Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Jak herci vypadali v první sérii a jak vypadají teď
Zajímá vás, jak moc se herci změnili od první série seriálu The Vampire Diaries? V galerii naleznete srovnání vždy dvou fotografií, jak vypadali někteří herci kdysi a jak vypadají dnes. Posuďte sami, jak moc se jejich vzhled změnil.
Foto: CW
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /129
Nejvíc se asi změnil Matt. :D Což je dobře, páč on je člověk a ostatní nestárnoucí upíři :D A možná ještě Ian :DTakovej koloušek to byl sviňáckej. :D
#9 ShadowKittyGirlten Tyler.. co ty vlasy.. já si ho pamatuju upe jinak :-D
Ian byl takovej sexy mlaďoučkej samec :D Ale věk už se začal podepisovat
#9 ShadowKittyGirlme se teda Ian libi vic ted :D kazdy z chlapu roste do krasy:)
#9 ShadowKittyGirlbabča celkem zestárla na to že je duch :D
#9 ShadowKittyGirlPrečo tu nie je Elena? :O Mam pocit, že najviac sa zmenil Ian a najmenej asi Candice a Paul.
#9 ShadowKittyGirlKde máte Ninu? zrovna ta se, dle mého názoru, změnila hodně. Jinak Ian, ale tomu to sluší, až na tu poslední řadu, tam už mi přijde na 25 letého upíra jako starý fotřík :D Candy a Kat Graham snad nestárnou :)
#9 ShadowKittyGirlTen Alaric mě dostal :D
Nejvíc to podle mě sluší Bonnie :-) Ale jinak je fakt, že ti chlapy prostě stárnou do krásy, na rozdíl od holek, ale u Car je to spíš špatně zvolená fotka :-/
#1 Bymyself: #3 sabi_090: Tak je z nich pomalu nejstarší no, oproti ostatním pak vypadá trochu divně, ale podle mě je sexy pořád :-)
#4 Sheeku: Přesně tak :-)
#5 paveltoman: Detailisto :-)
#6 mima33: Paul se od první série změnil hodně, to ty blbý vlasy, ale od 2. série zase tak moc ne, no :-)
#7 KackaEsh: Taky jsem si hned říkala, proč tu není :-) A jako ty krátké vlasy jí strašně moc sluší, jen je hrozně vyhublá, jasně štíhlost nadevše, ale všechno má své meze… V šesté sérii trochu přibrala a konečně vypadala jako ženská :-)
Prej fotřík :-)
Candice jo, ale Kat ne :-) Holt výhoda afroameričanek :-)
podle mě se nejvíc změnil Alaric
dle mého názoru největší proměna je vidět u Mathewa Davise u ostatních to moc nevidím kord u Paula ne, Candy mi prijde ze taky moc nezestarla ale tady dali blby fotky docela
No Paul je asi aj v skutočnom živote upír :D Ian sa mega zmenil :D aj Nina, hoci jej foto chýba :D.
#13 ShadowKittyGirl#12 Lucyk20: Tjn, Paul prostě nestárne :-) Jen mění účes :-)
Pro mě začal být Ian krasaveček až později :D Pamatuji si, že když jsem ho viděla v prvním dílu, tak se mi vůbec nelíbil :D a ta fotka teď mě jen utvrzuje. Ale už v první sérii o pár dílů později začal být štramák :P
#15 Car #16 Car #21 ShadowKittyGirl#14 Andie24: ne asi :D
#14 Andie24: me se treba vubec nelibil v LOSTU prave to az tady :D
#20 Andie24 #21 ShadowKittyGirlKat a Candice jsou krásnější a krásnější, každou sérii jim to mnohem více slušelo. U Niny bych to řekla opačně, ta byla zpočátku nádherná, že jsem si myslela, že krásnější herečka není, ale nějak…zošklivěla? Jako, neříkám, že je ošklivá, jen Candice a Kat mi momentálně oproti ní přijdou mnohem hezčí, k tomu taky Nina nějak moc zhubla. Kat má boží zadek a Candice se po porodu pěkně vytvarovala. Paul, tak to je jasný, ten má jen trošku uvolněnější obličej, jinak žádná změna. Ian vždycky vypadal jako strejda, když ho viděla poprvé a bylo mi řečeno, že hraje v podstatě puboše, bylo mi do smíchu, oproti nim vypadal vždycky hrozně staře. Změna je nejvíce vidět na Zachovi, ten šel z kluka v muže. Michael se nezměnil, je mu narostly vousy. :D
#19 Car #20 Andie24Tyyy jo to je super takhle to vidět vedle sebe :-D. Jinak k té Nině – musím přiznat, že mi docela vyrazila dech jak byla vyhublá, skoro průhledná a musím teda přiznat, že se mi, hlavně v úplném závěru, jak má ty krátké vlasy, vůbec nelíbila :-O Přišla mi jako úplně někdo jiný :-(
#19 Car#18 mia28: ale ja ted koukala na nejakou ig fotku na Ninu a prijde mi tam furt dost vyhubla :-/
#17 KaraSnowAllen: souhlasim Candy a Kat jsou krasny a taky mi prijde ze nejak vic zkrasnely a s tou Ninou to mam podobny no :D v prvni rade krasny holka, pak to slo z kopce :D nejak mi k ni ty dlouhy rovny vlasy sluseli takze ve 4 nebo kdyz to mela vlnitejsi nic moc :D v 6 serii mi prisla ze je docela v pohode co se tyce postavy repsektive byla dycky hubena ale tady mi prislo ze ma proste pekny tvary ale ted? me pridje strasne hubenoucka ty jo az moc ted jsme videla nejaky jeji fotky na ig a je kost a kuze nevim no… jo no :D Ian :D ja vidim jeste zmeni u Ricka docela velkou jinak s Michaelem taky souhlasim – vousy
#16 Car: V lost byl takový ušatec malý ještě :D ale tady hlavně v pilotním díle, to byl chlap, který se mi fakt vůbec nelíbil :D ale to ani Paul, mu to sluší, když má ty vlasy tak postavené, než když je měl ulízlé prvních pár dílů :D
#17 KaraSnowAllen: Tak to pro mě je Nina třeba stále nejkrásnější :D Candice i Kat jsou kočky to je jasné, ale zase si myslím, že to jsou tak rozdílné typy, že se to moc porovnávat nedá :D.. Nina je pro mě top, ta paruka teď byla strašná, ale pořád ten její úsměv a hlavně poslední scény s jejímy krátkými vlasy no prostě TOP :D Jí sluší úplně všechno ať už má na hlavně cokoliv :D
#21 ShadowKittyGirl #23 Car#14 Andie24: jj mně se taky nelíbil hned od prvního dílu, to až později, ale myslím, že ve 2. sérii to všem slušelo tak nějak nejvíc no :-)
#16 Car: #20 Andie24: Ach Boone :-) Kdyby ta jeho postava nebyla tak neskonale pitomá, líbil by se mi asi i tam :-) Znám Iana i ze starších filmů, než bylo Lost, ale nelíbil se mi nikdy, no… Prostě takový ucho, v tom máš pravdu, Andie :-)
Osobně jsem taky ráda, že jí v posledních záběrech nechali ty krátké vlasy, namísto toho, aby jí na sílu cpali do paruky, působilo to mnohem lépe, přirozeněji a uvolněně. Prostě super, ale vyhublá na kost je, no :-/
#22 Andie24 #23 Car#21 ShadowKittyGirl: Hlavně je to tou jeho postavou- tím jak hrál Damona :D tím bych si ho zamilovala i kdyby vypadal pořád jako ucho :D
Já ho viděla v jiných filmech minimálně, ale podle fotek vím, jak vypadal :D Je fakt, že vyhublá opravdu je, ale mě se teď líbí víc, než třeba v 6 sérii, kde byla trošku „větší“. Ona jako vždy byla hezká a hubená, ale v té 6 byla taková nateklejší a hlavně v obličeji se mi líbí teď ještě víc, což jsem ani nečekala :D je taková cute prostě :)
#23 Car #24 ShadowKittyGirl#20 Andie24: ne asi :D me se nelibil ani v lost ani v prvni serii aco se tyce Paula jako prvni serie taky nic moc ale nejak vic nez Ian to az pak se naucil nosit ten svuj ,,hero'' uces :D
#21 ShadowKittyGirl: jj taky si myslim ze byl ucho a jako jo tady v TVD je to ok ale taky bylo az pozdeji…
vyhubla je hrozne to jsem zrovna ted napsala nekam pod jiny prispevek :D
#24 ShadowKittyGirl #34 Andie24#22 Andie24: no… me se teda prave naopak v 6 serii teda libila :D prave ze vypada ze ma takovou zdravou postavu – ženštější tvary uz teda fakt tam byla takova normalni ted je moc hubena a na zacatku byla naopak ta holcicka :-)
#22 Andie24: tak za to bych už ruku do ohně nedala ale stále tvrdím že Ian je fajn ale koho miluju je Damon kterému Ian nesahá ani po kotníky asi je to divný ale mám to prostě takhle O:-)
#23 Car: jako sluší jí to ve všech řadách podle mě Teda určitě ale ty krátké vlasy jsou fakt velká změna a llíbíse mi ;-)
#25 Car #34 Andie24#24 ShadowKittyGirl: me se libila nejvice kdyz byla proste mladičká :D a pak v té šesté řadě kde má postavu jako žena, ted mi přijde ze je nezdravě vyhublá :-(
#26 ShadowKittyGirlJe vyhublá ale anorexií ještě nemá a jako je to osm let je jasné ze uz ji není dvacet nemůže vypadat navždy jako holčička ale má štěstí na geny tak celkově protože není krásná tím všedním způsobem a přesto jsem krásnější herečku už dlouho neviděla to jí musíme nechat ať se nám to líbí nebo ne…#25 Car:
#27 Car #29 KaraSnowAllen#26 ShadowKittyGirl: to nerikam ze ma vypadat jako holcicka, jen jsem rekla ze v te dobe se mi libila nejvic… , pekna je to ne, ale mam jine favoritky na jeste vetsi krasu :-)
#28 ShadowKittyGirl#27 Car: povídej tak schválně ;-)
#30 Car#26 ShadowKittyGirl: Já mám svědomí čisté, podle me jsou daleko hezčí herečky jako Meghan Ory, Karen Gillian, Candice King, Melissa Benoist, Alycia Debnam Carey, Claire Holt, Rose McIver, Lucy Hale, Phoebe Tonkin(ačkoliv je též hodně hubená), Shelley Hennig, Britt Robertson, Kat Graham, Holland Roden(ráda jí nemám, ale krásná je), Shay Mitchell, Candice Patton, Hayden Panettiere, Danielle Panabaker(nádherný úsměv), Jenna Coleman, Katie Cassidy, Aly Michalka, Sasha Pieterse, Heather Hemmens…a tak dále. Nina byla sice nádherná, ale nějak věkem už není. Furt je hezká, jenom už né tolik, jako kdysi.
#32 ShadowKittyGirl#28 ShadowKittyGirl: já souhlasím s výběrem KarySnowAllen, přihodila bych ještě docela nestárnoucí Reese Witherspoon a Jennifer Aniston, Holland Roden, Vanessa Hudgens,ale i Mila Kunis, na zaver snad jen Emma Watson? to je tak nejak co me napada takhle v rychlosti – záleží na vkusu…
jak rikam libila se mi Nina hlavne na zacatku a pak v 6 serii
#32 ShadowKittyGirlmyslim, ze Bonie prosla nejvetsim vyvojem- neustale jine vlasy a sla do Krasy. V 8. serii, v dile s Miss MF, pak tady jak sla ke Caroline po behani, tak ji to neuveritelne seklo. Caroline zacli ladit vice do prirozena- coz Candice taky sedi. Co se tyka Paula- skoro porad stejny, jen docela vrasky mu pribyly. Nebo jestli to dela i Meka up.. prijde mi, ze od te doby, co z nej udelali cloveka, tak ma jiny meka-up. Na tak dokonaly.
A Rick hodne zastarnul.. ale neni to normalne moc patrne.. jen kdyz se podivam zpetne na 2. serii, tak si reknu coze, takovy mladicek.. :-D
ale to asi u vsech…
#29 KaraSnowAllen: #30 Car: Tak díky věku už není nikdo :-/
Vybrali jste jich hodně s částí z nich souhlasím, že jsou krásné holky, dost jich taky neznám, přiznávám, ale myslela jsem to spíš tak, že vypadá dost exoticky, což se třeba o Melise Benoist, Candice, Clare holt, Resse Whitherspon, – kašlu na to vypisování, prostě o spoustě z nich říci nedá, jasně, jsou krásné a každá jiným způsobem, ale prostě je nemůžete srovnávat s Ninou, protože jsou dost rozdílné a už jde jen o to, kdo jaký typ krásy preferuje, ale Vanessa Hudgens, Mila Kunis, nebo třeba i Nikki Reed, to jsou podobné typy, tam už to srovnání chápu a jo, taky jsou hezký ale je jich málo, co mají to štěstí na „hispánské“ geny a vypadají dobře… :-/
Jakože Nina podle mě má spíš problém s charismatem, než s tím, že by nebyla krásná :-/
měli porovnávat spíš plakátový fotky k sériím než momentky
Damon dozrál, Stef je takový strhaný, holky se téměř nezměnily, i Liz vypadá stejně, jen bábi zestárla (ale přece jen 8 let), hodně prokoukl Matt, a už fakt vypadá jako otec :-) Tye jsem nikdy nemusela, ale fousy mu sluší víc
#36 ShadowKittyGirl#23 Car: ano hero účes :D. Já nevím, mě tam příjde taková nateklá :D v obličeji hlavně,, Ale tak o tom to je :) každému se líbí něco jiného, mě se nelíbí anorektičky a vychrtliny :D to ne, ale Ninu takto ani nepovažuji (tím nechci říct, že ty jo). Ale mě přijde, že má nádhernou postavu :)
#24 ShadowKittyGirl: Tak takový názor jsem ještě u nikoho nikdy neviděla, neslyšela :D zajímavé :D. Každopádně pro mě je lepší Ian, už jen proto, že nevraždí své kamarády haha :D Ale hlavně pro to, čemu se věnuje a jak se snaží inspirovat lidi a celkově, jak je u něj vidět, že je opravdu chytrý, vyzrálý chlap!
#35 Car #36 ShadowKittyGirl#34 Andie24: hero uces je totiz nejlpesi hihi :D souhlasim kazdy ma ty preference jinde, jen si myslim ze v te 6 proste mela zenske tvary :-) a sluseli ji to tam mega, me taky prave ne… jooo jako ma ale na ty posledni insta fotce mi prijde jako kosticka :-( kdyz se na ni podivas ma tam docela vystrih a ty kosticky tam jsou videt :-( jako samozrejme je to jeji vec ale asi chapes co tim chci rict :D
#37 Andie24#33 anndy: Tjn retuš vládne světem :-)
#34 Andie24: Vždyt říkám, že vím, že je to divný :-) A ano, Ian je přesně takový jak říkáš, ale mně se prostě nelíbí, jak se leckdy ve videích vyjadřuje a chová, musí s ním být těžký žít – Damon je pro mě tak nějak zajímavější a víc sexy, což je vážně divný říkat o někom , kdo vypadá úplně stejně, ale je to jako s Katherine a Elenou, jedna má štávu, druhá ne… Tak nějak bych to řekla, ale to neznamená, že je nemám ráda oba-obě, ale prostě jeden z nich je pro mě zajímavější než ten druhý :-/
Hm, čím víc to vysvětluji, tím menší to dává smysl, ale snad mi aspon trochu rozumíš :-)
#37 Andie24#35 Car: Jojo chápu :) Já nevím no, mě se líbila vždycky a jak se ostříhala, tak jsem se toho bála ale jen jsem se utvrdila v tom, že jí sluší úplně všechno :D
#36 ShadowKittyGirl: rozumím, rozumím :D a je to opravdu zajímavé :D Jako uznávám, někdy je Ian annoying v rozhovorech,, hlavně v jednom mě dost udivovalo jeho chování :D a strašně rád skáče do řeči ale jinak je super :) Damon je víc vtipálek no :D
#38 Car #39 ShadowKittyGirl#37 Andie24: jo no ve skutečnosti je o dost jinej :-)
jo nerikam ty kratky vlasy taky nejsou spatny, jen mam proste jiny favoritky :D
#37 Andie24: Annoying? Proč, co tam dělal? :-) A jo no, to fakt skáče a ne vždycky jsou ty jeho komentáře úplně k věci… Mně spíš přijde, že se vždycky urazí, když udělá vtip a někdo se mu nezasměje :-) Jakože pro hodně věcí si ho vážím a když pominu finální delena scény, je to vážně skvělý herec, na jehož práci se vždy ráda podívám, díly které produkoval patří k nejlepším a tak celkově ho ráda mám, ale na zadek si sednu prostě jen z Damona :-)
#40 Andie24#39 ShadowKittyGirl: No měla jsem na mysli jeden rozhovor z comic conu, už jsem to tady i někde zmiňovala,, pořád skákal do řeči, a když se nějakým způsobem potvrdilo, že se Nina vrátí na finále, byl to comic con před 8 sérií, tak začal být divný.. Někdo tvrdí, že si dělal srandu, ale spíš to dost lidí pobouřilo a já to jeho chování taky moc nechápala. Ale jinak, jak jsi sama napsala je skvělý herec a obdivuji ho hlavně za to co dělá pro zvířata a celkově, co propaguje :)
#41 Car #42 ShadowKittyGirl#40 Andie24: presne zviratka nadevse !!!! obdivuji take tuhle jeho praci, a kazdeho obecne kdo tohle dela
#43 Andie24#40 Andie24: jj s tou charitou dělá skvělé věci a je vidět, že ho to baví, i s tím sledování finále měl fakt supr nápad, jde mu to od srdce ne jen pro publicitu ale pokud je to to, video, jak tu na něj byl odkaz, tak to je přesně ono, no a i jiné věci, mám dojem že vše musí být podle něj a to je takový zase hodně nesympatický na něm, nemůžu si prostě pomoct… Neznám ho, jsou to spíš jen pocity, které z něj občas mám… a že se Nina vrátí bylo oficiálně oznámeno až mnohem později, pamatuju si, že snad až nějak v lednu nebo tak, nevědělo se o tom do poslední chvíle, Plecka to tajila a Nina se k tomu nevyjadřovala vůbec, jen se zaculila a změnila téma…
#43 Andie24 #46 Car#41 Car: Ano, je to hodně úctyhodné :)
#42 ShadowKittyGirl: Netuším jaké video tu bylo, ale je to možná ono. Mě jinak přijde vtipný (sem tam :D), líbí se mi jak se k sobě chovají i s ostatními herci ze seriálu, ale v tom rozhovoru mě trochu zklamal. To, že se Nina vrátí vím, že bylo oficiálně potvrzeno až později, ale už na tom comic conu to tam dost všichni naznačovali, možná v to spíš doufali, ale Ian byl jako kdyby striktně proti tomu, protože prostě nechtěl Delena scény. Myslím si, že i právě proto byla Delena nakonec trochu nudná ? A ta chemie tam opravdu vůbec nebyla. Nina to zahrála jako vždy perfektně, u Iana si už tak moc jistá nejsem. Ale to je pouze můj pohled, mě se Delena scény i líbily, ale myslím si, že kdyby byla třeba Stelena (opomenu vše, co se stalo mezi Stefanem a Elenou, spíš to myslím, tak kdyby se to mezi nimi neposralo :D a byli by tak nějak spolu pořád, protože teď dávat Stelenu je samozřejmě hloupost.), tak, že by to Paul s Ninou zahráli uvěřitelně a bylo by to víc romantic než Delena :D
#44 ShadowKittyGirl #46 Car#43 Andie24: Je vtipný, ale když se fakt někdo nezasměje, všimni si, jak se zatváří :) jj taky si myslím, že to bylo i proto + když neměla steroline happy end, nemuseli jim to jejich štěstí vyloženě otloukat o hlavu, to chápu, ale takhle nebyl spokojený asi nikdo kromě Iana a i ten se musel přimět k puse :-) A mim, fakt vypadal, že si to spíš protrpěl než cokoli jiného… :-/ A ta pověstná jiskra mezi nimi už je prostě pryč no… :-/ Snad dají po tomhle aspon pokoj Nikki, protože mezi Nian už fakt nic není…
To asi jo no… Ted už by sice stelena nešla, ale věřím tomu, že kdyby se nikdy nerozešli, bylo by to finále skutečně epic a to jsem delena, takže bych s za to že to uznávám, nejraději nafackovala, ale je to prostě tak a uznat to musím :-/
#45 Andie24#44 ShadowKittyGirl: Musím jen a jen se vším souhlasit :) Jen ještě k Nian. Já když se podívám na jejich staré fotky, a videa jak se k sobě krásně chovali, tak je to fakt smutné, jak to je teď. Nina se dokáže přes to přenést ale Ian bohužel asi ne :D.. Myslím si ale že to dávání Nian dohromady v podobě fotek a videí na insta neskončí :D protože mokré třináctky si to prostě neodpustí :D Jen je mi v tomhle líto Nikki no :)
#47 Car #48 ShadowKittyGirl#42 ShadowKittyGirl: uz v lednu? :-O me prislo zejsem se o tom dozvedela snad az koncem unora nekde :D
#56 Andie24#43 Andie24: fakt ze jo je to dobry ze aspon nekdo neco dela pro ta němá stvorenicka :-) , jo moje rec, nevim co je na tom pravdy ale tady i jinde se porad mluvilo o tom ze kdyby Nina neodesla abla bla tak by dali dohromady Stelenu a jako mezi nami meli by na to cele 2 serie takze ono by to slo… a to ze jim ten vztah podkopali, opet by to nejak vymysleli, nejruznejsima omluvama abuh vim cim vsim jeste a za me osobne je si myslim ze by to fakt na 80% udelali a byla by fakt Stelena, nicmene souhlasim s tim co pises, ono uz i na te Stelena scene z finalniho dilu bylo videt ze to tam proste maji mezi sebou tihle dva herci, nebo aspon ja jsem to tam videla a verim ze nejsem sama, takze ano urcite by to dokazali zahrat stejne skvele jako na zacatku o tom si myslim neni pochyb, ale samozrejme Nina odesla a je blbost aby je davali dohromady…jako byl itady spoilery ze se vymazou vzpominky Stefanovi a Elene a oni dva se nekde potkaji a bude naznak na Stelenu…kdyz uz o tom tak premyslim, divim se docela ze si tohle Williamson neprosadil .D a Nina by nemusela hrat Deleny scena ale furt by ho vidala na place a hlavne s Nikki ze jo…
#45 Andie24: souhlasim :D opravdz to jen tak neskonci :D
#45 Andie24: Jako byly nádherný pár a rozhodně by měli fakt super děti a všechno, ale je to tak jak to je, jiskry vyhasli, opona spadla a on je s Nikky. Fanoušci by to měli respektovat… Jakože koláže a videa si můžou dělat jak chtějí, ale hejtovat Nikky je ubohý… Už je prostě každý někde jinde…
Tak ono kdo ví, co si udělali a pokud je fakt, že se mu pokusila zařídit vyhazov ze show a všechny ty ostatní věci, jako tohle člověku jen tak neodpustíš a nezapomeneš na to… :-/
#49 Car#48 ShadowKittyGirl: ne asi :D to at si klidne delaji ale jinak je to ubohost prvni kategorie :-/
to je hodne hnusny no… to bych taky asi byla docela nasr. furt
#50 ShadowKittyGirl#49 Car: No právě :-) A jako úplně špatně to zahraný nebylo, jen prostě už bez jisker a bylo vidět, že Ianovi jsou ty scény vyloženě nepříjemný, no…
#51 Car#50 ShadowKittyGirl: presne tak, no prave uz to tam nebylo a bylo mu to dost po chuti, ale tak co no, ted uz to aspon nemusi resit pac je ti silenstvi konecne u konce pro ne…
#52 ShadowKittyGirl#51 Car: vždyt pro nás taky :-/
#53 Car#52 ShadowKittyGirl: achjooooo bude se mi na to spatne zvykat, a co teprve az skonci TO
#54 ShadowKittyGirl#53 Car: Soucítím s tebou :-/
#55 Car#54 ShadowKittyGirl: jako jo muzu na TVD koukat furt dokolecka ale neni to proste ono kdyz clovek vi jak to dopadne vis co :D
#57 ShadowKittyGirl#46 Car: Asi už nemám moc co dodávat :) Stelena by měla větší jiskru, protože by to uměli zahrát, jelikož je mezi nimi přátelství :).. To jestli Nina zařizovala vyhazov Ianovi tomu moc nevěřím :D a určitě bych nevěřila bulváru a tisku,, jsou to všechno sračky :D ale to vím, že jsi nepsala ani ty :D jen to chci dát vše do jednoho komentu.. Souhlasím i s tím, že Nina a Ian jsou prostě tabu, a Nikki si nezaslouží to, co schytává.. Ale tak doufám, že to absolutně ignoruje, protože je dost inteligentní na to aby pochopila, že ti lidi jsou prostě hyeny :)
#58 Car#55 Car: Vím :-/
#58 Car#56 Andie24: presne tak to teda je navic i v posledni scene mezi Stefanem aElenou je ta chemie proste videt :-) meli ji tam porad :-) a urcite by jiskru mela, ale hold bohuzel stalo se tak jak stalo, uprime taky nevim co si o tom mam myslet a kde lidi berou tyhle info ta taky se mi to nejak nezda :D vychazim pouze z toho co se zde pise no… nen to jsem nepsala no :D jen jsem tady nad tim nevericne kroutila hlavou… jako buh vi jestli je to pravda… pokud to rikal nekdo primo od nich z placu.. nevim no fakt tezko rict, cemu ale teda fakt moc neverim je ze by Nina odchazela dobrovolne ze show ktera ji tak bezvadne nastartovala karieru, z toho se proste jen tak neodchazi – ale muj nazor teda .D pokud by teda nedostala nabidku do lepsiho serialu coz nedostala… no to nezaslouzi Nikki je fakt chudak ale co naplat kdyz jsou fanousci fanatici vid :D presne tak i kdyz to musi byt hrozny tak ma oporu v Ianovi a to je hodne dulezity :-)
#59 ShadowKittyGirl#57 ShadowKittyGirl: a tesi me i to ze ani na to ted nemam cas… nejvic me ste ze ted takhle muzu premyslet o tom jak to mohlo dopadnout a nedopadlo a co by bylo kdyby ta Nina neodesla a tak..nejvic me stve jak ses proste Plec protireci strasne me to sere
#58 Car: Na druhou stranu, takhle dlouho se nehovořilo ani o finále Lost :-) Ví, jak rozvířit vody…
#60 Car#59 ShadowKittyGirl: tak to nevim uprime…nebyla jsem tady za dob LOST a ani nikde jindy jsem to nesledovala… je pravda ze ja zacala LOST hodne dlouho po finale :D to uz je nekolik let..ale ono priznejme si tady uz taky neni moc lidi :D tech stalejsich jsme tu tak do 6 lidi urcite :D ale i tak je to asi uspech :D
#61 ShadowKittyGirl#60 Car: Myslím, že za dob Lost nebyla ani žádná edna, ale tenkrát celý svět vymýšlel nejrůznější teorie o tom, jak celý seriál dopadne, tvd tomu dost konkuruje, i když to není tak „kvalitní a sledovaná show“ procentuelně by na tom ale mohli být podobně…
#62 Car#61 ShadowKittyGirl: no to dost mozna nebyla no .D to je pravda :D to je pravda, ty jsem cetla i nekolik let od finale, ale na Lost proste vzpominam strasne rada no :-) takovy fakt prvni serial :-) to ne no… i kdyz co si budem povidat ono lost na tom bylo ke konci taky nic moc ale furt to bylo lepsi nez tohle :D
#63 ShadowKittyGirl#62 Car: tjn trochu mi ten konec přijde jako tady, nakonec se zase všichni posmrtně shledali a poslední série vůbec nedávala smysl, takže je to vlastně přesně jako tady :-)
#64 Car#63 ShadowKittyGirl: ne asi :D podobnost ciste nahodna :D
#65 ShadowKittyGirlSpis čistě záměrně náhodná :-) #64 Car:
#66 Car#65 ShadowKittyGirl: hihi, ano presne tak :D doufam ze brzy prijde nejaky dalsi nadprirozeny serial ktery by aspon daval hlavu a patu
#67 ShadowKittyGirl #68 ShadowKittyGirl#66 Car: já taky, ale nevidím to hned tak :-/ Nadpřirozený možná, ale aby měl hlavu a patu? :-/ Nepravděpodobné…
#69 Car#66 Car: V podstatě máš ale kliku, že seš se spoustou seriálů tak pozadu, hned tak ti nedojdou, na rozdíl ode mě :-(
#67 ShadowKittyGirl: jasny no ono je asi tezky udela nejaky takovy aby to davalo smysl :D
no to je pravda :D ja nevim co driv ale opravdu to co mam v planu si necham a nic jineho nezacnu, ale tak ja nevim tak zkus to 13 reason :D nebo dej vetsi sanci Riverdale :D
#71 ShadowKittyGirlmuzes zase rozjet PLL a teen wolfa
#71 ShadowKittyGirl#69 Car: no u SPN se jim to daří už kolik let, neříkám, že každý díl je hitparáda, ale smysl to furt dává, do páté série bylo až děsivé, jak promyšlené vše mají, fakt jsem z toho lecky měla i husí kůži a i Leviathani jsou v bibly a mají svou vlastní mytologii, pak bůh a Amara, ta symbolika jing a jang, světlo a temnota, to bylo prostě… Nemám slov, jak se mám před tvůrci chut klanět…
Jinými slovy je to těžké, ale ne nemožné…
13 reasons zkusím, jakmile se odvysílá celá řada, protože to má dobrý nápad, co mě zaujal, uvidíme provedení, no ale Riverdale sice sleduji, protože v té pauze ted stejně ani nic jiného není, ale prostě mě to nebere, nemůžu si pomoct, ale nedostavil se u mě ten waw efekt nemluvě o těch postavách, kde prostě nemám komu fandit a to mě odrazuje… :-/
#70 Car: U Teen Wolfa si počkám na dabing a PLL určitě zkouknu finiš, ale pokud to nikdo nenadabuje, což už asi nenastane, s titulema to sledovat určitě nebudu, nestojí to za to a stačí, že jsem četla knížky…
#72 Car#71 ShadowKittyGirl: jo no, jako tady je fakt videt ze nekdo umi udelat serial a hlavne je supr ze ani jeden z hlavnich hercu s tim neseknul protoze oni jsou proste nenahraditelni jak jeden tka druhy… takze to taky velke diky jim patri :-) a je to vazne skvely jsem zvedava jak to bude pokracovat dal, vidis to to jsem ani netusila ze jsou v bibili :-) aco rikas na tento dil?
to jiste :-)
no heled taky je to z prostredi high school :D ale je to proste dobry no :D ja nekomu fandim akorat Archie mi leze na nervy jinak ani nikdo vylozene ne no
jo teen wolf za tostoji urcite vice jak PLL… to asi nestoji to mas pravdu teda :D ja uz se nemuzu dockat az bude konec u tohohle fakt jo… uz chci vedet kdo je ten ,,Uber – A''
#73 ShadowKittyGirl#72 Car: No jako hlavně na nich to sice stojí a padá, to je jasný, ale hlavně je vidět, že si to společné natáčení furt užívají :-) I po takové době a to je úžasné, navíc ty funny díly, co vymýšlí za zápletky… Z toho se směju vždycky ještě týden… Nemluvě o Gag reelech z každé řady :-)
Oni mají z bible hodně věcí, takže jo, i Leviathani jsou v bibli… Kdysi jsem ji četla, takže si na ně pamatuju, nebyly úplně jako ti v seriálu, ale jsou tam, zrovna tak nefilim, obři, ti grigori a spousta jiných věcí… To mě právě baví, že to všechno mají promyšlené a založené na něčem tak uctívaném jako je bible, přestože jde v podstatě o seriál o monstrech… a přitom to není laciné…
Neviděla jsem, šetřím si ho a dost možná už se nebudeme dívat až do finále a pak to sjedeme najednou, ale nevím, zda to vydržíme, problém je, že jak na to s Lukášem koukáme jen společně, máme trochu problém udělat si na to spolu čas, protože když už se doma sejdeme, děláme a řešíme jiné věci, než SPN :.-/ Ale už mám absták :-)
Tak oni neodrazují, ale ani nepoutají, snad vyjma Veroniky, ta je taková nejzajímavější, ale čím víc ji pozoruju, tím víc si myslím, že na ní vlastně nic není a to smutný…
Uber A???? Co to je za výrazivo??? Víš, jak nesleduji, tak nevim :-) Ale asi to bude někdo, kdo je tam odzačátku, ne? Třeba někdo z rodičů? :-)
#74 Car#73 ShadowKittyGirl: presne tak a to je na tom fakt proste strasne pekny :-)
to maji akorat jsem netusila ze i Leviathani :D je to super proste :-) vsak jako je to smutny ale presne tkahle by to meli vypadat – promysleny serial a ne nejaka blbost ale jak je videt je to vzacnost :D
jo tak no tak to vubec nevadi chapu obcas je tezke si ten cas najit me to povidej :D
chapu, ja nevim me tam jsou sympaticky dohromad\y nejvic 4 postav\y :D bez ostatnich se snad i obesla :D
no jako ja sama nevim :D ale ano ted se tomu rika takto nejdriv to byl/a/o -A :D pak Big -A pak mozna jeste neco ted je to Uber -A :D proste kecy :D bud rada ja sama uz nevim co se tam stal oa zapomela jsem vsechyn ty veci kdo je ci dcera kdo umrel kdo vstal z mrtvych achjo… no jako ja ti nevim docela se zacinam bat ze to bude nekdo random… dycky se rikalo ze je to Wren – avsak ja nikdy nechapala jaky motiv by k tomu vsemu Wren mel
#75 ShadowKittyGirl#74 Car: Tjn :-) Viděla jsi Hillywood show? Líbí se mi, že ti herci prostě do takové recese bez obav jdou, jiní by se k té parodii nepřiblížili ani obloukem :-/
Vzácné ale jde to… I když i SPN to sem tam ujede, no… Abychom zase nebyly úplně nefér..
:-)
4 je furt oproti jedné celkem dost :-)
Wren? OMG a nemůže to být nakonec jedna z krásek? Třeba Spencer? A fakt byla teda A jakási organizace, která se mstila bůh ví za co a její členové měli své hodnosti a postupně byly dle šarže dopadeny až na Uber, tedy nejvyšší A ze všech? Zní ti to taky jako nějací špioni v akci? :-)
#76 Car#75 ShadowKittyGirl: asi ne :_(
to je pravda :-)
no to jo no, jako vzhledem k tomu ze tolik hlavnich postav tam neni a rodice proste jsou rodice tem nefandim nikde nikde tak je to proste takhle no :D ale jinak me ten pribeh proste bavi, uz to neni moc o tech pubertacich jako spis o znepratelenych rodinach :D
jako vis co d\ycky se kecalo o tom ze je to Wren ale sakra ja nikdy nechapala proc , proc by to jako delal a dyt tam byl dohromady asi 5 dilu :D to jsem fakt nikdy nechapala a nikdo mi to nedokazal vysvetlit :D jako jo no.. to jsem si taky myslela ale proste Spencer ne ta byla zrovna moje oblibena :D jako to ze CeCe Drake byla -A to byl vysmech pak ji nekdo zabil nikdo nevi ale musi to tam proste nekde sefovat si myslim… a doufam ze je to nekdo kdo je tam od zacatku a bude mit k tomu vsemu kurva dobry duvodu..
#77 ShadowKittyGirl#76 Car: WTF? Tys neviděla tu parodii na Supernatural k výročí desáté řady? Si musíš pustit!!!!! A pokud jsi neviděla ani ty jejich parodie na jednotlivé díly twilight ságy, deníků, hp, pirátů z karibiku, hobita a spoustu dalšího, každé to video nemá ani pět minut, ale je to naprostá bomba udělaná jako hudební videoklip, to prostě musíš vidět!!!! Snad neznám nikoho, kdo by Hillywood show neznal… Naprav to… :-) Minimálně s tím SPN, TVD a TWS, věř mi, nebudeš litovat…
No, já ten seriál asi vidím trochu jinak, ale budiž no..
Ne asi, proč? Wren nedává smysl prostě… To už bych to spíš viděla na to Paulovu manželku, prostě… Hraje tam ale vůbec? Už asi ne…
No pokud to je jedna z krásek, tipuju Spencer, ale ono i Emily, či Hanah by to mohly být, jen Aria asi ne, do tý to nějak nevidím… Spencer je na to každopádně jediná dost chytrá, Em s Han by zase měli spíš ten motiv no…
kdo je Cece Drake?
No to, je přesný… Proč se to vlastně celé děje? A proč zrovna jim? To je to co na tom nechápu a takových let se mi na to čekat nechtělo…
#78 Car#77 ShadowKittyGirl: no jo no :D hele rikam ja fakt nemam moc casu :D :-)
vsak jo jako pokud te to vylozene nebavi tak na to koukat nemusis :D me to treba bavi fakt to mam rada, a po TVD mam zase takovou tu ,,serialovou chuť'' proste :-)
me taky Wren nikdy nedaval smysl bud v pohode :D nevim co s nim vsichni maj :D jo myslis Melissu aka Torrey DeVito :D no jako ta tam uz neni no… o Melisse se taky hodne spekuluje, beztak pak prave s Wren chodila mozna jeste chodi nevim :D
Spencer je nej to by me nasralo teda :D jako hele ja obecne nevidim moc ten motiv u lharek jako takovych, to uz snad Alison twl :D ale jinak kdyby tobyla jedna z nich tak by to byla urcite nejlepsi pecka ale ja chci aby to byl Caleb :D horzne moc :D
no to nechtej vedet kdo je Cece Drake… ta se objevila poprve ve treti sezone, nejdriv se myslelo ze to byla udajne jedna z nej kamaradek Alison, a chodila s Jasonem (ten Ali bracha) no jo jenze pak se prislo na to ze tahle CeCe je preoperovana holka :D – ona totiz byl kluk, rodice ji nechala preoperovat na holku, pac si to prala, a jelikoz se chtela strasne podoboat Ali a ak tak se i tak oblekalachovala a nakonec se prislo na to ze tahle CeCe je vlastne SESTRA teda spis puvodne BRATR prave Alison a Jasona… a nejvetis prdel na tom je ze matka Alison ma DVOJCE ,to dvojce se jmenuje Mary :D a nejvetsi gol na tom vsem je ze Mary ma dceru a vis kdo je ta dcera?:D SPENCER :D takze Ali a Spencer jsou vlastne sestry :D hele jako nemuzu uz psat dal uz takgle jak ti to pisu tak z toho umiram smichem :D musis se nato podivat pokud to chces nejak ,,pochopit'' ani ja to nechapu :D nehlede na to ze Mona umrela, pak se zase vratila z mrtvych atd..
tomu rozumim je to jak TVD proste pelmel vseho a vsech co proste nedava smysl…
#79 ShadowKittyGirl#78 Car: Deset minut, kterých nebudeš litovat, to ti garantuju, takže mazej a youtube a pust si to, za těch deset minut zkoukneš jak deníky tak Spn, pak to mužeme probrat, fakt to stojí za to, tak mě poslechni :-)
není nic jinýho, víš jak, i když ted mě docela začalo bavit Powerless to je fakt sranda :-)
jj Melisu :-) aha a ono to jako nikdo neřeší, že tam není?
Však ono, že by byla A by jí jen dodalo na štávě, ne? :-) Pro mě teda určitě :-) A Emily s Hanah mají motiv v tom, jak byly jednu dobu docela šikanovaný od Ally a nikdo z party s tím nic nedělal, ale vraždy ty ne no… Ally by byla logická už od začátku, ale tys říkala, že to ona není a proč myslíš, že Caleb? Uvidíme, kdy se vůbec vysílá finále?
jj Jasona si pamatuju a tu Cece teda možná taky, a kluk? Jakože to s Ally chápu, Proč ale chodila se svým bratrem? To je mega úchylný… Aly a Specer jsou příbuzný???? Myslíš sestřenice, ne?
Chápu, proč ti to přijde směšné :-) Smrt Mony jsem viděla ještě taky, ale jak ji vrátili zpátky?
#80 Car#79 ShadowKittyGirl: no moment a pod cim to tedy mam najit? :D mas nejaky odkazy aspon ?:D
tak oki :-)
no prosimte ona Melissa ta uz tam neni hoooodne dlouho :D proste odjela nekam do Anglie a nazdar :D ale pry se ma vratit na finale, jako spousta postav proste – TVD… :D lepsi neresit uz se nemuzu toho pruseru dockat..
nene myslim si ze Ali to neni, a Caleb by byl vhodny kandidat na A, je tam od zacatku zna o kazde vsechno, ma i financni prosttredky – ma tu bohatou matku co si tak matne vzpominam, byl u vsech udalosti a za tech 5 let nespustil z nich ocich ani kdyz meli ten casovej posun – jakto? protoze sice se s Hannou rozesli, ale pak na to zacal se Spencer, takze mel furt velky prisun informaci a vedel tudiz o vsem, a co navic je taky hodne chytrej mezi nama :-) docela to na nej sedi a pokud chce Marlene šokovat tak bude šokovat nekym takhle ,,znamym'' a ne nekym kdo tam byl sotva 5 epizod… ale nedelam si falesny nadeje…
jj Jason bracha Ali, no jako uchylny to je no… cely je to divny… teda sestrenice no vidis uz se mi to taky plete pac je to mega sracka :D jenze vis co ono se spekuluje o tomze ani Spencer otec neni tak uplne jeji.. fakt nevim :D
no to bylo tak ze byla jen zamaskovana jeji smrt proste to byla falesna smrt :D je to proste hrozny :D
#81 ShadowKittyGirl #82 ShadowKittyGirl#80 Car: Tak za tu jsem ráda, že se tam objeví, jen aby to nebylo proto, že to ona je A :-)
jj to zní vcelku logicky, snad budeš mít pravdu, ale pak je mi tedy asi líto Hannah, ne? :-/
Bože, tak to už je fakt matlajz :-)
#80 Car: Hele tak tady to máš ale fakt si to pust pls :-)
Deníky: https://www.youtube.com/watch?…
SPN: https://www.youtube.com/watch?…
Tws – rozbřesk 2 : https://www.youtube.com/watch?…
Po straně už si tam najdeš všechno možný třeba i živý mrtvý, Harryho Pottera, hunger games, mrtvý a neklidní, piráti z karibiku, klipy od gagy a tak… je toho hafo, ale tyhle tři jsou asi nej, funguje ti to? Neštři komenty :-)
#83 Car#82 ShadowKittyGirl: je to bozi – vyber herecky Eleny v skrabosce je presny :D
ja se psoeru ten Dean :D to je nejvic :D to neeeeeee :-D
TwilightStyle :D
#84 ShadowKittyGirl#83 Car: No konečně :-) A nelituješ času, že ne? :-)
No to je právě Hilly Hindy, proto taky Hilly Wood Show a hraje Kath i Elenu, at už se škraboškou nebo bez, ale s ní samozřejmě není tak vidět tak ten rozdíl mezi ní a Ninou, to dá rozum :-)
No, ne asi Dean je boží a jak do toho dělá šašky celý SPN cast je prostě nej :-) Jsem ráda že se toho dočkali, vysílá se to tolik let a parodii na ně do té doby nikdo neudělal :-(
No ne asi :-) Ten je ze všech těch dílů asi nej i když i k Zatmění to bylo celkem funny :-)
Si klidně pust i ten zbytek :-)
#85 Car#84 ShadowKittyGirl: jo :D nejvic ne to rozhodne ne :D jako ta Elena ve skrabosce ji byla podobna hodne teda :D
presne tak tam ji proste byla hodne podobna, a je to fkat dobry a pisnicka od Gagy je nejvic prpste
jo no :D CAST ze spn je super ale Cass uz mi chybi ted tam dlouho nebyl ty jo , no jasny :-/
joooo twilight odstartoval takovou moji posledlost upirama :-)
ju |:-)
#86 ShadowKittyGirl#85 Car: :-) To jsem ráda, že se ti to teda líbilo :-)
Tak on hledá toho nefilim, ne? ted po té pauze jsem ty díly nějak neviděla, čekám až po finále, pak to sjedeme naráz víš jak :-)
jj Twilightem to začalo u většiny, ale já pro ně měla slabost vždycky. Jako malá jsem viděla dva takové horory jejichž názvy si nepamatuju, ale našla bych je asi, kdybych chtěla. Jeden byl myslím Noc hrůzy, což nedávno udělali remake s Farellem a ten druhý nevím, ale taky tam byl hodný a zlý upír. Fakt masakr no a pak samozřejmě klasika. Drákula s Oldmanem a Wyonou Ryder, ten mě taky dostal… Dalo by se říct že mě tohle téma lákalo vždycky, ale spíš ty horory no… Hodný upír byl asi první Edward, i když deníky celé twilight trumfli už po pár epizodách :-)
#87 Car#86 ShadowKittyGirl: jooooo :D
no ja vim ale vis co i tak chybi myslim ze tam nikdy nemel takovou pauzu :D
jo no Drakula je proste klasika :D to dostane skoro kazdeho, jasny :-) jako tim rokem 2008 to u me fakt odstartovalo, tak to je jasny, tak Twilight byl furt vic takove… no jak to rict nemuzu ted najit to spravne slovo :D
nicmene obecne je zajimave jak lide jednoho dne vubec prisli na ,,existenci upira''
#88 ShadowKittyGirl#87 Car: Ale jo měĺ, vždyt byl přeci nějakou dobu i mrtvý :-)
Ne asi, klasika, kterou ale poslední dobou docela znásilnují, nemyslíš? Některé ty interpretace jsou fakt k smíchu.. :-/
Naivní????? :-) Vtipný, že vlastně deníky jako takové byly poprvé vydané někdy v roce 1991 :-) Jsou tedy podstatně starší, než nějaké Twilight :-)
Tak ono jak přišli na sirény? – to se mi mim právě v deníkách hrozně líbilo :-)
Tak ono ale celkově, že jo. Vlkodlaci, démoni, víly, andělé, Bůh, sukuby, Ghůlové, čarodějnice, mořské pany, v podstatě celá antická mytologie, tam toho je hafo a i v jiných kulturách… Je to prostě bud výsledek fantasie, nebo strachu, z něčeho, který pojmenovaly, aby nebyl tak strašidelný. Nemluvě o pohádkách, třeba vlk v karkulce je varování před pedofily (kéž by tohle věděl Svěrák, než natočil Tři bratry :-/) a tak, možná mají všichni i nějaký reálný základ, ale to nevíme, že? Až na to, že třeba ti fousatí lidé – jak bylo ve SQ – ti opravdu existují a v historii pro ně bylo možná snazší žít někde v lese v jeskyni než mezi obyč lidmi a z toho jsou ty historky o vlkodlacích a tak dále a tak dále jakože upíři se zase podobají lidem co trpí porfírií a tak. Lze to vysvět i racionálně prostě :-)
#89 Car#88 ShadowKittyGirl: to si taky myslim s tema interpretacema… :-/
jo to je to spravne slovo :D to je husty ale :D !!!!
jasne no…to je jako jak prisli lidi na vsechno ze:D
haha jasny no – s temi tremi bratry… ale ted jsem na to mela docela dobrej predmet:D povidali jsem si o pohadkach a docentka nam rikala, jak kdysi davno ty pohadky koncili vzdycky spatne a nemeli vubec happyend… az ted v posledni dobe se to zacalo menit :D pry to bylo proto aby meli ty deti nejake pouceni :D tak jasny no to mas jak v AHS ta 4 serie ,,Freaks'' ty zvlastnosti co maj lidi to taky existuje uplne normalne :-) , tak on je i syndrom vlkodlaka vis co… sranda ale je ze kdyz si zadas do google poryfirie vyskoci ti Edward Cullen :D jsem umrela proste :D
#90 ShadowKittyGirl#89 Car: Holt ne všem to věčné zfimovávání dokolečka dokola svědčí… Viděla jsi Pychu předsudek a zombie???? :-)
:-) Njn naivní to je, ale kdysi se mi to hodně líbilo :-) Že jo? Jsou stejně starý jak já :-)
Právě no :-)
Horší pohádku jsem snad neviděla nikdy, ale té Karkulce dali asi zahulit nejvíc si myslím… :-/
jj to je přesně ono, měli poučit, že neuposlechnout varování přináší problémy, trest a tak podobně, ale postupem času, jak se lidi stávali kultivovanějšími, daly pohádkám nakonec štastný konec. Ono ty pohádky bratří Grimmů původně skutečně připomínaly spíše horory :-/
jj jsou všelijaký syndromy, ale oni i autisté byly považováni za děti posednuté dáblem a to se týkalo většiny psychických nemocí, prostě co si neuměli rozumě vysvětlit bylo automaticky nadpřirozené :-/
jj Freak Show :-) Kde se asi vzala Sněhurka a trpaslíci, že? :-)
Ty sis to googlovala? Nechápu :-) ale jak už jsme říkali, je to podobný, tak to možná někdo vložil k tomu cos našla jako tag :-/
#91 Car#90 ShadowKittyGirl: píchu kdysi davno :D
Karkulka no :D
no prave prislo se na to ze lide stastny konec potrebuji a pak amerika a ty filmy na tom zacali obecne stavet ze jo… no prave :D driv to byli fakt horory prave :D
ty jo tak se divim autismus jako posednuti od dabla … chapu no :-( je to ale zvlastni proste jak se tohle stane
jo no :D a jako obecne Freak Show nebylo spatny Ahs, mam hodne rada :D
spis jsem se koukala obecne po tech syndromech a narazila jsem na ten vlčí, a pak kdyz si do obrazku zadas tu poryfirii tak ti tam fakt vyskoci Edward u toho jsem se rozsekala teda :D ne asi..
#92 ShadowKittyGirl#91 Car: Aha no, já myslela tu novou verzi se zombíkama :-)
Proč měl ten vlk zobák nikdy nepochopím… :-)
Tak o tomhle by se dalo asi polemizovat hodiny no…
Tak oni když mají ty záchvaty, tak vydávají všelijaké zvuky a jo, bylo to za to považovaní a matky takových dětí často skončili na hranici, protože si lidé mysleli, že jsou čarodějnice a mají ty děti s tím dáblem a tak, prostě hrozně smutný, no…
jj ale Dandy a ta jeho matinka byli na té sérii nejlepší :-)
Tak ono já si myslím, že lidi s porfírií se od běžných lidí na první pohled nijak neliší, takže je nemůžeš hledat v obrázcích, ne?
#93 Car#92 ShadowKittyGirl: tak to urcite dalo no :D
je to zvlastni a smutny zaroven :-O
tak to urcite, nejlepe zahrane Finnem Witrockem :-)
heled jak rikam tohle mi tam proste vyjelo nijak extra jsem se zase po tom nepídila
#94 ShadowKittyGirl#93 Car: Nevím, jak se jmenuje ten herec, ale Dandy byl rozhodně ten nej :-) Možná i v celé AHS – po Kaiovi si tak trochu říkám, že pro ty psychopaty asi slabost, což je na pováženou teda… :-/
Tak jasně, já jsem spíš myslela, jestli ti to fakt ty nemocné lidi ukázalo, protože jsem to neviděla, to je vše :-)
#95 Car#94 ShadowKittyGirl: presne tak :D tak ted uz to vis Finn Witrock :D jo no :D to mame asi stejny hele :D no co ja jedu psychopaty a mrchy :D takze taky nic moc :D
jo tak chapu :-) no jako jen jeden oblicej a ten byl divny hodne takze si myslim ze to bylo spis i k jine nemoci :D
#96 ShadowKittyGirl#95 Car: Mrchy mě taky baví, Kath jsem skoro fandila, když chtěla zabít Elenu :-) A v super drbně byla Blair taky nejvíc a i ve spoustě jiných situcích a seriálech jsem na straně padouchů, no a Damon, taky asi mluví za vše :-) Psychopati tohohle typu jsou nový neokoukaní a i proto asi tak super :-)
Aha, no chápu. Ono se je to stejně nemoc krve si myslím sloučená s alergií na světlo ne? Jakože google by mi to asi řekl ale tak nějak mám zažitý, že to znamená tohle, ale jak se to projevuje a tak, to nevím, no…
#97 Car#96 ShadowKittyGirl: presne tak ja taky :D me to taky bavi prave :D
jasny :-)
#98 ShadowKittyGirl#97 Car: Koho ne? :-D
#99 Car#98 ShadowKittyGirl: že? :D no jinak Rick bude uz v dalsim dile TO tentokrat potvrzene :D
#100 ShadowKittyGirl#99 Car: Super, těším se :-)
#101 Car#100 ShadowKittyGirl: ja taky a Davina bude hostovat takze se moc tesim :D
#102 ShadowKittyGirl#101 Car: jj četla jsem synopsy, ale moc to nějak nechápu… Uvidíme no… :-)
#103 Car#102 ShadowKittyGirl: uvidime no beztak tenhle dil bude pecka urcite uz jen proto kdo tam hostuje :D
#104 ShadowKittyGirl #105 ShadowKittyGirl#103 Car: Tjn :-)
#103 Car: Určitě se má Rick objevit jen v jedné epizodě?
#106 Car#105 ShadowKittyGirl: to netusim v kolika ale v teto rozhodne
#107 ShadowKittyGirl#106 Car: jde to zjistit? Mi připadá, že když štábu říkal, uvidíme se v TO nemyslel jen na těch pár scén… a pokud jo, tak se kolem toho nadělalo zbytečně velký halo.. :-(
#108 Car#107 ShadowKittyGirl: no tak k tomu jsme se uz dobrali :D ze tam byl asi na minutu :D
#109 ShadowKittyGirl#108 Car: Tjn, ale proč se kolem toho tolik nadělalo, to jsme ještě neprobrali, myslíš, že další sezona se bude odehrávat v Mystic Falls? :-)
#110 Car#109 ShadowKittyGirl: to taky nevim kord kdyz nina tam nakonec nebyla, no nicmene pochybuju podle me v MF bude tak max prvni dil a pak se vsune dej do NO
#111 ShadowKittyGirl#110 Car: Já myslela, že tam už se Hope ani nikdo z nich nikdy vrátit nemůže, ne? Jinak by riskovali, že se vrátí prázdnota a půjde po Hope… Možná se pletu, ale stěhování do MF dává smysl… Elena s Damonem tam stejně nežijí, tudíž je nepotřebují, jen Matta, Car a Ricka, což jsou přesně ti herci, které ukecat dokáží a pak už se v tom Plecka zase může vrtat a štourat dle libosti… Už asi naposled teda, ale vsadím se, že si to epicky neodpustí…
#112 Car#111 ShadowKittyGirl: no takhle jasne ze ne, ale vis co ja to myslela spis tak ze stejne Freya prijde na neco minimalne v prvnich 2 dilech aby se mohli vratit klasika vis co… jako samozrejme ze dava, ale co my vime jak to ta krava vymnoukne… no to jo jako minimalne Zacha a Matta asi jo ne asi… no jako jsem zvedava jestli se ji povede ten jeji navrat to se po*eru jestli jo :D nicmene muzes zkusit serial The 100 :D
#113 ShadowKittyGirl#112 Car: Vymnoukne :-) hihi :-) A Candice nám slibovala, tak se uvidí, zda kecala i v tomhle nebo ne… Každopádně jestli bude příští sezona už poslední, tak pro ní snad nebude mít smysl rozjíždět milostný trojúhelník ve stylu Car neví zda Ricka, či Klause, to by totiž byl nejen přesně její styl, ale taky na palici :-)
100 jsem viděla asi první dva díly, když to začalo a furt nějak čekám na dabing no,,, asi marně, ale vždycky jsem si našla něco, co mě prostě zajímalo víc i když se mi to taky líbilo, to ne že ne… :-)
#114 Car#113 ShadowKittyGirl: jo presne co zase vymnoukne :D no ja nevim no :D dle vsech tech rozhovoru a clanku pokud nelhala tak se neobjevi ale to se uvidi no :D no asi tak nejak…a ja si myslim ze poseldni bude ono jako a spin off je 5 let docela slusny jako :D mohlo by jim to sakra stacit, no jansy pro ni by to bylo presny ale podle me o tom nikdo nestoji :D
jo takhle, tak to uplne nevim jest ise dockas no, jako jo taky bych asi rada dabing ale kdyz neni tak na to proste kaslu a jedu co naplat :D chapu :-)tam jsou taky postavy ktery si hned zamilujes
#115 ShadowKittyGirl#114 Car: :-)
Jak to, že zase najednou neobjeví? Vždyt Plecka řekla, že pokud bude 5. série, bude i Caroline :-) To je žvanilka fakt… :-)
tjn je to slušný číslo jen to zakončit nějak se ctí, blbý je, že podle mě by ještě něco vymyslet klidně mohli, protože kvalita TO je úplně někde jinde, teda bez většího vlivu Plecky, ale blíží se 5. série a ta je pro všechny seriály tak nějak krizová… tak uvidíme, jestli uvidíme :-)
To je jasný že ne, ale je to její epic style dva upíři vs. jeden člověk – dva muži vs jedna žena. – zlý vs. dobrý a tak dále a tak dále až do : We are feeling soooooooo Epic… But moment, no, we are dead… but its ok, because it was so epic. You are happy? Because iam :-) – logika vola teprve po smrti jsou všichni štastní… Tak proč se sakra celých 8 let snažili zůstat naživu, hm?? :-)
Třeba ještě jo a kdyby ne, na slovensku to už je…
#116 Car#115 ShadowKittyGirl: jako uprime ja uz fakt nevim ona toho nakecala uz tolik ze je tezke necemu verit :D
je to hodne slusny vetsina konci po prvni druhe serii takze jako hodne dobry, ale ano chtelo by to konec na ktery se da koukat aspon trochu :-) jako ja to budu mit pristi rok touhle dobou asi trochu na štíru se serialama teda ne primo touhle dobou to uz bude v pohode, ale spis az budou vsechna ta cervnova a kvetnova fnale :D
no to je pravda no :D ja uz zacinam nesnaset slovo epic :D ne asi :D po smrti to musi byt fakt fajn, presne tak snazi se zustat nazivou a pak bum :D
aha no tak tam je o to asi zajem nebo nevim jak to mam lip vysvetlit :D jako kdybych mela cekat tak se asi nikdy nedockam takze kalsu na to
#118 ShadowKittyGirljo zrovna Pilot u stovky me taky docela zaujal
#116 Car: To je bez debat, ale Car zdá se opravdu bude a snad spolu budou více nežli jen telefonovat :-)
Tjn, nerada bych aby se opakovalo to Peklo jako u deníků :-) – beztak ale skončí taky všichni v tom jejich společném nebi…
A kdo ne? :-)
Ne asi, minule to řekl Archer a já to vzteky vypnula :-) Prostě Epic, epic, epic..... vždyt to říkám, kdyby umřeli hned, bylo by to pro ně asi lepší…
Oni slováci celkově víc ty seriály kupují a vysílají… Vezmi si telenovely, tam furt jedou, zatímco u nás vůbec… Chápu a pilot dobrý byl, jen je to prostě dost náročný na sledování no…
#119 Car#118 ShadowKittyGirl: snad… :D snad?! :-D delas si srandu :D suprrr no uz ted se hazim do klidu…
no jako made by Plecka to budou deniky No.2 bohuzel
pravda :D
to je pravda no :D asi u nich vic koukaj na bednu nebo nevim :D
#120 ShadowKittyGirl#119 Car: :-D tak to byla super reakce :-) ale s tím klidem bych ještě počkala, radši, aspon si ušetříš ten šok pak :-)
To bohužel asi ano, ale už vidím Salavatorovi, jak jsou z nich nadšený, že se jim naserou i do nebe :-)
asi jo no… naše televize by si z nich měly vzít příklad…
#121 Car#120 ShadowKittyGirl: no ja uz jsem se hodila do klidu a zatim to neresim – radsi :D aktualne mi bezi Teen Wolf akorat :D
to jo no :D to se snad nestane
#122 ShadowKittyGirl#121 Car: chápu, ale pobavila jsi mě :-)
:-D
#123 Car#122 ShadowKittyGirl: no bojim se toho ale i tak :D
#124 ShadowKittyGirl#123 Car: :-) KOlik ještě dílů TW a jak to zatím vypadá? Další průšvih na obzoru?
#125 Car#124 ShadowKittyGirl: prosimte posledni ctyri finale bude 2.rijna :D takze jsem na to docela zvedava, nicmene jako jak bych to rekla furt se to tak nejak toci uprime me to uz ani nebavi furt to samy dokola, ta prvni pulka byla lepsi navic furt cekam na ty stary postavy a ty furt ne a ne se vratit takze jako jestli tam prijdou na posledni dil dva tak to fakt ma hodne cenu no…navic bez toho Stilese je to tam taky takovy nevim no… akorat ted uz konecne byla Scalia Kiss
#126 ShadowKittyGirl#125 Car: Tak u deníků a krásek to bylo to samý, taky se vrátili jen na minutu i mín :-)
Co je se Stilesem????? Nebyl hlavní postava náhodou? Jakože se tvrdilo že bude konečně stydia a tak…
Scalia kiss To bylo teprve ted? O těch už jsem myslela že jsou pár déle…
Sakra, já se fakt musím dodívat, už vůbec nic nevím,… ale na finále se nejspíš juknu… Hlavně aby to Malia přežila, ale když je se Scottem tak pravděpodobně jo…
#127 Car#126 ShadowKittyGirl: no ani ne, ale to jsem psala v mejlu, odesel nejdrive kvuli zraneni ktere si zpusobil pri nataceni nejakeho filmu a pak se a to stejne vykaslal..nechapu k cemu cela Stydia akce
no Scalia kiss ano no… jako popravde taky hodne na rychlo vztah ne nejsou parem nebyli ani na dva dily
podivej se jako neni to spatny serial _:) rozhodne stoji za to se dokoukat tam kde si skoncila
#128 ShadowKittyGirl#127 Car: jp, tak tohle už jsme opravdu řešili, ale tak Scott a Malia, dobrý vztah, či nikoliv podle tebe? A Stilesův odchod v seriálu vypadal jak? Neumřel, že ne?
#129 Car#128 ShadowKittyGirl: muj nazor je, ze oba si zaslouzi konecne nekoho, ale je to stejne co plati i v tvd, spis mi to prijde ze po to mco dali dohromady Stydii tak si na sebe zbyli proste… no neumrel a odchod on to byl takovy odchod neodchod on totiz v 6A byl asi na 3 dily, vlastne tam byl vic nez ted v 6B…