The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Fotografie k epizodě 6x22 - I'm Thinking Of You All the While

Fotografie k epizodě 6x22 - I'm Thinking Of You All the While

Poté, co se na svatbě Alarica a Jo objevují nezvaní hosté, se Elena ocitne ve velkém nebezpečí. Matt jí radí, aby opustila město, čímž by se zachránila, ale Bonnie bere věci do vlastních rukou.

19 0
10.5.2015

Foto: CW

  • 202098-2ceb4-86746855-m750x740-ua58e5-6dc9c5c9773a25d9615b6b3608822ee8.jpg
  • 202098-30bec-86640734-m750x740-ua680f-ffd80042c5f14e732d92112daab39c64.jpg
  • 202098-c25aa-86746854-m750x740-ub3eee-a42092aea23145e929b9bbab8ed4e1f0.jpg
  • 202098-c83ac-86746856-m750x740-u5e163-f9dbde6c81c4829a7ad702b16de96787.jpg
  • 202098-84518-86797383-m750x740-u4e023-09467ce638c0147e872f2943a17ac929.jpg
  • 1-d79cfd627ba3ef9415b32226ec183883.jpg
  • 2-31566a66a433dcc0fd811b30f83419b5.jpg
  • 3-f64a7834ee7adb8ed96a7822de414cc6.jpg
  • 4-6df4cd75ce24d382fbb35fcef832e42e.jpg
  • 5-f355865a3b9588bdb2f14289e9cae8ed.jpg
  • 6-75fc5c4c4338b5efeff3027b3835f2db.jpg
  • 7-7937e53f1ba05be6ca901c548a15aa6a.jpg
  • 202098-abed6-87038076-m750x740-uaa5d1-052ce58457ff46d035a56873ba596042.jpg
  • m1-a2777fab2835c3f404cf4c0ca6e053e0.jpg
  • m2-d2730dd01154171e9ba87a530532dfa2.jpg

Diskuze /105

Car

nejhezčí fotka je ta poslední :-(

10.5.2015 | 14:46:08
RoseMary

lidska elena kristepane.ja jsem to vedela.

#3 Car #4 Terrorka19
10.5.2015 | 14:50:02
Car

#2 RoseMary: tak člověkem je už dva díly…

10.5.2015 | 14:50:40
Terrorka19

#2 RoseMary: :D neboj, od pátku nebude žádná Elena, aspoň na chvíli teda :D

#5 Car
10.5.2015 | 16:58:21
Car

#4 Terrorka19: asi tak..:D ale teda jako proc ma byt 60 let ve spanku? kkdyz oponeme ze odchazi ze serialu..tak jaky je ten duvod v tom deji:D

#6 Terrorka19
10.5.2015 | 17:16:15
Terrorka19

#5 Car: Jestli to tak skutečně bude, tak v tom ději to nebude mít smysl podle mě vůbec žádnej :D myslim si, že by to bylo pro Delena fans.

#7 Car
10.5.2015 | 23:04:13
Car

#6 Terrorka19: jasný no:D takže prostě další blbost ten její spánek na 60 let tak to je teda vážně parádní:D v tom přápadě to je opravdu jen pro Delena fans jak píšeš..ale fakt by mě teda zajímalo co bude Damon dělat bez Eleny celou 7 řadu a hlavně jak dokáží 7 natáhout na 60 let ( ale tak je mi jasné , že to nějak vymyslí, ale to už teda bude úplná slátanina …)

#8 Andie24
10.5.2015 | 23:12:47
Andie24

#7 Car: Podle mě se to budou snažit celou 7 sérii vyřešit. Jako, co dělat aby Elenu zachránili a tak, ale protože Nina odchází, tak jí nezachrání vůbec nebo max na konci 7 série no. A podle mě ani nepřeskočí 60 let, protože to by tam už nebyl Matt, Tyler, Bonnie a nebo maximálně jako nějací staříci takže podle mě to vyřeší jako kdyby během jednoho roku, nebo třeba dvou, tří.. A to proč Elena bude v komatu je protože se chtěl Kai pomstít. A proto tam i dal tu Bonnie jiný důvod v tom nebude. Udělal to i proto aby se rozmýšleli jestli tedy mají Bonnie zabít a taky že Bonnie se už s Elenou neuvidí. Prostě takový trest pro ní :D

#9 Car
11.5.2015 | 10:29:36
Car

#8 Andie24: přesně tak… to jinak nepůjde a bud to prostě mají nějak přetočené nebo nevím nebo udělají pak nějaký uplně jiný konec… přesně tak, to taky nejde, protože už by byli staří minimálně ten Matt a Bonnie když se pořád spekuluje o tom, že Tyler už tam asi taky hrát nebude…jooo to jsem ti napsala pod ten druhý článek že se už Elena a Bonnie neuividí :D

11.5.2015 | 10:41:58
veronika1804

Kai nám nejako opeknel alebo sa to len mne zdá? :D

#12 Malinko
11.5.2015 | 13:40:29
VampKošilka

Co se Eleny týče- http://www.lindsayvallen.nl/…-wake-up.gif

Jako člověk je mi Elena sympatická, navzdory tomu, jak jsem jí nesnášela, jsem jí v 6×21 měla ráda, ale radši ať zhebne, než přijít o Bonnie. Což nepřijdem, ale chci aby se Damon pohnul dál, a to se nestane, když bude Elča v kómě. Ať umře, nebo ať se probere a frčí pryč. Damon nemá na to, být člověkem, nemá, ani Elena to nezmění, i když Damon tvrdí, co tvrdí.

#18 RoseMary
11.5.2015 | 17:45:19
Malinko

#10 veronika1804: nie, nie si jediná :D.. má fúziky. briadku ,taky sexoško viac je :D :D

#13 Stelly
11.5.2015 | 18:33:33
Stelly

#12 Malinko: Teď vypadá víc jako chlap! ;-D Předtím vypadal tak roztomile,takovej ňuňatej…A teď jako nějakej divoch :*

Bonnie a Tyler s Elenou asi budou mluvit přes Car…Ne? ;-)

11.5.2015 | 18:45:47
Daniellegrimmster

To je vážně Jo mrtvá? Na svojí vlastní svatbě s dvěma dětma v břiše? Tohle mi je proti srsti! A zdá se že Kai úplně zapomněl na to že se změnil…

#15 Car
12.5.2015 | 16:49:38
Car

#14 Daniellegrimmster: Jo určitě mrtvá není..tkay se mi nelíbilo to co udělali ale co se dá dělat…a Kai se asi změnil zase ke svému záporáctví no:D

#16 Stelly #18 RoseMary
12.5.2015 | 17:51:24
Stelly

#15 Car: Hlavně bych řekla,že je hodně ublíženej! ;-) :D

#17 Car #46 Daniellegrimmster
12.5.2015 | 18:30:02
Car

#16 Stelly: to v každém případě :D

12.5.2015 | 18:38:03
RoseMary

#11 VampKošilka: elena jako clovek neni vylozene spatna ale je to takovy nezvyk proste no.mam pocit ze si nikdy nezvyknu na to ze je znova clovekem.podle me byla a je jako clovek dost nudna a nevm jak to rict. takova nijaka no.
#15 Car: jenomze to je spatny.myslela jsem si ze kai mel po spojeni s lukem ziskat emoce nebo se snad pletu a pammatuju si to spatne?chcete rict ze luke tehdy teda umrel zbytecne?i kdyz jsem ho nikdy nemela rada posledni dily jsem si ho docela oblibila a hlavne jsem na nem mela rada to jak mu zalezi nna tech ktere ma rad.kaie nenavidim snad od prvniho dilu co se tam objevil meli by ho nechat umrit a to co nejdriv.doufam ze ho nekdo co nevidet zabije.jo neni mrtva?to je dobre mam ji docela rada.

#19 Stelly
13.5.2015 | 15:54:16
Stelly

#18 RoseMary: Kai získal „emoce“ od Luka…Ale právě jsme řešily,že je hodně ublíženej po tom co mu udělala Bonnie.....A taky je dost možný,že po tom co se stal čaroupírem,tak nad ním převzala moc zpátky Kaiova osobnost.....­.A s tím jak je ublíženej je to dost blbá kombinace...... ;-) :/ Ale upřímně těším se jak to s ním dopadne,a zajímalo by mě co se stalo s ostatními kacíři… :O

Jinak nechci se hádat,ale já říkala,že to jde bejt upír i čaroděj pokud je to někdo s Kaiovou mocí..... ;-) Ale to je jen taková menší poznám :D

#20 kath023 #26 Terrorka19
13.5.2015 | 18:50:12
kath023

#19 Stelly: Mě to přijde strašně překombinovaný už :D Oni vždycky řeknou že něco nejde (viz Bonniina máma,po přeměně ztratila moc),a pak to stejně jde.Jako čaroupír,je to sice zajímavý,ale stejně-jako vážně? :D (Btw teď jsem si všimla že když píšu komentář ukazuje se mi to černě což je super,to modrý předtím jsem po sobě nikdy nepřečetla :D )

#21 Car #22 Kali
13.5.2015 | 20:15:28
Car

#20 kath023: nápodobně je to černé :D ode dneška bych tak tipla:D

13.5.2015 | 21:36:12
Kali

#20 kath023: já to beru tak,že Bonnie mamka byla čarodějka,která čerpala magii z přírody-takže když se stala upírem,což jak říkali je proti přírodě,ztratila to spojení s přírodou a byla jen upír,ale Kai čerpá magii z jiných lidí,takže jako upír by měl moct čarovat dál,pokud tu magii získá takhle…

#32 kath023
14.5.2015 | 5:32:11
goldi20

To jsem teda zvědavá, že oni teď to zajímavý dají až do posledních dílu :D........ Každopádně doufám, že s Kaiem něco provedou, sice je víc sexy než byl předtím, ale nemám ho ráda :D

14.5.2015 | 14:19:57
RedHood

Já nechápu, proč to už neukončí… Mohl si prostě Damon dát ten lék a odjet si s Elenou na severozápad (nebo kde říkal že bude mít ten bar). :D Takhle se s toho vážně stává pořádná slátanina. A Nina tak či tak odchází, ne? nebo se jako pak v osmé sérii zase vrátí?

#25 Car #26 Terrorka19 #50 RoseMary
14.5.2015 | 16:23:32
Car

#24 RedHood: proč v 8 sérii? :D ta už podle mě ani nebude… no protože prostě Misis Plec to asi ještě chce pořád dál natahovat nebo nevím a navíc herci mají podepsanou 7 sérii tak to prostě kvůli Nině ještě nechce vzdávat nevidím jiný důvod …

#27 google147 #35 RedHood
14.5.2015 | 16:32:42
Terrorka19

#24 RedHood: Tak já se zas těším, jestli dodrží, že 7.ka bude oo bratrech, ale jestli celou sérii budou řešit, co s Elenou, tak to bude asi nůďo.

#19 Stelly: Pokud se mu vrátilo starý já, tak asi emoce jako křivda nebo že byl ublíženej nezná, to prostě řádí jen páč ho to ba :D Jako je pravda, že to je docela mazec, co udělal Jo, ale já nezapomínám, že by to měl bejt trochu i hororovej seriál, i když v posledních letech je to spíš telenovela, takže jsem i spokojená :P

#30 Stelly
14.5.2015 | 17:57:18
google147

#25 Car: Tak Plecka o ní v poslední rozhovoru mluvila, takže není vyloučená. A dřív dokonce někde řekla, že by to riskla i s novejma postavama.

Ale musím říct, že mohli ten den počkat s tím jak to nakonec bude se Stefanem a Caroline, protože člověk mol bejt alespoň trochu napjatej

#28 Car #78 RoseMary
14.5.2015 | 17:57:23
Car

#27 google147: tak tím lépe třeba nakonec Nina nenajde uplatnění a ještě se to TVD ráda vrátí :D … jasný no :D já už se docela těším co si na nás přichystali na zítra… vlastně už za několik hodin :-)

#33 kath023 #35 RedHood
14.5.2015 | 18:00:48
google147

A 7.série je oficiálně o bratrech – Lily se je prý bude snažit rozeštvat. Bude více Caroline a Bonnie. A nový hlavní pár seriálu se nebude cpát do každé zápletky jako Delena a bude se prý s ním pracovat jako s žádným jiným párem dosud

14.5.2015 | 18:33:45
Stelly

#26 Terrorka19: On by to měl bejt hororovej seriál? :O O to jsem neslyšela..... :O Ale jinak vím jak to myslíš s Kaiem akorát,on sice normálně chce taky ubližovat,ale i přes Kaiovu osobnost se dokáže cítit ublíženej a nebo naštvanej.....On jen nedokáže cítit kladný emoce......Aspoň tak jsem to pochopila já ;-)

#32 kath023
14.5.2015 | 19:48:35
katek

Kai bude hrať aj v 7 sérii?

14.5.2015 | 20:01:24
kath023

#22 Kali: Jasně,máš pravdu,já jenom říkám že mě to přijde prostě moc,upír má zůstat upírem a čaroděj čarodějem :)
#30 Stelly: V programu na seznamu vždycky psali hororový seriál :D

14.5.2015 | 21:33:10
kath023

#28 Car: No ty jí teda přeješ :D (vím jak si to myslela,ale přišlo mi to vtipný :D )

#34 Car
14.5.2015 | 22:24:34
Car

#33 kath023: hahahaha :-D jasný v pohodě :-) ale víš co podle mě je to strašně težké prorazit v téhle branži chce to dělat hodně lidí a ne každých si všimnou :-(

14.5.2015 | 22:55:34
RedHood

#28 Car: upřímně by mi taky nevadilo kdyby se vrátila :D protože ačkoli ve skutečnosti nevěřím, že by Damon zvládl to člověčenství, tak nějak jsem skrytě doufala, že se to přece jenom podaří a odjede se s Elenou mít její dokonalý život… :P :D
#25 Car: jo, to je fajn že se neváže na Ninu, protože jsem si tenhle seriál v poslední době fakt oblíbila a asi by mi bylo líto, kdyby skončil… :) jenom doufám, že z toho fakt nebude velká slátanina :/ :)

#37 Car
14.5.2015 | 23:26:11
Damon26

Myslite ze bude v nejblizsi dobe 5.rada na novacinema ???

14.5.2015 | 23:27:48
Car

#35 RedHood: asi by to bylo dobré no kdyby měli konečně ten svůj dokonalý život ale uvidíme jak to dopadne :-) já právě taky…seriál je pořád můj nejoblíbenější a mrzelo by mě kdyby sedmička byla slátanina ale třeba fakt překvapí, mě osobně se šestá řada teda líbilo…stalo se hodně zvratů, který bych třeba ano ani nečekala a celkově mi to vůbec nudné nepřišlo :-) sice ztrácíme některé postavy, ale pevně doufám, že i bez těch to nějakým způsobem půjde :-)

15.5.2015 | 0:00:08
Car

zajímavý konec lidi ale nebudu tu spoilerovat :-) o tom můžeme diskutovat následující měsíce :D ( bude mi to chybět :_D)

15.5.2015 | 10:10:46
Lutzianne

Chjo, jsem jediná, kdo chtěl, aby Elena umřela???? Když už se rozhodla seriál opustit, vzala si lék na lidskost, tak by to chtělo stejný konec jako s Cathrine :-)

#41 zdenka99 #103 RoseMary
15.5.2015 | 10:49:29
Let_it_go

finále bolo krásne aj keď mi príde že kradnú nápady sami sebe Lily je druhá Ester a ty 6 upíry sú jak pôvodný. A ten tanec na konci joj ten tanec… Elena nám bude všetkým chýbať a teraz spoilerová časť ak by Bonnie na konci série umrela tak by sa Nina mohla vrátiť na 1 poslednú epizódu a žiť s Damonom šťastne až do smrti

15.5.2015 | 13:23:34
zdenka99

#39 Lutzianne: ! Aj ja som chcela, aby Elena umrela! A Damon by mohol ísť ďalej. Mne sa to ako skončila vôbec nepáči, mohli to teda lepšie vymyslieť :-(

#42 zdenka99
15.5.2015 | 15:43:32
zdenka99

#41 zdenka99:

skúška spoileru

15.5.2015 | 15:54:50
MinaBabacan

Od tý doby, co Nina ohlásila, že končí, tak sem čekala, že Elena odejde tak po Elenovsku, jakože Damon jí odmítne, ona si nechá vymazat paměť a ovlivní jí na to aby si žila svůj krásnej život někde na předměstí :D překvapilo mě to, ale chudák Damon.. snad se pohne dál :)

15.5.2015 | 18:26:29
zdenka99

Keď Damon dokázal čakať na Katerinu, tak si nemyslím, že sa teraz pohne ďalej.

15.5.2015 | 18:43:10
abynka

Můžete mi to někdo nějak vysvětlit? To jako teď Elena bude spát 60–70 let? A jak s probudí? To jako bude spát dokud Bonnie neumře…

#48 NIKITO
15.5.2015 | 19:31:57
Daniellegrimmster

#16 Stelly: Je pravda že Alaric se na fotkách netvářil že by ňejak truchlil,takže snad ne…

15.5.2015 | 20:41:26
zzu_zzu

jaj lidičky, dlho som tu nebola ale teraz už musím napísať! uplne som znechutená naštvaná smutná a všetko zároveň…prečo to jednoducho neskončili skôr? takto prekombinovať všetko čo sa len dalo......toľko smrti tu dávno nebolo kokos, bolo ťažké say to goodbye :/ :/ :/ ešte ja ktorá som už od začiatku Stelena a stále si trvám na tom! :D mi je to ľúto…dúfam dúfam že siedma bude posledná séria, bude len o Stefanovi a Damonovi! (som zároveň stelena ale aj Defan! ;) :D)

15.5.2015 | 21:55:58
NIKITO

#45 abynka: no ..vidis jak jsi bystry :D presne tak…leda ze by nekdo vymyslel jak to kouzlo zrusit…

15.5.2015 | 22:27:17
NIKITO

no podle me, se jim ten konec povedl, je to takove vyrovnani za celou serii, zacatek se tahl, nic se nedelo, a konec mel spad, je mi ale lito Jo, scenaristi se mozna nechali inspirovat Red Wedding z GOT :D tehotne slecny zabity na svatbe jsou ted in, ale fakt bych se nedivila, kdybych mela pravdu s tou inspiraci, protoze na to, jak se to celou dobu tahlo, ten konec jakoby ani nepsali ti sami lide…jinak nechat Elenu odejit zit si svuj zivot nekam bez Damona mi prijde nesmyslne, kdyz celou dobu se Damon snazi jak male stene byt s Elenou a kvuli leku a moznosti zacit pro ni novy zivot by ji nechal byt? to by musel byt vetsi duvod…

#51 Car #63 Andie24
15.5.2015 | 22:35:31
RoseMary

#24 RedHood: nestras s osmou serii!!budu rada kdyz to nejak dustojne ukonci u sedmicky i ta je na me uz az moc.

15.5.2015 | 22:59:45
Car

#49 NIKITO: nooo… díl byl dobrý, loučení s Ninou super tanec trochu kýč na mě, mělo to slibný konec, ale zas na druhou stranu Jo, Liv, Tyler, Alaric, to jako fakt? to se mi teda nelíbilo vůbec… Na druhou stranu Stefan úplně úžasný co k tomu dodat…jsem na to zvědavá a jak už tu bylo řečeno Kai… nejobávanější ze všech stane se upírem a jen tak ho Damon zničí ? :D tak to bylo taky trochu moc..

15.5.2015 | 23:31:47
Isuzu

No tak na moje vlastne prekvapenie sa mi posledny diel pacil, akurat viac ako Eleny mi bolo luto Alarica, stratit zenu aj DVE deti naraz, to je fakt hnusne a podla mna si svoj stastny koniec uz ozaj zasluzil…toto bolo prilis krute…Ale inak som spokojna, som rada, ze Elenu nezabili, to by z mojho pohladu zradili cely serial a cely vyvoj vztahu Damon/Elena by splachli niekam do ciernej diery a to by ma vazne nastvalo, ked som to cele tie roky sledovala. Dokonca som ochotna prehodnotit svoje prvotne presvedcenie o tom, ze siedmej serii uz sancu nedam, lebo aj ten Stefan sa mi normalne zacal pacit (ano, uprimne som ho neznasala asi do tejto serie) a s Caroline sa k sebe hodia, zaroven je ich vztah zaujimavy a velmi pekne rozpraval aj o svojom vztahu k Elene, to sa musi uznat. Len Damon snad nesklzne do polohy ublizeneho a nezacne zasa vsetkym naokolo trhat hlavy…tak uvidime v septembri :) len nech ho s nikym neparuju a budem spokojna :)

16.5.2015 | 1:44:36
zdenka99

To len mne príde hlúpe ako sa Caroline a Stefan stále nedávajú dokopy, lebo xy hlúpostí ? Ako keď to má byť veľká láska, tak mi tie ich dôvody prídu odveci. A okrem toho, vôbec z nich necítim, že by sa k sebe nejako priťahovali. Stále mi pripadajú skôr ako priatelia.

#56 NIKITO #57 Terrorka19
16.5.2015 | 10:57:08
Terrorka19

Tak čekala jsem, že ten díl bude slabší, ale až takhle? a jako vážně je Kai mrtvej? to je snad vtip, takhle hloupě. Já se na ten díl tak těšila a jsem teda hrozně zklamaná.

16.5.2015 | 11:13:45
Terrorka19

Malakaie bych poslala do The Originals, to by byla dvojka s Klausem ♥♥♥ Kdyby stáli proti sobě, měla bych snad i problém si vybrat :P

16.5.2015 | 11:36:19
NIKITO

#53 zdenka99: presne tak, vidim to uplne stejne…

16.5.2015 | 19:38:42
Terrorka19

#53 zdenka99: Řešej hrozný krávoviny, resp hlavně Caroline. Není žádná, ale doslova žádná překážka, aby byli spolu, ale tohle jsme viděli v TVD už milionkrát, hlavně u Damona a Eleny, s tím rozdílem, že tam ta chemie určitě zpočátku fungovala hodně, páč dupali jak králíci v soukromí, takže nemuseli nic moc hrát :D

#58 zdenka99
16.5.2015 | 19:48:15
zdenka99

#57 Terrorka19: :-D tak veru, u Eleny a Damona chémia fungovala!… Ale myslím, že Damon predsa len trhal hlavy, zabil jej brata, Elena bola dvojnica – čiže určená Stefanovi, a čo ja viem čo ešte, tak tam mi zväčša ich prekážky vo vzťahu neprišli také hlúpe. Ale teraz Stefan a Caroline, presne ako píšeš, nemajú dôvod nebyť spolu.

16.5.2015 | 20:48:55
megary

Tento diel bol neskutočná hanba. Až mi z toho nebude na zvracanie tak sa možno aj rozpíšem o tom, prečo si to myslím.

#60 zdenka99
16.5.2015 | 21:00:32
zdenka99

#59 megary: Asi tak, ale Kai bol skvelý, teda okrem jeho smrti – to fakt mohli inak poriešiť. A Alarik ma tiež dojal, hlavne chvíľa keď sa chcel zabiť – ale teda mohli tú chuderku Jo aj ostatní trochu viac riešiť.

#61 Terrorka19
16.5.2015 | 21:07:51
Terrorka19

#60 zdenka99: To teda jo, to mě hrozně zklamali s tím Kaiem :(

Jinak jasný, ten výčet překážek mezi El a Damonem je slušnej :D ale asi to nepřijde divákovi, když stejně tušil, že spolu budou…zezačátku tam bylo dost problémů, to jo, ale časem už taky řešili blbosti, protože mám pocit, že fanoušci Deleny včetně Plecky je hrozně chtěli spolu, ale když se tak stalo, tak zjistili, že nejatraktivnější na tom bylo, když se dohromady dávali, tak jim vymejšleli pitomý zápletky proč se pořád scháet a rozcházet :D

16.5.2015 | 22:48:57
Iriska13

Zdravím, chtěla bych někoho poprosit o vysvětlení :D nevím, jestli to bude někdo vědět, protože to tam nějak neříkali nebo tak, ale Kai umřel nebo ne? Protože mám pocit, že Bonnie říkal, že pokud kouzlo je svázaný s ním, takže když umře on tak to taky zmizí ne? Nebo jsem to možná jen špatně pochopila :S :D Moc se mi nechce ani věřit tomu, že Jo umřela. To přece není možný!!!!

#64 NIKITO
17.5.2015 | 0:20:43
Andie24

#49 NIKITO: Souhlasím :) Taky by mi přišlo divné, že by jí jen tak nechal jít, ona by si nechala vymazat paměť apod. Jsem i ráda, jak to udělali. Buď takhle a nebo ji měli nechat umřít. Jen doufám, že to nějak vymysleli a prostě se tam ještě objeví, protože kdyby jí nakonec opravdu nechali zabít, tak to jí mohli zabít už teď. Takže snad mají něco předtočené, nebo prostě plánují, že se Nina na jeden, dva díly vrátí :)

#65 NIKITO
17.5.2015 | 8:55:14
NIKITO

#62 Iriska13: pokud si to dobre pamatuji, tak Kai rikal, ze kouzlo se neda nijak zrusit (o sve smrti nemluvil) pouze kdyz zemre Bonnie, tak se kouzlo vyrusi, protoze jsou Bonnie a Elena spolu spojene.

#68 Car #71 Iriska13
17.5.2015 | 10:32:30
NIKITO

#63 Andie24: tak to tezko rict, no postava Rebeccy Mikaelson v TO taky byla v celem posl. dile, a herecka uz v serialu nehraje, takze kdo vi, tipovala bych to prave na posl. dil sedme serie, bylo by pekne kdyby vymysleli neco jak Kaiovo kouzlo zrusit, a mohly by holky v klidu dozit spolu :D

muj tip je, ze se tam objevi mozna i Klaus a Elija, protoze TO skoncilo tak zvlastne…ale nechme se prekvapit :)

17.5.2015 | 10:38:29
google147

Elena a Damon naopak řešili furt dokola jednu a tu samou věc – Damon si myslel, že není pro Elenu a tak mu Elena musela opakovaně dokazovat, že ho fakt miluje. Nic víc neřešili po celé 3 série a bylo to doslova otravný. A jen tak mimochodem Plecka asi před 2 týdny řekla, že vždycky měla radši Stefana s Elenou.

A u Stefana s Caroline to takhle pomalu tvůrci dělají schválně, protože jejich vztah má vycházet z reality (žádné filmy, knížky) – v reálu to nefunguje tak, že někdo má k někomu nějaký proslov a hned je všechno dobrý. Tvůrci jasně řekli, že jejich romance bude taková, která se v televizi nevidí. A samozřejmě, že jsou přátelé, protože jejich láská má pocházet z přátelství, porozumění, loajality atd. (a ne jenom z přitažlivosti a napětí) a chemie mezi nima je, ale jiná než obvykle. Navíc je dobře, že je nedali dohromady teď, protože pak uvidíme i počátky jejich vztahu a ne jako u Damona a Eleny, kde to přeskočili.

#68 Car
17.5.2015 | 10:50:27
goldi20

Právě jsem se dokoukala...... no docela mazec. Chudák Alarick, vždyť je to třetí žena která mu umřela, a navíc těhotná. Že Tyler spustil kletbu jsem čekala :D.....Elenino loučení bylo hezký, a doufám že to nějak obejdou. Kai říkal přece že s jeho smrtí se už s tím nedá nic dělat. Jenom se my nezdá, že by byl mrtvej tak snadno, na tom my něco nehraje. A co se týká Stefana a Caroline. Jdou na to pomalu, ale jestli jsem to pochopila, tak Car váhá kvůli Eleně, a že není vyrovnaná se smrtí mámy, a kvůli tomu co vyváděla když vypla emoce. Prostě dokud nebude v pohodě nechce si nic začít no. Inu jsem zvědavá na další sérii, jenom bych to teda už nenatahovala na tu osmou..... i když tahle už ke konci potom měla spád.

#68 Car
17.5.2015 | 11:47:00
Car

#64 NIKITO: přesně tak Kai říkal, že to kouzlo se nijak zrušit nedá…
#66 google147: jo no naprosto souhlasím, jak s první částí tak s druhou, u Eleny a Damona se vážně ten úplný začátek úplně přeskočil a pak ty jejich trapné důvody proč spolu nebýt, taky mi přijde, že je spíš bavilo je dávat furt dohromady než aby je nechali celé dvě série v klidu, to by asi nebylo to pravé vzrůšo nebo nevím :D
#67 goldi20: s Alaricem je to dost trapné…vím , že je to nereálné ale pořád tak nějak v hloubi duše doufám, že to snad není pravda, Jo se mi líbila vůbec není otravná jak jsem si tady kdysi někde přečetla a k Alaricovi se hodí respektive on si už zaslouží být šťastný a mít rodinu po tom všem co se mu stalo a vážně to není fér..nicméně co se asi dá dělat, další věc jak píšeš Liv a Tyler..určitě bychb nečekala, že ji zabije to mi přišlo taky trochu moc.. :D, jojo nakonec i smrt Kai (docela jednoduchá) mi taky přišla tak trochu nenormální, podle hodně lidí je Kai to jediné co tam drželo 6 série v nějaké kvalitě (jo za mě taky dobrý dobrý horec a super záporák :-) ), tak vážně nechápu, že se ho takhle rychle zbavili ale zase na druhou stranu – je bez hlavy přece asi ho jen tak nedají dohromady zase :D na Stefana a Car si opravdu ráda počkámm a jestli to má být tak super jak se tady ventiluje tak se těším ještě víc alespoň po tom Car neskáče po hlavě jako Elena :-) pokud by přišli fakt s něčím dobrým originálním tak 8 série proč ne? ale spíš nebude …to je ještě daleko dělat takové závěry si myslím :-)

#69 google147 #80 RoseMary #87 goldi20
17.5.2015 | 12:33:43
google147

#68 Car: Podle toho co tvůrci řekli v rozhovorech – romance Stefana a Caroline bude srdce a duší 7.série, měli by být stabilní a šťastný pár, který nebude řešit vnitřní konflikty (žádné máme být spolu, nemáme), oni budou chtít být spolu a překážky budou pocházet od jinud, ale oni za sebe budou bojovat.

Bohužel tvůrci mají občas slabší chvilku, tak nelze říct jestli to bude fakt super, ale mě to zní neuvěřitelně dobře a dost to navnazuje.

#70 Car
17.5.2015 | 12:56:16
Car

#69 google147: zní to dobře :-) a hlavně to tady ještě doposud nebylo :-) rozhodně se těším na jejich vztah a na to jak se to bude postupně vyvíjet, myslím, že 7 série by nemusela být takový propadák pokud to nějak hodně nepo…

17.5.2015 | 13:02:32
Iriska13

#64 NIKITO: No on tam říkal něco, že díky mé smrti je nezvrtatitelné, takže to jako znamená, že jak se zabil a pak se proměnil v upíra, tak už ho nemohl zrušit? :D

#72 NIKITO #75 NIKITO #76 Andie24
17.5.2015 | 17:24:59
NIKITO

#71 Iriska13: jsem to videla jednou bez titulku :D, vim ze neco mumlal o sve smrti, ale uz fakt nevim jestli to bylo na tohle tema…je to mozne :D si to pust znovu :) ale to co jsem psala rikal o tom kouzle a podle me rekl hned jak se ho ptali at to zvrati, ze to kouzlo je nezvratitelne, a co rikal dal, to uz fakt nevim…

17.5.2015 | 18:36:12
zdenka99

Vzťah Damona a Eleny naťahovali (veď čo už čakať od seriálu o vzťahoch) ale nepomôžem si, ja si veru nepamätám na nejaké trápne dôvody. Veď sa v seriáli večne riešilo to, že Elena je dvojnica a je osudom spojená so Stefanom, tak sa vôbec nečudujem, že Damon pochyboval či je pre ňu ten pravý… Ale čo rieši teraz Car, tak to nepochopím. Čítam, čítam, čo píšete, ale stále mi to prídu ako nereálne dôvody. Zrejme Car čaká na to, aby sa im niekto postavil do cesty. Okolo nich stále niekto zomiera, už len preto by nemala čakať, kým sa niečo nestane. Smrť v ľuďoch vyvolá pocit toho, že človek by mal prežiť každý jeden okamih naplno. Že váhal Stefan, to mi nevadí, to vysvetlili dobre. Ale teraz na konci čo riešila Car, ktorá celú sériu čakala, kedy stefan pochopí, že ho miluje. Žijú vo svete, kedy nikdy nebude všetko ok. Car sa teraz správa ako nejaká dvestoročná upírka, ktorá si prežila celé roky utrpenia a bojí sa lásky. Pritom je to mladá baba.

#77 google147
17.5.2015 | 18:54:07
zdenka99

A inak keď si Stefan vypol ľudskosť, prečo sa z neho nestal rozparovač? To som nejako nepochopila… Najviac sa mi páči, keď všetci riešia aký je Damon zlý, pritom myslím, že jeho brat má na účte oveľa viac mŕtvol.

17.5.2015 | 19:23:23
NIKITO

#71 Iriska13: jo tak se to psalo v obecne diskuzi, mas pravdu, Kai rekl, ze to nemuze zvratit ani kdyby chtel, protoze to kouzlo udelal pred svou smrti (nez se promenil v upira) takze vlastne diky tomu, ze zemrel a ted jako upir s magii (coz je teda uplne nesmyslne mimochodem :D ) ale dobry, tak nema moznost s tim cokoli udelat…

17.5.2015 | 19:36:21
Andie24

#71 Iriska13: Já to pochopila tak, že když se zabil a stal se z něho upír, tak teď už toto kouzlo prostě zrušit nemůže a tak to taky řekl. Právě jak jsi napsala, že řekl, že díky mé smrtí je nezvratitelné. Kdyby se nezabil, tak to ještě zrušit mohl, ale teď už ne :)

17.5.2015 | 19:39:54
google147

#73 zdenka99: Tvůrci jsou, ale v tomhle věrní jejímu charakteru – Caroline je v jádru nejistá a posedlá kontrolou. Stefan dělá půlku série, že chce bejt jenom kámoš, pak ji políbí aby následně zase cuknul. Když se teda díky vzpomínce dozví, že ji má fakt asi rád, tak si uvědomí, že ho donutí udělat něco co on na světě nejvíc nenávidí. Pak ji umřela matka, ona bez emocí zabíjela. Navíc si stačí připočíst, že když byla s Mattem, tak místo aby ji měl rád, tak sbíral informace, aby je pak mohli zlikvidovat a Tyler zase místo aby si vybral ji, tak si vybral pomstu Klausovi. Je to kombinace viny, studu a právě nejistoty a ano je mladá, ale za poslední dobu se jí toho stalo fakt hodně a jediné co ji celý život se vším pomáhá je její kontrola a tu se Stefanem nemá. Takže se nevzdá toho jediného pro něco co není jisté a právě to jí Stefan dal oběma vyjádřeními – jistotu. Ano mohli to udělat atraktivnější, ale radši zůstali nohama při zemi (a pořád chci vidět i počátky jejich vztahu,takže si radši počkám).

A hlavně v té scéně vidíme jenom to, že Stefan odchází ke dveřím a pak chvilku, kdy si Caroline šokovaně uvědomuje, že jí řekl, že ji miluje a pousměje se. Nikde není psáno, že neukážou, že se za ním rozběhla.

#79 zdenka99
17.5.2015 | 20:14:51
RoseMary

#27 google147: nejsem proti novym postavam pokud se na ne bude dat aspon trochu koukat ne jako treba na trippa nebo kaie a pokud budou mit vetsi zivotnost nez mel tripp,ivy nebo treba rose.kdo se z novych postav v serte serii dostal nejdal?Coven gemini?ty jsem nikdy moc nemusela mozna s vyjimkou Jo a Liv.Pockat co neni vyloucene?jako osma serie?paneboze nestraste me!!!!!

17.5.2015 | 20:28:02
zdenka99

#77 google147: ok, takto to znie aj celkom logicky :-) Len dúfam, že ak na začiatku ďalšej série ich nedajú rýchlo dokopy, tak im dajú ešte nejaký ďalší dôvod…

17.5.2015 | 20:47:23
RoseMary

#68 Car: ja si myslim ze je zbytecne resit osmou seriii kdyz jeste nezacala sedma.nelibi se mi ze z eleny udelali zase cloveka a dali ji do magickeho spanku to jejich tancovani v poslednim dile mi prislo totalne ubohy.ja chapu ze chteji vymyslet neco noveho ale tohle?to bylo proste trapny mohli prece pouzit tance z prvni nebo ctvrte serie ne?ale to oni ne,oni musi vymyslet neco uplne noveho a zkazit tim snad upe cely serial.na jednu starnu mi to prislo totalne ubohy ale na druhou stranu zase chapu ze napady dochazeji sestaserie je sesta serie.musi to byt prece slozite vymyslet porad neco noveho ne?

#81 Car #82 zdenka99
17.5.2015 | 21:22:08
Car

#80 RoseMary: však já taky nic neříkám, sama jsem tady už někde psala, že je zbytečný řešit 8 sérii teď takže nevím kde je zase problém ;-) no jo no a jak bys to udělala teda ty, mě to přišlo jako jediný normální řešení na poslední chvíli tedy…nemyslím si, že 6 série je 6 série… existuje spousty seriálu kde je mnohem víc sérií a pořád děj neztrácí na kvalitě a rozhodně nesouhlasím s tím, že šestá série je nějak ubohá nebo podstatně horší jak už jsem tady již několikrát psala :-)

17.5.2015 | 21:26:39
zdenka99

#80 RoseMary: ten tanec sa mi tiež nepáčil, možno stačilo len aby tancovali trošku uvoľnenejšie a užívali si blízkosť toho druhého…, takto to vyzeralo akoby boli na nejakej tanečnej súťaži

17.5.2015 | 21:29:15
google147

A pro všechny kdo pochybují o tom jestli se Nina vrátí: „Nina Dobrev says she's willing to come back for the series finale as Elena Gilbert to conclude her story on a happy note.“

#84 Car
17.5.2015 | 22:43:27
Car

#83 google147: haha tak Nina je fakt hvězda ale :-) to jsem moc ráda :-)

17.5.2015 | 23:43:02
Andie24

Tak to je super :) Ale asi ani nic jiného nezbývalo :D protože jak jinak by to ukončili s ní :)..

Jinak ohledně toho tance, taky jsem si chvíli říkala, že je to takové až moc strojené, ale pak mi to přišlo hezké. Navíc ta hudba se k tomu strašně hodila a udělalo to na mě dojem :)

#86 Car
18.5.2015 | 9:51:53
Car

#85 Andie24: jojo přesně tak, možná to trochu přehnali ale nakonec se mi to taky líbilo takže proč ne Nina bude chybět je skvělá :_)

18.5.2015 | 13:07:32
goldi20

#68 Car: To jo, Alarick, si to vážně zasloužil být štastný, už nedoufal že bude mít rodinu, když byl upír, a najednou se objevila Jo, a zachránila ho. jo byla fajn, celkem my připomínala tu tetu od Eleny a Jeremyho. Tak, upřímně, když Tyler držel ty ruce na Lyviných ústech, a říkal ji miluju tě, měla jsme sto chutí, začít na něj řvát, to nemyslíš vážně :D..... No já Kaie nesnáším :D je hold vidět, že to dobře hraje :) Ale Klause žeru víc :D :P Inu, jo náboj to má, kacíři, Elena s upířím lékem v krvi, jen sami salvatoři, nový páreček teoreticky by se z toho dalo dost vytřískat. jen teda, ten komat Eleny, já ti nevím, přijde my to trochu trapný :) Spíš jsem čekala že umře, nebo odjede páč si Dameon nakonec ten lék nevezme… Nechám se překvapit

#88 Car
18.5.2015 | 17:34:27
Car

#87 goldi20: no dyť jo :-( Jo jako postava dobrá a i jako herečka mě zaujala, tohle se prostě nemělo stát strašně mě tím nakrknuli :-( tohle si fakt nezaslouží… nevím koho mu budou teď zase shánět, pokud ještě bude vůbec chtít , že jo… jako jo no…on snad miluju Tě neřekl ještě nikomu a pokud jo alespoň tý Car tak u ní mi to přišlo vždycky hrozně falešný za mě určitě horší pár v celém TVD Tyler a Caroline když už jsme teda u toho :D… ale zpět k tématu…jenže já byla tak na měkko, že jsem mu to i věřila že jo:D já měla Kaie naopak ráda jako záporáka…:-( a to že teď odešlo tolik postav, no snad to ten seriál nepoškodí nějak zásadně ale asi ne budu v to doufat :D, ta 7 má nakonec docela slušný potenciál, ale bude mít co dělat 22 dílů je přece jen dost :-) ale jak říkáš necháme se překvapit :_)

#99 goldi20
18.5.2015 | 17:47:16
google147

Já si myslim, že to nebude problém – bude tam hned 7 záporáků (Lily + její rodinka), stačí je jenom dobře obsadit. Vztah Damon a Stefan bude určitě táhnout sérii, Stefan a Caroline budou super, Bonnie taky určitě nebude navíc a Enzo bude stát mezi Lily a bratry, takže konečně bude zajímavej, jenom ten Matt tam bude zase překážet. A určitě vymyslí i nové postavy – už teď se ví, že se objeví někdo ze Stefanovi minulosti atd. Podle mě má 7.série potenciál být velmi dobrá.

Jinak všimnul si někdo, že když Stefan vyznal Caroline lásku, tak tam přiznal, že ji miloval už ve 4.sérii? To zamená, že kdyby si Elena vybrala jeho, tak by ji potom stejně nechal kvůli Caroline – to mohla bejt větší sranda.

#90 Car
18.5.2015 | 18:25:55
Car

#89 google147: jo takhle to zní dobře :-) toho Matta je škoda no :D ten se asi nemá dál už kam posunout i když by mohl třeba nějakým způsobem, mohli by to nějak chytře konečně vymyslet, jinak taky souhlasím s velkým potenciálem nadcházející série :-)

haha to by byl dobrý obrat :-)

18.5.2015 | 18:45:25
krejcovamartina

Koukala jsem na to bez titulků, tak mi asi něco uniklo, ale neměla by teoreticky i Elena stárnout i když teda spí?? Kdyby ne tak to od Kaie není moc chytrej tah, protože pro upíry takovej jeden život počkat zas tak velkej problém neni. Btw řešení udělat z Bonnie upíra taky nikoho nenapadlo? :D :D

#92 Car
18.5.2015 | 21:33:02
Car

#91 krejcovamartina: no jo ale tak to zase neřeší to , že Nina odchází ze seriálu, proto se taky tohle vymyslelo, že jo aby mohla odejít a aby fanoušci neřvali, kdyby ji zabili tak se to vymyslelo takhle, takže nemůžou proměnit Bon Bon tím by Elena ,,obživla,, a to je blbost když potřebují aby spala, že…

#101 Terrorka19
18.5.2015 | 21:46:43
krejcovamartina

No to jo, ale opomenout tu možnost je úplně zbytečný…když je to jasné řešení. Maj aspoň řict že Bonnie nechce nebo tak něco…takhle to má mezery :D

18.5.2015 | 22:10:05
krejcovamartina

No to jo, ale opomenout tu možnost je úplně zbytečný…když je to jasné řešení. Maj aspoň řict že Bonnie nechce nebo tak něco…takhle to má mezery :D

18.5.2015 | 22:11:16
google147

Kai ale nepočítal s řešením, že Damon nechá Bonnie žít – jeho plán spočíval v tom, že Damon Bonnie v klidu zabije, potom ho Elena bude nenávidět a Kai to bude sledovat z první řady jako čaroupír.

A pokud by se Bonnie stala upírem, tak by přišla o magii, ale zase by se mohla díky Elena stát člověkem.

#101 Terrorka19
18.5.2015 | 22:17:39
krejcovamartina

a s tim stárnutím to je jak?

#97 RoseMary
18.5.2015 | 23:21:44
RoseMary

#96 krejcovamartina: to by me taky zajimalo.Elena je clovek,takze podle me bude teda starnout normalne.

#100 Car
19.5.2015 | 9:58:35
goldi20

RoseMary: já si myslím že když v tom má prsty magie, tak stárnou asi nebude :)

19.5.2015 | 17:04:06
goldi20

#88 Car: Tj, tak od Kaie se nějaká podrazárna dala čekat… Jako záporák je fakt dobrej, proto ho nesnáším :D........Nevím koho by Alerickovy mohli dát, Alarick a Bonnie se my nezdá, Car chce Stefana, leda sestřenka od Salvatoru, i když ta by mohla být s Enzem :D...........No Tyler a Caroline, se my k sobě moc nehodily, se Stefanem ji uvidím raději. Jen jsem zvědavá zda nebude Damon nakonec s Bonnie, v to vězeňským světe se hodně sblížily, a teď, když Elena spí, ona ji z toho může vysvobodit, nebo pro ni budou oba dva truchlit ....... Je celkem možný že je dají dohromady :D… Tak pořád někdo přichází, odchází, že mě to nepřekvapuje, a říkám si kdy se zas nějakým záhadným způsobem objeví :D… inu asi to bude jízda. Ale letí to, už šest let je sledujeme, vždyt jsem byla puberták když začla upíří mánie :D

#100 Car
19.5.2015 | 17:12:45
Car

#97 RoseMary: pokud vím tak sám Kai to tam asi i říkal v tom díle, že bude pořád mladá
#99 goldi20: tak Bon a Rick určitě, ať ho radši nechají samotnýho protože mu pak další ženu stejně vezmou…no pokud tam Sarah bude ještě hrát roli jakože by mohla protože k Damonovi se ta zpráva s ní zatím nedostala tak určitě Enzo…rozhodně, no Car a Tyler určitě ne :D Možná je dají dohromady ale jak dlouho by jim to vydrželo když bude Bon Bon stárnout že jo..a i vůči El by to asi bylo divný kdyby měl Damon nic s Bonnie když Elenu přece tak moc miluje… no to jo akorát teď jich odchází nějak moc… :-( jo no sladkých náct už je pryč, taky jsem byla pubeták :-) ale těším se :-)

19.5.2015 | 17:24:31
Terrorka19

#95 google147:
#92 Car: ale já si prostě myslim, že Kai se pojistil i na tu variantu, aby byla Bonnie upír. Vždyť říkal, že jestli to zkusí nějak obejít, obě umřou, jako nemyslim si, že by ho vůbec nenapadlo, že tohle zkusí…

#102 google147
21.5.2015 | 17:35:36
google147

#101 Terrorka19: Je to možné, to už se nedozvíme. A určitě ho to napadlo, ale tak nějak si myslím, že on prostě věřil, že jí Damon bez přemýšlení zabije, aby byl s Elenou (přece v jednom díle Damon říkal, že v tom vězení s Bonnie nemluvil o skoro ničem jiném než o Eleně). A pak to, že Bonnie si své magie natolik váží, že by o ní už znova příjít nechtěla a upírem být nechce na 100%. A oni to stejně kvůli Nině zkoušet nebudou, ale možnost, že Bonnie přesune svoji magii někam jinam, stane se upírem, vysaje lék z Eleny, stane se člověkem a magii si vezme zpátky tady je.

Uvidíme co vymyslí, trošku se bojím, že ale vymyslí nějakou šílenou kravinu

21.5.2015 | 18:50:35
RoseMary

#39 Lutzianne: jo presne ketrinin komec byl dokonaly.

3.8.2015 | 20:23:55
MIluji Tě Damone

ale ona neni človek ..!!!

3.10.2015 | 16:39:32
kuk

Skoro všichni nadáváte na Elenu,ale asi zapomínáte,že ona byla ta hlavní postava její to byl příběh a mě se v tom líbila teď je to takové divný. Nezažila jsem film(seriál) kde by vypadla hlavní postava :)

16.12.2016 | 15:16:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama