Grimm
95/100 - 811×

Sledovat

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
VOD
SkyShowtime
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Příště uvidíte: Hibernaculum

Příště uvidíte: Hibernaculum

Zdá se vám to ještě málo zamotané? Tak se těšte na příští týden, protože to se nám to zamotá ještě víc. Co a jak? To zjistíte v upoutávce k sedmnácté epizodě.

19 0
5.4.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: NBC

Diskuze /80

JS

Teda, dúfam, že neotehotnie Juls, to už by fakt bola telenovela. :D

5.4.2015 | 10:29:48
Ann Taylor

Heh, jak je Rosalee šokovaná, to je super :D Ale Juliette mi fakt připadá jako někdo, komu hrabe a za chvíli se začne hystericky smát všemu :D

webmaster
5.4.2015 | 11:02:40
stekna

tak to bude nářez,už se nemužu dočkat jak tohle dopadne

5.4.2015 | 11:22:58
1Bobesh1

Začínám přemýšlet, že se páté řady již nezúčastním. Strašná vztahová břečka se z toho stává. Rovnou si můžu pustit něco českého…

#6 JS #13 NickLengal
admin
5.4.2015 | 11:48:32
krisstyna

Ještě se snad dá dohromady Adalind s Nickem, ne? :D Příde mi trochu divný, že Sean by s Juliett něco měl, když je pro něj Nick, tak důležitý, hlavně teďka kvůli Kennethovi :D

#6 JS
5.4.2015 | 12:37:23
JS

#5 krisstyna: Možno sú tam ešte pozostatky tej posadnutosti. A Nick proti Kennethovi pôjde Juls-Nejuls, pretože Ken ide po jeho matke. A logicky má proti Kenovi lepšiu šancu spolu s kapitánom. :)
#4 1Bobesh1: Dúfajme, že to poslednými dielmi vylepšia.

5.4.2015 | 12:41:33
komja

Zkusím si tipnout :D Juliet se dostane k Adalind a ta jí řekne, že je těhotná s Nickem a to teprve bude sranda :) /Juliet by po mi mohla hodit alespoň nějaký to auto) xD

#8 JS
5.4.2015 | 12:56:00
JS

#7 komja: Adalind jej to určite nevyslepičí, vie, že by mohla zle dopadnúť. Na druhej strane, zase nebude také ťažké si to domyslieť. :o

#9 krisstyna
5.4.2015 | 12:57:59
krisstyna

#8 JS: V 19 epizodě by se to měli všichni dozvědět, že je to Nickovo :D

#10 JS
5.4.2015 | 13:00:00
JS

#9 krisstyna: A z čoho to usudzuješ?

#11 krisstyna
5.4.2015 | 13:09:09
krisstyna

#10 JS: Protože to Claire Coffee sama řekla ;)

#16 JS
5.4.2015 | 13:18:00
weeds

naprostý souhlas s 1Bobesh1. Nějak mě přestává zajímat, co se stane v dalším díle seriálu Grimm v Růžové zahradě. Většinou tu jsou asi velcí fanoušci a tak nebudete souhlasit, ale když se ohlédnu zpět na ty skoro 4 série, jsem spíše zklamán. Výborný nápad, který scenáristicky propadl. Totiž, příběhy jednotlivých dílů jsou zpracovány dobře. Stejně tak druhy wesenů. Ale velké otázky, celá mytologie, prostě to, co má diváka udržet napříč sériemi a celým seriálem, to je zmatek a slabota.

5.4.2015 | 13:25:37
NickLengal

#4 1Bobesh1: Myslím, že tofurt stojí za to :) Je pravda, že teď je to trošku slabší, ale to se snad spraví, když vidí ohlasy fanoušků co se týče sledovanosti

5.4.2015 | 13:29:55
Misfits

No proč ne… Na telenovely jsem zvyklý od těch do, kdy jsem ještě neměl počítat a přístup k drtivé většině seriálů, které existují, a sledoval jsem televizi… takže proč ne. Líbí se mi, jak se to zamotává a jsem zvědav, co z toho bude… Grimovské potvory tam jsou stále a ten zbytek beru jako bonus :D btw neříkali tvůrci, že se v této sérii pohneme s klíči? Taky jsem samosebou zvědav, jak Nick vyřeší spor s novým královském členem… zdá se mi, že si už hodně dlouho neprošel nějakým tvrdším bojem ;) (ne že bych si přál, aby dostal nakládačku, ale aspoň by měl šanci vymlátit ze sebe, že přišel/přichází o ženu ;) ).

5.4.2015 | 14:10:05
Yanek

Už mi v tom chybí jen něco ze zelenejma vočima, co naráží do zdí. Případně Natálie Oreiro. Lengal, nic nespravěj. Přidaj na zápletkách a pohřběj to celý. Věštec promluvil.

5.4.2015 | 14:14:53
JS

#11 krisstyna: Á, sorry, nejako som na to zabudla. :D

5.4.2015 | 14:24:36
Fritol

Taky ještě nebyla ta epizoda jen o Hankovi:-D myslím že se máme ještě na co těšit a že koncem série nás překvapěj:-D

5.4.2015 | 15:08:33
1Bobesh1

Neházejme všechno na scenáristy, oni by zcela jistě velmi rádi psali příběh podle svého a velmi rádi by rozvíjeli svou hlavní myšlenku, jenomže když budou psát převážně hlavní příběh a divák pak náhodou neuvidí dvě epizody po sobě, tak bude ve třetí epizodě ztracen a nepomůže mu ani ono previously na začátku epizody. Takže musí seriál psát více epizodně, aby se na seriál mohl začít dívat kdokoliv a hlavně kdykoliv. Ony to většinou vyžadují samotné televizní stanice, protože potencionálních nových diváků je vždycky více než stávajících fanoušků seriálu. Proto je většina seriálu spíše epizodních s nějakým tím hlavním příběhem v pozadí a je vlastně jen na televizní stanici, jak moc dovolí scenáristům věnovat se hlavnímu příběhu.
Nejhorší však je, že když už scenáristy nenapadá, co dělat s postavami a potřebují nějaké sezónní zápletky, tak je začnou mezi sebou různě křížit a vzniká z toho prostě klasická pláskanice, kde každý s každým něco má, měl či mít bude…
Přitom zrovna Grimm nabízí řadu velmi zajímavých sezónních příběhů a vlastně i epizodních. Můžou se mnohem více věnovat jednotlivým Wesenům, netřeba pořád vymýšlet nové a vzácné Weseny, kteří se vyskytují jen zřídka, ale shodou náhod všichni tihle unikátní Weseni prochází Portlandem, nebo se také mohou více věnovat Grimmům obecně, více královské rodině, vlastně i klíče by šly čas od času řešit v nějakých epizodách.
Tvůrci řekli, že během této řady by měl Nick získat další klíč. máme před sebou pět epizod a klíč stále nikde, jak se zdá, tak Nickovi opět spadne do klína, jako ten od Roleka. Nakonec pak celou záhadu klíčů vyřeší ve finále páté řady během jedné epizody a nazdar. Sakra, koukám, že jsem se nějak rozepsal :)

admin
5.4.2015 | 15:09:50
weeds

Jen drobnost. Nestěžuji si na epizodní příběhy, to naopak bylo a je na tomto seriálu podařené. Ani na to, že by se věnovali málo „velkému“ příběhu. Kritizuji velký příběh jako takový. Opakované řešení vztahů, opakované těhotenství atd. jako by říkali „nic lepšího nemáme“. A i to co dobře našlápnou, většinou pak pohřbí. Třeba zde mnohokrát zmiňované téma nemrtví. V rámci toho velkého příběhu si nelámou halvu s vývojem postav, s logikou, vlastně s ničím. A co mě subjektivně opravdu štve, je nerozhodnost, jestli točí pohádku pro dospělé (nemyslím TAMTY pohádky pro dospělé :oD) nebo spíše tak trochu scifi. Ale to bych se musel také hodně rozepsat.

5.4.2015 | 15:55:08
ori

Kenneth bude podľ mňa tiež nejaký polovičný wessen, inak by asi nevyhral, alebo možno aj úplný, nejaký nový alebo možno Zauberbiest, však bolo povedané, že o jeho rodine nie je veľa známe. Možno je len nejaký adoptovaný, možno nemá kráľovský pôvod ale niekto vplyvný z jeho rodiny.

#21 Ann Taylor
webmaster
5.4.2015 | 23:11:11
Ann Taylor

#20 ori: Nejdřív jsem si taky říkala při sledování toho jeho „drsná rána sem, drsná rána tam a protivník leží“ že už jen čekám, kdy se přemění, ale teď si zase myslím, že ani být nemusí – je o něm známo, že chce výsledky, není na řečičky a je to takovej ten pan chvástavej, povýšenej drsňák. Ale aby takový mohl být a nedostat po čuni, asi musel trénovat, takže je dost možný, že je prostě jen fakt dobrej v boji – protože jakmile se Sean přeměnil, neměl proti němu nejmenší šanci, a kdyby se neozvaly ty jeho rány, tak Kennetha přepere za chvilku. A i když by bylo zajímavý, kdyby byl, zase na druhou stranu by šlo o další zbytečnou telenoveláckou komplikaci a děj už by byl fakt překombinovaný i z wesenské stránky, protože fakt někdy neuškodí jednoduchost a aspoň občas dodržovat, že vzácný wesen je vzácný, takže se najednou nestěhujou všichni houfně do Portlandu, že Grimm je přece jen zabiják a ne kurátor wesenů, že královská rodina jsou jednoduše povýšenci, co weseny nechávají vraždit a ne nesourodá banda infiltrovaná kříženci, a tak dál.

#23 JS
webmaster
6.4.2015 | 9:13:11
Lovila veverky

Ach jo. Grimm mě bavil právě pro zajímavé případy a hlavní dějovou linku. Hlavně pro absenci trapných tele-novelových zápletek. A co se stalo teď? Klíče, modrej Nick, Diana … vše zapomenuto a místo toho tady máme telenovelu. Doufám, že se to vylepší. Nedivím se, že sledovanost klesá.

6.4.2015 | 11:00:33
JS

#21 Ann Taylor: V zásade súhlasím, len jedna vec nahráva tomu, že je Ken minimálne polovičný wesen – keď ho kapitán hodil pekných pár metrov o stenu a potom spadol na zem, sekundu ležal a potom sa postavil bez akýchkoľvek viditeľných následkov. V takej situácii by mu nepomohlo, že trénoval a je dobrý v boji, pretože človek taký úder nemôže prestáť bez toho, aby aspoň minimálne bolo vidieť nejaké následky. Tak som zvedavá, či to vysvetlia, alebo zase nechajú plávať.
Inak čo sa týka vzácnych wesenov, máš pravdu, ich neprekonateľná túžba navštíviť Portland je zvláštna. :) Na druhej strane Nick ako Grimm-kurátor až tak nie, keďže ako Grimm nebol vychovaný a je policajt, takže ten klasický zabiják nikdy nebude. Osobne som ale nemala pocit ani z Marie, že by bola Grimm v štýle „zabijem čokoľvek wesenské, čo vystrčí nos“, skôr naopak (nakoniec chodila so steinadlerom), tak možno to má Nick v krvi. :D

6.4.2015 | 11:05:46
Kenneth

No podle mně je to už zamotané až až a Kenneth jak se už zmínilo by jako obyčejný člověk takovou ranu moc nepřestál i Rockymu by alespoň namaskovali krev u huby nebo nejaký šrám ne? letěl dobrých 10m a ještě sa zastavil o strop a dopadl další dobré 3m na zem toš tak.

6.4.2015 | 12:39:28
Kenneth

ještě připíšu že … myslel sem že Ken je dokonca menší než Renard ale po nynějším zkouknutí je Ken o 10 čísel dokonca vyšší a to Sean je vysoký jak jalovec.

#26 JS
6.4.2015 | 12:45:26
JS

#25 Kenneth: Toto sa chcem spýtať už od soboty – nevie niekto, ako vysoký je ten nový herec? Pretože Sasha Roiz má 193 cm a Kenov herec je fakt vyšší. Síce sa mi nezdá, že až o 10 čísiel, ale vyšší je. :o

#31 Ann Taylor
6.4.2015 | 12:48:09
Maka

Toť zranienia ala Grimm :D aj mne trošku vadí že problémy sú skoro čisto vzťahové hoci je ich viac a čo tá Juliette mám pocit že na konci sérii bude na psychiatrii a bude stále opakovať weseni neexistujú ja niesom hexenbiest alebo si kúpi chalúpku uprostred lesa kde ešte aj zabije Adalind a bude tam bývať a po 10 rokoch ju nájdu s mrtvolkov v kuchyni :D

6.4.2015 | 12:51:53
wnicka

Mno, tak Grimma jsem žrala od prvního dílu, právě proto, že jak už tady někdo psal, seriál postrádal telenovelácký vztahový dramata. Mytologie, to, jak propojují jazyky, národy a historii se mi též moc líbí. Vymaňuje to seriál z klasických amerických tupých tv series, kde jsou zapřísáhlý Američani a cokoli mimo jejich rodnou zemi ani neví, že existuje. Tahle série ze začátku taky super, Grimm a neGrimm zápletka dobrá. I ten způsob, jakým mu to Adalind vzala by se dal… Ale všechno potom?????? Fraška, trapná, směšná fraška. To, že se z Adalind je vížně divný. Nakonec z toho bude Buffy, the vampire slayer? Samozřejmě Nick jako zabíječ příšer skončí s příšerou, jak to tak bývá v každém seriálu tohoto typu? A pak to pokračuje tím, že Adalind čeká Grimovo dítě? :D:D:D Really? :D Takže Nick Grimm má ze svojí lidské přítelkyně Hexenbeast a s jinou Hex, které tak obecně nesnáší čeká dítě? :D:D:D:D Ok!

6.4.2015 | 13:49:20
wnicka

A ještě dodám, že doufám, že ukázka z dalšího dílu, kdy se Julls vyspí se Seanem je nějaká zvrácená snová představa, protože to už by bylo vážně moc!!!! Sice je jen otázkou času, kdy si „příšera“ najde „příšeru“ a nějak to ze sebe vypustit musí, ale rovna takhle??? Nick nedokázal pochopit během minuty, že se z ní stalo tohle, tak se panička odstěhovala a urazila a sama se s tím zjevně nedokáže srovnat ani po takové době, co to ví a mohla s tím něco dělat už v začátku a ještě se takhle odvděčí? :D wow! Já jí nikdy neměla ráda, teď vím proč :D

#30 JS
6.4.2015 | 13:51:20
JS

#29 wnicka: Zase na druhej strane jej uznajme, že hexenbiest z nej je hlavne kvôli Nickovi, keby ho nepoznala, nemá teraz tie problémy. A navyše, vedieť, že sa z teba stala zošúverená mŕtvolne vyzerajúca starena a tvoj priateľ na teba podľa toho aj pozerá, tak si asi tiež radšej nájdeš niekoho, komu pripadáš sexi… :D Ale je fakt, že s týmto „každý s každým“ to dosť pokazili. :(

6.4.2015 | 13:59:42
Ann Taylor

#26 JS: Podle mě je vyšší tak o tři centimetry, jak stáli proti sobě, bylo to dost vidět. Ostatně četla jsem i rozhovor ohledně doby, kdy hrál prince Williama, a tam právě bylo, že i princ (sám vysoký přibližně jako Sean) říkal, jak se divil, jak je ten herec hrozně vysokej, ale deset? Zase nepřehánět, přes dva metry mít nebude :D Přesné číslo ale těžko říct, hledala jsem to a nikde nic, na několika stránkách akorát píšou, že v pořepočtu má 120 cm, což je ptákovina, takže neví se :D

#32 JS
webmaster
6.4.2015 | 14:18:09
JS

#31 Ann Taylor: To teda je ptákovina, zase tak vysoký nebol, ani o tých 10 cm. Tri centimetry sa mi pozdávajú. :) Inak všímaš, že tu dosť často bývajú hodne vysokí herci? Jeden z tých troch bratov, čo boli ako krokodíli, bol od Nicka tiež o dobrých 20 centimetrov vyš­ší.

#33 Ann Taylor
6.4.2015 | 14:44:38
Ann Taylor

#32 JS: Myslím, že to tam i docela sedí, když má někdo působit jako nebezpečné monstrum, asi by měl být i vysoký. A taky – vysoký chlapi jsou sexy, spoustě z nás se to líbí, i když ho z toho pak může bolet za krkem :D

#34 Kenneth
webmaster
6.4.2015 | 16:43:01
Kenneth

#33 Ann Taylor: tak to tě asi s mými 165 nezaujmu :D

#38 Ann Taylor
6.4.2015 | 19:02:14
Maka

No hej zošúvorená starena ale uznať musíte Juliett to začína baviť mstí sa všetkým koho neznáša :D a takou mocnou hexenbisetkov by som osobne chcela byť v prípade že je grimm real :D

6.4.2015 | 19:13:29
Maka

*že by bol :D

6.4.2015 | 19:15:50
armunder

A jeto tady konečně se Adelint vrátí k Nickovi aby jí ochránil protože ten princ je noob. A Juliet s kapitánem Renardem. Půjdou proti nim konečně nějaký masakr ale kdy získají další klíč!

6.4.2015 | 19:36:17
Ann Taylor

#34 Kenneth: …skoro o deset míň, než já? Asi ne :D

Jinak netuší někdo, jestli herec Viktora má ještě v seriálu působit? Jestli teda lze počítat s tím, že ho král jenom poslal domů, nebo se máme obávat toho, že už není naživu? Ostatně pokud nemohl mít děti a neměl ani výsledky, byl pro krále tak jako tak „slepá větev“.

#40 JS
webmaster
6.4.2015 | 19:38:00
armunder

A co na to ten princ at to uvidí at si zablbnou jsou jak malé děti :D

6.4.2015 | 19:38:27
JS

#38 Ann Taylor: Jj, z tohto hľadiska je divné, že ho vôbec urobil korunným princom, keď nemohol mať deti. Jediným vysvetlením by bolo, že by sa po ňom stala následníkom Diana, ale jedine v prípade, že by ju sami vychovali, aby sa proti nim neskôr nepostavila. A to je dôvod, prečo vylučujú kapitána, pretože toho vychovávala minimálne nejaký čas matka a nemali ho pod kontrolou. A dôvod, prečo ju tak veľmi chcú. Zdá sa, že detí veľa nemajú. Hm. Znie to trochu na hlavu. :)

#41 Ann Taylor
6.4.2015 | 20:13:37
Ann Taylor

#40 JS: Tak kapitán je vyloučený ne kvlůi výchově, ale proto, že se narodil mimo manželství krále a král ho oficiálně neuznal jako svého potomka a následníka, takže to spadlo na Viktora jako synovce krále (pokud si dobře pamatuju, že šlo o synovce). Ale když se náhle objevil PRINC Kenneth, tak zase nevím, proč na Viktora, když princů mají v zásobě víc, no, je to prostě ne do detailů promyšlené, no :)

#42 JS #46 armunder
webmaster
6.4.2015 | 21:04:16
JS

#41 Ann Taylor: Mno, ale zase keď je v rodine problém s potomkami, tak sa pristupuje ak k uznaniu tých nelegitímnych. A nebolo povedané, že Ken je novým korunným princom. Aj keď asi o to usiluje.

6.4.2015 | 21:08:39
misticjoe

Tak po této epizodě a ukázkách na další mnou cloumají smíšené pocity. Asi to bude tím, že se mi penis s varlaty zatáhl do podbřišku, nalévají se mi bradavky a mám nepotlačitelnou chuť poslouchat v nekonečné smyčce nové lpíško wod wandájrekšn. Ale ještě, než se ze mě stane dvoumetrový sen každého Pedomastera level „přes jedenáct nejdu“, tak si musím ujasnit, zda je to tím, že Kenny je prototyp badassa, kterej by mohl stáčet ze svých potních žláz hektolitry testosteronu pro Kima do Číny na stavbu přehrad a nebo scénáristi byli nahrazeni epickou Rosamunde Pilcherovou, která si na pokraji vyschlosti chce střihnout final masterpiece. Jako „jak chudá mudla k wessenství a královskému skoroprinci přišla“ už je na mě trochu moc. A to jinak zvládám bez ukápnutí slzy i závěrečnou scénu z Terminátora. Dokonce ani u Saw 7 jsem dojetím kapesníčky nesmáčel a to musíte uznat, že úvodní scéna byla romanťárna až do morku kosti.

Trocha lehkého zamyšlení: v upoutávkách je často něco, co má být šokéznější, než sloní obřízka, ale v důsledku to v daném díle není. Tentokrát bych to hádal na tu mega-mocinky-lowuju scénu Julls s Renardem – tedy pokud to nebude mít co dočinění s dalším „vedlejším účinkem“, který musí být aktivován švejknutím na lampičku a střihem na stříkající fontánu. Jeho výsledkem může být to, že se Julls zbaví svých schopností a Renard si je naopak plně obnoví.

A ještě ke Kennymu. Vim co se dá přežít bez škrábance, ne? Jako viděl jsem všechny filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem. Takže to mám zmáklý. I přesto si říkám, že ta hlavička efektně švihlá na ocelový nosník by měla trochu křupínknout. Nebude on ten hoch takové to zrcadlo? Jakože čím víc mu ublížíte, tím víc to bude bolet vás samé? To by vysvětlovalo aktivaci oněch Reníkových stigmat, která nám co díl scénáristé ukazují, jakoby byla zajímavá minimálně jako prsa Emy Wattson.

#44 JS
překladatel
6.4.2015 | 21:18:02
JS

#43 misticjoe: Už sa ťa na to niekto pýtal, ale musím aj ja: na čom fičíš? Povédz… :D :D

#45 misticjoe
6.4.2015 | 21:28:41
misticjoe

#44 JS: Sušená tělíčka nenarozených máčená v heřmánkovém thé.Díky své konzistenci a lehce zemité chuti se hodí k nenáročnému čtení Mateřídoušky, Sluníčka nebo Kant a problém metafyziky.

překladatel
6.4.2015 | 22:06:21
armunder

#41 Ann Taylor: Myslím si že Viktora zabijou jak ho poslali zpátky. Protože jak zjistili že má dítě s Adelint. I když je to dítě grimmovo. Ale zajímalo by mě jak je ten pric jaký je druh wesena ? Viktora by mohli zabít protože selhal a proto ho poslali zpátky. Adelint je těhotná a může zato on protože jí dal ten úkol. Vyspat se s Grimmem. Ale jak bude v seriálu Juliet s kapitánem a Nick s Adelint když jí nesnášel. To už ten seriál začíná být pořádně zajímavý.

#47 Ann Taylor #57 Drang-Zorn
6.4.2015 | 22:20:32
Ann Taylor

#46 armunder: Je fakt, že pokud přijdou na dítě Adalind (vážně, ADALIND, je to psané snad v každém článku a komentáři sakra už), můžou vinit jeho, bez jeho plánu by se s ním nevyspala… jo, asi mu hrozí nepěknej osud, pokud mu zatím nic neudělali. Ale spíš než zajímavé to začíná být telenovelácké, snad to nový princ oživí, ale taky snad wesen není. Přece jenom královská rodina weseny tak v lásce nemá, jen je využívá, a Kenneth má jejich důvěru, větší, než prověření jako byl Viktor.

webmaster
6.4.2015 | 23:10:27
Cinkitoo

Jako jo, začíná se ta hlavní linka opravdu řítit do pekel, ale stejně mě finálová scéna posledního dílu úplně rozsekala (a řešení jejích toxických žláz mi připomnělo Shreka :D )

#50 1Bobesh1
7.4.2015 | 13:06:15
Grimmsters

Už by bylo moc kdyby se Adalind narodil(a) Grimm. Co by potom dělali. Už by to byla telenovela.

#57 Drang-Zorn
7.4.2015 | 17:43:22
1Bobesh1

#48 Cinkitoo: Hlavní linka se nikam neřítí, hlavní linka je ta s klíči a té se tvůrci momentálně vůbec nevěnují :)

#57 Drang-Zorn
admin
7.4.2015 | 18:13:32
LenulkaSRO

Teď ještě Juls otěhotní s Renardem a pak se to dozví královská rodina a unesou ji a Nick se spřáhne s Adalind a ona mu omylem řekne že je těhotná. No a pak se dají dohromady a přejmenujou celý seriál na Cesty grimmů. :)

#52 JS #53 JS
7.4.2015 | 20:47:03
JS

#51 LenulkaSRO: Presne to s Juls mi napadlo tiež a úprimne sa toho desím. :)

7.4.2015 | 21:17:16
JS

#51 LenulkaSRO: A žiadne Cesty grimmov. Nick si založí škôlku. Grimm´s kids. :D

#54 LenulkaSRO #55 Ann Taylor
7.4.2015 | 21:22:50
LenulkaSRO

#53 JS: Tak když to říkáš :D

7.4.2015 | 21:39:06
Ann Taylor

#53 JS: Jo, to už jsme mu tu kdesi naplánovali, ale ještě musí zapracovat Rosalee a Monroe! :D

#57 Drang-Zorn
webmaster
7.4.2015 | 22:04:12
markytanka

Já za sebe musim říct, že pokud bych zjistila v tomto rozvracenem vztahu (myšlno julll+nick), že čeká dítě s jinou. Udělala bych to same. šáhla po renardovi (krasnej chlap s mocí). A opačne myslim si , že Jull mu muže pozdeji určite velmi pomoci v boji proti kralovske rodine. Ja se moc těším na patek :) A jinak manžel jen měl pripomínku že mu chybí nějaky mocny wessen ve stylu no a ted si nevzpomenu jak se jmenoval, ale ten co si delal ty zombiky :) Ale za mne serial stale super! a jeste lepší naplnuje všechno co bych chtěla :) ještě by díl mohl trvat dýl :) každej patek celovečerák no nevadilo by mi to ,o)

#57 Drang-Zorn
8.4.2015 | 8:14:14
Drang-Zorn

#56 markytanka: Cracher-Mortel #50 1Bobesh1: Hlavní děj. linka je ta s klíči, vedlejší je Juliette-hexen, a jako doplněk – tradiční případ :) #46 armunder: Viktor je sterilní, jak říkal Kenneth a taky si myslím, že o tom jejích těhotenství ví jenom Adalind a on + ty, co byli v místnosti. #49 Grimmsters: Grimmem se stal až potom, takže si myslím, že se Nickovi narodí Hexen/Zauberbiest #55 Ann Taylor: Jsem zvědavej, jestli se Monroe a Rosalee přemění, protože to by měl být reflex a v té ukázce to tak nevypadalo :)

#58 JS
8.4.2015 | 10:21:38
JS

#57 Drang-Zorn: Keď spal s Adalind, tak nebol aktívny grimm, ale grimmovské gény mal. A tie sa na dieťa môžu preniesť, len je otázka, či sa aktivujú a z malého/malej bude grimm, alebo zostane len potenciálny.

#59 LenulkaSRO
8.4.2015 | 18:07:27
LenulkaSRO

#58 JS: Beztak to bude grimm, který se bude umět přeměnit na Hexenbeast :D

#60 JS #61 Morgoth Bauglir
8.4.2015 | 20:13:34
JS

#59 LenulkaSRO: No poteš pánbú… :D

8.4.2015 | 20:21:16
Morgoth Bauglir

#59 LenulkaSRO: Spíš Grimm se super silou :) a schopny rozbít všechno pomocí vůle :D jelikož se nikdo netuší jak vypadá kříženec Grimma a Wessena :D

9.4.2015 | 20:10:40
bri10

K tomu děcku Adalind: Už jsem to někde psala, ale myslím si, že ty grimmovské geny ty hexenbistovské (to je hrozný slovo :D) prostě umlátí. Buď to bude grimm nebo jenom obyčejný člověk. Navíc to technicky není její dítě, ale Nickovo a Julietino. Takže mají širokou škálu možností, co nám předložit :D:D:D:D. Ale ten nový královský bitkař je zajímavý, ani by mě nepřekvapilo, kdyby byl taky grimm. Neříkali, že pro královskou rodinu běžně pracovali? Není třeba možný, že je to nějaká taková linie? Protože to, co ustál, by neustál normální člověk ani náhodou, to ani kdyby měl 2 metry dvacet :D. Pokud by byl wesen, myslím si, že by se instinktivně proměnil v okamžiku, kdy se bliknul kapitán. Kapitánovi se ty rány otevírají právě, když se změní, podle mě jeho máma něco zvorala při jeho záchraně. Ona vůbec toho tam zvorala dost a nějak se nemá k návratu a nápravě. A že Juliet vyjede po kapitánovi? No já se jí nedivím, já bych po něm vyjela taky. Zaručeně. :D:D:D.

#63 Drang-Zorn #64 Ann Taylor #65 JS
10.4.2015 | 4:35:49
Drang-Zorn

#62 bri10: Jo, to s tím dítětem, si pamatuju, jsem tu taky určitě spal, ale už je to nějakou dobu zpátky.

Kenneth by Grimm mohl být – když se král vyspal s Hexenbiest, tak proč ne s Grimmem, že? :D Jestli si dobře vzpomínám, tak „teta“ Marie spala se Steinadlerem, jak bylo zmíněno v epizodě „O třech mincích“. Na druhou stranu by to Renard poznal a řekl by to, tak si nejsem jistý, ale jinak dobrá úvaha (y)

Doufám, že se Elizabeth ještě vrátí, aby napravila, co (technicky vzato) způsobila jak Nickovi a Juliette, tak Renardovi. :)

10.4.2015 | 7:24:22
Ann Taylor

#62 bri10: Jak zvorala? Ona přece říkala, že jim sice pomůže, ale nemůžou se spoléhat na to, že bude všechno v naprostém pořádku. A spíš to vypadá, že tvůrci používají, že každé mocné kouzlo má vedlejší účinek a přivést Seana k životu a vrátit Grimmovi jeho odebrané schopnosti, to je hazard tak jako tak.

webmaster
10.4.2015 | 9:50:06
JS

#62 bri10: Tak ako už bolo povedané, Adalind je na grimmiu krv už imúnna, takže by mal byť aj jej potomok. Ale fakt je, že teoreticky to bola Juls, tak kto vie, čie to mimčo reálne bude. Možno všetkých troch. :D Čo sa týka Renarda, na začiatku minulého alebo predminulého dielu mu tie rany krvácali v spánku a vtedy sa nepremenil. Skôr to vyzerá, že sa to stáva pri emocionálnom alebo fyzickom vypätí (nočná mora, boj s Kenom…). Myslím, že Ken bude nejaký mix wesena. Čo sa týka toho, že by sa automaticky premenil, zase také isté to nie je. Všimni si, že ani kapitán sa príliš často spontánne nepremieňa, dokonca ani keď naňho niekto útočí, robí to len keď ozaj chce.

10.4.2015 | 11:14:11
LuckaK

Ja som zvedavá, čo nám ponúkne táto epka :) Ale veľ ľudí má pravdu, už sa to naozaj začína podobať na mexickú telenovelu tipu: „Chúlio miluje Džulietu, ale ona bola v kóme, tak prišla jej nevlastná sestra (ktorá sa na ňu podobá ako vajce vajcu) k Chúliovi a on si myslel, že sní a tak sa s ňou vyspal a ona to bola pľuha hnusná (skoro bosorka) a teraz čaká mimčo a zatiaľ sa Džulieta prebrala a má nervy z časového posunu..“ Juliet by mala počúvnuť radu z filmu Spiderman: „z veľkou silou prichádza aj veľká zodpovednosť Peter“ povedal by strýko Ben. Začína byť naštvaná na všetkých a na všetko, k tomu do toho primontovali toho neporaziteľného Terminátora XT900 z kráľovsken Adams family a do toho tú grimmku(už som zabudla meno Truble?) a plus Nick má nájsť ten kľúč, ale asi mu znova zletí len tak z neba rovno do roztvorenej dlane (skrátka k nemu príde ako slepá kura ku zrnu)… už aby to vrátili do normálnych koľají…

#67 JS
10.4.2015 | 11:33:57
JS

#66 LuckaK: Tereza zvaná problém. :) Inak že ty svištíš na tom istom, čo aj misticjoe? :D

#68 LuckaK
10.4.2015 | 11:50:03
LuckaK

#67 JS: nie, ja si telíčka nenámačam v kamilkovom thé :-P Skrátka to už je to popretkávané horšie ako český seriál „Velmi křehké vztahy“ a pozná sa tu každý s každým a pokiaľ nie, tak sa spoznajú vo vertikálnej súbojovej rovine :). Myslím, že pri tomto scenári je vcelku jedno, kto tu niečo čaká, lebo fanúšikovia čakajú nečakané. Keď sa TO narodí, tak zavolajú „Pani mámu“ aby si TO dieťa vzala na prevychovanie a bude jedno, či to bude grimovča, alebo hexenbístča, alebo čokoľvek iné zo zvieracej alebo ľudskej ríše. Pani máma z neho vychová pravého dane platiaceho AMERIČANA, ktorý peje hymnu pri vlajke USA, jediná zmena bude, že ho potom môžu angažovať do Avangers a môže brániť NY, lebo Washington bude obraňovať jeho sestra z prvého vrhu – pardón kolena :)

#69 JS
10.4.2015 | 12:14:46
JS

#68 LuckaK: Ale všímaš, že paní máma sa tak trochu stavia do pozície pána boha? Ona rozhoduje o tom, kto potrebuje prevychovať, kto ho prevychová a ako… proste sudca, porota aj kat v jednej osobe. To bude asi profesionálna deformácia. :D A dôvod, prečo dúfam, že jej niekto konečne usekne hlavičku… :P

#70 LuckaK
10.4.2015 | 19:29:54
LuckaK

#69 JS: Nuž, pokiaľ to scenáristi nezariadia v tejto sérii, tak URČITE zariadia nabudúce, aby jej roztomilú kučeravú hlavičku odfaklili dvierka na stodole, ktoré sa zavreli pri prudkom nárazovom vetre, keď chcela to „zdedené“ roztomilé hexenbístča uložiť „na kute“ :) Poprípade ju zahlušia zmietaní hormónmi jej zverení caparti, keď im dá priskoro večierku.

Mne tu ide skôr o to celé dookola. Seriál som náhodou zazrela na jednej stanici a hneď som začala sťahovať. Zaujalo ma to celkové prostredie, weseni, neweseni, tí čo vedia a tí čo nevedia a tí dookola ako Wu. No skrátka, ako sa to vyvíjalo… Juliet mi prišla taká obyčajná, niečo ako „křoví“ ale postupne začínala mať určitú fazónu and now??? je z nej to oné meniace sa monštrum, ktoré vylučuje fluidum odpudzujúce ešte i mole v skrini susedov o tri míle ďalej. Povedala som si OK, aspoň to bude zaujímavé, ale ono EE. Ja ju plne chápem, pretože mať chlapa, ktorý je Grimm a bojuje s metamorfovanými zčasti ľuďmi a ešte sa mi k tomu vyspí s niekým iným a tvrdí: „Šak ja myslel, že to ty Ančo..“ a ja mu to odpustím a potom sa mi stane malilinká nehoda s jedným odvarom, ktorý mu mal pomôcť a on odo mňa odvracia tvár →tak to by nasralo aj Dalajlámu a nieto ešte normálnu žienku veterinárnu, momentálne zaradenie HEXOŠ 1. triedy.

Celkove sa to dostalo do koľají nekoľají niečoho, čo plne nevyužili. Mohli sme tu mať skvelý príbeh, ale zatiaľ tu máme osobu, ktorá si uvedomí, že je v tom, až keď jej to povie kolegyňa z brandže, na**anú Juliet, zvláštny posvadobný vzťah vlk+cica, dvoch polišov, ktorý znajú šicko naokolo, jedného veliteľa polície, ktorý má problém zo svojou rozvetvenou rodinkou meniacou ksichty a nejakých nových wesenov. Mohli sa radšej venovať tým kľúčikom k pokladu Templárov… pokiaľ by to Nick nezvládal, tak mohli zavolať Nicolasa Cagea, ten by mu ochotne pomohol. Som zvedavá na zajtrajšok.. ;)

#71 JS
10.4.2015 | 19:58:09
JS

#70 LuckaK: V zásade súhlas. A ten scenár s ufaklenou hlavičkou sa mi páči. Keby si bola z ČR, tak naberám podozrenie, že si chlapík, čo na prima cool komentuje ukážky na seriály. :D

#72 LuckaK
10.4.2015 | 20:07:55
LuckaK

#71 JS: myslíš toho s tým milým hláskom, ktorý by si nechcel počuť v tmavej uličke??? tak ten je skvelý :D taký milý pán, ktorý je vcelku prítulný k tvojej ešte teplej mŕtvolke :D Otázkou je, aký scenár vymyslia k nájdenou tretieho kľúčika… možno ho nájdu v prasiatku, ktoré si schováva ten Kenneth v matraci postieľky ;)

#73 JS
10.4.2015 | 20:13:03
JS

#72 LuckaK: Jj, presne toho myslím, prezývam si ho mistr seroš. :D Že by kľúč získal cez Kena vidím ako jednu z mála možností, pretože zase to vyriešiť tak, že niekto príde a dá mu ho by bolo fakt trápne. :(

#74 LuckaK
10.4.2015 | 20:22:15
LuckaK

#73 JS: Prečo??? Ja mu dám všetky kľúčiky, ktoré pozostávali z Nežnej revolúcie :D To, že kľúčik získa cez barbieKena bolo len zo žartu :) Ak si vezmem, že je tu o chvíľočku finále ďalšej série a v celku sa tu budeme zaoberať napajedenou Džulietou, tak neviem, či zostane priestor na „normálne“ hľadanie… takže to zas a znova vyriešia niečím „geniálnym (my to voláme genitálnym)“, ktoré prinesie nášmu milovanému Nickovi riešenie, že je kľúčik v trezore a náš milý Nick k nemu potrebuje nick :)

#75 JS
10.4.2015 | 20:28:08
JS

#74 LuckaK: Prečo, ak má kľúče kráľovská rodina, tak potom je logické, že sa k ďalšiemu dostane cez Kena. :)

10.4.2015 | 20:34:31
Morgoth Bauglir

No větší mazec by byl kdyby se do města vrátila Nickova matka a zároveň Trubel a královská rodina si může zabalit kufry tak snad se i ta osoba netuším jméno jak s ním odešla Trubel stane Grimm no už jen jeden Grimm dělá potíže co by dělali takhle 2–3 Grimmové navíc :D ale to si asi budou šetřit na nějakou spíš velkou pecku toto setkání všech Grimmu tak snad se to ještě vyřeší s Juliette a Adalind to je teď pro mě nejdůležitější a šli na ty královské :) nelíbí se mi jak dlouhé mají ruce ta rodina jedna :(

#77 JS
10.4.2015 | 20:59:12
JS

#76 Morgoth Bauglir: Nepísala minule Trubel, že sa Josh nasťahoval späť do svojho domu? Tak asi z neho grimm zatiaľ nie je. Inak tých rodín je 7. :D

10.4.2015 | 21:01:52
Morgoth Bauglir

no ale v Portlandu je jen jedna nebo jen jedna chce tu Dianu ?? jestli si to pamatuji dobře ostatní rodiny mají zatím na starosti něco jiného a Nick snad Trubel a Josh mohou snad přijet pokud je Nick požádá a kdo bude blázen který půjde už na dva Grimmy s výhodou že o Trubel rodina nic netuší :) chtělo by to urovnat osobní neshody a vypořádat se s nimi aspoň v Portlandu aby si jentak už netroufli tam vkročit :D

10.4.2015 | 21:39:25
alexsmith

Víte, co si myslím? Že to setkání všech grimmů bude potřeba k vypátrání pokladu v Černém lese. Schovalo ho tam původně, pokud si pamatuju, sedm grimmů. Třeba ho může odnést zase jen sedm grimmů. Takže dobře, že se Nick začal množit :D

#80 JS
10.4.2015 | 21:46:03
JS

#79 alexsmith: Ale to sa bude musieť Nick množiť rýchlejšie. :D

11.4.2015 | 10:11:19
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama