Geralt se představuje v prvním teaseru
Doteď jsme neměli možnost vidět, jak bude Henry Cavill vypadat coby Geralt z Rivie. Na internetu se konečně objevil první teaser z natáčení, který nám bělovlasého hrdinu představuje v plné kráse. Co na něj říkáte?
Zdroj: Netflix
Diskuze /82
To je Legolas ne ? :D
#9 DiverseShadowTo je dobrý do thaiskýho privátu jako legolasova bit*h :D :D
#6 cocumis#5 cocumis: Legogerald z Homorivie
#2 SOADdave: Chýbajú elfie uši a akoby ich jedna mater mala :D
vypada jak bratr Daenerys :D horši nez Venom to nemůze byt
#11 cocumis#10 WolverineCzE: :D :D fakt že jo
Ta prdel misto brady to uplne zabiji;-)
#58 CristieS vousama by to bylo hodně líp. Ale tak na mladýho Geralta to ještě ujde :)
#15 davidovechkin#8 Kutil44: nema mit jizvy ty joudo
#15 davidovechkin: Tak oni mu po tu cestu narostou určitě.
To je Rhaegar Targaryen, tam by zapadl líp. No doprdele hoši co to je? Já to říkám od začátku. Zach McGowan nebo Brock O Hurn by byli nejlepší volba. Tohle je hnus, zrůdnost a ohavnost.
#8 Kutil44: Slavnou jizvu získal mezi knihami a hrami. :)
#22 Stardos: On to Amazon s Netflixem asi trochu popletli. Takže Netflix dělá pána prstenů a Amazon zaklínače. Tadyten supergay syn legolase a rhaegara targaryena bude hlavní rolí v pánovi prstenů. Paráda. Tak snad na toho Geralda ten Amazon vezme někoho pořádnýho.
#22 Stardos: spíš Meg Pibson neměl zájem hrát Williama Wallace zmrtvých vztání.
Už je známo skoro kompletní obsazení: https://imgur.com/CQlah9a
černochy tam samozřejmě protlačili i když je to trapárna a nebude to dávat smysl, ale naštestí na naprosto nezajímavé postavy o ničem … U těch hlavních se naštestí mírnili, až na Triss která mi vůbec nesedí, i když holka je to pěkná a evidentně z Harryho Pottera :D
#34 Xavik #39 Arrow123 #63 LevascueNe, prostě je to elf, a ne Geralt. Dokážu si ho představit jako Crevana Espane, ale tohle se nepovedlo. Vypadá jak od Mattela.
Všichni nadávají a pak to bude TOP seriál i Henry ;) jako trošku sem se taky zasmál ale těším nehorázně podle mě bude v cajku a pak všichni otočí :D :D
#46 KajamystiDrsnost drsnost, drsnost, vousy, vousy, jizvy, jizvy, zbrázděnost; ale pokud je toto Geraltík v0.91 v 19 letech, tak to pak jo X-| (Stejně si myslím, že nejlepší xicht i figuru na to má Dan Bernhardt, a pak už jenom Rayment twins)
#30 Cougar: Jojo, dneska toho vyšlo hodně, tohle připravíme taky. :)
Mě fakt baví narážky spousty lidí, co o Geralta poprvé narazili v The Witcher 3 :-D Jizvy neměl, vousy neměl, Gerltovi je kolem 90 let, odhadem podle věku Viseny (Cesta, z níž není návratu, Meč osudu). Takže mladý není, ale dbal na holení, dost krát zmíněné v povídkách i knihách (Poslední přání, Menší zlo, Otázka ceny, Bouřková sezona, Čas opovržení) =) Vypadá jako Elf? Ano vypadá. Dokonce si ho Havekár s elfem spletl (Křest ohněm)
No do psí díry! Poslal mi to kámoš a já si myslel že je to z nějakého studentského fan filmu a zjištuju že je to fakt real :D
A to som si nevedel predstaviť v roli Geralta Zacha McGowana. No musím povedať, že Zach by bol asi tak 100× lepší Geralt.....a to mam Cavilla celkom rád. Proste sa na túto rolu nehodí. Bude to pekné fiasko.
#40 Regouvousus#30 Cougar: S tou Triss si robia prdel ??? To je fakt také ťažké nájsť na svete ryšavú ženskú? Ale ako tak vidím to obsadenie tak ma to ani moc neprekvapuje.
#38 desaix: Zach by byl #1, říkám to od začátku. Jestli jsi viděl Black Sails (mimořádný seriál – doporučuju), tak hrál Charlese Vanea, kde by mu stačilo jen přebarvit vlasy na bílo a Gerald jak vyšitej.
#43 MartasZLALidi nevyšilujte … taky bych bral trošku kratší vlasy, možná taky trochu do šeda ale je to jen kamerový test je dost možné že ve než se začne točit bude vypadat dost jinak, jak se troch ušmudlá a přibude nějaká ta jizva bude to cajk.
A ešte na tému černosi…dosť ma vytáča,že v príbehoch ktoré sú postavené na germánskych legendach..Pan Prstenov,Vikingovia,GoT sa žiadny černoch nevyskytuje na mieste kde nemá čo hľadať.Ešte ani v kreslených rozprávkach.Ale v seriáli podľa slovanskej mytológie sa buzny musia vyšantiť.
#44 Arrow123#40 Regouvousus: Souhlasím Zach byl taky můj favorit. V Black Sails to byla má oblíbená postava.
#42 desaix: Amíci si hold myslia, že stredná Európa bola pôvodne osídlená černochmi :) Človek ani nemusí byť rasista aby mu zaplo aký veľký bullshit to je.
Tak som si pozrel zvyšok osadenstva a tento seriál pre mňa skončil…prestal ma zaujímať. Začínam chápať prečo vlastne všetci Poliaci od projektu odišli.
#32 JK: Souhlasím. Já se spíš směji, jak lidi jen hejtují, uráží, zesměšňují, místo toho aby si vážili toho co je. Že se vůbec snaží něco natočit. Myslím si, že filmový herec v seriálu je už teď výhra. :)
Fajný, ale aspoň papírový medajlón mu mohli dat. Už sa ví, gdo bude hrát trpaslíky? :-D
#49 Arrow123#48 percival2: Asi vietnamci
#52 percival2No Velebnosti …tohle je hrůza :D Doufam že je to jen nejaka velmi Beta verze … Jinak nevim kdo rozšířil ten mýtus s vousatym Geraltem…Co se tyka knih tak mel vousy snad jen 2× kdyz byl zraneny…
#49 Arrow123: Hlavně, aby měli správnou národnost :-D teda jako od nás. Jak nemám rád Polívku, tak by ten dabing trpaslíků mohli hodit Brňákům
Chlapi, rasismus neexistuje, alespoň už ne v dnešním světě. Pořád se za to všichni schovávají… já nevím, vždyť je to doprdele na hlavu. To musí být v každém filmu nebo seriálu aspoň jeden černoch, vietnamec nebo arab, aby nebyl tvůrce označen za rasistu? Kdyby to byl fakt, tak mi sežeňte atlanťana, toho jsem už dlouho v žádným filmu neviděl – jestli tam nebude, považuji vás za rasisty.
#59 percival2Stačil by nějaký fous a sem tam jizva a byl by dokonalý. Prozatím je docela napucovaný, tak uvidímejak to dopadne. Zatím neodsuzuji :)
tak už mu chybí jen luk a Frodo. Ať jdou tam, kam slunce nesvítí, packalové. Vypadá jak šamponkovej narcis.
#53 Regouvousus: Zaklínač je o rasismu, od začátku až do konce. Jen tam nejsou černoši, ale třeba Elfové ;-)
Ale jděte :) všichni máme představu Geraltova vzhledu kvůli hrám. Pravdou je, že je docela podobný zaklínači z první hry. Je živý člověk, né počítačová postava a nelze ho v ni úplně předělat. Takhle by mohl klidně zaklínač vypadat a mohl by tak vypadat i Geralt, jak ho popisují knihy. Hodnotit budu až uvidím první díl. Do té doby je to zbytečné.
#30 Cougar: Triss :D ,sorry to ne lidi, to je hrůza.Jedinej Torque vypadá k světu :) … a i ten Cahir snad.
Já jsem rád, že i v první video ukázce zahrnuli detaily jako kočičí očí a použití lektvarů. S vizuální stránkou si ještě pohrajou přidáním filtrů atd. Zatím z toho mám dobrý pocit.
Smiřte se s tím, že jestli má být Zaklínač globální seriálový fenomén, s čímž se tak nějak počítá, tak logicky bude cca ,97 procent diváků bude jakýmikoliv předlohami nepolíbená a hlavní hrdina prostě musí zapůsobit na ´první dobrou´ a to se myslím povedlo skvěle. Henry v sobě prostě MÁ to Geraltovo charisma a já se fakt nehorázně těším, jak roli pojme. Za mě naprostá spokojenost.
#68 desaixNo je to zatiaľ len kamerová skúška, ale tá parochňa mi tam moc nesedí, mohli mu tie vlasy spraviť troška realistickejšie, nemusia byť úplne biele/ sivé. Taký Dário Naharis tiež nemal v got modré vlasy :D radšej mám realistickejší výzor ako ten moc fantsy.
já nemusím vzhled Geralta ze tretí hry, tam tak trochu ( trochu víc ) vypadá jak někdo, kdo prošel mexickym vězením. Ale na druhou stranu je to zabiják a jako zabiják musí i pusobit na okolí. Cavil má na tomhle videjku akorát tak výraz pornoherce.
#65 Trifi: Globálny fenomén stým nemá nič spoločné…Ak by tvorcovia Pana Prstenov nerešpektovali predstavu čitateľov zosobnenú art tvorbou umelcov ako bol Alan Lee, tak by film určite nemal taký úspech…proste na vizuále záleží.
#15 davidovechkin: Kdo četl knihy ví že v tomhle období Geralt nemůže mít vousy protože je nesnáší a furt u sebe tahá holení. :-)
#70 Levascue#69 pidalin: Nikdy nebylo psáno,že chodí pořád čistě oholen, pouze v části, kdy se léčil v Brokilonu po střetu s Vilgefortzem bylo zmíněno, že už měl tvář hodně zarostlou a že ho ty přerostlé vousy štvaly.
#76 pidalinJa si myslim, ze moze byt, ale su tam nedostatky. Precital som vsetky knihy, hral a presiel som vsetky hry. Z hier mam najradsej vzhlad z tretej casti, no je mi jasne, ze je to vzhlad od CD Projektu. V knihach chodil s dlhymi vlasmi a co viem, tak vacsinu casu oholeny alebo s malym strniskom. Tu bradu mal dlhsiu asi naozaj iba v Brokilone, kde sa liecil zo zraneni na Thanedde. Je mi jasne, ze sa budu drzat vzhladu knih a tie psotavy si vytvoria vyzorovo tak, ako ich vnimaju oni. Myslim vsak, ze by mali este popracovat na mejkape trocha a zvazit aspon vacsie strnisko, ci trocha iny styl ucesu, pripadne nieco podobne. Prvy dojem som mal sice ako tak dobry, no zaroven mi vlemi pripomina Legolasa. Ako tu niekto pisal, v knihach si ho raz zmylili s Elfom, to je pekne, no Geralt by mal predsa posobit raznejsie. Takze, nejdem tu robit neviem co na zaklade jedneho kameroveho testu, ktory zverejnili. Tie upravy tam este mozu byt, pripadne pri postprodukcii sa mozu dodatocne nejako vynajst. Verim, ze na tych kostymoch aj mejkape a podobne si daju zalezat. Ono to bude aj tak posobit neskor inak a lepsie, ked to uz bude vsetko hotove a budu tam aj ostatne postavy. Ja tomuto projektu fandim, hoci sa predsa trocha neviem vyhnut istym mensim obavam. No tie by som mal vzdy, nech uz by to robilo akekolvek studio. Hodnotit budem ked si pozriem natocenu prvu seriu.
Inak, videl som tu odkaz s obsadenymi postavami. Som celkom prekvapensy, ze obsadili Triss, ale Dandelion nejako stale nic. Triss toho priestoru za cel cas nema ani zdaleka tolko, co on. Navyse, neviem ci si to pamatam dobre, ale prvykrat sa ukaz az v tretej knihe, hoci spomenuta bola uz skor. Viem sice, ze niekde sa pisalo o tom, ako mozno natocia tu bitku na Soddene, no predsa. Dandelion by uz takyto cas mal byt obsadeny, tak co je s nim?
#75 Samuel-ElTak som trocha googlit tie postavy, pripadne hercov pre lepsi dojem. :D Mohli tam tie mena postav napisat zrozumitelnejsie. Takze Dandeliona si zahra Joey Batey. No, zmeisane pocity, ale nejdem sudit. Ako som napisal, pockam na nejake prve teaser trailery kde uz budu normalne zabery zo serialu a hodnotit budem po pozreti celej prvej serie. V kazdom pripade, drzim im palce, aby sa to podarilo a nespackali to.
pořádně zajímavý bude až první oficiální trailer těsně před vydáním. Přesto za tyto střípky a články oběma redaktorům moc děkuju. Je super, že tenhle web žije tak moc. Je vidět kolik to zajímá lidí. Jsou tu i jiné kvalitní seriály, kde je diskuse skoro mrtvá. Takže i těm co ted kritizuji, děkuji za názor a že mají chut se o tématu seriál a zaklínač tolik bavit. Protože je jasné, že asi téměř nikdo nemůže být spokojen se vším. Něco oku nelahodí asi každému.
#71 66pepo66: Konečne niekto normálne uvažujúci. Súhlasím so všetkým a úplne sa s tebou stotožňujem.
Je to z kostýmovej skúšky záber jeden z mnohých… určite nebudú kvôli kostýmom ešte Henryho upravovať.
To že všetkým pripomína elfa… hold silný vplyv Pána Prsteňov.
#70 Levascue: Já si to pamatuju trochu jinak, to holení tam řešil až moc na to aby to bylo jenom kvůli ňáký nemoci, prostě delší vousy nemá rád. To sice nznamená že je furt do hladka oholenej, ale rozhodně nikdy nebude nosit plnovous jako ve hrách. Ve hrách je ale už starší, takže je možný že na to mohl s věkem názor změnit.
#77 Levascue#76 pidalin: Zrovna před měsícem jsem si opakoval maratón knížek, kromě Bouřkové sezóny(tu mám teď poprvé rozečtenou) a opravdu si nevzpomínám, že by někde, kromě pasáže v Brokilonu, řešil vousy…jako každopádně souhlasím s tím, že nemá mít dlouhé vousy a také se mi nelíbí, jak ho teď všude takto zobrazují..teď jen narážím na to že si opravdu nevybavuji, že by to ještě někdy vůbec řešil. Bylo tam možná ještě jednou zmíněno že si vzal žiletku a šel se oholit, ale toť vše, ne? Ale třeba jsem to přehlédl, přeci jen tam je spousta jiných detailů, kterých si čtenář všímá a tak mi ty vousy třeba někde unikly :)
#78 66pepo66#77 Levascue: Neprehliadol. On to tam riesi naozaj iba raz v Brokilone a okrem toho, mozno, este raz. Inak vobec nie. Aj ked si ho pomylili pripadne s elfom ci nieco podobne, elfovia brady ani strniska nenosia. Takze tak. Ja si len myslim, ze ked mu troska upravia mejkap, mozno trocha farbu vlasov este, pripadne iba zvolia trocha iny uces, ci o nieco kratsie vlasy, tak to bude lepsie. No ta jazva by sa mi tam naozaj hodila, takze ak ju nebude mat od zaciatku, tak snad pocas serialu. A to aj napriek tomu, ze ju myslim ziskal asi naozaj az po knihach a pred hrami.
Henry Cavill je super herec, ale nevím, jestli je toto nejšťastnější volba. Ta paruka vypadá dost amatérsky…
Ty vlasy sou doufám vtip… Proč to má dlouhé fakt jak Legolas ?.. Geralt to má vzadu stejně stáhlé le v bocích spadlé akorád na ramena a tak to je ne.. Toto je demnece… Zkrátit ty vlasy o polovinu nechat narůst vousy a pak to budu sledovat :D
#82 66pepo66#81 Luksathor: Vyzera to tak, ze by sa mohli zamerat na jeho mladu verziu. Nepamatam si kolko rokov mohol mat v obdobi prvej knihy, ale asi to bude nejako tak. Iba ak sa nad tym zamyslim, tak od prvej knihy po tu siedmu preslo nejakych 7, mozno 8 rokov. Viem, ze iba od 2. knihy to boli nejake 4 alebo 5 rokov a medzi prvou a druhou aspon nejake tie 2, ci viac. V tych poviedkach nebolo presne dane v akom case sa tie pribehy odohravali, takze maju v tom volnejsiu ruku. Casom sa k nejakemu vacsiemu strnisku, inemu stylu ucesu alebo jazve pravdepodobne dopracuje.
Zajímavosti třetí řady
Zajímavosti druhé řady
Reklama
Zajímavosti první řady
Nejlepší epizody třetí série
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Plakáty
Narozeniny
-
Chris Fulton
27.11.1988 | 27.11.2024 -
Adam Levy
5.12.1970 | 5.12.2024 -
Kristofer Hivju
7.12.1978 | 7.12.2024 -
Björn Hlynur Haraldsson
8.12.1974 | 8.12.2024 -
Mecia Simson
29.12.1989 | 29.12.2024
Mohlo by vás také zajímat
Druhý teaser k pokračování Zaklínače se zaměřuje na Geralta
První série se dočkáme už za týden a Netflix nám naservíroval poslední upoutávku k Zaklínači
Druhá řada Zaklínače se dočkala svého prvního teaseru
Nestvůry, válka a elfové: Druhá řada Zaklínače ukazuje své nadupané nové záběry
Podívejte se na dokument zaměřující se na vznik první série Zaklínače
Podívejte se na plnohodnotný trailer k anime filmu Zaklínač: Vlčí sen