Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Netflix potvrzuje konec natáčení skrze speciální video ze zákulisí

Netflix potvrzuje konec natáčení skrze speciální video ze zákulisí

Tento týden bylo ukončeno natáčení druhé série Zaklínače, nyní to máme černé na bílém přímo od Netflixu, který vydal speciální video, ve kterém se tvůrkyně zmiňuje o statistikách a zajímavostech z placu.

29 0
3.4.2021

Thumbnail Play icon

Zdroj: Netflix

Diskuze /32

DC Expert

Ten pocit když se to porovná podle herní předlohy s mortal kombat tak mortal kombat má lepší předlohu podle hry a žádný černoch a jsou tam dobře udělané postavy podle her. U zaklínače tady se tvůrci na hru úplně vykašlali a hrají to postavy který ani neví co je to zaklínač. A začali psát že se tam objeví postavy her v černé pleti. Tohle je ale už výsměch!

#2 MártyKurosaki #3 Denyslayer #5 surky3
3.4.2021 | 17:48:52
MártyKurosaki

#1 DC Expert: Ty si hrozne jblbeček, každej tvůj komentář je absolutní žumpa…

#8 DC Expert
3.4.2021 | 21:40:44
Denyslayer

#1 DC Expert: Proč by to měli dělat podle her wtf? Hry je snad originální dílo? Když už, tak podle knižní série… Ten komentář ti pomáhal vymyslet ten kohout, kterého máš na profilovce? Dost by to vysvětlovalo…

#8 DC Expert #9 DC Expert
3.4.2021 | 22:42:33
FallenMaia

Dúfam že čo najskôr príde nejaký trailer, už sa na to fakt moc teším. Zase po dlhej dobe nejaké poriadne fantasy.

3.4.2021 | 23:33:37
surky3

#1 DC Expert: Hry nejsou pokračováním knih a proto nehrají a nebudou hrát v seriálu žádnou roli. Navíc z právního hlediska pochybuju, že by od CD projektu získali licenci, když to vypadá, že budou další hry. Co se týká herců, tak dle mého názoru by měli odpovídat alespoň řádově předloze. Potom totiž vznikají takové problémy, že například fringilla, která by měla vypadat jako Yenn, tak nevypadá a proto se nedočkáme jistých scén. Případně to může dost komplikovat „rodinné“ vazby a budou muset vymýšlet jak to vysvětlovat. Na druhou stranu kdyby bylo vše podle knih, tak by Gerald nevypadal, tak jak vypadá. Taková korba jako Cavil Gerald nikdy nebyl. Dokonce je naprosto nemožné aby taková korba Gerald byl. V knihách (aspoň těch co jsem četl) se několikrát popisuje, že několik dní nejedl atd. To se pak svalová hmota buduje těžko. Celkově s tímhle nic moc neuděláš. Je to jak to je. Dokud sami autoři neřeknou "NE! ", tahle postava vypadá takhle a je to tak důležité pro děj a proto tak bude vypadat i v seriálu, tak bohužel. Jinak doufám, že se ten text na konci časem nezmění na ITS A TRAP a nedopadne to jako v první sérii :D

#6 desaix #8 DC Expert
4.4.2021 | 11:26:03
desaix

#5 surky3: Tak seriálová Fringilla sa na seriálovú Yenn celkom podobá, pri správnom svetle, napríklad v tuneli.

4.4.2021 | 12:40:28
desaix

Pre všetkých progresívne zmýšľajúcich ako i pre všetkých normálne zmýšľajúcich by som rád upozornil na seriál „Ted Lasso“. Takto sa to robí. 10 časti som sfúkol na jeden záťah. V seriáli vystupovalo toľko černochov, že som mal chvíľu pocit, že mám čiernobiely monitor, niekoľko Mohamedov dotváralo kolorit dnešného Anglicka a hlavné slovo mala silná, škaredá, žena. A moje „rasisticko-sexistické“ srdce plesalo blahom. To bola pecka! Nejaká tá podprahová manipulácia tam bola, ale dalo sa to vydržať.

4.4.2021 | 12:48:51
DC Expert

#2 MártyKurosaki: Běž se zahrabat ty tvoje sračky co píšeš nejsou také úžasný! Už mě tvoje buzerovaní vadí nejradši bych si to s tebou vyřidil, ale ty jseš takový slaboch! U každého tvého komentu se chováš jak nějaký psychopat!
#5 surky3: Jinak hry jsou pokračování knih. Tak za prve oni tam všechno zmiňují co se stalo v knihách a také o tom jak Geralt umřel a všichni se diví, že je na živu například Zoltan, Merigold. Také se ve hře vzbudí na Kaer Morhen a má ztrátu paměti! Hry si nikdy nehrál tak víš prd. Opravdu to pokračuje po knížkách. Ani na edně to nezmínili tady, že hry jsou pokračování po knížkách, i když je to důležité! Jinak hra je hratelná a má cz dabing ten první díl a dvojka a trojka navazují hned nato. Každý kdo hrál celou trilogii zaklínače, tak to ví!
#3 Denyslayer: Také bys měla hrát hry pokračují po knize paní Jezera a Hra navíc 50 milionu kopií prodala. A Netflix to kazí jak tam cpou pořád černochy. Netflix z toho chtěl vydojit jenom prachy jako ze všech svých seriálů. Prostě do toho neinvestují tolik peněz a v seriálu nám furt pouští dokola tu scénu z Cintry, která se objeví až ve finále. Opravdu už neví co se seriálem, protože je to hodně osekané! Ale černochů je tam víc než dost a navíc zaklínač má být Slovanský a tam žádný černoši nebyli! Stejně tak jak bude netflix natáčet českou historii s husitskýma válkama a budou tam samí černoši oni už to potvrdili! Jinak hry když hrajete, tak jsou větší zážitek, než kdybyste se dívali na seriál. Jinak jsem měl na mysli, že mortal kombat má lepší kvalitu ohledně postav než tohle.

#10 MártyKurosaki #13 Denyslayer #19 surky3
4.4.2021 | 19:04:01
DC Expert

#3 Denyslayer: Musím dodat ještě si opravdu hloupá protože hry jsou originální dílo které pokračuje po knize a dost dobře to navazuje. Zaklínač série se proslavila jenom díky hrám, jinak by Sapkowský nebyl vůbec nikdo. On jim prodal totiž licenci a řekl že na tom nechce podílet a najednou začal šílet za ten rekord. I ten kohout je inteligentnější než ty! Je to pro tebe strašná ostuda, protože mám pravdu! Zahraj si sakra hry a neremcej!

#14 Denyslayer
4.4.2021 | 20:43:39
MártyKurosaki

#8 DC Expert: Tak si to se mnou pojd vyřídit frajere. Dej mi Fb, napíšem si, dohodnem se a sejdem se. Uvidíme, jakej pak budeš frajer!!!! Jsi tu jeden z nejnenávidě­nejčích exotů, co tu píšou neustále nějaký hovna, reaguju vždy jen na tebe a nebo PecaCZE…oba píšete naprostý nesmysly, nikdy jsem od vás enviděl nic kloudnýho…

#11 DC Expert
4.4.2021 | 22:01:14
DC Expert

#10 MártyKurosaki: Já tě znám osobně ty jsi ten vrah jak se tady na edně chlubil, že ubodal svoji matku u seriálu Wanda Vision. Jak to že ti ta vražda vůbec prošla? Jinak běž se ale léčit psychopate! Většího psychopata edna nemá! Já věděl, že se ozveš ty! Lidé přijde vám normální člověk, který se tady chlubí, že ubodal svoji matku? Jinak já nepíšu nesmysly, ale ty se můžeš posrat ze všeho.

#12 MártyKurosaki
4.4.2021 | 23:21:31
MártyKurosaki

#11 DC Expert: WTF? Co to meleš hochu tpč? :D :D :D Nikdy jsem nenapsal, že jsem ubodal svojí matku :D Moje máma žije vole xD Tak ještě nějaký smyšlený věci tu pro nás máš?

Nee, a proč tě tady celá komunita hejtí? Dej mi ten fb tvůj, napíšu ti a dohodnem se a vyříkáme si to z očí do očí :)

#17 DC Expert
4.4.2021 | 23:53:52
Denyslayer

#8 DC Expert: No ty jsi mimo, nemám slov. :D

5.4.2021 | 0:02:57
Denyslayer

#9 DC Expert: To, že jsou hry populárnější než knihy nepopírám, taky jsem je hrál, ale to nic nemění na tom, že ten svět vymyslel Sapkowski a bez jeho knih by to universum nebylo. A stejně tak naprostá většina loru, který byl použit v knihách. Další věc je, že knihy předcházejí ději ve hrách… Je tedy naprostý nesmysl, aby seriál dělali podle her ty troubo.

#16 DC Expert #17 DC Expert
5.4.2021 | 0:09:12
Svjatogor

Začínám chápat znechucení Fallena a jiných z nás, rejpalů. Jedna věc je kritika filmu / seriálu. Proto tu jsme. A úplně jiná věc je, chovat se jako píča. Co tak se v noci neprojít někam mimo katastr (třeba do lesa)??? 30 kiláků a vrátite se opět jako lidi. ;-)

5.4.2021 | 0:11:01
DC Expert

#14 Denyslayer: Není tys nikdy nehrála zaklínače protože děj se odehrává potom jak ho ten sedlák probodl vidlema v Rivii a pokračuje to po knize. jinak to já všechno vím také ale hrají to herci který ani neví co je to zaklínač a který ani nečetli knihu a neví co vůbec hrajou za roly! A také ta trilogie pokračuje po knize paní jezera. Spíš oni jsou magoři když tam dali tolik černochů a vůbec to není podle knih jenom tam něco málo dají, kdyby náhodou to pokazili ale už ten svět zaklínače zničili.

5.4.2021 | 0:31:10
DC Expert

#12 MártyKurosaki: Nemá to cenu už mě to nebaví! Zklidni se a vychladni!

#14 Denyslayer: To nebylo aby dělali seriály podle her protože to nejde, ale ty postavy by měli, A né že vyberou hnusnou herečku ať hraje Triss a ty nejlepší pasáže brutálně osekají nesmysly. Jako já zaklínače bral opravdu jako nesmysl, protože se v tom nedalo ani orientovat a ty epizody zbytečně natahovali, jak to bylo zrychlené omlouvám se jestli jsem se tě nějak dotkl a nebo urazil, ale ten seriál je fakt k smíchu. Oni divným způsobem osekali knihy a to nemám namysli jenom útok na Citru ale i ta dějová linka Ciri jak jí najednou zajali a bylo to nepřehledné!

#18 MártyKurosaki #19 surky3
5.4.2021 | 1:06:37
MártyKurosaki

#17 DC Expert: No vidíš, nejsi až takovej frajer, co, když příjde na činy? :)

5.4.2021 | 8:50:31
surky3

#8 DC Expert: Buď hulíš moc dobrej matroš a nebo trolíš. Spíš bych se přikláněl k tomu druhému ;-). To že ho oživili byl čistě krok CD projektu. Hry může někdo brát jako volné pokračování, ale faktem je, že nejsou oficiálním pokračováním knih. Jinak hrál jsem 3ku asi 5× a dvojku a jedničku minimálně každou 3×. Naposledy tuším těsně potom co vyšel seriál. Just saying ;-).

#17 DC Expert: Tak pozor! U (Anny) Triss je problém jenom v jejím výrazu v obličeji. Pokud se tváří trochu normálně tak je to fakt hezká ženská. Bohužel v první sérii se furt mračila a pak to dopadlo jak to dopadlo. Zároveň tě nikdo nenutí se na ten seriál dívat. Autor (Sapkowski) s prodejem licence souhlasil a tuším že snad se i na tom seriálu nějak málo podílí/podílel. A jeho názor je ten na kterém záleží. Seriál má spoustu chyb ale ve výsledku chill. Vždyť jde jenom o seriál…

#20 AzurovyAzure77 #21 Darnwell
5.4.2021 | 21:24:15
AzurovyAzure77

#19 surky3: U té Anny bych si dovolil nesouhlasit. Ohledně toho, zda je to hezká ženská, je asi zbytečné debatovat, každý má měřítko krásy někde jinde. Jde spíš o to, že Triss vůbec nevystihla, a teď nemyslím jen výraz v obličeji, který (jak říkáš) byl vážně strašný. Povahově ani vzhledově vůbec nepřipomíná tu mladou, šikovnou a vřelou čarodějku, která Triss byla a je. Těžko říct, jestli je chyba na straně vedoucího castingu (což bych se nedivil, kdyby byla sama Lauren), který absolutně nepochopil povahu postavy, kterou obsazuje, nebo na straně herečky, která ji nepochopila též a hraje unavenou starou vědmu, co očividně ani nemá na kadeřníka. Možná na obou. Ale pokud odhlédnu od procesu a jako nezaujatý divák zhodnotím výsledek, tak teda velká mizérie.

#32 surky3
6.4.2021 | 13:05:57
Darnwell

#19 surky3: Troufám, že v jednom z posledních rozhovorů ze Sapkáče vypadlo, že o jeho angažmá coby kreativního konzultanta nebyl ze strany Netflixu zájem. Tož tak.

6.4.2021 | 16:52:13
4391

Dělá konzultanta ;-) Ale vyjadřuje se tak, že se od výsledku spíš distancuje (aspoň to tak na mě působí). Tady je starý článek: https://www.edna.cz/…-jeho-knihy/

#23 Darnwell
6.4.2021 | 17:36:03
Darnwell

#22 4391: OK, asi jsem se překoukl. Stejně byl mě zajímalo, jak moc kreativně konzultili :-)

7.4.2021 | 19:05:13
Orea

Dovolila bych si podotknout, na sklonku téhle diskuze, že mi nesedí ani herní Triss :-) Možná jsem barvoslepá, ale kaštanová podle mě vypadá jinak. Jsem schopna vygooglit fotky, podle kterých by mi Anna do té role seděla (po úpravě vlasů), realita je bohužel jinde.
Ostatně i herní Yen za mě nic moc a Anya vypadá, jako by ji vybírali podle hry. V mé hlavě má Yennefer pořádnou bujnou kštici, nepoddajné prameny vlasů, … však víte, v knížkách byly ilustrace.
Abysme jen nedržkovali, navrhuju případným dalším diskutérům rozplývat se nad skvělým obsazením Tissai a Strakuše :-)

#25 AzurovyAzure77 #26 Marty.m293
8.4.2021 | 1:26:55
AzurovyAzure77

#24 Orea: Máš pravdu, vyloženě podle knih by měla herní Triss vypadat takhle. Zvýraznili ji zejména proto, aby tam byl větší kontrast s Yennefer a novým neznalým hráčům (kterých bylo hodně) se nepletly. Důvod, proč za to CDPR obdrželi spíše chválu než kritiku podle mě tkví v tom, že se ji rozhodli udělat ještě krásnější, zatímco Netflix udělal přesný opak :D Ohledně Yen, ta mi ve hrách přišla zrovna dokonalá, co se týče věrnosti knize (jako postava je to pořád svině :D). Asi mohla mít „bujnější“ hřívu ale ona obecně ta animace vlasů ve hře (krom Geralta) není žádný zázrak, často se bugují a jsou rozpixelované až běda, tak možná to byl ten důvod. A pokud bychom hodnotili podle hustosti hřívy tak ta Anyina je ještě 3× menší než herní Yen :D ale řekl bych, že problém s tou herečkou je trochu jinde než ve vlasech

#27 Orea
8.4.2021 | 8:31:09
Marty.m293

#24 Orea: Jenže, ona je ve skutečnosti, přinejmenším nazrzlé, měla. Překlad byl sice tuším „kaštanové“ nebo do angličtiny „chestnut“, ale v originále to bylo „świeżego kasztana“. Později je pak taky řečeno: „chytnu tě za ty tvoje zrzavé pačesy“. Poláci to mají dobře. Já bych, ale Triss osobně akceptoval víceméně s jakoukoliv barvou vlasů. Problém mám s tím, že v téhle roli vypadá mnohem starší než Yen a chová se spíš jako stará, politikou znavená čarodějka, než Triss – obzvlášť pak ta z knížek,

#27 Orea
8.4.2021 | 8:36:30
Orea

#25 AzurovyAzure77: Představovala bych si vlasy v barvě toho pásku na ruce :-)
Okej, já jsem hry nehrála, jen jedničku a tam Yennefer nebyla. Měla jsem za to, že jsem to psala v předchozím komentu, ale teď vidím, že ne :-O Takže soudím z obrázků, což může dělat naprosto jiný dojem. Třeba se k tomu někdy dostanu, ale seznam restů je dlouhý :-D Problém s herečkou.. no já nevím, třeba by nemusela být špatná, kdyby neměla tak pitomý scénář. Nad jejím zrozením se fakt nerozplývám a celkově mi její linka přijde hrozná, chování otřesné. Že jako není svině, ale namyšlená kravka. A víc než vlasy mě iritují její oční stíny, sakra kdo to stvořil, vždyť vůbec neladí :-D

#26 Marty.m293: chytnu tě za ty tvoje zrzavé pačesy bylo kde? to si vůbec nevybavuju :-O já si představuju prostě tmavou hnědo-zrzavo-dočervena, ne tak křiklavou nebo pomerančovou :-) Podle mě jí tu roli napsali dost blbě. Vlastně ani nedostala moc prostoru, jen v díle se strigou a na Pahorku, obojí dost neveselé a měla důvod se mračit :-D Jsem dost zvědavá, jestli ji uvidíme na Kaer Morhen – nedokážu si představit, jak by to napasovali do příběhu, proč by vlastně Geralt kontaktoval zrovna ji, v podstatě se skoro neznají. Nemá skoro žádnou historii s Yennefer, natož s Triss. Ani Triss s Yennefer :-D Nikdo…

#28 Marty.m293
8.4.2021 | 17:20:00
Marty.m293

#27 Orea: Ty „pačesy“ byly skoro ke konci série, když Yen, Triss a Ciri jely do Rivie. Yennefer si jí tam vzala na chvilku stranou a zdvořile jí vysvětlila, co se bude dít, pokud ještě jednou šáhne na Geralta. :) S tím špatným scénářem naprosto souhlasím. V té epizodě z ní víceméně udělali záskok za Nenneke a na její charakter se úplně vybodli. Prostě jedna z těch postav, která je zmršená od A do Z. Ačkoliv, abychom jenom nekřivdili, tahle Triss přinejmenším nevystavuje hrudník tak moc jako ta herní… :)

No a na Kaer Morhen zřejmě opravdu bude-viděli ji tam prý natáčet. Zřejmě tam přijede konečně budovat vztahy. (Vzhledem k tomu, že tu “nudnou část, kde spolu postavy jen mluví“, sice spíš hodlají vyplnit bojem s lešijem, dost o jejím úspěchu pochybuji, ale…kdo ví?).

#29 Orea
8.4.2021 | 20:04:45
Orea

#28 Marty.m293: No to teda, Triss přece nemá vystavovat hrudník! Aspoň něco mají v seriálu dobře :-D
Lešij… uff, tak snad bude navýšení rozpočtu poznat na monstrech a nedopadne jako monstra v první sérii… třeba místo „nudné konverzace“ dostaneme tragikomedii :-)

#30 Marty.m293
9.4.2021 | 0:55:30
Marty.m293

#29 Orea: Jsem si ho teď představil jako v tom promu na Lesapána :D S tragédii počítám už od druhé epizody, takže ta komedie by to třeba ještě mohla zachránit.

I s dobrým lešijem bych dal, ale spíš přednost té „nudné konverzaci“.

#31 Orea
9.4.2021 | 11:01:19
Orea

#30 Marty.m293: to promo je boží :-D
já myslím, že komedie je další fáze.. to přijde, od nějakého zlomového bodu se už přestanem chytat za hlavu a budem se tomu smát. Aspoň doufám, jinak by to bylo utrpení.

9.4.2021 | 17:25:07
surky3

#20 AzurovyAzure77: Dle mého názoru to je chyba produkce/režie. Myslím, že prostě chtěli ať to tak hraje. Na youtube jsem našel jenom docela dost stará vide s ní. Čeho jsem si ale všiml je, že u rozhovorů docela dost gestikuluje a mění výrazy v obličeji (což je super) a opravdu má daleko k tomu jak jsme ji viděli v seriálu. Očividně to je podle mě chyba produkce/režie. Kdyby to takhle hrála sama od sebe, tak by to přetočili. Ona je opravdu schopná zvládnout víc než jeden výraz v obličeji. Myslím, že chtěli ať se tváří prostě vážně a dopadlo to jak to dopadlo. Je škoda, že ta postava nebyla pochopená jako třeba Renfri, kdy Emma Appleton předvedla asi nejlepší herecký výkon z celé první série. To bylo ale dáno také tím, že jí nikdo neřekl „Tak a teď se budeš tvářit pořád stejně“. Potažmo „Pořád se budeš tvářit vážně“.

9.4.2021 | 21:26:13
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama