Bylo, nebylo (Once Upon a Time)
87/100 - 418×

Bylo, nebylo(Once Upon a Time)

Zlá královna, macecha Sněhurky, mocnou kletbou přenesla téměř všechny pohádkové bytosti do světa lidí, do zapadlého městečka Storybrooke. Na svoji skutečnou totožnost si nepamatují, žijí celkem běžné životy a ani jim není divné, že město nikdo z nich neopouští, vůbec nestárnou a v rukách starostky je soustředěna všechna moc. Podle legendy může kletbu zrušit jediný člověk, dcera Sněhurky a Prince Krasoně, kterou z království zachránili ještě jako nemluvně těsně před tím, než ostatní kletba uvěznila v Storybrooku. Adoptivní synek starostky věří, že tou osobou, a zároveň jeho biologickou matkou, je praktická a nezávislá Emma Swan z Bostonu…

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 42 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Drama, Fantasy, Rodinný
hrají
Josh Dallas (David Nolan), Jennifer Morrison (Emma Swan), Jared Gilmore (Mladší Henry Mills), Robert Carlyle (Pan Gold), Robert Carlyle (Rampelník), Josh Dallas (Princ Krasoň), Meghan Ory (Ruby), Meghan Ory (Červená Karkulka), Eion Bailey (August W. Booth), Dylan Schmid (Baelfire), Emilie de Ravin (Belle French), Sebastian Stan (Jefferson), Josh Dallas (Princ James), Jamie Dornan (Šerif Graham), Ginnifer Goodwin (Sněhurka)

Once Upon a Time přišlo o hlavního hrdinu

Once Upon a Time přišlo o hlavního hrdinu

Seriál Once Upon a Time zasáhla v poslední epizodě před finálem smrt. Přečtěte si rozhovor s představitelem hlavního hrdiny, který nás tento týden opustil. Článek pochopitelně obsahuje spoilery z epizody Last Rites.

19 0
11.5.2016

Jeden z hlavních hrdinů, Robin Hood, přišel v jednadvacáté epizodě Last Rites o život, když zachránil svou lásku Reginu před Hádem. Jeho představitel Sean Maguire odpovídal na otázky týkající se jeho odchodu ze seriálu, smrti jeho postavy a Reginina šťastného konce. 

Když jste byl před pátou sérií povýšen na hlavní postavu, věděl jste, že Robin zemře?
Ne, tehdy jsem něvěděl, co se stane. Ani Adam a Eddy to ještě nevěděli. Až s vědomím, že mají jistou další sérii, změnili své plány a osud mé postavy.

Kdy jste se dozvěděl, že Robin zemře, a šlo o vzájemnou dohodu?
Zjistil jsem o tom v lednu. Kluci mi zavolali a řekli, jaký mají plán. Řekl jsem „dobře“ a bylo to. Řekli mi, že mají důvod, proč se rozhodli Robina zabít.

Jak na zprávu o Robinově smrti reagovala Lana?
Byla naštvaná, překvapená a šokovaná. Máme mezi sebou skvělý vztah, velké přátelství a dobrou chemii. Odejít z nějaké práce je vždy velmi smutné.

Byl jste u natáčení Robinova pohřbu?
Pohřeb se natáčel ráno, zatímco moje a Lanina poslední scéna odpoledne. Na pohřbu jsem nebyl, ale viděl jsem, jak jdou na natáčení. Měl jsem tedy šanci se se všemi rozloučit.

Kdybyste se mohl zúčastnit Robinova pohřbu, co byste o něm řekl?
Řekl bych, že to byl dobrý otec a dobrý člověk, co nakonec obětoval život k ochraně své milované. Snažil se dostat přes to, že udělal spoustu chyb. A udělal, co mohl, aby si ho všichni zapamatovali jako hrdinu.

Jaké bylo natáčení vaší poslední scény?
Snažil jsem se s Robinovou smrtí vyrovnat, ale natáčení poslední scény s Lanou bylo smutné, protože jsme si za tři roky natáčení vybudovali velmi dobrý vztah. Je težké dát sbohem blízkým přátelům kvůli tomu, že Robin zemřel, ale jde o přátelství, která vydrží celý život. Snad budu ve Vancouveru natáčet nějaký jiný seriál. Pevně věřím, že se všechno děje z nějakého důvodu.

Viděli jsme Robina Hooda naposledy, nebo existuje šance, že vrátí?
Netuším. Je to Once Upon a Time, takže nikdy neříkejte nikdy. Dříve jsem již nějaký seriál opustil a byl požádán, abych se vrátil, ale neudělal jsem tak, protože jsem chtěl vyzkoušet něco jiného. Možná se někdy objevím ve flashbacku nebo nečem takovém, ale v tuhle chvíli nic.

Myslíte, že se někdy Regina dočká svého šťastného konce?
Upřímně, nemám ani zdání. V tuto chvíli to tak nevypadá, ale Adam a Eddy svůj příběh ještě neskončili.

Jste spokojený s tím, jak Robinova cesta skončila?
Upřímně, nejsem. Byl to náhlý konec. Podle mě se jeho postava letos vůbec nevyvinula, vlastně pro něj spíš ani nebyla napsána. Bylo to zklamáním pro lidi, co měli rádi Robina a jeho vztah s Reginou. Jsem herec, proto vím, že mým úkolem je podřídit se scénáři. Sám píšu, takže vím, jak je to důležité. A mám pocit, že postava jako je Robin se nevyvinula, jak by měla. Ale vážím si toho, jak kluci seriál vedou.

Mluvil jste někdy s tvůrci o tom, kam by měli směřovat Robinův příběh?
Nechávám scénáristy dělat jejich práci. Není nic horšího, než když herci říkají tvůrcům, co mají dělat. Když jsem byl povýšen na hlavní postavu, myslel jsem si, že se později dostaneme k Robinovi a jeho vývoji, ale to se nestalo.

Naučila vás role Robina Hooda lukostřelbě?
Trošku. Určitě nejsem profesionál, ale umím toho mnohem víc, než jsem zvládal před třemi lety.

Na kterou scénu nebo moment jste nejvíce pyšný?
Nejspíš na celou epizodu, která byla na Robina Hooda zaměřena. Bylo hezké mít 42 minut pro jeho příběh.

Co by bylo Robinovo poslední přání?
Určitě by chtěl, aby se někdo postaral o jeho děti. Robin představoval skutečného hrdinu. Bojoval na správné straně a snažil se žít podle svých pravidel.

Jako spisovatel, co doufáte, že Reginu čeká?
Doufám, že Regina zůstane dobrá, bude hrdinou a nedovolí, aby ji tato tragédie vrátila zpět na temnou stranu. Ale jako divák si myslím, že se Regina vrátí k temnotě a znovu se stane zlou královnou, která je pro seriál ikonická. Ale konec řečí, spekulace nechám fanouškům a psaní scénáristům.

Jaká je podle vás reakce fanoušků na Robinovu smrt?
Nikdo se nechce vcítit do miliónů fanoušků, co pláčí u svých počítačů: „Prosím, řekni, že se vrátíš.“ Je skvělé zemřít hrdinskou smrtí a mít dojemný konec, ale spousta lidí je narušená, což není dobrý pocit. Ale konec konců, je to seriál a tam lidé umírají pořád. Já tu ale pro fanoušky budu i nadále.

Zdroj: TVLine, The Hollywood Reporter, E!Online, EW, Variety; Foto: ABC

Diskuze /24

Patty01

Všechny ty rozhovory se Seanem jsem četla hned jakmile se po odvysílání epizody objevily a celá tím mě celé to zabití Robina naštvalo ještě víc (i když jsem si myslela, že už to není možné). Pěkně s ním Horowitz s Kitsisem vydrbali. Seana je mi tak strašně líto, tohle si fakt nezasloužil. Snažil se to držet na profesionální úrovni, ale dokážu číst mezi řádky a myslím si, že i ostatním je jasné, jak nespokojený, smutný a naštvaný z celé té katastrofy je. Člověk by řekl, že po celé té záležitosti s Michelem Sochou se už sprostěji zachovat nemůžou, ale stalo se. Tohle je vážně smutné počtení.

11.5.2016 | 11:03:12
DexTeR_X5

Mňa napríklad ani tak neštve smrť Robina, tú som očakával, a skôr ma potešila. Ako zarytý odporca Happy-Endu, ma neskutočne ranila smrť Hádesa, ktorého som si naozaj obľúbil, tá postava mala veľký potenciál minimálne ešte na ďalšiu sériu. Jediné, čo ma uspokojuje je fakt, že Rumple je zase vo svojej koži a bude páchať zlobu.

11.5.2016 | 11:16:25
Anicka20

Kdyby byla Regina alespoň těhotná aby měla něco po Robinovi

#4 Nina317 #7 VampKošilka
11.5.2016 | 11:26:42
Nina317

#3 Anicka20: ved nemoze mat deti :D uz sa to tam raz spominalo :D

#22 anonymvole
11.5.2016 | 11:51:43
tomasmachalekkkk

Může,nemůže mít děti,v té pohádce je už možné všechno :P Byl by to takový zázrak,dkonce bych jí to přál :P Jinak zcela zbytečná smrt.To už raději měli nechat mrtvého piráta.Jinak hodně slabý díl,několik dílu v podsvětí,a pak toto :P to byla rychlá smrt.

11.5.2016 | 12:01:28
Bonapatt

Sean řekl hezky, že Robin se nestihl vyvinout jako postava. Bylo to až moc náhlé. Ne že bych ho měla nějak extra ráda, ale přeci jen to byla Reginina pravá láska… Nedávalo mi to moc smysl. Jak už tu bylo zmíněno, škoda i Háda. Poslední epizoda byla trochu rozporuplná, nicméně jsem ráda, že zůstal aspoň Hook, když o něm byl celý Underworld. Doufám, že finále nebude jako vždy uspěchané, nesmyslné a celé překroucené… Ty dvouepizody mi prostě moc nesedí. No uvidíme…

11.5.2016 | 12:09:57
VampKošilka

Mě osobně též štve, že se na něj tolik nějak nedotáhli jeho vývoj, nebo spíše jej pořádně ani nezapočali. Mě Robin určitě bude chybět. Nebyl má nejoblíbenější postava, ale já ho prostě měla ráda a i Seana mám moc ráda jako herce. Souhlasím s každým jeho slovem. Je na něm hodně znát, že je spisovatel. Myslím, že už se nevrátí a ani by asi neměl, ale Seanovi přeji vše dobré v kariéře a nenechám si ujít jeho další projekty.

#3 Anicka20: No, vzhledem k tomu, že její vztah se Zelenou se hodně zlepšil, tak po něm něco má. Sice je to její neteř, ale má. Navíc je potřeba, aby se někdo postaral o jeho syna a lepšího kandidáta než Reginu nevidím.

#8 Patty01 #10 Mish_anka #24 anonymvole
11.5.2016 | 20:51:00
Patty01

#7 VampKošilka: Regina se o Robinova syna určitě starat nebude. Víc říkat nebudu.

#9 VampKošilka
11.5.2016 | 21:33:04
VampKošilka

#8 Patty01: Pak zbývá Robinova parta zbojníků. Pokud narážíš na promo, tak ještě nevíme, jak to dopadne.

#13 Patty01
11.5.2016 | 21:54:14
Mish_anka

#7 VampKošilka: Co se týče toho kluka tak souhlasím s Patty. Ten klučina celý život vyrůstal v lese, i teď ho hlídali ti jeho kamarádi, nevidím důvod proč by s němi nemohl zůstat. Navíc vytrhnout ho z jeho prostředí k žití v domě, s ní a Henrym, by bylo ještě víc stresující k tomu všemu co zažil. Ti zbojníci jsou jeho rodina.

#12 VampKošilka
11.5.2016 | 22:03:27
Alisanti

Podle mě máme zpět Evil Queen. Jakmile zjistí Regina, že Emma má Hooka zpět.. Hmm, jak asi zareaguje..

#14 Mish_anka
11.5.2016 | 22:11:45
VampKošilka

#10 Mish_anka: Já ale netvrdím, že se toho Regina vyloženě musí ujmout, ale že je potřeba se o něj postarat a Regi zkušenosti s výchovou má a možná by jí to pomohlo se zase o někoho starat, Henry bude brzo dospělý a malá Robin je tak či onak Zelenina dcera. Jinak já nejsem vůbec proti, aby zůstal u zbojníků, ani že by u nich nemohl zůstat. Stejně to tak podle mě bude, pochybuji, že by ho tvůrci nějak zapojili do Reginina života.

#14 Mish_anka
11.5.2016 | 22:14:56
Patty01

#9 VampKošilka: Nenarážím na promo. To jsem ani neviděla. Narážím na fotky z natáčení.

12.5.2016 | 8:30:14
Mish_anka

#12 VampKošilka: Je pravda, že s děckama na place je to složitější , než s dospělýma. Akorát by se jim to zkomplikovalo, pokud by tam měl být více.
#11 Alisanti: Dle sneak peeků ze začátků ta reakce bude asi Evil, ale Regina si uvědomí, co má, že sice ztratila lásku, ale má kolem sebe skvělou rodinu, která ji v tom nenechá. Lana se k tomu vyjadřovala včera na rozhovorech, řekla, že by bylo potřeba mnohem vic, než přijít o přítele, aby se z Reginy stala zase zlá královna. A taky mluvila o tom, že její šťastný konec není partner, ale najít mír sama se sebou, byt sama se sebou šťastna a mit rad sama sebe:))

#17 Patty01
12.5.2016 | 8:55:30
Packa

Naprosto s ním souhlasím, že Robin se někam neposunul. Od té doby, co se dal dohromady s Reginou, za ní běhal jako pejsek a to bylo všechno. Skoro mi to až přijde, že ho sice povýšili na hlavní postavu, ale pak vlastně nevěděli, co s ním. Tak ho zabili.

12.5.2016 | 11:35:22
SaDiablo

Oni s ním totálně vyj-bali (stejně jako se Sochou). Četla jsem si komentáře Seana hned po té epizodě, což mě akorát víc nasr-lo, jelikož tohle není ani v nejmenším profesionální chování. Fanouškům nakecali o Hoodovi kdoví co do 5B, a věděli už od ledna, že ho zabijí. Horowitz se pořád tak ospravedlňuje, jak to všechno vysvětlí v dalších dílech, ale to, co s tím seriálem dělají, u postavy Hooda nezačíná ani nekončí. Regina se mi jako EQ líbí, ale pokud se jí znovu stane, potom veškerý její vývoj byl úplně k ničemu. Absolutně nechápu, proč Seana na začátku této série udělali season regular, aby ho pak prostě ignorovali celou sérii (nehledě na to, že postavu Robina Hooda propagoval, snad nejvíc ze všech těch herců, a přestěhoval se s tou rodinou „na trvalo“ :D mega wtf)? Ale co mě úplně nejvíc dostává, když Hood měl umřít, věděli, jak to skončí, Regina s ním dostala jednu u-b-o-h-o-u scénu asi 4 minuty před smrtí, a to je všechno? Ten charakter měl TOLIK potenciálu, a oni ho takto promarnili. Upřímně, pro Seana je to jenom dobře. Přeju si, aby Reginu zabili taky, protože potom bych měla důvod přestat se dívat. S Rumplem je to pořád to stejné dokola, a teď ani neměl žádnou pořádnou dějovou linku, a ostatní už stojí za hov-o… Těch herců mi je upřímně líto, protože by si zasloužili mnohem lépe vypracovaný děj… Štve mě to hlavně proto, že každý tady investujeme čas do seriálů, protože se nám líbí, protože nás k nim něco táhne a tak něco očekáváme, a momentálně mi přijde, že Horowitz a spol. jsou míň zaujatí než fanoušci, nepřemýšlí dopředu, vytváří naprosto nelogický scénáře a ničí něco, co jednou bylo dobrý.

#18 Patty01 #19 Nivie
12.5.2016 | 12:28:52
Patty01

#14 Mish_anka: „Má kolem sebe skvělou rodinu…“ Tomu jsem se teda srdečně zasmála :-D Nevím, co si představuješ pod pojmem „skvělá,“ ale oni skvělí teda nejsou (hlavně ta blbka Emma), má je na krku spíš za trest. No tak co jiného by Lana taky mohla říct, že jo… Co si o tom ona přesně myslí říct, takhle do televize nemůže, říká jenom to, co jí říct dovolili, aby nevypadali blbě.

12.5.2016 | 15:50:54
Patty01

#16 SaDiablo: Přesně do puntíku to, co si o tom taky myslím. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo otevřel oči a vidí to tak, jak to skutečně je.

#19 Nivie
12.5.2016 | 15:53:34
Nivie

#16 SaDiablo: Souhlasím, že zařazení Hoodovy smrti bylo poněkud nešťastné. Smrt přišla v epizodě, kdy zemřel i hlavní záporák 5B + byla to i celkem (na poměry OUaT) akční epizoda, kde nebyl čas na vykecávačky, protože bylo třeba vyřešit hned několik rozjetých linek. Bývá zvykem, že i vedlejší postavy mají na konci nějaké flashbacky nebo pěkné momenty (viz Milah). Hood měl, jako hlavní postava, hodně velkou smůlu.

A k tomu ještě dodám, že podle mě velkou (možná největší) slabinou je, že Horowitz a Kitsis ani neví, jak chtějí příběh ukončit, ani kdy ho ukončí. A to se potom těžko píše propracovaný, konstatní, vyvážený a logicky návazný seriál ;).

#18 Patty01: Při pročítání zdejšího fóra mě občas napadá, jestli diváci nekladou příliš velké požadavky na seriál nebo spíše jestli nekladou požadavky, které není OUaT ani schopen unést. Už to někdo v komentářích pod epizodami psal, ale hlavní dějová linie i podstata OUaT padla na konci první série. Z toho základu se už nedozvíme nic nového. Teď je to jenom hromadění dalších linek a záleží jenom na tom, jestli to dává alespoň nějaký smysl nebo žádný. Nevím, proč všichni čekají od toho seriálu nějaké veledílo, vždyť to nikdy nebyl typ seriálu, ze kterého by všichni samým úžasem museli padnout na zadek :).

#20 Patty01 #21 Avilan
12.5.2016 | 18:42:18
Patty01

#19 Nivie: Mě teda nepřijde, že bych měla nějaké extra velké nároky. Jediné, co jsem od seriálu očekávala bylo, aby děj dával smysl (což absolutně nedává), ale to se snad očekává od každého seriálu, a aby postavy, když už jsou hlavní, dostávaly pokud možno stejně prostoru. Ale ne… postavy, které mají potenciál nejsou využívány a postavy, které byly napříč seriálem už stokrát vyždímány nám neustále předhazují. Klasický OUaT. Kdyby aspoň nebyli průhlední jak papír a nešlo vidět, že se fixují jen na určité postavy, na kterých si myslí, že ten seriál stojí. Ale úplně nejvíc mě vytáčí jak naslibují plno věcí a pak si to v průběhu rozmyslí a přijdou se zvratem, který je tak hrozný, že se mi chce zvracet. Je to pořád to samé dokola. Tenhle seriál padl na takové dno, jaké jsem u žádného ještě nezažila. A to těch seriálů sleduju a mám odsledováno poměrně dost.

Jsem zvědavá, jestli to bude mít tenhle týden nějaký dopad na sledovanost seriálu, protože na twitteru a tumblr jsou fanoušci neuvěřitelně naštvaní. Cítí se strašně podvedení a já to naprosto chápu.

Teď ještě zůstává otázkou, nakolik jim tady do toho rozhodnutí mluvila samotná ABC, protože s tím,co poslední dobou provádí bych se tomu ani nedivila.

13.5.2016 | 8:36:45
Avilan

#19 Nivie: Právě, Hoodova smrt tam byla prostě divná. V jedné epizodě umřelo moc lidí, to je na Once nezvyklé. Navíc mi i Hoodova smrt přijde nelogická vzhledem k tomu, čím vším si Regina prošla, ale vzhledem k tomu, že z Robina byla poslední dobou postava, která se tam jenom občas mihla.. A je fakt, že hlavní nápad byl vyčerpán v první sérii. Ale to přece neznamená, že se člověk nemůže těšit na to, co se všechno ještě odehraje. Nikdo nemůže čekat, že si seriál udrží pořád stejnou úroveň. Nějaký děj tam je, i když to místy nedává smysl, pořád se na to dá dívat :)

13.5.2016 | 11:08:58
anonymvole

#4 Nina317: Regina muze mit deti jeji matka ji prece sebrala moc :D:D:D:D:D:D

#23 anonymvole
21.5.2016 | 12:04:09
anonymvole

#22 anonymvole: tedy oslabyla

21.5.2016 | 12:05:29
anonymvole

#7 VampKošilka: Vždyt se všichni bojovníci vrátili i s robinovým synem do začarovaného lesa ne ???:D:D:D:D:D

21.5.2016 | 12:10:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Závěrečná epizoda Leaving Storybrooke uzavřela dlouhou sedmiletou cestu seriálu. Splnila naše očekávání a byla seriálu důstojným finálem?

Děkujeme

Děkujeme za vaši přízeň

Děkujeme za vaši přízeň

Sedm pohádkových let je u konce a celá naše redakce vám tímto děkuje za vaši dlouholetou přízeň.

Reklama

Fotky z finále

Fotky z finále

Nejlepší postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama