Původní (The Originals)
94/100 - 361×

Původní(The Originals)

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Upoutávka k deváté epizodě Queen Death

Upoutávka k deváté epizodě Queen Death

Tuto řadu už Prázdnota chtěla mít jako oběť Klause a Marcela, kteří jí ale unikli.Teď se jí podařilo získat Elijaha, pro kterého to v jejích rukou vůbec nevypadá dobře.

12 0
17.5.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /55

Maxmilian

Tak to bude zajímavý :D

17.5.2017 | 20:09:59
KaraSnowAllen

Mohl by umřít, nějak už ho nemám ráda.

#3 Golradir
17.5.2017 | 20:17:38
Golradir

#2 KaraSnowAllen: Taky bych byl rád, ale je tam šance jedna ku milionu, že se tak stane… Ty nejotravnější postavy se drží až dokonce → např. Matt ve vamp diaries

17.5.2017 | 21:01:06
GingerGin

Tohle jsem našla jako synopsis pro 4×10:

After the devastating events of the previous episode, Klaus requests that his estranged siblings Rebekah and Kol return home to stand by their family against The Hollow. Meanwhile, Freya recruits Hayley for a dangerous journey that will put both their lives at risk — but may be the sole means of saving someone they love. Elsewhere, tensions rise when Marcel leads a hunt for The Hollow — putting him on a collision course with the person he was least prepared to face. Finally, as Kol continues to mourn the loss of Davina, he is forced to consider the lengths he'd go to see her again......Mno o Elijahovi ani zmínka, takže bych řekla, že on bude myšlen tím „saving someone they love“. Já osobně doufám, že po tomhle udělají z Elijaha zase klaďase a hrdinu, jako byl v první sérii. Teď jsem si pouštěla některé díly a dost mi to chybí :D Byl tehdy prostě „pan dokonalý“. Řekla bych, že z něj toho „záporáka“ udělali proto, aby mohl „zemřít“ a pak se nějak vykoupit a zase se vrátit (to je v TO normální, že?). A i když chápu, že Klaus chce být ten hodný kvůli Hope, chybí mi jeho záporácké období a hlášky. Teda v první sérii byl až moc ubrečený, jak je pro něj život nefér…ale tak třeba Klaus ze druhé až poloviny třetí série…To bych brala…Mno, třeba ho smrt bratra zase posune trochu na temnější stranu…

#13 Brilliant
17.5.2017 | 21:52:35
Bymyself

Hm, Elijah se mi začíná dost protivět… Vždycky to býval ten hodnej morální klaďas a teď je na facku :D Ale fakt velkou!

17.5.2017 | 22:01:14
GingerGin

To jsem tady jediná, kdo má Elijaha stále ráda a kdo doufá, že se tohle jeho „špatné“ období nakonec nějak napraví? :D :D :D Mi teda spíš něž jako opravdový záporák připadá jako někdo, kdo dělá to, co se udělat prostě musí, i když si ostatní nechtějí špinit ruce…Akorát to u něj nebylo zvykem (dělal to kdysi spíš Klaus), takže teď působí o to hůř…

#7 Michiko Karasu #14 Brilliant
17.5.2017 | 22:36:44
Michiko Karasu

#6 GingerGin: Nejsi, Elijah mě párkrát naštval, překročil hranici, ale neberu to, že je teď záporák, beru to tak, že se rozhodl dělat špinavou práci za Klause kvůli Hope, protože někdo tu špinavou práci dělat musí a on se rozhodl obětovat tímto pro rodinu. Ale taky by mi nevadilo, kdyby se vrátil ten Elijah z prvních sérií, i ve 3. byl v pohodě (chápu, proč zabil Marcela), ale teď v té 4. sérii už párkrát překročil hranici. Nejvíc mě asi naštval, jak mluvil ve sklepení s Marcelem (přestože teď sám řekl, že si nikdy neodpustí to, co mu udělal, ale hlavně zabití těch 4 holek, byla to velká sázka do loterie a ohrozil 4 mladé dívky, což by starý Elijah jen tak neudělal. Každopádně se mluví o tom, že by měla letos seriál opustit jedna z „hlavních postav“, co si tak všímám, tak všichni sázejí na Elijah, hlavně proto, že prý Becca byla zařazena mezi hlavní postavy 5. série…

#8 Alessia116 #9 GingerGin #10 GingerGin
18.5.2017 | 6:41:14
Alessia116

#7 Michiko Karasu: Ježiši nestraš, nechci aby Elijah odešel, bez něj to nebude ono, i když není jako dřív pořád ho stejně zbožňuju :) aby to nedopadlo jako u TVD, postupně budou chtít všichni odejít :( Ale za Rebekahu jsem ráda a teď v desátém dílu by se tam měl zase ukázat i Kol že? nejspíš kvůli Davině :)

18.5.2017 | 7:09:24
GingerGin

#7 Michiko Karasu: Jo, to mě taky vyděsilo, tyhle zvěsti…Ale zase si říkám, že někdo spíš umře až ve finále 4. série, takže nám ještě pár dílů zbývá a ta možnost, že to je Elijah, je až moc očividná…No, snad to nebude Hayley…I když mi občas leze na nervy, bylo by to dost blbé pro Hope a taky i pro samotného Elijaha, pro kterého by to byla už třetí (!!!) velká láska, kterou ztratil. U Klause si říkám, že on by to taky měl přežít, už jen kvůli seriálu…Takže tam je ještě Kol (ale ten snad už potřetí neumře), pak Marcel, Vincent a Josh (ehm, teď si nemůžu vybavit, co se s ním vlastně teď v téhle sérii děje). No a pak ještě i Freya, ale na tu bych moc nesázela, případně Mary, pokud bychom ji brali jako jednu z hlavních postav.

18.5.2017 | 9:28:13
GingerGin

#7 Michiko Karasu: Jo a taky dost záleží i na tom, jestli tím „opustit“ to myslí jakože natrvalo, že už herec nechce hrát, a nebo jako když v TVD asi tak dvakrát mluvili o tom, jak seriál opustí Jeremy a jak je jim to líto a jak to bylo srdcervoucí loučení (jednou ve třetí sérii, když ho Damon ovlivnil, aby odjel z MF…a za pár dílů tam byl znovu, a podruhé, když zemřel ve čtvrté sérii a ještě do konce série ho zase přivedli zpátky). Ať už zemře kdokoliv, i když je to v tomhle seriálu ohrané, to věčné oživování, byla bych asi raději za tu druhou variantu. Přece jenom, můžeme být rádi za pátou sérii a nemyslím si, že seriál si může nějak extra dovolovat ztrácet fanoušky jednotlivých postav.

18.5.2017 | 9:33:26
Michiko Karasu

Upřímně také nemám obavu, že by Elijah zabili, byli by blázni se ho zbavovat, jedině že by DG měj jinou nabídku a chtěl zkusit jiný projekt. Každopádně doufám, že jakákoli postava „zemře“, tak taky doufám, že ji vrátí, jelikož si neumím představit, koho se zbavit. Z těch tvých jmenovaných by mi vadili všichni kromě Frey nebo Mary. :D Neustále oživování mě také nudí, diváci pak ani nemají potřebu se o postavy bát, což si myslím, že je hlavní tahoun GoT tam se hold nikdo nebojí zabít i postavy, které jsou „hlavní“, občas tahle schopnost v jiných seriálech chybí, ale v TO bohužel není tolik zajímavých postav, aby se jich mohli zbavovat, jak na běžícím páse, proto doufám v ne úplně smrt, ale skoro smrt a záchranu :D Nejvíce mě ale štve to pokrytectví fanoušků, staletí byl Klaus bestie, která zabíjela jen pro vlastní pobavení a spousta lidí ho měla jako oblíbenou postavu, Elijah začne až teď trochu vystrkovat růžky, příčemž ale nic co udělal nebylo pro pobavení nebo ze sportu, ale viděl ty své kroky jako nezbytnost pro ochranu rodiny a nevinnosti Hope, a všichni teď nadávají jaký je Elijah zmetek :D :D :D What the hell?

#12 GingerGin #15 Brilliant
18.5.2017 | 13:46:30
GingerGin

#11 Michiko Karasu: Jo, tak s tím souhlasím. Taky mi dost vadilo, že Klaus byl vždycky pořádné monstrum (což dokázali i upíři z jeho pokrevní linie, kteří se mu chtěli pomstít…člověk se jim v tomhle nemohl divit, většině z nich někoho zabil jen tak, protože prostě mohl). Elijah nikdy nebyl svatoušek, ale vše co dělal, dělal proto, že to tak považoval za správné. A sám častokrát přiznal, že udělal chyby a choval se špatně. Klaus to vlastně ani nepřiznal, je se prostě chce chovat lépe kvůli Hope. Což je vlastně zase zásluha Elijaha, který jako první byl schopen udělat vše proto, aby malá přežila (hned v prvním díle první série, kdy to vypadalo, že Klaus nechá Hayley raději zabít). Tím nechci říct, že Klause nemám ráda a že bych ho v tom seriálu nechtěla. Ale prostě ať chceme nebo ne, Elijah je z těch dvou ten správnější. A to, jak všichni odsuzují, co dělá…Mno, častokrát se dostali teď do situace, ze které nebylo východisko. Někdo tu „špinavou“ práci prostě udělat musel. Jediné, co od něj považuju za opravdovou hloupost a spíš zbrklost byla smrt Marcela. I když on by mu to zas tak moc vyčítat neměl. Ještě předtím, než ho zabil, si vzal to sérum, které ho proměnilo v někoho, kdo dokázal Původní zabít. Takže vlastně on ten krok udělal jako první a Elijah udělal teoreticky úplně stejnou věc (ale jak říkám, bylo to dost zbrklé a Elijah z první série by to vyřešil jinak). Každopádně co mi vadí nejvíce je to vyčítání Davininy smrti. On ji nezabil. Zabili ji předci. A že pak porušil ten kruh? To by ji taky neublížilo, nebýt předků. Nemluvě o tom, jak si nikdo nedokázal připustit, že zabití Luciena bylo větší prioritu než navrácení Daviny zpátky. On byl prostě psychopat a kdyby přežil, tak nejenže zemřou původní, ale nejspíš pak i Marcel a jeho upíři a nakonec by možná celé NO lehlo popelem.

18.5.2017 | 14:25:02
Brilliant

#4 GingerGin: S „nezáporáctvím“ Klause mám ten samý problém, ale Elijah jako je teď se mi líbí, protože ho nemám ráda a myslím, že dost pokrytec, a v první sérii postava Klause hodně strádala tím, že všichni božsky vzhlíželi k Elijahovi a teď je Elijah více jako v TVD, ale chybí mu přiměřenost. Takže chtěla bych Elijahu „zápornějšího“ ale přiměřeně (takže ubrat ale ne moc). A přijde mi, že sice Klaus není tak badass, jako býval :D, ale ty hlášky se mu ve 4. sérii vrátili. Celkově bych byla pro, aby Hope poslali do internátní školy a všichni se zad chovali jako upíři a ne jako s*ačky.

18.5.2017 | 14:40:27
Brilliant

#6 GingerGin: Není to tím, že si ostatní nechtějí špinit ruce, ale snaží se najít alternativu, aby s tím mohli žít, kdežto Elijah se rozhodl, že půjde až na dřeň. Myslím, že Klaus je více než ochotný ušpinit si ruce (viz 04×06), ale Elijah chce hrát mučedníka.

18.5.2017 | 14:42:37
Brilliant

#11 Michiko Karasu: Elijah není zmetek, jeho zabíjení je nudné. Klaus to dělal se stylem. :D

18.5.2017 | 14:44:05
Brilliant

Jsem pro aby Elijah zemřel (což se nestane, známe CW i když u Cami mě fakt překvapili :D), je prostě nudný. Tečka. :D

18.5.2017 | 14:44:58
GingerGin

Tak to, že ostatní se snaží hledat jiné alternativy…mno to je ten problém, že Elijah je prostě nevidí a bojí se, že přijde o rodinu a o to pouto, co tak dlouhou dobu hledal. Navíc se mu konečně povedlo přivést svého bratra na tu lepší cestu a teď je schopný udělat vše pro to, aby to tak zůstalo. Já neříkám, že je to správně, ale jde mi o to, že on to dělá proto, že to vidí jako jediné řešení. A ne kvůli zábavě, což u Klause většinou bylo. Upřímně řečeno bych strašně ráda viděla Elijaha zpátky jako toho rozumného klaďase z první série a stále doufám, že se k tomuto nakonec vrátí. A že Klaus vraždil se stylem? To mi jako omluva moc nepřipadá. Spíš to naopak dokazuje, že prostě si to tak nějak užíval.

#21 Brilliant
18.5.2017 | 16:17:35
Karen90

Pro mě za mě, ať si Elijah zůstane klidně zlý nebo hodný , ale ať už si tvůrci jedno vyberou. To neustálé žonglování s charakterem jeho postavy ode zdi ke zdi, mu uškodilo nejvíc. To, že se teď chová jako chladnokrevná svině, mi popravdě přijde stravitelnější, než když dělal podržtašku Klausovi. Ale nemyslím si, že by byl Elijah pokrytec. On se ani ve svém „hodném“ období nikdy netajil tím, že je zabiják, schopný pro svou rodinu nejhorších skutků. Ale je fakt, že s Marcelem tu čáru hodně překročil. Doufám, že pokud někdo umře, tak už mrtvej zůstane a nebudou ho zas trapně oživovat. Za sebe doufám, že to nebude, kromě Klause, Marcel a hlavně Vincent, kterého jsem si oblíbila od první chvíle a je to pro mě jedna z nejlepších postav celého TVD i TO dohromady.

#19 GingerGin
18.5.2017 | 19:52:23
GingerGin

#18 Karen90: Vincent mě taky napadl. A taky by mi to bylo dost líto u něj. Tak hlavně ať to není Hayley nebo Hope. U Hayley by to prostě bylo blbé kvůli Hope a i kvůli Elijahovi (ok, zemřít stokrát během sedmi let dvou seriálů je jedna věc, ale aby se za celý tisíc let doopravdy zamiloval jen třikrát a pokaždé mu ta žena umřela…To už by bylo moc…). A kdyby zemřela Hope, tak by mi to přišlo jako dost přes čáru. Ona je svým způsobem ta „hlavní postava“, která to všechno začala. Navíc je ještě malé dítě a to nemluvím o tom, že během páté série ukázala, jak dokáže být pro seriál prospěšná.

#20 Car #28 Karen90
18.5.2017 | 20:17:48
Car

hmmm koukam ze, tady Elijah neni zrovna oblibena postava:D taky se mi moc nelibi tohle jeho ,,zaporactvi'' zas na druhou stranu, nikdo snad necekal, ze se bude chovat furt stejne ne? :D kord ve 4 serii a buh vi co na nas prichysta Plecka :D takze asi tak
#19 GingerGin: no bylo by to moc…vzpomen si na Ricka, kolikrat jemu to chudakovi nevyslo :D toho lituju doted

19.5.2017 | 9:05:01
Brilliant

#17 GingerGin: Nemyslím, že Klausova lepší cesta by byla zásluhou Elijaha, ale spíš toho kadícího balíčku. A upřímně, fakt si myslím, že neúmyslně v tom měl prsty i Marcel. Jak se Klaus projevoval když zemřela Davina (poporvé a podruhé, bůh žehnej The CW :D). Nebo jak spolu hodili hlubokou řeč. :D

#23 GingerGin
19.5.2017 | 9:54:21
Jouzi.Ef

Ví tu někdo, proč je tam Rebekah vždy jen na start a finále série? Je to moje nejoblíbenější původní. Ona Claire upřednostnila nějaký jiný seriál? To mě vždy hrozně naštve, když se herec pustí v polovině jednoho projektu do druhého a svou práci nedokončí.

#24 Car #27 Brilliant
19.5.2017 | 14:23:01
GingerGin

#21 Brilliant: no jo, ale tak byl to hned v prvním díle první série Elijah, kdo viděl to dítě jako jeho naději. A Klaus tehdy řekl, ať čarodějky Hayley klidně zabijí, že jeho to nezajímá. Elijah ho tehdy přesvědčil, aby tomu všemu dal šanci. nebýt jeho, tak Hayley možná opravdu zabijí a nebo by se toho dítěte možná i zbavila ze strachu sama. Takže tohle celé vlastně dal do pohybu Elijah.

V každém případě, jak říkám… Jeho chování tuhle sérii se mi nelíbí, ale nevzdám tobě ním :D Klaus se podle mě prostě choval za celých tisíc let daleko hůř a nakonec se z toho dostal. Takže mi zbývá věřit, že brzy se zase vrátí Elijah z první série, který se ale místo nápravy bratra bude snažit o nápravu sebe samotného a toho, co udělal :D

#24 Car #25 Brilliant
19.5.2017 | 14:39:05
Car

#23 GingerGin: presne :-)
#22 Jouzi.Ef: Claire uprednostila rodinu pry :-)

#26 Brilliant
19.5.2017 | 15:16:04
Brilliant

#23 GingerGin: Tak pravý fanoušek se nikdy nevzdává :D Já se taky nevzdávám, že Klaus bude zase zajímavý a že tohle nebude seriál o rodičovství (a tento boj dost brutálně prohrávám :D) a že Hayley a Elijah (promiň, mě to strašně nebaví s nima už od 2. série) nebudou hlavní postavy (nikdy nevyhraj, celkem jasný), a že Klaus (můj velký sen) dostane do svého příběhu nějakou romanci, která nebude nabubřelá a žvásty z pusy vypouštějící Cami, nebo úplně psycho jako Aurora, ale někdo zajímavý a v pohodě (to se mi určitě nesplní) :D Ale myslím že ty s tím Elijahem máš reálnou naději. Jink by šli tvůrci sami proti sobě. :D

#29 GingerGin
19.5.2017 | 15:40:04
Brilliant

#24 Car: Claire se prý rozvádí, a seriál opustila pravděpobodně kvůli tomu manželovi co si loni brala bo on žije v LA.

#36 Car
19.5.2017 | 15:41:17
Brilliant

#22 Jouzi.Ef: Jako je to strašně otravné, tak v že je herečka, ale sry ale oni zas tak dlouho nenatáčejí :D a navíc Narducci řekl, před začátkem č. série, že Rebekah tam bude 6 dílů. Takže pokud zůstane do konce této série tak to bude pravda a pokud ne...... tak lhal :D :D

19.5.2017 | 15:43:00
Karen90

#19 GingerGin: Tak o Hope bych se nebála, pochybuju, že by měli scénáristi koule ji zabít. To by se pak rodinka v čele s Klausem rozběsnila, povraždila celé město, a odtáhla do temné noci, navždy monstra odsouzená k temnotě, bez možnosti vykoupení. Což o to, mně by se to i líbilo, ale většina fanoušků by je hádám zadupala do země. :-)

19.5.2017 | 16:52:57
GingerGin

#25 Brilliant: Tak upřímně řečeno já taky doufám, že Hayley a Elijah jako pár nebudou nikdy tím hlavním. To upřednosťnování romancí a všechny ty milostné zápletky, věčné rozchody a následná usmiřování mi před časem zkazili TVD. Takže já doufám, že tihle dva spolu vydrží, budou mít čas od času nějakou pěknou společnou scénu, možná mu Hayley pomůže dostat se z jeho špatného období, ale jinak ten vztah nebude hlavním tématem. Spíš bych brala, kdyby prostě byli spolu a tečka, žádné řešení ani přehnaná romance :D A Elijah je prostě moje nejoblíbenější postava, takže jemu to přeju. Jen by mě teď zajímalo, proč z něj udělali to, co z něj v téhle sérii udělali. Napadají mě jen tři možnosti. 1)Nechají ho doopravdy zemřít a jen nechtějí, aby jim ta smrt vzala hodně fanoušků (tak jim ho raději dopředu znepříjemní) 2) bude to mít nějaký hlubší smysl, třeba prostě budou chtít udělat dějovou linku, ve které se bude Elijah snažit najít sám sebe a „napravit se“ nebo něco v tom smyslu (v to doufám nejvíc, navíc by to mohlo vést zase k Elijahovi z první série) a nebo 3) prostě jen potřebovali nového „záporáka“ když už Klause napravili. Doufám ale, že tahle možnost to není, protože to by mě dost zklamalo…

Co se Klause týče, bojím se, že tam už není moc cesty zpět. On sám chce být tím hrdinou pro Hope, takže ledaže by ji pak opravdu poslali k Rickovi do té školy a on by pak mohl přejít ke svému temnějšímu já, aniž by to jeho dcera viděla. Nebo by se Hope něco stalo (to snad ne). Případně by se něco stalo Elijahovi a jeho by to zlomilo natolik, že by se opět začal bez rozmyšlení mstít. Pak už jedině nějaké pomatení smyslů a nebo kouzlo, které by mu vymazalo Hope z paměti :D :D :D Což se ale asi nestane :D

19.5.2017 | 17:50:13
GingerGin

Mimochodemse mi taky celkem stýská po té Klausevě touze stát se králem New Orleans (nebo třeba i celého světa) a jeho rivalství s Marcelem. Oni to teď míří tím směrem, že Marcel a Klaus budou zase bff a jedna šťastná rodina, zatímco Marcel a Elijah se nenávidí. Raději bych to teda měla naopak. Boje Marcela a Klause stály za to, měli větší smysl. A taky se mi líbilo, když Elijah a Marcel spolu spolupracovali (třeba proti Strix a podobně…To, jak se tehdy porvali, nahráli divadélko a pak si spolu dali panáka :D :D :D ). Jo tak přesně tohle mi chybí :D

#31 Brilliant #37 Car
19.5.2017 | 17:53:58
Brilliant

#30 GingerGin: Tak to já mám třeba naopak :D vzhledem k tomu, že nám byl Marcel představen jako jeho syn, bych chtěla aby spolu byli za dobře (nebo za dobře respektive úplně, ale jako pohoda). No on Klaus jako strašně ochabl úplně ve všem, proto se nedívám na seriály s dětma (tohle je výjimka, ale jak dlouho to vydržím, netuším)… dokonce bych se smířila s tím, kdyby nebyl „vražednější“ ale prostě jeho dějová linka byla zajímavější.. Elijah určitě nezemře, vím, že jsem to říkala i u Cami, ale to bylo něco jiného. On je hlavní postava a prostě pro něj neměli dějovou linku, tak vytáhli toto, a on se dá potom na cestu spásy. Mě třeba romantika v tomhle seriálu trošku chybí. Jako v TVD to přeháněli a proto jsem se už nedívala, ale by to naopak chtělo, ale ne ze strany Elijah a Haley. To už v těch sériích stačilo. Prostě mi tam chybí Klausův protějšek, zastávám názor, že hlavní postava má mít protějšek, i když ten bude jen vedlejší.

#33 GingerGin
20.5.2017 | 10:35:10
Alisanti

Nenapadlo vás někdy, že kdyby třeba zabili Elijaha (což si teda nepřeju), vzniklo by časem něco víc mezi Klausem a Hayley? Je to teda hodně za roh teorie, ale maji spolu dost často hezký momenty. Samozřejmě díky Hope, jsou její rodiče.. Ale občas mi to přišlo milý :)

#33 GingerGin #46 KaraSnowAllen #47 IZFNP
20.5.2017 | 11:09:50
GingerGin

#32 Alisanti: Sakra, nestraš :D :D :D Jo, myslím že tohle napadlo už hodně lidí, ale pro mě by to byl ten nejhorší možný scénář :D Hayely a Klaus spolu vycházejí jenom proto, že mají spolu dceru a považují se po těch letech za rodinu. A ono je fajn, že spolu po těch letech mají takovýhle vztah, ale aby je dali dohromady jen kvůli Hope, to mi přijde dost blbé řešení :D Líbí se mi tohle rodiné neromantické pouto mezi nimi a nějaký vážnější vztah yb to dost zničil :)

#31 Brilliant: No, já se teď trochu bojím, aby se ho nestažili stejně jako Cami zachránit, dávali fanouškům nbaději a pak jako velký šok celé série ho doopravdy zabili. I když ani tak bych nevěřila, že je mu navždy konec (pokud by tady nebyl ten děsivý scénář toho, že by dali Klause dohormady s Hayley, to by jasně křičelo, že Elijaha zabili jenom kvůli tomu). Já bych pro Klause taky ráda viděla někoho nového. POkud se nevrátí Cami, tak nejlépe nějakou další upírku. Nějakou z jeho minulosti, třeba…Původně mě napadlo, že by měl zajímavou chemii se Sofyí, nebo jak se jmenuje, ale to už asi padlo :D V každém případě by se tam někdo nový pro něj hodil. Nějaký zlatý střed mezi Aurorou a Cami :D

20.5.2017 | 14:04:46
google147

Elijah určitě neumře. Vzhledem k tomu, že jsou náznaky toho, že Phoebe nechce dál točit, protože se Paul natrvalo přesunul do LA a ona chce být s ním, tak případnou smrt hledat spíš tímhle směrem. Navíc jim nejspíš zase přiškrtí rozpočet, tak možná půjde víc lidí – ze stejného důvodu zabili Davinu a Cami (teda tady je ještě jeden)

A že se Elijah chová tak jak chová je absolutně logické. Ono když se Klau k němu chová 1000 jako kardinální zmrd, citově ho vydíra, protože ví, že Elijah v sobě nosí pocit viny za to, že pomohl Mikaelovi na něj uvrhnout kletbu. Navíc se Klausovi podařilo vytvořit jisté stanovisko, že pokud nebude šťastný Klaus, tak nemají sourozenci nárok – vždycky když někdo měl k tomu blízko, tak mu to Klaus sebral a pak nejlíp dostal dýku do srdce. Zatímco Rebekah a Kol si dokázali udržet svoje sny a přání, tak v případě Elijaha se to Klausovi podařilo dokonale zničit a chudák teď neví co by vlastně pořádně chtěl.

#35 GingerGin
20.5.2017 | 15:53:34
GingerGin

#34 google147: Hayely to snad taky nebude :/ To by bylo dost nefér pro Hope a i pro Elijaha (3. žena, kterou za těch 1000 let miloval, aby zemřela? Vzhledem k jeho věku je to ještě horší, než u chudáčka Ricka). Já teda Hayley samostatně nějak extrémně nezbožňuju. Ve druhé sérii mi dokonce dost lezla na nervy (a vlastně i v určitých částech 3. série), ale ona tam prostě patří, s ní to začalo, tak by tam měla zůstat. Samozřejmě ale taky záleží na Phoebe. Jinak to, že zvažuje stěhování kvůli Paulovi, o tom jsem slyšela tak před půl rokem. Ale tak před cca dvěmi měsíci se začaly šířit zvěsti, že se rozešli a nešdávno zase že jsou opět spolu. Takže těžko říct… Snad ale neodejde (kdyby byla zkrácená řada opět, tak by to snad nějak vydržela, ne?)

#38 Car
20.5.2017 | 18:33:13
Car

#26 Brilliant: jasny no mela jsem info ze Claire hostuje kvuli rodine, to ze se rozvadi uz taky vim delsi dobu takze teoreticky ted ji nic nebrani vratit se sem..

20.5.2017 | 19:20:12
Car

#30 GingerGin: taky mi tohle chybi mluvis mi z duse :D

20.5.2017 | 19:22:14
Car

#35 GingerGin: buh vi jestli byli nekdy vubec od sebe… a pokud byli tak uz zase spokojeni cvrlikají :D takze asi tak, ale jinak se o tom mluvilo no :-) ja teda nejsem ani pro jednu smrt ani Hayley ani Elijah… a Elijaha mam taky hodne rada, vic jak Klause uz jen kvuli tomu co tady popsal google147… jako taky me to Elijahovo chovani stve ale tak nejak to taky chapu

20.5.2017 | 19:26:35
Brilliant

Zkrácená řada na sto procent bude, The CW zveřejnila program na další sezónu, ale jelikož tam The Originals není, bude opět v midseason a opět zkrácené. U Daviny a Cami nebyl rozpočet primárním důvodem, jelikož seriál ušetřil dost velkou část za zkrácení řady a k tomu jsou platy dvou vedlejších postav, jako chlustnutí do moře.

20.5.2017 | 21:20:35
Brilliant

Já si myslím, že si o Hayley nebo Elijaha vůbec nemusíte dělat starosti. Elijah oživí, protože ho Klaus zbožňuje, a natáčení zkrácené série zase tak dlouho netrvá. Navíc, kdyby ho zabili, byl v seriálu The OriginalS, pouze jeden Původní, musei by ho přejmenovat na The Original. :D

20.5.2017 | 21:23:41
megary

Úprimne? Myslím, že by sa charakter Elijahu mal nutne niekam posunúť, možno by mohol túto sériu aj zomrieť. Mám pocit, že by to pomohlo odľahčiť šablónovitosť, ktorá sa seriálom od prvej série nesie. Táto séria mi príde o triedu lepšia než predchádzajúca ale Elijah je charakter, ktorý má najviac potenciálu z pôvodnej rodiny a tvorcovia ho úspešne prehliadajú. Až na občasné šteky nemajú tie charaktery takmer žiaden vývoj, čo mi u tvrdohlavého Klausa neprekáža, ale u Elijahu áno. Jediné čo sa mení, že raz je ten nemilosrdný jeden, potom zase druhý. To ale nie je character development.

20.5.2017 | 23:03:50
megary

Pre mňa sú highlighty série:

  • Hope
  • Freylin
  • Vincent
  • Hayley
#43 Brilliant
20.5.2017 | 23:07:07
Brilliant

#42 megary: Ano, s vývojem postav souhlasím, vystihl si to přesně. Co se týká highlight, jediné s čím já osobně nesouhlasím je hayley, ale jinak poměrně souhlas. VIncent, je už dlouho dobu u mě naprostý favorit.

21.5.2017 | 12:10:00
klaras198

Elijah by klidně mohl umřít, vůbec by mi to nevadilo.

21.5.2017 | 14:32:17
IZFNP

Gillies sa teraz objaví v novom seriále Seal Team s Davidom Boreanazom, neviem sa dopátrať, ako veľkú úlohu tam bude mať (či sa bude jednať len o pilot alebo viac), každopádne ak sa seriál ujme a Daniel tam bude mať skutočne väčšiu úlohu, na jeho účinkovaní v TO sa to iste odrazí.

#48 GingerGin
23.5.2017 | 14:10:17
KaraSnowAllen

#32 Alisanti: Abych pravdu řekla, tak v to docela doufám. Když né Klaus s Cami, tak určitě s Hayley. :D

23.5.2017 | 15:00:43
IZFNP

#32 Alisanti: Amerika je dostatočne prudérna, aby sa pokúsili uhrať to presne takto, veď rodičia dieťaťa majú byť spolu :D A v poslednej dobe si tiež všímam momenty, ktoré medzi nimi dávajú vyniknúť.

#48 GingerGin
23.5.2017 | 15:14:03
GingerGin

#45 IZFNP: Mno kdyby to byla zkrácená série, tak by TO možná i zvládl spolu s dalším seriálem :D Už kdysi při natáčení TO hrál zároveň i v Saving Hope.

#47 IZFNP: No jo, jenže ty momenty jsou tak skvělé hlavně proto, že mezi nimi není nic romantického. Upřímně řečeno bych ho už raději viděla s Caroline, než s Hayley. To by jasně řvalo „Budeme se držet šťastné rodinky, a proto zabijeme Elijaha.“

#49 Brilliant #50 Brilliant #51 Alessia116 #52 Alessia116 #55 IZFNP
23.5.2017 | 15:50:44
Brilliant

#48 GingerGin: Přesně, zvládl dva seriály na jednou, v tomhle byla Julie Plec dost benevolentní a upravila kvůli němu rozvrh natáčení. Navíc TO bude v midseason (to už je ofiko), takže určitě bude zkrácené. Dalším faktorem, který hraje roli je to, jak mají herci napsané smlouvy. U některých seriálů nejde, aby herci předčasně odcházeli (u The CW to očividně jde, viz Claire :D). Daniel je napsaný ještě ve všech dílech 4. série, takže si užijeme dosyta. Jinak Hayley a Klaus se mi taky nelíbí, k němu se hodí takové ty silné, co ale tváří jako květinky :D

23.5.2017 | 20:24:07
Brilliant

#48 GingerGin: Přesně, zvládl dva seriály na jednou, v tomhle byla Julie Plec dost benevolentní a upravila kvůli němu rozvrh natáčení. Navíc TO bude v midseason (to už je ofiko), takže určitě bude zkrácené. Dalším faktorem, který hraje roli je to, jak mají herci napsané smlouvy. U některých seriálů nejde, aby herci předčasně odcházeli (u The CW to očividně jde, viz Claire :D). Daniel je napsaný ještě ve všech dílech 4. série, takže si užijeme dosyta. Jinak Hayley a Klaus se mi taky nelíbí, k němu se hodí takové ty silné, co ale tváří jako květinky :D

23.5.2017 | 20:24:08
Alessia116

#48 GingerGin: Taky doufám, že Klaus s Hayley nebude (už by se tam mohla objevit Caroline,aby Klaus nebyl sám), jsou spolu sice super, ale jen když jsou kamarádi, navíc by to od Klause bylo dost hnusné, kdyby si s Hayley něco začal, kdyby Elijah umřel, což se doufám nestane i kdyby nevím co. Doufám tedy, že ty dva seriály zvládne a nebude v TO jen v pár dílech jako Rebekah, to by mě dost naštvalo :(

#53 GingerGin
25.5.2017 | 14:06:22
Alessia116

#48 GingerGin: Taky doufám, že Klaus s Hayley nebude (už by se tam mohla objevit Caroline,aby Klaus nebyl sám), jsou spolu sice super, ale jen když jsou kamarádi, navíc by to od Klause bylo dost hnusné, kdyby si s Hayley něco začal, kdyby Elijah umřel, což se doufám nestane i kdyby nevím co. Doufám tedy, že ty dva seriály zvládne a nebude v TO jen v pár dílech jako Rebekah, to by mě dost naštvalo :(

25.5.2017 | 14:06:23
GingerGin

#51 Alessia116: Mno tak pak je tam další možnost, že by se jim sice Elijahovu duši povedlo zachránit, ale neměli zatím prostředky na jeho oživení, takže by tam mohl být jako hostující hvězda, kdy by se tam objevoval jen jako „duch“, stejně, jako se Finn objevil párkrát Freyi. A pak, na konci série (nebo seriálu, záleží na tom, jak by Daniel měl ten druhý seriál, a taky na tom, jestli 5. řada TO bude už poslední) by se jim konečně mohlo podařit ho oživit. Samozřejmě by tam byla i možnost šoupnout ho do jiného těla, ale to si jsem jistá, že by neriskli. Elijah je prostě jen jeden a u Beccy a Kola se jiná těla překousnout daly, ale u něj ne.

#54 Alessia116
25.5.2017 | 18:01:16
Alessia116

#53 GingerGin: Nejlepší by bylo, kdyby ho vůbec nezabíjeli a vymyslely něco lepšího, ale nevím no…možností je spoustu :) taky si myslím, že kdyby byl v jiném těle nebylo by to ono, Elijah je prostě jedinečný, stejně jako Klaus, například když byl Klaus v těle Ricka, taky mi to nepřišlo ono :/

26.5.2017 | 15:22:40
IZFNP

#48 GingerGin: Veď práve, ja za spárovanie Klausa s Hayley určite nehlasujem, bolo by to dosť od veci :D

27.5.2017 | 12:01:33
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama