Původní (The Originals)
94/100 - 361×

Původní(The Originals)

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Co nás čeká v 19. - 20. díle?

Co nás čeká v 19. - 20. díle?

Camin život visí na vlásku a Lucien tropí čím dál více problémů. Vztah mezi Kolem a Davinou se prohlubuje.

14 0
27.4.2016

19. No More Heartbreaks

Datum premiéry: 29. dubna 2016

Po násilném střetu visí Camin život na vlásku. Klaus je nucen se spolehnout na svou rodinu a spojence, že včas naleznou lék, zatímco on bude dohlížet na Cami. Jak času ubývá, obrátí se Freya na svůj arzenál kouzel a Vincent s Marcelem zamíří do Camina bytu, aby zajistili stěžejní přísadu. Jinde se Hayley s Elijahem vydávají do zátoky v naději, že se vrátí zpět i s potenciální protilátkou, která by mohla zachránit Camin život. Nakonec Davina konfrontuje Luciena a dozvídá se srdcervoucí informace, které navždy změní její budoucnost s Kolem.

20. Where Nothing Stays Buried

Datum premiéry: 6. května 2016

V důsledku nelístostného plánu, který roztříštil jejich rodinu. Klaus, Elijah a Freya zoufale hledají způsob, jak se Luciena zbavit jednou provždy. Nicméně jejich snahy pozdrží naléhavá prosba o pomoc od Kola a Marcela. Na Klausovo naléhání Freya s Elijahem neochotně nabízejí svou pomoc, zatímco Klaus s Hayley po odhalení Lucienova nejnovějšího plánu zamíří do zátoky. Když tam dorazí, čeká na ně nečekané poměřování sil mezi Lucienem a Klausem, což donutí vzít Freyu záležitosti do svých rukou, čímž se spustí řetězec událostí, který navždy změní jejich životy.

Zdroj: CW

Diskuze /33

Billy the Kid

už se těším :)

27.4.2016 | 16:19:23
Fifipek

Tak jenom doufám, že to nakonec neodskáče celý Freya…

27.4.2016 | 17:53:40
Bymyself

Doufám, že Freya neumře.. :(

#4 Upírka007
27.4.2016 | 21:04:48
Upírka007

#3 Bymyself: Neumře:-). Minimálně v příštích třech dílech ne…

28.4.2016 | 15:44:48
paveltoman

Freya je hlavní postava tak nemůže umřít nebo aspoň ne na moc dlouho :D

29.4.2016 | 20:55:26
Car

vážně jsem zklamaná z toho dílu… :'(

1.5.2016 | 18:08:23
227petr

19. díl byl opravdu jeden z nejsmutnějších. :( Téměř celý jsem ho probrečel :'(

#8 Car
1.5.2016 | 22:28:06
Car

#7 227petr: já také a pro mě je to i velké zklamání…tohle bych opravdu netušila, jinak díky za překlad Containment je to svkělá práce ;-)

1.5.2016 | 23:28:17
Allisha

Cami opravdu zemře? Tak to je na …

#10 Car
2.5.2016 | 15:37:47
Car

#9 Allisha: no nejspíš jo :-( nebo minimálně pro teď

2.5.2016 | 16:15:00
Brilliant

Myslíte, že Cami je mrtvá na pořád, nebo dojde k typické CW zápletce a třeba v další sérii oživne, nebo ne? Já jsem celkem překvapená, že fakt i odkrouhli, jako má oblíbená postava to fakt nebyla, ale mysím si, že si tvůrci kálejí do vlastního hnízda :) :) Nadruhou stranu ji vlstně nemůžou oživit, když už Leah Pipes dostala padáka, že? :D sakryš, jsem z toho všeho zmatená :)

#12 Car #13 RedHood
2.5.2016 | 17:22:18
Car

#11 Brilliant: takže jak to teda je? :D kde všichni čtete že dostala padáka a hlavně proč?

#24 Brilliant
2.5.2016 | 17:25:46
RedHood

#11 Brilliant: mě připadá, že všichni tak nějak automaticky očekávali, že Cami to přežije, tak Plecka udělala něco nečekaného a zabila ju :‚( :( :‘( já teda normálně miluju zvraty a nečekaný události, ale né když kvůli nim půlku dílu probrečím… :/ jinak coooooo?? Leah dostala padáka? :/ a proč?? to by bylo dost blbý, protože nějaká moje část doufá, že Cami nakonec ožije a bude s Klausem… :)

jinak smrt Daviny mě nijak neubíjí, akorát mi je líéto, že to musel být zrovna Kol – určitě si to bude dalších x dílů vyčítat… -_- :D

#24 Brilliant
2.5.2016 | 22:21:03
VampKošilka

No co se týče Cami, můžeme se jen modlit, že se rozhodnout Cami do seriálu vrátit a že Leah třeba lhala na rozkaz CWračů, aby to neztratilo na cenně celé to emotivní finále. V obou seriálech ztratila smrt smysl a diváci už jí prostě nevěří, takže tohle může být tah, aby diváky nějak dostali do kolen a opravdu věřili, že je konec. Navíc ve finále 3.série byl taky oficiálně konec Alarica a stejně se o tři série později vrátil. Do té doby na seriál kašlu, až zjistím, že se vrací, tak to klidně začnu sledovat znovu. Jinak co se týče Daviny, tak Marcel je podle traileru více než odhodlaný přivést jí zpět, takže o tuto postavu nejspíše nepřijdete. Ale, kdo ví.

#15 Car #28 Brilliant
2.5.2016 | 23:09:56
Car

#14 VampKošilka: tak Davina je mi silně ukradená a je mo jasné, že Marcel je magor a udělá cokoliv aby tu svou malou čarodějku přivedl nazpět, ale chudák Kol tomu to nepřeju ten bude litovat prostě…Cami chci nazpátek tohle sledovanosti neprospěje hlavně naopak… už mě štve jak ty vztahy visí tak dlouho ve vzduchu, Klamilie, Haylijah, Steroline a pak prd z toho…dyt by to bylo tak super je pozorovat spolu prostě…ne oni to dycky musí nějak zk*rvit…no budu i nadále doufat, že se Cami vrátí a že je to opravdu jen hodně trapný tah

#16 VampKošilka
2.5.2016 | 23:49:57
VampKošilka

#15 Car: Taky Davinu nemám ráda, byla bych radši, kdyby se takhle vehementně všichni snažili dostat zpátky Cami a né Davinu. Kolvinu mám ráda ještě méně, přesto mi bylo Davči celkem líto. At byla jaká byla, zemřít rukou (zuby) muže do kterého byla zamilovaná(ještě tak chladnokrevně), to si nezasloužila ani ona. Asi tak. Někde jsem četla, že by ta třetí smrt měla být Freya. Pokud se Srarducci totálně nezbláznil, tak se to podle mě nestane, ale ted už se opravdu nedivím ničemu. Pokud si zase na twitteru přečtu, jak ho hejtujou, že zabil i Freyu, vůbec mě to nepřekvapí. Freyu jsem měla hned po Cami nejradši, takže o další důvod méně ke sledování. To je tak tragikomické.

No, však se ještě uvidí. Třeba se Plecka do show vrátí, půjde odprosit Leah, at se vrátí, Narducciho profackuje a Cami i Klamille máme zpět. Pokud se tak nestane, tak jsem docela zvědavá, zda Klaus zůstane single, nebo se ho pokusí dát dohromady s Hayley, či přivedou z TVD tu upíří barbie. S Hayley by to dávalo větší smysl, protože ta pro něj aspon něco udělala a je mu blízká, jsou si podobní, ale zase by to mohlo dělat hodně velké problémy v rodině, protože do Hayley je zamilován Elijah. No a Caroline, která krom oslavování jeho smrti ( a neustálého pištění a pohrdání) pro něj udělala maximálně to, že se s ním jednou vyspala, tak to mě nenaštve, to asi bouchnu smíchy.

#17 lamajda #19 Car
3.5.2016 | 10:36:10
lamajda

#16 VampKošilka: proč by proboha měli párovat caroline s klausem? ta má zlomené srdce od stefana, klaus je jí těžce u pr*ele!

#18 VampKošilka
3.5.2016 | 13:14:51
VampKošilka

#17 lamajda: Přesně tak, ale to některým magorům nevysvětlíš. :D Je jasné, že se to nestane, ale nepřišlo mi na škodu to uvést.

3.5.2016 | 14:03:44
Car

#16 VampKošilka: asi tak souhlasím…jestli zabijí i Freyu tak vážně končím, už ted nemám moc důvodů na to koukat ale pořád jsem zvědavá hlavně kvůli Elijahovi a Klausovi no :-( a samozřejmě taky Kolovi, je mi jasné, že Davina se vrátí…to je jasné jak facka…jako opravdu by mě zajímal důvod vyhazovu Leah Pipes…to je pro mě teda opravdu záhada … hele nevím s Hayley bych ho dohromady nedávala…ta má slabost pro Elijaha a taky už není taková badass jako bývala:D..je to furt jasně vidět no a jestli myslíš upíří barbie Caroline tak ani na tu bych se moc neodkazovala ta bude bud s Rickem nebo se Stefanem…tam bych to taky viděla uzavřené…Klaroline jsem nikdy nefandila…prostě mi k sobě vůbec nepasujou navíc Klaus miloval Cami pochybuji že ho hned začnou párovat…

#20 VampKošilka #21 VampKošilka
3.5.2016 | 14:59:50
VampKošilka

#19 Car: Samozřejmě jsem nějak nechtěla urazit Caroline, ale ona prostě není typ, který by se hodil k tak komplikovanému charakteru jako je Klaus, proto jsem jí nazvala barbie. Cami byla schopná na jejich vztahu pracovat, chápala jeho osobnost, znala jeho historii, věděla přesně, co mu má říct v kterékoliv situaci. Takovou ženskou chlap nenajde na každém rohu. Caroline se hodí k takovým chlapům jako je Stefan, Tyler, Matt i dejme tomu k Alaricovi. K někomu hodnému, kdo nemá tak složitou a rozporuplnou osobnost. S Klausem to není žádná sranda. Já na ní odkázala jen proto, že už se ze stran fanoušků Klaroline snesla lavina teorií o tom, jak až TVD skončí a TO pojede dál, tak Car přemístí do NO a budou mít epicky Klaroline závěr, jakoby neexistoval ani Stefan, ani Alaric.

Já si samozřejmě nemyslím, že Klause budou párovat s někým dalším, když mrtvola ještě ani pořádně nevychladla. Možná bude single i potom, což by bylo moudřejší. Jen prostě spekuluji o tom, jak se asi rozhodnou naložit s jeho milostným životem, zda vůbec bude nějaký mít a tak dále, jen aby potěšili nějakou část fanoušků navzdory tomu, jak průhledné to je a jak to ve výsledku nedává žádný smysl.

Kdo ví, proč Leah vyhodili, možná snižují rozpočet. Z Castla se kvůli rozpočtu taky rozhodli vyhodit Stanu Katic (Beckettovou) což je deuteragonistka seriálu. Ale tady se ovšem pořád neví, zda bude seriál pokračovat.

#23 Car
3.5.2016 | 15:39:01
VampKošilka

#19 Car: Jinak ohledně Freyi ti naprosto rozumím. Mě odradila už smrt Cami, takže smrt Freyi mě v tom asi jen utvrdí(však fanoušci jsou rychlí, to se dozvím hned aniž bych se na ten díl podívala). I když si nemyslím, že se to stane, ale hodně čtu o tom, že to prý bude Freya, ale kde tu informaci vzali, to je mi záhadou.

#23 Car
3.5.2016 | 15:45:40
Karen90

Freya je docela v pohodě, ale na to, abych si ji doopravdy oblíbila, by to chtělo nějak prohloubit její charakter, zatím ji beru jen jako tu hodnou sestru, co čaruje pro rodinu. Pokud se Cami nějakým zázrakem nevrátí, tak bych uvítala, aby byl Klaus sám, nebezpečný a nezatížený žádným vztahem, co by ho brzdil. To s Cami byl jediný milostný vztah, který mě tam zajímal, jinak na to koukám z jiných důvodů. Jinak Lucien je samozřejmě superpadouch a já doufám, že za Cami tvrdě zaplatí, ale u něho aspoň chápu jeho pohnutky. Zato NOL čarodějky, hlavně ty mrtvé, to jsou ty největší svině v celém seriálu, jim jde jen o vlastní moc a klidně jsou ochotné obětovat i vlastní lidi.

3.5.2016 | 18:12:31
Car

#20 VampKošilka: ne to není a právě je to jeden z důvodů proč jsem nikdy nebyla Klaroline a rozhodně ani nikdy nebudu pač je to prostě nesmysl nehodí se k sobě absolutně nechápu jak někdo může tvrdit že ano…no právě Cami je prostě pro něj ta pravá a jak říkáš, vždycyk věděla co mu má říci a tak, jsem vážně zdrcená z toho jak ten jejich vztah zahráli do autu…taky už nemám chut to sledovat ale asi budu kvůli těmm 3–4 postavám, které jsem zmińovala… no já doufám, že ne nikoho z TVD bych do TO asi necpala navíc i když teda TO je podepsané do 5 série tak to neznamená, že 5 série fakt bude…

v pořádku rozumím tomu :-) já jedině doufám, že ho nechají samotného a hlavně at ho nepárují s Hayley proboha…i když já už jsem zanevřela na Haylijah nebaví mě tolik sérií čekat na jejich vztah (asi tak jako jsem už pomalu zanevřela nad Steroline), takže at ho prostě nechají volného a nejlépe snad nafurt,…nebo at oživí Cami což je v této situace blbost a asi poslední možnost…

jako jo to je sice hezký, kdyby snižovali ale tak jako takovou postavu to radši měli vyhodit fakt někoho postradatelného například Marcela:D
#21 VampKošilka: to máš pravdu to se dozváš ihned ze všech stran :D a jelikož Freya je jediná normánlí ženská po Cami, která tam zůstala tak tomu dám šanci…jako třeba Hayley nevím…ze začátku super i se to kolem ní furt motalo, že jo tak jako okej ale nevím pak mě prostě nas*ala a táhne se to s ní už dál prostě…a pak taky samozřejmě chci sledovat kvůli bratrům, uvidíme třeba mi rupne v bedně po té 4 měsíční pauze a prostě to sledovat už nebudu :D kdo ví :D

#26 VampKošilka
3.5.2016 | 18:23:49
Brilliant

#12 Car:
#13 RedHood: Tak ona nedostala padáka jako tak, prostě s ní rozvázali smlouvu, protože její postava zemřela. Psala to Twitteru a na Twitteru se sní taky Daniel Gillies loučil, psal že je Leah talentovaná a šílená, že jim bude v týmu chybět :) :D a Leah napsala, že ji to sere, přijít ze dne na den o prác,pokud jsem dobře četla… hodila bych vám sem odkazy, ale nemůžu je najít, našla jsem je na vampirediaries­.wikia.com, myslím že v diskusi, pod profilem Cami. :)

#25 Car #26 VampKošilka
3.5.2016 | 20:41:03
Car

#24 Brilliant: no právě… a pokud jí sere, že ztratila práci tak mi to přijde že ji spíš vyrazili..nebo myslíš že to měli dycky v plánu nechat Cami někdy v průběhu třetí řady umřít? jako možné to je…ale tak proč by se tolik snažili s tím vztahem? i když co se divím že :D

#26 VampKošilka #28 Brilliant
3.5.2016 | 23:11:20
VampKošilka

#24 Brilliant: Jemný, skrytý padáček. Bonnie zemřela několikrát, ale smlouvu s Kat nerozvázali. Ted jí taky kopou hrob, ale je potvrzena pro další sérii. Leah očividně odejít nechtěla, takže se to tak vzít dá. No, tak či onak je pryč.

#25 Car: Kdo ví, nikde se nepíše, že se už nemůže později objevit jako special guest star, třeba ve flashbacku nebo jako Klausova halucinace. Leah je nadaná, určitě si najde roli jinde, ale i tak mi tohle bude ležet v žaludku ještě hodně dlouho.

#23 Car: Ty vztahy totálně podělali a to paradoxně díky tomu, že nevelela Plecka(nejen Haylijah, ale třeba i Marbekah, ovšem ti ještě mají naději pokud se Claire vrátí). Se Steroline vyje*ávají a cpou mezi ně zamilovaného Alarica s děcky. Vztah Damona a Bonn má ještě naději. Zatím se za jediný štastný pár dají považovat Bonn a Enzo, jinak asi žádný z tohoto universa. A i těm ted hodlají zatopit. To, že si fanoušci stěžují, že je to celé o vztazích, tím spíše čekali, že je nebudou cpát do popředí a nebude okolo nich takové drama, né že je začnou likvidovat. Lol

#27 Car
4.5.2016 | 15:21:19
Car

#26 VampKošilka: o to mnepochybuji, že ano, to je samozřejmě dobře, ale prostě ona do tohoto příběhu patří a je mi to líto, těšila jsem se zkrátka na jejich vztah :-)

ano pokud se vrátí :D s čím už taky moc nepočítám..ale myslím, že na nějaký závěr by se vrátit měla :D asi jak Elča .D , nesnáším tu zápletku s dětmi prostě ne a NE ! , to ne no :-/ i když ted bude Bonnenzo taky solidně narušen :D

4.5.2016 | 18:28:07
Brilliant

#25 Car:
#14 VampKošilka: Jo, ale s tím Alarickem to bylo jjinak. Ten herec rzovázal se studiem smlouvu, protože šel hrát do seriálu The Cult, ale ten po roku nebou dvou skončil, tak se ddomluvil na nové smlouvě s TVD. Takže návrat jeho postavy byl prostě random, prostě se jim to hodili, potřebovali přilákat ty diváky, „co odpadli“. A co se týče Cami, nebyla to postava o kteér zamýšleli že ji odkourhnou… navíc, když už přežila 2 série, tak je prostě divné, že se pro to teď rozhodli, takže je jasné, že za tím něco bude. Rozpočet, neshody s herečkou, nebo opravdu potají plánují ji tam vrátit, jen kolem toho dělají haló, abychom jim taky někdy věřili. Kdo ví, asi ukážou další epizody. Davina přežije, to je jasné.

#30 Car #31 VampKošilka
6.5.2016 | 1:12:27
google147

Nevím jestli nakonec vrátí, ale je to jednoduché rozhodují diváci v Americe a podle nich CW udělala seznam, který musel Narducci (letos tomu velí on) splnit – Jacksona nemají rádi = zabít, oživit Kola a pořád si stěžují na Cami a Davinu = taky zabít. A protože narozdíl od jiných seriálů na CW, se nepodepisovaly smlouvy na 6 let, ale dělá se to vždycky po čase, tak Leah vlastně neměla na další sérii smlouvu – dá se říct, že vlastně toho padáka dostala, ale takhle nebude CW vypadat špatně.

#30 Car
6.5.2016 | 9:02:38
Car

#28 Brilliant: ano může to takhle být
#29 google147: tak jako s Davinou ok to bych pochopila, ale že si stěžuji na Cami? to jsem asi něco zaspala no .D mě právě přišlo, že na tu moc není :D já jí mám třeba radší než Hayley :D

#32 google147
6.5.2016 | 10:00:27
VampKošilka

#28 Brilliant: Já vím, že herec Alarica sám odešel, nicméně tvůrci to okomentovali tím, že tohle je Alaricův konec a tečka, protože fanoušci hromadně hysterčili. Pak Matt přišel se staženým ocasem, že nemá práci, tak se zase vrátil do děje.

CW si hodně kálí do vlastního hnízda. Nechci vidět, jak skončí Supergirl, pokud jí ze CBS přesunou na CW. Pokud si diváci budou stěžovat na Karu Zor-El, tak se nebudu divit, když jí odkrouhnou taky.

6.5.2016 | 10:18:06
google147

#30 Car: Proto zmiňuju čistě Americké diváky – všeobecné mají v současnosti Amíci hrozný vkus. Brát to podle zbytku světa, tak to vypadá dost jinak (ale holt sledovanost je sledovanost). A Hayley šla do háje ve chvíli, kdy tam někdo vymyslel tu svatbu s Jacksonem – od té doby je ta postava celkem na prd.

A třeba ten crossover si taky vynutila CW – Plecka ty seriály už propojovat nechtěla (proč asi TVD odskočily o 3 roky?). A v tom dosáhla malého vítězství, protože to nějak výrazně na sledovanosti nepřidalo.

A fanoušci chtěli Alarica spátky kvůli společným scénám s Damonem a jejich společné popíjení – a tyhle scény byly za ty 2 série asi 4.

#33 Car
6.5.2016 | 12:20:06
Car

#32 google147: souhlasím…tu svatbu trochu nedomysleli…mě Hayley v té první sérii nevadila ba naopak ale jak to začalo pletkami s Jacksonem tak to už bylo něco jiného.....

jo no ten crossover jsem taky moc nepobrala nedává to prostě smysl… no jasný :D tak tyhle scény zrovna vidět nemusím :D je vidět ten zvláštní vkus v jiné zemi :-)

6.5.2016 | 12:24:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama