Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Trailer k epizodě Second Sons

Trailer k epizodě Second Sons

Do konce třetí série zbývají už jen 3 týdny a zítra tedy uvidíme osmou epizodu, která nese název Druzí synové. V této epizodě by se toho mělo udát opravdu hodně. Jak se Vy těšíte na svatby?

2 0
19.5.2013

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /50

woreek

hmmm vyzera to tak ze joffrey konecne dostane poriadne po papuli alebo si to odskace tywin? :D

19.5.2013 | 18:15:37
kupky

studenorukyyyy

19.5.2013 | 18:16:01
Marcik

Zbývají jen tři díly a zatím se tam s prominutím stalo ho*no. Proč to tak natahovali, když pak stejně děj totálně a úplně zbytečně pozměnili? Pak zase rok čekat na to, abysme se mohli těšit na 9. díl, kterej bude jedinej pořádně zajímavej; páč zatím mi to přijde celkem prázdný… Vím, asi sem zbytečně hnidopich, ale sem docela dost zklamaná no :(

#4 STALKER #29 Krecmi #38 Interceptor #41 MrSwooby
19.5.2013 | 18:22:41
STALKER

#3 Marcik: uplne s tebou suhlasim :) 3 seria 20% jej zatial davam a to za prostredie fakt sa tam nic ale nic nedeje 0 krat to minimalizujem ked pozeram kazdy pondelok novu cast lebo ma to tak nudi …

#5 STALKER #7 Marcik #11 Asenad
19.5.2013 | 18:40:11
STALKER

#4 STALKER: 0 * 50

19.5.2013 | 18:40:49
Neely

na tenhle díl se těším, ty poslední dva předešlé jsem jen LETMO zhlédla…opravdu je tahle série uměle natahovaná, což je škoda :(

#13 Asenad #14 Asenad
19.5.2013 | 19:02:52
Marcik

#4 STALKER: Jediný, co je tak nějak zajímavý, sou ironicky Theonovy pasáže. Jak z pohledu diváka, který neví, o co jde, tak z pohledu čtenáře, jelikož mě zajímá, jak to teda nakonec vyústí, když to tam vůbec nebylo a jak si s tím scénáristi poradili

19.5.2013 | 19:30:25
mynonka

Líbí se mi jen linka Daenerys a pak Jaimeho. Jinak to opravdu je docela nuda.

19.5.2013 | 20:01:52
LordFandalf

Hlavně totálně pokazili konec 2. knížky :( 1. Rodricka zabil Ramsay při obléhání Zimohradu, když Boltonové přijeli „na pomoc“ při zpětném dobývání Zimohradu. Ramsay přijel k Rodrickovi na koni a Rodrick mu podal ruku s přátelským úsměvem. Ten hajzl mu ji usek.. Je to naprostej magor o.O

#12 Asenad #15 Marcik
19.5.2013 | 20:06:11
LadyKamčatak

Jen dotaz k překladu… v té scéně, kde mluví Cersei, nemá tam spíš být, že každé ženě i dítěti bude dán meč? (jako aby bojovali), než že budou popraveni? Dává mi to i větší smysl. Ale samozřejmě se můžu mýlit.

#33 Lord Dave Stark #34 Silvo911
19.5.2013 | 20:47:51
Asenad

#4 STALKER: ne vůbec nic se tam neděje. Jaime přišel o ruku, Robbovy se rozpadá armáda. Denerys získala armádu. V Králově přístavišti pokračuji pikle mezi Lennistry a Tyrelly.(Malíček-Pavouk) Skupina divokých s Jonem překonala zeď a pokračuje k Černému hradu, Arya má nového společníka ne cestu(Ohaře) ale ono se podle nich nic neděje. Oni asi mají představu, že polovina knihy bude obsahovat 5 let a bude tam jedna bitva za druhou.

19.5.2013 | 20:55:52
Asenad

#9 LordFandalf: a ty jsi mamlas největšího kalibru. Změnily to z toho důvodu aby nebylo jasné, že šlo o zradu .

19.5.2013 | 20:59:19
Asenad

#6 Neely: Nesmysl. Mám knihy přečtené a nic se tam zbytečně nenatahuje

19.5.2013 | 21:02:50
Asenad

#6 Neely: A vůbec když je to tedy natahované. Co se mělo vyhodit., Jaimeho zpověd v lázních? Nebo myslíte, že bylo zbytečné když Margery zavítala do sirotčince?

19.5.2013 | 21:09:55
Marcik

#9 LordFandalf: No hlavně pokazili celý „zpětdobytí“ Winterfellu in general. Lidi teď absolutně neví, kam si Boltony zařadit. Můj přítel se mě ptal, za jakou stranu vůbec bojují, chtěl to vysvětlit, ale když sem mu řekla, že bych mu za a) spoilovala a za b) mohla taky lhat, protože nevim, jakou cestou se scénáristi budou ubírat, radši se spokojil s faktem, že bojují na straně Roba. Udělali v tom zbytečně strašnej zmatek.

#16 Asenad
19.5.2013 | 21:10:56
Asenad

#15 Marcik: Ale ty lidé co sleduji seriál mají si stále myslet, že Bolton je věrní Robbovy. To jako neumíte pochopit,

#18 Marcik
19.5.2013 | 21:15:00
Marcik

Tak proč tam dávají půlhodinový šoupání židle Tyrionem? Proč hned odhalili Malíčkovy plány, když šlo udělat krásný překvapení pro diváky, kdyby zapojili „Floriana“. Proč hned odhalili Barristana, proč totálně pos*ali linku s Gendrym, kde měl být Edrick? Tohle by jim nezabralo moc času, vyplnilo by to ty dull mezery, myslím si, že to měli udělat jinak no. Já vím, kritizuje se dobře, ale posledních pár dílů mi přišlo velmi nudných, kdyby nevynechali jiný scény, tak by to tak nemuselo být. Btw, každý, kdo četl knihu, tak věděl, že šlo o zradu Boltonů, proč by o tom divák nemohl vědět? Nevim, proč by se některý fakta měli takhle opomínat…

#20 Asenad #22 Asenad #23 Togorot
19.5.2013 | 21:19:30
Marcik

#16 Asenad: Ale šak proč? :D Dyt v knížce se to lidi taky dozvěděli hned. Dobře, dejme tomu, že chtějí moment překvapení (který mohli mít mezitím tisíckrát, kdyby neignorovali předlohu). V tom případě s tím měli počítat už zezačátku a udělat to tak, aby si je lidi někam mohli zařadit. Je v tom teď nestkutečnej bordel a lidi opravdu neví kdo je kdo a co se vůbec děje. Měli to v tom případě nějak uhladit. Dyt jak si můžou lidi myslet, že sou věrní Robbovi, když ani neví, kdo vůbec sou :D

#19 atack #24 Asenad
19.5.2013 | 21:26:50
atack

#18 Marcik: osobene se mi libil kazdy dil a cimdal lepsi a su rad ze jsem necetl nic protoze bych byl maximalne zklamany kdyz vidim co udelaly s TWD skoda mluvit ale taky se da trochu pochopit ze ty nejbrutalnejsi sceny asi tam nedaj ale menit postavi skoda mluvit tak radsi nevedet predlohu je to lepsi :D

19.5.2013 | 21:35:38
Asenad

#17 Marcik: tak on tam Tyrion půl hodiny šoupal se židlí? Linku s Gendrym neposrali. Jen zkrátka vynechají Edrika. Usetří peníze na jednu postavu. Už si konečně zvyknete, že seriál nebide na 100% jako kniha., ale tak cca 70%-80%

19.5.2013 | 21:37:01
tonyped

Nevim jestli to sem už někdo napsal, ale díval sem se na americkej program HBO a vypadá to, že mezi 8. a 9, dílem bude přestávka dva týdny :(

19.5.2013 | 21:37:53
Asenad

#17 Marcik:

a proč to nemají diváci vědět no aby to byl větší šok až dojde k tomu k čemu má dojít

19.5.2013 | 21:39:34
Togorot

#17 Marcik: celá scéna zabrala asi 3 minuty a bylo v ní dokonale vidět averzi Cersei vůči Tyrionovi.

19.5.2013 | 21:40:56
Asenad

#18 Marcik: Četl jsem a zklamán nejsem. Pro mě spojení linky Gendryho a Edrika(asi) nijak nevadí.

19.5.2013 | 21:53:11
Dark Angel

Tie vaše žvásty mi idú na nervy! Neustále tu porovnávate to čo je v knihách a v seriály nie! Uvedomte si ze to neje kópia knihy ale že sa jej len držia. Knihy som nečítal a vôbec nemam žiaden zmätok v tom čo sa tam deje a kto je kto ako to sem niektorí píšu. Diely sa mi nezdajú byť nudné práve naopak!

19.5.2013 | 21:53:50
Madrak

Knížku jsem četl, jsem šťastný že to nedělali podle toho. Až na „Floriana“ mi tam nic moc nevadilo a jsem rád, že tam dělají i překvapení pro čtenáře, aby měli důvod seriál sledovat s občasným překvapením :-) Je to tak událostmi nabité, že si nemyslím, že by to bylo nudné. Až na ten „vtip“ s Podem, to bylo divný,

19.5.2013 | 22:03:22
prasezlesa

Třetí série stojí docela za prd, protože je to, jak se tak dívám, první půlka třetí knížky. Sice je to hodně dlouhá knížka, ale není v ní tak moc zajímavých věcí, aby ji museli roztáhnout na dvě série.. Asi chtějí vydělávat peníze hodně dlouho.

19.5.2013 | 23:35:35
woreek

zbytocne vymyslate… na to kolko maju vyhradeneho casu by sa nemohli drzat knihy ani keby chceli… proste mozu natocit 10 dielou maximalne po 60 minut a tak sa tam jednoducho musia vojst…

20.5.2013 | 3:08:28
Krecmi

#3 Marcik: tak na to nekoukej kdyz ti to vadi, me se libil kazdej dil, sice to neni jako knizka, ale je to dobry

20.5.2013 | 6:53:50
tonyped

tak to ti teda děkuju :) [smazáno]

20.5.2013 | 7:00:07
Valar_Morghulis

nojo, ten serial je sklamanie oproti knihám, po 2 seriach tohto serialu som presedlal na knihy a fakt sa to neda ani porovnat :D. Kto ma fakt rád game of thrones mal by si citat knihu, serial je len take spestrenie :D

#32 Krecmi
20.5.2013 | 7:30:43
Krecmi

#31 Valar_Morghulis: tak urcite, kniha je o dost lepsi, ale preci jen serial je zajimavej v tom ze clovek co to cetl ocekava jak to natoci :)

20.5.2013 | 8:36:18
Lord Dave Stark

#10 LadyKamčatak: Taky bych rek, „Every man, woman and child put to the sword“ ..aspon co ja rozumim

#34 Silvo911
20.5.2013 | 9:00:15
Silvo911

#10 LadyKamčatak: #33 Lord Dave Stark: Put to thw sword znamená zabiť/zavraždiť, takže to majú dobre. Teda až na čas, má tam byť minulý, ale to z proma nie je jasné. ! V skutočnosti Cercei hovorí o Reyne-ovcoch z Castamere.

#35 Lord Dave Stark #49 Lord Dave Stark
20.5.2013 | 9:08:34
Lord Dave Stark

#34 Silvo911: Ok, tak sem se splet..dik ;)

20.5.2013 | 9:27:06
Albertos

SPOILER – House of Bolton: To s Ramsayem trošku podcenili, z knížky bylo jasné hned, jak na tom jsou s věrností, když zaútočili na Winterfell, a navíc mám pocit, že jestli tam byl ještě úplně nezabitý Luwin, ak jim to řek, ale nevím…A s tím smraďochem, to tam bylo trošičku zmíněné, jaké mohl mít postavení, i když to vypadlo, že ho jenom hrál…možná, že kdyby tam přidělali, ale to už by byly zase zbytečné komplikace :( akorát by to vysvětlilo toršku tohle jeho chování a averzi vůči Theonovi)

Roose: V knižece také nebylo hned patrné, jestli bojuje za Roba nebo ne. Tam všechno nasvědčovalo tomu, že jo. A hups.....Navíc když si vezmeš realitu, tak tam taky nevíš, jestli je někdo na tvé straně nebo není (viz Littlefinger, Varys nebo bratrstva). Podle mě zrovna Roose má tu roli napsanou hodně dobře, že oprvadu nevíš, na jaké straně bojuje, i když to vypadá zatím z 80% na Robba (kromě toho obchodu s Tywinem) o čemž nemusí zatím ani divák ani Jamie vědět

20.5.2013 | 9:36:25
Tenrai24

[smazáno] Tohle máš psát do hodnocení konkrétního dílu a ne sem, lidem co ten díl ještě neviděli :-/

20.5.2013 | 9:49:12
Interceptor

#3 Marcik: Souhlas. Bohužel je tomu tak. Čím lepší kniha, tím větší zklamání u filmového zpracování.A 3. díl patří bezpochyby mezi ty nej.Nejvěrnější knize byla série 1.

20.5.2013 | 10:51:36
Erebos

Knihy jsem četl úplně všechny a seriál je jeden z nejlepších vůbec. Jsem i rád, že se seriál nedrží tak doslovně knížky. Mám rád překvapení a dozor R.R. Martina je pro mě zárukou kvality. A tento seriál má obroskou kvalitu, jak dokazuje i sledovanost. Nechápu hnidopichy, kteří furt fňukaj jak tohle a tomto nebylo v knížce:))

20.5.2013 | 13:11:07
crossek

přesně tak. Ti co četli knížku a seriál se jim nelíbí, mají možnost se na něj nedívat a nekazit se vkus ;-) Oni určitě vědí jak to nejlíp zfilmovat, tak proč se mají trápit nad „nepodařeným“ zpracováním

20.5.2013 | 14:18:53
MrSwooby

#3 Marcik: Marcik hnidopich rozhodně nejsi, musím s tebou jen souhlasim…poslední dva díly nadávám stejně a děj, který je jinak vyborný, je tady roztahaný a v podstatě zničený…:-(

20.5.2013 | 14:32:24
ElektronickyOtisk

Já knihy neznám. Ale seriál mi nepřijde nudnej. Děj se pohybuje hrozně pomalu – což možná vyvolává pocit, že se tam nic neděje. Ale to proto, že to má mnoho postav. Já teda sedim nadšeně u obrazovky pokaždé od začátku do konce dílu a když to skončí, říkám si „už????“. Od každé postavy se dozvím jenom krátký úsek, ale ROZHODNĚ se tam něco děje, neustále!

20.5.2013 | 14:49:16
Herister

Já právě čtu Bouři mečů a jsem na cca. 720 straně – pořád před seriálem naštěstí :) a z každého dílu jsem víc a víc nadšenej tedy…i kolegyně v práci – vždycky debatujeme, jak chtěli udělat tohle a nebo tamto (tedy když je něco trošku jinak) s tím Edrikem a Gendrym si myslím, že to udělali dobře, je to seriál a jak někdo psal výše, rozpočet je rozpočet a že vynechají jednu dvě nevýznamné postavy a jejich slova z knihy dají do pusy někomu důležitému, zas tolik to nevadí… Jak říkám knížky jsou skvělý a seriál taky, ale každý ať má na to svůj názor ;-) Mějte se

20.5.2013 | 15:52:13
Mikeba

Lidi, co si stěžujou na to, že se tam nic neděje, jsou zřejmě zvyklí na seriály toho typu, kde se v každém díle objeví problém, hrdinové ho vyřeší a na konci si ještě stačí přiťuknout šampaňským při západu slunce. Na takovém formátu samozřejmě není nic špatného, ale GoT takto prostě natočit nejde. Tam se staví spíše na dialozích a interakci postav, než na akci. Jsou tam samozřejmě relativně zbytečné scény, ale například zmíněné Tyrionovo šoupání židlí nebo rozprava Cersei s Margery z tohoto dílu, jsou podle mně naprosto geniální.

20.5.2013 | 18:50:47
Sitar

Další díl bude až za dva týdny? Proč?

#46 Johnny
20.5.2013 | 21:25:34
Johnny

#45 Sitar: Je to kvůli Dnu obětí válek, který v USA připadá vždy na poslední květnové pondělí. Televizní pořady kvůli tomu mají vždy nižší sledovanost. Třeba loňský Blackwater z GOTu měl o půl milionu nižší sledovanost než předchozí epizoda.

#47 Sitar
20.5.2013 | 22:25:35
Sitar

#46 Johnny: Ok. Díky.

21.5.2013 | 8:46:27
Marcik

Nevím, proč bych se nemohla dál dívat. Nikdo seriál nekritizuje, jen sem napsala, že sem zklamaná a že to mohli někde udělat lépe. Je to sice trochu nudnější, než sem čekala, ale neřekla sem, že mě seriál nebaví. Prostě si myslím, že to buď měli více zhustit, aby tam toho bylo více na epizodu nebo vynechat kraviny alá Pod a děvky apod. Jenže v ČR si asi nikdo nemůže dovolit názor :) Příklad: před pár lety byla Matka top, každý se z ní mohl posrat (i já), začal upadat, začali sme si (oprávněně) stěžovat. Ale protože to bylo strašně cool a überúžasný, tak nikdo nesměl pronýst slovo. Stejný nebo alespoň podobný případ zde. Neříkám, že GoT skončí jako HIMYM (Bohové dejte tomu tak), toho se absolutně nebojím, ale může přijít, že kvalita lehce bude upadat (personální změny apod.), nedej Bože, aby na to někdo poukázal. A kritika je prostě všude, stejně jako fakt, že nejde potěšit a zavděčit se každému (z hudební branže to znám až velmi dobře). Ale vždycky je tu prostor ke zlepšení, toť můj názor :) Nikomu ho nenutím, nijak sem tu nenadávala, jen sem projevila názor, to, že někteří mě za vznesení námitek na jejich nejoblíbenější cool seriál chtějí ukamenovat nebo upálit, nevadí :) Because night is dark and full of terrors ;)

#50 Aul
21.5.2013 | 18:34:01
Lord Dave Stark

#34 Silvo911: je to „put to the sword“ , prave sem na to narazil v knizce, ctu GOT v anglictine.­.nicmene sem se splet vyznamove, znamena to opravdu byt popraven ci zabit

25.5.2013 | 17:23:47
Aul

#48 Marcik: V zásadě s tebou souhlasím. První série byla, co se objektivní kvality týče, asi nejlepší. Na druhu stranu, když srovnám Podovu „whore scénu“ s „Where are my dragons“ následované „Drakarys“ u Neposkvrněných bez barvitého (knižního) děje, tak mi z toho Pod vychází prostě lépe. Měl jsem aspoň pocit (sice lehce nemístného) oživení. U překopání Qarthu jsem spíš kroutil hlavou a povzdechl si. Celkově mi třetí série připadá lepší než druhá a to tak stupeň (možná to je z části i lepší předlohou, nevím). A v zásadě věřím tomu, že si to GRRM pohlídá. I když na druhou stranu právě v jeho scénáři pro „Pannu a medvídka“ bylo možná více „zbytečného“ sexu, než by se někomu líbilo.

29.5.2013 | 21:52:53
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama