Hobbit
96/100 - 64×

Hobbit

Všechno má svůj začátek. Než Středozemě zažila souboj, kdo bude Pán prstenů, vydal se hobit Bilbo na neočekávanou cestu za dobrodružstvím.

USA | 2001 | Ukončeno
vysílání
6 dílů | 0 | 120 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Karl Urban (Eomér), Miranda Otto (Eowyn), David Wenham (Faramir), Elijah Wood (Frodo Pytlík), Cate Blanchett (Galadriel), Ian McKellen (Gandalf), John Rhys-Davies (Gimli), Andy Serkis (Glum), Orlando Bloom (Legolas), Mikael Persbrandt (Medděd), Billy Boyd (Peregrin 'Pipin' Bral), Sylvester McCoy (Radagast), Sean Astin (Samvěd 'Sam' Křepelka), Christopher Lee (Saruman), Sala Baker, Benedict Cumberbatch (Sauron)

Třetí Hobit dostává nový podtitul

Třetí Hobit dostává nový podtitul

Neočekávaná cesta, Šmakova dračí poušť, Tam a zase zpátky. Alespoň tak měly do dnešního dne znít názvy jednotlivých filmů trilogie Hobit režiséra Petera Jacksona. Právě dnes však Jackson oficiálně prohlásil, že třetí díl ponese název jiný. Ale jaký?

2 0
24.4.2014

Je to pouhých pár minut, co režisér Peter Jackson na svém facebookovém profilu oznámil, že třetí filmový Hobit neponese název There and Back Again (Tam a zase zpátky), který odkazuje na podtitul původní knihy, nýbrž The Battle of Five Armies – Bitva pěti armád.

Jackson toto své rozhodnutí zdůvodnil tím, že název „Tam a zase zpátky“ mu pro třetí film nepřišel vhodný, jelikož hlavní hrdina celé trilogie Bilbo Pytlík svého cíle – Ereboru – dosáhl už v závěru filmu druhého. Novým podtitulem tak Jackson dává větší váhu finální bitvě v závěru původní knihy, kde se u Ereboru střetnou (mimo jiné) armády trpaslíků z Osamělé hory a Železných hor, elfů z Temného hvozdu, lidí z Jezerního města a skřetů z Mlžných a Šedých hor.

Jackson v tomto svém prohlášení dále nastínil i první informace o chystané prodloužené verzi Šmakovy dračí pouště, které bychom se měli dočkat opět na podzim, a která má být prodloužená o celých 25 minut. Pro více informací sledujte náš web.

Zdroj: 0

Diskuze /43

kiso1561

No lepšie než pred pár dňami avizovaný názov Into the Fire. :D

#2 Hurley
24.4.2014 | 16:19:14
Hurley

#1 kiso1561: To se mi taky líbilo spíš. A líp by se to hodilo i k dvojce.

čestný člen redakce
24.4.2014 | 16:20:59
Popopki

Nejspíš chtějí nalákat lidi po slabším druhém díle slovem „Bitva“ :)

#4 Kratos993 #6 TheDarkKnight
24.4.2014 | 16:25:38
Kratos993

#3 Popopki: mě teda slabší rozhodně nepřišel … ( ale ani zase nějak extra lepší :D )

24.4.2014 | 16:37:31
Sasanka

prodloužená verze šmakovy dračí pouště? to se dá ještě víc natáhnout??? O_o

24.4.2014 | 16:47:39
TheDarkKnight

Druhý film trilogie byl rozhodně o dost silnější než první.#3 Popopki:

#28 Popopki
TheDarkKnight
24.4.2014 | 17:04:06
Swenson

Battle of Five Armies by bol skvelý názov pre hru, ale určite nie pre film, pôvodný názov je oveľa lepší.

24.4.2014 | 17:06:52
Ann Taylor

Nemůžu si pomoct, mně se to líbí víc než tam a zase zpátky, a to přesně ze stejného důvodu, jako Jacksonovi. Už dávno mi to přišlo blbý, když tam šel Bilbo celé první dva díly a stejně by si to každý pamatoval podle bitvy. A když dvojku si každý pamatuje podle Šmaka a v názvu je Šmak, proč ne?

webmaster
24.4.2014 | 17:10:17
Hurley

Druhej díl je ptákovina. Po půlnoční premiéře sem o tom už měl jistý podezření, ale až po dalším zkouknutí při vydání na Blu-Ray se mi to potvrdilo. Nikdy v životě už ten film nechci vidět. Tak. A teď se tu hezky všichni porvěme.

#10 Blackhand47XD #12 NewPerson #39 vikktorko000
čestný člen redakce
24.4.2014 | 17:32:45
Blackhand47XD

#9 Hurley: Podle mě je druhý díl Hobita průměrný. Záporem jsou pro mě výchylky od knihy ( a že jich není málo) + přeakčněnost. Líbí se mi ale zase zpracování Jezerního města, jeho obyvatel a Šmaka.

webmaster
24.4.2014 | 17:51:59
Aprok

celej hobbit je pro děti kdyby natočil prvně hobbita a pak až pána tak by byl zas Hobbit lepší než Pán je to vidět i na oscarech Hobbit osrtouhal na plný čáře ty efekty jsou už moc!! zlatej Lord of the Ring

24.4.2014 | 17:52:38
NewPerson

#9 Hurley: Není důvod. Naprosto souhlasím! 81% na čsfd prostě nechápu a mám podezření, že si to někdo koupil.

Ve filmu Jackson s mrkví největší trapas, ale zase v LEGO Hobbit to dost pobavilo:)

#39 vikktorko000
24.4.2014 | 18:18:19
Oveckoun

Hobbit: Chceme víc peněz

24.4.2014 | 18:37:29
NiennaTasart

Tak jsem na to zvědavá. Z knížky teda začíná zbývat čím dál míň. Jenom kvůli b5a jsem ochotná na to chodit do kina, tak doufám, že to nepodělají tak jako ty předchozí díly.

24.4.2014 | 18:44:45
Melian

There and back again je mnohem hezčí, poetičtější. Bylo by to krásné uzavření trilogie. Jinak souhlasím plně s Hurleym. Ze zpracování Hobita nejsem dvakrát nadšená, mé tolkienovské srdce skomírá.

24.4.2014 | 18:46:17
Auror

Haters gonna hate. vic filmu, vic casu ve stredozemi – tak to vidim ja

24.4.2014 | 18:47:25
dada108

Jak jinak, vždyť to není film o Hobitu Tam a zase zpátky, ale nějaká srágora vykrádající Pána prstenů. To co předvedl ve dvojce je vrchol všeho!!!

#39 vikktorko000
24.4.2014 | 19:05:46
webmaster
24.4.2014 | 19:54:19
Saruman Bílý

Tam a zase zpátky je název knihy, a proto se mi daleko líbí víc než nový název. A i když se mi druhý díl líbil méně než ten první, tak to rozhodně neznamená, že už ho nikdy nechci vidět ! A docela se těším na rozšířenou verzi.

24.4.2014 | 20:05:08
vikktorko000

Toto tu sa nedá čítať keď sa vám nepáči nepozerajte. Ja si myslím že nový názov je dobrý. Ano v dvojke boli veci čo tam nemuseli byť ale výsledok je slušný. Ako tu už niekto spomenul čim dlhší film tým viac stredozeme. A naposledy toto nie je doslovné spracovanie predlohy čo bola detská kniha ale spracovanie deja v knihe a apendixov v pánovi prsteňov čo sú udalosti počas Hobbita podla toho ako si to predstavuje Jackson. Keby ich tam nedal zase by vám vadilo že tam nie sú. Ja som spokojný že udalosti s Nekromantom tam sú. Teším sa na tretí diel a myslím že bude super!

#29 dada108
24.4.2014 | 20:29:08
Asha124

Mě to příjde jako vykrádačka Game of Thrones – The War of the Five Kings x The Battle of Five Armies

#22 kiso1561
24.4.2014 | 22:09:39
kiso1561

#21 Asha124: žartuješ? Hobbit bol vydaný už v 1937 a Stret kráľov v 1998

#23 Asha124
24.4.2014 | 22:57:15
Asha124

#22 kiso1561: Tak to ví snad každý. Já to myslela tak, že se Jackson s tou změnou názvu tak trochu veze na popularitě seriálu. Prostě mi to příjde jako marketingový tah, ale je to samozřejmě jenom můj názor…

#24 andya
24.4.2014 | 23:04:45
andya

#23 Asha124: myslím že Jackson nemá vůbec zapotřebí vézt se na něčí popularitě… Hobbit a LOTR jsou fenoménem sami o sobě.

#25 Asha124
25.4.2014 | 0:24:19
Asha124

#24 andya: Po propadaku jakym byla podle me dvojka, potrebuje jakoukoli pomoc s nalakanim fanousku do kin. Ale jak rikam, je to jen muj nazor… Ono natocit neco podle popularnich knih je vzdycky velky orisek a ve vetsine pripadu je vysledek mizerny a nema s predlohou spolecneho nic krome jmena, pak uz je uplne jedno, jak velky fenomen jsou knihy, protoze lidi, co se obtezovali se ctenim ztrati k tvurcum veskerou duveru a nalakat je na dalsi pokracovani byva velmi obtizne…

#26 BranoZX
25.4.2014 | 2:09:32
BranoZX

#25 Asha124: Film, ktorý mal tržby viac ako 950 miliónov dolárov by som ako prepadák neoznačoval.

#27 Asha124
25.4.2014 | 8:41:13
Asha124

#26 BranoZX: Proto taky píšu, že podle mě to byl propadák a ne, že podle tržeb to byl propadák. Znám spoustu fanoušků (včetně mě), kteří byli dvojkou tak znechuceni, že na trojku se do kina už nechystají. Ale je to všechno zas věc názoru…

#39 vikktorko000
25.4.2014 | 10:32:36
Popopki

#6 TheDarkKnight: JE to věc názoru. První díl měl trolly, Gluma a hádanky ve tmě. Únik před vlky byla taky pěkná pasáž. Ve druhém díle moje oblíbené části z knihy sice zachytily, ale hrozně urychlily jako třeba ti pavouci. Medděd taky nedostal moc prostoru a Šmak jenom tak bloudil a odletěl. A co se mi nejvíc nelíbilo bylo až moc akčnosti a obzvlášť pasáž jak jeli v sudech. V knize je skřeti dohnali až na konci, proto Bitva pěti armád.

25.4.2014 | 15:01:48
dada108

To si piš, že takové nehorázné tuposti nevěnuji ani vteřinu času! #20 vikktorko000:

25.4.2014 | 19:53:11
karlik222

Myslim ze nejvetsi problem hobbita je top ze od nej kazdy ocekava podobnost pribehu s panem prstenu… Musim uznat ze kdyz sem hobbita pred asi 12 lety cetla tak sem si filmovou verzi predstavovala trochu jinak ale porad se mi ten film libil cekam s nadsenim na treti dil… :-) jedine co bych vytkla tak to ze legolas vypada starsi v hobbitovi nez v panovi prstenu… maskeri meli trochu lip zapracovat…

26.4.2014 | 9:26:12
Saruman Bílý

Mně se Hobit líbí víc než Pán prstenů. Z Pána prstenů mám nejraději Společenstvo prstenu – nejvíc když prochází Morií(mé nejoblíbenější Středozemské místo). Byl bych hrozně rád, kdyby v Hobitovi bylo zabití Balina v Morii, ale to mám asi smůlu.

26.4.2014 | 11:09:56
Saruman Bílý

V Návratu krále mě zklamalo, že vynechali Sarumana v Hobitíně a udělali jiný konec. To mi vadí nejvíc z celé trilogie.

#33 Melian #43 Salim Hrdonožka
26.4.2014 | 11:13:37
Melian

#32 Saruman Bílý: Máš pravdu, Sarumanova smrt by ve filmu být měla. Mně osobně bylo docela líto, jak to pan Jackson vyřešil v prodloužené verzi – ten pád z Orthanku a následné nabodnutí se. Vím, že do tříhodinové verze by se asi vymetení Kraje nevešlo, ale v prodloužené by bylo fajn, kdyby tam vměstnali skonání Červivce a Sarumana tak, jak se stalo.

#34 Saruman Bílý
26.4.2014 | 14:23:01
Saruman Bílý

#33 Melian: Je to tak. Podle mě tam bylo víc věcí, které by se mohli vystřihnout. Např zápletka s Arwen, která mě nudila a v knize byla až v dodatcích, kdežto zajímavý Sarumanův konec by jistě potěšil nejen mě. Za Arwen bych ho s chutí vyměnil.

#35 Melian
26.4.2014 | 14:34:44
Melian

#34 Saruman Bílý: Vidíš, a tady už zase souhlasit nemohu. Linie Arwen a Aragorna (pokud narážíš na toto) mi připadá doopravdy krásná. Ale každý jsme jiný a každý od filmu očekáváme něco odlišného, to je normální – a zrovna u Hobita se to projevuje hodně. Jen nerada čtu „doporučení“, aby se ti, kterým se Hobit dvakrát nelíbí, na film nekoukali – kupříkladu já jsem filmy viděla jednou a dost, a stejně se chystám a těším na trojku. Je přece přirozené, že ne všem se filmová adaptace líbí, a od toho tu ta diskuze je, abychom vyjádřili svůj názor.

#39 vikktorko000
27.4.2014 | 9:30:09
Taurina Celva

Nicméně se u Warner Bros. ale nakonec rozhodli, že si ten nový název nejspíš schovají pro vydání celé trilogie na DVD a Blu-ray. Takže u nás název Tam a zase zpátky patrně zůstane.

27.4.2014 | 11:12:59
Aprok

hlavně pán prstenů je snad nejlepší fantasy všech dob si pamatuju když byl trailer na společenstvo prstenů (podle mě nejlepší díl trilogie) tak z bráchou jsme měli otevřenou hubu dokořán :D když tam byli vidět trolové atd.. a hned jsme si řekli to je snad podle hry Heroes might of magic :D hudba dokonalá herci bombový a hlavně ty masky atd.. žadný super efekty a ted když koukáš na hobbita v Blueray tak to je snad jenom jeden počítačovej efekt :D se ani nedivím že to nedostalo ani jednoho Oscara dobře mu tak !!

#38 Saruman Bílý #39 vikktorko000
28.4.2014 | 17:11:29
Saruman Bílý

#37 Aprok: Oskara si zasloužil !

28.4.2014 | 21:10:07
vikktorko000

#37 Aprok: #27 Asha124: #17 dada108: #12 NewPerson: #9 Hurley: Z vás takzvaných „odborníkov“ mi je fakt zle furt sa tvárite ako všetko viete a všade hľadáte chyby, vždy si niečo nájdete. Keď ste taký úžasný točte vlastné dokonalé filmy. Ste odporný ignoranti. #35 Melian: Súhlasím Arwen a Aragorn tam sedia viac keďže to súvisí s jeho cestou ku trónu. Aj keď áno Sarumanova smrť v Hobbitove by bola zaujímavá.

Už sa mi na Edne hnusí čítať akýkoľvek komentár na Hobbita.

#40 KarI0s
1.5.2014 | 20:29:52
KarI0s

#39 vikktorko000: Určitě ti to tu už někdo vysvětloval a upřímně netuším, proč se mi to chce po milionté znova vysvětlovat, ale… V prvé řadě nechápu tu logiku, kdy obdobní obhajovatelé něčeho vždy vyrukují s hláškou „Tak si to chytráci natočte sami, když se vám to nelíbí.“ a většinou ještě dodají „A pak uvidíme, jak se to podaří vám.“ Tohle je ovšem naprosto irelevantní obhajoba daného díla, neboť z toho výše popsaného by vyplývalo, že člověk nemůže hodnotit zhola nic, krom těch věcí, co sám nedokáže. Takže když ti někdo v autoservisu zprasí opravu auta, pak na to říct nemůžeš ani popel? Nebo, pokud neumíš vařit, ale zajdeš si na jídlo do restaurace a oni ti tam předloží nějakou šlichtu, která jednoznačně neodpovídá objednanému menu ani ceně, taky neřekneš, že ti to nechutná? Ano, pravda, rozdíl toho, když si stěžuješ u servisu, nebo v restauraci je, že to není na net foru, kde je všeobjímající anonymita (pokud si to samozřejmě dotyčný přeje) a proto může kritiku formulovat způsobem, který se ani trochu nelíbí i mně. Až přespříliš rozšířené slovo „sračka“ budiž důkazem. Zároveň ale chápu, že pokud se daný film někomu nelíbí, má potřebu se k tomu danému vyjádřit. O to víc, pokud je mu dané téma blízké z fanouškovského pohledu. A samozřejmě nesmíme zapomínat, že zrovna kulturní oblast je natolik specifická, že na rozdíl od oné nevydařené večeře, špatného servisu, ale ostatně i jakékoli jiné služby, nebo výrobku, nelze jednoduše reklamovat (to ani dost dobře nejde, protože co divák, to názor a nelze jednoznačně určit, zda to, či ono ve skutečnosti opravdu špatné je) – vrátit vstupné lze jen při technických potížích při promítání (a to jen v případě, pokud z představení odejdeš ještě před koncem, jinak sbohem a šáteček), v domácí distribuci je navíc vyreklamovatelná i závada na samotném médiu. Ale nemůžeš chtít nic vrátit, pokud se ti film, hudba, nebo kniha nelíbí. Opět ale podotýkám, že to neznamená, že se k danému uměleckému dílu nemůžeš vyjádřit. Takovou dobu máme díky bohu za sebou…

#43 Salim Hrdonožka
2.5.2014 | 9:27:02
vikktorko000

No aj keď nerád ale do určitej miery s tebou súhlasím, samozrejme našli sa nejaké veci čo sa mi moc nepozdávali ale je mi na grcanie z toho ako to tu ľudia podávajú, proste žiadna inteligencia, to vyjadrovanie je otrasné. Ale hľadať v dnešnej dobe inteligentnú debatu je nemožné.

2.5.2014 | 13:06:04
Anrycor

Vy vážně neumíte nic jiného, než si pořád stěžovat. Největším problémem Hobita je, že ho všichni srovnávají s Pánem prstenů. To jste si vážně mysleli, že bude lepší? Filmy nejsou žádné veledílo, ale líbí se mi. Na Pánovi prstenů jsem vyrostla, před deseti lety by mě ani nenapadlo, že by mohl být Hobit vůbec natočen. Buďte rádi za tři filmy, protože to je určitě na velmi dlouhou dobu naposled, co můžete vidět Středozem na stříbrných plátnech :)

#43 Salim Hrdonožka
30.5.2014 | 23:12:36
Salim Hrdonožka

#40 KarI0s: Máš pravdu, že „Natočte si to sami“ je klišé, na druhou stranu je třeba uznat, že někdo, kdo nenafotí ani jednu dobrou fotku za celý život by si neměl stěžovat, že to udělali jen na 90% a ne na 100, když absolutně neví, jak těžké to může být.

#42 Anrycor:Přesně. Hobit je dobrý film. To, že všichni očekávají úžas po celou dobu, protože by to „mělo být ještě lepší než Lotr“, je jejich pííííípovina.

#32 Saruman Bílý:Problé je, že aby dali do prodloužené verze Sarumana v Hobitíně, museli by vystříhat nějaké scény z krátké verze.:(

14.7.2014 | 22:34:47
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

The Battle of Five Armies

Hobit: Bitva pěti armád

Česká premiéra: 11. 12. 2014
Režie a scénář: Peter Jackson
Scénář: F. Walsh, P. Boyens
Hudba: Howard Shore
Hrají: Martin Freeman, Hugo Weaving, Orlando Bloom, Luke Evans, Cate Blanchett, Ian McKellen, Christopher Lee, Richard Armitage, Lee Pace, Manu Bennett, Ian Holm, James Nesbitt, Graham McTavish, Stephen Fry, Sylvester McCoy, Evangeline Lilly, Benedict Cumberbatch
Stopáž: 144 minut

Postavy

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny herců

Pán prstenů a Hobit online

Kde si můžete pustit tyto filmy online?

Série Pán prstenů
Série Hobit

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama