Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Fotografie k první epizodě

Fotografie k první epizodě

Přinášíme vám fotografie k první epizodě sedmé série The Vampire Diaries. Na fotkách si můžete prohlédnout členy, kteří patří do Lilyiny rodiny, nechybí ani Stefan, Damon, Caroline a Bonnie.

27 0
31.8.2015

Foto: CW

  • e1-fc0a5887f501f9327c2a070260938399.jpg
  • e2-0401a26f83332621892cb78ecc3591e7.jpg
  • e3-b1bdd4c7bcd0f50c590471cb4c088d61.jpg
  • e4-5649dd429ee243babfd618559d805d3d.jpg
  • e5-136ca53eda9aad4c915f11b737d60c19.jpg
  • e6-a52c729b3e60d7cdd8f38ef2ab0c27e8.jpg
  • e7-066d30a37b6135ef56c33866f30dd8c6.jpg
  • e8-c5a72ca0af9c606b18566975e73b265d.jpg

Diskuze /48

JeremyFall

Vypadá to zajímavě. :)

#2 Stelly
31.8.2015 | 18:36:41
Stelly

#1 JeremyFall: Zajímalo by mě jestli ten „masakr“ bude v současnosti,flashbac­ku nabo budoucnosti :O :D Jinak Bonnie to moc sluší :3

#3 Car
31.8.2015 | 19:15:41
Car

#2 Stelly: fotky jsou už nějakou dobu na fb ve skupině a ano vypadají hodně dobře :-.)

31.8.2015 | 21:20:25
Madafaka888

Na Dameonovi je videt že od první serie trochu zestárl :) Za to Stefan pořád stejnej :D

#5 Car
31.8.2015 | 21:25:18
Car

#4 Madafaka888: taky mi to tak přijde :D ale ty ženský mi přijdou docela stejný, Bon akorá mění účesy a ty jí jednou omladěj podruhé zase ne, ale Car mi přijde třeba taky furt stejná

31.8.2015 | 22:04:42
kombinacnipaka

Car je hlavně těhotná takže to s ní ve VD nevidim na dlouho .. :)

#7 google147 #10 RoseMary
31.8.2015 | 22:15:30
google147

#6 kombinacnipaka: Tohle v dnešní době není problém – volné oblečení, speciální úhly kamery, budou ji zabírat jen v detailu a pro jiné záběry použijí dublerku. Není to první seriál, kde to budou řešit

#8 Car
31.8.2015 | 22:25:48
Car

#7 google147: přesně tak .-)

31.8.2015 | 22:39:08
Rachel

nebo z ní udělaj zázračně těhotnou

1.9.2015 | 6:38:47
RoseMary

fotky vypadaji docela dobre uz se na sedmou serii docela tesim.myslite ze bude i osmicka?mohla by byt a myslim ze by nebyla spatna nebo ne?zbytecne resit osmou serii kdyz jeste ani nezacala sedma ja vim jenom jsem se chtela informovat na co se mam tesit a netesit.
#6 kombinacnipaka: caroline je prece tehotna v knizce takze by mozna mohla byt tehotna i v serialu.no uvidime nechame se prekvapit.

#11 Car #20 Ivčí
1.9.2015 | 14:30:35
Car

#10 RoseMary: tak teď už mi nepřijde, že sleduješ jen ze setrvačnosti :D

#17 RoseMary
1.9.2015 | 15:25:50
lusinda147

Tesim sa uz nech to ide :)

1.9.2015 | 19:48:41
LostArrow

Sice bych to viděl nerad ale byl bych radši kdyby to nějak důstojně ukončili nejlépe happyend protože ať si řikáte co chcete tak sorry ale to že budou deníky prakticky bez jedné z hlavních postav tak je víc než blbý :D Kdyby ukončili a udělali spinnoff kde by byli Salvatorové a 2 série pokračovaní a jak skončili jejich osudy s kým je Car co se stalo s Jerem atd ale jestli budou v 7 sérii dělat že Elenu už nezachrání a přestanou jí řešit tak je to vážně výsměch :D Jasný co možou dělat když už tam Nina nechce hrát ale přávě proto to měli radši ukončit nejakým takovým způsobem…No co uvidíme jak to pojmou ^^ Ale už to nebude ono :)

#15 RoseMary
1.9.2015 | 23:43:36
kllenka

hmm......dva bratři co bojují o jednu dívku…už dávno neplatí, navíc hl.postava je fuč… můj oblíbený seriál a podstata seriálu je pryč …tak uvidíme co z toho vzejde..

#17 RoseMary
2.9.2015 | 17:46:29
RoseMary

#13 LostArrow: souhlas bez eleny to uz vazne nebude ono bez eleny si ten serial nedokazu vubec predstavit psala jsem to tady asi milionkrat a napisu to s klidem znova serial bez elny pujde naprosto do kytek a jestli se ji celou serii budou snazit zachranit a nakonec to vzdaji tak na ne budou akorat lidi nastvany teda aspon lidi jako jsem ja.

3.9.2015 | 14:57:01
Car

nezapomínejte na to, že příběh je primárně o Salvatorech ;-) a Elena tam byla hlavně na jejich rozptýlení, nebo spíš na jejich sbližování, když to řeknu takhle ;-) a vzhledem k tomu, že nikdo neví, jak se to bude vyvíjet dál, je celkem zbytečný tady teď prohlašovat, jak hrozně k ničemu to bude bez Eleny – znova připomínám, že to není JEN o Eleně…

#18 RoseMary
3.9.2015 | 15:05:47
RoseMary

#11 Car: ted uz sleduju jenom ze setrvacnosti ted uz ano.kdysi jsem se na kazdy dil tesila jak mala ale ted uz ne.cetla jsem vsechny knizky co existujou,videla jsem vsechny dily serialu ale nekdy v pulce pate seria jsem na tom prestala byt tak zavislsa a stahovala dily jenom proto abych se dovedela co se v nich stane a jak k cemu dojde.knihomol jsem dotedka ale the vampire diaries uz jaksi neni muj styl cetby mozna to je vekem mozna zmenou zajmu mozna…ja nevim ja sama nemam nejmensi tuseni ale vim ze existuji daleko lepsi knihy a momentalne jsem zazrana do padesat odstinu sedi.
#14 kllenka: ja si myslim ze posledni dobou bylo the vampire diaries spis o tom ze uz si konecne udelali v zivote jasno elena se rozhodla s kym chce byt,potom se stala clovekem potom ji nechali jakoby umrit a ted si nejakou tu chvilku pospi v rakvi.damon bude mit spatky sve psychopaticke vrazedne ja…hmmm nejak se mi cely vyvoj serialu silne nelibi,ale uvidime.nechame se prekvapit.

#19 Car #21 kllenka #23 LostArrow
3.9.2015 | 15:22:26
RoseMary

#16 Car: jenomze eelna byla sest let jednou z hlavnich postav a me osobne pripada ze cely serial bez ni pujde naprosto do haje.

#19 Car
3.9.2015 | 15:24:46
Car

#17 RoseMary: no ale to si trochu protiřečí ne? dyt před 2 nebo kolika dny si psala přímo sem, že se pořád těšíš na další sérii a že se nemůžeš dočkat…ale tak to je fuk…
#18 RoseMary: no to sice byla, to je pravda ale bylo to hlavně kvůli Stefanovi a Damonovi, protože se jim takříkajíc ,,připletla,, do cesty…a myslím si, že za tu celou dobu co seriál existuje se tam vyskytli a vyskytují mnohem zajímavější postavy, které se mohou teď konečně vyvíjet více a může se jim dát větší prostor

#22 Stelly
3.9.2015 | 15:57:04
Ivčí

#10 RoseMary: Mám takovej dojem, že vampíračky nemůžou být těhotný a navíc by to měla tak se Stefanem, kterej zase nemůže nikoho oplodnit, takže knížka neknížka, podle mě to budou řešit spíš tím maskováním..

3.9.2015 | 18:23:37
kllenka

#17 RoseMary: no…mě tam jiný vztah mimo D a El nijak neoslovil..jo tak trochu Car a Klause, ale to vše je pasé…njn..jsem asi romantička, ale to mě na seriálu bavilo. Teď už to není dle mne ono. Uvidíme co tam navymýšlejí, ale jak jsem psala mě to asi moc neoslní…ale i tak chci znát konec…(knížku také vždy dočtu do konce, i když mě nebaví)

#25 RoseMary
4.9.2015 | 16:27:29
Stelly

#19 Car: Souhlas ;-)

Navíc já vás lidi nechápu,když tam Elena je pořád si stěžujete na to jak je tam přebytečná,jak jí nemáte rádi,jak jí pořád zachraňují,at­d......A když je konečně pryč,tak jste zase taky všichni naštvaný,protože bez ní to nebude ono a protože byla jednou z hlavních postav…Mě přijde,že se až moc bojíte změn,místo toho abyste uvítali,že seriál může dostat nový směr,možná dokonce i lepší…Tak akorát řešíte Elču…Jo chápu,že vás v 1. třech sérkách bavila,ale na druhou stranu ty další tři se to skoro zase točili jenom o ní a naprosto to (podle vás) zkazili…Takže by jste se mohli trošku zamyslet.....

A podle mě musí se snažit aspoň trochu snažit najít způsob jak zachránit Elenu,musí(aspoň podle mě) se to tam objeví jako ne v popředí příběhu,ale aspoň v jedný edpizodě… ;-) Můj názor! :-)

#26 Car
5.9.2015 | 9:09:31
LostArrow

#17 RoseMary: Jojo :D Taky jsem od 4 série hodil facepalm a bylo mi jasný že to s tím jeho dvojníkem snad nemyslí vážně :D Od té doby to šlo viditelně dolů jako joo bylo to zajímavý ale moc překombinovaný třeba s tou Katharine a nemocí mohli trošku rozvést nebo tak něco přišlo mi že to celkem uspěchali :D Nebo Matt a Rebeka taky mohli ukázat víc :D (možná je to v The Originals na to jsem ještě nekoukal :P) Proto řikám že si myslím že teď už u toho seriálu zůstali lidi hlavně pro to že tam jsou tak fajn charaktery a pro to jak se to vyvine s Elenou a Damonem :D Jako promiňte ale jestli mi chcete říct že ti 2 nebyli hlavním tahákem seriálu tak se zasměju :D A celkově když jsem se díval na 5? Asi 5 sérii mě tak napadlo kdo může umřít a jedinej kdo mě napadl tak byla Bonnie, Jeremy znovu Alaric ale určitě né Elena :D Bylo by to nelogický absolutně >.< Ale no co už :D Stalo se ale neumím si to teď bez ní představit nejspíš poslední nebo maximálně předposlední série bez ní :D No uvidíme co z toho vyrobí ^^

#25 RoseMary #26 Car
5.9.2015 | 11:31:05
lusinda147

Ja verim ze do uplne posledneho dielu daju aj Elenu a pekne to ukoncia, teda duuufffaaaammm !!!:)

#25 RoseMary
5.9.2015 | 20:55:10
RoseMary

#21 kllenka: souhlas vztah damon and elena byl proste nejlepsi a naprosto dokonaly teda aspon podle me.miluju je pohromade a tada spis milovala predtim nez to elena ukoncila abych byla presna.ne ze bych ji vylozene milovala mela jsem i daleko oblibenejsi postavy ale do toho serialu proste tak nejak patrila…
#24 lusinda147: treba to tak nakonec dopadne no uvidime.
#23 LostArrow: souhls par delena byl proste hlavni tahoun a nekteri ten serial sledovali prave kvuli tomu nebo spis jenom kvuli tomu jak se to mezi nimi bude vyvijet.elenina smrt byla naprosto nelogicka abylo na tom videt ze se ji proste potrebovali honem rychle zbavit,tak tam hodili lek na upirstvi…ja osobne jsem the vampired iaries sledovala prave kvuli tomu abych vedela jak se to mezi nima bude vyvyjet a vazne uvazuju nad tim jestli budu sledovat sedmou serii.

#26 Car
6.9.2015 | 14:36:28
Car

#22 Stelly: díky, alespoň někdo se mnou souhlasí :-D Elena byla super postava, není to tak, že bych jí něměla ráda ale přece jenom co by tam s ní ještě řešili v té 7 sérii? to by se s Damonem zase furt scházela a rozcházela jako tomu bylo doposud? nebo by je konečně nechali být spolu a byl by to jeden velký cukrakandl? at si říká každý co chce ale myslím, si že fanoušky právě tyhle jejich eskapády docela bavili, a kdyby to pokračovalo i ted byla by to spíš už jen nuda…proto dávám šanci jednak novým herců, kteří to tam mohou konečně trochu rozproudit stejně jako to tam ve třetí řadě rozproudili naši oblíbenci z The Originals a zároven bych byla dala větší prostro Enzovi, konečně Mattovi – protože ačkoli tam byl doposud nanic, myslím si že jako herec hrát umí akorát prostě nevím ale doposud tam nebyl ničím zajímavým tak třeba ted…no a pokud chcete nějaký super vztah tak opět at se to líbí nebo ne ale bude to prostě Stefan a Caroline no…chápu, že hodně lidem se to příčí ale na druhou stranu myslím, že tihle dva mají hodně fanoušků i tak :-) a já jím to přeju :-)

jinak zbytek tvého komentáře absolutně souhlasím!!!!! lidi si stězujou pořád když tam byla a ted když není tak taky :D nechápu to, a je to pravda seriál čas od času chce změny, protože v tom tkví právě ten úspěch…a když to bude nějaká super změna třeba i ta 8 série bude…upřímě ano ty první tři série byly super a pak jak píšeš pořád Elena, Elena, 6 teda byla podle me nejlepší kdybych měla srovnat 4,5, a 6, a proč? přesně z toho důvodu nadcházejících změn a vyvíjení nových vztahů,spřátelení se Damona a Bonnie nebo svatba Rick a Jo…( teda potom co ji surově nechali umřit, že…) zajímavost v podobě Kaie, návrat do minulosti v podobě Lilly, prostě za mě tahle série super :-)
#23 LostArrow: hlavním tahákem seriálu byli vždycky bratři Salvaroři nikoli samotná Elena ;-) ta tam měla být vždy mezi nimi ;-) myslím že s jejím odchodem nikdo nepočítal ale Nina Dobrev se prostě tak rozhodla tak to tak musímě brát, navíc ono se asi toho happy endu všichni dočkáme, vzhledem k tomu, že Nina poslední dily v TVD přislíbíla, takže klid…
#25 RoseMary: vztah Elena a Damon nejlepší? když pomenu jejich přehnaný emoce, věčný dávání se dohromady a hádky? no možná :D nevím proč ale mě se spíš líbíla s tím Stefanem tedy…oni to měli možná ,,nudnější,, než tihle dva za to stabilnější podle mě a mnohem víc procítěnější, ale to bude asi charakterem osobnosti, protože i takhle si představuju doopravdý vzttah já ;-) proto to takhle beru ;-) myslím, že většina fanoušku za tím seriálem vidí víc než jenom Elenu a Damona :D hele to by mě zajímalo jak by jsi to jinak udělala nebo jak by jsi to vymyslela lépe s tím, aby Elena zmizela, když to potřebovali nějak v rychlosti zazdít…to za 1) za 2) už tu zase píšeš o tom, jak nevíš jak budeš sledovat 7 sérii když pár příspěvku nad píšeš, že sedmička bude super a jak se na ní těšíš :D ty jo řeknu ti teda, takhle bych to taky chtěla pořád měnit :D

#27 Stelly #29 LostArrow
6.9.2015 | 16:28:17
Stelly

#26 Car: Přesně :-) Ty jseš jedna z mála lidí se kterýma ve většině souhlasím :-) Ale jinak fakt jako nemá cenu řešit Elenu,když už se Nina rozhodla ;-)

#28 Car
6.9.2015 | 18:51:07
Car

#27 Stelly: jééé díky moc to jsem ráda a nápodobně :-) vážně to nemá cenu, je to prostě rozhodnutí Niny a je třeba ho respektovat a vážně si nemyslím, že to bylo/je celé jen o Eleně možná to tak vypadalo, ale jsem ráda, že se to ted změní, já se třeba hrozně těším na ten vztah Stefana a Car, mohlo by to být skvělé oba dva si zaslouží někoho normálního konečně :-), jsem taky zvědavá na Ricka jak se popere s tou ztrátou :-( a pořád tajně doufám, že tam Jo nějak vrátí, protože v TVD jde přece všechno :D

6.9.2015 | 19:15:36
LostArrow

#26 Car: Eh omlouvám se jen se línej to číst celý a nějaký útržky jako že Nina slíbila že v posledních dílech bude tak to už dostanu svůj happy end mi stačí :D Mě šlo o to že kdyby se tam už neukázala vůbec tak by to bylo na nic :o) A promiň ale to že je to jen o Salvatorovích tak to nesouhlasím to je jako kdyby si řekla že Chuck je jen o Chuckovi a kdyby umřeli všichni co jsou s ním by bylo vph :D (Pokud si Chucka neviděla tak promiň :( :D ) Prostě jde o to že ona je normální hlavní postavou jako každá jiná nebyl nikdy jedinej náznak myslet si něco jinýho :D Jako jo když se na to díváš z nadhledu tak můžem uznat že Salvatorovi jsou hlavní postavy ale podle toho co se tam celých 6 sérií odehrávalo nemožeš říct že Elena tam byla jen jako doplňková a postradatelná postava :D Jinak s tím že se na konci seriálu ještě ukáže TVD nepřijde o jednoho fanouška :P :D Já už se bál že jí odstřihnou nadobro ^^ Dík, jo a přečtu si to celý jen co se vyspím :D

#30 Car
6.9.2015 | 20:29:20
Car

#29 LostArrow: jo v pohodě nedivím se :D spíš to pak byla ke konci reakce na uživatelku RoseMary… ale neboj mohu tě ujistit, že Nina Dobrev má v plánu se v poslední série vrátit na poslední díly a společně (snad) s Damonem jejich lovestory uzavřít, furt sice nedovedu představit, Damona jako neupíra je to divný a moc se mi to nelíbí, ale pokud je to v plánu tak se nedá nic dělat :D, byla bych asi nejspokojenější kdyby Elenu nechali upírem…to aby zmizela mohli udělat i jinak a ne tím blbým lékem…stejně to, jak se tam ten lék objevil je podle mě blbost… jojo viděla v pohodě :D no já nevím tak přece jenom původně jsou to Stefanovi deníky že jo :D ale myslím, že nejsem jediná, kdo si myslí, že to celé není jen o Eleně ale především o bratrech :D ale tak to nevadí, každý má svobodný názor se vyjádřit a je to tak v pořádku :-) takže no problem :-) já ale nikdy nenapsala, že El byla jen doplněková posrava a už vubec jsem nenapsala postradatelná to zase vůbec…a pokud to tak vyznělo, tak vážně nebylo, protože to samozřejmě není pravda, ale tak uznej co se tam dělo ty poslední tři série…to prostě bylo až trapný prostě i v seriálu to kolikrát zaznělo, že je vše jen pro Elenu a jak psala Stelly lidé se asi bojí změn ale vůbec to nemusí znamenat konec pro seriál to si řekneme v průběhu sedmičky… nikdy ji nechtěli odstřihnout, ona se tak rozhodla, a podle mě i ona sama ví, že by asi všechny hodně naštvala kdyby se už nevrátila, takže jí vlastně všichni můžeme poděkovat, že se ještě na pár dílů vrátí…někdě bylo řečeno, že ona věděla že bude Elenou jen 6 let…kdo ví co je na tom pravdy, já jí mám ráda jak v reálu tak jako Elenu a rozhodně respektuji její rozhodnutí, jen si myslím, že už je načase dát prostor ostatním postavám, tot vše

#31 LostArrow
6.9.2015 | 20:39:09
LostArrow

#30 Car: Jojo to jsme dva :D To aby byli oba upírem by bylo asi nejlepší a pokud to ukončí tak že budou na konci oba staří šťastně umírat a kolem všichni jejich upíří mladí kamarádi to by mě naštvalo asi nejvíc :D No trošku mi to tak přišlo ale dobrá :) Ale pokud se na konci vrátí tak tím pádem mi je to jedno a můžou být klidně dalších 20 sérii :D Jde mi jen o to aby konec nepodělali -.- Na to jsem už háklivej z některých serošů :D Já na to koukám hlavně skrz ty postavy protože jo něco je tam nelogický a moc překombinovaný…Zby­tečně moc :D Ale je to super oddechovej seriál kde se nemusím bát že tam může každou chvíli někdo umřít a i tak je to zajímavý prostě pro mě ideální seriál a když se na konci ještě Elena ukáže tak to klidně bez ní pár sérii přežiju ^^ No uvidíme aspoň mám důvod těšit se na 7 sérii :)

#32 Car
6.9.2015 | 21:01:06
Car

#31 LostArrow: mohli ji nechat upírem a celou tu komedii s lékem naprosto vynechat…existuje mnoho jiných možností jak ji někam tzv. ,,uklidit,, než to skončí a klidně mohla být upírem dál, nevím no je to pitomý podle mě, Elena si pak už na to zvykla, že je upír :D jako náznaky tam byli pořád, že chce být člověk ale stejně…no jako to se říká ted že jo,…je dobrý že mají vrátka otevřené, ale kdo ví co se stane za rok za dva že jo…ale snad to tak bude, no i tak tam už umřelo dost lidí, některý fakt dobrý viz Šerifka, Jo, Jenna a další že…záleží na sledovanosti sice, ale víc jak na dvě série i s touto to tedy nevidím :D

#33 LostArrow
6.9.2015 | 21:24:55
LostArrow

#32 Car: Jop přesně tak ^^ Radši bych kdyby byla upírem a žili šťastně až do náletu mimozemšťanů :D Díky tomu měli víc možností a byla trochu samostatnější :/ No uvidíme jak to vymyslí :D A jop na to že je to spíš takový akční lovestory komedie tak tam umřelo dost lidí no :D Jinak pokud by se na konci oběvila Elena tak bych byl rád kdyby sérii bylo co nejvíc :D Ale bohužel vzhledem k tomu že asi není moc lidí co já, kteří na to koukají a jsou rádi že můžou sledovat sice občas překombinovanej ale seroš ale pořád jde o to prostředí lidi atd…No doufám že to ještě vydrží pár let :D A ano taky si myslím že nevydrží ale musím doufat :D ^^

#34 Car
7.9.2015 | 22:01:07
Car

#33 LostArrow: jo přesně tak…podle mě totakhle akorát zmrvili, ještě když se Elena pak už smířila s tím, že je upír a pak jako najednou změní názor ? a nesmyslně se objeví lék? aha? :D tak jako nevím no…prostě celé jinak… to mě taky docela stvě kdo všechno tam umřel…i ta Liv mě mrzela pak i když jsem jí nemusela…a to že Tyler už taky ted v 7 nebude účinkovat jako taky mě to štve…není to sice moje oblébená postava ale také sem svým způsobem tak nějak patří že jo to samé Jeremy…ale co no změna je život prostě…ted ještě doufám, že vrátí tu Jo … to je moje taky hodně citlivý téma…jestli Ricka vraceli proto, aby mu ukradli další holku… prý jo slíbila to a počítá se s tím, takže docela ted Nině tu úlohu nezávidím :D půlka fanoušků je pořád ještě naštvaná, že odešla, a když to teda ,,slíbila,, tak to by bylo zase keců, kdyby to nedodržela , přitom je to její věc a její život :D tak přidávám se do tvého týmu, protože já za tohle ráda jsem :-) pořád je to můj nejoblíbenější seriál a nepřekonali ho ani Lhářky :D, tak super, že se shodnem ;-)

#36 LostArrow
8.9.2015 | 18:23:47
google147

Tak tvůrci dost sebejistě mluví o 8.sérii (takže nejspíš mají Paula i Iana na palubě), nakonec to bude tak, že v současnosti budeme sledovat dění, které povede do post-apo Mystic Falls z konce 6.série a pak tam budou pohledy do budoucnosti vzdálené 3 roky a to bude příparava na 8.sérii – bude představena nová mytologie a hlavně bude ukázán záporak a to má být postava, kterou všichni znají.

A vymazané scény ze 6.série jsou teda výborné a u některý docela mrzí, že se nedostaly i do dílů – mimo jiné je tam rozloučení Jeremyho a Bonnie, jeden parádní bratrský rozhovor na téma Caroline a taky absolutně super scéna z 6×12, kde Stefan poprvé naplno přizná své city ke Caroline a to nikomu jinému než Eleně.

#36 LostArrow #39 Car
8.9.2015 | 20:46:25
LostArrow

#34 Car: Přesně tak :D Ikdyž jsem někoho občas nemusel třeba Tylera tak prostě to oni ten seriál tvoří a tím že odejde i jedna dejme tomu né tak výrazná postava tak to nechá v tom seriálu takovou díru :D A to jsem si taky říkal s tím Rickem že chudák tam přišel aby našel další holku a pak se změnil v ochlastu a nadával jak je to nespravedliví nebo se uzavřel a všechny nenáviděl a stal se zase lovcem :D Tak jako ono málo kdo se na to dokáže povznýst a vidět že chce akorát prostě poznat svět a žít svůj život a ne Elenin :D Ale to já vidím ale stejně mě to bude štvát :D Uvědomit si to uvědomím ale stejně jí to budu mít za zlý :D Jinak zajímá mě jak dlouho mi vydrží nekoukat na nejnovější díly :D Asi sem budu muset přestat chodit páč se na to chci pak kouknout najednou :D Aspoň na 6 dílů :D
#35 google147: Vážně? ^^ To by byla paráda kdyby byla 8.série :D

#39 Car
8.9.2015 | 21:42:42
VampKošilka

Elena byla nehorázná brzda seriálu, vzhledem k tomu, že už nejsem Stelena a Delenu jsem vždycky nesnášela, tak pro mě ta postava už opravdu nemá význam. Je to hlavně o Salvatorech, to bylo řečeno několiksetkrát a stále dokola. Seriál je konečně na správné cestě, bude to temnější, akčnější, protože už se nemusí řešit Elena, tak dostanou prostor jiné postavy a zápletky. To že Nina vzala dráhu je jen dobře, už svému účelu posloužila. Je to odemně trochu drsné, ale je to pravda. Krom řešení vztahu s Damonem tam nic jiného nedělala a kolikrát bylo hodně znát, že jí tvůrci cpou do scén, kam se ani nehodí, ale oni už nevědí co s ní. Takže spíš s Elenou to byla nuda a to dle mě pochopila i Nina, že Elena už dosloužila a je tam spíše do počtu. Jsem jediná, kdo se začal culit, když viděl fotku s Damonem a Bonnie? Já ty dva hrozně žeru. Těším se hlavně na ně a Stefa s Car. Lily má docela potenciál, ač jí nemusím, tak to s Enzem nejspíš pořádně roztočí. Ale je pravda, že bych radši viděla Kaie, navzdory tomu, že jsem ho musela nesnášet za to, co udělal svým sourozencům. Slyšela jsem někde, že těhotenství Candy by rádi zakomponovali do příběhu, takže možná bude v TVD malé upířátko…když 5.serií nemohli upíři čarovat, ale v 6.serii se to zázračně změnilo, tak nevím, proč by Car nemohla mít mimčo.

#39 Car
9.9.2015 | 13:22:57
VampKošilka

Jinak tvrdit, že Delena byl hlavní tahoun celé show, to je docela naivní. Já netvrdím, že nebyli oblíbení, ale není to hlavní na celé show, hlavně byli oblíbení nejvíc, když ještě nebyli spolu. Znám plno fanoušků Deleny, co tvrdí, že jejich vztah pokazili a myslím, že všichni víte čím a docela tím i část fandomu ztratili. A znám dost Delena fanoušků, co se na to budou dívat i s Delenou i bez, takže tvrdit, že bez Deleny to nebude ono, je blbost. Dávno to není ono. Jasně, je to váš názor, ale nemohla jsem si pomoct.

10.9.2015 | 12:19:51
Car

#35 google147: tak počkej, 8. série to jako fakt? :D v to jsme ani nedoufala, tak to chci žhavé info:D

#36 LostArrow: právě že nechává no :-( taky nejsem příznivec Tylera ale svým způsobem mi tam i on bude chybět, ten vztah s Liv jsem mu pak přála, protože se zdála být pro něj doceal ta prává :-) no jako u Ricka jsem vážně zvědavá jak ted pozvednou tu jeho postavu…doufám, že to nějak nezkazí nebo, že vrátí Jo to by bylo už asi moc, ale ono co tady moc není že jo klidně by jí dokázali vrátit to si myslím, že není problém, dycky se vyskytne nějaká díra v seriálu, kterou hned zakecají, nebo se o to aspon snaží, tak to já ne to já koukám pravidelně hned jak to vyjde nejdřív v angličtině než se to přeloží, jednak trénink a jednak to prostě chci vidět co nejdřív :D
#37 VampKošilka: jasný no :D taky když už bych se přikláněla k někomu tak jednoznacčně Stelena i když jsem fanatický fanoušek nikdy nebyla, ale rozhodně mi bylo ti dva spolu sympatičtější :-), přesně tak…já taky nechápu což už jsem taky psala několikrát jak někdo může tvrdit že je to o Eleně a ne o bratrech..jsem ráda, že je tu víc takových rozumných lidí :-D , souhlasííím!!!!!! naprostá pravda a ta fotka Bon a Damone je vážně super, mám v plánu ted někdy sjet tu skvělou 6 série znovu, abych si to trochu osvěžila, jednak scény Bon a Damona mě baví, pak ten skvělý díl kde se Damon a Stefan objímají dojetím, že se Damon vrátil…Kai a další…(prostě best série…) také se těším na Car a Stefana a je pravda, že by't je to nereálné tak tady je reálné vlastně všechno tak proč ne i dítě… to spís…taky si myslím, že byli oblíbení hlavně když nebyli spolu…no bohužel no…není to ono, ale podle mě jen proto, že tu 4 a 5 série tolik po…i když to není ono tak to neznamená, že se to furt nemůže vrátit a já doufám, že se tak stane

#40 VampKošilka
10.9.2015 | 15:39:26
VampKošilka

#39 Car: Že je to jen o Eleně? Když to někdo bere takhle, tak není v samém prologu seriálu „Jsem Stefan Salvatore a toto je MŮJ příběh“? V tom případě je to seriál o Stefanovi a né o Eleně a Stefanovi deníky docela jasně prokazují, že to bez Eleny jde. Jop, jak napovídá moje ikona, taky jsem měla radši Stelenu, ale to už je dávno pasé. Rozhodně to byl sympatický pár, taková ukázka dokonalého vztahu. Ale jak jsem řekla, old times. Já ač Elenu od srdce nesnáším, tak respektuji to, že kdysi měla v příběhu docela významnou úlohu, někde do třetí série, kde byla docela drahé zboží(lidská dvojnice), ale pak už to šlo z kopce, jako upírka už neměla žádnou cenu a ničím, krom sebestřednosti, arogance a sobeckosti, do příběhu nepřispěla. A v 5.serii byla už vůbec vidět snaha tvůrců, nacpat jí, kam to je jen možné, jako je třeba ta scéna, kdy nastoupila do Damonova auta, aby se vybourala s ním společně, přitom mu byla jen na obtíž a krom neustálého „Where is Damon?!“ taky nic významného neudělala. Bonnie v obou případech přivedl zpět hlavně Damon, který makal jak mourovatý. Elena v podstatě pomohla bratrům k sobě najít zase cestu, ale přibývající série nás přesvědčují o tom, že by to zvládli i bez ní. A 6.serii?No prosím? Radši seděla v kopce, fetovala bylinky a neustále knourala, místo toho, aby pro toho týpka, bez kterého údajně nemůže žít, něco dělala, tak raději to nechala na Stefanovi a pak mu jen vyčítala, že s pátráním přestal, jako kdyby ona udělala maximum. No Elena je kapitola sama o sobě, nebudu radši už moc psát detaily, prostě od 4.serie už je to postava spíše otravná a násilím cpaná do zápletek, ve kterých ničím nepřispívá. Párkrát jí někdo unese, párkrát se vyspí s Damonem a to je celé. A jinak chápu, že se někomu líbí pár Damon a Elena(ač mě jsou odporní), tak chápu, že tam proto někdo tu Elenu chce, ale jelikož už nekopu za Stelenu a nikdy jsem neměla ráda Delenu, tak mám to myšlení střízlivější a vidím, že je ta postava bezvýznamná, ne sice víc než takový Matt, ale i tak. Elena prostě dosloužila, jak jsem již napsala. A Delena pár byl s prominutím poslední serii nehorázné kýčovité klišé, které se líbí bud fanouškům ohrané romantiky, nebo fanouškům Deleny, kteří jsou zkrátka rádi, že jsou nějakým způsobem spolu a je jim jedno, zda to dává smysl, nebo je to ohraná písen z červené knihovny a ten stardance ve finále tomu na taky moc nepřidal. Samozřejmě nic proti vám moji Delenáci, ale takhle to prostě vidím. 6.serie sice není má nej, ale docela se mi líbí, rozhodně lepší, jak ty dvě předešlé. Damon a Bonnie mají úžasný vztah, Damon se na ní hodně upnul(když jí upřednostnil před Elenou), takže já jsem spokojená, jak se to s nima vyvíjí. I kdyby měli zůstat navěky jen přátelé, tak jsem ráda, že Damon má konečně i jiné priority. Stefan a Car, ti jsou prostě klasa. Ono už je v TVD všechno možné, dle mě i to, že by měli miminko. Pokud Plecka opět vykrade Whedona, tak je to určitě možné.:D

#42 Car
10.9.2015 | 17:44:46
Madafaka888

Chtělo by to sem dát nové postavy na ohodnocení např: Kai, Enzo atd… :D

10.9.2015 | 18:34:45
Car

#40 VampKošilka: já osobně si to právě nemyslím, že je to o Eleně ale jak jsem již kolikrát psala o bratřích Salvatorivic a hlavně teda vypraví to Stefan, že přesně jak je v úvodu, přesně tak souhlasím, měla svou cenu tak do té třetí série a vztah co měla se Stefanem byl naprosto úžasný :-) mnohem stabilnější než ten s Damonem…to prostě nešlo dohromady, pak už bylo fakt trapný jak je dávali dohromady a rozcházeli se jen proto aby se mezi nimi něco dělo prostě hrozný…Stefana mi bylo vždycky hrozně líto…vždycky když tam byl nějaký náznak, nebo scény El s ním..:-( například jak mu ta sv*ně Qeutsiah vymazala tu pamět, to mi ho bylo líto když to chtěl dát s El zase dohromady, jako mě ta Elena vyloženě nevadila…sice ano byla trochu víc ufnukaná, ale že bych ji vyloženě nenáviděla to zase ne…jako upír přesně tak…sobecká, arogantní hrůza…v 5 sérii se mi líbilo akorát jak Nina zahrála tu Katherine…a opět scény ona a Stefan, kdy si myslel, že je to Elena..opět hrozně líto mi bylo Stefa :_( souhlasím, Elena je spojila dohromady zase i Stefan to pak někde v 6.sérii říká a je to tak :-), jo no přesně v poslední sérii byl její úděl absolutně nejhorší…taky se mi to vůbec nelíbilo…:-/ hahah to je úplně přesné :D trapné záplaetky a sex s Damone, hlavně díl 4×07 na který asi většina Delenáků jen tak nezapomene :D prostě trapný i tyhle scény bych si představovla jinak no… přesně tak jak jsem taky již psala několikrát tak 6 série je ucite lepsi nez 4 a 5 :-) a myslím, že 7 má náběh na to aby byla jeste lepsi :-) Stefan a Car jsou :-) moc jim to přeju konečně normální vztah a myslím že mímo v seriálu by bylo dost dobrá oživení kord když tu jde vše :D

#47 VampKošilka
10.9.2015 | 19:36:33
Car

tak tohle je zajímavé Kat Graham v jednom rozhovoru o postavě Eleny:

Kat v rozhovoru také okomentovala odchod Niny Dobrev ze seriálu: „Pro mě to bude celkem divné, že tam nebude. Většinu svých scén v posledních sériích jsem natáčela sama, a tak jsem s ní kromě nějakých flashbacků vlastně ani moc nepracovala, ale Nina je někdo, kdo dával víc než polovinu desetiletí svoje srdce, duši a veškerý svůj čas do tohoto seriálu. Očividně cítila, že příběh Eleny byl již řečen, a já s ní nemohu nesouhlasit. Opravdu se těším na to, co nám dále předvede.“

#47 VampKošilka
10.9.2015 | 23:10:57
Martinaa

Bojím se že to už nebude jako dřív ten děj co to mělo každý rok.. Mělo to šťávu.. Když tam nebude hrát Elena – Nina Dobrew jako by to byl nový seriál akorát se stejným názvem jakoby parodie.. :-(

11.9.2015 | 18:02:20
Terrorka19

Souhlas s Car a VampKošilkou ohledně Eleny. Nedá se říct, že bych ji neměla ráda, protože mě upřímně její postava v posledních třech sériích defucto míjela. Já k ní v podstatě žádný vztah neměla a to je pro mě jasná známka toho, že jako postava je pro mě postradatelná. Těším se a hlavně doufám, že Damon nám zas trochu zvlčí, nebot nebude řešit jen to, jak potěšit Elenu. Možná se však mýlím, kdo ví, jestli ho alespoň částečně od ní odpoutají. Těším se na vývoj jejich vztahu s Bonnie – a to jako přátelé, neboť myslím, že Damon takhle silnou ženu, jako se mi jeví Bonnie, po svém boku mít nemůže. (Neříkám, že nepotřebuje). To by ji mnohem lépe ustál a ocenil Stefan, ačkoliv společně bych je rozhodně vidět nechtěla. Jeho vztah s Caroline se mě taky příliš nedotýká, neboť mám pocit, že ona bude taky neustále dokola řešit nesmysly, čili proč ne a proč zase jo. Nezdá se mi, že ke Stefanovi se někdo takovej hodí. Car byla dlouho moje oblíbená postava, ale jen do doby, než dali tvůrci plný prostor Bonnie, která dle mého zastínila většinu ze zmíněných.....tedy ani tak ne dle mého jako pro mě :-) Myslím, že odchod NIny by mohl seriálu prospět, ale rozumím, že zarytí Delena fans to těžce nesou. Každopádně jsem si po 6. sérii říkala, že uvidím, jestli sedmičku vůbec rozkoukám, čistě proto, že už mě to lehce nudilo, ale jak jsem si od toho odpočinula, tak mohu s odstupem času říct, že se na to i těším, bez velkého expectation, prostě se ráda mrknu, jak to (ne)zakončí. Výhoda toho, že člověku už nezbylo příliš postav, ke kterým by měl tendence pociťovat emoce je taková, že si od toho člověk vážně odpočine. Prostě můžu vypnout absolutně. Teď už prožívám jen linii Bonnie a věřím, že mě nezklamou :-)

#46 Car #47 VampKošilka
11.9.2015 | 18:15:28
Car

achjo já už nevím co psát na ty komentáře, nebude Elena bude seriál na ho*no..:-D jako nevím no ale, po tom co jsem četla ten rozhovor s Kat Graham, tak má naprostou pravdu, poslední dva roky měla dost divnou dějovou linii a přeju jí, aby se v této sérii konečně chytla a hold at se vám to líbí nebo ne a chcete mít ty vztahy tak od toho tu bude Caroline a Stefan, někteří si oddychnou a někteří ne…ale myslím že zpočátku se stejně bude řešit to ZLO a TEMNO co tam teď bude je to vidět už hned v úvodním promu na 7 sérii, které jen tak btw vypadá velmi dobře :-), takže nebojte se Elenisté, bude to dobré i bez Eleny :-)

#45 Terrorka19: no já si právě myslím dle toho proma, že Damon na ní trochu zapomene, doufám teda, že se to nesnažili jen zaonačit do proma ale vypadá to tak :-), tak pokud se těšíš na Bon tak to tě mohu jedině potěšit mluvila o své postavě moc hezky, doklonce i zminovala, že pokud by Bonnie vymyslely nějakou dobrou dějovou linku, že půjde do 8 série :-) můžes si to přečist na the-vampire-diaris.cz nebo jak je ta stránka :D prostě na té ofiko stránce pro ČR tam je i ten úryvek, co jsem to postla :-), no takhle co se týče toho Stefana on si zaslouží někoho normálního a tady si zase myslím, že Car je pro něj ideální no ale uvidíme jak to vymslí :D, já podle tech fotek a proma se těším moc, prý mají naplánovanou nějakou novou mytologii s kterou právě počítají i na 8 sérii:D takže aby se nám z toho nestalo Supernatural :D, i když bych řekla, že Supernatural jako jeden z mála seriálu na to kolik má sérii tu uroven docela drží pořád…

11.9.2015 | 19:00:19
VampKošilka

#43 Car: To je jinak přeloženo " Její linka stála za hovno, ale nerada jsem se loučila s Ninou". Nikde není řečeno, co její postava ještě může nabídnout, nebo čím je to, že si nemyslí, že ta postava nemá co nabídnout. Kat mám ráda, ale tohle mi moc nedává smysl.

#42 Car: Taky mi bylo většinou líto Stefana. Ve 4.serii se díl po rozchodu vyspala s jeho bratrem, ale na Stefana si dovolí vyprsknout „What you did with Rebekah? She tried to kill me!“ naštěstí jí Stefan setřel, jinak bych vyhodila monitor z okna. Mě zpočátku 5.serie taky nevadila, v podstatě ani Delena, později mě začal jejich vztah a jejich aktéři vytáčet do míry, že jsem jejich scény přetáčela. Možná by ani nevadili, kdyby se 3/4 dílu neřešilo jen to, jak neumí se svým vztahem naložit. Jinak nemá cenu moc vypisovat těm, co jsou přesvědčeni, že to bez Eleny nebude ono. At napíšou, čím výjmečným do příběhu přispívala, jaký měl um a glanc, jak všechno rozvíjela a čím byla tolik nepostradatelná a pak si něco povíme…vlastně nepovíme, jenom jí někdo unesl, nebo se vyspala s Damonem, či se cpala tam, kde byla přebytečná. Není nijak zajímavá a nijak výjmečná…kdysi byla, dnes opravdu není. Jinak Stefan a Caroline budou hlavní pár 7.serie, takže o nějaké milostné vztahy taky nepřijdou, vzhledem k tomu, že Steroline se oblíbili nejvíc právě Deleny.

#45 Terrorka19: No mohu s tebou souhlasit, ač to není komplet můj postoj, tak se to aspon podobá. A na Bonnie se taky těším. Ona je prostě pravá hrdinka, kterou správně měla být ta nepostradatelná Elena. Hlavně je zajímavá, výrazná, silná a víc toho vydrží, nemluvě o tom, že její linky jsou vždycky jedny z nejlepších. Caroline řeší věci až moc do detailu, to musím souhlasit, ale nikdy mi to na ní nevadilo.

#48 Car
11.9.2015 | 19:24:48
Car

#47 VampKošilka: jo aha :D tak dobře už to chápu :D jako taky jsem se právě divila…ale tak co no to ukáže čas :-) o tom mi povídej…vždycky jsem ronila slzy, když mu Elena/Katherine-Elena probodávala stále dokola srdce :-(, ne asi to bylo moc super no…prostě ona se stala upírem a chovala se jak sebestředná pí*a…a při tom výslechu, který dělala Rebakah ve škole, tam mi ho bylo líto úplně neskutečně, on je takovej méďa prostě a tohle si fakt nezaslouží…ona se mi jako upír strašně zprotivila :-(, mě Delena vztah neoslovil prostě…vždycky jsem jívyčítala, že se zamilovala do Bad Boye Damona…vedle něj bych si představovala úplně někoho nějakou Bad Girl třeba tu Rebeku nebo nevím…ono tam moc Bad girl nebylo, až na Kath že jo… asi tak podle mého to také nemá moc cenu rozepisovat…ano kdysi měla cenu protože byla člověk…a doufám, že ted když už tam není se to tam nebude řešit už…aby třeba nevytáhli to, že je v ní ten lék a nějaký upír ho bude chtít z ní vysát, to by mě už taky na*rali, ale to se snad nestane :D, však jo :D to si taky myslím pokud milostný vztah tak ted jedina Stefan a Car, kterým to vážně přeju, Stefík si zaslouží být šťastný a Car jakbysmet :-) (nemuseli teda sice spolu spát, když mělo vypnuto, nu což ale :D ) to já říkám pořád, že bez Bonnie bytam většina postav už dávno nebyla ani Elena ani Damon ani spousta dalších, já jí mám taky ráda, protože ona je opravdu držák a pravá hrdinka přesně, jak píšeš :-) proto se s Car tolik ztotožňuji :D taky řeším vše až moc do detailů :-D

11.9.2015 | 20:11:06
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama