Původní (The Originals)
94/100 - 361×

Původní(The Originals)

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Střípky z Comic-Conu: Rozhovor s herci o páté řadě

Střípky z Comic-Conu: Rozhovor s herci o páté řadě

Na oficiální facebookové stránce k The Originals běžel krátce po skončení panelu na Comic-conu živý přenos rozhovoru s herci a Julií Plec. Jak odpovídali na všetečné dotazy, se dočtete uvnitř článku.

12 0
23.7.2017

Celý přenos se nesl v přátelském a uvolněném duchu. Daniel Gillies (Elijah) a Joseph Morgan (Klaus) se celou dobu navzájem pošťuchovali. Otázky četla Julie Plec nebo byly puštěny videodotazy od fanoušků.

Otázka: Na konci minulé řady se Mikaelsonovi museli rozdělit, aby ochránili Hope. Kam šli a co dělali?
Charles Michael Davis: Marcel a Rebekah jsou v New Yorku a užívají si představení na Broadwayi.
Riley Voelkel: Freya je šťastná, zamilovaná, nespěchá na to dát rodinu zase dohromady, má se dobře.
Phoebe Tonkin: Hayley pravděpodobně připravovala spoustu školní projektů, pomáhala Hope se školou, aby ji bez problémů zvládala. Asi se účastnila rodičovských schůzek. Prostě byla dobrou mámou a také zapracovala na svém osobním životě.
Yusuf Gatewood: Vincent byl prostě v New Orleans a dělal to, co obvykle.

(otázku čte Julie)Další otázka byla pro Danielle (novou Hope), ale zaměnila jsem pár písmen, takže nám ji zodpoví Daniel: Na co se nejvíc těšíš, až budeš hrát pubertální Hope?
Daniel: To nejlepší na tom, že bude hrát puberťačku je, že se nebudeme muset krotit, co se násilí týče. Můžeme být na ni být zlí. V loňském roce jsme se u některých scén museli držet zpátky, protože… (přeruší ho Joseph)
Joseph: A taky jazyk, celkový přístup na place šel tak trochu do háje, museli jsme se v tomto směru držet na uzdě.
Julie: Vlastně jí je 17.
Joseph: Takže se musíme ovládat. (zklamaně)
Julie: Trochu.
Joseph: Na jak dlouho?
Julie: Do října.
Joseph: (zaraduje se) Jen do října! (poznámka: natáčení páté řady začne toto pondělí a skončit by mělo během prosince)

Otázka (pro Josepha od fanynky): Takže teď, když víme, že Caroline bude v první epizodě páté řady The Originals, zajímalo by mě, zda tam budou mít společné scény?
Joseph: Ano, budou. Budou mít spolu nejméně tři scény, četl jsem to ve scénáři, krom tohohle nevím nic dalšího, ale tak uvidíme, může se stát cokoliv. Julie ví, my ne.

Co nám můžete říct o své postavě v páté řadě?
Joseph: Je tisíc let starý, je to upír lomeno vlkodlak a je velmi naštvaný z mnoha důvodů.
Yusuf: Vincent je v New Orleans. Momentálně je nadpřirozený svět stabilní, takže je v klidu, ale zůstává ve střehu, ujišťuje se, že je vše bezpečné. Žádná láska.

Otázka (od fanynky): Odkud berete text kouzel? Jde o skutečné věty nebo jen o náhodná slova?
Julie: Dobrá otázka. Když jsme začali s Upířími deníky, věděli jsme, že chceme, aby měl jazyk čarodějek kořeny v latině, takže jsme si sepsali kouzla a přeložili je do latiny a ty jsme zkomolili, takže to latina vlastně nebyla. V The Originals je Francouzská čtvrť spojená s francouzštinou, takže jsme udělali něco podobného, tentokrát jsme zkomolili francouzštinu.

Co vám bude nejvíce chybět, až seriál skončí?
Phoebe: Bude mi chybět Atlanta a samozřejmě vy (koukne na ostatní herce).
Charles: Bude mi chybět Comic-Con.
Joseph: (v legraci) Asi stálý příjem.
Riley: Bude mi chybět, že se každý den už neuvidíme na place.
Julie: (s lehkou nadsázkou) Mě nebude chybět nic. Skončila jsem. Ničeho nelituju.

Otázka (od fanynky pro Josepha a Daniela): Klause a Elijaha hrajete už od druhé řady Upířích deníků. Přijde vám, že jste vy nějak přímo ovlivnili vývoj těchto postav v průběhu let a jsou nějaké vlastnosti těchto postav, které měly přímý vliv na váš život? (Vzhledem k tomu, že otázka je hodně dlouhá, odpověděli jen na druhou část)
Daniel: Přál bych si, aby ovlivnili víc.
Joseph (rýpne si do Daniela): Nemá na Elijahovu trpělivost a ani tak dobře nevypadá. Ani nechodí tak dobře oblékaný. (Daniel Josepha praští plyšákem delfína, kterého zrovna drží v ruce)

Vrátí se někdo z The Originals nebo z Upířích deníků do páté řady?
Julie: Ano, vrátí. Máme dlouhý seznam lidí, které milujeme, a o které jsme přišli.
Joseph: (s nadsázkou) V podstatě půjdeme od nejlevnějších k těm nejdražším.
Julie: Počkáme si na reakce fanouškům a pak začneme vypisovat šeky na velké sumy. (pak pokračuje už vážně) Kromě již zmiňované Candice uvidíme i další tváře.

Julie na závěr vzkázala fanouškům:
Tahle řada více než všechny předchozí bude o tom, co se stane, když se necháme ovládnout strachem, který se následně změní v nenávist, takže pak vlastně ničíme všechny kolem sebe včetně nás samotných. Buďte k sobě laskaví a mějte se rádi. Děkujeme za všechnu lásku, kterou jsme od vás za ta léta obdrželi.

Celý záznam živého přenosu s rozhovorem stále můžete zhlédnout na oficiální facebookové stránce. Foto: CW

Diskuze /41

Golradir

Žádná rajčata na Plecku nelítala? :)

#2 Car #13 ShadowKittyGirl
23.7.2017 | 14:41:44
Car

#1 Golradir: to nechapu… ja bych ji jednu vrazila a ne jen jednu…

ale dostalo me ze Josephovi bude chybet staly prijem :D sice ze srandy ale i tak, a nejvic me dostalo ze Plec udajne nebudechybet nic dela si srandu? twl ta tak keca tahle zenska az to neni mozny… dyt kolik mesicu opevovala TVD jak to musi vratit zpet atd… ja ji fakt nesnasim

#5 Golradir
23.7.2017 | 15:03:06
KaraSnowAllen

By mě zajímalo, zda tam protlačí i toho Paula, jak má prý v plánu.

Julie, Julie, ty držko jedna plechová. Za ten její poslední „monolog“ bych jí na hlavu nasázela několik rajčat a vajec, asi ví, proč to říká. :D

#4 Car #13 ShadowKittyGirl
23.7.2017 | 17:16:18
Car

#3 KaraSnowAllen: tak to snad do háje… to uz by me fakt kleplo… co by tam sakra delal leda by byla Steroline endgame – haha

ja to nechapu proc furt tak lze…

23.7.2017 | 18:08:52
Golradir

#2 Car: Myslím, že Joseph má dost velký potenciál a že po něm někdo brzo hrábne. Jsem zvědavej kde ho po Originals uvidíme, doufám, že to bude nějaký dobrý seriál. I z toho rozhovoru nahoře je vydět jak skvělý má smysl pro humor :). Ten stálý příjem podle mě bude nejvíc chybět Plecce :D :D :D

#6 Car #13 ShadowKittyGirl
23.7.2017 | 19:09:40
Car

#5 Golradir: tak ne asi :D o toho se zrovna nebojim no :D ja v to taky doufam :-) , ta by zadnej mit nemela :D me spis stve jak si furt protireci a jak lze, jak muze rict ze ji to nebude chybet? jeste nedavno brecela za tvd a chtela tvd No. 2 uz ji mam fakt dost

#8 Golradir
23.7.2017 | 20:39:11
mima33

Ach jaj… k Plecke sa radšej nevyjadrujem, lebo to ani nemá zmysel. Tá ženská žije už dosť dlhú dobu totálne mimo realitu. TO mi bude chýbať najmä kvôli Klausovi/Josephovi… snáď čoskoro po skončení dostane novú rolu. Určite by si zaslúžil nejakú väčšiu rolu vo väčšom seriály, kľudne aj v HBO :)

23.7.2017 | 22:32:02
Golradir

#6 Car: Nakonec vzniknou tvd volume II a bude to v úplně jiným městě s úplně jinýma hercema :D Vsadím se, že nad tím už Plecka přemýšlí :D :D :D

#9 Car #10 GingerGin #13 ShadowKittyGirl
23.7.2017 | 22:50:30
Car

#8 Golradir: ja bych se tomu ani nedivila ona je na to magorka dost velka… no a prave proto nechapu jak si muze dovlit rict takovou rec – ze ji to nebude vubec chybet… fakt jako tahle zenska at uz se radsi do niceho nesere muze se vzit s Marlenkou (PLL) za ruku a odkracet do zapadu slunce a uz se nikdy neobjevit… pac uz to stacilo

#13 ShadowKittyGirl
23.7.2017 | 23:15:25
GingerGin

#8 Golradir: Tak někde už bylo zmíněno, že možná bude v té páté řadě nějaký díl, který bude odkazovat na nový seriál :D A že Plecka říká, že už jí to nebude chybět…Mno, jí chybí TVD, Nina a Ian :D Já si nemůžu pomoct, ale vždycky mi přišlo, že ona Iana strašně zbožňovala a že on se s ní neustále fotil. Zato Joseph a Daniel ji v tomhle mají dost na háku a i celkově se zdá, že jim je tak trochu ukradená. Tak si říkám, že ona vlastně ani TO nakonec tak moc ráda neměla, ale je to její poslední šance, jak někde vecpat své oblíbené postavy z TVD. Já jen doufám, že ta Nina i Paul budou jen nějaké flashbacky a neoživí znovu staré postavy nebo tam nenastrčí nové dvojníky…

Jinak o Nině jsem četla, že se tam má objevit, ale jako někdo jiný než Katherine a Elena. Takže tam bych to zase hádala na Tatiu a nejspíš na Elijahovu vzpomínku (nebo prostě něco se souvislostí s jeho pamětí). A u Paula doufám, že to bude nějaká vzpomínka Beccy nebo Nika. Případně Caroline, když už tam teda musí být. Ale byla bych asi raději, kdyby tam vůbec nebyl :D

#11 Car #13 ShadowKittyGirl
23.7.2017 | 23:51:44
Car

#10 GingerGin: tezko…neumim si predstavit jak by Paula teda Stefana privedla k zivotu,… i kdyz co blbnu ona ,,zvladne '' vse… jako i kdyz bych byla nadmiru spokojena ze Steroline endgame tak proste takhle asi taky ne…navic Paul ma nastesti plne ruce prace se Shadowhunters takze pochybuju ze by ji na to kyvnul a tim se uklidnuju :-)

jinak Nina se tam mela objevit uz v tehle serii jako Tatia nejak jim to nevyslo… je to blbost Paula bych tam fakt necpala a jak rikam i pochybuju ze by se ji to povedlo, myslim ze Ian, Paul a Kat dostatecne vyjadrili ze o to uz nemaji zajem… a pokud ma Plec v merku neco noveho tak se bude bez jmenovanych obejit

#13 ShadowKittyGirl
24.7.2017 | 0:31:49
ShadowKittyGirl

Co vám bude nejvíce chybět, až seriál skončí?: Joseph: Asi stálý příjem…

:-) Zbožnuju takovouhle upřímnost, zatímco všichni kolem chrlí haldu sentimentu :-)

Vrátí se někdo z The Originals nebo z Upířích deníků do páté řady? Julie: Ano, vrátí. Máme dlouhý seznam lidí, které milujeme, a o které jsme přišli.

  • To se zase dělá Epic p*del, ne????

Joseph: V podstatě půjdeme od nejlevnějších k těm nejdražším. Julie: Počkáme si na reakce fanouškům a pak začneme vypisovat šeky na velké sumy.

  • v tomhle případě asi o žádnou nadsázku nešlo… :-/

Julie na závěr vzkázala fanouškům: Tahle řada více než všechny předchozí bude o tom, co se stane, když se necháme ovládnout strachem, který se následně změní v nenávist, takže pak vlastně ničíme všechny kolem sebe včetně nás samotných.

Že by další Peklo????? OMG! Kde jsou ty dlažební kostky, když je člověk potřebuje…

26.7.2017 | 11:04:39
ShadowKittyGirl

#1 Golradir: Ha! to taky nechápu, hele… Čekala bych, že na veřejnost hned tak nevyleze, natož že se znovu přimíchá do bez ní tak dobře fungujícího seriálu…

#3 KaraSnowAllen: Hm, s tím Paulem mě to taky zajímá, ale nemyslím si, že je dobrý nápad napravovat její průsery v TVD právě tady, prostě už se stalo, má to nechat být a ne to zase celé epicky pos*at…

haha :-) To jo no…

#5 Golradir: no jako já fakt skoro doufám, že ta megera už nikdy nic nenatočí…

#8 Golradir: no ta jo no, přitom vymyslet pokračování by bylo fakt snadný a ani by moc starých herců nepotřebovala, jen ty fakt hodně levné… Třeba Matt, ten se prostě musí vrátit vždycky a nedivila bych se, kdyby ho prdla i sem :-) Ten je prostě nesmrtelnej…

#9 Car: Jo a jako Thelma a Luisa můžou sjet z mostu :-) – To bude taky mimořádně Epic :-) – fakt už to slovo úplně nesnáším…

#10 GingerGin: Ano, též si myslím, že u ní to bylo vždycky spíš o TVD než o TO, jinak by se tam angažovala více… ale jsou to jablka a hrušky, které není dobré míchat dohromady…

O Nině se to ale tvrdilo už letos a nic, takže na to možná ani nedojde, ale Tatia by byla fajn…

Třeba tam Car zabijou a ona se s ním na konci shledá, to by jako nešlo??? :-)

#11 Car: jj ta zvládne i zničit peklo pekelným ohněm, který se v pekle běžně vyskytuje, tak co po ní potom chceš, že? :-)

Ty herce ale neukecá, ty už to samotný moc nebavilo… Leda Matta prostě, ten jí bude k dispozici asi neustále :-) – ne, že by mi až tak vadil, ale v té poslední řadě mě prostě vytáčelo, jak zabíral prostor a pak už nebylo na nic čas…

26.7.2017 | 11:20:15
GingerGin

Tak jsem si pustila pár videí z toho…Mno, nemůžu si pomoct, ale opravdu mám stále větší a větší pocit, že Plecku TO a Původní celkově moc nezajímají, jen to spíš bere jako poslední šanci tam procpat své oblíbené postavy. Ono na tohle téma řekla už hodně rozhovorů od skončení TVD a vždycky to vyznělo téměř tak, že Původní půjdou lehce do pozadí a bude si tam hrát s postavami z Deníků. Naštěstí teda přišlo oznámení o tom, že to bude poslední série, takže se Původním bude muset věnovat, aby to nějak ukončila. Ale stále se toho dost bojím, co vymyslela :D :D :D

Jinak mi i přijde, že i herce z TO nemá zas tak extra v oblibě. Ono je jasné, že si s lidmi z TVD víc rozuměla, když si nimi trávila víc času. Ale mám pocit, že zatímco herci z TVD se s ní neustále rádi fotili a podobně (hlavně Ian a Nina :D :D :D ), tak třeba takový Joseph a Daniel ji musí dost vytáčet. Teda když se kouknu na videa z Comic-Conu (a i z minulých let), tak ti dva vždycky dělají během rozhovoru, když Plecka mluví už delší dobu, nějaké blbosti. A přišlo mi, že se tenhle rok na ně už dívala při tom lehce kysele :D :D :D

27.7.2017 | 10:33:06
Ejdam

Tak tohle musíte vidět!!! https://image.ibb.co/…spoilers.jpg Zdroj: https://twitter.com/…660902776833 https://pbs.twimg.com/…6C.jpg:large Smůla no :-D https://twitter.com/…550152536065 Pokud je to pravda, tak někdo asi brzy dostane padáka…

#16 evik6 #17 GingerGin
29.7.2017 | 11:51:54
evik6

#15 Ejdam: Tak to je teda hustý! Doufám, že to pravda není :-(

29.7.2017 | 12:30:58
GingerGin

#15 Ejdam:

haha teď jsem to viděla, mno :D Ale tak je to 6. a 7. díl, takže je dost velká možnost, že to bude stejné jako v téhle sérii s Elijahem :D :D A pokud ne? Mno tak se mi jen potvrdí to, že Julie umí udělat „velkolepé finále“ jen tím, že zabije důležité postavy, stejně jako v TVD, kde chtěla udělat šokující finální sérii a zabila koho mohla :D

29.7.2017 | 12:53:39
Kol

chci se zeptat.....Elijah si nepamatuje svoji rodinu?…nebo jen tu oddanost a přísahu mu vymazal?…přišlo mi jako by Klause nepoznal

#20 GingerGin
31.7.2017 | 11:36:44
Car

twl… tak to snad ne jako :D Hayley mam docela rada a hlavne s Elijahem, jako opravdu bych se tomuhle vubec nedivila je to presne dle receptu Julie Plec

#20 GingerGin
31.7.2017 | 13:49:59
GingerGin

#18 Kol: Tak to tam nikdy nebylo přímo řečeno, ale je dost jasné, že si nepamatuje ani svou rodinu. A Klause určitě nepoznal (proto se na konci zatvářil Klaus tak smutně, než se ještě usmál). Myslím, že se nějaký fanoušek i ptal, jestli teď bude zase v obleku…A odpověď byla, že si ani nepamatuje, že je tak moc nosil, takže asi tak :D Mě by ale třeba zajímalo, co všechno vlastně ví. Svoje jméno? Že ej upír? (to asi jo, jinak by mu to dost rychle časem došlo :D :D ). Ale ví třeba, že je Původní? Tak snad tohle nezabhrabou pod koberec a vysvětlí to v další sérii, jak to s ním je :D

#19 Car: No známe ta „úmrtí“ v TVD a TO. Tam není problém se vrátit zpátky, hlavně když je to uprostřed série. Já jen doufám, že Plecka už se vyřádila na finále TVD a teď pochopila, že tohle jsou seriály, na které se fanoušci dívají aby si odpočinuli a taky aby viděli, že jejich oblíbené postavy se třeba nakonec toho happyendu dočkají. A neudělá z toho něco ve stylu GoT a hru „hádej, kdo teď zemře“.

#21 Car
31.7.2017 | 15:10:08
Car

#20 GingerGin: ne asi jako presne tak, bohuzel v TVD uz to propasla tak ted muze jeste spasit TO i kdyz nevim no… jako ne asi zrovna cekam kdo v GOT zase zarve :D

1.8.2017 | 19:17:05
sara93

Já se těším na Caroline a Klaroline scény. Doufám, že tam nebude Stefan, jinak mi je v celku jedno koho z TVD tam uvidíme, ale na druhou stranu by třeba potěšila nějaká menší scéna o tom jak se má Damon s Elenou nebo i ta Bonnie. Hlavně ne Stefana!

#23 Car
5.8.2017 | 21:51:59
Car

#22 sara93: haha… jak by tam asi mohl byt Stefan? realne asi ne, leda by ho Plecka vzkrisila, ze? to si myslim ze se nestane tak na 99% spise z hercova duvodu, takze se bat myslim nemusis :-)

#24 GingerGin
6.8.2017 | 16:49:18
GingerGin

#23 Car: Tak mohl by tam být jako vzpomínka nebo (nedejbože) další z těch dvojníků, který byl třeba kdysi taky přeměněn na upíra a někde se schovával :D Možné je vše, ale pochybuju, že by Paul měl čas na natáčení. To spíš ta Nina. A pokud tam bude, tak bych hádala, že jako Tatia v Elijahových vzpomínkách. Teda alespoň doufám. Upřímně bych viděla ráda něco víc z jejich vztahu, byla to přece jenom jeho první velká láska. Ještě by tam mohla být jako Katherine v jeho vzpomínkách (nejlépe ještě jako člověk, to by bylo zajímavé :D ), ale to už by asi bylo moc :D

#25 Car
6.8.2017 | 17:56:11
Car

#24 GingerGin: paneboze jen to ne :D ja si nemyslim ze tohle je pravdepodobne :-) jako podle me Paul toho ma ted docela dost a navic by do toho podle me ani nesel… presne jak rikas, no myslis ze Nina by se chtela vracet do neceho z ceho pred 2 lety vystoupila? a neber v potaz ze tohle je jiny serial pac je ,,skoro o tom samem'' :D jako ja nerikam me to kupodivu taky docela chybi ale spis mam skepsi zrovna u tehle dvou hercu si myslim ze by se spis nechteli vracet, ja se divim uz te Candice :D

#26 GingerGin
7.8.2017 | 17:43:40
GingerGin

#25 Car: No jako někde jsem četla, že Nina už tam přislíbila, že se tam objeví na chvíli. A že to bude někdo jiný, než Katherine a Elena. Takže mi to dávalo smysl s tou Tatiou v Elijahových vzpomínkách a nebo klasickém flashbacku. Akorát nevím, jestli to byla pravdivá zpráva :D Na druhou stranu sekla s TVD a s Elenou a Katherine, ale ve druhé sérii se jako Tatia už jednou objevila, takže to by ji podle mě tak moc nevadilo. Navíc kdyby se jednalo jen o jeden díl, nešlo by o moc velkého. A uznávám, že nějakou scénu Elijaha a Tatii bych ráda viděla, přece jen ten jejich vztah se tam nikdy moc neřešil, a to měla být přitom jeho první velká láska a jedna z těch tří, které doopravdy miloval (v první sérii řekl, že se za 1000 let zamiloval jen dvakrát a jedna z nich byla Celeste, takže Tatia musela být ta druhá…no a pak Hayley, že jo :D ).

Jinak jsem ještě četla někde další spojlery. Kromě toho, co jim uniklo ohledně smrti Hayley (podle mě jim to neuniklo omylem, ale chtěli takhle rozpoutat zájem fanoušků, což se jim evidentně povedlo), Hayley bude mít „kamaráda s výhodami“. Mělo by jít o nějakého fešáka Ira, který nemá o nadpřirozeném světě ani tušení, dokud není představen Původním ženou, kterou miluje (takže asi Hayley, v tom případě ale by si Plecka měla uvědomit, že „kamarád s výhodami“ neznamená lásku…hádám, že tohle bude další romantické drama a doufám, že nám tam nedají trojúhelník s tímhle chlápkem, Hayley a Elijahem…:/ Já mám milostných trojúhelníků po TVD už plné zuby ). Taky tam má být nová upírka, která patří mezi starší upíry a má nějakou temnou minulost. A Caroline má být Klausovou podporou v těžkých časech, kdy byl odstřižen od své dcery. Mno, nevím, jak moc tohle byly pravdivé spojlery, ale dost se té další série začínám bát :D :D :D A jinak byl prý obsazen herec, co hrál v seriálu Reign postavu Bashe. Hádám, že ten právě bude hrát toho „kamaráda“ Hayley.

#27 Car #29 Ellyse
7.8.2017 | 22:37:58
Car

#26 GingerGin: to se hodne divim, ale jinak je mi to celkem putna :D jak rikam jako Nina je asi nejmensi zlo co by se tam dalo podelat takze pro me za me jako Tatia nebo nejaky dalsi dvojnik proc ne :D

uprime uz mam tech trojuhelniku po krk ale jasne tohle proste muselo nastat vzhledem k tomu jak to skoncilo, Hayley asi nebude drzet celibat a to same Elijah ktery o sobe ani neví takze okej :-) upirka s temnou minulosti… neeeee božíčku :D to uz je tak ohrane :D no tak jako jak to tak pises tak uz se toho teda zacinam bat s tebou :D

#28 GingerGin
8.8.2017 | 17:58:41
GingerGin

#27 Car: tak aby ti dva drželi celibát…to by bylo divné a těžko uvěřitelné. Ale mi jde o to, že to zavání tím milostným trojúhelníkem. Jako kdyby to byl trojúhelník Hayley, Elijah a nějaká jeho nová holka, tak klidně. To tady ještě nebylo, aby dvě ženské bojovaly o jednoho chlapa :D A bylo by zajímavé sledovat žárlivou Hayley, která bojuje o Elijaha :D Ale vypadá to, že v tom středu bude zase ona. A milostných trojúhelníku, kde dva chlapi bojovali o jednu ženskou, bylo v TVD až moc (StelenaXDelena, KlarolineXForwood, KlarolineXSte­roline, SterolineXRick s Caroline…). Prostě od toho by se měla držet dál. Ona Plecka tuším že v jednom rozhovoru přímo potvrdila, že Hayley bude mít nějakého „kamaráda s výhodami“. Což mi přišel jako dobrý nápad a čekala jsem, že to budě někdo, s kým se bude přátelit a mít takovou tu domluvu o sexu bez dalších citů :D A že dotyčný do děje zasáhne minimálně. Jenže pak v tom jednom spojleru byla ta zmínka „bude představen rodině Původních ženou, KTEROU MILUJE“. Což minimálně z jeho strany ty city jasně ukazuje (a tak trochu dokazuje, že Plecka moc nezná význam pojmu kamarád s výhodami). No a i kdyby ho Hayley nemilovala, tak už jen to, že ho představí Původním (pokud to samozřejmě nebude ve stylu, že ho někdo napadl a ona ho přivede do toho jejich baráku jen aby se vzpamatoval a uzdravil, nebo něco podobného…prostě stav nouze) značí, že to bude vážnější. A to už dost jasně vede k milostnému trojúhelníku, kdy Hayley bude milovat Elijaha, ale zároveň bude něco cítit k tomu novému a nebude se moct rozhodnout a zbytek už známe. Prostě klasické TVD teen drama, kterému se TO celou dobu snažili vyhnout (s Jacksonem to přece jenom bylo něco trochu jiného, tam šlo o vlkodlaky, domluvené zásnuby, vlkodlačí hierarchii atd.).

#30 Car
8.8.2017 | 20:42:05
Ellyse

Jestli si Elijah pamatuje rodinu by mě taky zajímalo, ale podle té scény u piána s Klausem to spíš vypadá že ne, což jsem nečekala, že by chtěl přijít úplně o všechny vzpomínky. No hlavně ať Plec nevrtá do Rebeky a Marcela, a Daviny a Kola…ti už byli milionkrát mrtví a vzkříšeni a zaslouží si barák na pláži, a na další motanice mezi nimi bych neměla nervy :D A pokud jsem správně pochopila z první epizody předešlé série, tak Hayley držela celibát 5 let, když se snažila najít lék pro ostatní, ne ? :D Což já teda uznávám jako výkon. Další milostný trojúhelník už née :(:( Jestli se Elijah „probudí“ do reality kde má Hayley Torrance, tak to bude asi zajímavý no… Vlastně tak celkově jako přemýšlím jak se vlastně všichni sejdou, když je v nich ta Prázdnota. Ale on se vždycky najde nějaký způsob jak vyřešit něco, co nelze vyřešit a na co není žádná jiná možnost. Na to už ty seriály moc známe že :D Řekla bych, že je škoda, že Hope neztvární Molly Quinn, je jí v obličeji mnohem víc podobná a vypadá jako důvěryhodné starší „já“ :)

#26 GingerGin: Torrance Coombs v TO ? :O Tak to by mě v životě nenapadlo :D Ale vidět ho líbat se s Hayley… egh to nee… >:( ta ženská mi poslední dobou prostě leze na nervy :D Takže z jisté míry mi nevadí, když umře, ale zas na druhou stranu takový pobuřující tyátr podle mě není potřeba…

#30 Car #31 GingerGin
8.8.2017 | 21:52:49
Car

#28 GingerGin: no jak pise vyse Ellyse, coz je docela dobra poznamka tak tezko rict, u Hay to nevypadalo ze by si nejak uzivala života za tech pet let co byli zavreny… jak jsem psala a budu se opakovat milostnych trojuhelnik mam taky plny zuby je to to nejohranejsi kliše vubec kord v tomhle typu serialu :D ale nezapominej Plecka je Plecka…no on kamarad s vyhodamy…vis jak to obcas konci coz taky neni moc velkym tajemstvim :D nekdy se z tohohle vyklube laska coz v pripade toho noveho hocha se klidne stat muze :D no proste TVD skoncilo a Plec si bude muset teen drama vymazlit nekde jinde to je zcela jednoduche :D
#29 Ellyse: no asi tak nejak souhlasim at je necha byt… jinak s tim celibatem mi to taky tak prislo ale nebylo to tam nikde ofiko receny muzem si domyslet :D , jo no souhlasim s hereckou tak bych brala vice Molly

#31 GingerGin
9.8.2017 | 18:13:49
GingerGin

#29 Ellyse:
#30 Car: Tak já rozhodně chápu, že si Hayley někoho našla. Jako jinak by to byla chudák holka. A ano, kamarád s výhodami může často přerůst v lásku, co si budeme nalhávat. Mi ale vadí, že tady to měla Plecka nechat být a tomuhle případu se vyhnout. Kdyby tam ten chlápek prostě jen byl jako taková ta logická vsuvka říkající „nebojte, Hayley nežila jako v klášteře, měla těch 8 let celkem normální život, užila si atd.“ tak budiž. Ale aby zase Elijah musel bojovat o Hayley s dalším chlápkem? A nedej bože, aby se z Hayley stala taková druhá Elena, která se opět nemůže rozhodnout a bude přemýšlet, koho z těch dvou vlastně chce a podobně…To by mě opravdu dost vytočilo, protože tyhle problémy patřily do TVD, ale TO má řešit úplně jiné problémy a vlastně celé 4 série jelo v poněkud jiném duchu, než jen milostné vztahy. A teď to vypadá, že Plecka si to otočí podle sebe :/

#32 Car
9.8.2017 | 20:02:42
Car

#31 GingerGin: tak nerikam ze ne, jen tam proste nikde nebylo receno ze by Hayley za tu dobu mela nekoho jineho kdyz se tedy vratime na zacatek 4 serie…no jasny no… jenze prave to je ten problem v Plecce kdyz se v tom tolik vyziva, no to by bylo trochu moc, jako v tomhle je Hayley docela na urovni si troufam rict a vi co chce a uz stokrat tam bylo receno ze Elijah je proste ten jeden jediny i kdyz se pak zčuchla s Jacksonem, ktereho ve finale mela rada okej… u Eleny tam byl trochu problem s necim jinym no..ani by mi tolik nevadilo ze se teda zamilovala do bratra … okej je to blby ale taky se bohuzel bezne stava, jenze to co s tim v prubehu vyvadela, jake to bylo a jak pak šlapala po Stefanovi jak se k nemu chovala a bla bla… to uz byla pak jedina uroven, spousta lidi to svadi na upirstvi ale upirstvi prece jen zvyraznuje ty lidske vlastnosti ze? ale dost o Elene to bych se zase musela rozcilit :D proste a jednoduse muzem porad doufat ze z toho Plec fakt neudela frašku i kdyz nevim… a ja se ted modlim jeste za tu vec s Caroline…vsak jo vsak to takhle bude Plec si to bude točit podle toho jak bude potrebovat ona protoze ona se s ztech chyb proste nepoučí už

10.8.2017 | 15:16:47
Jouzi.Ef

Nějak pochybuju, že by Nina kývla na spolupráci – přeci jen ji chtěli v TVD narvat do mnohem více epizod a do poslední chvíle nikdo nevěděl, jak to vlastně bude. Nakonec svolila jenom k jedné a všichni víme, jakou slátaninu z toho museli udělat. A to je v podstatě její srdcovka, nebo alespoň projekt, díku kterému rozjela kariéru. Dost by mě překvapilo, kdyby pak šla bez problému natáčet The Originals, se kterýma nemá v podstatě „nic společného“. Moje tajné přání je Bonnie, ale to se mi asi nevyplní. Rád bych viděl nějaký pořádný souboj třeba mezi ní a Klausem, nebo Freyou. To by bylo sexy. :-D Ale asi by to nezapadalo do děje… i když – pokud se bude část děje odehrávat v Mystic Falls a The Originals tam zatáhnou svoje problémy, jako local witch by měla rozhodně zasáhnout. :-D A jestli se podíváme i do školy, přišlo by mi dost divný, kdyby tam nepomáhala Caroline s výukou a nechala to jen ní a na Ricovi, když je to škola pro „čaroděje“.

11.8.2017 | 7:05:46
google147

Nina nebude, sama to potvrdila – nebude mít čas a příjde jí, že už na tu roli moc stará. Paul zase prohlásil, že už nebude hrát v seriálu s nadpřirozený­mi prvky.

Záporačka se má jmenovat Margot a spolu s ní tam bude celá její rodina a má překvapivě mít nehezkou minulost s Původními. Pokud je to pravda, tak do té rodiny má patřit i Roman. Díky nenávisti těhle rodin bude 5.série jako Romeo a Julie s upíry. A v nějaké podobě se pracuje na návratu těhle postav – Davina, Kol, Sophie Deveraux a Jane-Anne Deveraux

#35 Car
11.8.2017 | 18:51:51
Car

#34 google147: diky ti boze za tu Ninu :D ale tak to bylo prece jasne kazdemu ze ta uz do toho opravdu nepujde… a u Paula se taky nedivim ze do toho nechce jit ale to s temi nadprirozenymi prvky no… asi me to taky neprekvapuje :D

jojo tak vetsina zaporaku ma onu ,,neprijemnou'' minulost s puvodnimi :D ale proste co jineho tam dat… achjo… ja uz bych Kolvinu nechala na pokoji…prozili si toho az az… spis bych vratila do deje Rebeccu Breeds

13.8.2017 | 17:23:10
Kol

Ja bych chtěl původní všechny…je to serial o nich…navíc je to poslední serie tak je využít co nejvííc

#37 GingerGin
17.8.2017 | 10:10:30
GingerGin

#36 Kol: Já hlavně doufám, že se ten závěr neponese v duchu finále TVD, kde evidentně musel prostě někdo z hlavních postav zemřít. Původní byli představení jako ty legendy, které žijí tisíc let a nelze je zabít, prostě ti nejsilnější upíři na světě. Tak snad se během poslední série nedohrabou akorát k tomu, že najdou zase nějaký další způsob, jak jednoho z nich zabít. To už by bylo ohrané. Ono to zatím nahrává ty spojlery o té rodině, která půjde proti nim (a Hope s tím upírem jako Romeo a Julie) na nějakou pořádnou válku mezi upíry. Upřímně řečeno, kdybych si mohla vybrat, tak by bylo fajn, kdyby prostě to hlavní drama nebylo nějaké neskutečné nadpřirozené zlo silnější než Marcel, Původní a všichni ostatní dohromady, ale spíš něco jako válka mezi dvěma tábory nadpřirozených bytostí. Upíři, čarodějky, vlkodlaci…kdyby se prostě všichni i mezi sebou rozdělili na dva tábory a šli proti sobě. Hlavně ne něco ve stylu Cadea, Sirén a pekla, jak to bylo v TVD :D :D :D

#38 Kol
17.8.2017 | 13:51:00
Kol

#37 GingerGin: Jo uplně souhlasím…me se nejvic libilo taky když bojovaly s vlkodlaky…Temnota už se mi vubec nelibila…libi se mi rodinné drama mezi Všemi a ne když v hlavni roli byly je Klaus s Elijahem…chtel bych co nejvic Rebeky, Kola, Elijaha a Klause.....proste zakladní v uvozovkach Původní…

#39 Ellyse
18.8.2017 | 12:00:07
Ellyse

#38 Kol: Přesně tak přesně tak :D <3

No kdyby z Hayley byla druhá Elena, bylo by to docela nemilé :'D Ale z hlavních postav beztak někdo umře, když se teď řeklo že to přece není o „šťastných koncích“ takže ve výsledku budou všichni fanoušci naštvaní a pobouření jak strašně blbě ten seriál ukončili, je mi to jasný už teď :D U TVD byla podle mě celá poslední série zbytečná :D

11.12.2017 | 22:42:47
Alisanti

No a když už to do pr… budou vysílat? :D

5.1.2018 | 18:25:23
Alisanti

*kdy.. Jsem se nějak u toho čtení rozčílila

5.1.2018 | 18:26:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama