Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Ve videu z natáčení epizody The Dance of Dragons tvůrci mluví o Stannisově rozhodnutí a Drogonovi

Ve videu z natáčení epizody The Dance of Dragons tvůrci mluví o Stannisově rozhodnutí a Drogonovi

Tvůrci se opět vyjádřili k hlavním událostem devátého dílu The Dance of Dragons a to k Stannisově rozhodnutí, Aryině honbě za pomstou a Drogonovi. Video má tentokrát celých osm minut a my jsme pro něj opět vytvořili české titulky.

58 0
9.6.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /125

Markoman96

Na seriál fakt neskutečné záběry… nice :)

9.6.2015 | 16:28:19
AngeleeGee

„Když nám o tomhle George řekl…“ Takže GRRM zřejmě opravdu plánuje v knize upálit Shireen, z tohodle výroku se nezdá, že jde čistě o nápad scénáristů. Ale pořád si myslím, že v knize to nebude Stannis, kdo k tomu vydá příkaz.

9.6.2015 | 17:15:24
Lortis

Let vypadal trochu uměle, ale jak zaznělo ve videu – tohle je filmová scéna, pro seriál je to zkrátka mimo rozpočet :) Palec hore za snahu, stejnak na to nikdo kvůli efektům nekouká! :)

#4 NIKITO #47 Rafan
9.6.2015 | 17:20:07
NIKITO

nj ale diskuze aktualni dil je zahlcena komentari, kde si lidi stezuji, jak spatne natocene to bylo, hlavne jak reaguji „nejvetsi znalci“ a presne vedi kolik penez na to je a kolik casu piplat se s tim a podobne…jako chapu ze se nekdo na neco tesi a zklame ho to, ale zase mohli to udelat uplne jinak, ne podle knihy a Dany by na Drogonovi nikdy neodletela…ted co je lepsi…
#3 Lortis:

#7 Winter
9.6.2015 | 17:34:36
mirdin

Celý internet je plný toho, jak s upálením vlastního dítěte zašli scénáristé příliš daleko … Bohužel jen hrozná krátkozrakost diskutujících :(

  1. Podle Martinova komentáře je pravděpodobné že něco podobného se odehraje i v knize.
  2. V Iliadě král Agamemnon obětuje vlastní dceru bohům, aby mu dopřáli správný vítr a on mohl vyplout dobýt Tróju. Tvrdili by snad tito diskutéři, že tady zašel Homér příliš daleko?? :D
  3. Mluvíme zde o Stanisovi, člověku, který zabil svého vlastního bratra proč by snad bylo neočekávatelné že obětuje vlastní dceru, když hrozí že on i jeho armáda umrznou v severní pustině?
#12 mirdin #32 Rhayvenet #36 mirdin #43 Lipicán #45 mirdin #123 vintason
9.6.2015 | 17:43:37
tomsn40

Podle mě je Got, o úroveň lepší, než všechny seriály dohromady. Fakt nevím jak to dělají, ale Got na mě působí (Filmově)… Nejsou tam žádné slabiny. Akce, napětí, a hlavně nejlepší efekty, jaké jsme do teď mohli v seriálech vidět… Doufám že se touhle cestou půjde dál. A kdo ví třeba budou seriály jednou na takové úrovni (efektů), jako ty nejdražší Hollywoodské filmy. Technika jde stále dopředu, a snad časem nebude tak drahá, aby jsi to nemohla TV dovolit… :)

#28 ohinek #100 Hrabě Teleke z Toloko
9.6.2015 | 17:43:48
Winter

#4 NIKITO: Já říkám,že na serial to bylo dobré.Jediná věc že té Danny ani nevlály vlasy při letu,ale dokud byl drak solo tak to působilo dobře.A hlasatel co to uváděl ve valirijštině tomu dodal dobrou atmosféru (aspoň u mě).

9.6.2015 | 17:46:38
Winter

Shireen holt zasvítila aby v noc nebyla plná hrůz :)

9.6.2015 | 17:48:11
Engeneer

Seriály se rozpočtem nikdy nevyrovnají filmům, protože zisky z reklam nebo předplatné se nevyrovná tržbám z kin. Vy, co tady nadáváte na efekty uvědomte si, že ty úžasné blockbustery mají rozpočet i 150 – 200 milionů dolarů. Jedna epizoda GoT cca 8 milionů…To je propastný rozdíl. Navíc film může být i rok v postprodukci, aby bylo všechno dokonalé. U každé epizody GoT mají tak 1 měsíc, aby to všechno stihli…

9.6.2015 | 17:58:50
redhrad

Jsem spokojený jako divák a o to víc se těším jako čtenář co GRRM v dalších knihách nabídne. Psal jsem to už mnohokrát, je to jak číst další knihy a příběhy které nikdy nevyjdou, na HBO a seriál víc než dobře odvedená práce. Tento díl nastavil hodně vysokou laťku pro emoce a jsem zvědav čím to 15.6.vyvrcholí. Dík za překlad, jak vždy N1. Thx.

9.6.2015 | 18:11:09
dfx

Nemohol Stannis obetovat sam seba aby Zelezny tron pripadol jeho dcere? Teraz nebude mat kto po nom zdedit Zelezny tron aj ked ho ziska.

#12 mirdin #114 Eumenidas
9.6.2015 | 18:12:23
mirdin

#5 mirdin: #11 dfx: To je ale nesmysl co jsi napsal dfx, ale pokud je to vtip tak v pořádku :D Každý kdo dal tomuto dílu 20 % (tedy nejnižší hodnocení) je nutně omezenec :(. Protože objektivně vzato tento díl takto hodnocen být nemůže! Takový divák by raději černobílé postavy a velký happy end > toho se tady ale (zaplať pán Bůh) nedočkáte

#13 Nordík
9.6.2015 | 18:20:31
Nordík

#12 mirdin: Jaký nesmysl? Obětoval dceru – posledního dědice z rodu Baratheonů, když nepočítáme bastardy. Pakliže je Stannis taký paličák, tak vlastní bastardy nemá a se svou drahou polovičkou už jiného nezplodí. Sakra ten chlap zlikvidoval celý rod!

#14 V Ales
9.6.2015 | 18:37:21
V Ales

#13 Nordík: Byla to holka takže dědic nic moc, protože: 1.by sískala jméno rodu do kterého se provdala takže Baratheonové by byli stejně prič. 2. Stannis je oficiálně zrádce a dceru zrádce si někdo nevezme 3. Lepší dědic by byl kdyby přefik Melisandru a měl by napůl Baratheona napůl Pána světla :)

#18 Nordík
9.6.2015 | 18:43:02
terari

mě nejvíc dostalo že Dany si jen tak uletí a nechá všechny tam. Jako u neposkvrněných by mi to bylo jedno ale Joraha,Tyriona, Daaria a Misandei, když tam je ještě tolik synů Harpie, kterým nevadilo zabíjet neposkvrněné tak proč by nezabili i tyhle čtyři? Vím že je nezabijou, když jsou v dalším díle ale jde mi o princip. Si nechá vyvraždit všechny poradce a „manžela“ jako za chvilu ji nikdo nezbude :D

#16 Winter #17 Khare #48 Rafan #52 Lauretha1
9.6.2015 | 18:45:16
Winter

#15 terari: Se podívej znovu.Když přiletěl Drogon tak hodně harpyjí uteklo a na konci jak je kamera na Tyrionovy tak už tam myslím ani žadné harpyje nebyli.Byli tam jen diváci,ona skupinka a neposkvrnění.Kaž­dopádně Danny to bylo jedno,ta myslela jen na : „já fakt letím wooohooo“. :)

#23 NIKITO
9.6.2015 | 18:54:36
Khare

#15 terari: To mě taky pobavilo :-) Ale je holt královna a poradci jsou nahraditelní… a Drogon je přece jenom její „dítě“, takže volba byla jasná, všichni by se na hřbet asi nevešli, byť uznávám, že Synů harpyje tam náhodou zase tolik nezůstalo, aby to Drogon nemohl ještě trochu pročistit a dát šanci i ostatním.

9.6.2015 | 18:57:00
Nordík

#14 V Ales: Tak to je otázka ohledně toho dědictví. Třeba na Medvědích ostrovech byla „pánem“ lady Mormont! Takže ženská je schopná vládnout a udržovat rodovou linii :P

#20 V Ales
9.6.2015 | 18:58:13
Stardos

V příští epizodě by se mohl objevit Varys , tedy na Imbd je uveden v obsazení :D

9.6.2015 | 19:16:07
V Ales

#18 Nordík: Ale jenco se vdá tak už nebude Mormont

#21 Markoman96
9.6.2015 | 19:32:31
Markoman96

#20 V Ales: Takže mi chceš říct, že Sansa je už Sansa Bolton :D jéééžiš to zní strašně.

#26 V Ales
9.6.2015 | 19:34:38
kiciska

Kdy prosím seriál bude pokračovat, myslím 6. řadu? :-) děkuji

#24 NIKITO
9.6.2015 | 19:35:08
NIKITO

#16 Winter:prave bylo ji to jedno, tak ona odletela hlavne z duvodu, ze situace byla pro ni spatna a neverila ze prezije a jednak nechtela aby drogona ktery ji ochranoval jeste nakonec poradne zridili…pro ni jsou draci jeji deti…takze si jednoznacne vybrala, co je pro ni dulezitejsi…pochy­buji ze v te situaci kalkulovala…a rikala si, „pockat jeste chvilku dracku vydrz oni se te leknou a utecou, aaa ted je prostor volny, opatrujete se tu moji mili, harpije uz utelky tak ja letim“, trochu nesmysl, ne? to ze v zaberu harpie nebyli videt, bylo hlavne pro efekt, aby jsme se soustredili na letici Dany, nic vic v tom nebylo, a jak harpie dobojovali ci nedobojovali s nasimi oblibenci si jen muzem domyslet, jedine co z te situace je zrejme, ze jim drak ziskal cas na pomoc aby prip. dosli dalsi Neposkvrneni)

9.6.2015 | 19:35:27
NIKITO

#22 kiciska: ze by za rok jako vzdy :)

9.6.2015 | 19:36:07
kiciska

Dlouhooo, myslela jsem si to. Děkuji.

9.6.2015 | 19:42:21
V Ales

#21 Markoman96: A ředtím byla Sansa Lannister, i když pro mě bude vždy Lady Stark

9.6.2015 | 19:57:17
Michael.

To, že v knize to má Shireen spočítané je asi jasné, ale nemyslím, že GRRM to napíše zrovna takhle. Zatímco Shireen je se svojí matkou a Melisandrou na zdi, Stannis bojuje u Winterfellu a cesta zpět ke zdi vzhledem k haldám sněhu a zařínající zimě už není možná. Navíc v uveřejněné kapitoly z nové knihy ještě pověřuje svého rytíře, ať v Braavosu sežene pro něj armádu i v případě, že Boltoni zvítězí, s jasným příkazem jeho pomsty a dosazení Shireen na trůn.

#29 Pouty
9.6.2015 | 19:58:07
ohinek

#6 tomsn40: dělají to tak, že se před ničím nezastaví. v opačném případě by narazili už u stětí seana beana.

9.6.2015 | 19:59:12
Pouty

#27 Michael.: Jak říkáš, to upálení musí být provedeno bez Stannisova vědomí.

9.6.2015 | 20:00:53
AnetNess

já se jen pořád nemůžu vzpamatovat z toho že sis Sansa (které tedy asi nic jiného nezbývalo) vzala Remseyho Boltna, jenom budu doufat že se tam odtud nějak dostane. a jsem ráda že královna regentka skončila ve ,,vězení¨.

9.6.2015 | 20:20:47
StrejdaCZ

A co si jinak myslíte o Merynovi? :D vážně sem netušil, že to je pedofil

#34 majklllll
9.6.2015 | 20:45:26
Rhayvenet

#5 mirdin: neřekla bych tomu krátkozrakost, Stannis nemá prostě dostatečnou charakteristiku k tomu, aby vydal rozkaz. Můj názor.

#36 mirdin
9.6.2015 | 20:47:01
Vincent Vega

Musím říct, že jsem pořád z této páté série tak trochu zklamaný, hodně lidí tu kritizuje efekty, to já jsem zas opačného názoru, bitva (jestli se to tak dá nazvat) v Tvrdodomově byla fakt super a Daznakova jáma a Drogon taky pecka na seriál… Ale.. Souboje mi zatím přišli tak nějak bez šťávy, bez nápadu, ani nic moc brutálního, na což jsem vždy spoléhal, se neudálo. Doufal jsem, že v Daznakově jámě se tohle změní, ale choreografie těch soubojů taky mohla být lepší, nejvíc odfláklý souboj hodnotím v Dorne s písečnými hady s Jamiem a Bronem. Celá ta situace kdy se tam obě skupiny najednou objeví za bílého dne mi přišla absurdní a tím se dostávám k druhé části co mi na páté řadě vadí. Knihu jsem sice nečetl, ale i přesto mi přijde, že se děj této série z důvodu změn odehrává moc rychle a kvůli těmto změnám vystává spoustu nelogičností ..jako například proč Jon když plul po moři najednou stál na severu před zdí apod…

#38 Bruncla
9.6.2015 | 21:04:29
majklllll

#31 StrejdaCZ: Však ani do odvysílání této epizody nebyl. Nikde nebyl ani žádný náznak – jak v knížkách, tak v seriálu. Nejspíš ho chtějí vykreslit v seriálu jako ještě větší zlo předtím, než se konečně střetne s Aryou. Pořád ale tak nějak doufám že to bude dřív než něco stihne udělat chudákovi Maceovi (pro mě nej postava :D :D ), o který ho se ser Meryn „má postarat“

#35 StrejdaCZ
9.6.2015 | 21:08:27
StrejdaCZ

#34 majklllll: Já vím, knihy jsem četl… Ale stejně sem u tý scény umíral :D Maceovi se podle mě nic nestane, jestli teda převzal roli Harryse Swyfta z Vichrů.

9.6.2015 | 21:19:27
mirdin

#5 mirdin: #32 Rhayvenet: Já jsem na počátku Stanisovi docela fandil a přesto musím říct že nyní je to již fanatik, zaživa již upálil mnoho i svých blízkých lidí. Navíc je extrémně odevzdaný svému cíli. Těžko bychom v Sedmi královstvích hledali někoho schopnějšího obětovat svoji dceru než právě jeho. Jak už jsem navíc uvedl oběť vlastního dítěte není nic nového (věřím ale že mnoho lidí se s tím setkalo poprvé až zde). Můžeme se s tím setkat od Bible (Izák a Abrahám) až po Ílias.

#37 pajajs
9.6.2015 | 21:22:20
pajajs

#36 mirdin: Mě spíš příjde, že Stannis byl fanatik hlavně ze začátku, kdy páli vše co mohl.. Teď už je to pouze z nouze (ano jsem básník).. Vem to tak, že radši obětoval 1, než celou svoji armádu v čele s ním.. Jak bylo řečeno. Na Winterfell by v tu chvíli zaútočil jen hlupát a na Castle Black neměli suroviny na cestu zpátky..

9.6.2015 | 21:40:59
Bruncla

#33 Vincent Vega: jo taky mi přijde že to brutálně urychlili když si vezmeš minulé serie tak 1. a 2. kniha mají po serii 3. je roztažena na 2 serie a 4. a 5. jsou vmáčknuté do jedné serie tudíž extrémně zkrácené moc nechápu co je k tomu vedlo. a s tím jonem pod zdí jsem se taky na chvíli musel zamyslet proč by vystupoval na opačné straně zdi a riskoval že je napadnou mrtví než se dostanou k černému hradu a i když jsme se zamyslel tak to prostě nedává smysl ani logicky ani geograficky jelikož zrovna černý hrad je uprostřed zdi a u moře má Noční hlídka jiný fungující hrad

#39 Engeneer #115 Eumenidas
9.6.2015 | 21:52:13
Engeneer

#38 Bruncla: Proč byla třetí kniha roztažena na dvě série a čtvrtá a pátá kniha stlačena víceméně do jedné? To je jednoduché. Třetí kniha byla nabitá událostmi a vrchol Martinovi tvorby. Ve čtvrté a páté knize se prakticky nic nestalo a dalo by se polemizovat, že je úspěch, že se tvůrcům povedlo je natáhnout alespoň na tu jednu sérii:-) Kdysi jsem četl názor, že kdyby se z páté knihy vypustily detailní popisy všech možných jídel, počet stran by klesl alespoň o čtvrtinu:D

9.6.2015 | 22:02:04
Roxon

Ja si však myslím, že Stanisovo konanie je o niečom úplne inom. Je veľmi zásadový, čo sa prejavilo už pri Cibuľovom rytierovi a jeho odmene a treste, keď Stanisa v minulosti zachránil. Teraz to bolo niečo podobné. Nevidel inú cestu, tak obetoval jedinú dcéru, aby zachránil vojsko a vykonal to čo je správne. Vôbec by ma neprekvapilo, keby sám nechcel byť kráľom, ale bojuje preto, že také sú zákony a on je právoplatným následníkom po svojom bratovi. A tiež záchranca pred temnotou, ako mu to Mellisandra dokola opakuje.

9.6.2015 | 22:07:40
Lukas1

Souhlasim to s Jonem a Černým hradem trochu nezvládli ikdyž Stannis se taky vydal po ledu než po zdi, asi by měli problém s koňmi klusajícími po zdi či pak v zatím poslední epizodě s obrem. Ještě mne napadlo jestli hrad u pobřeží nezamýtnul také proto že Černým hradem jednoduše projdou a nemusí šlapat vysoko v ještě větší zimě po zdi. Jinak u Dany nechápu tak málo stráží na hrách a také proč se totálně zapomělo na další město které „ovládá“ tím myslí Yunkai tam snad harpyje nemají nebo snad taky?

9.6.2015 | 22:45:44
Venous4

¨Posledni film kde se jezdi na drakovi byl Eragon a to slo. Ale GOT a ta scena jak Deny odleta s Drogonem je totalne namakana a uzasna a serial ma mnohdy lepsi kvalitu nez 3A ckove superfilmy. Diky z a to ze se muzu koukat

#46 lenacia
9.6.2015 | 22:51:38
Lipicán

#5 mirdin: Není to krátkozrakost. Show sice těžce předpovídala upálení Shireen, bylo jasné, že se to stane, ale Stannisův vnitřní boj a zoufalou situaci vykreslili srovnatelně zoufale debilně a zrychleně. Ok, během tří dílu máme asi tak 3 záběry na to, že sněží a všem je zima. Pak se Stannis dlouze zadívá do kamery a během 10ti minut upaluje vlastní dceru. Co by člověk neudělal pro trochu sluníčka (sakra, mohli aspon ukázat ty umrzlý koně, zoufalý chlapy, který se dopustili kanibalismu apod. – Stannisovo rozhodnutí by dávalo větší smysl)

Stannis není ani v knize žádný dobrotisko. Podílel se na smrti vlastního bratra (a lituje toho – „I swear, I will go to my grave thinking of my brother's peach“) atd., ale právě během zoufalé situaci, mrznuvši kousek od Zimohradu se odehrají tyto dva proslovy:

1) „Half my army is made up of unbelievers. I will have no burnings. Pray harder.“ („Polovina mé armády je zastoupena nevěřícími. Žádné upalování. Modlete se úporněji.“) – jako reakce na jednoho Lord of light fanatika

2) ""It may be that we shall lose this battle," the king said grimly. „In Braavos you may hear that I am dead. It may even be true. You shall find my sellswords nonetheless.“

The knight hesitated. „Your Grace, if you are dead —“

„— you will avenge my death, and seat my daughter on the Iron Throne. Or die in the attempt.“

„Možná že prohrajeme tuto bitvu“, řekl král zasmušile. „V Braavosu možná uslyšíš, že jsem mrtev. Možná to bude dokonce pravda. Najdeš mé žoldáky tak či onak.“

Rytíř zaváhal. „Veličenstvo, pokud zemřete…“

„… pomstíš mou smrt a dosadíš mou dceru na Železný trůn. Či zemřeš během svého snažení.“

To jistě vypadá na to, že se chystá upálit svou dceru… Navíc dceru, která je od něj desítky kilometrů daleko.

#45 mirdin
9.6.2015 | 23:23:21
DramaQueen

pesimismus a cynismus není totéž :)

10.6.2015 | 0:42:15
mirdin

#5 mirdin: #43 Lipicán: To máš pravdu, dalo se zapracovat lépe na vizuálním přiblížení bezvýchodnosti Stanisovy situace, přemýšlející divák si to však dokáže domyslet. Co mě více zarmoutilo byla nedobře vymyšlená a zahraná scéna posledního rozloučení Stanise se svou dcerou.

Nicméně hlavním cílem mého původního příspěvku bylo ukázat, že tento krok nebyl nikterak nepochopitelný, dokonce byl podle mě velmi předvídatelný!

A zároveň jsem chtěl poukázat na to, že oběť vlastního dítěte (jakkoliv zvrácené to je) se v dějinách a literatuře již mnohokrát vyskytla.

10.6.2015 | 2:11:53
lenacia

#42 Venous4: Eragon že šel? Myslíš tu modrou kozu kříženou se slepicí která má opeřená křídla msíto tenké průsvitné blány? Pokaždé, když si někdo ze čtenářů GOT stěžuje, jak to není podle knihy, já zmíním filmévho Eragona a hned za ním Legend of the Seeker. Jediné co tam šlo byl teda efekt létání, kterej ale udělali stylem toho, že se Ed Speelers proháněl na jakési ‚horské dráze‘ která mu foukala vlasy (alespoň sem to četla). Poslední opravdu kvalitní film s draky bylo jednak původní Dračí srdce a jednka Dračí svět (nebo Svět draků? Zkrátka ten smyšlený dokument o dracích). Co se létání týká, tak můžu zmínit z těch hraných leda Nazgůly v Pánu prstenů. Eragon neušel, Eragon propadl.

10.6.2015 | 2:18:20
Rafan

#3 Lortis: No já koukám i kvůli efektům :-). Ale i když jsou tam vidět chyby musím HBO a autorům zatleskat. Přemítám zda by se našla stanice co by seriál takového kalibru ufinancovala lépe aby to vypadalo ještě líp. Za mě tady jede HBO na hranici možností seriálového formátu .

10.6.2015 | 3:08:56
Rafan

#15 terari: Harpie chtěli zabít Dany, ostatní jsou pro ně jen pěšci. Podle mne Dany udělala to nejlepší co mohla a to že zachránila Dragona. Dragon by totiž při její obraně nakonec určitě zemřel. Je ještě příliš mladý a zranitelný. Bude potřebovat aspoň ještě 2 roky než bude moci být použit v bitvě. Draci nejsou havrani, kterých létá všude dost aby o ně mohla Dany lehkomyslně přicházet.

10.6.2015 | 3:25:00
Zargon

Každej kdo si stěžuje, že ta scéna byla umělá by se měl nad sebou zamyslet. Je to seriál proboha. To z toho čekáte scénu s rozpočtem 100 mega ? A ruku na srdce kdo z vás kdo si stěžujete vůbec finančně podporuje HBO. více než 50% lidí si to určitě stáhne protože HBO nemá zaplacený ;)

#51 Revoemag #55 Rafan
10.6.2015 | 8:17:37
Baruska3026

Mě by hlavně zajímalo, jestli konečně pustí i ty ostatní dva draky. Bude je rozhodně potřebovat. A teď když utekla z města tak nevím, jak se tam zpátky za nima dostane. :(

#69 Movego
10.6.2015 | 10:55:45
Revoemag

#49 Zargon: Já HBO mám a stejně si to stahuju :-D

10.6.2015 | 11:29:00
Lauretha1

#15 terari: mě se líbilo, že Dany odletěla s Dragonem sama, vůbec bych jí to nevyčítala, Harpyjí tam už moc nezbylo, takže ostatní nebyli už v takovém ohrožení… navíc si nedovedu představit, jak by na Dragona vyskákali všichni, celá skupinka – to by vypadalo dost blbě, ani by se tam nevšli, otázkou taky je, jestli by si to nechal Dragon líbit, přeci jen je to zvíře a zvyklý je pouze na Dany, „poslouchá“ jen jí, nechává k sobě jít jen jí…

10.6.2015 | 11:49:04
Summix

Nadhodím tady něco zajímavého, než řešení efektů apod.. Co třeba jak se Jorah dotkl Danny i když má greyscale? Něco jsem o tom hledal, tak jestli o tom někdo něco ví :)

#54 Rafan
10.6.2015 | 12:21:33
Rafan

#53 Summix: To už tady bylo řešeno, stačí číst debatu.

10.6.2015 | 12:27:45
Rafan

#49 Zargon: No já HBO nemám ale kupuji si sérii na plackách a tak se s HBO finančně vyrovnávám a mám svědomí čisté.

10.6.2015 | 12:32:06
Summix

Tak jsem to asi přehlédl a zatím to nemůžu najít :-D jdu hledat.. .:-) Nebo mi to můžes urychlit :-D

#59 Rafan
10.6.2015 | 12:33:22
Revoemag

Jenom ještě k tomu, že Stanis zabil jediného dědice. Si udělá bastardů kolik bude chtít a potom jim jako král přizná původ. Stejně jako Ramsey se stal Boltonem, díky přiznání původu od krále.

#58 Nordík
10.6.2015 | 12:44:39
Nordík

#57 Revoemag: Akorát, že Stannis je moc zásadový a bastardy si prostě nepořídí :P

#61 Revoemag #62 Rafan
10.6.2015 | 12:50:24
Rafan

#56 Summix: Už jsem to našel. Je to v diskusi pod TRAILER K EPIZODĚ MOTHER’S MERCY. začíná cca v 1/3 příspěvků, první zmínku pro diskusi napsal Bitlord :-).

#60 Summix
10.6.2015 | 12:51:10
Summix

#59 Rafan: Aha, děkuji. Už vím proč jsem to nenašel když jsem hledal jen v této diskuzi :-D

10.6.2015 | 12:53:31
Revoemag

#58 Nordík: No uvidí se :-D Možná Melisandra upálí jeho starou a on se ožení znovu :-D

10.6.2015 | 12:54:18
Rafan

#58 Nordík: Ale jako vladař může postupovat dle světského a i církevního práva a rozvést se pro neplodnost manželky aby se mohl oženit s jinou která mu porodí dědice či aspoň dědičku. V historii bylo těchto momentů hodně a někdy přiznávám i byl tento institut zneužíván.

#63 Ann Taylor #64 Nordík
10.6.2015 | 12:56:49
Ann Taylor

#62 Rafan: V historii. Ne v Západozemí. Tam se můžou rozvést, pokud Nejvyšší septon po prohlídce septami prohlásí, že manželství nebylo naplněno. Pokud se pak vdávala ne jako panna, tak se to asi dá prohlásit když nemá žádné jeho dítě. Ale protože se Selyse měl jedno živé a několik potracených, rozvod už v úvahu nepřipadá.

#66 Rafan #71 sFík
webmaster
10.6.2015 | 13:20:36
Nordík

#62 Rafan: No dobře, ale tady se řešili bastardi :D Rozvod, smrt nebo možná i nové početí je stále ve hře, ale bastardi jsou mimo jistě :)

10.6.2015 | 13:21:18
Revoemag

No stejně to dopadne tak, že Jon si vezme Daenerys a budou vládnout úplně všude. :-D Tak je to jedno :D

#68 vyvrtka #98 teojan89
10.6.2015 | 13:26:11
Rafan

#63 Ann Taylor: Tak to si nejsem jist. Pokud mne paměť neklame tak Stannis nevyznává víru 7 a tak ho nějaký Septon nemůže zastavit. To je jako by jste chtěli aby žid dodržoval zákony katolíků. A nemusí to být jen žid a půjdeme blíže, co třeba evangelík nebo pravoslavný.

#70 Ann Taylor
10.6.2015 | 13:39:01
Fulcher

Mně přišly ty efekty úžasný, drak se mi líbil, velmi dobře zpracované. Jen mi přišlo podivné, když na někoho plivne oheň a pak tam lidé jakoby zapáleně „tancují“. Ale efekty super.

10.6.2015 | 13:48:00
vyvrtka

#65 Revoemag: asi si ju nevezme ved zacina byt povestna cierna vdova alebo nosi manzelom smolu tazkze ju za chvilu nik nebude chciet jedine tak Jorah ale tomu je to jedno

#76 Revoemag
10.6.2015 | 13:49:27
Movego

#50 Baruska3026: taky doufám že je pustí bylo by to fajn mít tři ;) co se týče efektů tak jsem totálně nadšený ;) lepšího draka jsem snad viděl jen v Hobbitovi a jak už tu bylo řečeno v Eragonovi byl ten drak hrozej ;) Drogon je pecka a Dany se zachovala dobře chtěla ho zachránit a odletět na něm, byla ta nejlepší možnost. Snad Drogon ještě hodně vyroste ;) Balerion byl hodně velký a docela mi Drogona připomíná tak snad bude tak silný jako on.

10.6.2015 | 14:13:15
Ann Taylor

#66 Rafan: Jenže jestli chce být král Západozemí a Západozemí má oficiální víru v Sedm, má smůlu. Zvlášť teď, když se tam hodně rozmáhají náboženští fanatici (v knížce je jich pak ještě o dost víc a jsou po celém jihu). Dokud se mu nepovede konvertovat říši a ustavit nové oficiální náboženství, nikdo by mu ten rozvod neuznal. A pokud by se mu to nepovedlo před jeho smrtí, pro zbytek říše by jeho děti od nové manželky byli bastardi, čili další válka. Mimoto jestli uctívači R'hllora vůbec umožňují rozvod, to se ani neví. Třeba ne?

#72 Raqos #75 Rafan
webmaster
10.6.2015 | 14:24:19
sFík

#63 Ann Taylor: Tak septon nesepton. Stannis, pokud by se chtěl rozvést, těžko bude postupovat podle sedmi. Protože Nejvyšší septon by ho správně ani neměl korunovat králem jako kacíře. 1.si myslím že se Stannis králem nestane, takže se tohle vůbec řešit nemusí. 2.otázkou je, jak Shireen může vystupovat jako dědička (nikoliv jako žena), ale poměrně vážně nemocná a znetvořená.

Každopádně tohle asi nebyl smysl upálení, spíš posadit na váhy na jednu stranu smrt v podstatě všech, Stannise a celé jeho rodiny vs. smrt jeho dcery, s nejistým výsledkem a nálepka kin-slayer jako bonus. Lehko se čtenářům čte příběh o Azorovi, který zabil svojí ženu, protože už víme že díky tomu zastavil jiné. „Tehdy“ to muselo být kontroverzní taky, protože AA při kování meče 2×selhal, nikde nebylo pravděpodobně psáno, že třetí pokus se povede. A o tom to asi celé s tou obětí je. To jestli přežije rod Baratheonů není podstatný. Podstatný je, jestli přežije lidstvo jako takové (nebo tak nám aspoň hrozba Jiných je představena). Krom toho Daenerys taky bojuje, aby získala trůn, ačkoliv je dost možné, že po svém potratu zůstala neplodná.

#79 Ann Taylor #83 Lipicán
10.6.2015 | 14:38:53
Raqos

#70 Ann Taylor: Jenomze Stannis chce prevratit Westeros na svoji viru. Pokud se nepletu, tak Jonovi v knizce slibil Winterfell jen pokud tam pokaci casostrom.

10.6.2015 | 14:41:00
Pajule

Nevíte náhodou za co se Maryn Trant dostal na Aryin seznam??už jsem to zapomněla (a ne, že by si to nezasloužil).

#74 Nordík #82 POLW
10.6.2015 | 15:05:47
Nordík

#73 Pajule: Nezabil náhodou jejího „tanečního“ mistra?

#76 Revoemag #77 Pajule #84 POLW
10.6.2015 | 15:06:46
Rafan

#70 Ann Taylor: Stannis je voják a kvůli své dosavadní víře zabil svého bratra, upálil svou dceru. Není to ten slaboch co sedí na trůně dosud. Ten prosadí svou víru silou své armády a tedy třeba utopí odpor v krví. Jak se říká smete každého za pomoci své kněžky kdo se postaví mezi něj a trůn.

#79 Ann Taylor
10.6.2015 | 15:07:46
Revoemag

#68 vyvrtka: Tak kdo jinej, než Azor Ahai by ji měl osedlat :-D
#74 Nordík: Přesně tak

10.6.2015 | 15:11:04
Pajule

#74 Nordík: Děkuji… události z první série si už tolik nepamatuji

10.6.2015 | 15:16:57
alexsmith

Příjde mi, že v seriálu se ty nová manželství zas tak neřeší a neodůvodňují. Kdyby se Stannis znovu oženil a se Selise se co já vím třeba rozvedl, bylo by to tam beztak řečeno prostě jen jako fakt. Něco jako když jednou vdanou Sansu bez problému (bez svolení nějakých septonů) znovu vdali za Ramseye. Soudím podle seriálu, jak je to v knihách netuším.

#80 Ann Taylor
10.6.2015 | 15:20:01
Ann Taylor

#75 Rafan: Možná. Zatím se Melisandře povedlo zfanatizovat královniny muže a pár mladých jako byl Davosův syn. Jak jsou na tom ostatní poddaní a vojáci, to se v seriálu neukázalo, ale v knížce mu na slavného Pána světla začali zase brzy kašlat a vrátili se k sedmi i lidi na Dračím kameni. Natož oddanější věřící kolem center andalské víry. Roznášet náboženství násilím je docela ožehavý a tohle se navíc nikomu moc zamlouvat nebude. A ani bych si nebyla jistá, že mu Melisandra zůstane. Spousta lidí si myslí, že po tomhle divadle ji v případě absolutní výhry nakonec zabije, a to nevidím jako nereálné.

#71 sFík: Nad tím jsem taky přemýšlela, s tím jak vypadá, by ji lidi moc rádi neměli. Ale aspoň by tam někdo byl, takhle zbyl jako poslední člen po rebelii vládnoucího rodu. Ale to samý jsem si říkala i u Renlyho – hrnul se na trůn, ale podle všeho nebyl schopnej vyspat se se ženskou, takže by dědice taky neměl. Možná by se jednou v průběhu doby překonal, ale možná taky ne. A to se každej, kdo vlastní prd půdy, snaží ze všech sil mít dědiců dostatek. Leda mě pak napadá, že až (podle všech vyjádření nemá smysl psát pokud) se to stane i v knížce, a pokud by Stannis zvítězil, tak by ještě legitimizoval Edrika, v seriálu Gendryho, ale nevím nevím. A co se týče Dany – tý nejde o lidstvo, ta chce železný trůn proto, že si myslí, že patří její rodině a protože byla krmená pohádkami, jak ji celé Západozemí úpící pod vládou Baratheonů vyhlíží. Ale pokud není schopná mít dědice, tak to si teda taky moc nepomůže. Prostě vyšší ideály jsou hezký, ale je to primárně hra o železný trůn (o chodcích ani žádné obrovské magii většina Západozemí netuší a nezajímá je to) a všichni, kdo se na něj chtějí dostat, tam taky chtějí udržet sebe a svou dynastii. Pokud ji ale skončí, přijde mi to jako průšvih.

webmaster
10.6.2015 | 15:27:53
Ann Taylor

#78 alexsmith: Jo, v seriálu by to asi prošlo, pravda, tam detaily neřeší, nevysvětlí, ani na ně nehledí. Jako u Sansy.

webmaster
10.6.2015 | 15:29:22
Michey

Stannis pro vyšší dobro zavraždil bratra a dceru, takže nemám nejmenší pochybnost že klidně odstraní i svoji ženu když bude třeba aby se stal vdovcem :) Zvlášť pokud mu to poradí Melisandra.

#85 Rafan
10.6.2015 | 15:30:43
POLW

#73 Pajule: Měl zabít Syria Forela, jejího učitele „tance“ meče z Bravosu. I když jeho smrt není v seriálu (a myslím i knize) přímo vidět: Mimoto rád mlátil Sanzu (na Jofreyho příkaz), to ale Arya nemohla vědět

10.6.2015 | 15:38:27
Lipicán

#71 sFík: Co si domýšlíme z knih + pokud vezmeme úvahu, že upálí vlastní dceru vypadá to, že Stannis je až tragikomická postava. Podstoupí obrovskou obět v domnění, že je vyvolený hrdina, přičemž ovšem Azor Ahai není.

Ta paralela s Agamemnonem je asi patřičnější. Ten obětoval dceru jen proto, aby se uklidnilo moře, nikoliv proto, aby zvítězil (jestli si to správně vybavuji). Stannis upálil dceru, aby nastala obleva, ale jako vítěze ho také nevidím.

Bylo by epické, kdyby byl první, kdo se postaví White walkerům, sám v první linii si to rozdá (bez dvojsmyslů) s Night('s) kingem – předpokládejme, že bude mít valyrisjkou ocel – a zkape.

#86 sFík
10.6.2015 | 15:45:36
POLW

#74 Nordík: Sorry za stejnou odpověd, měl jsem to rozepsaný a chvíli odběhl…:-)

10.6.2015 | 15:46:24
Rafan

#81 Michey: No vzpomeňme co řekl Davosovi je to kouzlo, draci jsou kouzlo a díky kouzlu se stali Targaryeni vládci. Bez kouzel to nepůjde. Proč by měnil víru která ho vynese na vrchol za víru která mu cestu k vrcholu nepomohla a možná spíše bránila k cestě na vrchol.

10.6.2015 | 15:49:45
sFík

#83 Lipicán: Přesně takový Stannisovův konec očekávám. Jako lidský král nebude mít konkurenci, zlikviduje Boltony (a pravděpodobně by měl dost sil na Jižany, kteří se perou mezi sebou).. Povede lidstvo do války s Jinými a tam umře, a naštvaný lid přinese Pánu Světla další oběť – Melisandru. To by byl podle mě ideální konec Stannise a Mel :)

#87 Winter #88 alexsmith
10.6.2015 | 16:16:50
Winter

#86 sFík: Já myslím,že by bylo dobré kdyby Stannis bojoval proti NK,ale v průběhu boje by se mu jeho meč (světlonoš) roztříštil a následně by Stannis klesal na kolena s udiveným výrazem.Valiríjská ocel to nejspíš není a v knize se říkal Aemon že to není opravdoví světlonoš .

10.6.2015 | 16:35:12
alexsmith

#86 sFík: Stannis podle mě skončí podobně jako v té báji, kterou je jeho příběh nejspíš inspirovaný. Teď sice nastane obleva a on vytáhne na Boltony, ale vítězství si moc neužije protože, protože mu někdo vrazí kudlu do zad. Buď jeho žena nebo cibulový rytíř nebo tak někdo.

A co se týče Melisandry, někdo to tu už psal, ale čím dál víc začínám přemýšlet nad tím, za koho ona vlastně hraje. Zatím mi příjde, že se systematicky snaží vymýtit Baratheony, a to jak ty, kteří chtějí na trůn, tak ty, co je trůn nezajímá.

Navíc, pokud teď Stannis vyhraje nad Boltony, vzápětí ho napadne Malíček se svou čerstvou armádou. Aneb jak to říkal Cersei – počkáme, kdo vyhraje, tak jako tak to bude tvrdá bitva, a až si vítěz bude lízat rány, napadnu ho a získám sever.

#89 Winter
10.6.2015 | 16:47:53
Winter

#88 alexsmith: Beališ spíš jen chtěl Cersei něčím zaměstnat během přípravy na její uvěznění,ale u něj člověk nikdy neví. :)

#96 Red Bull
10.6.2015 | 17:06:44
sFík

Tak teorie že Melisandra kope za Jiný mi přijde totálně přitažená za vlasy. Jasně zvraty ano, ale tohle už je extrém. Melisandra je fanatik a jsem i přesvědčen že je naprosto oddána a věří tomu co dělá a bezproblémů si obhájí svoje činy před svým svědomím. Každopádně to že je fanatik ji bude stát život.

#101 Michey
10.6.2015 | 18:05:02
StrejdaCZ

A co si myslíte, že bude s Davosem? Mám takovou teorii… Podle mě na Černý Hrad nedojede. Mohl by se setkat se Sansou nebo Smraďochem a ten by dost pravděpodobně mohl odehrát roli Wexe z Tance(Theonova bývalého panoše, který přežil Zimohrad). Jelikož Manderly v seriálu není a nejspíš už ani nebude by to byla určitě dobrá varianta.

Smraďoch by mohl odjet s Davosem na Skagos a tam by hledali Rickona.

10.6.2015 | 18:25:18
StrejdaCZ

A nebo by tam dojel a potkal by je až na cestě zpátky, to už je jedno :D Ale doufám, že něco podobnýho v seriálu bude :)

10.6.2015 | 18:26:44
domca27

mám takú teoretickú otázku (neviem už pod ktorým článkom sa diskutovala Cersei a jej deti ) ale vela z vás predpokladá, že Tommen bude zabitý, a že po ňom nasadne na trón Myrcella, ale že aj tú zabijú. Tak sa pýtam, že kto by podľa vás po ich smrti nasadol na trón? (nečítala som knihy, ale minule som nad tým tak rozmýšlala)

#95 Engeneer
10.6.2015 | 18:47:08
Stardos

Mně napadlo jestli Stannis neskončí tak jako Jon v knize :)

Pobodala by ho jeho žena a Mellisandra by ho potom mohla oživit . Jonovi by mohl chtít udělat něco Olly ale toho zastaví Davos

10.6.2015 | 19:30:00
Engeneer

#93 domca27: Pokud děcka umřou, už bude právoplatným králem Stannis (i když on už je právoplatným králem i teď). Pokud by zemřel i Stannis, jeho nejbližším žijícím příbuzným je podle všeho překvapivě Daenerys, takže tak. To bylo podle práva, samozřejmě někdo může získat trůn a prohlásit se králem:-)

10.6.2015 | 19:33:19
Red Bull

#89 Winter: Baelishovou největší osobní výhrou (po Harrenově a titulu regenta) bylo získání Sansy, které mu otevřelo cestu k Severu a k větší právoplatnosti (chápej jako uznání vazalů) Orlího hnízda. To že se ji vzdal muselo mít nějaký účel a naději, že ji zase získá. Jinak u Stannise očekávám díky všem těmto pouze seriálovým činům smrt, jelikož jinak se k Johnovi Melisandra nedostane…

#101 Michey
10.6.2015 | 19:42:45
Bastinor

Nevěřím, že všechny Cerseiny děti zemřou, ale určitě se něco v Králově přístavišti ztrhne.

10.6.2015 | 19:44:47
teojan89

#65 Revoemag: No, hlavně Jon s Daenerys by měli úplně stejný problém…

10.6.2015 | 20:02:47
garvon

Ja nechapu proc si lidi mysli, ze Stannise zabije jeho zena. Ona tu dceru chtela taky uplait a navic je jeste vetsi fanatik na Stannis a krome toho tu dcera ani nemela moc rada. To ze vrestela, kdyz se jeji dcera pekla na rozni na tom nic nemeni.

#102 AnetNess
10.6.2015 | 20:35:10
Hrabě Teleke z Toloko

Ten seriál dělá hlavně příběh, dialogy atd. a efekty to jen umocňujou.#6 tomsn40:

10.6.2015 | 21:02:38
Michey

#90 sFík: #96 Red Bull: Jestli Melisandra kope za někoho jiného než Stannise, tak leda za Malíčka. Sansa se vdá za Boltona, Stannis obsadí Zimohrad, osvobodí Sansu, Melisandra vyřídí Stannise a Sansa je královna Severu a volná pro další sňatek… Proč by se jí jinak vzdal, s tím že padne do rukou Stannisovi? Leda že má u Stannise svého špeha…

#105 Red Bull
10.6.2015 | 21:13:43
AnetNess

#99 garvon: jako taky si nemyslím že by ho měla zabíjet, a tím fanatikem si myslím že se stala protože to dělala kvůli Stannisovi ale zase nesouhlasím jednou je to matka a pořád si myslím že ji i přes to měla ráda, a teď si třeba uvědomila jak špatnou matkou byla, a ještě něco provede. ( knížky jsem nečetla ale do budoucna bych chtěla)

10.6.2015 | 21:55:38
Lord Kerlin

Chtěl bych se zeptat, jestli má cenu teď začít číst všechny knížky, když de facto znám celý děj. Jo, asi bych v nich našel něco zajímavého, ale nebylo by to už takové bez jiskry? Myšlenka, že bych teď četl o Catelyn a spol. se mi nelíbí :D Už by to zkrátka nemělo takovou šťávu, nebo se mýlím? Nevíte o nějakých podobných kvalitních knihách třeba i od jiného autora? Děkuji :)

#106 Arutha #107 Matthias #111 samerak #112 mirako #120 Eumenidas
10.6.2015 | 22:10:30
AnetNess

a až se Davos dozví co se stalo s shireen, to si teprve myslím že se něco semele.

10.6.2015 | 22:11:55
Red Bull

#101 Michey: Četl jsi Melisandřinu kapitolu v Tanci? Tam je jasně napsané, že v moc AA věří a v tu dobu si skutečně myslela, že je jím Stannis… Pochybovat o tom začala až po tom co přišel růžový dopis… Nebo to alespoň hrála, protože na Johnově smrti taky měla prospěch (obživení). Docela by se mi líbila scéna, kdy se po Johnově zabití stane White Walker za Zdí… docela se mi líbí teorie, že Benjen Stark Chodce, Jiné neporazil, nýbrž stvořil, aby všichni z jeho rodu po smrti mohli oźivnout…

#108 zdeek #109 zdeek #113 V Ales
10.6.2015 | 23:55:23
Arutha

#103 Lord Kerlin: Já myslím, že to rozhodně má cenu přečíst si to.

11.6.2015 | 2:04:04
11.6.2015 | 8:50:47
zdeek

#105 Red Bull: co to prosimtě plácáš?

11.6.2015 | 9:40:46
zdeek

#105 Red Bull: ježda sorry, já jsem si nevšiml slova „by“ a tak jsem četl: „docela se mi líbila scéna…“ jsem si říkal, kde bys viděl takovou scénu :D

#110 Red Bull
11.6.2015 | 9:42:41
11.6.2015 | 14:44:53
samerak

#103 Lord Kerlin: Asi má, ikdyž já začal číst potom co jsem viděl první sérii, a musím říct že první knížka mě nudila.

12.6.2015 | 9:48:55
mirako

#103 Lord Kerlin: No já si myslím, že to určitě cenu má… jinak další knížky co bych doporučil, tak samozřejmě Pána prstenů, Hobita, Silmarillion a Húrinovy děti od Tolkiena.. potom sérii Malazská kniha padlých od Eriksona.. sérii World of Warcraft (doporučuji začít Zrodem Hordy od Christie Golden)… sérii Zaklínače od Sapkowskiho… Odkaz Dračích jezdců (tj. Eragon, Eldest,…) od Paoliniho… a celkem ujde i série Hraničářův učeň od Flanagana, ale to je spíš víc pro děti… ;)

12.6.2015 | 13:07:00
V Ales

#105 Red Bull:: ,,docela se mi líbí teorie, že Benjen Stark Chodce, Jiné neporazil, nýbrž stvořil, aby všichni z jeho rodu po smrti mohli oźivnou". Jestli myslíš Benjena ze seriálu tak chodci byli min. 8000 let před jeho narozením. A navíc chodci nejsou Starkove

#125 Red Bull
12.6.2015 | 15:13:35
Eumenidas

#11 dfx: Ona by stejně zemřela, měla šedý lupus a ten je smrtelný. Tím neříkám, že to bylo kruté, upálení musí být hrozná smrt. Spíš mě napadlo, proč se neobětovala její matka, byla přece taky královna. Nebo to musela být krev Baratheonů? Trochu mi to připomínalo Sophiinu volbu, Sophie se taky musela rozhodovat, které její dítě půjde na smrt a které přežije.

#116 garvon #117 Packa
13.6.2015 | 13:14:31
Eumenidas

#38 Bruncla: Nojo, ale první knihy proti těm posledním jsou skoro poloviční… :-)

#119 Arutha
13.6.2015 | 13:20:26
garvon

#114 Eumenidas: Hm. Ona mela vyleceny sedy lupus, takze by na nej neumrela. A jeji matka nema kralovskou krev, protoze to je jenom manzelka.

#121 Eumenidas
13.6.2015 | 13:28:00
Packa

#114 Eumenidas: Jak píše garvon (116). Šedý lupus vyléčený. Její matka nemá královskou krev, bere se pokrevní linie.

#118 evillas
13.6.2015 | 17:50:03
evillas

#117 Packa: V knížce ale Fialka tvrdí, pokud si to dobře pamatuju, že ten lupus možná zastavili, ale že je to jen dočasný a stejně se znovu rozvine. Takže je možný, že v knížce ji nikdo neupálí.

#124 Ann Taylor
13.6.2015 | 22:01:24
Arutha

#115 Eumenidas: Ne, to opravdu nejsou

#122 Eumenidas
14.6.2015 | 0:24:19
Eumenidas

#103 Lord Kerlin: Určitě má smysl číst knihy, protože v knihách je toho pořád víc než v seriálu, navíc některé postavy jsou v jiných souvislostech (filmový seriál některé vztahy upravil k obrazu svému).

14.6.2015 | 0:46:12
Eumenidas

#116 garvon: Takhle je to … díky!

14.6.2015 | 0:47:31
Eumenidas

#119 Arutha: Tak tříčtvrteční :-)

14.6.2015 | 0:50:47
vintason

#5 mirdin: souhlasím a dodávám, že Stannis nemohl prostě jednat jinak, jinak by totiž umrzla celá armáda a i s jeho dcerou, takže oběť dcery je sice krutá a pro krátkozraké diskutéry nepochopitelná, ale ve finále je to celkem dost pochopitelné

14.6.2015 | 1:36:32
Ann Taylor

#118 evillas: Myslím, že tam to tvrdí Val, ale… je otázka, kolik znalostí o tom mají pověrčiví divocí (v případě Fialky ještě divocí, co znali jenom jednu chatrč celej život), kteří slabé a nemocné kousky odvrhávají rovnou, a kterým patrně ani nepřišla na mysl možnost tak zlou chorobu u nemluvněte léčit, a kolik mistři a léčitelé z celého Západozemí (nebo i Essosu, jestli si Stannis nějaké pozval), a v tom vidím fakt víc body pro ty učence. Plus – Shireen nenakazila nikoho, i když jí hladili po tvářích, takže u ní to už fakt logicky muselo být bezpečný.

webmaster
14.6.2015 | 7:58:21
Red Bull

#113 V Ales: WTF? A jo… sorry Brandona Stavitele… a Velká tma byla cca před 5.000.000 lety, to co údajně bylo na Severu za ní mohlo být i po ní.

15.6.2015 | 4:23:39
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama