Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka na promítání Game of Thrones v kinech

Upoutávka na promítání Game of Thrones v kinech

Ke slibovanému speciálnímu promítání posledních dvou dílů čtvrté série Game of Thrones v amerických kinech byla vydána krátká upoutávka, která nás má na promítání nalákat. Na konci této upoutávky však uvidíme první kratičkou scénu z páté série.

19 0
21.1.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /64

Pouty

To je doslova týrání :D Ale pěkně Tyriona vyvalili z bedny :D

21.1.2015 | 12:27:57
Graper

Halfman! :D

21.1.2015 | 15:13:00
AroganceSama

Proto mám rád seriály z produkce BBC, kde se alespoň zpracovává pořádná literatura a ne tenhle brak. Přečíst to trvá měsíce a je to stále jen brak, o seriálu nemluvě.

#4 Prue #25 Conanek #49 Lukass.M
21.1.2015 | 15:17:06
Prue

#3 AroganceSama: Nesouhlasím s tebou, že knihy George R.R. Martina nepatří k pořádné literatuře . Knihy jsou sice hodně obsáhlé, ale brak to teda rozhodně není. A co se týče seriálu tak to, že patří k nejlepším seriálům asi mluví za vše… ale samozřejmě každý má právo na svůj názor :)

#5 AroganceSama
21.1.2015 | 15:50:29
AroganceSama

#4 Prue: Hele, rozmlouvat ti to nebudu. Já se na seriál dívám, ale není dobrej. Samozřejmě každej divák čeká něco jiného. Pokud rubeš v dolech a nechceš večer myslet a jen si odpočinout, můžu ti tohle doporučit. Doporučuju ti ale přesto si projet literaturu, která se věnuje kolapsům společností, pak ti dojde, že Martin je tak mimo, že to ani víc nejde. Hraje si na realitu, surovost reálného života, ale nic z toho neexistuje. Ne v reálném světě. Kdyby si na nic nehrál a od začátku řekl, jak se to má, nezlobil bych se. P.S. Jeho dílo se stalo známým až po dlouhé době. Čím to je? Seriálem. Takže, kámo, jeho dílo nic pořádného není, když neupoutalo. Samozřejmě to můžeš říct i o ostatních dílech z minulosti, ale tahle práce spíš reflektuje ducha doby, než nějakou kvalitu.

#6 Packa #21 xDzambar #22 xDzambar #64 karel304
21.1.2015 | 16:04:41
Packa

#5 AroganceSama: Nechci a nebudu se přidávat do debaty „obraz reálného světa/brak“, ale označit GoT za seriál, u kterého se nemusí myslet a je odpočinkový, je podle mě naprosto zcestné.

#7 AroganceSama
21.1.2015 | 16:13:06
AroganceSama

#6 Packa: Aha, tak to pak nechápu, proč je ten seriál tak oblíbenej, statisticky totiž moc inteligentních lidí není.

#9 Offak
21.1.2015 | 16:14:58
Czistoslava

Packo raději si tedy najdi seriál podle svého gusta, je zjevné, že pro tebe fantasy žánr není. Netřeba ale ostatní urážet, každý má rád něco jiného, a těžko soudit inteligenci podle oblíbenosti právě tohoto seriálu. Jinak knihy u nás vyšly už v roce 2000 a dočkaly se několika nových vydání. Podle hodnocení čtenářů je ve fantasy světě celá sága vysoce ceněná. Upřímně ale musím napsat, že čím pozdější díl, tím větší okecávačka :-)

#10 AroganceSama #12 Packa
21.1.2015 | 16:28:05
Offak

#7 AroganceSama: Vaše přezdívka asi vážně odpovídá i vaší povaze, že ano? Pokud se vám seriál nelíbí, tak se na něj nedívejte a neobtěžujte tady ostatní lidi, kteří podle vás inteligentní nejsou, Ovšem když se na seriál díváte, tak asi patříte k nám, těm, co inteligentní nejsou, tudíž nechápu smysl vašeho stěžování si tady.

#11 AroganceSama
21.1.2015 | 16:32:24
AroganceSama

#8 Czistoslava: Konečně delší reakce, z které se i něco dozvím. Ok, tak teď vidím, že se v ČR fandové vyznají. Každopádně doufám, že moje názory třeba přinutí lidi k zamyšlení nad seriálem a dílem Martina. Díky za názory, lidi. :-)

21.1.2015 | 16:33:44
AroganceSama

#9 Offak: Statisticky jsme na tom inteligenčně úplně stejně. Vzhledem k tomu, že jsi ale nepochopil, co se snažím říct…

21.1.2015 | 16:35:11
Packa

#8 Czistoslava: Já inteligenci podle sledovanosti nesoudím, nic takového jsem neřekla, nikoho jsem neurážela. Jenom jsem řekla, že GoT podle mě není až tak oddechový seriál. Nechápu, na co reaguješ.

#13 AroganceSama #14 Czistoslava
21.1.2015 | 16:35:43
AroganceSama

#12 Packa: To mi je jasný, neboj. :-) Jen sem si rejpnul. Jinak mám takové pravidlo – žena má vždy pravdu. To znamená, že od teď diskusi o sledovanosti končím. Ale stejně mi nemůžete upřít, že jsem v uživatelích vzbudil emoce (sice negativní) a diskusi.

21.1.2015 | 16:39:05
Czistoslava

#12 Packa: Pardon, překoukla jsem se a neměla jmenovat tebe, ale AroganciSamu. Omlouvám se, bohužel upravit komentář zřejmě nelze.

#15 AroganceSama #16 Packa
21.1.2015 | 16:39:18
AroganceSama

#14 Czistoslava: Myslím, že to všichni pochopili. :-)

#18 armunder
21.1.2015 | 16:40:34
Packa

#14 Czistoslava: Mě to napadlo, ale byla jsem trochu zmatená. :D

21.1.2015 | 16:44:17
armunder

Pokud já vím tak Cersei napsala odměnu za jeho hlavu!.

21.1.2015 | 16:46:30
armunder

#15 AroganceSama: ty můžešbýt další koho George zabije! Čteš vůbec po sobě ty sračky co píšeš ?

#19 AroganceSama
21.1.2015 | 16:56:53
AroganceSama

#18 armunder: No rozhodně čtu víc jak ty.

#20 Pouty #23 Dark Angel #24 armunder
21.1.2015 | 16:57:47
Pouty

#19 AroganceSama: Na něho nereaguj. To je místní troll :D :D

21.1.2015 | 17:23:25
xDzambar

#5 AroganceSama: A ty už jsi někdy četl beltrii nebo viděl film, který by naprosto bezchybně vystihoval realitu? Nezlob se na mě, ale kritizovat středověkou fantasy ságu kvůli tomu, že si vymýšlí události, které se ve skutečném světě nedějí, je asi jako očekávat od vzducholodi, že tě doveze na Mars…

21.1.2015 | 18:16:40
xDzambar

#5 AroganceSama: Jinak souhlasim s tim, že kniha by bez seriálu takhle populární nebyla, ale neni to náhodou dáno tim, že číst je trochu náročnější než čučet na televizi? Jinak nejsem žádnej literární odborník a věřim, že existujou daleko lepší díla, ale taky vim, že hodnotit jakýkoliv dílo je čistě subjektivní věc. A jestli si nějaká skupinka rádoby intelektuálů vybrala Shakespeara za vzor literární dokonalosti, tak se ptám jestli vůbec do tohoto hodnocení zahrnuli fakt, že Shakespear psal v době, kdyby mu konkurovalo několik málo divadelních her a Martin píše v době, kdy mu konkuruje tisíce a tisíce mediálních výtvorů, šířících se exponencionální rychlostí internetem.

#27 nerrti #52 Rose Dareová
21.1.2015 | 18:25:49
Dark Angel

#19 AroganceSama: Ty si ale kretén… :D ak si myslíš že nás tu svojimi rečami rozčúliš si na omyle :D mne si len na smiech. Asi máš nejaké komplexy sám zo seba a robí ti dobre na seba upútavať pozornosť no je to trápne. Robí ti problém rozmýšľať pri pozeraní takého seriálu ako je GOT. Lebo pri tomto seriály potrebuješ mať niečo v hlave aby si si pospájal súvislosti. A to ty asi nedokážeš a to ťa serie no tak smola :D Vieš ako zapni si niečo pri čom nemusíš rozmýšľať. Game of Thrones je najsledovanejší seriál súčasností a o jeho kvalitách s tebou nebudem diskutovať :D

21.1.2015 | 19:54:04
armunder

#19 AroganceSama: koukni se na Da vinciho démoni schválně co na to řekneš to máš úplně reálný ;) :P

21.1.2015 | 21:32:47
Conanek

#3 AroganceSama: To trollovani ti moc nejde, ale nejaka obet se najde vzdy.

21.1.2015 | 21:56:22
nerrti

K diskusi: Game of thrones opravdu neobsahuje žádný přesah, jde jen o fantasy žánrovku, obsáhlou a propracovanou, ale přesto dějově absolutně vůbec výjimečnou. Všechny figury, které Martin použil a i postupy co se týče obratů v ději, se už dávno objevily ve spoustě dalších podobně tématických knih. Hra o trůny je prostě tím, na co koukáme, obsahuje rytíře, královny, malé zbojnice, mary sue ikonické postavy s draky a jakési zombie ze severu, ale proč se tam lidi chovají jak se tam chovají, je v tom nějaké poselství? Těžko říct, ale spíš bych řekl že absolutně žádné, poněvadž postavy jsou dost ploché a možná krom Aryi, Sansy a Jamieho se tam žádná z nich neposunula a ty, které se někam vývojově posunuly, se posunuly především kvůli klasickým jednoduchým zvratům jako je smrt v rodině – touha po pomstě, na které nemusíš být žádný génius abys to vymyslel. Schopnost psát obsáhle nerovná se schopnosti psát geniálně. Proč se na to tedy dívám? Přesně jak řekl AroganceSama, odpočívám u toho, protože přemýšlet se u toho fakt nedá. :D Je to temné, je to drastické, krvavé, lidi se tam zabíjejí hlava nehlava, možná je v tom jakási autenticita, ale obsahový přesah (narozdíl od pána prstenů), nebo už jen ta pitomá vývojová psychologie prostě ani náhodou. Baví mě to, protože je to nenáročné, nesmírně výpravné a přestože tam v jednom kuse zabíjí kladné postavy, pořád je tam Tyrion.

#30 AroganceSama
22.1.2015 | 0:42:02
nerrti

#22 xDzambar: Jinak Shakespeare byl geniální právě už jen proto, že se tolik snažit nemusel, aby byl výjimečný a přesto je výjimečný. Když mluvíme o tom přesahu, v Shakespearovi je ho plno a zatímco Martin schemata přebírá od jinačích spisovatelů, Shakespeare je prakticky vytvořil, protože o mnohých postupech a tématech, které on použil, si do té doby mohli lidé nechat jenom zdát. Srovnávat Martina se Shakespearem je pěkný nesmysl. :D

#52 Rose Dareová
22.1.2015 | 0:55:40
dfx

Ale ved GRRM sa pri pisani GOT inspiroval Vojnou ruzi, len to dal do fantasy sveta. Do akej miery si vymyslal, ponecham na historikov.

http://cs.wikipedia.org/…ky_růž%C3%AD

#29 adam16 #51 Rose Dareová
22.1.2015 | 2:57:39
adam16

#28 dfx: No on sa naozaj inšpiroval vojnou ruží, ale tá téma končí tak s koncom druhej knihy, potom to už je o niečom inom…

22.1.2015 | 13:25:07
AroganceSama

#26 nerrti: Díky za názor.

22.1.2015 | 16:22:22
nerrti

Válka růží (kterou mimochodem mám celkem nastudovanou, zvláště Richardovo období), je jev, který se vždy bude v historii opakovat a Martin to nepojal nijak zvlášť originálně. Navíc ta inspirace stoprocentně nebyla doslovná, protože jinak by tam figurovaly paralelní postavy shodné s hlavními osobnostmi Války růží a pardon,ale fakt je tam nevidím a nejsou tam. Inspirovat se mohl čím chtěl, ale prostě je to normální fantasy vyvražďovací žánrovka postavená na surovosti a sexu. není to špatně, ale není to prostě ani výplod geniality lidstva. :) :D

#33 Dark Angel
22.1.2015 | 17:40:37
nerrti

Mimo to se Válkou růží inspirovala polovina rodových žánrovek. :D

22.1.2015 | 18:06:14
Dark Angel

#31 nerrti: Každý má svoj názor neberiem no GOT je rozhodne geniálny seriál keby nebol nemal by necelých 15 miliónov fanúšikov na Facebooku nemal by hodnotenie na IMDB 9,5 a nehovorím ani o tom že je najsťahovanejším seriálom súčastnosti. Ukaž mi genialnejší seriál :D :D :D muderlant :D takže sa tu strč zato že teba neoslovil alebo ho nepovažuješ za geniálny tvoja vec neberiem ti to nikto ti nehovorí aby si to pozeral a komentoval to ak sa ti to nepáči :) papiky pa :D

#38 nerrti #39 nerrti
22.1.2015 | 20:19:18
niennor

Toľko fanúšikov má možno aj Justin Bieber, príde ti geniálny? Veľkosť fanúšikovskej základne (s tým spojené hodnotenie na IMDB) nehovorí o kvalite seriálu, ale popularite a obľúbenosti. papiky pa

GoTko mám rada, je to skvelý seriál, momentálne patrí k tomu lepšiemu, čo v telke beží, mám tento žáner rada. Ale kvalita seriálu naozaj od počtu fanúšikov nezávisí, GoT má takú propagandu, že sa to dá len a len očakávať. Navyše prvé dve série fakt vystaval v podstate na boobs (nevyčítam, konštatujem).

#45 Salim Hrdonožka
22.1.2015 | 20:40:02
niennor

Ak by bol kvalitný, dostával by viac cien na medzinárodných súťažiach, kde nehlasujú ľudia.. (viem, že tam to nie je tiež len o kvalite, akademici, ehm, ale pointa ostáva). Apropo ani v tých diváckych hlasovaniach mu to moc nejde, žiaľ.

#36 Dark Angel
22.1.2015 | 20:41:47
Dark Angel

#35 niennor: Jááj ty si tiež kvalitný jebo :D :D Nepíš mi tu všeobecne ale podlož svoje tvrdenia :D

seriál získal mnohé ocenenia a nominácie, vrátanie nominácie na Primetime Emmy Award v kategórii mimoriadny dramatický seriál a to pre všetky tri doteraz ukončené série, nomináciu Golden Globe Award pre najlepší televízny seriál v kategórii drámy, Hugo Award pre najlepšiu dramatickú prezentáciu v dlhej a taktiež aj krátkej forme, a Peabody Award. Účinkujúci herci tiež nahromadili početné ocenenia, medzi nimi Peter Dinklage získal Primetime Emmy Award pre mimoriadny výkon vo vedľajšej úlohe v dramatickom seriáli a Golden Globe Award pre najlepšieho herca vo vedľajšej úlohe – seriál, mini-séria alebo televízny film, všetko za jeho úlohu Tyriona Lannistera. Ale dobre ešte niečo ? :D

22.1.2015 | 20:58:52
Dark Angel

Ak ti to nestačilo pozri si toto :D http://www.imdb.com/…44947/awards A nabudúce netrieskaj hlúposti ak to nemáš podložené papiky pa :D

22.1.2015 | 21:00:36
nerrti

#33 Dark Angel: Dallas taky patřil mezi nejsledovanější pořady svojí doby, a určitě se nedá mluvit o genialitě. Ale jako GoT je v poho odpočívačka, jen nemá přesah, to je celé. baví mě to, ale je to popcorňák. :)

22.1.2015 | 21:31:27
nerrti

#33 Dark Angel: Jinak tvůj argument „když se ti to nelíbí, nekomentuj“ je opravdu inteligentní jako moje noha, jednak je toto diskuse a v diskusi se prostě píšou i negativní věci (a pořád tvrdím, že GoT je technicky dobrá, zábavná záležitost, ale obsahově prostě není výjimečná, je to celé prostě o formě :D) a druhak reaguju především na to, že jste se dost neurvale utrhli na někoho, kdo prostě vyjádřil takový a takový názor, tak se ho prostě musím zastat. :) Pokud bych měl reagovat jako ty, tak bych napsal: nečti můj komentář, když se ti nelíbí. :)

22.1.2015 | 21:35:19
Dark Angel

Porovnávať Dallas s GOT super :D Nazvať GOT popcorňák achh.. Pokiaľ si si všimol toto je diskusia k videu o uputavke na premietanie GOT v kinách tak ja nechápem o čom tu točíš ty a ten pred tebou :D :D :D Reagujte na príspevky a na to o čom sú a nie od veci…

#41 nerrti
22.1.2015 | 21:41:36
nerrti

#40 Dark Angel: Reagujeme na Game of thrones celkově, příspěvek je upoutávka na promítání Game of thrones = přímá souvislost, nevím co se ti nelíbí. :D

#42 Dark Angel
22.1.2015 | 21:55:41
Dark Angel

#41 nerrti: Tak dobre vysvetlím ti to ako malému decku (neviem koľko máš rokov). Reagovať všeobecne si môžeš, ale v sekcii Diskuze tam si klikneš otvorí sa ti ponuka vyberieš si OBECNÁ DISKUZE a tam si píš koľko chceš :D :D nech sa Ti páči :D Táto diskusia je diskusia k článku ktorý má názov Uputavka na premietanie GOT v kinách :D :D ach jaj prečo ja ? :D Mne niekedy fakt pripadá že píšem s teľatami :D a fakty detičky fakty chcem tieto vaše reči sú bezpredmetné :)

#43 nerrti
22.1.2015 | 22:02:01
nerrti

#42 Dark Angel: On ten pocit je trochu vzájemný, protože kdyby někdo hodnotil celé GOT pozitivně pod diskusí, tak ti to ani omylem nevadí. Kdyby někdo napsal „Miluju Game of thrones“ a nikoliv „Miluju upoutávku na Game of Thrones“, tak je to naprosto v pořádku. Proč jako podle tebe člověk nemůže udělat opak? Tak či onak, vůbec nepochopím, proč se tak evidentně rozčilujete, poněvadž jde jen o pouhou diskusní výměnu názorů, která je neškodná a která má sloužit k přemýšlení na obou stranách, což se bohužel minulo výsledkem. :)

22.1.2015 | 22:07:15
Dark Angel

Ach jaj :) Tuna sa začalo hovoriť o knihách nie o seriály. A to tu už fakt nepatrí… No a k seriálu je tu aj sekcia Hodnotenie tam si klikni ohodnoť podľa seba celý seriál a môžeš napísať aj komentár čo si o ňom myslíš :D ideálne miesto nemyslíš?? peace :)

22.1.2015 | 22:17:02
Salim Hrdonožka

Už jste slyšeli o modrý žirafě se zelenými puntíky? Sice to sem taky nepatří, ale mám chuť to sem napsat :D:D:D Nejvtipnější na tom celém je, že buď špatně překládám nebo spolu opravdu v podstatě souhlasíte a hádáte se o ničem :D Takže gratuluji a děkuji aroganci, ne proto, že bych s ní souhlasil (SoIaF je skvělá sága, seriál také dobrý ale popularitu postavil na pornografii přístupné mladistvým), ale proto, že přinutila dva voly hádat se o prd tak neskonale vtipně… :D

#34 niennor: Co se ti nelíbí na Justínkovi? Vždyť on je tak úžasně slizký a dokonale vyhulený… navíc jeho iniciály jsou JB [ jebe ]

#47 nerrti
22.1.2015 | 23:04:30
niennor

jebo si tak ty, už len pre tvoj slovník.

o oceneniach viem, ty si sa na ten link aj pozrel? napísala som, že by mal viac cien, nie žiadne prípadne len nominácie (čítanie s porozumením, základná trieda), to po prvé, ale detail.. drvivá väčšina ocenení za najlepší seriál bla bla pochádza z prvých dvoch sérií, a čo sa takého Petera týka (nehovorím, že si ocenenie nezaslúžil), ale boli tam aj iní herci, čo zahrali rovnako dobre, ak nie aj lepšie (a to nie je len môj názor)

prvé dve sezóny jednoducho seriál čerpal z toho, že bol novinka, bolo okolo neho veľké haló a na vtedajšie televízne pomery išlo prevedením skôr o film ako seriál, čo bolo preňho strašné plus. :) zvyšok cien je prevažne za vizuálne efekty (ktoré majú skvelé, však si za ne aj platia), masky, kameru a hudbu (asi najlepšia seriálová hudba, osobne soundtrack zbožňujem). Snažia sa, aby to proste dobre vyzeralo, čo im ide. Ale efekty, etc nie sú všetko, aj keď to spríjemnia, pretože, AK by si totiž čítal pozornejšie, všimol by si si, že v diskusii vyššie išlo/ide o kvalitu v zmysle obsahu a nie prevedenia. A fakt, že seriál vystavali na nahote a sexe na pozadí ktorého sú dialógy a draci je fakt. Martinova sága je rovnako úspešná ako napríklad Eriksonova, ale viac sa hovorí a velebí sa Pieseň ľadu a ohňa, pretože tá má seriál. (oh, teraz už reagujem na predchádzajúcu diskusiu, aby si nestratil prehľad).

Salim, ty ma vždy rozosmeješ, tak ti to musím predsa niekedy oplatiť :D

#48 Dark Angel
22.1.2015 | 23:47:36
nerrti

#45 Salim Hrdonožka: Já se nehádám, já jsem pouze diskutoval a reagoval. :) nemyslím si, že to ze mne dělá vola. :D

22.1.2015 | 23:57:23
Dark Angel

#46 niennor: Smejem sa strašne :D :D :D zbytočne reagovať na tvoje blabole …To by sme tu boli neviem dokedy… A k predošlému príspevku ja sa tu nehádam len dobre zabávam na niektorých komentároch, no pre mňa za mňa vysvetli si to ako chceš žily mi to nepotrhá :D :) :D

23.1.2015 | 0:15:10
Lukass.M

#3 AroganceSama:

Don't feed troll…

23.1.2015 | 19:12:44
fila3211

Nechci se vás nějak dotknout lidi . Shakesper byl jeden z prvních autorů a dnes všichni autoři prakticky kopírují prvky starších autorů,protože většina nápadů už byla v minulosti vymyšlena .A říct ,že píseň ledu a ohně je špatná jenom díky tomu ,že má v sobě zakomponované i věci z jiných knížek je imbecilní . A seriál je teoreticky podle knížky takže co říkáte o knihách to platí i pro seriál chytráci.A když se vám tato díla nelíbí tak je ignorujte

24.1.2015 | 1:56:02
Rose Dareová

#28 dfx: Martin se inspiroval více díly, třeba i Písní o Beowulfovi (mimochodem stejně jako Tolkien).

24.1.2015 | 20:59:42
Rose Dareová

Super upoutávka, škoda, že se seriál nebude vysílat i v českých kinech, klidně bych šla…

#22 xDzambar: Špatné přirovnání, proč myslíš, že se Shakespear stále hojně čte, oproti jiným autorům? Protože jeho díla jsou napsaná geniálně a lze nad nimi žasnout i dnes. Není to protože, že neměl žádnou konkurenci.

#27 nerrti: Není tak úplně pravda, že Shakespeare hry celé vymýšlel, naopak se nechával poměrně hodně inspirovat (viz. Poznámky M. Hilského v některých knihách).

#53 nerrti
24.1.2015 | 21:12:50
nerrti

#52 Rose Dareová: neříkám že si obsah celý vycucal z prstu, spíš mluvím o postupech, jak dějových tak stylistických, které udělaly právě jeho hry tak čtenými a žádanými. :)

25.1.2015 | 11:18:57
Salim Hrdonožka

Ono ja taky dost těžké vymyslet něco nového a naprosto originálního. Já osobně mám upíry, kterým nevadí stříbro, ale nesnáší Hg a kusšutr, ale pořád vycházíme z upírů a šutrů…

26.1.2015 | 20:00:59
Lipicán

Pěkná diskuze a až na výplody páně Dark angela i kvalitní.

Jsem slušný čtenář a stojím si na tom, že Game of thrones je ve svém žánru vysoký nadstandart. Z obrovského výběru klišé v tomhle žánru se většině vyvaroval (např sexy lučištnice v negližé, mladý a zdánlivě nevýznamný hrdina předurčený k neuvěřitelným činům, fousatí a podsadití trpaslíci z rohatou helmou a velkým nosem atd.) a pokud si pročtete diskute na Westeros.org, (jsou tam fakt blázni, kteří znají aSoIaF lépe než sám autor) zjistíte že celé jeho dílo je prošpikováno různými náznaky pozdějších událostí a celou kopou odkazů na jiné autory (asi nejzjevnější je Samwell Tarly), kterou osobně chápu jako poklonu, ne jako nedostatek invence.

A co mi přijde naprosto unikátní je, že v tomhle olbřímým 5000 stránkovém textu nenajdete jedinou nelogičnost či časovou nesrovnalost.

Seriál byl ze začátku výborný, jakmile přestal sledovat Martinovu osu vyprávění, trochu ztratil dech a zploštil charaktery – třeba když Tyriona natřel na bílo, i když je to vlastně pěkný sráč – což je daleko zajímavější.

#56 wattie #60 nerrti
28.1.2015 | 23:30:24
wattie

#55 Lipicán: Přesně!Akorát bych dodal že seriálu dost škodí že se začal natáčet ještě před dokončením knih.

29.1.2015 | 9:40:54
xDzambar

Nevíte někdo v kolik hodin bude dneska ten trailer?

#58 Pouty
29.1.2015 | 10:58:44
Pouty

#57 xDzambar: Dneska vlastně začíná to promítání že? No vzhledem k časovému posunu by se snad v noci mohl objevit.

29.1.2015 | 17:30:54
Pouty

Pro nedočkavce, nějaký dobrák natočil trailer v kině https://www.youtube.com/watch?…

30.1.2015 | 7:41:19
nerrti

#55 Lipicán: Vyhnul se lučištnici v upnutém negližé a trpaslíkům (Hobit byl pravda naprosto příšerný, ale za to Tolkien rozhodně nemůže) zato tam dal bělovlasou a fialovookou královnu, co se jí narodili draci a má třířádkový titul. :D to máš různě. A slyšel jsem naopak , že si Martin ani nepamatuje barvu očí a pohlaví zvířat. :D

#61 nerrti #62 Salim Hrdonožka
30.1.2015 | 20:41:42
nerrti

#60 nerrti: (myslím filmový, nikoliv knižní. :D)

30.1.2015 | 20:44:21
Salim Hrdonožka

#60 nerrti: tak za a) je stříbrovlasá a to je něco úplně, ale úplně jiného :D a za b) četls někdy titul Petra Velikého? Nejenže je dvakrát delší, ale některé úseky se čtou ještě hůř než král Andálů Rhoynů a Prvních lidí, a to je co říct

30.1.2015 | 22:26:59
Lipicán

Třířádkový titul mi nepřijde jako klišé, ale spíš jako zbytečnost :D

31.1.2015 | 0:52:19
karel304

#5 AroganceSama: Možná neupoutalo mainsteam, ale v sci-fi a fantasy byl Martin velmi vysoko hodnocen desítky let před seriálem, je držitel řady cen Hugo a Nebula, přečti si aspoň Píseň pro Lyu a Písečníky. Pak odvoláš cos napsal.

2.2.2015 | 18:34:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama