Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Trailer k epizodě Oathkeeper

Trailer k epizodě Oathkeeper

Sice se zpožděním, ale přece. Pokud se chcete na dnešní epizodu opravdu pořádně naladit, nezapomeňte se podívat na krátký trailer k ní.

3 0
28.4.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /58

Lukass.M

Tak podle traileru tentokrát otevíráme spoustu kapitol :) Jonovo výpad na krasterovu baštu je tedy novinka, ale jinak ! Brienina dobrodružství, Malíček možná projede Prstama, Denny na novym trůně, a za zdí studenorukej… viděl někdo něco víc? :p

#2 Lukass.M #3 Ke
28.4.2014 | 11:33:55
Lukass.M

#1 Lukass.M: damn! nepovedenej spoiler – musim si zkoušet náhled -_-

28.4.2014 | 11:34:36
Ke

Jjj už jsem to vydel díl a super #1 Lukass.M:

28.4.2014 | 12:44:16
J0hnas

dival jsem se hodne pozorne ale studenorukej mi nejak utekl

28.4.2014 | 13:51:19
skream2

je tam ukázanej asi na 0,3 s. úplně poslední snímek z video sestříhu :P

#8 xaver stark
28.4.2014 | 15:03:42
ReHu

Jj, taky jsem stihla studenorukýho v 0,36 opravdu pidi chvilka :-D Knihy jsem četla, ale Jonův výpad na Krasterovu baštu si vůbec nepamatuji, podle mě se scéna s Jonem odehrává v Černém hradu s Alliser Thorne (zbrojmistr). Jinak pro mě tahle série vypadá skvěle :-D

28.4.2014 | 15:12:01
skream2

během traileru radej ani nemrkám… :D

28.4.2014 | 15:14:00
xaver stark

#5 skream2: A nieje to nahodou ten walker co sa objavil v casti ? :D

28.4.2014 | 15:37:24
regressiv

ľudia,to nie je Studenoruký, ten v seriáli pravdepodobne ani nebude… je to white walker

28.4.2014 | 16:00:32
Pandrak

V traileru to sice asi neni Studenoruký, ale

Na konci dílu to bude nejspíš on. :)

28.4.2014 | 16:17:37
davidsv

Díl super :)

Ten jezdec na koni, který dovezl dítě na oltář byl studenoruký a ten druhý Jiný, který si pro to dítě přišel byl Noční král :)

#12 DarKMooN
28.4.2014 | 18:28:25
DarKMooN

#11 davidsv: to máš z kama?? zbožné přání nebo z nějaké fun webu??

#14 davidsv
28.4.2014 | 18:36:14
davidsv

Podívej se na tento odkaz (velký spoiler)

Ten Jiný na konci, plešoun s šišatou hlavou je Noční král. http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Night's_King

#20 foter #21 DarKMooN
28.4.2014 | 18:42:53
davidsv

#12 DarKMooN:

A co se týká toho jezdce na koni… kdo jiný by to mohl být než studenoruký?

#15 Eddard1 #21 DarKMooN
28.4.2014 | 18:43:27
Eddard1

#14 davidsv: nějaký řadový Bílý jezdec

#16 davidsv
28.4.2014 | 18:59:38
davidsv

#15 Eddard1:

A je studenoruký teda Benjen Stark?

#18 Eddard1
28.4.2014 | 19:00:28
Eddard1

ale co je novinka je zajetí Brena a spol asi to chtějí udělat zajímavější jak v knize

#19 davidsv
28.4.2014 | 19:01:47
Eddard1

#16 davidsv: No to je právě otázka. Tak pocitově to asi on je. Nejsem ale přesvědčen ,že je to ten co přivezl to dítě.

28.4.2014 | 19:04:50
davidsv

#17 Eddard1: Jojo. Jsem zvědavý, jak to udělají. Pochybuju, že Jon tam najde Branna. On by ho totiž nepustil dál.

28.4.2014 | 19:10:06
foter

cital som knihy ale toho typka si nepamätam, kto by to mal byt?#13 davidsv:

28.4.2014 | 19:19:27
DarKMooN

#13 davidsv: #14 davidsv: já ti nevím.

studenoruký je označovaný Samem jako „bratr“, pokud dobře pamatuju, takže by se mělo jednat o mrtvého člena noční hlídky. Měl černé ruce jako mrtvoly oživené Jinými, takže si nemyslím, že by dnes zobrazený Jiný byl Studenoruký. Ohledně krále si nejsem jistý jako ty. Nechce se mi zdát, že by Jiní smrtelníka tolik „povýšili“, i když to bylo ještě ve věku hrdinů. Osobně si myslím, že se jedná o nějakou vyšší „kastu“ Jiných, která má spirituálně blíž k Velkému Jinému.

28.4.2014 | 19:21:26
J0hnas

ten co jel na tom koni podle me 100% neni studenoruky, ten prece v knizce jezdil na losovi a byl oblecen jako bratr nocni hlidky a navic nemel modre oci to je v knize taky napsany.

28.4.2014 | 20:32:35
Paulusek

Studenoruký to nebyl určitě. A ten hlavní třeba to byl jeden ze dvou pravých bohů (R'hllor – pan světla, a to bude Velký jiný.) Mě spíš štve co dělá Koza na zdi místo toho, aby si s ním hrál Gregor „Hora“ Clegane

#24 Wolfinator1
28.4.2014 | 22:07:56
Wolfinator1

#23 Paulusek: To není Koza (Vargo Hoat), je to Locke vymyšlená postava pro seriál, která má nejspíš zastupovat několik vedlejších postav ( většinou záporáků, žoldákú jako je Koza a jiní)

28.4.2014 | 22:45:49
J0hnas

ja mam pocit ze je to ten co utal Jaimemu ruku :D

28.4.2014 | 23:39:54
BloodyBaby

Samozrejme, že je to on .. a podľa mňa je tam z nejakého dôvodu. Najskôr aby zistiť kde sa nachádza Bran Stark :) (a doviedol ho k lordovi Boltonovi)

29.4.2014 | 0:14:53
NewPerson

Že ten Jed tam dala ta bába bylo jasný. Tu hostinu pomáhal natačet sám autor knihy a to, že Joffreymu podávala ten pohár si z vás lamerů nikdo nevšim:D

29.4.2014 | 0:40:46
wattie

Na tuhle epizodu,i když jsem četl knihy jsem teda koukal jako blázen,nevím jak vám,ale mně přišla druhá půlka Bouře Mečů dějem hodně nabitá,tak ať mi někdo vysvětlí proč z toho zase začínají dělat takovou slátaninu???Locke na zdi…what a joke?Útok na Krasterovu baštu?Duch zavřený v kleci,Bran zajat černými kteří dál obětují děti Jiným,no to snad ne a to ještě vypada podle traileru že Ohaře zabije Arya.Začínám fakt litovat že jsem si ty knížky přečetl :(

#29 Sitar #31 LyannaK
29.4.2014 | 8:43:49
Sitar

#28 wattie: Nefňukej a užívej nvá překvapení. ;)

29.4.2014 | 9:00:24
Sitar

*nová

29.4.2014 | 9:00:51
LyannaK

Tak já nelituju rozhodně, že jsem četla knížky, ale začínám po této epizodě litovat, že jsem se začala koukat na seriál. Tahle epizoda byla snad s výjimkou Deny (to zhruba odpovídalo) úplná pí.ovina. Nesmyslné nadbytečné postavy. Tak oni šktrají postavy, aby tam dali jiné???? A hlavně

Vzhledem k tomu, že Bran má před sebou dle knih dlouhou cestu, není mrtvý a ani to na jeho smrt nevypadá, tak vůbec nechápu jak by se mohl z dané situace normálně logicky dostat. Na GOT sérii se mi líbí, že to je velmi reálné historické drama s prvky fantasy a že věci se dějí v knihách velmi logicky. Spousta postav má historické předobrazy.

To co je teď v seriálu hraničí s úplnou pohádkou (čistá fantasy). Chápu, že se to někomu může líbit, ale já normální fantasy ani pohádky nesnáším… takže tohle mě fakt štve. Ne ohledně těch rozdílů, ale že to totálně postrádá logiku a naprosto degraduje to čím jsou knihy i počátek seriálu výjimečné. #28 wattie:

#32 majgat #33 wattie
29.4.2014 | 11:46:48
majgat

#31 LyannaK: Podle mě udělali tvůrci seriálu chybu už u druhé série. První série byla až na pár odchylek věrná knižní předloze, naopak druhá šla v některých případech hodně mimo. Některé postavy dostaly více prostoru než mají a některé postavy zase méně.
Pokud udělali z Robba hlavní postavu, pak měli rozdělit i druhou sérii na dvě části a sledovat jeho válečné tažení. Vždyť to jde i zručnými dialogy na válečných poradách bez miliónu babek spálených bitkami dvou armád. Taková Arya zase měla skoro jinou příběhovou linii, kterou ochudili o výtečné Brave Companion včele s Vargem, který do GoT padne jak hrnec na prdel. (i když Locke se mi celkem líbí, ačkoliv jeho přesun na Zeď mi přijde absurdní) No a vynechat vřavu na Fist of the First Men s jejím mrazivým náběhem mi taky jde celkem proti srsti. Pokud ale chcou každou devátou epizodu nějaký kulervoucí scény, tak potom ať pokračujou. Horší to bude, až jim dojdou knihy…a budou ochuzovat postavy, které jsou dějem už na začátku Dance with the Dragons.

29.4.2014 | 13:44:15
wattie

#31 LyannaK: Souhlasím,jen jsem to špatně napsal chtěl jsem tím říct že dokud jsem si to nepřečetl tak se mi seriál hodně líbil ale teď mi to připadá stále horší první dva díly se mi jakš takš ještě líbily,ale ten 3 a 4 mi přišlo že to už trochu přepálili.Prostě mi rve koule když vidím jak se pomalu tohle skvělé dílo mění v břečku.

29.4.2014 | 19:29:59
Sitar

Vás by opravdu bavilo, kdyby byl seriál věrnou kopií knižní předlohy? Mi teda ne a osobně to vnímám přesně naopak, první dva díly čtvrté série nic moc, třetí čtvrtý slušný rozjezd.

#44 majgat
29.4.2014 | 20:09:06
Dark Angel

Už je to trápne ako sa stale sťažujete že to nejde podľa knihy a vyplakávate tu, Vy si ale uvedomte že toto nieje stránka o knihe, ale o seriály a nikde nieje napísane že to má byť presná kópia knihy s každou jednou postavou a momentom z knihy! Tak si dajte facku a nepíšte už tie trapošiny… lezie to na nervy!!!

#36 Asha124
29.4.2014 | 20:43:43
Asha124

#35 Dark Angel: Ty si dej facku a vzpamatuj se! Každý má právo na svůj vlastní názor a když se ti ten názor nelíbí, tak to nečti!

#37 Dark Angel
29.4.2014 | 20:52:56
Dark Angel

#36 Asha124: Každý má pravo na komentovanie seriálu si myslím a podobne reči ,že to cele domrvili, lebo to nejde podľa knihy si nechajte na iné fora. AK SA VAM SERIAL NEPACI OSTANTE PRI KNIHACH A NEPOZERAJTE!! Ja som prečital 2 a pokračujem ďalej no nesťažujem sa za každú sprostosť ktorú vynechali....­.skončil som dovi dopo trapko!

#39 Asha124 #40 Lukass.M
29.4.2014 | 21:03:08
Lukeee

Úterý, 29. dubna, svátek má Robert tak ti všechno nej starý brachu, vem si den dovolenou a udělej si den relax. Ženu a děcka nechej doma, vem kámoše, dobrý vínko a vyjeď si do lesa na lov … třeba na kance.

29.4.2014 | 21:13:24
Asha124

#37 Dark Angel: Nepřeháníš to trochu? Jednak, já si na nic ohledně seriálu nestěžovala a nikdo z těch, co se vyjádřili proti změnám oproti knihám neřekl, že seriál je špatný. Až přečteš více, než 2 knihy, tak možná pochopíš proč jsou čtenáři ze současného děje seriálu tak zklamaní.

#41 Lukass.M #46 PLL1
29.4.2014 | 21:53:39
Lukass.M

#37 Dark Angel: Každý má právo na komentování seriálu. Tečka, punktum, šlus. Nerozváděj tady žádný SVOJE podmínky pro svobodu v komentování. Máš problém s tim že někomu vaděj rozdíly knihy/seriál, nebo že je tady píše? Tak si třeba stěžuj že si stěžuje, ale nesnaž se vytvářet schémata kdo si má a kdo si nemá dát facku za to jakej má na problematiku názor.

29.4.2014 | 22:06:31
Lukass.M

#39 Asha124: někdo zklamanej, někdo překvapenej. jak prohlásil sám vrchní dědek-kat-martin: nejhorší je když čtenář ví co se stane XD

__ „Král“ Jinejch… Martin nám přez DDčka ukazuje co je za zdí. Kdyby snad šlo o „Nights King“ jak bylo psáno vejš tak pro zajímavost to byl třináctej !!! velitel noční hlídky a Mormont byl 997. v pořadí :D _Bran se s Jonem potkat nemůže, nepustil by ho dál… že by se proWargoval do samozvanýho vůdce a tak prchnul? _Jon a Locke… Locke je Boltonovic blb na špinavou práci a Bolton ví že na zdi je poloviční Stark. Zbytek dílu už byl tak nějak podle knížky – jen neproblémový úpravy děje pro jinej formát vyprávění :p

#42 Lukass.M
29.4.2014 | 22:23:32
Lukass.M

#41 Lukass.M: tak si čtu na awoiaf.westeros­.org/ a řikám si jak sem blbej… po půl roce už nevim děj XD

V tanci s draky studenorukej pomlátí dezertéry od krasterovy bašty. Že by sme měli Branovo zachránce?

#43 huto88
29.4.2014 | 22:48:37
huto88

#42 Lukass.M: no neviem… podla ukazok co nas caka v dalsom diely zautocil Jon Snow na Krasterovu Bastu /teda aspon to tak vyzeralo/

#45 Lukass.M
30.4.2014 | 8:09:13
majgat

#34 Sitar: Samozřejmě, že přesná kopie knihy to být nemůže, jelikož je to tam tolik postav, že cílová skupina lidí (většinou nečtenáři knih) by se v tom ztráceli. Jen jsem chtěl naznačit, že se mi nelíbily některé odchylky, které se mi v knihách hodně líbily a doufal jsem v převedení do seriálu. Hlavně teda ty Bloody Murmurs, kteří se prolínali v příbězích několika hlavních i vedlejších postav (Arya, Jamie, Brienne, Tywin, Roose). Seriál se mi samozřejmě moc líbí, jinak bych ho nesledoval a pochybuju, že se tvůrci tak moc odchýlí a začnou vařit z vody tak, že bych přestal sledovat. Tolik změn tam zase není a dokážu si oddělit knihy od seriálu.

30.4.2014 | 9:04:56
Lukass.M

#43 huto88: trailer sem si zkouknul až teď a máš pravdu. jako čtenář sem teď na další díl snad i zvědavější než čistě seriálová populace :D

30.4.2014 | 12:03:10
PLL1

Tak za prvý, máš tu diskuzi o knižním zpracování, tak můžeš sdělovat své obdivné názory tam, za druhý nikde není napsaný, že ten seriál je přímou kopií knihy, scénáristi si ji hold upravili po svém, když se ti to nelíbí, jakým směrem se to ubírá, tak na to nekoukej-jednoduchá pomoc, za třetí neznamená, že když máš přečtený všechny díly GOT, tak jsi nějaký machr, jak si tu mylně většina lidí myslí. Knih je spoustu, špatných, stejně dobrých i lepších #39 Asha124:

#47 Asha124
30.4.2014 | 16:26:16
Asha124

#46 PLL1: Proč to říkáš mě? Já si na nic nestěžuju. Přečti si pořádně co jsem napsala a pak se prosím vyjádři. (Btw. Když už chceš do někoho rýpat, ověř si svá fakta – GOT je název jenom prvního dílu, název série je ASOIAF – A Song of Ice and Fire)

30.4.2014 | 20:29:18
Eddard1

No já tedy knihy četl a změny mě nijak nevadí asi jsem tolerantní.

#55 pavuk
2.5.2014 | 18:32:13
Skarbax

Řeší se tu hov*a. Nikdy nelze uspokojit všechny. Přesto je to pořád ohromně nadprůměrný seriál. I když se lehce odchýlí od knižního děje. Což se navíc dalo čekat. Filmové zpracování prostě nejde nikdy udělat stejně a ve stejném rozsahu jako kniha, která je navíc pro každého trochu jiná, mírou jeho vlastní fantazie. Rychlostí, jakou Martin píše knihy, dřív chcípne, než dopíše ten zbytek. A rozhodně je nedopíše dřív než děj dohoní seriál. Čili tam budou muset nějakou tu „vatu“ a odchylky, chtě nechtě, strčit ;) A pochybuji, že si u takto výdělečného projektu řeknou „STOP, musíme počkat 5 let než Martin dopíše další díl, nebo než natáhne bačkory a někdo to z jeho poznámek docraftí“

3.5.2014 | 1:22:04
YgritteWildlings

mě se libi jak většina čtenářů jen povrchně odsuzuje a utahuje si z autora jakou mizivou rychlostí píše knihy…ale přitom na ně čeká jak pes s vyplazeným jazykem a pohledem „dej to sem“ :D trochu pochopeni by neškodilo a zamyslet se nad tim že lidi nejsou stroje

jinak ta změna dějových linek mi taky přijde docela podstatná a asi bych byla pro kdyby se seriál víc držel knižní předlohy, ale zase na druhou stranu to možná bude takto schválně, protože hodně fanoušků seriálu začne postupně číst knihy, tak třeba si tvůrci řekli, že to pozmění i kvůli tomu, aby nebylo čtenářům vše hned tak uplně jasné…

3.5.2014 | 17:05:38
cammel

Otázka pro čtenáře knih:

Chci se zeptat – protože jsem nečetl knihy, tak nevím, jestli to je pravda, ale někde zde na edně na fóru se psalo, že Catelyn Stark není tak úplně mrtvá, tedy, že je, ale že ji ještě oživí ten chlap, co taky ‚dělá pro pána světla‘ :), tak mě zajímá, co je na tom pravdy. Tento komentář dávám do spoileru – kdyby to byla pravda, tak ať se zde zase nenervujou lidi, co knihy nečetli..:)

#52 YgritteWildlings
4.5.2014 | 13:00:21
YgritteWildlings

#51 cammel:

ano je to pravda Catelyn je v knize oživena Berickem Dondarrionem myslím, že ji dokonce vytahne z řeky, ale to si nejsem jistá, a je určitě fajn že jsi to zakryl protože to je spoiler a ne maly ;-)

#53 mavee
4.5.2014 | 20:54:39
mavee

#52 YgritteWildlings:

nevytáhnou ji náhodou vlci (resp., nevím proč, ale nějak tam mám spojitost s Nymeriou od Aryi :)

#54 Marcik #56 Zmiaz
4.5.2014 | 21:49:57
Marcik

#53 mavee: Přesně tak, Arye se zdá o tom, že je Nymérií a najdou tělo v řece, jenže Arya v mrtvole nepozná svou matku, protože než to stihne, tak přichází družina Dondarriona. Arya tak neví, že to byla Cat, ale čtenářovi to je jasný

4.5.2014 | 22:22:21
pavuk

#48 Eddard1: taky tak, knihy mám přečtené, ale asi nejsem takový znalec jako někteří, změny, pokud sem si jich vůbec všiml mi nevadily :)

seriál mě pořád baví, jedinou výtku mám možná k tomu co bylo dříve a to trochu ochozený děj kolem Arii, pro mě rozhodně n.1 postava

6.5.2014 | 1:54:21
Zmiaz

#53 mavee:

Jestli jsem to správně pochopila, tak jí našla Nymeria a Aria po probuzení věděla, že její matka je mrtvá. Jinak Nyméria dle všeho buduje armádu vlků, alespoň tak se to v knihách jeví… Vlci jsou více odvážné a zabíjejí i lidi a v jejich čele je velký zlovlk, to nebude určo náhoda… leč druhý díl Tanec s draky přečtený ještě nemám, takže je možné, že se v něm ohledně Arii udá něco, co nevim… Jen moc doufám, že jí Martin nesprovodí ze světa, to by mě vážně mrzelo :D

#57 Marcik #58 Lukass.M
9.5.2014 | 13:57:16
Marcik

#56 Zmiaz: Ty jo, nezakřikni to, nebo jí vážně něco Martin udělá! :( :D

11.5.2014 | 14:54:29
Lukass.M

#56 Zmiaz:

Osobně sem v tom vyloženě armádu neviděl. Spíš jako když se do evropskýho mírnýho včelstva přidá africká „zabijácká“ včelí matka :D seskupili se ve většim počtu avíc vlků se míň bojí

17.5.2014 | 18:05:23
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama