Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

První oficiální trailer šesté sezóny Game of Thrones je venku!

První oficiální trailer šesté sezóny Game of Thrones je venku!

Tak a je to tu. První oficiální trailer k očekávané šesté řadě Game of Thrones, jejíž premiéra se uskuteční 24. dubna, je konečně venku!

179 1
8.3.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /381

Lord Persyon

Plačem :33333 <3 krása

8.3.2016 | 21:56:27
Pouty

Tohle je opravdu velmi povedený trailer a Season 6 HYPE doznal daleko větších rozměrů :D :D

8.3.2016 | 21:57:01
komja

Sakra :D už se těším a asi to nevydržím :'(

8.3.2016 | 21:57:19
MarcusVinus

Doufám že pak uděláte rozbor :)

#6 Xavik #65 jajush
8.3.2016 | 21:57:29
Liss93

Wow! Na víc se nezmůžu :D

8.3.2016 | 21:57:58
Xavik

#4 MarcusVinus: Si piš. :D :)

admin
8.3.2016 | 21:58:10
sarii25

Muzu rict jen jedno- husina!

8.3.2016 | 21:58:54
Ruklashu

Vypadá to dobře, ale stejně nevím jestli budu koukat, možná si počkám na knihu…

#13 Eddard1
8.3.2016 | 21:58:57
Eddard1

To je snad poprvé co mám traileru takové mrazení. Před tím mě to nechávalo chladním asi proto, že jsem čtenář, ale ted bude mnoho nových věcí

8.3.2016 | 22:00:04
alda.ali

Tipnu, že v čase: 1:15 je Smalljohn Umber a v 1:16 Arthur Dayne. Jinak velkej těšing.

#19 StrejdaCZ
8.3.2016 | 22:00:35
Arrow123

Toto je týranie. Kto to má vydržať? :( :D

8.3.2016 | 22:01:10
vacikovamisa

Hodně silný !

8.3.2016 | 22:01:45
Eddard1

#8 Ruklashu: To nedáš

8.3.2016 | 22:01:45
JuRas

Ta hořící mrtvola hlavou dolů, není to Stannis?

Konec, že by ser Davos unášel Johnovu mrtvolu?

#20 Martin1612 #24 Pavlík24
8.3.2016 | 22:03:17
Golradir

Konečně se ten kluk, co nemohl chodit vrátil :)

8.3.2016 | 22:03:49
Moor8

Skvělé! Úžasné! Dokonalé! Možná se konečně ukáže, že Tyrion je Targaryen.

#26 pdoctor #204 Snoopy dog
8.3.2016 | 22:04:43
MarcusVinus

Přijde mi že Daenerys vypadá nějak „jinak“ :D

#228 marshal_absinth
8.3.2016 | 22:05:05
karlospajdos

Po takový době abych si pustil pátou a oživil si co se tam vůbec stalo všechno :D

#161 Charity
8.3.2016 | 22:06:51
StrejdaCZ

#10 alda.ali: 1:15 jsou 2 ženy :D ale předtím jo, tam jsou nejspíš Seveřani a v 1:16 je podle všeho Euron Greyjoy :)

8.3.2016 | 22:08:41
Martin1612

#14 JuRas: Tá mŕtvola dole hlavou je Deadpool :D

8.3.2016 | 22:10:05
Lapzi

paradny trailer

8.3.2016 | 22:10:30
SMASH!

Už aby to bylo ! :D Zahajuji odpočet. :-) :-) :-)

8.3.2016 | 22:14:28
Zmiaz

Mám velkou radost… to čekání se vyplatilo :)

8.3.2016 | 22:16:18
Pavlík24

#14 JuRas: Stannis podle mě žije.Myslím si, že Brien ho nezabila.Ale mrzí mě, že asi umře smraďoch podle toho waterboardingu :-D

#33 Emiel #61 jirka164
8.3.2016 | 22:16:22
Auror

1:16 tower of joy vyborne, + undead king velmi dobry. Trochu ta muzika je divna, to Seven Devils jako trailer song, bylo pred 2 sezonama lepsi, ale super.

8.3.2016 | 22:17:09
pdoctor

#16 Moor8: co? Neco mi uniklo? :D

#39 Moor8
8.3.2016 | 22:17:26
Lord Persyon

1:16 je Artur Dayne nie? :3

#29 StrejdaCZ
8.3.2016 | 22:18:01
risker

jorah bude asi ještě lepší stopař než aragorn :)

jinak celkově dobrej trailer

#32 SMASH! #83 Ann Taylor
8.3.2016 | 22:21:10
StrejdaCZ

#27 Lord Persyon: Mně se zdá, že má pásku přes levý oko, takže Euron spíš. :)

#35 Lord Persyon
8.3.2016 | 22:24:51
Lady Joanna

Tohle je paráda! Opravdu by to chtělo pěkný podrobný rozbor scénu po scéně, nicméně mě na první pohled zaujaly tři: 0:59 – to je přece Jon (vypadá dost živě a nakrknutě)!; 1:16 má na sobě ten chlápek targaryenskou zbroj; 1:32 to skoro vypadá, že se Davos s Mel spojí v nějakém plánu (typuju unesení Jonova těla a jeho vzkříšení).

#36 Xavik #58 Jeffik #75 Darth Jar Jar
8.3.2016 | 22:26:56
ElisTheDalek

Tohle-je-boží! :3

8.3.2016 | 22:27:28
SMASH!

#28 risker: To by mě taky zajímalo. Najít takhle prsten v trávě, který Daenerys zaryla nohou do hlíny ? :D Nehledě na to, kolik koňů tam rylo + růst trávy. :D

#34 SMASH!
8.3.2016 | 22:30:04
Emiel

#24 Pavlík24: Na mňa to zapôsobilo skôr ako nejaký rituál, než ako mučenie. Veľmi sa teším a som strašne zvedavý, čo bude.

8.3.2016 | 22:30:43
SMASH!

#32 SMASH!: Teď mi ale došlo, že více méně kroužili kolem ní v kruhu, takže by to nějak uhrát šlo. Bystrý Mormont by určitě hledal znamení. :-)

8.3.2016 | 22:33:17
Lord Persyon

#29 StrejdaCZ: Ale ja myslím toho po ňom v targaryenskom brnení ☺

#131 StrejdaCZ
8.3.2016 | 22:33:44
Xavik

#30 Lady Joanna: Neboj, neboj, rozbor bude a podrobný. :) Podobný tomu z minulého roku.

#37 SMASH! #41 Lady Joanna
admin
8.3.2016 | 22:35:13
SMASH!

#36 Xavik: Už se těšíme. :-)

8.3.2016 | 22:36:55
Levascue

Krásný trailer a Mel a Davos mě v traileru utvrdili v ohnivé vzkřísení :)

8.3.2016 | 22:39:59
Moor8

#26 pdoctor: Pozor moje teorie! Tyrion je syn šíleného krále. Tywin dělal šílenému králi pobočníka, ale byl tak dobrej, že na něj začal šílený král žárlit a taky se mu líbila Joana, Tywina žena. Když se pak narodil Tyrion, tak Tywin věděl, že není jeho a proto ho tak nenáviděl. Přidejme si k tomu jeho poslední slova: „Ty nejsi můj syn!“ Pak Dany má tři draky na kterých musí někdo jezdit, takže jsou potřeba tři Targaryeni. (Dany, John a Tyrion, kterej už u Dany je) Jak je tam na něj záběr, jak jde s pochodní do nějaké kobky, tak podle mě se jde podívat na draky, co nechala Dany zavřít a tak ztjistí, že ho budou poslouchat. Popřípadě ho sežehnou ohněm a on neschoří.

#95 Phical #99 RimmerCZ
8.3.2016 | 22:43:13
Sarthanoom

všimnite si 1:17 v pozadí toho čiernovlasého jazdca … Jon ?

#59 Jeffik
8.3.2016 | 22:44:15
Lady Joanna

#36 Xavik: Super, už se těším :). Jinak se opravuji – 0:59 je asi Ned v té avizované scéně v rámci Tower of Joy. Hold už jsem moc natěšená a vidím věci, kde nejsou asi.. A nebo, že by … ale asi ne :D.

8.3.2016 | 22:44:18
Tajmon

neviem kde všetci vidia jona… (aj ja by som ho rád videl) a podotýkam keď jona neoživia, tak to bude na pard :D verím tomu že si to neposerú len u mňa aale u väčšiny :D akurát mi to nesedí prečo by davos bral jonov meč, podľa mňa by mu to nedovolili, ale tak to je len môj názor :D

#68 kars
8.3.2016 | 22:51:50
Tajmon

pardon *na prd :D

8.3.2016 | 22:52:17
Dundul

ty krááááááááááá­ááááááááááááso…ať už je to tady…se na to těším víc jak na Vánoce :D ♥♥♥

#47 JoeyM
8.3.2016 | 22:52:38
Pauliekun

Mňa najviac zaujal STOJACI Bran s Night Kingom

#48 JoeyM #68 kars #69 dfx
8.3.2016 | 22:57:57
Lady Joanna

Jinak jsem zvědavá, jak dopadne Tyrionova výprava za draky ve 0:48. Třeba se dozvíme trochu víc o teorii A + J = T a její pravdivosti ;).

#50 Moor8
8.3.2016 | 22:58:08
JoeyM

#44 Dundul: Přesně tak :-)

8.3.2016 | 23:03:52
JoeyM

#45 Pauliekun: Taky mě to vzalo ze všeho nejvíc ;-)

8.3.2016 | 23:04:24
Azog2182

holy shit omg Tohle bude nejlepsi serie vsech dob tvle mam ted totalni zachvat natesenosti zadnej serial se stimhle nemuze rovnat

8.3.2016 | 23:04:33
Moor8

#46 Lady Joanna: Přesně! Už jsem se o tom zmiňoval. Tak snad…

8.3.2016 | 23:10:54
RaDeOs

To myslí vážně, že v 1:13 ukážou přivádění Johna zpátky k životu? :o Scénu předtím se Melisandra nabíjí energií, ať to zvládne? A že by přeci jen Stannis vyváznul? Bude to kruté čekání :D

8.3.2016 | 23:12:29
Sixty60

Ak si to stopnete na 1:34 uvidíte ako pri Jonovi leží Ghost

8.3.2016 | 23:13:57
JuStMe

Naprosto skvely! Jinak mi přišlo, ze jsem zahlédl Johna na koni se zdviženým mečem v rámci boje mezi armádami! Co kdyz Mel neviděla lež v plamenech, jak říká. Jen to nebyl Stannis koho viděla zvítězit, ale John?

8.3.2016 | 23:14:09
popineta

Myslím, že když si dali takovou práci se skryvanim Kita na natáčení a teď ještě to prohlášení, tak by Jona asi nedali do ukázky

8.3.2016 | 23:19:28
Peterkejn

myslim ze Davos ma nejaky plany s Jone a asi kazdymu je jasny od koho je ma :)

8.3.2016 | 23:26:06
Mirohell

ach jo, nablblá Sansa přežila. Hrozne nudna postava.

8.3.2016 | 23:43:13
azoxid

Holy shit, to byl ale pěknej trailer ! A pěkný hudební doprovod.

8.3.2016 | 23:49:23
Jeffik

#30 Lady Joanna: 0:59 neni Jon, ani jeden a ani ta jedna.

8.3.2016 | 23:53:59
Jeffik

#40 Sarthanoom: ta rozpatlanina na bilem koníčkovi vypadá nejvíc podobná „živému“ Jonovi. :)

9.3.2016 | 0:00:05
Tomoso18

Skvelý trailer :) Z toho mála, čo sme mali možnosť vidieť, si odnášam hneď niekoľko teórií – Greyjoy sa plne zapája do hry, ten mladý psychopat Bolton začína byť akýsi nervózny, konečne idú odstrániť ten zdegenerovaný náboženský kult, Daenerys čaká hodne nepríjemná skúsenosť (tak jej treba – tá by opichala aj koňa, ak by jej získal viac moci).

9.3.2016 | 0:09:39
jirka164

To podle nebyl Theon, ale nejaky dalsi Ironborn (Victarion?), kterého „křtili“ ve vodě, jako kdysi Theona ve 2. sérii #24 Pavlík24:

9.3.2016 | 0:15:55
LeniTheMonster

AAAAAAAAAAA ať už je to venku konečně :D Damn this!

9.3.2016 | 0:27:56
Reiken

K tomu soundtracku. Mně se více líbil soundtrack k druhé až čtvrté sezóně. U těch posledních dvou mi tam ta hudba nějak nesedí.

9.3.2016 | 0:30:29
armunder

Takže John Sníh je mrtvý to mám radost! :) Konečně nebudou histerky na internetu že on to ožije co to bylo za kravinu. Jinak si myslím že by to George Martin takhle nenapsal.Ale tohle bude doufám lepší než pitomá pátá série.Ale jak se Brandonovi objevil za zády ten kapitán bílých chodců.

9.3.2016 | 0:34:21
jajush

#4 MarcusVinus: Presne tak, taky jsem chtela pozadat o rozbor, nevim, jestli jsem vse videla a k tomu správně :-)

9.3.2016 | 0:36:52
dominich

pojd mi daerenys :D

9.3.2016 | 0:56:43
Rodney_

zatím to sedí na ten scénář co sem někdo dával, bitva u Zimohradu, byli vidět divocí + vojáci Starků, Malíček ve sněhu což naznačuje že nakonec proti Boltonům pomůže armáda Údolí… Jon bude 100% oživen

9.3.2016 | 1:06:33
kars

#42 Tajmon: Určitě je tam Jon ležící na márách. #45 Pauliekun: To jeBran? A jak všichni poznáte Eurona? Mně ten chlap připadá jak Tormud :-)

9.3.2016 | 1:13:52
dfx

Myslim, ze Bran a Nocny Kral su spolu len v Branovej vizii alebo sa Bran do niekoho prevtelil. Alebo uz vie lietat :-)

A zrejme vidi utok na Zimohrad.#45 Pauliekun:

9.3.2016 | 1:42:50
FurereLycanthrope

Takže, právě jsem si vytvořil účet,.. a to z jediného důvodu… vážně jste všichni tak unešení z toho, že za Brendonem stojí Night King, ale že třeba Brendon stojí taky nikomu nedošlo ? :D

#71 Khardoom
9.3.2016 | 1:47:16
Khardoom

#70 FurereLycanthrope: Je to jenom vize tak může klidně mít 3 nohy :D

#73 FurereLycanthrope
9.3.2016 | 1:53:24
Rodney_

a zajímalo by mě komu patří ta armáda v čase 1:19, takhle vybavení vojáci tu ještě nebyli

#76 Darth Jar Jar #93 red.mann
9.3.2016 | 1:56:27
FurereLycanthrope

#71 Khardoom: to, že stojí podporuje názor, že je to vize,… jinak by to nedávalo smysl :D a jestli to není vize a on zase chodí, budu nasranej jestě více, než kdyby „jen“ oživili Jona :D

9.3.2016 | 2:04:25
Holldir

Sem zvědavej na tu scénku mezi tou kněžkou stanise a myslím, že je to segra greyjoye s ní v 1:15. Na to sem fakt zvědavej :D

9.3.2016 | 2:06:07
Darth Jar Jar

#30 Lady Joanna: V těch 0:59 je mladej Ned Starků a jeho gang :)

9.3.2016 | 2:20:55
9.3.2016 | 2:31:00
Rodney_

#76 Darth Jar Jar: máš pravdu, na fotkách z natáčení mají štíti se symboly Tyrelů ale tak to musí bejt nějaká královská garda jelikož v předchozích řadách neměli plátovou zbroj (http://oi61.tinypic.com/ejvkti.jpg)

9.3.2016 | 3:12:40
strike

To vás nikoho nezaráží, že si tam Bran vesele chodí?

#79 WaterEngel
9.3.2016 | 5:18:55
WaterEngel

#78 strike: vo víziách predsa vždy chodil. Ľudia, rozmýšľajte trošku!

9.3.2016 | 6:49:30
Stardos

Nový trailer a Mellisandra zase před někým odhaluje svůj hrudník.Že mě to nepřekvapuje :D

9.3.2016 | 7:21:58
niennor

záber s Brandom a Night Kingom úžasný (ako aj väčšina ďalších), len.. zdá sa mi to, alebo Night King Branda naozaj vidí? napriek tomu, že ide zrejme o víziu? ..all mighty Night Walker :P

9.3.2016 | 7:23:56
Ann Taylor

Jorah Explorah našel prstýnek. Eh… já se… ne, nepicnu, to by byla škoda munice… :D

webmaster
9.3.2016 | 7:41:09
Ann Taylor

#28 risker: Asi má s sebou Daariovy elfské oči :D:D

webmaster
9.3.2016 | 7:43:33
Grexo92

ten rytier v tom brneni je nejaky modrý nie ?

#86 Tequilascz #89 dfx
9.3.2016 | 8:27:34
red.mann

1:35 to vypadá, že Davos tasil meč. U Jonovi mrtvole. Z jakého důvodu?? Aby mohla rudá kněžka provést obřad???

#88 RadiKolacek #102 JerryKo
9.3.2016 | 9:07:44
Tequilascz

#84 Grexo92: Ano má těsnou helmu tak je nateklý. :) :D

9.3.2016 | 9:26:35
Rumek

Sdílím nadšení všech, fakt pecka. Máme se rozhodně na co těšit. Pro mě nejsilnější moment – Davos Mořský a jeho tasení Johnova meče (dle mě bude chtít unést jeho tělo)! Druhý – Brandonova vize s nočním králem (jsem přesvědčen, že Branna noční král nevidí)! Třetí – největší nesmysl dějin – Jorah nachází prsten Daynerys (už když ho tam zašlapala do země jsem si říkal ojooooj).

#142 Moonglum
9.3.2016 | 9:27:17
RadiKolacek

#85 red.mann: Davos byl v tom zbáběru obklopen bratry noční hlídky, takže spíš aby si probojoval cestu z černého hradu :D

#91 red.mann
9.3.2016 | 9:30:50
dfx

To je prelieceny Hora :-) #84 Grexo92:

9.3.2016 | 9:32:53
red.mann

Mají to dobře udělané. Zajímavosti: 0:49 Tyrion asi vypustí draky, což potvrzuje hned záběr 0:50, kdy je drak už venku. 1:17 jezdec v pozadí by mohl být opravdu Jon Sníh. 1:16 bojující rytíř se znakem Targaryenů. A hned několik střihů, které podporují teorii oživení Jona Sněha, těmi je trailer opravdu nabitý.

#135 Movego
9.3.2016 | 9:43:13
red.mann

#88 RadiKolacek: Proč by si probíjel cestu??? To nedává smysl.

#92 RimmerCZ
9.3.2016 | 9:44:29
RimmerCZ

#91 red.mann: Asi proto, že černí bartři nechtějí, aby odnesl tělo lorda velitele, kterého zavraždili, kamsi, kde s ním bude rudá kněžka, které se všichni bojí, dělat cosi… Plus Jon byl jediný, kdo na hradě trpěl Stannise a jeho společníky a pomáhal jim. Ostatní to berou jako záležitost Noční hlídky, kterou by všichni měli nechat na pokoji.

#94 red.mann
9.3.2016 | 9:47:55
red.mann

#72 Rodney_: Podle těch vrabčáků, bych to odhadoval na souboj vrabčáků a Lannisterů.

#99 RimmerCZ
9.3.2016 | 10:02:55
red.mann

#92 RimmerCZ: Ale já právě psal, že se Davos patrně snaží o nějakou akci s Jonem a ne jenom se dostat z Černého hradu, jak zněla reakce na můj příspěvek.

9.3.2016 | 10:05:16
Phical

#39 Moor8: To je velmi nepravděpodobný dle meho nazoru.. :) Viděl jsem k tomu i nějaký video, kde se to rozebíralo a závěr byl jasně, že Tyrion je Lanister a to co mu řikal Tywin „Ty nejsi můj syn“ je spíš výraz opovržení a pokus o krutou urážku než konstatování pravdy..

9.3.2016 | 10:08:55
Mehal

s kým se Rudá kněžka vyspí tentokrát a kdo se tam muchloval v čase v 1:15 nevíte?

9.3.2016 | 10:09:06
Com3dian

len aby to nedopadlo ako posledná séria, ktorá tiež mala zaujímavý trailer, ale v konečnom dôsledku zase to bolo o tom istom a až na posledné dve časti sa tam nič nedialo…

#108 Jeffik
9.3.2016 | 10:18:22
brandiss

ak chcete, tu su vysvetlene jednotlive scenky.. http://www.denofgeek.us/…nd-explained

9.3.2016 | 10:20:46
RimmerCZ

#93 red.mann: Podle mě to je armáda Tyrellů, vedená Randyllem Tarlym. Ten se má objevit v seriálu navíc v knize

je to přesně tak, že přitáhne armádu do Králova přístaviště, aby posílil pozici rodiny při soudu s Margaery Tyrell i podle zbroje to vypadá na někoho jiného, než Lannistery

#39 Moor8: To si nemyslím, naopak v knize je naznačeno a viděl jsem to i rozpracováno jinde, že naopak

Tyrion je jediný Tywinův syn a Jaime a Cersei je jsou od šíleného krále ⇒ jejich incestní „targaryenský“ vztah. Říká to nějaká Tywinova Lannisterská příbuzná, která se snad provdala za Freye, že Tyrion je tvůj (Tywinův) jediný syn/potomek.

#104 Pouty #107 red.mann #109 molanmolab
9.3.2016 | 10:32:31
Alenn

Jeblej přehrávač, nejde nastavit rychlost přechrávání!!

9.3.2016 | 10:35:18
crazytunny

/spoiler

9.3.2016 | 10:39:10
JerryKo

#85 red.mann: Zajímavé je, že Davos drží a tasí Dráp (1:30). Ale proč? Chce spravedlnost pro zavražděného Jona? Chce mu ufiknout hlávku, aby z něj nebyl Jon s modrýma očima? Chce pomoct odnést Jona pryč? Proč by pomáhal Mel, když jí neměl nikdy v lásce?

9.3.2016 | 10:40:54
crazytunny

Střípky:

Jona tam nechali ležet? Jaime je zpět i s dcerou? Davos u hrobu Stannise,Johna? Melisandra a Davos v Černé hradu Jorah a Daario Daenarys se opět podívá do Vaes Dothrak Greyjoyové se chystaj na…?

vrabčáci vs Cersei (a její nová stráž Robert Strong) flashback: souboj u Věže radosti !!!!! rozbíjení dveří na Černém hradě (Davos a poslední scéna?) Tommen, král Západozemí Arya dostává facku Malíček, Margaery jezdec s lampou? lučišníci Boltonů zjevná potřeba vyvětrat Theon žije, Theon podstupuje rituál klasika – Jaime + Cersei Brienne porcuje ruce u ohně – že by Melisandra? Síň tváří Melisandra se připravuje na? sex nebo kouzlo? Nebo sexuální kouzlo? Jon na márách parkur? kde? kdo? Arya? štítová hradba Boltonů vs seveřané/divocí lesby kapuci sundává … ? Theon? že by návrat na Štít? Robert Strong porcuje a velmi solidně Tormund vs Boltonovci bitva či hon (padající kůň) Hlavní Vrabčák a – hmmm – Margaery? Dohoda o svržení Lannisterů? někoho lynčujou (?) slepá Arya problémy u Velkého Baelorova septa nějaká zdrhá lesem útok dothraků, útok/oslava divokých wow – stojící Bran Stark a král Jiných/Bílých chodců bonus

Davos s Medvědím drápem chce rozsekat všechny v místnosti aby???

9.3.2016 | 10:46:10
Pouty

#99 RimmerCZ: Jsou to Tyrellové, ale vede je Mace, z natáčení téhle scény bylo hodně fotek a videí.

9.3.2016 | 10:48:33
crazytunny

Mimochodem vidím dobře že tam je scéna kdy mladý Ned Stark (jeho zbroj) bojuje s nějakými šulíny, že by scéna jak zachraňuje Lyannu?

9.3.2016 | 10:51:53
hobo

lady stoneheart sa uz asi nedockame :) trailer poriadne navnadil na seriu,budem si ho musiet pozriet este parkrat,ale tesim sa aj na knihu,mal by tam byt zaujimavy twist s postavou,ktora uz v serialy nezije a bude zaujimave sledovat a porovnavat dianie v opacnom poradi (serial – kniha)

9.3.2016 | 10:52:32
red.mann

#99 RimmerCZ: Máš pravdu jsou to určitě Tyrellové.

9.3.2016 | 10:59:34
Jeffik

#97 Com3dian: posledná? to jsou všechny, nečetl jsem knihy, ale z doslechu bych řekl, že to dílo je tak vedeno. Už v první serii (seriálu) se brilantně vyhnuli „všemu“. Vždy tam byly jen náznaky co se okolo děje. Jediné díly kde se opravdu něco dělo, byly ty okolo zdi z minulé série.

9.3.2016 | 11:13:39
molanmolab

#99 RimmerCZ: To jsem nedávno četl v knize. Bylo to tak, že jak Cersei, tak Jaime si mysleli, že budou mocní a uznávaní jako jejich otec a byli celý paf z toho, že se k nim tak nikdo nechová. Ta Tywinova sestřenice, či kdo to byl, pak říkala Jaimemu, že jedinný následovník, resp. pokračovatel Tywinova odkazu je Tyrion. Bylo to ale ve smyslu schopností a diplomacie. Ta Tywinova poslední slova, že není jeho syn, to bylo spíš mysleno jako že jím opovrhuje.

#130 Eddard1
9.3.2016 | 11:18:34
MackMashon

0:59 – Nedův flashback z Dorne od Věže radosti? O.o

9.3.2016 | 11:27:16
RadiKolacek

Co myslíte… vratí se Sean Bean jako Ned Stark?

#113 kutas
9.3.2016 | 11:27:53
armunder

Zelezný trůn získá Brandon díky bílým chodcům. Všichni se pozabíjí na vzájem.

9.3.2016 | 11:38:41
kutas

#111 RadiKolacek: jo vrátí a s ním hodně starých postav ale bohužel jen ve flashbackách jinak čtenáři budou znát linku Jaimeho a Davose v 6 sérii jinak všechno ostatní bude nové jediné co mě v traileru zarazilo bylo že Bran stál na nohou před bílím chodcem

#115 Rumek
9.3.2016 | 11:39:46
Rumek

John na začátku, John uprostřed, John na konci. Na to, že zemřel je tam vlastně furt:). Každopádně z toho traileru nevyplývá co se týče Johna naprosto nic a myslím, že o to tvůrcům v tom traileru šlo především! Může být oživen Mel, může být upálen, dokonce mu může useknout hlavu Davos nebo ho může někam unést. A duch? Toho taky zabili nebo jen u Johna leží a hlídá, vypadá spíše na mrtvého ne?

#116 kutas #121 red.mann
9.3.2016 | 11:44:21
Rumek

Je to přece Brannovo vidění, to je přeci jasné z toho jak se kolem sebe dívá. Myslím, že noční král ho ani nevidí.#113 kutas:

#116 kutas #120 komcus
9.3.2016 | 11:45:38
kutas

#114 Rumek: kam by ho prosím tě Davos unášel když je mrtvý spíš půjde hledat Stannise navíc je to Jon a ne John a na konci ho pěkně prošpikovali takže další logický krok je ho spálit jinak bude nahánět lidi v noční hlídce jako bílí chodec

#115 Rumek: jo to máš pravdu to jsem si nevšimnul dík

#117 Pouty #118 Rumek
9.3.2016 | 11:52:56
Pouty

#116 kutas: Proč by ho unášel? Aby ho Mel oživila ne :D Evidentně to si členové NW nepřejí, když se do toho pokoje dobývají s meči v ruce :D

9.3.2016 | 12:05:42
Rumek

Kam by ho unášel? Třeba právě proto, že ho bude noční hlídka chtít upálit (a Davos bude mít s Jonem jiné plány) nebo ho prostě a jednoduše budou hlídat, protože je na černém hradě rudá kněžka (a Davos ho bude chtít vzít někam za Mel, na nějaké místo vhodně k obřadu). Já nevím, ale vyloučit tuto možnost nemůžeš… To jestli jsem napsal špatně John namísto Jon zcela irelevantní, všichni víme o kom se bavíme. Tyhle žabomyší války fakt zbožňuju… #116 kutas:

9.3.2016 | 12:13:15
Bublaninamorava

ho ho, přátelé, duben se blíží, nebudu teoretizovat o tom, co bude, pak to prostě uvidíme....., ale vypadá to na velkej nářez… !!!

9.3.2016 | 12:42:10
komcus

#115 Rumek: Možná v tom vidění uvidí nočního krále s armádou a zničenou zeď.

#122 Rumek #135 Movego
čestný člen redakce
9.3.2016 | 12:50:58
red.mann

#114 Rumek: Mně se tedy spíš zdá, že je Duch žije. má naježený chlupy a spíš se chystá ke skoku než by ležel.

9.3.2016 | 12:52:51
Rumek

Možná ano. Dle toho jak je vyděšený (nebo jak jinak popsat výraz v jeho tváři) bych se tomu ani nedivil. Je jasný, že Brandon Stark bude hoooodně důležitá postava, možná i ta nejdůležitější, kdo ví.#120 komcus:

9.3.2016 | 13:01:11
SaintSin

No viděl bych to tak, že situace ohledně Jona a jeho případného oživení je následující: V jednom obrazu mezi rychlými prostřihy je vidět, jak se někdo z noční hlídky snaží rozmlátit dveře aby se dostal dovnitř a za zády mu stojí Alister Thorne. Vypadá to, že mají docela naspěch…dále je tam scéna, kdy v místnosti tasí ser Davos dráp a vedle něj stojí muži noční hlídky u Jonova těla. jenže nikdo nedělá nic s Jonovým tělem a Davosova věta o tom, jak nikdy nebyl moc bojovník zní spíš jako proslov na dodání kuráže ostatním, než aby bojoval proti nim, takže bych řekl, že s Davosem jsou tam muži věrní Jonovi a venku se snaží dovnitř dostat jeho odpůrci vedeni Thornem…řekl bych, že jejich vzájemným soubojem se budou snažit získat čas, zatímco melisandra nejspíš Jona oživí a pak společně buď porazí Thorna nebo dostanou Jona pryč a pomohou mu získat armádu, která je pak vidět (společně s černovlasou skvrnou na koni, což je nejspíš Jon) jak bojuje s jinou armádou (nejspíš bitva o zimohrad)…nějaké dodatky? :)

#125 Rumek #203 Grexo92 #205 Snoopy dog
9.3.2016 | 13:01:49
Rumek

No proč ne. Třeba mu duch pomůže pobít noční hlídku. Možností je spousta a trailer jasně ukázal, že to může defacto jakkoliv, a to je přesně to, co fanoušky drží v napětí, takže nezbývá než se těšiti a pak to tady zhodnotiti:)))))…[16­5393]

9.3.2016 | 13:04:20
Rumek

Toho záběru jsem si nevšimnul, pravdu má předsedo… #123 SaintSin:

9.3.2016 | 13:20:59
Pouty

#126 sox: U některých otázek se musím smát, kdo to proboha vymýšlel? :D

#129 brandiss
9.3.2016 | 13:42:55
sFík

#126 sox: Někdy docela trefné.. To jak potřebuje Melisandra pořád šukat je už docela ohraný… Každopádně nevím jak u té jedenáctky přišli na targaryeny… Podle mě obě vlajky jsou Grejoyů.. Na obou sou krakeni, jen ta černá může být Eurona.. černá ovce černý kraken, černou rybu už jsme přeci jenom taky viděli :)

9.3.2016 | 13:45:39
brandiss

#127 Pouty: dostala ma hlavne škála od 1 po Ned Stark :D

9.3.2016 | 13:50:32
Eddard1

#109 molanmolab: Tak nevím co jsi četl ale Jaime nikdy neusiloval o to aby měl moc. Tomu to bylo u prdele, Ano byl arogantní před tím jak mu usekly ruku

#155 molanmolab
9.3.2016 | 13:56:55
StrejdaCZ

#35 Lord Persyon: Jo aha :D tak se omlouvám :)

9.3.2016 | 14:00:29
Faramir15

ehm to vazne nikoho nenapadlo ze se bran mohl dostat do hlavy bilyho chodce?? a diky tomu ho i ten kral vidi? a to ze chodi… ten bilej chodec prece stoji tak je jasny ze taky bude stat… je to jako kdyz se dostal do hlavy hodora… taky mohl chodit.. a to ze ukazujou brana je jen ukazka abychom vedeli ze je to on… doufam ze to tak bude pac pak ten jeho vycvik asi stal fakt za hodne :D a konecne bude mit davos hlavni roli… moc mu fandim je to jedna z mych nejoblibenejsich pos­tav

9.3.2016 | 14:03:19
Locker

By mě zajímalo, kde Varys splašil tu falešnou Šae…každopádně to bude pro Tyriona docela šok…a oživený Viserys také překvapí…

#139 brandiss
9.3.2016 | 14:11:19
Fuxo

Ten flashback s Nedom Starkom je tam len preto, aby ukazali, ze Jon Snow je Targaryen.

9.3.2016 | 14:13:36
Movego

Tak to je parádní trailer. V králově přístavišti to bude mazec :D Daenerys si asi zažije muka.
#90 red.mann: Tyrion možná draky pustí ale ten drak co tam letí je Drogon takže to nepotvrzuje ten záběr před. Třeba letí Drogon podpálit Vaes Dothrak :D Pak se nejvíc těším na Aryu ouuu jak jí tam někdo vlepí :o Sansa vypadá docela v poho zajímalo by mě kde je. Doufám že Duch není mrtvý :( A Bran hmmmmm mazec podle mě ho ten NK vidí.
#120 komcus: To je dost možný, no necháme se překvapit.

#138 red.mann
9.3.2016 | 14:18:44
A_V

Tak za to čekání to stálo. :) Už se těším na flasbacky. Vypadát , že nás čeká něaká ta bitva na Severu ikdyž nevím, kde pořád berou muže, když většinu armády zmasakrovali ve válce pěti králů.

#137 Rodney_
9.3.2016 | 14:18:55
Rodney_

#136 A_V: například Karstarkové odtáhli ještě před masakrem a u Dvojčat určitě nebyla celá armáda Severu

9.3.2016 | 14:21:57
red.mann

#135 Movego: Dragon je černej. Tento je červenej. Sluncem to není. Dragon proti slunci byl černej.

#149 Movego
9.3.2016 | 14:24:20
brandiss

#133 Locker: ale odkial to mas o tom Viserysovi? naozaj ma to zaujima, dik.

#145 Bhall
9.3.2016 | 14:27:55
AviaRa

Mám rozporuplné pocity… Jednak mě tu v diskuzi zarazil počet lidí co se bojí o nějakého „Johna“, který v traileru ani nebyl… Ne vážně, ale takovouhle koncentraci slova „John“ v jedné diskuzi jsem ještě neviděl… Brandon měl hlad a okousal si vlásky? Boltonové vyměnili svoji jízdu za těžké štíty s kopím (zajímavá antická taktika lel…). K prstýnku se snad vyjadřovat ani nebudu :D

Zaujali mě ale scény se Železnými, zahlédl jsem jak Eurona, tak Aerona při obřadu. A Euron na mostě v bouřce (čtenáři ví). V KL to vypadá dobře, Tyrellští vojáci byli zajímavý, škoda že tam nebyl Randyll (nebo jsem ho přehlédl… JaimieXCersei, scénáristi se toho hold drží zuby nehty… A ještě část z Tower of Joy byla zajímavá pro mě, ale Arthur Dayne měl 2 meče? Hm..

Těším se, ale na Daenerys už může spadnout třeba socha koně z Vaes Dothrak, ať je od ní klid. :)

#159 Lukass.M #206 Snoopy dog
9.3.2016 | 14:29:08
Khardoom

Už vím proč ten seriál dělají pro typického amerického blbce, protože spousta stupidních komentářů co tu čtu jen utvrzuje že obyčejný divák má iq imbecila a to myslím smrtelně vážne…

#143 Jeffik
9.3.2016 | 14:29:21
Moonglum

#87 Rumek: No pokud hledají královnu a pod kopcem, na němž se peleší drak, najdou trávu zdupanou od koní do kruhu (vysoká tráva, ta se po zdupání zase sama nezvedne), tak by museli být hlupáci, kdyby podrobně neprozkoumali střed toho kruhu. Nález prstenu naopak vidím jako logický a pravděpodobný.

#144 A_V
9.3.2016 | 14:40:41
Jeffik

#141 Khardoom: koukám mezi jednookými král, který vlastně svým výrokem taky přišel o oko.

9.3.2016 | 14:45:27
A_V

#142 Moonglum: 1. Daynerys nenašli pod kopcem s drakem něakou dobu šla.
2. Tolik koní by ten malinkej prstýnek zadupali takovým způsobem, že by si ho nevšimli ani kdyby hop měli přímo pod sebou.
3. Jestli Jorah neumí lítat tak jak ten kruh našli? Nevím jaká je šance, že budou projíždět přimo nad tim místem.

#147 Moonglum
9.3.2016 | 14:53:10
Bhall

#139 brandiss: Locker je největší troll na GOT fórů. Prosím neber jeho komentáře vážně. Na pobavení ale dobré :D

#146 brandiss
9.3.2016 | 14:53:13
brandiss

#145 Bhall: viem ze je troll, ale s tou Shae ma zrejme pravdu, tiez som videl jej fotku vedla Varysa na natacani, tak mozno ma pravdu aj s Viserysom, ale ani za pana neuvedie zdroj, link, len si melie to iste, ze Viserys zije, tak ale ja chcem vediet odkial to ma…

#148 Eddard1
9.3.2016 | 15:03:33
Moonglum

#144 A_V: Budou pátrat po drakovi. Kde je asi zjistí snadno ze svědectví nějakých vesničanů, úplně liduprázdné ta místa být nemohou. Od kopce s drakem dřív nebo později musí narazit na stopu Dorthaků, je jako dálnice. Jistě se po ní vydají tam i zpět, aby zjistili, zda se Daenerys s nimi setkala. Kruh v trávě v této stopě jistě upoutá jejich pozornost. A místo uprostřed se jevilo jako to, kam vůbec nešlapali.

9.3.2016 | 15:07:51
Eddard1

#146 brandiss: Nemá. Ta tam byla jenom jako host.v civilu.

9.3.2016 | 15:08:56
Movego

#138 red.mann: Drogon je červenočerný takže tam slunce nehraje žádnou roli, a nevim který jiný drak by to mohl být když Viserion je zlatožlutý a Rhaegal je zelený.

9.3.2016 | 15:18:12
Tequilascz

Všimli jste si že v 1:16 je za Tormundem štít Boltonů? :D

#151 Jeffik
9.3.2016 | 15:37:56
Jeffik

#150 Tequilascz: už tu někdo něco takového psal, že by to podporovalo teorii o tomto jezdci http://prntscr.com/ad34si jako Jonovi, který spolu s tormundovými bojuje o winterfell. Není nad tyto spekulace zkracující dlouhou chvíli čekání :)

#152 Tequilascz
9.3.2016 | 15:42:18
Tequilascz

#151 Jeffik: Líbí se mi jak každý všue vijí Jona Sněha. :D Ale je pravda že tenhle mu je asi nejvíce podobný s těch tipů co tady lidi sázely. :)

#153 Tequilascz
9.3.2016 | 15:44:40
Tequilascz

#152 Tequilascz: všude* vidí* – Pardon člověk si tu nemůže ani opravit chyby. :(

9.3.2016 | 15:45:34
Lady Joanna

Ještě když se tak dívám na ty scény s Cersei, tak začínám vážně věřit teorii, že se z ní stane druhý mad king a bude chtít celé město pomalu vyhladit, vypálit, či tak nějak, čemuž nakonec udělá přítrž Jaime, který ji zabije a tím naplní proroctví o Valonqarovi. I když si vybavím děj knihy, tak se mi to tak pozdává, jako pravděpodobný scénář..

#366 Kambium
9.3.2016 | 15:46:21
molanmolab

#130 Eddard1: Jsem se špatně vyjádřil. Myslel jsem to tak, že oba chtěli stejné uznání jako jejich otec. Chtěli, aby se k nim chovali tak, jako se chovali k Tywinovi, což se jim prostě nedařilo. Co se týká toho výroku o tom, že Tyrion je jedinný syn, tak přesný je „zde:“ http://awoiaf.westeros.org/…na_Lannister#…:

9.3.2016 | 15:47:53
Jeffik

Jon je Jon, ale nezdá se vám v tom traileru jedna osoba jako Yara Greyjoy? Mě dokonce na dvou místech, ale tím jedním si nejsem jist, tím druhým – ta s nahotinkou mi přijde víc jako ona.

9.3.2016 | 15:51:20
Azog2182

Zatim teda nejlepsi trailer :) tesim na bitvu o Zimohrad vypada luxusne a taky mne zajma co Tyrelove udelaji v kralove pristavisti :)

9.3.2016 | 15:52:13
luksoo225

Vaaa sa teším jak malý :) mam rád scifi ale GoT je srdcovka :)

9.3.2016 | 16:31:33
Lukass.M

#140 AviaRa: Boltonové a koně – měli zato že je všechno válčení vyřízený, Zima se blíží a tak koně sežrali :D

#160 AviaRa #162 sFík
9.3.2016 | 16:43:53
AviaRa

#159 Lukass.M: I to je možné :D

#162 sFík
9.3.2016 | 16:47:26
Charity

#18 karlospajdos: To dělám každej rok ;-)

9.3.2016 | 16:50:02
sFík

#159 Lukass.M:
#160 AviaRa: Myslím že by Boltoni neposlali proti divokým svoje vojsko man-to-man.. Blbě organizovaní divocí by dojeli právě na jezdecký šiky (stejně taky jako v bitvě za zdí proti Stannisovi – i když ta bitva v seriálu byla extrémně nepovedená a ničím to bitvu vlastně nepřipomínalo). Ale asi si pánové řekli, tak v Last Kingdom byla štítová hradba základem boje a vyprávění a bylo to cool, tak to uděláme taky, aspoň ušetříme za kobyly..

#163 AviaRa #165 Rodney_
9.3.2016 | 16:55:27
AviaRa

#162 sFík: No jo vlastně. .. oni ty koníky dali teď Dothrakům, není možno aby je měli 2× jjinde, že? :D Jinak souhlasím, sám Stannis drtivě vyhrál také právě díky jízdě proti Divokým.

9.3.2016 | 17:00:28
chachar

Trailer super až na tu hudbu ta mi tam moc nesedí.Celkem se divím, že poté kampani kdy tvůrci všechny přesvědčovali o Jonově smrti, teď pustí ven trailer, který by i slepému už víc než naznačil, že se Jon vrátí.

Jinak za mě palec Joy of Tower a Cersei a její zombie Hora proti Vrabcům to bude paráda. Největší pecka, ale byl Bran a Night´s King.

9.3.2016 | 17:03:26
Rodney_

#162 sFík: nevíš jak ta bitva bude probíhat, ten útržek mi spíš připomíná konec bitvy kdy už obkličují poslední přeživší když se náhle zjeví nečekaná pomoc(armáda Údolí? posily Seveřenů?) a obrátí průběh bitvy

#167 AviaRa
9.3.2016 | 17:09:47
Argo Nymeros Martell

Na 1:16 je voják s 2 meči a na hrudi má znak Targaryenů, neví někdo kdo to je?

#167 AviaRa #170 Lady Joanna #174 RimmerCZ
9.3.2016 | 17:10:33
AviaRa

#165 Rodney_: Ano, takže s takovýmhle štítem a dlouhým kopím pojedou na koni (s tím štítem prakticky nemožné) a pak z nich slezou a semknou se? Hehe

#166 Argo Nymeros Martell: Na 99% je to flashback z Tower of Joy, takže by to měl být ser Arthur Dayne.

#168 Pouty #171 Azog2182
9.3.2016 | 17:15:42
Pouty

#167 AviaRa: Tak jestli to je Dayne, tak proč má 2 meče? Úsvit byl snad jen jeden :D

#169 AviaRa
9.3.2016 | 17:18:02
AviaRa

#168 Pouty: Mě to také zarazilo, v dřívějším příspěvku jsem to také zmiňoval… Nehledal bych v tom nějakou vědu, prostě „DD“ chtěli vše „COOL“ a super, aby z toho banda amerických bezmozků měla „orgie“ pro oči, ale že to vypadá debilně, jim je už jedno. :D Ten kdo s ním bojuje, by mohl být mladší Ned Stark. Ruku do ohně za to nedám, ale vzhledem k scénáristické logice to tak vidím. (Ještě by mohl říct něco jako „bad pussy“ a dílo zkázy po vzoru Dorne by bylo dokonáno).

9.3.2016 | 17:22:14
Lady Joanna

#166 Argo Nymeros Martell: Podle všeho by mělo jít o flashback scénu z Tower of Joy, takže nejspíš nějaký obránce věže (potažmo Lyanny) z řad královské gardy. Může to být Oswell Whent, Gerold Hightower, nebo i sám Arthur Dayne.. kdo ví? Další možnost (spíš nepravděpodobná) je, že by šlo o aktuální dění. Pak by šlo asi o někoho kolem

mladého Griffa – možná Jon Connington atd. (viz dění v knize).

Ale kdo ví :).

9.3.2016 | 17:22:53
Azog2182

#167 AviaRa: zase tvoje chytry kecy z traileru je jasne videt ze tam bude i Jizda :) Boltoni svou Armadu rozdeli 1 cast na jezdectvo a jednu na pechotu protoze proti nim logicky nebudou jen divoci ale take Umberi :)

#172 AviaRa #192 sFík
9.3.2016 | 17:25:16
AviaRa

#171 Azog2182: „Zase moje chytré kecy z traileru“.

Nikde netvrdím že tam NEBUDE jízda.

Takže dle tebe rozdělí armádu na 2 křídla, každou absolutně jinou a pošlou je tupě do předu proti druhé armádě (Umbeři + Divocí) kteří budou dle tebe také tupě rozděleni na 2 křídla a takhle půjdou proti sobě… Jo ty jsi strategický génius a je vidět že pro tebe je tohle stupidní zpracování přesně dělané (stejně jako retardované formace při útoku jízdy Stannise na divoké a poté Boltonů na Stannise…).

Dále by tam mělo být logicky více Severských lordů a jejich vojáků (což z jedné fotky z natáčení snad bude); takže to nebudou jen tví Umbeři (asi jediný rod ze Severu co zvládneš připsat). Bitvu jsme sice neviděli, ale ze zpracování předešlých bitev si nedělám iluze o tom, že to bude z pohledu strategického další kravina, čímž netvrdím že to nebude hezky vypadat na pohled, ale ždibec čisté logiky by to také mít mělo.

Pokud by Boltonové použili tuto těžkou pěchotu (jakože ji v traileru v boji vidíme), tak by jejich útok jízdy neměl dostatečný smysl (pokud by nebyl na křídlech či o snažení se objet a zrubat střelce, či jinou podporu, kterou předpokládám bude Sever mít). Dále si nemyslím že by Divocí tupě naběhli na jízdu (když budou mít schopného velitele).

#173 Azog2182
9.3.2016 | 17:36:59
Azog2182

#172 AviaRa: zato ty strategii rozumis tvle :D pises jeden nesmysl za druhym :D

#175 AviaRa
9.3.2016 | 17:52:46
RimmerCZ

#166 Argo Nymeros Martell: Hodně se tu mluví o Daynovi, ale nemusí to být on. Dokonce bych řekl, že by to neměl být on – je to tak charakteristická postava ASOIAF s Úsvitem, že by byla blbost ho takhle prasit. Může to být Whent nebo Hightower, já bych vsázel na Whenta, protože Hightower by měl připomínat spíš Horu. Jinak ale ať je to kdo je to, tak tuhle kravinu s dvouma mečema tam dávat neměli, pro boj je to absurdní a vypadá to idiotsky. Holt je to daň (nejen) americkému divákovi žádajícimu prvoplánové WOW scény.

#176 AviaRa #193 sFík
9.3.2016 | 17:58:35
AviaRa

#173 Azog2182: Nesmyslné je tvé neustálé štěkání na ostatní, kteří hned nejásají ze všeho co nám tvůrci ukáží. Já netvrdím že jsem další Napoleon, Kutuzov nebo třeba Rommel. Ale co jsme zatím viděli v seriálu, to nemá s nějakým taktickým uvažováním nic společného.

Samozřejmě mé popsání bylo rychlé, ale psát tu hodinový příspěvek bod po bodíku jak by co mělo či nemělo být nemá smysl. Ale každý s dostatečnou mozkovou kapacitou by vymyslel lepší taktiku, než to co jsme prozatím v seriálu viděli.

Ale tobě samozřejmě stačí napsat jedna věta, protože jsi zřejmě neschopný rozebrat bod po bodu a něco mi vyvrátit (ty nesmysly by mě zajímaly, dle tebe je tedy nesmysl, že divocí by proti jízdě nenaběhli a radši by jsi je tedy viděl připravené proti jízdě např.), ještě k tomu přidat dva vtipné smajlíky a komentář roku je na světě, že?

#178 Azog2182
9.3.2016 | 18:00:38
AviaRa

#174 RimmerCZ: Já bych bohužel vsadil i na toho Dayna… Seriáloví fanoušci ho stejně neznají a pokud to má být výborný bojovník, tak to na tohle americké publikum padne jako na úrodnou půdu… Uvidí někoho kdo bude strašně „cool“ máchat dvěma mečema a tím to hasne.

9.3.2016 | 18:02:01
Louise

Já myslm že z Jonem to ešte není zas tak ztracené. Thoros z Myru oživil Berika Dondariona kolikrát ? 7 krát? a ten pak ješte Catelyn… Melissandra kdyby chtěla, možno s nejakou tou obětí (i když Thoros je nepotřeboval) by to dokázala. A keby ne, koho pohledem by byla pak zeď ?

#179 Pouty #270 kars
9.3.2016 | 18:07:42
Azog2182

#175 AviaRa: Ano uz vidim jak ty planujes naky utok :) Myslim si ze ten co tu epizodu toci tak si o strategii musi zjistit dost :)

#180 AviaRa
9.3.2016 | 18:08:21
Pouty

#177 Louise: Nepovídej :D :D

9.3.2016 | 18:11:40
AviaRa

#178 Azog2182: „Myslím si“, aneb slova někoho, kdo zřejmě neví, jak různé bitvy probíhali, jak se bojovalo a podobně. Stejně jako čárky, háčky a další ti jsou cizí. Jediné co zvládáš jsou primitivní věty s minimálně jedním smajlíkem, protože něco vyvrátit, případně jen pozměnit/opravit hold nedokážeš. Ale chápu že pro někoho, kdo se vyjadřuje na úrovni člověka s IQ 100, tak mu tyto „russian charge“ útoky připomínají veleúžasnou masterpierce bitevní strategii. Tady máš smajlíka pro lepší pochopení: :)

#181 Azog2182
9.3.2016 | 18:13:27
Azog2182

#180 AviaRa: Myslis si ze mne zajmaji hacky a carky na nake strance proboha ? :D Aha vlastne jsme v dobe kdy se lidi posuzuji podle toho jak pisi ten kdo pise rychle a je mu jedno jestli tam sou hacky nebo carky je hned debil atd ze podle tebe :D Ja vidim tebe porad kritizovat DD atd ale pritom ty bys nedokazal natocit ani jedinou epizodu na jejich urovni :)

#182 AviaRa #184 Lukass.M
9.3.2016 | 18:21:49
AviaRa

#181 Azog2182: Zase se chytáš pouze za jednu věc jako klíště, háčky a čárky jsou taková „třešnička“ na dortu v diskuzi s tebou (a typická výmluva „myslíš že mě to zajímá na nějaké stránce?“ je už ohraná). Netvrdím že jsi „debil“, a už vůbec ne kvůli pravopisu, který tu občas popletu i já, nýbrž kvůli tvým rádoby větám se smajlíky.

Já osobně „DD“ kritizuji až od páté série, první čtyři mě připadali ještě v pohodě (ano, byly zde rozdíly, změny, ale dle mého názoru to ještě šlo a rád jsem to sledoval). Bohužel pátá série to VELMI změnila a proto přistupuji s velikou skepsí k té další, ale stejně ji shlédnu, protože mě tam nové věci zajímají (Euron např.).

Když mi obstaráš jejich finanční možnosti, tak ti to s radostí natočím.

#183 Azog2182
9.3.2016 | 18:28:32
Azog2182

#182 AviaRa: Hodne rad bych se podival na tve zpracovani GOT :) ale uz dost zase sme se pohadali kvuli nesmyslu

9.3.2016 | 18:39:00
Lukass.M

#181 Azog2182: Právě že jsme v době kdy se přez různé výmluvy bezostyšně przní! čeština. Je pro tebe velký problém používat rodný jazyk v psané formě? Pro mne ani ne. AviaRa může bejt pako sebevětší, ale na seznam ostud národa českého bych spíše řadil Tebe. Pic

#185 Azog2182 #186 AviaRa
9.3.2016 | 18:39:10
Azog2182

#184 Lukass.M: Ano radit na seznam ostudu naroda za hacky carky atd opravdu to ukazuje inteligenci :) Ja mam cestinu jen na mluveni :D Filmy serialy vsechno sleduju v anglictine a jelikoz uz jsem na stredni a umim uz dost dobre anglicky tak i s anglickymi titulky :) Samozrejme to myslim jen obrazne

#186 AviaRa #187 Lukass.M
9.3.2016 | 18:40:59
AviaRa

#184 Lukass.M: Jenom pako? To abych se více „snažil“ :( :D

#185 Azog2182: A maturitu, životopis budeš psát také bez háčků a tak? Nic proti, angličtina je důležitá, ale češtinu bych kvůli tomu „nezanedbával“­. :D

9.3.2016 | 18:45:08
Lukass.M

#185 Azog2182: * „myslim to jen obrazne“ ? Tohle mi budeš muset vysvětlit sólo. Jsi na střední, tak si zavzpomínej na Národní obrození – nemálu lidí zabralo celej život práce na záchraně češtiny před úplnym zapomenutim. Ale ty jsi moderní kluk a sereš na nějakej odkaz předků – OK. Tak jinak – od tebe bych chtěl dostat CV a domlouvat se s tebou na pracovní pohovor :D

9.3.2016 | 18:46:47
Azog2182

Jelikoz ja planuju svoji budoucnost v cizine tak se hodne soustredim na Anglictinu :) a paneboze nemam nic proti cestine a je jasny ze veci do skoly pisu normalne :D

#189 Lukass.M
9.3.2016 | 18:48:56
Lukass.M

#188 Azog2182: Díky BOHU. Tedy se s Tebou loučím a přeji příjemnou cestu na fanstránky o GoT v Angličtině – máš jich na výběr vícero :*

9.3.2016 | 18:54:27
Azog2182

Proc libi se mi na edne a sleduju i Watchers on the Wall :)

9.3.2016 | 19:09:58
Azog2182

Jinak vyvolat takovy hype jako GOT se jeste zadnemu serialu nepodarilo :D

#199 niennor
9.3.2016 | 19:10:42
sFík

#171 Azog2182: Nikdo netvrdí že to bude tak nebo onak, jde o to, jak doposud vypadaly bitvy v tomhle seriálu – ne moc zdařeně co se reality průběhu bitev týče…

9.3.2016 | 19:25:57
sFík

#174 RimmerCZ: Taky doufám že to zrovna Dayne nebude, ale nechápu celkově tu targaryenskou zbroj, buď by tam museli být výše zmínění pánové v bílých pláštích nebo v rodinných brněních. A žádnej targaryen tam být nemůže protože už žádní tou dobou bojeschopní nebyli. Teda jestli udělají nějaký moudro a strčí tam Rhaegara, tak už to bude vážně extrém :D

#199 niennor #229 RimmerCZ #233 red.mann
9.3.2016 | 19:28:23
PetrBanda

úžasné

9.3.2016 | 19:31:22
nesnášimřízky

Co je to za armádu před Baelorovým septem? Tuhle zbroj jsem ještě neviděla..

#196 Azog2182
9.3.2016 | 19:35:48
9.3.2016 | 19:38:54
Azog2182

Tyrellove :)

9.3.2016 | 19:39:50
nesnášimřízky

#196 Azog2182: Díky :)

9.3.2016 | 19:44:53
niennor

#193 sFík: Rhaegara tam snáď nestrčia, keď aj Robert Baratheon hovoril o tom, ako ho porazil. :D Arthur a dva mečer? Veď ste nepočuli, že sa budú oddiaľovať od kníh? V seriáloch sa stáva, že prevažujú scény pre efekt nad logikou (Heroes, Lost, GoT,..). Šiestej sérii šancu dám, aj kebyže je neviem ako spackaná, už len zo zaujímavosti.

#191 Azog2182: Myslím, že zopár sa im to v minulosti podarilo (vzhľadom na vtedajšie možnosti prístupu k ich sledovaniu).

Od 1 po Ned Stark je naj! :D Zaujímalo by ma, kto si napokon poradí s Horou. A tiež, koľko času sa budú venovať Dorne, trailer ich neukázal. Snáď Dorana úplne neodpíšu.

Ehm.. AviaRa má s tou taktikou kus pravdy.

9.3.2016 | 19:51:22
Jamis

Tedy nevím jak to s Jonem dopadne. Ale Davos měl evidentně Jonův meč. To není moc dobré znamení. Ale trailer je prima

9.3.2016 | 19:52:02
Dannko

Krásnej trailer, hlavně ten okamžik s vůdcem zmrzlíků a Branem.

#208 Snoopy dog
9.3.2016 | 19:52:19
Azog2182

Vubec by mi nevadilo kdyby to byl posledni trailer pak uz jen nakej ten Tv spot a nic vic :)

9.3.2016 | 19:59:13
Grexo92

#123 SaintSin: suhlasim :)

9.3.2016 | 20:12:35
Snoopy dog

#16 Moor8: A já jsem mistr Jedi.

9.3.2016 | 20:13:40
Snoopy dog

#123 SaintSin: Když tak o tom přemýšlím tak asi máš pravdu. Nedávalo mi smysl že by Davos udělal takovou blbost a šel proti tolika mužům naráz i kdyby mu pomohl Duch.

9.3.2016 | 20:54:09
Snoopy dog

#140 AviaRa: Bolt používal těžkou pěchotu s kopími už za rebelie Robba Starka, když měl odvést pozornost od Robbovi části armády který zajal Jaimeho v Šeptajícím lese.

Strašně dlouho mi trvalo než mi došlo co dělá loď martelů v králově přístavišti.

9.3.2016 | 21:05:41
Lukass.M

A mimochodem k oný Taktice a proč sakra boltoni používaj štíty a blabla… Kolik armád se ve středověku skládalo JEN z jízdy?

Boltoni postavěj proti útočníkum zeď, do zastavenýho nepřítele budou sypat šípy a ve správnej okamžik pošlou z boku/odzadu jízdu aby bitvu zakončila dřív než „zdi“ dojsou síly.

#210 sFík
9.3.2016 | 21:16:09
Snoopy dog

#201 Dannko: Za králem zamrzlíků je i minimálně jeden další WW, tak by mě zajímalo co Bran vidí.

#209 Azog2182
9.3.2016 | 21:25:05
Azog2182

#208 Snoopy dog: Rad bych nakej epickej pohled na celou armadu WW to by bylo luxus :D i s ledovymi draky pavouky atd :)

#212 AviaRa
9.3.2016 | 21:45:26
sFík

#207 Lukass.M: Myslím že kdyby se objevilo něco podobného tak bych zatleskal :D ale pusť si bitvu za zdí, kde Stannisova jízda byla nesešikovaná, vjela do lesa apod. Neříkám že štítová hradba je blbost, jen nemám dostatek důvěry v scénáristy, kteří tam něco jako „bitva“ zatím nepředvedli…

#211 Azog2182 #217 Lukass.M #219 red.mann #221 red.mann
9.3.2016 | 21:46:51
Azog2182

#210 sFík: proboha Stannis bojoval proti necemu co se ani nedalo nazyvat armada :D Z tech 100 000 nebo kolik jich bylo ikdyz u zdi jich bylo jen 30 000 tak bylo skutecnych vojaku sotva 1000 :D

#212 AviaRa #217 Lukass.M
9.3.2016 | 21:49:05
AviaRa

#209 Azog2182: Není jisté zda WW mají ledové draky. Ledoví draci jsou hlavně v legendách daleko za zmrzlým mořem, žel nějakou spojitost s WW zatím nemáme, ale jistě by to bylo epické mít v bitvě poté draky od Daenerys vs ledové.

#211 Azog2182: Ano, není to sešikovaná a vycvičená armáda, ale takovéhle divné nájezdy se prostě nedělají, ještě ke všemu najet jízdou do lesa. Kdyby divocí byli disciplinovaní, tak by to mohla být slušná řež. V tomhle případě je úplně jedno, zda tam byla vycvičená armáda nebo ne… Stannis nemohl tušit zda tam nejsou pasti, kolik je tam nepřátel, jaké mají vybavení… Prostě najet v téhle situaci s jízdou do lesa je hloupost.

Dále jsme dosti podobný nájezd mohli vidět v páté sérii, a to v podání Boltonů, kdy se proti Stannisově armádě některé šiky Boltonů dost divně a nelogicky rozdělili výrazným cvalem dopředu… Místo aby udělali nějakou typickou formaci, tak to vypadalo dosti divně.

#214 Khardoom #218 Lukass.M #220 red.mann
9.3.2016 | 22:03:01
sFík

Tak já mám pocit že tam ty mezery mezi vojáky udělají, aby vypadala ta armáda větší… A ledový draky ne, proboha, však to není warcraft.. V písni tuším ani původně draci být neměli a Martin je tam dal, protože ho někdo přemlouval, tuším že to je v jednom poděkování…

9.3.2016 | 22:09:21
Khardoom

#212 AviaRa: Po tom co jsme viděli Drogona v aréně jak si tam dřepí a čeká až ho trefí nějaké kopí snad ani nechci ledové draky vidět protože DD jsou fakt tupouni nějaký souboj draků … Nechci ani přemýšlet co za paskvil by z toho udělali :/

#215 AviaRa #222 red.mann
9.3.2016 | 22:22:51
AviaRa

#214 Khardoom: Když to budeme brát jako parodii, tak to může být zábavné :D

9.3.2016 | 22:28:43
Snoopy dog

Mě až teť došlo že ten hořící týpek má být jako znakboltnů :D

9.3.2016 | 22:39:24
Lukass.M

#210 sFík:
#211 Azog2182:

No takhle – u Zdi nebyl za Divoký ani jeden voják/válečník. Jen pár tisíc rváčů. Zastavila je zeď tak se poflakovali po okolí… tam nebyla potřeba strategie, stačil moment překvapení.

9.3.2016 | 23:19:24
Lukass.M

#212 AviaRa: základní znalosti o Divokých – banda divochů bez strategickýho myšlení. Pasti? Útočej oni. Narychlo zformovaná obrana proti jízdě? Ne-e.

Divný nájezdy u boltonů – rozbíjení formace obránců.

9.3.2016 | 23:34:37
red.mann

#210 sFík: Na a v knize jsou bitvy nějak více rozepisovány? Mimo Tyrionovi bitvy o Královo přístaviště a Jonovi obrany zdi, zde bitvy nejsou popisovány vůbec podrobně. Podobně jako v seriálu.

#277 sFík
10.3.2016 | 6:38:14
red.mann

#212 AviaRa: Ty jseš ale stratég. Při Stanisově útoku šlo hlavně o moment překvapení, kdy těžká jízda lehce rozmetá tábor nepřipravených válečníků, i když jich bude 20× víc. A pak šlo hlavně zajmout Manceho, čímž celá bitva končí. Co se týká útoku Boltonů, tak zde to bylo celkem jasné. Drtivá převaha byla na straně Boltonů, kterým šlo evidentně o to obklíčit trosky Stanisovi armády a zničit ji do posledního muže. Proto se při útoku rozdělila, aby je uzavřela do kruhu. Tak jsem to alepoň pochopil já. Samozřejmě nejsem takový válečník jako ty, nemám ani patent na rozum, ale já to tak z mého pohledu viděl a taky jsem to tak pochopil.

#242 AviaRa
10.3.2016 | 6:49:00
red.mann

#210 sFík: Mám dojem, že Stannisův útok na divoké za zdí byl natočen úplně stejně, jako to napsal Martin v knize.

10.3.2016 | 7:01:01
red.mann

#214 Khardoom: Co očekávat od mladého nezkušeného draka bez jezdce??? Ale zase si nemůžu odpustit poznámku, že opět to co bylo natočeno o boji draka v aréně je podobně popsáno v knize.

#223 Lukass.M #231 Khardoom #277 sFík
10.3.2016 | 7:07:20
Lukass.M

#222 red.mann: +1 Ten dráček zapálil pár domků v Astaporu a od tý doby „bojoval“ s ovcema. Oštěpy nezná a je to prostě jen zvíře který nikdy nebylo na cvičáku.

10.3.2016 | 7:44:35
BlackDragon113

Ja len dúfam že jon zomrie a neoživia ho a že stannis to prežil .Podľa ukážky briene bojuje či ju náhodou nezastavil niekto z pozostatkov stannisovej armády

10.3.2016 | 8:06:52
BlackDragon113

Len pre info sophie thurner (sansa) hrá v novom x menovi jean som zvedaví aký podá výkon

10.3.2016 | 8:33:55
Vervada

Davos bojuje za Johna! To vypadá slibně, doufám že ho vážně s Melisandrou vzkřísej jak doufám už půl roku :D Jinak pecka moc se těšim…dokonce i Cersei začíná vypadat zajímavě! :)

10.3.2016 | 9:11:03
badyvlasim

moje teorie :D clkem klisoidni. Davos nejde bojovat s lidma ale s duchem. Drap jako Svetlonos probodne srdce Duchovi jako velka obet a John povstane mezi Melisandrou(ohen, kour) a Davosem morskym(sul)

10.3.2016 | 9:23:34
marshal_absinth

#17 MarcusVinus: Jo, má pouta :D

10.3.2016 | 9:49:20
RimmerCZ

#193 sFík: Jo to brnění mě taky dost přakvapilo. Mají mít klasické brnění Královské gardy a ne tohle. Očividně se tvůrci odputávají jak od předlohy, tak od nějaké logiky a konzistentnosti a sázejí na akčnost, prvoplánovost a popkornovost. Ta scéna s „Daynem“ je toho důkaz. Toho draka tam má, aby i retardi pochopili o co jde a za koho bojuje a dva meče má, aby i retardi pochopili, že je to skvělej borec.

#230 brandiss
10.3.2016 | 10:32:55
brandiss

#229 RimmerCZ: v GoT serialy boli aj väcsie odchylky ako jedno brnenie, tesme sa na 10 tyzdnovy zazitok co nas caka a uz tolko nefrflite…sa divim ze tu nikto este nenapisal, preco v serialy nema Tyrion jedno oko inej farby ako druhe atd…skratka riesite zbytocnosti…

10.3.2016 | 11:21:22
Khardoom

#222 red.mann: No Draka bych ani náhodou nepovažoval za tupý dobytek :D Sice se nemůžeme bavit o nějaké velké inteligenci ale ani náhodou bych Draka nebral že je stejně tupej jako kůň který klidně naběhne na kopí a ani mu to nevadí, teda až se napíchne tak mu to vadí. Draky bych bral jako takovou hloupou opici která už má nějaké uvědomění a dokáže trochu myslet. Kdyby byli draci jen tupá zvířata tak by nikdy nemohli být Dračí jezdci a navíc by nemohla být ani Píseň protože nehledě na to že Daenerys s nimi byla v hranici tak v tu chvíly kdy by to bylo jen tupé zvíře tak z je škvarek nebo svačinka a vůbec by to toho Draka nezajímalo. Neříkám že jsou jako v Hobitovi kde mluví a všechno ale o určitém stupni inteligence si můžeme být jisti :)

#232 red.mann
10.3.2016 | 11:34:39
red.mann

#231 Khardoom: Za prve to byl první boj mladičkého draka, který nemá zkušenosti s bojem, neví že mu může oštěp ublížit a nemá na sobě zkušeného jezdce, který by jo dirigoval. Za druhé jde o náklady na výrobu dílu. Jak se už psalo stojí výroba vteřiny letu draku strašný čas a prachy, takže stojící drak a nějaké šaškárny v aréně jsou určitě levnější a tak to bylo natočeno takhle i z důvodu ekonomického.

#235 Khardoom
10.3.2016 | 13:17:44
red.mann

#193 sFík: Nechápu proč se čílíte dopředu. Nikdo zatím neví, kdo v tom brnění je!!! Může to být normální targaryenský voják – člen stráže, kteří brání věž. Ani člen královské gardy, ani nikdo z rodiny, prostě jenom targayenský voják. Určitě věž nebránili jenom tří členové královské gardy, ale byla tam i normální posádka. Uvidíme. Nechme se překvapit.

#236 Ann Taylor
10.3.2016 | 13:26:16
Kolis

Dokonalé. :)

10.3.2016 | 13:31:43
Khardoom

#232 red.mann: Tak z důvodu ekonomického je mi to jasné když při odletu to vypadalo jak Falko z nekonečného příběhu to mi ani nevadilo protože chápu že je to seriál a podle toho taky musí rozdělit rozpočet ale říkám že draka bych opravdu nebral jako tupé zvíře. Zkus si představit místo jezdce na drakovi jezdce na lvu – je to nesmyl že protože lev by tě sežral kdybys ses na něm pokusil jezdit takže logicky musí mít drak nějakou základní inteligenci aby jen prostě nesežral kohokoliv/cokoliv a o tohle mi jde že někteří tady píší jako by byli draci jen nenažraná tupá zvířata ale to je zkrátka nesmysl

#238 red.mann
10.3.2016 | 13:35:20
Ann Taylor

#233 red.mann: Bránili ji jen tři členové gardy.

#237 red.mann
webmaster
10.3.2016 | 13:44:32
red.mann

#236 Ann Taylor: V knize, kde to ale není nějak moc rozvinuté. To nemusí platit pro seriál.

10.3.2016 | 13:55:56
red.mann

#235 Khardoom: Právě proto, že není tupé zvíře přiletěl do arény a princeznu osvobodil. Dokonce se nechal „osedlat“, což napoprve u draků byl většinou problém, i když je sedlali zkušení jezdci, natož pak princeznou, která o tom věděla úplný prd. Ostatní počínání draka v aréně bych připsal opravdu jeho mládí a nezkušenosti. Vźdyť zatím se na něho nikdo skoro ani špatně nepodíval, natož aby do něho píchal špičatým klacíkem.

#240 Khardoom
10.3.2016 | 14:01:31
Cr4zyFl4mes

kdo dělal ty titulky? jste si jistí, že Davos na konci říkal: „uvidíme, jak to dopadne“. Já myslím, že říkal spíš něco jako: „Omlouvám se za to, co uvidíte.“ („Apologies for what you're about to see.“)

#243 Rumek
10.3.2016 | 14:17:25
Khardoom

#238 red.mann: Za to že scéna v aréně je špatná můžou právě DD když se snaží ukázat draka co nejvíc aby byli lidi vystříkaní a má to opačný efekt já bych naopak uvítal kdyby draka ukázali méně. Předně bych draka poslal od slunce aby byl záběr jen na stín mezi oslepujícími slunečními paprsky a drak by se zjevil zcela až v poslední chvíly udělal by ze 2 nálety na arénou při které by ani nemusel být ukázaný drak jen sons of harpy kteří prchají a záběr do arény kde vidíme pouze drakům stín na zemi jak proletí a z okraje záběru bychom viděli šlehat plameny a hořící chudáky v aréněpoté by se synové harpyje vytratily a Drogon by přistál teprve v tuto chvíly bychom ho viděli v celé kráse a poté by mohli zase zpoza vyběhnout sons of harpy a vrhat na něj oštěpy máme pár šlehů plamenů a mezitím pár oštepů co vletí do Drogona , pár neposkvrněných by se vrhlo do boje a mezitím se Daenerys rozběhne za drakem a naskočí na něj a letí pryč a konec.Ne že tam všichni stojí jak dementi a čekají až jeden son of harpy zapne mozek a vrhne kopí do Daenerys a je konec jejího příběhu prostě to byl fail a komentář typu takhle to bylo v knize si vymlať z hlavy pořádným kladivem protože seriál už nemá s knihou moc společného..

#242 AviaRa
10.3.2016 | 14:18:53
Movego

Tak se na seriál nekoukej a čti si knihy ;)

#244 AviaRa
10.3.2016 | 14:56:23
AviaRa

#220 red.mann: Já tu nekritizuji to, že logicky pronásledovali nepřátele (v případě Boltonů obkličovali), ale způsob a formaci jakým to udělali… ale vzhledem k tvým dalším k tvým dalším příspěvkům se nebudu dál vyjadřovat. Jednak by tu byl další zbytečný spam jako v případě s azogem, kdy jsme to naštěstí ukončili a jednak jsi nepochopil na co já a sFík narážíme v případě těch „bitev“.

#240 Khardoom: Ámen. :D

#251 red.mann
10.3.2016 | 14:57:22
10.3.2016 | 14:58:03
AviaRa

#241 Movego: Nezáviď ostatním že umí číst.

10.3.2016 | 14:59:51
SaintSin

Tákže: Dovolte, abych si shrnul svoje teorie, které jsem si zatím vymyslel (a logicky odůvodnil z pohledu spisovatele/scé­náristy)…souhla­síme, že nejdůležitější je wow efekt a plot twist, který není nelogický, ale je překvapivý, takže události, které ho vyvolají by měli být: Oživení Jona Sněha (za pomoci davose a melisandry) a jeho cesta k ovládnutí zimohradu, ba dokonce severu, kde se nejspíš setká a ochrání sansu a možná i smraďocha…dále potvrzení teorie R+L=J, přičemž ta je taky logická vzhledem k první teorii, a také splňuje wow efekt a plot twist…navíc je něco takového potřeba k posunutí příběhu na novou úroveň a pohled na Sněha z jiné perspektivy, ne jako služebníka, ale jako vládce…dále rozhodně to, že Jaime zabije za neznámých okolností Cersei (jak někdo psal výše, nejspíš se z ní bude stávat Mad King a bude chtít jakýmkoliv masakrem ochránit poslední dítě)…teď trochu divočejší teorie: Arya bude najata jako muž bez tváře na zabití Dany (vzhledem k tomu, že jsou to jediné dvě hlavní dějové linky na essosu, tak se někdy propojit musí, jinak jsou tam zbytečně), jestli uspěje, nebo se k dany přidá už je neznámo…next: Vychytralost tyriona spojená se špionáží Varyse nejspíš povede k úspěšnému vedení Meerenu, ale posírat jim to bude úsilí najít Dany a Tyrionova nízká sebedůvěra po smrti Shae a Tywina…jinak takové ty dějové linky jako jsou Dany, Jorah atd. tak to bude teď spíš romantika a hledání a prostě dobrodružnej titanic, kde nakonec umře Jorah, stejně jako Di Caprio (a taky za to oskara nedostane)…no a linka o Branovi je víceméně ještě napsaná v knize: Flashbacky, flashbacky, flashbacky, a jedním z nich bude i bitva u Tower of Joy (což v knize není, tam vidí jen to, co se stalo u weirdwood tree ve winterfellu), nejspíš i zbytek věštby Cersei a smrt její služebné ten den…jinak ne, nenaučí se chodit, jenom prostě uvidí různé vize a v těch bude „chodit“…The End

#246 SaintSin #247 AviaRa #249 Lady Joanna
10.3.2016 | 16:12:00
SaintSin

#245 SaintSin: ještě doplnění, že to, že Jaime zabije Cersei uvozuji z toho, že jí je předpovězeno, že jí zabije „malý bratr“…přičemž Tyrion by byl moc očividný a někdo kdo ji miluje, jako Jaime také překvapí. Nevím jestli je to někde řečeno, ale myslím, že Jaime je o pár vteřin mladší než Cersei, tudíž „malý“ bratr.

10.3.2016 | 16:15:20
AviaRa

#245 SaintSin: To že by Arya byla najata k zabití Dany mi přijde velmi zajímavé (a kdyby se jí to povedlo, tak budu mít naši malou Aryu ještě více rád), mě osobně tato možnost ještě nenapadla.

#248 brandiss
10.3.2016 | 16:19:53
brandiss

#247 AviaRa: kto by ju na to najal?

#250 AviaRa
10.3.2016 | 17:04:37
Lady Joanna

#245 SaintSin: Jsem ráda, že někdo sdílí moji vizi Jaimeho zabíjející Cersei. Zaznamenala jsem kdesi na zahraničním fóru zajímavou debatu, jak to udělá, když má jednu ruku ze zlata a nepohyblivou.­. ;).

#253 Azog2182
10.3.2016 | 17:09:32
AviaRa

#248 brandiss: Prakticky kdokoliv komu překazila obchody s otroky (v knize je to prozatím řešeno jako obležení Meereenu žoldáky). Zase je fakt, že v seriálu nám moc těchto otrokářů neukázali, ale třeba by se něco našlo, kdo ví. :D

10.3.2016 | 17:13:56
red.mann

#242 AviaRa: Tak jsem si schválně pustil 10 díl. Útok je 12:46–13:00. Rozvinutá formace přes celou obrazovku. V momentě přiblížení se křídla stačí, část míří do středu a část provádí obklíčení zbytku armády Stannise Barateona. Poté střih a pohled na obklíčenou armádu v kruhu. Můžeš naznačit, jak měl útok v těchto 15 vteřinách lépe vypadat?? Podle mne zcela ukázkový útok. Největší útok směřuje na střed a křídla předvádí zcela ukázkové obklíčení, aby uniklo co nejméně bojovníků.

#252 AviaRa
10.3.2016 | 17:14:58
AviaRa

#251 red.mann: Prvotní formace je samozřejmě v pořádku, sice někde jsou mezery a jiné počty vojáků ale to se dá na tehdejší poměry zohlednit. S čím že mám tedy ten problém? Valná část mužů na levé i pravé straně utvořila jakési „obdelníkové“ formace a vyrazila dopředu ze stran k prvním 2 liniím Stannisovi armády, to je osobně můj největší problém, já bych uvítal spíše formace více do trojúhelníku, přičemž by na každé straně stačili třeba 2 tyto formace (pronásledovat již utíkající je dokud část bojuje zatím zbytečné, v seriálu jich ale jede pár jezdců, takže tu dobře); které by udělali ten masivní útok na strany Baratheonské armády. Na pohled to s hudebním doprovodem vypadá možná zajímavě, ale jak jsem zmínil, tyto „špagetky“ co Boltoni vypustili i na ještě operativní část armády (z levé i z pravé strany po dvou, jedny míří přímo, druzí se ke konci mírně stočí) mi nepřijdou dobré. Na ustupující klidně, na ně ostatně formaci nepotřebuješ když utíkají, ale na tuto část operativní armády ne. Sice je to furt z boku, ale tyhle části jízdy mohli být rychleji rozmetány, než by za několik sekund dojel hlavní voj.

#259 red.mann #261 red.mann
10.3.2016 | 17:30:12
Azog2182

#249 Lady Joanna: V proroctvi je ze Cersei uskrti maly bratr svymi rucemi a Jaime ma jen 1 takze to je mensi odpurce teorie ze ji zabije Jaime :) Spis si myslim ze ona ho ted bude nutit jit do valky atd az ho privede do hrobu :)

#254 AviaRa
10.3.2016 | 17:32:30
AviaRa

Nevím proč by „valonqar“ musel být přímo její bratr, Každopádně Tyrion je přes moře daleko a zatím nevypadá že by se měl vracet, zato Jaime je pěkně blízko…

#253 Azog2182: Třeba si nechá udělat lepší ruku, určenou ke držení krku, to vědět nemůžeme :D

#255 Azog2182 #266 Lady Joanna
10.3.2016 | 17:40:26
Azog2182

#254 AviaRa: Jeto možny ale nemyslim si ze to bude Jaime :D sazel bych na Olennu nebo Margaery :)

#256 AviaRa
10.3.2016 | 17:46:41
AviaRa

#255 Azog2182: Olenna by byla vskutku zajímavá, na to bych se i rád koukl, ale jak by se to vysvětlilo ohledně „malého bratra“? :D

#258 Azog2182
10.3.2016 | 17:47:45
Mighty Iwory

zlatá ruka no problem,nasadí kravatu a škrtí…

10.3.2016 | 17:52:22
Azog2182

#256 AviaRa: To netušim třeba to nebude podle proroctví ani v knize je fakt že podle toho je Tyrion nebo Jaime jedina možnost ale Tyrion je dost daleko musel by to udělat až někdy v poslední serii a Jaime si myslim že by to neudělal :)

#266 Lady Joanna
10.3.2016 | 17:53:46
red.mann

#252 AviaRa: Tak konečně konkrétní diskuze. Já to vidím takto: čelní křídelní formace se stáčí tak, aby udeřila na boční stranu čelních řad Stannise, což spolu s útokem ze středu znásobí sílu útoku na přední řady. Proto to stočení a oddělení. časově to vypadá, že by měli dojet současně + – nějaká vteřina. Ale i kdyby z toho boku dorazili o chvilku dřív, tak vzhledem k tomu, že je to útok na bok, tak to nebyla žádná chyba. Další řady křídel Boltonů, pak již pokračují rovno, aby obklíčili celou armádu. Jinak těch pár vojáků co tam zbylo by určitě rozprášil i obyčejný čelní útok. Rozprášili by je na kopytech, jaká tam byla převaha. Podle seriálu bych to tipoval na desetinásobnou (možná víc) převahu a to nemluvím o stavu vojáků Stannise, kteří se sotva drželi na nohou.

#260 Azog2182 #263 AviaRa
10.3.2016 | 17:53:59
Azog2182

#259 red.mann: Desetinasobnou urcite ne tak trojnasobnou :)

#262 red.mann #263 AviaRa
10.3.2016 | 17:58:06
red.mann

#252 AviaRa: Ještě doplnění. Vzhledem k tomu, že Boltonovi na nějakém tom muži nezáleží a dalo se předpokládat, že Stannis bude stát v první řadě, útok těch oddělených jezdců na bok měl způsobit oddělení čelních řad a Stannise od zbytku armády. V případě, že by Stannis měl tu armády větší, tak by to nebyl špatný manévr. Dá se předpokládat, že s úmrtím Stannise by se obrana úplně zhroutila.

#264 AviaRa
10.3.2016 | 18:01:27
red.mann

#260 Azog2182: Nevím, ale se na to koukám a ta převaha je fakt hrozná. Když jsem to viděl na jaře, tak jsem si toho ani nevšimnul. Formace Boltonů je v x řadách přes celý obzor a Stanis má v hloučku pár stovek mužů. Každopádně útočí na koních v plném trysku, což by i za rovnováhy sil vedlo k vítězství.

10.3.2016 | 18:04:23
AviaRa

#259 red.mann: Samozřejmě že se stavem Stannisovi armády je vcelku jedno, jakým stylem by na ně najeli, vzhledem k vybavení, morálce by vyhráli tak i tak. Nicméně já to furt beru z mého pohledu, tedy mít co nejmenší ztráty a proto, kdyby tento styl útoku byl veden proti dobře vybavené armádě s dobrou morálkou (furt pěší samozřejmě), by neměl tak valný úspěch a proto se mi furt nezamlouvá, i když zde vítězství měli jisté.

#260 Azog2182: Jinak ohledně těch čísel, tak zajímavost pro vás. Boltoni měli mít v bitvě údajně pouze o 700 mužů více (furt ale na koni, navíc když skoro půlka Stannisovi armády uprchla hned jak Boltony spatřila, tak je to jedno). Zdroj zde – Klik

10.3.2016 | 18:06:01
AviaRa

#261 red.mann: Pak se ale naskytá otázka, jak se Stannis ocitl kdesi v blízkém lesíčku. Samozřejmě chápu že je to v rámci pokračování děje, aby ho zabila Brienne. Ale nevěřím, že by ho horlivě nehledali, zvlášť Ramsay. :D

10.3.2016 | 18:07:34
DejvidHound

No, jeho jazdectvo by malo velky problem keby mal Stannis vojakov vo formacii aku predviedli Boltoni v traileri. Ale neusporiadany huf? Tych by zlyncovali aj kone bez jazdcov.

10.3.2016 | 18:13:38
Lady Joanna

#254 AviaRa:
#258 Azog2182: Jaime je jedna z možností, spolu samozřejmě s Tyrionem. Je ale i jiná možnost, která se mně osobně líbí snad stejně, jako možnost Jaimeho. Existuje teorie, že Valonqar je ve skutečnosti Petyr Baelish.

Zdá se to jako kravina, ale když se mrknete, jak tahle teorie pracuje, je to možné. Jde o spekulaci, že Baelish je ve skutečnosti poslední žijící (a přeživší) rodu Reyne – pamatujete na The Rains of Castamere song? Ta je o nich. Malíčkovi se nějkým záhadným způsobem podařilo přežít masakr ze strany Lannisterů a od té doby pod jinou identitou hraje svoji velkou hru, na jejímž konci budou všichni Lannisteři mrtví a rod zničený (ne, že by se mu to nedařilo). Mohl by tedy být pro Cersei onen Valonqar, protože Reynové byli pro Lannistery něco jako takoví menší sourozenci (podobně jako Baratheonové pro Targaryeny, prostě tam po staletí probíhaly vzájemné sňatky atd.). Samozřejmě i přízvislo Little finger (s důrazem na little) může být malou nápovědou, ale samo o sobě moc nepotvrzuje. K odůvodnění, proč by Petyr mohl být Reyne používá tahle teorie docela obstojné argumenty, ne nějaké plané teoretizování (zmiňuje namátkově jeho minulost, která je všem zamlžená, v knihách až nápadně hodně zmiňované zeleno-šedé oči apod. více v odkazu). Zde je odkaz na nějaké menší rozebrání teorie: http://asoiaf.westeros.org/index.php?…

Tím samozřejmě neříkám, čemu věřím a čemu ne. Jen si myslím, že je zajímavé na to nahlížet ze všech možných perspektiv. Valonqar může být myšlen doslova jako bratr, ale taky to může být metafora, což je u Martina dost časté.

#267 red.mann #268 Khardoom
10.3.2016 | 18:34:27
red.mann

#266 Lady Joanna: Všechno je možné.

10.3.2016 | 19:13:13
Khardoom

#266 Lady Joanna: Malíček z rodu Reynů a jeho pomsta za vyvraždění to se mi líbí ale nemyslím si že to tak je i když jako teorie pěkné :D

10.3.2016 | 19:58:27
zamyslak

Já osobně jsem došel k teorii, která dost možná nebude pravdivá, ale jeví se mi tak. Tou je, že Stannis žije. Nejdřív se podívejte na tento obrázek z traileru, který tam je jen pár sekund: http://i.imgur.com/NLihwpi.png [______________] 1) Ano, vypadá to jak Davos. Strávil jsem desítky minut zkoumáním fotek, přibližováním a různou úpravou a došel jsem k tomu, že to klidně může být Stannis, hlavně kvůli tvaru nosu. [______________] 2) Proč by Davos stál kdesi, u jakéhosi ohniště? Proč by opouštěl zeď? Navíc podle traileru tam bude mít co dělat, takže si asi jen tak nevyjede do přírody. [______________] 3) Pokud si vzpomínáte na scénu Stannisovy údajné smrti, bylo tam několik věcí naznačujících, že ne vše je takové, jaké se zdá být. a) nikdy jsme neviděli jeho smrt b) mnoho lidí různě analyzovalo, kam by se Brienne z takové pozice trefila a došli k tomu, že zkrátka do Stannise ne. Jasně, možná to byla jen chyba neschopných D&D. c) Stannis před smrtí Brienne řekne, „ať plní svou povinnost.“ Ale její povinnost přece nebyla vražda Stannise, nýbrž ochrana Sansy. Slíbila to Catelyn. [______________] K bodu 3c) bych se ještě vrátil. Shodou okolností jsou v traileru dvě scény z téhož lesa. Nejdřív vidíme vojáka Boltonů vést zajatého Theona, se kterým byla i Sansa. Další scéna je Brienne, jak zabíjí právě toho vojáka. [______________] A na závěr dodám, že v knize Stannis žije. Mám takový pocit, že nás čeká velké překvapení a dost možná je všechno s Jonem jen falešná stopa a vtip D&D.

#271 Pouty #274 Khardoom
10.3.2016 | 20:40:07
kars

#177 Louise: Podle nějakého spoileru ! bude kvůli oživení Johna upečen Olly.

#272 kars
10.3.2016 | 20:45:30
Pouty

#269 zamyslak: U toho ohniště je to 100% Davos a je to pravděpodobně místo, kde byla upálena Shireen. A Stannis, ten je v seriálu mrtvý, nevím jakou roli by tam měl ještě sehrát.

#273 zamyslak
10.3.2016 | 20:46:48
kars

#270 kars: To mělo být označeno jako spoiler!!! Omlouvám se, nevím, v čem je chyba :-(

10.3.2016 | 20:47:29
zamyslak

#271 Pouty: „U toho ohniště je to 100% Davos“ můžeš to nějak doložit? Třeba fotkou z natáčení nebo tak? Já taky můžu napsat, že je to stoprocentně Stannis…

#275 Khardoom
10.3.2016 | 20:53:24
Khardoom

#269 zamyslak: Souhlasím s Poutym že je to 100% Davos prostě se podívej na tvář to je Davos jako vyšitý i když je v seriálu Stannis nejpravděpodobněji mrtvý ( seknutí Briene mohlo být aby mu odsekla nohu) ale DD začali už zabíjet postavy jen tak aby nebyla nuda i když v knize žijí takže nikdo si nemůže být jistý :D

10.3.2016 | 20:58:39
Khardoom

#273 zamyslak: Doložit?? :D doložil jsi to sám fotkou kterou jsi sem dal .. na té fotce je Davos a jestli to nevidíš tak si zajdi pro brýle :D

#276 zamyslak
10.3.2016 | 21:00:08
zamyslak

#275 Khardoom: na té fotce mu není vidět do obličeje, tudíž říct, že je to se stoprocentní jistotou Davos, navzdory všem skutečnostem, může akorát hlupák.

#279 Khardoom #280 Pouty
10.3.2016 | 21:01:07
sFík

#219 red.mann: Nejsou, autor si je vědom toho že nezná strategie bitev, aby o nich mohl obšírně psát, tak to nedělá, za což mu tleskám. Když už ale natáčí seriál, ve kterém se tomu nevyhnou, mají přizvat nějaké odborníky/his­toriky, kteří dané odvětví
#222 red.mann: V knize je to popsáno poměrně odlišně.. Drogon cítící krev zabijí a žere vše kolem a přijde Dany zbičuje ho a odletí..

10.3.2016 | 21:01:54
Dodon

Super trailer. První polovina klídeček, super hudba a druhá polovina se to rozjelo. Už se nemůžu dočkat :3 :D.

10.3.2016 | 21:06:11
Khardoom

#276 zamyslak: Děláš si že mně srandu? :D Fotku kterou jsi sem dal tak má Davosovy vousy , jeho nos jeho vlasy a jeho čelo a jestli to nevidíš tak opravdu brýle aspoň dioptrie 5 :D

10.3.2016 | 21:09:47
Pouty

#276 zamyslak: Není vidět do obličeje??? Džízis. Sorry, ale jasně jde vidět, že to je Davos.

#281 Khardoom #282 zamyslak
10.3.2016 | 21:16:41
Khardoom

#280 Pouty: Někdo nechápe co je to pohled z profilu … zamyslak kdyby jel do Egypta tak tam na zdech uvidí Putina jak tancuje s Obamou nebo nevím troll :D

#282 zamyslak
10.3.2016 | 21:18:49
zamyslak

#280 Pouty: , #281 Khardoom: sorry, ale argumenty stylem „je to jasný“ neberu. Pokud nemáte co říct, tak na mě nereagujete, díky.

10.3.2016 | 21:19:42
Khardoom

Sorry ale když jsi slepý tak je to těžký opravdu kdyby jsi žil v Egyptě tak nepoznáš jediného člověka protože tam jsou lidé zobrazovaní hlavně z profilu což tobě očividně dělá nehorázný problém a pokud v té fotce vidíš Stannise a ne Davose tak podle mně je Kleopatra výmysl a Nicki Minaj cestovala v čase můžeš se podívat sám a hned potom odjet do Bohnic ty magore :D

#284 zamyslak
10.3.2016 | 21:30:03
zamyslak

#283 Khardoom: dobře, hlupáčku, donutil jsi mě. Tady máš porovnání. Zaměř se hlavně na ten tvůj nos. A pak si vygoogli obrázek Davose, abys viděl, jaky nos má on. http://i.imgur.com/6sH3aKa.png

#285 Khardoom #303 red.mann
10.3.2016 | 21:35:15
Khardoom

#284 zamyslak: DĚKUJI!!! Opět jsi mi sám dodal důkaz který potvrzuje že je to Davos a né Stannis díky že sám sobě diskredituješ vlastní tvrzení opravdu jestli tohle myslíš vážně tak u mně jsi RETARD který nemá ani 60 IQ :D

#287 zamyslak
10.3.2016 | 21:40:32
irisek85

Vše co se dalo vidět jsem viděla, vše co se dalo přečíst jsem přečetla a stejně.. Očekáváním se mi otevřela ústa u thraileru, navíc moje srdcová hudba.. … jo a na všech těch komentářích tady mě stejně baví jen spoilery :-D

10.3.2016 | 21:43:55
zamyslak

#285 Khardoom: podle stylu, kterým se vyjadřuješ, máš jednoznačně menší IQ ty. Jednodušší člověk, co není schopný normální diskuze.

#288 Khardoom
10.3.2016 | 21:45:11
Khardoom

#287 zamyslak: Spíš jen nenávidím trolly :D

#289 zamyslak
10.3.2016 | 21:51:32
zamyslak

#288 Khardoom: jediný, kdo tu trollí, seš ty. Ale myslím si, že tu nízkou inteligenci nehraješ a opravdu jsi tak jednoduchý ;-)

#290 Khardoom
10.3.2016 | 21:52:41
Khardoom

#289 zamyslak: Jo já to trollím hlavně že ty něco napíšeš a pak postneš obrázek který totálně vyvrací co tvrdíš opravdu zavolej si Bohnic čekají tam na tebe :D

#291 zamyslak
10.3.2016 | 21:55:23
zamyslak

#290 Khardoom: bože, v tvém případě je cokoliv jako házení hrachu do zdi. Už na mě nereaguj, děkuju.

10.3.2016 | 22:00:39
Pouty

On vidí Standu, my Davose. Sice v rozborech na WiC, WotW a mnoho dalších vidí rovněž jednoznačně Davose, ale tak stojí si za svým. Nechme to tak. Zbytečný se tady handrkovat.

#293 zamyslak
10.3.2016 | 22:01:00
zamyslak

#292 Pouty: „Sice v rozborech na WiC, WotW a mnoho dalších“ neumíš linkovat?

#295 Pouty
10.3.2016 | 22:04:08
DejvidHound

Stannis bude asi to stiahnute z koze a horiace.

10.3.2016 | 22:07:52
zamyslak

#295 Pouty: No tak třeba ten Time možnost, že by to byl Stannis nepopírá a dokonce používá podobných argumentů, ke kterým jsem došel i já :-) A jinak obě stránky znám, ale když na něco odkazuješ, měl bys nalinkovat ten konkrétní článek.

#297 AviaRa #298 Pouty
10.3.2016 | 22:18:48
AviaRa

#296 zamyslak: Trapné, nudné… Nejnudnější troll co jsem tu kdy viděl, zalez někam jinam.

10.3.2016 | 22:20:55
Pouty

#296 zamyslak: OK. Co už to ukončit? :D Já říkám Davos, ty Stannis, hotovo tečka. Nechme se překvapit

#299 zamyslak
10.3.2016 | 22:21:16
zamyslak

#298 Pouty: já neříkám, že to je s jistotou Stannis. Spíš jsem doufal, že by se tu mohla rozjet debata, kde bychom došli pomocí srovnávání k nějakému výsledku. Zatím jsem tu akorát schytal urážky od tří lidí :(

#300 Pouty #301 Lukass.M
10.3.2016 | 22:22:40
Pouty

#299 zamyslak: Protože nechápu, kde tam vidíš Stannise. :D Už ten plášt, vlasy, vousy, prostě při bližším záběru na obličej jasně vidíš Davose.

10.3.2016 | 22:24:31
Lukass.M

#299 zamyslak: Názor do debaty – Stannis a Davos jsou si momentálně Dost podobný, ALE: plášť je Davosovatej, stejně tak na Davose ukazujou „hustší“ vlasy a narostlejší plnovous.

#305 zamyslak
10.3.2016 | 23:18:17
armunder

Nevíte kdo byl otec Deneris ? Protože si myslím že to byl ten na noční hlídce Aemon Targerien.

#304 red.mann
10.3.2016 | 23:57:47
red.mann

#284 zamyslak: :) Byl jsem přesvědčen, že je to Davos. Teď už si tím tak jistý nejsem. Každopádně to fakt udělali výborně. Lidi se už nemají čeho chytnout, protože knížky jsou fuč a mají to udělaný schválně tak, že to podporuje různé teorie. Což jim přiláká mnoho a mnoho diváků. Já osobně fakt nevím, kdo z nich to je. jsem ale zvědavý co budou říkat ti jedinci, co tě zbytečně uráží, až se třeba ukáže, že to Stannis bude. :)

#305 zamyslak
11.3.2016 | 5:53:02
red.mann

#302 armunder: Daenerys Targaryen je dcerou Aeryse II., zvaného Šíleného krále.

11.3.2016 | 7:08:58
zamyslak

#301 Lukass.M: ano, ten plášť jsem taky zkoumal. Ovšem v traileru, ke konci, má Davos plášť který není tak dlouhý, resp. má ho jen po boty. Zatímco ta postava ho má skoro až zemi.

#303 red.mann: já jsem si taky myslel nejdřív, že je to Davos, nebo jsem tomu spíš nedával pozornost. Ale pak jsem nad tím přemýšlel a teď fakt nevím.

11.3.2016 | 7:40:57
Jeffik

z mého slepeckého pohledu se více přikláním k tomu, že je to Stannis. vousy měly v posledních záberech Stannise takřka totožné, důležitější je tvar hlavy, Davos nemá hlavu tak vypoulenou dozadu, Stannis ano. Pak je tu ten nos, který mluví více pro Stannise, vlasy mají stejné. více zaoblené čelo v přechodu na hlavu mluví více pro stannise. Davos má větší nadočncový oblouk, a proto mu čelo ustupuje víc ze šikma. Otázka, co by kdesi dělal Davos sám? To už víc Stannis, který by mohl být ponechán v lese Brienn. Buď jak buď, je to záběr, ve kterém by právě Davose dávat neměli. :D

#312 didi2012
11.3.2016 | 10:11:53
Jeffik

omlouvám se za hrubky :O facepalm

11.3.2016 | 10:12:25
JuRas

Otevírat foto na vlastní nebezpečí:

Trailer čas 1:17

Všiml si někdo? Je to důkaz dlouho očekávaného?

#311 red.mann
11.3.2016 | 10:33:26
rejbek

Dajte už pokoj so Stannisom!! Chcem sa opítat kedy bude ten slubovaný rozbor traileru?

#310 Lady Joanna
11.3.2016 | 10:36:04
Lady Joanna

#309 rejbek: Tipla bych, že se na tom dělá. Já si raději počkám déle, ať je to dotažené a pěkně do hloubky, než to mít rychle s tím, že to není ťip ťop. Vždyť je tam x scén, co chtějí pořádný rozbor a pokud se do toho zahrnou i spekulace atd.. :)

11.3.2016 | 10:50:12
red.mann

#308 JuRas: Někde nahoře je o tom zmínka. Taky jsem si všimnul. Podoba tam je a je to podobné jako diskuze Stannis x Davos. Je to od tvůrců schválně takhle udělaný. Žádný důkaz, ale pěkně nezřetelné obrysy nebo náznaky. Ať se diváci smaží ve vlastní šťávě představivosti.

#314 JuRas
11.3.2016 | 12:00:43
didi2012

#306 Jeffik: Nechce sa mi čítať všetky komenty ale kde ste videli STANNISA

#313 Jeffik
11.3.2016 | 12:01:03
Jeffik

#312 didi2012: kousek od začátku v traileru je osoba stojící v zasněžené krajině před ohništěm.

#318 Jeffik #331 didi2012
11.3.2016 | 12:18:53
JuRas

#311 red.mann: (a další): ta scéna jasně ukazuje Davose, má tam i ty svý šediny ve vlasech a větší plnovous. Tady žádná teorie bohužel není…

#316 Jeffik #317 zamyslak
11.3.2016 | 12:21:24
Jeffik

0:18, přesněji. Když se na to dívám jednou, vidím toho, podruhé toho, a pak zase toho, ten záběr je fakt … k fantazírová­ní :)

11.3.2016 | 12:21:31
Jeffik

#314 JuRas: tak se podívej na poslední zábery stanise, ten je taky sedej a ma uplně stejny vousy jako davos, v podstate by jeden neznalý mohl říct, že sou to bratři

11.3.2016 | 12:22:11
zamyslak

#314 JuRas: 1) větší plnovous může mít i Stannis, pokud by byla pravdivá ta teorie, že žije, tak v těch lesích se asi moc neoholí 2) Davos má všechny vlasy šedé a ta osoba na fotce má jen část šedivou

#319 Jeffik
11.3.2016 | 12:38:39
Jeffik

#313 Jeffik: ještě bych zteoretizoval místo toho „ohniště“ není to místo kde upálili Shireen? sice sjme jej viděli z druhé strany, ale je tomu hodně podobné. Což stejně nenapomáhá ani Davosovi a ani Stannisovi, oba by tam chtěli jít, možná Stannis o trochu víc, když, pokud je živ, si uvědomí, že vidiny kněžky, které ho slepě hnaly nemusely být tím za co je měli.

11.3.2016 | 12:43:25
Jeffik

#317 zamyslak: ty šediny v té hře světel bych asi nebral jako míru, a vousy měl opravdu stějně dlouhé, jako Davos, před poslední bitvou. Nehledě na to, že s tím si občas maskéři hlavu netrápí, komu jak rychle co roste :D

#320 Tequilascz
11.3.2016 | 12:46:12
Tequilascz

#319 Jeffik: Dyť je to Davos :D nevím co se tady řeší že by to mohl být Stannis. :)

#321 zamyslak #322 Jeffik
11.3.2016 | 12:59:42
zamyslak

#320 Tequilascz: spíš nechápu, že máš zasahovat do debaty lidí, kteří nevěří všemu na první pohled, podobným výkřikem do tmy. Máš fotku z natáčení, kde je vidět, že je to Davos? Nebo máš nějaký kvalitní screenshot, který by nám to objasnil? Pokud ne, tak akorát říkáš verzi, která je sice pravděpodobnější, než ta moje, ale jinak je to úplně zbytečné.

#323 Tequilascz #324 Tequilascz #349 sFík
11.3.2016 | 13:02:10
Jeffik

#320 Tequilascz: chtěl bych s tebou sdílet tu jistotu :), rád se přikláním k tomu, že je to Davos nad Shireen. Přeci jen tam nebyl, tak by se s ní chtěl „rozloučit“. Ovšem já mám stále pochyb, možná je vyřeší už první díl, možná až další :)

11.3.2016 | 13:03:20
Tequilascz

#321 zamyslak: I když je to s profilu a z dálky jde poznat že ten tvar obličeje určitě patří Davosovy. :D Ale tak každý to asi vidíme jinak no. :) Nebudu ti brát tvoje verze. :)

#325 zamyslak
11.3.2016 | 13:06:02
Tequilascz

#321 zamyslak: Navíc pochybuji že by do traileru daly tvůrci Stannise pokud je stále na živu. :)

11.3.2016 | 13:08:40
zamyslak

#323 Tequilascz:: to právě nevím, jestli to jde úplně poznat. Spíš si myslím, že jsi tam stejně jako já a asi většina ostatních viděl Davose, takže ho tam vidíš i teď. Tady jsem hodil srovnání, kde je Stannis i ta tajemná postava v zhruba stejném úhlu. Já tam tu podobu prostě vidím. http://i.imgur.com/6sH3aKa.png

#326 Tequilascz #327 AviaRa
11.3.2016 | 13:09:21
Tequilascz

#325 zamyslak: Já si nemůžu pomoct ale já ho tam prostě nevidím Stannise. :D A fakt pochybuji že by ho daly do traileru. :) Páč jestli je naživu bude to mnohem větší překvapení než oživení Jona které už je tak nějak víceméně jisté. :D Neříkám že je to uplně na 100% ale pravděpodobné je to dost. :)

11.3.2016 | 13:11:52
AviaRa

#325 zamyslak: Jelikož se herec Stannise (Stephen Dillane) vrátil po páté sérii k divadlu s tím že se v televizi dále moc ukazovat nebude, tak to on není. Dále pro něj v seriálu není místo, protože „DD“ tento charakter kompletně zničili. Dále Davos má tento plášť stejný ve vícero záběrech a Stannisovi by se asi moc dobře s poraněnou nohou nestálo. Netvrdím že z toho úhlu to není Stannisovi podobné, ale bohužel pro tebe to je Davos. Klidně si to mysli, je mi to jedno, ale už dost, takhle by to mohlo být desítky různých postav s plnovousem, třeba i nová knižní, ale my víme že nebude.

#328 zamyslak #329 Tequilascz
11.3.2016 | 13:28:46
zamyslak

#327 AviaRa: Davos má sice podobný plášť, ale nemá ho tak dlouhý. Jak dobře by se mu stálo těžko říct, vzhledem k tomu, že nevíme, kdy se tato scéna objeví a jaký dlouhý je interval mezi ní a tou poslední, ve které se Stannis objevil. A že se S. Dillane vrátil k divadlu je sice hezké, ale i Jon tvrdil, že natočil akorát scény kde je už je mrtvý a přitom je nejen tu polovina diskuze o tom, že se Jon vrátí

#330 AviaRa
11.3.2016 | 13:41:21
Tequilascz

#327 AviaRa: Jediné co mě zaráží je že ta jeho smrt nebyla nějak přímo vidět což je zrovna na GoT docela zvláštní. No možná si to nechávají na začátek 6. sezony kde uvidíme jeho mrtvolu. :)

11.3.2016 | 13:41:56
AviaRa

#328 zamyslak: Diskuze o reinkarnaci Jona jsou dost dlouho od knižní předlohy, kde naopak Stannis ještě nezemřel (vzhledem k tomu že Brienne je někde jinde). Jelikož už „DD“ stupidně zabili Selmyho a Shireen např., tak zde není důvod mít navíc linku Stannise (když tam ještě přidají Železné znovu…). Víc se o tom dohadovat nebudu, už tak je tu dost příspěvků.

#340 Azog2182
11.3.2016 | 14:04:06
didi2012

#313 Jeffik: Jaaaj ale však to je podľa mňa 100 percentne Davos

#332 zamyslak
11.3.2016 | 14:08:40
zamyslak

#331 didi2012: ano, „podľa mňa“.

#333 JuRas
11.3.2016 | 14:21:57
JuRas

#332 zamyslak: Hned od konce 5. řady bylo jasně řečeno, že Stannisa už neuvidíme (alespoň ne živého). Taky bych rád, aby se vrátil, ale bohužel. Toerie o Stannisově znovuobjevení ani nejsou nikde na netu. Řeší se Snow a nově se řeší teorie o Cleganbowlu, ta je daleko reálnější… I tak je v tom záběru rozhodně Davos, pokud nemáš monitor s uhlopříčkou 1 palec nebo nejseš dement, tak musíš poznat jeho xicht…

#334 zamyslak #338 Jeffik #339 Khardoom #353 D.L.M.
11.3.2016 | 15:07:48
zamyslak

#333 JuRas: jsem si téměř jistý, že mám větší monitor než ty :-) střela vedle.

#335 JuRas
11.3.2016 | 15:09:08
JuRas

#334 zamyslak: Dobrá, budu ti věřit, tím pádem 2. možnost je správná ;) . Gratuluji :)

#337 zamyslak
11.3.2016 | 15:14:49
Effect

Jen poznámka k překladu. Na konci Davos říká: „I've never been much of a fighter. Apologies for what you're about to see.“ Čili „Nikdy jsem to s mečem moc neuměl, takže se omlouvám za to, co teď uvidíte.“ Máte to špatně…

11.3.2016 | 15:14:52
zamyslak

#335 JuRas: tvoje urážky kohokoliv, kdo si dovolí nesouhlasit s tím, co si myslíš, jsou ubohé. Ty asi nebudeš dvakrát oblíbený, že jo?

#347 JuRas #351 RimmerCZ #360 Athaeneus
11.3.2016 | 15:27:11
Jeffik

#333 JuRas: mě přijde dementní někoho zbytečně urážet.

11.3.2016 | 15:29:02
Khardoom

#333 JuRas: zamyslak je prostě troll a nemá cenu se s ním hádat je to beznadějné

#347 JuRas
11.3.2016 | 16:02:45
Azog2182

#330 AviaRa: Zabiti Shireen byl napad GRRM :)

#341 AviaRa
11.3.2016 | 16:17:19
AviaRa

#340 Azog2182: Zabití všech v sáze je nápad GRRM… Zabití Shireen takhle stupidně a hloupě pouze pro účel šoku ne, v předloze nemožné, tečka.

#342 Tequilascz #343 Azog2182
11.3.2016 | 16:22:17
Tequilascz

#341 AviaRa: Třeba se prostě potřebovaly Stannise pro TV show nějak zbavit. :D Tak mu pozabíjely celou rodinu + armáda dezertovala a už to bylo. :D

#344 AviaRa
11.3.2016 | 16:27:58
Azog2182

#341 AviaRa: Sam GRRM to rekl podivej se na Inside the Episode 9 tam to myslim sam Dan rika nebo David nwm :)

#344 AviaRa
11.3.2016 | 16:36:55
AviaRa

#343 Azog2182: Mě je ale úplně jedno co řekl první nebo druhý „Dé“, ti nám nakonec poví i jak bylo Dorne celé Martinův nápad, navíc proč bych věřil jim, když to tam neřekne sám Martin? Ačkoliv Martin se poprvé v páté sérii moc neangažoval, protože měl „pracovat“ na Vichrech zimy. A znovu speciálně pro tebe: mě je jasné, že Shireen umře i v knižní předloze, mě se ale nelíbí stupidní seriálové zpracování, kdy ji její tatík nechá zapálit sám, ačkoliv v předloze se mu nechce upalovat ani vojáky, pro „příznivější“ podmínky. Navíc kdyby jsme si měli dělat obrázky z toho, co Martin někdy údajně řekl, tak je Jon oživený minimálně 5×, a ještě víckrát mrtev.

#342 Tequilascz: To si také myslím… Když už pátou sérii nehorázně uspěchali s některýma linkama, tak se hold zbaví Stannise, aby měli čas pro Železné… Škoda :D

#345 Azog2182
11.3.2016 | 16:46:17
Azog2182

#344 AviaRa: Ano uz vidim jak si necha GRRM srat na hlavu a nijak by nato nezareagoval kdyby to nebyla pravda :) a navic sem to cetl v jednom clanku kde byl cely rozhovor snim kde se bavil prave o zmenach v serialu :)

#346 AviaRa
11.3.2016 | 16:50:47
AviaRa

#345 Azog2182: Jemu je absolutně jedno, co o něm kdo teď říká, je za vodou. Nepíšu že Martin to nikdy nezmínil, ale naše slavná „DéDéčka“ si berou spoustu věcí z kontextu, to že to někde mohl zmínit neznamená že přímo přišel a řekl „A teď ji ZABIJETE TAK A TAK nebo budu naštvaný“. Tvé „já někde jednou četl“ je úsměvné, ale vím že na tvé oblíbence se nesmí šáhnout a tak se bude „vina“ kopat na všechny strany, jen né na ně.

11.3.2016 | 16:56:02
JuRas

#337 zamyslak: Nesouhlasit s čím? Ty jsi asi jedinej člověk na této planetě, kterej tam vidí místo Davose Stannise. I weby, které mají přístup do zákulisí GoT, mají jasno v tom, že je to Davos. Tečka. Že je Stannis tuhej, se ví už cca rok a vůbec nikdo o tom nepochybuje. Když si projdu tuhle celou diskuzi, tak se ti lidi smáli a uráželi tě dřív, než jsem se do ní vůbec zapojil. Takže bych ti doporučoval, co nejdříve navštivit „Oční“ ;) .

#339 Khardoom: Vím, vím. Bohužel nuda je hrozná věc…

#348 AviaRa
11.3.2016 | 17:10:04
AviaRa

#347 JuRas: Stejně ti odepíše že je to Stannis :D

11.3.2016 | 17:12:51
sFík

#321 zamyslak: Nevím na co by měl kdo potřebovat fotku z natáčení.. Ten screen stačí poměrně dobře..

11.3.2016 | 17:29:09
Eddard1

Ukázky nejsou řazené tak jak budou v 6 sérii. Klidně můžeme vidět Davose v 3 epizodě a na konci trai. třeba z 1 epizody. Tedy to si myslím. Můj názor je, že je to Davos na místě kde nechal Stannis upálit Shirren.

11.3.2016 | 18:01:48
RimmerCZ

#337 zamyslak: Bože, je to Davos. Píšeš, žes doufal, že rozpoutáš diskuzi, tu si rozpoutal, s drtivou převahou se všichni shodli na Davosovi, tak nevim, co bys dál chtěl. Skoro na každém záběru se dá najít něco pochybného a konkrétně u GoT jsou lidi neuvěřitelně posedlí roznimráváním nevýznamných detailů a mají přitom pocit, že právě oni odhalili celé tajmenství ASOIAF. A když si tak žhavý po důkazech, tak kde máš fotky Stannise z natáčení? Když tvoji odpůrci musí dokládat fotkami z natáčení, že je to Davos :-D a nestačí ti, že 9/10 lidí tvrdí, že nemáš pravdu :-D

#359 zamyslak
11.3.2016 | 18:05:31
Eddard1

Mám dotaz v čase 1:13–1:14 ten atlet ve skoku dalekém. Kdo to je?

#358 DejvidHound
11.3.2016 | 18:13:02
D.L.M.

#333 JuRas: Můžu se prosím zeptat, co je teorie o Cleganbowlu? Mám pocit, že jsem nic takového ještě nezaslechla, ale zní to dost zajímavě :D

#354 AviaRa #355 Azog2182
11.3.2016 | 18:31:34
AviaRa

#353 D.L.M.: Zkráceně – Ohař žije a utkal by se se svým bratrem, Horou.

#367 D.L.M.
11.3.2016 | 18:38:37
Azog2182

#353 D.L.M.: Teorije ze je Ohar zivi a pri Soudu Cersei se utka se svym bratrem Clegane vs Clegane to je Cleganebowl :)

#367 D.L.M.
11.3.2016 | 18:38:39
McAnty

Sakra, neměl jsem se na to dívat :( teď budu mít co dělat, abych to vydržel :D parádnííí

#357 Azog2182
11.3.2016 | 19:00:23
Azog2182

#356 McAnty: Souhlasim luxusni trailer :) Stejne jako novej Trailer na Captain America Civil War za chvili vyjde dalsi trailer na Warcraft a bude hotovo :D

11.3.2016 | 19:36:02
DejvidHound

#352 Eddard1: Podla oblecenia ludi je to Bravos. Takze zrejme Arya Stark. Assasin Creed jak vysity :-)

11.3.2016 | 20:23:58
zamyslak

#351 RimmerCZ: 9/10 z místních diskutérů ani neví, kdo je Azor Ahai :-) takže asi tak. Uvidíme.

11.3.2016 | 21:14:23
Athaeneus

#337 zamyslak: Máš mou podporu chlape. Přišel jsi se zajímavým nápadem! Sice se osobně stavím spíš k teorii, že se jedná o Davose, ale to je jedno. Donutil jsi nás (alespoň ty, kteří jsou otevřenější vůči logickému myšlení) přemýšlet… Asi proto tě lidé teď tolik nenávidí :D

Je vysoká pravděpodobnost, že to bude cibulák, ale kdyby ne… Stannis plačící nad mrtvou dcerou, konečně chápající, co dělal po celý svůj život špatně… A mstící se Mellisandře, hm (?)… :) Pokud z toho všeho Mel vyjde jako klaďaska, mohlo by to zamíchat s dějem. Takže +1 pro tebe

#362 zamyslak
11.3.2016 | 21:24:06
Athaeneus

Jenom ještě menší dodatek: Rád bych promluvil k vám čuráčkům, co jste tu bezmyšlenkovitě napadali Zamyslaka. To je nějaká lidská přirozenost? Házet kamení na člověka, jenž se snaží přijít se zajímavým, neotřelým, originálním nápadem? Nejdřív jste tu stírali Lockera s tim, jakej to byl Troll, jenom proto, že vám ten cápek ukazoval logicky vysledovaný teorie (leč nepravděpodobný) a teď opakujete totéž? Bravo, bůh žehnej vaší debilitě!

P.S. Pokud byste nepochopili, o co tu jde. Nejde vůbec o to, jestli je na fotce Davos nebo nějakej jinej chcípák. Jde o to, přemýšlet nad daným tématem!

#369 RimmerCZ
11.3.2016 | 21:34:10
zamyslak

#360 Athaeneus: díky, jsem rád za někoho, kdo umí slušně diskutovat :) Taky si spíš myslím, že to bude Davos. Celkově moc nečekám, že by se Stannis vrátil, jelikož mě už nenapadá (jelikož nevyšly Vichry), jakou by ještě mohl mít roli (když AA očividně není.) I když bych byl rád, kdyby se vrátil a třeba šel na Zeď.

#363 Jeffik
11.3.2016 | 21:57:05
Jeffik

#362 zamyslak: podíval jsem se na to na TNkovém herním monitoru, kde prakticky neexistuje černá a je tam 99,99% davos, když se mrkneš na poslední záběr v traileru, tak má jasně tmavý vousy od kníru nahoře na tváři a na tom moncku je to vidět. stejně ale je zajímavé, když se tady někdo snaží čůrat proti proudu, jak ho ti rádoby inteligenti zadupou a snaží se potupit, tak proč si kurňa hrajete na inteligenty, když tím jasně dokazujete, že nejste, protože pro vás jakákoliv diskuze končí ses dement nebo troll

11.3.2016 | 22:50:19
Jeffik

přesto všechno dávám mikro naději tomu, že je tam tento http://cdn0.dailydot.com/…fcd5efda.jpg :), protože ten záběr je jen na 720p videu, což i pri sebe větší trýzni na čěmkoliv není 100% vyluštitelný, i když hřejivý pocit říká „Davos“.

11.3.2016 | 23:02:25
golem.k

mov namrdně hustej trailer

11.3.2016 | 23:45:46
Kambium

#154 Lady Joanna: Nevím, jak jsi na tom s knihami, ale tam od toho nemá po otcově smrti daleko. Šílenství samo…

#368 Lady Joanna
12.3.2016 | 2:53:07
D.L.M.

#355 Azog2182: #354 AviaRa: Díky moc, něco o tom, že Ohař by mohl být živý jsem už zaslechla, ale ještě nic o souboji :D

12.3.2016 | 9:54:55
Lady Joanna

#366 Kambium: Právě právě! Knihy jsem četla a usuzuju na základně obého – knih i seriálu. Myslím, že se má Přístaviště na co těšit (a my taky).

12.3.2016 | 18:02:31
RimmerCZ

#361 Athaeneus: Vy ste dvojka vtipálků :-D Ty napadneš sprostě všechny, kdo nesouhlasí s jedním názorem, založeným na: „viděl jsem to na monitoru a že vy jste viděli něco jiného, to neni podstatný“. Žádné jiné argumenty jsem od zamyslaka neslysel, ale sve odpurce odbyl, ze nemaji argumenty a dukazy. A tvoje výrazivo jako čůráčci a debilita, když zároveň mluvíš o tom, jak někdo někoho napadl, je humorné. Ještě víc, když vzápětí na tebe zamyslak reaguje a děkuje, že někdo umí slušně diskutovat. Zesměňujete se a diskreditujete sami :)

#370 zamyslak #381 Athaeneus
13.3.2016 | 12:34:19
zamyslak

#369 RimmerCZ: co kecáš? :D Poukazoval jsem tam na několik věcí, třeba i na nos, který mi prostě přijde víc Stannisův než Davosův.

#371 RimmerCZ
13.3.2016 | 12:45:43
RimmerCZ

#370 zamyslak: Prosím tě, zkus přemýšlet, co píšeš. Odkud jsi asi vzal svůj argument „nos je víc Stannisův než Davosův“ ? Viděl jsi to na monitoru, při svém rozboru toho záběru. Tudíž to vychází z toho, že tys to tak viděl a identifikoval ⇒ není to žádný doplňující argument :)

#372 zamyslak
13.3.2016 | 14:31:27
zamyslak

#371 RimmerCZ: tak tímhle hloupým přístupem ti každá věc, kterou vnímáš přijde nějaká a klidně může být úplně jiná. Takže jsme možná ani neviděli umřít Stannise, nýbrž Davose. Nebo dokonce Malíčka?

#373 RimmerCZ
13.3.2016 | 16:32:24
RimmerCZ

#372 zamyslak: Coooo? Děláš si srandu? Ty tu zpochybňuješ schopnost většiny diskutérů rozpoznat Davose na záběru a mě připisuješ, že relativizuju kdo byl nebo nebyl ve scéně zabit? :D :-D

#374 zamyslak
13.3.2016 | 21:08:46
zamyslak

#373 RimmerCZ: meleš z cesty, chybí ti argumenty :) už nereaguj

#375 JuRas #376 Sammet
13.3.2016 | 21:22:35
JuRas

#374 zamyslak: Za to tvoje argumenty vytažený z prd*le jsou ty správný…

Vážně, už radši nepřemýšlej a nevymýšlej teorie, trpí potom celej svět…

14.3.2016 | 10:59:13
Sammet

#374 zamyslak: je to Davos, a len si zbytocne zaplnil diskusiu cca 30timi zbytocnymi komentami. Davos v serialy este nejaku tu ulohu zohraje, Stannis asi tazko bez rodiny, bez armady…zbytocna postava by to bola

#378 brandiss
16.3.2016 | 18:04:11
didi2012

Ja dúfam že sa v 6 sérií objaví aj Osha s Rickonom strašne ma zaujíma ako to s nimi pôjde dalej a tiež s Gendrym . Snád v tejto sérií budú

#379 brandiss
17.3.2016 | 8:33:12
brandiss

#376 Sammet: Stannisa tak maximalne na Castle Black…

#380 Sammet
17.3.2016 | 16:13:05
brandiss

#377 didi2012: co som videl fotky, tak Rickon bude, bol odfoteny s Oshou, ten ma v realite riadne haro na hlave, vyzera jak keby bol jeho otec Marouane Fellaini :D

17.3.2016 | 16:14:49
Sammet

#378 brandiss: jasne on sa vrati na Castle Black, Jon bude uz oziveny a vsetkym divokym bude rozkazovat tvrdohlavy Stannis ktory nechal upalit Manceho :D Stannis kaput, a aj v serialy ho strasne smiesnou postavou spravili, v knihe ma aspon jaku taku uroven

17.3.2016 | 20:25:43
Athaeneus

#369 RimmerCZ: Chceš znát důvod, proč jsem vás oprávněně nazval čůráčkama? Nuže…

Zamyslak (269): „Já osobně jsem došel k teorii, která dost možná nebude pravdivá, ale jeví se mi tak… (Poté několik argumentů podporující teorii → najdi si to)“ Pouty (271): „U toho ohniště je to 100% Davos…“ Zamyslak (273): „můžeš to nějak doložit?“ Khardoom (275): „Doložit?? :D doložil jsi to sám fotkou kterou jsi sem dal .. na té fotce je Davos a jestli to nevidíš tak si zajdi pro brýle :D“ → útok bez jakéhokoliv argumentu? Hmmm? Zamyslak (276): „na té fotce mu není vidět do obličeje, tudíž říct, že je to se stoprocentní jistotou Davos, navzdory všem skutečnostem, může akorát hlupák“ → Tohle už je obranná reakce proti Khardoomovi a jeho brýlím. Khardoom (281): „Někdo nechápe co je to pohled z profilu … zamyslak kdyby jel do Egypta tak tam na zdech uvidí Putina jak tancuje s Obamou nebo nevím troll :“ Zamyslak (282): „sorry, ale argumenty stylem „je to jasný“ neberu.“ Khardoom (283): „Sorry ale když jsi slepý tak je to těžký opravdu kdyby jsi žil v Egyptě tak nepoznáš jediného člověka protože tam jsou lidé zobrazovaní hlavně z profilu což tobě očividně dělá nehorázný problém“ AviaRa (297): „Trapné, nudné… Nejnudnější troll co jsem tu kdy viděl, zalez někam jinam.“ Zamyslak (299): „já neříkám, že to je s jistotou Stannis. Spíš jsem doufal, že by se tu mohla rozjet debata, kde bychom došli pomocí srovnávání k nějakému výsledku. Zatím jsem tu akorát schytal urážky od tří lidí“ red.mann (303): „Byl jsem přesvědčen, že je to Davos. Teď už si tím tak jistý nejsem… Já osobně fakt nevím, kdo z nich to je. jsem ale zvědavý co budou říkat ti jedinci, co tě zbytečně uráží, až se třeba ukáže, že to Stannis bude.“ JuRas (314): „ta scéna jasně ukazuje Davose, má tam i ty svý šediny ve vlasech a větší plnovous. Tady žádná teorie bohužel není…“

Sám si můžeš všimnout, že Zamyslak přišel s nějakou novou teorií, která ale měla fungovat především, jakožto zajímavý postřeh. A pustí se do něj vzápětí Khardoom, kterej na něj přes monitor huláká, jakej je to slepec… A Pouty svým: Já mám pravdu bez jediného argumentu (Najdi si příspěvek 269, abys poznal argumenty Zamyslaka)… A samozřejmě, že je napadám, protože nic jiného, než debílci to nejsou. Vlastně je jen charakterizuji. A nejsem sluníčko, abych se vyhýbal jakýmkoliv konfliktům… Ale já nebyl první člověk, jenž vypustil bomby.

27.3.2016 | 22:11:44
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama