The Last of Us
88/100 - 128×

The Last of Us

Rozvedený a svobodný otec Joel, jenž je pašerákem s temnou a tragickou minulostí, má za úkol propašovat 14letou dívku jménem Ellie přes postapokalyptické Spojené státy. Oba se snaží přežít v dystopickém světě, který byl zpustošen vypuknutím smrtící choroby, která mění lidi na vražedné příšery.

USA | 2023 | Pauza
vysílání
2 sezóny | HBO | 50 minut
VOD
Max
žánr
Akční, Dobrodružný, Hororový
hrají
Ashley Johnson (Anna), Nick Offerman (Bill), Scott Shepherd (David), Murray Bartlett (Frank), Bella Ramsey (Ellie Williams), Lamar Johnson (Henry Burrell), Troy Baker (James), Pedro Pascal (Joel Miller), Melanie Lynskey (Kathleen Coghlan), Rutina Wesley (Maria Miller), Merle Dandridge (Marlene), Jeffrey Pierce (Perry), Storm Reid (Riley Abel), Keivonn Woodard (Sam Burrell), Nico Parker (Sarah Miller)

Titulky k finálové epizodě Look for the Light

Titulky k finálové epizodě Look for the Light

Titulky k devátému dílu s názvem Look for the Light jsou od stanice HBO Max hotové. Titulky můžete stahovat v profilu epizody. Po zhlédnutí nezapomeňte díl ohodnotit. Hezky se bavte a uvidíme se u druhé řady.

17 0
13.3.2023

Zdroj: HBO

Diskuze /31

PecaCZE

Joel zničí „poslední“ šanci lidstva na záchranu a u toho zabije skupinu lidí kteří se to snaží uskutečnit a stejně je Abby ta špatná :D Joel je pěknej zmrd a při sledování jsem si říkal že dostane co si zaslouží :) Jak jsem dříve říkal, pro přežití v apokalypse musíte dělat těžký rozhodnutí a né vždy se zachovat správně, ale tohle je přes čáru ne. Stejně by mě zajímalo jak by to bylo proveditelný v „zombie“ apokalypse zachránit lidstvo pomocí vakcíny, když už je svět v takovýmhle stavu. Co dělat ? Píchat si vakcíny proti kousnutí ? Střílet šipky na zombie asi těžko, zpět už je v takovým stavu nikdo nevrátí. Prostě všechno strašně těžko proveditelný. Nejjednodušší způsob je ten bez vakcíny. A to zbraně a základny a kousek po kousku vybojovat zpět půdu.

Nebude Joel v novým filmu o Terminátorovi ? :D Bylo trochu moc.

13.3.2023 | 19:38:14
4391

Já jsem Joela docela chápal. Nechce ztratit i druhou „dceru“, to je jasné. Ale kromě toho? Tenhle svět už je stejně v takovejch sračkách, že nějakej lék ztrácí smysl. To je dost pesimistický pohled, já vím. Ale k čemu mi je se nenakazit, když mě ty houbičky stejně za živa roztrhaj? Přínos by ten lék beze sporu měl, ale lidstvo by to v téhle fázi už stejně nespasilo (kdoví jestli by to lidstvo naopak nedorazilo. O lék by se asi vedly pořádně krvavé války mezi jednotlivýma frakcema).

Ale pro mě nemá smysl diskutovat, jestli se Joel zachoval správně. Je to jen o úhlu pohledu (pokud mě kousne houbička a já to náhodou přežiju, tak lékem taky nepohrdnu, že jo…).

#3 PecaCZE
13.3.2023 | 20:13:05
PecaCZE

#2 4391: To já ho taky chápu, že má svůj důvod. Ale to nevyvrací že jeho rozhodnutí je sobecký a je zmrd či jak to chcete nazvat.

13.3.2023 | 20:26:01
4391

@PecaCZE Jo, to nepopírám. ALE pro Joela jsou zase zmrdi Světlonoši, tak je vodkrouhnul. Prostě jak říkám, úhel pohledu.

#8 Jack1947 #9 PecaCZE
13.3.2023 | 20:51:01
Jack1947

Já jsem při sledování tohohle seriálu četl proč Joel je Antihrdina a hlavní záporák a ono to dává smysl jinak bylo to jak jsem předpovídal 10 minut slabé akce, skutečně zklamání co ve hře byla filmová akce s spousty zastřelených vojáků tady taková stýlth" přestřelka…

Joel byl ve hře hlavní zmrd ale tam narozdíl od seriálu podělali s tím doktorem… měl být černoch z pořátku bůhví jestli plánovali vůbec druhej díl tehdy…

V tom článku jsem četl že vůbec mu nešlo o dceru bylo to jen sobectví aby nebyl sám, protože Eliie rád neměl od začátku, jen mu šlo o vlastní zájmy. Oproti seriálu prý už dříve zabíjel lidi pro peníze a zbraně.

13.3.2023 | 20:51:09
Lostland

Libilo se mi ze tvurci na konci ukazaly badass Joela, daleko vic nez ve hre. Nikdy nebyl kladas a tak se snazi fanousky serialu pripravit na veci budouci aby to davalo vetsi smysl a aspon nekdo pochopil proc se stalo co se stalo.. kdyby ten pribeh vzali uplne naruby a zacaly pribehem Abby, nikdo by Joelovi neprisel na jmeno. Je to proste o uhlu pohledu

#7 Jack1947
13.3.2023 | 20:51:41
Jack1947

#6 Lostland: „Daleko více ve hře“? ale no ták vždyt k dyž už tam došli oba měli několik zážezů na půažbě Joel ještě z minulosti! tady v podstatě jen zabíjel lidi aby se neřeklo… -.- ten doktor ve hře se aspon pokusil skaplelem Joela poranit tady jen řekl že vám ji nenecháme… doporučuji si přehrát Ytb konec první hry a porovnat tady zabikl pomalu jak v nějakjé plížicí hře pár "vojáků ve hře jich bylo několik tuctů… ale dali tam žirafy takže cajk naopak ve hře jste neveděli co bude, tady nelogiřnosti Marlene měla nějaké super generační schopnosti ? jak se tam dostala by mohli pokračovat pomalu na celou knihu :D

#10 PecaCZE #11 Lostland
13.3.2023 | 20:59:26
Jack1947

#4 4391: Já když jsem nakonci slyšel to lhaní o světlonoších ( nejmenovali se ve hře světlušky) vůbec mi nedošlo že myslí ty vojáky/doktory ale že řikáto jak nějakou pohádku respkt závěr.

Je to dost szubjektivní kdo byl a nebyl hajzl ale když si vezme že ve hře zabil minimálně několik desítek nepřátel a ne každý byl vinný, navíc se vykašlal na bratra některé věci hned nedojdou, ono to tak ve hře ani nevypadalo konekonců tam to má být pojato jako putování amerikou za potenciálním lékem https://gamerant.com/…rue-villain/

13.3.2023 | 21:03:12
PecaCZE

#4 4391: Joel si to podle mě uvědomuje, ale je mu to jedno :) Však se přiznal že zabíjel všekoho s naznačením i na lidi kteří si to tak úplně nezasoužili.

13.3.2023 | 21:49:47
PecaCZE

#7 Jack1947: Ty tak strašně blbě kecáš že se s tebou ani nebudu pouštět do nějaký debaty a ty mi teď řekni proč teda reaguju :D

#13 Jack1947
13.3.2023 | 21:56:24
Lostland

#7 Jack1947: Nešlo o to kolik zabil lidí, nikoho by nebavilo koukat jako na gameplay že Joel půl hodiny vybíjí celou nemocnici. šlo o to jak se u toho tvářil a že zabil i vzdávajícího se člověka. Hra a serial jsou dvě rozdílné platformy. Tvůrci to zakončení zvláli na jedničku a jsem rád že Joela vykreslili takového jaký je. Je to sobec který si hájí své zájmy, ztratil dceru, pokusil se o sebevraždu, 20 let pro nikoho nežil a když mu svitla naděje že by Ellie mohla vyplnit díru v jeho životě po ztrátě dcery tak neváhal jít přes mrtvoly. Ano člověk může jeho počínání pochopit ale vzhledem k dalšímu příběhu to prostě tvůrci udělaii skvěle, že ho neidealizovali..

#15 Jack1947
13.3.2023 | 22:19:53
4391

Ten lék by stejně pomohl jen pár lidem. Spoustu lidí by si ho odmítlo vzít, protože by věřili konspiracím že je to zabije, nebo že z nich udělá clickery. Jiní by naopak udělali vše pro to, aby lék získali a šli by přes mrtvoly. Světlonoši by asi taky nedávali lék každému na potkání, ale vybírali by si toho kdo má zájem a u koho se jim to vyplatí. Joela si taky neidealizuju. Jenom v té nemocnici zabil spoustu lidí jen proto, že mu stáli v cestě, i nevinných a vzdávajících se, ale lidstvo tím do záhuby neposlal. Ale jo, kladná postava to není, ale (a to se budu znovu opakovat), z jistého úhlu pohledu se chová vlastně normálně. Pokud je to záporák, tak za mě je velmi dobře napsaný.

#14 Jack1947 #16 Jack1947
14.3.2023 | 4:20:06
Jack1947

#10 PecaCZE: Vždyt já nerozporuji, jen mě to hned nenapadlo po dohrání hry při bližším průzkumu, je Joel Antihrdina ale to je více postav ve hrách nebo filmech.

14.3.2023 | 7:12:41
Jack1947

#12 4391: Poslal, to že TLOU2 se tím až na jeden detail nezabývá neznamená že nebyla šance a Joel svým sobeckým jednáním, i když pochopitelným ji celou pohřbil. Nicméně po konci první hry by člověk fakt nabyl dojmu že po tomhle už lidstvo nemá žádnou naději.

#19 4391
14.3.2023 | 7:15:14
Jack1947

#11 Lostland: Mohli to udělat lépe kdejakej akční film má nekonečné množství vojáků lidí na zabití… to že je zabíjel i když už byly bez zbraně bylo kvůli hře… kde to bylo samozřejmně drsnější a brutálnější(do­rážení postřelených nebo sledovat jak tam vykrváceli), jediná scéna co byla dost podobná té ze hry s Marlene jinak souhlas vykreslilo ho to správně dle hry… jen škoda že až bude ta druhá tak ho nečeká hezký konec… snad tam nebude tolik zbytečných postav! ale ta stejně nebude dříve než 24–25.

14.3.2023 | 7:19:38
Jack1947

#12 4391: Záporák není správné slovo spíše antihrdina jako Punisher, Deaddpool a jiní, to neznamená že nemůže jednat blbě. AT už má pohnutky jakékoli. ale jo koncem i když zrychlenžm to vytáhli…

Last of us season2 by mohlo sloužit jako předěl mezidobí co se dělo než došlo na Joelovu smrt… páč ve hře to není takže by to působilo zajímavě třeba i světlonoši jak se popasovali s tím atp… tady by nikdo nic nenamítal naopak sledoval by to hodně z nadšením.

14.3.2023 | 7:24:24
Lostland

Jsem fakt zvědavej jaky styl vyprávění zvolí tvůrci, příběh TLOU 2 se dá uchopit z více úhlů. Mohl by začít Příběhem Abby, aby to pro diváky nebyl takový šok, nebo zvrat bude hned v první epizodě a poté bude minulost formou flashbacků, takže Joel se může průběžně objevovat celou dobu serialu.

14.3.2023 | 7:45:32
percival2

Podle mne to skončilo dobře. Rozpitvali by ji, a? Co kdyby se od té její houby všichni nakazili? Nebo by to jen, jako obvykle, neúčinkovalo? Já Joela chápu. Jen bude mít problémy, až to Ellie zjistí… Ale o čem by pak byly další řady, když má hra jen dva díly, že? :-D

#19 4391
14.3.2023 | 8:02:56
4391

#14 Jack1947: Kdyby ten lék fungoval a kdyby Světlonoši nastolili nějakou totalitu, kde by to lidem vnutili násilím, tak by to asi pomoct mohlo. Ale to by se Světlonošům nepovedlo bez brutálního krveprolití (a to i ve vlastních řadách, však se proti totalitě vymezovali). Vždyť to známe z reálu… spoustu lidí by radši chlastali savo, než aby se nechali léčit nějakou takzvanou „narychlo spíchnutou šmakuládou“, navíc od teroristických Světlonošů (savo přece zabíjí plíseň, a co je plíseň? Plíseň je přece houba, tak proč by nezabíjelo savo i Cordyceps, když je to taky houba, he? Nalej mi kalíšek).

#18 percival2: Je to dost sporné téma a nečekám že se na tom shodne většina, ale za mě je tenhle konec taky lepší.

#20 Zilwicky
14.3.2023 | 8:44:18
Zilwicky

Nechápem tých tvorcov fakt.. tam kde sa mali držať predlohy robia zmeny jak hovado (3 diel) a tam kde by sa nejaké zmeny pýtali tam sa rozhodnú ísť viac menej presne podla hry – a tak sme dostali terminátora Joela.
Celkovo mám pocit ze Neil Druckmann (týpek zodpovedný za hry) niekde medzi prvou a druhou hrou proste začal Joela nenávidieť :D a to sa pretavilo aj do tohto seriálu. Nepýtajte sa ma prečo, mám len taký pocit.

Čo sa týka finále: realisticky by sa nikto v jeho situácii nezachoval inak, neviem o čom tu točíte :D

#19 4391: Pointa hry a seriálu nie je ani tak o tom či by liek naozaj pomohol ale o tom či by si dobrovoľne obetoval svoju „dcéru“ pre niečo čo možno pomôže. Joel nie je dobrák, fireflies nie sú dobráci. Vo výsledku záleží od uhlu pohľadu. To ukázali docela dobre, len to tempo seriálu proste pokrivkávalo a to dosť.

#21 4391
14.3.2023 | 9:36:59
4391

#20 Zilwicky: S pointou souhlasím :) Jen mě ten konec inspiroval k té úvaze, co by asi bylo dál, kdyby jí Joel nedokázal zachránit.

#22 Zilwicky
14.3.2023 | 9:41:52
Zilwicky

#21 4391: Chápem, a súhlasím s tvojimi úvahami. To všetko ale samozrejme za predpokladu že by sa im to vôbec podarilo, čo nie je nikde vytesané do kameňa :)

14.3.2023 | 10:14:49
Einar Einarson

jak seriál začal, tak i skončil… zbytečně extrémně vyhajpovaný velký nic, který se dalo shlídnout… ale za měsíc zapomenu o čem to jako mělo být.

#24 Zilwicky
14.3.2023 | 10:38:00
Zilwicky

#23 Einar Einarson: Asi tak bohužiaľ. Ono ked si človek odmyslí to pozlátko okolo (kulisy a celkové zasadenie seriálu) tak toho moc neostane. Po tých prvých dvoch dieloch som čakal ovela viac, HBO sklamalo :/

14.3.2023 | 10:59:34
PecaCZE

A co tohle… Díky úspěchu a hodnocení seriálu se ostatní filmy/seriály podle hry zamyslí a začnou točit podobný projekty. Zkrátka se začnou víc snažit a budou věrnější předlohy.

#26 Zilwicky
14.3.2023 | 11:19:23
Zilwicky

#25 PecaCZE: No jo, snívať môžeme vždy :)

14.3.2023 | 11:59:12
Camaris

Jednoduše řečeno. Seriál se hře nevyrovnal ani omylem a hodnocení u jednotlivých epizod, padalo pokaždé, když přišli s něčím novým.

14.3.2023 | 13:30:22
wishmasterX

Já vlastně nějak nepochopil, v čem by měl být Joel antihrdina ?! Vy by jste nebojovali zuby nehty za člověka, na kterém Vám záleží, pokud by jste na to měli „koule“ ? Nejsilnější moment nejen celé epizody, je ten, když se Ellie zeptá, jestli čas zahojí staré rány ? A to co odpoví Joel, aniž by dořekl celou větu …

#29 Jack1947
14.3.2023 | 20:40:52
Jack1947

#28 wishmasterX: Právě proto píšu že ve hře byl daleko drsnější, a více nelidstější, ale chápu že by to tady asi nefungovalo ale o to víc zamrzí jeho zbytečně krutá smrt… která asi bude hned na začátku druhé řady podobně blbá :(

#30 wishmasterX
15.3.2023 | 5:11:07
wishmasterX

#29 Jack1947: „Based on“ provedení seriálu by mi přišlo celkově logičtější, než kopírovat hru, protože snad v každé hře hrajete především sám za sebe, tedy za jednu postavu a tohle převést do seriálu / filmu prostě nefunguje … A co už vůbec nechápu ty pacienty, co si přehrávají gameplay a porovnávají se seriálem …

#31 Jack1947
22.3.2023 | 0:01:57
Jack1947

#30 wishmasterX: Měli to spíše udělat tak aby to teda mělo vlastní příběh… nebo oni si všechno zajímavé štosovali na druhou řadu- třetí řadu?? to si ani nemyslím… Jak řikám natočené zle to nebylo ale ýdná sláva taky ne putování vskutku o ničem, když to porovnám se hrou :D tak v podstatě vše zajímavé jako klikrs se vyplo a bylo to takový pak už objevitelský mod.

27.3.2023 | 8:24:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Druhá série

Thumbnail Play icon

Nepřehlédněte

Novinky z uplynulých dní. Co všechno víme o natáčení druhé série?

Novinky z uplynulých dní. Co všechno víme o natáčení druhé série?

Za poslední měsíc se toho u seriálu The Last of Us stalo až příliš. Se začátkem natáčení v Britské Kolumbii vypluly na povrch informace o castingu, které nešlo udržet na uzdě. Kdo byl obsazen do roli Abby a uvídíme znovu Billa s Frankem?

Reklama

Hry

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny herců

Momentka

Momentka

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama