Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Druhá řada představuje své nové herce, obsazeni byli například zaklínač Eskel či čarodějka Francesca Findabair

Druhá řada představuje své nové herce, obsazeni byli například zaklínač Eskel či čarodějka Francesca Findabair

Dnes jsme byli informováni o další várce nových herců, kteří se objeví v nadcházejícím pokračování seriálu Zaklínač. Pojďte se podívat na to, na koho se můžeme těšit.

23 0
21.2.2020

V posledních několika dnech jsme se dočkali obsazení několika postav, konkrétně víme, kdo si zahraje Violet, Lamberta, Coena a Nivellena. Nyní došlo k odhalení několika dalších postav, které pochopitelně známe z knih. Níže se můžete podívat na to, které postavy byly obsazeny a kdo si je zahraje.

Eskel

Ještě donedávna se spekulovalo o tom, zda se v druhé řadě vůbec dočkáme zaklínače Eskela, nicméně nyní je to jisté, můžeme se na něj těšit. Toho ztvární dánský herec Thue Ersted Rasmussen, který bude mít větší roli ve filmu Fast and Furious 9.

Vereena

Díky přítomnosti Nivellena bylo jasné, že se ve druhé řadě dočkáme i upírky Vereeny, která má s jeho příběhem leccos společného. Tuto postavu si zahraje začínající herečka Agnes Bjorn, pro kterou bude tato role její vůbec první seriálovou.

Francesca

Francesca Findabair je jednou z nejmocnějších, a především nejkrásnějších čarodějek, které kdy žily. V seriálu si ji zahraje herečka Mecia Simson, jejíž kariéra taktéž teprve začíná.

Lydie

Lydie van Bredevoort je čarodějka, která stojí na straně Vilgefortze, kterého jsme mohli poznat už na konci první série. Tu si zahraje herečka Aisha Fabienne Ross, která má na svém kontě několik menších filmových rolí.

Zdroj článku: Deadline; Foto: CD Projekt RED

Diskuze /64

Decado23

proč ne, problém s tím nemám :)

21.2.2020 | 16:35:52
Svjatogor

Eskel i Lydia se povedli, Francesca mi žíly netrhá a Vereena je (zatím) jedna veliká neznámá. Zatím cajk. ;-)

21.2.2020 | 17:03:37
JenManik

„a především nejkrásnějších čarodějek,“. Herečka Mecia Simons mi spíš vzhledem připomíná druhou Triss. Nevím zda se snaží opět plnit nějaké kvóty, ale mohli by zkusit obsadit i nějaký jiný druh herečky konečně. :D

#5 Makavelina #10 mateSKAtes #11 komja
21.2.2020 | 17:06:31
4391

Za mě dobrý (y)

21.2.2020 | 17:24:46
Makavelina

#3 JenManik: Přesně, navíc Francesca má být blond s modrýma očima. Nebo modrooké blondýny už se obsazovat nesmí? :(

21.2.2020 | 17:27:30
Samuel-El

Francescu a Lydiu by pokojne mohli vymeniť a bol by spokojný. Pretože… aaa… proste tá… herečka tej Francesci… to už tam mohli dať rovno nejakú herečku z Black Pantera. Keď už elfovia môžu byť všeliaký. A dúfam, že jej brat bude aziat. :D ak nie tak sa sťažujem.

21.2.2020 | 17:35:06
Orea

Tak Lydie mi z fotek sedí jak prdel na hrnec :-) Škoda, že Francesca je zas mimo a nevybrali nějakou zlatovlásku :-(
Už se těším na ty komentáře, že je jedno, jak herec/herečka vypadá, když dobře hraje :D

21.2.2020 | 17:41:55
beat

Až príliš to prežívate, doležité je spracovanie, neoplatí sa stále porovnávať seriál s knihou, jednoducho si to užívajte, tak ako to je, všetko má svoje svetlé a tmavé momenty, tomu sa nikdy nevyhnete :)

21.2.2020 | 18:02:30
desaix

Hehe…už sa teším na 2.sériu, dúfam že nám na konci zatancujú.

21.2.2020 | 18:04:36
mateSKAtes

#3 JenManik: souhlas když jsem se na tu fotku podíval prvně tak jsem si myslel že koukám na herečku co hraje triss.

21.2.2020 | 19:20:01
komja

#3 JenManik: jsem rád, že nejsem jedinej komu nepřipadá jako „nejkrásnější“ – jako nevypadá špatně, ale není to podle mě žádná sex bomba, kterou bych si představoval pod pojmem „nejkrásnější“ kdyby tam dali Natalie Dormer tak si myslím, že všichni by tu psali, že to trefili náramně (můj osobní názor)

21.2.2020 | 19:57:51
HellTsuku

Já chci aby zde hrál Kento Yamazaki, Haruma Miura, Meisa Kuroki, Yukie Nakama, pokud je do Zaklínače Netflix nedá tak jsou opravdu velci rasisti.

21.2.2020 | 20:06:19
FallenMaia

No keď už tu padajú také názory že kto je nejkrásnejší a podobne, to je veľmi diskutabilné. Napríklad keď sa bavíme o elfoch a elfkách tak v hre Zaklínač 3, o ktorej väčšina fanúšikov hovorí ako sa držala pravidiel toho sveta, mne osobne elfovia vôbec neprišli nejak krásni, ba práve naopak boli veľmi divní. Tu je napríklad oficiálna ilustrácia pre Francescu z hry:

https://vignette.wikia.nocookie.net/…0/height/450?…

Príde vám toto ako „najkrajšia“ žena sveta?

#14 Svjatogor #16 4391
21.2.2020 | 20:25:58
Svjatogor

#13 FallenMaia: Líbily by se mi: Marina Alexandrova vě věku, kdy točila polské Staré báje (2003), Jevgenija Malachova / Kristina Asmus / Sofja Lebeděva (А зори здесь тихие…, 2015). ;-)

#20 desaix
21.2.2020 | 20:56:43
naviivan

nie je tá pani Simson , anorektička ?

21.2.2020 | 21:11:10
4391

#13 FallenMaia: Krása je totiž dost subjektivní pojem, každému se líbí něco jiného, takže se tu těžko na něčem lidi shodnou. I na tom obrázku z CD projektu by nejspíš stačil trochu jinej účes (neříkám, že by byla hned „nejkrásnější“, ale s rozpuštěnými vlasy a aspoň s náznakem úsměvu by vypadala o dost líp).

21.2.2020 | 21:26:36
Monkeyskunk

Francesca jednoznacnej fail… kvoty a kvoty… se prestavam divit, ze nacci jsou zas na vzestupu…

#20 desaix #22 Svjatogor
21.2.2020 | 21:44:45
Cougar

To už je prostě bez komentáře :D :D :D ten casting na Francescu …

#19 Svjatogor
21.2.2020 | 22:41:46
Svjatogor

#18 Cougar: … mohl dopadnout MNOHEM hůř. :-)

21.2.2020 | 22:44:05
desaix

#17 Monkeyskunk: Žiadni nazi nie sú na vzostupe, len je čím ďalej viac ľudí nasratých na politickú korektnosť. Len ultra ľavicoví pošukovia každého kto nechrochtá blahom nad marxizmom-liberalizmom, označujú ako nacka.

#14 Svjatogor: Vo filme А зори здесь тихие je starišina Viačeslav Nešukovič úplne obklopený elfskými čarodejkami, ale do tohto pakistanského zaklínača sa nehodia.

#21 Monkeyskunk
21.2.2020 | 22:49:16
Monkeyskunk

#20 desaix: Kdyz myslis ;)

#26 Zaklínačka
22.2.2020 | 0:17:14
Svjatogor

#17 Monkeyskunk: Pokud máš na mysli naše západní sousedy, tak to je nemocná stádní země, jenž má tu potřebu jednou za 100 let rozesrat sebe i okolí. :-P

#30 Monkeyskunk
22.2.2020 | 0:56:12
Zilwicky

hmm.. no surprises here :/

22.2.2020 | 9:19:08
ElleJakobson

Když zavřu oči nad tou … ne moc půvabnou a maličko tmavší Francescou, jelikož zřejmě pro Netflix jsou elfové černí, tak jsem si oddechla, že za prvé) se Eskel a objeví a za druhé) je bílej :D

#25 4391
22.2.2020 | 11:37:37
4391

#24 ElleJakobson: Něco na tom bude. Je fakt, že podle knížek má být Francesca čistokrevná elfka. Mimochodem, když už to má být jedna z nejkrásnějších žen, tak buďme rádi, že neobsadili třeba Miss Helsinki 2017… https://images.app.goo.gl/…hwFcFTchrxE7

22.2.2020 | 12:08:13
Zaklínačka

#21 Monkeyskunk: Jasně, už se tady řeší černí tak jeden blondýn a už je to plný nácků. Ty máš dost :D

#30 Monkeyskunk
22.2.2020 | 13:15:51
JenManik

Jde o to, že mi příjde nucené to jejich ženské obsazení. Jako by se báli, že jim někdo v Hollywoodu vyčte, že mají málo pestrobarevných herců… Tak vesměs všechny ženské postavy musí být snědé. Jelikož pochybuji, že tahle herečka byla lepší na castingu než všechny ostatní. :D

#28 Zaklínačka
22.2.2020 | 13:27:06
Zaklínačka

#27 JenManik: Ale to už je dávno jasná a veřejná věc. Dostali nakázáno, že se musí obsadit i postavy snědé pleti, nebo bude seriál rasistický. U jiných seriálů to tak člověk nepociťuje, ale když právě pak přijde něco jako Zaklínač, kde je to holej nesmysl, tak si toho lidi začnou všímat.

#31 Svjatogor
22.2.2020 | 13:33:15
Hzjena

Já osobně jsem si představoval Francescu spíše jako Margot Robbie (když se dobře nalíčí). Ale blackwashing je zde nutnost. Mecia Simons nevypadá špatně (ne jako zrůdná Triss), takže důležitý bude herecký výkon

#34 desaix
22.2.2020 | 13:33:30
Monkeyskunk

#22 Svjatogor: Jooo, jo… To nepopírám, jen říkám, že je to z části pochopitelné vzhledem k metodě norimberských trychtýřů dnešní krásné, moderní a progresivní společnosti. Což samozřejmě neznamená, že některé extrémní názory schvaluji či podporuji :-)

#26 Zaklínačka: Jaký blondýn? Já o žádném nepsal… Něčeho mám dost, něčeho mám nedostatek, tak to bývá… Každopádně nezoufej, když budeš mít štěstí, tak porozumění asociaci informací se s rostoucím věkem zlepší… Někdy ale taky ne, tak držím palce ;-)

#32 Svjatogor #35 Zaklínačka
22.2.2020 | 14:37:34
Svjatogor

#28 Zaklínačka: Seznamte se. Markéta z Anjou (1430 – 1482). Dcera Reného I. z Anjou a Isabely Lotrinské. :-D

https://assets.rebelmouse.io/…x5g4/img.jpg?…

#33 Martan73 #34 desaix #62 B.Jaga
22.2.2020 | 15:07:46
Svjatogor

#30 Monkeyskunk: Samozřejmě. Sám jsi si skvěle odvodil causalitu jejich stádovitosti. ;-)

22.2.2020 | 15:09:53
22.2.2020 | 15:31:23
desaix

#29 Hzjena: Tiež som si Margot Robbie predstavoval ako Francescu, alebo podobný typ herečky.

#31 Svjatogor: To už nie je ani smiešne. Výchovná metóda pre mládež, aby mali pocit, že tá multietnická spoločnosť tu bola odjakživa.

#36 Zaklínačka
22.2.2020 | 17:08:24
Zaklínačka

#30 Monkeyskunk: Ono v tom případě meleš úplný blbosti. Ostatně to není poprvé, že? Nechceš zase vzít moje slova a říct jak nejsou pravdivá a pak je zopakovat jako svoje? To ti jde nejlíp. Ale tahat sem nácky, to už je vrchol omezenosti a totální nepochopení dnešního sarkasmu co kolem toho dnes koluje.

22.2.2020 | 17:54:16
Zaklínačka

#34 desaix: Souhlas. Ani k smíchu to už není. Jsou to dezinformace a prachobyčejná cenzura s tím jde ruku v ruce. Pár pokolení a nikdo nebude ani vědět jaká je skutečná historie.

22.2.2020 | 18:04:51
patresphshwhwpatres

Skoda, natoceny to bylo hezky, atmosfera uplne jak vystrizena z knih a her. Ale zacal se ze me stavat diky nove mode protlacivani ras do filmu do kterych se nehodi rasista. A abych se jim nestal uplne, holt se proste na druhou serii koukat nebudu. Skoda. Pockam, zda se zpracovani ujme nekdo normalne a koulema

#38 Cahir
23.2.2020 | 1:30:32
Cahir

#37 patresphshwhwpatres: Tak to jsi zapšklej blázen, co na to číct, když toto napíšeš.

Já jsem s castingem spokojen. Pozitivum je že orpavdu bude v seriálu i Eskel. Franceska myslím super, co jsem vyčetl, je to modelka, takže to sedí. Spíš by si někteří měli uvědomit, co je za rok a že řešit barvu kůže je už opravdu trapný.

#39 Levascue #40 Levascue
23.2.2020 | 10:47:54
Levascue

#38 Cahir: Zapšklý blázen?? Trošku urážka z cesty, nemyslíš? Možná je spíše trapné záměrně mrvit jasně definované postavy, aby se šlo naruku lgtb komunitě. Nemám nic proti černým, gayům apod. Například takový Sex Education jsem si zamiloval po prvním díle, ačkoliv je tímto nacpán k prasknutí, jenže v SE je to uděláno tak, že to působí nerušivě/přirozeně, postavy jsou takto záměrně vybrány a příběh mají napsaný úměrně na míru, v Zaklínači to rušivé je, modrooká zlatovlasá elfka, považovaná za nejkrásnější ženu světa, rozhodně neodpovídá snědé, hnědooké anorektičce. Vem si třeba takového Pána Prstenů, krásná ukázka, že dodržet předlohu(vzhled postav) není zase takový problém a dodneška je to nejúspěšnější sága co se týče Oscarů a nebojím se říct i popularity.

#42 mateSKAtes
23.2.2020 | 11:14:00
Levascue

#38 Cahir: A ještě dodám, že první řada se mi až na některé změny líbila, stačí se podívat do hodnocení, ale chápu, že pokračující scénář „ničení jasně charakteristých vzhledů“, dokáže leckomu nadzvednout mandle.

#41 Cahir
23.2.2020 | 11:15:58
Cahir

#40 Levascue: Ano, platí co říkám. Ty sám tvrdíš, že se ti první řada líbila. A pokud je tu někdo, kdo se kvůli rasistickým názorům nebude dívat na 2. sérii, tak co na to mám říct? To ale není tvůj případ, pokud dobře rozumím. Nepřijde ti to divné?

JInak v novém seriálu Pána prstenů, co bude vyjde, tak už normálně černoši jsou. Takže tam je to orpaveno.

#43 Svjatogor #45 Levascue
23.2.2020 | 11:32:23
mateSKAtes

#39 Levascue: Souhlas, Jako na jednu stranu se mě ten zaklinač líbí ale je fakt že některý postavy byly jasně specifikovaný a to snad až na Geralta a ještě pár dalších vyjimek v tom seriálu není. Ale nevidim to jako minus, knižku jsem nečetl jen hral hru a určity informace se daji vždy dohledat na webu. Ale na druhou stranu cpát všude mermomocí lidi snědé až černé pleti mě přijde přehnaný. Stěžoval si snad tady někdo na to že v Black Pantheroj je málo bílejch ? NE , Prostě jsou to kraviny který tomu seriálu zbytečně berou jednu pomyslnou příčku.

23.2.2020 | 11:38:15
Svjatogor

#41 Cahir: A budou hrát haradské nebo arnorské? ;-)

#44 Cahir
23.2.2020 | 12:14:00
Cahir

#43 Svjatogor: To nevím, musím to najít. Ale určitě to nebude jak říkáš. Jestli znáš tu hru, jak tam byl ten padlý godnroský voják, tak za Gondor tam normálně byvi černoši. Takže určitě normáhní postavy, což je ok.

#46 FallenMaia #49 Levascue #50 Svjatogor
23.2.2020 | 13:55:15
Levascue

#41 Cahir: „tam je to opraveno“ tak tohle nechápu, chceš říct, že byl Pán Prstenů špatně natočen a následný seriál ho, přidáním nového etnika, opraví? :)

#61 HellTsuku
23.2.2020 | 14:35:16
FallenMaia

#44 Cahir: Ono je otázkou koho budú hrať. To zatiaľ nevieme takže je teraz zbytočné to tu vyťahovať. A hlavne ten seriál nebude rozprávať príbeh Pána Prsteňov tak ako sme ho videli v knihách alebo vo filmoch, má sa venovať úpne inému obdobiu, má zasahovať viac do histórie a bude sa vraj celý odohrávať v Druhom veku čiže za časov Númenoru. Čiže tam s najväčšou pravdepodobnosťou neuvidíme žiadnu postavu z Pána Prsteňov, jedina tak tých starších elfov Galadriel, Elronda, Gil-Galada, atď. a z ľudí max Isildura a Elendila. A keď aj náhodou bude niekto z Númenorčanov tmavšej pleti tak mi to žili trhať nebude, hlavne nech nieje černoška Galadriel a tých pár postáv ktoré už poznáme.

#48 FallenMaia
23.2.2020 | 14:42:51
naviivan

Domnievam sa , že sir Henry Cavill je vynikajúci predstaviteľ Geralta z Rivie … ale v duchu tohoto ponímania Zaklínača , by oveľa lepšie vyhovoval mr . BLADE , Wesley Snipes !

23.2.2020 | 14:42:57
FallenMaia

#46 FallenMaia: Vlastne je tuším potvrdené že Galadariel bude hrať Morfydd Clark, takže je to všetko zatiaľ v najväčšom poriadku ;)

https://www.google.com/search?…

#49 Levascue
23.2.2020 | 14:48:50
Levascue

#48 FallenMaia: Ano, Morfydd vypadá parádně i ta podoba s Cate tam je :) A přesně jsi to vystihl – jasně dané postavy typu Galadriel, Cirdan, Elros a Elrond apod. by měly být věrné předlohám, tmavší pleť alá numenórci mi vlastně dost sedí, ono stačí jméno Ar – Pharazon a v duchu si vybavím někoho typově k egyptskému faraonovi.

#44 Cahir: Tohle je ten velký rozdíl Cahire, zachování originálu a nerušený vstup novátorských mixů, chápeme se? :)

#51 desaix
23.2.2020 | 14:56:34
Svjatogor

#44 Cahir: Nevím. Nemám čas hrát hry (vyjímkou je několik skvělých módů pro M&B Warband). :-)

23.2.2020 | 15:00:33
desaix

#49 Levascue: Až nato, že predkovia i potomkovia numenórčanov sú jasne popísaný a sú bieli. Predkami boli 3 ľudské kmene priateľov elfov v prvom veku Beor,Haleth,Hador. Z týchto rodov vznikli numenórčania. Po zániku Numenoru boli ich potomkami obyvatelia Arnoru a Gondoru, čiže zase belosi. Jediní potomkovia numenórčanov ktorí mohli mať tmavšiu pleť boli takzvaní čierni numenorci. Výraz čierny sa ale skôr vzťahuje na to, že slúžili Sauronovi. Ale je tu možnosť mixu s Haradskými, takže tmavšia pokožka je možná. Ak teda hercov s tmavou pokožkou správne zaradia, aby to malo logiku, tak nevidím problém.

#53 Levascue
23.2.2020 | 16:20:33
naviivan

Tolkien v svojich prácach z dejín Stredozeme , popisoval paralelnú históriu Británie . Takže hľadať v Numenore čiernych pre historických (akoby ) Britov , môžu iba Hollywoodske paničky typu " metoo "

#54 Levascue
23.2.2020 | 18:21:53
Levascue

#51 desaix: Jasný, mně šlo o to, že se to dá nějak dobře zakomponovat, aby to nebylo tak do očí. Když bude nějaká větev numerójců snědší, tak s tím problém ani mít nebudu, jako když bude Francesca tmavá, jestli si rozumíme, tam to prostě mlátí do očí a nejde to ani nějak rozumně okecat.

#58 Cahir
23.2.2020 | 20:33:15
Levascue

#52 naviivan: Tak to platí i u Sapkowské­ho(germánská + slovanská myt.), ale bohužel, dneska už nemůžeš počítat s věrným zpracováním předlohy, alespoň doufat v nějakou decentnost.

23.2.2020 | 20:35:24
Levascue

*nebilo do očí, omlouvám se za hrubky, autokorekce na mobilu…

23.2.2020 | 20:38:07
Cougar

Zajímavé video co se věnuje castingu seriálu : https://www.youtube.com/watch?…

a jen dokazuje že showrunnerka je mnohem větší rasistka než všichni tady dohromady, protože prostě nenávidí blonďáky a blondýny xD proč asi v seriálu více méně žádné nejsou …

23.2.2020 | 20:40:27
AzurovyAzure77

Není to špatné. Po té castingové hrůze u Triss, Fringilly nebo dryád je malý zázrak, že zatím všichni herci obsazení do S2 vypadají v rámci možností na své postavy

23.2.2020 | 20:51:19
Cahir

#53 Levascue: A co bys okecával? Prostě se tak narodila a hotovo.

#59 Levascue #60 Svjatogor
24.2.2020 | 7:12:17
Levascue

#58 Cahir: Tak doplň knižní vzdělání a přečti si předlohu.

24.2.2020 | 14:35:26
Svjatogor

#58 Cahir: Takže gratulki. xD

24.2.2020 | 15:07:33
HellTsuku

#45 Levascue: Zřejmě je to tak bohužel myšleno, bohužel tíhle lidé si neuvědomují, že dělají špatnou reklamu těm co opravdu chtějí tu pravou rovnost

27.2.2020 | 19:19:04
B.Jaga

#31 Svjatogor: Mohlo být… už Heptameronu Markéty Navarrské je pár povídek o arabských manželkách, které si křižáčtí pánové přivezli z Orientu, o španělských chalifátech nemluvě. :)

#63 Svjatogor
29.2.2020 | 17:56:50
Svjatogor

#62 B.Jaga: Uvidíme, co řekne antropologie. :-)

29.2.2020 | 19:57:00
AjiVa

Je to opravdu smutné. Myslím, že by se tvůrci měli snažit co nejvíc dostát předlohám a originální autoři by si měli pojistit, že adaptace budou, v rámci možností, odpovídat předlohám. Není asi proveditelné dosadit do seriálu přesně odpovídající charaktery a tak dále, ovšem mělo by se vše alespoň maximálně blížit, odpovídat. A zde ? No… je to prostě velice smutné, jak se k tomu přistupuje. Ty prohřešky nesmyslného odchýlení jsou naprosto do očí bijící.

7.3.2020 | 20:04:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama