Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Geralt, Yennefer, Triss a další. Tvůrkyně odhalila, kterých postav se dočkáme v seriálu

Geralt, Yennefer, Triss a další. Tvůrkyně odhalila, kterých postav se dočkáme v seriálu

Pilotní epizoda má již svůj scénář, proto přišel čas na obsazení hlavních postav. Které to však vůbec budou? To před pár dny odhalila tvůrkyně Lauren S. Hissrich.

26 0
1.3.2018

Pokud ještě existovaly nějaké teorie o tom, že nový seriál The Witcher nebude o Geraltovi, tak nyní už jsou pasé. Tvůrkyně Lauren S. Hissrich, jež má již nějakou dobu hotový scénář k první epizodě, odhalila na svém twitterovém účtu, kterých postav se v této očekávané novince dočkáme. A pochopitelně se můžeme těšit na velká jména.

Složení hlavních postav bylo předpokládané, a proto nás přítomnost ani jedné postavy nepřekvapila. Předně se tedy dočkáme ústředního tria ve složení Geralta z Rivie, Yennefer z Vengerbergu a Ciri. Dále se dočkáme několika Geraltových věrných přátel. V seriálu se objeví čarodějka Triss Ranuncul, lučištnice Milva, vyšší upír Emiel Regis a pochopitelně i bard Marigold.

(Všichni se jistě těšíte i na barda Marigolda. Foto: CD Projekt RED)

Kromě toho se dočkáme mocného mága Vilgefortze z Roggeveenu, nilfgaardského císaře Emhyra var Emreise, nilfgaardského šlechtice Cahira aep Ceallache a nájemného zabijáka Lea Bonharta. A samozřejmě se dočkáme i Geraltovy populární kobylky, Klepny.

Tento výčet postav není pochopitelně definitivní, například tu chybí král Temerie, Foltest, další zaklínači a spousta dalších postav. Tvůrkyně si určitě nechává nějaká esa v rukávu, popřípadě se s některými známými postavami setkáme bez předchozího oznámení, abychom se dočkali i nějakého překvapení.

Co říkáte na hlavní postavy? Je tu někdo, kdo vám ve výčtu postav vyloženě chybí?

Diskuze /130

Michargo

Doufám že se tam objeví i elfský rebel Iorweth, skvělá, cool postava. Pak by neměl chybět Vernon Roche, další skvělá postava. Saskia i tahle postava by byla super. No a asi padesát dalších skvělých postav, jak herních tak i knižních. :)

#3 Xavik #17 vallyslayer
1.3.2018 | 16:49:13
Tatar

Tak to vypadá jako kdyby v první epizodě byla závěrečná bitva s čarodějem Vilgefortzem a pak navážou asi volně na hry. Zatím to tedy na mě tak působí :D

#3 Xavik
čestný člen redakce
1.3.2018 | 17:13:46
Xavik

#1 Michargo: To jsou ale postavy z her, ty tam zatím určitě nebude (jestli vůbec někdy).
#2 Tatar: Ale tihle všichni se určitě neobjeví už v prvním díle. ;)

#18 Michargo
admin
1.3.2018 | 17:59:51
Letho

Momentalně když jsem se dal znova do čtení knižní série tak si říkam, sakra z toho by byl opravdu dobrej serial takže se každopádně těšim, jenom doufam že nějak neposerou lore a bude rozhodně těžké si zvykat na nové postavy tim myslim že jsem byl zvyklí na postavy z herní serie to jak vypadali a ted to bude zas uplně něco jinyho, ale každopadně netflixu věřím už jenom proto že tam jako konzultanata budou mit samotného tvurce celé sagy Sapkowskeho a nějaké lidi z cd projectu red, takže věřím že ambice na pokoření Game of Thrones určitě má.

1.3.2018 | 18:20:23
Evro

Podle těch postav to vypadá že přeskočí první dvě knihy a začnou rovnou s Krví elfů

#6 percival2 #7 Letho
1.3.2018 | 18:38:52
percival2

Hlavně doufám, že nedokoní původní příběh nějakou hrůzou z her …

#5 Evro: Můžou začít v podstatě kdekoliv. Ta knížka byla chvílemi vyprávěná i na přeskáčku. Být producentem, tak si vyberu ten nejlepší příběh, aby byla sledovanost, a až budu mít diváky, zpracuju i to ostatní ;-)

1.3.2018 | 18:58:39
Letho

#5 Evro: tim bych si nebyl tak jisty prý tam mají byt postavy i z povidek například Essi Daven nebo Borcha tři kavky takže si myslim že tam skloubí některe povidky s puvodním románem tak doufam že to nebude nijak matoucí a bude to stat za to.

1.3.2018 | 18:58:44
Frony

tak koho si představujete na role Geralta, Marigolda, Ciri nebo Yennefer? :D

1.3.2018 | 19:17:21
Kickot

Na Bonharta sa teším jak nikdy. Myslím si že celkovo z hry nezoberú nič. Asi sa začne Krev elfú, príbehy z poviedky budú možno ako flashbacky alebo si to nechajú na neskôr ako samostatnú sériu. V originále popisovala Vilgefortza ako žoldáka, dúfam že ho nedodrbú

1.3.2018 | 19:23:14
Nilly

Doufám, že postavy budou aspoň přibližně vypadat, tak jak je Sapkowski v knihách popsal. Ne tak, jak nám je představili ve hrách.

#14 Railbot
1.3.2018 | 19:25:38
Wulfi44

Vzhledem k tomu, že hry navazují na knihy tak bych byl nejradši kdyby jediné co si z nich odnesli byl vzhled postav. Ten si myslím, že u her vystihli dobře. Svůj příběh ale odvyprávěli a nemá cenu ho opakovat. Spíše bych uvítal kvalitní zpracovaní knih, které sami osobně mají úžasný příběh s neuvěřitelně silnými momenty. Doufám, že se někdy dočkáme zpracování toho co Ciri předvedla na zamrzlém jezeře. Z toho jsem měl husí kůži už při čtení.

1.3.2018 | 19:31:58
Blahar

Chybí mi tam Zoltan, ve hrách jsou s Marigoldem skvělá dvojka. :D

1.3.2018 | 19:52:49
siri

No já nevím, zatím není jisté vůbec nic. Lauren je na Twitteru hodně aktivní, ale zatím v podstatě jen střílí svoje charakteristiky postav (podle mě dost trefné), mimo výše uvedených zmínila ještě Essi Daven, Borcha Tři Kavky (jak už je psáno výše), Yarpena, ještě jsem si všimla Angoulême. Včera zveřejnila tweet, ve kterém píše, že jediné, co může potvrdit, je, že Geralt bude muž (to kvůli neustálým dotazům a obavám od fanoušků ohledně politické korektnosti). Ona je zapálená fanynka knih i herní série, bere to celé dost vážně, přesto je pod velkým tlakem, protože část fandomu je už teď přesvědčená, že ten seriál nemůže dopadnout dobře, když ho dělá ženská a ještě Američanka.

#20 Letho
webmaster
1.3.2018 | 20:38:49
Railbot

#10 Nilly: já doufám, že ne, protože herní vizuál je perfektní. Knižní je dost letitý a ne moc dobrý. Koneckonců dědek je spisovatel a nikoli výtvarník. Plus stejný vizuál jako ve hrách zaručuje větší popularitu, protože co si budeme povídat většina lidí zná hry, nezná knihy.

#15 Nilly
1.3.2018 | 22:12:04
Nilly

#14 Railbot: Právě to mi na těch herních postavách vadí – jsou moc dokonalé. Na knížkách se mi líbilo, že postavy měly své vady na kráse, které pro ně byly i dokonce charakteristické.

1.3.2018 | 22:34:49
Krabat18

A na Zoltana Chivaye se zapomnělo? :D

1.3.2018 | 23:54:56
vallyslayer

#1 Michargo: Seriál má být na motivy Sapkowskiho knížek Ne her.Takže žádná Saskia,Iorweth ani Roche.

#19 Michargo
2.3.2018 | 5:09:16
Michargo

#3 Xavik: Někde jsem našel, že zrovna Iorweth, není herní ale knižní postava, a mnoho dalších. Mrkni na tuhle stránku.
http://www.postavy.cz/…nac/postavy/

#21 Letho
2.3.2018 | 8:45:34
Michargo

#17 vallyslayer: Necháme se překvapit. Třeba některé herní postavy oživí, kdo ví. Ale jinak jsem to myslel jako přání. Neříkej, že by se ti nelíbilo, kdyby oživily třeba Saskia :)

2.3.2018 | 8:47:59
Letho

#13 siri: No aby Geralt nebyl nakonec černej :D to by byl největší provar, když vidim jak všichni hrotí politickou korektnost tak se mi chce zvracet, například jak vyšlo Kingdom Come Deliverance tak to nějaky tupci bojkotujou že tam nejsou černoši a argumenty jako že velká morava je jako maurava že ve skutečnosti na moravě byli maurove a to si nedělam prdel nebo že do Oloumouce vedla hedvabna stezka po ktere chodili černoši z afriky to je prostě špatny a bojim se že to bude vrhat špatny světlo na všechny přichozí serialy hry filmy atd.. takže doufam že si tvurce pojede svoje a nebude vnímat tyhle radoby znalce. Jinak co se týče postav tak si myslim že tam bude většina postav z knih, určitě Zoltan a jeho parta, lože čarodějek teda když tam má byt Vilgefortz tak předpokladam že se to muže pohybovat kolem udalostí na Thanedu takže si myslim že tam bude většina čaroděju z knih a kralove severních kralovství si myslim že tam nějaky taky budou aspon teda doufam například Foltesta bych chtěl vidět a nebo by mě zajimalo jak podaj Vizimira, ale nechme se překvapit kdyby tam hromada těchto postav chyběla tak si neumim představit o co tam pujde když to má vázat na knižní předlohu.

2.3.2018 | 16:34:00
Letho

#18 Michargo: Ano Iorweth vychazí z knihy, ale padla tam jenom zmínka o jeho komandu jinak co si pamatuji tak tam nijak zvlašt nevystupoval.

#22 Michargo
2.3.2018 | 16:43:09
Michargo

#21 Letho: Tak to je škoda. Doufám že to tvůrci vezmou v potaz, přeci jen je to zajímavá postava a mohla by přivést do příběhu něco navíc, i když zatím nevím co. Nechme se překvapit, co tvůrci vykoumaly.

#23 Letho
2.3.2018 | 17:00:10
Letho

#22 Michargo: No v knize až tak zajimavej nebyl, tam byl jinej legendarní elfskej bojovník na kterého ve hrach tak nějak zapomněli a tím je Isengrim Faolitiarna o něm tam byly i některe kapitoly takže aspon on by tam mohl byt a nebo Yaevinn kterej vystupoval v prvním díle Witchera myslim ve hře, ale kdo ví kniha a serial neni to samé, známe například z Game of thrones takže je možny že Iorweth tam muže klidně byt i když si nemyslim že by měl nějak vyraznou roli v přiběhu.

#28 Reiken
2.3.2018 | 18:42:02
Nikolperse

Hlavne aby na role čarodejníc vybrali mladé herečky (20–25 ročné) aby bolo aj uveriteľné že sú krásne a nie len s nakydaným makeupom na tvári. No mohli by do seriálu dostať aj Seana Beana, taký charizmatický herec by takémuto seriálu iba pomohol.

#25 Thunderbird
3.3.2018 | 12:48:53
Thunderbird

#24 Nikolperse: A nejde jen o tváře :D Jestli se budou hardcore držet knížek, může být Thanedd celkem zajímavej ;)

#26 Nikolperse
3.3.2018 | 16:26:14
Nikolperse

#25 Thunderbird: Viem že nejde len o tváre ale tak trochu by mne osobne kazilo zážitok zo seriálu, keby Triss alebo Yenefer hrali nejaké 40 ročné herečky.

#27 Letho #30 Thunderbird
3.3.2018 | 19:26:05
Letho

#26 Nikolperse: Co se týče Yennefer tak ta by měla vypadat vic jak milfka podle knih a ne jako ve hře mlada s makeupem a cute ale jinak samozřejmě ostatní čarodějky vypadali strašně krasně a mladě teda většina, ne všichni, na to že jim ve skutečnosti je například kolem 100 let tak na poměry čaroděju jsou mladí, btw Yennefer je kolem 90 let myslim a triss je jedna z nejmladších kolem 40–50 ted už přesně nevim.

#30 Thunderbird
3.3.2018 | 21:16:42
Reiken

#23 Letho: Yaevinn v knihách vystupoval více než Iorveth, co vím tak je různě v kapitolách napříč ságou od KE do PJ, takže zřejmě bude mít v seriálu více prostoru.

#29 Letho
3.3.2018 | 21:33:48
Letho

#28 Reiken: To vim, ale že by měl nějakou vyraznou roli to zas ne, je fakt že se objevoval dost často dokonce i v některych povidkach, ja jenom doufam že ho nevynechají protože se dost často stáva v serialech podle knih že vynechavají spousta duležitych i méně duležitych postav takže doufam že tam fakt bude i když nebude až tak duležitej podle lore.

3.3.2018 | 23:13:47
Thunderbird

#27 Letho: V Posledním Přání je jasně řečené, že má Yennefer postavu dvacetileté. V povídce Hranice Možností komentuje podobně Marigold její odhalený hrudník. Nepřijde mi tedy jako milfka :D

#26 Nikolperse: Záleží ale i na konkrétních herečkách, dám příklad ze Hry o Trůny, Carice van Houten (hraje Melisandru) je 41 a vypadá mnohem lépe, než Emilia Clarke, které je o deset let míň.

#31 Letho
4.3.2018 | 14:01:46
Letho

#30 Thunderbird: Však taky nemluvim o postavě, ano postavu má mladou, ale v obličeji by tak mladě vypadat neměla pokud vim, nebo aspon by neměla vypadat tak jako ve hře. ale to platí o vice postav napřklad Triss by neměla byt redheadka ale měla by mít kaštanové vlasy a vystříh by taky neměl byt vidět, pokud vim tak by měla mit zjizvené cele tělo z bitvy o sodden.

#32 Thunderbird
4.3.2018 | 16:45:09
Thunderbird

#31 Letho: Užívá nějaké přípravky na omlazení… Buďto si je nanese na obličej, nebo jinam, to je fuk… Ve hře spíš nevystihli tvar obličeje a jeho částí… A ano, Triss má taky vypadat jinak. Autorka scénáře k tomu seriálu se chce držet knih jak to půjde, takže očekávám, že co se týče vzhledu, postavy budou blíže knižní nežli herní verzi. Někomu výsledek vadit nebude, někomu ano – to je ten háček v knižních předlohách. Každej si danou postavu představí asi trochu jinak…

4.3.2018 | 18:07:11
Letho

To je ten problem že většina lidí co neznaj knihy, ale hry jo tak budou nespokojení co se tyče vzhledu, například i Ciri by měla mit popelavé vlasy (myší barva se tomu říka) a ne blond jak je ukázana ve hře, každopadně mě to je tak nějak jedno protože je jasný že tam moc podobnosti ke hram nebude a taky tam budou představeny uplně nové postavy ktery ve hrach vubec nebyly například Vilgefortz nebo Rience a co teprv Bonhart na tyhle postavy jsem opravdu zvědav, doufam že si daj na tom zaležet přece jen od takovych postav se požaduje nějakej ten charakter a charismatickej vzhled.

#34 Thunderbird
4.3.2018 | 18:24:17
Thunderbird

#33 Letho: Vilgefortz mě taky zajímá. Nebo Philippa. Taky doufám, že Marigold bude blond :D A že mi nezprzní (hereckým obsazením) Francescu, a vůbec elfy. A teď mě ještě napadá, že u Dijkstry by mi herní vzhled ani nevadil, přijde mi, že k němu sedí. Ale třeba se pletu :D

#35 Letho
4.3.2018 | 22:37:20
Letho

#34 Thunderbird: Právě že Dijkstruv vzhled ve hře je fakt skvělej a dost přesnej, v knize ho popisovali jako obrovského hromotluka kterej vubec nepřipomínal špicla akorat si nepamatuji jestli měl vlasy takže mě by taky určitě nevadil herní vzhled, jenže je problem vybrat takového správného herce aby se mu aspon trochu podobal, elfové budou fajn si myslim a Franceska by měla stát za to když je považována za nejhezčí ženu světa takže na to jsem taky dost zvědav koho tam vyberou, každopadně to bude těžkej vyběr hercu a rozhodně neočekavam žadna velka herecká jmena, nejvic se asi bude hrotit samotnej Geralt jenom doufam že nebude černej :D , vzhledem k tomu co se momentalně všechno řeší kvuli politické korektnosti.

#36 Thunderbird
4.3.2018 | 23:13:38
Thunderbird

#35 Letho: Mám knížky s ilustracemi a tam je Dijkstra s vlasy… nesedělo to :D A právě proto, že má být nejkrásnější ženou světa, se docela bojím o obsazení Francescy. Ale je fakt, že Geralt bude náročnější… Snad to nebude Mads Mikkelsen… Se vším respektem, jo, je dobrej herec, jo, asi by se i hodil, ale budu si ho už napořád pamatovat jako toho týpka, co v Casinu Royale drtil koule Bondovi. :D A černej snad taky nebude :D Jsou jiný způsoby, jak tam protlačit barevný herce, třeba Zerrikánky v Hranici Možností můžou být klidně tmavší…

#37 Letho
5.3.2018 | 15:36:43
Letho

#36 Thunderbird: S Mads Mikkelsenem taky moc nesouhlasim, možna bych si uměl představit Zach McGowana z black sails jako Geralta, ale těžko říct, jinak absolutně netušim kdo by mohl byt lepší, nebo spíš jsem ještě neviděl herce kterej by byl nejvic podobnej Geraltovi, co se da dělat jsme prostě zvyklí na herního Geralta a je těžké si představit někoho jiného a co se týče černochu tak v knihach byl Giselher velitel potkanu černej mam za to, možna se pletu a lidé z Gemmery byli taky černí nebo tmavší pleti, ale nejsem si jisty jestli to byli pravě Gemmeřani a jak si napsal Zerrikanci jsou taky tmavší pleti, ale nemyslim si že se tam lidé ze zerrikanie budou často objevovat, takže ano předpokládam že černochy si tam užijem, jenže politicka korektnost muže narušit a pojebat lore Witchera i v jinych ohledech například rasimus mezi lidma a nelidma muže byt podan mnohem mírněji než v knihach protože pro někoho to muže byt až moc nekorektní, každopadně doufam že se do toho nebude moc zasahovat timto zpusobem a tvurci si pojedou svoje tempo pěkně podle loru.

#38 Thunderbird
5.3.2018 | 19:04:07
Thunderbird

#37 Letho: Zach by celkem šel, i když nejvíc se mi, alespoň co se týče vzhledu/podoby, nejvíc zamlouvá Charlie Hunnam… Ale je dost možné, že obsadí někoho úplně neznámého. Jestli byl Giselher černoch si nepamatuju, ale why not. A s tím rasismem to možná nebude problém, autorka scénáře opakuje, že nic nebude podané mírněji, než v originále, dávala na twitter i ukázku nějakýho válečnýho gore, ale mělo by to platit i pro rasismus. Jo a jen malinký detail, vím, že píšu neutrálně a z přezdívky taky houby vyčteš, ještě když výše v diskuzi řeším poprsí čarodějek, ale jsem žena, tudíž *jak jsi napsala. Ale nezlobím se, nevěděl jsi :)

#39 Letho
5.3.2018 | 21:27:14
Letho

#38 Thunderbird: Tak to jsem fakt nemohl vědět a díky za opravu :D , souhlasim i s Hunnamem, stačí aby nasadil drsnej výraz a je tam trochu vidět Geralt. jinak z autorky mam dost dobrej pocit, nemusí to být nutně hardcore lore, ale chci aby se to aspon co nejvíc přibližovalo loru a aby si to moc nevymyšlelo protože když jsem ted nedávno znova dočítal poslední knihu puvodního romanu tak jsem si řekl že by z toho byl sakra dobrej serial ve stylu Got akorát zaleží jak to celé podají, je mi jasný že tam nebude uplně všechno z knih to snad ani nejde, ale doufam že duležity události nebudou chybět.

#40 Thunderbird
6.3.2018 | 2:12:14
Thunderbird

#39 Letho: Jsem si vědoma toho, že se vyjadřuji neutrálně, možná i záměrně… líbí se mi internetová anonymita, čím víc jí je, tím líp :D Ale když takhle vedu diskuzi, už je to zas o něčem jiným, přeci jen, sdělujeme si tu osobní preference, už to tu anonymitu trochu podkopává. K tématu – autorka se mi taky zamlouvá. Má knížky načtené a zároveň působí, že není taková prznitelka, jako autoři GOT (to už je hodně osobní a poněkud extrémní názor, ale sedmá série se mi fakt nelíbila :D). Snad nic chybět nebude. Mají být i povídky (tak nějak potvrdila postavy Essi Daven a Villentretenmetha), tak mě i zajímá, jakou to bude mít strukturu. Sapkáč má svéráznej způsob uspořádání kapitol/příběhů, kdoví, jak se s tím autorka popere.

#43 Letho
6.3.2018 | 3:07:20
Decado23

Ahoj všem fntasy maniakům a přátelům dobrého filmu a seriálu. Mám velikánskou radost, jaká se tu rozjela diskuse a to ještě ani nepadla prní klapka. Myslím, že dokážeme být velmi benevolentní, hlavně, aby už to bylo. Mně osobně nechytl GOT ani knižně ani seriál, tudíž jsem ho nesledoval, ale tady se nemůžu dočkat. Vlastně až příprava tohoto seriálu mě přesvědčila k zřízení profilu na Edně. A jsem rád, že nejsem zdaleka jediný. Přeju nám všem, aby to stálo za to a klidně ať To strčí GOT do kapsy a nechá dalekou za sebou. :). Take prostě Good luck boys and girls

#43 Letho
6.3.2018 | 9:24:12
Lyra

zoltan tam nebude pac je to trpaslik a ten se bud dela efektami a nebo opravdu najit vhodnyho liliputana. pochybuju ze by vrazali tolik penez do serialu na dalsi kvalitni efekty

#43 Letho
6.3.2018 | 17:01:22
Letho

#40 Thunderbird: S GoT maš pravdu taky se mi nelibila 7 serie, ne že by to bylo nekvalitní to vubec ne, ale spíš mi vadilo jak některé věci absolutně nedávali smysl a bylo to dost přehnane a předvidatelné což se vubec GoT nepodobá, ale nejsme tady od toho aby jsme řešili GoT, ja si myslim že ty dvě zmíněné povidky představí svět Witchera a samotného Geralta a poté začne příběh s Ciri, ale těžko říct, je pravda že zpusob jakým Sapkowski vypraví je někdy dost originalní a umí překvapit tak jsem taky zvědav jak to celé podají.
#41 Decado23: Jak tak koukám tak tuto dizkuzi udržuji pouze dva lidé :D, Co se týče GoT tak tam je problem teda u mě že po prvním serii (která byla asi nejvíc věrná lore) hodně odbočili a začali to prznit celkem dost, ale nazačatku se to ještě dá, jinak svět Got je super, rozhodně doporučuji přečist nebo kouknout aspon na jednu serii a samozřejmě mam radči svět zaklínače :D, taky si myslim že ambice na pokoření GoT to určitě má pokud se to bude věrně držet lore a nebudou to nijak prznit tak to bude super, ale taky záleží na rozpočtu přece jen udělat fantasy svět s elfy, trpasliky a magii bude něco stát a proto jsem rád že se toho ujal netflix.
#42 Lyra: Neumim si absolutně představit svět Witchera bez trpasliku, určitě bych se nebál že tam trpaslici nebudou, je to hodně ambiciozní projekt tak tam musí byt velkej rozpočet a bez efektu se to neobjede pač dělat magii, trpasliky atd… něco určitě stoji tak se nebojim že by rozpočet na to neměli.

#44 Decado23 #45 Thunderbird
6.3.2018 | 18:58:11
Decado23

#43 Letho: Já jsem viděl asi čtyři díly první série a prostě mě to nechytlo. Ale je to vtipný, manželka to sjela asi za 14 dní komplet. A knížky co se fantasy týče mám favority prostě jinde no. Zaklínač je docela vyjímka oproti mému fantasy vkusu, ale asi to ude tím, že jsme si na něj hráli kdysi v pubertě při dračáku, tak možná proto. A jinak co se týče trpajzlíků, zapomínáte, že LOTR má taky normální herce. Stačí správný úhel kamery, je to trik starý jako film samotný. Takže zas až tak nemožné a drahé to není. Ale to jen tak na okraj :). Prostě se těšíme a to je na čem tu záleží.

#50 Letho
6.3.2018 | 19:05:26
Thunderbird

#43 Letho: Pro představení by byla dobrá i úplně první povídka, Zaklínač, boj se strigou a Foltest… Ale zcela upřímně, nejradši bych byla, kdyby ty povídky zpracovali všechny :D

#50 Letho
6.3.2018 | 20:53:31
Calaena99

Neviete nakoľko sú informácie o obsadení tunak pravdivé prosím? – http://www.imdb.com/…e/tt5180504/

#47 Thunderbird
6.3.2018 | 23:00:52
Thunderbird

#46 Calaena99: Nejspíš vůbec. scénář ještě není hotový, těžko by už někoho obsadili… Navíc jsou tam špatně i jiné informace, nebrat :)

7.3.2018 | 2:12:49
Nikolperse

Je jedno kto v Zaklínačovi bude hrať, ako to natočia, čo s kníh natočia, aký bude scenár a také veci, furt sa nájde niekto kto bude hubovať na to že je to zle a také veci. Niekomu bude vadiť herecké obsadenie, niekomu sa bude zdať že je tam málo akcie, inému že veľa, niekomu sa nebude páčiť odbočenie od kníh alebo hier, inému sa nebude páčiť ak sa tam náhodou objaví nejaký černoch a už teraz vidím tie komentáre po dieli v ktorom sa Triss, Philippa Eilhart alebo Ciri pobozkajú s inou ženou. Iba dúfam, že to tvorcovia neodfláknu.

#49 Thunderbird
7.3.2018 | 15:58:57
Thunderbird

#48 Nikolperse: V tom je to kouzlo být tvůrcem, nikdy se nezavděčíš všem. Ještě že tak, kdyby byli všichni lidi stejní, asi by to taky bylo dost na pytel. ¯\_(ツ)_/¯

7.3.2018 | 16:52:16
Letho

#44 Decado23: Ano LOTR měl své herce pro trpasliky a nepoužil žadny efekty, ale kolik trpasliku tam vubec bylo ? co si pamatuji tak pouze Gimli a par trpasliku co ho doprovazeli do Roklinky v prvním díle takže si myslim že tam to bylo važně lehke udělat par trpasliku bez efektu za to v Zaklínači to bude obtížnější protože by jich tam mělo byt daleko vic, ale třeba se pletu a nebude to nijak obtížné, jinak v Hobbitovi si nejsem jistej jak dělali trpasliky, ale myslim si že tam už nějaky ty upravy a efekty byly.
#45 Thunderbird: První povidka by určitě stačila jako představení Geralta a světa Witchera, něco takového bylo v první hře, ta ukazka na začatku a nemyslim si že je realné udělat všechny povidky + román s ciri, jako dalo by se to určitě udělat, ale moc v to nevěřim, hodně povídek ukazali v puvodním polským serialu takže si nemyslim že ukažou všechny i když bych chtěl některé oblibené povídky vidět fakt dobře zpracované protože polsky serial co se týče kvality je katastrofa jediny dobry faktor na tom je že Geralt tam vypada dost dobře až na ty jeho katany a některé dialogy jsou taky dost dobře napsany jinak to je fakt hrozny, ale třeba i atmosfera tam trošku pusobí dobře a myslim si že netflix serial bude mit co dělat aby se dorovnal aspon atmosfeře z polského serialu. ale třeba se pletu a netflixaci nebudou mit žadnej problem to překonat a zvyšit latku na lvl kvality GoT, fakt doufam že to nebude žadnej pruser, jediny co mi zbejva je věřit tvurcum, ale je to těžké pořad si říkam co když to bude fakt velkej pruser co když tam budou nějaky nesmysly a atd.. :D, stim by asi měl běžnej fanoušek knih počitat :D

#51 Nikolperse #54 Thunderbird
7.3.2018 | 23:47:36
Nikolperse

#50 Letho: V Pánovi Prsteňov boli na to použité efekty. Herec čo hral Gimliho má v skutočnosti viac ako 180 centimetrov. Poviedky by bolo treba vybrať iba tie najdôležitejšie a najlepšie.

#52 Decado23 #53 Letho
8.3.2018 | 9:39:12
Decado23

#51 Nikolperse: Ale efekty převážně tvořené optikou, čili úhlem kamery. Nešlo tolik o počítačové triky, to je co se snažím naznačit. Můžeš mít vysoké herce a správným úhlem snímání a tak z nich můžeš udělat menší oproti svému okolí :)

8.3.2018 | 11:22:01
Letho

#51 Nikolperse: Tak to jsem napsal kravinu, byl to jenom muj předpoklad jinak se v tom moc nevyznám, lotr na mě pusobí lip než hobbit kde je tuna efektu a je to kolikrat až dost přehnané tak asi proto jsem si myslel že je tam minimalní množství efektu ve srovnaní s hobbitem, což je samozřejmě kravina takovy filmy se bez toho neobejdou.

8.3.2018 | 16:30:33
Thunderbird

#50 Letho: Co se těch povídek týče, asi bych se obešla bez Zrnka pravdy, prequelu s Visennou a Korinem (byť by to pak dávalo větší smysl, až se Geralt s Visennou znovu potká), Věčného ohně (ale Dudu je super postava), u Konce světa nevím, ale Filavandrel se pak taky ještě objeví. A mám slabost pro elfy. Zbývá Zaklínač, Hlas rozumu (ten by měl být kvůli svatyni a Nenneke…ale čert ví), Menší zlo (to si myslím, že zpracují, přeci jen…Řezník z Blavikenu), Otázka ceny (musí být skrz Calanthé, Pavettu, Emhyra/Dunyho a Ciri) a Poslední přání (to je celkem jisté, kvůli Yennefer). Hranice možností jsou potvrzené, Trochu se obětovat taky, u Střípku ledu nevim, ale Yen nemám ráda, tak ať to klidně taky zpracují :D… Meč osudu a Něco více by měly být kvůli Ciri.

Závěry, které vyvozuji já, se ovšem nemusí rovnat pravdě.

#55 Thunderbird #56 Letho
9.3.2018 | 0:03:43
Thunderbird

#54 Thunderbird: Ještě Bouřková sezóna, ta zatím ani není přeložená do AJ, takže s tou se zatím nedá počítat vůbec. Pokud bude mít seriál více sérií a mezitím to někdo stihne přeložit, pak možná.

9.3.2018 | 0:05:58
Letho

#54 Thunderbird: Ja bych byl rád kdyby to začlo povídkou Zaklínač tou uplně první, poté bych rád viděl Menší zlo, přece jen řezník z Blavikenu musí byt představen, Otázka ceny si myslim že je dost duležitá k pochopení jak začal přiběh Geralta a Ciri takže určitě by to byla kličová povídka, pak samozřejmě Poslední přání aby lidé poznali jak to začlo mezi Yennefer a Geraltem a co je k sobě svazuje, Hranice možností je asi potvrzeno že tam nejspíš tato povídka bude, když je potvrzen Borcha tři kavky tak nevidim duvod proč to tam nedat, Věčný ohen by byl fajn, Dudu je super postava a představení Novigradu a ukazat dopplera by bylo dost dobré, ale nevim jestli by to bylo tak duležity pro přiběh takže těžko říct, meč osudu by asi taky neměl chybět, poznat dryady a zase vic pochopit vztah Geralta a Ciri takže si myslim že to je taky dost duležité, teda pokud nevynechaj otazku ceny to pak mužou rovnou vypustit celou povidkovou backstory o Geraltovi a Ciri, Něco více, by taky nemusela chybět tam se divák muže dozvědět o zničení Cintry a samozřejmě tam bude další setkání Geralta a Ciri, zbytek povídek jsou samozřejmě dost zajímavá, ale nemyslim si že jsou nějak extra duležitá pro příběh, samozřejmě bych byl radči o zpracovaní všech povídek, ale nemyslim si že to je uplně realné takže jsem vypsal ty povídky o kterych si myslim že by bylo dobré je ukazat nebo aspon některé z nich, i když si myslim že to bude max 2–3 povídky a to je vše, určitě se budou soustředit vic na příběh Geralta a Ciri, no nechme se překvapit.

#57 Thunderbird
11.3.2018 | 3:42:24
Thunderbird

#56 Letho: Jo, takhle nějak by byl ten postup ideální. Kdyby se do toho přidaly povídky vhodné ke zpracování, mohlo by to jít asi jako Zaklínač->Menší zlo/Hlas rozumu->Otázka ceny/Hlas rozumu->Poslední přání/Hlas rozumu->Konec světa/Hlas rozumu->Střípek ledu->Hranice možností->Trochu se obětovat->Meč osudu->Něco více->>>sága.

Každá povídka by dala na jeden díl, Zaklínač by byl první, pak by se Geralt léčil v Ellanderu a jako flashback by byla v každém díle jedna povídka, podobně jako se střídá Hlas rozumu v knížce se zbytkem povídek. Dávalo by to smysl – v jedné kapitole Hlasu mluví Geralt k Iole o tom, jak se jmenuje a o Yen a Ciri („…se to dítě také narodilo o Belleteynu“) – flashback s Otázkou ceny, kde mu změní jméno a nakonec si řekne o nenarozenou Ciri. V další kapitole Hlasu mluví Geralt s Nenneke o Yennefer – flashback s Posledním přáním. V další ho navštíví Marigold a vzpomínají na Dol Blathanna – flashback s Koncem světa. Dohromady s povídkami z Meče osudu je to deset dílů seriálu, třeba by ještě na konci první série začali se ságou :)

#62 Letho
11.3.2018 | 16:33:01
Decado23

Hele a nebylo by to škoda nacpat povídky do jedné série. Spíše co kniha to série a máme vystaráno na dlouhá léta :D

#59 Thunderbird #62 Letho
11.3.2018 | 17:20:56
Thunderbird

#58 Decado23: Akorát to, jestli budou další série, nejspíš hodně závisí na tom, jak úspěšná bude ta první :D Aby to pak lidi nehodnotili negativně, že se to moc táhne :D

11.3.2018 | 19:17:45
Decado23

Noooo, když vezmu jak moc se táhne ta blbost GOT, tak tohle snad bude mít úspěch větší. Asi jsem zaujatej, ale mě proste R.R. Martin přijde proti Sapkowskému jako nemotornej pisálek :P

#61 Thunderbird #62 Letho
11.3.2018 | 20:47:37
Thunderbird

#60 Decado23: GOT je sice co knížka to série, ale ty knihy jsou taky podstatně tlustší a děje se tam o něco víc. Táhne se jen prodleva mezi poslední vydanou knihou a tou následující :D A co se psaní týče, mně se líbí Sapkáčův styl, ale i Martinův. Co do příběhů mi GRRM přijde jako více než kompetentní spisovatel, Sapkowski je skvělý, ale mám u něj pár malinkých výhrad k osudům postav… To už je ale hodně osobní názor, nechci to celé vypisovat sem. Pochybuju, že by tě to zajímalo, ale jestli, napiš mi do vzkazníku. Diskuzi nad Zaklínačem uvítám vždy.

#62 Letho #65 Decado23
11.3.2018 | 23:13:01
Letho

#57 Thunderbird: Každopádně mužem jenom spekulovat, nikdo neví jak to přesně bude, sleduji autorku na twitteru dost často a je skutečně dost aktivní, čte si názory lidí když něco postne na twitter což je jenom dobře, ale co se týče serialu tak zatim píše popisy postav, třeba toho má víc a zveřejnuje co muže, ale to nemění nic na tom že skoro nic nevíme, muže se třeba i stát že se celej project ukončí což doufam že se nestane.
#58 Decado23: Co kniha to serie to by bylo fajn, zaleželo by asi jestli by to mělo uspěch,a jak by to vubec vypadalo aby to nebylo matoucí protože někdy se vyznat v povídkach muže byt pro někoho dost těžké a rozhodně nechci aby to nějak zprznili nebo nějak zjednodušili jenom aby to bylo pro každého, proto ten začatek musí byt tak dobrej aby se v tom každej vyznal a aby se potom aspon trochu orientoval proto si myslim že celá serie povídek nebo jedné povídkové knihy nejspíš nebude, podle mě tam budou jenom ty klíčové pro pochopení celé ságy.

#60 Decado23: Co se týče got tak tam je rozdíl že Martin píše jak blázen a moc tam řeší politiku a je strašně nepředvídatelnej, ale píše dost kvalitně je to záživné a hlavně těží z drastickych udalostí vesměs každa postava ktera měla nějakej potencial tak prostě zemřela nečekanym a brutalním zpusobem, zase je fajn že se toho nebojí a hlavně serial je ted uplně něco jinyho tam už dávno odbočili od knih, prostě je to takové kliše kde už většinou začína vyhravat dobro a je to strašně předvídatelné a to bylo znát v poslední serii hodně, stal se z toho velkej shit co se týče děje jinak je to dost kvalitní, ale dost věcí mě tam prostě už serou, vic se těšim na knihu (teda jestli ji zvládne Martin dopsat vzhledem k jeho věku) než na novou serii GoT, no a Sapkowski zase řeší víc lidštější problemy než Martin, hraje si víc na osudové chvíle, někdy býva taky dost drasticky a brutalní ale stale to je vic lidštější než GoT, zkrátka o tomhle se taky dá dlouze diskutovat mohl bych psat do nekonečna co si o tomhle témátu myslím, btw už se těšim až každej fanboy Game of Thrones začne srovnavat Witchera s Got to se zase nasměju a nahněvám no bude to zajímavé.
#61 Thunderbird: Jde vidět že diskuzi nad Zaklínačem si dost uživaš asi stejně tak jako já :D proto jsem ještě tady a vyměnuji si s tebou dost podobné názory, ale baví mě to ne že né to bych tady už dávno nebyl, ale překvapilo mě že se tady někdo objevil a rozjel takovou diskuzi, uvidime kam až to dosáhne už to má přes 60 přispěvku což je neskutečné a samozřejmě mě překvapilo že se po zhruba 50 příspěvcích objevil další člověk, takže jen tak dál lidi, baví mě to dost. :D

#63 Thunderbird #64 Decado23
12.3.2018 | 1:24:13
Thunderbird

#62 Letho: Taky mě to baví, zrovna o Zaklínači si takhle dopodrobna s nikým nepokecám, tohle je skvělý už jen v tom, že mi ještě někdo vůbec odpovídá :D Diskuze se tu rozjela parádní, a to jsme ani zdaleka nevyždímali všechna témata :D

Abych ještě něco dodala k Martin vs. Sapkowski, oba mají něco do sebe co se týče inspirace, GRRM skutečnou historií, Sapkáč slovanskou mytologií. Jinak máš pravdu, že ASOIAF je hodně o politice, kdežto Zaklínač spíš o těch lidštějších záležitostech, plus sem tam nějakej osud a tak.

Na srovnávání se taky „těším“, jak se budu nervovat :D, ale spíš než na lidi srovnávající GOT a Zaklínače-seriál jsem fakt zvědavá na lidi, kteří znají jen hry, nebo nedej bože jen tu poslední, a bude jim děsně divný, proč má Geralt kolem hlavy čelenku a proč Triss není zrzka :D

12.3.2018 | 4:03:50
Decado23

#62 Letho: Já Ti plně rozumím, prostě co člověk to názor podpořený zkušeností, osobní preferencí a vlastním já. Když to vezmu podle sebe, tak já jsem prostě fanoušek čistokrevné Heroic fantasy, tedy mám doma kompletního Davída Gemmella, R.A. Salvatora a další. Mám prostě radši tenhle styl, ke kterému jsem přičichnul kdysi dávno jako puberťák a byla to láska na celý život. Proto mě Brooks, Godkins a jiní neberou tolik. Píšou skvělě o tom žádná a nikdy bych si nedovolil napsat, že ne. Jen se mi prostě netrefili do srdce. To Andrej docela dokázal, jeho dílo je tomu prostě blíž. Ale určitě mluvím za nás za všechny, že se těšíme hrozně moc a pokud to nesbastlej budeme v sedmém nebi a na vrcholu rozkoše :D

12.3.2018 | 7:08:57
Decado23

#61 Thunderbird: Klidně napiše sem jak vnímáš zaklínače a jeho postavy, to přeci bude super. Od toho se tu rozjela taková diskuse k seriálu, na který netrpělivě čekáme. A když se sem náhodně podívá někdo další a dozví se tu něco nového co ho přitáhne k dílu které máme všichni rádi, tak jenom dobře, no ne?

#66 Thunderbird
12.3.2018 | 7:12:32
Thunderbird

#65 Decado23: Ono jde spíš o to, že mě trochu zaráží, proč ty věci dějící se některým postavám Sapkowski musel napsat zrovna tak či onak :D… A nechci tu rozdmýchat nic negativního. Vážím si ho, ale mám z některých událostí trochu zvláštní pocit.

#67 Decado23
12.3.2018 | 16:43:15
Decado23

#66 Thunderbird: Je možné že do toho zakomponoval něco ze svého života a svých prožitků, jako každý autor, přeci jen už nebyl vyjukaný zajíc, když začal psát a tak si dovolil být trošku cynik některé charaktery uchopit spíše natruc mainstreamu :D. Ale to je jen čirá spekulace a můj pocít, který rozhodně může být úplně mimo :D

#68 Thunderbird
12.3.2018 | 18:12:57
Thunderbird

#67 Decado23: To mi nevadí, je fajn, že rozbíjí klišé nebo fantasy archetypy, které se dají najít v jiných dílech, já mám otázky k jiným věcem :D

#69 Decado23
12.3.2018 | 18:27:02
Decado23

#68 Thunderbird: Má ty postavy prostě civilní no. /On i Geralt, není tak klasickej zaklínač jako ostatní to je to co ho v mých očích dělá zajímavým. Prostě mi k němu nějak ty tony šedivé sedí. Není svět jen černobílý což víme už všichni kdo nechodíme do školky :). Co Tě tedy zneklidnuje nejvíc?

#70 Thunderbird
12.3.2018 | 19:20:35
Thunderbird

#69 Decado23: Tak třeba vztah Ciri a Mistle. Četla jsem různé jiné diskuze, někdo to vidí jako OK součást příběhu Ciri, někdo to ale vnímá víc jako dubcon a následný stockholmský syndrom… A mně to přijde taky trochu… zvláštní a ne úplně v pohodě.

A nebo fakt, že Geralt a Yennefer jsou „si souzeni“ jen díky djinovi, on kvůli tomu, i když jsou zrovna od sebe, nedokáže navázat plnohodnotný vztah s jinou ženou a je vázaný na někoho, kdo se k němu nechová jako k sobě rovnému, podvádí ho i když jsou zrovna spolu atd. Už jsem říkala, že nemám ráda Yennefer, a tohle mi trochu vadí.

Přesto ten svět žeru a nedám na něj dopustit. Na druhou stranu k tomu tyhle „ne tak docela ok“ záležitosti patří… A jak vždycky opakuju, každej je jinej. Někomu by to bez těchto věcí už nepřipadalo tak super, mně by třeba nevadilo tohle ještě nějak doladit/vypus­tit/vyřešit. Což alespoň u druhého příkladu jde ve třetí hře.

#71 Decado23
12.3.2018 | 20:26:46
Decado23

#70 Thunderbird: Jooo, taky jsem si vybral cestu s Triss, Yennefer je pro mě jen nafoukaná slepice a vypočítavá mrcha, nemám tychle charaktery rád v jakémkoliv příběhu. Tzv. andělská mrcha, ale toho andílka v sobě má málo. Ale zase je to jen můj pohled, někdo má Yen radši. A myslím, že s Ciri to mohou v seriálu uchopit taky trošku jinak a třeba budeš spokojený víc než v knížce :)

#72 Thunderbird #73 Letho
12.3.2018 | 21:13:59
Thunderbird

#71 Decado23: Tak abych to ještě rozvedla, nemusím ani Triss :D Která za pomocí magie Geralta pro změnu v podstatě znásilnila… A ve hrách je docela manipulativní. Takže pro mě né díky, u obou čarodějnic :D

12.3.2018 | 21:36:28
Letho

#71 Decado23: Triss vs Yennefer, tak tady se to rozjelo :D , ja taky moc nemam rád Yennefer je to prostě taková mrcha, ale zase mám ji radči než Triss a tu nemusim protože ve hrách dost zneužívala Geralata a tim myslim že ona věděla co je mezi Geraltem a Yenn a přesto využila situace když Geralt měl ztrátu paměti a nic mu neřekla o Yenn, Ciri a dalších věcěch který Geralt zapomněl a Geralt si to musel prostě zjistit sám a prošel si pritom totálníma sračkama a to mě dost mrzí protože Yennefer ji považuje za nejlepší kamárdku a misto toho skákala do postele s Geraltem při každé přiležitosti, i v knihách se mi moc nelibila v tom že byla v loži a planovala s těma mrchama budoucnost světa a snažili se manipulovat s Ciri a když byla Yennefer v nemilosti u lože tak taky Triss jenom mlčela a neřekla nic na obranu Yennefer její nejlepší kamarádky, ale nechci ji nějak špinit, je to jen muj názor, samozřejmě ta postava ma i dost kladnych vlastností jenom jsem vypsal co se mi na ní nelibilo a proč mám radči Yennefer i když to je mrcha. A co se týče Yenn tu zas nemusim protože podváděla Geralta když byla sním a chovala se často jak mrcha a kolikrát i ke Geraltovi a Geralt byl zase zaslepený blázen, ale je fakt že Geralt ji taky podvedl, dlouho se rozcházeli a zase dávali dohromady přesto že věděli že si k sobě byli nevěrní což je dost fascinujici, ale asi za to muže kouzlo Djina které je spojuje, jednoduše nejsou tam žádne dokonale postavy což si myslim že rozhodně neni na škodu aspon to není takovy to kliše kde hrdina je zcela bezchybný a to se mi pravě na tom líbí hodně, vlastně jedna postava pro mě bezchybna byla a tím je Regis, ale to je věc názoru, každej si na tom najde oblibenou postavu, at už to je kladná postava nebo i záporna a nebo takové ty postavy které jsou vesměs neutralní že vypadaj jako záporaci ale myslí to dobře pro nějakej vyšší cíl, například v tomhle jsem měl docela rád Emhyra, o tomhle bych zase mohl psát do nekonečna, ale nechci vyčerpat všechna témata. tak pište dál lidi :D at to ještě víc rozjedem :D

#74 Thunderbird
12.3.2018 | 22:17:36
Thunderbird

#73 Letho: Já to nikdy nepochopila, fanboyové se můžou zbláznit, jedni jsou na zrzky, druzí chtějí být věrní knižní předloze, a já tu sedím s popcornem, čtu si jejich hádky a těším se, až si konečně zahraju Wild Hunt, abych oběma mrchám mohla dát kopačky :D S Triss máš pravdu, neřekla Geraltovi o Yennefer, manipulovala jím, aby věřil, že to ona je „láska jeho života“. Na druhou stranu ale on sám v první hře jasně prohlásí, že není připraven se všechno dozvědět. Triss mu to všechno, na jeho přání, vypráví během dvojky. A ano, co se týče Lóže, mlčela, když neměla. Že jsou ty postavy nedokonalé se mi taky líbí, ale nic se asi nemá přehánět :D Regise mám taky ráda, hodně. A co do záporáků… jo, Emhyra si člověk i oblíbí (já teda zrovna moc ne, ale což), možná i Eredina v souvislosti s herním příběhem, i když je to patetickej gotik kterej by udělal líp, kdyby se dal na hudební dráhu :D, zůstává ale Vilgefortz, na kterým je dobrý snad jen to, jak vypadal, když měl ještě obě oči.

Tohle bude nekonečný vlákno :D Což mi připomíná jeden starý nápad, chtěla jsem vytvořit chatovací místnost pro fanoušky FB stránky Fantasy CZ/SK, což jsem udělala, poslala odkaz adminovi… dodnes mi neodpověděl a z chatu sešlo. Ale koukám, že tady by to možná úspěch mělo :D

#75 Letho
12.3.2018 | 22:38:17
Letho

#74 Thunderbird: Jojo věční fanboyové.. taky se směju když vidim hádky typu kdo je lepší pro Geralta jestli Yen nebo Triss, ve Wild Hunt jsem si udělal na poprvé románek s oběma protože jsem chtěl co nejvíc vytěžit ze hry, no a někde u konce hry mě Yenn s Triss přivazali k posteli a už jsem se málem dočkal vysněný trojky :D ,ale nakonce z toho nic nebylo akorat Geralta ty dvě mrchy připoutali k posteli a nechali ho tam nahého :D opravdu jsem se nasmal přitom a ještě vic když se tam objevil Marigold a začal povídat Geraltovi nějaka ta jeho moudra o vztazích, jinak když jsem to hral na podruhé tak jsem si nevybral nikoho a dal jsem jim košem, protože se mi víc libilo když se Geralt odpoutal od čarodějek a mohl si dovolit obcovat s každym kdo se nabízel například románek se Shani v Srdci z kamene se mi dost libil, zkrátka Geralt bez těch dvou byl o dost svobodnější a to se mi na tom líbilo, pak si pokračoval dál na stezce a nemusel se kvuli čarodějkam dostávat do zbytečnych problému. Jinak mám asi radči romanci s Yennefer než s Triss i když je to tak napul, romance s Yenn je mnohem víc do hloubky a romance s Triss je zase líp zpracovaná, ale každému se libí něco jinyho, někdo je fanatik do Yenn a někdo zas do Triss, většinou jsou důvody že Triss znají lidi lip z her a pravděpodobně je víc hráču než čtenařu, za to čtenaři si třeba víc oblíbí Yennefer.

A ted bych trošku rozebral záporaky :D Zatím mě nenapadá žádnej záporak kterého bych si fakt oblíbil, Emhyra třeba jako záporaka neberu, i když se muže tak zdát většina lidem, ta postava je pro mě dost dobře napsana a hodně do hloubky, všechno co udělal mělo svuj důvod a dokázal všechno vysvětlit a přiznat vinu a v té chvilí na konci poslední knihy když Geralt s Emhyrem vedli rozhovor tak jsem si ho docela oblibil, vlastně i ve hře neni vubec zápornej ale naopak, jeví se tam jako kladná postava, ano chtěl v podstatě předat Ciri vládnutí zato v knize ji chtěl jenom využit až si to nakonec rozmyslel, ale přesto když už ji dostane tak ji do ničeho nenutí a Ciri si to muže rozhodnout sama a za to tu postavu cenim.

Eredin byl pro mě asi nejhorší záporak, hlavně když sundal masku tak jsem si řekl wtf to má byt jako král divokého honu ?, jako čekal jsem že nebude vypadat buh ví jak drsně ale tohle mě dost překvapilo, z počatku jsem měl respekt z divokého honu a potom když Eredin sundal masku tak jsem si prostě řekl at si tu masku zase nasadí, pusobilo to tak líp.

Z partičky divokého honu jsem si asi nejvíc oblibil tajemného Caranthira sice toho moc nenamluvil ale líbila se mi ta tajemnost a ten skill co měl, vlastně se o něm vědělo jenom to že byl Avalachuv učen, škoda že tam toho nebylo více o něm.

No a zbejva Imlerith, ten vskutku uměl zapusobit a rozhodně byl lepší než Eredin, v tom smyslu že když jsem bojoval s Eredinem tak mi to bylo v celku jedno, ale když jsem bojoval s Imlerithem tak jsem ho prostě chtěl zabít už jenom kvuli Vesemirovi.

Ted jsem si vzpomněl kdo by mohl být nejlepší záporak :D a tím je přece Gaunter O'Dimm náš milovanej zrcadelník :D, jako upřímně z toho týpka jsem měl husí kuži a celkově celej příběh srdce z kamene byl naprosto boží, měl jsem fakt radost když jsem ho nakonci porazil v jeho vlastní hře, možna to byl Geraltuv nejtěžší nepřítel.

Detlaff by byl fajn přece jen zneužit ženskou kterou miloval nebo k ní něco cítil, jo to odrovná většinu chlapu, jen jedna věc se mi na něm nelibila a to že kvuli jeho nevydařeném románku se hodlal vyvraždit celej Toussaint a to byl hlavní duvod proč jsem ho radči zabil než jsem ho nechal žit i když mě dost ranilo když jsem viděl Regise jak se do něj zakousl, no řekl bych že trošku předbíham a zapomínam na knižní záporaky. :D Vilgefortz, Bonhart, Rience, Skellen všichni do jednoho zvracený parchanti, jedinej kdo z nich mě fakt děsil byl Bonhart, Vilgeforz byl ambiciozní, vychytralej, trošku i šilenej magor, ale měl stále nějaké charisma, Rience toho jsem nikdy neměl rád, opět zvracenej sadistickej magor, ale svym zpusobem byl i docela chytrej, no a Bonhart to snad ani nebyl člověk :D mašina na zabíjení, Skellen byl tež bezcitny a kruty, ale měl nějakej vyšší cíl pro imperium, svym zpusobem docela vlastenec. Sakra chtěl bych se rozepsat víc, ale nechci to zase přehanět. :D

#76 Letho #77 Thunderbird
13.3.2018 | 0:30:34
Letho

#75 Letho: Možná jsem trošku víc rozebíral postavy z her, které na serial o kterém by jsme měli diskutovat by neměli mit žadnej vliv, tak snad to moc nevadí nechal jsem trošku unest :D

13.3.2018 | 0:33:50
Thunderbird

#75 Letho: Joke ending, ta trojka :D Koukala jsem na to, říkala jsem si… že by se přes to ty dvě přenesly, bylo jim to už jedno a udělaly pro Geralta pro změnu něco hezkýho? A ono ne :D Shani mám ráda. Líbí se mi její a Geraltův vztah, ona si ho váží, on jí taky, jim bych to i přála.

Emhyr se dá, s ním fakt člověk může i souhlasit… Ale ten konec, kde by se Ciri měla stát císařovnou se mi stejně nelíbí, celý děj ságy je o tom, že se odmítá angažovat v politice… hlavně teda co se týče domluvených strategických sňatků a tak, ale stejně. Chce volnost, che být zaklínač.

Vždyť říkám, že je Eredin patetickej gotik. Caranthir je zajímavej, Imlerith je playboy :D zajímalo by mě, kde sebral všechny ty sukuby. Za Vesemira ho nesnáším, a nejspíš ho budu nesnášet ještě víc až to budu hrát, protože vypadá, že mi nakope zadek. A ta jeho nová karta ve Gwentu mě taky pěkně štve. :D

Gaunter je taky příšerná děvka, ale vymyšlenej je skvěle. Hádanku jsem uhodla dřív než Geralt, když jsem na to koukala :D Ten svět, kde ho Geralt přemůže, se mi taky líbil (vypadalo to jako kdyby se Tim Burton a Guillermo del Toro sjeli a pak spolu udělali film), a celkově máš pravdu, Srdce z Kamene jsou celý super.

Dettlaffa mi bylo líto. Regis dokonce říkal, že je dost nestabilní a vznětlivý, řídící se bouřícími city. V tom mě Syanna štvala, další manipulativní děvka :D Chápu ji, ale když už se musela nutně pomstít, mohla to udělat sama a nezneužít Dettlaffa. S ním soucítím víc… z osobních důvodů :D Ve zkratce, ženy umí být mrchy. Taky ho asi nakonec zabiju, pro ten krásný tyrkysový doublet, do kterého Geralta nasoukají :D (eh, prostě jen nechci skončit v lochu a v nemilosti její jasnosti Anny Henrietty), ale bude mě to štvát.

Bonhart by nechutnej skoro tolik jako Vilgefortz :D, jen trochu jiným způsobem. Ale i takových postav je třeba…

Abych nezapomněla, ještě je tu jeden obzvlášť zlej, díky bohu jen herní záporák – výšky. :D

#78 Letho
13.3.2018 | 1:57:21
Letho

#77 Thunderbird: Konec když Geralt skončil v lochu tak se mi možna líbil víc, dá se říct že to bylo i celkem realnější, přece jen kterej smrtelník by dokázal porazit vyššího upíra, ano Geralt je zkušenej starnoucí zaklínač, legenda mezi zaklínači, možna by i měl šanci, ale porazit nasranyho vyššího upíra to je i na Geralta trochu moc, vzhledem k tomu že porazil Wild Hunt tak prostě Wild Hunt je nic ve srovnání s vyššími upíry, i když mu pomáhal Regis tak stále si myslim že by tež neměl moc šancí, a kdyby se do sebe pustili samotní vyšší upíři jenom Regis vs Detlaff tak by to byl nekonečnej souboj i když si myslim že by spíš na konec padl Regis, však Regis chtěl Detlaffa uklidnit, najít alternativní řešení a ne ho zabít, za to Detlaff chtěl jenom zabíjet,zabil by klidně i svého nejlepšího kamaráda, ja si myslim že kdyby k takovému souboji došlo v knize tak Geralt prostě neobstojí, samotná hra je dost přehnaná oproti knize, ano v knize Geralt tež dokázal nemožné, ale né v takovém měřítku jako ve hře, ale to samozřejmě neznamena že hra je špatná to vubec ne, za mě to je jedna z nejlepších her možna i nejlepší co jsem hrál a další dobrá scena když Geralta vysvobodí z vězení Marigold, to bylo tak krásné :D jenom proto jak Geralt v minulosti furt dokola zachranoval Marigolda a ted se to zase otočilo a Marigold zachranil Geralta, ale i ostatní konce jsou ok teda až na ten nejhorší že zemře Kněžna, Syanna a Detlaff, jinak konec ve vězení mi prostě přijde víc realný pro Geralta, všechno nemuže dopadat dobře, sice je to tragicky a smutný konec, ale i přesto Geralt dokázal zabranit Detlaffovi ve vraždění tím že obětoval Syannu, která si to viceméně zasloužila, protože takhle zneužít a nasrat vyššího upíra se prostě nedělá i když z jedny strany ji taky docela chápu a vesměs si za to muže sama, zkusil jsem všechny konce a konec s Geraltem v lochu pro mě víc zapadá do světa Witchera než aby Geralt byl znamej hrdina kterej zachranil Toussaint, ve skutečnosti Toussaint zachranil i když nechal Detlaffa žit, takže to je špatnej i dobrej konec a víc mi to sedí do příběhu, jo a ještě jedna věc udělal jsem to zpočatku hlavně kvuli achievementu :D , samozřejmě každej ma nějakej nazor, ja jen vypsal kterej konec podlě mě víc zapadá do přiběhu.

Taky se mi víc líbí konec když se Ciri stane zaklínačkou, ale přesto si myslim že konec s císařovnou je víc správnej než zaklínačka, sice se odmitala angažovat v politice, přesto se na konci rozhodla a sama učinila tu volbu, to ona si to zvolila a pravě to že ani Geralt to nečekal tak mě dost překvapilo a co by bylo lepší pro holku ktera byla celej život pronasledována a prošla si doslova peklem ? Být zaklínačkou a do konce života zabíjet ? A nebo být císařovnou celého známeho světa a mít možnost změnit celej svět k lepšímu ? Nad timhle se dá spekulovat do nekonečna co by bylo lepší a co ne, pro mě je konec zaklínačky dost dobrej a konec císařovny je asi nejlepší možnost pro Ciri a svět, ale každopádně by záleželo jak by vládla, ale věřím že by to byla dobrá vládkyně přece jen Emhyr by ji naučil uplně všechno, je to zase jen muj názor někdo má rad takovej konec a někdo zase ten druhej mě se libí oba konce, ten třetí je zase strašně smutnej a vypada to že Geralt na konci umře, takovej konec prostě nikdo nechce.

Výšky ve Witcherovi byly pro mě mocnej nepřítel :D ,ale ještě hroší bylo když jsem tam měl bug že klepně chyběl ocas což vypadalo strašně :D btw na klepnu bych zapomněl, zapomente co jsem všechno psal o postavách, to Klepna je nejlepší postava :D , ted si vlastně vzpomínam že v Blood and Wine je quest kde klepna mluví, vybornej quest :D

#79 Thunderbird
13.3.2018 | 3:12:14
Thunderbird

#78 Letho: Je fakt, že Dettlaff byl hodně OP, ale zase… Je to Geraltův job, jestli měl někdo šanci Dettlaffa sundat, byli to Geralt a Regis. Nebo možná kdyby na něj bylo ještě pár dalších zaklínačů.

Já ti nevím, prostě ho radši uvidím v tom doubletu než ve vězeňských hadrách :D Přišlo mi to až moc depresivní. To ten „šťastný“ konec ale taky, protože mi bylo Dettlaffa fakt líto a měla jsem vztek na Syannu. Když to ale shrnu, vlastně bych měla být naštvaná na Annu Henriettu :D

Konec s císařovnou mi neseděl… Sice mohla změnit celej svět, ale v podstatě už ho zachránila, to je víc než dost na jednoho člověka :D A taky by s tím zase přišly problémy, které řešila už v knížkách – sňatky, odloučení od přátel… tak nevim no. A taky má schopnosti, který jako zaklínačka využije víc.

Konec kde Geralt a Ciri umřou je shit. Tečka. :D

Joo, ten quest byl boží :D Zaklínač na halucinogenech, to chceš.

13.3.2018 | 15:19:27
Decado23

Nerušil jsem že ty dvě čubičky tu rozpeoudí tolik písmenek. Já bych to rád uvedl na pravou míru, ve hře to byla triss, protože je pro mě mín nepříjemná než Yen, ale jinak jsou čubky všechny čarodějky, je to banda vychcanejch moci chtivejch šmejdek co nikdy neudělí nic snad jen z dobroty srdce. Jak říkáte i s Ciri měly své úmysly, bestie proradné :D

#81 Thunderbird #82 Letho
14.3.2018 | 8:34:19
Thunderbird

#80 Decado23: Jsi celkem shrnul :D… Z lóže snesu jen Francescu, asi hodně i proto, že mám fakt ráda elfy, a Philippu, ale jen proto, že mě baví jako záporák. Možná ještě Margaritu, ta se stará alespoň o svoji školu. Jinak je to jak říkáš jen banda mocichtivých kurev s prominutím :D Ale mají styl a schopnosti, alespoň to se jim musí nechat.

#82 Letho
14.3.2018 | 17:28:02
Letho

#80 Decado23: Však Radovid jim to ukazal :D

#81 Thunderbird: Francescu jsem měl taky docela rád, i když nejsem žadnej zastance elfu a už vubec ne scoia'tael, ale stejně to byla jen nilfgardska loutka, jenom v loži mohla s těma mrchama rozhodovat o osudu světa, přesto byla o proti ostatním čarodějkam taková správna, vzhledem k tomu že spolupracovala s Vilgefortzem, ale na druhou stranu se ji nedivim chtěla jen dobro pro své lidi i když nakonec byla jen loutka.

Jinak jsem v loži nemusel skoro nikoho možna Margarita byla celkem ok když se starala vesměs jenom o svoji školu. A Philippu jsem absolutně nesnašel nejvíc :D pletichařska mrcha, to jak se chovala k Yennefer se mi nelibilo, ale nejlepší moment byl když s loži někdo totalně vyjebal napřiklad Geralt když oklamal Fringilu a podělal celou loži :D to byl top moment, nebo ve hře když ji poslala Ciri do prdele to se mi taky dost libilo :D

#83 Thunderbird
14.3.2018 | 18:50:06
Thunderbird

#82 Letho: Ale taky mu z toho jeblo :D (Radovidovi)

Scoia'tael mi nevadí. V celém tom rasistickém konfliktu jsem obecně vzato fandila víc jim než lidem :D Obzvlášť lidem ze světa Zaklínače. Přijdou mi odpornější než elfové, i ti, kteří se snížili na úroveň těch lidskejch bídáků :D. (Ve Witcherovi 2 už je to rozhodování ale o něco těžší, Vernon mi nevadí a líbí se mi Ves..) Že je Nilfgaard využil je sice blbý, ale zároveň pro ně vzniklo jakž takž bezpečné útočiště v Dol Blathanna…lepší než nic.

Philippa je největší zmije ze všech čarodějek, ale jak říkám, jako záporná postava mě bavila. Rozhodně víc, než Vilgefortz, kterej mi přišel prostě jen nechutnej :D Ke Geraltovi a Fringille se musím teprve dostat (jsem v první půlce Věže Vlaštovky), a asi se mám na co těšit :D A co se těch podělávek týče… Jakej otec, takový dcera, ne? :D

#84 Thunderbird #85 Letho
14.3.2018 | 20:18:18
Thunderbird

#83 Thunderbird: *taková (:D)

14.3.2018 | 20:30:35
Letho

#83 Thunderbird: Radovid byl šílenej od malička, v poslední knize, po bitvě u brenny tak když oslavovali vítězná vojska tak tam byla kapitola z Radovidovo pohledu a všem vyčítal že nikdo si nevzpomněl na jeho zavražděného otce a že všem v budoucnu ukaže zač je toho loket, to je jeden důvod, druhej důvod je samozřejmě Philippa, především kvuli Philippě, Radovid nenaviděl čarodějky, Philippa se ho snažila vychovávat, ale asi to moc dobře nezvládala když se spíš snažila intrikovat na Redanském dvoře a Radovid z ní měl strach jako malej kluk, ale nejsem si uplně jistej, možna to má uplně jiný důvody, každopádně Radovid prostě viděl Philippu jak využívala Redanii jak se snažila vládnout a to hlavně po smrti jeho otce a to se mu nelibilo, v knize to bylo takto: Radovid ucitil v zádech pohled, když se otočil uviděl chladné a bezzedné oči Philippy jak ho pozorují a ihned se otřasl, nevim jistě jestli to bylo přesně takhle, z toho mužeme vyvodit že Radovid z ní měl strach a nejspíš ji nenáviděl, ale je fakt že ta nenávist u Radovida začala nejspíš po smrti jeho otce a to byl Radovid hodně mladý.

V rasistickém konfliktu jsem byl spíš neutrailní než abych někomu fandil, rozhodně bych neházel všechny do jednoho pytle na straně lidí i na straně elfu byli i dobří lidé a elfové, ale je fakt že lidi v tohmle byli opravdu odporní, hlavně pogromy byli dost nelidké. ale to bude asi tim že lidí bylo prostě víc a koukali na sebe jako že jsou něco víc, ono by to mohlo byt jinak kdyby to bylo opačně že elfu by bylo víc než lidí. Jestli máš ráda víc elfy tak to lidi budeš doslova nenávidět po jednom konkrétním pogromu kde něco končí a něco začíná :D

Ve Witcherovi 2 se mi víc libila cesta s Iorwethem, ale zase s Vernonem se mi víc libilo prostředí a možna i některy questy, nikdy nezapomenu na quest s hledaním Odrina :D

Snad jsem ti nic nevyspoiloval, i když asi ne jak na to koukám :D Každopádně se máš na co těšit i když poslední kniha neni zrovna jedna z oblibenych, ale jsou tam některé momenty který rozhodně stojí za to, putovaní po Toussaintu, bitva u brenny a nebo pogrom zkrátka se máš na co těšit, jinak moje nejoblíbenější kniha je asi křest ohněm, nejvíc jsem si užíval to putování Geralta a jeho partičky + Zoltan a jeho ogaři :D

#86 Thunderbird
15.3.2018 | 0:58:54
Thunderbird

#85 Letho: To s Philippou tak nějak vím, něco jsem o Radovidovi četla ve spojitosti s tím, jak jí ve dvojce nechal vydloubnout oči :D

No jo, lidská nátura se v tomhle vždycky ukáže :D strašně rádi něco nenávidí, až do takový míry, že jsou kvůli jednomu poněkud omezenému přesvědčení (jedna rasa je dobrá a druhá špatná, nebo když dám příklad ze skutečné historie, jedno náboženství je dobré a druhé špatné) schopni zabíjet ve velkém.

Asi si jako „svůj canon“ vyberu Iorvetha, ale i na Vernonově cestě je sranda, to tetování pls :D Odrin má docela OP kartu ve Gwentu (neee vůbec to nepařím ve dne v noci, nene) :D

Se spoilery si nedělej hlavu, já tak nějak zhruba vím jak to skončí :D Zrovna u Zaklínače mi spoilery vůbec nevadí, protože chci znát co nejvíc podrobností. Na Toussaint se těším, u Marigoldových eskapád se nejspíš nasměju :D Nebo teda u té jedné s Annou.

Po delším přemýšlení musím uznat, že Křest ohněm se mi taky dost líbil, hlavně to putování, které zmiňuješ :D… Regis a Zoltan jsou skvělí. A Marigold taky perlil:

„Byli jsme na cestě z Dillingenu do Mariboru,“ vymýšlel si Marigold, „když jsme se dostali do toho zmatku, já a můj přítel… Rovněž poeta. Jistě ho znáš, jmenuje se… Giraldus.“ (ještě jak mu Etchevery hned vykládá, jak četl Giraldusovy básně :D)

Nebo jsem možná jediná, komu to přijde vtipný.

#89 Letho
15.3.2018 | 3:43:57
Decado23

Já jen ještě připojím takový můj stesk co mi chybí v knížkách a co bylo trochu v polském seriálu ale asi nebude v tomto. A to Geraltova učednická léta, výcvik, zkoušku trav a jiné. Prostě to co ho zformovalo. Bylo by super, kdyby to dali alespon jako flashbacky v první sérii :)

#88 Thunderbird #90 Letho
15.3.2018 | 10:02:26
Thunderbird

#87 Decado23: To by mohlo být zajímavé… Jen ať to není tak zdlouhavé, jako v tom polském seriálu :D

#92 Decado23
15.3.2018 | 15:38:44
Letho

#86 Thunderbird: Jo Gwent je závislarna :D , mám v plánu se k tomu zase dostat, dřív jsem to hrával taky dost závisle :D , jenže potom jsem se odstěhoval do zahraničí a vubec jsem se k tomu nedostal a když jsem se vratil tak už tam byla nová verze se spoustu změn, nové karty atd.. a kdo se v tom má znova vyznat :D, ale každopádně mám v plánu to zase rozehrat, nejvíc jsem hrál za Nilfgaard, použivat špehy, emisary a ambasadory to mě moc bavilo :D , za jiný frakce jsem moc nehrál, občas severní kralovství ty byly taky docela fajn.

Regis je jedna z nejoblíbenějších postav, Zoltan byl taky skvělej a Marigold je klasika ktera neomrzí :D , třeba i Cahira jsem měl docela rád, v tom mě někdy sral Geralt když neustále podezříval Cahira a vubec mu nevěřil jinak to byla fajn postava.

To byl top moment :D když si Marigold vymejšlel, určitě nejsi jediná komu to přišlo vtipný :D, Marigold nikdy nezklame :D

#93 Thunderbird
15.3.2018 | 16:26:41
Letho

#87 Decado23: To by bylo dost zajímavé i když pochybuji že to tam bude, spíš se o zkoušce trav nebo o Geraltovo mládí někdo zmíní, ale moc nevěřim že by to tam bylo když to nebylo ani v knize. V polským serialu se mi to vůbec nelibilo :D hlavně jak bylo zpracovane Kear Morhen, taková příšerná jeskyně jestli si dobře pamatuji :D

#91 Letho #92 Decado23
15.3.2018 | 16:30:36
Letho

#90 Letho: Možná ve formě flashbacku by to mohlo být, ale těžko říct co přesně mají tvurci v plánu.

#92 Decado23
15.3.2018 | 16:32:08
Decado23

#88 Thunderbird:
#90 Letho:
#91 Letho: To je fajn, že i vám by se to zamlouvalo. Prostě takovej výlet do minulosti, jak to vlastně vše začalo, protože si myslím, že je to významná část Geraltova života, kerá ho formovala. U něj vše proběhlo trochu jinak než u ostatních, viz. bílé vlasy, tak proč to trochu nerozvést. Sapkowského k tomu mají, tak by mohl nahodit své myšlenkové pochody, proč a jak :)

#94 Thunderbird
15.3.2018 | 17:46:02
Thunderbird

#89 Letho: S Nilfgaardem neumím, hraju za Scoia'tael (nečekaně :D), nebo za monstra. Z barelu mi před časem vypadl Unseen Elder, jeho deck je asi nejvíc OP, co zatím mám :D

Cahir je taky fajn. Geralta na jednu stranu i chápu, sám Cahirovi říkal, že se ho Ciri bála… Dneska jsem se dostala i k Angouleme a ta je boží :D Regis: „Nejsem tvůj strýček, drahé dítě.“ Angouleme: „Nejsem tvoje drahý dítě, strejdo.“ Doufám, že stejně boží budou ty postavy i v seriálu.

Je fakt, že bych raději viděla víc povídek než zkoušku trav, křičení malýho Geralta se mi poslouchalo hodně špatně.

#98 Letho
15.3.2018 | 18:27:06
Thunderbird

#92 Decado23: Jako jo, asi by to bylo fajn, zvlášť jako objasnění pro lidi, kteří nejsou úplní nerdi a nevědí, jak Geralt ke svým schopnostem (a vlasům) přišel.

Co jsem slyšela, Sapkáč od toho prý odešel. Nepotvrzené kecání lidí na internetu ale není spolehlivý zdroj informací :D

#95 Decado23
15.3.2018 | 18:30:13
Decado23

#94 Thunderbird: Asi to dopadlo jako u her, taky tam nejdříve byl, ale pak jeho ego asi vyletělo až na měsíc, že nemá rozhodující slovo. A dneska si drbe hlavu, on žije tak akorát a kluci s CD projektu jsou pracháči :D

#96 Letho
15.3.2018 | 18:34:07
Letho

#95 Decado23: Pokud vim tak Sapkowski prodal práva na Witchera Cd projectu za hodně málo, prý skoro zadarmo, taky Sapkowski říkal že ve hrách nevidí žadnou budoucnost proto to prodal za levno a to je prej jediná věc který lituje a u her jestli spolupracoval to přesně nevim ale myslim že spíš ne, možná u jedničky, ale pochybuji, on neni zrovna typ člověka ktery by holdoval hrám, on jenom prodal práva a pak se divil jakej měl Witcher uspěch, samozřejmě měl z toho radost že to aspon proslavilo jeho dílo a myslim si že od netflix serialu jen tak neodejde.

#97 Decado23
15.3.2018 | 19:19:26
Decado23

#96 Letho: Já právě někde četl, že alespon na začátku měl být také odborný konzultant ale hádat se nechci :). To že na tom vydělal prd je věc obecné známá, prostě špatná intuice :).

#99 Letho
15.3.2018 | 19:28:34
Letho

#93 Thunderbird: Geralta z jedný strany chápu, ale na druhou stranu to někdy fakt přehaněl a postupem času vývoj postav u Geralta a Cahira je super jak se z Geralta a Cahira stanou téměř bratři ve zbrani.

S Angouleme je sranda :D hlavně v toussaintu

15.3.2018 | 19:28:53
Letho

#97 Decado23: Je dost možný že mohl dělat konzultanta, ted si vzpomínam že u jedničky nějakou dobu nejspíš byl protože u druhého dílu odešel z důvodu že se mu nelibilo jak Geralt zasahoval do politiky a že už to neni jeho dílo nebo tak něco prohlasil, možna se pletu, možna jsem četl jenom nějakej bulvar, to už si nepamatuji, ale zase třetí díl vychvalil docela dobře.

15.3.2018 | 19:34:18
Thunderbird

Sapkowski je jako člověk trochu… zvláštní. Na videohry nemá čas a nikdy je nehrál, ale asi ho trochu štve, že jsou tak populární. Co mi na tom přijde ale nejvíc komické je, jak ho lidi z CDPR i přes to jakej je mají rádi a respektují ho a jeho práci. Pokazili to? Ani omylem. Kdyby nebyl Sapkáč takovej, mohl se z úspěchu radovat s nimi.

15.3.2018 | 19:56:49
Letho

Nějak to tady upadá, tak jsem něco nahodim :D

Co se týče Sapkowskiho a jeho vyjadření k hrám.. https://www.youtube.com/watch?…

#103 Thunderbird
17.3.2018 | 2:57:31
Decado23

ale neupadá, jen si taky musej občas lidi odpočinout neo pracovat, přeci :D. Bože ten má fakt divnej hlas, z nějakýho důvodu mi nějak nesedí ani jako člověk. Je s podivem, že dokázal splodit takovej skvost

#103 Thunderbird #104 Letho
18.3.2018 | 11:36:37
Thunderbird

#101 Letho: Nechce se mi tu vést monolog, a jak říká Decado, práce bere nějakej ten čas :D

#102 Decado23: Tak nejsem jediná, na koho udělal takovejhle dojem :D

Co se mi ale na jeho vyjádření líbilo, bylo jak uznal, že vytvoření nového příběhu je zajímavější než sledování existujícího, alespoň za to mají vývojáři her nějaký plus.

Naopak mě zarazilo, jak následně dodal, že ta předloha je ale nejlepší :D Sry dědo, ale Geralt tam umřel, to není „nejlepší“, to je něco, po čem budu bulet jak želva, až to dočtu :D

#104 Letho #104 Letho
18.3.2018 | 21:37:26
Letho

#103 Thunderbird: Však ja to chápu :D jenom mě zarazilo že se tahle diskuze zastavila přesně na 100 přízpěvku :D

#102 Decado23: No jo no polština a k tomu je Sapkowski docela starý, někomu to třeba nepřijde vubec divný například polákum, ale je fakt že i v polštině zní docela divně a to jsem odehral Wild Hunt v polským dabingu a ten byl fakt skvělej, rozhodně jsem se do toho vic vcítil než u anglickýho dabingu. Aspon Sapkowski ukazal že i podivín jako on dokaže splodit takovej skvost :D

#103 Thunderbird: Sapkače hlavně lidi v Polsku at je jaký je strašně respektuji, i přesto že pusobí jako zahořklej stařec kterého nezajímají hry, a to že dodal že jeho předloha je nejlepší tak se mu ani nedivim, je to jeho vlastní dílo které se mu dost povedlo a hlavně nemuže posoudit co je lepší když nezná herní děj :D, borci z Cd projectu sem tam za ním došli a ukazali mu nějakej nápad jestli to souhlasí s lore světa Witchera, jinak se o hry absolutně nezajímal.

Doporučuji kouknout na nějaká interview s panem Marcinem Iwinskym, ten stojí za vznikem Witchera v herní podobě a je to opravdu třída :D Hodim sem například tohle https://www.youtube.com/watch?… a nebo toto https://www.youtube.com/watch?… zodpoví vám na spousta otázek, a dozvíte se dost o vyvoji Witchera což je dost zajimavé hlavně v jeho podání.

#105 Thunderbird
18.3.2018 | 22:55:49
Thunderbird

#104 Letho: Já bych to v polštině asi nedávala, zvykla jsem si na angličtinu, nemusím u ní číst titulky a hlavně že je polština někdy podobná češtině, nemohla bych to brát vážně :D

Jako jo, chápu to, ale prostě… pobrečím si no. :D Taky jsem autorem, i když ne literárním, dokážu pochopit, že svoje dílo vidí jako to nejlepší :D (i když já to tak nemám, něco uvnitř mojí hlavy mě nutí stále kritizovat většinu vlastní práce, proto je moje galerie na DeviantArtu stále prázdná :D)

Iwinsky je super týpek. Koukala jsem na rozhovor s ním a pár dalšími lidmi z CDPR u příležitosti oslav desátého výročí her (PAX West 2017) a poslouchat je bylo skvělý, všichni jsou hardcore fanoušci předlohy a chtějí, aby knihám ty hry odpovídaly, byť s jiným příběhem a novými postavami. To se mi na nich hodně líbí. Navíc se starají o fanoušky. Působí jako super parta lidí, na poláky :D (další doplnění z mého života – bydlím těsně na polské hranici, nějaký zkušenosti mám)

A ten vývoj je rozhodně dost zajímavý, ještě s tím, co dodávali ti ostatní. Historky o tom, jak je napřed ani nechtěli u CDPR zaměstnat, nebo když se ke slovu dostal skladatel hudby pro Witchera 3, nasmála jsem se :D

https://www.youtube.com/watch?… a druhá část https://www.youtube.com/watch?… (ještě tam taky promítali „behind the scenes“ video, a to s Geraltovými narozeninami, které rozbrečelo celej fandom)

#106 Decado23 #107 Letho
18.3.2018 | 23:40:14
Decado23

#105 Thunderbird: Jooo, tak to já si dal dvojku i trojku v polštin, přesně jak říkáš sdělo to jak prdel na hrnec. A hlavně, když pořád něco šukáš :D. To prostě němělo chybu. Navíc mi přišel Geralt v angličtině jak když má astma a mluví přes masku jako dart wader. Polskej mi přišel přirozenější a víc sexy. A Triss v polštině milionkrát lepší než v angličtině. Ale samozřejmě je to jen můj osobní pocit.

#107 Letho #108 Thunderbird
19.3.2018 | 7:56:31
Letho

#105 Thunderbird: Díky za připomenutí :D skoro bych zapomněl že jsem to měl rozkoukané a pak jsem se k tomu nedostal :D jako u jedný časti jsem nasmál hodně :D a jinak celkově jsou to fakt borci ani jednou jsem se při videu nenudil.

Na každém díle je nějaka reference na knihy, ve Wild Hunt je toho požehnaně a potom i v Blood and Wine tam mě zase potěšila reference na prvního zaklínače když Geralt dostal od paní jezera meč Aerondight, a ve dvojce například Saskia dcera Borchy + Yarpen Zigrin a spousta dalšího, a první díl zase vystihuje atmosferu takovou jakou jsem si představoval v knihách a samozřejmě se tam toho najde požehnaně, takže jde dost vidět že jim záleží na Sapkowskiho loru a nic neprzní za což je hodně cenim.

#106 Decado23: Pravě že na to šukaní jsem si potom zvykl :D ale ze začatku to znělo zvlaštně když Geralt řekne že jde pošukat Ciri :D Angličtina je fajn, ale na polským dabingu je hodně vidět ruznorodost jednotlivých postav, v ang dabingu to bylo takové bez emocí teda jenom ve srovnaní s polským dabingem, kterej do toho světa prostě zapadá daleko víc. má to mnohem lepší atmosferu a pusobí to fakt slovansky, a co se týče Geralta tak zní jak batman v eng dabingu, samozřejmě je to jen muj pocit :D jako nic proti angličtině, je to dobře nadabováno, ale polskej Geralt je zase takovej víc přirozenej a je pravda že Triss je v polštině dost dobrá, v eng mi zní jako nactileté děvčatko, nebo tak jsem to aspon citíl já :D, ale třeba Regis v angličtině je dost dobrej možna i lepší než v polštině, ale těžko říct, oba dabingy jsou skvělé, ja si zvyknul na polštinu ktera mi tam víc zapáda a další fakt je že poláci fakt dobře dabují opilce, jako poslouchat to na ulici jen tak v Novigradu někdy stojí za to. :D

Samozřejmě každej má rád něco, z počatku jsem měl strach z polštiny, ale jakmile jsem to zkusil tak jsem se do světa Witchera opravdu ponořil a prostě mi to tam sedělo víc.

#108 Thunderbird
19.3.2018 | 15:34:43
Thunderbird

#106 Decado23: Triss je mi jedno (:D), a ten Geralt mi tolik nevadí. Angličtina je pro mě jako druhej mateřskej jazyk, z polštiny by mě asi po chvíli bolela hlava, a břicho od smíchu, „szukam Cirillu“, pls.

#107 Letho: Ti opilci mi připomínají, že si asi půjdu poslechnout „maid from Vicovaro“ v polštině, zpívající anglickej Geralt byl docela vtipnej, tak schválně. EDIT – chtěla jsem, nenašla jsem.

#109 Decado23
19.3.2018 | 16:45:49
Decado23

#108 Thunderbird: Já to mám jako Letho no. Ta polština mi tam seděla víc :D. Ale chápu že každý má jiné gusto a proti anglištině taky nic nemám. Má v ní rád filmy zase, ale potřebuji k tomu titulky, takovej frajer nejsem. U filmů mi kupodivu jiný jazyk než angličtina vadí (čeština se nepočítá to je jasný :P. )Zkus si na netu najít nějaký letsplay Geralta v polštině, myslím že uznáš, že zní fakt dobře. Myslím pan Gervant osobně.

#110 Thunderbird
19.3.2018 | 20:49:55
Thunderbird

#109 Decado23: No vidíš, já mám poláky doslova za humny (vážně, moje bydliště je přímo na hranici) a preferuju angličtinu :D Ale jak říkáš, každýmu sedí něco jinýho. Viděla jsem nějaký krátký scény k porovnání, ale je fakt, že k utvoření názoru je lepší něco delšího :)

19.3.2018 | 23:43:56
Letho

Hodně záleží jak si člověk zvykne, z krátkého videa si obrázek neudělaš, musíš si to zahrat a nebo koukat na nějaký walkthrough na yt, ale chápu že se do toho jen tak někomu nechce ja bych taky nemohl hrat Witchera znova v anglickym dabingu když jsem to dohral 3× v polštině :D, no ja jsem prostě takovej že když vidim hru založenou na nějaké knižní podobě nebo nějaké určité mythologii například u Witchera jde vidět slovansky styl a to hodně proto bych to nemohl hrat v angličtině protože by to asi na mě pusobilo moc západně a to se nehodí pro takovou hru, chápu že někomu to třeba nevadí, ale ja jsem na tohle celkem puntičkař vždycky se snažim ze hry vytěžit co nejvice a hlavně vcítění a atmosfera ta je u mě hodně duležita, ještě jeden příklad hodim, třeba jestli znáte serii Metro od Glukhovskyho to jsem taky prostě musel hrat v ruštině, prostě jsem si nedokázal představit že v Moskevkém metru bude znít angličtina na denním pořadku :D, ale zase například v Assassins Creed tam mi to je tak nějak jedno protože AC se ani z daleka nevyrovná kvalitam WItchera, jenom jeden díl stál za to a taky jsem si zahral v italštině :D jinak ostatní díly vždycky rychle odfláknu a nebo nedohraju vubec takže tam mi to je jedno, a už si nevzpomenu na další hry kde bych tohle nějak řešil, možná v nově vydaném Kingdom Come Deliverance tam bych český dabing docela uvítal, ale tam zase chápu vývojaře, možná v budoucnu se dočkám. :)

#112 Thunderbird
20.3.2018 | 0:04:37
Thunderbird

#111 Letho: Z toho, co jsem pochytila v různých videích, akorát můžu uznat, že Witcher v polštině je (pro mě) stejně dobrej jako v AJ, ale je pravda, že na anglinu jsem zkrátka zvyklá… je to fakt jak druhej mateřskej jazyk, mám k ní blíž, byť je polština slovanskej jazyk a žiju na hranicích.

AC v italštině? To zavání dvojkou :D Na tu se těším, ale chci to vzít popořadě, jsem na začátku jedničky (ta má třeba českej dabing, tak jsem si řekla, ah, ale co, tak blbý jako dabing Marvelovek nebo GOT to snad nebude :D, a není). Na začátku jsem proto, že jsem se dostala k bodu, ze kterýho se nemůžu pohnout, vždycky skapu. Z nějakého důvodu se mi tohle děje u všech her.

„Kurwa! Fuck!“ -Kingdom Come Deliverance <ale má to celkem úspěch. Překvapivě (protože středověké blbiny obvykle žeru) mě KCD zatím nenadchlo. Ale i kdyby jo, stejně by to ta moje šunka, které říkám noťas, nerozjela :D

#113 Decado23 #118 Letho
20.3.2018 | 2:57:27
Decado23

#112 Thunderbird: KCD není vůbec špatná hra, ale musíš si k ní najít asi cestu. A někdo najde a někdo nenajde, já jsem si jí upřímně dal jen jako letsplay, asi mě to ani netáhlo si jí přímo zahrát, jen jsem se podíval o čem to je a to mi tak nějak stačilo. To mi spíš notasem ted zase sviští zaklínač 2, diablo 3, a Skyrim podle nálady. :D

#114 Thunderbird #118 Letho
20.3.2018 | 7:11:18
Thunderbird

#113 Decado23: Možná se na to taky kouknu, jestli bude čas a chuť. Hrát fakt nemůžu, i kdybych chtěla. Stejně jsem čučela i na Witchera 3, ten samý problém, nemám šanci to rozchodit :D Dvojku a Skyrim hraju taky, když mám zrovna krátkou pauzu od Gwentu :D

#115 Decado23 #118 Letho
20.3.2018 | 16:39:59
Decado23

#114 Thunderbird: A na koho jsi koukala na letsplaye? Joo, zatím je pořád potřeba vrážet peníze do jiných věcí, ale už se po herním NTB rozhlížím, dá se takovej co to utáhne na FHD rozlišení a slušné detaily sehnat už okolo 20K. Ke gwentu jsem se nedostal, nejsem si jistej že mám dost strategické myšlení, abych vůbec někoho porazil :P

#116 Thunderbird #118 Letho
20.3.2018 | 16:44:46
Thunderbird

#115 Decado23: Jmenuje se xLetalis. Nekecá do toho, vždycky vyzkouší všechny dialogové možnosti, přidává dodatečná videa „jak to dopadne, když vybereš jinou možnost“, vystřihuje loading screeny nebo cestování. Nikoho jiného bych asi sledovat nedokázala, hlavně kvůli tomu žvanění :D

Taky se rozhlížím, nejen kvůli hrám, byť to je moje hlavní kritérium. Já si byla naprosto jistá, že strategické myšlení nemám :D, Když si zvykneš na karty, které máš, na jejich schopnosti a naučíš se je používat, je to hodně chytlavé. A k vítězství je potřeba strategie tak na 50%, zbytek je štěstí v tom, co za karty ti ta hra zrovna hodí do ruky :D

#117 Decado23 #119 Letho
20.3.2018 | 18:52:15
Decado23

#116 Thunderbird: Tak to já zase sleduju Agraeluse, jeho hlas mě uklidnuje a jede bez webky. Je vtipnej a má dobrej skill. To že nadává občas mi nevadí, jsem chlap ne bačkora :D. To hraješ někde online? Možná to někdy zkusím až bude nuda v práci :)

20.3.2018 | 19:01:46
Letho

#112 Thunderbird: Dneska české dabingy za nic nestojí, kdysi to bývalo dost kvalitní a nejen u filmu či serialu ale i u her, například taková Mafie, oba dva díly měli naprosto profesionalní českej dabing a nebo Warcraft 3 to je též epická záležitost a hlavně zapamatovatelné hlašky což se dneska moc nestáva, a Assassins Creed jednička nemá špatnej dabing, Altair zní naprosto dokonale, ale tady bych spíš zvolil angličtinu protože tam dobře vychytali přizvuky postav přece jen se to odehráva ve svaté zemi která byla kdysi křižovatkou mnoha narodností, takže mi přišlo divné když například rytíř z řádu německych rytířu mluvil česky uplně stejným přizvukem jak třeba v Masyafu, zkrátka v tomhle je angličtina vic komplexní a rozhodně neříkam že čeština je v tomhle případe špatná to vubec ne.

KCD tam bych spíš doporučil si to zahrát, protože to má dost dobré herní mechaniky které se jen tak nevidí a soubojovej system je dost unikatní a hlavně realistickej a to snad neni v žádne jiné hře, a to se mi dost libí, je to vesměs nejvěrnější středověkej simulator, takže rozhodně bych doporučil si to zahrat když bude přiležitost stojí to za to, je to hra která ma duši, trošku mi to připomnělo časy Gothic serie.

#113 Decado23: KCD neni hra pro každého, ale myslim si že každej by si to měl aspon zkusit, příběh neni žadnéj zázrak, ale zase to je dost uvěřitelné, hrajete za totalního nooba :D kterej do slova nic neumí prostě kovařskej synek a pravě to se mi na tom libí že to neni žadnej dragonborn nebo někdo kdo má zachranit svět, třeba to že ani neumite číst ve hře a mužete se to naučit což se vám otevřou další možnosti například v alchymii, nebo když páchate nějaké svinstva :D nebo se stačí špatně rozhodnout tak to má dost kruté následky, zkrátka ta hra vás nevodí za ručičku a musíte přemejšlet.

#114 Thunderbird: Tak jsem se nakonec vrátil do Gwenta a zase to totalně nerdim :D

S Witcherem jsem to měl stejné, že jsem nejdřív čuměl na letsplay a až když jsem měl nové PC tak jsem to rozjel pěkně na nejvyšší detaily a doslova jsem sténal blahem :D a rozhodně doporučuji si to v budoucnu zahrat je to uplně jinej zážitek než když na to člověk kouká na yt.

#115 Decado23: U gwenta stačí pochopit jednotlivé karty a potom natrenovat nějaké taktiky a to se časem naučí každej :D takže radim ti aby si to aspon zkusil je to fakt zábava, ze začatku je to celkem přehledné a když se nechceš ztrapnovat na začatku tak mužeš si dat practice v singleplayeru a trenovat :D

#120 Decado23 #122 Thunderbird
20.3.2018 | 19:08:52
Letho

#116 Thunderbird: xLetalis je dobrej typek, vždycky na něj kouknu když jsem se v nějaké hře rozhodnul jinak tak chci vědět jakej ten druhej zpusob

117] U Agraeluse jsem sjel Witchera 3 :D fajn týpek, občas se i pobavim a to nadávaní je v klidu :D

20.3.2018 | 19:16:52
Decado23

#118 Letho: já už mám trojku koupenou, přinesl jí ježíšek. teoreticky by to mohla na nižší detaily rozjet isestava co mám, ale nějak odmítá poslušnost mechnika tak dumám nad externí dvd romkou. Pak ho nainstaluju a zkusím, ale až bude trochu víc času, protože jsem přeci jen zaměstnaný člověk s povinostmi a ta hra je šílenej žrout času :D

#121 Letho
20.3.2018 | 19:18:51
Letho

#120 Decado23: To samozřejmě chápu, já si musel zase vzít tydenní dovolenou na Witchera :D a ani to nestačilo :D

20.3.2018 | 20:03:37
Thunderbird

#118 Letho: Přesně tak, kdysi jsme měli skvělý dabing, dneska je ta kvalita na o dost nižší úrovni, hlavně u těch Marvelovek mě to štve, tolik postav s vtipným přízvukem a český dabing to zkazí. Nevíš, kde bych splašila Thor Ragnarok v originálním znění? :D

Možná na Kingdom Come jednou dostanu chuť, až nebudu mít co jiného hrát a budu vlastnit mašinu, která to utáhne. Teď to zní mnohem zajímavěji :D Noob je mé druhé jméno, s hrdinou se jistě ztotožním :D

Thunderbird138, někdy tě pozvu na přátelskou hru. Neznám nikoho, kdo by to se mnou byl ochoten hrát :D

Já se na to nejdřív dívala jen z nedostatku „witcher materiálu“, ale pak jsem byla ráda, že alespoň vím, jaká rozhodnutí udělat a co za ending chci. A spoilery mi nevadí.

Letsplaye nikoho jiného nesleduju, ono mi to žvanění fakt vadí :D.

#123 Decado23 #127 Letho
20.3.2018 | 20:25:35
Decado23

#122 Thunderbird: já mám thora v originále staženého ve fullHD normálně z uložto :). Určitě ho tam ještě najdeš.

#124 Thunderbird
20.3.2018 | 20:41:43
Thunderbird

#123 Decado23: Díky, jdu to prozkoumat!

#125 Decado23
20.3.2018 | 20:48:58
Decado23

#124 Thunderbird: nevím jestli se tu smí dávat linky a odkazy, tak to radši nebudu riskovat. Hledej šmudlo, hledej :D

#126 Thunderbird
20.3.2018 | 20:54:40
Thunderbird

#125 Decado23: smí, a určitě mi to můžeš poslat do vzkazníku :D

20.3.2018 | 21:10:10
Letho

#122 Thunderbird: Gweta někdy zkusit mužeme, momentalně nemám moc času možna zítra k večeru, ale nic neslibuji, kdyžtak sem písnu.

Neříkej mi že strejda google nenajde Thora v originale :D jestli používáš torrent tak stačí thepiratebay a tam máš stovky odkazu a v dobrý kvalitě a nebo cztorrent tam by to mělo být taky :)

#128 Thunderbird
20.3.2018 | 21:30:19
Thunderbird

#127 Letho: Ok, i to je lepší než nic :D

Možná by i našel, vyzkouším, uvidím. S torrenty neumím, říkala jsem, že jsem noob :D

#129 Letho
20.3.2018 | 21:38:01
Letho

#128 Thunderbird: Ten Gwent bych viděl asi na víkend, protože jsem pracovně zatížen a takhle když přijdu z práce tak nemám chut na nic :D

#130 Thunderbird
22.3.2018 | 15:50:41
Thunderbird

#129 Letho: Ok, no prob :)

22.3.2018 | 17:41:34
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama