Supergirl
73/100 - 135×

Supergirl

Supergirl je mladá dívka Kara Zor-El, která se narodila na planetě Krypton. Podobně jako její bratranec Superman, tak i ona spadla na Zemi, kde se jí ujala jiná rodina a to rodina Danverů, kteří se o ni začali starat a vychovali ji. Kara na sobě postupem času začala objevovat podivné schopnosti, které jsou totožné se schopnosti jejího bratrance Supermana.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | CBS, CW | 43 minut
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Melissa Benoist (Kara Danvers), David Harewood (J'onn J'onzz), Calista Flockhart (Cat Grant), Chyler Leigh (Alex Danvers), Mehcad Brooks (James Olsen), Jeremy Jordan (Winn Schott), David Harewood (Hank Henshaw), Laura Benanti (Alura Zor-El), Julie Gonzalo (Andrea Rojas), Laura Benanti (Astra), Grant Gustin (Barry Allen), Sam Witwer (Ben Lockwood), Tyler Hoechlin (Clark Kent), Helen Slater (Eliza Danvers), Andrea Brooks (Eve Teschmacher)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

Kennymcc

#98 LMDizajn: Ne tak to opravdu neni. Pokud nekdo chce Flashe prekvapit, tak musi nejdrive zjistit, ze je to Barry Allen. Pak si tajne nekde neco pripravit na Barryho nikoli na Flashe, a ani to neni zarucene, ze bude fungovat! Barry jakmile neco zachyti svymi smysly, tak okamzite muze prejit do „Flash modu“ a v tu chvili ho nic nezastavi. Pokud Flash prijde nekam neco resit, tak muze byt ve Flash modu celou dobu a nic ho nijak nezastavi/neprek­vapi (jen jiny speedster). Kdyby mel nekdo jeste pochybnosti tak si vzpomente na epizodu S01E12, kdy Flash dokazal reagovat na vystrel zezadu, o kterem nevedel (toto je samozrejme nesmyslny extrem, jelikoz bezna kulka leti rychleji nez zvuk, ale to neni podstatne, podstatne je to ze Flash i mimo „Flash mod“ ma velmi bystre smysly, takze prejit do Flash modu je otazkou Atto-sekundy :) )

Jinak pletes jabka s hruskama. Bud se budeme bavit jako by to bylo kdyby slo do extremu anebo jak to bylo v serialu/filmu :) Ja tu resim ten extrem, ktery urcite nikdo nechce, ale tak by to bylo kdyby slo do „realu“.

#99 Illidan_666: Ne chapes to spatne. LiveWire se musi nejdrive premenit na blesky, aby byla nebezpecna na dotek. Flash by prifrcel tak rychle, ze by LiveWire ani netusila, po probrani z komatu, co ji vlastne sejmulo. A kdyby LiveWire byla nejakym zpusobem furt nebezpecna na dotek tak kazdy aspon trosku chytrejsi clovek si nejprve zjisti max info o souperi a pak pouzije to je nejlepsi – v nasem pripade vodu. Superman je mozna na prvni pohled neskutecne mocnej, ale proti Flashovi je nic. Kazdej souper ma slabinu a tu muze Flash vzdy vyuzit. Flash bude vzdycky rychlejsi nez kdokyli jiny. Predstav si ze ty jsi Flash a proti Tobe bojuje nekdo se silou Supermana ale pohybuje se oproti Tobe rychle jako hlemyzd. Je naprosto jedno jak je ten hlemyzd mocnej, ty si s nim muzes krasne pohravat, prinest si kryptonit apod. Mimochodem v realu rychlost delala/dela/a delat bude ve vetsine sportech rozdil mezi tim, kdo vyhraje a kdo prohraje.

Takze kdyz to shrnu, tak z Flashe opravdu udelali v epizode se SuperGirl neschopnyho debilka. Zachovani rozumne dustojnosti k jeho schopnostem temer nulova. Dalo se to natocit/udelat tak, aby si padouchove udelali sve a zaroven neudelat z Flashe a vlastne i SuperGirl neschopny trapacky. A ani z daleka se nemusi chodit do extremu!!!

#102 Illidan_666 #103 Illidan_666
10.4.2016 | 23:17:49
Illidan_666

#101 Kennymcc: Tak za prvé chodíme do extremu v rámci filmu. Kdybychom chodily do extremu v ramci reality, tak flash při te rychlosti spotřebuje tolik energie že se rozloží asi jako ta s velocity 9 nebo co to bylo. Za druhé, supergirl se jí přeci v jiné epizodě v boji také jen dotkla a dostala pořádnou jebu. Za třetí moc přechvaluješ flashe. Superman má podobnou, jen o něco pomalejší rychlost než flash, to už bylo řešený v mnoha komixech, takže by to asi nebyl soboj jako člověk s hlemížděm, ale asi jako gepard s medvěděm. Sice by chvilku běhal a pak by mu došla šťáva nebo by si blbě naběh na jednu do xichtu a bylo by po flashovi :-D. Samozřejmě by si mohl doběhnout pro nějakej ten kryptonit který, ale kdyby Superman alespoň trochu přemejšlel (což jak všichni víme nedělá žádný „superhrdina“) tak se veškerého radioaktivního materiálu ze své planty zbaví. Flash není ani zdaleka nejmocnější bytost z dc univerza viz. https://www.youtube.com/watch?… PS. to říkám i když jsem jeho fanda ;-)

#104 Kennymcc
11.4.2016 | 4:46:15
Kennymcc

#102 Illidan_666: Ne nerozlozi a ani nepotrebuje realne tolik energie. Odpoved na to je Speed Force (dal to komentovat snad neni treba). A opet ne, Superman nema ani zdaleka podobnou rychlost jak Flash. A zase ne, Flashe neprechvaluju, takovy je proste fakt :) Kdyby si znal lepe komiksy, tak vis ze zavod Flash vs Superman byla sranda pro Flashe a dobehl s nim na stejno (nebo tak nejak) jen proto, aby ho nezesmesnil :) Ve skutecnosti by byl Flash v cili driv nez by Superman vubec odstartoval :) Je evidentni ze ani nechapes, co znamena, kdyz je nekdo treba jen o 20% (o petinu) rychlejsi nez ten druhy, uz to je obrovsky rozdil. A tim rychlejsi nemyslim to, ze bezi rychleji, ale vse vnima rychleji atd. Pak si predstav, kdyz je nekdo rychlejsi 10× nebo 1000× anebo i vice-krat. Diky sve rychlosti ma Flash prakticky neprekonatelnou obranu. A tim padem ma i prakticky neomezeny cas si najit zpusob jak kohokoli porazit, zatim co se vsichni kolem neho pri nejlepsim pohybuji a jednaji jako ten hlemyzd. Nikdo tady nerekl, ze Flash je nejmocnejsi bytost DCU. Abych Ti to ulehcil, tak tady mas skutecne moznosti Flashe :) Mimochodem si tam muzes spocitat kolikrat rychlejsi je Flash nez Superman (myslim ze to bylo vic jak miliarda-krat :Dhttps://www.youtube.com/watch?…

11.4.2016 | 11:22:12
Kennymcc

#103 Illidan_666: Co se tyce srovnani rychlosti Flashe a Supermana/SuperGirl v ramci serialu/filmu, neni uplne zcela jasne ceho kdo je aktualne schopen. Nicmene Flash (Barry) je stale na zacatku svych velkych rychlosti – jeho propojeni k Speed Force mu nabizi obrovsky potencial. Pokud se nemylim tak na tom mostu v epizode s Trajectory musel dosahnout rychlosti 3,3 machu, coz je cca 4000km/h (1110m/s). Diky tachyonovemu posilovaci to jiste bude o dost vice, zatim nevime kolik. Tak ci onak i s tak malou rychlosti oproti komiksovemu podani by byl Flash nezastavitelny/ne­porazitelny nikym a nicim (krom jineho speedstera s podobnou rychlosti). I toto staci pro potreby definice naseho extremu.

#108 Illidan_666
11.4.2016 | 14:19:09
LMDizajn

zaujimave finale, uvidime… malo jamesa, takže to bola dobra epka :D ja že ho nechyti :D stale som čakal kedy sa objaví batman a všetko to tam porieši a s Clarkom pojdu na zmrzlinu :D

nevidim sice dovod prečo by mala bojovat so svojou sestrou a radšej neutiect… a napriklad odkial ma superschopnosti? ten oblek?

12.4.2016 | 21:14:00
Baltik

Hlavně málo slz…

13.4.2016 | 10:25:37
Illidan_666

#105 Kennymcc: ty se přeš o úplný blbosti. Za prvé musíš číct v jakém čase ty hrdiny porovnáváš, protože síly hrdinů se s dobou (a samozřejmě s tím kdo je píše) pořád zvětšují. Na začátku komixovek by Jay Garrick sotva předběhnul kůlku, dneska dosahují skoro rychlosti světla. Za druhé by jsi spíš zanlosti měl doplnit ty. Koukni v tomto článku na kapitolu rychlost: http://www.postavy.cz/superman/. Za druhé co se týká té reálné fyziky můžeš se kouknout třeba na tohle video: http://www.videacesky.cz/…til-superman. Za třetí i Flashovi dojde šťáva. Za čtvrté zde máš jasný důkaz toho že rychlíci nejsou pořád ve speed force: https://www.youtube.com/watch?…, teda pokud se nenechal střelit záměrně :-D. Za páté flash je boží a kdybych si někdy měl vybrat schopnost tak rozhodně flashova rychlost, ale to nic nemění na tom že supermana, bez kryptonitu nemůže porazit (vyvracej si to jak chceš, ale ty víš že mám pravdu ;-)

#109 Kennymcc
15.4.2016 | 3:23:57
Kennymcc

#108 Illidan_666: No rozhodne jsi to ty, kdo se tu pre o blbosti. Ty jsi bohuzel zacal vytahovat veci, o kterych mas evidentne dost zkreslene predstavy. A bylo treba Ti nastinit jak se veci maji :) ovsem je videt ze to bylo marne :) Promin ale ty rozhodne pravdu nemas ;) Pokud tady napises, ze Flash by nikdy nemohl porazit Supermana, tak Ti na to muzu jen rict to, ze jsi naprosty hlupak :) Evidentne jsi nepochopil v cem tkvi sila rychlosti, a zrejme ani nikdy nepochopis. Nejspis ani netusis (nebo mas velmi chabou predstavu o tom) co to je Speed Force a furt tady otravujes nejakymi fyzikalnimi zakony. Je videt, ze s Tebou nema smysl se o tom dohadovat, jelikoz presvedcujes o necem, cemu dost dobre nerozumis. To ze jsi uvedl to video „Batman Kills Zoom“ jako Tvuj argument jen ukazuje jak vubec nemas paru, na co ja poukazuju, a o co tu jde. Ale vis co, na to tvoje video Ti poslu tohle video https://www.youtube.com/watch?… A ted premyslej, o cem se tu bavime, treba na to prijdes :)

At uz si myslis cokoli, tak se vratim k tomu o cem jsem tu mluvil. Schopnosti Flashe (i SuperGirl) byly v epizode Worlds Finest naprosto degradovane az zesmesnene! Daly by se najit epizody, kde by se tvurci mohli inspirovat (sami od sebe), jak zachovat alespon minimalni dustojnost uvedenym superhrdinum.

#119 Illidan_666
17.4.2016 | 12:28:49
Baltik

Rozhodně souhlasím s: „Schopnosti Flashe (i SuperGirl) byly v epizode Worlds Finest naprosto degradovane

17.4.2016 | 20:08:04
Setcher

Tak kdo myslíte, že je v tom podu na konci? Já tvrdím, že je to malý Clark… (ten co už je na Zemi je nějaký podvod)

19.4.2016 | 10:23:47
LMDizajn

Skusim to zhodnotit kriticky, co sa mi robi tazko, pretože Melisa je užasna.

Epizody maju vždy nejake nelogicky veci, ktore nie su vysvetlene a divak im nechape. Tu musim pochvalit scenu z vesmirom, že to vysvetlili. Tak isto celkom dobre vysvetlili ako obišli myriad. Toho som sa naozaj bál, ale mna to celkom presvedčilo. Samozrejme že serial trpí tým, že je na CBS, že velmi silno do neho tlačia prvky feminizmu a podobne. Ale musim sa priznat, že každý diel je podla mna lepší a lepší, i ked prave vo finale sa znova tieto neduhy objavili. Napriek tomu vela skvelych momentov, aj epických záberov. Mrzí ma, len že ich nevedia viac využit. Stale davaju vela priestoru rozpravaniu a uvaham ako skutočnej dejovej linke. Ale finale malo viac ako jedno vyvrcholenie, čo je pozitivne a v serialoch nebýva. Podla mna mohli viac napýnat s niektorymi vecami, trochu mi to prišlo, že chceli velmi vela ukazat v poslednom diely a nezmestilo sa im to do 40 minut, tak vypadli sceny ktore by som si rad pozrel a dodali by tomu viac napätia. Nemam rad flashbacky ale tieto sa mi pačili. Kara ako hrdinka sa celkom dobre profiluje a aj ked ušla slušnu cestu, stale je tu priestor na dalšie sezony. Špekulovat nebudem, to si nechám na inokedy. Seriál u mna skvelý, najma tým, že je stale lešpí a lepší a hlavne postavy sa podarili (okrem Jamesa, ten herec na naozaj otras a zase pokazili cely dojem z epizody s koncom s nim… seriozne, ten chlap je otras a to aj pri obycajnych rozhovorch, iritujeme ma neskutocne). Finale ako dvojdiel by som hodnotil dobre, tak isto aj finalovy diel, ale ako najlepsiu epizodu urcite nie. Najlepsie momenty serialu boli určite suboj s Red Tornado, odhalenie Man Huntera, diel s Winnovym otcom toymanom, Supermanova jaskyna, ManHunterov utek a stretnutie s Flashom. Ale uplne najlepsiou celou epizodou bola jednoznačne epizoda 17 Falling. Myslím že sa serial nema za čo hanbit (okrem Jamesa) a svojim trošku inym pristupom môže konkurovat aj Arrow/Flash/LoT, najma v tom, že môže zaujat aj ine publikum.

Sezona 1 – 95%, epizoda 20 – 80%

#113 Joesef
19.4.2016 | 17:17:40
Joesef

#112 LMDizajn: seriál se má hodně za co stydět!!!! nevim na co si teda koukal na seriál sem se začal dívat z důvodu crossoveru. opominu trapné lovestory v každém díle a další strasné romantické kraviny a strašně trapné dámské problémy protože s tím jsem celkem i počítal. ale stejně je tam toho strašně moc a je to trapný. A přejdu k tomu nejduležitějšímu a tím je hrdinka samotná. Je strašně naivní, trapná, stěžuje si že nemá normální život a lásku jako každej jinej. ale taková asi má být.

co se týče schopností apod: jako modrý lasser z očí proč? nechápu. kdyby třeba jen ženský měli modrý laaser ale on nod a další trapáci z kryptonu mají modrý laser. to má jako superman na zemi 3 taky modrý lasery????

to ta trapka neví že dokáže zadržet dech když letí do vesmíru a to se jako neumí vrátit zpátky na zem když tu lod pustí?? musí se nechat zachránit její sestrou která umí bez jakéhokoliv výcviku pilotovat vesmírnou loď? superman lítá do vesmíru pořád… dokáže zadržet dech na několik dní a ona v tom vesmíru byla pár vteřin a omdlela. asi z nedostatku vzduchu? a je toho mnohem víc

další kapitola sama o sobě superman. udělali z něj strasnýho dementa co má zdegenerovanej lidskej mozeček kterej můžou ovladat miriadem a pak z toho má opici… omfg. superman je strašná troska a jeho naivní sestřenka ho musí zachraňovat a chytat padouchy který on nedokázal chytit. fakt trapný!!!!!!!!!!!! prostě potkat supermana ze země 3 tak se mu vysměju do ksichtu…

a je toho mnohem a mnohem víc. samozřejmě je tam pár světlích momentů v tom seriálu a celkem by to i šlo kdyby nedělali takový kokotiny jako že třeba neumí lítat ve vesmíru a udusila by se kdyby jí nezachráníla sestřička apod…

nebo že zvrátí účinek mimozemského ovládání mysli jen proslovem? :D:D:D:D:D to bylo supertrapný!!!!!!!!!!­!!

prostě producenti strasně jednoduchý lidi podle mě.

Kara je tak blbá, že když by bojovala s doomsdayem, snažila by se mu promluvit do duše že není tak zlý, že nemusí nikoho zabíjet, že to může být hodný mimozemšťaň. a největší průser je že by se jí to podle tohodle seriálu i povedlo…

#114 Mixam
19.4.2016 | 19:17:06
Mixam

#113 Joesef: ANO určitě jsou tu chyby. Chování herečky je samozřejmě dle scénáře, taky by mohla být trochu jinou osobností, bohužel autoři z ní udělali toho kým je, ale samotný výkon herečky je dobrý.

Co ti vadí na modrém laseru, diť je to fuk.

Co se týče cestování vesmírem, je tento scénář přesnější, dejme tomu, že může létat ve vzduchu a ve vesmíru je vákuum. Podle mě by jí gravitace stáhla zpět na zemi, přeci jen byla celkem blízko. To omdlení bylo trapné když může dech zadržet a pochybuju, že by Alex uměla pilotovat mimozemskou loď, nojo holt dnešní doba kde jsou ve filmech vždy lidé, kterí umí zacházet s mimozemskou technologií. Mimozemskou technologií, která dalece přesahuje jejich schopnosti a dovednosti ji porozumět :D.

Superman tu vypadá opravdu jako neschopa, jeho mozek se nemůže jen tak změnit aby reagoval na miriad, to se mi nezdá. Víc se mi nezdá, že by se z toho neprobral. Buď tu chybí licence na hranou postavu supermana nebo nemají v úmyslu mít supermana, který by se konečně pořádně ukázal.

Zvrácení Miriadu proslovem chápu, ale dle mě by to nefungovalo na všechny.

Co se týče konečné ukázky z přistání lodě… Buď superman verze 2 :D ? nebo nějaký jiný příbuzný, třeba matka, třeba příbuzný ala záporák. Nikdo jiný mě nenapadá.

#115 Joesef
19.4.2016 | 19:49:41
Joesef

#114 Mixam: prostě mi přijde modrej laser z očí divnej proč? kdyby měli ženský modrý a chapi červený tak ok prostě jsem zvyklej na supermana a zabijácký lasery kterejma řeže mrakodrapy. tady si řikám kdy díky těm laserům začnou kvěst kytičky :D

Je to možná přesnější, ale bylo to fakt trapný. když vidís supermana jak bojuje se zodem ve vesmíru, hážou po sobě satelity. nebo s doomsdayem ve vesmíru, schytá tam atomovku, přežije, je uplně vysílenej a stejne se dobije a je pak zase ok a de se fightit dál(to vše ve vesmíru) a pak jeho sestřenka omdlí po pár vteřinkách ve stratosféře jako to bylo megatrapný.

radši ať tam toho supermana ani neukazujou tim by to uplňě dokopali. ikdyby to byl kdokoliv tak by to nezachráníl, spíš naopak když supermana ukážou tak to bude největší trapák ikdyž to bude třeba Schwarzzeneger.

Přesně s tim miriadem by to nefungovalo na většinu lidí,

těžko říct, buď je tam kara nebo kal nebo je tam miminko doomsdaye :D těžko říct.

#117 Billy the Kid
19.4.2016 | 20:35:03
Joesef

jedinej díl kdy se kara chovala tak jak bych si představoval že by se měla chovat byl ten díl jak byla pod vlivem červeného kryptonitu. to byla cool, takhle měla vypadat supergirl a tim nemyslim to jak ničila věci atp. aby ste si rekly to je frajerka. a ne jak se chová teď. teď si řikáte to je trapka.

19.4.2016 | 20:38:54
Billy the Kid

#115 Joesef: tak jak omdlela tak to bylo asi vyčerpánim, mi se to naopak libí že není jen ta neporazitelná a neunavná, a nějak jsem tam slunce neviděl. ty ano? , dle čeho soudíš že má mít červeny leaser, červený má jen clark ve smallvile a pak v animacích. dále se nemusí řídit komiksem s domesdayem. jak bylo vysvětleno miriad pusobil na supermana protože se tam prakticky narodil. nemusíš mít hnedka negativní ohlas, a nevím proč tu pleteš zemi 3 kdyby ses nedival na fleshe tak o tom ani nevíš- a stejně mi sou u prdele všechny země, protože jak v smallvile, animacích, tak teďka už i dokonce v superman vs batman, je tam zmínka o aquamenovi, flashovi- Všichni bojují/ budou bojovat po spolu. bez ohledu na země, TAK PROČ ŘEŠÍŠ ZEMI 3 :D

#120 Joesef
19.4.2016 | 21:34:36
LMDizajn

Musim sa priznat, že mne sa tiež viac pači toto spracovanie kryptonanov. Nemam rad ked je Superman vykreslovany ako je vo všetkom najlepší. Pritom je to trkvas. A Kara je tiež trkvas, preto sa chova ako sa chova, lebo sa naučila tie dievčenske blbosti a ich aj žije. Ano su to blbosti, ale jednoducho taky je scenar. Ani mne sa to nepači a osobne si myslim, že okrem tohoto finale sa snažili tam takychto veci davat čo najmenej…

Modry laser z oči je praveže uplne cool, ovela viac ako ine verzie. Tak isto aj to, že ju to vyčerpa.

V epizodach na začiatku Alex vysvetlovala, že ju do DEO zobrali preto, lebo ma najvacsie skusenosti z mimozemskou biologiou a technoogiou, teda možno sa mylim, ale tak sa mi to zda. A že niekolko rokov tam pracuju na tych technologiach, preto sa im podarilo aj vybrat ten hologram z lodi a premiestnit ho do tej miestnosti. Z toho vyplyva, že prave Alex tej technologii rozumie najviac. I ked lietanie je už vysoky level, ale kludne jej to mohla Kara ukazat. Je to pritiahnute za vlasy, ale pointa toho, že nemože lietat vo vesmire sa mi pačila…

A myslim že sa zhodneme, že by sme radšej videli serial a dej, ako sa odohrava napriklad v animovanom filme Apokalyps, tam boli super sceny… Ale bohužial, serial sa ubera inym smerom… Môžeme len dufat, že nabuduce ju bude červeny kryptonit ovladat aspon 4 epizody :)

Tažko môžeme od CBS čakat, že vo finale zabiju napriklad jej mamu a preto sa Supergirl zmení a začne byť tvrdčia a nevyplakavat stale u niekoho… Ale podla mna je to slušne, kedže aj taky Flash, ktory je najlepši serial ma tiež vela takychto nelogicky a trapnych vecí…

#121 Joesef
19.4.2016 | 22:36:00
Illidan_666

#109 Kennymcc: Dobrá, je vidět že se s tebou přít nelze. Pouze ty máš pravdu a nikdo jiný. Kdyby jsi mé komentáře četl, tak jsi zjistil že Flashe mám nejraději a také že kdybych si měl vybrat nějakou schopnost tak bych si vybral superrychlost, to už ti asi napoví že o tom něco vím. Já jsem jen chtěl říct že bez kryptonitu prostě flash supermana porazit nemůže a to není debata ale fakt (jak by to asi proboha provedl když vezmeš v potaz že ostatní věci co jej můžou skolit, tak např. magii neovládá, myšlenky ovlivnit nedokáže a umlátit ho také nemůže). Ale máš pravdu a to že jsme odbočily od tématu debatou o něčem co je holý fakt. Samozřejmě v tom seriálu ze zdají asi každému rozumnému člověku ty superhrdinové slabý, ale já se jen snažím alternativu, jak by se to dalo vysvětlit. Říct to je na ho.no, takhle to není podle mé představy, kdybych tam byl já to by čuměli jak bych to vylpšil umí každý, ale předvořit si představu k tomu aby to dávalo smysl to je umění. Třeba by se tvůj scénář nelibíl dalšímu takovýmu škarohlídovi jako jsi ty ;-). Tohle není comics ani film, tak to lidi tak přestaňte brát. Těch vesmírů v dcu je spousta od úplně neschopných hrdinů po nezničitelné, tak toto je prostě jeden z mnoha.

#126 Kennymcc
20.4.2016 | 0:32:38
Joesef

#117 Billy the Kid: protože je od malička na zemi tak mu změkl mozek jo? to je trošku trapárna. stejně tak jako s tim omdlenim. prostě je to trapka. scénáristi to celý posrali. tohle neni žádnej komiksovej hrdina. spíš jen šovinistická kravina.

je tu někdo kdo četl komiks? je to taky taková sračka jako seriál nebo to z toho udělali ty scénáristi?

20.4.2016 | 1:22:31


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

V průběhu celé čtvrté a páté sezóny budeme přidávat nové profily postav. Rozhodně je nezapomeňte všechny ohodnotit.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Zajímavosti

Nicole Maines: Pokusím se svými čarovnými pohyby nekopírovat Scarlet Witch z WandaVision

Nicole Maines: Pokusím se svými čarovnými pohyby nekopírovat Scarlet Witch z WandaVision

Jelikož Melissa Benoist plní mateřské povinnosti, pozornost se upíná na postavy a herce, kteří se v minulosti z tak velkého zájmu radovat nemohli. Jednou z nich je například Nicole Maines, kterou v šesté řadě čekají velké věci. Herečka sledovala seriál WandaVision a všimla si něčeho zajímavého.

Náhodný obrázek

Náhodný obrázek

Narozeniny

Filtr seriálů a filmů









Reklama