Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
První fotografie k finále
Jsou tu první fotografie, které nám umožňují nahlédnout do dění úplně poslední epizody seriálu The Vampire Diaries. Elena je už vzhůru a Bonnie je stále naživu. Finále nás čeká již za necelý měsíc. Pro další novinky nezapomeňte sledovat náš web.
Foto: CW
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /80
Ale aj Car a bratia sú nažive (aspoň vyzerajú byť), takže kto napokon zomrie? Dúfam, že sa tá smrť odohrá úplne sprosto v posledných minútach finále a to bude potom dobrý vý*eb od Plecky.
#2 delena team#1 mima33: No oni přeci ještě zemřít můžou protože tam bylo že se Elena musela rozhodnout. Ale jako nelíbí se mi tam že tam zase někdo bude umírat kort ve finále :/
#3 mima33 #79 Uschi#2 delena team: Elena sa musí rozhodnúť? Ehm? V popise ani v tom článku nič také nebolo. Len, že sa s niekým musí rozlúčiť. Možno som len zabudla… :/ teraz je tých informácií toľko, že je takmer nemožné to všetko udržať v pamäti. Tiež si myslím, že je blbosť, aby niekoho zabíjali vo finále. Tvorcovia – či už seriálov alebo filmov a spisovatelia kníh podľa môjho názoru v drvivej väčšine prípadov vraždia na konci hlavné postavy preto, lebo nevedia čo s nimi. :(
#6 GingerGinPodle mě umře Damon a Elenu nějak částečně „probudí“ aby se s ním mohla rozloučit.
ta fotka Defan mi trhá srdce :-(
#3 mima33: Já si taky myslím, že tam nic o rozhodování Eleny nebylo. Jen o závěrečném loučení na hřbitově. A fotka Eleny mě nějak nebere (až na ty šaty, ty se mi líbí :D :D ) Zato jsem nadšená ze Stefana a Damona. Jestli zemře jeden z nich a bude tam nějaká extra velká bratrovská scéna, tak budu dost bulit.
#7 Car #8 KaraSnowAllen#6 GingerGin: to já taky :-(
#6 GingerGin: Upřímně, prý tam buleli úplně všichni, takže to finále nás pravděpodobně odrovná, at už umře kdokoliv. Ovšem stále se snažím doufat, že si toho Černého Petra nevytáhl Stefan, ačkoliv smrt Damona taky nechci.
#9 megary #10 Car#8 KaraSnowAllen: Možno sa Plecka rozšoupla a zabije oboch. :D
#10 Car #14 KaraSnowAllen#8 KaraSnowAllen: přesně tak nechci smrt ani jednoho ale obávám se, že to na někoho z nich padně, Matt bohužel pravděpodbný není Caroline asi taky ne i když by to bylo zajímavé, no Bonnie asi taky ne, navíc asi vrátí Enza zase do hry, nebo nevím … zatím to tomu nasvědčuje nakonec ta druhá smrt nebude Enzo ale někdo v tom finále.. :-/
#11 ShadowKittyGirl #15 KaraSnowAllen#9 megary: nestraš :D
#10 Car: Jenže Michael v tom posledním díle nehraje, teda aspon tak se to proslýchá :-/ Radši on než Defan
#12 Car#11 ShadowKittyGirl: prčic, aha tak to je pak špatný, Defan rozhodně ne :'( ale bojím se že jo Plecka je toho schopná ovšem i ji snad musí dojít, že nám to došlo :D že si myslíme, že to bude jeden z nich…
#16 ShadowKittyGirlať umře kdokoli stejně budeme bulet, možná i proto, že fakt už bude konec :-( můžem doufat, že to bude stát za to, a ne jak pos*aný konce u jiných seriálů
#9 megary: Tak tomu bych se ani nedivila. :D
#10 Car: Kéž by umřel Matt. Já ho mám vlastně ráda, ale vadilo by mi to méně než Stefan nebo Damon.
#17 Car#12 Car: No, jako já nevím, jestli jí došlo, že nám to došlo, ale pokud jí to došlo, došlo nám, že mohla kecat, aby nám to právě že nedošlo? To je věta, co? :-) Mně spíš zaráží proč se finále odehrává už zase ve zbrojnici já chci dům Salvatorových. Naposledy… Fnuk
#17 Car#15 KaraSnowAllen: achjo musí to být Matt jinak nevím :D jinak asi ráno rozbiju počítač :D ani jeden z bášků :'( jinak sena to už v životě nepodívám :D
#20 ShadowKittyGirl#16 ShadowKittyGirl: :-D jo ale chápu co tím chtěl básník říct :D nevím spíš už z toho finále začínám být nějaká naštvana než co jiného :D
Tak buleli všichni na place, protože to prostě byla poslední scéna :D
Hmmm tak je cca 5 možností, na koho to padne. Caroline (snad ne :O ), Damon (jo, to bych i celkem brala a pořádně to pak obrečela), Stefan (jenže co pak s Caroline, že? Klausovi do TO? nebo zase ta divná a naprosto mimo „aférka“ s Rickem? A nebo že by ji vrátili k Mattovi? Stará láska ještě z první série? Mno rozhodně raději než s Klausem nebo Rickem), Bonnie (jo, to by dávalo smysl, ona je celkově nějak zlomená a navíc by mohla být v nějakém „jiném“ světě s Enzem…ale zase by to bylo dost…mno…prostě BonBon už umřela hodněkrát, takže okoukané) no a poslední a nejméně bolestivá možnost je Matt. On sice mezi diváky oblíbený zas tak moc není a navíc v posledních několika sériích je dost navíc…ale jestli bude Plecka chtít udělat nějakou dojemnou scénu, tak zabití posledního člověka MF by ji možná i stačilo :D :D :D
#19 Car #23 ShadowKittyGirl#18 GingerGin: joooo Rest in peace Matta Donovan :D
ne tak jako samozřejmě on a Bonnie by mi vadili nejmín no bohužel a u toho Damona tam se zase můžeme ptát co Elena když zemře… mě zajímá jak to bude s tím lékem, zda ho Stefan opravdu dá Damonovi nebo ne, protože to pak vede k rychlé Stefanovi smrti že … no a nebo to celé bude úplně jinak
#23 ShadowKittyGirl#17 Car: To trochu i já ale hlavně proto že se toho dost bojím.. :-/
#21 Car#20 ShadowKittyGirl: nápodobně :-/ aby jsme nebyli jen zklamaná všichni
Udělala bych to tak, že bych Elenu nechala v rakvi dalších cca 60 let. Stefan by si žil lidský život a těsně před smrtí by z něj Damon lék vysál. Pak by probudili Elenu a oni by spolu dožili lidský život :D otázkou je, jestli Elena v tomhle stavu stárne nebo ne…
#23 ShadowKittyGirl#18 GingerGin: Shrnula jsi to hezky, ale podle mě by jí zabití posledního člověka v MF nestačilo. Chce šokovat. Vždycky musí šokovat a co si budeme povídat, takhle udělá akorát všem radost :-)
#19 Car: Rest in peace Matta Donovan a neboj, chybět nám určitě nebudeš, dodala bych ještě :-)
#22 katka.fee: Řekla bych, že nestárne, ale kdo ví možná na tohle Cai vůbec nepomyslel při tvorbě toho kouzla. Spíš bych ale tipovala, že jo. I když musím uznat, že Elena strašně sešla. na to, že spala takovou dobu, má hrozný kruhy pod očima… Jinak udělala bych to tak taky, ale Car bude pak zase sama a to není dobrý konec, když jeden zestárne a druhý ne. leda mu to vymazat nebo tak, ale Car z toho vždycky vyjde zle, navíc si myslím, že v právě v příštím díle jim tuhle možnost nějak znemožní. A Elena už je prakticky probuzená, proč? To taky nechápu, ale je to prostě jistý, kdy a jak se probudí, jen mi taky moc nedochází proč, kdyby Damona zabili nebo tak… Prostě to nikdo neví a teorie se různí…
#24 Car#23 ShadowKittyGirl: I agree :-)
Kdyby zemřel Stefan , tak by to byl špatný krok . A kdyby zabili Damona , tak to bych psychicky nezvládla . Celkově mi přijde stupidní , aby vůbec někdo ve finále zemřel . Zabitím jednoho z bratrů , to prostě ne. Když to s nimi začalo , tak by to taky s nimi mělo skončit ? Začíná mě vytáčet ten Plecky pojem ,,šokování '' . Já už nevím , co si mám pod tím představit . Zabitím Bonnie vypadá realisticky , ale stejně najdou nějakou kličku , jak Elenu probrat . Zabitím Matta ? To přece nepřipadá v úvahu , takovou radost nám přece neudělá . Caroline podle mě ne , to by moc nedávalo smysl . Když to celé shrnu , tak si myslím , že to bude Stefan , i když si to myslet nechci . Asi to dává smysl , je teď člověk a slabý . Ještě mě teda napadá , že by to mohl být Rick , i když další stupidní krok, co by přineslo spoustu otázek . Co bude s dětmi apod. Nikdo další už prostě nesmí umřít . Proč velký boj s Cadem , nemůže být v 15.díle a 16 .díl by byl takový klidný , jako že se budou všichni loučit apod . Já vím , to bych chtěla moc . Jsem velice zvědavá na ten konec , hlavně ať to neskončí otevřeně , protože za otevřené konce vraždím .
#26 ShadowKittyGirl #27 mima33 #28 Car#25 Adeleine95: Rick jde do TO určitě to není on :-/ To bychom chtěli všichni, aby 16. díl byl už jen rozlučkový, plný krásných chvilek, které v 8. sérii tolik chyběly ale bohužel, teda asi…
Taky otevřené konce úplně nesnáším…
Jinak s tím cos napsala plně souhlasím. Není prostě koho zabít. Plecka ud uspokojí sebe, nebo fanoušky. Tak či tak, se toho bojím…
#30 Adeleine95#25 Adeleine95: Ja si práveže myslím, že nás čaká otvorený koniec. Plecka nám neurobí takú radosť, aby nám dopriala uzavretý a zmysluplný záver :(
#29 ShadowKittyGirl #30 Adeleine95#25 Adeleine95: pokud zabije kohokoli z bratrů tak ji všichni pěkně vyřvou ale evidentně je jí to jedno a jestli rozbije Delenu tak to bude hotový peklo na zemi :-) nevím no taky jsem myslela že toho otrapu Cada zabijí aspon v 15 … pěkně mě to štve, fakt si myslím ,že to bude nejhorší finále ever
#29 ShadowKittyGirl #32 Adeleine95#27 mima33: Ne, hej vůbec to neříkej, já nechci!!!!
#28 Car: Je fakt že v něčem musí být deníky nej, no jen škoda že právě v tomhle…
PS: V Americe to asi bude peklo na zemi, ale mi se o tom nedozvíme…
#37 Car#26 ShadowKittyGirl: To je právě to , co by si spousta fanoušků přála . Prostě jen klidný rozloučení , plný krásných chvil .To nám prostě Plecka nedopřeje , důstojně se rozloučit . Každopádně ať to je kdokoli , tak to přinese hodně zvratů a otázek apod. Teď to je v takové fázi , že potřebují jeden druhého , aby s Cadem vůbec něco udělali . Za otevřený konec mi u seriálů , kteří končí stojí vlasy , protože v závěru to vlastně neskončí nijak . Když to člověk sleduje roky , tak pak leccos zamrzí , tohle prostě nesmí skončit otevřeně.Na finále si připravím balík kapesníčků , protože já to jinak nevidím. :(
#33 ShadowKittyGirl #37 Car#27 mima33: Jedno jediný přání fanoušků :( Vážně jsem na to zvědavá .
No tak s tím „šokováním“…Ona Plecka má občas trochu jiný pojem o tohle výrazu, než většina diváků. A navíc si myslím, že si stále tak nějak neuvědomuje, jak moc všechny Matt vytáčí. navíc dostal v téhle sérii nějak nápadně moc prostoru. A vzhledem k tomu, že Plecka je duše romantická (a zbožňuje Iana a tudíš prý i Delenu), tak by zabití Matta byl takový celkem neproblémový krok pro její vysněný konec. Stefan by byl s Caroline (nějak by byl zpátky upír nebo naopak by z Car byl taky člověk) a Damon s Elenou jako lidé (z Damona taky nějkým zázrakem člověka). Co s Bonnie? Těžko říct. Teda pokud nezabije ji. A jinak jsem asi paranoidní, ale kdyby zabila Stefana…nehodlá dát Car dohromady s Rickem, že ne? :O Teda oni se na sebe tak koukli, když tam Rick přivedl dvojčátka…Jako že by z nich udělala super šťastnou rodinku. Mi prostě vztah Ricka a Caroline přijde úchylný (navíc zas problém člověk-upír). On pro ně byl přece vždycky spíš takový „rodičovský“ typ. A já stále doufám, že Damon hrdinsky zemře a Elena pak zůstane sama s tím, že jednoho dne si najde normálního chlapa a založí s ním normální rodinu. Ale jak koukám na tu Defan fotku, tak mě tenhle nápad opouští :D :D :D
#34 ShadowKittyGirl #37 Car #42 mima33#28 Car: Delenu ať už raději nechá v klidu . Nechci , aby to skončilo otevřeně vážně ne . Tenhle seriál sleduji od počátku , tak si taky zaslouží seriozní a úplný konec . Jestli to skončí , jak nejhůř může , tak Plecka u mě končí .
#35 ShadowKittyGirl #42 mima33#30 Adeleine95: Kapesníčky, zmrzlina, chlast a něco co s klidným srdcem můžu rozbít. Možná taky krabička cigaret, To jsou mé rekvizity pro sledování finále no a pak taky nikdo v mém dosahu, aby si mě do konce života nepamatoval jenom jako blázna… :-)
#36 Adeleine95#31 GingerGin: Jo, jenže lék máš jen jeden, tak jak to má asi udělat?
Rick a Car? Koukají na sebe jako rodiče co mají starosti s dětmi, v jejich vztahu nebyla nikdy absolutně žádná chemie. Proto bych mu vrátila Jo protože s tou si rozumněli… :-)
Bonnie bych klidně poslala za Enezem. No, co? Byli by spolu… Tak nějak…
Jako asi to mě klepne když to fakt nastane ale jo Damonovo hrdinská smrt by byla dobrým konecem. Pokud to teda udělají nějak echt citlivě. Já budu každopádně na mol,,,
#43 GingerGin#32 Adeleine95: Pane jo, ted jsi jí to teda nandala…
#33 ShadowKittyGirl: Velmi výstižné . :D
#38 ShadowKittyGirl#29 ShadowKittyGirl: jako ne Plecka to trochu přehání já měla za to, že říkala že budou mít všichni svůj happyend jo ok byla jsem zase naivní evidentně :D
#38 ShadowKittyGirl #44 Adeleine95#30 Adeleine95: ok ty kapesníčky já rovnou flašku :D
#31 GingerGin: mocpěkně řečeno – Donovan je nějak moc v kurzu poslední dobou což se mi taky nelíbí :D já nevím no mě přijde že tam Plecka zbožnuje každého tak jako zbožnuje Iana říká že žbožnuje i Steroline tak já už fakt nevím co si o té ženské poťapané myslet..tak jasně takle to taky může skončit, že Elena nebude ani s jedním z bratrů to by bylo teprve něco :D no a jako že ze Stefana nějak udělají upíra a z Car člověka mě taky napadlo, spíš mě ale zaujala ta teorie, která zde padla od google17, že Stefan zabije Cada, tím pádem se stane novým dáblem tím pádem bude nesmrtelný :-) a takhle krásně obejdou nesmrtelnost :-) a jelikož peklo přece musí existovat, aby byla rovnováha tak to docela dává smysl :-) a Rick a Car prosím ne – dyt Rick by jim mohl dělat tátu…, Defan fotku, to myslíš kterou? :D
#36 Adeleine95: Děkuju :-)
#37 Car: Plecka to přehání hodně a ne málo !!! Happyend asi nebude pro všechny. To ani kdyby všechny, co během seriálu vzkřísili ne…
Donovan je v kurzu? Máš teplotu? :-)
Tátu, by jim Rick zase dělat nemohl, neblázni…
#39 Car #42 mima33#38 ShadowKittyGirl: no původně to myslela tak, že jako všichni ti co ještě žijí ale jí se nesmí věřit nos mezi očima :D je to hrozný, v kurzu – myšleno tak, že je mu prostě dáván ten prostor, jak se tady o tom všichni furt dohadujeme :-), no Caroline a Eleně skoro jako jo :D rozhodně mezi sebou nějakej sem tam věkovej rozdílek :-)
#40 ShadowKittyGirl#39 Car: Já vím, jak jsi to myslela, jen jsem si představila, že by se všichni mohli vrátit. To byl happyend tak na pět minut, pak by se Anna s Vickey porvaly o Jeremyho a kdoví co ještě. :-)
Nos mezi očima, to taky celkem sedí…
Matt v děsně velkém kurzu celý svůj dosavadní život, aspon Zach si to určitě myslí, když je ho vidět na těch videích, myslí si o sobě, že je podstatný, ale fakt není… RIP Matte, seš nám putna…
#41 Car#40 ShadowKittyGirl: to joooo :D no jasan škoda že by do toho ještě nepřivzali Bonnie :D
bohužel zcela přesně :D
:-D me by zajímalo jestli i na těch americkejch webech je to nejotravnější postava :D mohly by zde na edně udělat nějakou anketu o nejotravnější postavy ze všech seriálů :D
#45 ShadowKittyGirl#31 GingerGin: Akurát si nejako neviem predstaviť, že by sa odvážila zabiť Matta – aj keď by to bolo určite najprijateľnejšie riešenie. No ja mám pocit, že Plecka ho zbožňuje, takže to sa asi neudeje.
#32 Adeleine95: Úplne s tebou súhlasím. Ak si TVD po toľkých rokoch niečo zaslúži, je to seriózny koniec. Ale keďže ho píše aj režíruje Plecka, tak si nemyslím, že nám ho dopraje. Po tých všetkých prešľapoch, čo porobila a po tých všetkých dierach v deji, ktoré úspešne ignoruje, jej už fakt neverím a po TVD si už nikdy, nikdy, nikdy (!) nepustím nič, čo ona vytvorí.
#38 ShadowKittyGirl: Hlavne, že sľúbila, že každý dostane zaslúžený happyend. Si pamätám, ako to vtedy všetci riešili, vyhlásila to po začatí tejto sezóny a hľa… akosi na to zabudla. Mali by ju podľa mňa dať vyšetriť. Očividne trpí výpadkami pamäte.
#44 Adeleine95 #45 ShadowKittyGirl#34 ShadowKittyGirl: Já vím, že lék je jen jeden. Ale tam je možné všechno. Takže bych se ani nedivila,kdyby přišli na nějaký nový způsob, jak „vyléčit upírství“ :D
#45 ShadowKittyGirl#37 Car: Se o ní podělíme ne ? :D
#46 ShadowKittyGirl #47 Car#42 mima33: Já už se taky na nic nového , co ona vytvoří dívat nebudu , bůh ví co by z toho vzniklo .Kromě TO , tenhle seriál dokoukám až do samého konce . Snad z toho nebude dělat podobné ty její ,,šokovací '' zvyky .
#41 Car: Mohly by, ale ta už má toho Enza, tak jsem ji nakonec nenapsala…
Takové ankety bych brala, ale Matt Donovan by je vyhrál všechny…:-)
#42 mima33: Ta zbožnuje každýho, ale to jí nebrání v tom je zabít, obzvláště pak v posledním díle vůbec to mi věř :-)
Souhlas Asi ji taky začnu bojkotovat, když to zvoře…
Spíš je chorobná lhářka. Lže a ještě si věří…
#43 GingerGin: Možné je skutečně všechno, ale pokud se nedá nějak rozdávkovat, těžko by za 45 minut našli nějaký další… :-/ Bohužel… Podle mě už se nic léčit nebude. Bude se jen zabijet!!!!!! Ne, vtip :-) možná skutečně přijdou na jiný způsob, ale žádný mě nenapadá…
#47 Car#44 Adeleine95: Předně, na co se na to dívat, dovolit si ty postavy zamilovat, když ona je pak všechny zmasakruje, nebo zdrtí? To je zbytečné…
#48 Adeleine95#44 Adeleine95: okeeeej a myslíš, že by nám to stačilo? :D
#48 Adeleine95 #49 ShadowKittyGirl#45 ShadowKittyGirl: tomu rozumím :-) no doufám že nám sobota respektive v mém případě neděle napoví vic o tom jak to s Enzenm bude a nebude :D, taky si myslím :D
#46 ShadowKittyGirl: Máš naprostou pravdu . Na to ,,velké finále '' jsem velmi zvědavá . Uvidíme, co nám přinese 14.díl , třeba nás ještě něco překvapí :)
#50 ShadowKittyGirl #53 Car#47 Car: Tak fajn no , koupíme celý bar :D
#47 Car: Myslím, že nám nenapoví nic o finále jako takovém, ale možná rozhodne co s Cadem a lékem. To si asi myslím já…
#53 Car#48 Adeleine95: Spíš si myslím, že to zamotá ještě víc. Jak je u ní zvykem, ale nějaké odpovědi určo dostaneme, jen ne takové, jaké bychom chtěli, to je jisté už nyní…
Ne asi :-) ale jsem abstinentka, takže mně bude stačit i jedna jediná flaška, aby mě dostala na zem… Kam upadnu i v důsledku omdlení stejně no… Ale mohli bychom v něm spolu truchlit, to by bylo fajn…
Viděla ji to její Containment? Netuším, jestli to ted píšu správně, ale řekla bych, že na tom byl ten její sadismus vidět úplně nejvíc. A že už toho v denících a TO napáchala zatraceně hodně…
#51 Adeleine95#50 ShadowKittyGirl: Souhlasím s tebou . Bylo by to super :) Pravda , ale připadá mi , že si to už ani neuvědomuje . Což je celkem smutné .
#52 ShadowKittyGirl#51 Adeleine95: Ai už je tak otupělá nebo nevim…
#48 Adeleine95: jooooo :D hlavně něco fakt tvrdýho, budu se to toži náramě hodit :D
#55 ShadowKittyGirl #60 Adeleine95#49 ShadowKittyGirl: to asi ne, ani to promo neřekne nic moc, nicméně zítra by se už mohl objevit nějaky sneak peek
jo tak prostě někomu dělá dobře ta zvrácenost :D
#55 ShadowKittyGirl#53 Car: Jo sneak peeky ted stojí taky za hodně, schválně, Stefan se v něm bude ptát Damona jak se cítí potom, co mu Cai čmajznul rakev s Elenou? :-) To se toho zase dozvíme…
#54 Car: Nejspíš jí to fakt dělá dobře, jinak už to co nám díl od dílu provádí nedává smysl…
#57 Carnesleduju moc info – je potvrzený, že Rick jde do TO??? co bude s holkama? už vidím, jak z nich Kai vycucá všechnu magii, pak udělá ze všech lidi, bude mega happyend a všude samý duhy a jednorožci :-D
#57 Car #58 ShadowKittyGirl #59 mima33#55 ShadowKittyGirl: ted jsem zrovna jeden sneak peek jsem nahrála který jsem objevila :D asi tak neka jako vzdy :D
jedivná :D hlavně at už nic netočí dalšího
#56 anndy: no jako jde, prý se tam má objevit ale třeba to bude jen na jeden díl, no s tím happyendem bych zadržela :D
#56 anndy: :-) hihi to už se mi taky párkrát chtělo říct prótoze to myslím říkal i Damon že bude všechno růžoví a pěkný zkrátka zalitý duhou a jezdit se bude na jednorožci zatímco ptáčci na nebesích budou zpivat ;-) asi když Stefan ujížděl na lidský krvy mýlím… Ale jo přesně to chci ;-)
#56 anndy: Je potvrdené, že minimálne v jednej epizóde TO sa objaví. Ale viac neviem :)
#53 Car: Tak , aby jsme potom nebyli pod stolem :D
#61 Car #62 ShadowKittyGirl#60 Adeleine95: to víš že budeme :D já to finále vážně nedám jestli jeden z nich umře :-(
#62 ShadowKittyGirl#60 Adeleine95: #61 Car:
Jak říkám, to budeme tak jako tak, budto s námi sekne hrůzou, nebo nadšením. Pak se taky bud opijeme na oslavu, nebo budeme zapíjet žal, každopádně místo všech fanoušků bude na zemi pod stolem. :-)
#63 Adeleine95#62 ShadowKittyGirl: Takže to s tou flaškou k závěrečnému dílu , vyjde ve finále úplně stejně :D
#64 ShadowKittyGirl #65 Car#63 Adeleine95: Přesně. :-D Na druhou stranu můžeme tou flaškou majznout Plecku přes hlavu :-) když bude nejhůř :-)
#65 Car#63 Adeleine95:
#66 Adeleine95#64 ShadowKittyGirl: holky, budem muset dát hromadnej opíjející se srázek :D
#65 Car: Tak , aby jsme z toho dílu vůbec něco měly :D
#67 Car #68 ShadowKittyGirl#66 Adeleine95: tak spíš pak dáme smuteční ,,party'' :D
#69 Adeleine95#66 Adeleine95: Myslím, že se mi na něj bude dívat líp, když budu opilá, už před začátkem. Aspon trochu otupím…
#69 Adeleine95#67 Car: To zní dobře :)
#70 ShadowKittyGirl #71 Car#68 ShadowKittyGirl: Myslím , že tenhle seriál za to stojí . Po těch 8 let sledování :)
#69 Adeleine95: to jo ale bojím se toho právě kvůli těm osmi letům bedlivého sledování.. :-)
#72 Adeleine95#69 Adeleine95: jéééé tak to já to nesledovala těch plných 8 let ale i tak jsem u toho strávila dost jako :D jo byla bych pro :D protože po tom finále se to tady vážně strhne :D
#72 Adeleine95 #73 ShadowKittyGirl#70 ShadowKittyGirl: Po těch osmi letech si zasloužíme slušný konec :)
#73 ShadowKittyGirl#71 Car: To máš pravdu :)
#71 Car: Nebo se na to všichni naopak vykašlou… :-/
#72 Adeleine95: Přesně tak, když už nic, tak aspon ten slušný konec, no…
#74 Car#73 ShadowKittyGirl: nebo no :D ale nevím :D jako současný stav je takový, že premiéra má shlédnutí kolem mega diváků, zajímalo by mě kolik diváků to přiláká na finále :D
#75 ShadowKittyGirl#74 Car: Milion je v americe ale dost průměr :-/ Ani mil a půl není nic moc. Holt maji moc obyvatel no…
#76 Car#75 ShadowKittyGirl: no to jo, ale zase je to CW tam jim to asi stačí že jo a finále bude mít určitě o něco víc, pač to budou sledovat i ti co se na to vyprdeli už dáááávno
#77 ShadowKittyGirl#76 Car: To asi jo :-)
#78 Car#77 ShadowKittyGirl: tipuju tak 3 víc to asi nebude možná i mín :D
#2 delena team: Me se nelibi to, ze elena se probere z vecneho spanku a hned musi rozhodnout, kdo prezije a kdo ne :D
#80 ShadowKittyGirl#79 Uschi: Taky si myslím, že někdo, kdo tam poslední dvě série nebyl, by měl o něčem rozhodovat, ale třeba to tak nebude :-/