Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Záleží na jediné válce, říká v upoutávce na finále Jon Sníh

Záleží na jediné válce, říká v upoutávce na finále Jon Sníh

Velké finále sedmé sezóny nás čeká již za týden, proto se pojďme podívat na trailer, v němž mnoho slov nepadne, ale určitě nás dostatečně naláká. Finálová epizoda je prozatím bez názvu.

113 1
21.8.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /334

Evala

To je tak, když se člověk podívá na uniklou epizodu a pak skoro zapomene, že bude promo na další díl. Ještě že je edna, aby to připomněla :) díky ;)

#155 Evan
21.8.2017 | 8:06:01
Patuli89

To teda! :) Jsem vážně zvědavá, jak tohle dopadne :D je toho tolik, co by tam mělo být a tak „málo“ času :(

21.8.2017 | 8:11:01
Kal Elll

To vypadá že Dany přiletí na setkání na drakovi ne? :O A kde to jsou ty neposkvrnění?

#4 Arcey #5 jajkob #10 Uschi
21.8.2017 | 8:14:39
Arcey

#3 Kal Elll: Pred bránami Kings Landing.

21.8.2017 | 8:17:23
jajkob

#3 Kal Elll: pred King's Landing.

21.8.2017 | 8:17:43
Patuli89

To by mohla :D taky jsem nad tím přemýšlela, ale těžko říct :) jsem vážně zvědavá, jak se Cersei bude tvářit na to, co uvidí :D

21.8.2017 | 8:19:53
Mesyas

doufám, že Arya zapíchne svoji ségru

#56 mr_bungle
21.8.2017 | 8:24:13
Travel

Nedíval jsem se na žádný spoiler, ale jsem si 100% jistý, že Cersei udělá nějaký podraz a nějaká hlavni postava umře, tipuji Tyriona :D

#54 Rumek
21.8.2017 | 8:25:28
Patuli89

To pochybuju :D máte někdo tušení, kdo to padá u té vody a proč?? :D

#11 Grayyitheyerouh #238 Márty IIB
21.8.2017 | 8:26:03
Uschi

#3 Kal Elll:

Mela by priletet doprostred konverzace mezi Cersei a Jonem/Tyrionem. Cersej bude uplne prekvapena, jak to, ze ma jen dva draky a zablejskne se ji v ocich, kdyz se dozvi, ze Dany znovu ztratila na sile..

#14 Rafan #48 Rumek #210 -Skinner-
21.8.2017 | 8:27:08
Grayyitheyerouh

#9 Patuli89: Theon, protože dostane na budku od svých kolegů, že nezachránil Yaru.

#13 Patuli89
21.8.2017 | 8:27:48
Rafan

Úchvatný pohled z hradeb na tu vojenskou přehlídku moci a to ještě nebyl proveden jako zlatý hřeb průlet letectva. Někdo tu bude sbírat bradu země.

21.8.2017 | 8:31:20
Patuli89

#11 Grayyitheyerouh: To měl dostat už dávno, myslíš, že by si ho šetřili na finále? :D

#15 Grayyitheyerouh
21.8.2017 | 8:34:02
Rafan

#10 Uschi: Tomu věřím, ta je tak blbá že se bude radovat i z toho až bude dělat pokojskou nočnímu králi. Ono přesně ten tip člověka co razí heslo po mě potopa.

21.8.2017 | 8:35:29
Grayyitheyerouh

#13 Patuli89: Jj, řekne jim, že chce po nich aby šli s ním zachránit Yaru, tak mu dají nakládačku za to, že ji nezachránil dřív.

21.8.2017 | 8:41:53
BottleOfWater

No asi nejvíc jsem zvědavá, s čím přijde Cersei. Jde na ní úplně vidět, že má něco v plánu…

#51 Rumek
redaktor
21.8.2017 | 8:46:28
Robinson

Takže tam bude už i červ, no sláva! Neposkvrnění opět nabrali na počtu, tuto nelogičnost budu akceptovat, jelikož by byla Dany málo OP, musíme trochu navýšit počet, i když dost armády ztratila.. ach bože. No a samotná Dany se v traileru ani neukázala – epický přílet aby ohromila Cersei, očekávám že i Drogon bude lépe propracovaný, navíc trailer neukazuje to nejlepší a zaměřuje se výhradně na to obří setkání. Už se nemůžu dočkat, tohle zlomí všechny rekordy sledovanosti.

#33 Rafan #254 Froldini
21.8.2017 | 8:51:39
k.o.l.i.b.a

Doufám že Arya konečně umře, dělá tam jenom problémy. Jako malý hloupý děcko

#94 Rick Snow #96 Tomoso18 #98 Rumek
21.8.2017 | 8:52:17
shootx

Největší zvrat bude

Malickova iluze s ukradenymi obličeji

21.8.2017 | 9:00:32
dračik

Pokud si dobře pamatuji zde by měla padnout i zed .

21.8.2017 | 9:01:49
AnUnNamed124578

nerad vám to říkám ale zeď na konci dílu padne :/ Malíček umře a Jon si to rozdá s Dany.

21.8.2017 | 9:02:41
elissisi

Tohle bude epické. Téměř všechny pozůstalé hlavní postavy na jednom místě. Doufám, že neodfláknou setkání Poda a Tyriona a okoření to nějakou vtipnou poznámkou, na to se těším. :)

21.8.2017 | 9:03:28
Bublaninamorava

.)) jsem zvědayvej, zda jim to zas unikne dříve…

#24 AnUnNamed124578 #25 caesarSK
21.8.2017 | 9:04:22
AnUnNamed124578

#23 Bublaninamorava: už jim inikl scénář :D

21.8.2017 | 9:05:03
caesarSK

#23 Bublaninamorava: mohlo by :) potom uz len nejaky ten rok cakania a sme v tom zasa…

21.8.2017 | 9:06:57
Revoemag

Až ten díl zase unikne ven, bylo by fajn založit jednu debatu pouze o tom dílu a všude jinde banovat spoilery a debaty. Už teď jsem tady několik dní nebyl, abych si nekazil překvapení. Jak u blbejch tady někdy.

#28 Kal Elll
21.8.2017 | 9:10:16
Alexander

tak to je pro mne sok, jen 7. dílu? cekal jsem aspon 8 :-(

21.8.2017 | 9:13:37
Kal Elll

#26 Revoemag: Nečíst diskuse na Edně je to nejdůležitější, když si nechceš zkazit překvapení :D. Nechápu ty lidi, co musí všem dávat najevo, že si dokázali přelouskat scénář z netu.

21.8.2017 | 9:15:25
Jamis

Nedá mi to a musím se trochu vyjádřit k celé řadě připomínek co jsou v tady diskusích.

Předně mě už docela nebaví nesmyslné kecy o chybách v reálnosti času. Ostatně i v knihách od Martina se často stává, že jedna kapitola dějově předchází jiné kapitole. Vrací se v čase a skáče v prostoru, proč by to seriál nemohl dělat také. Ve skutečnosti víte jen minimum o tom, zda se daná scéna stala týden nebo měsíc před předcházející scénou, nebo dva týdny po ní, případně že se dějí současně. Je nesmysl na to dívat takto, ale naopak přijmout fakt, že nám ty scény ukazují v tom pořadí ne jak se staly, ale jak se pro nás, diváky, mají odhalovat souvislosti a události. Je takto napsaná kniha a funguje to a je takhle dělaný i seriál!!!

Do stejného soudku podle mě patří i kritika logiky putování armády mrtvých, kterým trvá již sedm sezón putování ke zdi, kdyžto některé z postav to zvládli tam a zpět i několikrát. Nevím odkud jste vzali, že Noční král jede na jih a jen a jen na jih. Na mě to působí, že Noční král ví, že zeď je chráněná mocným kouzlem, které v podstatě nedá a tak na jih vůbec nejede. Je to asi jako se sídlem tříoké vrány. Bylo hluboko na severu v místech kde jsou jen chodci a mrtví a přesto byl v bezpečí, dokud Bran neudělal chybu a nevpustil ho dovnitř. Noční král tedy nejel na jih útočit na zeď a netrvalo mu to sedm sezón než tam dorazil, ale naopak spřádal své plány, nikam nespěchal, protože jeho čas nepálí a čekal na chybu, kterou teď udělali. Teď má draka a s ním nejspíš může přeletět zeď a tím pádem i přivolat svojí armádu, aby zeď zdolala. Do teď se o to podle mě nepokoušel záměrně.

Add vyslání Gendryho pro pomoc. Často se tu omílalo, že oni šli dva dny a Gendry tam doběhl za pár hodin. Na to bych se chtěl zeptat odkud berete informace, že šli pořád na sever? Nebylo by, když jsme u té logiky, logičtější, kdyby se motali pořád někde „kousek“ od východní hlídky a hledali by nějakého pokud možno opuštěného mrtváka, namísto výpravy co nejdál na sever? Navíc Bran jim dal informaci, že se mrtváci flákají kolem Východní hlídky, takže by to odpovídalo i všemu dalšímu. Rázem by Gendry, který byl na sever od zdi poprvé mohl trefit ke bráně.

Stejně tak. když dělali to přepadení skupinky mrtváků, mohli mít v záloze připravený ten ostrov na jezeře, právě pro tento případ. Věděli, že voda by je mohla zastavit. Měli tu zkušenost z Hardhome. A mohli se zkusit spolehnout, že na tom ostrůvku se ubrání než přijde pomoc.

Myslím, že jsem toho napsal už víc než dost. Snad jen, než začnete kritizovat logiku těch druhých, zkuste se prosím zamyslet nad tím, zda vy máte svojí logiku dostatečně logickou :-)

#34 Tomi Lee Morpheus #102 jane46 #122 Ironhead #194 Shifty015 #257 millay24ify
21.8.2017 | 9:21:27
luciusvorenus

Neměl být náhodou v téhle řadě i Edmure Tully s mimčem ?? říkali že by se tam měl oběvit ..měl být vězněm na skále pokud si pamatuji

#104 MercedesKatty
21.8.2017 | 9:22:51
league

To bude na hovno když nikdo nezemře jenom ty Martelky. !

Ale co když to Lenistři na konec vyhrajou nebo i Euron Greydžoj Deneris zemřel Viserion a ještě á zemřít i Drogon!

#103 MercedesKatty
21.8.2017 | 9:25:10
league

Jinak je to chabé že stačí zabít jenom nočního krále a všichni zemřou!

21.8.2017 | 9:27:33
Rafan

#17 Robinson: No pokud si vzpomínám na ty šiky co stály před Astaporem, tak mi nepřijde že jich je víc. Kolik jich zemřelo než padla Casterlyova skála se dá těžko určit

21.8.2017 | 9:36:54
Tomi Lee Morpheus

+1#29 Jamis: ale hejterom to aj tak nebude stačiť, oni proste sú sklamaný a tak chcú otráviť studnu aj iným fanúšikom, treba im odpustiť a ignotprovať, lebo je to ich vnútorný boj z démońi Dokonalosti!

#38 Kikuska007
21.8.2017 | 9:39:29
Tomi Lee Morpheus

adíkes EDNA!

21.8.2017 | 9:40:23
widy.33

strašne som napatá, posledná časť a všetci po kope to je čistá katastrofa

widy.33
21.8.2017 | 9:46:08
tynkks

Trochu se bojím že Theon padá do vody šokem, že se dozví, že je jeho sestra mrtvá, což by byla škola, je dobrá bojovnice! Snad Cersei nenapadne je tam všechny zmasakrovat.

21.8.2017 | 9:57:58
Kikuska007

#34 Tomi Lee Morpheus: Přesně moje řeč. Já sem vždycky přijdu po shlédnutí dílu – natěšená jako blázen, jenže pak si přečtu diskuzi plnou haterů a náladu mi spadne na bod mrazu.

#42 Tomi Lee Morpheus #57 Rhea
21.8.2017 | 10:00:55
rockysiburger

Vypadá to na přehlídku moci, dávku keců a urážek. Nicméně mě zaujala hudba v traileru. Ramin Djawadi – Light of the Seven, už potřebuje upgrade.

21.8.2017 | 10:13:39
Jizette

Jon má asi hodně rád ten svůj ikea plášť když ho nesundá ani na jihu :D Na poslední díl se těším a pevně doufám, že mne nechá v šoku jako všechny předchozí díly seriálu :)

#43 lukiin14 #67 Revoemag
21.8.2017 | 10:25:04
steveb19

Neviete o niejakom rodokmenovom strome kde sú uvedené všetky rody, postavy z GoT aj tie ktore zomrely?

#58 widy.33 #59 LadyL #119 Jizette #120 Jizette
21.8.2017 | 10:27:23
Tomi Lee Morpheus

#38 Kikuska007: tiež to tak vnímam, nieje tu už dávno rodinná atmosféra ako minulé roky, ale tak dúfajme, že aspoň v GOT sa podarí byť niekomu štastný…

21.8.2017 | 10:29:01
lukiin14

#40 Jizette: Tak Cersei už si to tam taky šine v kožichu. Zima si přišla pro všechny :D

21.8.2017 | 10:29:23
Wolfinator1

Jo Cersei jim tak skočí na nějaký dobrácký keci Jona o společný věci a válce proti mrtvejm i kdyby jí ukázali v kleci Night kinga :D stejně znova bude chtít odbouchnout septum i s nima :D

#45 lukiin14
21.8.2017 | 10:29:28
lukiin14

#44 Wolfinator1: Přímo :D . Otázkou je co Jaime, nevěřím, že za ní bude stát do smrti :D

#64 Revoemag #148 Cristie
21.8.2017 | 10:31:16
Amarantine

Ten člověk, co spadl na pláži, je určitě Theon, co? Já bych mu tak přála, aby se sebral, sejmul Eurona, zachránil Yaru a byl zase v pohodě. Hlavně ať neumírá, mám toho kluka ráda.

21.8.2017 | 10:35:45
Travel

Nevíte kdo je ta postava, která v traileru #2 vytahuje meč, nejde mu vidět do obličeje skrz slunce. Ted je jasné, že se to stane při tom setkáni u KL. Trochu to vypadá na Ohaře, ale ta postava má šaty a jdou videt kolena, tak nevim, jestli by si to oblekl zrovna on.

#50 BottleOfWater #53 Robinson #61 tynkks
21.8.2017 | 10:36:24
Rumek

#10 Uschi: Může přiletět jen Drogonovi přece. Druhý drak tam vůbec nemusí přiletět.

#82 Uschi #92 Robinson
21.8.2017 | 10:37:26
shootx

1. Proč nejeli na koních rychlá prepadovka mrtvých a útěk s jedním 2. Chodci mohli díru v ledu ucpat těly nebo přeskočit 3. Noční velitele měli připravené oštěpy takže nejspíš past 4. Gendryho tundra maraton v oblasti kde byl poprvé časově vůbec nesedělo 5.proč mrzli když měli ohnivé meče na ohřátí 6.proč ohař nerozbijel led kolem ostrůvku 7. Deny hned věděla kam letět v oblasti kde byla poprvé 8. Proč draci nerushli noční velitele byl by rychlej konec 9. Hod oštěpem bych bral tak ze Viseron bojoval a byl rozptylenej. 10. Scéna s medvědem byla.jediná dobrá 11. Arya pochopila jaká je Sansa zákeřná což jsem tu psal už dávno 12. Got zakládá bitvy na realnosti a logice i když je to fantasy proto to k sobě tak ladí beru ze spěchají a v seriálu nemají moc času ale z ničeho nic z toho dělat hollywoodské klišé..Zlatej Sapochnik ten by takový pokles nedopustil

#55 jdkstrejcek
21.8.2017 | 10:38:26
BottleOfWater

#47 Travel: o tomhle taky přemýšlím, podle mě je to Ohař.

redaktor
21.8.2017 | 10:43:36
Rumek

#16 BottleOfWater: To zcela určitě, jen mě udivuje, že nikdy neoplývala intelektem a teď je s ní hotový generál křížený s Malíčkem. Takové ty kecy, že se něco naučila od otce neberu, ta se nikdy o nějaké strategie moc nezajímala. Tak či onak má něco za lubem a dám ruku do ohně za to, že to neví ani Jaime, možná jen Qyburn.

#261 Evala
21.8.2017 | 10:44:17
jdkstrejcek

Přijde mi strašně vtipné, jak lidem nepřijdou divné chodící mrtvoli, draci chrlici oheň, výměna obličejů, tři ocí havrani, skrz které se dá dívat, probouzení k životu panem ohně apod. Ale jak se jedná o to, že needle by nezblokoval meč, Gendry běží maraton, postavy se teleportuji a pod, tak se mohou zbláznit jaká je to kravina :D :D…pokud chcete realtime tak si pusťte Jacka Bauera a nekoukej na fantasy…

#78 Ronkar
21.8.2017 | 10:50:03
Robinson

#47 Travel: Mohli dát nemrtvákovi meč a může to bejt von.

21.8.2017 | 10:52:13
Rumek

#8 Travel: Ten podraz si nachystá až na pozdější dobu, nemyslím, že by něco podnikla na té schůzce, to by byla sebevražda.

#60 Travel
21.8.2017 | 10:54:29
jdkstrejcek

#49 shootx: 7. Myslím, že ze vzduchu není takový problém vidět yak velkou armádu, když věděla přibližně kde jsou.8. Bylo vidět jak NK přešel přes oheň a nějak ho to netrapilo, nejspíše na něj moc neplatí.

21.8.2017 | 10:59:22
mr_bungle

#7 Mesyas: Doufáš marně.

21.8.2017 | 11:02:18
Rhea

#38 Kikuska007: Ja myslim, ze je velika chyba se nechat ovlivnovat naladami ostatnich :). Kdyz se mi neco libi,tak by mi preci melo byt uplne putna, ze nekomu jinemu se to nelibi. Meli bychom tolerovat vyhrady ostatnich (vkus je znacne individualni zalezitost a kazdy ma pravo na nazor), ale zaroven si tim nenechavat kazit vlastni zazitky. Mam ale misty dojem, ze tady se smi jenom chvalit :). Jakmile nekdo vznese i dost validni pripominky k logice, tak tu je hned za trolla a prudice.

#66 Tomi Lee Morpheus
21.8.2017 | 11:02:49
widy.33

#41 steveb19: viem že v každej knihe su ale kde inde by sa to dalo kuknuť neviem

widy.33
21.8.2017 | 11:06:35
LadyL

#41 steveb19: V každej knihe sú rodokmene každého rodu :)

21.8.2017 | 11:11:12
Travel

#54 Rumek: v traileru #2 jde vidět jak na té schůzce někdo vytahuje meč.

#69 Rumek
21.8.2017 | 11:14:16
tynkks

#47 Travel: Řekla bych Ohař, ale ten oděv moc nesedí… Vypadá to, že má holé nohy? A je to vůbec z posledního dílu? To okolo si nejsem jistá zda jsou zbytky septa..

21.8.2017 | 11:15:02
Arrow123

Cersei už pripravuje Wildfire :D Ináč nechápem prečo robia blbosti a neodhalia názov epizódy hneď pri prome

21.8.2017 | 11:16:52
WinterIsComing

V jakem traileru prosim jde videt,ze nekdo (mozna Ohar) vytahuje mec ?

#70 widy.33
21.8.2017 | 11:19:52
Revoemag

#45 lukiin14: Možná za ní bude stát v době smrti :-D

21.8.2017 | 11:21:49
methoz

Zajímalo by mě, co ta Lannisterská čub*a kuje… Achjo :(

21.8.2017 | 11:21:56
Tomi Lee Morpheus

#57 Rhea: ak byto predniesol, ze ci mu toto niekto vysvetli, lebo mu to kazi filmový zážitok, tak taká diskusia je plodná, ale hejtri len otravujú studnu, ich nezaujíma nejaké vysvetlenie, oni chcu len ukazat ze su lepsi ako D&D a GRRM a ze oni by sa takuchto nedopustali.

pritom vsetko sa da vysvetliť, boli v oblkluceňi celu noc, lebo NK čakal na draka, nepotreboval zabiť pár nemandov, ale chcel draka, tak ako Brain ala 3oká vrana aj NK vidí trocha z budúcnosti, takže preto sa čakalo na to kým to chalanisko bez svojho kijaku dobehne k nočnej hliadke a tá vyšle havrana a kým sa Deny rozhodne a naštartuje draka!

bola to pasť, ale v šachu vimenili koňa za dámu!

Dany uverila, Dany si zamilovala Jona a už nepotrebuje aby poklakoĺ Jon získal dokaz aj pre cersey i ostatných neveriacich, Jon pochopil, že poklaknúť je lepšie ako nechať zomrieť ludí nad ktorími ddrží ochrannú ruku, Dany pochopila, že ludia sú dvoležitejší ako jej draci, Dany pochopila, že draci nejsú všemocný, a preto si ich bude viacej chrániť a nasadzovať len keď pojde o život!

#101 Tomoso18
21.8.2017 | 11:22:29
Revoemag

#40 Jizette: Třeba to má něco společnýho s tím, že umřel. Termoregulace v háji :-D

21.8.2017 | 11:26:44
Revoemag

Jinak mě celkem mrzí, že nejsou peníze na Ghosta, ale pak tam dají medvěda. Vždyť ty navíc mohla pokosit armáda a né zrovna medvěd.

21.8.2017 | 11:30:26
Rumek

#60 Travel: A co jako? Vypadá jak Ohař v sukni, ale kdo ví kdo to je a hlavně proč tasí meč. Nemusí to vůbec nic znamenat.

21.8.2017 | 11:30:28
widy.33
21.8.2017 | 11:32:08
PecaCZE

Taky nám mohli tu upoutávku ukázat ve středu :D. Jinak hudba dost chabá. A jak si mohli dovolit ukázat neposkvrněné až teď. Tipoval bych, že Euron jde k zemi po tom co zjistí, že Yara je mrtvá. Přál bych si, aby měl seriál dva velké konce, NK a o to co tam jde celej seriál, o trůn.

21.8.2017 | 11:38:07
Wolfinator1

#70 widy.33: Ano pravděpodobně Ohař když uvidí bratra Horu tasí, možná nějaký boží soud i třeba :D ( a nebo by to ještě mohl být Bron podle vlasů a žoldácké zbroje ) .

#73 widy.33 #75 widy.33 #80 BottleOfWater
21.8.2017 | 11:40:58
widy.33

#72 Wolfinator1: podľa mna zbadá Brien :D :D :D a nechá sa uniesť :D bude sranda

#130 Arcey
widy.33
21.8.2017 | 11:42:39
Lady Vamp

já se taaaak těšim… zajdu si na finále do kina. Co mě ale drtí, je pak to dlouhý čekání na další sérii..nic naplat..musim čas vyplnit jinak,ještě že na podzim startují i jné fajn seriálové počiny..

21.8.2017 | 11:46:13
widy.33

#72 Wolfinator1: 100% je to Ohar

widy.33
21.8.2017 | 11:47:11
WinterIsComing

#70 widy.33: Diky :) jak rikas,urcite je to Ohar…i kdyz outfit zvlastni,to je pravda :D

21.8.2017 | 11:51:42
valek9610

Už aby ten díl unikl :D :D

21.8.2017 | 11:53:33
Ronkar

#52 jdkstrejcek: Někteří ještě stále chtějí u GoT používat mozek – jako tomu bylo z počátku celého seriálu. Bohužel už to není potřeba a na to se těžko zvyká.

#81 jdkstrejcek
21.8.2017 | 12:01:50
Sammet

je to ohar, ale ten mec najskor vytahuje na toho nemrtveho co chytili…

21.8.2017 | 12:08:04
BottleOfWater

#72 Wolfinator1: No sourozeneckej boj by byl super! :D

redaktor
21.8.2017 | 12:10:51
jdkstrejcek

#78 Ronkar: GoT bylo od začátku fantasy. Jestli myslíš používat mozek, co se týče politických intrik tak možná, ale stěžovat si na „teleportace“ je opravdu k smíchu

#153 Ronkar
21.8.2017 | 12:13:00
Uschi

#48 Rumek:

Prileti oba dva :)

#91 Rumek
21.8.2017 | 12:13:07
zabijakptak

Dobře dobře… takže… Bylo řečeno, že neposkvrnění budou muset kvůli nedostatku zásob odejít a půjdou přes celé Západozemí. Tady už stojí před KL s plnou polní a je jich snad ještě víc? To nikdo nevyhladověl? A to přes to Západozemí utíkaly? Pokud vím lodě nemají. D&D opět v akci.

#88 lukiin14 #89 Kvitovka
21.8.2017 | 12:13:18
*Minci*

Možné je aj to že Jon tam prišiel už ako právoplatný dedič tronu,preto tam Dany nieje a je niekde v zálohe veď od cersei nevedia čo môžu čakať.

#85 Arrow123 #90 Rumek
21.8.2017 | 12:18:00
Arrow123

#84 *Minci*: Nemyslím si, že sa Jon dozvie o svojom pôvode. Nie túto sériu.

#90 Rumek #114 Crazy_for_series
21.8.2017 | 12:22:50
vojtasaurus

par minut na Cleganebowl by mohli v posledni dile najit..

#108 Arrow123
21.8.2017 | 12:26:47
zabijakptak

Kde jsou ty časy kdy Got nebyla mainstream sračka a mělo to úroveň…

21.8.2017 | 12:30:27
lukiin14

#83 zabijakptak: Zase máme otevřený prostor pro fantazii. Ono když se podíváš na mapu tak z CR do KL to určitě není přes celé západozemí. S trochou nadsázky je ta vzdálenost podobná jak z KL do Řekotočí. Navíc kousek od CR se nachází Lenisport. Opět můžem zapojit fantazii :-)

21.8.2017 | 12:31:38
Kvitovka

#83 zabijakptak: A co v 2.sérii kdy šla Daenerys s pár Dothraki PĚŠKY přes celou rudou pustinu prakticky bez zásob, normálně by všichni zemřeli v polovině cesty a jen cesta do Qarthu by zabrala celou sérii. Prostě je to fantasy, někdy prostě musí udělat něco co nemá s logikou mc společného, takže si nestěžuj a jestli se ti to nelíbí tak na to nečum. Všichni tady melou o teleportacích, to by ten seriál musel mít 20 sérií protože jen cesta ze Zimohradu na Černý hrad by zabrala tak 4–5 dílů, to by vás bavilo?

#136 Trepy #138 Trepy
21.8.2017 | 12:31:50
Rumek

#84 *Minci*: To je blbost.

#85 Arrow123:

21.8.2017 | 12:32:37
Rumek

#82 Uschi: V tom případě to Cersei jistě potěší, že má Dany o jednoho draka méně.

#126 Uschi #163 Rafan
21.8.2017 | 12:34:42
Robinson

#48 Rumek: Jelikož do tohoto dílu narvali neuvěřitelně moc financí tak dorazí oba.

Jinak aha, to nebude nemrtvák ale opravdu Ohař :D

#93 Rumek
21.8.2017 | 12:35:03
Rumek

#92 Robinson: A Duch pořád v kotci na zimohradě, ach jo.

#95 lukiin14
21.8.2017 | 12:38:52
Rick Snow

#18 k.o.l.i.b.a: Ale jdi… Chová se naopak racionálně. Spousta lidí už asi zapomněla jaká byla v první řadě Sansa kráva nebeská a o kolik jí Arya mentálně převyšovala. A převyšuje jí nadále…

21.8.2017 | 12:42:35
lukiin14

#93 Rumek: Teď jsem to chtěl napsat. Ghost po Jonovem boku mi neuvěřitelně chybí.

21.8.2017 | 12:43:46
Tomoso18

#18 k.o.l.i.b.a: Ak by sa zbavila Sansy, bolo by akurát dobre… Tá p*ca už sama neviem, čo je realita a čo len výplod jej fantázie…

21.8.2017 | 12:44:39
lukiin14

Záběr v traileru jak se pomalu všichni schází, je to dračí jáma ?

#99 Wolfinator1
21.8.2017 | 12:45:54
Rumek

#18 k.o.l.i.b.a: Co to meleš? Pokud se choval někdo jako malé děcko, tak to byla Sansa.

21.8.2017 | 12:47:45
Wolfinator1

#97 lukiin14: Vybouchlé septum bych spíš řekl

21.8.2017 | 12:47:47
JirkaŠčobák

Nevadilo by mi, kdyby neumřel nikdo.

21.8.2017 | 12:53:02
Tomoso18

#66 Tomi Lee Morpheus: Och, gramatická chyba na gramatickú chybu…

21.8.2017 | 12:54:58
jane46

#29 Jamis: Díky za jeden z mála čtivých komentářů. Myslím, že tady některým „odborníkům“ chybí obyčejný nadhled. Dokud tam přímo nezazní od postav, že jim cesta/čučení na ostrově/plavba/ma­raton a já nevím co se tady ještě řeší trvala x hodin/dní a bylo by jasné, že to logicky nešlo… nebudu to řešit. Nemám zájem koukat jak se Neposkvrnění dávají do kupy po bitvě, cpou se jídlem, léčí zranění a mašírují do KL v plné síle a počítat zda jim to trvalo týden nebo dva měsíce, radši je vidím rovnou nastoupené v řadách (a super, že si někdo dává tu práci je přepočítávat, že jich neumřelo dost, vést si statistiku kolik jich od vykoupení D. mohlo zemřít.. ) A jiné „nesrovnalosti“ (J+B žabí útěk řekou, mega řetěz, J. ledová koupel, darování koně strejdou, hod oštěpem…) to už je nuda to tu pořád dokola číst. Na všechno se dá s trochou nadhledu najít odpověď.

#105 jdkstrejcek
21.8.2017 | 13:03:34
MercedesKatty

#31 league: Zemře Rhegon. Drogon jí jediný ostane.

#106 veruska456 #109 Arrow123
21.8.2017 | 13:04:58
MercedesKatty

#30 luciusvorenus: Bude až v další sérii.

21.8.2017 | 13:06:00
jdkstrejcek

#102 jane46: však neboj, počkej si. Za chvily těm „logicky přemýšlívym“ dojde, že nějak málo postavy chodí na záchod. Bylo to tam ukázáno pouze párkrát a je přeci kravina aby chodili na záchod tak málo, to prostě postrádá logiku a celé to režiséři podělali a tápají ve scénáři..shame!

#111 jane46
21.8.2017 | 13:12:34
veruska456

#103 MercedesKatty: Až na to, že tam žádný Rhegon není…

21.8.2017 | 13:20:39
lukiin14

A koukám, že ti dothrakové už taky nahodili lehce západozemský outfit :D

21.8.2017 | 13:21:49
Arrow123

#86 vojtasaurus: Finále má 80 minút. Určite sa nájde čas na pár štuchancov bratov Cleganeov :D

21.8.2017 | 13:22:19
Arrow123

#103 MercedesKatty: Je to Rhaegal. A ako by mal zomrieť?

21.8.2017 | 13:23:31
sportat

Je škoda že jak je děj zrychlený tak není prostor pro vysvětlování proč to bylo tak a tak. NK podle mě čekal jen na lov draka, když měl už oštěpy dopředu nachystané. Může mít podobné schopnosti jak Bran a za zeď stejně doposud nemohl. S drakem už to bude jiná liga. Takže tam klidně mohli čekat na tom ostrově pár dní…toť k minulému dílu.

Doufám, že v knihách bude jiný důvod než mise dobrodruhů za zeď pro mrtvolu.

V posledním díle se bude asi řešit jen setkání v KL a vyústění Sansa vs Arya (vs Malíček?) na Zimohradě. + jak padá zeď. Nějaký extra zvrat či událost od toho nečekám.

#117 jane46 #123 Hosticek #124 Ironhead #127 kozel05
21.8.2017 | 13:24:20
jane46

#105 jdkstrejcek: To je pravda… málo chodí na záchod, málo se holí, koupel taky nic moc, skoro nejí… že vůbec ještě žijí :-) Já bych to přejmenovala na Živí mrtví

21.8.2017 | 13:24:40
Keldy

imho celá epizoda bude jen o tom co jaký podraz má v plánu Cersei , nic víc… těžko může někdo čekat že mocichtivý maniak jako ona přestane usilovat o moc a půjde válčit s Chodci …

jinak umřít může kdokoliv krom Jona , toho těžko nechají umřít podruhé (a zas v závěru řady ) , byl by to trapné … Cersei , Tyrion a Danny taky ne , o čem by byla osmá řada …

osobně bych si přál Malíčkovu hlavu na kůlu ale toho se nedočkáme , taky hádám Cleglanbowl , byl by zajímavý

#118 Rumek
21.8.2017 | 13:25:28
sportat

Zde se Tormund a Brienne se dávaj dohromady :D https://i.imgur.com/MnwDsbw.gifv

21.8.2017 | 13:30:38
Crazy_for_series

#85 Arrow123: Ani bych se nedivil, kdyby to bylo udělané jako ve Star Wars… Jon by se dozvěděl svůj původ až ke konci 8. série, když by šel do nějaké bitvy :D

#116 Arrow123
21.8.2017 | 13:32:27
Billy the Kid

no WTF už aby unikla i ta poslední...... :) bo to do te doby asi nepřežiji :)

21.8.2017 | 13:33:28
Arrow123

#114 Crazy_for_series: Ja to skôr tipujem na začiatok 8.série keď sa Jon stretne s Branom. V tejto sérii by mal byť ešte flashback s Rheagar Targaryenom ale to nemusí znamenať že sa Jon dozvie o svojom pôvode. Skôr si myslím, že to bude svadba Rhaegara a Lyanny a dozvieme sa Jonovo skutočné meno, ktoré povie Lyanna Nedovi v Tower of Joy :)

#134 Crazy_for_series
21.8.2017 | 13:37:32
jane46

#110 sportat: Některým by třeba pomohlo, kdyby za titulky byla část s podrobným časovým plánem děje v epizodě… :-) Ale jo, musíme si na tuhle omáčku počkat na knížky. Držení bandy hrdinů na ostrově byl jen super plán od WW – návnada na dračí záchranu. Taky myslím, že nejde říct jak dlouho tam na sebe čučeli (myslím že zrovna těmhle nebudou padat oči po pár hodinách zevlování, ale po pár probděných nocích). Plus kam WW přijdou, ochladí se… tak nebyl problém i počkat až zamrzne voda než tady ty některé plány s ucpáním děr (on i NK není blbec a ví, že každý voják se hodí), věděli že mají čas než D. přiletí. A moc mě pobaví až vyjdou knížky a zjistíme, že seriál zase tak daleko od příběhu GRRM nebyl… (pokud nepočítám úpravy nezbytné pro seriál – slučování postav, úprava dějových linek ale se stejným výsledkem). Tahat nás za nos umí dost dobře a kdyby všude prohlašovali, že seriál je stále velmi blízký knížkám a GRRM tvrdil, že s nimi stále úzce spolupracuje… kdo by se pak na ty knížky třásl a kdo by tady vedl ty praštěné diskuze. Myslím, že jediná věta z tohoto příběhu naprosto vyjadřuje všechno – You know nothing Jon Snow

21.8.2017 | 13:37:38
Rumek

#112 Keldy:

Ale dočkáme. Možná ne na kůlu, ale Malíček to má sečteno.

21.8.2017 | 13:39:02
Jizette

http://www.icefire.cz/svet/rodokmeny/ třeba zde jsou nějaké vypsané #41 steveb19:

21.8.2017 | 13:47:05
21.8.2017 | 13:48:56
21.8.2017 | 13:51:53
Ironhead

#29 Jamis: Obhajujes neobhajitelnou scenaristickou sragoru, tim ze vymyslis nejakou svoji logiku a nahody, ktere se ti hodi :_) Chapu, to byva problem fanousku az za hrob, at se deje, co se deje…

#154 Meleys #288 Jamis
21.8.2017 | 13:54:57
Hosticek

#110 sportat: přesně tak, mám stejný názor, že NK má dost podobné schopnosti jako Bran, však NK nemá kam spěchat. Oni mi přivezou dráčka? No tak to si počkám, kam spěchat :-D

21.8.2017 | 14:01:00
Ironhead

#110 sportat: Jaky nachystany ostepy proboha? Jeslti sis nevsim, tak kazdej WW nosi tenhle ostep jako zbran od prvni serie…

21.8.2017 | 14:08:40
martik642

No kolují zvěsti, že NK je vlastně bran.

#164 Winter
21.8.2017 | 14:10:38
Uschi

#91 Rumek: celkove to bude zajimavej dil…

Jaime utece od cersei, arya se vrhne na malicka, ale hora/ohar duelu se nedockame :(

21.8.2017 | 14:11:57
kozel05

#110 sportat: Co máte pořád s těma oštěpama, mi neříkejte, že jste si nikdy nikdo nevšiml, že je mají, vždyť to nebylo poprvý, co je měli u sebe. Celkem postřeh po 7 letech zjistit, že WW mají nějakou zbraň.

#131 Hosticek
21.8.2017 | 14:12:43
tynkks

To si tak chce člověk dát pauzu od sledování proma k poslednímu dílu furt do kola a tak si pustí Kodaliny a kdo tam není – Ser Davos Mořský :) https://www.youtube.com/watch?…

21.8.2017 | 14:15:49
Arcey

#73 widy.33: Nič také. Ohař tasí meč, aby rozsekal toho nemŕtvého ako dôkaz toho, že aj tak sa bude ďalej hýbať.

21.8.2017 | 14:19:36
Hosticek

#127 kozel05: No nevím, V hardhome takový oštěp všichni neměli, stačí se podívat jak tam sedí 4 na koních a jak pak padají ty mrtvoly z útesu, tak jde jasně vidět, že mají meče. Takže bych řekl, že ne všichni mají oštěp jako main zbraň, ale teď tam měli oštěpy všichni.

#140 sportat
21.8.2017 | 14:23:29
Prego

SPOILER TEORIE

Ahoj nevím jestli tato teorie už existuje nebo nikoliv takže se chci s Vámi podělit o tom jak to vidím já.

Myslím si že v tomto díle zařve Deny. Myslím si že Lannisteři, konkrétně Cersei udělá nějákou past při setkání, přesně jak na to v minule epizodě odkazoval Tyrion. Odkazuje na to spousta detailů.

  1. Jak už Tyrion zmínil Dany moc riskuje když lítá s draky do přímých bitev.
  2. V minulé epizodě se stalo hned několikrát že se tam odkazovalo na to, že se jí Tyrion ptal kdo bude její následník protože ona sama nemůže mít děti. Stejně tak konverzace s Jonem na lodi kde mu jasně řekla že draci jsou jediné děti které může mít.
  3. Je tady možnost že to všechno převezme Jon. Když Bran Stark přijel do winterfellu tak řekl Sanse že potřebuje s Jonem mluvit. Myslím si že chtěl mluvit o jeho původu že Jon je vlastně Targaryen. Mluvím o vizi kterou měl Bran v minulé sezóně z tower of joy.
  4. Sám Drogon tedy drak Deny, poznal Jonův původ. Jak jsme mohli vidět v epizodě 5 když Dany přilétla zpět na dragon ston. Do budoucna si myslím že Jon osedlá, v případě správnosti mé teorie Drogona a nebo toho druhého Raegara.
  5. Vize Deny už nevím v jaké to bylo sérii ale procházela se v hale v kings land. a bylo tam vše od popela. Mám pocit že to odkazovalo na to že nikdy na iron throne neusedne.

Ale jsou to pouze domněnky. :-)

#135 Arcey #137 Crazy_for_series #145 Robinson
21.8.2017 | 14:24:00
Prego

sorry špatně jsem napsal SPOILER .

#142 Kometa
21.8.2017 | 14:25:03
Crazy_for_series

#116 Arrow123: Na jejich setkání se těším od toho flashbacku a očekávám ho o to víc od prvního dílu téhle série, ale myslím si, že si ještě dlouho počkáme. Kdybychom se konečně dozvěděli pravé jméno Jona bylo by to super, snad nám scénáristé vyhoví a svatbu nevynechají…

21.8.2017 | 14:28:28
Arcey

#132 Prego: Dany nezomrie. Je to jedna z piatich hlavných postáv.

21.8.2017 | 14:29:48
Trepy

#89 Kvitovka: Neexistuje důvod, proč by Dany nemohla přejít Rudou pustinu. Spoustu lidí tam umřelo…

21.8.2017 | 14:30:52
Crazy_for_series

#132 Prego: Spíš bych to viděl tak, že Daenerys umře až v další sérii…

#141 Arcey
21.8.2017 | 14:31:47
Trepy

#89 Kvitovka: Navíc v knize nedošla až do Quartu, ale jen do opuštěného města vypleněnýho Dothraki a bylo tam spoustu jídla.

21.8.2017 | 14:31:57
Hosticek

Nechápu ten hate na Aryu, jediná p.ča, které se aktuálně vyskytuje na Zimohradu je Sansa… S odfakováním Briene mě silně nasrala a ten je nafukaný výraz při tom. Nasrat na Sansu, mohla by natáhnout brka…

21.8.2017 | 14:34:50
sportat

#131 Hosticek: Přesně tak…když si projdete záběry s této či z minulých sérií tak WW nemají stejné zbraně, docela se liší. Většinou mají zbraň s kratší rukojetí a s delším širokým ledovým ostří a na té vyvýšenině měli ledové oštěpy všichni…takže si myslím že to měli připravené…nebo jen chyba či náhoda :)

21.8.2017 | 14:50:06
Arcey

#137 Crazy_for_series: To je veľmi pravdepodbné. Skôr zomrie ona ako Jon.

#143 Arrow123
21.8.2017 | 14:52:38
Kometa

#133 Prego: je to jedno,bo seš mimo.Takže žadné spoiler není :)

21.8.2017 | 14:57:39
Arrow123

#141 Arcey: Tiež si myslím. Daenerys nikdy neusadne na Iron Throne. Do tohto seriálu mi to proste nesedí ako neustále hovorí že bude vládnuť a nakoniec to tak bude. To sa určite nestane :)

21.8.2017 | 15:02:35
shootx

Ducha mohly nechat utéct z černého hradu a mel být ve smečce s Nymerii ti by pak pomohli zabíjet WW ve Vlcim Lese. Je to asi jediný místo kde je můžou překvapit před Zimohradem

21.8.2017 | 15:05:44
Robinson

#132 Prego: Ona ale trůn už nechce, naznačila to v epizodě 07×06 Chce akorát Jona a toho už získala. Pakliže má zemřít tak až v závěru osmé série, teď určitě ne, bez ní by to nebylo ono, to víme všichni, každopádně stala se vyvolenou a zemřít musí tak či onak.

#146 Arcey
21.8.2017 | 15:13:01
Arcey

#145 Robinson: Asi máš pravdu. Otázkou zostáva ako zomrie a či to bude mať zmysel pre ďalší vývoj deja. Neviem si ju predstaviť ako Nissu Nissu, skôr ju zabije zradca, alebo NK.

21.8.2017 | 15:15:31
bulik55

Chtěl bych se zeptat, co je to za místo, kde se schází?

#233 jajkob
21.8.2017 | 15:19:24
Cristie

#45 lukiin14: Moc se mi líbí, jak se v posledních epizodách Jaime pere s tím, co chce Cersei a s tím, co cítí on. Miluje ji a bude stát za ní, ale při tom jakoby tušil, že to nedopadne dobře? Jsem zvědavá, co bude dál.

21.8.2017 | 15:23:03
Jeby

Jen mě tak napadlo, koho může Bran ovládat? Když mohl Hodora, možná může ovládat i Horu. Protože ten je teď už taky bezduchej a je spíš jako zvíře

21.8.2017 | 15:25:47
Carnage

Umřou všichni :D skončí to tak, že trůn bude bez vládce si myslim takovej open ending. Co se týče Cersei tak pokud ona zvolila místo setkání tak se dá čekat, že to bude past a vsadim se že i kdyby jí před nos přinesl Jon, White Walkera a ne jen zombíka tak se na ně vykašle…počítám že dost možná Cersei umře v tomhle dílu…všechny linky se pomalu ukončují a celý KL je teď tak nějak irelevantní když i Dany chce bojovat proti NK.

21.8.2017 | 15:28:46
Meleys

No keď kokotiny kritizujú aj dlhoroční fandovia a geniálni znalci kníh, ako je napríklad Alt Shift X z YB, tak je niečo zhnité v šáte Dánskom…na teleporty sa už môžete konečne vyjebať, aj na maratónca- trapáckeho Gendryho, ale totálne na hovno skopčené scény, ktoré ste už videli v iných filmoch a úsmevné (mentálne retardované) dialógy, tak to je PECKA. Pozitívne naladení idioti zabúdajú, že je to už 7. séria a pred ňou bolo ďalších 6, ktoré ľudia pozerali, dokonca čítali knihy…títo všetci majú samozrejme právo sa vyjadriť. Tieto diely majú najväčšiu sledovanosť, čo znamená, že to pozerajú aj prijebaní jedinci s iq 5, ktorí sú schopní zhltnúť všetko, hlavne nech sú tam draky a kozy. Časy, keď tu na edne bolo k článkom dohromady 10 commentov o tom, ako je to super, najúžasnejší, najgeniálnejší iel sú už dááávno preč, tak sa s tým zmierte. Okrem toho sa kritizuje všade, aj na zahraničných weboch.

21.8.2017 | 15:28:56
Tristan22

Najviac sa teším, že s posledným dielom sa rúca meno jednej osoby, ktorá si ho tu budovala tak intenzívne na veciach, ktorým som skoro v istom momente uveril aj ja:) A to Lockera. Už neplatí, žiadne ja som to myslel inak, žiadna zmena bieleho na čiernom v tomto prípade, vyfakoval si tak veľa ľudí a dal za svoje teórie ruku do ohňa. Tak o týždeň uvidíme, či ti zhorí, alebo nie, nemáš inú možnosť len veriť, že ťa tvorcovia seriálu spasia, inak si skončil ;) aj keď nie tak ako..

skončí Malíček, ten tvoj Azor ach ahoj neviem čo, úplne nepodstatná postava v celom dianí tam vôbec nebude a Malíčkové schopnosti si precenil, hral hru dobre, no až príliš si veril a podcenil následky, teraz na ne snáď konečne doplatí.

21.8.2017 | 15:29:26
Ronkar

#81 jdkstrejcek: Seriál se od začátku prezentoval nějakým způsobem, s nějakými pravidly a zákonitostmi, na které si spoustu diváků zvyklo. A to v posledních dvou sezónách zcela změnilo. Kdyby lítali havrani rychlostí světla už v první sezóně, nestěžovali by si. Když se ale mění stanovená pravidla, chápu, že jim to vadí. Pokud by se postavy dokázaly teleportovat už prvních sériích, nikdo by nic nenamítal. Pokud by ale tvůrci zůstali funkčností příběhu v původním znění, v poslední episodě by Gendry ani nedoběhl ke Zdi a celá Suiced Squad by pochcípala. Měnit pravidla v průběhu hry prostě není pravé ořechové. Říká se tomu lazy writing :)

#158 lukiin14
21.8.2017 | 15:30:03
Meleys

#122 Ironhead: napísal si to úplne presne, chválim.

21.8.2017 | 15:32:15
Evan

#1 Evala: …presne!! :-D

21.8.2017 | 15:37:04
Sionik

No, něco se nepovedlo, ale příde mi, že už se z toho stává sport – kdo najde nejvíc kravin. Některé věci, které se, ale u hrdinné fantasy kritizují, jsou hodně k smíchu.

  1. NK – no tak je to hlavní záporák, stvořenej aby vyhubil lidí, mocnou magií a ještě na světe několik tisíc let – a lidi křičej, že je OP a jak sejmul draka..ehm, to by jako bylo lepší kdyby tadle nejmocnější bytost se sesypala, když poprvé uvidí draky? Že s nima počítal a měl připraveno je imho mnohem logičtější. To nemluvim o tom, že kopí hodil na draka, kterej zrovna dělal nálet. kdyby sejmul drogona, Vyserion ho spalí.
  2. Gendryho běh – nikde se neuvádí jak dlouho šli, ale bylo to za světla – jeden den. tzn. kdyby šli 8 hodin tim svým tempíčkem 5km/h ušli by 40km . Gendry to uběh zpět za 3 hodky, nevidim problem:O
  3. jedinej průšvih je Havran – rychlost cca 50km/h, vzdálenost Eastwatch – dragonstone 2000mil. Jen havran by letěl 2 dny no..ale tak třeba tam stáli 2noci a ne jen jednu:o
#157 Grayyitheyerouh
21.8.2017 | 15:42:08
Grayyitheyerouh

#156 Sionik: Měřil jsi to osobně pravítkem prosimtě? že je eastwatch a dragonstone vzdálený 2k mil?

#159 Sionik
21.8.2017 | 15:45:49
lukiin14

#153 Ronkar: Ano souhlasím s tebou ale je třeba brát v potaz jak jednotlivé dějové linie postav vypadají teď a tenkrát. Dřív celý děj tvořilo velké množství na sebe nezávislých puzzlí přičemž spojení 2 událostí či přesuny vyplnilo ono velké množství dějových linií. Nyní se vše víceméně spojuje dohromady a cesty postav se proplétají do jedné mega story. Proto si myslím, že je téměř nemyslitelné udržet si zaběhlý standart který si zmiňoval.

21.8.2017 | 15:52:26
Sionik

#157 Grayyitheyerouh: jo stačí si otevřít mapu. původně sem to hledal jako důkaz, že se to dá, ale tak uplně ne no. Věřil sem, že tvůrci si to aspon trochu ohlídaj no. Stačilo tak málo – moh to vidět Bran a dát echo dřív. nebo kdyby neudělali ty zombíky super rychlý už v 5. serii,mohli před nima den ustupovat, až by se dostali na ten ostrov.. ale třeba před nima taky utikali dyl a pak to zkratili ve střižně – a už se to dá:) stačí chtít – kdo chce psa bít, hůl si najde

21.8.2017 | 15:59:29
rasmus111

Ja len dúfam že toto si niekto pekne vymyslel
!http://www.de­sinerd.co.in/ga­me-of-thrones-season-8-episode-1-leak-script/

21.8.2017 | 16:00:31
nirty

Dřív nebo pozdějc stejně Cersei valonqar zakroutí krkem a Tyrion to nebude :) otázkou je, kolik škody ještě ta blonďatá šáhlá bestie způsobí než natáhne ráfy

21.8.2017 | 16:02:42
OslicekCZ

Lidi, kteří jste nečetli knihy, nepište prosím komentáře! Nedá se to číst, vůbec netušíte, jak tohle fantasy funguje.

#165 Hosticek #168 widy.33
21.8.2017 | 16:09:42
Rafan

#91 Rumek: Jsem zvědav, zda tam někoho napadne, že mrtví Viserion může být oživen jako jiná zvířata. Spíš to dopadne tak že tu radostnou správu, že má Noční král letectvo, zdělí až hlídka na zdi.

21.8.2017 | 16:12:35
Winter

#125 martik642: kámoš, co četl ty leaky na 8. říkal, že to končí jak WW přiveze Brana na oltář a dá mu ledovou korunu. Z Brana bude new NK. Ale celkově co mi tak říkal, tak ty leaky sou jedna velká píčovina , ikdyž zrovna tomuhle bych i věřil.

#166 Arrow123 #171 JoshMcIntosh #196 Jeby
21.8.2017 | 16:17:28
Hosticek

#162 OslicekCZ: Mnohem lehčí bude, když ty to nebudeš číst… Co máš komu kecat do toho, jestli má a nebo nemá napsat komentář…

21.8.2017 | 16:19:53
Arrow123

#164 Winter: Takýto koniec by bol jak za trest :/ Dúfam, že to je fake lebo takú blbosť by nevymyslel ani Locker

#169 Winter
21.8.2017 | 16:21:01
Oralgutan

Duel Hora vs Ohař teď už nedává smysl. Proč by jako měl ten souboj vůbec proběhnout ? Protože se chce ještě Ohař pomstít za to, že mu popálil xicht? To by bylo dost trapné, po 6ti sériiích. Podle mě, pokud je to teda Ohař, tasil meč aby rozsekl nemrtvého.

#173 JoshMcIntosh
21.8.2017 | 16:21:18
widy.33

#162 OslicekCZ: mnohí čo čítali knihy absolutne nechápu o čo tam šlo a mali by si ich prečítat znova a pokial viem tieto diskusie na edne su nato aby ludia diskutovali o seriály Hra o trony nie o knihách Pieseň ohňa a ľadu takže si myslím že nemáš právo určovať nikomu či sem može písať alebo nemmože

#185 Meleys
widy.33
21.8.2017 | 16:25:27
Winter

#166 Arrow123: Ani nemluv, mě jak to popisoval tak… Prostě strašný bullshit celá osmá season. Ikdyž HBO už to prý má sepsané, tak si myslím že na to, aby leakl real script je hodně brzo.

21.8.2017 | 16:30:02
Locker.

A na závěr sezóny konečně zemřou 2 členové rodu Starků a 1 člen rodu Baelishů se stane Strážcem Severu.

#172 Fourth #174 Hosticek #176 JirkaŠčobák
21.8.2017 | 16:30:17
JoshMcIntosh

#164 Winter: Leaky na 8 sezonu jsou samý kraviny, nic z oficiálních zdrojů. Co se týče závěru sezony, potěšil mě odkaz na zaklínače (setkání v amfiteátru Loc muine), ale jinak obsah dílu slabý. Samé dialogy a setkávání postav a pouze na konci

uvidíme jak Noční král zbourá zeď.

milostná scena Jonerys, už ani nikoho překvapit nemůže.

21.8.2017 | 16:30:44
21.8.2017 | 16:31:49
JoshMcIntosh

#167 Oralgutan:

žádný souboj nebude, pouze Ohař slíbí bratrovi že si ho jednou podá.

21.8.2017 | 16:32:15
Hosticek

#170 Locker.: to víš, že jo a teď tu o Karkulce

#175 Locker.
21.8.2017 | 16:32:22
Locker.

#174 Hosticek: Budeš mě prosit o odpuštění až budeš zapalovat svíčku za Sansu.

#177 Hosticek
21.8.2017 | 16:33:40
JirkaŠčobák

#170 Locker.: Malíčka klidně oželím :).

#179 Locker.
21.8.2017 | 16:33:53
Hosticek

#175 Locker.: Nasrat na Sansu, ta ať klidně chcipne ;)

21.8.2017 | 16:34:07
Locker.

Již před 2 lety jsem psal, že Arya bude pracovat pro Malíčka a zabije Jona. Hodně postav padne…

#180 tynkks #181 Hosticek
21.8.2017 | 16:34:39
Locker.

#176 JirkaŠčobák: Jen na chvíli…uznávám, že zemře, ale bude oživen přesně jak bylo předpovězeno…

#276 Arcey
21.8.2017 | 16:35:10
tynkks

#178 Locker.: biggest trolling ever :D

21.8.2017 | 16:41:23
Hosticek

#178 Locker.: Jako vidět scénu, jak Arya kuchne Sansu, by byla k nezplacení, ale bohužel to s největší pravděpodobností neproběhne..

21.8.2017 | 16:45:13
Locker.

Jehla je z valyrijské ocele…

#184 unsullied #186 Hosticek
21.8.2017 | 16:46:42
mart910

Malicek je davno mrtvy, jeho tvar nosi Aria.

21.8.2017 | 16:49:39
unsullied

#182 Locker.: Kdy k tomu došlo? když Arya v noci opakovala jména lidi co chce zabit tak se změnila magicky v valyrijskou ocel? :D

21.8.2017 | 16:50:18
Meleys

#168 widy.33: A o čo tam teda „šlo“? Rada sa ako čitateľ priučím, aj keď o bolo dávnejšie, niečo si pamätám…zahraniční čitatelia už dávno pred seriálom vedeli o Jonovi ako o synovi Rhaegara a diskutovali o Azor Ahaiovi, no ani vo sne žiadnemu z nich nenapadlo, že za x rokov budú čítať v diskusiách o blbcoch, ktorí si myslia, že by GRRM napísal takú kokotinu, akou je debilná výprava postáv za účelom chytenia ľadového zombíka…Jon, Pes, Tormund, Thoros, Beric, Gendry, Jorah a pár random týpkov…ani v najhoršom sne. Viď týpek hore. Napíšem to zas a znovu: tupý fanservice, pritiahnutý za vlasy.

21.8.2017 | 16:51:02
Hosticek

#182 Locker.: A to sis vycucal z prstu co :-D… Dyť tu ukoval nějákej starej páprda na Zimohradu. Ještě teď si pamatuji scénu kdy roztavili Led a zmiňovali, že nejsou už skoro žádní kováři, kteří by byli schopni valyrijskou ocel zpracovat a Taywin si ho pozval odněkud z prdele za Úzkým mořem…

21.8.2017 | 16:52:01
Hosticek
  • už ani psát neumím :-D Tywin
21.8.2017 | 16:52:53
shootx

Malíček už technicky na Zimohrade není ukradnul Arye obličeje proč asi Sansa našla jenom jednu masku…

#189 Hosticek #190 Grayyitheyerouh
21.8.2017 | 16:59:38
Hosticek

#188 shootx: Ty si raději zajdi k očnímu a nebo se na tu scénu podívej ještě alespoň 3×

21.8.2017 | 17:03:41
Grayyitheyerouh

#188 shootx: Malíček je nyní v masce Catelyn a jde zabít Varyse

21.8.2017 | 17:06:48
Locker.

Jona stejně musí zabít valyrijskou ocelí…jinak Bílé chodce nezabiješ…

#192 Hosticek
21.8.2017 | 17:08:11
Hosticek

#191 Locker.: Kamaráde musím uznat, že máš super fantasii

21.8.2017 | 17:09:48
sportat

Dobrý konec by byl, kdyby Západozemí bylo zničené po válce s WW, NK poražen či zahnán zpět, plno postav mrtvých a Malíček by usedl na železný trůn. Neměl by sice komu vládnout, ale takové zakončení by se mi líbilo..Sice se to v seriálu nestane ale v knihách…

#195 Locker.
21.8.2017 | 17:10:27
Shifty015

#29 Jamis: Asi tak, všem co řeší jak dlouho komu trvala cesta tam nebo tam a podobně, doporučuji spíš seriál 24 hodin. Tam je to na minutu přesně. :D

21.8.2017 | 17:10:29
Locker.

#193 sportat: Naplní se tak Varysova slova: „He would see this country burn if he could be king of the ashes.“

21.8.2017 | 17:15:38
Jeby

#164 Winter: Jo je to celý strašná píčovina. Ještě jestli by zabili NK, tak jak by mohl WW donést Branovo tělo někam? Přeci by se rozpadl protože by neměl pána. Navíc se v tom leaku i píše že všechny těla po bitvě spálil Drogon. A smrt Jona, Drogona a ostatních je tam opravdu těžce debilní. Další věc je že jestli si někdo v sedmé sérii stěžuje na teleportaci tak v sedmé sérii by to byl úplný bullshit. Se tam zdá že všichni maj nekonečný množství armád a lodí. A aby poslední bitva seriálu byla mezi Euronem a Jonem? Bullshit.

#197 Grayyitheyerouh
21.8.2017 | 17:15:48
Grayyitheyerouh

#196 Jeby: Mně se to nakonec takhle líbí. Docela to do sebe zapadá… i bych tomu věřil. Leak na 7. sérii byl taky považovaný za bullshit a vyplnil se na 100%. Žádná teleportace kurva neexistuje, to jste lidi tak pitomí, že těmhle hovadinám věříte? V epizodách jen ubíhá čas rychleji a jedna epizoda může mít klidně dobu trvání 2 dny a druhá půl měsíce… to samé jednotlivé scény

#198 Jeby #199 Hosticek
21.8.2017 | 17:18:47
Jeby

#197 Grayyitheyerouh: no ale co si pamatuji tak leak na season 7 byl až několik měsíců po season 6. Musím říct že první dvě epizody z toho leaku mi přišli relativně v pohodě. Ale ten zbytek docela bullshit.

21.8.2017 | 17:24:07
Hosticek

#197 Grayyitheyerouh: Teleportace je spíš narážka na to jak stupidně ty časové posuny vypadají. To sis jako myslel, že si lidí myslí, že se tam normálně teleportují? To neeeeeeee to si snad nikdo nemyslí :-D :-D :-D. Zas na druhou stranu máš, ale pravdu, že nevíme kolik času mezi jednotlivými scénami uběhlo a v jakém časovém horizontu se scény odehrávají.

#216 Stráťa
21.8.2017 | 17:25:12
league

Víte jak to podle mě skončí myslím si že zemře Tirion v traileru bylo jak na zbytek armády Deneris se kterou byl tyrion zaútočil Greydžoj. Jinak co když je Cersei všechny rozmetá. anebo je rozmetá Deneris. Jinak kdo myslíte že zemře na Zimohradě byl tam brutál konflikt ale určitě Aria zabije Sansu kvůli spojenectví s Malíčkem.

#201 Crazy_for_series
21.8.2017 | 17:32:33
Crazy_for_series

#200 league: Asi by to bylo konečně nějaké překvapení, kdyby zemřela Sansa a ne Littlefinger, i když toho chlapa nemusím. V téhle sérii se snad nestalo nic, co by mě vyloženě zaskočilo.

21.8.2017 | 17:49:49
Vysmek.cz

Nejvíc mě nebaví dějová linka se Sersei, už by jí mohli zabít.

21.8.2017 | 18:07:02
Žakynho

Hele, neutekl už ten poslední díl? Nechce se mi čekat. :D

21.8.2017 | 18:18:43
naimeR

Podle mě by bylo největší peklo, kdyby ukázali že veškerý děj seriálu se zdál Branovi když ležel v kómatu, poté co spadl z věže když ho Jaime shodil. A celý děj by tak začal na novo :D :D

#205 tynkks
21.8.2017 | 18:31:01
tynkks

#204 naimeR: :D To by bylo infarktů z toho, že 8 let na něco každoročně čekáš, pak to hltáš a on to byl všechno sen. Prosím ne!

#208 naimeR
21.8.2017 | 18:38:59
Vysmek.cz

Proč každý píše, že Arya zabije Malíčka a padne zeď? Když jste tak chytří, tak mi napište něco o 8. sezoně co tam bude.

#207 Winter #209 Punisher bude trestať #222 Crazy_for_series
21.8.2017 | 18:40:28
Winter

#206 Vysmek.cz: Tak o osmičce bych řekl že na 100% Danny bude mít s Jonem děcko.Jinak Who knows…

21.8.2017 | 18:45:20
naimeR

#205 tynkks: Bylo by to hodně epic no :D

21.8.2017 | 18:47:23
Punisher bude trestať

#206 Vysmek.cz:

NK bude porazeny, staci?

redaktor
21.8.2017 | 18:47:59
-Skinner-

#10 Uschi: Toto mi nedáva zmysel. Aj keby Dany nemala drakov tak Cersei nemá žiadnu šancu vyhrať.

21.8.2017 | 18:56:09
Shoter

Trochu zdlouhavé číst 200 komentářů, tak se zeptam rovnou? Nastane situace, kdy budou všichni draci někým ovladani? Dany + John vs Noční král? Zeď.. bude roztata neživím drakem, na to ho potřeboval noční král? Trosku me zarazilo, ze noční král nešel po drakovy s Dany, který se nehybal .. mohl trefit jeho a mít vsechny .. jinak opět bomba díl

21.8.2017 | 18:56:56
DejvidHound

Dost bolo akcie. V tomto dieli chcem vidiet poriadne vysperkovane dialogy. Dufam ze to neposeru.

#223 Arrow123
21.8.2017 | 19:13:48
LordShmu

Kolik mam tato serie dilů?

#214 Punisher bude trestať
21.8.2017 | 19:15:24
redaktor
21.8.2017 | 19:16:44
Locker.

Chudák Dany ztratí draka, ale místo truchlení nadrženě vyhlíží Jona, kterého sotva zná…lid si to ale žádá a peníze potřebujeme, tak proč ne…

21.8.2017 | 19:19:23
Stráťa

#199 Hosticek: Nevíme kolik času mezi jednotlivými scénami uběhlo ani nevíme jak dlouhá je epizoda (dost možná proměnlivě podle aktuálního děje), problém nastává ve chvíli kdy to časově nesedí mezi jednotlivými událostmi co se stali současně. Třeba v poslední epizodě bych neřešil Gendryho běh (nevíme jak daleko od zdi byli) ani let draka (nevíme jak rychle létá drak) ale aby havran ulétl vzdálenost odhadem 4–5 násobku délky zdi (více než 100 líg = 555km) během jednoho dne? A proč NK neútočil? Padly tu argumenty že šlo o past ale pak zase nedává smysl ta scéna s kamenem a následným útokem…

Těch momentů který nedávají smysl (některm fanouškům navzdory) je v seriálu čím dál víc a některým divákům co koukají od prvních sérií nebo čtenářům knih se prostě nelíbí ta změna kterou seriál prošel. První série byly o příběhu a propracovanosti zatímco ta sedmá se soustředí na efekty za každou cenu.

21.8.2017 | 19:26:04
Punisher bude trestať

Posledne dni mi neda spavat FAIL v podobe retazu. Boli tam 4 retaze, jedna retaz maohla mat od 300 do 500 metrov, je potrebne zapocitat aj retaz, ktiru nebolo vidiet, pretose bola pod vodou, taktiez nevieme aku hlbku mala voda, ale podla mna sa jednalo o dost velku hlbku. Takze, 4 retaze, pricom jedna ma od 300 do 500 metrov (mozno viac), meter retaze obsahuje 5 ociej, pricom jedno ocko moze mat 5 a viac kilogramov, vsetko si to spocitajte a zistite, ze rozpadajuce mrtvolky, ktore dokaze rozbit uz kamen nemohli uniest tak tazku retaz.

Dalej tu mame samotne uchopenie draka, je jasne, ze manipulovat z tak tazkou retazou nie je lahke, hlavne to nedokazu rozpadavajuce sa mrtvolky.

Kazdy jeden prispevok, ktory sa to akoze snazi vysvetlit je hlupost, tato scena bola fail!

#218 Locker. #220 Mela
redaktor
21.8.2017 | 19:31:14
Locker.

#217 Punisher bude trestať: Nechápu, co jiného než fail si čekal…

#221 Punisher bude trestať
21.8.2017 | 19:35:38
LordShmu

Tak tato serie na jen 7 dilu to pěkně omrdali, už nevi co by tam dali…

21.8.2017 | 19:36:27
Mela

#217 Punisher bude trestať: Chodí zde rozpadající se mrtvoly co se snaží vytáhnout draka z vody a ty řešíš že to nemohou zvládnout. Tohle už je vážně moc :D. Ty si snad někdy viděl draka nebo chodící mrtvolu ? Celý ten seriál je neskutečný fail.

#224 Punisher bude trestať
21.8.2017 | 19:45:12
Punisher bude trestať

#218 Locker.:

Toto je dost velky FAIL, doteraz som v GOT az tak velky FAIL nepostrehol.

redaktor
21.8.2017 | 19:45:33
Crazy_for_series

#206 Vysmek.cz: Protože to bylo leaknuté a všichni to víme už dlouho, bohužel… když se chceš pobavit o současném dílu, tak ti sem lidé naspoilují 3 díly dopředu, to je asi největší problém internetových diskuzí.

21.8.2017 | 19:49:20
Arrow123

#212 DejvidHound: Ja sa dosť teším na rozhovor Jona a Cersei. To bude epic :)

21.8.2017 | 19:50:40
Punisher bude trestať

#220 Mela:

Ach Boze… tu sa neriesi, ze su tam mrtvoly, tu ide o to, ze rozumne nevysvetlili, kde vzali tak velky retaz, ako ho niekolko serii vlacili so sebou a ako priputali draka.

Ale hlavne, ide tu o to, ze to bolo servirovane ako FAIL, dalo sa to urobit 800× lepsie…

NK mohol pomocou sily draka vylovit, drak sa nemusel potopit… atd.

Ja viem, ze vela ludi tu rado zerie hovna, ktore im scenaristi serviruju, no cakam aspon v realnych veciach trocha realnosti.

#287 Hosticek #290 Jamis
redaktor
21.8.2017 | 19:51:02
Locker.

D&D si zajistili jízdenku do pekla…to mi nikdo nevymluví…Breivik je oproti nim lidumil a hodný člověk…

21.8.2017 | 20:01:22
DejvidHound

Tak voda asi rusi NK signal na ozivovanie…

21.8.2017 | 20:04:44
JonSnowKnowEverything

Spoiler: Dá se věřit těm leakum, co jsou venku i pro 8 sérii? Protože na 7 sérii to sedí…

http://www.desinerd.co.in/…leak-script/

#228 Locker. #230 Locker.
21.8.2017 | 20:08:24
Locker.

#227 JonSnowKnowEverything: Poslední scéna, že se Bran stane novým Nočním králem? Tak tomu bych nevěřil..jsou to podvrhy…

21.8.2017 | 20:14:49
RacingRoad

Mě teda zajímá, jestli nám vysvětlí, kdo je vlastně Noční Král, jestli to byl někdo významný nebo ne? Nebo, jak koluje nějaká teorie…že Noční Král je Bran, když se vracel do minulosti a přešel do jeho těla, aby zabránil z něj udělat NK a nepodařilo se to a zůstal tam uvězněný, pač jestli nakonec…co asi doufám, porazí chodce a zabijí NK a bude to nevysvětleno, tak budu zklamaný.

21.8.2017 | 20:17:37
Locker.

#227 JonSnowKnowEverything: Takže poslední epizoda GoT bude o boji všech proti Euronovi? Aha.

#231 RacingRoad
21.8.2017 | 20:19:41
RacingRoad

#230 Locker.: to by byl pěkný bullshit :D kdyby měl v poslední epizodě být někdo..kdo byl pořádně vidět až v 6 sérii :D

#232 Locker.
21.8.2017 | 20:22:16
Locker.

#231 RacingRoad: Tak to podle leaku bude…já si ale myslím, že to bude trochu jinak:

Jon se spojí s Nočním králem proti Davosovi.

#234 jajkob
21.8.2017 | 20:26:38
jajkob

#147 bulik55: trosky Baelorovho Septa.

#241 Togorot
21.8.2017 | 20:29:14
jajkob

#232 Locker.: A prečo? :D (sorráčte že ho kŕmim, ale nedá sa mi)

#235 Locker. #236 DejvidHound
21.8.2017 | 20:40:42
Locker.

#234 jajkob: Proč si myslíš, že Davos nejprve slouží tomu, pak zase tomu…chce trůn…mnohem více než Malíček…

21.8.2017 | 20:47:50
DejvidHound

#234 jajkob: Tak to zaujima aj mna XD. Jon+ NK vs Davos. No ty vole.

#237 Locker.
21.8.2017 | 20:49:15
Locker.

#236 DejvidHound: V poslední epizodě Bran řekne Malíčkovi: ,,Ser Davos would see this country burn if he could be king of the ashes."

21.8.2017 | 20:57:33
Márty IIB

možná na tý loďce euron poslal theonovy mrtvou jaru a theon se tam psychicky hroutil, není to žádnej spoiler jen co si myslím #9 Patuli89:

21.8.2017 | 21:02:31
Cliffhanger

Tuhle jsem fakt nemohl usnout a místo oveček jsem počítal, kolik hlavních/vedlejších + nějak aspoň trochu důležitých postav (včetně zvířat) zemřelo za celý GoT…a netvrdím, že jsem to napočítal dobře, nicméně vyšlo mi 98, takže se eventuelně v příštím dílu dočkáme milestonu :-D.

A ještě mě napadla teorie, že by se Branovy schopnosti mohly při troše fantazie dohrabat na úroveň, kdy by se mohl na 2–3 vteřiny wargnout do samotného NK a tím získat osudové vteřiny, kdy by se NK nemohl bránit a někdo ho tak mohl killnout (čímž pádem by ale zároveň zabil i Brana).

OK, konec prokrastinace, jdu zase něco dělat…

21.8.2017 | 21:05:34
Locker.

Jon je něco jako Rick Grimes.

21.8.2017 | 21:09:28
Togorot

#233 jajkob: To pochybuji spíše bych to tipoval na Dragonpit

21.8.2017 | 21:10:28
ohinek

tady se očividně schyluje k bitce mezi clegany. Pokud sandor vyhraje, potěší tím nejspíš úplně každého a katapultuje ho to na jednu z nejoblíbenějších postav, seriál tím však zase ztratí kus své tváře co se zabijení oblíbených postav týče.

#244 Locker.
21.8.2017 | 21:14:54
Punisher bude trestať

Omg, je to Dragonit, uz to bola davno povedane…

#245 Togorot
redaktor
21.8.2017 | 21:15:28
Locker.

#242 ohinek: Vyhraje.

21.8.2017 | 21:16:53
Togorot

#243 Punisher bude trestať: leak scénář jsem nečetl ale jiné místo v KL mě nenapadlo. Jenom mě mrzí ten vzhled čekal bych spíše více zachovalou stavbu ze zčernalého kamene od pálení lidí divokým ohněm(stav podobný Harenhallu)

21.8.2017 | 21:19:56
DejvidHound

To by ma zaujimalo kto povysadzal pri troskach Baelorovho Septa tie 10 metrove stromy…

#247 Locker. #252 Jamis
21.8.2017 | 21:28:12
Locker.

#246 DejvidHound: Tohle nemůžou myslet vážně…říkal jsem vám, že se jedná pouze o falešné epizody pro odlehčení…skutečná 7. sezóna přijde zanedlouho…

#248 DejvidHound
21.8.2017 | 21:32:13
DejvidHound

#247 Locker.: Suhlasim.

21.8.2017 | 21:34:40
Ananas

Čo to bolo za magický oštep keď s Viseriona tak valila krv a hneď ho zabil ? :D

21.8.2017 | 21:39:24
Jamis

Bože bože bože, tady se zase plkají kraviny. A zase vede Locker :-)

#251 Locker.
21.8.2017 | 21:44:36
Locker.

#250 Jamis: Na D&D nemám ani náhodou…

21.8.2017 | 21:45:25
Jamis

#246 DejvidHound: Tak když se koukneš na dokumenty z jaderných testů, tak uvidíš, že vesměs stromy to +/- ustály a do roka se zazelenaly a tohle je konec sezóny, takže formálně ro po té co septum vybuchlo.

#271 Argetlam Královrah #283 ori
21.8.2017 | 21:46:30
Jamis

Musím teď říct, že titulky se mi od HBO líbily víc než z Edny, což se mi asi stalo poprvé :-) ale s HBO titulky dávala celá řada věcí větší smysl. Nic ve zlým, titulky z Edny miluju!!!

21.8.2017 | 21:48:34
Froldini

#17 Robinson: To je ale kravina… Kde že jako Neposkvrnění měli přijít o větší část armády??? Větší nelogičnost že „zmizení“ armády Tyrellů…

#255 Locker. #258 Jamis #275 jane46
21.8.2017 | 21:51:26
Locker.

#254 Froldini: Nelogičností tam jsou stovky..nemá cenu to ani vypisovat…

Apropo…taky vám přijde, že herecká neschopnost a antitalent Emilie Clarke je přenášen skrze její roli na většinu postav, které s ní přijdou do styku (zejména na Kita)..?

21.8.2017 | 21:55:16
Jamis

btw při shlédnutí české HBO premiéry, tedy té dnes v 20:00 jsem pochopil, zdá se :-) i to co mi přišlo v souladu s kritiky jako nesmysl.

Například proč ten Noční Král hodil po tom vzdálenějším drakovi. Dává to všechno smysl :-) a ne že né. Pokud chtěl Noční král víc draků, ideálně všechny, tak jeho první cíl musel být ten nejtěžší, ten lítací drak v dálce. Toho na zemi dá kdykoliv, ale kdyby to udělal obráceně, tak mu ti ve vzduchu uletí. Takhle měl reálně šanci získat minimálně dva že tří existujících draků. Kdo někdy střílel na čas a cíle co se pohybují a stojí mě jistě chápe.

Stejně tak Benjen. Protože přijel tak pozdě, musel se tam řítit jako blázen a jeho kůň tedy musel být dost vyflusaný a dva jezdce by nedonesl až ke zdi. A protože Jon by jinde než na zdi umrzl, tak se Benjen, jeho strýc, navíc defakto mrtvý a ještě navíc vědouc co hrozí a kdo Jon nejspíš je, tak se logicky a zcela v souladu s povahou Starků obětoval.

Pro mě to dává smysl.

#258 Jamis #259 Punisher bude trestať
21.8.2017 | 21:57:39
millay24ify

#29 Jamis: To byl hezký příspěvek. Se vším souhlasím.

21.8.2017 | 21:58:13
Jamis

#254 Froldini: Armáda Tyrelů nezmizela, přešla pod velením Tyrlyů k Lanisterům. Lord Tyrel byl, jak sama Olena řekla Lord blbeček a tedy pokud Tarly přešel k Lanisterům, přešli s ním skoro všichni ostatní. Což říkala Cercei i Jamie v patřičnám dílu.
#256 Jamis:

21.8.2017 | 22:01:23
Punisher bude trestať

#256 Jamis:

Totalna hlupost, mal sa zamerat na Dragona, ktory je dost velky oproti zvysnym dvom drakom. Dragon by bol tak mtrvy zvysne dva draky by svoju matku neopustili a tak by boli lahky ciel.

Rozmyslat a potom az pisat…

#263 Jamis #268 Crazy_for_series #270 Snorri_Killa #280 Tomi Lee Morpheus
redaktor
21.8.2017 | 22:02:33
Punisher bude trestať

A to s Jonom je pochopitelne, kon by 2 neuniesol, bol by to risk, ze Jon cestou umrie, pretoze kon by to nezvladol.

redaktor
21.8.2017 | 22:04:49
Evala

#51 Rumek: To co provedli s postavou Cersei mě štve nejvíc. Celý seriál ji ukazují jako opravdu zákeřnou mrchu, která je schopná kvůli osobním antipatiím vyvolat nepřátelství na život a na smrt, které zasáhne tisíce lidí, které naprosto nezáleží na životě nikoho kromě jí samotné, jejích dětí a možná Jamieho a která osnuje „ďábelské plány“, které se často obrátí i proti ní samotné, a najednou v sedmé sérii se chová naprosto racionálně, přijde s jedinou strategií, která jí může zajistit vítěství, a po dřívějším šílenství ani památky. A přitom sami tvůrci tvrdí, že teď, když přišla o děti, nemá co ztratit. Ale přitom celou sedmou sérii (věřím i leaknutému scénáři k 7. dílu) se chová naprosto logicky a skutečně velice promyšleně. Vadí mi to, a to hodně, protože jejím hlavním rysem vždy bylo, že si o sobě myslela, kdovíjak není chytrá, zatímco byla pouze bezohledná.

A na druhou stranu Tyrion se teď chová opravdu zvláštně až by se člověk ani nedivil Daenerys, kdyby ho vyhodila.

Prostě za tím cítím vůli scénáristů, udržet Cersei jako postavu v převaze co nejdelší dobu.

21.8.2017 | 22:07:34
Jamis

Navíc čertíte se, že se do sebe zamilovávají Denerys a Jon. Proboha!!! Co jste čekali? K tomu to přeci všechno spělo. Máte pocit, že má Denerys zůstat sama jen s draky? Navíc to jste doprdele nikdy nebili zamilovaní? Proč vás tolik pobuřuje, když dvě evidentně hlavní postavy se do sebe zamilují? To musí být jen hlavní hrdina v řiti, aby se vám to líbilo?

Co je nereálné na tom, že Denerys, která získala pocit, že nad ní pomalu není se zamiluje do Jona, který je jí od počátku roven. Navíc mají společný osud, vlastně všechno. Divná by bylo, kdyby spolu nic neměli. Jako že nevíme jak to dopadne. Ostatně v knize je proroctví (ano opakuju se) že mají být tři ohně a tři zrady. A ten třetí oheň a třetí zrada má být pro lásku. Takže kdo to jiný měl být a kde jindy se to mělo stát?

21.8.2017 | 22:10:30
Jamis

#259 Punisher bude trestať: No ano, měl by ses rozmyslet. Zkus si to. Jdi někam na nějaký kurz střílení. (Doporučují třeba hardtask.eu ti jsou u nás pro běžné střelce nejlepší) a uvidíš sám. První cíl musíš volit ten nejtěžší. Právě proto, že na první ránu máš vždycky nejvíc času.

Dost by mě zajímalo proč si myslíš, že by se draci museli držet své matky. To by bylo extra nelogické. Pokud by byli superhrdinští a inteligentní k tomu, a ještě k tomu nechutně odvážní, pak by ten druhý lítací zaútočil na Nočního krále a tím kryl tím Drogona a jeho náklad. Jinak by zdrhli. I Denerys by v tu chvíli myslela spíš na své draky a aby se zachránili, takže by je nic nenutilo zůstávat u své matky.

#264 Locker. #266 Togorot
21.8.2017 | 22:21:32
Locker.

#263 Jamis: Kolik ti D&D platí?

#269 Jamis
21.8.2017 | 22:23:55
Exie_

Malíček zemře. Jeho dny jsou už sečteny. Sansa vydá rozkaz ho opravit a Malíček tohle jediné nečekal a nemohl se připravit na smrt.

#267 Locker.
21.8.2017 | 22:30:19
Togorot

#263 Jamis: spojení mezi Daenerys a jejími draky je dáno Targaryenskou krví. Jelikož nemá roh na ovládání draků tak jako Euron v knize, takže draci s ní spíše spolupracují než že by byli poslušní jak psi na výstavě. Proto si myslím že by to bylo jak říká Punisher

21.8.2017 | 22:33:52
Locker.

#265 Exie_: Ano. Ale pouze v té žumpě s názvem Game of Thrones…veledílo Song of Ice & Fire se obejde bez jeho trapné nelogické smrti…

#272 TommyK. #274 Kometa #323 Tristan22
21.8.2017 | 22:33:57
Crazy_for_series

#259 Punisher bude trestať: Jako hloupost mi to nepřijde… dá se to tak brát. Situace: Máš zbraň a proti sobě dva nepřátelé, jeden z nich je k tobě skoro zády a neví o tobě, druhý se řítí se zbraní a je možný, že když zabiješ toho, co je k tobě zády, tak to schytáš od druhého, koho zabiješ?

21.8.2017 | 22:34:05
Jamis

#264 Locker.: :-) Zhruba tolik co tebe stály hovory s Martinem :-)

Mě prostě přijde, protože se dost často lidmi a jejich povahou zabývám, což ale neznamená, že jsem v tom extra dobrý, ale něco jsem už viděl, že to není vymyšlené tak špatně jak se snažíte prezentovat. Jako, chápu, asi jste zklamaný, čekali jste zvraty a zvraty a zvraty. Ale jaké? K čemu by to vedlo? Fakt si myslíš, že to měl všechno vyhrát Malíček? A to píšu s tím, že tuto postavu mám vlastně moc rád. To mi přijde jako poslouchat zprávy o tom, že znovu zvolili píčuse Zemana a Babiš se stal premiérem.

Ne že by to takhle nemohlo dopadnout, ale byl by to román, který bych chtěl číst? Na který bych se chtěl koukat? Hořkosladký konec, který Martin slibuje není o tom, že vyhraje Malíček a jeho žena bude Cercei. Tebe by tento závěr uspokojil?

Proč nepřát alespoň trochu úspěchu hrdinům příběhu. A ruku na srdce, všichni víme, že Malíček není hrdina příběhu. Je hybatel, ano. Ale není hrdina.

21.8.2017 | 22:34:40
Snorri_Killa

#259 Punisher bude trestať: Mě to zas tak nerealný taky nepřijde . Má dobrý argumenty a vyzná se i v oboru :). Jinak viděl bych i jednu možnost a to že hod který narazí do letícího draka udělá mnohem větší škodu, než hod na stojícího klasická fyzika. Ale chápu, že se to tady na mě sesype, že u WW zbraní stačí, aby prostě někoho kuchly a má to spočítaný. Trochu beru v potaz že draci tam mají magickej význam ,takže by mohli mít aspon nakou imunitu(větší než klasici medvěd, člověk a obr)

22.8.2017 | 0:35:35
Argetlam Královrah

#252 Jamis: Co to je za nesmysl? To jako že jedna sezóna trvá 1 rok? Tady si někdo plete GoT a Harryho Pottera :D

22.8.2017 | 1:08:59
TommyK.

#267 Locker.: Malíček není v kurzu :D

22.8.2017 | 1:40:04
Michal6662

Ak zomrie Dany lebo Jon ,tak tento serial nema zmysel!!!!!!! ..jeden z nich prezije a bude si kralovat sam ? ziadny potomok? alebo teda Jon prezije a urcite si narazi este nejaku buchtu (to uz by mu odkraglovali druhu zenu a urcite by mal chut na dalsiu) a Dany v opacnom pripade tiez… mali by prezit obaja :)

#292 Stráťa
22.8.2017 | 4:43:24
Kometa

#267 Locker.: Malda padne i v knížce.Konec bude stejné,je jen rozdíl v cestě.Tudíž pokud nedožije finále v seriálu,tak zjevně nemá ulohu ani ve finále knihy. :)

22.8.2017 | 6:27:40
jane46

#254 Froldini: Jestli se nepletu, tak Tyrion říká, že přišli o většinu lodí a podle mě, díky jeho nápadu, vlézt tam kanálem a pustit armádu bránou, byla celá armáda nachystaná tam a ne na lodích… tam možná bylo jen pár vyvolených chudáků, aby ti na hradbách mysleli, že budou útočit od vody přes hradby. V záběrech jich moc nebylo, ale to i při útoku na Vysokou zahradu byl v záběru pomalu jen Jamie a taky si nemyslíme, že je všechny porazil on a zbytek armády stál pořád nastoupený na louce… Oni přeci čekali, že tam budou za hradbami všichni Lannisteři, tak nebude většina čekat na lodích a vyhlížet Eurona.

22.8.2017 | 7:42:57
Arcey

#179 Locker.: A kedy budú tie skutočné epizódy? Lebo budúci týždeň tieto fake epizódy končia, tak som zvedavý, kedy HBO predstaví tie skutočné…

22.8.2017 | 8:45:37
Bastardoss

Já se vracím k původu Johna Snow, není pravda když je tedy Targaryen,jak se stále proslýchá, že by mu stejně jako Danny neměl vadit oheň? Jestli je to tak, já jen, že ještě jako bratr noční hlídky když chránil velitele Mormonta před nemrtvími se popálil o tu lucernu.

#278 Evala #279 Crazy_for_series #284 ori
22.8.2017 | 9:00:57
Evala

#277 Bastardoss: To je podle mě důkaz, že není „pravý drak“. Viserys byl taky Targaryen, ale nebyl odolný vůči horku, vždyť ho zabilo rozpálené zlato. Myslím, že o původu Jona nejsou pochyby, ale nezdědil tu „klíčovou“ schopnost, proto si třeba neumím představit, že by někdy nahradil Danny v očích draků, kdyby se jí něco stalo.

#282 Bastardoss
22.8.2017 | 9:10:13
Crazy_for_series

#277 Bastardoss: Tohle už bylo tolikrát omílané téma… Lidé to řešili snad hned po tom, co se to stalo, protože teorie, že Jon je Targaryen existuje už strašně dlouho. A Targaryen je určitě, jelikož to potvrdilo i HBO po minulé sérii.

22.8.2017 | 9:14:13
Tomi Lee Morpheus

#259 Punisher bude trestať: zabúdaš na KAUZU HODOR (hold the door), 3oka vrána vidí čas ako ty mapu, to on MÔŽE NIELEN VIDIEŤ, ale aj zmeniť budúcnosť, on videl dopredu pascu na draka, takže to čo sa tam odohralo bola len šachová partia medzi NK a 3oV!

NK vyslal dopredu osamotenú jednotku, ktorú neskor Jon &co. prepadol, v podstate to bola od začiatku pasca, lebo NK videl čo videl 3oV, takže sa tam zo svojou armadou len potuloval, aby prilákal Jona, a cez neho Draky.

NK CHCEL NAJPRV dať dole draka na, ktorom bola Dany & co., ale vtedy zasiahla 3oV a prevzal kontrolu nad drakom, ktorým chcel zaútočiť na NK, myslel si že NK sa nechá zlákať lahkým cielom drakom na zemi, ale prerátal sa NK zaútočil na jeho draka a ďalej to už malo jasný spád.

kedže 3oV prišiel o draka, tak posledne na čo sa sústredil, bol druhý hod NK, vtedy presne naplašil Danyho draka a ten sebou mrskol do strany, čím sa úspešne vyhol ladovému oštepu!

Jon & company nešli priamočiaro od steny, ale potulovali sa blízko nej, takže pokial G. bežal priamo, mohol tam byť za 3–6 hodín, Jon & co. boli na ostrove uveznený, a NK zdržiaval útok na nich, dokedy nepriletia draci, pretože ak by ich zabil, dany by hmeď odletela preč, v momente keď NK vicítil, že sa Dany a draci blížia, tak zavelil do pomalého útoku, aby Dany nemala čas premýšlať a musela hneď jednať, čim pre seba NK ZÍSKAL prevahu v podobe prekvapenia čiže čas na útok na drakov.

Vrana mohla letieť aj 200 km/h vzladom na zem, lebo od ladovej steny prúdi smerom k Danymu hradu chladný severský prúd, ktorý dosahuje až 150–300km za hodinu, dany zas využila teplý prúd ktorý smeruje k stene.

samozrejeme, že Dany mala nad nimi krúžiť od začiatku a sama urobiť prieskum, a následne navigovať Jona & co. kde majú ísť. ale to by nemohla mať starosti s Cersey.

vo svete kde sú zombíci, draci, nehorlavý, nesmrtelný, čarodejnice i duchovia, by ma posledne trápilo, aký je čas medzi jednotlivími scénami a vzdialenosti medzi jednotlivími lokáciami, GRRM sa tomu naschvál vyhol, lebo vedel, že bežný čitatel to stejnak nebude riešiť – a jemu by to pridalo koopec práce navyše všetko očíslovať očasovať a o kilometrovať.

Koniec koncou je to HRA O TRÓN, nie HRA o ČAS!-)

22.8.2017 | 9:38:11
Froldini

Jako 6tka dobry dil, jen bych ubral cestovniho tlachani SuSq a dal tam radsi nejake jine, i treba vedlejsi postavy. A zel i zde, podobne jako u vetsiny dilu ze 7.serie, me par veci hned trklo (celkem nesmyslny spor A vs S, vyber draku pri ostepareni, rychlost letu vrany a draka, vlastneni obrich retezu, utok nespousti NK ale sutr…).

#289 Tomi Lee Morpheus #294 jane46
22.8.2017 | 9:56:44
Bastardoss

#278 Evala: co se týče Danny s tebou souhlasím, ano má v těle víc Targaryenské krve než John, proto je matkou draků. Viserys nebyl pro daný úkol vyvolen ani hoden. Ale pokud by byl John synem Robertha a Lyanny…? Baratheonové přeci měli určité pokrevní pouto s Targaryeny, mohla by tak i v jeho žilách kolovat částečně krev Targaryenů!

22.8.2017 | 10:03:23
ori

#252 Jamis: Od výbuchu septa prešlo najviac pol roka, aj to už preháňam.

webmaster
22.8.2017 | 10:07:39
ori

#277 Bastardoss: To už sa niekoľko krát vravelo, že Targaryeni nie sú odolní voči ohňu, aj sám G.R.R.M. povedal, že Daenerys je výnimka.

webmaster
22.8.2017 | 10:08:50
vojtasaurus

Lod prijizdi do KL a probiha diskuze mezi vsemi zainteresovanymi, akorát „bratrstvo“ si jde po svem. Spolecne dochazi k nazoru, ze WW je realna hrozba se kterou se musí rychle vypořádat. Jako vzájemnou loajalitu navrhe Cercei svatbu. Jon si bere Cercei, Jaime Deny. Probiha to v trunim sale rude basty. V jednu chvili se Bron vytrati a všechny zamkne. Od nekud zpoza trunu prichazi s dvěma obřími meci Gregor Clegane a zacina to tam mastit. Jon bere Deny a bezi ke dverim- ty jsou však zavrene. Hora porcuje a pomalu se probiji k Jonovi, Denerys a Davosovi. V tu chvili se rozrazi dveře a vypadava telo- jedna se o Brona. Do mistnosti vstupuje Ohar, Beric a v zavesu Tyrion. Hora se podiva na Ohare a rekne „You“. Dochazi k fightu, Beric bojuje zapalenym mecem. Vsichni ostatní zacinaji tomuto fightu prihlizet. Beric je tezce ranen, ale Ohar bojuje dal. Z posledních sil dokaze svého bratra premoci, když se spolecne vrhnou do obrovského krbu v trunim sale, Ohar mu hlavu primackava do zhaveho, ale zaroven sam hori. Po chvili se jiz Hora nehýbe, ale umira nasledne i Ohar. Zraneny Beric ma nad umirajicim Oharem rec. Tento zlom znamena, ze se všichni vzdavaji. Jaime nevi, co se deje, nechape co se stalo, asi nemel tuseni o tom, co Cercei chystala. Qyburn rychle cosi vypiji a pacha tim sebevraždu. Jon po boku s Deny a Tyrionem jdou za Cercei sedicim na trunu, ta se snazi uprchnout tema dvermi, jakými prisel Hora, ale je dostizena a bodnuta do zad Jaimem- umira. Deny zakrvavenym salem prichazi k trunu na který useda a v ten samy okamzik přes bocni zdi vrazi do salu hlavu Drogon. Denerys prohlasi „tak a co ted“.

#286 tynkks #289 Tomi Lee Morpheus
22.8.2017 | 10:17:36
tynkks

#285 vojtasaurus: aneb už vážně musí vypustit poslední díl, jinak takových příběhů bude přibývat :D

22.8.2017 | 10:38:23
Hosticek

#224 Punisher bude trestať: ty řetězy bych neřešil, kdo ví, co se tam všechno válí po divokých a obrech. Spíš to samotné připoutání, když tam nikdo neumí plavat

22.8.2017 | 11:05:42
Jamis

#122 Ironhead: V čem je to neobhajitelné? neřekl jsi nic konkrétního. To, že by sis ty něco představoval jinak nic neznamená. Je to jako když tě sere jak někdo jiný řídí, protože ty bys zrovna potřeboval jet rychle a on se vleče v místě, kde se nedá předjet.

22.8.2017 | 11:34:37
Tomi Lee Morpheus

#285 vojtasaurus: to je tak predvidatelne, že až je to smiešne. Cersey Ww bude brať len ako príležitosť porazit, oslabenú armádu Dany, ktorá sa vyčerpá v boji proti WW, takže sa nič čo píšěs nestane, naoko bude súhlasiť, ale v skutočnosti naplánuju, že Jaime počas boja proti WW vykoná rozkaz 66 – zabije všetkých Danynych pobočníkov a generálov, proste sepáli Danynu armádu zozadu.

#281 Froldini: spor A vs S, je dvoležitý pre ďalší osud malíčka sansy a arie!
- výber drakov je práve logický, ten na zem i ho neohrozoval, a ak by ho zabil tak by ostatný mohli uletieť, takže dal prvého toho najmenšieho, ktorý možno aj šiel po nom – 3oV!
- rýchlosť presunu vtáctva mohlo velmi napomôcť prúdenie vzduchu, alebo búrka,
- retaze, tak NK. vie oživiť mŕtvych, ale na reťaze asi potrebuje mať fabriku? čo keď neboli zo železa, ale z ladu a dreva? viď Mythbasters, keď postavili loď z ladu a novín či pilǐn!

#292 Stráťa
22.8.2017 | 11:41:40
Jamis

#224 Punisher bude trestať: Jako ne že by na tom nebylo nic k zamyšlení :-) , ale přijde mi jen, že tu jde o hledání chyb za každou cenu. Což mě motivuje k opačnému postupu :-)

Řetěz dle mého jasně napovídá, že to ze strany Chodců byl plán, dostat draka. když vidí úryvky budoucnosti Thoros, rudá kněžka a další, proč by to nemohl umět i Noční král? Co se dopravy řetězu týče, ne všichni mrtví jsou stejně rozpadlí a tedy stejně vetší a navíc je drží a dává jim sílu magická moc Nočního krále a bílých chodců. Navíc ovládají medvědy a koně, klidně tedy i mamuty i další tvory. Já zrovna v tomhle zásadní problém teda nevidím.

22.8.2017 | 11:46:45
crazytunny

SPOILER !!!

  • Cersei spolu s Euronem odjedou zlanařit za peníze Banky Bravoosu Golden army, tzn cca 30 000 žoldáků, nejdříve nechce dát armádu dany, po rozhovoru s Tyrionem (co zjistí že je těhotná) přislíbí, aby na druhou stranu řekla Jaimiemu že nasrat a Jaimie se díky tomu na ni nasere a odejde z KL
  • Malíček umře, podřízne ho Arya a Sansa se nato bude dívat
  • Jon + Dany budou mít sex
  • Ve flashbacku uvidíme Rhaegara a Lyannu a zároveň se dozvíme že Jon = Aegon Targaryen „právoplatný“ dědic železného trůnu a dozvíme se i proč ho Rhaegar pojmenoval Aegon
  • Uvidíme jak NK boří pomocí Viseriona zeď a prolétá směr jih

toto vše bude roztaženo na 80minut........

#293 league
22.8.2017 | 13:06:33
Stráťa

#273 Michal6662: GoT není lovestory o Jonovi a Daenerys (aspoň doufám že to z toho D&D neudělají)

#289 Tomi Lee Morpheus: Chtěl bych vidět tu bouřku která přesune během několika hodin holuba o několik tisíc km dál a přesně tam kam se snaží dostat. :-)

#297 Tomi Lee Morpheus
22.8.2017 | 13:12:16
league

#291 crazytunny: Jinak Deneris je jeho sestra je dítě šílenýho krále stejně jako John. Vidím to takhle Lenistři Johna zabijou a Deneris se bude chtít pomstít!

#295 Wolfinator1 #298 Jamis
22.8.2017 | 13:13:45
jane46

#281 Froldini: A vs S… dvě pořád ještě holky, co musely předčasně dospět a jedna neví co prožila druhá a vedou si jen tu svojí, tam je pro nesmyslný spor místa dost. Výběr draků je jasný, oddělám toho co mi kosí armádu a ne toho, co zrovna dělá atrakci pro bandu hrdinů a ještě chvíli bojovat nebude. Rychlost letu – není nikde řečeno jak dlouho na ostrově relaxovali, podle únavy bych to hádala na několik dní. Nebyla to skupinka kancelářských myší, ale ostřílení chlapi co už nějakou tu bitvu bez spánku zažili. Obří řetěz (no asi bych víc snesla lano), ale holt byla to past, tak se připravovali hodně dlouho a mají nemrtvé obry, plus zombie se neunaví, nebojí, je mu jedno jakou zátěž nese, co dělá… prostě jen slepě poslouchá a bude tahat i mega řetěz, když se mu to poručí. S tím souvisí i poslední, hod kamenem, byla to shoda okolností… NK jen čekal na draky a držel je jako návnadu a když Ohař hodil kamenem, musel jít vpřed. Banda hrdinů nebyla blbá a kdyby se mnohonásobně velká armáda nedala do pohybu, když je možné zaútočit, asi by vycítili, že je to celé past. A řeší se tu ještě zmrzlá voda a jak dlouho to trvalo, že to nesedí atd… kam přijdou WW, ochladí se… takže běžné mrznutí vody nelze brát, tady to mohl celé řídit NK (aby návnada neutekla, nezaútočili moc brzo a návnadu nezabili atd)

#296 Tomi Lee Morpheus
22.8.2017 | 13:16:55
Wolfinator1

#293 league: Deny je Jonova teta :D. Ona je sestra jeho otce Rhaegar Targaryena.

22.8.2017 | 13:22:02
Tomi Lee Morpheus

#294 jane46: presne, a takto sa da vysvetliť všetko, preto nechápem tých hejtrrov čo musia všetko čo im udrie do očiek ventilovať, aby ostatným ukázali jak sú chytrí a vzdelaný vo fyzike fanntasy sveta, v biomechanike drakov zombiekov a iných fantassy prvkov,)

je to proste smiešne, dokonca aj keby raz drak vedl lietaať a druhý krat nie, tak by to bolo na zamyslenie, ale ak by si nejakému afričanovi čo nikdy nezažil menšiu teplotu ako 15c, tak by sa celý deň smial, že aký si blbeček, keď mu vravíš že z vodou by si ho mohol prebodnúť, či po nej chodiť! A že tebe stači na to málo, len znížiť teplotu okolia o 16c!

hlavne keď on zažil teploty od 80–15 a nič zvlaštne sa nestalo!

22.8.2017 | 13:35:01
Tomi Lee Morpheus

#292 Stráťa: Dážďovník tmavý: Siluetou trochu pripomína lastovičky, a tak ho nie každý pozná, hoci hromadne obýva najmä mestá a sídliská. Patrí k našim najlepším letcom a dokáže letieť rýchlosťou do 200 kilometrov za hodinu.

Väčšina vtákov sa na zimu sťahuje zo severu na juh. Raritou je rybár dlhochvostý, ktorý žije na Arktíde a z neznámych dôvodov prelieta cez celú zemeguľu až do Antarktídy. Ročne tak prekoná okolo 50-tisíc kilometrovú vzdialenos

otazkou je, je to havran obyčajný – náš pozemský, alebo len jemu podobný, ale vo fantasy svete má schopnosti: poštového holuba, daždovníka a rybára dlhochvostého?

22.8.2017 | 13:40:26
Jamis

#293 league: Jon není synem šíleného krále, jako Denerys, ale jeho nešíleného syna. Denerys je tedy jeho teta. Ale to je detail.

22.8.2017 | 13:49:55
Argetlam Královrah

K teleportaci postav – podívejte se, kde je Tyrion na začátku 4. dílu první série, a kde je na konci tohoto dílu. Ty teleportace nejsou žádnou novinkou, tak přestaňte žvatlat nesmysly. Kdybyste si našli aspoň něco relevantního, co byste mohli kritizovat. Aneb takhle to vypadá, když potřebujete kritizovat a nic vás nenapadá – ééé teleportace, ééé Daenerys hrozná, ééé ctrl+c, ctrl+v z jiných diskuzí

#301 Locker.
22.8.2017 | 13:50:25
Maara0

Myslim, ze by bylo super, kdyby tam behem toho kecani zacalo snezit :)

22.8.2017 | 14:39:25
Locker.

#299 Argetlam Královrah: Teleportace je to poslední, co mně vadí…Davos vykradl Malíčkovi skrýš s teleportačními kameny takže se tomu ani nedivím…

#302 Jeby
22.8.2017 | 16:02:43
Jeby

#301 Locker.: Taky jsem si všiml že mu vzal přenášedla. A přitom je měl zakletý schovávacím kouzlem. Ale teď Arye ukradne recept na mnoholičný lektvar a bude zase ve hře.

22.8.2017 | 16:42:01
rada120

Dojde tam dřív Brienn nebo Jon s ostatními? :D

22.8.2017 | 17:35:29
LordShmu

Tak jsem četl že ukradli i 7 díl. HBO nabydli 250 000 dolaru, aby to nezverejnili, ale oni cou 6,5 milionu v bitkojnech :D. Tak stad nezaplatijou

#305 Jeby
22.8.2017 | 17:58:28
Jeby

#304 LordShmu: No ale to chtěj už delší dobu. Co hackli HBO a vyhrožovali že je daj online někdy před měsícem. Ale asi blafujou. Protože obě uniklé epizody byly z jiných zdrojů…

22.8.2017 | 18:25:56
benuty
22.8.2017 | 18:26:20
Punisher bude trestať

Ak do Piatku nic neuknikne, tak sa hacjeri iba strapnia, leak scenarov epizod su na 2 veci, taktiez priblizny dej unikol pred rokom…

#308 LordShmu #309 mirako
redaktor
22.8.2017 | 18:40:55
22.8.2017 | 18:42:43
mirako

#307 Punisher bude trestať: ten leak scenare k 8mé sérii je úžasnej..

#310 Punisher bude trestať
22.8.2017 | 18:42:58
Punisher bude trestať

#309 mirako:

Z toho mi je do placu, to uz radsej lockerov scenar 8 serie!

#311 Locker. #314 mirako
redaktor
22.8.2017 | 18:49:46
Punisher bude trestať

#311 Locker.:

Tesime sa. Dufajme, ze po odvysielani pravej 7 serie.

redaktor
22.8.2017 | 18:51:58
Bedys

Potvrzený název finálové epizody:

The Dragon and The Wolf – Drak a vlk… :)

http://tv.sky.com/tv-guide#…

22.8.2017 | 19:10:22
mirako

#310 Punisher bude trestať: řekni mi do spoileru, co se ti na tom tak nelíbí? mě akorát to, že to z hlavních postav přežijí jen:

Tyrion, Sansa a Arya.. takže v podstatě jen moje jedna oblibená postava (Tyrion), zbytek je mi jedno.. z vedlejších jsem rád, že to přežije Davos.. nejvíc mě naštvala smrt Jaimeho, Ohaře, Jona a Joraha.. taky morbidní smrt Dany.. ale jinak je to epic..

22.8.2017 | 19:12:51
mirako

taky samozřejmě smrt všech draků.. doufal jsem, že aspoň ten Drogon přežije…

#316 Hory11
22.8.2017 | 19:16:11
Hory11

#315 mirako: Ten leak jsem cetl a neni pravdivej. Tedy ja doufam ten konec stoji uplne za houno

22.8.2017 | 19:50:03
Jeby

Tak jako když jsem četl popis téhle série, taky jsem si říkal že je to blbost a jestli je to pravda tak je všichni pošlou někam. Takže možná ten leak 8. série je z části pravej.

Spoiler Ta smrt Jona, Jaimieho, Drogona a Eurona mi přijde opravdu ujetá. Myslím že poslední epizoda a smrt Jona by měla být o souboji s NK. Jestli bude poslední bitva opravdu s Euronem tak budu nasranej. Protože ta postava je špatná. Najednou se objeví a je strašně silnej. Zabije bratra, uzurpuje vládu nad ostrovy a postaví 1000 lodí v krátké době z níčeho. Pak je schopnej přepadávat flotily ve správný čas na správném místě a v soubojích je jak terminátor. Opravdu špatně napsaná postava.

#318 Hory11
22.8.2017 | 20:07:02
Hory11

#317 Jeby: Nevim jak se pise spoiler tak se moc rozepisovat nebudu ale smrt tech postav je u vsech trapna a navic me prijde brzy aby byl tohle finalni scenar 8 serie.

#319 Locker. #321 Jeby
22.8.2017 | 20:15:17
Locker.

#318 Hory11: Přesně tak. Hlavně smrt Varyse Zlatou společností je zcela na hlavu…

22.8.2017 | 20:19:09
karel304

Ad konflikt Sansa vs. Arya – ten je možná jen dovedně nastraženou pastí Aryi na LF, se Sansou na tom může být domluvená ale spíš Sansa neví jaké divadlo se hraje. Toto by zřejmě bylo trochu logičtější než kdyby mělo jít o konflikt skutečný, ten teda zatím vypadá hodně uměle, no za pár hodin už se to dovíme…Má tam nějakou roli Bran a nůž co dal Aryi a ta pak Sanse?

22.8.2017 | 21:02:03
Jeby

#318 Hory11: jo taky mi to tak přišlo no. Další věc je že se HBO určitě podívá na to co se kde vydává za leak a není tam snad jedinej pochvalnej komentář. Já být producent z HBO tak se rychle vyplaším pokud by to odpovídalo realitě a fanoušci by takhle nadávali

22.8.2017 | 22:12:26
lixuš

nemá někdo info, kdy to teda konečně pustí páni hekři do světa?

22.8.2017 | 22:53:01
Tristan22

#267 Locker.: To je škoda, že tú žumpu teda sleduješ:) Na čo sleduješ niečo čo je podľa teba žumpa? Navyše to ani povedať nemôžeš, knihy toho velediela ešte ani nevyšli, nikto preto nemá ani tušenia, ako veľmi a čo bude inak ako v seriály:)) Takže na toto by som sa nespoliehal..plus všetky tvoje veštby sú jasne na seriál nie na knihu, takže smola:)

Lockerové top nedávno: Malíček zomrie útokom nejakého pavúka – Očakávanie: Malíček zomrie, ale oceľou, žiadny pavúk ho nezožerie. John je šampión NK – Očakávanie: žiadny šampión NK neexistuje a John ním nebude ani omylom, podľa teba sa to malo stať 6 epizóde, holt nestalo. Stena vybuchne pomocou Wildfire – Očakávanie: Nevybuchne, žiadne Wildfire k stene dopravený nikdy nebol ani nebude ;)

To je tak sranda, ako sa so seriálom rúcajú tie pseudo veštby, za ktoré niektorí dávali ruky do ohňa a nazývali iných ignorantami a blbcami:)

23.8.2017 | 3:02:51
Revoemag

Jestli se Jon po cestě do KL nezastaví ani na otočku na Zimohradu, tak je fakt vypatlanej, až to bolí :-D

#325 Jeby
23.8.2017 | 8:56:21
Jeby

#324 Revoemag: Vždyť z Eastwatch do King's Landing pluje na lodi. A Zimohrad je docela hluboko ve vnitrozemí

23.8.2017 | 9:13:19
Revoemag

No na lodi nebyl. V té posteli byl na zdi. Předpokládám.

#327 Fourth
23.8.2017 | 9:24:44
Fourth

#326 Revoemag: nejsou na zdi ale na lodi. Pust si to znova a zesil si zvuk .

#328 Revoemag
23.8.2017 | 9:41:26
Revoemag

#327 Fourth: Tak přišlo mi nelogický, aby zmrzlýho chlapa dávali na loďku a a jeli se nalodit a až tam ho ošetřili. Myslel jsem, že ho vezmou na hrad, na kterým jsou a tam ho pořeší.

#329 Fourth
23.8.2017 | 9:43:46
Fourth

#328 Revoemag: To je uhel pohledu. Já myslím ze dřív rozmrzne na lodi než na zdi.

23.8.2017 | 9:50:36
Jeby

I kdyby v ten moment nebyl na lodi, tak je přeci blbost aby cestoval do KL na koni když tam připlul

23.8.2017 | 9:58:02
BixB

Mně teda přijde, krom jiného, divné, že, ač se ten seriál žene tak divokým tempem, tak zde vidíme, že v KL dosud je krásně teploučko a obrazně řečeno zrají palmovníky… kde je ta zima, co přišla…?

#332 ori
23.8.2017 | 17:50:07
ori

#331 BixB: Tak KL je dosť na juhu, ani v Taliansku cez zimu nemáš snehové záveje. Najprv musia prísť WW. Ale už v budúcej epke by sa to malo zmeniť, v jednej ukážke bola Cersei a z úst jej išla para.

#333 Gaffík
webmaster
23.8.2017 | 20:06:51
Gaffík

#332 ori: možná se vařila zaživa.

24.8.2017 | 16:46:32
bulik55

Možná jsem trochu zapomněl, ale proč Daenerys vlastně říká, že nemůže mít další děti? :/

26.8.2017 | 20:41:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama