Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

České titulky k epizodě 6x22 - I'm Thinking Of You All the While jsou hotové

České titulky k epizodě 6x22 - I'm Thinking Of You All the While jsou hotové

České titulky k dvaadvacáté epizodě šesté série jsou hotovy! Ke stažení je naleznete v profilu epizody I'm Thinking Of You All the While. Epizodu nezapomeňte ohodnotit. Titulky pro vás přeložil překladatelský tým z webu CWzone.

20 1
15.5.2015

Zdroj: CW

Diskuze /115

gladiator992

Akurát som dopozeral časť aj s titulkami :D

15.5.2015 | 21:49:43
VerUnique

Když jsem dokoukala 21. díl, byla jsem přesvědčena, že Elenu nechají zemřít. S tímhle finišem jsem spokojená. Myslím, že je to vymyšlené dobře :) Jen by mě zajímalo, jestli Elena během spánku bude stárnout nebo se po X letech probudí zase mladá :D Doufám, že se to ještě na konci 7. řady dozvíme :D:)

#3 vladino32 #9 Car
16.5.2015 | 0:40:41
vladino32

#2 VerUnique: preco spoilerujes???

#5 parisse #6 kath023
16.5.2015 | 1:50:54
lucinka653

Bude stále mladá, říkal to Kai :)

16.5.2015 | 8:12:08
parisse

#3 vladino32: Od doby,co vyjdou české titulky,už to spoiler není

16.5.2015 | 10:01:40
kath023

#3 vladino32: V diskusi k článku o 6×22 se objevil spoiler na 6×22..wow,kdo by to čekal :D

16.5.2015 | 10:24:55
zdenka99

Keď nechcem vedieť spoilery, tak po odvysielaní časti nejdem čítať diskusie o seriáli, kým si ho sama nepozriem. Vždy sa nájde niekto, kto sa prekecne. S tým jednoducho treba počítať a nie sa potom rozčuľovať.

16.5.2015 | 10:52:30
sona594

Jsem na to tedy zvědavá…kdy můžem čekat 7 serii?

#9 Car #25 RoseMary
16.5.2015 | 13:21:12
Car

#2 VerUnique: za mě taky…udělali to dobře s tím spánkem furt lepší než aby ji zabili, je dobře ,že si tvůrci nechali zadní vrátka pro případ, že by se Nina ještě chtěla vrátit což ted kdykoli může že… a co by asi tak bylo s Damonem, kdyby ji nechali umřít, takhle je to prostě nejlepší, myslím, že je to tam řečeno,že díky kouzlu bude pořád mladá to vím určitě :D
#8 sona594: 7 série bude v říjnu tuším

#10 Stelly
17.5.2015 | 12:22:10
Stelly

#9 Car: Myslím,že 7.série začne 7.10. v Americe a 8.10. u nás..­..... ;-)

Jinak za mě nejlepší finále,fakt se jim povedlo to hezky zpracovat....­..A podle toho konce jak tam jede Matt a je tam vidět Damon......Sou­dím,že seriál chytl druhou vlnu :3 Na to jak sem se těšila na finále TO a jak moc mě zklamalo,a těšila jsem se i na finále TVD mě fakt nezklamali,naopak mě to mnohem víc potěšilo.....Fakt za mě nejlepší série a finále bylo jednoznačně nejlepší!Ani by mi nevadilo,kdybychom nevěděli,že bude 7.série(což víme),kdyby to takhle skončilo..... ;-) Prostě super i s tou Elenou to vyřešili dobře.....Těším se na 7.sérii..... :O ;-) :3

A samozřejmě děkuju za titulky a info pro 6.sérii ;-)

#12 Car
17.5.2015 | 13:07:19
anetka14

Asi jsem úplně blbá, ale moc jsem nepochopila ten konec, jak tam Matt projížděl autem a Damon stál u hodin :D mělo to nějaký význam nebo ne? :D

#12 Car
17.5.2015 | 13:39:55
Car

#10 Stelly: jééé diky za info :-) to je opravdu až za dlouho :-) jinak mě se to finále taky líbilo až na ty smrti to tam prostě tolik toho být nemuselo no :D Alarica je mi prostě líto, ale souhlasím i s tou sérií :-) každý na ní nadává ale mě se to líbilo víc než nudná 4 s lékem a s El, která ze začátku ještě nevěděla co pořádně a chce a hrozná 5 s poutníky… ( akorát ta Kat tam tomu dávala prostě šťávu :-) takže za mě taky super a s Elenou to prostě takhle vyřešili na jedničku :-) na 7 se těším také i když je to za dlouho :-(
#11 anetka14: takový pohled do budoucna, dobré navnazení pro další řadu :-)

#13 Serials.
17.5.2015 | 14:03:29
Serials.

#12 Car: Alarica mi bylo moc líto. :´( divím se, že to ještě zvládá, 1. na začátku mu umřela Isobel 2. potom mu umřela Jenna 3. a teď na vlastní svatbě Jo.Já bych to teda nedávala.. a s tou 6. sérii naprosto souhlasím, nechápu co se ostatním na ní nelíbilo, podle mě byla zatím nejlepší:3 a to jak to vyřešili s Eleninou smrtí bylo opradu skvělé:)

#14 Car #19 Stelly
17.5.2015 | 18:20:23
Car

#13 Serials.:ano přesně tak ani z Meredith mu to nevyšlo…jako fakt ještě tiše doufám, že to snad není pravda s tou Jo…protože i ona se mi líbíla tam jako postava…ale asi už to bude nezvratné tohle … :-( přesně tak každý na to nadává ale mě se ta 6 prostě taky líbila mnohem víc než tamty :-) samozřejmě že na ty první tři rozjezdové to nemá ale tahle je hned po tom tedy :-) a to jak Elenu vyřadit (dočasně) ze hry skvělý nápad :-)

#15 Andie24 #19 Stelly
17.5.2015 | 18:37:04
Andie24

#14 Car: No, já neříkám, že bych Jo nechtěla zpět, ale kdyby jí vrátili opět nějakým záhadným způsobem, tak by to už opravdu bylo trapné. Neustále někoho vraceli, ale teď když už někdo zemře je to prostě nezvratné a mělo by to tak být :)

#16 Car
17.5.2015 | 19:35:18
Car

#15 Andie24: to je pravda to taky nechce, ale vůbec jsem naštvaná, že se tak stalo :-(

17.5.2015 | 20:45:24
Madafaka888

Moc jsem nepochopil ten konec jak jede Mat v autě, město je jak po výbuchy a Damon stojí nahoře na věži :D

#18 Car
17.5.2015 | 22:53:46
Car

#17 Madafaka888: pohled do budoucna na MF.....

17.5.2015 | 23:41:47
Stelly

#14 Car:
#13 Serials.: Jo no,chudák Alaric,ale tak další komu skoro pořád umírají holky je i Jeremy.....Ale jinak to bylo dost drsný jak si přiložil tu zbraň k hlavě..... :O :/

18.5.2015 | 12:18:00
Zajka

můžete mi sakra říct proč do háje zabili Kaie??? :O jsem jako hleděla s otevřenou pusou jak idiot a jnm si říkala „to kurva nemůže být pravda!“ tím mě pěkně naštvali!! sice by jnk umřela BonBon a to jsem nechtěla, ale no taaak zrovna Kaie? nejlepšího záporáka od doby, co zabili Kathrine! ještě řeknite, že v příští sérii budou hlavní záporáci ti magoři, co přišli s ním a fakt už s tímhle serálem končím!! aspoň, že Elena už je pryč, vbc sem ji neměla ráda, trpěla jsem ji tam jnm z toho důvodu, že dělala Damona šťastným!

#21 Car
19.5.2015 | 13:48:06
Car

#20 Zajka: no tak to tě zklamu…hlavní záporáci budou zaručeně kacíři a jejich Lilly :D takže ať už se rozhodneš jakkoli tak jistě budem tvé rozhodnutí respektovat :-) Kai odchází za hlavní rolí v jiném seriálu takže asi proto bych to tak viděla…

19.5.2015 | 13:55:24
Katuš23

Byl to moc pěkný díl, opravdu se povedl…Jenom je mi hrozně líto Alarica , nechtěla jsem aby Jo umřela jako postava se mi líbila :-)

21.5.2015 | 11:54:45
Lindsey

Já teda nějak nepobrala, proč Elena jen usnula… vždyť, když dali lék Katherine, tak začala pomalu umírat, ale Elena byla vážně zraněná a stejně jenom usnula. Proč na ní ten lék fungoval jinak? Seriál jsem přestala sledovat někdy v půlce páté série, tak bych byla za vysvětlení vděčná :)

#24 Terrorka19
24.5.2015 | 12:25:30
Terrorka19

#23 Lindsey: Katherine začala umírat, protože z ní Silas ten lék vysál a začal ji dohánět ten její věk. (Takže teoreticky, i kdyby z ní Silas ten lék nevysál a takhle rychle stárla, tak Eleně by to nehrozilo, protože byla upírem hodně krátce). A další věc, nebyla vůbec zraněná, jak tam říkali, Kai na ni seslal nějaký kouzlo, připoutal ji k životu Bonnie, pokud umře Bonnie, Elena se vzbudí, dokud Bonnie žije, Elena chrupká jako miminko.

#27 Lindsey
24.5.2015 | 21:29:04
RoseMary

#8 sona594: sedma serie bude zase v rijnu.uz se na ni docela tesim na je

29.5.2015 | 13:57:57
RoseMary

na jednu stranu se na ni tesim ale na druhou stranu si nejak nedokazu predstavit o cem to cele bude.pripada mi ze bez eleny to proste uz nebude ono a nekde jsem videla ze by mel odejit i Damon,takze vazne uvazuju jestli vubec budu sedmicku sledovat,protoze bez dvou hlavnich postav to uz asi nebude ono.s tim damonem myslim ze to nikde neni potvrzene ale myslim si to.verim ze by sedma serie mohle byt pekna ale uz to asi nikdy nebude to co to bylo driv,takze ji budu sledovat jenom proto abych se dozvedela co tam bude.

29.5.2015 | 14:04:38
Lindsey

#24 Terrorka19: Aha, díky za vysvětlení :) Asi dám sedmé sérii šanci, když konečně Elena zmizela, a vypadá to, že by se seriál mohl někam pohnout.

6.6.2015 | 23:38:16
google147

Nikde to není potvrzené, sen tam to někdo někde zmíní, ale je dost možné, že tam bude na začátku série skok o 7 let. A tvůrci potvrdili, že Damon nebude jako v 1.sérii, ale bude mít bez Eleny větší volnost a jeho morálním kompasem bude Bonnie.

#29 Car #30 Stelly
17.6.2015 | 13:34:19
Car

#28 google147: škoda, že těch novinek není více :-) ale pokud to bude takto, tak se těším :-)

#32 google147
21.6.2015 | 15:15:31
Stelly

#28 google147: Tak jestli to bude takhle…Tak to vypadá fakt dobře :-)

#31 Car
21.6.2015 | 16:40:40
Car

#30 Stelly: souhlas :-)

21.6.2015 | 18:22:49
google147

#29 Car: Tak herci minulý týden četli scénář k prvnímu dílu a natáčení je za dveřma (minulý rok začali týden před Comic Conem – čili nejspíš za 3 týdny). A herci něco utrousí na setkání s fanoušky, ale otázka kolik toho vědí a kdy jenom napínají – třeba v Pařiži Ian prozradil, že bude v 7.sérii scéna Stefana a Caroline ve sprše (něco takového se objevilo už před koncem 6.série) a Paul o den později zase řekl, že to bude velmi sexuální vztah. Jenom Candice v každém rozhovoru tvrdí, že konečně se začne sklízet ovoce, které se Steroline zaseli. A na kolik se tomu dá věřit nevím.

Ale jinak co se ještě ví, tak nás nečeká opakování Deleny z posledních 2.sérií (tedy Delena byla v popředí na úkor příběhu). V popředí bude hlavní děj – bratři vs. Lily a její kacíři a Lily by měla mít na bratry velký vliv i když ji oba nenávidí. Stefana a Caroline uvidíme ve vztahu (celkově se půjde spíš cestou jako se Stefanem a Elenou). A série bude temnější

#33 Stelly #35 Car
22.6.2015 | 12:15:05
Stelly

#32 google147: Fakt kde bereš novinky jestli se můžu zeptat? :O

Jinak herci akorát spoilerují to máš jako když Nina řekla 3 spoilery při jednom rozhovoru před minulou řadou: 1.)Elena si pořídí štěně 2.)Elena bude experimentovat s jednou dívkou z koleje 3.)Elena bude strašně zničená...... Ale něco se z toho vyčíst dá to,že několik herců prozradí tutéž informaci ale trochu jinak znamená že by se to min. mělo objevit aspoň bych řekla :D

Jinak k informacím to vypadá lákavě :-) A konečně změna v ději i když Delenu miluju tohle je velký pokrok ;-)

22.6.2015 | 14:45:27
google147

Tvůrci vydali pár rozhovorů po finále 6.série atd. (vlastně jen obecně co mají Plecka a Dries připravené). A právě nevím kolik toho řeknou hercům – to od Iana se oběvilo už před několika měsíci. I to co říká Candice v rozhovorech je známé – Steroline je hlavní pár 7.série (a to že Candice je hodně nadšená, líbí jak na to tvůrci šli, hrozně nemá ráda to, že postavy na sebe skočí a servou oblečení a je to, ona zbožňuje pomalou uvěřitelnou cestu).

Počítám, že již brzo se začnou oběvovat nové informace – castingy na kacíře musí už probíhat nebo již velmi brzo budou. Na Comic Conu se toho prozradí taky dost.

#36 Stelly
22.6.2015 | 15:10:55
Car

#32 google147: tak to je hodně zajímavý ten vztah Car a Stefa :-D, to by mi vůbec třeba nevadilo, já mám radši tyhle romantický vztahy než vztahy založené jen na sexu, chtíči a vášni viz celé Delena – takže za mě proč ne Stefan a Caroline trošičku po ,,Stelenovsku,, :-) z toho konce to trochu vypadá na poněkud temnější sérii a jsem za to moc ráda, těším se díky za info :_)

22.6.2015 | 19:38:08
Stelly

#34 google147: Taky bych řekla :-) Jinak taky díky :-)

22.6.2015 | 20:13:41
google147

Tak ono se Steroline vrátí k základům – lze si všimnout, že všechny páry hráli ruku v ruce s příběhěm, ale Delena byla cpána násilím do popředí (5. a 6.série na příběh moc nehrála – až právě na Steroline, která byla vyditelně izolovaná od hlavního děje). A dokonce vyšel článek, kde odbornící trvdí, že Steroline je jediný pár, který dává v seriálu smysl. Pro mě hlavní důvod proč sledovat další sérii (Stefan a Caroline jsou jako postavy lepší a lepší, ostatní charaktery mají vývoj slabší nebo jdou spíš horším směrem).

Jinak uvidíme co casting kacířů, mladí hezcí američané podle mě postrádájí charisma, tak snad zase udělají nájezd do británie a austrálie jako u o Originals

#38 Car
22.6.2015 | 23:37:17
Car

#37 google147: souhlas s oběma odstavci, ti dva mají prostě ý potenciál :-) a myslím si, že jejich vztah seriálu jedině prospěje, seriál potřebuje už konečně nějaký normální pevný vztah, kde se nebude pořád od někoho k někomu přebíhat, to mě vážně moc nebavilo, a navíc si to oba zaslouží po tom všem :-)

na castingy jsem tedy zvědavá a kdyby to byl někdo z británie atd, tak proč ne, třeba to bude někdo známější to se uvidí .:-)

#39 google147
22.6.2015 | 23:41:30
google147

#38 Car: Potenciál je nezměrnej, ale teďka co tvůrci – v tomhle jsou dost nevyzpytatelní. Ale už teď se těším jak se teda oficiálně dají dohromady, protože je to Caroline a ta to bude chtít mít perfektní (proč asi Stefan čekal a chtěl to taky perfektní – kvůli ní, protože by to tak chtěla Caroline, on by do toho šel hned), takže za Stefanem prostě nepříjde a neřekne „Už jsem připravená“, ta bude vymýšlet jak na to a Stefan zase je trochu tupej co se týče čtení signálů od Caroline.

Taky asi bude zajímavé jestli budou kacíři věkově spíš k Lily nebo je udělají mladší, aby tam byl potenciál pro nějaké spárování s Mattem, Bonnie atd. A ikdyž se najdou vyjímky (Chris Wood jako Kai), tak mi příjde, že všude mají mladší herce o dost lepší než v Americe.

#40 Car #41 Stelly
23.6.2015 | 9:30:55
Car

#39 google147: to je pravda:-D ten je absolutně tupej :D takže jsem docela zvědavá jak to nakonec vymyslí ale bude to pěkný sledovat to :-)

to souhlasím tedy :-) každpádně at jsou z Ameriky nebo ne hlavně at to stojí za to :-D

#41 Stelly
23.6.2015 | 16:52:52
Stelly

#39 google147:
#40 Car: Souhlas se vším :-) Jinak k těm hercům mě bude jedno odkud budou pokud budou hezcí,ale byla bych celkem ráda kdyby ty kacíře nějak namíchají jakože starší a mladší..... ;-) Ale je pravda že herce s přízvukem si zamilovávám mnohem víc než normální…V tomhle jsem jak Caroline :D :3

#42 Car
23.6.2015 | 17:34:12
Car

#41 Stelly: asi tak, není důležité moc odkud jsou, ale jaké to budou osobnosti, osobně jak píšeš bych také ráda upřednostnila mix, mladších a starších herců bylo by to jistě zajímavé :-), to jako ano :D to také souhlasím, baví mě ten přízvuk, poslední sérii jsem díly sledovala pár hodin po premiéře v USA a tu angličtinu jsem vážně doslova hltala :-D to já teda taky :-) však je to super, je to mnohem lepší, než ze sebe hned servat oblečení a jak se říká ,,jít hned na věc,, takže určitě souhlasím :-) v tomhle mi Delena občas fakt lezla na nervy i když jsem jejich vztah měla ráda, proto mi bylo hodně líto když skončila Stelena :-D to byla ta pravá romantika :D

23.6.2015 | 18:40:54
google147

To že ty herci a herečky budou pohledný je 100%ní (na týhle stanici to ani jinak nedělají), ale záporák musí mít přece jenom něco navíc.

A třeba pro mě Stelena byla jenom o chemii Paula a Niny – Stefan a Elena jako postavy byly předurčeny, že jim to nevýjde. Už jenom ten fakt, že celej jejich vztah byl postavenej na to, že se oba vyděli zkresleně – Stefan se musel šíleně přemáhat, aby byl furt hodnej a nikdy nebyl svůj a Elena ho občas doslova nutila do společných věcí a Elena zase pro Stefana byla přesný opak Katherine, ale takhle se chovala jen protože ztratila rodiče a pravou Elenu jsem vyděli poprvé až jako upíra. Takže paradoxně Stefan chodil s rozbitou Elenou a Damon s normální (když použiju její slova). Elena má sice všechny ty dobré vlastnosti, ale ty zápory Stefan přehlížel a pak si je vychutnal osobně – když ztratil pamět a okusil Eleninu sobeckost, která málem vypustila Rippera.

Delana byla fajn než je dali dohromady, pak z těch jejich scén Damon vycházel docela jako idiot. Pak musela přijít scéna Damon Stefan, aby se připomnělo jak skvělej charakter Damon je.

A osobně si myslim, že pravě Elenina absence dodá seriálu druhý dech – sice to byla hlavní postava, ale patřila už spíš do škatulky zbytečných (ne vážně 6.série by se bez ní obešla) + se zbavili Tylera a Jeremyho (taky už zbyteční) a zůstaly tam ty nejzajímavější postavy, se kterýma se dá pracovat + Matt

#44 Car
23.6.2015 | 19:16:31
Car

#43 google147: jo něco na tom asi je :-) prostě si spolu Stef a Elena nebyli souzeni, však se mi pak taky líbila víc s tím Damonem, do té doby než z toho začali dělat tu komedii, o které se taky zminuješ

jinak když už jsme u toho Matta jsem docela zvědavá jestli jemu konečně přípíší nějakou zajímavou linku…většina lidí nebo hodně lidí i tady, říkají, že je tam zbytečně…mě on zas tak zbytečný, ale nepřijde jenom nemá štěstí na to dějství, které je kolem, už nekolikrát tu byly jisté náznaky, že by mohl být zajímavá postava a zase nic…budu čekat dál a doufat, že se to změní, mě byl vždycyky sympatičtější nez Tyler třeba :-)

#45 google147
23.6.2015 | 20:19:06
google147

#44 Car: + ani nezmiňuju, že na Stelenu hrozně vrhá stín kouzlo poutníků, které vlastně zajistilo, že nelze říct jak přirozený to bylo (to samé Katherine), vlastně Caroline je první holka, do který se zamiloval on sám bez dalšího vlivu. A osobně mě štvali když s ní byli ve vztahu oba – Stefan byl díky přemáhání nudnej a Damon zase idiot. Když s ní byli jenom přátelé, tak mi vyhovovali oba víc.

Matt pro mě nejzbytečnější postava v dějinách – zbytečněj už od prvního dílu, nemá linku, nikdy nepřispěl ničím k hlavnímu ději a když mu něco vymyslí, tak jako kdyby se mu vyhýbalo, aby byl zajímavej + pořád koukat na ten výraz, kteréj vypadá, že začne za chvilku brečet. A jestli je lepší Tyler nebo Matt? Za to jak se oba zachovali ke Caroline na konci vztáhů, tak nejlepší oba zabít (Tyler měl ale zase celkem dobré linky).

#46 Car
23.6.2015 | 20:40:50
Car

#45 google147: ano to bych zapoměla úplně…to pitomé kouzlo, kde je pořád dávali dohromady, tak to byla vážně trapárna – ja poutníky nikdy nemusela, ani Coven Gemini ( ale něco mi říká, že kacíři budou fakt pecka :-) ) Ano Car je první a doufám, že bude taky poslední :D jak už jsem psala…kdyby mu konečně vymysleli děj tak by podle mě tak zbytečněj nebyl a je mi prostě víc sympický než Tyler ;-) Myslím, že Tyler se ke Caroline choval o dost hůř. Každopádně ty linky měl určitě lepší než Matt to bezpochyb. Jen tak mimochodem když už jsme u toho Tylera, dokázl/a by jsi mi říct, jak to bylo tenrkát tuším 4 série jak Tyler odjel k té smečce nebo jak to bylo a seznámil se tam s tou vlčicí (Phoebe Tonkin v réalu chodí se Stefanem:D) zda spolu fakt něco měli jak Klaus tvrdil, nějak jsem si to z toho nikdy nedala úplně dohromady, pro můj klid bych ráda nějaké vysvětlení :D tak předem díky :-)

#47 google147
23.6.2015 | 21:00:48
google147

#46 Car: Ale problém je, že i když tvůrci chtějí, tak ten děj stejně nejsou schopný vymyslet. Můj názor je, že by z něj měli udělat záporáka – v 6.sérii tam byly náznaky a už pomalu ale jistě začíná bejt rasista vůči nadpřirozenu + by tam byla ta otázka zabít/nezabít. Tak Matt plánoval její smrt, Tyler si vybral pomstu a jak se mu to hezky vrátilo s Liv (pokud budu brát i to kam až kvůli pomstě zašel, tak je ale větší šmejd on). Ale jinak pak záleží na jedinci, kdo mu sedí víc.

Nic s ní neměl, byla to zástěrka aby Klaus nezjistil, že osvobozují hybridy, Caroline to s nima pak hrála taky.

Kacíři budou dobrý – přece jenom maj na kontě přes 3000 mrtvých. Poutníci byli nevýrazní (aneb když se ten casting fakt nepovede) a překobinovaný a Gemini byli nějak mimo a nesouviseli pořádně s hlavníma postavama – proto Kai nepovažuju za pořádnýho záporáka (tím myslím že nesplňoval základní kritéria záporáka, ale jinak super postava), protože po hlavních postavách šel až v posledních 2 dílech.

#48 Car
23.6.2015 | 21:35:34
Car

#47 google147: ano ano to začíná a upřímě v jeho kůži se mu ani moc nedivím jako :D a rozhodně by bylo zajímavé udělat zrovna z Matta nějakého super záporáka, ale asi by to chtělo trochu času a jak by to tam zapojili…jo no souhlasím :-) tak super díky :-) jojo přesně tak, poutníci byli hrozný a ještě ten Tom tam pak do toho (další Stefan) to už jsem vážně nevěděla zda myslí vážně (Silase jsem ještě snesla a tu jeho čarodějku to ještě nebylo tak hroznýho i když pak už to taky docela natahovali), Gemini jsem rádam, že jsou pryč to každopádně, za mě Kai škoda, že už ho neuvidíme,on byl jeden z důvodu dle mého proč byla 6 tak výjemečná a podle mě mnohem lepší než třeba 4 a 5, čeho je mi líto ale opravdu je nejvíc Jo…ta jediná z Covenu byla normální a vrátila Rickovi zase chuť do života…to co udělali snad ani nebudu radši komentovat :-(

#49 google147 #50 Stelly
23.6.2015 | 23:38:42
google147

#48 Car: Právě, že je to první lidská postava, která má fakt důvod nenávidět nadpřirozeno by to bylo velmi chytré z něj toho záporáka udělat. Jinak se ta nenávist spíš dědila.

6.série je o moc lepší než 4. a 5. – Gemini to alespoň drželo pohromadě a potom ta série působí celistvěji. 5. je hrozně rozkouskovaná – Silas, Augustýni, Katherine, poutníci (plno zápletek a ani jedna pořádně udělaná) a 4. úplně zbytečně vyšumí do ztracena – celou sérii se jak idioti ženou za lékem pro Elenu, aby ho dostala Katherine?

Chris Wood měl být v 7.sérii jednou z hlavních postav, ale nakonec chtěl aby byl Kai nenapravitelný záporák a nechali ho zabít (jednou to přijít muselo, takhle ušetřili Klause a Enza).

A koho to zajímá byla natočená scénu odjezdu Tylera, ale kvůli stopáži se nevešla – odjel z Jeremym a teďka spolu loví (mělo by to být zmíněno v úvodu série).

A Comic Con je už za 2 týdny (většinou bývá až ke konci července) – budou první informace a doufám, že zase udělají nějaké vtipné video jako loni, protože to bylo doslova super.

#50 Stelly #51 Car
24.6.2015 | 15:25:24
Stelly

#49 google147: Jo no :D Bylo by to zajímavý vzhledem k tomu,že teď taky nevím jak to bude a máme docela i „strach“ o někt. postavy :D ;-) Ale s Mattem nesouhlasím mě by se nelíbil jako záporák kterej je proti nadpřirozenu :/ To mi k němu nesedí…
#48 Car: Ale jak si říkala náznaky už tu byli i na vztah několikrát ale utnuli viz. Rebekah odešla do Originals,ale teď tam nebude takže by se teoreticky mohla vrátit za Mattem jako ta sexy čarodějka ;-) :D nebo Nadia,která umřela :/ R.I.P. Nadia ;-) Ale jinak asi možná ne ale Matta jsem měla radši než Tylera,kterej byl spíše jenom nagelovanej frajírek :P :D

#51 Car
24.6.2015 | 16:20:49
Car

#49 google147: dobrý nápak se záporákem :-)
moje řeč, proto se mi 6 líbí o dost víc než 4 a 5, jak píšeš, 4 úplně zbytečná…a 5 strašně moc rozkouskovaná… Jo tak to se těším :_)
#50 Stelly: no to jsem taky nepochopila proč odtamtud odešla :D ona je prostě skvělá :D, jo Nadia ta mi nějak extra nevadila :-) ale co mě teď fakt nehorázně mrzí je ta Jo… jo no přesně :D Tylera fakt nemusím, až když poznal onu čarodějku, tak se na něj dalo dívat, ale to je trochu málo na těch celých 6 let co tam byl abych ho začala mít ráda kord když stejně taky končí seriálu :D

24.6.2015 | 19:00:23
google147

Problém by nebyl, že nemá děj, ale nastává, že oni ho neumí zapojit ani do hlavního dění – jak pomohl v 1.sérii (nijak), jak v 2. a 3. proti Klausovi (nijak), jak ve 4. proti Silasovi (nijak) a v 5. a 6. to samé. A ano měli tam nějaké náznaky, ale prostě ta postava děj odpuzuje – i tu Nadiu radši rychle spojili s Katherine. Ten záporák by naopak mohl fungovat – hlavně by ostatní měli problém s tím ho zabít a toho by mohl využít (zná jejich slabé, silné stránky atd.). Jediné jeho zapojení bylo, že řídil auto s Elenou ve 3.sérii.

Claire i ta druhá herečka mají role v jiných seriálech a proto tam nebudou.

U Jo je hlavně hnusné jak tvůrci chtěli šokovat a tak jí takhle brutálně zabili – jenže ona by stejně umřela, protože zemřel Kai. Až takhle se pustit do Alarica nebylo nutné, po smrti Kaie by se alespoň mohl rozloučit.

A Plecka včera vykecala, že Caroline má napsaný konec a dokonce řekla jaký bude – není třeba ani spoilerovat, odpověď je v úplně první díle seriálu.

#53 Car #60 Stelly
24.6.2015 | 19:27:53
Car

#52 google147: nedivím se, že Claire hraje jinde, je prostě oblíbená asi :-) mě mrzelo, že v Pretty Little Liars nezůstala déle :D, já furt doufám ale, že jí přivedou zpět nějakým způsobem, jak je to v tom seriálu běžné :D u téhle postavy by mi to nevadilo i Ricka vrátili proč ne jí :D já vím, že je to uhozený ale bylo by to pro něj fér prostě… jak to myslíš napsaný konec ? :-O

#54 google147
24.6.2015 | 19:45:57
google147

#53 Car: To jak Caroline dopadne až bude seriál končit. Plecka se tím vůbec netajila a trochu chci aby byla 7.série poslední, protože pak bude největší šance, že skončí úplně přesně jak doufám.

#55 Car #56 Car
24.6.2015 | 19:59:27
Car

#54 google147: jo táááák :-), no bohužel to mám také tak, na jednu stranu mám seriál ráda, ale na druhou stranu by 7 série měla být asi vážně poslední :-), okej tak to abych si přopoměla první díl :D přece jen už je to doba :D

#57 google147
24.6.2015 | 20:04:02
Car

#54 google147: tak teď jsem zkoukla ten Pilot, připoměla si pár scén, a musím konstatovat, že bylo moc pěkný vidět je všechny pohormadě, krásná vzpomínka na Jennu :_), tolik pěknejch soundtracků a opět nejhezčí scéna – bratrů, nahoře v pokoji, kde se opět setkávají, těch 6 let u těch herců je taky hodně znát, jediná Car mi tam přijde z nich tak nějak pořád stejná ne úplně samozřejmě ale minimálně nejvíc z těch všech :-) Pilot mi připoměl, proč je tohle můj nejoblíbenější seriál :-) – možná to sledování od první série nebude nějak dlouho protahovat :D

#57 google147
24.6.2015 | 21:01:45
google147

#55 Car:
#56 Car: Tvůrci řekli, že budou seriál točit dokud budou Ian a Paul, protože to Stefan a Damon a jejich vztah je srdce seriálu a Elena je z hlavní trojky ta nejvíc postradatelná. A myslim si, že 7 sérií je krásný počet.

Tak teď už by si měla tušit jak dopadne Caroline na konci seriálu. A třeba celou rozlučku Eleně ukradnul Stefan se svým projevem o Damonovi – jasně nejlepší scéna finále 6.série.

#58 Car
24.6.2015 | 21:21:17
Car

#57 google147: tak něco na tom je že jo, každopádně myslím, že už jsem někde četla možná i tady, že Paul snad už hrát nechce, že je tohle poslední série, ale to jsou fakt jen dohady může být vše jinak.

Ano teď už tuším :-), mě se obecně ty jejich scény strasně líbí, ale nic nemá na scénu kdy se Damon vrací zpět do MF v 6 sérii :-) šestka je prostě super

24.6.2015 | 21:31:59
Car

no prosím, už tu máme odpočítavadlo 7 série :-)

24.6.2015 | 23:05:49
Stelly

#52 google147: No možná máš pravdu ;-)

25.6.2015 | 18:41:05
google147

Příští úterý se prý začíná natáčet 7.série a na Comic Conu bude mít seriál panel v neděli 12.7., takže za 5 dní asi nestihnou natočit materiál pro nějakou ochutnávku.

A Claire prodloužili ten seriál, ve kterém hraje, takže se nějakou dobu v Originals v jejím podání nejspíš Rebekah neobjeví

#62 Car
29.6.2015 | 18:57:32
Car

#61 google147: tak to jsou super zprávy moc se těším :-) už aby to bylo :-), a sdílej všecny novinky :D

#63 google147
30.6.2015 | 21:58:25
google147

#62 Car: Tak pokud novinku, tak byly odhaleny nejspíš identity 3 kacířů, všechno ženy kolem 20-ti – Valerie (už se mihla ve finále 6.série), která pravděpodobně se zaplete s někým svobodný z hlavních postav a pak Nora a Mary Louise, taky kolem 20ti, lesbičky co mají vražedné sklony a uživají si je. Ještě se může charakteristika nebo něco změnit. Kdo je bude hrát se zatím neví.

30.6.2015 | 23:23:19
google147

Plecka odpovídala na dotazy (kromě všech zbytečností) – první scéna Caroline bude jak zapisuje do deníku (přesně jak Elena chtěla). A dále prozradila, že na začátku série to bude mezi Stefanem a Caroline ještě trochu trapné – což mi zní super, protože se z toho dají vytřískat dost vtipné scény (Stefan v pro něj trapných momentech nemá nikdy chybu)

#65 Stelly #66 Car
3.7.2015 | 15:16:01
Stelly

#64 google147: Dík za novinky :3 Jinak to lesbické duo vypadá zajímavě.......A co se týká tý Valerie docela bych už čekala že se zaplete s Mattem a bylo by to i zajímavý kdyby Matt chtěl zabíjet upíry nebo bejt proti nim a přitom by se už po 3. zamiloval do upírky nebo s ní něco měl-jen nápad ;-) Jinak souhlas co se týká Stefana,on má snad vždy dobrý hlášky když se ocitne v trapný situaci..... :-) Ale těším se a je super že přinášíš novinky ;-)

#66 Car
7.7.2015 | 17:31:21
Car

#64 google147: jo ten teda nemá to máš pravdu :D jako zní to slibně, nemusí jím tedy všem být kolem 20 to mi třeba nepřijde úplně nejlepší ale jinak to vypadá velice zajímavě zatím, těším se čím dál tím víc, jinak sjíždím to celé znova, a jak si říkal/a nepřijde mi, že by Matt chtěl Car zabít když se dozvěděl, že je upír akorát chvíli vyzvídal info pro šerifku, ale že by vyloženě chtěl udělat něco špatného to mi nepřijde :-)
#65 Stelly: jo no taky mě tam napadá snad jen Matt, kdo jinej tam z těch chlapů tam, leda Enzo ještě :D, Stefan je boží prostě :D

#67 google147
8.7.2015 | 21:45:57
google147

#66 Car: On osobně nic udělat neměl, ale šerifka je chtěla všechny zabít – díky těm informacím od Matta to měla mít jednodušší. Moc jí v tom nebránil a moc dobře věděl kam to povede.

Stejně budou obsazeni herci starší, ale jinak to sedí. Stefanovi a Caroline má být 17, Bonnie a Matt mají mít něco nad 20, Damonovi je potom 25 a jediný Alaricovi je 37.

A k Valerii může jít každý (prý včetně Damona) – charakteristikou má být podobná Katherine.

A Stefana čeká někdo z minulosti – má to být prý holka a má to být doslova výbuch z minulosti (může to být dokonce ta Valerie)

#68 Car
8.7.2015 | 22:26:37
Car

#67 google147: no to asi jo no, hele sama nevím, jak by na to reagovala být v jeho kůži teda :D asi by to byl docela šok no…

Jojo věkem to sedí ale přece jen Lily není sladkých 20, tak by tam někoho staršího hodit mohli, nevadilo by to, ježiš náhrada za Kath jo? :D tak to vypadá zajímavě, no jestli hned někoho nacpu k Damonovi tak mě teda fakt naštvou to už by bylo moc…noooo tak to je hodně zajímavé ohledně toho Stefa :-)

#69 google147
8.7.2015 | 23:27:12
google147

#68 Car: Možná u té Caroline by se dalo uvažovat, ale Damona a Stefana by nechal zabít bez problému. A na konci 6.série by je zabil bez problému všechny.

Tak zbývají ještě 3 kacíři – a ten co byl vidět v tom vězeňském světě (jak chytil Kaie), tak ten nevypadal na 20.

Povahově jí má být podobná. A Damon ze začátku série nebude chtít o nikom jiném ani slyšet, ale tvůrci jasně řekli, že Damon žádný romantický vztah mít nebude (pokud něco bude, tak asi půjde jen o sex).

A o té holce z minulosti s myslím, že jít tam daj, aby Caroline začala žárlit a dali se konečně dohromady. Každopádně Stefan v trapných situacích (to jak mu Enzo vykecal, že k němu Caroline něco cítí a následná scéna u mě vedou) a žárlivá Caroline (v 5×20 byla absolutně dokonalá) – to může být fakt dobrý. Jinak vyšel rozhovor s Paulem a Candice na téma Steroline a jedno je jisté, že oba spolu točí rádi a hodně se na tu romantiku těší.

#70 Car
9.7.2015 | 20:50:08
Car

#69 google147: to je dobře, uvítala bych i někoho staršího třeba vě věku Lily nebo tak, no tak to se těším Kath tam chybí, myslím, že by bylo trapné kdyby k Damonovi hned někoho začali cpát to by bylo vážně moc si myslím, ale ani ten sex s někým jiným se mi u Damona nelíbí teda :D ( i když u něj je to trochu typický), tak to je super, když i jim to nedělá problém to spolu točit :-) my se těšíme rovněž takže tím lépe :-)

Něco mi říká že ta 7 to možná vše předčí, protože 4,5 nestáli za nic moc :-)

#71 google147
9.7.2015 | 23:42:40
google147

#70 Car: Už se točí, tak snad brzo ohlásí herce a mi budeme mít jasno. Mimochodem už je známo všech 6 kacířů – Valerie, Mary-Loiuse, Nora, Malcolm, Owen a Julian a název prvního dílu série bude 22 190 Days (což je ± 60 let, takže ještě asi v tomhle díle bude hodně Eleny bez Eleny).

Tvůrci řekli, že Damon nebude mít na jinou holku než Elenu vůbec pomyšlení – takže pokud mu někoho dají, tak to bude trvat. A i když čekal na Katherine, tak žádný celibát nedržel.

Celý ten rozhovor jen ukazuje, že jsou hlavně dobří kamarádi. Oba prý při natáčení vtipkují a při natáčení vašnivějších scén je Candice soustředěná (tohle má prý s Caroline společné) na scénu a Paul pořád vtipkuje. A třeba pro Candice natáčení jejich milostné scény, byl jen další den v práci (ona jich měla fakt hodně), tak pro Paula si musel třošku zvykat (právě protože jsou přátelé a protože je hodně dobrým kamarádem s manželem Candice). A popsali jak tuhle scénu vidí postavy – Caroline to prý hodně zklamalo, že se to stalo naprosto opačně než chtěla a Stefan to prý bere víc sportovně, protože žije dlouho a zabil hodně lidí (taky si lze po zapnutí všimnout, že na tohle téma řeč nepříšla a vždycky se končí u donucení Stefana vypnout).

Koukám, že už se začíná čím dál víc věřit, že to bez Eleny půjde (Nina mi nebude chybět kvůli Eleně, ale kvůli Katherine – ta je ale mrtvá takže v pohodě). Taky si myslim, že 7.série bude dobrá a bude se řadit mezi nejlepší. Oni se hlavně zbavili nezajímavých postav (Tyler a Jeremy), Elena už byla na hraně a ta nová krev jenom pomůže.

A pokud to někoho zajímá, tak seriál a herci a seriál jsou nominováni v teen choice awards: Za herce jsou Paul, Ian, za herečky Nina a Candice, Chris Wood za Kaie, Kat na zlodějku cen (loni tuhle získala Candice) a pak za nejlepší chemii jsou Ian a Kat a nejlepší polibek jsou Nina a Ian a Candice a Paul.

#72 Car
11.7.2015 | 15:28:56
Car

#71 google147: název je určitě povedený docela se sem hodí :-) jsem ráda, že k Damonovi snad nebudou nikoho strkat, bohužel počítám s tím, že u něho se fakt celibátu nemusíme :D i když by mohl trvat delší dobu :D

na scény Car a Stefana se fakt těším, je super, žte seriál ted bude mít úplně jiný spád a faktem je, že bez Niny to opravdu půjde, co tak čtu i na forech, tak tomu začíná věřit víc a víc lidí :-), ty nominace jsou taky super :-) jako herečce bych to přála Candice u herců se nemůžu rohodnout :-D a i u té chemie je to docela těžké :-D

#73 google147
12.7.2015 | 21:03:19
google147

Tak už jsou zajímavosti z Comic Conu:

  • To hlavní seriál se vratí k jednoduchosti mytologie – žádný složitý příběh jako Poutníci a Gemini, ale prosté a jednoduché „My vs. Oni“.
  • Vrací se Damon z 1.série – povahově (vlastně ten, kterého si všichni zamilovali), rozhodně nebude záporák. Bude řešit jak žít bez Eleny a jak si užívat život jak slíbil (celibát prý fakt držet nebude). A bude se rozvíjet jeho přátelství s Bonnie. Na začátku série bude Damon, Bonnie a Alaric v Evropě a bude to prý nejsmutnější dovolená.
  • Enzo bude stát mezi Lily a Damonem a nebude se moct rozhodnout, na kterou stranu se přikloní
  • Bude víc scén Damona a Stefana spolu. Ian a Paul budou oba režírovat více než 1 epizodu
  • Budou pohledy do budoucnosti – Enzo tam bude mít vztah se známou ženskou postavou (trochu se bojím, že mu šoupnou Caroline). A Caroline bude prožívat svůj sen
  • Caroline bude pořád držet smutek kvůli smrti matky a bude se ho snažit zahnat přátelstvím se Stefanem (ale oni už očividně nejsou přátelé a chtějí být víc). Jejich dávání dohromady bude prý hrozně zábavné a bude to „Huge Epic Love Story“. A Paul by prý rád aby se neříkalo Steroline, protože to zní moc čístě a nevinně.
  • o Mattovi nic, takže bude furt na svém.

Ještě tam byly zajímavosti co se nevztahují přímo k 7.sérii

#72 Car: Herci jsou jenom mezi Paulem a Ianem, Chris je nominován v kategorii záporák. A chemie je jenom Ian a Kat, Paul a Candice a Ian a Nina jsou nominováni na nejlepší polibek.

#74 Car
12.7.2015 | 21:58:17
Car

#73 google147: v tom případě by mě teda fakt zajímalo, co tam ten Matt dělá furt, to už i ten Tyler tam byl k něčemu…ne fakt to nechápu, konečně je šance zaměřit se taky na jeho postavu a zase nic? :D tak to tam vážně už být nemusí…

#75 google147
13.7.2015 | 0:50:41
google147

#74 Car: On je prostě antidějovej. Ale když už nic jiného, tak mu prý dají milostný zájem.

A trošku dalších informací: Kacíři se budou učit zapadnout a Mystic Falls bude jejich cvičebna, nebudou zrovna rádi, když jim bude Lily zakazovat vysávat lidi. Ty lesbičky zacílý na Caroline a budou ji mučit (budou jako Caroline v 1.sérii). Tahle série bude trošičku jiná – v jedno díle dostaneme nějakou informaci, ale její skutečný význam zjistíme třeba až o x dílů později (proto tam bude současnost a budoucnost). Damon a Bonnie nepřerostou v nic víc než přátelství.

A podle Paulových slov bude bez Eleny všechno lepší. Že prý bude Elena pořád cítit v prvních dílech, ale Stefanovi to bude jedno, protože jeho myšlenky patří jenom Caroline (z několika rozhovorů na Comic Conu vyplívá, že Stefan bude do Caroline fakt jako hodně zabouchlej – a to Paulovo nadšení je až neskutečný, nebo byl opilej). A Candice k tomu jen řekla, že fanoušci budou doslova nadšeni ze Steroline v prvních dílech. A taky vykecala, že Paul tvůrce se Steroline otravuje už roky (oba totiž dopředu věděli, že je dají dohromady, ale nevěděli kdy a Paula doslava štval ten milostnej trojúhelník a chtěl změnu – a už by je dali dohromady dávno, ale Klaus to oddálil). Není tajemství, že Paul nesnáší Stefanovu dějovou linku ze 4.série a od 5. si vydupal několik věcí kolem Stefana.

#76 Car
14.7.2015 | 19:29:11
Car

#75 google147: aha no :D takových milostných už bylo, tak ať to alespon stojí tentokrát za to a na dýl :D

no upřímě se docela divím, že je bude Lily bude krotit :D, no už teď ty lesibčky nemám ráda hele :D jsem ráda, že Damona a Bonnie nechají jako přátele, je to rozhodně lepší :-)

jo to jsem taky čelta na jedné fan stránce :D buď to myslí fakt vážně nebo taky nevím teda :D podle mě jí má i v reálu až moc rád :-D, tak Klaus tam hrál svoji dobrou roli :-), no to se moc nedivím…však taky 4 a 5 série nestala moc za nic, hlavně ta 4 teda… v tý 5 to dost zvedla Katherine, těch 4–5 dílů, kdy byla v téle Eleny :-), pokud to bude bez Eleny lepší tak tím víc se těším :-)

#77 google147 #81 Stelly
14.7.2015 | 19:49:01
google147

#76 Car: Moc šancí tomu nedávám, ale když to bude ta Valerie, tak snad i Matt bude k něčemu.

Asi nebude chtí, aby se provalilo, že jsou kacíři mezi námi. Prý by to nebylo vůči Eleně fér tyhle dva dát dohromady.

Tak zrovna Paul je většinou upřímnej a fanouškům nekecá. A ani se netají tím, že má Candice v reálu rád (teď dokonce řekl, že Candice od té doby co je vdáná, tak ji schválně zatahuje do trapných situací). Jinak jedna z věcí kterou si vydupal byl konec milostného trojuhelníku (lze si všimnout, že Stefan od 5×04, kde se k němu chovala sobecky, tak na ní romanticky vůbec nepomyslel) a na začátku 6.série měl původně Stefan hledat způsob na záchranu Bonnie a Damona, ale Paul chtěl, aby jednou Stefan myslel na sebe.

Jen doufám, že opravdu nebudeme v současnosti sledovat jak se davájí dohromady a pak v záběrech z budoucnosti bude Caroline s Enzem (ona by mu prý měla nejvíc pomáhat s výběrem strany).

#78 Car
14.7.2015 | 20:54:19
Car

#77 google147: to by tedy nebylo, a navíc mi k sobě jako pár vážně nepasují, nepředpokládám, že bude Damon 60 let sám to vůbec ale s Bonnie tedy vážně ne, upřímě Damona si jako člověka pořád nedovedu představit…

jojo řekla bych že je, no nevím jak to má s tou Phoebe, jestli s ní jen chodí nebo jestli jsou také manželé, ale Car má fakt rád i v reálu, konec koncu proc ne že :-), bylo to náhodou zajímavější jak odjel a nechal ,,to plavat,,…bylo to náhodou docela dobře vymyšlené :-)…to jo to bych taky nerada viděla

15.7.2015 | 0:02:52
google147

Problém je, že v té budoucnosti má Caroline prožívat svůj sen (což jak Plecka řekla bude, že ona konečně bude pro někoho ta jedna jediná – přesně jak to říká Caroline v úplně prvním díle) a Enzo má být ve vztahu s už představenou ženskou postavou. Stefan a Damon mají pak být v ohrožení život neznámým útočníkem.

Ale je fakt, že někdo zmiňoval, že možná dají dohromady Enza a Bonnie. Jako věnovat Steroline takovou výstavbu – nějaké 3 roky příjmo (třeba jen málokdo ví, že první Delena sex byla vlastně hlavně první nepřímá Steroline scéna) a 5 let jako plán a pak to zahodit, to by byla blbost.

Podle mě je to pak poznat i na výkonech. U Paula a Candice mi příjde jejich společné hraní naprosto přirozené. Třeba Nina a Ian, tak těm to od té doby co se rozešli v reálu, to občas nešlo moc věřit.

#80 Car
15.7.2015 | 1:02:14
Car

#79 google147: tak Enzo, to by mohla být ta známá (vypadlo mi jméno a jsem ted líná to dohledávat:-D) od Salvatorů nikdo lepší mě nenapadá, tak to jsem zvědavá tedy na to ohrožení na životě :-)

Enzo Bonnie to se mi tedy taky nelíbí :D mě by Enzo pasoval prostě k té mladé holčine od bratrů :-), no jo díl 4×07 na ten si vzpomínám moc dobře, na jejich první žhavou scénu :D ten jsem viděla zrovna včera, ono je to těžko to pak asi hrát seriálu, že se hrozně milují, když ve skutečnosti tomu tak už není :-(, ale myslím, že právě v tom díle 4×07 spolu ještě byli :-)

15.7.2015 | 16:12:17
Stelly

Jo oni se rozešli nějak těsně před finálem řekla bych že před jeho natočením…proto byli pak tak neskutečně překvapení že si Elena vybrala Damona......Teda aspoň Ian byl dost překvapený,Nina prej tolik ne......Ale Ianovi se tolik nedivím,protože prej se rozešli kvůli tomu že on se chtěl usadit a mít rodinu(můj názor je takový že měl v plánu i skončit v denících) a ona ne......Takže jí podle mě požádal o ruku a ona odmítla......Jinak ty jejich společný scény byly ještě celkem v pohodě dokud nezačal chodit Ian s Nikki,to bych řekla,že to pak šlo hodně z kopce...... :/

Taky bych řekla,že by s Enzem mohla být Sarah,ale nevím nevím.....Protože když se Bonnie vrátila z vězeňského světa,tak Kat dělala menší rozhovor.....No a byla tam otázka na vztahy,no a ona říkala,že s Jeremym už nic nebude,ale že prý už má někoho vyhlédnutýho a v tý době byli ve hře k ní (pokud si to dobře pamatuji)hlavně 3 favorité Kai,Damon a Enzo.....Kai se vyloučil tím,že ho zabili…Damon je automaticky vyloučen kvůli Eleně a i kdyby ne tak na comic conu se to jasně řeklo,že mezi nima bude hlavně přátelství…Takže zbývá Enzo,.....A hlavně by to docela i šlo,protože s Damonem si jsou celkem podobní,ale ne zas tolik protože Enzo je citlivější...­...Takže bych řekla,že by spolu fungovali perfektně,navíc pokud by je dali dohromady,tak možná byl náznak už v poslední epizodě 5.řady.....Ale kdo ví ;-)

Co se týká Care pochybuji,že jí strčí k Enzovi přece jenom když chce bejt s někým kdo by viděl jen a jen ji tak by se tolik nebránila Klausovi(když by jsem na chvilku přestali myslet na to že v tý době pracovali na Steroline) Protože ten viděl jenom ji,ale ona přesto nic a nic…Takže pochybuji,že by jí strčili k Enzovi

#76 Car: Náhodou mě se lesbičky začínají líbit čím dál více s nima to bude ještě hodně zajímavý.....­.. :D

Ale na tu Valerii se taky hodně těším,protože jestli bude povahově jako Kath,tak to bude hodně dobrý.....A řekla bych,že jí asi dají dohromady s Mattem…Přece jenom už tam takový náznaky byli,že by mohl být s někým jako je Kath.....Kath pro něj měla slabost i když milovala Stefana a Nadie,která byla skoro její kopií se taky dost líbil.....Takže bych řekla,že tam nějaká akcička asi bude… ;-)

Jinak co se týká nějaký holky ze Stefanovi tak tu předvídám už dost dlouho a docela bych i tipovala,že by to mohla bejt spíše nějaká úplně jiná.....Ale mám nápad jak by to mohlo vypadat Damon ve svý dobrý době má kamarádku třeba člověka,ale přichomejtne se tam Stefan a vyspí se s ní a zabije jí-to si aspoň myslí Damon,který vypíná emoce a je zase v ráži,ale Stefan jí proměnil v upírku…Ona se opuštěná probouzí někde na skládce(např…) Nějakou dobu cestuje po evropě a trochu řádí…Pak se ale vrací a chce pomstu......To ona upozorní Rose a toho týpka na to že v MF je Elena(teď už si fakt hodně vymýšlím :D )-tohle tak nemuselo být ......A pak se rozhodne vrátit v plný síle a udeřit pomstu…Třeba… :D jen nápad ;-)

Jinak nevím proč,ale řekla bych,že ta Valerie bude zrzka.....Prostě mám takovej pocit ;-)

#84 Car
17.7.2015 | 12:21:55
google147

Sarah se podle Plecky nevrátí, protože všechno kolem ní v 6.sérii nefungovalo, tak jak si představovali. Někdo se jí ptal na to jestli se Damon o ní dozví a tohle odpověděla.

Tady nejde jen o to, že bude mít jen oči pro ní (to má momentálně Stefan taky), ale má pro toho někoho být ultimátně na prvním místě – Matt to tak měl do chvíle než začal pracovat se šerifkou (nebyla na první místě), Tyler dokud nevyhrála pomsta vůči Klausovi (taky nebyla na prvním místě), Klaus by jí nikdy nedal přednost před rodinou a taky dcerkou. U Stefana bude vždycky otazník jménem Damon a právě Enzo by teoreticky mohl být ten někdo, kdo si ji vybere. Pro Stefana ještě hraje fakt, že pokud si Damon vezme lék, tak nakonec budou Stefan a Caroline jediní dva nesmrtelní a všichni ostatní postupně zemřou.

Klaus hlavně ve chvíli, kdy zabil starostku vypadnul ze hry – sama Plecka řekla, že to byl okamžit jejich konce. Připočtěme si fakt, že Candice Klause a Caroline nesnáší a netají se tím, že chce aby Caroline skončila s někým hodným (a ano chce aby to byl Stefan). Paul naznačil, že scénáristi chtějí Stefana a Caroline jako koncovku a i Kat si myslí, že to tak bude.

Jinak už jsou 4 kacíři obsazeni – Justice Leak (Malcolm), Elizabeth Blackmore (Valerie), Scarlett Byrne (Nora) a Teressa Liane (Mary Louise)

#83 Stelly #84 Car
17.7.2015 | 13:55:04
Stelly

#82 google147: Aha tak to jo…Jako jo teoreticky by to s tím Enzem mohlo tak bejt,ale zase kdo tě pak napadá k Bonnie?

Jinak děsivě podle mě vypadají jenom ty herečky co budou hrát lesbičky.....A up­římně se na ně těším,ale jsem zvědavá i na tu Valerii.....

Jinak by to celkem i šlo ne?Jak jsem psala..... ;-)

#85 google147
17.7.2015 | 17:38:20
Car

#81 Stelly: no a nevíte někdo kdy přesně, že se na sebe vykašlali? protože třeba v 5 sérii bych jim to společné cvrdlikání ještě věřila totiž :D je to ale škoda no slušelo jim to i v reálu, kdo by se nechtěl usadit s Ianem že :D ale tak její ,,choice,,…je to škoda toho Jeremyho…mě by náhodou k Bonnie docela sedl…ale to už taky nemá cenu řešit :-(

jo to mi povídej :D Kath mi jako postava dost chybí :-( zajímavé by to bylo určitě, hlavně tomu Mattovi bych konečně přála nějakou pořádnou dějovou linii aby se na jeho postavu taky dalo lépe koukat :-) jo kdybychom si mohli psát scénáře a posílat je rovno Plecce tak by to bylo fajne :-D

jinak taková vsuvka :D miluju ty Damonovi grimasy, ted jsem zrovna u dílu 5×03 – konec dílu kde Stefan ztratil pamět díky Qetsiah, ta jeho skvělá věta na konci ,,I have no idea who people you are,, a Damonův xíchtík na konci je prostě božskej :D fakt nevím jak to dělá ale Ian hraje svou roli vážně na jedničku :-D
#82 google147: no je škoda, že se Sarah nevrátí, ta mi tam náhodou docela dobře pasovala :-(, jsem ráda, že se takhle rozhodli, myslím si že oba dva si konečně zaslouží někoho normálního takže to plně podporuji :-), jinak to herecké obsazení je super ,,nová krev,, v podobě těchto herců by mohla docela sympaticky fungovat na dalších 22 dílů si myslím :-)

stejně se prostě nemůžu zbavit pocitu (jak to teď sleduji znova), že Stelena měla v celém seriálu prostě více prostoru, 1,2 série, skoro i celá třetí, přece jen se ho Elena snažila zachraňovat i když se postupem zamilovala do Damona…kolik času strávila seriílově s Damonem? pár dílů 4 série? a to na začátku a na konci? když se řešilo pouto mezi nimi pak si vypnula emoce na nějakou dobu takže zase nic? ted 5 série také hodně začátek…potom se s ním také rozejde kůli Kath dál budu sledovat…a 6 série? kterou mám docela pořád v živé paměti? tam si toho také spolu moc neužili, max po tom co se jí postupem času tak nějak vrátili myšlenky? samožejmě je to jen můj pocit/názor :-)

#85 google147
20.7.2015 | 0:50:10
google147

#83 Stelly: No pro mě by to byl dost podraz, kdyby se vědělo dopředu, že to Stefanovi a Caroline nevýjde a bude s Enzem. Na ty dva čekám už 2 roky a chci je se všim všudy. Navíc si myslím, že Bonnie a Enzo by mohli skvěle fungovat.

A nemyslím si, že ta holka bude mít něco společného s oběma – Damon by určitě nevypnul emoce kvůli holce, když čekal na Katherine. Navíc jsme vyděli nejspíš všechny setkání bratrů před začátkem seriálu. Podle mě ji Stefan potka v době mezi 50. lety a 2009 (možná uvidíme i Lexi). Ale je fakt, že budou flashbacky do doby před proměnou.

#84 Car: Rozešli se mezi 4. a 5.sérií.

Zatím to není 100%, ale jsou to jen názory herců, ale taky doufám v jejich společný konec.

To protože v době Steleny byl v popředí příběh a ne nějaký pár. Sice si myslím, že to byl nudný pár ale pracovali s ním dobře. Delena byla dobrá před tím než je dali dohormady, ale ve vztahu je prostě tvůrci nezvládli.

21.7.2015 | 22:59:58
google147

Tak a poslední dva kacíří už znají své představitele – Todd Lasance (Julian) a Jaiden Kaine (Beau). A všichni bude prý hodně zlý (popisujou je jako by jsme dostali Kaie hned 6×). A aby Damon nežárlil, že Stefanovi příjde někdo z minulosti, tak se mu objeví kámoš Oscar (hrát ho bude Tim Kang). Ještě někomu příjde, že z Damonovi minulosti se toho ví víc než ze Stefanovi? Co víme o Stefanovi – měl jednu kamarádku Lexi (fakt nikoho víc?) a chvilku řádil s Klausem a pak ta holka z minulosti.

A podle všeho bratři příjdou o bydlení, protože Stefan bude prý bydlet s Mattem a Damon s Alaricem. Měla by je vyhnat Lily, ale asi to bude mít něco společného s tím, že dům, který představoval penzion v reálu zdemolovali

#87 Car
28.7.2015 | 0:34:03
Car

#86 google147: Stefan bude bydlet s Mattem to jak fakt? :D no proboha živého…to že Damon s Rickem to docela chápu, i když teda asi by mělu bydlet spolu nebo ještě lépe Stef s Car ale s Mattem? možná je to plán jak vtáhnout Matta více do děje, když bude bydlet s hlavní postavou, protože jinak si to fakt neumím vysvětlit :-D

#88 google147
28.7.2015 | 20:11:46
google147

#87 Car: Článek, který by to potvrzoval nikde není, ale pár komentářů to zmiňuje. Ale Stefan by potřeboval nějakýho kámoše (zatím měl jen kámošky – jedna mrtvá a druhá bude brzo něco jiného). Navíc s pohledu Caroline to bude jasně sranda, někdo s kým chce být, tak bydlí s jejím expřítelem v domě jejího dalšího expřítele – ta prostě musí mít vždycky něco extra

#89 Car
28.7.2015 | 20:55:12
Car

#88 google147: s pohledu Car rozhodně :D je to docela vtipné no :D její budoucí, který jestli bude bydlet s ex v domě ex bude to určitě zajímavé :-)

28.7.2015 | 22:49:13
google147

Tak podle všeho by to mělo být tak, že bude existovat jistá mírová dohoda mezi Lily a bratry. Oba budou bydlet u Matta, ale Damon bude zase za Damona a tak bude vyhoštěn z Mystic Falls a nebude tam moc vkročit a proto bude bydlet u Alarica. Nevím odkud se to vzalo, ale zní to dobře.

A ten Oscar nakonec bude mít něco společného s rodinou Salvatorů a ne jen s Damonem (že by se nakonec holka z minulosti nekonala a na Stefana vylezlo něco z jeho ripperského období?)

A Paul a Kat pravděpodobně (ne 100%) po téhle sérii opravdu končí. Asi by to měli fakt ukončit, protože nevěřím, že to Ian utáhne sám.

#91 Car
1.8.2015 | 12:17:03
Car

#90 google147: jééé to je škoda :-( a já se těšil na těch 10 sérií co slibovala Plec :-D

#92 google147
3.8.2015 | 19:45:52
google147

#91 Car: Ale tak Plecka Paulovi naznačí, že možná zabije postavu, kterou hraje v Originals Phoebe (Originals mají další sérii více méně jistou) a Paul podepíše :D

Jinak se aktuálně točí 3.epizoda a měla by obsahovat první společné scény Caroline a Lily (teda její představitelka o nic mluví jako o prvních) – dost možná začne Lily plnit svůj slib, který dala Stefanovi v 6.sérii

#93 Car
5.8.2015 | 11:52:08
Car

#92 google147: sice vážně nevím co by tam dále řešili, ale 8 sérií by bylo vážně super :-)

tak to bude hodně dobrý už se moc těším, tak až budou nějaké novinky dej vědět ;-) zatím to všechno vypadá slibně, koukla jsem se na poslední díl a tak trochu mi bylo líto, že se tam vůbec neřešil ten Alaric, jasně hlavní byla Elena, ale přece jen Rick by si to taky zasloužil :-( tohle je fakt věc co mě nehorázně štve

#94 google147
5.8.2015 | 23:20:30
google147

#93 Car: Já se hlavně bojím, aby někde už šíleně nepřestřelili – už jenom to, že každého záporáka musí dělat silnější než toho předchozího a díky tomu musí porušovat zavedená pravidla. Ze Silase dělali fakt mega silnýho záporáka a pak ho stačilo probodnout nožem. A teďka kacíři, upíři co čarují – sice to vysvětlili dobře, ale už porušují pravidla. Radši míň dílů a udržet kvalitu než to přehnat.

Ten poslední díl měl být roztahnutý na dva – ta délka 40 min je šíleně málo na to co se tam dělo. Osobně měli Caroline a Stefana zapnout o díl dřív, celé to drama kolem léku vklidu mohli taky zkrátit a pak by bylo dost času. Ono pak tam vznikla hrozně blbá chyba – Bonnie se loučí s Elenou jako první a Elena už ví co a jak, ale všechno jí řekne Damon (problém je, že se s ní loučí jako poslední).

Bohužel v podobné duchu jsou i nepovedené záběry ze 6.série – hlavně se tam nedostala scéna, kterou chtěl každý vidět. Paul Candice rád dostává při natáčení do trapných situací a ona mu to vrátila, tak, že když točili scénu před krbem v 6×17 (poté co měli Stefan a Carline první sex), tak Candice měla podprsenku s obrázkem Iana.

A Bonnie má opravdu mít v 7.sérii vztah – tak už se může začít tipovat s kým.

#95 Car #106 Stelly
7.8.2015 | 19:19:24
Car

#94 google147: no to každopádně, si vezmi Damona ze začátku každý se z něj mohl po*rat, pak z něj udělají sladouše prvního kategorie, ještě větší než byl Stefan (pro někoho ne pro všechny samozřejmě), potom tam hodili Klause, ten byl horší než Damon, Silas jak říkáš, ten byl možná ještě horsí než Klaus a nakonec Kai? a u něj stačilo mu urvat hlavu? taky mi to přijde docela moc už…

no to si taky myslím…40 minut je fakt málo na to co se stalo klidně ta série mohla mít 23 dílů jako tomu bylo u 4 série…mě přijde, že ty poslední díly byli opravdu hodně přeplácaný a hodně narychlo od 06×16 nevím no i svatba narychlo vše prostě, loučení s Elenou bylo super ale udělala bych to asi jinak, no u Bonnie… to bude někdo úplně nový, ale je škoda Jeremyho, s tím jediným jí to vážně slušelo, a jemu taky :-( ale co naplat no..on odešel stejně jako šerifka, Nina a Michael :-(

#96 google147
7.8.2015 | 20:46:30
google147

#95 Car: Ono to nebylo přeplácaný, ale zbytečně natahovaný (a pak ty skutečně zajímavé linky měly málo prostoru) – na co celé 2 díly Damon neřekl Eleně o léku? To šlo udělat za jeden díl. Ono celkově k čemu byl ten díl s rozlučkou se svobodou? To byla zbytečnost. Místo toho si mohli pohrát s posledníma dvěma – s tím, že začátky těch rozluček by dali už do dílu 6×21 a udělali by tam to tajemno co se jí teda stane v 6×22, že se s ní každý loučí. A zbyl by čas na ostatní postavy.

Ono to prý bude pravděpodobně někdo z trojice Alaric, Matt a Enzo. Nevím, ale s tím Enzem by mohli být dohromady zajímaví. I když tady za mě bude mluvit spíš to, že nechci aby se Enzo pletl mezi Stefana a Caroline – a další milostný trojúhelník by fakt působil hrozně přehnaně.

#97 Car #106 Stelly
7.8.2015 | 21:22:05
Car

#96 google147: nevím mě toho přišlo na tak málo dílů prostě moc, když si vezmu jak natahovali celou 4 a 5 sérii hlavně tu 4 ta věc kolem léku atd…jo rozlučka byla asi zbytečná byla, mě se naopak třeba líbílo jak Stefan ukázal Damonovi možný život s Elenou a jsem vážně docela zvědavá jestli si ten lék potom po těch 60 letech skutečně vezme :-), no tak Bonnie a Alaric to asi těžko…Matt? ten je všech maximálně tak hodně dobrý kámoš, a Enzo ten sedí spíš ke Caroline ale k Bonnie ? :D nechtějí vrátit Jeremyho? to by bylo fajn :D no já doufám, že mají tvůrci všech pět pohromadě, a když je dávají dohromady 6 let postavili před ně Elenu, Tylera atd tak si nemyslím, že by ještě začínali s dalším trojúhelníkem a u Car by to s těma chlapama vypadalo už fakt divně, nemusí mít úplně ale úplně všechny …

#98 google147
7.8.2015 | 21:53:44
google147

#97 Car: A právě třeba tohle mohli víc rozvést. Místo toho natahovali ten lék (stejně jako ve 4.sérii).

Problém je, že ke Caroline jdou úplně všichni (sami tvůrci tvrdí, že Candice má chemii snad s každým). A já si myslim, že by k sobě s Enzem šli (když teda Damona vyloučili) – ona taky s nikým jiným než Jeremym nebyla a i to bylo takový divný a nemastný/neslaný. Navíc ji všichni chtěli s Kaiem – tak proč ji nedat dohormady s posledním Bad Boyem co tam zbyl.

No tvůrci jsou na to blbý dost – až už tady by to začali jít z kopce (to čím si prošli v 6.sérii a pak mezi ně v klidu někdo příjde? Navíc by to nesedělo k postavám – Stefan a Caroline jsou snad jediné dvě postavy co jsou svým partnerů na 100% věrní od začátku do konce). A nevím jak věřit tvůrcům, protože ti se na jejich adresu vyjadřují až moc pozitvně – u Paula škoda mluvit, ten je jak na drogách, když mluví o Steroline, Candice taky mluví s nadšením (hlavně se jí líbí, že i když ty postavy viděli to nejhorší ze sebe, tak spolu pořád chtějí být), Plecka je taky nadšená a Dries zase v jednom nedávné rozhovoru uvedla, že Stefan má všechno z partnera, kterého Caroline chce. Tak snad, protože mě ještě nikdy v seriálu žádný pár nebavil jako právě oni dva (spíš to beru jako nutné zlo) – celá ta výstavba, žádné hrozně přeslazené scény, přirozenost atd.

#99 Car
7.8.2015 | 22:40:17
Car

#98 google147: jojo přesně tak naprosto zbytečný…

jojo taky mi to tak přijde, jen je mi líto že to z ní děla trochu couru, jinak je to samozžerjmě pravda ani s Enzem by nebyla tak špatná, Damon k ní fakt ne asi jako jediný ale se Stefanem je to to pravé si myslím, ona ho zvládne kontrolovat, on do ní je blázen taky, takže úplně ideální :-)

jo tihle dva jsou, tohle mě například štvalo u Eleny, nejdřív velká láska se Stefanem a pak bum je potom…hodně dlouho jsem jí za to nesnášela :D že ho odkopla kvůlu Damonovi :D ale je to fakt no bůh ví co vymslí :_(, no ten jo :D to je vystižené dost přesně :D mě přijde jak kdyby ji snad chtěl i v reálu což je nereálné ale v tom případě to hraje skvěle i mimo seriál :-), no to je docela obdivohudné, že i po tom všem to je pravda, souhlasím oni jsou vážně přirození a na nic si nehrají, jako co už jsme tolikrát zažili :-)

#100 google147
7.8.2015 | 23:02:49
google147

#99 Car: Souhlasím, oni dva jsou dohromady perfektní – hrozně se ty postavy doplňují. Proto mi příjde zbytečné mezi ně někoho tahat. Navíc Caroline vždycky tíhla k tomu, že chce někoho hodného.

Podle mě by toho Enza s Bonnie měli zkusit. Něco mi říká, že by to mohlo být i dost zajímavé a docela vtipný. Už jen proto, že jsou si s Damonem podobný, jen Enzo by se k ní nechoval jako k onuci (jako Damon potom co se vrátila) – to špičkování by mohlo stát za to.

Tak jako tak Enzo bude v pohledech do budoucnosti s nějakou nám dobře známou ženskou postavou – může to být buď Caroline, Bonnie nebo Lily (a to tom se spekuluje taky). A jestli to bude fakt Caroline a tím mi dopředu ukážou, že to Stefanovi s Caroline nevýjde, tak mi to dost zásadně zkazí 7.sérii. S Enzem ji prostě nechci.

Oni prý museli prozkoumat všechny strany trojuhelníku, ale fakt nemuseli být ke Stefanovi až takhle krutý. On spíš Paul už roky na tuhle linku čekal (kromě toho, že hraní s Candice zbožňuje) – on se nebojí být kritický k seriálu a několikrát si stěžoval, že ho nebaví jak je Stefan furt vážnej a posedlej Elenou a konečně se dočkal. U nich dvou jde snad o všechno – ještě neměli scénu, která by byla jak z telenoveli a když už se tam trošku blížili, tak to oba udrželi a to se mi na to hrozně líbí a užívám si to.

#101 Car
7.8.2015 | 23:44:55
Car

#100 google147: přesně tak a hlavně si Caroline někoho hodného a normálního zaslouží a Stefan taky po tom všem, takže doufám, že to tvůrci opravdu nějak hodně nepo*erou třeba tím Enzem nebo někým dalším, ať si Enzo taky najde někoho a budou všichni happy :D

něco na tom určitě je, není třeba reálné aby byla Bon s Damonem to je opravdu blbost, s Enzem je to takový všelijaký ale pořád lepší, ovšem jestli bude Enzo podporovat Lilly tak to Bonnie fakt nebude nadšena, zajímalo by mě, kde bude ta 7 série dějově, nemůlže to být zase o nějakých 20 let dál, neodpovídalo by to věku lidských postav – Matt, Bonnie, Alaric, taky by mě zajímalo jestli se tam třebe ještě objěví Jeremy a Tyler nebo už jsou vážně nadobro pryč, teda Jeremy už asi určitě, minule tam zaskočil jen na chvíli kvůli Eleně…

tak ale Elena to byla přece epic love :D takže prostě muselo trvat vážně dlouho než se jí jak se říká zbavil, mě se líbilo jak říká, Car v posledním dílu, že se díky Eleně sblížil s Damonem a že ona je ten důvod, věřit v něj zase a že by mu spíš chyběl on než Elena :-), každopádně to jak se k němu zachovala bylo blbý, ani ta aféra s tím připoutáním k Damonovi mi nepřišla fér, prostě rovnou mohli říct, že se do něj zamilovala ale kvůli poutu přece, když každý už dávno věděl, že ho měla ráda když byla se Stefanem, jak sama Car několikrát zmínila…ano není to jak z telenovely a já si na to taky ráda počkám pokud to bude fakt stát za to, pořád lepší než předvídatelný postelový scény Eleny a Damona :-)

#102 google147
8.8.2015 | 0:00:50
google147

#101 Car: Pořád tam je ta holka z minulosti, která může škodit. Ale spíš ať to je, že se jenom utvrdí v tom, že chtějí být spolu. Snad když je přirovnávají k postavám z Dawsonova světa, tak jim dají i stejný konec.

Bude to tak, že bude normální skok o několik měsíců, ale zároveň tam budou scény do doby z konce 6.série a zničeného Mystic Falls a během série se tam dopracujeme. Tahle série má být hodně sevřená – drobnosti co na začátku nedávájí moc smysl ho dostanou až později atd. Propojení bude velké. Tyler by se měl objevit, Jeremy snad ne (a to je další co nestihli – scénu mezí ním a Bonnie). A právě Enzo bude mezi a nebude vědět, na kterou stranu se přidat.

Jenže on se jí více méně zbavil v 5×04 když neměl vzpomínky – tehdy se k němu chovala sobecky a málem to vypustilo Rippera. Od té doby je vidět, že Stefan na Elenu romanticky už nemyslí. A to s tím Damonem je vidět v celém seriálu (bohužel to někteří slepý fanoušci nevidí a tak to museli říct nahlas) – Damon byl vždycky na prvním místě, i když byl na něj Stefan hrozně naštvanej, tak tu byl pro něj. Ale rozejít je mohli míň hnusně vůči Stefanovi (zvlášť po 3.sérii). Stefan je hroznej tupec a tomu by to nedošlo – v 5.sérii bylo i vidět, že ostatní nepřímo vidí, že k němu Caroline něco cítí (Tyler tam kolem nich hazí občas hodně zvláštní pohledy – a to jak si užil, když mu řekl o Klausovi, Damon na to vtipkuje, Katherine to taky viděla atd.). Stefanovi se holt všechno musí přímo vysvětlovat.

A bude Halloweenská epizoda s tématem „Heaven and Hell“

#103 Car #106 Stelly
8.8.2015 | 0:46:03
Car

#102 google147: no o tom mi ani nemluv…to je další velká katastrofa…žádná scéna Bonnie a Jeremy? po tom všem? jo to mě taky zklamalo, myslím ,že si to oba dva zasloužili…ono i to jak to divně utli s Rickem že…no ono já Enza trochu chápu, celou dobu si myslel, že se na něho Lilly vykašlala přitom bylo vše jinak…je to sporné no, chápu, že bratr je na prvním místě, proto by mě docela zajímalo jak to Stefan vezme jestli se vážně Damon rozhodne pro lidský život s Elenou…a Stefan byl zabědněnej buď to vidět ani nechtěl nebo nevím…Car muselo hodně bolet když ho objevila jako automechanika s Ivy…tak to je docela parádní název :-) už ten čas docela letí

#104 google147
8.8.2015 | 10:14:17
google147

#103 Car: Zvlašť když Jeremy celou 6.sérii byl troska, protože Bonnie umřela a pak jim tam nedají vůbec žádnou scénu.

Damon Enzovi vlastně provedl to samé, když ho nechal v té kleci a vypnul emoce. Ale myslim, že u Enza rozhodnou kacíři – přece jenom on má nějaké hranice a oni je mít nemají.

Tak Stefan s tím, že si Damon vezme lék byl už smířený a myslím, že ho bude podporovat i potom. Rozdíl může být v tom, že tentokrát nebude Caroline odhánět, ale nechá jí aby mu pomohla to překonat.

Je zabedněnej, ale trochu na jeho obranu – tohle je prostě situace, ve které nikdy nebyl a přidat si k tomu, že do teď žil v tom, že existuje jen láska na první pohled. Navíc je vidět, že asi o sobě nemá vysoké mínění, když se Caroline ptal proč k němu něco cítí (evidentně si o Caroline myslí hodně).

#105 Car
8.8.2015 | 21:57:24
Car

#104 google147: no asi tak …to jsem vážně nepochopila, jako bylo jasný že nebudou spolu zvlášt když Jerremy odešel také ze seriálu, ale nějaká závěrečná scéna, třeba? nevím no… no ono ještě není nikde napsané, že si Damon ten lék nakonec vezme že, kdo ví co bude za 60 let, Elena se tam sice ještě objeví ale třeba se to nestane… každopádně i kdyby tak Caroline mu rozhodně pomůže to překonat :-)

jo no to je taky pravda :-D ale je dobře že není nafoukaný :-)

9.8.2015 | 13:51:27
Stelly

Takže první věc #94 google147: Po dnešku a letním finále PLL mě už nepřekvapí fakt nic...... ;-) Kdo viděl,pochopí…

#96 google147: S Enzem už jsem to tu taky psala k Bonnie by se hodil perfektně… ;-)

#102 google147: Podle mě to bylo vidět už ve čtvrtý jak Care měla se Stefem společný scény,když se u El začínalo projevovat pouto např.:4×07 nějak takhle..... Jinak máš pravdu ohledně Stefana to tomu dost napomohlo ;-) Jinak koukám že Plecka se začíná inspirovávat ost. seriály nejdřív tak trochu vánoční speciál 4.řada když Klaus povraždil svoje hybridy,pak tahle řada díkuvzdání…A teď v 7.řadě haloween…Mimochodem podle názvu kterej si napsala to asi bude dosta zajímavý… ;-)

Jinak k Bonnie a Jeremymu já myslím,že rozlučkovou scénku nebo něco na ten způsob měli v díle 6×13…Proto to tady pak asi tak odbyli…Můj názor ;-)

A ještě se chci zeptat Kai sice řekl,že Elena nebude stárnout,ale nějak jsem nepochopila jestli nebude stárnout i ten lék.....Myslím tím co když Damon po 60 letech vycucne lék z Eleny a ta zestárne…Dík za odpověď :-)

#107 google147 #109 Car
12.8.2015 | 3:49:02
google147

#106 Stelly: Ve 4.sérii to ještě nebylo tak patrné – a třeba v 4×07 je zábavné, že všichni vidí jenom Delena sex, ale už nevědí, že je to první Steroline scéna (ta písnička od Eda Sheerana je o tom, že se do sebe dva přátelé zamilují – to na Delenu neplatí). Jinak ale dával nepřímo Stefan svojí náklonost ke Caroline najevo už v 4×16 a 4×19 (což sám potvrdil v 6×22), ale 5×04 je nejdůležitější – konečně pochopil, že Elena je podobná Katherine (celou dobu si myslel opak) a samozřejmě, že jméno Eleny si nepamatoval, ale Caroline si zapamatoval už podle fotky.

Ten název bude téma kostýmů, samotný díl by se měl jmenovat jinak.

Ona Kat prý chtěla, aby Bonnie byla lesbička, ale nakonec to Plecka neudělala – a Enzo s těch možností vede. Navíc s životností jakou má Bonnie by byla docela sviňárna jí šoupnout Alaricovi

A Stefan s Caroline mají prý oficiálně svého největšího fanouška v seriálu – bude to Damon (doslova říkají, že bude jak roztleskávačka). A zároveň se oni dva prý postarají o největší překvapení 7.série (někdy kolem 6. nebo 7.dílu) – a pokud se potvrdí to o čem se poslední dva dny spekuluje, tak rovnou říkám ukončit to nebo Plecku vyhodit, protože to bude blbost.

Jasně, že Elena nezestárne, to by tvůrci neudělali. A stejně se vsadím, že oni na způsob jak to obejít příjdou – vždycky tvrdili, že každé kouzlo má zadní vrátka a tohle je má určitě taky.

#108 Stelly #109 Car
12.8.2015 | 10:56:41
Stelly

#107 google147: No tak já už to tam tak nějak viděla a hlavně jak ty spol. scény začínaly bejt pak častější ;-) Aha dík za odpověď,ale jsem zvědavá no :D

12.8.2015 | 11:04:36
Car

#106 Stelly: no tak si to PLL prosím nechej pro sebe :D jsem teprve u 4. série (měla jsem půlroční pauzu nestíhala jsem) takže je to pro mě velké překvapení a jsem ráda, že toho mám ještě hodně před sebou :D

#107 google147: to by bylo vtipná Bonniě lesbička, trochu mi to připomína Emily z PLL :D jsem ráda, že to Plecka neudělala, jinak není vážně jen malá šance, že by nějakým zázračným způsobem vrátili do děje Jo s děckama? no počkej co se šušká :-O

#110 google147
12.8.2015 | 19:22:55
google147

#109 Car: Bonnie se má dát s někým dohromady a má to přijít podivně odnikud, ale bude to dávat smysl. To nesedí moc na Matta, Alaric mi příjde taky.

Alaric má prý hodně pít a bude se pokoušet spojit s Jo. A Originals potvrdili, že je sice druhá strana pryč, ale čarodějnice tu pořád zůstávají, takže možné je všechno.

Zjednodušeně – Stefan by měl používat ochranu.

#111 Car
12.8.2015 | 20:37:45
Car

#110 google147: jsem zvědavá koho k Bonnie připomatají :D a těším se na to, no to se mu vůbec nedivím…ale jako jak píšeš tady je vše možné takže kdyby jí vrátili tak bych se vůbec nedivila :D

no říkám si jestli je to vůbec třeba :-D

#112 google147
12.8.2015 | 21:07:02
google147

#111 Car: Právě že možná poruší to pravidlo o tom, že upíři dětí mít nemohou (není to ale nijak potvrzené a doufám, že je to blbost). Spíš ale to bude něco jiného a k mé smůle je rozeštvou na furt.

#113 Car
12.8.2015 | 21:15:31
Car

#112 google147: ano to jsem pochopila a docela jsem se z toho dlouho vzpamatovávala a musím říct že tohle by byla vážně už ptákovina na entou, to už by porušli veškerý pravidla co se snad dají…a vzhledem k tomu kolik filmů a seriálů s upíří tématikou už vyšlo a ještě vyjde, by to bylo i dost nefér troufám si říct, ale hlavně pěkná blbost takže doufám že ne, a taky doufám že je nerozeštvou ale to by si taky docela protiřečili když se je snaží dávat dohromady už nějaký ten pátek

13.8.2015 | 0:17:04
google147

První fotky z 7×01: http://www.tvguide.com/…-first-look/

vypadá to dost nadupaně a něco mi říká, že tahle série bude jedna z nejlepších (možná dokonce nejlepší). Opět potvrzení, že hlavní roli bude hrát vztah Stefana s Damonem, Steroline a nová forma trojuhelníku bude nejspíš Stefan-Lily-Damon (jejich matka na ně bude mít asi velký vliv). Seriál by měl být díky postavě Lily a Caroline dospělejší.

A Stefan s Caroline by podle Plecky měli přejít z pomalosti do rychlejších vod, ale budou tam samozřejmě překážky (ale ani jedna nebude vina Stefana nebo Caroline) a pořád tam bude ten zvrat v 6. nebo 7. epizodě. Ale jinak Plecka o nich šíleně mlčí. To Dries něco málo prozradila – ač Caroline má ve svém životě zmatek atd., tak jeden pohled na Stefana a je to jako by jí v břiše explodovali motýli a že je to jenom otázka času než Stefanovi neodolá.

#115 Stelly
27.8.2015 | 19:55:11
Stelly

#114 google147: Tak to vypadá fakt dost dobře…Jinak já si myslela že tahle sériebude nejlepší už na konci šestky......Kterou mám taky úplně nejradši…Takže se těším ;-)

30.8.2015 | 17:12:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama