Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci se vyjadřují ke hlavním událostem epizody Winterfell

Tvůrci se vyjadřují ke hlavním událostem epizody Winterfell

Dnes jsme se po téměř dvou letech dočkali pokračování seriálu Game of Thrones. Podívejte se, co všechno řekli tvůrci ke hlavním událostem, ke kterým došlo v prvním díle Winterfell.

44 0
15.4.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /69

Tyrion.Snow

Mrzí mě, že poslední dvě sezóny to uhání, i když dřív tam bylo spousty zbytečné vaty. Rád bych viděl, jak si Arya s Ohařem řeknou víc, a takových věcí by bylo x. Ale taková je realita, už to prostě uhani k cíli., Na který se já hrozně těším a každou jednu epizodu tohohle seriálu miluju.

15.4.2019 | 18:33:21
Svjatogor

Repost z jiného článku:

Za mě velmi dobrá startovací epizoda. Politologická moudra jak chutná moc už dávno pradávno přednesli svým posluchačům Tywin, Stannis, Robert a Eddard. Všichni jsou co? Všichni jsou mrtví. Čeká nás boj s NK. Tohle je ten správný čas pro 101% koncentrát patosu.

Ti lidé tam na Zimohradu si všechno normální lidské řekli v jiných životech. Když Sansa si měla brát Tyriona, když Ohař dle rozkazu zabil řezníkova kluka, když Jon porušil celibát, když Bran spadnul z okna věže (ehm), když, když, když…

Dialogy mezi postavami? Namátkou Ohař a Arya. O čem by se mohli ti dva bavit? O ničem. Leda tak o tom, že Ohař měl umřít, ale byl zachráněn a prošel si svou katarzí. O jeho první spravedlivé pomstě za vesnické septum. O tom jak pohřbil ty, které okradl, zranil a odsoudil je tím ke smrti hladem. O tom, jak se málem vybrečel Thorovi z Myru na rameno.

15.4.2019 | 19:15:43
vimjaktoskonci

No nevím. Jsem z toho rozpačitý. Je vidět, že tvůrci Martina moc neposlouchali. Teď je děj o level níže. Vše je předvídatelné, takové kýčovité. Sám Martin si stěžoval, že ho tvůrci příliš neposlouchají. Jsem zvědav jaký konec nám přichystají. Martin v dávném rozhovoru řekl, že si představuje holou zem posetou sněhem, nebo popelem. Dá se předpokládat, že by v knize nechal všechny zemřít. Odpovídalo by to jeho fatalistickému stylu. Obávám se, že tvůrci udělají závěr po holivůdsku.

15.4.2019 | 19:20:46
Regouvousus

S08E01: WInterfell
Čekáme na to skoro dva roky a oni nám naservírují tohle… efekty sice skvělý, kvalita prvotřídní, ale scénář chabý… dialogy slabé jako snad ani v první sérii… Arya se znovu setkává s Sandorem a Gendrym, ovšem jejich dialog je takové klišé, že jsem ani prvotně nevěděl, jak na něj reagovat. Čekal jsem, že se s němi pobaví o tom, co se stalo od té doby, co je viděla… ale ne. Ostatní dialogy také naprostá tragédie. Přijde mi, jako by všechny postavy jednali v této epizodě strašně suše, bez emocí… Jon začne lítat na drakovi jen tak pro nic za nic. (A to se pořád všude psalo, jak to bude super plot twist a oni to berou jako běžnou věc…). Sansa naprosto stone face, v této fázi by mě vůbec nevadilo, kdyby zemřela. Pan Strickland bezcharakterní, absolutně nepotřebná postava. Plot se zachraňováním Yary naprosto nonsens… proč ji vůbec unášeli, když ji Theon zachrání hned v první epizodě bez nejmenších potíží? Čekal bych třeba souboj Theon x Euron 1v1, ale neeee… slabost scénáře naprosto viditelná. A ten Ned Umber ke konci? To mělo být co? Jumpscare jako z nějakého C-čkového seriálu, ten skřek, který vydával byl naprosto příšerný a absolutně se do tohoto seriálu nehodil. To mi absolutně pokazilo dojem z této epizody…
+Snaha o paralelu k s01e01
+Dialog Tyrion + Varys
+Dialog Edd + Thormund
+Jaime + Bran
6/10

#5 Karlik01 #6 Argetlam Královrah #7 FanArrow #56 mia28
15.4.2019 | 19:32:50
Karlik01

#4 Regouvousus: Naprosto souhlasím. A co to bylo za skřek?? Když už tak měli nechat ton který jsme už tolikrát slyšeli, třeba v Eastwatsch minulou serii. Tohle mi přišlo o napodobení nějakého podprůměrného hororu..

15.4.2019 | 21:04:24
Argetlam Královrah

#4 Regouvousus: „Dialogy slabé jako snad ani v první sérii“ – tak na to není co říct. Kdybys četl knížky nebo si něco zjistil, tak víš, že dialogy v 1. sérii jsou ve velké většině pouhým přepisem dialogů z knih, beze změny. Takhle totiž tvůrci nalákali knižní fanoušky (většinou fanoušci předlohy filmy/seriály nesnáší) a ti zase nalákali seriálové fanoušky. A jak měli ty serialové, tak se mohli od knih vzdalovat, protože knižních fanoušků už byla menšina a jejich zloba už jim nemohla nijak vážně ublížit… Takže říct, že dialogy jsou slabé jako v první sérii je jako říct, že 1. kniha je slabá… (nebo jsou dialogy fakt silné)

#20 Regouvousus
15.4.2019 | 21:15:08
FanArrow

#4 Regouvousus: A co scéna Arya&Jon a Sam když zjistil že jeho otec s bratrem popravila Dany,

#8 FanArrow #20 Regouvousus
15.4.2019 | 21:36:20
FanArrow

#7 FanArrow: otce*

15.4.2019 | 21:36:54
FanArrow

Ale nejvíc mě zaujala Arya, po 8 letech se začala zase usmívat. (Já si fakt myslím že Dany zabije Sansu, protože Dany logika je když nesouhlasíš z rozhodnutí královny si proti královně a musíš být odstraněn a Jon pak zabije Dany.

#10 Oswald138 #11 Radek.Priborsky #12 Svjatogor
15.4.2019 | 21:40:41
Oswald138

#9 FanArrow: Táto možnosť mi príde celkom logická, aj keď sa nám tu ponúka toľko možností ako by sa mohol dej uberať… No to som zvedavý, čo sa z toho vyvinie. Aj keď tu padlo veľa kritiky na prvú časť, ale čo do kelu ľudia čakali, pecku a akciu v každej minúte? Tak to bolo s GoT stále, musia byť aj slabšie časti, aby to potom vygradovalo do totálnej extázy..

15.4.2019 | 21:52:51
Radek.Priborsky

Co znamenal ten znak kolem malého Umbera?

#9 FanArrow: Má dneska narozeniny, tak proč by se nesmála? ;D

15.4.2019 | 21:55:02
Svjatogor

#9 FanArrow: Nemyslím. Samwell Tarly ji svým tak tak přemáhaným žalem slušně naboural její sebevědomí. On ji vlastně ukázal, že je na dobré cestě stát se druhou Cersei. Danerys se trochu změnila. Ona ztratila jednoho draka, pro ní dítě. Takže opět nová zkušenost.

#32 jackis
15.4.2019 | 22:11:00
Jamis

Nechápu, že tolik lidí nechápe. A hlavně mě rozčiluje, kolik lidí si myslí, že ví jak to Martin napíše. Seriál není bez chyb, to určitě ne. Ale je to pořád o několik levelů výš než cokoli jiného. Kdejaký chytrák tady říká, že čekal něco víc. „oni nám naservírují tohle…“ Co bys tam proboha chtěl?

Z počátku mi přišlo, že třeba Sam má neadekvátní reakci. Oplakává otce, který ho chtěl zabít, ale on oplakává bratra. Stejně tak Jon a jeho let. Je to vlastně úžasná scéna. Musel se přeci naučit ovládat draka. A jak jinak a lépe? Nemohl přeci nasednout na draka a bojovat. A času je tak málo.

#65 mirako
15.4.2019 | 22:51:52
Basil Golightly

Mě nebude vadit, když bude mít seriál jiný konec než knížka. Určitě to není jediná literatura, která byla zpracovaná s odlišným koncem.

15.4.2019 | 23:11:07
FallenMaia

Náhodou, mne sa to páčilo, super štartovná epizóda a pomalá príprava na nadchádzajúci stret. Mnohé postavy sa tu po dlhej dobe znovu stretávajú, mnohé sa vidia prvý krát, dej sa nijak nezadrháva, žiadne hluché miesta alebo nudné kecy, všetko to pekne odsýpa. Ja akože nechápem niektorých užívateľov tuná, zostáva 6 epizód do konca, to tam má Arya s Gendrym a Houndom o čom kecať ty vole? Hlavné je že sa stretli prehodili pár slov, vymenili si pár vážnych pohľadov, pár hlášiek a ide sa ďalej. Scénka s Nedom Umberom bola správne desivá a rozprúdila mi krv v žilách, o akom škreku to tu hovoríte? Veď to bolo mŕtve decko čo horelo, ako chcete aby škriekalo? Ten škrekot bol práveže perfektný a celej tej scénke dodal atmosféru hrôzy. Scénka keď sa Samwell dozvedel že Daenerys popravila jeho otca a brata bola vynikajúca, tlačili sa mi slzy do očí keď som videl ako sa Samwell tvári, zahral to perfektne. Ale nie, kdeže, tunajší „kritici“ majú vždy s niečím problém a vždy sú s niečím nespokojní. Bežte si pozerať tú vašu neuveriteľne úžasnú prvú sezónu z ktorej ste tu dodnes napichaní.

15.4.2019 | 23:31:56
Oveckin8

Ty kokos, úplnou ejakulaci jsem zažil při tomto dílu, konečně jsem se dočkal, další díly budou čím dál tím lepší. Kdybych mohl dát 100/100 tak dám, žádná chyba v tomhle díle, jde vidět že všichni odvedli úžasnou práci. Nemám slov, už ať je tu další díl.

#66 mirako
16.4.2019 | 0:15:09
Hefoo

Neviem co vsetci hejtuju Daenerys. Chova sa relativne stale rovnako, vysvetlila, ze nikomu nebude davat retaze na ruku, mali moznost volby, rozhodli sa, ze zradia, pridali sa k Cercei a proste skoncili tak ako skoncili. Ja si myslim, ze po rozhovore Dany vs Sam si uvedomila, ze spravila chybu a uz bude viac pocuvat Tyriona pretoze inak by nedavali tolko scen kde sa riesia „spravne rady od pobocnika krala“.

Ja som asi z casti zaujaty co sa tyka Jona a Dany ale pre mna su to pekny par, sedi im to, doslova drak a vlk (Jon bude navzdy viac Stark ako Targaryen pretoze ho vychoval Ned) takze ja drzim place im dvom a rozhodne si nemyslim, ze by Dany zabila Sansu to neurobi to ma nenapadlo ani.

Vychadzka s drakmi super, Jon si konecne ochocil toho „svojho“, Tesim sa moc, moc, moc na vsetko a hlavne nato ako sa bude vyvijat vztah Jona a Dany potom co Jon zistil od Sama pravdu. Jon nema zaujem o tron takze si myslim, ze to neni problem. Uvidime! Hrozne sa nato netesim jak sa budu veci vyvijat. :)

#30 shootx
16.4.2019 | 0:41:24
NewPerson

Epizoda dobrá akorát tak pro Slováky.

#19 Denyslayer #21 FallenMaia
16.4.2019 | 1:02:45
Denyslayer

#18 NewPerson: Ne, rozhodně ne jen pro Slováky. A nech si své blbé kecy o jiných národnostech laskavě pro sebe. Nikdo tu na to není zvědavej.

#24 Svjatogor
16.4.2019 | 1:16:12
Regouvousus

#6 Argetlam Královrah: Tak já neříkám, že jsou dialogy slabé jak v první sérii. Ale právě, že dialogy první série jsou snad i lepší než dialogy tohoto dílu, což vzhledem k tomu, že je to poslední série, by mělo být nejméně vyrovnané kvalitně… ale tak jestliže to není podle knižní předlohy, tak se není čemu divit (i když dialogy ze série 5–6 byly ještě dobrý)

#7 FanArrow: Od scény Arya + Jon jsem toho čekal nějak víc… bylo to lepší než třeba Arya + Hound ale pořád tomu něco chybělo… ty postavy působí fakt chladně. A Sam a Dany? Scéna dobrá, ale ten herecký výkon na obou stranách takový nic moc, působilo to uměle… :D (Ale jindy herec Sama dobrý)

16.4.2019 | 5:10:36
FallenMaia

#18 NewPerson: Toto môže napísať len j… čech.

#22 mobol
16.4.2019 | 7:16:45
mobol

Lidi lidi, co tu řešíte. To ste si nevšimli že GoT je především o politice? 7 série mnoho zapletek ukončila a bylo potřeba znovu zamíchat karty. Myslím že sa to povedlo skvěle. Bude zajímavé, sledovat jak sa Bronn popasuje s novým úkolem. Dále myslím, že Euron si podepsal pomalu ortel smrti. Cersei ho nechá odstranit, jakmile přijde vhodná chvíle. Uvidíme, jak sa vivine vztah Dany a Johna/Aegona po této nové skušenosti. A teď Sam, to bude taky epizoda sama pro sebe. Chaimeho sice budů soudit, ale než ho odsoudí, rozjede sa bitva o winterfel. NK je sice jako hlavní problém, ale v kontextu seriálu je důležitější vztah mezi jednotlivýma postavam, než armáda mrtvých…
#21 FallenMaia:

#23 FallenMaia #64 sonulle
16.4.2019 | 7:48:18
FallenMaia

#22 mobol: Ja nič neriešim, to NewPerson má blbé kecy. Ja s tebou aj celkom súhlasím, veď som tu písal že ako úvodná epizóda to bolo skvelé. A absolútne nechápem že tu niekto ide kritizovať nejaké herecké výkony, hlavne teda ten Samov, Veď to zahral perfektne. A hlavne GoT nikdy nebola o nejakých skvelých hereckých výkonoch, väčšina hercov je už od prvej série kritizovaná za to že nevie poriadne hrať, Sansa, Jon, Daenerys atď. sú to seriálové hviezdy ktoré sa stali slávnymi len vďaka tomuto seriálu, inak by o nich nikto nepočul. Stačí keď si pozriete ich iné filmy, Pompeje, X-men, Terminátor…

#26 Coko23
16.4.2019 | 8:04:04
Svjatogor

#19 Denyslayer: Slušnej mindrák. :-D

#27 Svjatogor
16.4.2019 | 9:20:42
Coko23

Proč by měla Daenerys zabíjet Sansu proboha? Hlavní slovo tam má Jon.

16.4.2019 | 9:21:10
Coko23

#23 FallenMaia: Jakože Emilia Clarke je špatná herečka? :D asi jsi neviděl moc filmů kde hrála.

#28 FallenMaia
16.4.2019 | 9:22:36
Svjatogor

#24 Svjatogor: To patřílo výš, moje chyba.

16.4.2019 | 9:25:07
FallenMaia

#26 Coko23: Nehovorím, že je špatná, hovorím že nieje až tak úžasná, videl som Terminátora, GoT, Me Before You a Sola, v žiadnom nebola nejaká výnimočná. Rovnako ten Kit Harington, Sophie Turner, Iain Glen a ďalší. Bez GoT by tí herci neboli takí populárni.

Ale tým nechcem nejak kritizovať herecké výkony, len vravím že GoT nebola postavená na nejakých perfektných oscarových hereckých výkonoch. To je všetko.

#66 mirako
16.4.2019 | 9:32:29
Rumek

Já jsem spokojený, super díl. Mouchy se dají najít vždy, ale na to seru, užívám si každý okamžik seriálu.

16.4.2019 | 9:43:16
shootx

#17 Hefoo: Jestli chce prerusit to stigma od jejiho otce tak by nemela jen tak upalovat rody ktere se bouri i kdyz chtela dat zapadozemi jakysi vzkaz. Tyrion rekl dobre ze par dni v cele by byla lepsi varianta nez ho zabit jeste lepsi varianta by byla poprava Randylla jako vystrahu ale zajmuti Dickona toho byla chyba zabijet…

16.4.2019 | 10:07:45
Soulreaver7484

všiml si někdo že epizoda měla mít 54 min ale měla jen 50 včetně titulků ?

16.4.2019 | 10:14:48
jackis

#12 Svjatogor: Kdyz nad tim tak premyslis, tak si reknes. Cersei ztratila tri deti a milovaneho az se z ni stala mad queen. Dany ma tri draky, ehm dva ted. Ze by taky ztratila pak milovaneho a o draky prisla v bitve s ww? Nooo mad queen nr 2 loading :)

16.4.2019 | 11:44:24
scheeza

A co sakra všichni čekáte? Je jasný že Arya i Sansa jsou chladný biatch už vzhledem k tomu čím si obě prošly,jedna viděla jak její milovaný nechal useknout otci hlavu,potom byla znásilněná,zemřela ji matka a dva bratři stejně jako druhé která oslepla,byla pobodána,zabila desítky lidí,obě postavy si prošly určitým procesem a obě jsou zocelený a proto reagují tak jak reagují,já mám za to že je to tak zcela v pohodě

#63 sonulle
16.4.2019 | 11:59:39
Hosticek

#35 saska.lu: Taky mě to napadlo, ale spirála je točená na jednu stranu. Tady na edně byl o těch NK symbolech článek, ale za boha ho nemůžu najít… Je tam 8 částí, nemůže to být jako sedm království + království NK? Že to prostě všechno sjednotí v jednu nemrtvou skvadru :-D

#37 saska.lu
16.4.2019 | 14:47:46
saska.lu

#36 Hosticek: aha, ten článok tu ma nejak minul, skúsim pohľadať aj ja, ďakujem :)

16.4.2019 | 14:57:59
Regouvousus

#35 saska.lu: A co když je to Rhaegar? :D TO vysvětluje proč zabil právě Viseriona, proč nezabil Jona, proč všude kreslí ty Targaryenský symboly a proč se jeho tělo nikdy nenašlo… přecijen Trojzubec leží blízko the Isle of Faces, takže ho Děti mohli přeměnit.

#39 Hosticek #40 Hosticek
16.4.2019 | 15:33:56
Hosticek

#38 Regouvousus: To je blbost, děti lesa vytvořili chodce během invaze lidí do zápodozemí, takže časově je to strašně mimo

#41 Regouvousus
16.4.2019 | 15:35:42
Hosticek

#38 Regouvousus: A úplně bych netvrdil, že se jedná o o TG symbol. Jen je to symbol dětí lesa a je právě i v jeskyni na Dračím kameni. Spíš to NK ukradl dětem lesa

16.4.2019 | 15:37:04
Regouvousus

#39 Hosticek: Pořád ten rituál mohou znát a nevidím důvod, proč by ho nemohli vytvořit zrovna v tu dobu… :D Ale tak jasně, jsou to jen hypotézy, ani ne teorie :D To se nedá brát ani jinak, než takovou „zábavnou“ diskuzi před dalším dílem :D

#43 Hosticek #44 Hosticek
16.4.2019 | 15:37:16
archetta

Příjezd Daenerys a Jona s pseudoepickou hudbou v pozadí byl hrozně patetický. A to jejich lítání na dracích takové zbytečné, zdlouhavé. Setkání Aryi a Jona takové ploché, zvláštní.

Ale hlavně se divím tomu, že Jon Samovi hned uvěřil teorii o svém původu, vůbec o tom nezapochyboval, nechtěl vidět žádné důkazy. Mohl mu taky říct že to zůstane jen mezi nimi, ať to nikomu jinému neříká, vždyť to ví jen Sam a Bran a toho můžou klidně všichni mít za podivína, z fleku by si mohl svoje vize vymýšlet. A nějaký jeden záznam v nějaké jedné knize taky nemusí stačit a být průkazný. Hlavně Jon být králem nechce a pravděpodobně si opravdu přeje, aby byla královnou Daenerys. Taky může mít strach z jejího hněvu, když si za tím cílem panování tak cílevědomě jde. A z nepokračování jejich vztahu. Velmi pravděpodobně jí to kvůli dramatičnosti seriálu řekne, ale vůbec bych se mu nedivila, kdyby jí to (ani nikomu jinému) neřekl.

#50 Hosticek
16.4.2019 | 15:38:03
Hosticek

#41 Regouvousus: No nevím proč by to dělali znova, když to poprvé tak posrali, že je WW málem všechny vyvraždili . Jako, že by se pokusili vytvořit dobráka WW s Rhaegara :-D :-D a zase se jim to nepovedlo jo? Zajímavá teorie, ale spíš by do toho podruhé nešli.

#45 Regouvousus
16.4.2019 | 15:40:25
Hosticek

#41 Regouvousus: A ani neměli proč. WW vytvořili aby je uchránili před andaly, ale jaksi se jim to zvrtlo a všichni víme jak to dopadlo. V době rebelie němeli důvod, ledaže by zmerčili, že se původní chodci zase derou na světlo a chtěli vytvořit někoho, kdo s nimi zapráší, ale zase se to zvrtlo? Nevím, hodně přitažené za vlasy :-D :-D

16.4.2019 | 15:44:20
Regouvousus

#43 Hosticek: Ono hlavně když vezmeš v potaz logičnost scénářů z posledních dvou sérií, tak bych se nedivil, kdyby je tohle napadlo :D

#46 Hosticek
16.4.2019 | 15:44:25
Hosticek

#45 Regouvousus: Pravda, lepší by bylo, kdyby tam v té své černé zbroji stál jako nemrtvý panák :-D :-D a potkal by se na bitevním poli se synáčkem :-D :-D

#47 Regouvousus
16.4.2019 | 15:47:02
Regouvousus

#46 Hosticek: Já stejně asi budu nasranej, jestli se v seriálu neobjeví Robin Arryn a nezastřelí nějakou důležitou postavu lukem (vždyť to by byl přece super scénář, když vezmeme v potaz jeho bojeschopnost v údolí v 5. sérii :D), Quaithe, Jaqen, vize alespoň z turnaje v Harrenhallu nebo bitvy u Trojzubce (kdy bychom se dozvěděli, co se stalo s Rhaegarem) a že se někdo bude ptát po Malíčkovi, protože zatím to vypadá na dost solidní plot hole…

#48 Regouvousus
16.4.2019 | 15:50:01
Regouvousus

#47 Regouvousus: Chci aby Robin Arryn a Edmure Tully zabili dohromady NK lukem :D To by bylo zabitý :D … každopádně hlavně v co doufám, tak aby to neskončilo happyendem, jak se sluší pro film po halywůdsku…

#49 Hosticek
16.4.2019 | 15:51:21
Hosticek

#48 Regouvousus: :-D :-D no svěřit to zmíněným osobám, tak bude ještě 10 sérií o tom, jak se stále snaží trefit :-D :-D

#51 Regouvousus
16.4.2019 | 16:29:54
Hosticek

#42 archetta: Ale jen je tu přeci hodně hmatatelný důkaz v podobě deníku nejvyššího septona. Všichni věděli kde Rhaeger byl a hlavně koho měl u sebe. A za druhé bych řekl, že se ukáže konečně na scéně Howland Reed, který to beztak všechno ví, jelikož je to poslední osoba, která byla u Tower of Joy a žije

#51 Regouvousus
16.4.2019 | 16:45:24
Regouvousus

#50 Hosticek: Howland mohl být the High Sparrow…
#49 Hosticek: Tak Martin bere inspiraci v reálných událostech/ mýtech… pamatuješ na Parida a Achillea? :D Ten taky moc s lukem neuměl a jak to dopadlo… třeba to bude inspirace :D

#52 Hosticek #53 Hosticek
16.4.2019 | 16:49:41
Hosticek

#51 Regouvousus: Právě Parid neuměl obecně bojovat, ale střilet z luku uměl ne?

16.4.2019 | 16:51:31
Hosticek

#51 Regouvousus: Co to je za teorii? Jak může být Howland Vrabčák? :-D to je hovadina na entou

#54 Regouvousus
16.4.2019 | 16:52:41
Regouvousus

#53 Hosticek: Už jsem to četl snad ještě před šestou sérií někde :D Ale takových teorií je… je to možná důvod, proč se ještě neobjevil. Že měl motiv se pomstít Cersei za Eddarda atd. … a Paris střílet snad uměl, ale nebýt Apollona, tak by se do Achillovy paty nikdy nestrefil… nebo jak to bylo :D Já toho Robina fakt chci vidět střílet z luku :D

16.4.2019 | 17:09:11
SteveB

Inak, Jaime mal vraj zmlúvu iba pre 4 epizody tejto serie, takže očakavam jeho smrt

16.4.2019 | 18:15:48
mia28

#4 Regouvousus: Podle mě chladné setkání Aryi s Ohařem bylo naprosto adekvátní. Nikdy přehnanou láskou k němu zrovna nehořela, a i když se o ni staral, pořád je to ten, kdo zabil Mycaha (byť na rozkaz krále). Možná už Ohař není na jejím seznamu, ale i tak nemyslím, že by to byl zrovna někdo, s kým by se toužila vybavovat. Setkání s Gendrym bylo trochu rozpačité, ale hezké. Co si měli povídat? Už vidím Aryu, jak Gendrymu hned při setkání začne vypravovat o tom, že se z ní stal zabiják… :-)

#58 Regouvousus
16.4.2019 | 19:56:05
DejvidHound

Btw ten chlapec na zaciatku… Nebol to nieci spicel?

#59 Svjatogor
16.4.2019 | 19:56:17
Regouvousus

#56 mia28: Spíš jako nějaké známky překvapení. Tehdy ho odkoupila Mel od Bratrstva a ona si myslel,a že ho už nikdy neuvidí… chyběly tam k tomu patřičné emoce :D

#61 Zmiaz
16.4.2019 | 19:59:10
Svjatogor

#57 DejvidHound: Ne, je to jen zvědavé děcko. Vzpomeň si na Aryu v prvním díle první série. :-)

#60 DejvidHound
16.4.2019 | 20:05:04
DejvidHound

#59 Svjatogor: Na to som si spomenul hned. Len ci nespojili prijemne s uzitocnym.

16.4.2019 | 20:54:04
Zmiaz

#58 Regouvousus: Emoce ukázala, když ho viděla jet na Zimohrad :)

16.4.2019 | 21:03:30
mara73

Co ta úvodní znělka ? Drak vypalující KL, lev držící v tlamě pstruha, oběšený prostřílený zlovlk..

16.4.2019 | 23:41:22
sonulle

#34 scheeza: Souhlasím s tím, že obě postavy si prošly agonii,aby byly takové, Arya i Sansa. Ale obě herečky to zvládají herecky jinak. Třeba pro mě to Maissi umí krásně zahrát. V podstatě snaží odosobnit, ale jde vidět, že návrat na Zimohrad v ní budí vzpomínky a pocity, které potlačovala. Jsou to náznaky, když vidí draky, Jona, Gendryho. Pak tu je moment, kdy se snažila ze sebe vytlačit slzy při objeti s Jonem, ale to nešlo ani Kitovi, ta scéna byla takové zbytečné tlačení na pilu. Ovšem Sofie to prostě zahrát neumí, její výraz se od šesté série nezměnil, je to celkem nudné, alespoň pro mě. Její povýšenecký výraz a úšklebky, které hází na balkóně jsou taky nudné. Prostě je to emočně ploché, mě to její herectví nebaví, její deviza je, že je krásná. Obě jsou, ale mladé a teď hodně populární, takže oni to doženou.Stejně tak s Emilií, ta má oproti Sofii plastický obličej, umí házet super obličeje, ale někdy je používá v momentě, když se to nehodí. Její projevovaní lítosti mě vždy rozesměje. Opět její epic role a vzhled hodně pomáhají, protože Emilia má charismatu na rozdávání. Za mě to strašně o subjektivitě. Já si osobně myslím,že nejlepší herci jsou tam Peter, Nikolaj a Lena, proto mě Lannistři baví. Myslím, že Sansa je ekvivalentem Cersei, ale zatím co Cersei baví každým výrazem, tak Sansa nudí. Každopádně Sofie, Maissy i Emilie mají před sebou celou kariéru. Kit je na tom herecky taky podobně i Isaac.

17.4.2019 | 9:32:30
sonulle

#22 mobol: Souhlas s Euronem, ten půjde, Cersei si už vyhlédla nového nabíječe, který tak trochu připomíná Jaimeho a až ho bude mít jistého, tak Eurona odpraví. Teď ho jen uchlácholila, aby ji nezmizel i s gardou za kopečky(moře). Jde vidět, že jim opovrhuje.

17.4.2019 | 9:39:03
mirako

#13 Jamis: přesně tak, kdyby tato super scénka nebyla, tak by si pak později zase stěžovali ve stylu Jon nasedne poprvé na draka a lítá na něm jak odmalička

17.4.2019 | 10:30:33
mirako

#16 Oveckin8: mě se teda akorát nelíbilo to Samovo zakopnutí před tím, než řekl Jonovi pravdu..

#28 FallenMaia: upřímně, Oscary (Academy Awards) jsou fraška..

#67 FallenMaia
17.4.2019 | 11:20:03
FallenMaia

#66 mirako: To je teraz jedno, o to vôbec nejde, ja len vravím že pri GoT sa nikdy nejak nepozeralo na obdivuhodné herecké výkony. Preto je divné že sa to tu teraz rieši.

#68 mirako
18.4.2019 | 10:49:08
mirako

#67 FallenMaia: jj, já vím jak jsi to myslel.. ;)

18.4.2019 | 14:34:59
yennik

by byla prdel, kdyby ted v dalsim dile zabili NK, a zbytek serialu by se pak lidi bili mezi sebou :D

18.4.2019 | 16:30:22
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama