Mandalorian
92/100 - 220×

Mandalorian(The Mandalorian)

Po příbězích Janga Fetta a Boby Fetta se ve světě Star Wars objevuje další válečník. Seriál bude mapovat příběh Mandaloriana, který bude časově zasazen po pádu Impéria a ještě před samotným vznikem Prvního řádu. Budeme sledovat cestu osamělého střelce ve vnějším okraji galaxie, kde nemá Nová Republika žádnou pravomoc.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
3 sezóny | Disney+ | 40 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Akční, Fantasy, Sci-fi
hrají
Pedro Pascal (Din Djarin), Nick Nolte (Kuiil), Carl Weathers (Greef Karga), Gina Carano (Cara Dune), Giancarlo Esposito (Gideon), Taika Waititi (IG-11), Werner Herzog (Klient), Timothy Olyphant (Cobb Vanth), Amy Sedaris (Peli Motto), Katee Sackhoff (Bo-Katan Kryze), Emily Swallow (Zbrojařka), Omid Abtahi (Penn Pershing), Rosario Dawson (Ahsoka Tano), Temuera Morrison (Boba Fett)

Bill Burr nemá rád novodobé vyhazování herců, zastal se Giny Carano

Bill Burr nemá rád novodobé vyhazování herců, zastal se Giny Carano

Bill Burr hraje v Mandalorianovi Migse Mayfelda. Objevil se sice jen ve dvou epizodách, ale postava je poměrně oblíbená. Bill Burr je také jedním z prvních herců, kteří se veřejně zastali Giny Carano. Dal hlasitě najevo, že nesouhlasí s vyhazovem jejím ani dalších herců.

38 3
5.3.2021

Bill Burr je nejen americký herec, ale také komik, spisovatel a poměrně aktivní podcaster. Již dlouho kritizuje Hollywood a rozhodně není fanouškem vyhazování herců bez závažných důvodů, kterého jsme svědky především v posledních letech. Bylo tedy jen otázkou času, než se vyjádří i k případu Giny Carano, která se taktéž stala obětí tohoto hollywoodského kolotoče.

Burr byl hostem The Bill Bert Podcast, kde se na toto téma vyjádřil. Nejprve prohlásil, že Gina Carano je velice milou a příjemnou osobou. A na place byla úplným zlatíčkem. Svět filmů a seriálů je bohužel dnes takový, jaký je. Podle Burra existuje až příliš mnoho stanic, které si myslí, že herce vlastní. Herec se tak v dnešní době bojí, co řekne. Vše může být použito proti němu. A to i mnoho let staré kauzy či příspěvky na sociálních sítích.

Burr dále prohlásil, že nyní hraje v Mandalorianovi. A aby se tam udržel, musí si dávat pozor na to, co řekne, kdyby se náhodou něco Disneymu nelíbilo. Dále pak vtipně prohodil, že určitě někdo vezme toto video (myšleno podcast, ve kterém mluvil) a upraví ho tak, aby to vypadalo, že řekl něco jiného. A následně je klidně možné, že by Burr přišel o svou práci a akční figurky Miggse Mayfelda by se stahovaly z prodeje jako na běžícím páse.

(Toto trio pohromadě už neuvidíme a má to jeden prostý důvod. Foto: Disney+)

Billu Burrovi se celá kauza a chování lidí v dnešním světě nelíbí. Prakticky se jen čeká, až někdo udělá chybu. A diváci celé situaci vůbec nepomáhají, naopak to vyhrotí ještě více, než by bylo zdrávo. Podle Burra, když herec řekne něco méně či více nevhodného, tak ještě před zakročením studia se na internetu vždy spustí lavina příspěvků od obyčejných lidí. Ti hned začnou volat po spravedlnosti, vyzývají studia, aby se k tomu oficiálně postavila, prosí o vyhazov daných herců a automaticky tvoří nepravdivé zprávy, že je ten a ten například rasista, xenofob či bůhvíco dalšího.

Tímto způsobem diváci vytváří enormní tlak na studia, která následně zasáhnou. Říká se – hlas lidu, hlas boží. Možná ne vždy to tak ale funguje a zřejmě ne v každé kultuře. A rozhodně ne ve filmovém světě. Monitorovat sociální sítě a zjišťovat, co si lidé myslí, může být pro budoucí strategii filmových studií výhodné. Nicméně není třeba se divákům podřizovat neustále. Uvidíme, zda slova Billa Burra, i když prakticky řekl jen pravdu, bude studio nějak řešit. Snad Mayfelda ještě někdy uvidíme.

Souhlasíte s názorem Billa Burra, nebo je herec úplně mimo?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /46

CoRnDuCK

Ikdyž nesouhlasím s politickým postojem Giny Carano, tak mi to taky přijde stupidní ji vyhodit kvůli takovým blbostem. Úplně souhlasím s Burrem.

5.3.2021 | 9:32:39
CoRnDuCK

I když*

5.3.2021 | 9:32:55
Arianus

BIlle, mel jsem te rad. Ale ted uz proste v Disney svete neexistujes…

5.3.2021 | 9:54:34
Negan_Grimes

Sociálne siete a ľudská potreba podeliť sa so svojimi postojmi na internete, to je zlo. V minulosti mali ľudia extrémne alebo kontroverzné názory, ale nechali si to pre seba. Teraz človek sa proste prihlási na ten blbý facebook alebo instagram, vyleje si svoju zlosť či frustráciu a hneď o tom vie celý svet. Keď má potrebu hovoriť o svojich radikálnych postojoch, tak to nemala vešať na net proste. Ja s jej názormi nesúhlasím, ale myslím si, že je škoda, že ju vykopli. Mala si to nechať pre seba proste.

5.3.2021 | 10:01:52
Svjatogor

Čekal jsem, že jako první se ozve on. Znám jeho stand-up shows. Nakonec, on nic neriskuje. Jeho postava si svoje v příběhu The Mandalorian už odehrála. ;-)

#6 4391 #7 Blackhand47XD
5.3.2021 | 10:05:09
4391

Souhlasíte s názorem Billa Burra, nebo je herec úplně mimo?

Není s čím nesouhlasit. Neřekl vůbec nic špatného.

#5 Svjatogor: Rád bych ho ještě v seriálu viděl. Epizoda 2×7 je asi moje nejoblíbenější, i díky němu. Ale jeho příběh tu asi skončil.

5.3.2021 | 11:07:35
Blackhand47XD

#5 Svjatogor: To sice jo, ale byl velmi oblíbený, takže jej Disney mohlo přivést kdykoliv zpátky… Příběh už má ale jakoby uzavřený, takže kdyby s ním už pracovat nechtěli, nemusíme se bát, že by to bylo nedořešené. :)

webmaster
5.3.2021 | 11:08:43
zabijakptak

Nyní jsou pod palbou Cancel culture: Henry Cavill, Elizabeth Olsen, Jeremy Renner, znovu Chris Pratt a Rosario Dawson.

#10 Svjatogor
5.3.2021 | 13:05:09
Jaqen66

Být to černá lesbická židovka tak se jí to nestane.

#31 Lyra #32 Svjatogor
5.3.2021 | 13:10:06
Svjatogor

#8 zabijakptak: Nějak nestíhám. Co provedli? Stačí stručné info, děkuji. :-)

#11 Gerald of Fordia #12 Zilwicky
5.3.2021 | 13:15:22
Gerald of Fordia

#10 Svjatogor: No tyvole, teď jsem si to rychle ze zvědavosti googlil a nejvíc mě dostal ten Cavill. Toho prej chtěj odstranit, protože – a teď se podržte – někdy mezi roky 2012 a 2013 chodil s Ginou Carano. :D

Jakože já jsem toho názoru, že šířit stokrát vyvrácené konspirační teorie o volbách a covidu je prostě přes čáru a potud vyhazov Carano chápu. Ale ten Cavill je fakt síla. Tak doufám, že je to jen malé procento idiotů a nejedná se o nějakou masovou kampaň.

#14 4391 #15 Svjatogor #17 Svjatogor #22 jose8
5.3.2021 | 14:49:11
Zilwicky

#10 Svjatogor: Tipujem ze proste nepovedali ze podporuju BLM, LGBTPDFLCD, čiže tým pádom su to automaticky homofoidný rasisti so sklonmi k fašizmu :)

#18 Svjatogor #33 Hogo Fogo
5.3.2021 | 14:50:35
Geek

Samozřejmě, že s Billem nesouhlasím, protože on i ta obouchaná paní z MMA si neuvědomují, že za své činy a stejně tak i slova si samozřejmě každý nese následky, z jejich strany je to strašně přehnaná a vyhrocená hysterie. Toť můj názor.

#16 leonidas 300
5.3.2021 | 14:55:57
4391

#11 Gerald of Fordia: Ono je to vždycky jen malé procento idiotů. Ale díky internetu a sociálním sítím jsou mnohem víc vidět/slyšet než dřív :/ A Cavill to nějak zmákne, dyť je to Superman.

5.3.2021 | 14:59:04
Svjatogor

#11 Gerald of Fordia: Ne!!! Kdyby někoho přejel, rok distanc. Kdyby někoho (s čepicí MAGA) přejel, týden distanc. Jen tohle ne!!! A už je to na křeslo v Alabamě? :-P

5.3.2021 | 15:13:41
leonidas 300

#13 Geek: Bacha je to past číhá pod tím TROLL. :-)

5.3.2021 | 15:17:29
Svjatogor

#11 Gerald of Fordia: A Elizabeth Olsen + Jeremy Renner? Já sám vím jen to, že hrají v Avengers: Endgame / Infinity War. To oba někdy v minulosti randili se závadovou osobou, G.C.? xD

5.3.2021 | 15:19:47
Svjatogor

#12 Zilwicky: Pořád mohou točit v Rusku. A to nemyslím nijak jízlivě (tedy trošku jo). Kuci z Moskvy jsou šikovní, prachy mají, CGI už umí taky. Jejich MCU už jen potřebuje několik AAA+ hvězd. :-)

5.3.2021 | 15:28:52
leonidas 300

Ale nebojte netýká se to jen herců ve WB games v projektu z Wizard worldu se už distancovali a vyhradily jako společnost vůči J.K. Rowlingové kvůli jejímu názoru na to jak určovat pohlaví a šéfdesignera Troy Leavitta také hází přes palubu i když odešel z vlastích pohnutek (vyjádřením že kontrolovali jeho práci a zasazují se o to že jeho „antifeministické názory zajistily proti zrcadlení se v jejich hře“. A všemu korunu nasazují tím že ještě neukázali funkční část hry která má být RPG, ale úmyslně nechali jednoho z tvůrců pro média sdělit že zařídily funkční editor postav pro vytvoření libovolné kombinace emocionální identifikace pohlaví, fyzických znaků a hlasového projevu. V kontextu s tím že má jít o RPG kde budete do bradavic chodit jako student postavu si vytvoříte před nástupem a postavě by mnělo bít 11let tak nechápu na co vlastně chtějí získat. (Asi nezvážily to že tvorba hlasu je spojená s rozvojem těla (hormonální hladiny) a pokud upozorňují jako první na budoucí možnost tvorby odpovídající tak akorát chirurgické plastické úpravě těla -před 11 rokem života- tak nepřímo naznačují co???? /je v pořádku předělat 11leté dítě na pohlaví o kterém si není jisté že ho vůbec potřebuje!?/ Prostě Woke a Social justice W jsou z vetšiny jen sofistikovaní trolové společnosti.

5.3.2021 | 15:38:50
leonidas 300

Burr má prostě zdraví názor. Když tě odsoudí za jakýkoli výrok vytržený z kontextu a doby klidně 20–30 let na zpět že není slučitelný s moderní společností tak to je v podstatě jen lov na čarodějnice (proti kterému nikdo jako jedinec neobstojí) a každý by si mněl zvážit frázi : „kdož jsi bez vinny první hoď kamenem“

5.3.2021 | 15:44:41
beepbopbeep

Tohle tady už v minulosti všechno bylo. V různých státech se tomu i jinak říkalo, ale výsledky byli stejné. Jak ono se to jen jmenovalo…? Tuším, že v Itálii tomu říkali fašismus, v Německu nacismus a v Rusku a u nás komunismus. Dnes to má taky několik názvů, ikdyž je to to samé, něco jako aktivismus, progresivismus, woke, antifa, BLM, LGBTQ+zbytek abecedy, feminismus a hlavně politická korektnost. Kdo zapátral ví, že i Edna podává jen ty „správné“ informace a to co se kolem Giny Carano a hlavně kolem Disney, Lucasfilmu a Kathleen Kennedy děje, u nás nikde neuslyšíte ani slovo. Ve svobodné zemi se to řeší slovy: „Nesouhlasím, mám jiný názor.“ Takže vy, kteří voláte po vyhazovech (a hlavně v případě, kdy ani neznáte souvislosti) a jak je ten a ten u vás odepsaný, kvůli tomu, že řekl svůj názor a ještě hůř, když řekl pravdu, se můžete poplácat po ramenou, tímto jsou z vás fašisti, nacisti a komunisti v jednom. Případně, kdo neví, na obranu Carano se ve státech zvedla obrovská vlna podpory a Burr nebyl první ani poslední, kdo se jí zastal. Pro příklad se jí zastal i levicový trumpobijec Bill Maher a to je co říct. A naopak je masově bojkotován Disney+, Lucasfilm a hlavně jeho feminacistická šéfová Kathleen Kennedy. Celkově dění kolem Star Wars v USA je teď obrovské téma. Vlastně se divím, že tady Edna nereferuje víc, ale jak jsem napsal, vypadá to, že Edna smí podávat jen ty „správné“ drobky informací.

#23 4391 #24 Eifel #25 Svjatogor #30 pidalin #35 Hogo Fogo
5.3.2021 | 15:48:38
jose8

#11 Gerald of Fordia: Ona ale žádný konspirační teorie nešířila. Nevím jestli si ty tweety viděl nebo ne, ale nic přes čáru tam není, ani nějaky konspirace apod.

5.3.2021 | 16:02:32
4391

#21 beepbopbeep: Názor dobrej, akorát snad Ednu bych z tohoto neobviňoval. Pokud víš něco zajímavého k tématu, o čem místní redaktoři neinformovali, můžeš to přece napsat tady do komentářů. Nemyslím si, že by ti to tu někdo bezdůvodně smazal.

5.3.2021 | 16:09:07
Eifel

#21 beepbopbeep: Absolutní souhlas!!!! Bohužel každý nesleduje zprávy psané v angličtině. Jsem moc rád, že vlna podpory pro její osobu není zanedbatelná. Po hlubším prostudování vám musí dojít, že dnešní situace v Hollywoodu si v ničem nezadá s obdobím cenzury ve zasraném socialistickém Československu, kde jsem prožil celé dětství. O ženě která málem zničila celý svět Star Wars se radši ani nevyjadřuji. Snad má normální svět ještě šanci.

5.3.2021 | 16:30:23
Svjatogor

#21 beepbopbeep: I já bych Ednu nevinil z úmyslného zatajování informací o woke. Kde je vyhledává, najde si je sám. Já předpokládám, že min. tři čtvrtiny z nás umí (alespoň basic) anglicky. Sloh novinářských článků není nijak komplikovaný a i těch několik vět v předminulém čase si lze dovodit z konextu. Možná jen nejsou schopni docenit tu míru obludností. To bychom tady už nečetli nic jiného a hádky nad Zaklínačem stačí i mně, rejpalovi. Dávám sbohem klasické tvorbě, zůstává woke a negace předchozího. Příkladmo: The Irregulars. S radostí bych dal seriálu odpad (kdyby tu byl) už jen z principu. :-\

5.3.2021 | 17:05:17
beepbopbeep

Asi to vyznělo špatně, Ednu neobviňuju, byla to jen trocha takového spekulativního konstatování, za což se omlouvám.

#44 sma
5.3.2021 | 18:01:08
percival2

Politika by se neměla plést do podnikání. Podle mne na to dojedou klesajícími tržbami. Ta inkluzivní trojka ve SW ep.VIII je stála půlku diváků na ep.IX. Takže jdou „dobrým směrem“. Co se týká mne, nebudu to dál financovat. Až oni otevřou kina, já pustím torrent ;-)

5.3.2021 | 19:55:23
Martrix

Ono se toho nakecá. Internet je jedna velká tichá pošta. V sushi baru někdo řekne ryba a za hodinu výjde článek o lidožravém žralokovi v Chorvatsku, který roztrhal učitelku na kusy. Jakékoliv kontroverzní vyhození fanoušky oblíbeného tvůrce si Disney schytává víc, než kdyby se konečně vysral na hatery a hollywoodské estébáky, který na všech hledají záminku pro buzerování. Gina bude sloužit jako odstrašující příklad a je víc než pravděpodobné, že v dohledné době se to opakovat nebude. A už vůbec ne u takových hvězd jako je Cavill. Na druhou stranu…všichni mají hromadu keců, ale kolik z vás by opravdu přestalo sledovat cokoliv od Disney?

#29 4391 #45 sma
6.3.2021 | 0:53:58
4391

#28 Martrix: Myslím, že naprostá většina těch, co chtěli ať Ginu Disney vyhodí, se na Mandaloriana ani nedívali ;-) Jsou to jen skupinky dobroserů, co ve jménu sociální spravedlnosti protestují proti něčemu, protože někdo z nich řekl, že je to špatné. Tedy jak sám říkáš, Disney se na ně mohl klidně vysrat. Znáš „antiomluvu“ do Larryho Correia? Tam šlo sice o jinou situaci, ale jinak by to perfektně sedělo i na ty lidi, co volali po jejím vyhazovu. https://neviditelnypes.lidovky.cz/…_kultura_wag

6.3.2021 | 8:39:35
pidalin

#21 beepbopbeep: Edna celou dobu informovala celkem objektivně a naopak se Cary občas i zastali, tak nevim co máš proti Eedně.

6.3.2021 | 14:56:52
Lyra

#9 Jaqen66: to jsi vystihl dokonale

6.3.2021 | 17:17:04
Svjatogor

#9 Jaqen66: Asma z Rafahu nebo pokroková Rachel co nerada Izrael, protože si dovoluje se bránit. ;-)

6.3.2021 | 22:31:36
Hogo Fogo

#12 Zilwicky:Neuhádol si.

7.3.2021 | 7:29:48
Hogo Fogo

Disney je súkromná firma a môže si robiť, čo chce. https://youtu.be/jyJIelnrX58?t=21

#36 4391 #37 leonidas 300
7.3.2021 | 7:37:49
Hogo Fogo

#21 beepbopbeep: ďalší bojovník za slobodu a za Putina…

#36 4391
7.3.2021 | 7:39:00
4391

#34 Hogo Fogo: To už tu padlo pod jinými články asi 30× a je to v podstatě jedinej argument za její vyhození (kterej ani její zastánci nevyvrací).
#35 Hogo Fogo: A nálepkování ti jde taky dobře koukám.

7.3.2021 | 8:40:03
leonidas 300

#34 Hogo Fogo: Tak prečo robi ako pako, podla ludi čo kričali????

7.3.2021 | 10:13:58
PejMej

sloboda slova zahŕňa aj zodpovednosť za to čo poviete.. nariekať nad tým, že súkromná spoločnosť rozhoduje o tom s kým bude, alebo nebude spolupracovať aj na základe toho či sa daný človek výrazne nezhoduje s hodnotami spoločnosti je srandovné.. je to úplne bežná prax, robiš nám hanbu? tam sú dvere.. každého slobodné rozhodnutie čo uverejní na internet, ale musí rátať s následkami..

#39 4391
7.3.2021 | 10:21:28
4391

#38 PejMej: Stejně tak musí ta soukromá společnost počítat s tím, že část veřejnosti její rozhodnutí odsoudí. Jestli společnosti Disney podporovaní cancel culture pomohlo nebo ne, to ať si časem vyhodnotí sami.

#40 PejMej
7.3.2021 | 10:53:13
PejMej

#39 4391: odsúdiť to môžu samozrejme, to je v poriadku.. plakať, že je niekto nespravodlivo cancelnutý, alebo blúzniť o cenzúre je scestné

#41 4391
7.3.2021 | 11:10:24
4391

#40 PejMej: Pokud s tím nesouhlasím, tak je v pořádku i vyjádřit svůj názor. Ty to bereš jako pláč, to je zas tvůj názor. Není krásné, když oba můžem vyjádřit svůj odlišný názor, aniž by nám za to hrozil nějaký postih?

#42 PejMej
7.3.2021 | 11:40:36
PejMej

#41 4391: áno, tak je to v poriadku.. ale rámcovať názory ľudí, ktorí sa ozvali proti Gine ako cancel culture alebo cenzúru je úsmevné.. nehovoriac o tom, že používať ideologické zbrane alt-right scény je aj potenciálne nebezpečné..

#43 4391
7.3.2021 | 12:05:29
4391

#42 PejMej: Ano, je to v pořádku, tak jsme se tedy shodli aspoň na tomhle. Ale na tom zastat se jí nevidím vůbec nic alt-right, to je podle mého názoru akorát další nálepka, kterou by rádi přiřknuli demokrati republikánům (protože to je to, o co šlo už od začátku. Gina podpořila veřejně Trumpa a tak se dostala do hledáčku levicových aktivistů, pak už se hledali jen záminky jí vyhodit. Podle mě to cancel culture tedy je, ale na tom se bohužel neshodujem).

Ale tady je asi nejvyšší čas to ukončit. Tohle je stránka o seriálu, nedělejme z toho prosím veřejnou politickou debatu… Řekl bych, že už takhle moc lidí naše diskuze nezajímá. Pokud vidíš nějaký smysl v tom pokračovat, napiš mi třeba soukromou zprávu.

7.3.2021 | 12:36:24
sma

#26 beepbopbeep: ale aj tak si mal pravdu. Edna viacmenej komunikuje po tej istej rovine ako si spomenul v prispevku vyssie, cize jednostranne. Aj ten priamy clanok o Gine bol tendencny a dal sa napisat nestranne, to ze lavicove media u nas to podali ako senzaciu je klasika. Hrobarka SW a spol mozu ist do p*ce ale tu sa tie clanky nedostanu a nie kazdy chce citat a vyhladavat anglicke

7.3.2021 | 14:02:32
sma

#28 Martrix: tak tomu never, to je len zbozne prianie. Deje sa to stale a bude, napr Johny Depp, Kevin Spacey, Chris DElia

7.3.2021 | 14:04:38
skylines

A co že řekla že to nějaké slaboduchce rozplakalo? Jak říkám já – Ani papež nepronese svoje poselství aby se to nějakého chudáčka nedotklo. :D

7.3.2021 | 20:29:00
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu The Mandalorian pro vás budeme aktualizovat sekci postav:

Novinky

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Seriál Mandalorian je stálicí na Disney+ a může se pyšnit vysokou sledovaností. Čtvrtá řada se stále chystá, scénář je již dávno hotový a prakticky se již po konci stávky čeká na první klapku. Sehnat všechny herce nebude úplně až tak jednoduché. Kdy by se mohlo začít natáčet?

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály potřebují ten stmelovací element, který dá všechny dohromady, nebo ne? Zvlášť když se chystá celovečerní film, který má být pomyslným vyvrcholením hned několika seriálů. A právě tento element Star Wars již našly. Mají svého Nicka Furyho, který je bude provázet i nadále.

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama