How to Get Away with Murder (Vražedná práva)
94/100 - 112×

How to Get Away with Murder(Vražedná práva)

Seriál sleduje osobní a profesní život Annalise Keeting, profesorky práva na prestižní univerzitě Middleton ve Philadephii. Obhájkyně Annalise si vybere skupinu nejlepších studentů ze třídy, ve které vyučuje, aby pracovali pro její firmu a s jejími zaměstnanci Bonnie Winterbottom a Frankem Delfinem. Práci získají Connor Walsh, Michaela Pratt, Asher Millstone, Laurel Castillo a Wes Gibbins. Annalise žije se svým mužem Samem Keatingem, ale také má tajný vztah s detektivem Natem Laheym. Annalise a její studenti vyhrávají případy a hřejí se na výsluní. Záhy se však před studenty objeví mnohem větší problém, který potřebují vyřešit – mrtvola, kvůli které musí profesorku požádat o pomoc.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Detektivní, Krimi
hrají
Viola Davis (Annalise Keating), Billy Brown (Nate Lahey), Jack Falahee (Connor Walsh), Aja King (Michaela Pratt), Matt McGorry (Asher Millstone), Charlie Weber (Frank Delfino), Liza Weil (Bonnie Winterbottom), Karla Souza (Laurel Castillo), Conrad Ricamora (Oliver Hampton), Amirah Vann (Tegan Price), Rome Flynn (Gabriel Maddox), Alfred Enoch (Wes Gibbins), Katie Findlay (Rebecca Sutter)

Diskuze: Vaše teorie

Liss93

Raději to dám i tady do spoileru, co kdyby sem zabloudil někdo nový.

Zraněná a evidentně umírající Annalise mě dostala. Když se v půlce dílu vyřešila vražda Rebeccy, tak mě to zklamalo, a říkala jsem si, co se asi tak bude řešit dál. A hle, ono to může být ještě lepší! Pokud bude 3.série tak se bude vyšetřovat kdo zabil Wese, ne? :D Ale zpátky k dílu. V ukázce na další díl nám byla nastolena zatím 2 možná vysvětlení: buď Annalise zranil Wese, protože zjistil pravdu o Rebecce a utíká z místa činu, jenže na místo dorazí Connor, který místo aby pomohl, tak jí něco začne vyčítat. A nebo Annalise zranil Connor, protože jim v něčem (nemusí se jednat o vraždu Beccy) lhala. A Wes to třeba přes okno uvidí a rozhodne se běžet pro pomoc k naší staré známé partě zametačů důkazů. Ale doufám, že to Annalise přežije, bez ní by ten seriál do budoucna nefungoval. Ale už od začátku první série se mi líbí její chemie s Wesem. Už v nějakém druhém díle po něm mlsně koukala a čekala jsem, kdy dojde k něčemu víc. Jasně, to že s ním tancovala, nemuselo nic znamenat. Ona chtěla vypustit páru a on chtěl zapomenout na starosti, a to že byl záběr na Wese a hned na ni, jak krvácí a mluvilo se o mileneckých vraždách mohlo být sestříháno schválně, aby jsme teď čekali, jak se to mezi nimi teď vyvrbí. A musím říct, že ohledně bývalé přítelkyně jsem byla překvapená, Annalise se nezdá. A co Michaela zkouší s tou sms se mi vůbec nelíbí. Abysme nemuseli řešit i její mrtvolu. Názor na nové obžalované nemám, zatím je příliš brzy, i když jasně, nabízí se, že minimálně teď tetičku zabil ten synátor. Už se na celou novou sérii moc těším, dočkáme se zase spousty zvratů, překvapení a mrtvol :D

28.9.2015 | 15:23:58
Packa

Jo, tak taky spoiler, přece jenom titulky vyšly dneska, tak pokud na ně někdo čekal a neviděl a šel to tu sem i tak číst. :)

Annalise fakt šok. Říkala jsem si, že když nám vraha Rebecy řekli hned v prvním díle, tak co bude dál po zbytek série tím hlavním „tahounem“? A ono bum! Nečekala jsem to, ale je to super zvrat. Nemyslím si, že to udělal Wes. Když nám to takhle ukázali, i s tím proslovem Annalise o lovers – je to moc očividné a až moc to nahrává. Ne, Wes to nebude. Spíš se kloním k teorii, že se tam nějak nachomýtl a pak běžel pro pomoc (což teda trochu postrádá logiku v dnešní době mobilních telefonů, ale ok :D ). Pokud ji nechají umřít, jsem zvědavá, o čem bude 3. série. Jestli bude. Někde jsem četla, že byla v plánu jenom jedna série, takže tahle už je navíc. Ale pokud si udrží seriál sledovanost, nevidím problém v 3. sérii. Což ale bez Annalise prosím ne! Její bisexuální orientace – no nevím, nakolik to hraje a nakolik je to pravda. A Michaela? Blbka. Chápu, že má strach, ale tohle byla blbost. Teď od ní přesně čekám, že si s tou osobou dá schůzku a samozřejmě o ní nikomu neřekne! Protože proč? Ach jo.

#3 Liss93
28.9.2015 | 15:51:34
Liss93

#2 Packa:

S nelogičností, že Wes radši jako šílený běží přes cizí pozemek než aby zvedl mobil, se smířím snadněji, než s nelogičnostmi u jiných seriálů (kde jsou mnohem závažnější). Dá se to připsat šoku, vidí svou profesorku, blízkou přítelkyni (milenku?) ležet v tratolišti krve a neví, jestli jí může pomoct, jestli mu neumře pod rukama, kdo ji střelil apod. Nebo u sebe třeba mobil nemá, nebo je vybitý. Možností je spousta. A Michaela si prostě koleduje. V první sérii se projevila jako hysterka, teď strká nos do věcí, po kterých ji nic není. Ale pobavila mě barová scéna, hned jak jsem toho týpka viděla, tak jsem věděla, že je gay. A člověk by řekl, že ona už by na to mohla mít čuch :D Ale někdo by jí odkrouhnout mohl, je otravná a nikdy ničemu nepomohla, jen panikařila. A ta ženská, co si udělala s Ashera informátora se mi taky nezdá.

28.9.2015 | 16:04:04
Kquistynka

Hlavně taky kde se ta údajná vražda Annalise má konat, v domě rodiny, kterou ted obhajuje, což je taky dost zajímavý… no bude to ještě mazec

#5 Packa #6 Liss93
28.9.2015 | 18:57:51
Packa

#4 Kquistynka: ! Tak ono to může být jenom tím, že tam byla kvůli tomu případu. Ale jo, třeba to bude mít spojitost. Taky to může být „pomsta“ toho původního právníka? I když dost přehnaná, uznávám.

#6 Liss93
28.9.2015 | 19:19:16
Liss93

#4 Kquistynka:
#5 Packa: Nebo Annalise na vlastní kůži pozná (ne)vinnu svých klientů…

28.9.2015 | 20:13:26
Toldist

Myslel jsem si, že už to bude nebude tak zajímavé a bude to nuda. Opak je pravdou, děkuji za tenhle seriál, lepší není :D Určitě je jasné, že Wess Annalise nezabil a synátor zabil svou tetíčku. O zbytku se můžeme jen dohadovat. Už by to chtělo další díl nebo nejlépe celou sérii.

29.9.2015 | 8:21:55
Packa

Nový díl? Opět wow.

Hapstall sourozenci se mi prostě nezdají. Teď sice je obhájili tím DNA testem, ale i tak jsou divní. :D Jak Eve vyjela po Annalise při obhajobě Nata – chápu, proč to udělala. Ale fakt jsem čuměla. Palec nahoru, že to zahrála (i když ten vztek byl vlastně opravdový, když to pak Annalise vysvětlovala). Závěr? Paní protivná-žalobkyně-nesnáším-Annalise? Wow. Tak by mě zajímalo, kolik lidí je v tom baráku nakonec mrtvých. :D A že odešli a nechali Annalise tak – na jednu stranu to chápu, té už by asi nepomohli, ale řečené to takhle před ní bylo dost drsné. No těším se na závěrečné vysvětlení tohohle, kdo a jak a proč.

#9 Packa #10 Liss93
2.10.2015 | 14:51:50
Packa

#8 Packa: Ještě bych vlastně dodala:

Asher je vůl. Teda to všichni víme, ale i když nevěděl, že Oliver neví, že oni vědí ( :D ), tak tohle od něho bylo fakt dost netaktní. Ale tak Asher takový je, no. A když Oliver říkal, že by měl Connor být rád, že neví, jak to Oliver dostal a popisoval to jako strašnou hrůzu, tak jsem si představovala nějakou group-věc, nehorázné orgie. To, že se člověk opije v baru a pak se s někým vyspí, je snad ještě natolik „normální“ (v mezích, samozřejmě), že mi to k Oliverovu popisu nesedí. Nejhorší a to, čím to Connorovi tak ublížilo, je asi opravdu to, že to je vlastně kvůli němu. Že ho podvedl.

#10 Liss93
2.10.2015 | 22:44:33
Liss93

Hurá! Titulky na 2.díl konečně hotové, takže jsem díl hned zkoukla. A čučela jsem jako vždy.
#8 Packa:
#9 Packa: Souhlas s oběma tvými názory, díl od dílu jsem čím dál víc překvapenější. Svůj názor na díl trochu rozdělím, podle témat, která se tam rozebírala. Je to trochu delší čtení :D

Že by prokurátorka zranila Annalise a ta ji pak shodila ze schodů? Ale co tam všichni dělali? Musí do toho být více zapleteni, jinak by neutíkali před policií. A asi doufají, že záchranka Annalise ještě stihne zachránit (a v to doufám, chci i třetí řadu!). Ale jak tam tak v té krvi pobíhali a brali za dveře, tak tam určitě nechali otisky. Na to, že jde o jejich druhou vraždu se chovají dost neprofesionálně a nepoučeně :D Jen by se mi docela líbilo, kdyby do toho zatáhli i Ashera, tomu by to trochu srazilo hřebínek.

Situace ohledně Connora a Oliver je vypjatá, ale mají to tak ve svém vztahu už od začátku, takže nic zase tak překvapivého. A to že Oliver „jen“ Connora podvedl s nějakým anonymním chlápkem pro něj může být opravdu hrozné a cítí se vinně víc, než když tohle provedl Connor. Oba mají jinou povahu, Connor jde za svým cílem přes mrtvoly, nehledí na city jiných a tím jim ubližuje. Oliver je citlivý, úplný opak. Ten vztah podle mě nemá budoucnost, protože i kdyby teď Connor sekal nějakou dobu latinu, tak on je prostě je jakej je a nezmění se, i kdyby nakrásně chtěl (myslím si to, ale můžu se mýlit).

Ten týpek co se motá kolem Michaelly se mi ale vůbec nezdá. Najednou se tam objevil, z ničeho nic. Hlavně po té, co Michaella dostala odpověď na svou zprávu. Je to podezřelé. Bohatí sourozenci jsou divní. A víc mi přijde podezřelá ta holka, i když má působit jako introvertka. A to, že je vytáhli z vraždy jejich tety ještě nic neznamená. Klidně to ten týpek udělat mohl. Jsem zvědavá, jak to s nimi dál bude.

Annalisina bývalá milenka je mi nesympatická. Z toho jak řvala na Annalise mi bylo na nic, ale je jasné, že to tak musela nahrát, aby Natea osvobodili. Ale stejně ji prostě nemusím a doufám, že se tam už neukáže. A nevím proč, ale gay scény mi nevadí a naopak s mi i líbí (cítím se zvrhle :D), naopak lesbické scény neprožívám. Takže bych prosila víc gay scén a nebo Annalise do postele dejte Wese (protože na to čekám už od začátku! :D ).

Jo, a Frank s Laurel hezky vyběhl, dobře on! :D

No a doufám, že titulky na 3.díl budou co nejdřív, protože to čekání už tentrokrát nepřežiju :D

#11 Packa
9.10.2015 | 20:14:40
Packa

#10 Liss93: Budu ti odpovídat po odstavcích. :)

Otisky mě taky napadly, ale přece jenom – obhajují je, takže u nich v domě už nejspíš někdy byli. Otisky se dají svést na tohle. To bych neřešila. V záchranku taky doufám, třetí řada prostě musí být!

Já jim to přeju. Jo, oni jsou od začátku každý jiný a to je vlastně základ každého jejich problému, ale možná právě proto přeju Connorovi Olivera. Tou svou povahou by ho mohl dobře „uklidňovat“ a mírnit.

Tak on ten týpek znal Rebeccu přece. Byl na té fotce, co na konci dílu našel Wes mezi Rebečinými věcmi. O sourozencích už jsem se vyjadřovala, nezdají se mi. Tím spíš, že závěrečná(é) vražda(y) se odehrává(jí) u nich v domě.

Annalise a Wes? Ne. Jo, něco mezi nima je, jsou si „bližší“, mají jiný vztah než Annalise s ostatními studenty, ale spolu je asi nechci. Annalise už má dost vztahů na jednu sérii. :D Ta druhá (Eve?) mi taky přijde divná, jsem ráda, že už odjela a doufám, že to tak zůstane. Ale teda líbat se s Annalise takhle venku na ulici, kde je může kdokoliv vidět? Zvlášť po té vyhrocené situaci u soudu mi to přijde dost nevhodné.

Frank borec, všechny palce hore! Jsem ráda, že ho konečně dali i do jiné role než právě toho Casanovy. Closed for business, yes!

#12 Liss93
9.10.2015 | 20:25:56
Liss93

#11 Packa:

To, že ten týpek byl na fotce mi vůbec nedošlo! Díky za upozornění! A to ranní líbání mi taky přišlo velmi neopatrné, jako ,,No a co, soud za náma, teď si můžeme dělat co chcem". Kdokoli je mohl vyblejsknout a použít to nějak dodatečně u dalšího soudu. I když tam už by to asi bylo bezpředmětné.

#13 Packa
9.10.2015 | 20:43:52
Packa

#12 Liss93: Bezpředmětné – nikdy nevíš. Pokud třeba postaví případ proti Annalise (že ona zabila svého manžela), můžou to nějak použít, že znala Nateovu právničku a že to zmanipulovala atd.

#14 Liss93
9.10.2015 | 20:54:47
Liss93

#13 Packa: To by znělo hodně překombinovaně až neuvěřitelně- ale možná právě proto by nějaké pochybnosti vzniknout mohly. Jenže nemají důkazy, protože už by jinak Annalise byla dávno obviněná a ve vazbě. Já doufám, že to nechají plavat- prostě ho někdo zabil, nejsou důkazy a všichni podezřelí byli očištěni. Někdy se na vraha přijít nemusí, stejně jako u Lily. Nebo se nakonec došlo k závěru, že ji zabil Sam? Teď si to nějak nemůžu vybavit.

#15 Packa
9.10.2015 | 21:20:02
Packa

#14 Liss93: Právě. Pochyby. Jasně, on to není žádný důkaz nebo nic zásadního, ale malé pochyby zmůžou hodně. A jo, teď důkazy nemají, ale třeba to do toho bodu dotáhnou? Nevím, vařím z vody, ale asi se shodnem, že ta veřejná líbačka byla hloupost.

9.10.2015 | 21:23:15
Liss93

Motá se nám to čím dál víc. Nevlastní sourozenci v incestním poměru? Jasně, zatím nic nenasvědčovalo tomu, že by spolu měli intimní vztah, ale na té fotce se k sobě opravdu nechovali jako bratr se sestrou. Já jim nevěřím ani nos mezi očima, jsem zvědavá, co ještě předvedou. Sexuální terapie byla zajímavá, z Connora se stal opravdu podpantofel :D (ale jsem ráda, že jsem se sekla v názoru na něj, když jsem myslela, že se nedokáže změnit. I když, nebudu končit soudy předčasně, kdoví co se ještě může stát). Co má v plánu Wes s Natem netuším, ale podobnost těch „dveřových“ scén nebyla náhodná. Má nám to naznačit nějaké pletky Annalise s Wesem (o kterých tu špekuluju už pár komentářů :D ). A bratr Rebeccy? Proč se o něm Wesovi nikdy nezmínila? Každopádně je pěkně tvrdohlavej, když i přes varování nenechá Michaellu napokoji (i když ta je za to evidentně dost ráda :D ). No a závěrem- co to má Asher za kostlivce ve kříni? Že by způsobil smrt té dívky? A Sinclair se to dohmátla a vydírá ho? Každopádně jak jsem nikdy Bonnie neměla ráda, tak dneska jsem ji litovala. Její „chlastačka“ s Laurel byla super, taková dámská (svěřovací) jízda :D

#17 Packa
11.10.2015 | 3:06:33
Packa

#16 Liss93:

Já bych tomu vztahu věřila. Sourozenci se mi nezdají od začátku. :D Wes a Nate – to bude zajímavá dvojka! Ale ten telefonát Natea Annalise na konci vypadal pravdivě, že má o ni fakt starost. Tak třeba do zranění Annalise zapletený nebude (mimochodem – Michaela zabila. Schovává se ve tmě v bílém svetru. Tu bych asi našla aj já, kdybych si sundala brýle. :D ) Bratr Rebeccy je prostě divný. Rebeccu už by fakt mohli tvůrci opustit, až tak mě nebavila. :D Asher zajímavé, hlavně když s tím šel za taťkou (kterého jsme zatím viděli jednom jednou?), tak to bude asi důležité. Nebo fakt hrozné. Lonnie (Baurel? :D ) scéna v baru úžasná! :D Ještě detail: Jsem si na začátku dílu říkala, že jsou tvůrci asi úplně pitomí – jak by mohla Annalise slyšet myš ve sklepě, když byla o dvě patra výš? Teď si říkám, že pitomá je Annalise, že jí tohle nedošlo (zvlášť když se jí ztratil diktafon). A Asher je ještě víc pitomý. Protože jde krást a dělá hrozný hluk. :D

#18 Liss93
11.10.2015 | 9:28:43
Liss93

#17 Packa:

Jo, měl o ni strach, proto rád potkal naši grupu, aby se jich vyptal, co se stalo. Ale musel podle mě vědět, kde budou, aby tam jel on, a ne nějaký jeho kolega. Jo, Michaela je expertka. Ale tak zase kdyby věděla, že jde vraždit, tak se (snad) oblíkne vhodněji. Přece jen z bílého musí jít krev, hlína a spol. dost špatně. Na to nezabere ani Vanish :D A taky nosíš brýle? Já se obávám, že bych v té tmě neviděla ani ten les a napálila to do nejbližšího stromu, takže s nějakým bílým flekem kdesi v dáli bych si starosti nedělala :D Za to od té Beccy by fakt mohli upustit. Nelíbila se mi, byla sobecká, sebestředná a všech využívala. Dobře, že je po ní a měl by za to být rád i Wes. Jo a myška byla taky dobrá. Annalise vypadala hodně zničeně, já v tomhle stavu padnu do postele a do vteřiny nevím o světě, i kdyby vedle mě stříleli z děla. Spíš jsem čekala, čí mrtvola tam zase bude :D

#19 Packa
11.10.2015 | 13:36:14
Packa

#18 Liss93: Vanish, krve a špíny se zbavíš! :D

11.10.2015 | 13:56:47
Liss93

Díl od dílu čučím čím dál víc!

Michaela s bratrem vražedníkem? Který asi opravdu má (nemetaforicky) krev na rukou? Bonnie se doznala k vraždě Sama? A co má ten Asher společného s tou dívkou z fotky? A co ta psychopatická 16tka? A Nateova umírající žena, která chtěla po Annalise eutanázii? Mnoho otázek, a stále žádné odpovědi. Napjatě očekávám další díly! Btw. všimla sis, že když Michaela přišla do toho pokoje, tak měla svetřík sněhově bílý? Asi si ho po cestě vyprala v tom námi doporučovaném Vanishi :D

#23 Packa
21.10.2015 | 0:35:03


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama