Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci seriálu mluví o epizodě Book of the Stranger

Tvůrci seriálu mluví o epizodě Book of the Stranger

Tentokrát se tvůrci seriálu Game of Thrones zaměřili na setkání Jona se Sansou, Tyrionovu dohodu a Dothraky. Podívejte se, co k jednotlivým scénám říkají samotní tvůrci.

44 1
19.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /154

jackis

Supr, díky. Jen na konci jste se asi přeslechli. Říká tam, že to je důvod proč se jí všichni klaní. And that's why they all bow to her. Nejspíš jste slyšeli And that's what it's all about :)

#4 Xavik
19.5.2016 | 16:26:57
daggiecz

Ano… na tohle jsem se těšil – „znovuzrození“ hlavních hrdinů – jako téma celé 6. série! Teď už jen chybí velká bitva s „Boltonským sdružením“…a nakonec třeba poslední záběr v téhle sérii – vojsko Jiných před Zdí! :)

#3 luciusvorenus #5 Locker #11 A_V #20 Somebody Special
19.5.2016 | 16:30:47
luciusvorenus

#2 daggiecz: spíše bych jako poslední záběr viděl danny na cestě do západozemí ted když má tak mocné vojsko

#19 McFanda #119 elbi.the.king
19.5.2016 | 18:07:07
Xavik

#1 jackis: Vidíš to, díky. Opraveno. :)

admin
19.5.2016 | 18:29:06
Locker

#2 daggiecz: Jojo…za chvíli chtějí skončit, tak aby nám aspoň šoupli ten jediný záběr Bílých chodců, na které čekáme už 6 sezón…a za jednu epizodu je pak Královna ničeho může zničit pomocí stojanu s ohněm a všechno bude tak, jak si plebs přeje…

#140 Godshadow
19.5.2016 | 19:33:26
Locker

Poslední scéna naprosto potopila zážitek z té jinak poměrně povedené epizody…

#8 Animka #21 McFanda #82 brandiss
19.5.2016 | 19:34:07
Animka

Tvůrci obdivují a oceňují scénu, kdy Dany vychází z hořícího chrámu. Vidí ji jako velmi působivou. Z komentářů je však spíš cítit, že scéna je trapná, až komická. Mám stejný pocit. Bylo to jako pro malé děti. Nevěřím jim to, to se jim prostě nepovedlo. Nejslabší scéna epizody.

#10 Locker
19.5.2016 | 19:35:55
Animka

#6 Locker: Přesně. Souhlasím.

19.5.2016 | 19:38:10
Monkeyskunk

A to přitom stačilo, aby tu chatku zapálil Drogon a hned by to vypadalo úplně jinak :-D

#13 Ann Taylor
19.5.2016 | 19:51:29
Locker

#7 Animka: Nejslabší scéna celého seriálu…tvůrci jsou idioti…

19.5.2016 | 20:02:48
A_V

#2 daggiecz: A ještě padající Zeď

19.5.2016 | 20:05:17
Locker

Mám chuť se na to přestat dívat…jsou to podvodníci a lháři…hrají si, že ten seriál je nekonvenční a přitom to je šablonovitá pohádka, která už mě ničím nedokáže překvapit…ško­da…jestli se na to budu dívat, tak pouze už jen kvůli Azoru Ahaiovi (Malíčkovi), který je jediný vzpomínkou na starý dobrý GoT…

19.5.2016 | 20:14:48
Ann Taylor

#9 Monkeyskunk: Souhlas! Já celou dobu čekala, že tam přiletí. Přišlo by mi to jako logický vyústění situace, kdy potřebuje utéct (navíc ji v knížce našli přímo s drakem, takže by opět sjednotili důvody dothraků). Ale tohle? To tam učůrávala benzín, když chodila okolo? K nehořlavosti už se vyjadřovat nebudu, to očividně zase od knížky změnily.

#14 ElfkamElessar #26 Rafan
webmaster
19.5.2016 | 20:44:03
ElfkamElessar

#13 Ann Taylor: Však oni se neřídí podle knížky

#16 Ann Taylor
19.5.2016 | 20:46:18
AviaRa

Tak hezké bylo, že se „největší bojovníci, nikdy neporažení blabla“ rozutekli… Ehm, mohli ji krásně „zakroutit krkem“. Okolo byla různá okna, která mohli hned rozbít a utéct… když už chtěli… Ještě by bylo hezké, jak by čuměla, kdyby ty „ohníčky“ byly přidělané k podlaze. By bylo zábavné sledovat její „zápolení“, zatímco by k ní přišli a ukončili mé trápení pro oči.

Ale hold tu má někdo další „plot armor“ jako Ser Twenty of House Goodmen. Snad ji to Euron vymlátí z hlavy, prosím prosím smutně koukám :(

19.5.2016 | 20:57:23
Ann Taylor

#14 ElfkamElessar: A jak si to rozporuje? „Já celou dobu čekala, že tam přiletí. Přišlo by mi to jako logický vyústění situace, kdy potřebuje utéct.“ To, že by to sjednotilo důvody dothraků s knížkou by už bylo jen milé zpestření, ale jelikož pokračování pořád není, zase by si museli něco vymyslet a vlastní materiál je u nich v tomhle většinou slabej. Takže to moc význam nemá.

Mimochodem ten oheň za ní při záběru z blízka… taky vám to připomnělo filmy z let devadesátých a méně? Taková ta vybledlá projekce, při které je zřetelné, že tam žádný oheň není? Škoda. Třeba na Severu mě nikdy triky nezklamaly. U Dany už několikrát. Doufám, že mají důvod, že na tom šetřili.

#17 ElfkamElessar
webmaster
19.5.2016 | 21:08:23
ElfkamElessar

#16 Ann Taylor: to očividně zase od knížky změnily tohle jsem měl na mysli. Oni se knížkou neřídí už vůbec.

#18 Ann Taylor
19.5.2016 | 21:10:22
Ann Taylor

#17 ElfkamElessar: …no však-jsem-to-řekla. „K tomu se vyjadřovat nebudu, to očividně změnili úplně.“ Ale je dost smutný, že hodili bobek nejen na knížku, ale i dovysvětlování autora, který se tomuhle věnoval.

webmaster
19.5.2016 | 21:19:26
McFanda

#3 luciusvorenus: LOL. Danny stojí za prd.

19.5.2016 | 21:21:21
Somebody Special

#2 daggiecz: já bych jako poslední záběr viděl hořící baštu v Kings Landing na kterou padá sníh ^^

19.5.2016 | 21:21:55
McFanda

#6 Locker: Naprosto souhlasím. (Y)

19.5.2016 | 21:22:08
Jery

Za mě víc takových trapných dle někoho nepovedených dílů a scén a budu spokojený (-: A poslední záběr tipiju na na ty Bílý chodce a zeď je to přímo ložený !!!!!

19.5.2016 | 22:21:01
Marika96

Já jsem spokojená…moc si stěžujete ne? :D

#27 Locker #45 Marika96
19.5.2016 | 22:40:01
VarysTargaryen

Mě by se líbilo stahování Johna Sněha Ramseyem z kůže

19.5.2016 | 23:43:22
VarysTargaryen

Aspoň by to bylo překvapivé

19.5.2016 | 23:43:52
Rafan

#13 Ann Taylor: To co píšete je hloupost. Danny přece nechce utéct. Pokud chce Dothraky ovládnout, tak přece nebude utíkat. Myslíte si že by Dothrakové následovali někoho kdo bere do zaječích? Nikdo by neuvěřil kdyby Dragon tu chalupu zapálil a že to bylo na popud Danny, když ho zatím neumí přivolat. Má ve svém titulu také „nespálená“. Problém však je, že jí to jaksi nikdo nevěří a vysmívají se jí (stejně je to v západozemí s chodci. také je berou jako strašáky na strašení dětí). Zkuste si představit jak by to s vámi zacvičilo, kdyby před vašima očima někdo vyšel ze strašných plamenů kdy na něm shořely šaty a jemu by nebylo nic. Jsem přesvědčen že by vám spadla brada k pasu.

#28 Locker #64 Monkeyskunk
20.5.2016 | 0:24:15
Locker

#23 Marika96: ,,Fanoušci", co na to koukají jen, aby mohli říci: ,,Dívám se na Hru o trůny", spokojeni jsou…opravdoví fanoušci jsou oproti tomu neuvěřitelně zklamáni…

20.5.2016 | 6:00:28
Locker

#26 Rafan: No ve světě draků a Bílých chodců by jaksi jen pokrčil rameny…a co, že je netečná vůči ohni? K čemu jí to je, když jinak umí úplný hovno..neví nic…její schopnosti se rovnají nule…je to nudnej fracek, který ani neví, proč chce vlastně dobývat Západozemí…ale z nepochopitelných důvodů jej všichni sledují (vlastně ty důvody jsou pochopitelné…tvůrci to prostě nedomysleli a neví si s tím rady)…

#31 Ann Taylor
20.5.2016 | 6:02:56
Locker

Tvůrci seriálu zkrátka zklamali a opět dokázali, že prachy jsou (jako všude jinde zjevně..) na prvním místě…Daenerys je totiž postava pro stáda tupých pseudofandů, co čekají jak přiletí na drakovi do Západozemí a všem to natře…takoví ti fandové, co když tam někdo umírá ječí a nedívají se na to…díky těm mají prachy a tak se na ně logicky zaměřili…Daenerys zabít proto nemohou, i když to je ztracená nelogická postava stejně tak, jako celá její dějová linka…uznávám, že to dělají technicky správně, ale vyčítám jim, že prodali tak krásný koncept, jako je svět GoT (a není to pouze o Daenerys)…

#64 Monkeyskunk #78 Movego
20.5.2016 | 6:07:12
Locker

Tvůrci seriálu zkrátka zklamali a opět dokázali, že prachy jsou (jako všude jinde zjevně..) na prvním místě…Daenerys je totiž postava pro stáda tupých pseudofandů, co čekají jak přiletí na drakovi do Západozemí a všem to natře…takoví ti fandové, co když tam někdo umírá ječí a nedívají se na to…díky těm mají prachy a tak se na ně logicky zaměřili…Daenerys zabít proto nemohou, i když to je ztracená nelogická postava stejně tak, jako celá její dějová linka…uznávám, že to dělají technicky správně, ale vyčítám jim, že prodali tak krásný koncept, jako je svět GoT (a není to pouze o Daenerys)…

20.5.2016 | 6:07:12
Ann Taylor

#28 Locker: Lockera moc nemusím, ale tady prostě souhlasím. V té scéně byla samoúčelnej princ drsoň po tatínkovi. A ještě se diví, že jí za to většina Essosu nemá ráda. Už hodně dlouho doufám, že se nikam nehne a její pravé poslání je „doručit draky“ někomu jinému. Asi to tak nebude, ale líbilo by se mi to. A pryč potřebovala. Ovládnout dothraky? Super, ale kdyby se jí to nepovedlo, pořád potřebovala garantovanou cestu ven. Však mohli udělat buď tohle a nebo se na ní vrhnout „zlá maegi, zabít maegi!“ A proč by si měli z jejích nahejch prsou (stále čekám, jestli někde vysvětlí, proč má nehořlavý vlasy :D) sednout na zadek víc než z Drogona, kdyby přiletěl, spálil a postavil se za ní nebo kdyby na něj ona nasedla? U koně taky nepotřebujou vidět, že na tvůj rozkaz panáčkuje, aby pochopili, že je tvůj.

#35 fikka #66 Rafan
webmaster
20.5.2016 | 8:34:08
soboldahk

Kniha je VZDY lepsi nez film/serial tak prestan trollit opravdovy fanousku…

#34 Locker
20.5.2016 | 8:38:17
mouzi

Locker tady vede brutalni agitku a stvavou kampan proti Daenerys :D

20.5.2016 | 8:42:18
Locker

#32 soboldahk: 1. A jak si na to přišel? Kniha nemusí být zpravidla lepší, než film/seriál…znám spousty filmů/seriálů, které jsou lepší, než jejich knižní předloha takže jsi s tvým dogmatickým předpokladem jaksi mimo mísu…

2. Vůbec si nepochopil pointu mého sdělení…já vůbec nesrovnávám knihu se seriálem a dávno jsem akceptoval, že se seriál zkrátka ubírá jiným směrem, než kniha…a navíc by mi to ani nevadilo, kdyby ten směr byl udělán smysluplně…když nedokážeš pochopit psaný text, tak už sem nepiš prosimtě…

#38 ElfkamElessar
20.5.2016 | 8:44:06
fikka

#31 Ann Taylor: Ta zcena podle me sla taky natoceit lepe…nicmene k tem vlasum…Me naopak prislo divne, kdyz ji podle knihy shorely. Pokud je odolna vuci ohni (a nechci resit proc nebo jak moc) tak logicky kdyz se ji nespali kuze, tak by nemely ani vlasy ne? Jsou soucasti jejiho tela. Chapu, ze pohled na oskubany kure by se asi hodne lidem nezamlouval. Me ale prijde logictejsi, ze pokud ji ohen nespali, tak celou. Nebo to vidis jinak?

#36 Ann Taylor
20.5.2016 | 9:19:25
Ann Taylor

#35 fikka: No v knížce odolná není, takže je logický, že shořelo všechno, jen její tělo samotné ochránila ohromná magie (ostatně jak přesně to hořelo a co se s ní v tom ohni dělo nepopsal). Ale mně naopak přijde logický i tady, že by shořely. Vlasy nejsou kůže, vlasy nejsou tkáň, kterou jí udělali nehořlavou, na ty by oheň působit měl. Podle mě by bylo logický, aby jí spolu s oblečením shořely vlasy, obočí, řasy a všechny chlupy.

#37 Locker #64 Monkeyskunk #70 Rafan
webmaster
20.5.2016 | 9:39:00
Locker

#36 Ann Taylor: Mám na to stejný pohled, ale více mě štve:

  1. Že se vůbec neobávala toho, že na ni spadnou trosky té chýše (trámy a tak…)…
  2. Že se neudusila kouřem (tady by se to dalo zakecat, že je prostě imunní vůči celému procesu hoření, ale i tak…)
  3. Šíření toho ohně bylo více, než komické…ve vteřině vzplála celá chýše…
  4. Reakce těch Khalů…nikdo z nich nebyl schopný po ni vyskočit dřív, když už tam měla ty kecy, nebo aspoň ji vzít s sebou, když už věděli, že zemřou…navíc si nemyslím, že by silní Khalové nedokázali rozrazit něčím ta vyztužená dřevěná vrata zašprajcovaná kusem klacku…
#40 Ann Taylor #41 Zdenek0000 #47 lukas254
20.5.2016 | 10:00:59
ElfkamElessar

#34 Locker: Kniha je lepší než film/seriál, máš v ní neomezené možnosti a neomezený rozpočet. Originál je vždycky cennější než kopie.

#39 Locker
20.5.2016 | 10:08:27
Locker

#38 ElfkamElessar: 1. Může být lepší a nemusí…prostě to není pravidlem, tak se s tím smiřte…neomezené možnosti a rozpočet ještě nezaručují kvalitní dílo…naopak pokud zbytečně natahovanou knihu filmová předloha chytře zredukuje a upraví, tak může být zkrátka kvalitnější…

2. V té poslední větě je vidět, že nechápeš pointu…filmové/se­riálové zpracování knižní předlohy (tedy originálního díla) není žádná kopie, nýbrž samostatné dílo, které je sice založené na té předloze, ale je podáno ve vlastní modifikované (někdy více, někdy méně) podobě s vlastním vývojem a samozřejmě v jiném uměleckém zpracování…

#42 ElfkamElessar
20.5.2016 | 10:28:03
Ann Taylor

#37 Locker: To šíření ohně bylo divný, ale tam mě pak trklo, že stejně jako někdo musel zašprajcovat vrata, tak to tam třeba někdo polil i hořlavinou, než se tam shromáždili – možná ta lhazarénská khaleesi. Nebo učůrávala benzín, no :D

#43 vitr147 #148 Hoří
webmaster
20.5.2016 | 10:39:49
Zdenek0000

#37 Locker: Já jsem si řikal přesně stejné věci.

20.5.2016 | 10:40:49
ElfkamElessar

#39 Locker: Ještě jsem neviděl film který by byl kvalitnější než kniha. Prostě do filmu některý věci nenacpeš ať se budeš snažit sebevíc. Vždycky ti dá víc přečtení knihy, už proto, že si ten příběh musíš sám svou vlastní fantazií zhmotnit. Ano samostatné dílo vycházející z jiného díla = originál je jen jeden.

#44 Locker #54 Rumek #60 bublinecka
20.5.2016 | 10:43:16
vitr147

#40 Ann Taylor: z těch svícnů nevypadaly žádné uhlíků, spíš byly plné nějakého oleje, stavba uprostřed stepi asi bude pěkně suchá, proto se pravděpodobně ten oheň tak blbě šířil.

#52 Ann Taylor
20.5.2016 | 11:01:09
Locker

#42 ElfkamElessar: Ano je. Ale já měl na mysli, že ta zpracování nejsou kopie…a proto mohou být kvalitnější…

#46 ElfkamElessar
20.5.2016 | 11:03:14
Marika96

#23 Marika96: fanoušci, kteří tím žijí a četli všechny knihy 2× mají taky právo na názor :D …

20.5.2016 | 11:04:36
ElfkamElessar

#44 Locker: dvě různé zpracování, jedno může být kvalitnější než druhé, ale nikdy nebudou kvalitnější než předloha.

#48 Marika96 #49 Locker
20.5.2016 | 11:07:23
lukas254

#37 Locker:

  1. v to máš pravdu
  2. je pravda, že by měla lapat po dechu když oheň bere kyslík
  3. Chýše je ze dřeva. slámy a tak. Je to v místě, kde skoro vůbec neprší, takže to musí být suchý jak sviňa, to se pak oheň snadno rychle rozšíří. Ty stojany s ohněm byli nejspíš plné oleje a jak to schodila tak to vycáklo na ty schody a proto se rozšiřoval oheň po schodech.
  4. když měla ty kecy tak po ní neměli důvod skákat, protože by jim nikam neutekla, khalové měly normální reakci. Viděly jak se všude rozšiřuje oheň tak jednoduše zpanikařily nevěděly co dělat.
20.5.2016 | 11:11:02
Marika96

#46 ElfkamElessar: s tím souhlasím

20.5.2016 | 11:11:19
Locker

#46 ElfkamElessar: Ano mohou. Dokonce i otřesná předloha může být napravena kvalitním přepracováním…o­riginál by v tomto případě byl horší, než jeho přepracování…píšeš furt, jak ,,nikdy nebudou kvalitnější než předloha", ale toto tvrzení nemůže vůbec ničím podepřít…je dogmatické, vycucané z prstu a už od pohledu nesmyslné…

#51 ElfkamElessar #53 ElfkamElessar
20.5.2016 | 11:12:10
Zaajda

dám jediný zářný příklad kdy je film lepší než kniha.. Forrest Gump ;)

#52 Ann Taylor
20.5.2016 | 11:42:43
ElfkamElessar

#49 Locker: úplně stejně jako to tvoje :-)

20.5.2016 | 11:53:56
Ann Taylor

#43 vitr147: To jsem si nevšimla, co tam vlastně měli zapáleno, olej by pak dával víc smyslu.

#50 Zaajda: Koukala jsem na něj v levných knihách a váhám. Takže říkáš ne? :D

#149 Hoří
webmaster
20.5.2016 | 11:54:00
ElfkamElessar

#49 Locker: To pochybuju ze špatné předlohy dobrý film neuděláš

#56 Rumek #58 Locker
20.5.2016 | 12:02:01
Rumek

Kniha vs film (seriál). Nedávno jsem se bavil s kamarádem o knížce – filmu Kmotr. Já jsem tvrdil, že knížka je lepší (byť i film považuji za super). On tvrdil, že je lepší film, díky skvělému zpracování, zachycené atmosféře a geniálním hereckým výkonům. Kdo má pravdu? Není to o ničem jiném, než o vkusu. Ale tvrdit a priory, že knížka musí vždy lepší než film (seriál), protože to je originál a kdesi cosi… je prostě zaslepenost a urputnost. Každý to prostě vidí jinak a po svém… #42 ElfkamElessar:

#55 ElfkamElessar #78 Movego
20.5.2016 | 12:06:28
ElfkamElessar

#54 Rumek: Možná, ale prostě film na knihu mít nikdy nebude

#57 Rumek
20.5.2016 | 12:09:47
Rumek

Ten příklad z Forrestem Gumpem je dosti trefný. Z dobré knižní předlohy udělali geniální film, jeden z nejlepších v historii filmu…v tomto případě jednoznačně film zastínil knižní předlohu. #53 ElfkamElessar:

20.5.2016 | 12:11:27
Rumek

No evidentně v Tvých očích opravdu nikdy. To ale neznamená, že mají všichni stejný názor jak Ty. #55 ElfkamElessar:

20.5.2016 | 12:13:09
Locker

#53 ElfkamElessar: Tak ta předloha může mít skvělý koncept..pouze špatně rozpracovaný…a to pak může zařídit ten film…ale psát: ,,Film nikdy nemůže být lepší, než jeho knižní příloha" je stupidita…

#59 ElfkamElessar
20.5.2016 | 12:13:19
ElfkamElessar

#58 Locker: Mě nepřesvědčíš, za svým názorem si stojím dokud nějakej takovej film na vlastní oči neuvidím. Bohužel u Forrest Gumpa bohužel nemohu sloužit.

#61 Rumek
20.5.2016 | 12:16:32
bublinecka

no já o jednom filmu vím ..četls někdy Foresta Gumpa ? kniha fakt nic moc ale film skvělý #42 ElfkamElessar:

#61 Rumek #62 ElfkamElessar
20.5.2016 | 12:20:16
Rumek

#60 bublinecka: „Ale Mlho, vždyť už o tom tady dobrou čtvrt hodinu hovoříme“… myšleno jen v legraci, omlouvám se… #59 ElfkamElessar: To není mým cílem, házení hrachu na stěnu…drž si svůj názor, to je chvályhodné…

20.5.2016 | 12:24:31
ElfkamElessar

#60 bublinecka: Jak jsem psal o Forest Gumpovi jsem slyšel ale neviděl ho ani nečetl. Možná jestli si najdu čas tak to zkusím.

#63 Locker
20.5.2016 | 12:28:04
Locker

#62 ElfkamElessar: Nikdo ti nic vymlouvat nebude, protože to nemá smysl…ty sám to stejně nechceš vědět, nebo to nejsi schopen chápat..nebo obojí…

#67 ElfkamElessar
20.5.2016 | 12:59:50
Monkeyskunk

#26 Rafan: No ale nic by to nemenilo na tom, ze by i tak vysla nespalena z plamenu, navic z dracich plamenu. Na situaci by to menilo pouze to, ze by to nevypadlo tak debilne, jako by cela chata byla napustena benzinem. Ano, v jednom zaberu tam jde videt, ze z tech ohnicku vystrikl olej a proto se to rozlezlo po podlaze. Na druhou stranu, takhle musi vzdycky zhoret prvni olej, nez se ohen dostane k podkladu. Na stejnach a strope ale urcite olej nebyl, takze je to za me celkem velkej logickej kix :) A jak uz psali nekteri, Khalove meli dost casu ji zlomit vaz. Kdyby tam fouknul Drogon, tak to blafne v par vterinach a Khalove nemaji cas se ani pomocit a vypadalo by to mnohem uveritelnej. Drogon ji mozna neposloucha, ale videli sme, ze se ji ani nesnazi zabit narozdil od vsech ostatnich, dokonce se na nem muze proletet, pohladit si ho, coz bych bral jako mnohem vetsi projev moci. Pripadne, kdyby nechteli utracet za Drogona, tak by stacilo, aby to zaroven podpalil Dario s Jorahem podél celého obvodu, pripadne by na to vycakali trochu toho oleje a taky už by to vypadalo líp ta rychlost hoření. Chápu, že dřevo bylo vysušený, ale i tak ti nehoří takhle rychle, minimálně né dřevo použiváne ke konstrukčním účelům – je tvrdé, má vysokou hustotu a trvá to déle než 3 vteřiny, než to blafne to si můžeš vyzkoušet i v reálném životě :) Sláma a suchá tráva – ano, ta hoří opravdu nechutně rychle, nicméně jsem si nevšiml, že by zdi byly pokryty slámou a suchou trávou.

#29 Locker: Nekdy bavis, ale tady valis hodne z cesty. To ze Dany se pririti na drakovi do Westerosu a vsechny tam zmasi, s tim jsem tak trochu pocital snad od prvni knizky (vubec jsem k tomuto usudku serial nepotreboval), proto me pak celkem zarazil jeji zasek v Otrokarskem zalivu. Naopak ted si spis myslim, ze k zadnemu velkemu dobyvani Zapadozemi nedojde (jednak proto, ze jsou po valce, zdecimovani a zneprateleni a druhak protoze se blizi zima spolu s WW ze severu, takze vidina draku v prvni obranne lajne bude vic nez lakava).

#36 Ann Taylor: Hmm na druhou stranu, vlasy jsou porad biologicky material a porad obsahuji DNA. Samozrejme bysme se mohli prit o to, jak funguje takova ochranna magie, ale logicky mi prijde, ze by to melo byt fixovany na genetickou informaci. Protoze jak jinak by ta magie „poznala“ kde koncis ty a zacinaji hadry? Takze v tomhle bych problem nevidel (ikdyz v knize ji shorely). Aspon muj nazor no :)

#65 Locker #68 A_V #150 Hoří
20.5.2016 | 13:10:33
Locker

#64 Monkeyskunk: Právě, že s tím počítal každý a ono se tak stane…asi jako kdyby Eddard Stark opravdu usedl na Železný trůn a čestně vládl celé Říši…ale to se ještě drželi svého realistického konceptu, když popravili Neda…a ten zásek je nucený, protože tvůrci nejprve chtějí počkat až tam vtrhnou Bílí chodci, aby pak celé Západozemí mohla zachránit neschopná kráva na drakovi → aby se mohla zavděčit lidem v Západozemí a získat tak legitimitu pro Železný trůn…jinak ta dějová linie v Zálivu otrokářů nemá vůbec žádný význam, pointu, vývoj, nic…jen se čeká…

#73 Monkeyskunk
20.5.2016 | 13:15:44
Rafan

#31 Ann Taylor: Proč jí neshoří vlasy? No z moderního hlediska třeba proto, že jsou součástí genetického kódu celého těla. To co má na hlavě není paruka z vlasů někoho jiného.

20.5.2016 | 13:18:29
ElfkamElessar

#63 Locker: Jedna možnost ti tam chybí – možnost, že mám pravdu :-)

#69 Locker
20.5.2016 | 13:18:42
A_V

Hmmm tady to jede :) souhlasim, že s Drogonem by to bylo lepší. Na druhou stranu by se některým lidem nelíbylo, %že se tam najednou objevil. K těm knížkám natočit film(seriál), který je lepší než kvalitní předloha je těžké a individuální podle vkusus viz. GOT, LOTR… Ale v dnešní době vládou světu prachu a když se může natočit film Angry birds je možné vše.

#64 Monkeyskunk: Co se týče těch vlasů tak DNA bych do toho netahal: 1. někteří lidé tady to stejně nepoberou 2. je to středověký FANTASY svě..... ale furt lepší než v diskuzi o ne/znásilnění Sansy, ked někdo citoval z našeho zákone :)

#73 Monkeyskunk
20.5.2016 | 13:24:11
Locker

#67 ElfkamElessar: To už bylo vyvráceno (tím Forestem Gumpem) takže ne, nechybí…to, že si to sám neověříš a neuvědomíš už není naše starost…

#72 ElfkamElessar
20.5.2016 | 13:24:25
Rafan

#36 Ann Taylor: Vlasy nejsou součástí těla? nejsou tkáň? To tvrdíte v roce 2016? To že v nich nejsou nervy neznamená že nejsou součástí organizmu z něhož používá své stavební kameny.

#75 Ann Taylor
20.5.2016 | 13:24:51
predatorx21

Mne udivuje to jak si je daenerys jistá že na ní lid Západozemí čeká a že ji budou vítat.. vždyť to je naprostý nesmysl,jejího předchůdce Šíleného Krále lid nenáviděl,takže oni zřejmě moc nestojí. Navíc je naprosto nezkušená ve vládnutí a celkově k pochopení lidu Západozemí,a když tam přiletí z draky které ani nemá moc pod kontrolou,dále z Dothraki kteří jsou brutální a co mohou to zničí nebo zotročí… Dopadla by stejně jako onen Šílený Král…

20.5.2016 | 13:34:47
ElfkamElessar

#69 Locker: Nic zatím nebylo vyvráceno, teprve až uvidím, můžu (ale taky nemusím) ti dát za pravdu. Prozatím musím předpokládat, že i v tomto případě platí moje teorie. A že to nejsi schopen pochopit to už není moje starost :-P

#76 Locker
20.5.2016 | 13:36:00
Monkeyskunk

#65 Locker: No jasný, ale hážeš to na tvůrce (množné – tedy předpokládám seriálu). Přitom zasekla se tam i v knihách, takže za tohle DaD opravdu nemůžou :) To mi nejde do hlavy. Možná nechceš hanit Marťu, ale pokud ti to takhle opravdu příjde, tak to způsobil on, nikoliv DaD :)

#68 A_V: Joo jako jasny, pochybuju, ze by na to Martin nejak hledel. Navic kdyz potvrdil, ze to neni spolecny znak Targaryenu, ergo nema to co docineni s genetickym kodem. Sem dal dneska zkousku z neceho podobnyho, tak jsem trochu rozjetej a zase mam naladu valit a valit :-D Ale jak rikam a nekdo uz taky rikal – kdyz nehorlava, tak proc ne cela. Vlasy jsou soucast ziveho organismu, takze mi to divny neprislo, ze nebyla holohlava kdyz vysla ven. Nejak nemuzu najit sebemensi duvod, pro by ji ty vlasy meli shoret. Ale jasny, kazdej to muze videt jinak :)

#74 Locker
20.5.2016 | 13:36:44
Locker

#73 Monkeyskunk: A co, že se zasekla i v knihách? Přece tady stále všichni včetně tvůrců a Martina tvrdí, jak se seriál účelově rozchází v mnoha věcech s knižní předlohou…a zrovna v tomto záseku by se tedy nemohl rozejít? Nějak nevím, co nám tu chceš říci…A Martina mimo jiné haním stále…také si to víc než zaslouží…to on stvořil Daenerys a její nelogičnost a sám toho lituje, protože si uvědomil, že ten charakter je zkrátka paskvil…a tvůrci to dovedli ještě k dokonalosti (další důkaz, že předloha může v (nejen) určitých aspektech překonat předlohu leč zde negativních…)…

#126 Stardos
20.5.2016 | 13:42:32
Ann Taylor

#70 Rafan: Kde tvrdím, že nejsou součástí těla?

webmaster
20.5.2016 | 13:43:04
Locker

#72 ElfkamElessar: Máme však štěstí, že záleží na tom, co platí obecně a ne, co platí v tvé hlavě…

#77 ElfkamElessar
20.5.2016 | 13:44:39
ElfkamElessar

#76 Locker: Ano souhlasím a obecně rozhodně platí, že kniha je lepší než film z důvodů, které ty nechceš pochopit.

#79 Locker
20.5.2016 | 13:50:33
Movego

#54 Rumek: Přesně jak říkáš, vše je o názoru a o vkusu. Já třeba s Daenerys žádný problém nemám a naopak je to moje neoblíbenější postava snad až po Arye. Každému se v seriálu líbí něco jiného tak nevim proč tady 5 lidí totálně kritizuje jednu postavu a jejich argument viz Locker je ten že je to kráva a úplně zbytečná postava, tak kdyby to byla zbytečná postava tak by si jí Martin asi nevymyslel ne? Kdyby do té scény šoupli Drogona tak tady 50% lidí nadává jak je to trapný a že Drogon vypadá jako Falco…
#29 Locker: Daenerys zabít proto nemohou, i když to je ztracená nelogická postava stejně tak, jako celá její dějová linka… ???? Tak teda Arya je taky nelogická postava ne? Jenom nějaká holka co se chce pomstít… (tím neurážím Aryu, je to moje nej postava). Nevim, tvoje argumenty mi přijdou totálně na palici… Když se na to koukat nechceš tak se na to nekoukej! Daenerys vám přijde zbytečná? Tak k čemu je tam teda tak úžasný Tyrion (když ho tak milujete?) Argument že je Daenerys k ničemu je fakt slabej argument. K čemu jsou elfové v LOTR???

#80 Locker
20.5.2016 | 13:58:56
Locker

#77 ElfkamElessar: Žádný důvod si nepřednesl…naopak si se zeptal, zda známe nějaké zpracování lepší, než originál a my ti ho uvedli…ale jelikož chceš mít za každou cenu svojí „pravdu“ a nechceš přiznat, že celou dobu zkrátka plácáš nepodložená hovna, tak si to zakecal tím, že to neznáš (tudíž to asi neexistuje že?) a opakuješ neustále dokola jedno dogma…tím si se vyprofiloval, jakožto blbec, a proto už si s tebou mohu dělat, co chci…

#85 ElfkamElessar
20.5.2016 | 14:01:16
Locker

#78 Movego: Uveď, co se ti konkrétně nezdá na tom, co jsem napsal (dej to do uvozovek) a já ti to objasním…jinak pouze vykřikuješ do větru…

20.5.2016 | 14:03:32
Movego

Když někdo nemá rád Dany tak ok, (mě Dany nebaví protože bla bla bla..) ale komentáře tipu: je to mladá kráva??? No já třeba nesnáším Jona a nepíšu tady jakej je to idiot kterej vyjede pozdě zachránit divoké a WW jich stejně 85% pozabíjí, pak je pustím přes zeď která je odrážela x let, a pak se ještě divým že mi bodne kluk kudlu do srdce když divocí které jsem pustil přes zeď sežrali jeho rodiče…

#83 Locker
20.5.2016 | 14:05:12
brandiss

#6 Locker: mas pravdu, bolo to trapne jak sa tam vsetci z nej posrali..taketo divadielko nam u nej nebolo ponuknute prvy krat, ja by som sa nebranil tomu, keby bolo v castiach vsetko len zo severu

20.5.2016 | 14:08:56
Locker

#81 Movego: Ano, ty komentáře jsou zcela v pořádku (významově)…to, že to nepíšeš je tvůj problém…takže si stále neuvedl, co se ti nezdá…

PS: I ta herečka hraje otřesně…i když takový nesmyslný charakter se možná zahrát ani nedá…

#125 Rafan
20.5.2016 | 14:10:02
Movego

„Daenerys zabít proto nemohou, i když to je ztracená nelogická postava stejně tak, jako celá její dějová linka" a jedinej kdo tady vykřikuje do větru jsi ty.

#86 Locker
20.5.2016 | 14:12:27
ElfkamElessar

#79 Locker: Ale ale nějak se nám začínáš rozčilovat :-) To bys neměl škodí to zdraví. Možná kdyby sis moje příspěvky přečetl znovu až nebudeš mít rudo před očima tak pochopíš, že jsem ochoten svůj názor přehodnotit po zhlédnutí toho filmu. Nicméně to samé o plácání nepodložených hoven můžu říct i já o tobě. Jsme tak trochu ve slepé uličce co? Místo plácání nepodložených nadávek by si mohl ukázat svou vysokou úroveň a přinést nějaké pádné důkazy podporující tvoji pravdu, které se nechceš vzdát.

20.5.2016 | 14:14:20
Locker

#84 Movego: Konečně neplácáš a uvedl si ten výrok…nuže co se ti na tom nelíbí? Řekl jsem, že ji zabít nemohou, protože jim zajišťuje širokou škálu fanoušků a jelikož jim jde očividně zase převážně o prachy, tak proč by to dělali (tímto mě zklamali, přestože jsou jejich motivy logicky opodstatněné)…Musíš číst celý text a ne jen vybrané části, co se ti hodí…

#87 Movego
20.5.2016 | 14:14:57
Movego

#86 Locker: Nelíbí se mi na tom to, že nemáš argument k tomu že je to „nelogická a ztracená postava stejně tak, jako celá její dějová linka". Kdyby to snad byla ztracená postava, tak by k ní Martin neposílal x postav aby jí nějak pomohli či aby jí radili… Stejně jako Jon nebo Bran, bude mít i Dany nějakou důležitou roli na konci celé písně, tak nevím proč si myslíš že je to ztracená postava… Já se tady hádat nechci, beru ten seriál jaký je a nehledám v něm chyby. Taky se mi tam nezamlouvá spousta věcí ale hodím je za hlavu a jsem rád že ten seriál někdo tvoří já se mám na co koukat.

#89 zroutik #92 Locker #93 Locker
20.5.2016 | 14:27:57
zroutik

víte že to je Fantasy? to znamená zapoj fantazii :-) nehledejte v tom furt něco logickýho :-) to si to fakt neumíte vychutnat? za mě ta poslední scéna 100% TOP – Dany je drak- nespálí jí nic. co na tom nedokážete furt pochopit? :-D

#91 AviaRa
20.5.2016 | 14:29:43
zroutik

#87 Movego: on si myslí že Dany je nedůležitá? – loool tak o je asi jedinej na světě :-D a jeste se o tom hádá?

#90 Locker
20.5.2016 | 14:30:44
Locker

#89 zroutik: Ukaž mi příspěvek, ve kterém jsem napsal, že je ,,nedůležitá" … nelogická je v každém případě, avšak jelikož pro ni (pro to, aby tam přiletěla na drakovi a zachránila svět) koncipovali ten vývoj děje, tak samozřejmě důležitá je…avšak ten děj jde tím pádem do sraček spolu s ní…viz její dějová linka v Essosu…nedůležitá postava by to byla, kdyby se tvůrci odhodlali ji v tom Essosu ponechat…

#95 zroutik
20.5.2016 | 14:35:29
AviaRa

#88 zroutik: Ano, fantasy to je. Ale to že poplivou původní myšlenku toho co autor vymyslel (A PAK TO I SÁM POTVRDIL) je věc jiná.

To že je drak nic neznamená, když o tom nevíš, tak o tom nepiš… Poprvé v ohni přežila díky magii čarodějnice, a „eventu“ s narozením draků. Zde nebylo nic, prostě podpálila vše bezmyšlenkovitě u sebe.

Jestli chceš, tak si najeď historii pár dalších Targaryenských blbečků, co si hráli s ohníčkem… Budeš překvapený.

#98 zroutik
20.5.2016 | 14:35:37
Locker

#87 Movego: To, že kriticky nepřemýšlíš a sežereš vše, co ti předhodí (hlavně aby si měl zábavu), je tvůj problém a o mnohém to vypovídá…

#95 zroutik
20.5.2016 | 14:37:12
Locker

#87 Movego: Proč je nelogická, to je na dlouho (i když stačí zapnout mozek a chvíli sledovat ten seriál…), ale rád to sumarizuji a pošlu ti to vzkazem…

#130 Monkeyskunk
20.5.2016 | 14:41:10
your mother

pani tak tenhle flame se paradne rozjel uz se tesim na situaci ve ktere se malicek dostane do problemu a skonci to tak ze umre ani bych se nedivil kdyby ho nechal zabit ten robin arryn kdyby se dozvedel ze zabil jeho matku a locker tu bude prohlasovat teorie o tom ze malicek vstane z mrtvych btw vsiml si nekdo kolik rodu a armad by se mohlo zucastnit bitvy o zimohrad? jestli starkove vyhrajou tak to vypada na valku na severu protoze se urcite nedohodnou kdo bude vladnout btw lockere malicek neni azor ahai

#96 zroutik #97 ElfkamElessar
20.5.2016 | 14:53:51
zroutik

#90 Locker: kasli na slovíčka, víš přesne jak to myslím, ale máš potřebu asi nahánet +BODY, takže ne nikde si nepsal že je nedůležitá :-) spokojen? stejně si nakonec odpověděl :-)

#92 Locker: mě se líbí že ty si jim to nesežral, :-)

20.5.2016 | 14:54:43
zroutik

#94 your mother: no a ještě připočítej pořádnou smečku Vlků pod vedením Nimerie(zlovls Aryi) ti taky pomůžou Sanse :-)

20.5.2016 | 14:59:40
ElfkamElessar

#94 your mother: Porč by se měli dohadovat kdo bude vládnout? Na severu to vždycky byli Starkové.

#103 Locker
20.5.2016 | 15:00:53
zroutik

#91 AviaRa: je drak a ohen ji nespálí :-) tak to proste je :-)

#99 AviaRa
20.5.2016 | 15:02:07
AviaRa

#98 zroutik: Takže jsi buď troll, nebo absolutní hlupák.

#100 ElfkamElessar #102 zroutik
20.5.2016 | 15:03:25
ElfkamElessar

#99 AviaRa: Nebo nečtenář, který to bere jak to udělali v seriálu :-)

#105 zroutik
20.5.2016 | 15:04:08
zroutik

a bílí chodci?(ti sou právě nepodstatní) ty Dany zničí Drakama :-) = zachrani západozemí a usedne na trůn :-) o tom je příběh snad ne? :-)

#104 Locker
20.5.2016 | 15:04:42
zroutik

#99 AviaRa: víš že urážky sou vetšinou náznakem toho že ti došli argumenty? takže mě to spíš lichotí :-)

#106 AviaRa
20.5.2016 | 15:05:43
Locker

#97 ElfkamElessar: Vždycky ne…teď vládnou de facto i de jure Boltonové pokud sis nevšiml :)

#111 ElfkamElessar
20.5.2016 | 15:06:58
Locker

#101 zroutik: Pokud ano, tak to je brak pro tupce jako seš ty..

#108 zroutik #116 zroutik #117 zroutik
20.5.2016 | 15:08:10
zroutik

#100 ElfkamElessar: mám přečtený všechny knížky, i potulnýho rytíře i princeznu a královnu :-) ale tohle je o seriálu ne? diskuze :-) víte že obojí je uplně o něčem jiným :-) jen to vypadá stejně :-D

#107 ElfkamElessar
20.5.2016 | 15:08:52
AviaRa

#102 zroutik: Došli argumenty? Já ti to vypsal, tak jak je to přímo od autora, ty jsi napsal jednu primitivní větu „tak to prostě je“. Bohužel pro tebe, to tak prostě není a klidně si tu napiš několik různých komentářů, protože nejsi schopný reagovat v jednom a přidáš tu tisíc příspěvků.

Klidně si tím polichoť, pohlaď se, nebo si kup dortík; to už má starost není.

#109 Locker #112 zroutik
20.5.2016 | 15:09:31
ElfkamElessar

#105 zroutik: Však o tom právě píšu :-)

20.5.2016 | 15:12:45
zroutik

#104 Locker: tupec? každej kdo má jinej vkus nebo názor je tupec?

#110 Locker
20.5.2016 | 15:12:47
Locker

#106 AviaRa: A právě dnes se tu sešlo takových hloupých dogmatiků tucet…nám musí zkrátka stačit jejich tvrzení, ,,že to tak prostě je" …nebýt těchto blbců, tak ten seriál/kniha beztak vypadá jinak…protože oni to stylizují právě kvůli nim, aby se to líbilo masám…a pak to vypadá, jak to vypadá…

#114 AviaRa
20.5.2016 | 15:13:23
Locker

#108 zroutik: Ne, to tvrdíš ty. On se tu vyprofiloval svými příspěvky jako tupec, tak už mu nemám důvod říkat jinak. A dal jsem mu spousty šancí na věcnou diskuzi…to jsem ještě velký lidumil…

20.5.2016 | 15:14:32
ElfkamElessar

#103 Locker: Samozřejmě :-) Ale před Boltonama to byli Starkové, a dosud to bylo prezentováno tak, že tam seveřani nikoho jinýho nechcou. Že jsou jim věrní. (Až dosud do těch Umberů a Karstarků)

#113 Locker
20.5.2016 | 15:14:40
zroutik

#106 AviaRa: tak za 1. ty tady máš kameru pro kus dortíku sem si byl před půl hodinou :-D po brku bejvaj chute :-) ty furt bereš co je v knižce ---- knížka a serial sou dve uplně jiný věci!!!

#114 AviaRa
20.5.2016 | 15:15:56
Locker

#111 ElfkamElessar: No tak sis sám odpověděl tou poslední větou…časy se holt mění a Starkové už zjevně nejsou tolik oblíbení…

#115 ElfkamElessar
20.5.2016 | 15:18:05
AviaRa

#112 zroutik: Ano, jsou to dvě rozdílné věci. Již jsem to tak vypsal, tím že D&D společně s kamarády „poplivou“ předem jasně definované věci od autora, změní je a potom z toho vznikají otřesné věci.

#109 Locker: Ale jako komedie to někdy slouží dobře, to né že ne. :D

20.5.2016 | 15:24:56
ElfkamElessar

#113 Locker: Jenže on tam píše „jestli Starkové vyhrajou“ takže jestli vyhrajou tak není co řešit ti co by chtěli vládnout místo nich budou poražení.

#121 Locker
20.5.2016 | 15:26:40
zroutik

#104 Locker: 1000a jedno OKO a ty seš to jedno oko co? co ví uplně všechno :-) to by mě nebavilo vědet to dopředu takhle se vždy nečím překvapím :-) nezapomen čím je člověk hloupější tím má jednodušší život :-) někdy bych chtěl bejt opravdu TUPEC jak píšeš, ale bohužel :-)

#118 Locker #137 zroutik
20.5.2016 | 15:28:56
zroutik

#104 Locker: víš oni to nikdy nebudou natáčet pro socky :-) každej chce vydělat peníze :-)

#120 Locker
20.5.2016 | 15:31:12
Locker

#116 zroutik: Chtěl bych tím okem být to je pravda…každý má své sny…a chytří lidé by nikdy nechtěli být tupci to mi věř :)

20.5.2016 | 15:32:45
elbi.the.king

mocný vojsko? Koňáci jsou k ničemu,,#3 luciusvorenus:

20.5.2016 | 15:33:36
Locker

#117 zroutik: Právě, že to nyní pro socky natáčí…ale ty chápeš pojem ,,socka" asi jiným (a pravděpodobně nesprávným) způsobem, než já…

#138 zroutik
20.5.2016 | 15:35:12
Locker

#115 ElfkamElessar: No i kdyby vyhráli Starkové nad Boltony, tak by to nebylo jednoznačné, neboť i když dříve vládli tisíce let Severu, tak oficiálním nástupem Boltonů jejich legitimita fakticky zanikla a ve svém nároku na Sever jsou si stejně rovni, jako jakýkoliv jiný rod na Severu..tudíž pokud budou Karstarkům a Umberům stále proti srsti, pak ano, může z toho být občanská válka na Severu…

#122 ElfkamElessar
20.5.2016 | 15:40:14
ElfkamElessar

#121 Locker: Pokud vyhrají tak Umberové a Karstarkové budou poražení. A ten oficiální nástup Boltonů nikdo neuznává. (momentálně mimo Karstarků a Umberů ale ti na nějaký strážce severu stejně hážou bobka viz lord Umber Fuck it) Protože jeho legitimita spočívá v tom, že zradili Starky (Robba) a nechali se jmenovat Lannisterama proti kterým vlastně celý sever pod Robbem bojoval. Takže bych tam žádnou zaniklou legitimitu neviděl.

#123 Locker
20.5.2016 | 15:50:10
Locker

#122 ElfkamElessar: Odtržení Severu bylo nelegitimní a seveřané si jej ve válce nebyli schopni prosadit…Sever je stále integrální součástí Říše a její ochránce (v té době Joffrey) svěřil ze své moci vládu nad Severem (samozřejmě to bylo dílo Tywina, tedy Lannisterů…) Boltonům…a i kdyby byli spolu s Boltony poraženi i Karstarkové a Umberové, tak tam je stále dost rodů, které by si mohly dělat nárok (říkám mohly, ne že budou…)…každopádně pozice Starků i po porážce Boltonů není jednoznačná…

#124 Locker #129 ElfkamElessar
20.5.2016 | 15:54:43
Locker

#123 Locker: Avšak tím nechci tvrdit, že tu občanskou válku v seriálu udělají..na to nemají koule a kvůli svému předsevzetí ohledně počtu epizod ani čas…ale teoreticky by to bylo možné a dokonce i pravděpodobné…

20.5.2016 | 15:59:44
Rafan

#83 Locker: Koukám že Martin je podle vás kretén, že tu krávu a jí i jinak titulujete vůbec do románu dával. Je mi už naprosto jasné že vy by jste ten román ale i scénář napsal daleko lépe, ale jen z nedostatku vašeho času jste to musel přenechat těm neumětelům. Být sebevědomý je dobrá vlastnost ale vy jste jen buran, bez základů vychování a slušného vyjadřování a tak ve vašem případě je vy a sebevědomí blbá kombinace.

#127 Locker #128 Locker
20.5.2016 | 16:02:56
Stardos

#74 Locker: Rád bych se optal, kdy a kde toto napsal, tedy že lituje toho, že tam je Daenerys :D ? Já çetl jen o tom, že v původním příběhu měla být do konce

20.5.2016 | 16:04:43
Locker

#125 Rafan: Nejtypičtější pseudoargument internetových trubek: ,,nemáš nárok to kritizovat, neboť si sám ještě nic nenapsal, nebo by si to nedokázal" … nechápu proč mají takoví hlupáci vůbec přístup na internet…je tu pak nedýchatelno…a sem tam nějaká vulgarita stejně nevyvrací tu pointu takže ohánění se vychováním je opět mimo mísu (resp. mimo celou místnost s hajzlem)…

#139 zroutik
20.5.2016 | 16:09:32
Locker

#125 Rafan: A ne, není kretén…ale tohle mu nehorázně nevyšlo a on to sám ví…

#133 Tomi Lee Morpheus #140 Godshadow
20.5.2016 | 16:10:02
ElfkamElessar

#123 Locker: Nelegitimní bylo, ale jen z pohledu železného trůnu. Z pohledu seveřanů byly nasraní za popravu Neda a provolali Robba králem severu. A možná by to i prosadili nebý zákeřné Rudé svatby. Takže to že někomu svěřil vládu Joffrey je jim úplně šumák v této chvíly už poslouchají jen Robba a že se Boltonům nepostavili bylo jen proto, že na to neměli v tu chvíli sílu a hlavně neměli žádnýho Starka kterýho by následovali = považovali linii Starků za skončenou. Ale když by se našel pravý Stark (ano Jon je jen bastard ale má za sebou Sansu, případně Rickona když ho zachrání) logicky se postaví za něj. Kdyby hypoteticky bylo postavení Boltonů právoplatné, znamenalo by to počkat koho po jejich sezazení jmenuje Tommen. V tu chvíli by neměl právo na sever žádný rod. Ale jak říkám všechno nahrává tomu, že ho mají sále Starkové, alespoň v očích seveřanů. North will remeber

20.5.2016 | 16:15:36
Monkeyskunk

#93 Locker: Ty vazne hledas logiku u Targaryenu ? :-D Par jich takovych moudrejsich mozna bylo, ale vicemene vyjimky. Porad nejak nechapu, co bys od ni teda chtel? Aby Daenerys hned po svem nastupu do uradu nespalene okamzite vymyslela dokonalou strategii, jak si Zapadozemi podrobit? Aby ji hned po vylihnuti draci poslouchali na slovicko, takovy ten Jedi samouk jak Rey v poslednich SW? Me to prijde naopak celkem prirozene, ze dela chyby a picoviny a nelogicka rozhodnuti, nez aby si sla razne a strucne za svym jedinym cilem. Vzdyt je to nezkusena holcicka (ted uz tak neco zazila, ale stejne), ktere od malicka vstepovali do hlavy, ze ona (spolu s Viserysem) je neco vic nez vsichni ostatni a to v ni proste zustalo, ba co vic – ono se to „rozrostlo“. A ruku na srdce, opravdu dokazala privest nazpet draky, takze nejaky to hrany sebevedomi nema nadarmo. Ono v te dobe po narozeni draku zas tak hrany nebylo, pac ji to nakoplo. V Quarthu se pak zacala trochu rozmazlovat a malem ji to stalo krk i draky, ale nakonec to zvladla, kdyz se k tomu postavila tvrde. Chvilku se drzela nekompromisniho jednani, cimz ziskala po sleze Neposkvrnene. Co pochopila, ze vladce proste nesmi ukazat slabost – to zkusila naposledy v Mereenu (asi protoze se ji to uz rozpadalo pod rukama, nevidela jine reseni), kdyz se ozenila s Hidzharem (nebo jak :-D), povolila hry, ktery sama povolit nechtela a hold videla, jak to dopadlo. Takze uz asi pochopila, ze kdyz chce zmenit svet, po dobrym to nepujde a musi byt silna (ikdyz treba uvnitr uplne neni) a proto se rozhodla Khaly znicit a prevzit Khalasary, nez prosit o milost. Proste v sobe tu zakorenenou hrdost ma. Ze je to hlavni postava, o ktere je dost mozna cela saga, tak je snad normalni, ze ji neodkrouhnou po par seriich, proste si projde celym dejem a pripadnou smrt si nechaji az na konec. Pokud je to tedy ona, o kom saga je, tak mi to prijde naprosto normalni krok, jinak by to moc nedavalo smysl :)

#133 Tomi Lee Morpheus #143 Кренл
20.5.2016 | 16:37:22
Rodney_

Hlavně v knihách je Dany 14–15 let, to už dává větší smysl že se chová tak jak se chová

#132 Stardos
20.5.2016 | 17:31:00
Stardos

#131 Rodney_: Věk je jen číslo.V normálním světě má už dvanáctiletý kluk vysokou, zato holka co vyšla ze školy je naprosto hloupá

#134 sweet_stawberrie
20.5.2016 | 17:56:04
Tomi Lee Morpheus

#128 Locker: Locker hráš dobre úlohu slizkého Malíčka, za ten flame čo tu robíš okolo matky drakov by ta Maliček pochválil, ale robíš to moc okato a preto tvoja postava v 5 dieli bude popravena. Ano zober si obrúsok, budeš plakať jak dietatko bez cukrátka;) Sansa dá popraviť Malíčka, jedine. žeby naozaj bola stale naivná, ale take permanetné mučenie u Psychopata R. ju dúfam už dostatočne zobudilo…

#130 Monkeyskunk: pekne napisane.

ja len dodám, že Martin, nemá problém useknúť akúkolvek linku príbehu, lebo jeho motto je nepredvidatelnosť, takže aj Dračia linka môže kleknúť, ale tak to aj v živote chodí…

ale ak by som autorom bol ja, tak Dany nabehne na drevenych konoch az v momente ked sa jej podari vytvorit stabilnu vladu a režim tam u nej „doma“;)

vtedy ale už bude vojna v plnom prude proti ZOMBiE, ona tam nakoniec pride, vycisti to a napriek stratam bude mať dosť vojska na získanie železného trónu, ale nebude mať onho záujem, ale umožní rodom aby vytvorili nejaký funkčný parlament ~ vládu, ktorá bude kopírovať tu jej za morom.

takto si získa všetkých, lebo ponúkne im slobodu a prosperitu, a pomoc v pripade problemov.

draci padnu vo vojne proti zombie, takže ludia ju budu rešpektovať pre jej schopnosť riešiť problémy a navrhovať trvalé a funkčné riešenia, čo jej dá skutočnú popularitu a moc.

a teraz si predstavte že takto by to chcel aj Martin, ale vie že takto je to moc predvídatelné, takže si hodí kockou, a dany umre, alebo niečo iné sa pokazí atd.

podla mna ani sam autor nevie, ako to skončí, pravdepodobne na posun v pribehu použiva systém ako keby hral DRAČÍ DÕUPE;)

20.5.2016 | 18:43:07
sweet_stawberrie

#132 Stardos: v normálnom svete má už chlapec vysokú? :D a kto? Sheldon Cooper z The Big Bang Theory? :D

#136 Stardos
20.5.2016 | 19:06:40
spock249

To co se bude ted dít v got je mi uplně jedno. Jediná důležitá věc je ta zda bude Tormund s Brienne :D :D

20.5.2016 | 19:13:40
Stardos

#134 sweet_stawberrie: Já nevím jak se jmenuje, ale už má vysokou :D

20.5.2016 | 19:23:15
zroutik

#116 zroutik: a ty lituješ že si to nikdy nemužeš vyzkoušet co? :-) Dany je TOP postava mám ji rád a mám na to nárok, sem rád, že děj jde tak jak jde – baví mě to… to, že ty si o tom myslíš, že je to sračka je čiste tvůjj problém -takže se na to třeba nedívej, ale psat mě za můj nazor že sem TUPEC(jenm proto že si ho neobhajuju tak násilně jako ty ten tvůj) – to je fakt fér :-) ale chápu že máš potřebu zkoušet někoho naštvat , protože ti to asi dělá dobře(lečit se to určitě dá), bohužel mě dokáže naštvat pouze člověk na kterým mě záleží – ne Internetová nula, kterou v životě nepotkám :-)

20.5.2016 | 19:25:08
zroutik

#120 Locker:
a ty lituješ že si to nikdy nemužeš vyzkoušet co? :-) Dany je TOP postava mám ji rád a mám na to nárok, sem rád, že děj jde tak jak jde – baví mě to… to, že ty si o tom myslíš, že je to sračka je čiste tvůjj problém -takže se na to třeba nedívej, ale psat mě za můj nazor že sem TUPEC(jenm proto že si ho neobhajuju tak násilně jako ty ten tvůj) – to je fakt fér :-) ale chápu že máš potřebu zkoušet někoho naštvat , protože ti to asi dělá dobře(lečit se to určitě dá), bohužel mě dokáže naštvat pouze člověk na kterým mě záleží – ne Internetová nula, kterou v životě nepotkám :-)

20.5.2016 | 19:27:29
zroutik

#127 Locker: Nejtypičtější pseudoargument internetových trubek: ,,nemáš nárok to kritizovat, neboť si sám ještě nic nenapsal, nebo by si to nedokázal" …----- asi na tom neco bude když ti to furt nekdo pise ne?

20.5.2016 | 19:30:46
Godshadow

#5 Locker: až
#128 Locker: Hele, kámo, přeci nejsi další naivní chytrolín, co se snaží zdiskreditovat, nebo ňouma, co nemá ponětí, o čem píše, nebo hůř, jeden z takových těch pomýlených maníků označujících se za vědce, co mají místo Bible jako paradigma jakési ty modely estetických norem a „mnohaleté výzkumy preferovaných filmařských voleb“. :D Protože věty typu „to dělají technicky správně“, „…sou lepší, než…“, „nemusí být zpravidla lepší“, a vůbec, obecně užívání slov jako vyvrací, důkaz, lepší či horší (ještě k tomu při srovnávání knihy a filmu), v souvislosti s uměním je úsměvné a docela výrazně naznačují, že člověk žije v oné pomýlené iluzi o objektivní vypovídací hodnotě posuzování hodnotících kritérií, přestože v umění jsou objektivní jen ta hodnotící měřítka samotná – fakta, tzn. ve filmu maximálně tak to, jaký je rozpočet či z jakého úhlu kamera natáčí atd. (nebo třeba to, že seriál schematičností tíhne ke konzumu – na čemž se zde určitě shodneme – ale už rozhodně ne vyvození závěrů – názorů – zda-li je to správné, kvalitní, dobré, či naopak (což je čistým sofismem něco takového z toho vyvodit), přestože se na tom zde rovněž určitě shodnem :D), tak jako např. v architektuře max to, jestli barák stojí atd., ale už bohužel v žádném případě obecně neplatí to, jestli jsou ty křiklavě zelené se žlutými a fialovými na těch komoušských panelácích hezké. :D Případně bych chtěl taková kritéria znát… :D

Jinak, jen pro upřesnění, Dany určitě není nesmyslný charakter, takových žije v reálu mnoho :D (+ v knihách je mladá, jak někdo správně poznamenal), nesmyslné spíš je, jak ji za to spousta skvělých lidí pořád obdivuje, respektive nevymlátí jí pár věcí z hlavy, přestože její úmysly jsou dobré (na základě knih), a vůbec, že s takovou ještě dýchá :D (i když, mohl by ji Tyrion v nějakém momentě pěkně zradit).

Jo a fakt si nejsem úplně jistý, jestli tudle větu „další důkaz, že předloha může v (nejen) určitých aspektech překonat předlohu leč zde negativních…“ chápu správně, ale asi se u ní opět shodnem. :D

PS: Jináč, kdo jsi a cos udělal s Lockerem, ty jedna svině :D; tyhle malé, brečící, napadající a rozčarované komenty, že se ti i pletou odkazy a stavba vět, totiž nejsou! starý trollící Locker nad věcí… :( Pis on jú.

21.5.2016 | 1:48:16
Služebník Vallar

Zdravím nevim nevim,ale mám takový dojem,že už tuším kdo bude údajný dávný vtělení ohnivého boha či posla…tak nějak to vyznělo a jen jsem zvědav na to vyhnání Boltonské špíny z hradu a ještě zajímavější bude vyřešení sporu ze Sedmou v hlavním městě.

21.5.2016 | 8:36:15
Кренл

Posledna scena: „za zdi“ Tyrion spolu s najmensim z drakov, Bronn, Jaime, Aria, Gendry, Jaqen H'ghar, Missandei, Davos Mořský, Ramsay Sníh, Daario Naharis na cele Dothrackej armady, zvyskov Neposkrvnenych a druhy bratov. Proti armade bielych chodcov, na cele s 13 kniezatami bielych a Petyrom Baelišom. Spicaaaaa

#144 ElfkamElessar
21.5.2016 | 10:22:35
Кренл

#130 Monkeyskunk: Ray v poslednych SW :-D bodujes :-D

21.5.2016 | 10:32:11
ElfkamElessar

#142 Кренл: Až na to že Ramsay už není sníh ale Bolton

21.5.2016 | 10:49:27
Кренл

Jasne oprava Ramsay Bolton.

#146 ElfkamElessar
21.5.2016 | 11:47:01
ElfkamElessar

#145 Кренл: A jestli tenhle *** přežije tak půjdu osobně nakopat řiť D&D a Martinovi :-)

#147 AviaRa
21.5.2016 | 13:07:20
AviaRa

#146 ElfkamElessar: Ser Twenty of House Goodmen přežije vše.

21.5.2016 | 13:10:20
Hoří

#40 Ann Taylor: Dalo by se to omluvit tím že tam prostě byl prach (z kobylinců třeba) ten pak hoří takhle… i když zas většinou hned zhasne.

21.5.2016 | 19:16:46
Hoří

#52 Ann Taylor: Nesouhlas, i Forest Gump stojí za přečtení i po shlédnutí filmu.

21.5.2016 | 19:19:04
Hoří

#64 Monkeyskunk: Genetickej materiál mají, ale mrtvej, vlasy nejsou o nic živější(ta část co je nad kúží) než třeba vlněná vesta, takže souhlasim s Ann, mají hořet když hoří oblečení.

#151 Chipmanek #152 Monkeyskunk
21.5.2016 | 19:24:33
Chipmanek

#150 Hoří: Tady je právě ten problém střetu názorů. Pokud magie ochraňující draka před ohněm funguje jen na živou tkáň, tak máš pravdu a měla tam stát, jak odpeřené kuře bez všech chlupů a vlasů.

Ale pokud ta ochraňující magie je zakořeněna v dračí dna, tak nebudou hořet ani její vlasy, ba naopak, pokud bys chtěl štít proti ohni, ostříhej Dany a ušij si z jejich vlasů oblečení a tento hábit bude dokonalý izolant proti ohni. A to jen proto, že původ těch vlasů je z draka a dračí dna tu danou věc činí dokonale nehořlavou i když v tu chvíli už dávno mrtvou. Proto ohněm ani neublížíš zkamenělým dračím vejcům, nebo čemukoliv, co má původ z draka.

22.5.2016 | 9:26:05
Monkeyskunk

#150 Hoří: No, vidim ze uz ti to vysvetlil rychlejsi kolega. Proto jsem do toho prispevku psal – mohli bysme se prit o to, jak magie funguje. Ja to bral v ohledu fixace na geneticky kod – jeste to tam pisu, ne zivotnost a nezivotnost materialu. Svym zpusobem podle tveho tvrzeni by se ji meli rozpustit i nehty, protoze je to ztvrdla rohovina vicemene neziva. To uz by mi prislo teda hodne divny :-D

22.5.2016 | 12:55:13
bambule

Nevím proč tu řešíte kraviny, důležité je, že byla Daenerys nahá a dá se u toho honit, nic jiného bych neřešil. Ještě svléknout Sansu a bude to.

23.5.2016 | 8:21:30
jirka164

Pane bože… Babi vás to porad hejtovat a řešit takové číčoviny? 1 nic s tím neuděláte a za 2 akorát naše tetě sebe a pak me (kdyz to po vás čtu). Tvl to uz je skoro jak v diskuzi na novinách – tu člověk taky nesmí číst, aby se pak nenasral.. Držte pec a užívejte si seriál.

25.5.2016 | 18:49:36
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama