Damonem, už je to ohrany a 5 let tohohle mi fakt stačilo. Čekám asi to, že se nějakym způsobem vrátěj oba, ale budou trošku jiný, neřikám, že on nebude upír, ale něco se jim stane.

7.6.2014 | 15:58:17
mima33

Bonnie ma už nejaký ten piatok nezaujíma, takže mi je jedno či ju vrátia (zase)! A toto je tá dilema – ešte koľkokrát musí zomrieť, aby zostala mŕtva? Damon je už o inom :D Jeho postavu som mala od začiatku najradšej a aj keď sa v poslednej sérii ten jeho povestný šmrnc zmieril, stále bol tým dôvodom, pre ktorý som TVD sledovala – ak ho odpravia nadobro a vrátia ho len vo flashbackoch, tak som s týmto cirkusom skončila už nadobro.

7.6.2014 | 16:38:42
Anne397

#1 Anne397: Na Bonnie jsem zapomněla! Takže dodatek-Bonnie mi nijak nevadí, líbí se mi když je s Jeremym, takže si nebudu stěžovat, když se vrátí.

#23 Xavik
7.6.2014 | 17:11:20
Aduš

Ja doufam že se vrátí rozhodně Damon.Je blbé že zrovna teď (když se Alaric vrátil) odešel :(.A i Bonnie bych chtěla zpátky nic moc teda v páté serii nebyla užitečná ale i tak bych ji chtěla zpět :)

7.6.2014 | 17:12:27
tom99

Bonnie měli nechat mrtvou na konci čtvrté série… Vampire Diaries jsou jak kreslené komiksy, tam taky nezůstane nikdo dlouho mrtvý…

webmaster
7.6.2014 | 17:24:52
Kamylko

mna tam dost nebavi Stefan, hlavne kvoli tomu otrepanemu vztahovemu nekonecnemu trojuholniku. Tak nech si uz konecne vyberu, alebo niekoho stadial daju prec, co ale neurobia, kedze to je hlavna 3ca. Ale ten otrepany trojuholnik a zomieranie a nasledne ozivovanie postav strasne znizilo kvalitu serialu :( A Elene tiez leze krkom, zlata Katerina :)

#13 Stelly
7.6.2014 | 17:35:37
24ron 24

Tak mňa tým oživovaním hocikoho Bonnie Alaric Jeremy atď ako štvú nenormálne. Keď je niekto mrtvý tak je niekto mŕtvy a hotovo. Tu keď niekto zomrie tak to nič neznamená lebo o pár častí ďalej opäť ožije. Už tento seriál dopozerám keď som ho začal, ale vôbec ma nebaví dúfam, že 6.séria bude posledná!

#13 Stelly
7.6.2014 | 18:09:59
Stelly

#12 24ron 24: Nic proti,ale je to seriál o upírech,čaro­dějkách,atd..­...vážně si myslíš,že kdyby někdo umřel že by ho nechali mrtvýho…?! o.O ;)
#11 Kamylko: souhlasím s poslední větou…Elena mi těch posledních pár dílů taky lezla krkem… :/ A doufám že Katherine se objeví aspoň ve flashbacích :)

#17 24ron 24 #59 kath023 #79 KathPierce
7.6.2014 | 18:18:25
Chiarlotte

Mě by teda vůbec nevadilo, kdyby se Damon a Bonnie nevrátili, ale to jsem asi jedná :D

#16 ThereSSa7 #20 ella.1
7.6.2014 | 18:23:03
chechta82

Bonnie mě nebaví, tu vracet nemusí. Ale kdyby umřel nadobro Damon, tak se na seriál už koukat nebudu, protože se na něj v podstatě koukám už jen kvůli němu. A mrzí mě, že se nevrátila Lexi.

#18 Kamylko #19 Stelly
7.6.2014 | 18:23:33
ThereSSa7

#14 Chiarlotte: Nejsi jediná… :D Damon mi už pěkně leze krkem… :D Měli nechat mrtvou spolu s nimi i Elenu sakra…:D

#19 Stelly
7.6.2014 | 18:33:46
24ron 24

#13 Stelly: Ano myslel, touto druhou stranou u mňa dojebali celý seriál. Ja nehovorím, že keď nejakého človeka premenia na upíra to je ako v pohode, ale keď sa niekto nadprirodzený vráti z druhej strany to pre mňa hovadina najväčšieho kalibru toť vše ;)

#19 Stelly
7.6.2014 | 18:39:00
Kamylko

#15 chechta82: jn, Lexi by som bral vsetkymi desiatimi, priestoru v serialy mala malo, ale strasne ju mam v oblube :P moji favoriti su/boli: Damon, Alaric, Enzo, Lexi, Caroline, Katerina a takmer vsetci povodni :) sice aj ta serifka sa celkom dala :D tiez uz serial sledujem cim dalej tym viac z „povinnosti“ a ze ako to cele nakoniec dopadne :D i ked s Bones som tiez sekol snad v 5.serii :)

7.6.2014 | 18:41:29
Stelly

#17 24ron 24: Tak se koukni na Draculu…A máš to vyřešený :D Nechci být zlá,ale i tak… ;)
#16 ThereSSa7: To je zvláštní já dřív Damona nesnášela :D ale asi od poloviny týhle série sem si ho strašně oblíbila :D ale Elenu sem měla ráda a asi taky od poloviny série se mi strašně znechutila… :D :/ Takže s Elenou trochu souhlasím ;)
#15 chechta82: Jojo s Lexi souhlasím ;) Ale zasloužila si klid… ;)

#22 24ron 24
7.6.2014 | 18:46:34
ella.1

nejseš jediná. Pro mě by se taky vracet nemuseli nebo aspoň ne hned :-)#14 Chiarlotte:

7.6.2014 | 19:08:55
VampKošilka

Ja chci oba zpatky, hlavne proto, ze je chci jako par…Donnie bude, ja to vim! Oba se rozhodne vrati, sice nevim jak, ale vrati. Damon neni ma nejoblibenejsi postava, ale rada ho mam.

#24 Stelly #81 Eve71
7.6.2014 | 19:14:47
24ron 24

#19 Stelly: Predtým som to pozeral aj kvôli deju, ale teraz to pozerám hlavne kvôli tým sexy babám čo si budeme hovoriť :)

7.6.2014 | 19:26:50
Xavik

#8 Anne397: Konecne nekdo, kdo oceni Alarica! :)

admin
7.6.2014 | 19:43:27
Stelly

#21 VampKošilka: konečně fanoušek páru Donnie…Ty seš můj člověk :D Taky by se mi líbili jako pár.....a navíc bych řekla že se stejnak dost sblíží… ;)

#26 VampKošilka
7.6.2014 | 20:19:21
Luuuu

Myslím že seriál už by měl skončit, zbytečné protahování kvalitu seriálu rozhodně snižuje. Takže pro mě za mě se nemusí vrátit ani jedna postava.

čestný člen redakce
7.6.2014 | 20:20:22
VampKošilka

#24 Stelly: Donnie je muj nejoblibenejsi par, strasne bych ty dva chtela spolu, maji mezi sebou uzasnou dynamiku. Ja doufam, ze je pobyt na onom miste sblizi, uz ted si byli hodne blizci. Stojici pred neznamem, vsechny spory zmizely v propletenych prstech a nakonec byli radi, ze maji jeden druheho. Ono je Donnie fans celkem hodne…

#34 Stelly
7.6.2014 | 21:02:32
JeremyFall

Donnie? Co fanoušci ještě nevymyslí? :D

#30 VampKošilka
7.6.2014 | 22:10:54
lucasino

Damona a Bonnie jsem chtěl spolu nějak kolem 2–3 série. Teď si myslím (a doufám), že se z nich stanou přátelé, a pokud by Damon neměl skončit s Elenou, snad bude Bonnie jasná volba.

7.6.2014 | 22:12:15
Klarca0912

víc než celej Damon mě štve že se nevrátila Lexi :(

7.6.2014 | 22:23:45
VampKošilka

#27 JeremyFall: Donnie ma svuj zaklad v knizni serii(sice je to jiny svet, ale zaklad tam proste je), neni to vymysl silenych fanousku, to zaprve. Za druhe i herci porvrzuji jejich..jak to napsat..existenci? I Plecka sama. Ale to se fanouskovy Deleny tezko vysvetluje, pokud jim jsi.

#31 JeremyFall
7.6.2014 | 22:35:12
JeremyFall

#30 VampKošilka: Nope. Nejsem Delena ani Stelena ani nic podobnýho. :D A knižní sérii jsem nečetl, takže se omlouvám. Když ale beru v potaz to jak je postavený svět seriálu, tak mi prostě přijde strašně divný, že zrovna Damon a Bonnie by měli být spolu. Přátelé možná ano, ale rozhodně ne pár.

#33 VampKošilka
7.6.2014 | 23:03:14
TerkaAndy

Další seriál, kterej měl skončit už dávno – stejně si s těma postavama dělaj co chtěj, všichni si tam umíraj jak na běžícim páse a stejně pak všechny oživěj. K čemu to je? Pak už nikdo nebere jako šokující moment, když tam náhodou někdo zrovna umře, protože je 90% šance, že se během několika následujících dílů zase vrátí.

A že se vrátí Damon je na 100% jasný, bez něj by seriál ztratil spoustu fanoušků – a jsme zase u toho: proč ho nechali umřít, když je stejně jasně daný, že Damona ze seriálu prostě nevyškrtnou??

#33 VampKošilka #34 Stelly
8.6.2014 | 3:41:08
VampKošilka

#31 JeremyFall: No, tak kazdy to vnimame jinak.;D

#32 TerkaAndy: Protoze Plecka logic. Nejdriv zabit Stefana, pak ho vratit a zabit Damona…marny pokus sokovat…Ve svete TVD uz smrt ztratila smysl.. Nejspis chteji fanousky navnadit na 6S…protoze budou cekat, kdy se Damon vrati. Stejne jako navnadila na finalovy dil, kde fanousci cekali na navrat Stefana.

#34 Stelly
8.6.2014 | 8:05:19
Stelly

#26 VampKošilka: já sem je vždycky taky chtěla spolu…ta dynamika mezi nimi :) Ale teď na konci série jsem začla bejt trochu Delena… :D ale ráda bych viděla novej trojúhelník a to Bonnie+Damon+Elena… :D To by bylo docela dobrý… ;)
#33 VampKošilka: souhlas.....prostě potřebovali navnadit fans :) #32 TerkaAndy:

#36 osvalsim #37 VampKošilka
8.6.2014 | 11:49:40
Terrorka19

Taky jsem si už dávno říkala, že Bonnie s Damonem by byli dobrej pár, k Jeremymu se mi moc nehodí :-) Jinak vím, že Bonnie je tam zbytečná v tý pětce, ale já bych o ní přijít nechtěla, pro mě je taková nositelka normálna, a nemyslim v porovnání s nadpřirozenem, ale v porovnání s tím, jak hloupě je napsaná většina postav, občas mi připadá, že jen ona a Stefan mají mozek v hlavě. Co se Damona týče, vždycky jsem ho měla ráda, ale co je s Elenou, tak to je teda něco, ztratil ten sex-appeal, šťávu…myslím,že kdyby se nevrátil vůbec, nasralo by to fanoušky, ale bylo by to zajímavější.

8.6.2014 | 12:35:15
osvalsim

#34 Stelly: Souhlasím.. to by bylo docela zajímavý :)

#38 Stelly
8.6.2014 | 12:36:54
VampKošilka

#34 Stelly: To ti celkem zavidim, pac u me nehrozi, ze by se mi Delena libila.....jen to rozlouceni a tam jsem Elenu nevnimala…Delena je mym nenavidenym parem…v 1S meli krasny friendship, ale to uz je pryc. Elena si Damona nezaslouzi… Spise to vypada na trojuhelnik Caroline&Stefan&E­lena.....v dal­si serii ma byt dalsi trojuhelnik a nemyslim si, ze po neuspechu s Elenou, by Stefana posilali do dalsiho boje o divku.....jestli jim jeste zbyla spetka soudnosti

#38 Stelly
8.6.2014 | 13:28:27
Stelly

#36 osvalsim: že jo :D
#37 VampKošilka: jo to jo no…ten trojúhelník to bylo dost vidět…ale ono je tam těch možných trojúhelníků v příští sérii víc ;) např.: Stefan+Caroli­ne+Tyler(Pokud si to Plecka rozmyslí a bude chtít aby o ni Tyler bojoval),nebo by to mohlo bejt zase tak že pokud se tam ještě objeví LIv tak třeba Bonnie+Liv+Je­remy,nebo jak sem říkala pokud se sblíží Damon s Bonnie tak Damon+Bonnie+Je­remy… :) fakt mám dobrou fantazii :D

#39 VampKošilka
8.6.2014 | 15:12:17
VampKošilka

#38 Stelly: Ve svete TVD plati stale"Never say never"…S Tylerem maji byt friends, tak snad si to nerozmysli…i kdyz jsem tady trochu zaujata, protoze chci Stefana stastneho a s Caroline to vypada nadejne.....ale pokud by se vratila Kath, tak bych byla pro vsemi deseti, aby se Car k Tylerovi vratila..... No ja vim jen o jednom novem trojuhelniku, ale u Plecky bych se nedivila , kdyby jich tam nasekala deset. Fantasie je dobra vec…me by se zamlouval trojuhelnik Damon&Bonnie&Kol.

#40 Stelly
8.6.2014 | 18:16:05
Stelly

#39 VampKošilka: to by byl super trojúhelník :D ale jinak já taky vím o jednom novým kterej je i potvrzenej… ;)

8.6.2014 | 18:55:32
81Daniela

Já si myslím že se Bonnie vrátí jako čarodějka proto že tak umřela a Damon se vrátí sní protože se držely za ruce. A Bonnie babička něco udělal aby se mohla Bonnie vrátit zpět.

8.6.2014 | 19:47:46
Mishka

Už ani nevím, kdy jsem měla Elenu aspoň trochu ráda…

9.6.2014 | 11:50:58
Syrion93

Bonnie ať je klidně mrtvá na tom nesejde,ale u Damona by to byla škoda,ale zase by se mohl objevit třeba jako jiná nadpřirozená bytost nebo tak jen by nebyl „živý“.

9.6.2014 | 11:58:14
anndy

kdyby Damona nevrátili (což už víme, že se nestane) nebo ho budou dávat nějak málo nebo kdo ví kdy, myslím, že to brzo změní – američtí fanoušci jsou dost velcí magoři, takže být scénáristama, tak se bojím vystrčit hlavu z domu :-D

A Bonnie je chudák, prostě je tam teď nepotřebná, nemá žádnou dějovou linku, takže kdyby se nevrátila, nikomu by nechyběla. Ale pořád ji mám radši než Car, to je taková slepice. tím spíš, když se kouknu na starší díly…

9.6.2014 | 13:20:04
Syrion93

tak ono další serie má začít 3 měsíce po tom co se vše odehrálo takže Damon a Bonnie jsou stále fuč (asi mrtví) a uvidíme jak to zapůsobilo na jednotlivé postavy. Já jen opravdu nechci,aby dali dohromady Caroline a Stefana..

9.6.2014 | 13:49:30
Delena150

#1 Anne397: souhlasím TVD by na to byla špatně pokud se Damon nevrátí:( taky bych se na to asi přestala koukat

9.6.2014 | 14:29:35
KatieKl

Určitě Damona zpátky. Myslím si, že to teď jen zbytečně zase dramatizují, sotva se dal dohromady s Elenou, tak se po pár dílech rozešli a teď tohle. Bonnie je tam oproti němu úplně zbytečná, jak už psali v předchozích komentářích , nemá tam žádnou dějovou linku, líbí se mi akorát, když je s Jeremym, toť vše. Jinak co i určitě nechci, tak aby Caroline skončila se Stefanem.. pro ni je prostě ideální Tyler, ti dva mi k sobě nejvíce pasují.. ale prostě s Carolinem a Stefanem, to ať na mě s tím radši nechodí..-_-

9.6.2014 | 17:19:39
RadkaRadka

No určitě by měli přestat stim trojuhelníkem… Damon patří k Eleně a stejně je Stefan moc suchar..:-)

#49 VampKošilka #50 Syrion93
9.6.2014 | 21:02:04
VampKošilka

#48 RadkaRadka: Damona je pro Elenu skoda.:D

9.6.2014 | 22:00:24
Syrion93

Na tom „trojúhelníku“ je postavený celý seriál to prostě neskončí. Pro některé Delena fans je suchar Stefan a pro Steleny je Damon zase něco jiné #48 RadkaRadka:

9.6.2014 | 22:25:24
81Daniela

Stefan není suchar jen má dobrý srdce celí serial zachraňoval Elenu,Damon a dáš. A vzdal se i Eleni kvůli Damon. on je silná postava.¨

10.6.2014 | 19:36:23
Syrion93

Nemůžeš od Delena fans očekávat říct něco slušného na Stefana to prostě nejde xD

#53 Stelly #56 VampKošilka
10.6.2014 | 19:54:52
Stelly

#52 Syrion93: jde pokud tu postavu nesoudíš z hlediska páru,ale z hlediska postav…když vůbec nemyslí na pár nebo jak se chová když by byl v páru s Elenou…Snad si to pochopil/a :D ;)

10.6.2014 | 20:38:42
Syrion93

Jo pochopil naprosto :D Já nejsem Stelena ani Delena já mám nejradši scény bratrů.

#55 Stelly
10.6.2014 | 21:17:10
Stelly

#54 Syrion93: jo ty jsou taky super :D

10.6.2014 | 22:40:38
VampKošilka

#52 Syrion93: Bohuzel…je to ale kruty paradox, ja jsem team Stefan, ale Damona dokazu ocenit, i kdyz me kolikrat vyloze stve, dlouho se na nej nehnevam. Ale ja jsem taky team Defan, coz je pro me na celem serialu to nejhlavnejsi, takze mozna proto.

10.6.2014 | 23:09:50
Syrion93

Jsem rád,že se ještě najdou takoví lidé :D

11.6.2014 | 7:44:49
Forminka

Tak samozrejme ze Damon nesmi chybet.Je pravda,ze serial by nebyl absolutne zdaleka tak sledovany jako doposud a i ja souhlasim s tim,ze pokud by Damon umrel,uz bych serial dale nesledovala.Je to prakticky jeden z hlavnich duvodu proc na the vampire diaries koukam.A co se tyka Bonnie,take si myslim,ze si dost protrpela a rozhodne by mela v serialu dale pokracovat,patri mezi hlavni hrdiny a hlavne,jak herci tak i z hlediska serialu to je uzasna parta li di,ktera by urcite nemela byt rozpustena.Uz se nemuzu dockat seste rady a zajimalo by me,kdy bude oficialne ohlasene datum kdy bude prvni dil mozny ke shlednuti.

13.6.2014 | 14:21:03
kath023

#13 Stelly: Já právě pořád doufám že tam bude Katherine..I když už se tam objevit nemá, pořád si říkám že ten její konec zůstal tak trochu otevřený a třeba se tam ještě objeví, nebo aspon ty flashbacky no :)

Damona chci rozhodně zpátky,ale Bonnie je mi upřímně ukradená :D

14.6.2014 | 14:07:24
MartinkaSku

Doufám, že tam budou oba,,, ale damona tam chci více,,, :.)

16.6.2014 | 21:38:01
zlatodeni

Pokud nebude Damon, nebudu tu ani já :D

19.6.2014 | 9:15:31
Lucinka04

Co když se nevrátí do světa živých ani jeden a oba budou sice v seriálu hrát , ale budou na „druhé straně“ ??

23.6.2014 | 21:06:20
Barbooorka

Mohl by mi prosím někdo kdo četl knižní verzi upírů objasnit,jak to v ní je s páry??? Protože,představa Donnie mi přijde trochu zvláštní,já osobně bych se bez Bonnie obešla..

#66 VampKošilka
29.6.2014 | 13:59:13
skye58

Samozrejme, ak by Damona nevratili spat, prestanem to pozerat, nakolko som od zaciatku Delena a Damon je moja najoblubenejsia postava :-) Ale mam rada aj Stefana, no nie s Elenou :-) A nesuhlasim s tvrdenim, zeby sa Stefan pre Damona nejak extra obetovat, to naopak Damon cely cas ustupoval Stefanovi :-) No a Donnie nebude, lebo Bonnie ho nikdy nemala rada, nemyslim, ze sa to nejako extra zmeni…Ale tiez si nemyslim, ze este bude nejako riesena Stelena, podla mna Elena dala jasne najavo, ze tam uz z jej strany nic nie je :-) A asi som jedina, ale ja mam Elenu rada, nechapem tu nenavist voci tejto postave…Ja zas nemam ani trochu rada Katerinu :-D A inak som absolutne stastna, ze je spat Alaric, moja druha najoblubenejsia postava po Damonovi :-) Co sa tyka Caroline, ta patri jednoznacne ku Klausovi, ale chapem, ze to je tazke, ked hraju v iných seriáloch :-/ Tyler sa ukazal v TO aky je idiot, skoda, ze ho tam Klaus nezabil…:-P

#65 VampKošilka
30.6.2014 | 21:36:25
VampKošilka

#64 skye58: Donnie bude/nebude, o tom nerozhodujeme my, ale Plecka má ve zvyku krmit všechny fanoušky. Elena je kapitola sama o sobě, je vela důvodu, proč jí fanoušci nesnáší.  Dokud není konec show, tak je Stelena pořád ve hře, to je jediná věc, co je jistá. Caroline Klause nemiluje, takže nevidím důvod, proč by k němu měla patřit.

#67 Stelly #69 VampKošilka #72 skye58
2.7.2014 | 11:48:50
VampKošilka

#63 Barbooorka: Damon v knize miluje jak Elenu tak Bonnie. V knize jsou si mnohem bližší..Ste a Elena jsou soulmates, Damon a Bonnie taky. Je to prapodivný čtyřůhelník.

#67 Stelly
2.7.2014 | 11:54:03
Stelly

#65 VampKošilka: asi tak…líp bych to neřekla :)
#66 VampKošilka: páni… :D hele nemáš celou tu sérii? :)

#69 VampKošilka
2.7.2014 | 13:20:15
Brilliant

Nejlepší by bylo, kdyby zemřela Elena. Seriál by byl mnohem více koukatelnější.

#69 VampKošilka
2.7.2014 | 21:47:50
VampKošilka

#65 VampKošilka: Jeste jsem zapomnela dodat. Stefan, ze se pro Damona neobetoval? To je joke ze? Finale 2S si asi nikdo nepamatuje. Nechal svoji lasku, stal se tim, co nejvic nenavidel, proto, aby Damon prezil…to neni obet? Myslim, ze Damonovi obetoval dost, ted byla rada na nem.
#68 Brilliant: Moje rec. Kdyby vypadla Elena a vratila se Katherine, bylo by to o dost lepsi.

#67 Stelly: Nope

#70 kath023
3.7.2014 | 9:22:17
kath023

#69 VampKošilka: Já bych sice ani tak nechtěla aby Elena umřela nebo tak,ale rozhodně chci zpátky Katherine.Sice ze všech stran slyším že už se nevrátí a že je definitivně pryč,ale pořád věřím že ta mrcha si cestu zpátky najde.Navíc ten její konec mi přišel takový trochu otevřený,že by se třeba někdy opravdu mohla vrátit..

#71 Stelly
5.7.2014 | 22:14:08
Stelly

#70 kath023: souhlas se vším…A navíc přesně jak si řekla konec otevřený a ani nikde v dalších dílech nebylo řečeno co se s ní stalo.....jako že to nikdo z nich neřešil…Ale jinak fakt Katherine chci zpátky…

6.7.2014 | 12:28:44
skye58

#65 VampKošilka: No, Stelena v hre nie je, myslim, ze Elena dala svoje city jasne najavo, tam o laske nemoze byt ani reci :-D Ja nevidim jediny dovod neznasat Elenu, je to pozitivna postava, zato vidim asi 1000 dovodov neznasat Katerinu…A sa­mozrejme je to len moj nazor, ale Damon a Bonnie to nie :-P A Ak pozerate serial pozorne, Damon sa ODJAKZIVA za Stefana obetovaval, cize uplna kravina, ze bola rada na nom…A Caroline ku Klausovi nieco citi, ale scenaristi to nerozvijaju, lebo ani nemozu, kedze TO je v podstate iny serial…No a ja dufam, ze Katerinu uz spat nevratia, zasluzi si smazit sa v pekle :-)

#73 kath023 #75 Stelly #78 VampKošilka
7.7.2014 | 10:59:08
kath023

#72 skye58: Já bych se ani nedivila kdyby byla třeba jenom na chvilku Elena zase se Stefanem :D Ale doufám že ne.Stejně tak doufám že Damon nebude s Bonnie. Podle mě si to Katherine ani nezaslouží,jo je to mrcha,ale když se nd tím zamyslím podle mě chtěla prostě jenom přežít,kdo by nechtěl :) Prostě nebyla ten typ jako Elena která by pro všechny umřela a snažila se je ochránit,ale od 17-ti let se starala o sebe a dělala všechno pro to aby přežila :)

#74 skye58 #75 Stelly
7.7.2014 | 13:52:06
skye58

#73 kath023: Tak podla mna by po poslednych castiach bolo velmi nahlavu, keby si Elena zrazu uvedomila, ze k Stefanovi nieco citi, ked v poslednych castiach 5. serie dala jasne najavo, ze je to uz len kamaratstvo…A podla mna Damon s Bonnie nebude, ale scenaristi si urobia svoje… Ale Katerina si svoj koniec zasluzila, viem, ze mala tazky zivot, ze prisla o miminko a rodicov, ale kvoli tomu nemusela nicit zivoty ostatnym, najma Elene a Damonovi, ved ani jeden jej v podstate nic neurobil, az pokym sa nemusel branit ( to, ze Elena jej dala liek, ktory chcela pre seba absolutne schvalujem, ved jej islo o zivot ) cize za vsetko si mohla sama Katerina, ze ju nik okrem Nadie na svete nemiloval…Uvidime, je to na scenaristoch :-)

#76 Stelly #77 kath023
7.7.2014 | 17:48:01
Stelly

#73 kath023: jo a navíc je zvláštní že Elena,která se snaží všechny chránit a za všechny by nejradši umřela.......­..zavinila smrt svých rodičů(i když to zas tak moc nebyla její chyba),Vicki (nepřímo),Ala­rica(nepřímo i když je znova naživu),Bonni­e(částečně její 1.smrt),Connor Jordan(chápu),Finn Mikaelson(částečně i když je teď naživu),Jenna(čás­tečně),Jeremy(čás­tečně,ale to ona prahla po léku,sice nebyla sama,ale i tak),John Gilbert(sice se rozhodl sám,ale kvůli ní),Katherine(čás­tečně),Kol Mikaelson (částečně,ale větší část na tom má ona protože to byl její nápad),Sage(nepřímo částečně),Sheila Bennett(no,ale vážně podle mě za smrt Bonniiny babičky může i částečně Elena).....a díky ní se z Bonniny mámy stala upírka…takže to je naše svatá Elena ;) #72 skye58:

#77 kath023
7.7.2014 | 18:05:09
Stelly

#74 skye58: popravdě řečeno jak už sem psala je zvláštní že Elenu všichni milujou i přesto že ubližuje skoro všem okolo sebe.....a Katherine,která se jen snažila přežít tam skoro nikdo neměl rád…a popravdě řečeno sice je potvrzen nový trojúhelník,ale to neznamená že třeba nemusí Elena se Stefanem skončit.....protože uvedu příklad Katherine sice tam neměl nikdo rád(Stefan ji dokonce i jednu dobu nenáviděl),ale i přesto se s ní vyspal…takže to znamená že i přesto že Elena miluje Damona…tak se něco mezi Stefanem a Elenou může stát ;)

#77 kath023
7.7.2014 | 18:12:13
kath023

#74 skye58: Bylo by to na hlavu,ale upřímě bych se tomu vůbec nedivila :D A podle mě si to Katherine prostě nezasloužila,na tohle má prostě každej jinej názor no..Ale kdyby takhle skončil třeba Klaus (je sice nesmrtelnej,ale tak teoreticky),už vidím jak všichni šílí že si to chudáček nezasloužil,ale přece taky zabil spoustu lidí a upírů,a taky měl těžký dětství :)
#75 Stelly: Přesně,Elena má taky někoho na svědomí (třeba jak si vypla lidskost) :D
#76 Stelly: Aby to třeba nebyl trojúhelník Elena Damon Bonnie :D Ale toho Damona bych s Bonnie opravdu dohromady nechtěla.

7.7.2014 | 20:53:11
VampKošilka

#72 skye58: Stelena je pořád ve hře. To nejsou mé domněnky, to jsou fakta. Sama Plecka řekla, že 5S Stelena nekončí. V 2S z Eleniné strany taky vůči Damonovi nic nebylo, kromě přátelství. No sama uvidíš. Damon a Bonnie možná jo, možné ne, základnu fanoušku to má, takže nevídím problém. U Deleny stejně dokurvily co mohly(sorry za ten výraz). Každopádně se uvidí. To"něco cítí" v hrubém překladu znamená, že se jí líbí, nebo spíše líbil. Elena v 2S ano, když byla člověkem. Teraz je to jen sebestředna pipka, která má v zajmu své štěstí. Bonnie v téhle sérii ukázala, jak je obětavé, ne Elena. Katherine má aspoň důvod být taková, jaká je. Elena má bolístku a všichni se k ní sbíhají, utíraj slzyčky atd. Kdežto Katherine byla vždy na všechno sama, zabili jí rodinu, vzali jí dcerku, mimo to jí 500 let pronásledoval nejnebezpečnější upír na světě, aby jí zabil. Katherine aspoň vždy věděla, že miluje a bude vždy milovat Stefana. Elena se hraje na největší chuděru světa, přitom Jer si vytrpěl to samé co ona a nikdo kolem něj neběhá. A jsou postavy co na tom byli stokrát huř a byli schopní se vypořádat sami se sebou. Nevím kde se Damon obětoval. Když zabíjel lidi, který měl Stefan rád? Když se mu v době jeho nepřítomnosti snažil přebrat holku?  Neustále ryl do jejich vztahu, takže kdyby se opravdu obětoval vypadl by z města a už se nevracel. Takže ne, není to blbost, ale fakt. Stejnak bez sebe Damon a Stefan nemuzou být. Defan forever.

#87 kath023
10.7.2014 | 13:36:43
KathPierce

#13 Stelly: Souhalsím ja jsem Elenu nemela rada nikdy ale je to proste naivka Elenka. Mohla by umrit aby tam byl alespon nejakej šok. Vsichni jsou tam ted moc hodní. :( A ten jejich trojuhelnik je uz vazne okoukanej.

15.7.2014 | 12:20:41
uh lalala

Ohledně možností Damona a Bonnie jsem četla, že by se mohli objevovat ve flashbacích (za mě doufám, že nééé), anebo možnost, že Damon by se vrátil, ale v lidské podobě. 6. řada by měla prý být jako restart, čili co když se Damon vrátí jako člověk a zapomene vše co doposavad bylo? Lásku k Eleně apod.? To by mohlo být celkem zajímavé. Ale je to jen můj nápad, hehe.

21.7.2014 | 17:08:21
Eve71

#21 VampKošilka: Ti dva by spolu jako pár byli úžasní. Já jsem sice team Delena, ale ty dva spolu bych brala hned. Já nevím proč, ale Elena se mi zdá taková… ani nevím jak to popsat, prostě pro mě nemá šmrnc.

#82 VampKošilka
25.7.2014 | 11:38:29
VampKošilka

#81 Eve71:Já jsem Deleně nefandila nikdy, už od knih chci aby mezi Damonem a Bonnie něco vzniklo. Trvalo to 5S, ale dočkala jsem se, podobně jako Steroline fans. Elena je ubohá, za celou 5S prakticky neudělala nic, jen jí pořád museli zachraňovat.Kdežto Bonnie se projevila jako ukázková hrdinka. Damon potřebuje ženskou, co se o sebe dovede postarat, ne malomocnou Elču. Nikdy jsem nechápala, co je na Eleně tak extra, ani když jsem byla Stelena..tam mě spíše pohltila ta jejich epická ryzí láská, nesobecká a hlavně bojovná. Uvidíme, co nám přinese 6S, zatím je jistá jen Steroline.

#83 Eve71 #84 kath023
29.7.2014 | 12:16:46
Eve71

#82 VampKošilka: JJ. Steroline taky fandím. Mě se Elena se Stefanem nikdy moc nelíbila. Teda trochu jo, ale bylo to spíš neutrál. Rozhodně se mi spolu víc líbí Stefan a Caroline než Stefan a Elena, ale to je věc názoru. Popravdě Elena je z ženských postav v Upířích Denících moje nejméně oblíbená. Dokonce i Katherine mám asi radši než ji. Nikdy nevím, co si mám o Katherine myslet: Jednou se jeví, že nakonec nebude až tak hrozná a zlou z ní udělal její život a hned potom udělá něco pro ni typickýho. Kdyby se do seriálu nějakým kouzlem vrátila, tak by to určitě bylo hodně napínavé.

#85 VampKošilka
30.7.2014 | 20:15:14
kath023

#82 VampKošilka: Damon a Bonnie spolu? Fuj,proboha jenom to ne -.- Ti dva mě k sobě vůbec nesedí a rozhodně nejsem jediná.No,uvidíme..

#85 VampKošilka
3.8.2014 | 21:13:15
VampKošilka

#84 kath023: Já taky ne, je hodně lidí, co jim fandí a troufnu si říct, že víc, než polovina. To, že se ti nelíbí je mi srdečně jedno, takže čus.:D

#83 Eve71: To mě se Stelena 1–3 série líbila nejvíc, ale teď jsem spíše pro Steroline. U mě je Elena nejhorší postava. Katherine je jako aprílové počasý. Kdyby se Stefana nepokoušela získat typicky „katherinovsky“ , tak by dopadla jinak. Stefan se zlou nebude. Ale přesto bych jí chtěla zpět, Steferine je pořad jeden z mých nejoblíbenějších pá­rů.

#86 kath023
7.8.2014 | 11:44:22
kath023

#85 VampKošilka: Čus :D Aspoň na té Steferině se shodneme :D

8.8.2014 | 11:27:28
kath023

#78 VampKošilka: Nevím,jestli to mám brát jako obět,ale na začátku 2.řady (8.díl myslím) přece Damon Eleně řekl že ji miluje ale Stefan si ji zaslouží víc a pak jí ovládl aby na to zapoměla :)

#88 VampKošilka
16.8.2014 | 20:27:03
VampKošilka

#87 kath023: Ano, ale tím Damonovo dorážení na Elenu rozhodně neskončilo. On se stále cpal do její blízkosti, lezl jí do pokoje(někdy i do postele) a snažil se stále vzbudit pochyby o jejích citech. Dé facto, si tu lásku vynutil.

9.9.2014 | 11:38:23
Petuskaxo

tak jsem se konečně z nudy donutila dokoukat na poslední díl…tímto jsem nejspíše skončila s celým seriálem…celý díl byl o tom, kdo se obětuje a kdo ne…

18.9.2014 | 18:24:19
Helphome

Dobrý den, jsem ženatý muž, který si se svou ženou nerozumí, protože se nám nepodařilo porodit žádné dítě. Byl jsem oslepen a nadával jsem na svou ženu a říkal jsem jí, že ona je příčinou všeho. Ale nikdy jsem nevěděl, že někdo jiný byl příčinou mého rodinného problému. Jednoho dne jsem o věcech přemýšlel a zavolal jsem manželce blízko, abych se jí zeptal, kde se vzaly naše problémy. Nikdy nevěděla, co říct, jako muž jsem to už nemohl snést, a tak jsem věci vysvětlil příteli, který mě seznámil s duchovním mužem jménem doktor Ajayi, který mi dal řešení, kterého nebudu litovat. Kontaktoval jsem duchovního muže a vysvětlil jsem mu svou situaci a on mi řekl potřebné věci k oběti. Po měsíci v práci moje žena otěhotněla a já jsem z toho byl velmi nadšený, protože to bylo to, na co jsem díky doktorovi AJAYIMU čekal díky za skvělou věc, kterou udělal pro mou rodinu. Nestyďte se za své životní problémy, kontaktujte Dr Ajayi na Viber / Whatsapp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

Můžete ho také kontaktovat pro následující kouzla

kouzlo lásky loterijní kouzlo kouzlo pomsty ochranné kouzlo a cokoli jiného, ​​co vám v životě dělá problémy

7.8.2024 | 11:24:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama