Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.
Clarke je bisexuálka, potvrzuje producent seriálu Jason Rothenberg
Ve čtrnácté epizodě s názvem Bodyguard of Lies jsme mohli vidět scénu, která řadu fanoušků šokovala a rozhořčila. Ano, mluvíme o polibku Clarke a Lexy. Po odvysílání epizody se především na Twitteru rozpoutala bouřlivá diskuze o tom, jak to vlastně je s orientací Clarke. Producent seriálu The 100 má jasno. Více uvnitř článku.
V minulosti Clarke měla poměr s Finnem, který ale v osmé epizodě druhé série zemřel. V minulé epizodě se Lexa rozhodla projevit city ke Clarke. Došlo mezi nimi k polibku, který však vzápětí Clarke ukončila se slovy „Nejsem připravená… s někým být.“ Jaká je budoucnost vztahů Clarke? Budou v seriálu další takové scény?
Clarke's a bisexual character. #The100 has straight, gay, & bi characters. But „alive“/„dead“ are the only labels people care about. #The100
— Jason Rothenberg (@JRothenbergTV) February 26, 2015
Postava Clarke je bisexuální. The 100 má heterosexuály, gaye i bisexuály. Ale jediné co lidi zajímá je, zda je postava živá nebo mrtvá.
Co vy na tento polibek říkáte? Jak se k tomu stavíte? Podělte se s námi o váš názor v diskuzi.
Zdroj: CW
Aktualizace postav
Reklama
Novinky
Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět
Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.
Nejlepší epizody - S07
Sezóna 7
Nejoblíbenější postavy
Fotografie
Nejlepší epizody
Narozeniny herců
-
Ricky Whittle
23.11.1981 | 23.11.2024 -
Nadia Hilker
1.12.1988 | 1.12.2024 -
Bob Morley
20.12.1984 | 20.12.2024 -
Jessica Harmon
27.12.1985 | 27.12.2024 -
Rekha Sharma
1.1.1970 | 1.1.2025
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /83
až si začnou lízat koberce tak to možná začnu sledovat hned druhej den :D
Další skvělá věc na The 100. Začíná se u mě drát na první místa.
nelíbilo se mi to… podle mě je daleko lepší Bellarke…
#6 xomadNo potěš… nic proti bisexuálům, ale dívat se na něco takového nemusím… :D
Stale lepšie ako TWD
#9 Jemily#3 kanana: jj souhlasím
Však nahoďte anketu Bellarke vs Clexa a uvidíme, čo má viac fanúšikov :)
#8 wee_n#7 tigy: Já myslim, že to je zbytečný :D Je to takový, že tohle asi bude věčnej spor :D
#5 Scenárista s veľkým S: True story :D
Dokud na scénu nepřišla Lexa tak jsem nechtěla Clarke s nikým… takže jsem ráda, že tvůrci otevřeli tyhle vrátka. #commanderprincess (ノ˘ヮ˘)ノ *:゚✧
hehee
Sem pro aby byla Clarke s Lexou než aby byla s Bellamy. :-)
A hnedka je Clarke o dost víc sexy, ale na Lexu samozřejmě nemá :)
Ja nie som proti Lexe ani Bellamymu :D Ale začína sa viac podobať na Lexu, takže k sebe budú pasovať :D
#18 LCEMuž několik epizod byla znát ta chemie mezi nimi.. a mně osobně by se jako pár líbily, ale něco mi říká, že to tak scénáristé nechtějí..
Hehe Bellamy má už dávno novou známost zavřenou v kleci :-)
mě je to upřímně úplně jedno, jestli je někdo homo, hetero nebo bi … serial je paradni a tohle me nijak neovlivni .. at je to v serialu nebo v zivote :) jen nechapu to vase spojovani jmen :D me to prijde stupidni ..
#14 Kixxon: taky mám takové tušení, že Lexa a Clarke nebudou spolu :-\
Spojování jmen je klasika pro fanoušky kpopu :-D
Nemám s tím problém, líbilo se mi to :D ale jsem pro, aby došlo k Bellark.
Lexa a Clarke je super :) hlavně aby byla Lexa i v 3 serii :D
Kto s kým bude alebo nie záleží na tom kto vo finále umrie… Neverím tomu, že z boja výjdu všetci bez úhony… Takže sa necháme prekvapiť, uvidíme čo si pre nás scénaristi vymysleli… ;-)
Vzhledem k tomu, že je text, kde si to rozdávají Clarke a Bellamy..
#24 wee_n#23 Natsu: Tím textem ale určitě myslíš knížku ne..? ;)
Dám to do spoileru, protože je to taková blbost, že by byla sranda kdyby se to vyplnilo :D Co takhle Lexa s Bellamym :) (když pomineme, že Lexa má zájem o Clarke ikdyž mohla by to bejt zajímavá trojka xD)
#27 Hyde #28 wee_nTak ze začátku sem byl taky fanda Bellamy + Clarke, ale poslední dobou začínám Clarke nesnášet.
#25 komja: Teď sem to chtěl napsat :-)
#25 komja: Ne! :D Když ne Bellamy s Clarke tak jedině Bellamy s Murphym! :D
Ta holka z klece bude určitě ta ztracená přítelkyně Lexy. A až jí osvobodí, tak to teprve bude masakr: Lexa + Clarke, Bellamy + Clarke, Bellamy + holka z klece, Lexa + holka z klece :D Aby z toho nevznikla Esmeralda :-)
#33 wee_nLexa mi trochu pripomina Amitu z Far Cry 4…
Nj amíci se z toho můžou…
Nevím teda, ale já nic z pojmů jako „chemie“ nebo „emoce“ s Lexou spojit nedokážu .. zatím jsem na ní nic takového neviděla, mimo scény kdy se do ní obula Clarke, že se se s smrtí té holky a nějakého borca nesmířila. Zatím je studená jak psí čumák. Co spíš nějak nepobírám, je to věčné vyjádření producentů, že žádný „Bellarke“ se neděje a podobný kydy, ale tak proboha, proč pořád ty věčné narážky? Pokud takhle vypadá to jejich – že je mezi nimi nic a o nic se nesnaží – tak bych chtěla vidět to, jak se o něco pokoušejí, ale mám pocit, že lepší chemii už to mít mezi nimi nemůže :D
Co se týče nového vývoje postavy Lexy, do toho jejich pecka polibku mně její postava nevadila. Tím spíš jsem zvědavá, co s ní tvůrci zamýšlejí, protože je fakt, že může být i kvůli tomu mezi prvníma postavama na odstřel .. mimo jiné proto, že po její smrti by bylo docela reálné, že by se dostala do vedení všech Clarke – nebo naopak, až si poradí s Mt. Weather a nebude v dohledu žádný okamžitý nepřítel, může to být právě impuls k tomu, aby se zase grounders a sky people postavili proti sobě. Skýtá to nepřeberné množství možností! :D
Stále však platí, že pokud do konce série neuvidím aspoň jednu pořádnou Bell + Clarke scénu, tak budu ječet! :D To je přesně to, co této sérii chybí. Ač je to drobnost, právě toto tomu schází k dokonalosti.
#29 Menec: Ta „ztracená“ přítelkyně Lexy se jmenuje Costia :) Holka v kleci na Mt. Weather se jmenuje tuším Echo :)
#51 doomhammer #61 MenecJá si myslím že spojovat Bellamyho a Clarke je to největší klišé a předvídatelné navíc už ne tak zajímavé.Naopak Clarke a Lexa by byla zajímavější dvojka,zajimavejší pro seriál a hlavně ty dvě se k sobě hodí mnohem víc než Bellamy s Clarke.Hlavně máji mezi sebou určitou chemii už od doby kdy se ty dvě poprvé setkaly.Pevně doufám že Lexa přežije finále a bude i ve třetí sérii.Polibek mezi Clexou byl ten nejlepší za celý seriál.I když jen fakt doufám že nebudou ty vztahy tak pitvat a budou pokračovat spíš se zaměřovat na to přežití a celkové napětí než řešit nějaké romance.Zatím to drží stranou a to je dobře.
#35 hali13#34 mastrx: Souhlas.podle mě Clarke a Bellamy vlastně od začátku seriálu ani neměli jediný náznak nějakého vztahu samozřejmě jim na sobě záleží ale jak píšeš bylo by to trochu klišé rivalové na začátku milenci na konci. Zato vztah Lexa a Clarke tam to od začátku jiskří a líbí se mi jak se celkově ten vztah mezi nimi vyvíjí. Někdo může říct že Lexa ovlivňuje Clarke a dělá z ní horšího člověka podle mě tomu ale tak není ona z Clarke dělá vůdkyni a ti občas musí dělat těžká a náročná rozhodnutí která se nemusí líbit všem,stačí se podívat na Jahu co všechno musel udělat aby zachránil svoje lidi.Teď už se jen těším na poslední dva díly naprosto úžasné 2.série. :-)
Mám takový dotaz, pořád přemýšlím, kdo je v seriálu gay a nemůžu na to přijít :D Víte?
#39 reketrebn #49 OraSerial The 100 miluju a doufam,ze Clarke bude s nekym. Takze mi je jedno jestbo Clexalo to bude Bellarke nebo Clexa. Spis jsem pro Clexa.
Jako je tu spousta purytánů koukám ale na tuhle scénu jsem se tesil snad uz 3 díly proste mi jsem tusil ze se to stane :) a byla to moc pekná scéna moc se mi libila :) #like
#42 Klarísek#3#36 Minui: Lexa :D ale chtělo by to i nějaký chlapce, ať to máme vyrovnaný :D
#40 Minui#39 reketrebn: právě Lexu vím, ale přemýšlela jsem nad chlapem nějakým no :D
Podle mne je to super tenhle serial ma koule a neboji se udelat neco co lidi necekaj
#38 flejmendr: souhlasím :)
Takže by mohli de facto věnovat jeden díl,kde holky budou nahé a pomazlovat se :-P :D
Na polibek mezi Clarke a Lexou sem čekal tak dlouho, a konečně to vyšlo. Scénáristům palec nahoru, homofobům všechny palce dolů…
#46 mastrxAno Clarke s Lexou to jiskří od samého začátku, všimla jsem si toho hned. A víc se mi líbí duo Clarke a Lexa než Bellarke. Doufám, že Lexa nezemře a bude hrát svou fantastickou roli i ve 3tí serii :)
Souhlasím v dnešní době dávají gaye,lesbičky do téměř každého druhého seriálu Arrow,TWD,The Originals,PLL,Chicago Fire atd tak nevím proč je tu takový povyk,navíc když ty náznaky tam byly vidět už od začátku tak není co řešit.Když k tomu došlo taky jsem si v duchu řekl konečně bylo už na čase.Ne že jsem chtěl vidět dvě libající ženské ale že to mezi nima bylo tak okaté že si to o to říkalo samo.#44 S4ntaMu3rte:
To nám tedy měli říct hned na začátku , protože když je Clarke bisexuální, tak to mění celý příběh a začíná to být guláš. Clarke se třeba víc zajímá o Oktavii než o Bella . taky s Raven nebo Indrou se může dát dohromady…Jestli to Rothenberg myslí vážně ,tak už se z té homo korektnosti asi zbláznil.
#50 kananaNáznaky že Lexa vidí v Clarke něco víc než jen spojenkyni tam byly. ;) A podle mě se jim ta scéna povedla a doufám že v bitvě žádná nepřijde k uhoně ;) :)
#36 Minui: Všude možně na netu se spekuluje, že by to mohl být Monty, ale tvůrci zatím nic nepotvrdili… Třeba se ještě něčeho dočkáme. :)
#47 inesines: s Indrou :D
#33 wee_n: Okrem toho tá Lexina baba nieje stratená ale mrtvá, Lexa spomínala že ju jeden nepriateľský kmeň rozrezal na kúsky.
#52 wee_n #61 Menec#51 doomhammer: Vím, že je mrtvá, proto jsem taky dala ztracená do uvozovek ;) A jenom jsem reagovala na Menec, který psal, že to bude ona ;)
Je to sice trapný, ale furt je to podle mě od tý 2. série jeden z nejlepších současnejch seriálů. Řekl bych že hodně šlape na paty TWD.
#67 heikinTen bozk medzi Clark a Lexou mi pripomenul jednu scénu zo seriálu Sanctuary, kedy sa v závere epizódy pobozkala Helen Magnus s jednou z oslobodených rukojemníčiek. Tiež to bolo podobným štýlom natočené
nevím koho to rozhořčilo a pohoršílo… mě to třeba nevadilo
Hlavně z toho nedělejte další telenovelu. Nemálo seriálů díky tomu ztratila na kvalitě.
No eště teplouše a končim i stymto serošem
Scéna mezi Clarke a Lexou se tvůrcům povedla, udělali to hezky napínavé mezi nima :-) . Na jejich polibek sem čekala už dřív. A nemyslím si a doufám v to že by Clarke nějak Lexu chtěla využít a pak zradit nebo naopak. Moc dobře se ty dvě doplňujou Clarke mírní Lexu v tom aby každého nezabíjela a Lexa zase pomáhá Clarke stín že i když něco cítí tak to musí potlačit v důležitém rozhodnutí. :-)
Upřímně jsem fanda Bellarke, všichni říkají jak tam mezi nimi není nic vidět, ale ono je… Prostě jsem normální holka a fandím více Bell je prostě můj oblíbenec! Pusťte se do mě jak chcete! A pak tu mám další věc. Všiml si někdo jak je to všechno podobné Avataru? Nedávno jsem ho viděla znova a došlo mi to. Např. Na zem přijdou lidé z nebes, jeden z nich se snaží udržet mír, dva cizinci se zamilují (octavia a Lincoln) teď co byloo dřív? A kde kdo vzal inspiraci? Avatar nebo The 100?
#73 Melothies*Ballarke
#33 wee_n: #51 doomhammer: ale nezmiňovala se náhodou o dvou lidech? Nevím, některé detaily jsem zapomněl, ale jak se Clarke v posledním díle obula do Lexy, tak myslím taky říkala 2 jména…
#65 OraOsobně je mi jedno co lidi dělají se svým sexuálním životem ale sere mě když mi to cpou do seriálu neřeknu v TWD kde je gay postraní postava která pravděpodobně brzo umře ale tady hlavní postava a bisexuálka která se jednu dobu líbá s Finnem a potom s pravdě podobně s lesbou?:D Noták to je už trochu moc ^^
LostArrow: ano mluvila o te bejvalce Lexy a o tom Gustosovi. To byl ten co ho probodla, když otrávil tu sklenici a hodil to na Raven :)
Pardon, to byla reakce na uživatele Menec :)
#61 Menec: To by jako všechny postavy co nejsou hetero měly být vedlejší a radši hned umřít, aby náhodou za dobu svého působení nestihly nenarušit úžasnou hetero elitu každého seriálu? :D No tak to potěš teda, to jsou názory…
#70 LostArrow #82 Flyman91Ježíš to je prokletý tady asi…jsme si to prohodily :D Reakce je samozřejmě na uživatele LostArrow.
#53 pidalin: Ze slape na paty TWD?Zrovnavas tento velmi vydareny serial s nekonecnou teenage love story,ktora sa toci okolo toho,ze hlavna hrdinka sa najprv 100 epizod vesa na jedneho brata a dalsich 100 epizod na druheho brata,skoda,ze nemaju esta tretieho brata aby bolo na co pozerat dalsich 100 epizod.
#69 Ela223Clarke má sexapelu na rozdávání,bylo to příjemné zpestření
Tak mňa prekvapili, ja som iskry nevidela lietať, ale nemám nič proti :D no neviem si predstaviť, že by v takomto svete mohol ešte niekto riešiť vzťahy :)
#71 heikin#67 heikin: Inak, TWD je The Walking dead :)
#65 Ora: Neříkám že by měli hned umřít ale spíš aby mi to tam tolik necpali :D Jednou dobře no je to ve více seriálech ale nepotřebuji vidět obvzlášť né ve 100 jak se tam oblizuje Clark s každou holkou a klukama :D Prostě tím chci říct že doufám že se to nebude objevovat v každém díle ^^
#69 Ela223: Sorry moja chyba
#72 Ela223#71 heikin: Pohoda ;) inak s definíciou Upírskych denníkov súhlasím :D
#59 cokooko: Přesně tak, souhlasím .. i když nemusím spojování jmen, byla jsem od začátku Bellarke, jsem a nejspíš budu až do smrti :D
Jinak, nic proti myšlence, ale to nikoho z vás netrklo, že je nanejvýš divné a nepřirozené, že se tu Clarke oblizuje s osobou, která nechala zabít Finna? Tedy údajně osobu, kterou Clarke opravdu milovala? (záměrně dávám údajně, protože to tak zpětně fakt nevypadá ..) Nevím, jestli to tvůrci opoměli, nebo je to záměr či snad hloupý vtip? :D Jako nevím, co si o tom mám myslet .. A hlavně, nemuseli bi udělat zrovna z Clarke, když se kolem ní točí celej svět .. je tu mnohem víc ženských postav, ke kterým by to nejspíš sedělo líp.
#74 Ora#73 Melothies: Lexa za smrt Finna nemůže. Za smrt Finna může Finn, kterej pozabíjel 18 lidí ..bez jedinýho dobrýho důvodu. Tohle je to poslední co by Clarke Lexe vyčítala. A co se týče truchlení po Finnovi, tak si bych ti ráda připoměla, že Clarke si to nerozdala s Lexou na stole… na rozdíl od někoho. :D
#80 MelothiesJa som tiež od začiatku za Bellarke.. Hold asi čakám márne.. :-)
Já jse za pár Clarke a Lexa, nevadí mi homo ani biseuxuálové. A navíc, díky tomuhle to nebude tak tabu :) Jsem moc ráda za to, že v tam supro seriálu to vidím a hned u hlavní postavy.. No doufám, že Lexa neumře :) Navíc s Bellamym by to to nebylo ono po tomhle, pro mě je zatím jediná osoba pro Clarke Lexa tou pravou. :)
Clarke + Lexa by mi asi nevadilo, ale moc to neřeším, protože si myslím, že Lexa bohužel na konci sérky umře. Někdo to odnést musí.
Clarke s Lexou jsou pěkný pár :) .. Lexa má prostě úžasný charakter, když ji ovlivňuje Clarke.. akorát tak jak píše fincik, taky si myslím, že Lexa v poslední epizodě umře :( Což je podle mě velká škoda, klidně bych ji vyměnila za někoho, kdo tam hraje už od první série :D Totálně jsem si ji oblíbila :) .. No uvidíme :)
Čekala sem snad všechno co se může stát mezi Clarke a Lexou, ale totátlně sem nečekala zradu od Lexi ke Clarke :-( sem z toho víc zklamaná než kdyby Lexa umřela :-(
#74 Ora: Zajímavej názor, ale technicky za jeho smrt může právě Lexa. Kde kdo pozabíjel 1 – x stovek lidí a zabil je snad někdo? Namátkově můžeme zmínit Murphyho, Bellamyho, Jahu .. seznam je dlouhý. Tím chci říci, že to, že někdo někoho zabije přece automaticky neznamená, že musí zemřít :D Btw. svádět to na důvody, že Jaha vyhodil hromadu lidí kvůli kvůli kyslíku s Bellamyho přičiněním, který myslel jen na sebe .. každý má pro jakékoliv zabití své vlastní důvody. Své důvody měl i Finn. Ale kdo trval na tom, že musí zemřít? V prvné řadě Lexa, v další groundři, jakožto podmínka jejich spojenectví. Takže si myslím, že to rozhodně není bezpředmětné a nechápu, že to vůbec nikdo neřešil.
#81 Mija#80 Melothies: Spíše bych řekla, že jeho smrt chtěli hlavně grounders.. Lexa by se beztak i slitovala, ale i sám Lincoln říkal, že kdyby to udělala, tak by ji svrhli a zabili, protože by ji měli za slabou velitelku.. Pokud jsem se teda dívala pozorně :)
#65 Ora: nejlepe hned při prvnim zaběru kulka mezy oči
Mně to potěšilo. Že 100 let po katastrofě, kdy nikdo neví, jslti přežije do druhého dne a každý řeší, jak zachovat druh, si velitelky místo rodění dětí užívají nezávislou svobodnou lásku. Ale Clarke jí asi pěkně nasrala. To bude průser.