Původní (The Originals)
94/100 - 361×

Původní(The Originals)

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Fotografie k epizodě Give 'Em Hell Kid

Fotografie k epizodě Give 'Em Hell Kid

Freya zjistí, že se na Mikaelsonovi řítí nový nebezpečný nepřítel z proroctví. Mezitím se Vincent s Kolem vydávají do světa Předků, aby město dostali zpod jejich vlivu.

13 0
10.5.2016

Foto: CW

  • The-Originals-3x21-2-5a5c3784a0ef3ccc0a100adaeb0790e6.jpg
  • The-Originals-3x21-1-67e86ed2ecbc0eb72bfec913e185000d.jpg
  • The-Originals-3x21-3-33df4c32c9716d298065b923f94de714.jpg
  • The-Originals-3x21-4-f960f2d6edc691e31873fbf0599352ed.jpg
  • The-Originals-3x21-5-31467aec9a3f8ea36370fdfc9e5828f8.jpg
  • The-Originals-3x21-6-8db62ae653289061b39324f1dbe40f21.jpg

Diskuze /17

Upírka007

Jé! Haley a Elijah spolu <3 <3 <3 <3 <3

11.5.2016 | 20:17:23
Michiko Karasu

Perfektní epizoda, nějaké chybky to mělo, ale ty se najdou vždycky. Ale moc se mi líbila reakce Elijah na to, co udělal Marcelovi, člověk by to nečekal, co to s ním udělá, problém je, že tady teď máme 2 strany a bohužel každá má pravdu, Elijah chrání svou rodinu jako lev, až dokonce bezcitně, Marcel se chce pomstít, ale hlavně potrestat Mikelsonovi za to, co udělali. Člověk jej nemůže vinit, kdo by to udělal jinak, že? Vše, co říkal Marcel na mostě byla pravda a proti té se nedá bránit. Já jenom doufám, že Marcel tuhle sérii přežije, některým se možná jeho postava nelíbí, ale já ho mám velice ráda. Ctí hodnoty, které jsou mi osobně blízké, především rodina. To se mi ostatně líbí i na Elijahovi. Uvidíme jak se to ještě vyvine, každopádně dnešní díl nezklamal. Vypadá to moc dobře. ;)

14.5.2016 | 18:16:38
Michiko Karasu

Ještě musím dopsat (štve mě, že se nedají tady komenty upravovat, grrr), že se mi taky moc líbilo, že to nebyla Elijahova smrt, co viděl, co ho přinutilo jednat, ale smrt Klause a zničená Hayley, to jej přinutilo udělat, co udělal a to bylo moc pěkné ;)

14.5.2016 | 18:19:12
Brilliant

Mě spíš přijde blbé, a psala jsem to i do epizody, že Elijah i Hayley měli dvě série plno blbých keců o loajalitě, bratření, morálce, tvářili se jak nejsvatější dvojka a pak pobíhají, vraždí jak na běžícím pásu, jiné řešení nevidí, ale to je v pořádku. Jasně že „měli dobrý důvod“, ale tím si člověk může obhájit kde co.. viz jak Hayley v 3×02 povraždila čarodějky. A pak pobíhala a poučovala. Jinak myslím a tuším,že zápporák pro 4. sérii je odhalen a bude to dobré. :)

#5 Karen90
14.5.2016 | 21:08:45
Karen90

#4 Brilliant: Já se musím trochu zastat Elijaha. On má hodně chyb a scénáristé jeho postavu zkazili jak mohli, ale z pokrytectví bych ho nevinila. On tou loajalitou myslel vždycky jen rodinu, hlavně Klause s Rebekou a teď i Hayley. A naopak vždycky prohlašoval, že je schopný pro ochranu rodiny jít přes mrtvoly. Vždycky si uvědomoval svou sobeckost, někdy ho to i trápilo, ale změnit se nechtěl. Arogantní byl vždycky, ale to i Klaus. Akorát, že se to teď trochu obrátilo, zatím co Klaus jde čím dál víc do sebe, tak Elijah to má naopak. :-)

#6 Michiko Karasu
14.5.2016 | 21:20:59
Michiko Karasu

#5 Karen90: Elijah je pokrytec, stejně jako ostatně celá Mikelsonovic rodina. O ostatních se to vědělo vždycky, Elijah se jen na poslední chvíli chytá. Skvělá ukázka pokrytectví, na kterou poukázal i Marcel, byl rozhovor na mostě, Elijah tvrdil, že je Marcel rodina, upozornil Marcela, že brzy překročí hranici a v podstatě ho upozorňoval, že je to akt agrese. Ale i když Elijah tvrdil, že Marcel je rodina, vždy ho jen využili, ale jak se jim to nehodilo, tak mu nepomohli. Oni tu hranici dávno překročili (teda Elijah a Freya, Klaus je pro změnu z obliga), ale nařkli z toho Marcela, teda alespoň Elijah to udělal. Tohle je pokrytecké. Elijah to bere tak, že pro svou rodinu, opravdovou rodinu půjde přes mrtvoly, i přes mrtvoly přátel. Ale on si sám své chyby a pokrytectví uvědomuje, proto reagoval jak reagoval. Jinak by si to ospravedlnil a v pohodě. Hold dává rodinu před všechny a všechno, i před sebe. Jeho akt a jednání chápeme všichni, ale stejně tak chápeme i Marcela, jelikož měl ve všem pravdu, i ohledně Luciena, hodně lidí na něj nadávalo, ale Mikelsonovi ho zničili, on chtěl pomstu za to všechno. Je to lidská přirozenost, člověk je mstivý tvor. To se mi na padouších v TO líbí, mají důvody, které člověk by alespoň měl chápat a nejsou to jen rozmary, jak to u některých TV show bývá ;) Jinak mi taky přijde, že Elijahu hnojí pěkně ti scénáristé.

#7 Karen90
14.5.2016 | 22:16:39
Karen90

#6 Michiko Karasu: Dobře, tak je Family pokrytecká vůči Marcelovi, ale pak nemá cenu vinit z toho jen Elijaha. Já jsem v tomhle ohledu na straně Marcela a souhlasím i s tím, že si za všechny problémy můžou Původní sami. Jak jsem psala, tohle je na seriálu to unikátní, že záporáci jsou tu hlavními „hrdiny“ a my jako diváci v podstatě fandíme zlounům, kolikrát proti těm ublíženým. Mikaelsonovi si svá monstra vytvářejí sami. Což je ale fajn, neznám moc podobných seriálů. Dokonce i takový Dexter vlastně pomáhal dobru, Rodinka pomáhá jen sama sobě. A i když se Elijah v Originals zkazil, pořád ho tu mám v nejlepších postavách i když čistě jen pro ty stylové badass scény, které mu pořád jdou. A mám ráda i Marcela, i když tam byl hodně dlouhou dobu jen na ozdobu, ale už mi do NOL tak nějak patří.:-)

#8 Michiko Karasu
15.5.2016 | 9:43:48
Michiko Karasu

#7 Karen90: Souhlasím, Elijah samotný se z toho vinit nedá, z posledních situací ano, teda i s Freyou, ale ve většině případů to byl Klaus, Elijah se jen teď více chytá :D Také se mi to na tom seriálu líbí, zloduši vlastně nejsou zloduši, jsou neotřelí a zajímaví ;) Já mám Elijahu pořád za nejoblíbenější postavu, ač se to možná nezdá, ale moc se mi nelíbí, co s ním poslední dobou scénáristé dělají. Nemyslím to, co udělal Marcelovi ani jeho rozhodnutí obětovat Davinu, to se od něj dalo čekat, ale často se chová tak, jak se to scénáristům hodí a často i mimo charakter, což je škoda :) Jenom doufám, že Marcela té schopnosti zbaví, ale nezabijí ho, byla by to škoda :(

#9 Karen90
15.5.2016 | 15:54:33
Karen90

#8 Michiko Karasu: Souhlas. :-) Jen doufám, že sérum a nově nabytá moc Marcela nezkazí.

15.5.2016 | 16:38:19
Brilliant

Tak jasně, žejsou všichni pokrytci (ty jo, my jsme ale banda, berem to hopem :D), ale některé postavy byly tak postavené, viz Klaus, i Rebekah (hlavně spíš v TVD, teď už ne) a chápala jsem Marcela, jako né sice kladného oproti The Family, ale s jinak postavenýma hodnotama (jakože je ten vůdce pro všechny). A Elijaha jako opak Klause, jasně že né nějakého svatouška, ale jako jeho lepší půlku.....tohoto se scénaristé drželi v první řadě. V druhé jak na běžícím pásu zrazoval Klause (což si myslím, že je jeho rodina, víc než Hayley), když Klaus dělal věci svým způsobem, ale záměr měli stejný. A pak už to s Elijahem (potažmo se scénaristy) dopadlo takhle. Já bych to chápala jako vývoj postavy. Ale ty srdceryvné scénky potom. Tak kruci když udělá všechno pro rodinu, tak toho nemá litovat. Já nevím, mě se to prostě celé nelíbilo. Můžete mě odsuzovat za to že jsem zaujatá, protože Elijaha nesnáším od první minuty (fanoušek záporáků :D co na to říct :D), ale nějak mi to tam celé nesedí. :D Já jako už nejsem ani fanoušek Klause, protože to stojí za ehm „za nic“ :D

#11 Karen90
15.5.2016 | 23:59:25
Karen90

#10 Brilliant: No, trošku zaujatá jsi, ale to asi my všichni tady. :-) Každej holt někoho preferuje a někoho ne.:-) Ono jde asi o úhel pohledu, já jsem si vždycky myslela, že je Elijah chladnokrevnější zabiják než Klaus, protože na rozdíl od něho si jde za svým skoro bez emocí. Rebeku jsem měla ráda už v TVD a vždycky pro mě byla ta nejhodnější z rodiny i když se někdy chovala jako ta zlá. Ale většinou k tomu měla i důvod. Kol je zas braný jako nezodpovědnej fracek, ale to taky není úplně pravda, je hodně schopný v kouzlech a s tím Silasem v TVD měl víc rozumu než ostatní. Máš pravdu, Elijah je teď celkem na pěst, ale lepší než když dělal vola Klausovi. Jinak chtít po Plecce a spol nějaký schopný scénář, to je čirá utopie.:-) Člověk to musí brát jako velké guilty pleasure, protože kvalitnějších seriálů jsou mraky. Já prostě žeru Klause, tak to beru všechno s nadhledem.:-) Stejně asi příští rok naplní kvótu dílů na syndikaci a pak tomu vzhledem k malé sledovanosti utnou tipec. I když u CW jeden nikdy neví.

#13 Michiko Karasu #14 Brilliant
16.5.2016 | 15:46:08
PotkanV

Ewhgg, no nechcem nic hovorit, ale… podla mna skratka nie je mozne aby niekto ozil ked mu vytrhli srdce, to je proste moc. Predsa len kliadba nekliadba, vsadim sa ze by ozil aj keby mu odtrhli hlavu, on by si ju potom nasadil a isiel by, ale aj tak predsa len TVD a TO su tym povestne ze tam ludia ozivaju a umieraju vpodstate vkuse. Len uz mi to prijde trochu ako taky extrem..

No a ked uz sme pri tej poslednej scene na moste, vsetko mi to prislo iba ako taka fraska, iba ich skusal, chcel vediet ci su ich reci pravda alebo iba pokrytecke kecy, samozrejme ukazali sa, ako vzdy. Jedine co v tej chvili mohli a museli urobit (vzhlado na vsetko co sa uz v serii stalo), mali jednoducho padnut na kolena a prosit o odpustenie, potom by sa vycistil vzduch, ale nie, jedine co ich napadne je trhat ludom srdcia. Vsetko co sa od teraz stane, padne na ich hlavy. Zda sa ze nikto z nich este nepocul o teorri predom vypovedaneho proroctva :-D xD

#13 Michiko Karasu
16.5.2016 | 18:25:02
Michiko Karasu

Pání, tolik nenávisti na netu vůči Elijahovi O_O To bych nečekala … Je fakt, že je občas na pěst, ale stále ho mám nejraději, i když nechápu ty lidi, Klaus blbnul v TVD a minimálně 2 série v TO, všichni ho milovali. Elijah poslední dobou udělá pár chladnokrevných rozhodnutích, které nejsou ale podložené jen šílenou paranoiou a lidi píšou věci: Už aby chcípl, může shnít, už ho zabijte apod. What the hell? :D Já ho mám pořád nejraději, líbí se mi jeho oddanost rodině, kterou upřednostňuje před vším a přede všemi, i před sebou. Ale je fakt, že poslední dobou je občas až příliš arogantní, taky mě to někdy štve, ale není každý den posvícení. ;)

#11 Karen90: Naprosto souhlasím, chtít u tohoto seriálu schopný scénář, velmi propracovaný, je moc. Ale znám seriály, kdy je to ještě horší a taky se na ně dívám (teda jen na jeden) a to čistě jenom z důvodu perfektní chemie dvou hlavních postav. Někdy jedna věc stačí, aby člověk tomu zůstal věrný. Mrzelo by mě, kdyby už TO skončil, nemyslím si, že by skončil příští rok, už jen z důvodu, že teď budou končit prý snad TVD, ale uvidíme.

#12 PotkanV: To máš jako u Původního, ten taky nezemře, jenom trvá déle, než se mu srdce obnoví, než kdyby mu například zlomili vaz. Kdyby mu utrhl hlavu, tak bych s tebou souhlasila :D Tam by ten dorost byl komplikovanější. Ale myslím, že už jak byl posílený sérem, tak by mu tu hlavu neutrhli nebo měl prostě štěstí, že se ho Elijah rozhodl zabít takhle, i když nepamatuji si, že by někdy někomu urval hlavu. Tady bych problém neviděla ;) Jinak je jasné, že je Marcel zkoušel, předtím měl pořád zábrany, že ho třeba opravdu berou jako rodinu, miloval je. Ale takhle si vyzkoušel (a měl pravdu – alespoň u Elijaha), že pro ně není součást rodiny. Elijah ale v tu chvíli neudělal chybu jednal na základě dostupných informací, instinktů a hlavně strachu ze ztráty svých milovaných, mohl to udělat chytřeji, to souhlasím, ale v tu chvíli pravděpodobně úplně jasně nepřemýšlel. Mnohem větší blbost bylo obětovat Davinu, měli to vědět lépe, že takhle možná Luciena porazí, ale roztrhnou rodinu vejpůl – Kol, Marcel, Vincent – spousta silných lidí ji milovalo. Ale zase v tomhle v tom nejel sám, první to byl nápad Frey, takže udělali chybu oba. Hold Family above all, ale někdy to schytá i ta rodina, jako třeba ten Kol, kterého to zlomilo :/

#15 Karen90
17.5.2016 | 6:12:00
Brilliant

#11 Karen90: :) a nevíš, kolik epizod je nutných pro syndikaci? :) protože si mysím, že určitě nebude 22 dílů, i Reign třeba od CW byl zkrácen na 18 dílů, ale to bylo kvůli syndikaci, myslím, ale šetření peněz :)

#15 Karen90
17.5.2016 | 13:03:07
Karen90

#14 Brilliant: :-) Většinou to bývá 88 dílů, není to přímo pravidlo, ale je to nejčastější. Asi taky hodně záleží na dohodě mezi prodávající a kupující tv. Já bych to viděla na zkrácenou řadu TVD a celých 22 TO, ale můžu se mýlit. :-)

#13 Michiko Karasu: Jo, já jsem taky schopná koukat na podprůměrný seriál jen proto, že je tam třeba bezva zamilovaný pár nebo oblíbený herec, takže chápu. Já vždycky říkám, že člověk má koukat na to, co ho činí šťastným, ať je to sebevětší blbinka. :-)

17.5.2016 | 15:37:45
Karen90

Hmm…tak to vypadá, že jsem se mýlila a nakonec je to přesně naopak. TVD celá série už od podzimu a TO zkrácená až v midseason. Asi nepotřebovali těch 88 dílů. Pro mě dost nelogické, ale já jsem zaujatá, mně TVD připadá o dost horší než TO. Je pravda, že TVD mělo většinou o desetinu větší raitingy, ale TO zase šlo až po nich v pozdnější dobu a to vždycky nějací diváci ubudou, zvlášť v pátek, když se jdou bavit. Každopádně, je škoda, že budeme muset čekat na TO až do příštího roku.

#17 mesendy
19.5.2016 | 19:16:46
mesendy

zapojim sa do debaty, diel som dopozerala az teraz lebo som mala chcipnuty notebook… cestne sa priznavam, ze TO pozeram hlavne kvoli Elijahovi, pacil sa mi uz odkedy bol v TVD, pre mna ma neskutocnu charizmu ;-) takze nech robi co robi, mne sa zrejme vzdy bude pacit :-)

#16 Karen90: tak to si ma vobec nepotesila, ze TO len skratena seria, mne sa pacia oveeeela viac nez TVD, ktore pozeram uz len zo zotrvacnosti, Damon a Stefan mi uz idu riadne na nervy, uz len chcem dopozerat ako to skonci, no TO ma stale bavi, vzdy sa tu nieco deje a postavy su ovela charizmatickejsie…

21.5.2016 | 23:01:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama