Co nás čeká v 2. - 3. epizodě?
Napětí mezi Liamem, Ariou a Ezrou roste, lhářky začnou podezřívat Elliota a pokusí se Ali dostat ven. Jedna velká chyba však všechno změní.
7×02 Bedlam
28. června 2016
Lhářky stále tíží Hannin únos a začnou podezřívat Elliota, zatímco se Aliin stav zhoršuje. Liam, Aria a Ezra pracují na knize a napětí mezi nimi roste. Vztah Spencer a Caleba je na hraně. Emily obdrží znepokojující telefonát a snaží se dostat k Ali.
7×03 The Talented Mr. Rollins
5. července 2016
Zatímco se lhářky stále vzpamatovávají z Hannina únosu, musí se nyní zaměřit na své vlastní osudy. Aby ochránily Alison před -A, rozhodnou se jí dostat ven z nemocnice. V tom však udělají smrtelnou chybu, která všechno změní.
(Foto: Freeform)
Nejlepší epizody
Reklama
Nejlepší postavy
Narozeniny herců
-
Ashley Benson
18.12.1989 | 18.12.2024 -
Chad Lowe
15.1.1968 | 15.1.2025 -
Sasha Pieterse
17.2.1996 | 17.2.2025 -
Annabeth Gish
13.3.1971 | 13.3.2025 -
Bianca Lawson
20.3.1979 | 20.3.2025
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /34
proč mi to přijde jako dost očekávatelné? především popis 3.dílu…ochránit Alison…to na to přišli zase brzy no .D achjo…má vůbec cenu to komentovat?
holky a tohle australsky promo uz jste videly? https://www.youtube.com/watch?…
V tom však udělají smrtelnou chybu, která všechno změní. juj prečo mi to nepríde ako novinka? :D Som zvedavá čo zase raz vyvedú …
Jsem zvědavá, zda se Spence a Caleb rozejdou nebo ne.
Chyby dělají pořád a celkem mi docházejí možnosti toho, co by mohly vyvést, protože to, co ony provedly za jedno léto, to jsem já nezažila za celý život.
#5 Car #8 Raya#4 VampKošilka: taky jsem zvědavá ale tuším že ano, to by fandové Haleb nerozdýchali :-)
#6 VampKošilka#5 Car: No jo, zatím to nevypadá zas tolik zle, čekala jsem něco horšího. Třeba je uber -A všechny zabije a budou mít po p..ptákách, jak Haleb fanoušci, tak Spobys, Spalebs, Ezrias, Emisons a tak dále.
#7 Car#6 VampKošilka: jo no to by bylo možná i nejlepší…škoda že nás nečeká smrt jedné z lhářek :D
#9 VampKošilka#4 VampKošilka: Je mi nějak jedno jestli se vrátí k Hanně. Ale doufám, že se Spencer se rozejdou, a přijde mi že už tak napůl trochu možná jsou … nepřipadal mi teď jejich vztah nějaký vřelý. A mě se k sobě prostě vůbec nehodí a celý ten vztah mi přijde umělý :D
#9 VampKošilka#8 Raya: Mají starosti, ale zatím mi nepřijdou. Mě nějak nepřekáží, ta chemie se mi hodně líbila, ale s tím, že spolu nebudou počítám, jen to bude okaté a zbytečné, že se předtím dali dohromady. Hanna a Caleb ztratili nějaké kouzlo někde ve 4.sérii, tak jsou mi někde..
#7 Car: Tak já nepotřebuji, aby umíraly(i když Arii by mi fakt nebylo líto), ale aby to nebylo tak předvídatelné. Snad budou ty hororové zvraty méně předvídatelné, než pairing v této show.
#10 Car #11 Es#9 VampKošilka: no a právě tohle by nikdo nečekal, proto mi to tam docela pasuje, pač jak říkáš celé je to předvídatelné a téměř nikoho to nebaví :D taky doufám :-(
#11 Es #13 VampKošilka#10 Car: #9 VampKošilka: Mně by docela stačilo, kdyby děvčata jednaly rozumněji :-D
#12 Car #13 VampKošilka#11 Es: pravda :D
#11 Es: No jo, ale přiznejme si. Kdyby jednaly rozumně, tak by tam nebylo skoro žádné drama okolo jejich selhání. Nějaký rozum se podle mě projeví až ve finále seriálu, kdy bude třeba ten bludný kruh uzavřít.
#10 Car: Pochybuji, že by je zabili, to předtím jsem jen tak plácla, že by to ukončilo veškeré spory nějaký fanbase. Holky mají zvláštní imunitu, ale ve finále se může stát cokoliv, ale v průběhu děje podle mě ani jedna nezemře, na konci je všechno možné. Každý -A je mohl dávno zabít, ale o to nejspíš nejde. Já nějak nevím, o co těm -A jde, krom toho se jim srát do života. A ten Uber A tam byl vždycky, ale nikdy nesvěsil paži k tomu, aby je šli ostatní Áčkové zabít.
#15 Carasi me ukamenujete, ale ja bych byla rada, kdyby Caleb zustal se Spencer. Libi se mi vic nez s Hannou. Uplne staci reunion Arii a Ezry. Nemusi se k sobe vracet vsechny pary :) Zas takovy cliche a happy end to mit nemusi :)
#15 Car #16 VampKošilka#13 VampKošilka: no právě… a to mě právě taky zajímá o co tomu -A vlastně jde…jako jasně kdyby je zabil je konec seriálu, ale tak co teda..jen tak takový pro zábavu nebo co?:D
#16 VampKošilka#14 Clarissa.D: já teda ne mě se taky spolu líbí :-) takže souhlasím, jeden reunion je dost :-)
#14 Clarissa.D: Ukamenují nás společně, mě se Spencer a Caleb taky líbí. Mezi inteligencí Hanny a Caleba je až propastní rozdíl. Spencer a Caleb mě chytli hned, mají hodně silnou chemii. Já jsem si Caleba a Hannu jako pár nikdy moc neoblíbila. Jako znalec knižních lhářek jsem spíše čekala, zda se dá někdy dohromady s Mikem, protože v knížce se mi hodně líbí, ale seriál je holt veden naprosto odlišně. Přála bych si, aby se zase nevraceli ty epické, středoškolské lásky(i když pro Spoby budu mít vždycky trochu slabost), nicméně jsem proti, aby se k sobě vraceli. Ovšem pochybuji. Ale i tak Spaleb FTW!
#15 Car: No vzhledem k počtu sérií a tomu natahování by mě už překvapilo jen to, že Uber A je Aria. Což je naprostá blbost.
#17 Car#16 VampKošilka: to by mě taky překvapilo teda :D , no tak to jsme už tři s tím Spalebem :D a jeden epic návrat prostě stačí :-)
jako po poslednim dile me Hanna pekne nastvala. Nevim, jestli jste to uz videly? Nechci tu spoilerovat, tak se to pokusim jenom nejak naznacit. Chova se jak pubertacka a ne jak dospela 25-ti leta dospela zenska… a jeste nejaky ten spoiler ohledne Uber -A:
Precetla jsem par rozhovoru s Marlen (na jejim twitteru jsou kdyz tak odkazy) a ta k osobe – A rekla, ze pry original -A byla Mona. Pak byl Big -A, to byla CeCe. Pak byl ten -Amoji a ted tu je A.D., ktery/ktera je zaroven Uber -A. A pak taky, ze neni vylouceno, ze -A je jedna z lharek. Pri rozhovoru na „cervenym koberci“ pri premiere 7. rady to rikal nejaky reziser (nebo kdo to byl) a rikal, ze pry o tehle moznosti pri psani dalsich dilu debatovali a ze se jim ta moznost velmi zamlouvala.
#19 VampKošilka #20 VampKošilka #21 Car#18 Clarissa.D: Já četla, že A.D není stejná osoba jako Uber A.
#18 Clarissa.D: Jinak, že Hanna se chová jako pubertačka, o tom jsem napsala slohy tady
#18 Clarissa.D: já třeba pořád čekám na titulky no :D ale věřím, že mě to taky nasere :D – to je hodně zjaímavý teda z toho twitteru :D
tady mate odkaz na ten „red carpet“ rozhovor: http://www.etonline.com/…ve_year_gap/
jeste upozornuju, ze tam je i dost spoileru, takze cteni jen na vlastni nebezpeci :-D
#24 VampKošilkakonečně titulky.-.. panebože ta Hanna je tak neskutečně trapná a blbá až to není možný…nejdřív dělá, že ne a pak jede do NY jakoby nic a dá Jordanovi košem? mimochodem konečně se tam objevil, pač to, jak se po ní nescháněl bylo dost divný – ale to jejich seznámení se mi líbilo, to jsem ráda, že tam tenhle flashback ukázali :-) u Caleba bylo úplně jasný jak ji chce zpátky a jak Spence správně řekla… ,, proč to říkáš v minulém čase,,…ne asi, takže The End :-( já jen doufám, že Lucas v tom všem hraje velkou roli, jinak fakt nechápu, proč ho tam strkali nazpět…Arii linka mě nebaví ani s jedním z ,,jejích,, chlapů…v současnosti mě víc baví Em a to je co říct :D
#24 VampKošilka#22 Clarissa.D: Děkuji za odkaz, ale raději se nemrknu, nechci si nic vyzvonit dopředu.
#23 Car: Když si vzpomenu na Hannu v první sérii a vidím jí ted, brečela bych. Budu dělat překvapenou, že jsem toto chování neočekávala a že není jasné, kam to celé s jejím milostným životem směřuje. Kéžby Lucas sehrál nějakou roli, vždycky mi bylo docela líto, že mu Hanna nedala šanci, přitom měli tolik společného. Nicméně toto je poslední série, pochybuji, že by Lucas nějak zamíchal kartama. Vše směruje k tomu, že Hanna bude s Calebem. Taky mě nejvíce baví Em. A to je celkem smutné. Emilyna linka je hlavně o tom, jak chce pomoct Alison, což mě ted zajímá více, než to, co bude s Hannou.
#25 Car#24 VampKošilka: přesně ! taky bych brečela, tenhle díl na mě byl fakt moc…tak samozřejmě že jenom k jedné jediné věci, ale velké zklamání je pro i Caleb teda…jak jasný to bylo, že ji chce zpět, a ten jejich peprný mini rozhovor se Spencer…velebnosti jdu blejt…no já to s tím Lucasem myslela spíš tak, že fakt doufám, že on má něco společného s -A vůbec by mě nepřekvapilo kdyby on byl Uber -A :-) jojo přesně tak at si to Halebáci užijou mě to teda zklamalo…tohle si Spence fakt nezasloužila ani od jednoho z nich…Hannu má ráda podle mě nejvíc…neee asi :D jako Em je teď fakt dobrá a Alison mě zajímá vždycky mě zajímala pořád si myslím, že je tam trochi podcenována postava mě osobně bylo líto, že se objevila až v pátý řadě mohla se objevit mnohem dřív :-)
#26 VampKošilka #29 Raya#25 Car: Alison mám momentálně ze lhářek asi nejradši. Spencer je též super, ale nějak se vytratila ta její jiskra, je spíše posmutnělá a vydeptaná. Hanna je ještě horší, než na střední. Je jasný, kam to směřuje. Spencer začíná mít pochyby o tom vztahu, myslí pomalu jenom na Hannu, tak je jasné, že to jednou cestu jde všechno do kelu, ale přátelství Hanny a Spence se nenaruší, protože Spence si o sobě ted myslí, že je ta špatná a bude si myslet, že jsou si kvit. U Lucase by mě to nepřekvapilo. Hannu měl sice rád, ale podle mě je to celkem kandidát. U Emily se mi hlavně líbí, že už v kuse neřeší svůj milostný život(jako jasně, že mezi ní a Ali je něco víc, ale to jde nějak stranou toho všeho) a soustředí se na to, aby se z toho kolotoče okola -A konečně nějak vylízala a snaží se příjit na kloub tomu, co se děje okolo Ali. No a Arie, to je od začátku jenom vypatlaná motanici okolo Ezrií, její příběh nemá v podstatě nic jiného nabídnout, než ten vyštavený, okoukaný vztah, co diváka v ničem nepřekvapí. Proto moc nechápu oblíbenost té postavy a podcenování Alison, co má narozdíl od ní, nehorázně pestrou historii, která je kořením seriálu. Kde by celý seriál bez její účasti byl? At už živá nebo „mrtvá“.
#27 Car#26 VampKošilka: jo no to je pravda :-( ale ani se jí nedivím, všechno se jí to rozpadá…no ta opravdu jo… :D o to je to smutnější, že jo, Spencer se ted bude užírat tím jak je špatná a Hanna samozřejmě dostane to co chce :-) výborný no :-) já v Lucase doufám tedy :D to je pravda, ale počkej až se tam ukáže Paige…abychom toho pak zase nelitovaly ale v současnosti fakt super :-) tak to jistě souhlasím, právě proto mě mrzí, že ji neukázali prostě dřív což klidně mohli stejně to bylo vždycyk hrozné natahování a lhářky již dávno věděli, že je Ali živá, to už bylo někdy ve třetí sezoně možná i dřív…no k Arie není snad co dodat .D já ji taky nemusím a nechápu proč je tak oblíbená, myslíš jako v Americe nebo všeobecně tak nějak? :-) je tam do počtu prostě to už i ta Em je zajímavější a ted minimálně určitě…
#28 VampKošilka#27 Car: Paige, na tu se extra netěším, hrozná osina. Hlavně bych chtěla, aby byla Emily s Alison, to už je asi jediný vztah, ze kterého mu křupou klouby na prstech, jak jim držím palce. No a když Spaleb krachne(což krachne), tak doufám ve Spencer s Tobym(pořád OTP)… Dávali by mi větší smysl, než Hanna a Caleb. Stejnak zasnoubení v PLL už nic neznamenají a vdavky s někým mimo kruh jsou zabijácká volba…Ali by mohla vyprávět.:D Nevím, jak všeobecně, ale v Americe patří Aria na vrchol nejoblíbenějších postav z PLL, sama nechápu proč. Jak si řekla, i Emily je zajímavější. Herečka sice umí asi 5 výrazů, ale Emily je aspon sympatická a mám jí docela ráda. Prostě taková milá holka. Aria by mi nevadila, kdyby byla užitečnější, ale všechno se motá okolo Ezrii a to mě nezajímá. Navíc je nafoukaná a přehnaně svatouškosvká…a to nezminuji její"dělení" lásek. Přesně, Ali mohla přijít klidně dřív, mě bylo už od pilotu jasné, že mrtvá není a to bez veškeré znalosti nějakých spoilerů.
#30 Car#25 Car: Když mluvíte o Lucasovi, tak ve mě to začalo hlodat nejvíce v posledním díle, když Hanna podepsala ty papíry. Jeho pohled mi přišel více než podezřelej :D mohla to být i náhoda, ale mě to dost upoutalo teda :D
#30 Car#28 VampKošilka: mě se kupodivu ta postava taky nikdy nelíbila už od začátku jak si hrála na nejlepší plavkyni…naopak docela mi vadí, ten návrat hodně postav z minula…Jenna mi nevadí tu naopak uvádím ale Paige? Noel? možná ještě někdo? naopak třeba ten Jason by se sem docela hodil…Emison jsou cute :-) takže za mě jo :-) jo no…když už teda trapárny tak aspon pořádný…přesně tak at je i Spencer štastná…sice to bude mega trapný ale tak co…haha to jo no :D jeeežiš vážne?:D je vidět ta inteligence v Americe opravdu :D jako Hannu nebo Spencer bych pochopila ale Ariu? :D proboha…nevím kam dali mozek…no právě :D jako to, že Emily Fields hraje zrovna Shay – je to blbý no :D někdo by to ale uměl zahrát líp tomu věřím, jinak postava jako taková je možná lepší než ta Aria :D a Shay prostě nikdo lesbičku věřit nemůže no :D, jo no :-( at už si prostě vybere Ezru Liama zapakauje nazpět a nazdar…a at jsou po zbytek série nějak ,,užiteční,, :D tak to víš že jo přesně :D klidně ji tam mohli šoupnout od třetí série…nechápu proč takhle pozdě :-( přijde mi,že se do těch lhářek ani pořádně nepočítá což je škoda :-/
#31 VampKošilka#29 Raya: no takhle já měla pocit, že Lucas zahlédl že Hanna už nemá na ruce prstýnek .D to jsem tam viděla já :D mě je podezřelý už od té 6 série a byla by sranda kdyby on a Jenna byl Uber -A :-D jako Jenna a Lucas ti by byli asi nejvíc logičtí ze všech tam…
#30 Car: Přesně. Paige je hrozný hovězí ksicht, fakt je mi děsně nesympatická, i když se nechová arogantně, je to prostě osina a já slavila, když odešla. A už vůbec nechápu, jak někdo může fandit Paily, ty dvě jsou děsný pár. Emayu chápu, Maya byla prima holka, Ali je prostě Ali, víc k tomu říkat ani nemusím, prostě Emison.:D Tam je jiskra, historie, vývoj, ale Paily…bléé. Amíci mají odjakživa mizerný vkus. Jako viděla jsem nějaké Ariiny fanoušky, co si stěžovali na to, že Aria je jenom o Ezrii, ale jinak nic moc. Nejoblíbenější jsou Aria a Spencer, Hanna je nějak za nimi, pak je asi Alison(když se počítá) a Emily je spíše postava oblíbená LGBT komunitou, takže zas tolik né. Shay je herečka mizerná, ale Emily je podle mě mnohem sympatičtější a zajímavější postava, než Aria..i s mizernou herečkou a to je co říct. Ráda jí určitě mám. Víš, jak to bude…Je jasné, že se vybere Ezru, ale pak se bude zase řešit jen to, jak bude ten jejich vztah znovu fungovat a tak dále…meh. Kdyby nebyli oba tolik dementní, tak by viděli, že mezi nimi nejsou vůbec žádné překážky, ale oni žijí v představě, že tam jsou…ale každému v seriálu je někde, s kým Aria bude. Jennu jsem měla vždycky docela ráda(herečka má správné charisma), takže mi její návrat nevadí, ale příjde mi to moc jednoduché, protože je jasné, že nepřichází, aby holkám pomohla. A pokud bude v týmu s Lucasem, tak by to mohlo být zajímavé. Ali je „uber liar“, ta skutečná pretty little liar…ona se mezi ně úplně neřadí, je v tomhle ohledu nad nima.
#32 Car#31 VampKošilka: ano přesně! je divná… jsou hrozné a opravdu nechápu tu Marlene proč tam chce mermomocí nacpat všechny… tak třeba se jí dočkáme až v béčku a bude tam smrdět jen na chvíli ale nevím no :-( nikde jsem zatím nic neviděla…jo no Mayu jsem měla nejradši z těch jejích holek to je pravda, a Ali je prostě Ali to máš pravdu :D těm také fandím :-) no nechápu prostě…Aria jako postava tam skoro vůbec nic nedělá ale ok a přijde mi, že vždycky se to tahalo hlavně kolem Spencer a Hanny…já měla Hannu fakt hodně ráda, ale prostě od té 6 série je to hrozný hlavně od béčka…ano to je pravda,Shay to úplně nezvládá no :D ale i tak je to pořád lepší než Aria a ten její věčně vykulený xicht nebo jak to mám říct :D jo tak at si ho konečně vybere a Liam si může najít někoho normálního i když to bude zpočátku dost bolet :-( přesně !!! nejsou tam překážky…minimálně dřív to bylo o tom, že on byl učitel a ona středoškolačka tak to bylo takový blbý ale i tak mi přišlo, že to bylo trochu přehnané no :D to ne no :D proto si myslím, že je pořád velká adeptka na -A přece jen ona k tomu má docela důvod a rozhodně se těším doufám, že to bude už co nejdřív…to by bylo úplně nejlepší kdyby to tak bylo oni dva to táhli od začátku, já si ani už moc neumím představit kdo jinej by to byl, pač Mary a trapák Elliot to určitě není :D jasný :-)
#33 VampKošilka#32 Car: Kéžby. Elliot je idiot, hezky se mu to rýmuje. Yep. Jen Jenna mi přijde na uber -A moc sympatická(přeci jen holkám nic nedluží a i když je mrcha, mnohdy mi jí bylo spíše líto), představila bych si někoho řekněme zlejšího.
#34 Car#33 VampKošilka: to tedy je :D už by mohl někam odejít aůle těžko .D jako jo no :-( beru to jen jako myšlenku nekjvětšího motivu, přece jen CeCe žádný neměla a vůbec – přeoperovanej kluk? prostě ne s tím já se nikdy nesmířím s takovou sr*čkou :) ,ale rozumím :D Lucas taky není úplně na první pohled zlý :D