Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Co všechno prozradila tvůrkyně v rozhovorech o druhé sérii Zaklínače?

Co všechno prozradila tvůrkyně v rozhovorech o druhé sérii Zaklínače?

Lauren Hissrich byla brzy po premiéře první série pod palbou novinářů, kteří jí pokládali jeden dotaz za druhým. Mezi dotazy byly i ty, které se týkaly druhé řady, a proto jsme vše podstatné, co tvůrkyně řekla, shrnuli do jednoho článku.

14 0
11.2.2020

Časová osa už bude jednotná

Stále sice budeme sledovat několik příběhových linek, ale už nebudeme skákat v čase. Všechny časové linky se totiž sjednotily na konci první série, a tak již nebude docházet ke chronologickým zmatkům, které doprovázely první řadu.

Hlavní pozornost bude věnována Ciri

Pokud znáte knižní předlohu Zaklínače, tak moc dobře víte, že knihy nejsou jen o Geraltovi, ale právě o Geraltovi a Ciri. V budoucích epizodách bude tedy upřena pozornost především na ni. Kromě toho se Geralt dozví, jaké to je být tátou, zatímco Yennefer pozná následky svých činů.

Marigold bude poznávat sám sebe

Seriál nezapomene ani na další hlavní postavy, stále budeme vídat například barda Marigolda, který ve druhé řadě odhalí rozdíl mezi tím, po čem touží a co potřebuje. Tvůrkyně k tomuto uvedla příklad, že v první řadě toužil po inspiraci ke svým písním, ale místo toho narazil na přítele, kterého potřeboval více.

Nilfgaard nám bude představen z jiného úhlu

Císařství Nilfgaard nám bylo dosud představováno jako něco špatného, a proto se seriál zaměří na jeho druhou stránku. Nilfgaard totiž není vyloženě špatný.

Na scénu přichází nelidé

V první řadě se nelidé (trpaslíci a elfové) moc neobjevovali, to by mělo být napraveno v řadě druhé, kde by jim měla být věnována větší pozornost.

Větší role pro známé postavy

První série nám představila mraky postav, kterých jsme si však moc dlouho neužili. Tvůrkyně řekla, že se tu objevilo několik postav jen na jednu epizodu, a proto se do seriálu vrátí, aby tu byly o něco déle. Konkrétně se zmínila o čaroději Vilgefortzovi, který se objevil jen ve dvou dílech první série. Ten by se měl nyní dočkat mnohem větší role.

Na co se ve druhé řadě těšíte nejvíce?

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Zdroj: Netflix

Diskuze /161

DejvidHound

Hlavne dufam ze aj Nilfgaardska zbroj bude predstavena z ineho uhlu.

#2 phill420
11.2.2020 | 16:04:44
phill420

#1 DejvidHound: Já doufám, že i lidé, co se na witchera koukají se představí z jiného úhlu. Zatímco u první série si všichni stěžují, u druhé by mohli i něco pochválit, nebo i dokonce poděkovat.

#16 Norbit882
11.2.2020 | 16:17:16
DejvidHound

Spomal kamo. Ja som so serialom velmi spokojny. Ostatne aj kostymy boli na urovni, preto nechapem pod vplyvom coho bol navrhar ked vymyslel tamto.

#4 phill420
11.2.2020 | 17:23:03
phill420

#3 DejvidHound: Tak to se omlouvám. Už jsem moc předopjatý z té vší kritiky na witchera. A v čem se ti nelíbí jejich zbroj. Když se vezmu, jak jí představují v knihách, nepřijde mi zase o tolik odlišná. :)

11.2.2020 | 17:32:22
the Grand Inquisitor

Já se těším na Nilfgardskou zbroj 2.0, nezpracované povídky a doufám, že když se Triss bude ukazovat déle, tak ji změní oblečení, make-up,účes a výraz (v obličeji)

11.2.2020 | 17:41:54
DejvidHound

No krici mi z toho taka umelina.

11.2.2020 | 17:45:04
Arken

Doufám pro 2.sérii v lepší a kvalitněší scénáristy.

11.2.2020 | 17:50:58
Decado23

víte že Anna byla přítomna na pražském comic conu? https://www.instagram.com/p/B8ZTo0Igu0N/

#10 Violet #11 fabec
11.2.2020 | 18:31:54
66pepo66

Ja iba verim, ze tam nebude vela zmien oproti kniham. Ked som cital knihy od G. R. R. Martina, pochopil som ako velmi tvorcovia zmenili obraz toho sveta v serialy. Nechcem aby sa nieco taketo stalo aj v tomto pripade a v takom rozsahu. Chcel by som vidiet v druhej serii aj zvysne poviedky, ktore sa do tej prvej nezmestili. Ak ich upravia trocha tak, ze tam nebude iba Geralt a ostatne postavy z pribehov, ale aj Ciri, nebude mi to vadit. Co sa vsak tyka uz pribehu, ktory zacina naplno od tretej knihy, tak chcem aby sa toho aj drzali. Taktiez verim, ze postupne da Netflix serialu viac penazi, aby sa ten svet mohol ukazat v plnej krase. Postavy, monstra, ale vsetko. :D

11.2.2020 | 20:02:36
Violet

#8 Decado23: Co Anna, Casper Van Dien tam byl, to je mnohem zajímavější ;) :D

#13 Decado23
11.2.2020 | 20:39:29
fabec

#8 Decado23: No a kdyby se takhle tvářila i jako Triss, tak je to hned o trochu lepší… Ještě s těma vlasama se musí něco udělat a bude to aspoň snesitelný

#12 Violet
11.2.2020 | 20:52:33
Violet

#11 fabec: Tak ona na fotkách vypadá hezky, není vůbec ošklivá, horší to je, když začne mluvit. Asi má nějaký tik, že se musí pořád šklebit. Třeba kdyby jí to někdo řekl, mohla by na tom zapracovat, ale pochybuji, že se někdo odváží.

11.2.2020 | 21:02:31
Decado23

#10 Violet: Tak lovec brouků je klasika, ale pro nás kluky přeci jen ne tak zajímavy :D.

12.2.2020 | 8:06:32
garvon

Jestli budou uprednostnivat Ciri pred Geraltem tak at jdou do prdele. Tenhle serial se ma tocit okolo Geralta a ne aby tam hral druhe housle.

#15 FallenMaia #16 Norbit882
12.2.2020 | 10:20:34
FallenMaia

#14 garvon: Oni ju musia upradnostnovať pretože postupne ako sa bude príbeh ďalej odvíjať tak sa z Ciri stane tá najdôležitejšia postava. V knihách to tiež tak bolo, Geralt je v podstate len jej ochranca. Plus tento seriál je od samého začiatku ako bol uvedený braný ako seriál s tromi hlavnými postavami, nie len jednou, celé sa to točí okolo Ciri, Yennefer a Geralta. Je to seriál o tejto podivnej rodinke nie o Geraltovi samotnom, preto nechápem kde si prišiel na to že „Tenhle serial se ma tocit okolo Geralta a ne aby tam hral druhe housle“, to je totálny blud ;)

#17 Svjatogor
12.2.2020 | 10:40:56
Norbit882

#14 garvon: No co čekáš?! Tohle jsou Američani. Oni nemají ani mentální kapacitu obsáhnout pojem kniha. Natož to přečíst. Oni na co sáhnou tak to zmrví. A navíc když se toho chopí ženská, tak to dopadlo jak to dopadlo. Slaďárny, poznávání sebe sama, kecání, absolutně do očí bijící tupost střihu. Neschopnost uchopit děj tak jak má být vyprávěn. Neschopnost obsadit herce, kteří by seděli aspoň z poloviny až na pár vyjímek. To je deviza Američanů když hrábnou těma svýma nedovzdělanýma prackama na něco slovanského. Protože proč by proboha měl být příběh ucelený, že?! Proč by měly postavy odpovídat knižní předloze, že?! A takhle bychom mohli pokračovat do nekonečna. Díky bohu že aspoň Geralt, Marigold a Cahir to tam nějak táhnou. Tam je vidět rozdíl mezi skutečným hercem a patlalem. 3 herci a zbytek… no… jak je jenom popsat. To nechám na ostatních.

#2 phill420: Poděkovat?! Můžeš mi vysvětlit, ZA CO bychom jim měli děkovat?! Za to, že byli schopní domrvit téměř vše? Že se nemůžou skoro rovnat fanouškovské verzi seriálu Zaklínač? Za to bychom jim měli být vděční? Že ten co vytvářel dějovou linku by zasloužil pověsit, protože dokázal shrnout děj několika knih do pár dílů? Že tvůrkyně je natolik tupá a podřadná (čti.: Američanka) že je schopná ze sebe vyblít toto: „Kdybychom zpracovali všechny důležité povídky a pak zpracovali několik setkání Ciri a Geralta z Meče osudu, tak bychom vám Ciri představili nejdříve na začátku druhé série. Což dává smysl všem, kteří četli knihy. Takto to proběhlo, a je to skvělé, ale pro účely televize jsme to museli udělat jinak. Diváci by jinak v první řadě sledovali jen Geralta a až pak by poznali Yennefer a Ciri, což by mohlo způsobit mírný zmatek, protože pak by vám seriál řekl: ‚Zapomeňte na lovení příšer a na předchozí série, protože tato dívenka, kterou jste právě poznali, je klíčem celého univerza a sehraje hlavní roli v téměř každém nadcházejícím příběhu.‘ Nevadí nám, že fanoušci nesouhlasí s našimi změnami, ale chci, aby si uvědomili, že tyto změny byly pro nás těžké. Nic nebereme na lehkou váhu.“

Jak může z tý svý smradlavý držky vůbec vypustit něco takovýho? Jednoduše. Je to Američanka. Za tohle bychom jim měli děkovat? Že jim nevadí, že se lidem na tom něco nelíbí? Za to máme být vděční? Ona doslova potvrdila to, proč jsou Američani považovaní za jeden z nejtupějších národů. Ona doslova a do písmene popřela logiku, kterou Sapkowski vložil do jeho knih. Ona DOSLOVA popírá jakoukoliv posloupnost příběhu, protože v jejím slepičím mozečku když něco dává smysl, tak je to matoucí. Podle ní se musí děj odehrávat na vícero linkách zároveň, protože to pro její rozhašenej, tupej, negramotnej mozek mohlo být matoucí, když by to bylo posloupně a dávalo to smysl. Proč by to koneckonců mělo být o Geraltovi a zaklínači jako takovém, že? Vždyť se to přece jmenuje Zaklínač. Bože jak matoucí. Takhle se vlastně lidé, co nečetli knihy, museli neskutečně trápit s pochopením děje.I já jsem měl co dělat a to jsem přečetl ságu dvakrát. Dále jsou tu postavy, které byly vytvořeny speciálně pro seriál. Černý elf byl jenom třešnička na dortu. Naprosto zbytečná postava pro příběh. Naprosto nezajímavá a naprosto otřesně zahraná. Dále tu máme Brokylonský les, který si tvůrci seriálu spletli s Brooklynským lesem. Dále tu máme OBLEČENÉ dryády s, a to jsem myslel že se poseru smíchy když jsem to viděl, KUŠÍ. Dryády a kuše. Vzali Sapkowskiho dílo a zdehonestovali ho natolik, že to vyvolává spíše odpor. Sapkowski dostal tolik, že to ani nezkritizoval a mohli bychom vážně pokračovat do nekonečna co všechno zase Američani zmrvili. Těch věcí co se dá pochválit je tak málo, že je to až s podivem. Pochválit pár věcí můžeme, ale zatím ta negativa převládají v takovém množství, že se nejde na ně nezaměřit.

#18 FallenMaia #56 Hzjena #142 alexis
12.2.2020 | 11:06:22
Svjatogor

#15 FallenMaia: JJ, pokud se z Geralta nestane druhý Marigold, beru posílení rolí Ciri a Yennefer jako jasné +. Samotná kvalita jejich posíleného příběhu je věc druhá. Příběh Y. z hnojiště do VELIKÉHO světa mocných se víceméně povedl, pak příběh C. v první sérii stál za prd. Sorry. Události s dobytím Cintry si tvůrci měli nechat do dvojky. Místo toho mohla mohla Laureen vymazlit příběhovou linku Pavetta a Dunny. Myslím, že Violet, Adeline a Sonulle by tohle ocenily. :-)

#19 FallenMaia
12.2.2020 | 11:10:58
FallenMaia

#16 Norbit882: Devíza Američanov hovoríš? Hlavne že všetky české, slovenské a polské filmy sú absolútne klenoty že jo?? :D :D

#20 Svjatogor #25 Norbit882
12.2.2020 | 11:15:49
FallenMaia

#17 Svjatogor: Jasné, tu sa dá polemizovat čo by bolo lepšie, ja by som napríklad prijal eše jednu verziu celého seriálu bez Cirinej linky ;) len pre porovnanie chápeš, ako by potom zapadla do tej druhej série, či by to bolo lepšie alebo horšie, pretože tvorcovia hovoria že by v tom bol väčší zmätok, keby v druhej sérii zrazu prišla na scénu hlavná hrdinka seriálu a zo zabijáka monštier Geralta by s z ničoho nič stal jej „otec“ ;) Bola by to až príliš veľká zmena. Preto chceli predstaviť Ciri už od začiatku, ale ktovie ;) možno by to bolo fakt lepšie.

#21 Svjatogor #28 Norbit882
12.2.2020 | 11:20:27
Svjatogor

#18 FallenMaia: Viděl jsem Dobrý král Václav, Libuši, Eurotrip a Hostel (vše je made in USA). Tohle bylo natolik zvrácené, že by jsi i Ty, Saurone, scénáristy nachal do ohnivé jámy Hory osudu hoditi. xD Jedna věc je nějaký budget a jedna věc je tupost. Vše zachraňuje koprodukce.

#22 FallenMaia
12.2.2020 | 11:22:18
Svjatogor

#19 FallenMaia: Pokud Ciri už v první sérii, pak jako malá holka (ergo jiná herečka), která je čerstvým sirotkem. A pokud by Laureen chtěla šokovat jako Tom Six, mohla by naznačit, že Dunny chtěl Pavettu zavraždit a sám přitom zahynul s ní.

#23 Violet
12.2.2020 | 11:26:26
FallenMaia

#20 Svjatogor: Prosímťa nezačínaj aj ty… To sú absolútne kecy, vytiahol si tie najväčšie sračky z americkej produkcie len aby si si teraz dokázal akú máš pravdu. Alebo ako to mám chápať?

#24 Svjatogor
12.2.2020 | 11:27:17
Violet

#21 Svjatogor: Takže prostě měla do puntíku okopírovat knihy, aby byl každý fanoušek co chce úplně to stejné spokojený? Nestačí si to přečíst, prostě už ty příběhy známe, ještě je třeba a nutný to dát na plátno naprosto totožně a pak nejlépe znovu remake a znovu uplně to stejný a další remake a uplne ten stejný, jinak je to špatný :D Už mám knihy, kolikrát ten stejný příběh budu vnímat??? 10×?? Co jsme všichni z blbšulky? :D Nojo, opakování matka moudrosti :D Nechceme něco nového ze světa zaklínače, my chceme stále to stejně dokola :D Jako tyhle diskuze :D :D

#27 Svjatogor
12.2.2020 | 11:34:45
Svjatogor

#22 FallenMaia: Série Hostel soupeřila se sérii Saw o místo hegemona na poli horror / slasher. Hostel vsadil na hnusnou východní Evropu (Slovensko) a Saw na maniaka – domácího kutila. Saw vyhral. Tohle už byl souboj velkých filmů. Žádný souboj amatérů. Chceš další film? Last Knights, veliká jména (Freeman, Owen, Hennie, Curtis) a veliká srajda jakože fantasy made in USA.

#26 FallenMaia
12.2.2020 | 11:36:27
Norbit882

#18 FallenMaia: :D A to někde tvrdím?! :D To je skutečně úžasné jak někteří negramotní lidé cucají z prstu informace, které ani nebyly vyřčeny. :D Hlavně plakat a kopat kolem sebe a vkládat lidem do úst to co neřekli. :D Pokračuj. Začíná mne to bavit. :D Už jenom počkám, co jsem zase tvrdil tímto příspěvkem. Určitě něco vymyslíš co v tomto přespěvku nebylo řečeno a ani nikde jinde, přesto se dozvím, že tím někdo argumentoval, že?! :D

#30 FallenMaia
12.2.2020 | 11:39:06
FallenMaia

#24 Svjatogor: OK ale čo sa týmto snažíš povedať? Že čokolvek čo američania točia o východnej Európe je totálny brak?

#29 Svjatogor
12.2.2020 | 11:42:56
Svjatogor

#23 Violet: Neříkám okopírovat, říkám lépe dávkovat. Vzpomínáš si na úvodní znělku GoT? Laureen chtěla také rozehrát velikou hru (posouvat s armádami, dobývat města, ukazovat intriky čarodějů), ale buď to neuměla nebo neměla na to dostatečný budget. Proto říkám, že první série měla byt komornější a o to propracovanější.

Mrzí povídky osekané až na kost, např. Konec světa. Chtěl jsem, aby seriálový Geralt vyposlechl stesky vesničanů ve Vyšných Vlkodlacích se stejnou trpělivostí jako hrabě Teleke z Tölökö. Modří už pochopili, že tato povídka měla stejný drajv jako Tajemný hrad v Karpatech.

#31 Norbit882 #33 Violet
12.2.2020 | 11:45:31
Norbit882

#19 FallenMaia: Tys ty knihy nikdy nečetl, že? Či-li stejné jako naše paní „Eméričanka“, která si myslí, že by to nedávalo smysl. Proč to tedy smysl dávalo v Sapkowskiho knihách? Tam jsi byl také zmaten? No jistě že ne. Jak bys taky mohl být zmaten, když si to ani nečetl. Což je více než očividné. Pro čtenáře, kterému fungovali obě hemisféry byl děj celistvý a pochopitelný, protože autor knih je dokáza skvěle napsat. To všechna čest. Tam se to přesně tak stalo a příběhu to pomohlo mnohem více. To jenom tupý Američané a bezcenná tvůrkyně seriálu dostala pocit, že kdyby se to dělalo správně, že by to bylo matoucí. Pro ně by to matoucí býti mohlo, jelikož oni mají tendence skoro všechno dělat špatně, takže to by v nich mohlo vyvolávat stavy paniky, že něco má přesný řád a že je něco děláno správně.

#32 Violet #34 FallenMaia
12.2.2020 | 11:48:35
Svjatogor

#26 FallenMaia: +/- ano. Neříkám, že to dělají úmyslně. Říkám, že to neumí, protože nejsou schopni se vcítit do myšlení tamních domorodců. Pokud americký režisér umí natočit koukatelný historický film z Evropy, je to: a) žid, b) potomek imigrantů první generace, c) anomálie.

#37 Svjatogor
12.2.2020 | 11:49:14
FallenMaia

#25 Norbit882: Počuj šašo, to že to teba baví ma nezaujíma. Ja môžem reagovať rovnako ako ty, kde si videl že by som povedal že to tvrdíš? Ja len reagujem ako stupídne a dementne sa tam vyjadruješ o „američanoch“ a o našich úžasných filmoch nepovieš ani slovo. Plus hádžeš všetkých amíkov do jedného vreca, aj tých ktorí dokážu natočiť skvelé filmy, kvalitné, oscarové, ale tebe je to jedno, pre teba je každý američan len pridrb ktorý sa nevie ani podpísať a to teraz vychádzam z toho tvojho komentára pretože presne v tomto duchu si sa tam vyjadril. Prečo teda úžasní češi alebo slováci nezobrali Zaklínača a nenatočili si svoj seriál? Prečo keď u nás sa točia ešte väčšie sračky tak máš stále len tú potrebu sa obúvať do američanov? Veď ako sa hovorí podľa seba súdim teba nie? Podľa toho by sme sa mali správať.

#35 Norbit882
12.2.2020 | 11:52:56
Norbit882

#27 Svjatogor: Oni na to ale nemají mentální kapacitu to pochopit. Oni by totiž nejraději viděli Zaklínače tak jak by být neměl. Nejlépe se naprosto nedržet ničeho co by třeba i jenom vzdáleně připomínalo předlohu a vše si dělat po svém a udělat co nejvolnější adaptaci. Hlavně by z toho nejraději odstranili vše, co by připomínalo původní příběh a postavy. Udělat to zase volně, ale hlavně aby to neodpovídalo tomu na co je to adaptace.

12.2.2020 | 11:53:01
Violet

#28 Norbit882: Až na to, že Fallen je četl a je dost velký fan. Takže jediný kdo si tady něco domýšlí opět, jsi ty ;)

Někteří lidi prostě nepotřebují pořád to stejné dokola. Co je na tom k nepochopení? Jediní kdo tu stále kopou a brečí jsou ti, co nedostali naprosto to stejné.

#40 Norbit882
12.2.2020 | 11:53:22
Violet

#27 Svjatogor: Nojo, taky jsem chtěla vidět nekteré scény když už. Ale musíš si uvědomit, že ona prostě nemá úplně volnou ruku. Ty novodobé nutnosti USA jí prostě nedovolí pomalu nic. Co bych taky souhlasila, je, že se rozhodně měli víc zaměřit na příběh a né to tak oškubat.

12.2.2020 | 11:56:09
FallenMaia

#28 Norbit882: Prečítal som všetky knihy. A poviem ti len jednu vec, keby Sapkowski vedel ako sa mu ten príbeh vyvinie v ďalších knihách, kam sa to celé posunie, tak by to zo začiatku písal úplne inak. Ty asi nevieš ako vznikali tie poviedky že? Že on nemal žiadnu jasnú predstavu ako sa to bude ďalej vyvíjať. Že mal len Geralta okolo ktorého nalepoval ďalšie a dalšie postavy a postupne rozvíjal dej. A že z Ciri postupne urobil hlavnú hrdinku. Veď takto nikto knihy nepíše, Sa pozri na Martina alebo Tolkiena, hlavní hrdinovia vystupujú v príbehu už od začiatku a na nich sa sústreďuje pozornosť a vo filmoch/seriáloch to funguje rovnako. O nich je ten príeh nie že v polovici deja tam zrazu vložím nejakú postavu a poviem, toto je od teraz hlavný hrdina. To kde si videl? Sapokowski neplánoval keď písal prvé poviedky že vznikne nejaká sága.

12.2.2020 | 12:00:30
Norbit882

#30 FallenMaia: A malinkej.. šupky dupky do školičky ať tě naučí zvládat chápání textu. Mě mrzí, žes základní školu nedodělal, ale mohl bys ses o to pokusit. ;-) Tak šupky dupky do školičky. Dále. Je to seriál od Američanů. Či-li proč bych se měl obouvat do české či slovenské kinematografie, která se mi zprotivila už před několika lety a až na vyjímky je to děs? Bavíme se tu o Američanech a tak jsem nezmiňoval českou a ani slovenskou kinematografii. Chápu, že tvé inteligenční kategorii, což jsou améby a jiné bakterie, to je za těžko pochopit, ale držel jsem se tématu. Teď se nezděs toho slova, ale „inteligence“ není to první co tě napadne, když se řekne Američané. A k jejich oskarovým filmům? Vzhledem k tomu kolik je jich a kolik je Slováků a Čechů, jsme na tom prakticky stejně. Při jejich množství je jasné, že se tam musí najít někdo, kdo bude mít dvouciferné IQ a bude schopen natočit opravdu dobrý film. Jenomže na jeden dobrý film od Američanů připadá dalších 100 naprosto ubohých a nehodných sledování. Všechno se snaží zamaskovat digitálním mrdníkem, ale neočekávám, že bys měl vůbec tu schopnost to dočíst až sem, ale pokud ano, tak možná už ses vyvinul v něco lepšího než je améba.

#39 FallenMaia #41 Zaklínačka #43 Svjatogor
12.2.2020 | 12:00:53
Svjatogor

Hele, já nechci hejtit a živit flame. Já neupírám Laureen snahu a dobře myšlený tvůrčí záměr. Já jen říkám, že první série se ji splašila pod rukami. Laureen se musí naučit si dupnout nebo Netflix může toto universum poslat do kytek. To universum je AAA a co jiného obdobně zajímavého Netflix má?

#38 Violet
12.2.2020 | 12:01:09
Svjatogor

#29 Svjatogor: Holocaust, koprodukce FR / USA / UK / GER, natáčeno (i) v ČR, malé české role, režisér je žid (Jonathan Jakubowicz), velmi povedený trailer. Můj index očekávání = 9/10.

https://www.csfd.cz/…nce/prehled/

12.2.2020 | 12:07:39
Violet

#36 Svjatogor: Už dupe dost, když bude víc, seriál skončí, nebo ho dají někomu kdo bude úplně skákat jak pískají. Nesleduješ co se děje v USA? Co se děje ohledně etnik? Vždyť ten jejich protirasisticky postoj je tak rasistický, že škoda mluvit. Ona víc neudělá a furt je jí jen hnusně nadáváno.

#42 Svjatogor #92 desaix
12.2.2020 | 12:09:15
FallenMaia

#35 Norbit882: S dementom čo posiela ľudí do školičky a ktorý ma vôbec nepozná a bude mi hovoriť kto som a čo si myslím a že som nedokončil základnú školu, sa nemám potrebu dohadovať. Nemá to žiadny zmysel, po tejto tvojej pripečenej reakcii som si to len potvrdil. Fakt by ma zaujímalo koľko máš rokov a akú školu si dokončil ty keď už sa tu tým tak oháňaš. A rovnako by ma zaujímalo to tvoje úžasné IQ lebo po tomto tvojom príspevku začínam mať pocit že nebude príliš vysoké, vieš ono sa hovorí že ten kto sa oháňa takýmito vecami má väčšinou s týmto sám osobne veľké problémy a preto na to poukazuje, tak dúfam že raz dospeješ. Si si všimol že ja by som tu poukazoval na tvoju školu a tvoje IQ? To asi o niečom svedčí nie?

#44 Norbit882
12.2.2020 | 12:10:52
Norbit882

#32 Violet: Vždyť skoro nikdo nechce přesnou kopii. Jenom aby to tak nebilo do očí. Nikdo tady netvrdí, že chce naprosto dokonale přesnou adapataci knih. Celé zpracování je nešťastné a vzbuzuje v lidech, ne ve Fallenovi, odpor. Ale posloupnost příběhu vzala za své, představení charakterů bylo přinejlepším úsměvné a již tebou zméněné oškubání příběhů jednotlivých povídek je urážka celého díla. Nejsou žádné novodobé nutnosti USA. To je jenom o tom, kdo má odvahu jít proti proudu a udělat to správně. Ona jí nemá a podle toho to dopadá. Takové HBO a jejich Bažináč/Swamp Thing je toho dobrou ukázkou. Oni si to dělají po svém a je tam vše. Nebojí se tam brutality, vulgarismů a tak dále. Kdyby mělo v rukách tento seriál HBO tak by to dopadlo podle mnoha a mnoha fanoušků knižní série lépe. Celková uspěchanost by nebyla a seriál jako takový by mohl být koukatelný. Takhle je ten nepoměr negativních věci a pozitivních věcí moc velký.

12.2.2020 | 12:12:41
Zaklínačka

#35 Norbit882: Ty sprostá nulo. Tebe ať doma raději naučí slušenému chování, protože to ty zjevně považuješ za vulgarismus. Tvoje obrácené vnímání světa by mělo být podrobneno řádnému vyšetření. Vždy když dojdeš tak jen neco vybliješ a jsi drzej na všechny, kdo má jiný názor. Protože zjevně nad tvůj není. Ty máš ve všem absolutní pravdu ty inteligente.

#47 Norbit882
12.2.2020 | 12:14:45
Svjatogor

#38 Violet: Já rozumím. Ale připomínám (hlavně Sauronovi), že Peter Jackson si dupl, když se vydavatel šprajcl a nechtěl mu zaplatit trilogii Pán prstenů a nutil jej do dvojfilmu. Je to o míře.

#45 Violet #46 FallenMaia #68 naviivan
12.2.2020 | 12:14:56
Svjatogor

#35 Norbit882: Proč ty osobní invektivy?

#47 Norbit882
12.2.2020 | 12:18:33
Norbit882

#39 FallenMaia: Oooo jak uvědomělé. :D Tys to neřekl, ale já ano. No to má opravdu váhu. :D Negramotná améba, která nebyla schopna to dočíst něco netvrdí, zatímco já ano. Jsi hotový Mirek Dušín. U Američanů je to více než zřejmé. Jsou podřadní a my jsme jim, kromě tebe má malá amébo, nadřazení. U nich je otázka ohledně IQ více než adekvátní, protože jejich tupost je neuvěřitelná. Někteří z nich jsou schopní stále tvrdit, že je země placatá. Jelikož má sestra dělá učitelku v Americe, tak mohu jenom zírat co všechno jsou schopni ze sebe vyblít. Jsou nevzdělaní, jejich školství je totálně ubohé a naprosto v prdeli. Jsou tupí, negramotní, dementní, teatrální, jejich hiustorie je založená na genocidě. O jejich nevědomosti ohledně všeho co je za hranicemi jejich kontinentu ani nemluvě. Prostě jak si říkal. Jsou to pro mě jenom blbové, co se ani neumí podepsat. Viz to, že si volají elektrikáře na výměnu žárovky. A to bohužel není vtip, nýbrž realita.

#48 FallenMaia
12.2.2020 | 12:22:14
Violet

#42 Svjatogor: To už je nějaká doba a nechci to vytahovat ale, žena vs muž. Ať si každý co chce říká, vždy se víc dá na chlapa. A to co si neustále někteří mužský dovolují. Věř tomu, že kdyby si dupla, dosadí tam svojí ovečku. Víc o tom radši ani psát nebudu, protože tohle skutečně vidí jen ženská. Bohužel neustálé skušenosti, nejen moje. Jo žena může, mnůže do jisté míry, ale kdžy poví chlap to stejné co žena, vždy bude to co řekl on, silenjší váha. Naštěstí už je dost chlapů, co si nemusí něco tímto pohledem dokazovat, ale bohuzel je právě i dost těch, co musí. Tak to zkrátka je. Ona si už dupla a co jsme pak četli? No najednou měla jiný názor, proč asi? Protože se jí nakázalo a kakazuje se jí pořád. Je to prostě šmejďárna.

#51 Svjatogor #92 desaix
12.2.2020 | 12:25:56
FallenMaia

#42 Svjatogor: Len dotaz, Jackson nenavrhoval tri filmy, on prišiel do New Line s tým že natočí dva a práve v New Line sa ho spýtali, prečo dva? Veď je to trilógia tak urobme tri filmy ;)

#49 Svjatogor
12.2.2020 | 12:26:14
Norbit882

#41 Zaklínačka: Já jsem například souhlasil s Violet v některých věcech. A navezl jsem se do ní? Musíš více zapracovat na chápání textu. Jinak krásný a moc hezký pokus o uražení, ale musíš se ještě více snažit. Tak šupky dupky. Znovu a lépe.

#43 Svjatogor: Osobní invektivy byly nutné vzhledem k jeho historii zde. Ostatní mi zde nevadí jako Fallen a Cahir. Ti mají v mých příspěvcích speciální místo. Možná ještě Zaklínačka, ale nemůžu jí mít za zlé, že nechápe text. Takže jí z toho vynechávám, zatím. Jak zřejmo, tak třeba do Violet jsem se nenavezl.

#50 Svjatogor #52 Zaklínačka #54 Zaklínačka
12.2.2020 | 12:27:35
FallenMaia

#44 Norbit882: Tvoja tupost je ešte neuveritelnejšia ako tých američonov, ale poď ešte sa predveď :D Ty IQ :D

#61 Norbit882
12.2.2020 | 12:27:39
Svjatogor

#46 FallenMaia: Fakt??? Já jsem četl, že to bylo opačně. :-D

12.2.2020 | 12:28:56
Svjatogor

#47 Norbit882: Cahir je provokatér, možná reinkarnace Lockera. Tvoje hodnocení US (!) MAINSTREAMU (!) ti i podepíši, ale přesto zapracuj i na sociální rovině každé diskuze. Ten, kdo má jiný názor, není hajzl.

12.2.2020 | 12:32:40
Svjatogor

#45 Violet: US kinematografie se natolik posunula doleva, že tohle by na ni nikdo nezkusil, viz. causa Weinstein.

#53 Zaklínačka
12.2.2020 | 12:35:52
Zaklínačka

#47 Norbit882: omg, vyhul si :D

#61 Norbit882
12.2.2020 | 12:41:53
Zaklínačka

#51 Svjatogor: A jak vysvětlíš, že pořád mění názory a přitom sama je kritizuje? A kritizuje USA? hm ;)

#55 Svjatogor
12.2.2020 | 12:48:05
Zaklínačka

#47 Norbit882: Zatím :D Což v miulosti jsi to udělal dost a tak, že škoda slov. Na něco co bys mohl reagovat úplně klidně a jinak. A potom znovu, pokud se nepletu :D Taky už tady máš u všech takový černý vykřičník. A stále si ho potvrzuješ. Tak to je pak těžký.

A já jsem tě chápala dobře, nevím co by jakože na tom mělo být k nepochopení, ale slušně by to nešlo? Rád nálepkuješ?

12.2.2020 | 12:50:51
Svjatogor

#53 Zaklínačka: Kdo? Laureen? Je mezi dvěma mlýnskými kameny a nebo si vymýšlí omluvy ex post.

12.2.2020 | 14:05:43
Hzjena

#16 Norbit882: FYI ono se to, ale nakonec celé (sága) začne točit kolem Ciri. Nerad to přiznávám ale v tomhle má Fallen pravdu. Povídky psal Sapkáč do časopisů a později (když byly úspěšné z nich udělal sbírku[y]/kni­hu[y]). To jak scénáristka skáče v ději je proto, aby diváci vůbec pochopili proč se tam nějaké postavy vůbec objevují. Musíš pochopit že prostě nenacpeš x set stran povídek (myšlenkových pochodů) do takhle krátké stopáže. Pravda je že tam pár škobrtnutí má (Brokylon, Dudu, Myšilov atp.), ale pro příběh jako takový to nemá zas takový dopad. Možná mohla více rozvinout spojení Ciri s Geraltem…

#57 Svjatogor #61 Norbit882
12.2.2020 | 14:27:29
Svjatogor

#56 Hzjena: … a právě proto mohla Laureen skrze první sérii (tj. jednotlivé povídky) vysvětlit i nečtenářům lore a universum příběhu. Jenže místo toho se vrhla po hlavě do velikého příběhu války Nilfgaardu proti všem.

#58 Hzjena #60 FallenMaia
12.2.2020 | 14:38:10
Hzjena

#57 Svjatogor: To mi taky přišlo trochu zbytečný (jako více věcí)…Přece jen nečtenáři netuší kdo je ve skutečnosti Duny a proč vlastně Nilfgaard dělá co dělá…Já jsem, jak všichni ví, hejtr tohohle seriálu, ale přece jen nejsem tupoň a chápu, proč ty skoky v ději to je celé. Což asi Norbit882 nepochopil.

#59 Svjatogor
12.2.2020 | 14:53:44
Svjatogor

#58 Hzjena: Právě, teď je Nilfgaard za toho největšího zmrda, ačkoliv by si mohli všichni severní králové s císařem podat ruce. Z Cahira (aep Ceallach) udělala Laureen absolutního lulina. Proboha, ví už naši nečtenáři kdy, jak a kvůli komu on (řekněme že dobrovolně) umře? :-P

12.2.2020 | 15:00:01
FallenMaia

#57 Svjatogor: Ale chápeš ten problém o ktorom hovorila aj ona? V tomto prípade by bola prvá séria proste úplne odlišná od zvyšku seriálu pretože prvá séria by bola epizodická, niečo ako Mandalorian a práve tomu to bolo dosť vyčítané, venovala by sa len čisto Geraltovi a zvyšok seriálu by bol jednotný príbeh a venoval by sa neskôr hlavne Ciri ale aj mnohým ďalším postavám. Ono je to akože fajn že by prvá séria slúžila hlavne na predstavenie toho sveta a loru, ale ty ako tvorca chceš rozprávať príbeh už do začiatku, nechceš celú prvú sériu venovať malým príbehom ktoré koľkokrát (vlastne vo väčšine prípadov) ani nijak nesúvisia s hlavným príbehom ságy o ktorú ide predovšetkým.

#62 Svjatogor #64 Svjatogor
12.2.2020 | 15:03:33
Norbit882

#52 Zaklínačka: A JE TO TADY!! :D Je tu vrchol tvé slovní zásoby. „vyhul si“. :D :D :D Už jenom výrazem „omg“ jsi vyplýtval většinu tvé slovní zásoby. :D A tvé pochopení textu je stále stejně komické. Ale neboj. To není tvá vina a lze se i přihlásit do večerní školy. Můžu ti i pomoci s hledáním. Opravdu se kvůli své negramotnosti nemusíš cítit blbě. Je to v pořádku a já ti to nevyčítám. Máme dvacáté první století a negramotnost se dá napravit. Pac a pusu. ;-)
#48 FallenMaia: Toliko k tomu, jak si stojíš za tím, co píšeš. :D :D :D :D Schválně, jestli máš mentální kapacitu na to to zjistit na co narážím. :D Ale asi ne, že? Slyšel jsem, že jednobuněčné organismy jsou schopné vývoje. Tak schválně, jestli toho budeš schopen i ty. Možná se vyvineš z améby na láčkovce.
#56 Hzjena: Ale tam je to správné slovo „ZAČNE“. Nikoliv , že tomu je tak od začátku. To ostatně nikdo netvrdí. Ale jak psal Svjatogor, tak to šlo udělat po všech stránkách lépe. Vždyť už jenom ve chvíli, kdy se rozhodli nacpat tolik příběhů do osmi epizod bylo jasné, že to podělají na celé čáře. Bylo by vážně lepší kdyby to převzalo HBO a nedávalo to do rukou matláků jako je naše „oslavovaná“ vrchní „emérická“ patlalka. Je mi opravdu zatěžko pochopit, proč přistoupili k těmto skokům, když mohli udělat více dílů. Ano… rozpočet by pak byl větší, ale o to lepší by byly i ohlasy. Rozhodně by se na ně nespustila taková lavina nenávisti. Pro mě jako milovníka knih a povídek byly skoky urážkou první knihy a začátku druhé. Opravdu to šlo udělat mnohem, mnohem lépe. Jedním ze způsobů je Svjatogorův návrh. Vždyť oni to mohli tak krásně navázat právě na ono zjištění, co je vlastně Ciri zač. Ale oni udělali to nejhorší možné řešení.

#66 FallenMaia #71 Zaklínačka #72 Zaklínačka
12.2.2020 | 15:11:17
Svjatogor

#60 FallenMaia: A to by vadilo? Podívej se na rozdíl mezi knižním Hobitem a Pánem Prstenů. Sauron byl pouze naznačen při plánování trpaslíčí výpravy u Bilba ve Dnu pytle. Následující trilogie byla (hlavně) o něm. Zes a znovu, jeho pán (Morgoth) byl naznačen při poradě po bitvě na Pelenorských polích. Následující Silmarillion byl (hlavně) o něm, resp. o jeho válce proti všem. Tomu se říká gradace a košatění příběhu.

#67 FallenMaia
12.2.2020 | 15:20:06
Hzjena

Od této diskuze dávám ruce pryč. Máte v něčem pravdu všichni a nechci aby to zas skončilo masakrem :D

#65 Svjatogor
12.2.2020 | 15:26:52
Svjatogor

#60 FallenMaia: Neříkám, že to co říkáš, nemá logiku. Říkám, že příběh je motor a Laureen jej strašně túruje. Otázkou je, kdy praskne první opravdu důležitá hřídel. Už Myšilovova násilná smrt mě sere. :-(

12.2.2020 | 15:28:38
Svjatogor

#63 Hzjena: ;-)

12.2.2020 | 15:29:13
FallenMaia

#61 Norbit882: Tvoje pridrbané reči sú úbohé jak ty sám, krásne sa tu predvádzaš v diskusii. A ty o sebe tvrdíš že máš vysoké IQ? To nemyslíš vážne že? Veď to čo si tu doteraz predviedol bola naprostá úbohosť, kydanie hovien, nechutné reči, osobné útoky, nadávky a podobne. A ty tu naprosto vážne hovoríš o mojej histórii a že preto máš so mnou problém ano? Nádherné. Toto je vyjadrovanie človeka s vysokým IQ? Láskavo si už o mna neobtieraj papulu šašo…

12.2.2020 | 15:30:30
FallenMaia

#62 Svjatogor: OK ale veď práve preto nenatočili prvého Hobita ale rovno Pána Prsteňov.

#69 Svjatogor
12.2.2020 | 15:33:10
naviivan

#42 Svjatogor: vieš ako sa volal ten chlapík , ktorý podporil P.Jacksona ? O.K. zaplatíme tri filmy , veľa šťastia Pete !… Jeho meno je : HARWEY WEINSTEIN

#70 Svjatogor
12.2.2020 | 15:37:56
Svjatogor

#67 FallenMaia: Mluvím o vývoji knižního světa JRRT a o tom jak jeho autor uměl predikovat budoucí vývoj svého díla.

#73 FallenMaia
12.2.2020 | 15:38:26
Svjatogor

#68 naviivan: Upřímně, já bych se nikdy neučastnil honu na něj. Polovina jeho viny je lež, čtvtina je nafouknutá polopravda a ten zbytek se stal s tím, že jemu herečky sami lezly do postele kvůli rolím. :-P

#80 naviivan #92 desaix
12.2.2020 | 15:41:00
Zaklínačka

#61 Norbit882: Protože s lidma jako jsi ty, nemá absolutně smysl diskutovat. Když ani sám nechápeš co píšeš, nechápeš ani co druzí píšou, nechápeš, že slušnost neznamená, jen vypustit vulgarismus. Ale třeba někdy až tohle pochopíš, místo toho aby ses snažil poučovat tím, jak každýho hned snižuješ, pak by se s tebou dalo něco řešit. Momentálně je to zbytečné ;)

#85 Norbit882
12.2.2020 | 15:41:47
Zaklínačka

#61 Norbit882: V tomto příadě bych řekla, že moudřejší ustoupí.Třeba kdyby ses omluvil Fallenovi, že se opravdu chováš jako sprostý hulvát zbytečně, jen protože nejsi schopný akceptovat, že i jiní lidi mají své názory, pak by se na tebe každý díval jinak. ;)

12.2.2020 | 15:46:11
FallenMaia

#69 Svjatogor: Vývoji knižního sveta, v knihách to môže fungovať ale nie vo filmoch/seriáloch ;) Tam proste nezačneš s jedným príbehom aby si nakoniec riešil nejaký úplne iný. Hlavne teda keď ten seriál chceš mať od začiatku ucelený a zameraný na tie postavy o ktorých vieš že budú v ďalších sériách veľmi dôležité.

A to ako si to ty pomenoval že gradace a košatenie príbehu, tak by som to nenazval, je to skôr tvorba univerza, celého sveta a jeho dejín, to nieje jeden príbeh tam je tých príbehov hrozne veľa. To je presne ako keby si išiel točiť GoT a nezačal by si tam kde začali knihy ale začal by si s mladým Nedom Starkom a celú prvú sériu by si venoval len jemu a vojne proti Targaryenom, proste divné.

#74 Svjatogor
12.2.2020 | 15:47:11
Svjatogor

#73 FallenMaia: Ale je tu jedno ale. Universa Zaklínače a Středozemě jsou hotová, dopsaná a zkanonizovaná. A ASoIaF není dobrý případ, protože G.R.R.M. zatím to svoje nedokončil, resp. dopsal jeho zeměpis, historii, politikum, ale konec knižní série má být takové kataklyzma v universu, že pád Valýrije bude proti němu pouhým kýchnutím.

Laureen staví na hotovém a nemůže se vymlouvat jako určití dva nejmenovaní pánové, že museli jít cestou do neznáma, protože nebylo podle čeho psát scnénář. 8 z 10 změn a upgradů oproti knižní předloze v Zaklínači byly (alespoň pro mě) změny k horšímu.

#75 FallenMaia
12.2.2020 | 15:57:31
FallenMaia

#74 Svjatogor: A čo to s tým má spoločné že ten príbeh je dopísaný a ten nie? My predsa riešime ako mala uchopiť poviedky ktoré sú začiatok Geraltovho príbehu ale so ságou príliš nesúvisia. Tak dám iný príklad, predstav si že by Jackson nezačal so Spoločenstvom ale pred tým by bol ešte jeden film a Spoločenstvo by bola dvojka a ten prvý film by mapoval Aragornovo detstvo a jeho cesty niečo ako poviedky o Geraltovi, síce je to doležitá časť jednej z hlavných postáv ale pre príbeh je to absolútne nedôležité, Frodo, Sam a väčšina hlavných postáv by bola predstavená až v druhej časti (ak by to bol seriál tak v druhej sérii) Prsten by bol tiež predstavený až v druhej časti a proste by to vôbec nepasovalo do celkového konceptu. Chápeš čo chcem povedať?

#76 Svjatogor
12.2.2020 | 16:33:50
Svjatogor

#75 FallenMaia: Chápu a moc by se mi to líbilo. Aragornovo dětství!!! :-) Nemáš kontakt na P.J.???

#77 FallenMaia #81 naviivan
12.2.2020 | 16:41:27
FallenMaia

#76 Svjatogor: Akože zaujímavé by to bolo a veľmi rád by som sa na to pozrel, ale ako na samostatný film, nejaký spin-off, možno seriál, ale nie súčasť trilógie ;) A ak by to chceli natočiť ako súčasť trilógie tak by to do nej museli nejak rozumne zapasovať a prepojiť to s ňou aby to dávalo zmysel ;)

#78 Svjatogor
12.2.2020 | 16:46:06
Svjatogor

#77 FallenMaia: S postupným náběhem linek jednotlivých postav lze vše. Hele Ciri v první sérii měla být počata, narozena a mohla si přožít cca prvních šest let jako bezstarostné děcko v Cintře nekde v pátém plánu vyprávěného příběhu. Občas by problesklo nějaké zlověstné znamení (smrt rodičů) nebo nějaké bezděčné magické kýchnutí. Pozorný divák by se už dovtípil, že tuto holku čeká veliký osud.

#79 FallenMaia
12.2.2020 | 16:57:36
FallenMaia

#78 Svjatogor: Ale ano, dalo by sa to urobiť ;) Máš pravdu

#83 Svjatogor
12.2.2020 | 17:13:21
naviivan

#70 Svjatogor: veril som, že takto zareaguješ . Vďaka . aj túto pani scénaristku pokladám za holywoodsku paničku, ktoré zničia všetko čo sa dá . Žiaľ , momentálne zničila Sapkowského. Jediné plus , že Geralt z Rivie sa stane zaujímavým a snáď sa v budúcnosti dožijete aj podarenej série .

#84 Svjatogor
12.2.2020 | 18:15:02
naviivan

#76 Svjatogor: prepáč , že ešte vyrušujem . Napísal som Petrovi odkaz, aby nechal tie Smrtelné stroje, lebo to bude prepadák a napísal som mu, aby skúsil získať práva na KOLO ČASU .. Peter má svoju stránku , tam komunikuje . This is the way !

#82 Svjatogor
12.2.2020 | 18:19:58
Svjatogor

#81 naviivan: This is the way, takže až Peter natočí zase nějaký koukatelný film… můžete mi poslat bombošku lomeno čokošku. xD

12.2.2020 | 18:35:27
Svjatogor

#79 FallenMaia: A proto je škoda, že se Laureen pustila do bitev bez zkušeností a bez peněz. Měla si je schovat do season 2, 3 a násl. Co by byl LotR bez pořádných velkobitev? A to teď velkoryse pominu občasné Legolosovo trdlování se skejtem. :-D

12.2.2020 | 18:39:36
Svjatogor

#80 naviivan: Řekl bych, že tato causa spíše svědčí něco nehezkého o sebeúctě a rovné páteři těch héreček. Myslím si, že pár herců si kvůli rolím na pár minut zahrálo na buzika a zkusili to na teplý producenty.

12.2.2020 | 18:43:59
Norbit882

#71 Zaklínačka: A přesto tu jsi. :D Toliko k tomu jak i ty si stojíš za tím, co píšeš. :D Ale je to pochopitelné. Jak jsem již řekl, za tvou negramotnost a neschopnost pochopit text nemůžeš. Rozhodně se za to nestyď. Chápu, že musíš mít těžké chvíle kvůli tomu, ale rozhodně se to dá zlepšit. Tak teď jako šikovný pejsek jdi a najdi si nějakou večerní školu. ;-) Bude se ti to moc a moc hodit. Samozřejmě beru v potaz i to, že nebudeš schopna vůbec obsáhnout pojem slova „škola“ a tak jestli budeš mít zájem, tak bych ti napsal, co to vůbec je. Není se za co stydět. Né každý tvého inteligenčního formátu je schopen vůbec školu dodělat natož třeba vědět co v ní vůbec dá dělat, ale i to je v pořádku. Né každý dostal do vínku moudrost a schopnost učit se. Nemusíš se stydět, že tyto vlastnosti nemáš. Samozřejmě vím, že tvá mentální kapacita nepostačuje k tomu, abys ze sebe byla schopna vyloudit třeba i jenom adekvátní reakci a omezíš se na marginální a suché: „omg vyhul si“. Ale zde se opět nemusíš za svou velice omezenou slovní zásobu stydět a nemusíš se kvůli tomu bičovat, že jseš něco méně. Né každý je na výši. S tím bys mohla začít pracovat. Budu ohromen, pokud budeš schopna toto dočíst bez toho, aniž by se ti spustilo krvácení z nosu. Přeci jenom tohle má více písmenek než máš neuronů a proto bych ti nerad způsoboval fyzické problémy z toho, pro tebe jistě devastujícího, množství textu. A jako vždy. Opět se nemusíš stydět za to, když to vyvolá záchvaty úzkosti a nebo potřebu kompulzivně vybarvovat zlámanými pastelkami omalovánky. Tak a už se těším na tvou další jistě podařenou reakci. Tak šupky dupky a napiš mi něco krásného, co ses za tu dobu než si tohle přelouskala naučila. Pokud si to vůbec přelouskala. Dej si záležet a čti velice pomalu. Samozřejmě vím, že kldyby jsi četla ještě pomaleji, tak nebudeš číst vůbec, ale nějak to zkus. Věřím, že to dokážeš. ;-) Tak a teď hezky šupky dupky ke psaní.

#86 Hzjena #98 Zaklínačka
12.2.2020 | 22:17:22
Hzjena

#85 Norbit882: Možná kdybys pořád nepsal ,,šupky dubky,, a ,,pac a pusu,, jak nějaká vykroucená buzna, tak by tvý komenty stáli za něco, ale takhle shazuješ sám sebe (o to nepočítám obsah tvých komentů)

#87 Norbit882 #98 Zaklínačka
12.2.2020 | 23:34:46
Norbit882

#86 Hzjena: Takhle se mluví i na děti. A jelikož ona je právě mentálně na úrovni dítěte, tak mluvím tak, aby nedostala záschvat. To je běžné. Nikoliv homosexuální. Nebo tys nikdy neslyšel, jak se mluví, či mluvívalo na děti? Hmm?

#88 FallenMaia #89 Cahir
13.2.2020 | 0:45:47
FallenMaia

#87 Norbit882: Ale už fakt brzdi, to čo si tu dovoluješ? Čítaš vôbec po sebe tie tvoje výplody. O čo ti ide? Nielen že sa tu dokola opakuješ ako obohraná platna, nielen že si tu každému na smiech (alebo skôr na plač?), ešte tu aj na záver vypíšeš litánie o tom ako sa má niekto vrátit do školy, to tvoje „šupky dupky“ tam napíšeš ako taký chuj aspoň 10 krát, plus nezabudneš 30 krát poznamenať aby sa za to nestydil. Tú školu tu evidentne potrebuje doštudovať niekto iný a to pomocnú. Na tvojom mieste by som sa hanbil. Toľko stupidity a úbohosti som v jednom príspevku ešte na tomto webe nevidel. Ako môžeš vôbec súdiť niekoho koho vôbec nepoznáš? To čo je toto za správanie? Už ti to tu napísalo niekoľko ľudí aby si sa krotil, dokonca ľudí s ktorými nemáš žiadny konflikt, bež si svoje mindráky rešiť niekam inam, na tomto fóre nieje pre samozvaných zakomplexovaných šašov miesto.

13.2.2020 | 1:10:36
Cahir

#87 Norbit882: Je mi špatně z tvých komentářů. Pro mě jsem jenom homofob, xenofob a šovinistické prase v jednom. Seriál se povedl, a to že je tam odraz dnešní rovné společnosti je ok. Vem si příklad z poselství Phoenixe při předávání Oskarů, ale to ti bohužel nic neříká.

#90 Cahir #91 Norbit882
13.2.2020 | 7:21:47
Cahir

#89 Cahir: *jsi

13.2.2020 | 7:34:17
Norbit882

#89 Cahir: No né. Podřadné prasátko se připojilo do diskuze. Já věděl, že ti toí nedá. Tak co nám ještě napíšeš, amébo? Tvá věta: „Pro mě jsem jenom homofob, xenofob a šovinistické prase v jednom.“ Vysvětluje mnohé a pak ses to snažil jaksi opravit, ale nyní skutečně vidíme, jak o sobě smýšlíš. Nic si z toho nedělej. To, že jsi podřadný tupý a bezcenný je v pořádku. Jsi produktem dnešní doby a je to vidět. Máš o sobě hodně slabé mínění a věta kterou jsi napsal to jenom potvrdila. Já vím, že máš mentální problémy a že jsi na někde vývojově na úrovni australopitéka, ale něco s tím dělat můžeš. Rozhodně se nepovažuj za to, cos napsal. Nebuď na sebe tak tvrdý. I když si se v evoluci zasekl, tak i tak tě bereme jako součást. To, že je ti špatně z mých komentářů? :D Malinkej… povídej mi o tom jak se cítíš… mě moc a moc záleží na tvých citech a chtěl bych abychom spolu vycházeli. Sice jsem ti nadřazený ve všech směrech, ale i tak. Zkus mi ještě něco napsat ať se může zase pousmát jak jsi bezcenný.

#94 Cahir
13.2.2020 | 9:25:49
desaix

Keď som si čítal túto diskusiu, tak som si uvedomil, že každý tu má trošku pravdu. Americká produkcia upadá, ale ani európska, poprípade cz/sk nie je na tom lepšie. Bohužiaľ. Ak sa prestaneme zbytočne urážať, mohla by tu byť celkom normálna debata ľudí s rôznymi názormi.

#38 Violet: Na tom čo píšeš niečo bude. #45 Violet: Súhlasím a musím povedať, že som príjemne prekvapený, že si sa nedala vtiahnuť do hádky.

#70 Svjatogor: Rozhodne nie som zástancom hnutia MeToo, ktoré mimochodom viac ženám uškodilo ako pomohlo, ale Harvey Weinstein si trest zaslúži. Napriek tomu, že mu väčšina herečiek s ktorými spal liezla do postele dobrovoľne. V jeho prípade nešlo o hon na čarodejnice.

#93 Norbit882 #95 Svjatogor #110 Violet
13.2.2020 | 9:31:10
Norbit882

#92 desaix: Ano. Upadá. Protože kde není poptávka po kvalitě, tak tam nikdy nebude. Je to až škoda, jak talentovaní herci i scénáristi jsou doslova ušlapáni zástupy patlalů, kteří za málo peněz udělají málo muziky. Problém je, že dneska jsou požadavky na rozpočet leckdy tak astronomické, že to snad ani není možné, aby byli kvalitní herci obsazováni. Místo toho dostáváme záplavu mizerných seriálů a filmů s nízkým rozpočtem a herci/herečky, kteří by si dříve ani neškrtli. Je to škoda, protože když si člověk zvykne na kvalitu mnohých filmů z dob minulých, ať už je to americká, slovenská či česká kinematografie, tak jenom zapláče, jak moc ta kvalita klesla. Proto je člověk rád za ty vyjímky, které i v dnešní době dokáží natočit suprový film a nebojí se toho.

#97 desaix
13.2.2020 | 9:46:57
Cahir

#91 Norbit882: Spíš jsi nepochopil moji opravu. Ale ano, ani mě to nepřekvapuje, stejně jako ten blábol co jsi zesmolil. Víš, on se kdysi v minulosti za nadřazeného s podobnými názory jako ty pokládal i Hitler, a všichni víme jak to dopadlo a jaké hrůzy díky svému myšlení o nadřazenosti páchal.

Nerespektuješ rovnost pohlaví, sexuální orientaci a ani menšiny. Jsi produktem toho nejhoršího co v lidstvu je.

#100 Norbit882
13.2.2020 | 10:13:42
Svjatogor

#92 desaix: Causa Weinstein vypustila džina z láhve. Káždé následující obvinění kohokoliv od kohokoliv bylo bizarnější a neuvěřitelnější. Výsledkem bylo, že chlapy začali na pracovištích bát žen. Ano, zbylá 1/4 jeho (skutečných) zločinů postačí k řádnémů odsouzení a (nebo) alespoň tuč. mimosoud. narovnání.

BTW: Jsem rád jsi zavčasu obrousil svůj slovník. Růuzné názory s kultovovaným slovníkem = super diskuze. ;-)

#96 Svjatogor #103 desaix
13.2.2020 | 10:27:16
Svjatogor

#95 Svjatogor: Někam mi uteklo několik zvratných zájmen, sorry. :-D

13.2.2020 | 10:29:42
desaix

#93 Norbit882: Je to tak, ale on je ten úpadok nielen vo filme. Vo filmovom priemysle chýba odvaha ísť do niečoho nového. Chápem, že producenti nechcú riskovať ale v podstate sa dostávajú do začarovaného kruhu. Vložia peniaze do známych hercov, pretože známe mená pritiahnu divákov, výberu známeho režiséra a celý projekt sa zrazu predraží. Originálny námet začne produkcia okresávať do neutrálnej polohy, pretože v hre je veľa peňazí. Preto ak Hollywood vyprodukuje za 10 rokov 2–3 originálne kvalitné filmy, tak môžme byť radi. Úplne najhoršie je na tom kategória historické filmy. Dnešná politická korektnosť neumožňuje natočiť pomaly nič z bohatej európskej histórie, bez tohto aby niekto nebol urazený, alebo aby sa neprepisovali dejinné reálie. A pritom ak by bola snaha a odvaha, dali by sa natočiť tak skvelé príbehy ľudí z rôznych národov a kultúr. Pretože život píše tie najlepšie romány.

#99 FallenMaia
13.2.2020 | 11:00:14
Zaklínačka

#85 Norbit882: Ani to nemíním číst, protože ty jsi totálně mimo realitu. Nálepkuješ a chováš se jako sprosté hovado, tím to pro mě hasne. Ještě dokonce každý kdo ti odporuje, tak ho asi zjevně osobně i znáš. Velice zábavné ;)

#86 Hzjena: ;) překvapuješ a souhlasím. Je to jen obyčejný šašek co si myslí, že je něco víc, než ostatní.

13.2.2020 | 11:13:05
FallenMaia

#97 desaix: Historických filmov je naozaj málo v dnešnej dobe, veď posledné dva dobré historiké filmy čo si spomínam, Outlaw king a King natočili pre Netflix a ani nešli do kín. Ono je otázne či by sa dnes tie filmy v kinách vôbec zaplatili, pretože posledne všetko čo išlo z tohto žánru do kín tak totálne prepadlo, opravte ma ak sa mýlim.

#107 desaix
13.2.2020 | 11:26:16
Norbit882

#94 Cahir: No né. Podřadné prasátko zareagovalo. Co ještě povíš? Máš tam ještě něco? Tvá neschopnost a tupost je tu pověstná. Takhle méněcenný a podřadný jsi už od narození? Mě by to vážně zajímalo. Co se týče té nadřazenosti, tak to platí pro tebe. Jenomže tobě je nadřazený úplně každý. Docela mne překvapuje, že vůbec víš, kdo to byl Hitler. Ty mě překvapuješ, opičko. Ale je jasné, že když o sobě napíšeš, že: „Pro mě jsem jenom homofob, xenofob a šovinistické prase v jednom.“ tak od tebe nelze očekávat inteligenci. Ty zase nerespektuješ bílé, jsi rasista na bílé. Když použiji tvou logiku. :D

13.2.2020 | 11:45:39
Darnwell

Hoši, tohle už je nefalšovanej bizár. Nechcete se na to raději konečně vybodnout?

#102 Norbit882
13.2.2020 | 11:59:55
Norbit882

#101 Darnwell: Jenomže to je přesně to, co Cahir chce. A já nikdy neutíkám. Před nikým. A už vůbec neutíkám před někým tak méněcenným, tupým a podřadným, jako je právě tahle améba Cahir. On je tupý, bezcenný a doufá, že si ho nmikdo všímat nebunde. To je to. Ale u mě narazil.

#104 Darnwell
13.2.2020 | 12:21:22
desaix

#95 Svjatogor: To by si mal počuť, čo hovorí na podobné spolky, ako MeToo moja žena :) Ona by sa najradšej vrátila do tej hnusnej patriarchalnej doby keď ženy išli do dôchodku o 5 rokov skôr ako muži, mínus ďalšie roky za deti. Keď som začal pracovať tak jedna kolegyňa(4 deti) išla do dôchodku keď mala 52 rokov. Čo pre američanky vybojovalo MeToo? Akurát to že teraz majú normálne ženy problém sa zamestnať, pretože muž šéf si rozmyslí či chce mať na pracovisku potenciálne trable.

#113 Svjatogor
13.2.2020 | 12:29:19
Darnwell

#102 Norbit882: Trolly nekrmit! A když je někdo exot, nemusíš se k němu hned přidávat. Já už se, třeba zrovna se Sauronem, taky párkrát chytnul, ale i když mohu souhlasit s tvými argumenty, velkou část tvých příspěvků tvoří pouze invektivy. Tím své myšlenky do značné míry devalvuješ.

#105 FallenMaia
13.2.2020 | 12:41:28
FallenMaia

#104 Darnwell: Akože sorry ale ja som sa nikdy nesnížil k takémuto niečomu, aj keď som sa s niekým chytil a mali sme opačné názory, napríklad s tebou, tak som nikdy nezačal útočiť podobne debilne ako to tu robí toto indivídum. A to môžu potvrdiť všetci s ktorými som tu mal nejaký konflikt, napríklad Svjatogor, Adeline alebo Violet. Vtom je obrovský rozdiel. Koľko krát som aj uznal že som sa mýlil, koľko krát som sa stiahol alebo som sa priamo ospravedlnil. Ale to čo tu predvádza on je čistý výsmech…

#111 Svjatogor
13.2.2020 | 12:53:32
Darnwell

Za exota (a trolla) mám Cahira. Norbit se mu, bohužel, pokouší sekundovat. Povšimni si, ó bývalý Maio, že jsem se dovolil ozvat se, až když se do sebe pustili tihle dva. Jeden za osmnáct a druhý (i když si toho zjevně není vědom)…

#108 Zaklínačka #109 FallenMaia
13.2.2020 | 13:13:54
desaix

#99 FallenMaia: Máš asi pravdu, že posledné historické filmy prepadli, ale ťažko čakať niečo iné ak točia filmy ktoré sú v podstate slabé remaky ako napríklad Outlaw king. King som zatiaľ nevidel, dík za tip. Za posledné roky ma zaujalo len zopár projektov. Nemecký „Ranhojič“ a zo seriálov „Piliere Zeme“ a „Last Kingdom“ … určite by sa ešte niečo našlo, ale teraz si nespomeniem.

#109 FallenMaia
13.2.2020 | 13:20:17
Zaklínačka

#106 Darnwell: Cahir tady alespoň nikomu nikdy nenadával. At už si myslí cokoliv, nebo je či není troll, nikdy jsem si nevšimla že by se choval jako tento případ

#112 Darnwell #119 Cahir
13.2.2020 | 13:23:15
FallenMaia

#107 desaix: Kinga si pozri. Ak máš rád historické filmy tak to rozhodne stojí za to. Hrajú tam síce Chalamet alebo Pattinson ale fakt si to užívaju a predvádzajú skvelé herecké výkony.

No ona je dnes bohužiaľ doba komiksová, nič s tým neurobíme, ono v podstate nielen hisotrické filmy ale aj to klasické fantasy sa muselo stiahnuť z kín na televízne obrazovky v podobe seriálov a v kinách už ho nieje vidieť skoro vôbec. Ak aj je tak je to nejaká komiksová podoba ako napríklad Thor.

#106 Darnwell: ;) Beriem na vedomie.

#114 Svjatogor
13.2.2020 | 13:30:01
Violet

#92 desaix: To ty mě čím dál víc mile překvapuješ;) A víš jak? Kdo chce kam, pomůže si stejně sám:)

13.2.2020 | 13:40:02
Svjatogor

#105 FallenMaia: Mohu potvrdit. X krát jsme se pohádali na téma: černoši v Zaklínačově universu. Vždy to bylo ad rem. :-)

13.2.2020 | 13:46:22
Darnwell

#108 Zaklínačka: Mě tedy přišlo, že dneska se rozjel moc hezky. I tolik oblíbené srovnání s Hitlerem vytáhl. Rčení o hrubé záplatě na hrubý pytel neberu.

#115 Zaklínačka
13.2.2020 | 13:46:28
13.2.2020 | 13:47:34
Svjatogor

#109 FallenMaia: Viděl jsem, za mě 80%

13.2.2020 | 13:48:17
Zaklínačka

#112 Darnwell: Ale nikdy nic takovýho neudělal. Když s někým něco řeší, nebo prosazuje své názory, nikdy se nechoval jako hovado a nesnižoval ostatní. A mluví s ním přesně jako on mluví s ostatníma. Ale jak říkáš v tomto případě stejně žádná hrubá záplata nepomůže, je to zbytečný, tedy na internetu je to zbytečný. Hodně těhle lidí co na netu křičí, neberou na nikoho ohled, kříčí jen tady:) A neříká mu přímo, že je Hitler, vždyť je to příklad, to řekl jiný horší věci.

Jinak uplně nejlepší je asi na tyto lidi přestat reagovat, ať si píší co chtějí. Když se jim odepře pozornost, naštve je to mnohem víc.

#116 Decado23 #117 Darnwell
13.2.2020 | 14:02:29
Decado23

#115 Zaklínačka: Takže se myslím shodneme všichni na tom, že občas si tu jdeme po krku a ne vždy spolu souhlasíme, ale má to štábní kulturu. Tento uživatel je však hovado. Jméno si jistě všichni dosadíte sami :)

#118 Norbit882
13.2.2020 | 14:10:32
Darnwell

#115 Zaklínačka: No však :-) I když mnohdy je to hodno snad samotného Budhy.

13.2.2020 | 14:10:51
Norbit882

#116 Decado23: S Cahirem nemá nic štábní kulturu. On si jenom myslí, že jí má. On nemá nic. Cahir je malé, bezvýznamné, podřadné nic, co neumí ani pořádně psát. Jeho méněcennost a tupost dosahuje nevídaných rozměrů. Každý kdo je bílý, tak je pro něj nic a je jedním z předních rasistů vůči bílým. Jemu se musí ukázat, kde je jeho místo. A to je v boudě jako hodnej pes. Měl by, jemu nadřazené lidi, což je každý, poslouchat trochu více. V jeho světě by měl ve filmu hrát Hitlera černoch, protože proč ne, že? V jeho méněcenném světě, kde dělá bezcenným a méněcenným lidem krále by měli bílý vyhubit a všechno co bílý vytvořili. Všechno co se týká bílých nenávidí, plive na všechno co by jenom vzdáleně připomínalo bělocha a dostává záchvaty když je někde v nějaké seriálů běloch. Cahir je tupé zvíře. Pouhé nic. Bezvýznamná schránka protibělošských názorů.

13.2.2020 | 14:37:10
Cahir

#108 Zaklínačka: Děkuji, že si toho konečně někdo všiml. Tady jde vidět, že lidi se dnes musí jen urážet, a z toho v podstatě pramení i to, co tu celou dobu hlásám. A tady ten šílenec Norbit opravdu stojí za to. Díky němu se ukazuje, že mám jenom pravdu. Nechci ani vědět, jak ten se musí chovat k ženám.

13.2.2020 | 14:45:09
FallenMaia

OK mám toho dosť, informujte niekto admina tohto webu nech dá tomu pablbovi BAN, ja tu nebudem čítať tie jeho drísty a urážky.

#121 Cahir
13.2.2020 | 14:51:38
Cahir

#120 FallenMaia: Že tu píšu urážky, to je teda od tebe dost silné slovo. Vždy reaguji adekvátně tomu, jak kdo píše na mě. A pokud tu někdo jede bomby jako ten Norbit, tak promiň, je to akce a reakce!!!

#122 Norbit882 #123 Norbit882 #124 Norbit882 #125 FallenMaia
13.2.2020 | 14:57:17
Norbit882

#121 Cahir: :D Cahire, Cahire. Ty máš tak malou slovní zásobu, že to je až úsměvný. :D Můžeš nám osvětlit, jak se „jezdí bomby“? :D Tvá tupost a podřadnost se zvyšuje geometrickou řadou, že?

13.2.2020 | 14:59:18
Norbit882

#121 Cahir: Jsi v reálném světě stejná nula, jako zde?

#126 Cahir
13.2.2020 | 14:59:51
Norbit882

#121 Cahir: Dokonce jsi anmi nebyl schopen pochopit Fallenovo příspěvek, který byl směřován na mne. :D :D :D Ta tvoje negramotnost je na hodně vysoké úrovnmi, že? :D :D :D :D

13.2.2020 | 15:00:36
FallenMaia

#121 Cahir: To nebolo mierené na teba ;)

#127 Cahir
13.2.2020 | 15:05:05
Cahir

#123 Norbit882: Ty jsi nemocnej nebo nevím co na to říct. Nechápu, jak můžeš existovat dnes. Ty musíš být v okolí hodně „oblíben“.

#128 Norbit882
13.2.2020 | 15:06:02
Cahir

#125 FallenMaia: Aha, tak se omlouvám…

13.2.2020 | 15:06:27
Norbit882

#126 Cahir: Copak, nulo? Tvá podřadnost se zase dere na povrch? Neumíš ani číst, ale já jsem nemocnej? Ty bys nejraději vyhladil bílý, ale já jsem nemocnej? Tobě vadí všechno od bělochů, ale já jsem nemocnej? :D :D Bože Bože… ta tvá tupost je kouzelná. Nedokážeš pochopit ani tak přímo mířený příspěvek od Fallena. Už jenom onen fakt, že jsi natolik tupý a nebyl si schopen ten jeho příspěvek pochopit, je neskutečný. :D S lidmi se bavím normálně. S tebou, jelikož tebe nepovažuju za člověka, se bavím právě takhle. Nemáš cenu ani jako člověk a ani jako zvíře. Tvé názory jsou podřadné a bezcenné. Jsi pouhý vzduch. Či bakterie chceš-li. Jenom pár jedinců si tu vysluhuje mou reakci a ty jsi jejich králem. Ostatní mají názory se kterými povětšinou souhlasím. Ale u tebe? Kdepak. Ty sis vysloužil mou plnou pozornost svými proti bělošskými žvásty. To, že si rasista na bílé je ona akce a má reakce.

#129 Cahir
13.2.2020 | 15:14:58
Cahir

#128 Norbit882: Brečíš že jsem nula, ale přitom ve své zlobě mě máš za krále. Nejsem na rozdíl od tebe žádný rasista. K vyhlazování tu vyzíváš akorát jenom ty. Tebe by měli tak akorát zavřít, než ti rupne v bedně a něco provedeš v reálu.

#130 Norbit882 #131 Norbit882
13.2.2020 | 15:18:52
Norbit882

#129 Cahir: A opět. Tvá neschopnost porozumět textu se opět projevila. Ve své zlobě?! :D Ale já necítím zlost. To je právě to co si ty cucáš z prstu jako všechno ostatní. :D Já k tobě cítím lítost a chci ti pomoci se přeunout v evoluci někam dál aby ses aspoň malinko mohl přiblížit k člověku. Sice ještě nedosahuješ ani prvoka, ale s tím se dá lecos dělat. Nejsi člověk, ale za to bílý nemohou, tak je přestaň nenavidět. :D To je tvůj problém. Bílý nemůžou za všechny tvé nedostatky. Do té doby se bnudou bavit tvou podřadností a méněcenností. Samozřejmě nesmím zapomenout, že jsi taky bezcenný. Víš jakou cenu má pro mne tvůj život? Uvedu příklad. Kdyby jsi hořel a vedle tebe hořel leták z Kauflandu, tak zachráním od ohně leták z Kauflandu a tebe nechám hořet. Takovou máš pro mě cenu.

13.2.2020 | 15:25:47
Norbit882

#129 Cahir: A ano. Rasista jsi. Samozřejmě to přes svou tupost nemůžeš poznat, ale jsi.Tvá protibělošské názory jsou mi dobře známy.

#132 Cahir #133 Cahir
13.2.2020 | 15:27:10
Cahir

#131 Norbit882: To ty máš rasistické názory. V evoluci jsem daleko před tebou, to se neboj :)

A zlost cítíš, n a všechno kolem, jen si to neumíš přiznat. Tvé reakce nejen na mě, ale i na ostatní o tom vypovídají. Pokoj tvé duši.

#135 Norbit882
13.2.2020 | 15:32:28
Cahir

#131 Norbit882: No myslím, že jsem ti to už dost nandal, když nemáš co říct. Tak můžu konečně zas jít. Mír.

#134 Norbit882 #137 Norbit882
13.2.2020 | 15:49:59
Norbit882

#133 Cahir: Kdepak, Chaire… Pokračuj. Vždycky mě zajímalo jaké reakce mají podřadná zvířata jako ty. Tak šupky dupky další. Ty bys nebyl schopen nandat ani jídlo na talíř. Natož pak někomu. S tvými schopnostmi číst je to úsěvné. Jsi tupý a bezcenný. Ty máš rasistické názory úplně stejně tak jako já. Jenom ty jsi rtasista proti bílým. Což už jsi několikrát prokázal. Pokračujeme dále, ne? Nebo už ti tvá slovní zásoba nedovoluje pokračovat? Pokračujeme, amébo. Pojď.

13.2.2020 | 15:56:12
Norbit882

#132 Cahir: Tak co? Kde jsou tvé komentáře, nulo?! Musíš si dojít vypláchnout oči, abys byl vůbec schopen něco přečíst? Pojď, opičko. Samozřejmě tvá podřadnost vůči mě nemá mezí a tak očekávám další vycucanminu v podobě inmformací, co nmikdo nmikdy neřekl. Kdyby se točil film o Hitlerovi, tak bys obsadil černocha, že? Nebo Asiata?! Co z toho? Pojď můj rasistický Cahire. Projev svůj rasismus proti býlím, tak jak to máš ve zvyku. Pojď.

#136 Zaklínačka
13.2.2020 | 16:00:02
Norbit882

#133 Cahir: Bezcenná špína Cahir už zase nereaguje? Copak se ti v tvé podřadné hlavě líhne? Už nemůžeš?! NEbo zase dáváš dohromady nesmyslná slovní spojení jako „jezdit bomby“? Protože ty nejsi schopen ani poznat co je co, že?! No tak amébo. Nenech nás čekat na další tvé protiběloššské názory. My víme, že je máš v zásobě a že jsi dostatečně tupý na to, abys nám je naservíroval v nesmyslném slovosledu jak to umíš jenom ty. Nenech se přemlouvat. Jsi dostatečně tupý na to, abys zareagoval. Pojď. Buď poslušný pes a napiš nám zase něco.

#139 Zilwicky
13.2.2020 | 16:03:11
Norbit882

#136 Zaklínačka: :D :D :D :D :D :D

13.2.2020 | 16:03:36
Zilwicky

#137 Norbit882: No vy dvaja ste sa veru našli..

13.2.2020 | 16:51:48
Hzjena

Teď jsem si uvědomil, že měla Yen fialové oči už jako dítě. Neměla je mít fialové až potom co o svoje oči přišla na Pahorku?

#141 Darnwell
13.2.2020 | 17:21:39
Darnwell

#140 Hzjena: Určitě ne. Měla je už při prvním setkání s Geraltem a to bylo dávno před Sodenem.

13.2.2020 | 18:47:22
alexis

#16 Norbit882: Prosím tě, běž masturbovat nad fotkami nahých dryád a nepleť se do diskuze mezi slušné lidi…

13.2.2020 | 19:32:56
alexis

Nechápu proč má tolik lidí problém s chápáním těch dějových linek… Ano,občas to vyžadovalo pozornost, ale zato to přinášelo chvíle překvapení (pro nečtenáře předlohy, kteří najednou zjistili, že to, o čem si mysleli že je současnost, je ve skutečnosti před 10 lety). No, nejvíc lidí má asi problém s tím, že tomu a) šéfuje žena, b) je to Američanka c) hrají tam herci jiné než bílé pleti.

Laskavě si uvědomte, že Sapkowski měl na seriál velký vliv, takže věřím, že kdyby mu to bylo nějak hodně proti srsti, nějak by zasáhl nebo by to dal najevo. On není až takový diplomat:-) Co se týká proklamovaného slovanského prvku, ten byl v knize samozřejmě zastoupen. ALE – Sapkowskiho svět je tak očividně inspirovaný jinými světovými díly fantasy žánru, že o nějakém čistě slovanském fikčním světě nelze mluvit. Nebo mi snad chcete tvrdit, že je to první fantasy kniha, ve které jsou králové, draci, elfové a čarodějky? A tohle by možná bylo zajímavé: co tak typicky slovanského v Zaklínači vnímáte?

Ciri je samozřejmě důležitá postava a de fakto důvod, proč se to celé s Nilfgardem a spol. rozjelo. Jako hlavní postavu ale vnímám Geralta, hlavně v povídkách. V románech už nebyl tak prominentní, tam hlavní roli občas opravdu přebírala Ciri, a postav bylo o hodně víc, takže měl méně prostoru.

#144 Cahir #146 Zilwicky
13.2.2020 | 19:58:09
Cahir

#143 alexis: Asi bych to nenapsal lépe. TY dějové linky se daly, přesně jak říkáš, bylo to pak překvapení. Naopak i dost lidí to uvítalo vše co říkáš. A co mi tu bylo vytýkáno, tak ano Sapkowski měl opravdu velký vliv na seriál, a jasně se řeklo, že se neřeší jakou tam má kdo barvu pleti. A opakuji, není to pro děj důležité.

13.2.2020 | 20:05:22
Cahir

Tak to je mazec! Vesemir

13.2.2020 | 20:15:19
Zilwicky

#143 alexis: S tým som osobne nemal vobec problem a to som knihy cital uz davno. Ale viem si predstavit ze ked to niekto necital tak s tým problemy mat mohol.

a) – to je mi fakt jedno
b) ehm.. s tým má problem hadam akurat Norbit :D logicky ked je to americky serial tak tomu bude sefovat american/ka

  1. to sa tu rozoberalo uz vela krat, vacsine ludi vadi akurat to ze su tam daný nasilu a umelo (SjW)

Pochybujem ze na to mal Sapkowski velky vplyv, realne to bolo skor tak ze „tu mas pytel plny penazi a budz ticho“ – na druhu stranu, suhlasim ze tiez na mna knihy neposobili nijak extra slovansky, proste len dalsie fantasy.

#147 Cahir #148 Hzjena #150 4391
13.2.2020 | 20:19:37
Cahir

#146 Zilwicky: Určitě na to má vliv.

13.2.2020 | 20:35:40
Hzjena

#146 Zilwicky: souhlasím…o Za­klínače lidi ztratili zájem (když nepočítám hry, ale z nich Sapkáčovi asi moc nekáplo, páč sami tvůrci měli rozpočet na štýru) a teď se mu po x letech sypou chechtáky…Souhlasil by se všim co by před něj postavili.

#149 Cahir
13.2.2020 | 20:44:53
Cahir

#148 Hzjena: NEní to tak dvno, kdy se s vývojáři vyrovnal a dostal další penáze, takže o ty neměl před seriálem nouzi.

#151 Zilwicky
13.2.2020 | 20:52:03
4391

#146 Zilwicky: V jedný věci máte s Alexis rozhodě pravdu, knihy nejsou vyloženě slovanské, nevím proč to každý tvrdí. Třeba u Skellige se inspiroval Sapkowski vikingama (věří v „ragnarok“, mají „drakarry“ a podobně). Nebo třeba mě napadá ještě povídka „Trošku se obětovat“, ta je z části inspirovaná pohádkou „Malá mořská víla“ a to napsal Hans Christian Andersen (Dán). Ani ti elfové nejsou slovanský výmysl, prapůvodně pochází z germánské mytologie. Inspiraci čerpal Sapek všude možně. Zaklínač je moje nejoblíbenější fantasy, ale taky se přikláním k názoru, že není vyloženě „slovanský“.

13.2.2020 | 20:52:21
Zilwicky

#149 Cahir: Tak ci onak, keby si chcel silou mocou vydubat taku zmluvu typu „hele ja vám do toho budem kecat kde len budem chciet a moje slovo je to hlavné“ tak ho asi v prvom rade poslu niekam.
Je dost mozne ze mu neslo az tak o peniaze ako mozno o to vidiet svoje knihy v serialovej podobe a tentokrat s poriadnym rozpoctom, no a proste nechcel riskovat ze z toho nic nebude alebo ze bude musiet čakať dalsich X rokov kym mu niekto ponukne zmluvu s ktorou by bol spokojny.
Z tohto uhla pohladu zase az tak na výber nemal.

#152 Cahir
13.2.2020 | 21:14:33
Cahir

#151 Zilwicky: To jsou jen spekulace. Nevěřím tomu. Konzultovali s ním dost.

#153 Zilwicky
13.2.2020 | 21:23:59
Zilwicky

#152 Cahir: Netvrdim ze s nim nekonzultovali, len to ze jeho slová nemali až takú váhu jak si mozno myslis.

#154 Cahir
13.2.2020 | 21:25:44
Cahir

#153 Zilwicky: Určitě si právě dával většá pozor, takže si myslím pravý opak. Poučil se z her.

#155 Hzjena #156 Darnwell
13.2.2020 | 21:33:14
Hzjena

#154 Cahir: To jsi na omylu…hry jsou interaktivní RPG kde se děj odehrává podle toho jak je hráč hraje, takže nikdy nebudou věrné předloze. A poláci udělali svůj vlastní engine a neměli na to prostředky (jako např. pirana bites, blizard aspol.) Proto mohli pokračovat v serii jen z tržeb. Takže nemohli Sapkáčovi nabídnou nic moc dopředu (jen procenta ze jména)

13.2.2020 | 23:49:50
Darnwell

#154 Cahir: Mno, ještě před natáčením se Sapkáč jasně vyjádřil pro jeden polský časopis v tom smyslu, že jsou tu knihy, hry a nyní tu bude ještě seriálová adaptace, a tyto tři věci bychom měli posuzovat odděleně a neměli bychom je směšovat.
Kromě toho, každý, kdo trochu přičuchl k filmařině ví, že pozice creative consultant se v drtivé většině štábem překládá jako „ten poslední, kdo do toho má co kecat“. My si tě poslechneme a jestli se nám to nebude líbit, tak si to stejně uděláme po svým a ty nebudeš moci ani ceknout, protože to máme smluvně ošetřené (což mimochodem v již zmíněném rozhovoru připustil i Sapkáč).

#157 Cahir #159 FallenMaia
14.2.2020 | 8:35:07
Cahir

#156 Darnwell: No ale to mi neříkej, že by jsi riskoval, že ti pak autor odsoudí tvůj seriál, nebo s ním bude ve při, když je stvořitelem toho světa a v podstatě bys na sebe poštval skalní fanoušky.

14.2.2020 | 8:48:56
Darnwell

Právě proto si dáš do smlouvy pořádné finanční sankce, pro případ, že by si autor chtěl pouštět hubu na špacír. Což je přesně to, s čím Sapkáč téma chystaného seriálu v rozhovoru ukončil. Volná citace: „Víc o tom nemohu mluvit, protože ve smlouvě jsou tvrdé sankce.“ Jó, život autora ze země, kterou většina Amiči ani nenajde na mapě, není peříčko. Zkus se optat Jirky Kulhánka, jak dopadl s vydáním Nočního klubu v Americe.

14.2.2020 | 10:21:03
FallenMaia

#156 Darnwell: Ano a presne tento názor zastávam aj ja, ako povedal Sapkowski, tieto tri veci by sme mali posudzovať oddelene. V minulej diskusii sme presne na túto tému viedli debatu so Zilwickym a ani som netušil že rovnako to vidí aj Sapkowski, to ma potešilo ;)

#160 Darnwell #161 Cahir
14.2.2020 | 11:11:47
Darnwell

#159 FallenMaia: Dá se to tak brát. Zůstává ovšem jistá pachuť, jestli si nad tím neumyl ruce především z toho důvodu, že by za držkování přišel o prachy. Jak řekl Obi-wan Kenobi: „Luku, jednou sám poznáš, že věci, které se nám zdají důležité, vypadají z jiného úhlu pohledu jinak.“ ;-)

14.2.2020 | 11:23:32
Cahir

#159 FallenMaia: Myslel to tak, že tam budou menší odlišnosti děje. Dobrým příkladem je seriálová smrt Myšilova. Nic jiného by se posuzovat nemělo (např. rasy v podobě barvy pleti v univerzu Zaklínače).

14.2.2020 | 12:52:53
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama