Spartakus (Spartacus)
93/100 - 440×

Spartakus(Spartacus)

Příběh nejslavnějšího rebela starověku, který se stal gladiátorem a vzepřel se mocnému Římu v boji za záchranu života a získání svobody pro sebe i své druhy uvržené do otroctví.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | Starz | 60 minut
VOD
Canal+
žánr
Dobrodružný, Drama, Historický
hrají
Andy Whitfield (první Spartakus), Liam McIntyre (druhý Spartakus), Manu Bennett (Crixus), Peter Mensah (Oenomaus), Lucy Lawless (Lucretia), Nick E. Tarabay (Ashur), Daniel Feuerriegel (Agron), Viva Bianca (Ilithyia), Dustin Clare (Gannicus), Pana Hema Taylor (Nasir), Lesley-Ann Brandt (první Naevia), Cynthia Addai-Robinson (druhá Naevia), John Hannah (Quintus Lentulus Batiatus), Katrina Law (Mira), Ellen Hollman (Saxa)

Diskuze: Aktuální epizoda

Pojďte rozebrat nejnovější díl

Wolfinator1

Já si nemůžu pomoct , ale příde mi , že až na pár vyjímek typu Naevia která mě štve už jen od pohledu tvůrci obsadili samý skvělý lidi a většina by si zasloužila samostatnej seriál nebo další a větší role. Umim si představit třeba seriál o Lugovi než ho zajali východně od Rýna :D Pro mě je lepší že tam neni žádnej provařenej herec , že mi nekazí celkovej dojem třeba tim např. kdyby tam hrál Christian Bale tak že bych si říkal proč sakra Batman hraje Crassa :D

#367 miky253
11.3.2013 | 23:25:05
Fight

#351 miky253: Tak GoA teda počítám, mně se to líbilo moc a do světa to jednoznačně zapadá, i když to o Spartakovi není. Možná mě to i bavilo víc, než první série.

#365 miky253
12.3.2013 | 0:00:03
undeads

Docela velký překvápko by bylo kdyby tvurci udelali nekolik alternativních konců. To by opravdu asi nikdo nečekal a aspon by se zavdecili vsem :)

12.3.2013 | 0:00:58
Alisch

#360 nevermore: No však já s tím plně souhlasím. Ale tenkrát tu bylo moře příspěvků předem odsuzujících Liama. Já Liamovi fandila už od dob co byl ve finálové výběrové trojce. I když byl tenkrát ještě jako věchýtek, měl to už tenkrát v sobě.

#366 miky253
čestný člen redakce
12.3.2013 | 0:08:54
miky253

#362 Fight: Asi jsi můj příspěvek nepochopil. Samozřejmě, že to je svkvélá série, ale nijak to neřeší tu historii Spartaka, takže tyhle díly nepočítám do toho počtu dílů, ve kterých tvůrci Spartakův příběh odvyprávěli :)

12.3.2013 | 0:16:24
miky253

#364 Alisch: Ano Liam byl trefa do černého. Absolutně nic proti němu nemám, ale stejně bych byl radši kdyby Spartaka nehrál on, ale Andy :/

12.3.2013 | 0:18:06
miky253

#361 Wolfinator1: Přesně tak. Gannicus, Caesar, Ashur, Batiatus, Saxa a další… všechno parádní postavy!

12.3.2013 | 0:20:05
Bublaninamorava

jj, už nám toho moc nezbývá, tak se tešme, čekal jsem taky více scén masovějších, ale bude asi jen jedna na závěr… vzbouřenci vyhráli 9× nad římany, až pak byli poraženi, tady asi bude jen ta velká na závěr… škoda že to nenátáhli tvůrci a neukázali jak se to vyvíjelo, mohlo to být ještě napínavější a lepší.. ale asi chechtáky a délka seriálu to nedovolovala… jsme rádi moc i za to co udělali.., že? jinak ten konec klidně může dopadnout tak, že padnou skoro všichni a úplný konec nechají otevřený, at si každý udělá názor sám… to je klidně možné.. tak se to často dělá.. ty špatný konce stejně nikdo nemá rád…hihihi… to k seriálu…

jinak k tomu jak to tenkrát bylo… dokázali strašně moc, osvobodili se, osvobodili ostatní, opakovaně poráželi římany a prošli celou itálií… pak měli zmizet na sever, držet se původního plánu, že se osvobodí a odejdou…pak se zas obrátili na jih…ale v té době nikdo řím nemohl porazit, mohl to udělat v dílčích bitvách , ale nemohl takto porazit celý řím… což se také ukázalo, jak se tím řím začal vážně zabývat.. tak neměli šanci… což znovu podtrhuje jejich statečnost i zoufalost… a znovu se ukazuje, že takové činy si historie pamatuje i po tak dlouhé době…

12.3.2013 | 8:11:32
ValeriusAquila

Spartacus byl hrdina na kterého se jen tak nezapomene, ale ve skutečnosti Římu nedokázal nic..

Mám moc rád tento seriál a samotného Spartaca, ať už ho hraje ten nebo ten, ale doufám, že na konci Spartacus doopravdy umře.

12.3.2013 | 9:12:59
toren555

Tak ono se neví jestli spartakus umřel, ono je dost možné že nakonec utekl nebo umřel v boji , údajně jeho tělo přibyly na křiž spolu s tím zbytkem ,ale historie je psána podle Říma ono je dost možné že si jeho smrt vymyslely aby ukončily ten symbol vzpoury , a spartakus se ve skutečnosti s malou skupinou utekl pryč ,ale to jsou vše jen teorie .

#371 nevermore
12.3.2013 | 13:02:41
nevermore

#370 toren555: Spartacus by neutek tomu nevěř.

#372 Spartakus333
12.3.2013 | 14:35:22
Spartakus333

#371 nevermore: a proč by nemohl utéct :D :D :D to jako byl bůh nebo co? :D když teďka odložíš seriál stranou a wikipedii do které si může každý psát co chce a skoro u každého článku jsou nesmysli nebo nepřesná data a to se netýká jenom Spartaka tak musíš věděť pokud jsis přečetl pár knih že Spartakus 1. nechtěl vůbec táhnout na jih ale jelikož otroci chtěli pomstu tak mu nic jiného nezbývalo oni už byly hodně na severu skoro na hranicích dnešní Itálie ale poté se vrázily zpět kde na jihu udělali dohodu s piráty ale né ta co byla v seriálu :D ale takovou že jim Spartakus zaplatil aby jeho muže odvezli na Sicílii jenže piráti je zradily tim že tam na ně žádné lodě nečekali :D atd..... todle povídání by bylo aspoň na pár dní nejdříve si přečti pár zdrojů né jenom internetových a zjistíš že Spartakovi šlo o pomstu pouze v počátku povstání poté už to chtěl ukončit a odejít popř. se ještě na severu spojit s Římskou armádou která dezertovala a její počty byly desetitisíce ale za všechno mohli otroci kteří nechtěli z Itálie odejít :D

12.3.2013 | 18:45:07
ValeriusAquila

Kdyby se tenkrát Spartacus rozhodl netáhnout na jih, ale pokračovat na sever, tak by Římu zasadil větší ránu..

#374 Chipsonator #375 Spartakus333
12.3.2013 | 18:55:45
Chipsonator

#373 ValeriusAquila: Což on však bohužel nemohl vědět :D a kdo ví, jak by dneska vypadal svět, kdyby Spartacus ten Řím dobyl :D

12.3.2013 | 19:27:35
Spartakus333

#373 ValeriusAquila: bože :D :D :D alespoň si něco přečtěte o Spartakovi než sem něco napíšete :D nebaví mě tady každému vysvětlovat že Spartakus byl daleko na severu jenom pár km od hranic dnešní Itálie ale jelikož otroci chtěli pomstu tak zase táhli zpázky na jih a to byla jeho největší a bohužel osudová chyba kdyby bylo po jeho kdo ví jak by to dopadlo navíc když táhl na jih měl v záloze pár trumfů ale bohužel mu nevyšly buť ho někdo zradil a nebo to byly časté nepokoje mezi otroky, kdyby měli disciplínu též to mohlo dopadnout jinak a poté už zpět na sever nemohl protože Crassus postavil barkádu přes celou jižní Itálii něco jako bylo v předešlém díle a poté ho zradily i Piráti kteří měli převézt po moři 2000 otroků do Sicílie. Pochopte že nemůžete seriál porovnávat s historií, také od toho se to tak jmenuje jinak by se to jmenovalo dokument :D doufám že konečně se tato diskuse postune o level výše a nebudu muset znovu ještě dnes řešit tuto otázku :D vím že ze čtení knížek a hledání informací bolí mozek a jednodušší je sem prostě něco napsat :D i když to samé máte třeba napsané o 3 komenty víše tak to sem stejně napíšete :D

#377 ValeriusAquila
12.3.2013 | 19:53:16
Ashriel

Zdravim. Rád bych se zeptal na jednu věc těch co četli knihy o historii a něco o ní vědí. Slyšel sem že prý Gannicus zradil nějak Spartaca a nechal ho v poly pak samotného a s Kelty a Galy odešel. Nemyslim teď Crixa o tom vim jak to asi bylo ale slyšel sem toto o Gannicovi, a jelikož je to moje nejoblíbenější postava tak mám strach že se nějak nepěkně vybarvý. Děkuji za odpověď a omlouvám se za pravopis, čeština je má slabá stránka.

12.3.2013 | 20:43:27
ValeriusAquila

#375 Spartakus333: Co se rozčiluješ? Já nepsal nic o tvém příspěvku. A propos co se do mě navážíš? Jak můžeš vědět kolik jsem toho přečetl? Nikde jsem nepsal, že beru seriál vážně, naopak jsem se tu již zmiňoval, že neexistuje a existovat nebude věrohodný zdroj informací.

Mimochodem pokud Vás čtení knížek bolí, tak to nedělejte. Já osobně četbu knih miluji.

#380 Spartakus333
12.3.2013 | 21:18:05
Fight

Někteří tady přečetli spoustu knih, ale kde se píše „i“ a kde „y“ z nich nevypozoroval_. (Doplňte.)

Mimochodem, já mám pocit, že problém tu trochu byl ten, že seriál se uvedl prakticky jako sportovní. Byla tu aréna, výcvik, boje nemusely být ani tak podepřeny příběhem, prostě proti sobě byli muži stavěni. Tenhle koncept už od Vengeance nebyl a proto to byl náhle jaksi jiný seriál, než který jsme obdivovali. Někteří, jako já, si naučili zamilovat i jeho novou podobu, jiní třeba ne. Je ale asi fakt, že bitvy jsou většinou o dost chaotičtější a klipovitější a bojovníci v nich předvádí méně fint, než jak tomu bylo v aréně.

#379 Wolfinator1 #381 Spartakus333
12.3.2013 | 21:19:46
Wolfinator1

#378 Fight: Naprostej souhlas. Jen doplnim že já osobně nacházim mnoho skvělých fint i v boji proti víc protivníkům podívejte se třeba na Gannika nebo Crixa v 3 dílu v boji u pobřeží jak krásnym combem sejmul prakticky 3 vojáky najednou :D

12.3.2013 | 21:30:30
Spartakus333

#377 ValeriusAquila: no podle příspěvku co jsi napsal je vidět že jsi nic nečetl :D a jinak jsem to nemyslel špatně ale když se podíváš na první stránku a na devatenáctou tak zjistíš že se furt řeší to samé třeba s jinými lidmi ale furt to samé. Pak se také může stát že se na 50 stránce bude řešit to samé co se psalo na první :D

#382 ValeriusAquila
12.3.2013 | 21:47:56


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama