Zvěsti hlásí, že se ve druhé řadě Zaklínače možná objeví herečka Natalie Dormer
Všechny nové tváře druhé série nám dosud nebyly představeny a nedávné zvěsti naznačují, že nás nejspíš čeká další posila ze seriálu Game of Thrones.
Druhá řada Zaklínače se již natáčí, ale stále nebylo oznámeno obsazení několika klíčových postav, kterých se určitě dočkáme. Nedávno se však na internetu objevily zvěsti, které naznačují, že se v pokračování dočkáme známé herečky Natalie Dormer. Stále však v tomto případě mluvíme o zvěstech, a proto tato zpráva nemusí být pravdivá.
Jak se na to přišlo? Poměrně nedávno herečka projížděla na koni oblastí Surrey, tedy místem, kde se natáčí druhá řada Zaklínače. Projížděla tu s jednou Cavillovou spolupracovnicí, přičemž později napsala jedna členka štábu Zaklínače následující: „Každý den natáčení Zaklínače je jako sobota. Společně se štábem a Natalií Dormer se smějeme, tancuje a jezdíme na koních.“
Na základě těchto dvou informací lze usoudit, že se herečka skutečně podílí na seriálu, ale oficiálně je to zatím pod pokličkou. Nicméně vše může být jen náhoda, herečka mohla přijet navštívit Henryho Cavilla na natáčení, protože on je jejím starým kamarádem ze seriálu The Tudors, ve kterém si oba zahráli.
Herečka je kromě seriálu The Tudors známá především díky seriálu Game of Thrones, ve kterém si v celkem pěti sériích zahrála Margaery Tyrell. Kromě toho se v současné době věnuje ústřední roli seriálu Penny Dreadful: City of Angels, kterého se dočkáme už letos. Vzhledem k tomu, že do druhé řady Zaklínače byl už obsazen herec Kristofer Hivju, by Dormer představovala druhou výraznou posilu z tohoto seriálu.
(Herečka se proslavila především díky seriálu Game of Thrones. Foto: HBO)
Koho by si však herečka mohla zahrát? Natalie Dormer je známá tím, že přijímá pouze velké či nějak výrazné postavy, například chtěla skončit o něco dříve v Game of Thrones, kde se jí nedostávalo tolik pozornosti, ale nakonec ji tvůrci přemluvili k tomu, aby zůstala. Logicky se tedy pro ni nabízí nějaká postava, která bude mít v seriálu větší roli. Mohla by si tedy zahrát například čarodějku Filippu Eilhart či královnu Meve z Lyrie a Rivie.
Prozatím nám tedy nezbývá nic jiného než čekat, nicméně herečka by byla skutečně velkým příslibem pro celý seriál. Doufejme tedy, že zvěsti budou nakonec pravdivé, i když jsou založeny jen na tak malém množství informací. Problémem totiž je, že herečka nemá účty na sociálních sítích, a proto se nedají získat žádné další možné informace, které by tyto zvěsti podpořily.
Zdroj článku: Redanian Intelligence
Zajímavosti třetí řady
Zajímavosti druhé řady
Reklama
Zajímavosti první řady
Nejlepší epizody třetí série
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Plakáty
Narozeniny
-
Chris Fulton
27.11.1988 | 27.11.2024 -
Adam Levy
5.12.1970 | 5.12.2024 -
Kristofer Hivju
7.12.1978 | 7.12.2024 -
Björn Hlynur Haraldsson
8.12.1974 | 8.12.2024 -
Mecia Simson
29.12.1989 | 29.12.2024
Diskuze /40
ještě neobsadili Phillipu Eilhart… to bych asi bral :D
#2 Svjatogor #6 Zilwicky#1 mar.st: Něco mezi burleskou a čáryfukem? ;-)
Opravte si větu: „Každý den natáčení Zaklínače je jako neděle.“ Ve zdroji je psáno Saturday, což je sobota. Omluvám se za své hnidopišství. :D
#4 Xavik #19 surky3#3 Lord Mazour: Ježíš, pardón. :D Já to bral tak, že prostě píše o víkendu, tak jsem tam omylem plácl první víkendovej den, kterej mě napadl. :D Každopádně opraveno, díky. ;)
Ta by byla super Fillipa :)
#1 mar.st: To by nemuselo byť zlé :D
já si zase myslím, že by ji sekla královna Meve…
#8 Zilwicky#7 Magdalena888: Tú si uz vobec nepamätám, akú úlohu zohrala v knihách?
#9 B.Jaga #29 Nikolperse#8 Zilwicky: Pasovala Geralta na rytíře z Rivie.
#30 ZilwickyNěkdy je lepší, když přijde seriál s kompletně novým obsazením.
Nevěřím tomu, ale bylo by to fajn, kdyby ji dali nějakou roli.
Můj názor ta tvůrkyně to dojebe. Protože už tam cpou samý herce s GOT. A to není GOT ale zaklínač sakra ať se ta ženská probere! V první sérii se povedla jenom první epizoda. Když si přečtete knížky tak zjistíte že ten seriál je úplně na hovno :D A to stačí jenom první dvě knížky.
#17 Haldukar #20 Fat TonyN
N
Natalie Dormer je naozaj prekrásna herečka a vo seriálovom Zaklínačovi ju vrelo uvítam. :)
#16 DC Expert #19 surky3#15 Milano33: Ale bude tam pět dalších herců s GOT.
#19 surky3#12 DC Expert: konečně to někdo vidí stejně! seriál je ostuda!!!
Hodila by sa do tohto seriálu, dúfam že to bude pravda. A nestačím sa diviť že niektorým komentujúcim tu už vadí aj to že herci už hrali pred tým v GoT :D čo je na tom? Každý herec predsa už niekde hral.
#25 Svjatogor#3 Lord Mazour: zas ho tu nedupej. Já si taky furt v angličtině přehazuju sobotu a nedělí. Jo a kdybys viděl co dělám s měsíci v roce :D
#16 DC Expert: No a co ? Ono se běžně stává, že herci co spolu někde hráli tak se dostanou přes bývalé kolegy k novým projektům. Nevidím v tom absolutně žádnej problém. Taková třeba Lexa Doig hrála ve stargate no a řekl bych že s tím mělo dost co dočinění to, že její manžel je Michael Shanks. No a zase obráceně v andromedě hrála jednu z hlavních rolí lexa a Shanks se tam taky objevil. Takže pokud se tu objeví nějakej herec s GoT, tak se určitě stane, že se objeví i další. Na tom není nic špatnýho!
#15 Milano33: souhlas. jenom doufám, že pokud v seriálu bude hrát, tak někoho u koho může bejt blondýna (případně může mít světlejší vlasy – ne úplně černý).
#12 DC Expert: cital som Posledne prianie a teraz citam Mec osudu a rozhodne s tebou nesuhlasim. Podla mna boli skvelo natocene okrem poviedky Mensie zlo aj Otazka ceny, Posledne prani a Zaklinac. K dalsim sa neviem vyjadrit, kedze som ich este necital.
#21 DC Expert#20 Fat Tony: Takže si přehlédl pár důležitých věcí smrt Myšilova která byla úplný nesmysl. Myšilov nezemřel! Jenže v seriálu ho zabili a to nesmyslným způsobem. A to s těmi dryádami tam měl být Geralt a setkat se s Ciri. Plus dryády byli černošky a to měli být zelený. Já bych to pochopil jako kdyby to byla armáda jiných kmenů ale tohle. Merigold je panic a herec neumí hrát v Knightfall udělal takovou ostudu že se divím proč ho ta tvůrkyně brala. Všechny povídky byli tak strašně uspěchané. Jenom stačí tyhle dvě knihy abys si všimnul, že hodně postav je špatně napsaných ve scénáři. Merigold měl jednu holku za druhou a v seriálu neměl žádnou. Zaklínač, Yen a Ciri nebyli špatné ale ty ostatní postavy jo! A tahle série se skládá jenom ze dvou knížek který si četl.
#22 surky3 #23 surky3 #26 AzurovyAzure77#21 DC Expert: Doporučuju ti přečíst si povídku o Brokylonu znova. Dryády nejsou všechny ani omylem zelený. Ony totiž některý ty obyvatelky Brokylonu jsou lidské holky, které maj v podstatě vymytej mozek tuším tou vodou. Navíc otcem jejích děcek jsou většinou lidští muží. Nevzpomínám si ale jestli přebírají nějaký jejich rysy a nebo jestli je to například jak s Asari v Mass Effect. Myšílova moc komentovat nemůžu protože jsem nečetl všechny knihy, ale tuším že když jsem hledal jestli zemřel, tak jsem dohledal že v knihách se nějak vypařil, takže teoreticky klidně mrtev být mohl. Merigold byl super. Povídky jsem četl a nějak si nemůžu vzpomenout na scénu kde by bylo popsaný jak někoho přefiknul (nepočítám že třeba někde plácnul, že se s někým vyspal). Přece jenom povídky sledují Geralda. Jinak souhlas že něco brutálně uspěchali.
#26 AzurovyAzure77 #39 DC Expert#21 DC Expert: Jinak to že přeskočili setkání Ciri s Geraldem v Brokylonu, tak to mě sere taky. Ale s tím asi nic moc neuděláme. Zároveň je si ale asi i potřeba uvědomit, že na západě by to možná moc neprošlo, protože Ciri tam procházela takovou zrychlenou slovanskou výchovou, kde ji každej chtěl nafackovat.
Nejak si nemyslim že by hrála Meve …Je to zrovna takove dost nevyrazna okrajova postava a navic pekne daleko v deji.Ta Fillipa by sedela vic ale zase si ji nedokazu predstavit v čele Lóže.
#18 FallenMaia: Taky se divím. Cítím v tom přístup: použít, zahodit a pomluvit. Hnus a přitom herci táhli seriál od s06e10 de facto sami. :-)
Z těch dvou dostupných rolí bych ji viděl asi radši jako Filippu, Meve je tam přece jen asi tak ve třech scénách z celé ságy. Zase mi ale přijde že Natalie není zrovna úplně ten typ FIlippy, jelikož není přírodní černovláska a ani třeba že nevypadá nijak vypočítavě a intrikánsky.
#21 DC Expert: Souhlas. To že tam budou hrát herci z GOT mi nevadí, pokud dostanou role na které se hodí, ne jak Yen nebo Triss který jsou totálně mimo. Se zbytkem máš pravdu :-D bohužel, ale máš.
#22 surky3: Je pravda, že se z děje po Meči osudu Myšilov v tichosti vytratil, ale zase zabít ho v seriálu hned na začátku mi přijde jako úmyslné nabourávání příběhu z her, kde žije na Skellige. Žádný aspekt z knih sice jeho smrtí neporušují ale stejně je to pořád ubohé. Ohledně dryád – většina jich má mít zelenou kůži, je to v jejich popisu. Jak to dopadne když je zplodí člověk nám bohužel Sapkowski nenaznačil. Ale i kdyby teoreticky zplodil nějakou dryádu černoch-zerrikánec co by se nějak zatoulal do Brokilonu (budiž) a ona se narodila jako snědá, pořád je kokotina, že je černá i Eithné, která je jednou z původních dryád a nemá žádné vazby k lidem obecně. To že nemá stříbrné vlasy už snad ani nemusím zmiňovat. Je to smutné ale je vidět že scénáristé na nějaké zadané aspekty postav úplně kašlou.
#39 DC ExpertNedavno taky bylo na twitteru Lauren nejaky post o tom že se našla známá herečka která jí perfektně pasuje do role Essi Daven ( aka Očko ) které chce dát mnohem větší prostor v příběhu.A o Natalie se ví že umí dost dobře zpívat takže to by mohla být taky varianta k uvážení :)
#28 Argenium #31 4391#27 caliel: To doufám, že ne, protože by Lauren určitě použila Essi Daven na nějakej milostnej trojúhelník. Kromě toho, že by neskutečně zkurvila postavu Essi Daven, by se tím nejspíš i zpomalil děj (což by byl docela problém vzhledem k tomu, že mají tak málo dílů na sérii)
#8 Zilwicky: Viedla odboj proti Nifgaardu v okolí Jarugy, a pasovala Geralta na rytiera Geralta z Rivie. To bolo v knihe Skúška Ohňom.
#30 Zilwicky#9 B.Jaga: #29 Nikolperse: Ďakujem, ďakujem :) No stále mi to príde trosku málo pre Natalie, zvlášť ked nechce brat malé role.
#32 Svjatogor#27 caliel: To by bylo supr, na Essi by se hodila parádně… Pokud tuhle postavu chtějí opravdu zakomponovat do děje a pokud by se aspoň trochu drželi povídky, tak by to aspoň prohloubilo postavu Marigolda (dost fanoušků/nečtenářů ho bere v seriálu jen jako zbytečnou postavu, obdobu Jar Jara ze SW, což je škoda… ).
#30 Zilwicky: Právě naopak. Tyto „malé“ role jsou pro herce z GoT jako stvořené: Regis, Milwa, Angoulême… určitě by se našlo místo i pro moji oblíbenou Malou Medvědici. :-D
#36 calielByla by to skvělá Francesca Findabair. Velký oči,výrazný lícní kosti,úzká brada… Královna elfů jak vyšitá…
#34 B.Jaga #36 caliel#33 vallyslayer: Nejkrásnější žena na světě…?
#40 HzjenaSuper. Doufám v mnoho nahých scén…
#32 Svjatogor: Regis, Milwa, Angoulême jsou proste stále dějově daleko…stejne jako ta Meve počítejte s nějakou z čarodějkou nebo opravdu podle těch leaku s Essi… #33 vallyslayer: Francesca,Phillipa Eilhart atd. by se podle me hodily aspon na „trochu“ starší herečku vzhledem k tomu že tam fungují jako dost silný matrony aby se aspon trochu vyvážilo postavení čarodějek… a myslím že na Francesku uz byla nekde prokecnutá Frida Gustavsson ale to bych kecal jestli to tak dopadne…
#37 deeside95#36 caliel: Frida hrála už v první sérii Visennu, pochybuju, že bude hrát Francescu, navíc tu byl už článek o tom, že je Francesca obsazená, bude ji hrát Mecia Simson.
#38 caliel#37 deeside95: dík toho sem si vubec nevšiml a Fridu jsem nejak nepoznal :D
#22 surky3: Myšilov byl v zaklínači 3 na Skelige a ta tvůrkyně režirovala seriál grimm a dávala tam jako Weseny potvory ze zaklínače 3 a pak řekla že chce seriál. Takže musela hrát hru! Před pěti rokama. Stejně jako že se ve trojce objevil Dijkstra. Takže jestli zabijí i jeho tak to bude průser. Průšvih by byl i kdyby neukázali Regise. Dokonce tady byl napsaný blaf, že tvůrkyně se postará aby to končilo událostí na kterou navazují hry. Ona o hrách ale ví hovno tak proč tady bylo takové tvrzení?
#26 AzurovyAzure77:
#34 B.Jaga: Minimálně zatím nejkrásnější žena ve světě Zaklínače…