Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě No One

Upoutávka k epizodě No One

Po delší době se na scénu vrací Tyrion. I nadále budeme sledovat obléhání Řekotočí a samozřejmě se dozvíme více o návratu jedné známé postavy.

89 0
6.6.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /272

Lagasse

Už aby to bylo

6.6.2016 | 14:03:01
jolla

že by se děj zase trochu hnul??!! :D

6.6.2016 | 14:25:33
IbaLovec

Ja len dúfam,že tá Brienne tentoraz nič nepokazí a nezabije koho nemá :/

#44 Snoopy dog
6.6.2016 | 14:29:35
Bublaninamorava

v tomto díle se asi zase přitvrdí…

#5 Batu_Khan
6.6.2016 | 14:36:26
Batu_Khan

#4 Bublaninamorava: Epizóda S06E07: The Broken Man bola len taká príprava na budúce epizódy čo nás čakajú v 7. sérii

6.6.2016 | 14:47:29
wardED

čo je to za rod 00:20, lebo na Freyov to nevyzerá

#7 lopu #9 _Dianka_ #109 Solitudo
6.6.2016 | 14:54:41
lopu

#6 wardED: pravděpodobně to jsou Freyové

#74 wardED
6.6.2016 | 15:01:40
Revoemag

Konečně trochu Assassins Creed v Bravosu :-D

6.6.2016 | 15:10:25
_Dianka_

#6 wardED: to vypadá na Freye, jsou tam ty Dvojčata na praporci :)

#74 wardED
6.6.2016 | 15:12:06
Rumek

No jsem zvědav jak se k tomu povolávacímu rozkazu od Starků Černá ryba postaví…

6.6.2016 | 15:18:07
mops

na to, že zbývá posledních deset dílů, tak je více a více vedlejších příběhů a odchylek od hlavního děje :D

#12 mops #21 rhobos
6.6.2016 | 15:18:11
mops

#11 mops: 13* dílů :D

#13 mops
6.6.2016 | 15:19:13
mops

#12 mops: nebo fakt 10 ? no to je jedno :D

#16 Revoemag
6.6.2016 | 15:19:58
MaTheei

Tento trailer vo mne vyvolal jednu otázku.Ako skončí v tejto epizóde Hora.Dali tam z ich budúceho súboja 3 zábery. 1.Cersei na kamarátov z ústavu pošle Horu. 2.Hora sa s nimi ide skamarátiť. 3.Chytá jedného z nich za hlavu v pozícii, z ktorej je jasné ako to dopadlo.A práve TOTO ma zaujíma. Ako snáď je každému jasné, že tých pár cvokov na neho nemajú, tak načo dať ten záber na koniec.Moje teórie sú:

  • buď mu „len“ spraví makeup ala Oberyn
  • pri tom ako ho ide doraziť vojdú z nejakých dverí ďalších 50 na čele s Ulenou či ako sa to volá.proste Mrs. Shame a ho tam možno roztrhajú alebo pobije chlapcov a s Ulenou to skončí happyendom
  • alebo to scenáristi poserú ako už veľakrát a niektorý z tej prvej skupinky statočných po pecke od Hory sa proste postaví, zahrá sa na hrdinu, skočí na neho zozadu a s tupým nožom mu odreže hlavu.
  • niečo iné

Všetko cca samozrejme ale fakt mám tušáka, že v tej scéne bude nejaká sračka alebo ma len chytá paranoja… :D

#20 PiranhaGreg
6.6.2016 | 15:21:00
Locker

Ohař zabije zezadu Podrica…bude se totiž mylně domnívat, že je to ten lučištník z Bratrstva, kterého tak nesnášel…

#17 Skřítě #40 turcmen
6.6.2016 | 15:22:54
Revoemag

#13 mops: to spíš 18

6.6.2016 | 15:26:57
Skřítě

#15 Locker: Kdyby to nebyl Bronn, tak by měl Pod fakt smůlu :) :D

6.6.2016 | 15:29:31
Wolfinator1

Bron Podrica zezadu fucking, protože má radost , a když už se Jaimie nemá k zaplacení dluhů dlouho a nevěsta nikde tak i Pod je dobrej v čase války :D

6.6.2016 | 15:32:34
Arrow123

Vyzerá to tak, že Hora rozmáčkne pár vrabčích hláv :D

6.6.2016 | 15:34:02
PiranhaGreg

#14 MaTheei: Tady ještě Hora žije a má poničený brnění, tak vypadá, že to vyhraje… https://youtu.be/9qu90-rVGrw?…

#24 Kalam
6.6.2016 | 15:43:36
rhobos

#11 mops: CCA 18 dílů (3 s06 ) 7 s07 a nejspis 7–8 epizod s08 .. pokud v 7 neudelaji dvojistou stopaz coz pochybuju :)

6.6.2016 | 15:52:20
yennik

Cersei si vybere za svého bojovníka Horu a za Církev se postaví Tommen. A pipka se může jít klouzat.

6.6.2016 | 16:35:03
skrivanekdavid

No tak tento díl bude stát za to :)

6.6.2016 | 16:51:02
Kalam

#20 PiranhaGreg: šak jak by mu těma tyčkama co maj mohli ublížit…

6.6.2016 | 17:20:32
Kalam

doufám, že ta obluda Brianne (nebo jak se jmenuje) nezabije Jaimeho, to už bych ju fakt musel dat na svůj hate list…

6.6.2016 | 17:21:07
rhobos

konečně… začínají se objevovat náznaky LS :) už by ji tam mohli hodit :D

#48 Snoopy dog
6.6.2016 | 17:25:28
Mireq

konecne bude mountain killit

6.6.2016 | 18:01:58
Menec

hora koukám zase bude drtit lebky…

6.6.2016 | 18:08:03
Soldier.Kopi

Jo k**rva ! Konečně bude hora zabíjet ! A to rovnou ty sráče pánbíčkářský

6.6.2016 | 18:41:25
shootx

Neco se jiste semele pac Brien na lodi prcha se zachranenym Podrickem (unasi ho Bron) ktery je hur videt v traileru, cekat nas bude urcite assasin creed bravos :D Denerys priletela dom jak si vsimnul tyrion ,a doufam ze zas nebude mit proslov…a brann se pomale pakuje nako tu serii na jih :) Do pristave naskakuje (0:30) Ohar ktery naplnuje svuj osud a stane se Sampionem cirkve

6.6.2016 | 18:53:21
Eleanor05

Jaime je debil. Takový krásný blond vysoký děti mohl mít s Brienne a on se rozhodne pro tu zlou, hloupou děvku.

#32 Arrow123 #230 bikins
6.6.2016 | 18:58:03
Arrow123

#31 Eleanor05: Brienne už si rezervoval Tormund :D

#33 shootx #34 Eleanor05
6.6.2016 | 19:01:01
shootx

#32 Arrow123: Brien + Tormund = Medvídě , Brien + Jaimie = dite z reklamy na Arijec…

#52 Mlejn@s
6.6.2016 | 19:04:51
Eleanor05

#32 Arrow123: No, Brienne zcela očividně Tormunda moc nechce. Přece jenom Jaime vypadá jinak, co si budem povídat. :)

#35 Arrow123 #37 černovláska
6.6.2016 | 19:15:06
Arrow123

#34 Eleanor05: No ona tiež nie je v pozícií že si môže vyberať … :D

6.6.2016 | 19:18:04
Wolfinator1

Jaimie se, ale nepustí sukně Cersei :D. Takže ta urozená manželka pro Brona může být Briene i když krásná nevim nevim :D No stejně Briene dostane jen ten co jí přepere a když jí nedal ani Ohař tak nevim jestli má někdo šanci :D ( leda že by jí Tormund přidusil vousy ) :D

6.6.2016 | 19:22:17
černovláska

#34 Eleanor05: no já teda nevim, Jaime je sice pěknej chlap hollywoodskýho typu, ale Tormund je teda o poznání lepší parťák do nepohody. Já bych teda Tormunda brala všema deseti :D

#42 Eleanor05
6.6.2016 | 19:22:51
téčko171

Mě by spíš zajímalo, proč se Jaime chová tak, jak se chová. Vyjma pár světlých okamžiků v dnešním díle to totiž od začátku série vypadá skoro, jako by se poslední 4 řady a jejich události vůbec nestaly a on byl pořád povahou ten vymaštěnej kretén z první série.

#39 černovláska #42 Eleanor05 #70 A_V
webmaster
6.6.2016 | 19:23:45
černovláska

#38 téčko171: jo no, taky jsem si to říkala. Hlavně je prostě škoda, že v seriálu furt udržujou ten vztah s Cersei, to se pak prostě Jaime nemá možnost hnout z místa…

#55 téčko171
6.6.2016 | 19:29:27
turcmen

#15 Locker: fakt řekni nám už co to bereš za matroš…

6.6.2016 | 19:29:45
rockysiburger

No nevím jestli Bronn Podrika unese ? Spíš ho ze srandy přepadne. Bude v tom spíš Bronovina než únos :-) Jelikož i rozmluva traileru mezi Jaimem a Brien je spíš o přemluvení Black Fishe aby se stáhnul, ale to se nestane.

moje verze.. Brien se dostane s povolením Jamiho do hradu možná i s Podrickem. Black Fish odmítne opustit pevnost. Proto Brien raději opustí hrad a obležení. Buď přímo s Podricem. Nebo mu pomůže Bron utéct na loďce a ten vyzvedne Brien a vrátí se zpět na sever. Jen nevím proč tam Black Fish tasí meč :-)

6.6.2016 | 19:32:25
Eleanor05

#37 černovláska: Tak Jaime je takovej ten „Ken“ typ, mě se taky až tak nelíbí, ale třeba s vousama a vlasama, jako měl ve třetí sérii vypadal docela dobře. Já Tormunda moc nemusím, nemám ráda Divoký, tím to asi bude, přijdou mi všichni primitivní skoro jako Dothraci. Spíš mi připadal Jaime s Brienne jako fakt dobrej pár, asi nejlepší ze Hry o trůny. S Brienne se z něho stával lepší člověk.

#38 téčko171: Přesně! Od konce čtvrté série se zas chová jako debil bez osobnosti. Už aby zabil (on nebo někdo jinej) Cersei a pak se snad vzpamatuje.

6.6.2016 | 19:32:34
černovláska

btw co ta Arya? Jak vidíte její šance na její záchranu, pokud to tedy vůbec byla ona? Taky vám k ní prostě nesedělo to chování? :)

#45 Eleanor05 #46 PiranhaGreg #64 Stráťa #69 Mohan
6.6.2016 | 19:34:09
Snoopy dog

#3 IbaLovec: To by nebyla Brien aby něco nepokazila :D

6.6.2016 | 19:39:09
Eleanor05

#43 černovláska: Řeší se to teď vedle na obyčejné diskusi. ;-)

#51 černovláska
6.6.2016 | 19:40:12
PiranhaGreg

#43 černovláska: Čekal jsem, že bude opatrnější. Muselo ji být jasný, že po ní Waif půjde a že na sobě bude mít masku. Místo toho se promenáduje po městě jako by se nechumelilo, i když jí mohl čekat prakticky od kohokoliv útok.

Jinak pobodaná byla docela vážně. Jsem zvědavej, jak se z toho vylíže…

#51 černovláska
6.6.2016 | 19:42:47
Nedvi

No to vypadá na pořádnou akci…

6.6.2016 | 19:42:56
Snoopy dog

#26 rhobos: Taky se mi zdá, návrat ohaře a bratrstva a hlavně to že Martin řekl že tam nebude :D

#49 Nedvi
6.6.2016 | 19:43:19
Nedvi

#48 Snoopy dog: jj, hlavně jsem zvědavej na tu Aryu, doufam že přežije. Ale v GoT nikdy nevíš, což se mi na tom hodně líbí… Žádný pitomý happy endy furt dokola

6.6.2016 | 19:45:29
Arrow123

Je možné, že sa teraz Sandor vydá hľadať Thorosa aby ho zabil a pomstil toho septona? Thoros by sa mal objaviť túto sériu tak ma napadlo že sa to bude týkať práve toho.

6.6.2016 | 19:48:10
černovláska

#45 Eleanor05: #46 PiranhaGreg: Eleanor05 právě že moc neřeší :D PiranhaGreg: jojo, souhlasim, proto se mi čim dál víc zamlouvá teorie, že to vlastně Arya nebyla aka Jaqen testuje Waif…

#56 PiranhaGreg #58 Mela
6.6.2016 | 19:48:19
Mlejn@s

#33 shootx: :D :D

6.6.2016 | 19:50:03
Eleanor05

Právě teď se to tam, řeší. :-) Před chvílí jsem tam psala přesně to, co ty. Že to možná byl Jaquen a dohlížel na to, jestli Waif vyplnila jeho rozkaz správně, tedy, aby Arya netrpěla.

6.6.2016 | 19:50:30
Eleanor05

*reakce na černovlásku

6.6.2016 | 19:51:04
téčko171

#39 černovláska: Jo, to jsem zapomněl napsat, taky si říkám, co tím sledujou. V knihách na ni v tuhle chvíli víceméně kašle, když mu poslala dopis, aby za ni bojoval v trial by combat, tak jí ani neodpověděl a ten dopis nechal spálit.

webmaster
6.6.2016 | 19:55:53
PiranhaGreg

#51 černovláska: No a jak by to reálně udělal? Nasadil by nějaké holce obličej Aryi (kterej ani nemá) a poslal jí jen tak do města, že jí možná někdo zabije…? :D

#57 Eleanor05 #61 černovláska
6.6.2016 | 20:03:50
Eleanor05

#56 PiranhaGreg: A on se třeba nemůže stát holkou nebo nemůže mít jinou postavu, než tu, kterou má sám? Nebyla ta babka, která bodla Ary třeba menší, než je Waif? Nebyla už v GoT scéna, kdy Jaquenovi sundávala různé obličeje a poslední z nich byl její? Nevím, jestli si to dobře pamatuju, ale zdálo se mi, že to byl Jaquen, ne?

#59 PiranhaGreg
6.6.2016 | 20:12:25
Mela

#51 černovláska: to nebude on. Nedělali by pak takový záběry jak chodí zraněná po městě a nikdo ji nepomůže. Scéna by skončila skokem do řeky, takhle věřím že je to ona. Jestli si na té fotce vážně ty, tak si moc hezká. :)

#61 černovláska
6.6.2016 | 20:16:29
PiranhaGreg

#57 Eleanor05: Těžko říct jak to s tou proměnnou přesně funguje. Knihy jsem nečetl a v seriálu to nikdy moc do hloubky nevysvětlili. I tak mi ale tahle teorie přijde dost ujetá. Co když by se ho Waif rozhodla zastřelit z dálky nebo mu fakt prostě bez řečí podřízla hrdlo? To by prostě „nezahrál“ :D.

6.6.2016 | 20:19:54
Rodney_

Celej ten Brienin úkol je nesmysl, ani Sansa neni tak hloupá aby poslala pro svého strýce který je v Řekotočí, s několika stovkami mužů, obklopený velkými armádami nepřítele. Ještě po něm chce aby jí vyjel na pomoc na Sever, přes území ovládané Freyi. Něco podobného by v knihách nikdy nebylo.

#65 Eleanor05 #79 mr_bungle
6.6.2016 | 20:29:16
černovláska

#56 PiranhaGreg: #58 Mela: Právě, že si, stejně jako Eleanor05, myslím, že byl za Aryu přestrojen on. Když se po jejím připlutí do Bravosu vydával za toho černýho chlapa, byl tuším větší, než je sám, stejně jako Arya jako holčička, kterou si vybral Meryn Trant, měla jinou postavu… A problém s tím, že obvykle se dá použít jen obličej toho, kdo už dodejchal, by se dal vysvětlit právě tím, že Aryinu podobu už na sebe vzal na konci minulý série.. A koneckonců je to master faceless man, kdo jinej by měl takovýhle tríčky umět :) A jak už tuším někdo psal v jedný ze zdejších diskuzí, to, kolik lidí vidělo na smrt krvácející Aryu by jí poskytlo to nejlepší možný krytí… samozřejmě, takhle teorie má svoje mezery, na druhou stranu mi přijed zkrátka pravděpodobnější než to, že by Arya se svojí hlavou a po tom všem, co si zažila, courala po Bravosu a dělala ze sebe neozbrojenej terč, když je na konci minulý epizody jasně vidět, že si je nebezpečí dobře vědoma a hodlá se mu bránit jehlou v ruce. a to Mela: díky :)

#68 Serials. #100 Rumek
6.6.2016 | 20:32:23
Majko132002

#62 Majko132002: 1 za 10 :D omg

6.6.2016 | 20:41:03
Stráťa

#43 černovláska: No její konec zní moc dobře na to aby to byla pravda takže přežije.

#101 POLW
6.6.2016 | 20:46:08
Eleanor05

#60 Rodney_: Stejně Brynden nikomu nepomůže, když je Jaime před branou. Asi to tam spíš bylo proto, aby se jako Jaime a Brienne znovu setkali, když je lidi rádi viděli spolu a on jí řek, že miluje Cersei a lidi přestanou mít naději, že by byli spolu. Když pak zdrhá s Podem, jinej důvod nevidím.

#231 bikins
6.6.2016 | 20:47:52
IbaLovec

#62 Majko132002: Pamätaj nato ,že Ramsymu stačilo „20 good men“ :D 62 chlapov z House of Mormont by dobilo hrad a ešte polovica prežila :D

#144 Majko132002
6.6.2016 | 20:52:30
Smoli12

Říkal jsem to už jednou, ale Hora vs vrabčáci nebude hezkej pohled :D

#88 tomasgeryk
6.6.2016 | 21:10:37
Serials.

#61 černovláska: Taky mě to napadlo. A bylo by opravdu super, kdyby se později chtěl nějak zbavit Bledé holčičky, protože víceméně neuposlechla jeho rozkaz :D

6.6.2016 | 21:12:30
Mohan

#43 černovláska: myslím že Aryu zachrání nějaká rudá kněžka… po pravdě mi moc nedává smysl, že by se za nic vydával Jaquen – k čemu by mu bylo pak trpět a s rozpáraným břichem bloumat po ulicích, příp. to hrát? :)

#142 dirty_roots
6.6.2016 | 21:13:54
A_V

#38 téčko171: Proč se tak chová. no možná kvůli tomu jak mu brácha zabil otce, nebo jak mu zemřela dcera v náruči, nebo kvůli tomu co se stalo Cersei. Prostě to psychicky nezvládá.

#71 téčko171
6.6.2016 | 21:16:19
téčko171

#70 A_V: Až na tu Myrcellu se to samý stalo v knihách a bylo mu to buřt, obzvlášť Cersei měl na háku a takový debilní kecy typu „my jsme Lannisteři, všichni ostatní jsou proti nám a proto je do jednoho rozdrtíme na kaši“ by po tom všem, co zažil nevypustil z huby ani ve snu. A jestli zabili Myrcellu jen proto, aby mohli zahodit celej čtyřletej vývoj charakteru do hajzlu a udělat z něj zase osla z první sérky, tak tomu říkám, panečku, scénáristický tah hodný jedné poctivé rány přes držku.

#75 Eleanor05 #80 A_V
webmaster
6.6.2016 | 21:44:06
Tequilascz

Hype na další díl opět neskutečnej. :D :/

6.6.2016 | 21:50:11
Movego

Ouuu že by draci konečně utekli z katakomb?? Na Aryu se těším nejvíc xD Brien a Jaime mě nezajímají… A v KL se konečně začně něco dít!

#194 Reddi
6.6.2016 | 21:58:35
wardED

#7 lopu: #9 _Dianka_: no neviem Freyovia majú Dvojčatá, a to vyzeralo skôr ako hrad s veľkou hláskou v strede

6.6.2016 | 22:00:54
Eleanor05

#71 téčko171: Já to teda nevím jistě, nedočetla jsem první knížku, ale nechoval se tak Jaime k Cersei v knížce proto, že mu Tyrion řekl, že ho Cersei podváděla? Myslím, když Jaime pouštěl Tyriona z vězení. Zdá se mi, že jsem to někde četla. Jenomže v seriálu mu nic takovýho neřekl, takže si Jaime asi furt myslí, že ho Cersei miluje tak, jako on ji. Každopádně od smrti Tywina jsou Cersei a Jaime jedny z nejdebilnějších postav z GoT.

6.6.2016 | 22:09:08
Shoter

Napadlo mě, jestli Brien nezradí černou rybu.. přece jen má pro Jamieho slabost a jestli bude držet Podrika? Proč by ji tam pouštěl, když stojí na opačné straně? Vrabčáci budou chtít vyvolat konflikt aby se zbavily Hory a nemohla ho Cercei použít v souboji, což skončí neslavně a Ohař se začne mstít anakonec půjde do souboje s bratrem, Arya není Arya .. do konce série zemře jedna z TOP hlavních postav, tak to vidím já .. koho by jste tipovali?

#81 brhefst #86 Nikypiky92
6.6.2016 | 22:16:49
Houfista

Nevíte komu psala Sansa dopis?

#78 Skřítě #103 POLW
6.6.2016 | 22:19:34
Skřítě

#77 Houfista: Třeba někomu s armádou z Údolí?

#91 Houfista
6.6.2016 | 22:26:12
mr_bungle

#60 Rodney_: Malíček jí řekl, že Brynden dobyl Řekotočí a Jaime s armádou tam dorazil až teď. V době, kdy tam Sansa Brienne poslala a s informacemi, jaké měla, to smysl dává.

6.6.2016 | 22:34:00
A_V

#71 téčko171: No to co je v knížkách nebudu řešit to s tím nemá nic společného, ale já myslím, že je teď prostě rozhozenej. Jenom doufám, že se z toho dostane třeba mu pomůže zrovna Brien.

6.6.2016 | 22:43:14
brhefst

#76 Shoter: Cersei, Tommen, Vrabčák.. :D

#88 tomasgeryk
6.6.2016 | 22:43:40
Leithian

Já jsem zatím spokojená. :-) i když se to asi bude dost lišit od knížky jako že už teď je to síla, splňuje to má očekávání. A Černá ryba nadchnul :-)

#105 POLW
6.6.2016 | 22:44:36
Jery

Mam pocit že Sansa spolkla hrdost a psala o pomoc z Údolí. Přece jenom Malíček jí neodmítne i po tom co si řekly .....

#85 Mrkrikajs
6.6.2016 | 22:46:43
Mrkrikajs

By mě fakt zajímalo co udělá Jamie v 8. epizodě s dobytým Řekotočím a jak to souvisím s vojáky Lannisterů na Dvojčatech. Protože tupost Ldvojčat se fakt nezapře. Cersei je už teď mrtvá i kdyby nevím co a vývoj Jamieho se opět vrátil do 1. série. K čemu bylo všechno to zajetí a ztráta ruky, když se pořád chová jako blbec? Co to sakra D&D zase předvádí. Když už chtějí něco překopávat, tak ať to má aspoň trochu smyslu. Protože pro Lannistery by bylo mnohem výhodnější snažit se uzavřít s Rybou dočasné spojenectví a obětovat tak Freyovce. Ale to ne. Dvojčata totiž trpí velikánství a nedokáží uzavřít spojenectví s těmi, které nemají v oblibě. Malíček jistě tvrdne celou tu dobu pořád s rytíři v Moat Cailin, protože malou násobilku určitě zná. :D Je celkem jasné jaká je s tím spojitost v tom zasněženém lese.

#87 A_V #90 téčko171
6.6.2016 | 22:53:12
Mrkrikajs

#83 Jery: Malíček nemá JEDINÝ důvod, proč by neměl vyjet na pomoc Starkům. Pro něj je to ohromná příležitost na minimálně velice výhodnou alianci. Časem může pomýšlet i na mnohem víc. Na svatbu se Sansou, třeba. Tak či tak, za tohle si nahrabe dost plusových bodů u spousty lidí. :)

6.6.2016 | 22:56:58
Nikypiky92

#76 Shoter: Jen doufám, že to nebude Aria. Její postavu mám ráda. To at raději zhebne Cersei, Tommen, Jamie. Proč nám vůbec neukážou Ramseye, Rickona, Dorne atd.? Doufám, že vrabčáci pochcípají :)

6.6.2016 | 23:08:10
A_V

#84 Mrkrikajs: No nevím jestli by se Lannistrům hodilo příměří s Rybou to by spíš ještě oslabilo jejich pozici

#93 Mrkrikajs
6.6.2016 | 23:12:50
tomasgeryk

#67 Smoli12: No, jak pro koho… HS je se smrtí smířený, ale jeho kamarádi asi nadšení nebudou. Každopádně drtivou porážku těch fanatiků od Hory a následně souboj Hory a Ohaře… To by bylo super… A ještě k tomu příprava na bitvy v Řekotočí i na Zimohradě? No, letošní finále bude horkým kandidátem na zatím nejlepší za celý seriál (jestli to, co naznačují, teda opravdu bude ve scénáři)
#81 brhefst: Jo, taky bych to tak viděl… Jenom v opačném pořadí ;-)

#106 fikka
6.6.2016 | 23:16:54
rockysiburger

Už vidím ten monumentální příjezd House Arryn army jako v Návratu krále …Ride of the Rohirrim !!!!

6.6.2016 | 23:30:45
téčko171

#84 Mrkrikajs: „…a vývoj Jamieho se opět vrátil do 1. série. K čemu bylo všechno to zajetí a ztráta ruky, když se pořád chová jako blbec?“

Děkuji!

webmaster
6.6.2016 | 23:39:40
Houfista

#78 Skřítě: Ajo.. Já zapomněl :)

6.6.2016 | 23:41:35
Kalam

Asi už jsem zas poslední kdo to neviděl, ale pokud je někdo ještě víc pozadu, tak doporučuju aktuální hit: 20 good men https://www.youtube.com/watch?…

#212 Кренл
6.6.2016 | 23:46:51
Mrkrikajs

#87 A_V: Jak ještě víc oslabilo jejich pozici? To ještě jako jde jo? :D Uzavřít spojenectví s Rybou a nechat tak kraj v poklidu je mnohem výhodnější než držet 8 000 vojáků ve zcela zbytečném konfliktu a zajistit tak ještě větší nespokojenost v celé Říční krajině. Těch 8 000 vojáků bude mít za chvíli cenu 80 tisíc díky nadcházejícím válkám. A Lannisterové mají teď mnohem větší problémy než je konflikt Freyů s Tully.

#94 brhefst
7.6.2016 | 0:06:07
brhefst

#93 Mrkrikajs: Blackfish by se s Lannisterama nikdy nespojil.

#96 Mrkrikajs
7.6.2016 | 0:09:25
quinefer

no tak rozhodne to vypada lip jak minula epizoda. nechme se prekvapit

7.6.2016 | 0:24:00
Mrkrikajs

#94 brhefst: Ale s Králokatem by mohl. I přes to všechno co si o něm myslí. Starkům a zvlášť Tullyům toho ještě dost dluží. Mohl by Rybě nabídnout spojenectví, ukončení tak Freyovského konfliktu a posílení armády Starků. Jenomže Starkové už stejně táhnou přímo na Zimohrad a díky knížce i záběrům z traileru všichni víme, jak toto obléhání nakonec dopadne. Jen jsem chtěl podotknout, že pro Rybu i Králokata bylo těch možností mnohem víc. Protože nikoho už nezajímá co chce Cersei. Jamie tam byl na Králův rozkaz a v zájmu království je jednotnost. Dokud budou vládnout Řekotočí Freyové, tak Říční krajiny budou rozdělené. Stejně jako Sever s Boltony.

#99 Rumek #102 A_V
7.6.2016 | 0:26:32
DejvidHound

Mne sa rata ze Oharovi staci len 1 diel na to aby sa z neho zase stal badass.

7.6.2016 | 1:53:39
IbaLovec

Pokiaľ Sansa poslala po Malíčka (nikto iný mi ani nenapadá). Rád by som veril tomu ,že ich nezradí. Aj keď vďaka nemu by mohli asi 100% dobiť Zimohrad. Tak on je vypočítavec… neverím ,že by im pomohol…Povie A spraví B :D Vy si čo myslíte ? Pomôže ?

#215 mia28
7.6.2016 | 6:30:51
Rumek

#96 Mrkrikajs: „Jenomže Starkové už stejně táhnou přímo na Zimohrad a díky knížce i záběrům z traileru všichni víme, jak toto obléhání nakonec dopadne.“ Knížky sem netahej, to už není vodítko. A co si tedy z těch trailerů vyvodil? Protože můj názor je takový, že v traileru se nikdy ty zásadní věci nenaznačovaly a pokud se něco z trailerů dalo vyvodit, tak to nakonec dopadlo úplně obráceně.

#110 Mrkrikajs
7.6.2016 | 6:42:18
Rumek

#61 černovláska: Naprosto souhlasím s Tvým popisem situace. Přišlo mi naprosto zjevné, z toho jak se špacírovala po městě, házela měšcem peněz, že je to typická návnada. Prostě to nebyla pravá Arya, o tom jsem na 100% přesvědčený. Kdo to ve skutečnosti byl je otázka – mohl to být Jaqen (měl už tvář Aryi na konci minulé série na sobě) nebo to byla úplně cizí osoba s tváři Aryi, fakt nevím. Teorie s rychlým vyléčením mi přijde přitažená za vlasy, už jenom proto, že takto by se prostě pravá Arya po tom výcviku nechovala, to by byla naprostá stupidita a těch rudých kněžek máme v seriálu už více než dost. Každopádně bledá holčička to měla provézt tak, ať Arya netrpí, což porušila. Prostě a jednoduše si myslím, že vše je Aryin plán a v příštím díle Arya sejme bledou holčičku, doufám, že se pak potká s Jaqenem, řeknou si něco jako „výcvik je u konce“ a Arya vyrazí, víme kam…nebo sejme i samotného mistra, kdo ví…

#113 Movego
7.6.2016 | 7:07:10
POLW

#64 Stráťa: To jako že by měla Arya umřít?? Asi budu mít Tvé jméno v pokojíčku napsaný na zdi úhlavních nepřátel :-)

#183 Stráťa
7.6.2016 | 7:10:32
A_V

#96 Mrkrikajs: Oslabilo by to jejich pozici. Káždému lordovi by ukázali, že se stačí vzepřít a Lannistrové ustoupí. Navíc Ryba řekl, že válka ještě neskončila takže po Lannistrech určitě pujde. A Freyové by se taky dost nasrali

#110 Mrkrikajs
7.6.2016 | 7:16:32
POLW

#77 Houfista: Určitě Malíčkovi, nikoho jiného nemá a havran by asi do Meerenu za manželem nedoletěl :-)

7.6.2016 | 7:16:37
Rumek

Myslíte, že existuje možnost, že to Brienn s Rybou a Lannistry domluví (odhlížím od traileru, protože ten mě akorát vždycky zmate a pak se ukáže, že je to jinak než se zdá)? Tzn., že Ryba opustí s vojáky hrad, vydá se na sever pomoci Jonovi a Jaime ho nechá projít (což vlastně i Jaime sám navrhoval Rybě – dej mi hrad a já Tvé muže ušetřím), čímž zase on získá hrad.

7.6.2016 | 7:26:49
POLW

#82 Leithian: Změny jsou někdy k dobru,někdy ne,je to úhel pohledu:S Martinem to konzultují,takže ho možná i ovlivní v dalším psaní. Osobně jsem třeba nebyl nadšený z tiotální změny Sansiny linky,nedává mi moc smysl,proč by si ji měl znepřátelit, pokud za tím není vyšší cíl…kdoví…uvi­díme.Co se týče Černé ryby ,je to borec (geniální scéna s pohřbem jeho otce) a myslím,že rozhodně neřekl poslední slovo…

#108 IbaLovec
7.6.2016 | 7:32:41
fikka

#88 tomasgeryk: v Rekotoci zadna bitva nebude, Brynden vyda hrad , aby uchranil svoje muze a sam zdrhne…pak se urcite potka se Sansou a Jonem

7.6.2016 | 8:18:29
mety

sansa tiez mohla napisat cersei ze ide na winterfell za svojim manzelom a tiez jej mohla povedat o tom ze malicek otravil jej syna . Pokial ide o to komu sansa napiasala tak ma nekonecne mnozstvo moznosti

#148 mr_bungle
7.6.2016 | 8:24:26
IbaLovec

#105 POLW: Tá geniálna scéna(asi myslíš ako zapálil tú loď) to bol jeho brat myslím? Alebo sa pletiem ?

#136 POLW
7.6.2016 | 8:24:48
Solitudo

#6 wardED: To budú Arrynovia…Je tam orol.

#111 IbaLovec #150 mr_bungle
7.6.2016 | 8:54:09
Mrkrikajs

#99 Rumek: Zatím bylo Řekotočí dost dle knížky, takže nevím proč by to chtěli měnit. Chceš důkaz? Rozhovor Brienn s Králokatem, scény z večerního obléhání, příjezd Brien s Podem na koni a ještě ten večer odplouvají s „nadšeným“ výrazem v loďce. Moc mi to nepřišlo na porážku Lannisterů, zvlášť když budou poté oslovovat na Dvojčatech. :)
#102 A_V: No jasně.. ale možností bylo dost. A co chtějí Freyové je Lannisterům absolutně u zadele. Rumek taky napsal dost dobrý návrh.

#118 Rumek
7.6.2016 | 8:58:15
IbaLovec

#109 Solitudo: Sú to Freyovia pozri „brnenie“ a vlajka má vodu s dvoma vežami aj keď to nieje dobre vidno. A Arynovia majú kruh s orlom a polmesiacom. A zreteľne tam je vidno voda a veže. http://postimg.org/…e/y7o94agkr/

7.6.2016 | 9:05:27
eRiCZech

Civoe, že be konečně nějaké děj? toto tervalo teda korvisko jedno, sedem dělů než sa něco stane, tragédija tato sérija. absolotní tragédija, nejhorší séria, suvenýrně, DORNE sa ani nehlo od začétku, chaime odělal tře kroke za celů sériju. kingslejr jebátorka trapná jak sáňke v létě. jediné dobré char BRAK FRISCH. a ten tam zaťém bel jen menoto. DENÉRIS JE TRAPNÁ ČORENA. Starkové su trapní, ŽON SNÖ byl dobrej jen, kdež opáčel, že jem na to ož sere. takže to dopadne tak, že v posledňém ďéle bode namerdané všechno rozhodujécé, ale nic sa nerozhodne a bode to zasejc v další, teple, sedmeďélné sérjil.

#114 didi2012
7.6.2016 | 9:05:34
Movego

#100 Rumek: Přesně tak, přece si někdo vážně nemyslí že Arya umře… :D Fakt myslíte že Cersei umře? Dost věcí tomu napovídá to ano, ale představa že by měl pes zabít super silnýho zmutovanýho brášku se mi moc nezamlouvá..... Viděli jsme je bojovat jen jednou a připadalo mi že by ho Hora za chvilku taky rozsekl vejpůl (jako toho koně :D ).. Navíc si myslím že Qyburn převezme úlohu Varyse z knihy a pomocí little birds někoho sejme (kdo četl ví). A třeba Cersei přežije :D Nevim je teorie… :D

#134 fikka
7.6.2016 | 9:25:37
didi2012

#112 eRiCZech: NO tak podľa mňa je táto séria rozhodne daleko lepšia než 5 a tak sa mi zdá že je aj najlepšia séria zo všetkých

#122 eRiCZech
7.6.2016 | 9:33:43
peter316

Žeby konečne dobrý diel? lebo už je to dosť nuda

7.6.2016 | 9:34:30
Vincent Vega

Lidi, vzhledem k tomu, že Cersei se „rozhodne pro násilí“, tak asi žádný trial by combat nebude ne? Též by mě zajímalo, kdo pozabíjel tu skupinu se kterou Sandor byl, tak nějak si říkám, že by to mohlo být Bratrstvo bez praporců, ale na ty mi to nesedí. A nejvíc jsem zvědavý na Aryu, pokud to byla skutečně ona, tak je neuvěřitelně hloupá a doufám, že umře :D

7.6.2016 | 9:38:27
Yros

Netreba zabúdať, že Melisandra videla, že Zimohrad dobyju a ona bude chodiť po jeho nádvorí. Možno sa pomýlila so Stanisom – ten nebol ten pravý ale John áno. Takže predpokladám, že Zimohrad získajú späť. Otázne je s koho pomocou. Možno to zvládnu sami. John je zviknutý bojovať proti presile a možno Briene presvedčí Jaimiho a pripomenie mu, že dal sľub, že Sansu vráti domov. Koniec koncov v tomto seriáli funguje princíp spravodlivosti ako odplaty. V minulej časti sa ukázalo, že Rob Stark nebol taký nevinný ako sa zdalo. Jaimi bol pyšný, preto prišiel o ruku. Roose Bolton vrazil Robovi nôž do srdca jemu zas jeho syn. Cersei chcela dať do väzenia Margery sama tam skončila. Okrem iného stara mama ju pokarhala, že zlikvidoval dva staré rody možno to bude chcieť napraviť. Lanisterovci na severe nebojovali tak je tu výzva. A Ramsyho zrejme roztrhá duch tak ako jeho psy trhali jeho nevlastnú mamu a brata.

#135 fikka
7.6.2016 | 10:22:45
Rumek

#110 Mrkrikajs: Já jsem to popletl, myslel jsem, že se Tvůj příspěvěk vztahuje k bitvě o Zimohrad. Těch příspěvků je tolik, že mi to splynulo. Když jsem si to četl podruhé, tak mi to došlo, ale můj příspěvek už byl venku. Trailer byl v tomto docela jednoznačný, to máš pravdu, ale člověk nikdy neví:)

7.6.2016 | 10:23:01
JackIsBest

Ty vole, to jsem tu fakt jedinej, kdo fandí vrabčákům a High sparrowovi? Vždyt je to jeden z mála, kterej Lannistery dokázal neskutečně podělat a vy tu fandíte Cersei s tím podělaným zombie Horou. Wtf? :D

#151 mr_bungle #166 tomasgeryk #197 Eleanor05
7.6.2016 | 10:25:52
JackIsBest

A to s Aryou mohl být jen sen…ostatně naposledy jsme jí viděli jak zapaluje svíčku a usíná

#158 rockysiburger
7.6.2016 | 10:27:48
JackIsBest

Nebo se aspoň chystá spát, abych byl přesnější :D sorry za triple post.

7.6.2016 | 10:28:16
eRiCZech

#114 didi2012: slováci pre mňa nejsů ludé, tudíž jsem okamžitě skartoval ve své kabině tvoje názory.

#127 didi2012 #138 POLW
7.6.2016 | 10:28:31
Nikolperse

Keď nadávate na Aryu, tak si prosím uvedomte pár vecí: 1) Nemohla zostať do nekonečna na nejakom mieste pod mestom. Musela vyjsť si zháňať zásoby (jedlo, vodu, peniaze). 2) Nemala prístup do siene tvárí, takže je logické, že musela ísť len s jej pravou tvárou (určite by nikoho len kvôli tvári nezabila). 3) V popise časti je jasne napísané, že vymyslí plán. Čo keď bol jej plán na seba upútať pozornosť a nafingovať svoju smrť? (To jej minimálne do ďalšej časti vyšlo a tak získala čas na vymyslenie niečoho lepšieho).

#133 Rumek #205 Rumek
7.6.2016 | 10:32:03
WhiteWalker

Natěšenost:

  • I choose violence ;-)
  • Ohař a sekera :-D
  • škrtič Bronn
  • poplave Black fish s Brienne???
  • Release the dragons :-)
7.6.2016 | 10:35:49
Niethan

Je konečne popis na ôsmu epizódu: Tyrion seeks a strange ally. Bran learns a great deal. Brienne goes on a mission. Arya is given a chance to prove herself.

#145 Drake Rammoray
7.6.2016 | 10:37:23
Niethan
  • sa má objaviť aj Thoros z Myru
7.6.2016 | 10:39:26
didi2012

#122 eRiCZech: fiiiiha tak pardon za neľudský názor

#128 eRiCZech
7.6.2016 | 10:49:49
eRiCZech

#127 didi2012: v pohodě, ale už to neřékaj.

#132 didi2012
7.6.2016 | 10:59:21
Vincent Vega

Když už je tato série plná oživlých starých známých, dost by mě potěšilo, kdyby Arya v Bravosu potkala svého „tanečního mistra“, o kterém jistě nevíme jestli byl v první sérii zabit a ten přece byl z Bravosu.. :) Každopádně nevím jak by to pomohlo posunout děj, ale určitě by ji aspoň mohl dostat z její prekérní situace :)

#140 POLW
7.6.2016 | 11:01:43
Hrabě Teleke z Toloko

Tak jsem zvědavej jak ustojí setkání Brienne s její láskou Jamiem. Doufám, že nezradí Sansu a nepůjde proti Černé rybě!

7.6.2016 | 11:10:52
ruzmim

Tak to snad ani nejde. Jednou přísahala lady Stark, že Sansu ochrání a tedy si nemyslím, že by kvůli jednomu pinďourovi měla něco měnit. Doufám, že jediný Tully, co má koule nepůjde kukat. Dobře se na něj kouká.

7.6.2016 | 11:23:40
didi2012

#128 eRiCZech: ja som to ináč nemyslela v zlom alebo útok … iba si fakt myslím že toto je TOP séria …

#153 eRiCZech
7.6.2016 | 11:31:12
Rumek

#123 Nikolperse: Plán nafilmovat svou smrt, budiž, proč ne. Ale z mého pohledu by to tedy byla pěkně debilní realizace tohoto plánu, protože stačilo, aby ji bledé děvčátko podřízlo krk, což vlastně měla udělat, protože tak to po ní chtěl Jaqen (chtěl aby netrpěla) a bylo by vymalováno. A získat čas se dvěma dírami v břiše a procházet se ve dne krvácející po ulicích? Tak tomu říkám teprve kauf. Nevím no, pokud to má být, tak jak píšeš, tak mi to přijde stupidní, čímž netvrdím, že to tak být nemůže.

#137 Nikolperse
7.6.2016 | 12:07:10
fikka

#113 Movego: Cersei zabije jeji mladsi bratr, jak ji bylo predpovezeno ;) otazka zni: kterej to bude?

7.6.2016 | 12:19:19
fikka

#117 Yros: to by byl moc pekne konec toho zm..a, kdyby si s nim Ghost pohral ;)

7.6.2016 | 12:21:58
POLW

#108 IbaLovec: Máš pravdu,byl to jeho bratr.(Hoster Tully ) ne otec.Ty rodinný svazky se mi občas pletou, je tam toho moc. Ale to, jak Edmure tu loď nedokázal zapálit se mi líbilo, vždyť i ve skutečnosti to muselo být umění to trefit.

7.6.2016 | 12:46:47
Nikolperse

#133 Rumek: Waif (bledé dievča) ju nikdy nemalo rado. S toho sa dá logicky usúdiť, že by jej nedopriala rýchlu smrť. A radšej mať v bruchu dve rany (čo ani neboli smrteľné alebo tak dobre mierené aby spôsobili väčšie zranenia) a získať niekoľko dní až týždňov čas na vymyslenie niečoho lepšie ako neurobiť nič. Navyše je tu aj možnosť, že to mohol byť iba niekto s tvárou Aryi. Arya má v tejto sérii skákať po strechách a tak a to by s poraneným bruchom nešlo (teda ak neurobia časový skok v jej línii o niekoľko týždňov).

#205 Rumek
7.6.2016 | 12:49:30
POLW

#122 eRiCZech: Nejsu Slovák,ale to je trochu ubohé,ne? Nevím co ti tak hrozného provedli ,ale a u nás je určitě víc humanoidů,které bych si dovolil nenazývat lidmi

#149 eRiCZech
7.6.2016 | 13:03:25
SaintSin

Bude to takhle, Jamie, Brienne a Black Fish uzavřou dohodu, kdy BLack fish a Brienne opustí řekotočí a odcestují na sever na pomoc Jonovi, a dorazí na poslední chvíli. Jamie tak bude mít hotovo a vydá se zpět do KL, tam mezitím proběhne rozsouzení bojem, kdy Cercei si zvolí za šampiona Horu. Vrabčák zfanatizuje Tomenna, že ho bozi ochrání v souboji a zvolí za šampiona jeho. Hora nebude mít na výběr a zabije Tomenna (možná jenom Cercei nestačí zareagovat), ze vzteku nařídí horovi, aby se zabil, což udělá…všichni se rozejdou, že je souboj u konce a Cercei bude plakat nad Tomennovym tělem. V tu chvíli se vrátí Jaime z Řekotočí a uvidí svého mrtvého syna v náručí Cercei. Láska k cercei bude ta tam a on ji vzteky zabije, že dopustila smrt jejich posledního dítěte (určitě po nějaké dramatické hádce). No a Arya samozřejmě maximálně využije svůj výcvik k přežití a útěku z Bravosu – buď domů do westerosu, kde bude fungovat jako prakticky nájemný zabiják pro Starky a nebo do Meerenu, kde bude stejně působit pro Tyriona a Dany.

#171 Kane
7.6.2016 | 13:05:40
POLW

#129 Vincent Vega: Syrio Forel byl nejlepší, taky bych ho rád viděl. Jeho smrt ukázaná nebyla,takže máme malou naději :-)

7.6.2016 | 13:09:04
vintason

už to není ono, děj je příliš zhollywoodštělý…

7.6.2016 | 13:09:29
dirty_roots

#69 Mohan: ! Aryu zachráni herečka z divadla

#146 Arrow123
7.6.2016 | 13:24:26
EdnaMichael

áá mazec konečně Cersei uderi a bude to brutalni :)

7.6.2016 | 13:51:06
Majko132002

#66 IbaLovec: :D :D

7.6.2016 | 13:54:48
Drake Rammoray

#125 Niethan: to je 5. epizoda

7.6.2016 | 13:58:06
Arrow123

#142 dirty_roots: Tak to ju ošetrí nejako rýchlo keď už ďalšiu epizódu bude skákať po strechách :D

7.6.2016 | 14:12:14
Nicole

Myslím, že jsem někde četla, že Syrio Forel je opravdu mrtvý :( takže ten se neobjeví…i když by se mi to tady líbilo :)

7.6.2016 | 14:23:18
mr_bungle

#107 mety: Tohle je blbost, Boltnové jsou spojenci Lannisterů, kdyby napsala Cersei, že chce dobýt Zimohrad, tak dá Cersei echo Ramseymu, ten vezme dvacet dobrých mužů, rozpráší armádu Divokých a zajme Sansu. Malíčkovu armádu Sansa potřebuje, protože na Severu nenašla podporu, jakou si představovala. Psát Cersei by byla blbost na úrovni Cerseina vyzbrojení Vrabčáků.

#152 eRiCZech
7.6.2016 | 14:37:01
eRiCZech

#138 POLW: tak sa do teho neštengruj te chetroléne hlůpé, kdež s těm nemáš něc společné a hevno véš.

7.6.2016 | 14:39:08
mr_bungle

#109 Solitudo: Jsou to určitě Freyové, stejná vlajka tam vlála, už když přijel Jaime.
https://i.nahraj.to/f/1sKJ.png

#192 Solitudo
7.6.2016 | 14:42:46
mr_bungle

#119 JackIsBest: Ano :D Náboženské fanatiky nemá nikdo rád.

7.6.2016 | 14:47:46
eRiCZech

#148 mr_bungle: a odkde že jsů zasejc spojence, proša pana, když roose bolton ožejnil svéjho sena za sansu a ťém se vzepřel koroně? vesvětle mně to prosém, ďék

#155 mr_bungle
7.6.2016 | 15:03:15
eRiCZech

#132 didi2012: klud dopyče, já som mravenečník

#156 mirako
7.6.2016 | 15:05:50
Lord Deyeth

Tak uz su len dve varianty ako to dopadne s Aryou. 1.) Waif zabije Aryu a donesie jej tvar Jaquenovi. V tom si da Waif dole svoju masku a tam bude Arya ⇒ z Arye sa stava Faceless man. 2.) Arya zabije Waif a uteče späť do Westerosu. ⇒ Arya ostava ako Arya Stark zo Zimohradu. Prajem si aby to bola druhá varianta, rád by som videl nejaké spoločné stretnutie s Jonom alebo Sansou, ale čo sa týka prekvapenia divákov a zamotania troška situácie ešte viac by bolo epické keby to bola prvá varianta. Chcel by som vidieť reakcie ľudí ako nariekajú po zabití Arye a následnom odhalení pred Jaquenom a ten WTF moment na ich tvárach :) .

7.6.2016 | 15:34:45
7.6.2016 | 15:39:37
mirako

#153 eRiCZech: tvoje IQ bude asi na úrovní neandrtálce.. bež si ty tvoje nadávky s podle tebe cool hantecem psát někam jinam… nebo si běž nadávat do hospody za tvými stejně „inteligentními“ kamarády… tady na to není nikdo zvědavej..

7.6.2016 | 15:43:03
xXxROSAxXx

Ragnar Lothbrok popluje tak daleko na západ až narazí na Západozemí a dobude Řekotočí :D

7.6.2016 | 16:07:14
rockysiburger

#120 JackIsBest: Tuhle teorii už jsem někde viděl. A dost se mi zamlouvá. Jak dřív Arya odříkávala jména obětí. Tak nyní by mohla přemýšlet nad plánem jak se dostat z prekérní situace. A my jsme byli světci pouze té horší varianty. No uvidíme. Jinak by na ní musel čekat zkušený chirurg a dlouhodobá rehabilitace aby se z toho dostala a mohla skotačit po střechách. Jsem zvědav jak z toho DD vybruslí :-)

#160 shootx
7.6.2016 | 16:19:34
Uchvatitel

#155 mr_bungle: Tak já ti tedy vysvětlím co ti napsal když nedokážeš přečíst text pokud umím číst tak tě žádá, aby si nám napsal odkdy jsou zase Boltoni a Lannisterové spojenci pokud víme tak Roose porušil své slovo a tím pádem i spojenectvív tu chvíli když oženil svého legitimního bastarda se Sansou která měla připadnout Tyrionovi. Toto snad již přečteš a vysvětlíš děkujeme :D

#174 mr_bungle
7.6.2016 | 16:47:25
shootx

#158 rockysiburger: ! kde si vzal ze skace po strechach ? V zaberu podle me naskakoval Ohar do deni v pristavisti tam se stane sampionem cirkve…Aryia prida na seznam tu holcicku sejmi ji dostane od Jaquina prave poselstvi boha bez tvare a odjede na lodi – tam se doleci…Ted ji na chvili ochrani ta baba s cirkusu ktera ji rekne pravdu o Varisovi (ktery stim divadlem kdysi cestoval ) a dozvi se o Krali Pavouku…

#162 Arrow123 #163 rockysiburger #175 mr_bungle
7.6.2016 | 16:48:33
NIKITO

By me zajimalo, kdo by jste si predstavovali, aby teda momentalne vladl v KL??wtf, Tomen se snazi s Margery o primeri a klid v hlavnim meste, Cersei te jde jen o sebe a o Tomena, cela rise je ji u prdele, fakt si vsichni tak strasne prejete aby vrabcaky zlikvidovala? proc vlastne? vzdyt jsou jedini, kdo ji dokazali trochu usmernit, herecka je dokonala, ale postava je fakt na facku, nerekla bych kazdopadne ze to pro ni skonci dobre a treba teorie ze by se Hora zabil mi prijde fakt maximalne ujeta :D cetli jste vubec ten popisek rodu Cleaganu? verim, ze vrabcaci dej jeste nejak zamotaji, ale porad jsou mi sympatictejsi v cele s HS, ikdyz jsou to fanatici, nez jak treba jedna Cesei, by me zajimalo co vlastne udelala pro risi dobreho? jedna jako typicka zena, kdyz zacne vymyslet, jak by, co by a kdyz se to posere, tak na konci rekne „jej ja jsem nechtela“ :D

Jinak dej s Aryou, vsimli jste si nekdo jestli u sebe mela Jehlu? rekla bych ze pokud ano byla prava, kazdopadne nejak se z toho snad vylize, me prisla jako prava, ale kdo vi, nemyslim si, ze kdokoli dokaze vzit na sebe jeji podobu dokud je ziva, hlavne tehdy, kdyz oslepla a nasla tam pod maskou nekolik tvari, ktere nedavali smysl, podle me uz mela halucinace, nevidela skutecnost, proto videla svou tvar a i Jaqenovu, ve skutecnosti to ale nebyla pravda.

7.6.2016 | 16:51:33
Arrow123

#160 shootx: áno a Maisie Williams točila tú svoju velkú akčnú scénu len tak z nudy :)

7.6.2016 | 16:52:56
rockysiburger

#160 shootx: Tak ve 30s. je to podle mě Arya kdo skáče z balkonu. Pokud je to ohař. Dost se scvrknul. Ale pokud to je Ohař. Tak se omlouvám :-). Pokud to bude Arya. Tak v pondělí dolezeš a pěkně se omluvíš :-) Jinak souhlasím s tím že pokud Arye poskytne někdo azyl. Bude to s vysokou pravděpodobností paní od divadla.

#169 mkbn
7.6.2016 | 16:57:55
brandiss

Je nejake logicke vysvetlenie, ako sa Jaqen Hagar mohol ocitnut v tej klietke? Myslim druhu seriu. To akoze bolo preto, ze si vyhliadol Aryu a chcel sa nejako k nej dostat? Lebo ze bol zajaty, ten, co vie zmiznut,vrazdit atd kedy sa mu zachce, tak tomu neverim. Dik za vysvetlenie.

#165 Uchvatitel #167 Tomi Lee Morpheus
7.6.2016 | 17:06:23
Uchvatitel

#164 brandiss: Aryu určitě nehledal a BTW nechápu proč by nemohl být zajatec.

#168 brandiss
7.6.2016 | 17:21:21
tomasgeryk

#119 JackIsBest: No, nefandím tak úplně Cersei, popravdě je mi svým chováním dost nesympatická… Akorát by s Horou mohli trošku kopnout vrabcům do hnízda (i nesympatická postava může být aspoň trochu užitečná). A pak na obou stranách škoda rány, která padne vedle :-)

7.6.2016 | 17:24:27
Tomi Lee Morpheus

#164 brandiss: je ich viacej,)

  • bol zradeny,
  • bol unaveny,
  • bola tam ina magia, ktora jeho schopnosti paralizovala,
  • mal plán, ale ten sa zvrtol atd

zaroveň AS mohla byt len figurka v jeho plane, ale kedže sa mu páčila, alebo znej citil velku silu, tak sa jej ponúkol

#178 Citrus88
7.6.2016 | 17:27:31
brandiss

#165 Uchvatitel: jeho by som tipol z celeho GoT asi ako posledneho, faceless man…

#170 Uchvatitel
7.6.2016 | 17:28:09
mkbn

#163 rockysiburger: pustil jsem si to pomalu, kolem te 30s. Nejdriv Arya bezi skrz lidi, ma obleceni v kterem plavala. Pak nekdo skace z balkonu, ale ma uplne jine obleceni. Tak jsem zvedav, jak to bude…

#173 Arrow123
7.6.2016 | 17:34:42
Uchvatitel

#168 brandiss: Tak jasný no, ale zas na druhou stranu ve světě Got nemáš nikdy nic jistého a stačí jedna chyba a přinejlepším skončíš právě jako zajatec. Navíc pokud na něj šla třeba přesila vojáku a on byl raněn tak se není čemu divit a těch možností tam je spousta.

7.6.2016 | 17:35:52
Kane

#139 SaintSin: Zajímavá teorie :) K Cersei mě napadla jedna věc.Vzhledem k tomu,že v Branovo vizi byl odkaz na dračí oheň,tak si říkám,jestli Cersei po Tommenově smrti nehrábne a nebude chtít dračím ohněm spálit KL na popel. A Jamie jí proto zabije :)

#172 Arrow123
7.6.2016 | 17:39:21
Arrow123

#171 Kane: Jaime by ju nezabil ale pomohol by jej v tom podľa toho ako o nej kecá v trailery na 8.epizódu

7.6.2016 | 17:43:42
Arrow123

#169 mkbn: Medzi ľudmi beží Waif takže zo strechy pravdepodobne skáče Arya. Nechcem sa chvastať dobrým sluchom ale počujem tak Aryin vzdych pri tom skoku :)

#176 mkbn
7.6.2016 | 17:48:36
mr_bungle

#159 Uchvatitel: Jenže Tyrion zdrhnul (čekala ho smrt za vraždu Jofreyho) a před tím ještě stihnul oddělat Tywina, takže pro Cersei je k ničemu, navíc ani nedokázal manželství se Sansou naplnit (další selhání). Kdyby Ramsey zajmul Sansu (o které se Cersei domnívá, že má prsty v Jofreyho vraždě) a předal ji Cersei, určitě by mu tento drobný prohřešek odpustila. Navíc Ramsey by mohl tvrdit, že nevěděl, že je vdaná, jen poslouchal příkaz svého otce a on sám je k Lannisterům loajální. To, že si Sansa původně vzala Tyriona, teď Lannisterům nic nepřináší. Možná by jí Cersei „velkoryse“ udělila milost a nechala ji Ramseymu na hraní.

Prostě Sansa by byla úplně blbá, kdyby psala svým úhlavním nepřátelům, co má v plánu. Obvzlášť, když ví, že Cersei nenávidí a viní ji z vraždy Jofreyho.

#177 mr_bungle
7.6.2016 | 18:07:11
mkbn

#173 Arrow123: je to mozne. spletl jsem se urcite v tom, ze ta co bezi nema to obleceni ve kterem arya plavala. ale to nema ani ta/ten co skace z balkonu. coz samozrejme mit nemusela, pokud je to arya.

7.6.2016 | 18:16:01
mr_bungle

#174 mr_bungle: …že Cersei ji nenávidí a viní ji z vraždy Jofreyho.

7.6.2016 | 18:18:06
Citrus88

#167 Tomi Lee Morpheus:

A co když to byl zajmutý Sirio Forel aka učitel tance, který byl jen ozbrojen dřevěným klacíkem?

#179 Angi
7.6.2016 | 18:44:06
Angi

#178 Citrus88: To jen vyvolá otázku, proč se mistr domu vrahů vydává za „učitele tance“ a učí malou Aryu základy. =)

7.6.2016 | 20:30:52
Angi

Byla to pomerne dlouhá doba, kterou Forel učil Aryu.

7.6.2016 | 20:31:21
Kal Elll

A napadlo někoho, že by Brienne potají utekla z hradu i s vojákama Černý ryby na pomoc Sanse??? Sice je to hovadina, ale furt menší hovadina než že Arya byla vlasně Jaqen apod. :D :D

#182 Angi
7.6.2016 | 20:47:52
Angi

#181 Kal Elll: O tom, jestli je teorie s Jaqenem hovadina si povíme příští týden. Nevím, jestli je to Jaqen, ale nafilmovaná smrt je to určitě. Producírovat se po městě tak velkopansky a se sebejistotou, která přitahuje pozornost, házet v hospodě na stůl měšce plné peněz – ještě víc pozornosti – je tutově úmyslné nalákání vraha. A producírovat se pak s krvavou ranou v břiše a vyděšeným výrazem přes tržiště = perfektní způsob, jak si zajistit, aby si vrah myslel, že uspěl. Můj osobní tip je umělá krev zapůjčená z divadla herečka Aryii dluží život. Ale jak si mohla být jistá, že nedostane dýkou do krku, nebo ji nebude podříznuto hrdlo? Každopádně tohle je tip můj, přesto bych teorii s Jaqenem nenazýval hovadinou. Nepřítomnost jehly určitě není náhoda. (Třeba si tak jen chtěla zajistit, aby se ta bledá kopretina sympatická pro jistotu nerozhodla oddělat ji třeba kuší).

7.6.2016 | 21:05:34
Stráťa

#101 POLW: Přesně tak, celá rodina mě nudí už od první knihy. Sansa teda zdaleka nejvíc ale bez Aryii bych se taky obešel.

7.6.2016 | 21:13:51
Sctyri

Jak se hejtuje tempo a natahování, myslím že je to taky tím jak velkolepě končila 5. série- aréna, hardhome bitva. Rozjelo se to ve velkým a lidi čekali, že to bude pokračovat.

7.6.2016 | 21:22:28
megary

Sansa podľa mňa písala Lady Olenne alebo Malíčkovi. Malíček je ale asi najpravdepodob­nejší. Jej výraz nasvedčoval tomu, že sa rozhodla osloviť niekoho aj keď by to za normálnych okolností neurobila. A o Cersei si myslím, že sa zabije nakoniec buď sama, skočí z najvyššej veže alebo niečo podobné, alebo bude jej smrť patriť Aryi. Myslím, že ak ju niekto zabije, bude to Arya. Teraz jej podľa mňa smrť nehrozí. A tie pivnice plné wildfire neboli náhodou flashbacky spojené s Mad Kingom Aerysom, ktorý chcel dať všetkých spáliť? Aspoň to som si hneď ja myslel, keď mal Bran vízie.

#186 Angi
7.6.2016 | 21:42:41
Angi

#185 megary: Nevim proc tu spekulujem, na zvetsenine snimku dopisu jde jasne precist, slovo „Valey“ a slova o slibu ochrany. Takze 100% jde o udoli. Ovsem nemusi to byt Malicek ( i když na 90% je) protoze pokud si to dobre pamatuju (a nepamatuju si to skoro vubec) ochranu ji slibil jeji bratranec, vladce udoli. Mozna pise jemu.. ale zas pokud je vojsko udoli nekde v poli, psat bratranci by nemelo smysl..takze to bude Malicek.

#189 megary
7.6.2016 | 21:50:20
dominikvtipil

Nenapadlo někoho to jak Blackfish těší měč že ho dá Brienn protože může být z Valyrijské oceli a to by se jim zrovna proti WW hodilo ? :-)

#188 dominikvtipil
7.6.2016 | 21:51:03
dominikvtipil

#187 dominikvtipil: *Tasí meč

7.6.2016 | 21:52:10
megary

#186 Angi: Tak potom mas pravdu. Nepozeral som na zvacseninu dopisu! :D

#190 Angi
7.6.2016 | 21:52:55
Angi

#189 megary: http://imgur.com/2gZksrT Valey s velkým V je tam dost jasně viditelné, prostřední řádek, trošku na levou stranu od středu.

#195 meetsa
7.6.2016 | 21:55:01
Gilly

myslím si, že Sansa písala Malíčkovi, predsa mal vojsko rytierov z údolia Arryn a poslal ich Robin jej na pomoc. Kto bol podľa vás ten zlomený muž, ten najsam zlomený muž? Mne príde, že sú traja zlomení muži, Theon Greyjoy, Sandor Clegane a aj Jaime Lannister. Kto bol ten pravý The Broken Man?

#193 Angi #218 fikka
7.6.2016 | 21:57:55
Solitudo

#150 mr_bungle: Suhlasím… Po dalsom pozrení je to jasné. :-)

7.6.2016 | 22:02:15
Angi

#191 Gilly: Docela obsahle jsem to rozebiral vedle na diskusi k aktualni epizode: http://www.edna.cz/…lni-epizoda/?… Jestli mi může někdo vysvětlit, proč měl být Hound zlomený, rád bych to věděl. Jinak je tam zlomenýh lidí daleko více – Loras, možná Ricon, ještě nedávno Jorah a jak se zdá, tak ani Jon Snow si nevede nejlépe. A ani Edmure. Mělo se to jmenovt Zlomení muži.

7.6.2016 | 22:04:08
Reddi

#73 Movego: Draky pustil Tyrion

7.6.2016 | 22:04:57
meetsa

#190 Angi: Vale, ne Valey

#196 Angi
7.6.2016 | 22:23:49
Angi

#195 meetsa: Oook, máš recht. Náročný den v práci a nějaký ten hrnek whisky na odreagovani pred dalsim narocnym dnem. To by i Bronn udělal chybu..

7.6.2016 | 22:28:27
Eleanor05

#119 JackIsBest: Nejseš sám, taky fandím High Sparrowovi, Jonathan Pryce je tam prostě kouzelnej a ten Cersein naštvanej ksicht je k nezaplacení, škoda, že tu děvku nezabili. A Hora měl zdechnout už dávno za všechny obludnosti, co v životě udělal. To je pravděpodobně nejzápornější postava GoT, nechápu, proč mu lidi teď fanděj, asi že chtějí vidět akci. Říkám si, že na tuhle show by se měli přestat dívat lidi, kteří chtějí vidět v každým dílu pořád souboje (ideálně s Bílými chodci) a draky. Hra o trůny už od začátku byla o něčem jiném.

#199 Angi
7.6.2016 | 23:03:13
mety

viete preco by pisala cersei aby ju vyprovokovala k hluposti typu opust riverun a obliehanie freyov a pomoz boltonom lenze kade musi prejst cez kaylinsku alebo aku drzbu tam by narazil na malicka a malicek by musel bojovat s lanistermi . to je prva moznost co by napisala cersei druha je to co povedala jej teta a zase by jaime opustil riverun a snazil sa dobyt udolie

#200 Angi
7.6.2016 | 23:29:05
Angi

#197 Eleanor05: Fandí mu, protože jsme země ateistů a náboženští fanaticki získávají sympatie jen těžo. Není většího zla na světě, než církve (je jedno, jaké víry). Kam se hrabě nějaký The Mountain.

#201 Eleanor05
7.6.2016 | 23:53:23
Angi

#198 mety: Malicek by nebojoval s Lannistery, dokud by si nebyl jistý, ze vyhraje.

#202 mety #207 byk7
7.6.2016 | 23:54:23
Eleanor05

#199 Angi: Je jedno, kdo je jakej atheista, ale Vrabčáci nezpůsobili tolik zla jako Hora a Cersei a celkově s tvým názorem nesouhlasím, ale to by bylo na delší debatu.

8.6.2016 | 0:05:52
mety

nezabudas kto zabil jofreyho a na koho objednavku #200 Angi:

#204 Angi
8.6.2016 | 0:10:25
Mighty Iwory

Briene meč z Valirijské oceli má od Jaimieho(roztavili přece Eddardův meč Led na dva meče) Blackfish ji dá svůj meč na důkaz kapitulace a uplave z hradu.. A Arya určitě překvapí,otázka je jestli v dobrém :D

#206 Rumek
8.6.2016 | 1:52:52
Angi

#202 mety: Nezapomínám. Někoho zabít, aniž by se na něj přišlo a jít do otevřené války je zatracený rozdíl. Nemyslíš?

#208 mety
8.6.2016 | 5:45:19
Rumek

#123 Nikolperse:
#137 Nikolperse: Tak jestli je logické, že by jí děvčátko nedopřálo rychlou smrt, je diskutabilní (spíše je to úplný nesmysl) a spoléhat na to jako na svůj plán je dle mě čistá stupidita, ale to už jsem tu psal. To, že Aryu nesnáší je však celkem zjevné. Dvě bodné rány do břicha bez okamžité pomoci smrtelné být mohou. Arya bude skákat ve městě už v dalším díle, viz trailer. V příspěvku č.123 píšeš, že neměla přístup do síně tváří, takže je logické, že musela mít svou pravou tvář. V příspěvku č. 137 pak píšeš, že existuje možnost, že to mohl být třeba někdo s tváří Aryi. Nějak se v tom ztrácím, jednou píšeš tak, pak se onak.

#211 Nikolperse
8.6.2016 | 6:39:21
Rumek

#203 Mighty Iwory: Vidím to naprosto stejně jako Ty, k žádné bitvě zase nedojde. Ryba opustí hrad a vydá se na pomoc Starkům. Jaime získá hrad bez bitvy, následně to oslaví s Freyema. Brienn asi připomene Jaimemu jeho slib co dal Catylyn o tom, že Aryu a Sansu vrátí zpět domu, ale tomu to bude jedno. Je totálně zaslepený svou sestrou a i když se do určité míry, hlavně díky Brienn, upravil jeho charakter k lepšímu, tak teď už je více podobný tomu debílkovi jakým byl na začátku.

#210 Vincent Vega
8.6.2016 | 6:48:28
byk7

#200 Angi: Neni vetsiho zla, nez ateistickych rezimu, viz Čína, SSSR, KLDR, Vietnam, Kambodža,…

#209 mety
8.6.2016 | 7:31:50
mety

davala tam svoju pecat a meno tak nepisala malickovi mohla napisat niekolkym adeptom od tyrelov po roycom az po robinovi arynovipreto si myslim ze nepisala malickovi taktiez mohla napisat mandrelyom #204 Angi:

8.6.2016 | 7:41:19
mety

nerad ti to hovrim ale vsetky tieto krajiny co si vymenoval tak nie su ateisticke ale su o kulte osobnosti co je rovnako zle ako ked niekto zneuziva boha alebo iny nezmysel pre svoj fanatizmus #207 byk7:

8.6.2016 | 7:43:53
Vincent Vega

#206 Rumek: Taky si myslím, že Ryba půjde pomoc Sanse.. a co se týče chování Jaimeho, tak tu změnu u něj pořád vidím, nebo bych tomu aspoň rád věřil, ale že se teď chová jak se chová pro mně moc překvapující není. Pořád je to Lanister a s tím jak to teď s něma a v KL vypadá se ani není moc čemu divit..

8.6.2016 | 7:58:38
Nikolperse

#205 Rumek: Nedopriala by jej rýchlu smrť, lebo ju nenávidela. A keď niekoho nenávidíš, tak je nelogické aby si mu doprial rýchlu smrť, hlavne keď toho človeka máš zabiť ty sám. A ak si spomenieš na 10. diel 5. sérii, na scénu kde Arya oslepla, tak si spomenieš aj na to, že Muž bez tváre čo sa tam otrávil mal Aryinu tvár (je ju vidieť tesne predtým ako Arya oslepla). Čiže je dosť možné, že to nemusela byť Arya, ale niekto kto sa za ňu vydával.

#214 Rumek
8.6.2016 | 9:31:36
Кренл

#92 Kalam: Dobreee :-D Geralt, Herkules, Conan, … Myslim ze aj Bron hovoril o 20dobrych chlapoch, s ktorymi dobije akykolvek hrad.

8.6.2016 | 9:56:21
SaintSin

Lidi vy se furt dohadujete do jakejch prdeli Sansa pise dopis, kdyz je tam jasne videt Vale…takze to pise bud Robinovi nebo Malickovi, tak jako tak zada o pomoc rytiru z udoli.

A co se tyce Aryi, tak myslim, ze ne vsude bude nejakej podraz. Tohle podle me bude tak, jak se zda. Arya byla chvili pitoma a myslela si, ze po ni muzi bez tvare nepujdou, tak se prochazela v pohode a sebevedoma (jeji sebevedomi pochazi z pokrocilyho vycviku) a najednou ji kuchne holka s jinou tvari. Sice si poradi a zazrakem prezije, ale pak jde po ulicich a doufa v pomoc, ale zaroven je maximalne paranoidní a neví, kdo z tech lidi kolem ni muze byt dalsi vrah, co ji chce dodelat. To musi byt tak maximalni strach, ze jeji sebevedomi je v tu ranu na urovni Theona Greyjoye.

8.6.2016 | 11:35:50
Rumek

#211 Nikolperse: Každý příspěvek tady píšeš něco zcela jiného a nejde se v tom vyznat. Nejprve, že to musela být Arya, protože neměla přístup do svatyně (viz Tvůj příspěvek č. 123), pak že to klidně mohl být někdo s tváří Aryi (viz Tvůj příspěvek č. 137) a nakonec z Tebe vyleze, že Jaqen měl tvář Aryi na konci páté série, což tady psalo už x lidí, včetně mě, viz můj příspěvek č. 100. Dopřála, nedopřála, o tom to vůbec není. Tak či tak je to stupidní plán. Za prvé, jistě věděla, že po ní půjdou, ale nemohla mít tušení jak se jí děvčátko pokusí zabít. A za druhé, a to hlavně, ve všech soubojích ve výcviku Arya s děvčátkem prohrála a to dost výrazně, neměla proti ní žádnou šanci, takže předpokládat, že se jí dokáže ubránit, když může zaútočit jakkoli, je prostě špatná. Jak jsem psal už dříve, netvrdím, že to tak být nemůže, ale pokud ano, je to prostě a jednoduše nelogické, ba hloupé.

#217 Nikolperse
8.6.2016 | 11:44:08
mia28

#98 IbaLovec: Myslím, že Sanse Malíček pomůže… Že by se měl stát pánem WF… To nevím, Sansa určitě už není tak pitomá, aby si ho nedejbože snad vzala :-) Je to hajzl, nicméně všude a několikrát bylo zmiňováno, jak moc miloval Cat a taky to, že Sansa je jí velice podobná. Docela bych i věřila tomu, že k ní určité city chová.

#216 Rumek
8.6.2016 | 12:08:01
Rumek

#215 mia28: Podle mě je Malíček do Sansy zamilovaný, jenomže sám sebe a své zájmy miluje mnohem, mnohem více. Psal jsem to už několikrát, rozhodující na misce vah při bitvě o Zimohrad, potažmo celém aktuálním dění na severu, bude mít právě Malíček, o tom já osobně nepochybuji.

8.6.2016 | 12:13:50
Nikolperse

#214 Rumek: Takže: 1) Nikde som nenapísala že to musela byť ona, písala som že musela vyjsť zo svojou tvárou, keďže nemala prístup do svätyne tvárí. To je rozdiel. 2) To že to mohol byť niekto iný s jej tvárou môže byť pravda. Je to tvrdené vzhľadom na to, že už bola taký prípad (10. diel 5. série). 3) Ak to aj bola Arya, tak vyšla s úkrytu len kvôli tomu aby sa dostala preč s Braavosu, čiže by musela riskovať. 4) Ak to aj bola Arya, tak vedela, že sa ju pokúsi zabiť takto osobne, lebo ako si sám povedal Arya každý osobný súboj s tým dievčaťom prehrala, navyše to dievča ju nenávidí, tak je logické, že by ju chcela zabiť osobne.

Prosím už na mňa nereaguj. Je vidieť, že máš niečo proti Aryi a je jasné, že sa ti nepáči to, že je veľká šanca na to, že nemuselo ani dôjsť k priamemu kontaktu Waif (bledé dievča) a Aryi na tom moste.

#219 Rumek
8.6.2016 | 12:27:51
fikka

#191 Gilly: klidne vsichni tri, nazev epizody casto odkazuje na vicero veci/lidi

8.6.2016 | 12:51:32
Rumek

#217 Nikolperse: Ad 1) Musela vyjít se svou tváří??? To je jako co? V čem je jako rozdíl, oproti tomu, že to musela být ona? Opravdu není můj problém, že nerozumíš psanému textu. Ad 2) děkuji za poučení, psal jsem to tady před 118 příspěvky. Ad 3) ano chce se dostat z Braavosu, ale ne tak stupidním plánem (alespoň tedy pro mě). Ad4) To je perla, ale tak každý máme tak nějak jiný pohled na to co je logické a co ne. A konečně Tvoje fabulace o tom co si myslím já, to je už hodně velká demagogie. Já mám Aryu naopak velmi rád, proto jsem také označoval Tvé teorie za stupidní, protože dle mě by se pravá Arya nechovala tak debilně jak to popisuješ Ty ve svých příspěvcích (viz mé vysvětlení v příspěvku č.214) . Ale nepředpokládám, že to dokážeš pochopit, potom co jsi teď napsala, jsem si tím vlastně jist. „je jasné, že sa ti nepáči to, že je veľká šanca na to, že nemuselo ani dôjsť k priamemu kontaktu Waif (bledé dievča) a Aryi na tom moste“ – jsi tak blbá nebo neumíš číst, já právě celou dobu píšu, že to na tom mostě nebyla pravá Arya. Přečti si laskavě co jsem tady napsal, než tady budeš psát totální bludy!!!!

#220 Nikolperse
8.6.2016 | 13:32:29
Nikolperse

#219 Rumek: Napísala som na to môj názor, ty si naň reagoval. Mne príde logické to že by sa snažila na seba upútať pozornosť a nafilmovať svoju smrť, tebe nie, fajn nechajme to tak. Viem čo si písal o tom moste a o tom, že to nebola ona, ale nepochopila som prečo si mal problém s tým, že to mohol byť niekto s jej tvárou. Nechápem prečo máš problém s tým, že to mohol byť niekto s jej tvárou a pritom tvrdíš, že na tom moste nemusela/nebola byť ona.

#221 AviaRa #223 Rumek
8.6.2016 | 14:35:36
AviaRa

#220 Nikolperse: Rumek ti několikrát jasně napsal, jak to myslí. Ty mu v tom někde hledáš neexistující problém, který on nemá, proč? :D

#222 IbaLovec #224 Nikolperse
8.6.2016 | 14:41:45
IbaLovec

#221 AviaRa: to sú ženy :D → Valar Dohaeris

8.6.2016 | 14:48:15
Rumek

#220 Nikolperse: Přiznám se, že už nemám sílu to znovu vysvětlovat. Nebudeme se v tom dál hrabat, nemá to cenu. Já mám Aryu velmi rád, její zarputilost a cílevědomost je mi vlastní, určitě to zvládne, ať už je její plán jakýkoliv. Jen pro úplnost, já s tím nemám naprosto žádný problém, naopak to tvrdím od počátku, že si myslím, že to nebyla Arya, která byla pobodána. Více viz příspěvek č. 100.

#228 Godshadow
8.6.2016 | 15:00:41
Nikolperse

#221 AviaRa: Ja mu tam žiaden problém nehľadám. Sám písal, že si myslí, že všetko bol Aryin plán (príspevok 100.) a písal aj to, že to nebola ona na tom moste. Keď som to isté napísala ja, tak sa začal ozývať proti tomu, čiže aj proti tomu čo sám napísal. Čiže sa pýtam aký problém mu tam hľadám? A aký má on problém s tým, že som napísala to isté čo napísal on nezávisle od neho?

8.6.2016 | 15:01:19
Jíra

Jděte už do prdele. Chodím sem sledovat diskusi o oblíbeným seriálu a v poslední době se tu pořád akorát naprosto bezpředmětně dohaduje několik kašparů a luder o totálních hovnech… Buďte soudný a hádky si nechte někam na pavlač…

#226 Citrus88
8.6.2016 | 15:50:10
Citrus88

#225 Jíra: souhlasím a už vůbec nechápu proč do toho zasahuje třetí strana.....

#227 meetsa #228 Godshadow
8.6.2016 | 17:49:37
meetsa

#226 Citrus88: True dat

8.6.2016 | 18:24:06
Godshadow

#226 Citrus88: Protože někteří chudáci se rádi přidají ke každému shazování, co na to říct. :D

#223 Rumek: Jistě tě to, Rumečku, překvapí, ale jsi to ty, kdo to tady jako první nepochopil a hledal problém v něčem, kde není – že si protiřečí; pokud víš, co znamená „navyše“, tak ti snad musí být jasné, že se nejednalo o jednu a tu samou teorii, ale o dvě různé varianty. :D Ale abys to měl po lopatě a porozuměl tomu: Vedle stupidní teorie, že Arya „nafilmovala“ svoji smrt (Arya sama nemohla mít ničí jiný ksicht), stojí ještě další stupidní varianta – stejná jako ta tvoje – že to nebyla Arya, ale třeba Jaqen (který Aryin ksindl mít mohl), a ty dva příspěvky si v tomto tedy vůbec neprotiřečily. :D

#232 Rumek #233 Rumek
8.6.2016 | 19:50:58
Godshadow

Jinak si myslím, že všichni vy divocí teoretikové (ať už Arya hrající svou smrt či Jaqen = Arya) budete DeDečkářským umem ála průměrná hollywoodská scénáristická příručka překvapeni; vidím to stejně jako SaintSin (#213), a pomůže jí třeba milfka od divalda, kterou zachránila (pokud ji mezitím nesejmul jinej vrah). A myslím, že po takových čočkách, které Arya od Waif opakovaně dostávala (jako rány okovanou holí do držky, přičemž namísto min otřesu mozku si akorát utře nos a jede dál), se nad nějakými povrchovými rankami (pobodání do orgánů) DeDěcka přeci ani nepozastaví, natož aby to řešili. :D Ale strašně doufám, že se mýlím, a budu za to příp. děkovat bohu (nejlépe tédleté). :D

#233 Rumek
8.6.2016 | 19:59:45
bikins

#31 Eleanor05: Jaime a Brienne by prostě měli skončit spolu !!!!!!!!!!! Od třetí série jsem se do nich úplně zamilovala a kdyby se to vše posralo v 8 dílu této série , tak by mě to fakt zničilo :(

8.6.2016 | 21:03:49
bikins

#65 Eleanor05: jinak v tom traileru to s tím jak říká Jaime že miluje Cersei a že všechny zabije co by ji chtěli ublížit to neříká Brienne ale Edmurovi :) na jiných diskuzích je to potvrzeno že to není Brienne :) Já myslím že se ještě Jaime umoudří ....... :)

8.6.2016 | 21:15:25
Rumek

#228 Godshadow: Označuješ třetí strany za chudáčky, další jsou zase divocí teoretikové. Úsměvné na tom je, že tady děláš přesně totéž. Žádnou ze zde uvedených variant ohledně Aryi jsem nezavrhnul, jen jsem vyjádřil svůj názor, takto běžně diskuze funguje.

#250 Godshadow
8.6.2016 | 21:39:12
Rumek

#228 Godshadow: Evidentně si vůbec nepochopil o čem jsme tady diskutovali. Navíc mi vnucuješ nějakou moji teorii, což je už úplně out.

#229 Godshadow: Na zapojení nějaké z hereček může něco být, také mě to napadlo, přeci jen se kolem toho divadla motala dlouhou dobu. To by se mi i líbilo.

#250 Godshadow
8.6.2016 | 22:09:03
karel304

To zranění Aryi je něco mezi zraněním Roberta a Jona, velmi pravděpodobně ve světě GoT smrtelné jako byla obě zmíněná, alespoň tedy bez pomoci nějaké magie, ale potřebný Red Priest(ess) asi žádný v Braavosu nebude. Jinak mezi chováním fanatiček Waif a Unellou se zdá být docela dobrá analogie, jen víra je jiná (Many-Faced God nebo Faith of the Seven, všechno jedno), uvidíme jestli i podobně dopadnou. Možná k nim před touto sérií patřila i Melissandra (Lord of Light), té ovšem víra byla jen pozadím opravdu fungující magie, první 2 jsou jen fanatičky – tedy určitě Unella, Waif asi nějaké schopnosti spojené s Many-Faced mít bude.

8.6.2016 | 23:25:53
methoz

Snad Jaime zhebne spolu s těma krysama Freyema (vypadaji jak nějaký ****** ) :D

9.6.2016 | 10:37:58
Tomi Lee Morpheus

MONSTER SPOiLER ARYA
V GOT táto varianta ešte nebola, ponúknutá, tak je velká, ale aj mála šanca, že táto hypoteza má právo na váš čas:)

Arya od podania lieku / jedu po ktorom oslepla, má rozdvojendvojenú osobnosť. Takže na moste je Arya, ale nie raz ale dvakrát, čiže v jej hlave dievča bez mena zabije dievča s menom Arya, a tak sa naozaj stane NIKTO.

Táto hypotéza vysvetluje mnohé:

  • odkial vzala peniaze,
  • preco nemala ihlu pri sebe,
  • prečo sa bez zamaskovania prechádzala po meste,
  • prečo by po nej chceli aby zabila nevinnú osobu,
  • prečo jej nikto nepomôže keď kráča zkrvavená davom,
  • prečo v dalšej ukážke ju vidíme skákať ala parkuristku,
  • prečo niekto koho zachánila ju chce zabiť, len preto že nieje psychopatická vrahyňa.
#237 meetsa #240 Packa
9.6.2016 | 14:06:55
meetsa

#236 Tomi Lee Morpheus: To se řešilo v diskusi k epizodě už na vícero způsobů ;). A osobně mi připadá, že to bylo solidně vyvráceno.

9.6.2016 | 21:00:17
Tomi Lee Morpheus

duševné choroby sú pre postihnutého nevyvratitelné;)

#239 Batu_Khan
9.6.2016 | 22:21:12
Batu_Khan

#238 Tomi Lee Morpheus: Kludne to tak môže biť, ako v klube bitkárov alebo v seriály o hakeroch, v procese v ktorom sa stane nikým zabije svoje ja a bude nikto(žena bez tváre)

10.6.2016 | 1:06:05
Packa

#236 Tomi Lee Morpheus:

  1. Je rozdíl mezi spoilerem a teorií.
  2. To už mi přijde reálnější jiná teorie, kterou jsem četla na netu.

Že ta pobodaná není Arya, ale Jaqen, který na sebe vzal její podobu. http://galleryroulette.com/…by-the-waif/

#242 didi2012 #245 Tomi Lee Morpheus
10.6.2016 | 9:36:46
Tomoso18

Teším sa… Vyzerá to na ďalšiu hodinu anatómie od Gregora C. :) A pri troche šťastia uvidíme aj Vrabčáka vo veľmi nepríjemnej polohe a nepeknými zraneniami nezlúčteľnými so životom… A snáď aj posledné okamihy Jaime-ho? Keď už Freyovci tak pekne pochodujú, možno sa rozhodli, že obliehanie budú opäť riadiť sami…

10.6.2016 | 10:34:42
didi2012

#240 Packa: a prečo by na seba bral jej podobu?

#243 Packa
10.6.2016 | 10:44:39
Packa

#242 didi2012: No já osobně tomu nevěřím, podle mě to Arya byla. Jen říkám, že pokud, tak mi tohle přijde reálnější než to, co psal Tomi Lee Morpheus. Ale jinak když si otevřeš ten odkaz, tak to na poslední stránce (4/4) píšou.

#244 Rumek
10.6.2016 | 11:42:23
Rumek

#243 Packa: Už se tady objevilo x nápadů (teorií) jak to je s Aryou.

  1. Byla to Arya a udělala ze sebe návnadu s cílem nafingovat svou smrt.
  2. Byla to Arya a byla natolik sebevědomá, že si myslela, že se o sebe dokáže sama postarat a tvrdě narazila, viz příspěvek č. 213, kde to je hezky popsáno.
  3. Byl to Jaqen, který na sebe vzal její podobu (už tak učinil na konci páté série), např. proto, že si chtěl ověřit jestli děvčátko splní příkaz, ať Arya netrpí nebo proto, že se Aryu snaží ochránit (nějak mi přijde, že má Jaqen pro Aryu slabost, ale to je spíše napravděpodobné).
  4. Byla to úplně jiná osoba, která na sebe vzala podobu Aryi, např. herečka s divadla, kde se Arya v poslední době pořád zdržovala. Otázka je jak by to Arya udělala, dostat svou na tvář na herečku.
  5. Mohl to být někdo jiný z řádu mužů bez tváře, který na sebe vzal podobu Aryi, např. na příkaz Jaqena.
  6. Rozdvojená osobnost, viz Morpheus.

Možná jsem na nějakou další, zde zmíněnou teorii, zapomněl. Jestli se nějaká z těch teorií potvrdí nebo to bude ještě úplně jinak, to se uvidí…

10.6.2016 | 12:22:50
Tomi Lee Morpheus

#240 Packa: pekná práca, myslím že je jasne vidieť, že LA (Lahkováža Arya) má iný účes, iné oblečenie, a chodí naozaj ako chlap. Takže táto interpretácia je uveritelná, ale ako už niekto písal: jej šéf by to mohol urovyť, ale nedáva jeho konanie žiadny zmyseľ,

Takže pokial Arya nieje rozdvojená osobmosť následkom požitia lieku/jedu, tak ešte je tu možnosť že schopnosť vytvoriť masku majú aj iný ludia. Nemusíme chodiť daleko, HERCI a herečka ktorú zachránila môžu mať svojho maskéra, ktorý ale vie robiť dvojníkov zo živych predloh, ala Mision imposibile;) táto hypotéza je logická, lebo ak je herečka nejaká exBOHA BEZ TVÁRE, tak je aj dôvod ju zabiť, a ona má aj dôvod Aryi pomocť.

To čo je podla mňa nelogické je to, že kto by zobral dobrovolne na seba tvár Aryi? možno nejaký podružný herec a za prachy, bez toho, aby vedel čo ho čaká, to by zas bolo nečestné od ARYI, takže ostáva niekto, kto vie, že naň príde útok… lenže, ak by to bolo takto, potom tam chýbal nejaký suport – niekto kto LA pomôže, keď zaútočia, ale aj táto teória ma chybu a tú, že jenoduchšie ako urobiť kópiu Aryie, je zamaskovať pravú Aryu nanepoznanie a bol by kľud.

takže za 52 hodín dostanem cenu za správny typ;) Arya je schyzofrenik, ale GRRM ma už pprekvapil velakrát, tak uvidíme či sa mu to podarí znova;)

#246 Packa
10.6.2016 | 13:12:07
Packa

#245 Tomi Lee Morpheus: Já právě neumím vytvářet takové teorie a upřímně mě to ani nebaví, obdivuju lidi, kteří dokážou hodiny diskutovat nad každým detailem z dílu a stíhat to sledovat. Navíc nemám tolik času. Proto to tady většinou ani nekomentuju a prostě si počkám, jak to v seriálu doopravdy bude, ale schizofrenická Arya mě fakt spíš pobavila, a zrovna náhodou jsem včera četla ten článek, tak jsem musela reagovat. :D Ale nic proti, neříkám že se to nemůže takhle stát, jen doufám, že ne. :)

Nicméně ať je ta pobodaná osoba kdokoliv, základní chyba je v tom, že v takovém stavu by nemohl nikdo tak dlouho přežít. Krvácení z břišní dutiny je jedno z nejhorších (jen pro srovnání – Robbova žena umřela během pár minut). A i kdyby náhodou tohle přehlídli (haha, pche, odborníci), tak nějaká infekce z řeky se objeví určitě. Ale je to GoT, když přežil Ohař, přežije Arya („Arya“) taky. Takové detaily nikdo neřeší.

#247 Rumek #248 Tomi Lee Morpheus
10.6.2016 | 13:21:35
Rumek

#246 Packa: No právě, vážnost zranění se v GoT nedá fakt odhadnout, to je úplně mimo logiku.

10.6.2016 | 13:35:10
Tomi Lee Morpheus

#246 Packa: ;) moja reď ja tiež nechápem týchto diskutujúcich, ja som to robil len preto lebo sa mi nič iné robiť nechcelo, únava;).

v GOT je zatial istá a definitívna smrť len ak je hlavadole, ale čo je úplne zle, že v reále ak by bola mǒznosť oživiť mrtvolu, tak by sa GOT nevolal GOT, ale GAME OF ČARODEJNICE;)
rod krorý by mal tie najlepšie by bol nesmrtelný, ale možno som niečo prehliadol a tie oživovacky mrtvol sú viacej nebezpečné pre ich majitela ako pre ich nepriatela…

ale čo som tým chcel povedať? že GOT je skôr krvák a relistický čo sa týka jednania postáv, ale čo sa týka zranení, tak tam ny som to naozaj neroešil, pokial niekto môže vstať z mŕtvych, tak ktokolvek, kto sa zapáči STVORITELOVY, ten rozchodí všetko, počnúc nehorlavosťou matky drakov, cez ohara ktorý rozbehá ťažké zranenia, lebo STVORITEL MÁ S NÍM PLÁN, až po Sneha.

Ciže nevadilo by mi až tak, ak by to Arya rozbehala, ako to jej divne správanie, aj keď čo keď táto scéna sa odohrala v inom meste? napríklad v tom v ktorom zakotvila Yara a Theon, pokial malíček dal par 100km za jeden diel, tak prečo nie Arya, mohla iísť malou rybárskou lodou napríklad.

#249 Godshadow
10.6.2016 | 22:14:35
Godshadow

Tak tak, dělají nám v odjakživa především realistickém světě GoT z postav jakési marvelovské superhrdiny (jen některých – je to taková součást plot armour). Ten Sandor se svým opravdu úctyhodným pádem ze skály taky. :D Ne, že bych byl nerad (Cleganebowl hype is strong with me).

#248 Tomi Lee Morpheus: Hele ale asis na to kápl, na tom stvořiteli a jeho plánech s těmi postavami něco bude a tímdle se to dá ve fantasy s přehledem obhájit, jen co je pravda. Vlastně stvořitel je ten plot armour. :D

10.6.2016 | 23:20:42
Godshadow

#232 Rumek:
#233 Rumek: Tak to je dobrý. :D Jestli je toto fakt tvoje reakce na moje komenty, mám silný dojem, že házím hrách na stěnu. :D Víc mimo mísu to snad ani být nemůže. Jednak si dovolím podotknout, že chudáci se v té větě k něčemu pojí, nebuď trouba, co vytrhává z kontextu, navíc ta věta vůbec neříká „shazovači“ = chudáci (+ ano, zasahuju do toho, za určitým účelem + jsou tam takové drobné rozdíly, jakože jsem se např. nepřidal na stranu toho, kdo v první řadě shazuje a byl v první řadě úplně mimo a nakálel si „porozuměním psaného textu“ do huby… jako srsly, co to meleš? :D), a jednak ti prozradím tajemství, že divocí teoretikové jsou nadsázka (to tě fakt tak minulo? :D) vztahující se k ironii v předmětu té věty sloužící k posměchu namířeného na Dumb&Dumber a nikoli na diskutující, jak je patrné (hle, zase kontext). Ale tropy se ještě možná budeš učit. :D

A chápu, že někteří lidé si něco přiznávají jen těžko, ale takhle zatloukat, vymlouvat se a motat jedno s druhým či příp. slovíčkařit, snad v úsměvné snaze mě „nachytat“, až do hrobu, když je to úplně očividné – je to tu bílý na šedomodrým (jakože jsi přece psal, že jednou píše tak, pak onak, každý koment něco zcela jiného a nejde se v tom vyznat, i když šlo o různé varianty – to by potom platilo snad o každým komentu – a s tím začal rýpat – jak víc po lopatě to ještě potřebuješ? :D – nebo že tvrdíš od počátku, že to nebyla Arya a že jsi „na 100% přesvědčený“ (#100, #223), takže ano, vnucuju ti tudle teorii :D (jako wtf, máš sklerózu? :D), ale tohle (tvoje teorie) vůbec nebyla pointa, tak jako jakési „úlně out“ kydy o zavrhování (určo sis nesplet příspěvky? :D), jak jsi evidentně vůbec nepochopil) – je čím dál smutnější. :D Zarputilost je fajn, ale do jisté míry (ta míra třeba je při omylu tak zjevném, že už je potom směšná až trapná). Ale nepředpokládám, že po tom, cos teď napsal, to dokážeš pochopit. Přečti si to laskavě víckrát, než tady budeš zase psát totální bludy!!! :D

Jinak všem ostatním, kteří jsou nuceni tyto zvratky přeskakovat nebo je nedej bože čtou, se opravdu hluboce omlouvám.

#251 Rumek
10.6.2016 | 23:33:16
Rumek

#250 Godshadow: Jejda Godshadowečku, tak Ty jsi kvalitně zakomplexovaný. Musím Tě však pochválit za poslední větu, jsou to skutečně zvratky, komentovat něco navíc by bylo házení hrachu na stěnu. Toto přísloví jsi sice použil, ale jaksi Ti unikl jeho smysl.

#252 Godshadow
12.6.2016 | 14:57:26
Godshadow

#251 Rumek: :D Nezklamals a bavíš dál. :D Jde vidět, že už i v tom tvém univerzu je ti jasné, žes mlel hlouposti, a tak jen zoufale nicneříkaje (asi komplex? :D) plácáš (já ne – jasně a důkladně jsem ti vyložil, cos sám psal za bludy (pořád je to zde) – cosi o vnucování teorie a o protiřečení variant (ano, ztratil ses v tom (#205)… asi jako napsat, že „jednou píšeš tak, pak se onak“ na #244) – a proč jsi to tedy jako první ty nepochopil a přesto se začal navažovat… neumíš číst?) a nepobíráš nadsázku. :D A popři to! I když to tu jasně stojí. :D Jsi prostý jakéhokoliv přiznání (a co daňové?) a sebereflexe (jako jsou třeba ty zvratky, jak sis správně povšiml). Ale asi jsi na sebe hrdý, tak si dál z první ruky urážej diskutující, třebaže jsi sám blb. :D A znovu blud, nyní se smyslem přísloví, když jsi mi to akorát dokázal (jako zatloukání), ty blude. :D

#253 Rumek
13.6.2016 | 3:52:57
Rumek

#252 Godshadow: Godshadowečku Ty jsi král. Vůbec jsi nepochopil mou diskuzi s Nikolperse, vytrháváš věty s textu, který si vůbec nepobral, ale to nevadí, hrdě s tím bojuješ. Kdybych Ti to tady měl vysvětlit, tak bych ztratil drahocenný čas, který nemám a Ty bys to stejně nepochopil a akorát bys tady vložil další svou diplomku na téma rozbor zdejších diskuzí. Zkus příště delší příspěvek, vypadá to efektně, možná to pomůže. Urážíš tady především Ty, kritizuješ ostatní za to, co tady předvádíš sám, vytrháváš z kontextu x příspěvků a především už i dokonale víš, co je mi jasné. Naštěstí jsem na takové diskuzní trolly zvyklý.

#254 Godshadow #255 Godshadow
13.6.2016 | 6:25:50
Godshadow

#253 Rumek: Vždyť takové zoufalé popírání je už na léčbu, ne? :D Vždyť pořád nic nepíšeš, jen nicneříkající plky, arbitrární nepodložené soudy (na které kupodivu opakovaně čas máš, :D nesnaž se vyvolat dojem, že nejsi hňup, paradoxně tím dokazuješ opak) a trapně se zmáháš jen na obracení svojeho vytrhávání z kontextu proti mně. :D Dokonale nevíš, co tady kdo nepochopil, já se od začátku nebavím o vaší diskuzi jako o celku, blude. :D To všechny ty odkazy přehlížíš, nebo ti je zamyšlení nad nimi stejně k ničemu, i když na ně mrkneš, neboť jsi úplnej blb? :D A urážím tady jen tebe a žádné ostatní v žádném případě nekritizuji, na rozdíl od tebe, jak jsem ti již vysvětlil… jen jsi zase zopakoval, co už jsem ti vyvrátil. :D Opravdu jsi tak naivní a myslíš si, že to není každému zřejmé? Vždyť je to tu napsaný! :D Budeš-li mít fakt nesnesitelný nutkání se znovu ozvat, 1) dej si raději čas, pročti si a uvědom si, na co jsem v první řadě poukazoval a napiš konečně něco novýho – konečně k věci – a přestaň pořád tupě opakovat prázdné, už dávno vyvrácené bludy, tragéde, a 2) pakliže je to v tvojí makovici tak těžký (navíc s tím mým shazováním), zkus to s tou sebereflexí pomaloučku, krůček po krůčku, např. s tím tvým absolutním nepochopením nadsázky a k čemu že se ti divocí teoretikové vztahovali, ty ostatní kritiku. :D Fandím ti, trolle. :D

#256 Rumek
13.6.2016 | 18:17:03
Godshadow

#253 Rumek: Jo, + „kritizuješ ostatní za to, co tady předvádíš sám“ v souvislosti s chudáky jsem ti už také vysvětlil, netřeba to stále opakovat a přitom opět vůbec nic neříct, a ano, takové kritizuji.

13.6.2016 | 18:42:47
Rumek

#254 Godshadow: Tak teď už jsem dostal nefalšovaný záchvat smíchu, já Ti z celého srdce děkuji. Tak urputného trollíka jsem ještě skutečně neviděl. A omlouvám se Ti, Ty nejsi král, Ty jsi právoplatný nástupce železného trůnu. Doufám, že se od Tebe dočkám ještě nějakého pokračování.

#257 Godshadow
13.6.2016 | 19:18:52
Godshadow

#256 Rumek: To ti nevěří ani tvoje babča. :D Opět kde nic, tu nic; už od #232 jsi na to zhola nic nenapsal, jen neustálé plky – na něž zjevně nemáš zcela žádný čas. :D :D Děkuji, že mi šetříš práci a shazuješ se sám. :D Tvůj psychický stav a „záchvaty“ jsou pro smích všem, naštěstí to má na diskuzích tu výhodu, že dokud se to nesmaže, dá se to (#204 atd.) snadno dokázat. Když už, pojď se k něčemu konečně aspoň vyjádřit, polehoučku, třeba k té tvojí teorii či k nadsázce, ne? :D

#258 Rumek
13.6.2016 | 19:43:21
Rumek

#257 Godshadow: Sorry, ale opět záchvat smíchu, Ty nikdy nezklameš trollíku… Snad to ještě nevzdáš…

#259 Godshadow #260 Godshadow
13.6.2016 | 20:04:56
Godshadow

#258 Rumek: Aj ty jseš expert. :D Máš recht, asi ti není pomoci. :D Jak malé zoufale ublížené dítě v koncích vyplazující jazyky. :D Vyjádříš se k něčemu či něco přiznáš (uf, to jsem asi přehnal), nebo budeš pokračovat v bezpředmětných komentech? :D Ale můžem se tady donekonečna přestřelovat ve tvém stylu – nezklamals, směju se ti. :D To bude jistě sranda. :D Teď ty. :D

#261 Rumek
13.6.2016 | 20:33:20
Godshadow

#258 Rumek: Možná všichni ti diskuzní „trollové“, kteří se ti smáli a na něž jsi zvyklý, nebyli všichni úplně tak „trollové“ a ne náhodou jsi byl ten společný jmenovatel posměchu ty…? :D

#262 Rumek
13.6.2016 | 20:34:21
Rumek

#259 Godshadow: Konečně jsi to pochopil, gratuluji.

#263 Godshadow
13.6.2016 | 20:35:11
Rumek

#260 Godshadow: Neboj se, druhý takový jako jsi Ty vážně neexistuje…já jen doufám, že si to tady bude někdo číst, protože když tohle někomu řeknu, tak tomu nikdy neuvěří…

#264 Godshadow
13.6.2016 | 20:42:58
Godshadow

#261 Rumek: Děkuji. To víš, pořád jsem do tebe vkládal nepatrné naděje. :D Ale tak už to je aspoň konečně začátek sebereflexe, vědět, že jsi na tom psychicky špatně, čili taky gratulace. :D

#265 Rumek
13.6.2016 | 20:44:28
Godshadow

#262 Rumek: Kdokoliv nezaujatý ať posoudí – jasně jsem to několikrát mezi těmi nadávkami vyložil, tys psal akorát bludy. :D Klidně si dál urážej holky, jsi borec. :D

#265 Rumek
13.6.2016 | 20:49:15
Rumek

#263 Godshadow: Jejda, přecenil jsem Tě…ale už to bylo na dobré cestě.
#264 Godshadow: Pošli odkaz všem co znáš a možná bys mohl na závěr zkusit i nějaký shrnující příspěvek, což… Ty do dáš, věřím Ti…

#266 Godshadow
13.6.2016 | 20:54:26
Godshadow

#265 Rumek: Njn, akorát budou spíš nevěřícně zírat nad tvou zabedněností a neschopností si cokoliv přiznat a neustálou potřebou odepisovat, i když si myslíš, že o mě víš, že jsem troll. :D To je logika. Holt Einstein měl pravdu. Hoď ještě něco, bavíš. :D

#267 Rumek
13.6.2016 | 21:02:18
Rumek

#266 Godshadow: Je úžasné jak to funguje, nikdy bych tomu nevěřil… Nooo, nevěřícně koukat budou, na to vem jed…

#269 Godshadow
13.6.2016 | 21:27:19
Mohan

mno tak to nebyl Jaqen.. to byly zase teorie :D

13.6.2016 | 21:30:50
Godshadow

#267 Rumek: :D Yes! A pokračuješ v sebeshazování. Proto to s tebou asi nemá cenu. :D Ale můžem přistoupit na tu tvoji přestřelku: Nooo, to budou, na tebe. :D

#270 Rumek
13.6.2016 | 21:43:02
Rumek

#269 Godshadow: Tak neztrácej čas a pošli všem odkaz…

#271 Godshadow
13.6.2016 | 21:49:02
Godshadow

#270 Rumek: :D :D Co to zase meleš, Šmajdalfe, s tím si začal ty (#262, navíc nezaujatý překvapivě právě nemůže být nikdo, koho znám, přece), já jen přistoupil na tvoji mentalitu, tak měj radost. :D

Začal jsi tady shazovat teorii diskutující jako stupidní (navíc ta tvoje byla též nedomyšlená a taky se jako špatná ukázala, to je ale vedlejší; posuzování a validita teorií tady nikdy nebyla moje pointa :D), nato ses do ní v kouzelném příspěvku #205 navážel, že jednou píše tak, pak onak a že každý koment něco zcela jiného, třebaže začala popisovat další variantu (tvoji, jak jsi sám xkrát psal), a nakonec jako první urážel. :D Pokud se tady opět k ničemu nevyjádříš nijak konkrétně, jen ve stylu tvojí poruchy mít poslední slovo, bude všem jasné, že nic nemáš, já ti srdečně děkuji a už tě ve tvém univerzu nechám. :D Pokud ano, rád ti to znovu vysvětlím.

#272 Rumek
13.6.2016 | 22:57:11
Rumek

#271 Godshadow: Není nic lepšího než nastartovat den závalem upřímného smíchu…dík.

14.6.2016 | 6:14:00
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama