Vražedná práva (How to Get Away with Murder)
94/100 - 112×

Vražedná práva(How to Get Away with Murder)

Seriál sleduje osobní a profesní život Annalise Keeting, profesorky práva na prestižní univerzitě Middleton ve Philadephii. Obhájkyně Annalise si vybere skupinu nejlepších studentů ze třídy, ve které vyučuje, aby pracovali pro její firmu a s jejími zaměstnanci Bonnie Winterbottom a Frankem Delfinem. Práci získají Connor Walsh, Michaela Pratt, Asher Millstone, Laurel Castillo a Wes Gibbins. Annalise žije se svým mužem Samem Keatingem, ale také má tajný vztah s detektivem Natem Laheym. Annalise a její studenti vyhrávají případy a hřejí se na výsluní. Záhy se však před studenty objeví mnohem větší problém, který potřebují vyřešit – mrtvola, kvůli které musí profesorku požádat o pomoc.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Detektivní, Krimi
hrají
Viola Davis (Annalise Keating), Billy Brown (Nate Lahey), Jack Falahee (Connor Walsh), Aja King (Michaela Pratt), Matt McGorry (Asher Millstone), Charlie Weber (Frank Delfino), Liza Weil (Bonnie Winterbottom), Karla Souza (Laurel Castillo), Conrad Ricamora (Oliver Hampton), Amirah Vann (Tegan Price), Rome Flynn (Gabriel Maddox), Alfred Enoch (Wes Gibbins), Katie Findlay (Rebecca Sutter)

Diskuze: Vaše teorie

Liss93

#40 EngieB: No právě, s tou Catherine je to čím dál divnější. Třeba doufala, že najdou něco, co ji osvobodí (i když takové spoléhání se ji nemuselo vyplatit), a když pak přišla zpráva o Phillipově DNA na místě činu, tak se toho chytla jako záchranného lana. Nevím, fakt. Přijde mi, že se to všechno nedá rozmotat v posledním díle, který nás čeká. A jestli něco nechají až do 3.řady, tak se asi netrpělivostí ukoušu :D

#42 fandapcd
16.11.2015 | 23:00:00
fandapcd

#41 Liss93: Vždyť on to není úplně poslední díl, jen zimní finále. Zbytek druhé řady se objeví v 2016.

#43 Liss93
17.11.2015 | 15:49:36
Liss93

#42 fandapcd: Jj, už víme :) Ale měli jsme v tom trochu zmatky :D

#44 fandapcd
17.11.2015 | 20:51:24
fandapcd

#43 Liss93: Nebyli jste sami. :D

17.11.2015 | 21:19:39
Liss93

Tak… co dodat… s kolegyní Packou, už jsme základní body soukromě probraly (a stále vstřebáváme dojmy, takže to bylo opravdu stručné :D ), tak se ještě rozepíšeme tady a snad se k nám připojíte :)

Odkud jen začít? Catherinne utekla po konfrontaci s Calebem a Michaelou. Jak jsme viděli, tak to bylo opravdu rychlé, když byla ještě v pyžamu (osobně, pokud měla peníze na motel, tak si mohla koupit i nějaké oblečení, protože v tom pyžamu vypadá dost divně a podezřele). Že umře Asherův otec jsem vůbec nepředpokládala a byl to šok. Annalise má štěstí, že Asher nevěděl, že to byla její vina, protože jinak by jí zastřelil on, a z toho by se rozhodně nedostala. Ale Sinclair si koledovala těmi svými řečmi, kdyby nic neřekla, tak možná mohla ještě žít. Nedivím se Ashovi, že ji přejel, ještě vzhledem k citovému rozpoložení, ve kterém byl. Bylo mi ho dnes velmi líto. Situace v domě se konečně trochu vyjasnila. Shodit Sinclair je dobrou snahou zakrýt opravdový způsob smrti, ale myslím, že se na to přijde, sám Ash to říkal, i když byl ještě celý mimo a mohl mít zkreslené vnímání. Annalise to opravdu vyhnala do krajnosti. Nedivím se nikomu, že ji nechtěli střelit. Ono je něco jiného být komplicem při vraždě a něco jiného stisknout spoušť a záměrně někoho střelit. Wes k tomu měl nejvíc důvodů a Annalise hodně zariskovala, když mu o Rebečině smrti řekla. Být na Wesově místě, tak jí střelím do srdce nebo hlavy (takže má ještě štěstí, že to dopadlo takhle, doufám, a věřím, že zásah do břicha přežije, obzvlášť, když sanita dorazí každou chvíli). A ten konec? Mimoto, že Annalise s copánky vypadala velmi vtipně, tak vůbec netuším, co se stalo. Ann a Eve udělaly něco, co zapříčinilo smrt Wesovy/Christop­herovy matky? Nebo ji snad zabily? Huh, pořád se máme nač těšit, stále je co objasňovat.

23.11.2015 | 0:16:07
Packa

Jo, Liss, stručně. :D Já tu po dodívání se fakt seděla a čuměla do zdi, snažila se to pobrat. Wow. Wow. Wow. Úžasné finále.

Catherine teda pořád nevím, jestli věřím že je nevinná nebo ne. Je fakt, že její spojenectví s Phillipem je zvláštní, ale jak známe seriál, nebude to jen tak snadné a okaté. Asherův otec – infarkt č.1. Chudák Asher, na toho se to poslední dobou valí ze všech stran (na druhou stranu mu to pomáhá k tomu, že ho začínám brát jako hlavní postavu :D V první sérii byl fakt vcelku zbytečný.) Michaela už by si mohla přiznat, že by měla být stažena z případu, v okamžiku kdy se s Calebem vyspala, prostě přestala mít jasnou mysl. Ať si říká, co chce, je to tak. Asher přejel Sinclair – infarkt č.2. Asherova poznámka o rozdílu zranění mezi přejetím autem a shozením z balkonu (sakra co to je vůbec za debatu? :D ) – hm, asi se na to zeptám nějakých mediků tady v okolí, ale asi s ním souhlasím, že to rozdíl přece jenom bude. Náraz auta je tupý, to bych viděla na nějaké „jednoduché“ zlomení, pád to spíš roztříští. Ale nevím, doktor fakt nejsem. :D Annalise se zbraní – infarkt č.3. I když za ten si můžu sama, jako první mě napadlo, že se střelí sama, ale pak mi došlo, že to je blbost, to by snad poznali, z jaké je to vzdálenosti a úhlu atd. Wes se chopil zbraně – infarkt č.4 Střelil Annalise do břicha – infarkt č. 5 (i když ok, to už jsme věděli z dřívějších prostřihů :D ). Já ještě přemýšlím, co je s Phillipem. Jasně, viditelně měl mít „randíčko“ s Catherine, ale on pak přece přijel k domu. Tak mě napadá, že třeba mohl vylézt z auta, jít blíž k domu a vidět všechno tohle drama. Proč by jinak ukazovali, že přijel až k domu a nevolal Catherinu už od hotelu? A závěrečná scéna? Christopher? Eve? What? Tak pořád mi zůstávají dvě teorie a nevím, která je správná. Buď je Annalise Wesova (Christopherova) matka a smrt jenom hrála, nebo společně s Eve měly něco společného se smrtí Wesovy matky.

#48 Liss93
23.11.2015 | 0:43:21
Packa

Ještě bych dodala k Annalise (nic spoilerového, jen obecně k jejímu charakteru). Já ji vlastně chápu. Jo, ze začátku byla taková dost sobecká mrcha, ale teď vlastně dělá co může, aby všechny ochránila (myslím tím studentskou bandu, Bonnie, Franka). Jo, má často dost drsné metody (vykecání Asherovi o Bonnie nebo třeba teď ten závěr finále v domě), ale má to odůvodněné. Vždyť sakra:

Ona se nechá postřelit, aby uchránila Ashera před vězením!

Jo, žene to často do krajnosti, ale funguje jí to. Zatím…

23.11.2015 | 0:51:39
Liss93

#46 Packa:

Vidíš, na Philipa jsem úplně zapomněla. To je tím, jak je mi nesympatický. Sice je u domu, ale když uvidí ty zmatky tam, tak spíš uteče, než aby se do toho nějak zapojil. Ale bylo by dobré to na něj spolusvést. Zabití dvou much jednou ranou. A nemyslím si, že by Annalise byla Wesovou matkou, alespoň ne tou, se kterou vyrůstal. To by si ji jinak určitě pamatoval. V tom bude něco víc, a Annalise nad Wesem celou dobu drží ochranou ruku (jasně, i nad ostaními, ale nad ním o trochu víc).

#49 Packa
23.11.2015 | 5:58:36
Packa

#48 Liss93:

S Phillipem jsem myslela spíš že toho může on využít pro svůj prospěch. A s Annalise máš ale asi pravdu, že by si ji Wes pamatoval.

23.11.2015 | 8:26:23
Majlamt17

btw myslíte si, že se někdy vysvětlí, proč Frank vlastně zabil tu holku v prvni dile? :D

#51 Majlamt17
23.11.2015 | 14:10:47
23.11.2015 | 14:11:04
fandapcd

#51 Majlamt17: Myslíš jako proč chtěl Sam po Frankovi zabít holku, se kterou zahejbal? Očividně Frank Samovi dlužil laskavost, to vysvětlení podle mého ani nepotřebuje.

#53 marecek8
23.11.2015 | 16:33:08
marecek8

#52 fandapcd: No neviem. Čo asi tak pre neho Sam urobil, keď kvôli nemu Frank niekoho zabil? To by bol celkom fajn materiál na preskúmanie. :D

Mimochodom, tohtoročné zimné finále ešte o triedu lepšie ako minulý rok – a to je fakt, čo povedať. Toľko prekvapení som naozaj nečakal!

Scéna, kde Annalise všetkých núti, aby ju strelili je snáď najlepšia scéna celého seriálu. Toľko emócii, drámy, hereckého talentu a ešte s tou úžasnou hudbou len v pár minutách… fú, to len tak v nejakom seriáli nedostanete. Fakt, paráda!

Teraz som naozaj zvedavý, ako len toto môže pokračovať. Ale už teraz pre mňa tak trochu druhá séria víťazí nad tou prvou… a to som si ešte donedávna myslel, že je nemožné niečo také prekonať.

23.11.2015 | 22:42:33
EngieB

Já si myslím, že Frank bude mít ještě zajímavou minulost – to, co dělá pro Annalise i to co udělal pro Sama – přijde mi, že ho jeden nebo druhej nebo oba vytáhli z velkýho srabu, případně z více srabů.

Jinak díl hustej, jsem z toho v šoku, už před tím mě napadlo, že to postřelení Annalise bude pro to, aby někomu pomohla, už podle toho, jak se choval Frank, ale na tohle koukám. Ona ale nepomáhá jen Asherovi, pomáhá i Nateovi, protože kdokoliv by obhajoval Ashera, tak to jasně shodí na Nate. Já se chvílu bála, že ho chce zase potopit.

#56 Packa
24.11.2015 | 8:55:57
Toldist

marecek8: Na druhou řadu jsem se začal dívat s názorem, že už to bude fraška a nebude to lepší a já budu solidně zklamán. Jenže každý díl byl lepší a lepší a já po zimním finále měl ještě dlouho pusu dokořán. Gratuluji lidem, kteří tento seriál udělali a vymysleli a všechno. Kdo má na další díl čekat viďte :)

24.11.2015 | 22:18:01
Packa

#54 EngieB: Já pořád čekám, kdy nám ukážou, jak se Frank a Bonnie dostali k Annalise. :)

25.11.2015 | 12:59:54
deniska7

Wau, trošku se zpožděním jsem se podívala na winter finale a musím teda říct, že super mazec. Nechápu Shondu a její tým, kam na ty nápady chodí. :-D

jsem zvědavá, co bude říkat Nate, až k němu do auta nastoupí Wess/Christopfe a řeknu mu, že právě postřelil Annalise ! A ještě by mě zajímalo, proč po převozu Annalise do nemocnice tak běžel Frank k ní a dělal tam to divadýlko, to na mě v kontextu s novými informacemi působí nějak divně !

BTW, taky vás vždycky dostane, když si Annalise sundá paruku, je ošklivější asi tak o 50%. :-D :-D

1.12.2015 | 13:30:26
Packa

2×10:

Celý díl zmatený, nejen kvůli práškům. Jasně, na zamotaný děj a spoustu náznaků jsme u HTGAWM zvyklí, ale tady mi to přišlo moc. A nějak jsem se do toho nemohla zabrat.

#59 Liss93
12.2.2016 | 22:43:21
Liss93

#58 Packa:

Souhlasím, celý díl se potácel na hraně reality a halucinace. Mám nyní více otázek než odpovědí. Rose dávala Annalise dítě. Wes to očividně nebyl, tak co to bylo za mimino? Paralela k jejímu těhotenství? A co se vůbec stalo s dítětem Annalise? Velmi zvláštní díl (ale nemůžu z těch jejích vlasů :D )

#60 Packa
14.2.2016 | 23:25:31
Packa

#59 Liss93:

No teď ani nevíme, jestli jí doopravdy nějaké dítě dávala, jestli to prostě jenom nebyla halucinace a jestli se to Annalise nepomotalo s jejím těhotenstvím (kdo ví, jestli opravdovým! :D ) a malým Wesem. Ale něco s miminem tam asi bude. Když Bonnie řekla Annalise, že je sjetá po práškách, řekla, že „tam bylo mimino“. A Annalise vypadala, že to je fakt vážné a řekla jí, ať ty prášky vyhodí. Takže nějaká historie tam bude. Ale vlastně vůbec nevím, co z toho dílu je teda pravda a co ne. Až na jediný záblesk staré Annalise, která mě fakt bavila (začátek první série), když naplánovala akci Catherin – rozhovor s Calebem v autě. Ale to nám toho zas moc neřekli, tak ani nevím, co vlastně naplánovala a jak k tomu Caleba přemluvila. :D

15.2.2016 | 9:29:15


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama