The 100
90/100 - 819×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Diskuze: Obecná diskuze

Offak

#538 tigy: Clark měla určitě dobré rozhodnutí, pokud jsi postrehla, tak synáček bývalého prezidenta prohlásil '' teď, když je Clark a velitelka mrvá, se klany rozpadnou a budou se zase mezi sebou zabíjet ''. Pokud jsi se dívala na trailer k dalšímu dílu, tak tam uz bylo ukázané, že v hoře Jasper a spol zabíjejí '' lidi s hor '', a velitelka po boku s Clark vyburcovala ve vybombardovaném Tonc armádu zemsťanů skrze útok na horu.

#544 Menec
12.2.2015 | 21:31:17
Offak

Jinak super díl, nejhorší je čekání celý týden, neboť vždycky v den co vyjde další díl si najdu hned titulky, zkouknu to a musim cekat poctive celej tyden. U ostatních serialu vydrzim treba 2 dny nez udela primo edna titulky, ale tady u tohoto serialu to vydržet nejde. Díl od dílu lepší, ne jak TWD, které je pomalu naopak, díl od dílu horší… Ale každý hoví svému typu seriálů, toto je čistě muj nazor :-)

#543 papaya
12.2.2015 | 21:35:13
papaya

#542 Offak: naprosto souhlasim :-) řekla bych že by měli deníky nějak důstojně ukončit a věnovat se novým projektům, třeba víc peněz pro The 100 by se šiklo, ta gorila byla fakt hrozná

12.2.2015 | 22:26:08
Menec

#541 Offak: Já si naopak myslím, že tady Clarke už hodně ty hranice přestřelila. Až se to dozví Bellamy, že ta raketa vybouchla, Octavia byla v tý vesnici (to už sice ví) a že ani nevěděla, že na ně ta raketa letí, vznikne mezi Bellamym a Clarke obrovská propast. Mohli jakkoliv nenápadně evakuovat vesnici po skupinách („vy běžte na lov“, „vy běžte na průzkum“ nebo prostě táhnout na horu, jako že začíná útok), ale tohle už je moc. Prostě je tam nechala napospas raketě a odešla… Navíc ničeho nedosáhla – v hoře už stejně vědí, že tam mají zrádce a „skypeople“ jsou na svobodě a probojovávají se k povrchu. Tady se nemžu zastávat Clarke…

#545 Ne-On #548 Lumicko #550 Offak
13.2.2015 | 9:19:25
Ne-On

#544 Menec: důležité je, že lidi z hory neví, že má Bellamy spojení s venkem

#546 Menec
13.2.2015 | 10:39:12
Menec

#545 Ne-On: No jo, jenže teď, když našel svoje lidi a ti dostali se ven, tak stačí, když pustí z klecí Groundery a jatka můžou začít. Však to byl jejich původní plán ne? Dostat někoho dovnitř, aby prostě osvobodil jak Skypeople's, tak Groundery. Ty se pak postarají o zbytek. Podle mě má Bellamy s pomocí Mayi vše, co potřebuje, aby převzal kontolu nad horou.

#547 Ne-On
13.2.2015 | 11:28:51
Ne-On

#546 Menec: ale to Clarke nemohla vědět, že jsou volní, vysílačka je v Camp Jaha, ne v té vesnici. A furt potřebujou vypnout Acid fog, navíc na pátém patře nemaj asi zbraně, a protože nechtěj zabít děti, tak tobude ještě trvdý boj. Co mě zarazilo, tak to, že předtím ta doktorka nechávala dárce žít, aby mohli dřeń darovat i dál, a teď je začali zabíjet, jestli to měli rozpočítané nebo jen tak z rozmaru. Aspoň že je po ní.

#549 Menec #550 Offak
13.2.2015 | 12:21:24
Lumicko

#544 Menec: Uplne suhlas ze to Clarke prestrelila… Mohli evakuovat uplne viditelne aj tak by sa tym nic nezmenilo… Proste nestalo to za tie vsetky zivoty… ALebo aspon sa pokusit najst toho spottera…

13.2.2015 | 15:11:27
Menec

#547 Ne-On: Jasný, ale jak píše Lumicko, prostě to ale za všechny ty životy nestálo. Clarke nevěděla skoro nic, co se tam v Mount Weather děje. Nevěděla ani, jestli ho už nechytili. A nechat zabít desítky, ne-li stovky (nevík kolik jich tam mohlo být) lidí jen z důvodu „snad tam ten Bellamy vydrží v utajení ještě o chviličku déle“, je podle mě hodně špatný rozhodnutí. Mezi nima měla i několik svých lidí (třeba se ani nepokusila vyhledat Octavii, a to věděla, že tam někde je). To si myslím já :-)

Pokud jde o tu doktorku, tak taky přesně nevím, proč předtím nechávala dárce žít a teď najednou ne, já jsem jen rád, že už je ta psychopatka mrtvá. Stejně za to všechno může určitě hlavně ona :-)

13.2.2015 | 15:50:32
Offak

#544 Menec: Každý má svůj názor, ale záleží i hodně na tom, jak se kdo na tento díl podívá, ty třeba vidíš tu ztrátu na životech a chladnokrevnost Clark, a já zase vidím hned 2 obrovské výhody toho, že to udělali tak, jak udělali. Za 1) v Tondc byli vůdci vsech 12 klanů včetně velitelky a Clark, nyní si Cag myslí, že jsou všichni mrtví a že se klany mezi sebou zase začnou zabíjet, ovšem velitelka a Clark přežila ( o čem Cag neví ) a nyní mají k dispozici armádu všech 12 klanů. 2) v hoře mají špeha, Bellamyho. Ten kontaminoval 5 patro, tim uveznění Skypeople získali zbraně a moment překvapení. Bellamy uz musi osvobodit Groundery a vypnout jedovatou mlhu. To jsou mé dva důvody.

Když jsi psal, že po skupinkách evakuovat, Clark vůbec nevedela, kolik maji casu a upríme, nejdulezitejsi je vzdycky dostat do bezpecí tu nejdulezitejsí osobu, nebo osoby. Kdyby to i tak riskli a chteli je po skupinkach evakuovat, tak by si určite ten špeh všiml toho, že se neco děje, nahlasil by to Cagovi a zrušili by odpal te rakety, a tim padem by nezabili vůdce těch klanu, takze by byli stále ve střehu. Ten si mysli, že mohou polevit, nebo olespon si to doufam ze si to mysli. O tom spehovi, že by ho mohli najit, si uz uvedomila bohuzel pozde.. Co mi ale prijde divne, tak v prvni serii Grounderi objevili vzdycky kazdeho at byl sebelip schovany, a ten toho speha ne…

#547 Ne-On: Prvně to tak s tou kostní dření delali, ze je nechali regenerovat a nezabijeli je, pak si ale Cag s doktorkou uvedomili, ze by to trvalo hrozne dlouho, to odebirani kostni drene bez zabijeni, tak zkusili přemluvit ted jiz byvaleho prezidenta, coz se jim nepovedlo, a tak je zacali zabijet za jeho zady. Pak ho vlastne svrhli kdyz na to prisel, a od te doby co je uveznenej je zacali zabijet.

13.2.2015 | 16:04:43
Offak

Takhle je sice zabijijou, ale je to tim zase dostane mnohem rychleji napovrch bez skafandru, To předtim mohli odebrat te drene jen velmi malo, jako kdyz jde clovek dneska dren darovat, moc ji nevezmou, boli to jak cert, ikdyz ji berou jen trochu. A kdyby to meli delat po takvoych troskach, tak by se vsichni na povrch dostali az kdo vi za jak dlouho, takhle je zabijou, vezmou jim velke mnozstvi drene, a budou moct za par mesicu na povrch..

13.2.2015 | 16:08:47
vacicak

vsak v te vesnici skoro nikdo nebyl, pouze vudci klanu a jejich straze, vojaci zustali ve svych vesnicich. tim ze je nechali strategicky umrit se dostali do vyhodne pozice, ovsem do doby nez se to nekdo dozvi :-)

14.2.2015 | 9:32:29
wee_n

https://www.youtube.com/watch?… Budu ráda když kouknete, popř. ohodnotíte a necháte komentář :)

#554 Ora
15.2.2015 | 17:54:40
Ora

#553 wee_n: Video povedené, ale Clexa verze to u mě vyhrává… https://www.youtube.com/watch?… :)

#555 wee_n
15.2.2015 | 22:32:09
wee_n

#554 Ora: Jeee no vidis to me nenapadlo :D

#556 Ora
15.2.2015 | 23:13:22
Ora

#555 wee_n: Ale sedí to opravdu pěkně… jak na Bellarke tak na Clexu :)

15.2.2015 | 23:29:17
sylek1

Jelikož dnešní epizodu S02E13 ještě drtivá většina neviděla, bude to jen jeden malý spoiler… Přehlédl jsem něco? Jak se mohl snajpr pohybovat bez masky? Zatím jim to umožnilo vyjít ven jen na určitou dobu, ale tohle? Co mi uniklo? :-D

#558 Offak
19.2.2015 | 12:53:34
Offak

#557 sylek1: Pamatujes si ještě na 12 díl? V něm totiž Cage uz v sobe mel tu kostni dřen skypeople, a chodil po povrchu. Pak to dali aji tomu jak chtel zastrelit Clark, jak ho Cage nasel kousek od bunkru a jak mu doplnil ten kyslík, tak to mohl byt on, protože ji chteli zabit sniperkou. Ale dil jsem jště nevidel, takze pouze hypotéza :-)

#560 sylek1 #561 sylek1
19.2.2015 | 16:02:36
Menec

Tak musím říct, že 100 se (stejně jako Banshee) díl od dílu obrovsky zlepšuje a momentálně jsou pro mě tyto dva seriály úplně best :-) Scéna Abby vs. Kane, jak se tam baví o Clarke, byla úžasná, málem mi vehnala slzu od oka (nakonec mi slza ukápla, ale to mi jen něco spadlo do oka).

Po minulém díle jsem byl jeden z odpůrců toho, co Clarke provedla (utajení střely), scéna Abby x Kane mi však připomněla, z jakých poměrů pochází a kde to vlastně vyrůstala, takže jsem dostal ke Clarke trochu pochopení. Stále nesouhlasím, ale chápu :-)

19.2.2015 | 17:28:37
sylek1

#558 Offak: Budu se na to muset podívat znovu, abych pořádně porovnal obličeje, ale to asi nebyl ten samý, co ho Clarke poslala se vzkazem a Cage ho našel kousek od vchodu. Jasně, Cage říkal, že to „dokázali“, ale nikde další důkaz, že to je už trvalé. Spíš mi to připadalo, že díky rapidnímu přísunu kostní dřeně vydrží na povrchu mnohem déle, než předtím. Už to přece zkoušeli i s otcem. Jenže to bylo omezené časem. Uvidíme, co bude dál.

19.2.2015 | 17:46:14


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama