Cizinka (Outlander)
95/100 - 312×

Cizinka(Outlander)

Seriál Outlander sleduje příběh Claire Randallové, vdané armádní sestry z roku 1945, jež se záhadně dostane zpět v čase do roku 1743. Zde je okamžitě uvržena do neznámého světa plného nebezpečí, zatímco její manžel Frank nemá ponětí, kam zmizela. V tomto novém světě je navíc okolnostmi donucena se provdat za Jamieho Frasera, mladého a romantického skotského bojovníka. Její srdce tak zůstane rozpolcené mezi dvěma naprosto odlišnými muži, kteří žijí ve dvou rozdílných dimenzích.

USA | 2014 | Vysílá se
vysílání
8 sezón | Starz | 55 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Historický, Romantický
hrají
Sam Heughan (James Fraser), Caitriona Balfe (Claire Randallová Fraserová), Richard Rankin (Roger Wakefield MacKenzie), Oscar Kennedy (Lord John Grey), Duncan Lacroix (Murtagh Fraser), Tobias Menzies (Frank Randall), Tobias Menzies (Jonathan Randall), Graham McTavish (Dougal MacKenzie), Gary Lewis (Colum MacKenzie), Grant O'Rourke (Rupert MacKenzie), Stephen Walters (Angus Mhor), Laura Donnelly (Janet Fraser)

Upoutávka na desátý díl

Upoutávka na desátý díl

Poklidná plavba se v minulém díle opět zvrhla v nečekané dobrodružství. Claire tak znovu zachraňuje životy a objevuje nové nepřátele, zatímco Jamieho nepříjemně překvapí rozhodnutí kapitána lodi.

22 1
14.11.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: Starz

Diskuze /25

medvídek2016

Super už se těším na další díl:)))))

14.11.2017 | 11:57:41
Slunicko26

Jó, má to spád, také se těším i netěším, protože jsme už za půlkou.

14.11.2017 | 15:31:53
kral_lubos

jak vidím z upoutávky, scénáristé zase pojali děj podle vlastních představ. Na jedné straně do tohoto připravovaného dílu seriálu nevložili několikero zajímavých a dramatických dějových linií, zato přidali nové, které v knize nejsou. Knihu nelze samozřejmě zfilmovat jak je, ale mají se držet toho, jak je děj napsaný co nejvíce. V třetí řadě popouští uzdu vlastní tvořivosti až tak, že z toho dělají něco jiného. Kniha je takovým čtivým a prodávaným dílem právě proto jak ji autorka napsala. Kdyby chtěla dějové linie napsat tak jak začínají v seriálu scénáristé prosazovat, tak by je tak napsala. Otázka jak moc by byla potom tak čtivá, slavná a prodejná. Doufám, že v další sérii si nepopustí fantazii tak moc, že to bude Outlander jen podle názvu, ale s dějem knihy to už nebude vlastně vůbec souviset .

#4 ptacichripkaa #5 Jarka62*
14.11.2017 | 18:13:38
ptacichripkaa

#3 kral_lubos: naprosto souhlasím

14.11.2017 | 22:04:36
Jarka62*

#3 kral_lubos: Ale pokud vím, tak autorka je i seriálová konzultantka, tak to není jen na libovůli tvůrců. Já jsem také skalní fanda této knižní série a nepřijdou mi změny v seriálu až tak tragické. Jak už bylo řečeno, 100 % se na obrazovku převést nedá :)

#6 kuba2008
15.11.2017 | 8:06:35
kuba2008

#5 Jarka62*: Souhlasím. Diana Gabaldon má vždy poslední slovo. Takže co vidíme schválila.

#7 Radka2 #8 hermionablack
15.11.2017 | 9:47:51
Radka2

#6 kuba2008: No, já zase četla, že už do toho Diana tolik mluvit nemůže. Ale beru to pozitivně, jsem ráda, že alespoň něco natočí, a protože mám knížky několikrát přečtené, mám na co se těšit, mám i nějaké překvapení.

15.11.2017 | 10:05:37
hermionablack

#6 kuba2008: Diana je opravdu jen konzultantka a je jen na dobré vůli scénáristů, že ji k seriálu vůbec pustili a poslouchají její rady. Poslední slovo má tedy realizační tým seriálu.

#9 kuba2008
webmaster
15.11.2017 | 13:32:13
kuba2008

#8 hermionablack: Tak se omlouvám, asi jsem to špatně pochopila. Ale změny vůbec nevadí, alespoň je to napínavější. Já osobně čtu, až po zhlédnutí seriálu. Tak mi pak ani nevadí jaké vybrali herce.

15.11.2017 | 13:59:11
perteus

Ono je to jako s těma českýma detektivkama z poslední doby. Jako bývalý policista jen pěním, když vidím, jak je popsáno fungování nějaké oddělení policie a práce policie. A v titulcích pak vidím, že tam dělal odborný dohled a konzultaci kamarád a bývalý kolega. Tak jim volám a ptám se, jak tohle mohli dopustit a oni vždy smutně jen řeknou „Vyslechli nás, pokývali hlavou a pak si to stejně udělali po svým“.

15.11.2017 | 15:40:00
Faraniel

Já jsem to tedy nečetla můžeme jen hádat, co stojí za změnami ve scénáři. Řekla bych, že za mnoho můžou peníze: třeba není na triky, lokace, herce?

15.11.2017 | 17:15:07
kral_lubos

Tak znovu, jen pro ty co nečetli knihu. Kniha je dramatičtější něž je seriál. Je zde více dějových linií jednotlivých osob, něž je v seriálu uvedeno. Chápu, že tam všechno nedají, ale nechápu, proč místo toho vymyslí děj, který v knize vůbec není, nové dějové linie v knize neexistující. Kniha je daleko drsnější a je tam více erotiky, než v současnosti ukazují. Asi je to tím, že byl kvůli násilí a erotice seriál cílem aktivistů za záchranu světa. Ale erotické scény, kdy jsou oblečení, to je sranda. Viz mladý Ian Murray. Ta postava té dívky, co mu předává první sexuální zkušenosti v knize není. V knize má první kontakt s ženou v nevěstinci. Asi pro zachování počestnosti seriálu si vymysleli novou postavu, dívka z hospody a navíc vše dělali oblečení. Jak říkám, vypouští většinu děje knihy a vymýšlí děj nový. Knihy se už drží v opravdu hrubých obrysech.. Kdyby se měli například držet knihy v této aktuální části, je Black Sails je jen nudné povídání. Ještě mne na konci seriálu baví sebestředné povídání hlavních scénáristů, jak si tam sami sobě pějí pochvalné ódy na vlastní genialitu …

#13 pet_a #14 Zuzanej
16.11.2017 | 0:11:02
pet_a

#12 kral_lubos: Naprosto mi mluvíte z duše, je škoda, že se tak moc odchylují od knihy, Mořeplavec je opravdu skvělá kniha, po seriálu si ji určitě znova přečtu. Uvidíme, jak to bude pokračovat a jak to skončí… ;-)

16.11.2017 | 9:02:02
Zuzanej

#12 kral_lubos: Jo,jo, taky si myslím, že scenáristé si myslí, že sežrali všechnu moudrost a přitom kdyby se nechali vést geniální předlohou a pouze vypustili občas nějakou scénu, která by byla náročná na točení udělali by lépe . V žádném případě by neměli vymýšlet vlastní .

16.11.2017 | 17:37:50
Jarka62*

Ale no tak, nebuďte tak úzkoprsí, to je úděl všech seriálů podle knižních předloh, pro nečtenáře musí být zachováno napětí, aby seriál mohl pokračovat další serií. Vezměte si třeba GOT, to je typický příklad – pro nečtenáře úžasné, pro čtenáře a skalní fandy fuck záležitost. Já mám načteno obojí a ani u jednoho mi nevadí mírný odklon od děje. Kniha je vždy lepší a kdo má problém s autentitou seriálu, tak si musí zkrátka vybrat… :)

16.11.2017 | 18:41:29
kral_lubos

vyjádřit názor není úzkoprsost. Proč ta osobní rovina. Také tady nepíši něco o roztleskávačkách narcisistického týmu, jak je vidět na oficiálních stránkách seriálu na FB.. Navíc nechápu tu část, že … musí být zachováno napětí, aby seriál mohl pokračovat další sérií. … Kniha je daleko dramatičtější něž současný děj, A seriál může pokračovat ve stejném rozsahu jako knihy. To je velký odklon od pevní série. Ta byla společně s druhou daleko více dramatičtější, možná pro více dějových linií a větší podobnost s knihou. Také jsem zvědavý, jak vyřeší fakt, že již v současnosti vynechali několik zásadních událostí, které mají zásadní vliv na budoucí děj. Jak to udělají v následujících dílech, když tam není kontinuita s předchozími událostmi a některé zásadní dějové linie a události mají spojitost s něčím, co se mělo udát v aktuálních dílech a ono se to neudálo. Událo se něco, co v knize není. Jestli to nechápete do důsledků, pak vynechání některých věcí si vynutí i vynechání některých zásadních události v budoucnosti. Tedy pokut to tam násilně neroubují, ale potom to ztratí pointu a výsledný efekt nebude tak významný.

#19 Jarka62*
16.11.2017 | 19:36:28
Zuzanej

Ano, tahle diskuse mě baví a rozhodně není o úzkoprsosti. Tak třeba příklad: v knize byla svatební noc popisována s jistými detaily, jako, že Jamie říká Claire , že když se budou dotýkat , bude to snazší. To bylo vypuštěno a následně v dílu A. Malcolm Claire vzpomíná, že to říkal. Takže tohle by zabralo asi 10 sekund, neprodražila by se nikterak scéna a nemuseli by pak vymýšlet, jak to tam nacpat. Podle mě, když to vynechali v 1. sérii, nebylo nezbytné to tam přidávat ve 3. sérii. Ale to je jen maličkost. Scéna s „operací“ v dílu 03×07 byla opravdu zbytečná, říkala jsem si proč pro boha to tam nacpali, v knize nebyla, berního úředníka zastřelil Číňan, nebylo co zachraňovat. Myslím, že občas opravdu scenáristé „kraví“ a většinou je to ke škodě. Stále jsem ale fanda jak seriálu, tak knih a co víc neskutečně mě baví tyto diskuze.

#18 Jarka62* #20 kral_lubos
18.11.2017 | 11:30:24
Jarka62*

#17 Zuzanej: No nemyslela jsem to nijak zle, jen mi přijde mnohá kritika trochu zbytečná, měli bychom být rádi, že je to vůbec zfilmované – i když tohle neudělat by byla fakt škoda. Ale souhlasím s tím, že to vyvolává diskuse, které mě taky ohromně baví a těším se na další :)

18.11.2017 | 13:27:09
Jarka62*

#16 kral_lubos: Nemyslím, že bych něco nechápala, ale zbytečně tu řešíte neřešitelné – už je to zkrátka natočeno, buďme za to rádi :) Ale o tom diskuse jsou......

18.11.2017 | 13:32:37
kral_lubos

#17 Zuzanej: Číňan je v knize úplně jinou postavou, než je v seriálu zobrazeno. Ale doma jsme se bavili, že tam najednou byla trepanace lebky a „humanistický“ postoj, že budu zachraňovat za každou cenu i člověka co mne právě chtěl brutálně zavraždit. Po tom všem co prožila nemá takové postoje Cleire ani v knize. Jinak se podívejte na FaceBook stránku Outlander a diskuzi. Tam je to teprve zábavné. Nemohu si pomoci, ale scénáristé museli nějak zařídit vkládání komentářů plných násilně oslavných ód na genialitu scénáristů. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Prostě nekteří jedinci by měli chápat, že celá knižní série je úspěšná pro svoji mimořádnou atmosféru a že to není harlekýnky. Je to surově zobrazená realita té doby… proto směrování do seriálu jako od Rosamunde Pilche celému projektu jen ublíží.

#21 Zuzanej #23 Zuzanej
18.11.2017 | 15:36:50
Zuzanej

#20 kral_lubos: Jak už bylo řečeno na adresu scenáristů https://www.google.cz/search?…:

18.11.2017 | 16:30:32
Zuzanej

#20 kral_lubos: Souhlas

18.11.2017 | 16:34:31
Zuzanej

No a už se nám to blíží zítra ráno žhavím internet, další díl už se nemůžu dočkat.

18.11.2017 | 16:36:00
AAAAA45

Tak za mě byla krásná odhodlanost Claire jak zastavit nákazu . A taky vztah t až mateřský s mladým důstojníkem . Díl byl hezký ale tak trochu zas jen více méně o Claire

19.11.2017 | 18:27:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Cizinka pokračuje

Cizinka dostala osmou sérii, ta bude ale poslední

Cizinka dostala osmou sérii, ta bude ale poslední

Společnost Starz prostřednictvím videa oznámila, že se oblíbený seriál všech milovníků historie, Skotska, USA a ladných nohou v kiltech dočká osmé série. Bohužel vše dobré má svůj konec, takže osmá série bude pro seriál i tou finální.

Momentka

Momentka

Reklama

Nepřehlédněte

I druhou půlku sedmé série uvidíme na Netflixu

I druhou půlku sedmé série uvidíme na Netflixu

Zhruba za 14 dní nás čeká premiéra druhé poloviny sedmé série. Konečně. A dobré zprávy nekončí. V Česku a na Slovensku si Cizinku budeme moci opět pustit na Netflixu.

Plakáty k seriálu

Plakáty k seriálu

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama