Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě The Queen's Justice

Upoutávka k epizodě The Queen's Justice

Před námi je třetí epizoda s názvem The Queen's Justice, v níž mimo jiné Euron odhalí svůj dar, který předá královně.

67 0
24.7.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /100

Punisher bude trestať

Nech sa páči, najdôležitejšia postava seriálu dorazila na DS.

#7 Argetlam Královrah #35 Grayyitheyerouh
redaktor
24.7.2017 | 12:02:45
Pincekcz

Sakra už jen 5 dílů, tak at je to pořádně nabitý a žádná omáčka kolem !

#5 Punisher bude trestať
24.7.2017 | 12:03:17
Arrow123

Teším sa na to „veľké stretnutie“ :)

24.7.2017 | 12:05:13
shootx

To zas bude Denerys kralovna a matka vsecho a vsech…Kdyz scenky s Denerys preskocim vypada to na dobry dil…

#6 Punisher bude trestať
24.7.2017 | 12:06:01
Punisher bude trestať

#2 Pincekcz:

Viac erotických scén, aspoň 20 minútové. /Sarkazmus/

redaktor
24.7.2017 | 12:06:12
Punisher bude trestať

#4 shootx:

To by si musel preskočiť aj najlepšiu dejovú linku a to linku Jona Snowa, po 6 sériach bude mať aspoň linka Deanerys nejakú kvalitu.

Daenerys Stormborn of the House Targaryen, the First of Her Name, the Unburnt, Queen of Meereen, Queen of the Andals and the Rhoynar and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, and Mother of Dragons.

BLA BLA BLA

redaktor
24.7.2017 | 12:08:39
Argetlam Královrah

#1 Punisher bude trestať: Hlavní postavy: Daenerys, Tyrion, Jon, Sansa, Arya, Theon, Cercei, Jaime, Bran. Hádej kde 3 z těchto 9 postav v tomto díle budou. Navíc předpokládejme, že jako obvykle cca 2 z těchto postav se v díle neobjeví (podle mě Arya a Theon). Takže hádej, kde 3 ze 7 hlavních postav budou – ano, správně. Jestli vynecháš linku s Daenerys, tak vynecháš půlku seriálu ;)

Dany je hlavní postava a dost možná jedna ze dvou ústředních postav celého seriálu. Připomeňme si, že i Jon byl cca 6 sezón odříznut od 7 království kdesi na Severu a s ostatními postavami se od 1. dílu 1. série nesetkal (kromě Tyriona). Dokonce Tyrion se setkal s Daenerys dřív než Jon se Sansou. Jejich osudy jsou tak moc podobné, že to prostě nemůže nevidět jen hlupák. Daenerys Targaryen a Jon Snow jsou prostě dvě hlavní postavy, okolo kterých se celý příběh točí. Koneckonců bez těch dvou by to prostě bylo jen vraždění, sex, intriky a válka, která by skončila za pár epizod smrtí Cercei Lannister. Dany a Jon totiž ještě do děje v 7 královstvích nijak zvlášť nezasáhli.

#9 Rafan #10 niTRONik
24.7.2017 | 12:27:25
rockysiburger

No, je to takový paradox. Postava Daenerys, která je velmi populární a zároveň má širokou základnu Haters. Pořád mele o svém předpokladu vládnout atd. Jakoby tvůrci těžily z nenávisti o které vědí a její scénář tak utváří přímo k posrání diváků.

#13 niTRONik
24.7.2017 | 12:36:56
Rafan

#7 Argetlam Královrah: Souhlas, je evidentní že je autor lokalizoval každého na opačné straně pomyslného světa a po dobu 6 sezón, ani jeden nijak zásadně do vývoje v Západozemí nezasáhl. Nyní se sejdou a to bude znamenat zásadní zlom ve vývoji. Né nadarmo má Sága název Píseň ledu a ohně. Tento název má do sebe zaklíčováno prakticky vše. Celý příběh směřuje právě k tomuto. Kdo to nevidí, tak si stojí na vedení.

#11 Argetlam Královrah #12 niTRONik
24.7.2017 | 12:49:59
niTRONik

#7 Argetlam Královrah: napisal si to vazne skvelo…mna uz hrozne stvalo ked kazdy na dany nadava..tie jej tituly v seriali nespomina az tak casto ako tu kazdy z toho robi tragediu

24.7.2017 | 13:12:39
Argetlam Královrah

#9 Rafan: Konečně někdo, kdo se mnou souhlasí :D díky moc

24.7.2017 | 13:12:56
niTRONik

#9 Rafan: presne!!!!!

24.7.2017 | 13:13:32
niTRONik

#8 rockysiburger: vsak toto…ked sa stretne s jonom a zase spomenie tie svoje tituly tak ma benioff a weiss vazne sklamu -_-

#14 Arrow123 #21 rockysiburger
24.7.2017 | 13:14:34
Arrow123

#13 niTRONik: To je jasné, že sa bude pred Jonom hrať na paní kráľovnú a vymenuje tých 20 titulov pred menom a za menom :)

#21 rockysiburger #65 kucis198
24.7.2017 | 13:31:15
Winter

Tak co čekáte… Dlouho to neříkali, tak to musí připomenout, aby jsme náhodou nějaký very important titul nezapoměli. :-)

24.7.2017 | 13:47:44
Phoenix CZ

Jon nepoklekne !!! A Dany to bude muset přijmout!

#19 Eddard1 #64 FanArrow
24.7.2017 | 13:49:58
SSSniper

Linka tejto čubky je skvelý šetrič rozpočtu. Polovica akčného času je menovanie titulov, druhá vyplakávaním. Ale zdá sa mi, že sa z nej pomaly začína stávať Mad Queen :) Aká sranda by bola, keby jej Tyrion vrazil meč do chrbta? :)

#37 Rafan
24.7.2017 | 13:54:12
Eddard1

AA už dávno kráči po zemi jen to ten člověk neví. Možná to ví Melisandra ale není si jistá. Dany je drak a má dračí srdce a kde jinde může vzniknout Světlonoš než v jejím srdci. No bude jí škoda, ale bohužel je to její osud.

#20 Punisher bude trestať
24.7.2017 | 13:59:39
Eddard1

#16 Phoenix CZ: Zdvořile se ukloní

24.7.2017 | 14:00:59
Punisher bude trestať

#18 Eddard1:

Ako povedala Melisandra, Daenerys zohrá úlohu, ale Jon je AA.

#50 Janis46
redaktor
24.7.2017 | 14:01:59
rockysiburger

#13 niTRONik:
#14 Arrow123: Taky si tam sedí na trůnu. Čeká až král severu poklekne :-) ale ten se ohýbat jen tak nebude.

24.7.2017 | 14:03:30
Stannis Baratheon

Hele když zabijou Tyenne tak rod Martelů zanikne :-( žádný jiný Martell už není nebo jo ??

#23 Trepy #24 Sammet #25 Stardos
24.7.2017 | 14:09:58
Trepy

#22 Stannis Baratheon: Stejně to je bastard, ale to je vlastně lidem jedno v Dorne.

24.7.2017 | 14:18:06
Sammet

#22 Stannis Baratheon: Tyenne neni Martell

#26 Stardos
24.7.2017 | 14:18:41
Stardos

#22 Stannis Baratheon: Oberyn nějaké další děti možná má, ale problém je s tím, že by to nijak nedokázali :D

24.7.2017 | 14:21:06
Stardos

#24 Sammet: Sice není Martell, ale má jejich krev. V Dorne se na bastardy pohlíží jinak než jinde.

24.7.2017 | 14:22:23
Stannis Baratheon

Právě má poslední Martelskou krev, a kdyby zemřela tak by se k vyhynutým rodům Západozemí připojili i Martelové

24.7.2017 | 14:30:22
league

Prý v téhle sérii budou umírat i draci Deneris ale asi dva zemřou ale vím jistě že noční král zabije Viseriona a pak ho vzkřísí a bude zněj nemrtvý drak.

#31 Grayyitheyerouh
24.7.2017 | 14:34:44
valek9610

Už se těším jak bude chtít, aby John poklekl :D

24.7.2017 | 14:56:33
Revoemag

Ta byla vážně zrozena k vládnutí :-D Dva starší bratři a jeden se 3 dětma :-D Asi jako kdyby měl William a Harry mladší sestru :-D

24.7.2017 | 15:01:44
Grayyitheyerouh

#28 league: You know nothing

24.7.2017 | 15:40:34
nevimjmeno2

Daenerys jsem ze začátku fandil, ale už je pro mě pravý opak. 100% času arogantní výraz v držce, nevěří nikomu a ničemu, spojencům vyhrožuje likvidací. A pořád něco mele na nárok na trůn, který plyne sakra z čeho? Poprvé v životě se dostala přes moře. Bez těch draků by byla kus hovna.

#38 Rafan
24.7.2017 | 15:54:56
danho123

Neviem prečo ale začal som fandit Euronovi :)

24.7.2017 | 16:15:14
Billy the Kid

už se těším až se zase všichni živí stárkové setkají :)

24.7.2017 | 16:23:57
Punisher bude trestať

#35 Grayyitheyerouh:

Jj, jeho sluha Davos tiez.

redaktor
24.7.2017 | 16:29:54
Rafan

#17 SSSniper: Ty její draci zblajznou z rozpočtu pokud jde o digitální scény nejvíce.

24.7.2017 | 16:32:35
Rafan

#32 nevimjmeno2: Halóó, probuďte se!!! Vy buď spíte a nebo jste asi zabržděnej. V Západozemí se narodila a to moře překonala 2X . Kdo by podle vás ty draky asi tak měl mít?

#41 mirako
24.7.2017 | 16:44:26
Meleys

Je zaujímavé pozorovať, koľkým ľuďom príde Daenerys neznesiteľná (mne tiež). Najprv bola dosť obľúbená, teraz na ňu veľa ľudí nadáva, aj zahraniční fans. Myslím, že to je krásny príklad scenáristickej impotencie a annoying herectva Emilie Clarke, ktorá katastrofálne prehráva. Jej herectvo nie je civilné, ako napríklad herectvo Leny Headey a Petra Dinklage. Dáva do scén až príliš veľa „veľkoleposti“ a snaží sa pôsobiť strašne badass. Sama je v takom tranze, že je normálne vidieť jej dead eyes a skoro stále ich má zaplnené slzami, akoby samú seba chcela rozplakať od dojatia. V konečnom dôsledku je to na škodu veci, tak ako jej neprirodzene pôsobiace dialógy, v ktorých musí každý chvíľu zo seba vychŕliť nejaké múdro. Aj z jej rozhovorov mi príde, že ako herečka absolútne nepochopila svoju postavu a veľmi „nafukuje“ jej schopnosti a vlastnosti. Napriek tomu, že čítala knihy a vie, že je to v podstate nevyspelé dieťa s mesiášskymi sklonmi, ktorej múdrosť spočíva hlavne v tom, že si necháva radiť a má okolo seba schopných ľudí. Priznám sa, že mi je niekedy trápne aj za ňu. Sama som fanúšikom silných ženských postáv, ale musia byť uveriteľné a musia robiť chyby. To je v konečnom dôsledku na nich to sympatické, nikoho nebavia Mary Sue postavy. Cringeworthy feminizmus nie je cesta. Áno, v jednej sezóne to fungovalo, ale už to začína byť ľuďom otravné a otravní sú aj Weiss s Beniofom, ktorí svojimi scenármi jasne dávajú najavo, kto je u nich number 1 a koho totálne dodrbú aj napriek tomu, že je v knihách vykreslený úplne inak- to je prípad Stannisa aj psychopatického motorkára Eurona.

#72 EmporioDrago #85 Monkeyskunk
24.7.2017 | 16:48:07
Stardos

Danyina arogance zpočívá v tom, že nehodlá poslechnout Yaru v tom, že by měla napadnout KL. Achjo, podle této logiky je arogantní i Jon, jenže je zde velký rozdíl, Dany je žena a proto si budou lidé hledat všelijaké stížnosti

#44 Galadwen
24.7.2017 | 16:48:34
mirako

#38 Rafan: ona určitě ne.. pod jejím velením jsou zavření a když je propustí, tak stejně za chvíli kvůli ní chcípnout..

#42 mr_bungle
24.7.2017 | 16:48:58
mr_bungle

#41 mirako: Ona ano, není nikdo jiný, kdo by je dokázal přivést k životu.

#51 mirako
24.7.2017 | 16:55:23
10doktor10

Doufám, že se Casterly Rock ubrání nebo minimálně způsobí Deny těžké ztrát!

24.7.2017 | 17:19:39
Galadwen

#40 Stardos: o tom to ale vůbec není. Vždyť je vážne úplně mimo… nějaké takové bezdůvodné vyhrožování Varysovi… no nevím. Já osobně ji nemusím už od začátku (stejně jako Brana)

#45 Grayyitheyerouh #51 mirako
24.7.2017 | 17:28:01
Grayyitheyerouh

#44 Galadwen: Trošku se do ní vciť. Nebýt Joraha, byla by mrtvá kdyby vypila to víno. Na příkaz Roberta měl Varys poslat nájemné vrahy pro Dany… takže bezdůvodné to nebylo. Její předešlé zkušenosti s věrností… Jorah jí byl věrný od začátku a co se stalo? Nasazený špion od Varyse… teď je s ním v jedné místnosti, takže potřebovala vědět, na čem je.

#47 Galadwen #99 Froldini
24.7.2017 | 17:31:51
Locker.

Malíček už ví, že u hloupých Starků nepochodí, tak odpálí Zeď.

24.7.2017 | 17:42:22
Galadwen

#45 Grayyitheyerouh: ale jo,tvé argumenty chápu. Stejně ji ale nemám ráda.

24.7.2017 | 17:52:01
Ufrflanamacka

Dany je drak, drak je extrém, a ona sa snaží o harmóniu a mier za každú cenu. Jasné, že jej to nejde. Jej pra-dedo sa kvôli dákej nirváne a osvieteniu vyhladoval na smrť, pamätáte?! Bolo to vidieť aj teraz v 2.epizóde – že má nielen spasiteľské, ale aj osvietenecké sklony......z toho by ju Tyrion aj Oleanna mali rýchlo vyliečiť.

Tak, ako Targaryeni pred ňou, aj ona non-stop tlačí na pílu – ako veľmi vyvádzal Rhaegar kvôli jednému proroctvu? Veľmi. A aj on chcel zaviesť osvietenstvo – v stredoveku a pri šialenom otcovi. Úplne realistický plán, že?

To, že diváci nemajú radi snobské postavy, nič nového. Maniere sú out. Zrejme aj v stredovekej ságe o šľachticoch a ich vojnách.....

A s Jonom si určite budú rozumieť – aj on je snob ktorý podľa rodinnej tradície tlačil na pílu ( a česť) ..... až do stretnutia so zombie. Možno to by Dany pomohlo – jeden pekne mrazivý veštecký sen s Nočným kráľom.

24.7.2017 | 18:18:36
Locker.

Malíček má schopnost získat všechna království kromě jediného…Severu…a to jen a pouze kvůli jeho jediné slabině, Sanse…proto se rozhodne, že jej raději nechá zaplavit Bílými chodci a vyhubit až odpálí Zeď…zbytek říše si už získá…

24.7.2017 | 18:29:47
Janis46

#20 Punisher bude trestať: Rudý kněží už AA našel, akorát to nebyla Melisandre, ale Thoros… Není celkem očividné, že Azor Ahai je Berik Dondarrion?

#52 Eddard1
24.7.2017 | 19:24:32
mirako

#42 mr_bungle: přivést k životu je mohla klidně ona.. aĺe teď už je na čase, aby Dany umřela a o draky se staral někdo schopnější..

#44 Galadwen: já jsem ji ze začátku měl dost rád, ale postupem času se to obrací.. fakt měli obsadit lepší herečku, nebo nvm..

#55 mr_bungle
24.7.2017 | 19:27:55
Eddard1

#50 Janis46: hm a už má Světlonoš?

24.7.2017 | 20:05:33
svätý.šebastián

takze toto sa potvrdilo…

http://www.edna.cz/…-v-caceresu/

24.7.2017 | 20:10:13
Kometa

Jon to veme na dragonstone fofrem :D

24.7.2017 | 20:14:23
mr_bungle

#51 mirako: To těžko, drak není kotě „někoho schopnějšího“ by si taky mohli dát k večeři. Za celou historii draků v Západozemí byli jen dva draci, kteří neměli targaryenského jezdce, Seasmoke – Laenor Velaryon, Addam Velaryon a Addam z Loděnice, bastard legitimizovaný královnou Rhaenyrou jako dědic Velaryonů a Sheepstealer osedlaný dívkou jménem Nettles.

#56 Revoemag
24.7.2017 | 20:29:15
Revoemag

#55 mr_bungle: Však Jon je Targaryen a Tyrion možná taky :-D

#60 mr_bungle
24.7.2017 | 20:59:39
yennik

Vy tu pořád brečíte, jak je Dany moc arogantní a že zmiňuje svoje tituly a tak dále. Ty vole, však ona vyrostla jako princezna a všichni kolem ní ji jen celý život přesvědčujou, že je právoplatným dědicem trůnu. Má draky (!!!) a udělala toho už víc než kterákoliv jiná postava v seriálu. Její linka mě taky docela nudí, ale proč proboha hejtujete to, že je postava arogantní nebo že jako královna zmiňuje svoje tituly? Není to vaše kamarádka, je to královna, pro krista.

#58 Revoemag #62 DejvidHound
24.7.2017 | 21:21:07
Revoemag

#57 yennik: Jak ji můžou celej život přesvědčovat, že je dědicem trůnu? Tu si brácha hýčkal, jenom proto, aby ji vhodně provdal a měl silný spojence. Jasně, zacházeli s ní královsky, ale nebyla nic jinýho, než kus masa na prodej :-D

#59 yennik #67 Argetlam Královrah
24.7.2017 | 21:45:00
yennik

#58 Revoemag: No dobře, samozřejmě v rámci mezí, ale nemůžete ji srovnávat třeba s tím špekem od koláčů, co se arogantnosti týče. Podle mě je to královská výsada, a hlavně teda ve fantasy se ta arogantnost králů docela hodně podtrhává. :D

24.7.2017 | 21:49:12
mr_bungle

#56 Revoemag: Jj, ale o Jonovi to ví zatím jen Bran a u Tyriona to zatím nebylo prokázáno.

#61 Revoemag
24.7.2017 | 21:59:11
Revoemag

#60 mr_bungle: Tak myslel jsem to tak, že snad drak vycití a pozná Targaryeny. Né, že jim musí někdo říct, to je, nebo není Tar a podle toho se rozhodnou zda je povozí :-D

24.7.2017 | 22:04:31
DejvidHound

#57 yennik: Ten co o sebe tvrdi ze je kral nie je skustocny kral. Tywin Lanister.

#66 yennik
24.7.2017 | 22:25:26
fgh

Zed ve skutecnosti postavili sami White Walkers, aby se uchranili pred Euronem Greyjoyem. White Walkers proto putuji k Eastwatch-by-the-Sea, aby zmrazili Narrow Sea, usmrtili tak Eurona a i jeho Krakena, ktereho dokaze vyvolat.

24.7.2017 | 22:26:45
FanArrow

#16 Phoenix CZ: Já si myslim že Dany znásilní Jona :D

24.7.2017 | 22:51:07
kucis198

#14 Arrow123: No a jak byla celá šťastná, když si na chvíli myslela, že by mohla získat další (The princess who was promised) :D

24.7.2017 | 22:57:22
yennik

#62 DejvidHound: Zajímavá připomínka, ale neznamená vůbec nic, jen výrok nějakého dědka, kterého zastřelili, zatímco sral. Ne každý ‚hustý‘ citát musí být pravdivý a nebo hodný opakování.

24.7.2017 | 22:59:33
Argetlam Královrah

#58 Revoemag: Víš proč knižní Varys chtěl dosadit Aegona Targaryena na trůn? – protože poznal hlad, práci se sítí jako rybář, a prostý lid.

Daenerys je možná dobrá a osvícená vládkyně, ale není to člověk z lidu, je to princezna, která po smrti manžela ztracila svůj životní smysl a cíl, a strávit celý zbytek života jako kněžka v Dothrackém chrámu ji moc nenadchlo. Když získala draky, tak prostě převzala účel svého bratra, protože nic lepšího nebylo. Kdyby už v té době vládla městu nebo byla obchodnice ve Volantisu (dejme tomu), tak by ji nějaké Západozemí bylo u zadku. Jenže ona nikam nepatřila, a i když násilím ovládla Záliv otrokářů, stejně ji to pořád dávali důrazně najevo (že tam nepatří). Chce se prostě cítit jako doma a doma je pro ni 7 Království, na které jak věří, má právo (a to je fakt, že to právo má). Doteď získala všechno (myšleno majetek a území), co si umanula a hlavně obrovský obdiv a loajalitu bývalých otroků (nejen neposkvrněných). A ještě teď za ní chodí lidé jako Melisandra, Varys atd. kteří bývali otroci a vidí v ní někoho, kdo ten systém rozbíjí a úspěšně. Arogantní je, to je jasné, ale má na to větší právo než kdokoliv jiný, protože zatím se nemusela snížit k ničemu takovému, jako udělali Cercei (bum), Jaime (pro lásku všechno), Malíček (a teď leť dolů, drahá), Sansa (Malíček je hrdina, Lysu nezabil on; a taky haf haf Ramsay), Arya (dobrou chuť), Theon (Zimohrad je můj), Varys (jistěže pošlu vrahy na Targaryenku, Roberte), Stannis (díky moc, Shireen), Ellaria (polib mě), Olenna (jen pij, veličenstvo, schytá to skřet), Walder Frey (svatební veselí) atd. je prostě arogantní a naivní zároveň. Vládu nad 7 královstvími si představuje jinak než vládu nad Meerenem. Více poeticky a bezpečněji, protože si myslí, že 7 království je její domov. A nezapomeňte, že až do příchodu Barristana věřila, že její otec byl div ne Matka Tereza a její bratr (Rhaegar) to samé. Brala Roberta jen jako vzpurného lorda, který si řekl, že by bylo fajn sednout si na trůn a vládnout, a tak vyvraždil její rod. Teď sice ví pravdu, ale povaha se nezmění ze dne na den. Sice ví, že lidé si tajně nepřipíjejí na její zdraví a nešijí praporce s trojhlavým drakem, ale chová se jako by to tak bylo.

#68 yennik
24.7.2017 | 23:20:38
yennik

#67 Argetlam Královrah: Ten Eragon byl, zpětně, hrozný sranec že? :D

#69 Argetlam Královrah
24.7.2017 | 23:46:14
Argetlam Královrah

#68 yennik: Jak to myslíš? :)

25.7.2017 | 0:19:48
LordStark

Danerys fandím,líbí se mi výrazy „mocných“ Lordů západozemí když se dozví že se na ně chystá armáda Neposkvrněných a Tři drací :D Jinak Danerys má sedět na trůnu,jednou Aegon Targaryen dobyl západozemí,takže pokud nevymřou tak prosím. Mám všechny knížky ale nemám čas číst, nevíte z čeho je trůn na DragonStone ? Myslím si že bude z lodi Aegona ?

25.7.2017 | 1:49:56
fgh

No, par dni nazpatek jsem tu zminoval, ze Night King Zed obejde z prave strany, kde je Eastwatch-by-the-sea, i s celou svoji armadou, na coz tu nebyl bran moc velky ohled. Nevim, jestli tady jenom lidi trolli, nebo vazne prehlizi tak dulezite veci.

Ja tu moc nezminuji zadne dukazy, protoze predpokladam, ze lide nejsou hloupi, a ty dukazy vidi take + vychazim z leaknuteho scenare, proto mi tu az doposud prislo zbytecne neco overovat, ale jak chcete…

Zacneme uplne od zacatku:

1)
Zde mate screen Zdi z opening credits ze season 1–6: https://prnt.sc/fzvpqa.
A zde je ten samy, jen ze season 7: https://prnt.sc/fzvpr5.
…Myslim, ze k tomu vazne nemusim nic vic dodavat.

2)
Prvni scenka z Dragonstone, hned po opening credits, neni scenka z pritomnosti, ale je to Branova vize, ktera se teprv stane – White Walkers pochoduji. Kdyz se podivate pozorne, vidite, ze nepochoduji na snehu, ale na zmrzlem mori, na zmrzlem Narrow Sea, je to zmrzly led, a kolem dokola jsou jasne videt vlny.
(Fun fact: Kdyz sem Dragonstone videl poprve, tak jsem si myslel, ze je to prave prijezd Dany…)

3)
V puvodnim scenari, kdy Hound rikal to, co vidi v ohni, melo ve skutecnosti zaznit i tohle: https://prnt.sc/fz83rh

Nevim, jak moc jeste musi HBO lidem strkat fakta pred nos…

25.7.2017 | 5:03:37
EmporioDrago

#39 Meleys: Dost dobre napsano ohledne zahrane postavy a role. S tim se umim ztotoznit. Spousta machos muze namitat, ze feminita dostava moc velky prostor. To ano, priznava to i sam G.R.R.Martin, ze obdivuje silne zeny. Klidne, zadny problem s tim nemam. Klidne role „zaporne“ Cersei se mi libi, stejne jako vyzrani Sansy i kdyz v jejich nazorovych stretech s Jonem souhlasim s Jonem, protoze se mi to jevi jako vic rozumne. V neposledni rade me vzdy bavila lady Olena v tech par scenach, ktere mela. Jeji kousavost a skvele poznamky, to me vzdy bavilo. Jen co jsem si pustil upoutavku ke 3. dilu a vypadlo na me zase to, ze je zrozena k vladnuti sedmi kralovstvi, to uz je opravdu obtezujici. I kdyz to ona sama muze citit (jeji postava), producenti uz by mohli trochu zbrzdit. Nekdo by ji mohl rict, ze byla az nekolikata v rade, kdo byl zrozen vladnout.. Kdyz kralovna, chci Lady Olenu :-D s poradci Tyrionem a Varysem. To by byla akcni trojka :-)

25.7.2017 | 9:24:30
bagaga

Tato série je ve znamení velkých setkání. Danny s Jonem (na to se neuvěřitelně těším a očekávám velké věci), Živí Starkové (u toho budou slzy), Tyrion se sourozenci a to nepočítám malé a bezvýznamné scénky – Aria a Nymeria, Aria a Horký koláč a snad i Jorah a Danny.

25.7.2017 | 9:26:41
martin1m2

Nejako každý ignoruje, že celá sága sa volá The Song of ICE & FIRE … ICE je určite Jon Snow … a FIRE je Daenerys … Ale začínam si myslieť, že Daenerys si na ten trón nesadne … Už tu bolo spomínané, že jej osud je asi iný … a aj ona sama si to uvedomí … Tak ma napadlo, že možno proste ona zohrá kľúčovú úlohu pri zničení White Walkers … a odčiní tak čo spôsobil jej otec Mad King … a ľudia jej odpustia a budú o nej spriadať pozitívne legendy a v dobrom na ňu spomínať … ale keby to náhodou tak malo byť … tak nech zomrie v tomto boji ako by ju ptm z vďačnosti mali na oplátku zabiť v boji o trón … Aj keď mne by sa najviac páčilo keby sa Jon a Danny vzali :P A keby Arya a Tyrion tiež prežili … akýmkoľvek spôsobom, len nech žijú … Ale tak kto z týchto debilkov si sadne na trón? Jedine Jon, Tyrion alebo Arya … nikoho iného si tam nepripúšťam … Danny to prajem tiež, ale proste ona to určite nebude … a zvyšní nech sa ani neopovážia sa k trónu čo len priblížiť …

25.7.2017 | 9:39:01
Forrest79

No něco na tom je, že nikde nebylo (pokud vím) napsáno, že by se zeď nemohla obejít (zvlášť po zamrzlém moři). To by pak nabouralo všechny plány Johna zadržet je na zdi. Zaráží mně pár věcí, tak možná mi bude schopný někdo dát logickou odpověď

  1. Kde má Dany armádu Dothraků. Taková armáda a ještě na koních se jen tak neschová a ještě k tomu na malém ostrůvku, aniž by jste o ni zakopávaly. Takže jediné připadá v úvahu, že je stihly vylodit Yara se Smraďochem.
  2. Kde je armáda z jihu od Martelů? To na lodích od Yary byli pouze Železní muži, nebo to byla taková hrstka vojáků, že s železnými muži jich bylo méně, než v druhé skupině železných.

3 Kasterlyho skála? To si fakt dělají srandu, že armáda po zemi přeskočí půl mapy aniž by na někoho narazila? Poznámka ala čakali nás nebude asi tak mimo mísu. Vim, že děj se v hry o trůny odehrává většinou v jiném čase, než jde scéna po scéne, ale teď už jsou postavy a děje tak provázané (a né na druhé straně světa GoT), takže by i čas měl být trochu reálnější. Ale hold je to Fantasy a tím pádem tu logiku asi trochu vynechám.

#76 rockysiburger #77 Kometa #78 Grayyitheyerouh
25.7.2017 | 9:49:06
rockysiburger

#75 Forrest79: 1. Třeba jsou v hradě, nebo nocují venku. 2. Armáda Martelů je pořád v Dorn. Kdybys poslouchal. Tyrion říká, že doprovodí písečný hady pro army. 3. Tam taky poplují. Jednak to bylo v trailerech. Jednak je to logický, když mají tolik lodí a myslím si, že to taky říkal Tyrion.

25.7.2017 | 10:07:34
Kometa

#75 Forrest79: Poplují na skalu,on Jon taky asi ze zimohradu má celkem štreku a přesto je v dalším díle u Deny,takže se dá čekat trocha skok.

25.7.2017 | 10:15:54
Grayyitheyerouh

#75 Forrest79: Tak ty vůbec nedáváš pozor. Logika v tom je, stačí ji najít :D

  1. Bylo řečeno, že Dothrakové jsou v Highgarden a oblastech kolem Highgarden. Vždyť to říkal i Jaime!!
  2. Jsou v Dorne! Bylo tu už řečeno, že pro ně má jet Yara a Ellaria…
  3. Poplují… jistěže poplují.

Stačí trochu vnímat a ne jen prahnout po sex scénách a brutálních smrtí.

#81 Forrest79 #84 Travel
25.7.2017 | 11:10:35
EmporioDrago

trochu off topic. Po vyvraždění mužských členů Freyů (nebo alespoň těch důležitých – Freyů je nejspíš celkově moc a ještě více, ale těch hlavních). Edmure Tully (bratr Catelyn) je dědicem rodu Tully a dědicem Řekotočí. I když spadlo do klína Freyů. Má za manželku Freyovic holku a s ní dítě. Je stále teda v zajetí Lannisterů. Ale pokud se dostane na svobodu, určitě ho Řekotočí rádo přivítá zpět a díky manželce a nedostatku Freyů, by mohl získat i Dvojčata a přilehlé okolí a mohl by být ve slušně silném postavení.

#80 Revoemag
25.7.2017 | 11:27:58
Revoemag

#79 EmporioDrago: A je pořád v zajetí Lannisterů? Byl to vězeň Freyu a nevím, proč by si ho Jamie nechával po vrácení hradu Freyům.

#82 EmporioDrago
25.7.2017 | 11:31:58
Forrest79

#78 Grayyitheyerouh: :D No asi mě ta scéna trošku dostala (hold poslední dobou se tam toho Sexu moc nepraktikovalo) Díky za vysvětlení všem :) asi si to budu muset znovu pustit a raději už né pouze v angličtině.

25.7.2017 | 11:48:47
EmporioDrago

#80 Revoemag: nebyl jsem si úplně jistý, jak to je nebo bylo s ním. Ale na webu jsem našel, že by měl být. Asi to nebude vězení, ale pod dohledem bude. Přišlo mi jeho postavení zajímavé v návaznosti na druhou hostinu u Freyů a tím, že Freyovi byli poddanými Tullyů. Teď nejsou a Edmure žije, má manželku od Freyů a s ní dítě. Riverlands byly celkem významné území a teď jim odpadl konkurenční rod. I když v seriálu už pro to nebude prostor..

25.7.2017 | 11:50:06
Forrest79

Jinak se ty větve velkých rodin celkem zmenšili. Rod Freyů, Baratheonů, Lanisterů, Martelů, Boltnů, Tallyů, Tyrelů, Karstarků, Umberů atd a kdo ví kdo ještě v příštích dílech natáhne brka. Čekám že se teď do popředí dostanou nové menší rody, třeba Whitewalkrové :)

25.7.2017 | 11:57:05
Travel

#78 Grayyitheyerouh: Dothrakove nejsou ve Vysoké Zahradě, ale na Dračím kameni. Ale rad si vyslechnu proč si to myslíš, kde to bylo řečeno. Podíval jsem se na to znova a nikde jsem o tom ani zmínku neslyšel.

25.7.2017 | 12:18:40
Monkeyskunk

#39 Meleys: „Sama som fanúšikom silných ženských postáv, ale musia byť uveriteľné a musia robiť chyby.“........... Jooo ještě, že Dany jde všechno jako po másle a zatím neudělala vůbec žádnou chybu......A lidi se tu s tím ještě dokáží ztotožnit.....WTF, sledujeme to samý? Příjde mi, že Dany hejtujou pouze jedinci s IQ pod 66, kteří si nedokáží dát dohromady souvislosti. Jooo joo, všechno jí spadlo do klína bez práce......V jiné dimenzi tomu tak možná opravdu bylo no, v seriále co sleduji já, nikoliv :-)

#86 rockysiburger #90 Meleys
25.7.2017 | 13:16:25
rockysiburger

#85 Monkeyskunk: Faktem zůstává, že Dany má velký počet haters. Samozřejmě říkat, že má vše zadara je okotina, ale je to dosti rozporuplná postava… Gratuluji k přečetní několika komentářů tupých ementálů a vytvoření kvalifikovaného závěru, ale co lidem vadí.. Jest její gestikulace, dračí mimika a rozpálené sebevědomí :-)

25.7.2017 | 14:09:30
vernita.greem

Joffrey, Ramsay a teraz dalsi v klube sialenych parchantov – Euron. Som len zvedavy aku smrt zvoli Cersei pre Tyene a Ellariu. Inak Tyene velka kocka, dlhsie vlasy jej viac seknu. Mne sand snakes vobec nevadia, neviem co s nimi maju vsetci za problem. Na baby bojovali skvele, ale scenar je scenar. Yara je jedna z mojich top postav, tak by to dako mohla prezit a co sa tyka Theona myslim ze urobil tu naj vec ked vyskocil, Euron by Yaru zabil a Theona by vzal k Cersei (moja konspiracia).

25.7.2017 | 14:24:18
vernita.greem

Joffrey, Ramsay a teraz dalsi v klube sialenych parchantov – Euron. Som len zvedavy aku smrt zvoli Cersei pre Tyene a Ellariu. Inak Tyene velka kocka, dlhsie vlasy jej viac seknu. Mne sand snakes vobec nevadia, neviem co s nimi maju vsetci za problem. Na baby bojovali skvele, ale scenar je scenar. Yara je jedna z mojich top postav, tak by to dako mohla prezit a co sa tyka Theona myslim ze urobil tu naj vec ked vyskocil, Euron by Yaru zabil a Theona by vzal k Cersei (moja konspiracia).

#89 EmporioDrago
25.7.2017 | 14:24:18
EmporioDrago

#88 vernita.greem: Theon uz si muceni uzil azaz. Asi kazde zajeti by bylo milejsi nez to u Ramsyho, ale i tak, skokem do vody to vyresil dobre. Vse ostatni by bylo ta horsi varianta. Joffrey byl pako. Ramsay a Euron – ti se umeji tvarit jako silenci a role jim sedly jako usite.

25.7.2017 | 14:28:56
Meleys

#85 Monkeyskunk: akú strašnú chybu teda spravila? Hovorím o seriáli, v knihe trpí podstatne viac, už len „odlet“ z Meerenskej bojovej jamy, potulovanie, hladovanie, halucinácie…cca od tretej sezóny jej v seriáli ide všerko takmer ako po masle, v porovnaní s takým Jonom, ktorý sa musel potýkať so vzburami, s divokými a bol zabitý, je jej postava až príliš neuveriteľná. Je to otravné, jediné malé „zakopnutia“ čo mala boli neschopné harpye a dothrakovia, a aj to bolo oničom, keďže prišla do Meerenu zas badass ako obyčajne s dráčikmi a všetkými dothrakmi, pretože Pat a Mat nechutne vykradli 1st season. Neustále opakovať veľkolepé príhovory a tituly je o hovne, už to ľudí prestáva baviť…sa s tým zmierte, že je to kontraproduktívne, vystavovať kozy a so zaslzenými očami a grimasami vykrikovať 100 krát obohraté blbosti. A herecké výkony ako z telenovely.

#91 DejvidHound
25.7.2017 | 15:54:21
DejvidHound

#90 Meleys: No a to si este pockaj ked k nej pride Jon. To bude titulovania…

#92 EmporioDrago #94 Meleys
25.7.2017 | 15:57:57
EmporioDrago

#91 DejvidHound: kdyby producenti chteli pobavit, mohl by se Jon titulovat po titulovani Dany jako Kral severu, sjednotitel divokych, emeritni velitel nocni hlidky, znovuzrozeny, sampion boha svetla, white walker slayer, bastard jenz dosahl vrcholu, synergik ledu (Stark) a ohne (Targaryen), kamarad Tyriona, vitez bitvy bastardu a v neposledni rade jeden z hezounu Zapadozemi. Joo, to by byl fajn ulet od tvurcu :-D jenze on prijde jako pouhopouhy Kral severu a to bude bohate stacit

#93 Ann Taylor #96 mirako
25.7.2017 | 16:17:23
Ann Taylor

#92 EmporioDrago: Kamarád Tyriona. Tak po tomto titulu touží každý! :D

webmaster
25.7.2017 | 16:23:55
Meleys

#91 DejvidHound: tak to bude tuším v seroši už asi 5. alebo 6. krát, čo sa bude titulovať..yeeeees. Aké novátorské. Mojím snom je, aby to predstavovanie niekdo stopol, trebárs Davos. Niečo v zmysle „je mi to u prdele, blížia sa sem chodci, tak migajte dolovať dragonglass, lebo oni na nejaké tituly kostlivcov zvysoka serú.“

#95 DejvidHound #96 mirako
25.7.2017 | 16:56:25
DejvidHound

#94 Meleys: Taky Ohar by bol dobry. Fuck the titles.

25.7.2017 | 17:12:41
mirako

#92 EmporioDrago: tak to by bylo boží.. :D :D

#94 Meleys: taky bych bral..

25.7.2017 | 17:40:50
DejvidHound

V tom zabere 00:15 to je Jaimie na Casterlyovej Skale?

25.7.2017 | 17:51:27
KV14

Ollena dostane na budku od Jaimeho, ale přijde o Casterly rock … Tyrion se konečně dočká svého dědického práva, bohužel jen jako dobyvatel.

25.7.2017 | 17:56:53
26.7.2017 | 11:17:37
Kirtapeak

Co si myslíte, jak asi bude vypadat shledání Davose a Melisandry? :D

26.7.2017 | 23:13:07
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama