Původní (The Originals)
94/100 - 361×

Původní(The Originals)

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

GingerGin

#540 Car: Tak já stále doufám, že Haylijah nakonec skončí v páté sérii spolu. Ale skoro se mi začíná zamlouvat myšlenka, že by si Elijah teď našel někoho nového a Hayley by o něj musela tentokrát bojovat. Mimochodem, co to Plecka (nebo ta druhá, nevzpomenu si teď na jméno) řekla o důvodu, proč je rozdělili? Že kvůli feminismu? Někde jsem četla, že to takhle řekla :D :D A že taky řekla, že jejich vztah je „abusive“ a „toxic“ :D :D To jako vážně? Ze všech těch párů v TVD a TO zrovna Haylijah? :D :D

#542 Car
25.6.2017 | 20:30:20
Car

#541 GingerGin: no tak uz jsem se trochu rozepsala pod hodnoceni a pod dil :D tak ted jeste sem :D

ja jsem Haylijah kazdym coulem ale trochu se bojim ze po tom co to prevezme ta krava budu mit smulu, Steroline mi nevysla a bojim se ze to samy bude s Haylijah, tenhle dil, no od zacatku to k tomu vedlo a vedela jsem ze Freya to zazracne nespravi to proste ani neslo, nicmene jsem necekala ze pritele uplne neporazi pac ji porazili tak jakoze napul.. nechapu jak mohl mit Marcel tu moc a vymazat Elímu pamet tomu fakt nerozumim, to je neco jako Bonnie ktera celou dobu neumela prerusit kouzlo sElenou ale v poslednim dilem si nakonec vzpomela jak to dela ale okej :D jako chapu proc to El udelala ale ji mi ho lito, pac jako ano vypadal stastne ale i tak proste – Hayley, byla jsem rada ze si aspon rekli sve ,,miluji te'' to bylo pro me velmi dulezite :-) aspon takhle si to Hayley trochu u me vyzehlila, jsem spokojena za Rebeku a Marcela protoze ty k sobe patri proste neodmyslitelne to samy Kol a Davina v San Francsiscu, Kol si prosel nejakym vyvojem a uprime receno uz si ten happyend taky zaslouzi takze jsem nadsena za tyhle pary a byt to rikam nerada tak je uz v pate serii nechci videt a to jen kvuli zvracene Plecce ktera by v tom nadelala akorat paseku a zase by je rozdelila, takze ne… jsem spokojena jak to s nimi dopadlo… i kdyz je mi jasny ze Marcel jako hlavni postava bude, okej at si je, ale at proste rika neco ve smyslu ze je Becca na dovolene treba :D ale at Plecku ani nenapadne tyhle dva pary ohrozovat..... co se tyce nasich bratru, tak tam to bylo kouzelne, jak uz jsem tady nekde cetla tak ano ten jejich scena mi pripomela legenedarni Defan scenu u otevrenych dveri…bylo to hodne dobry jak mu tam Klaus hodil tu stodolarovku – ano opravdu si nevzpomel :-( no a Hayley… v MF… to je moje nocni mura :D ale jo jasny smeruje to k magicke skolce, ale i tak to nemusi znamenat vylozene pruser, par dilu v MF se odehravat klidne muze ale pak muzou prejit do NO… jako proc ne, nehlede na to ze bude dalsi pitomy skok ze jo, kdyz ma byt Hope pubertacka s nejakym svym boyfriendem…no… nevim teda :D bojim se ze to bude neco jako TVD No. 2 coz pod vedenim Plec asi i bude, co k tomu asi vic rict no :D spis se toho bojim nez co jineho :D , btw co PLL? :D nemuzu se dockat konce :D

#543 GingerGin
25.6.2017 | 21:13:56
GingerGin

#542 Car: Většina fanoušků Haylijah věří, že ti dva prostě budou spolu. A pro mě je dost velká naděje to jejich „miluju tě“ a ten způsob, jakým se políbili. A pak samozřejmě ta scéna, kdy se na sebe naposledy podívali, než musel zmizet. Ale známe Plecku, že jo…Tak si říkám, jestli Hayley vůbec ví, že má vymazané vzpomínky. A s tím Marcelem, že to dokázal…on mu Vincent trochu pomohl, ne? A navíc Elijah s tím souhlasil a otevřel mu svou mysl, tak to šlo. Asi by to dokázal i jiný Původní mu takhle ty vzpomínky vymazat (jako že by na to byl za těchto podmínek dost silný) ale nikdo momentálně nebyl už k dispozici :D :D Mně se to s Elijahem hodně líbilo. Jiná možnost pro něj ani nebyla…věřil, že už nikdy neuvidí nikoho z těch, ketré miluje, mno na jeho místě by tohle udělal každý…A ten Klausův úsměv na konci. Akorát se dost bojím, aby Plecka ještě nezkazila Elijaha, jako že by s vymazanými vzpomínkami byl něco ve stylu rozparovače. Spíš by teď měla ukázat, že Elijah, který nemá neustály strach o svou rodinu a nesnaží se neustále dělat něco pro její záchranu, je klidnější, bez nějakých red door a prostě se snaží žít tak, jako když byl ještě člověk (ona Tatia o něm tehdy řekla, že je „noble“ a ještě něco v tom smyslu, takže tohle nepřišlo až s upírstvím, ale bylo to v něm už od začátku…tak by to teď chtělo, aby se to v něm ještě víc projevilo a on si tak napravil reputaci :D :D :D ) Jinak s MF…já doufám, že v další sérii to tam bude max v prvním díle. Mimochodem, to je škola nebo školka? A co třeba střední? Půjde Hope na střední do MF (bože, aby se nám nechtěla nakonec i zúčastnit Miss Mystic Falls :D ). Já bych řekla, že ji nakonec něco stejně potáhne do NO. A docela ráda bych alespoň viděla, že když už bude puberťačka, tak z ní nebude Elena. Dokonce bych i brala, kdyby měla třeba lehké rozepře s Hayley (rozepře ve stylu matka-dcera) a začala se lehce vzpouzet tomu jejímu neustálému snažení držet ji ode všeho co nejdál (je to pro matku pochopitelné, ale bylo by fajn, kdyby prostě Hope chtěla dělat věci víc po svém a do všeho se víc vložit). Jen ten románek mi tam moc nesedí…Snad to nebude kopírování Stefana a Eleny (což by sedělo, že jo…ona je čarodějka/člověk a najednou se tam objeví nový pěkný upír :D ). Jo, opravdu se bojím. A řekla bych že možná Kola a Davinu už nechají, ale u Beccy a Marcela si tím nejsem zas tolik jistá :D

A PLL? To teď sleduju zase jen tak, aby se neřeklo. Takže spíš jsem většinu dílů neviděla než viděla :D Ono mi to připadalo, že stále se tam nic nevyřešilo. A Spoby? Jak mi to mohli udělat? To s tou jeho ženou…no prostě to zahráli tím nejhorším způsobem, že jsem si až říkala, bylo by lepší je už nedávat dohromady. Jako já jim na jednu stranu strašně fandím, jsou to moje poslední dvě oblíbené postavy…ale prostě mi to po tom všem už přijde divné… Tak jsem zvědavá, čím nás v tom finále ještě překvapí oni :D :D :D

#544 Car
25.6.2017 | 21:56:18
Car

#543 GingerGin: jo tak to uz mam za sebou…ja jsem verila sve Steroline a jak to dopadlo :-) i presto jak je Plecka vychvalovala a udajne milovala tak udelala co udelala… takze ja uz se drzim na uzde… jo bylo to krasny a jsem rada ze to tam zaznelo :-) jsou spolu krasni proste :-) no Hay to podle me nevi, na to asi nebyl moc cas nebo minimalne pro nas nebyl zaznamenan… ano pomohl ale i tak… nevim no proste mi to tak trochu pripomina v tomhle tvd… jo tak Klaus byl dokonalej proste :-) javim no El by to spatne nesl :-( no jasny ale zase si vezmi ze se to asi nebude natacet na 4–5 ruznych mistech ze jo… hned od prvniho dilu se zacne resit to, aby vsichni byli zase spolu… ne asi MF… doufam ze to bude max jeden dil a pak zase farawell… jinak to fakt nedam :D , no jako mela by to bejt skola tusim :D ne proste ne… ja mam MF zafixovany s jinymi postavami a tohle se mi silene znechuti takze doufam ze se to opravdu nebude odehravat v MF.. jansy no rozepre mezi nimi proc ne vid :D no jako uprime me ten romanek taky nesedi, ten skok o par let mi obecne zase nesedi :D docela to kopiruje predchozi radu taky se museli rozdelit a skok o nekolik let… je to otravny :D navic tohle by musel byt docela velky skok jako…no jasny Kolvine mozna daj pokoj, doufam ze Nathaniel bude mit projekt jinde :D a jasny u nich se toho bojim ale pokud Claire se nebude chtit vratit tak to bude v pohode … proste tam bude Marcel bez ni…

jo tak :D tak to si o nic neprisla no :D no jasny jako ja Spoby miluju ale tohle se mi taky nelibilo ceho je moc toho je moc no… asi tak nejak… jako znam hodne lidi co budou koukat uz ve 2 rano ale ja na to pecu hezky cekam na titule a nazdar:D a je mi to jedno \:D a chci aby byl A Caleb nekdo nekdo hlavni proste :D

#545 GingerGin
25.6.2017 | 22:36:03
GingerGin

#544 Car: On ten skok bych řekla, že bude cca 10 let :D Aby Hope měla 17 (zase jako Elena). Tak mi přijde, že možná Plecka bude chtít zpátky svoje TVD a dost to bude kopírovat :D A dost ráda bych viděla Hope mít poznámky ke vztahu Hayley a Elijaha…a aby byla na Elijahově straně a třeba párkrát Hayley vyčetla, že ho nechala jít :D Ale to chci už moc. Mi obecně vadilo, že jsem se žádné pořádné scény Hope a Elijaha nedočkali. Přece jenom jemu na ni dost záleželo, byl ten, díky komu se primárně vůbec narodila (už od prvního dílu, když ještě Klaus nechtěl o dítěti ani slyšet, dělal vše proto, aby bylo v pořádku). A když si vzpomenu na ty scény, když byla ještě miminko (třeba ten Vánoční díl a nebo jak ji drží, než ve druhé sérii přijela Hayley s Klausem…) Prostě ti dva měli mít taky nějakou rodinnou scénku. Alespoň mě tak potěšilo, když Hope řekla, že by mohla pomoct Freyi s kouzlem, aby mu bylo lépe (když tehdy umíral v 9. díle) a pak když mluvila s Kolem o tom, že Hayley miluje Elijaha :D

No mi teď fakt strašně moc chybí ten vztah, co Spoby měli celou tu dobu před tím skokem. A myslela jsem si, že to na začátku téhle části série napraví, ale oni to akorát jen zhoršili…prostě pro mě Spoby bude navždy to, co byli kdysi a tečka. Ono ostatní mě ani už nezajímají. Nemluvě o tom, že mi stále víc a víc vadí herecké výkony (kromě Troian…tu herečku zbožňuju).

#546 Car
25.6.2017 | 22:50:18
Car

#545 GingerGin: priserny ale chapu takto to dava smysl bohuzel no :D Plecka je zastydla pubertacka proste…uz me tim vazne sere :D no jako musim rict ze po deseti letech se toho mohlo stat docela dost no… a uplne si neumim preddstavit po deseti letech stale stejneho Ricka – pokud by tam taky hral by't mensi roli :D ale jo no rejpnout by si mohla… ne asi Elijahovi muze podekovat :D jedine souhlasim heled :D ale i tak se bojim toho skoku prece jen deset let je fakt dost :D

jo to me teda taky… pak tam nandali Caleba ke Spencer a bylo, Tobymu pridali snoubenku no nevim… no asi tak nejak … jako asi budou endgame ale jakym stylem ze… me prave taky ne… Haleb se mi totalne zhnusil a hlavne ta postava Hanny a Caleba… presne tak :D tak to mame uplne stejne no, ty herecky vykony jsou hrozny az na Troian ta byla od zacatku do konce fakt uzasna :-) ale nabidky ma zatim jenom Lucy coz nechapu :D od rijna bude na CW v serialu Dynasty a jeste dostala nejakou komiksovku nechapu :D

#547 GingerGin
25.6.2017 | 23:05:56
GingerGin

#546 Car: tak těch 10 let…já doufám, že tam Hayley nebude mít nový románek (max. nějaký úlet, aby nežila jako v klášteře :D Ale jinak by mohla být taková ta matka, co žije jen pro dceru a tajně stále přitom myslí na Elijaha :D :D ) Ale u Elijaha si říkám, že ten celibát asi držet nebude :D A dost bych mu to přála :D No celkově, deset let je dost, tak asi i dost lidí tam bude muset „zestárnout“. Ještě že máme ty upíry :D :D :D

Jo, tak Hanna mě teď vytáčí snad ještě víc než Emily ( i po herecké stránce). Ono Lucy byla jakž takž známá i před PLL, takže ta má nabídky jako první. O tom, že hraje v Dynasty, nevím, ale viděla jsem trailer na nějaký nový seriál, kde hraje přímo hlavní roli. Mimochodem, když už je řeč o Lucy Hale, tak mi strašně vzhledově připomíná Phoebe. Akorát až Lucy je víc panenka…Schválně si srovnej jejich fotky :D :D No a Troian je fakt super herečka (strašně se mi líbila její hostující role v Suits, to ji fakt sedlo…). A myslím, že ona teď má nový film, kde hraje i Tom Felton (myslím, že to je film a ne seriál). Jako asi z ní přímo filmová hvězda nebude, to se seriálvým hvězdám podařilo jen málokdy, ale myslím, že bude brána jako opravdu kvalitní herečka pro seriály :)

#548 Car
25.6.2017 | 23:15:06
Car

#547 GingerGin: no asi tak nejak to si taky dycky rikam a je to moje prani, ale to je jak u Car nemyslim si ze bude navzdy zit sama ze jo :D ale jo no asi to takhle bude, bude to asi podobne jako tech 5 let bez nej :D no nebude, uz jen proto ze ma vsechno vymazane tak nema duvod se drzet dal ze jo, to snad i nekdo nekde psal ze nebude drzet :D no prave jako si jen vezmi Freya bude vypadat furt stejne? jako z tech lidi mame teda jen Keelin a Freyu a pak teda Ricka pokud mu daji nejakou mini roli… achjo, ale to je asi to nejmensi co me zatim trapi no :D

no me uz taky no, je to smutny driv jedna z mych nej postav a ted ji nemuzu vystat :D no asi tak :D jo tak to ani nevim no :D ale je to tasi mozny no :D jo a neni to nahodou ono? jinak Dynasty me docela zajima, bude tam hrat i ta sirena Nathalie nebo jak se jmenuje ta z tvd :D hihi to je pravda :D jsou typove stejny :D jo Troian je supr prala bych ji nejakou super roli :-) no tak Tom Felton ted byl asi dva mesice v Praze :D jsem pekne nasrana ze jsem ho tady nevidela :D heled tak to si vygooglim jestli hraje s nim tak to je docela pecicka ale :D no tjn i kdyz Nina se o to pokousi :D no me srdce patri Candice :D

#549 Car
26.6.2017 | 0:21:08
Car

#548 Car: pockej tak s tim Tomem hraje Naomi Watts (tu miluju :D) , jo ale mas pravdu Troian bude hrat ve filmu ,,Pouto'' a tam hraje Tom taky :D

26.6.2017 | 0:22:57
GingerGin

No ještě k tomu, co se řešilo u toho jednoho článku…v TVD ten happyend dostaly přesně ty dvě postavy, které si ho zrovna moc nezasloužily. I když jsem měla Damona opravdu hodně ráda, tak prostě to měl „odnést“ on. A Elena…Mno prostě si myslím, že se za tu dobu pro ni obětovalo tolik lidí, že by bylo naopak pěkné, kdyby to končilo tak, že naopak ona by se nějak vzdala svého šťastného konce, aby ho měli ostatní. Ale k tomu by museli směřovat už víc dílů. Mno, raději už ten konec neřešit :D :D

Akorát se fakt bojím, že Plecka bude chtít i u TO pokračovat v tradici toho tragického závěru. Takže jen čekám, kdo to odnese.

A mimochodem, teď mě tak napadlo, že by bylo fajn, kdyby teen Hope byla trochu potvora. Jakože ne nějak zlá nebo tak…Ale spíš taková ta seběvědomá královna školy, co všechno zařídí aby to bylo podle ní a hraje podle sebe. Ono Hayley i Klaus takoví svým způsobem byli. A raději bych viděla Hope-potvoru, než Hope-soucitnou a milou…Nějak by mi to k ní i víc sedělo a rozhodně by to bylo zajímavější :)

#551 Car
26.6.2017 | 1:25:20
Car

#550 GingerGin: no ja ho mela rada hlavne v tech prvnich seriich pak uz moc ne pac pak se choval jak hnup a ne opravdu si to nezaslouzil ale kdyz uz jo tak meli dat happyned oboum bratrum… no a hlavne by k tomu museli smerovat tvurci kteri Elenku zboznovali nejvic na svete ze jo… hele myslim si ze konec TVD me nikdy neprestane srat .D

a Plecka a TO to je proste moje nocni mura… to je vubec nejhorsi vec ktera se mohla stat…

to urcite no :D aby to nebyla nejaka Bonnie nebo Elena :D to by byla nuda :D uvidime na to je casu dost diky bohu mozna |:D

#552 GingerGin
26.6.2017 | 21:11:09
GingerGin

#551 Car: Ono ještě bych tam tu Plecku přežila, kdyby neodešel Narducci. Přijde mi, že on to tak nějak držel dál do zbytečných milostných trojúhelníků a teen milostných zápletek. Díky němu TO bylo tak nějak dospělejší a temnější než TO. Ale už jen to ohlášení, že Hope bude mít nějakou romanci, mi napovídá, že s tím je teď konec :/ Tak snad to ještě nezkomplikuje ostatním párům jako je Kolvina a Marcel s Rebekou :/ A taky snad nějak napraví Haylijah a vykašle se na ty svoje agrumenty s feministkami (ne, tohle její prohlášení stále nepochopím :D ). Prostě tenhle seriál by měl být o rodině a ne o zbytečných milostných komplikacích…

#553 Car
26.6.2017 | 21:29:56
Car

#552 GingerGin: no asi tak to jsem si taky rikala, to by mozna jeste slo ale tkahle do jde do loje proste automaticky… presne tak a ted to ztrati vsechno to kouzlo ktere to melo doposud je to fakt smutny.. no prave, to proste sedi na Plecku presne… no jak rikam tyhle dva tam uz jen pro dobro paru nechci videt, je to smutny ale radsi ne… no jako pevne v to doufam ze Haylijah bude proste endgame kdyz uz nebyla Steroline (tu svatbu na pet minut nepocitam fakt) tak aspon tohle :D ne asi… I totally agree :D

#554 GingerGin
26.6.2017 | 22:59:38
GingerGin

#553 Car: Ty jo, já stále víc a víc lituju, že nějaké pokračování ještě bude :D Protože takhle jsem si fakt mohla představovat, že za pár let Hope začne žít svůj život a Hayley odjede za Elijahem a znovu se do sebe zamilují a budou si tam žít svoje „happily ever after“ :D Ono teda ty jejich poslední scény dost nahrávají tomu, že mezi nimi není konec…ale já prostě nevěřím, že i tak to s nimi bude jednoduché. A jestli by mi udělali s nimi to, co nakonec se Steroline? Tak to fakt ne :D On tenhle konec byl fakt v tomhle ohledu skvělý. Každý si už sám může domýšlet, jak to s jejich oblíbenou postavou nakonec dopadlo. Upřímně řečeno se divím, že Daniel ještě na další sérii kývl (teda pokud je to pravda) potom,co s Elijahem tuhle řadu prováděli :D . Stále si myslím, že ze Saving Hope odešel mimo jiné i proto, že s té jeho postavě ve třetí sérii pak začali dost házet klacky pod nohy a evidentně ho tam měli jen jako toho třetího, který měl lehce zkomplikovat milostnou zápletku hlavního páru…

#555 Car
26.6.2017 | 23:52:53
Car

#554 GingerGin: vid:D tak to jsme dve :D to je docela spatny :D presne tak takhle bych si to taky presne predstavovala lae ne twl… :D a jeste horis with Plec… no jasne ze jo jako podle me uplny konec to nebude a normalne spolu budou zalezi ale jak to Plecka zakonci mezui nimi ze i… no ja se obavam ze ona je toho klidne mozna ona je opravdu nicitel vseho dobreho… ne asi… stejne jako jsem se divila ze Paul a Candice mohli dopustit to co se stalo se Steroline po tech vsech rozhovrorech kdy ten vztah porad vychvalovali.. je to smutny no :D jasny no taky se tomu docela divim

27.6.2017 | 20:34:22
Nikypiky92

Vy jste se rozjeli! K PLL se vyjadrim pozdeji jsem u 14dilu posledni serie. Ale parada, ze i to sledujete!

K TO: dil se mi libil. Ano poplakala jsem si. Popravde doufam, ze si Elijah nekoho najde aby Hayley videla (pokud si na nej vubec vzpomene), zeneni jedina na svete. Strasne me stvala posledni dily a vubec si ho nezaslouzi. Ja Elenu mela rada nahodou :D takze by mi hodna Hope v puberte nevadila. Ale byla bych radeji taky, kdyby mela svoji hlavu a mamince obcas neco vytkla. Nee ja nemusi taky Klaroline vztah a snad ani nebude. Marcel a Beca me zahrali u srdce. Vyhrkla mi u jejich sceny slza s usmevem na tvari. :) Kolvina fajn.. Nijak je neprozivam. Nemusim Kola a ani nijak extra Davinu. Alarick je fesak a snad se ho obcas jeste dockame. Nevadili by mi ani ti jeho dvojcatka jako best kamosky Hope. Chjooo to si zase pockame

#557 GingerGin #558 Car
27.6.2017 | 23:13:55
GingerGin

#556 Nikypiky92: Tak já bych se ani nedivila, kdyby tam dvojčátka nějakou roli ještě sehrála (přece jenom magie Gemini covenu by se v boji proti Prázdnotně určitě hodila). Jako já neříkám, aby Hope byla zlá. Ale spíš by to chtělo tu teen holku se svou hlavou, co rozhodně nepřipomíná Mary Sue a je spíš taková rázná a možná trošičku potvora (což ale opravdu nemusí nutně znamenat, že je zlá). Ono, typ Eleny…Mno její rodiče jsou Hayley a Klaus. A i když se oba snažili ve čtvrté sérii vypadat jako ti hodní, tak si přiznejme…přece jenom to zase takový svatoušci nebyli. Už od začátku, kdy se oba objevili v TVD (Klaus ve druhé sérii a Hayley ve čtvrté) si šli tvrdě za svým. A jo, Elijah, o kterého tentokrát Hayley musí bojovat, to by bylo fajn vidět. Konečně nějaká změna od ohraného tématu kdy dva chlapi bojují o nějakou holku :D

27.6.2017 | 23:50:42
Car

#556 Nikypiky92: no vid :D ono jako PLL ja cekam na ty dnesni titulky :D uz se tam urcite rozjela vasniva diskuse :D bude mi trvat urcite sto let nez to tam vse projedu :D

no ja jsem brecela taky :D Elího je mi lito a Hayley se proste chovala divne no… jako ted ma smulu docela… no Elena jak pora omýlám do 3 serie dobry .D od doby co byla upir nesnesitelna :D , jo jsem rada ze je tu dalsi odpurce Klarolin prece jen nas par je :D no ja doufam ze Beccu a Marcela nechaji uz byt uz si to docela zaslouzi :D no jako to cekani ted bude umorny, ale fakt ze to bude mit ted na ,,starosti'' Plecka tomu moc nepridava teda :D

28.6.2017 | 17:55:18
Michaela S. S.

Ahojte, rada by som len vyjadrila svoj názor na ukončenie 4. série TO… Nemôzem povedať, že by som bola sklamaná…práve naopak páčilo sa mi vyvrcholenie, no musím priznať,že ma skutočne pichlo pri srdci, keď som videla ako sa museli všetci rozdeliť. Tiež patrím k fanúšikom Haylijah, dosť som bola nerada Hayleynou reakciou, sama si predsa priznala,že E. stále miluje aj napriek jeho temnej stránke. Podľa mňa sa mu mala vyznať a povedať mu ako to ona pociťuje (hlavne kôli jej zmiešaným pocitom a vplyvu na Hope)… Úbohý E. to zasa zle pochopil a stal sa z neho opäť martýr, ktorý si dáva za vinu aj to čo nemusí… Ale aspoň im dali peknú scénu, kde si povedali ‚Milujem ťa‘ , to ma aspoň trochu uchlácholilo :)…To, že si dal vymazať pamäť ma totálne odrovnalo. Opäť ma to nechalo v rozbúrených úvahách ako preboha teraz bude z H. :/, tak ale bolo to pochopitelné vzhľadom k tomu, že by trpel ich odlúčením(hlavne ak vezmeme do úvahy jeho samotrýzniace myšlienky),ale predsa ani jeden z nich sa neubráni bolesti z olúčenia… Čo sa týka Beccy a Kola to bolo pekné a ich ukončenie sa mi veľmi páčilo… Avšak dosť som zostala zaskočená ako rýchlo vybavili Klausa. Netvrdím, že tá scéna s Elijahom nebola dojímavá a klamala by som ak by som povedala,že sa mi nepáčila… Ale mohli tam tvorcovia vložiť ešte jednu scénu, kde by sme sa dozvedeli kam smerovala jeho cesta… Čo sa týka Hayley v MF tak to bol pekný príslub k dejovej línii,na ktorú tak dlho čakám ako obrovský fanúšik KLAROLINE, takže v duchu ticho jasám a dúfam, že to nie je len planá nádej… Veľmi ma mrzí,že je aj veľa odporcov Klaroline,ale tak koľko ľudí toľko chutí… Hádam to Plec celé nepokazí s tým 10-ročným skokom a jej nápadom nájsť Hope nejakého priateľa, nie som moc nadšená takýmto vývojom deja, ale tak čo už… musíme len dúfať, že neznemožní celé zakončenie super seriálu… :D ;)

#560 Car
3.7.2017 | 14:30:51
Car

#559 Michaela S. S.: no pokud jsi videla TVD tak mas srovnani, Plec opravdu neni moc dobra producentka a spis si vetsina lidi mysli ze to pokazi :-) a ja se pod tento nazor muzu podepsat :-)

#561 Michaela S. S.
3.7.2017 | 19:28:36


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama