Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Nejnovější trailer nás připravuje na finále celého seriálu Game of Thrones

Nejnovější trailer nás připravuje na finále celého seriálu Game of Thrones

Tak a je to tady, příští týden nás čeká poslední epizoda závěrečné řady Hry o trůny. Jak bude celý seriál zakončen a kdo nakonec usedne na trůn? Podívejte se na krátkou upoutávku, která toho o ději ovšem příliš moc neprozrazuje.

39 2
13.5.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /236

Felis

Všechny armády zničeny (GC, Lannistři), ale Dothraki a Neposkrvnění po těch všech masakrech jsou snad v plném počtu???

#4 BourneJason #49 vitas011
13.5.2019 | 10:10:36
gonzales1993

Doufám, že se Jon , vlastně Aegon konečně probral z těch svých růžových brýlí. Jen nechápu, kde se stále bere tolik Neposkvrněných a a hlavně Dothraků. Draka by měli zabít, hodně převažuje váhy sil na jednu stranu. A Daenerys by měla skončit doživotně v okovech. Poslal bych na ni Nejvyššího vrabčáka a tu jeho sepru, kdyby ještě žili. :D :D

#5 Ne-On
13.5.2019 | 10:13:42
gonzales1993

Armády zničeny? Já nikde neviděl zničení 20 000 vojáků GC, ale možná tak pěiiset.

13.5.2019 | 10:15:35
BourneJason

#1 Felis: To je fakt. Ve třetí sérii jich Dany koupila 8 tisíc a ještě v zálivu otrokářů jich musela ztratit minimálně čtvrtinu. Pak něco při útoku Casterlyovu skálu a hlavně teda na severu. Dothraků bylo hodně, tak to bych bral, ale jinak jsou ty počty fakt divný.

#9 mia28 #26 mr_bungle
13.5.2019 | 10:15:36
Ne-On

#2 gonzales1993: Na Kaminu je bere.

13.5.2019 | 10:17:48
Zargon

To je fakt vtipný jak v každém díle je tolik vojáků kolik je potřeba :D jinak draka teď nemají úplně jak zabit podle me stačí odstranit Daenerys a drak už nebude poslouchat a bude si dělat co bude chtít. Přeju si teď jedinou věc… Jon please kill this bitch

#8 dffno
13.5.2019 | 10:18:40
mia28

„I'm not here to be the Queen of the Ashes.“ Tak určitě, Dany… :-)

#50 Jiri96
13.5.2019 | 10:18:43
dffno

#6 Zargon: Podle mě Dany zdechne a Drogon bude poslouchat Jona.

13.5.2019 | 10:21:22
mia28

#4 BourneJason: Myslím, že po bitvě na Zimohradu říkali, že umřela půlka Neposkvrněných a půlka Dothraků, takže by to mělo být tak řekněme 2500 Neposkvrněných a teď teda nevím jistě, kolik Dothraků bylo před tou bitvou :-).

#10 Zargon
13.5.2019 | 10:21:22
Zargon

#9 mia28: Po bitvě možná ale při bitvě zůstali stát jen hrdinové :D takže si je vymysleli už ve 4tém díle přitom kdo viděl 3tí díl ví že skoro všichni umřeli

13.5.2019 | 10:24:56
JudyVolf

Tak schválně: Jon se pustí do Daeny, ta ho bude chtít upálit, on vyjde z plamenů bez ztráty květinky. Arya sejme Daeny. Drogon sežere Aryu. Jon nebude chtít vládnout, trůn přenechá Tyrionovi. A ten bude vládnout šťastně až na věky se Sansou po boku. Zazvonil zvonec (eh… aha, tak asi radši ne.)

#13 Nikolperse #24 Ellyse #107 RightfuHeir
webmaster
13.5.2019 | 10:26:19
gonzales1993

Kdyby tak Jon nějak ovládl draka a spáli Denearys :D Víme, že přežila obyčejný ohen, ale ten dračí na ni nikdo nezkoušel.

13.5.2019 | 10:31:24
Nikolperse

#11 JudyVolf: Jon by mal tiež umrieť. Je potrebné zbaviť sa všetkých šialených Targaryenov.

13.5.2019 | 10:35:47
Uschi

Udelali z ni „Mad Queen“ bez jakehokoliv padneho duvodu. Stejne jako Jaime.. naprosto zahodili veskery vyvoj postavy..

ne epizodu se podivam uz jen ze slusnosti..

#15 Rumek #18 badyvlasim #19 surky3 #20 Sallvator #22 Nikolperse #190 Tomoso18
13.5.2019 | 10:42:22
Rumek

#14 Uschi: To si děláš prdel. Těch náznaků a důvodů tam bylo mraky.

13.5.2019 | 10:45:52
Yann

Ač nerad, tak musím uznat, že Daenerys nejspíš opravdu umře. Ať už to bude rukou Jona, Aryi, Tyriona,,, je to vlastně asi jedno. Udělala bohužel něco, s čím ani ona sama si myslím, že nebude schopna žít, takže smrt pro ni bude víceméně vysvobozením. Na trůn neusedne nikdo. Drogon ho ještě před tím roztaví. Sedm království bude rozděleno a bude sedm králů, Rozbila kolo. Dokonale.

#21 Lex Luthor
13.5.2019 | 10:47:27
surky3

Trailer docela nic neříkající, ale to se dalo čekat. Myslím že oddělají Dany, přece jenom pokud by se měla udržet u moci tak by musela zabít Tyrion(a), Jon(a), Aryu, Sansu, atd.. Na druhou stranu bych ale asi úplně proti nebyl (aby vyhrála). Kdyby zlikvidovali ji, tak by zase museli zabít Drogona. Uvidím co s tím tvůrci udělají. Doufám pouze v to, že se tvůrci vyvarují hollywood(skému) happy endu. Momentálně je mi docela facho kdo vyhraje, hlavně ať to dává aspoň trochu smysl.

13.5.2019 | 10:52:10
badyvlasim

#14 Uschi: Co Jaime? Naopak uplne v pohode a osudove.

13.5.2019 | 10:55:09
surky3

#14 Uschi: Jaimie šel zachránit svoje dítě. Udělal co musel. Každej člověk kterej není úplná svině by jednal stejně. Kdyby Cersei nebyla těhotná, tak se s tou postavou dalo udělat něco jinýho, ale ona byla, takže udělal to co musel.

13.5.2019 | 10:59:45
Sallvator

#14 Uschi: Bez pádného duvodu? To že se to stane se rýsuje už tak 3 serie…naopak logické a jediné možné vyustění…naopak kdyby po tak dlouhém budování jejího skrytého šílenství nakonec nepodlehla protže npř láska k Johnovi tak by to byl hroznej trash…takto se stalo co se stát mělo bez Hollywoodského happyendu že přibehne John, řekne jak jí miluje a aby nikomu neublížila a ona ho poslechla a žili štastně až do smrti…

#65 Lear
13.5.2019 | 11:02:20
Lex Luthor

#16 Yann: souhlas už jsem o tom tady taky mluvil. Nejlepší by bylo zničit železný trůn a vyhlásit nezávislost sedmi království

13.5.2019 | 11:04:16
Nikolperse

#14 Uschi: To si nevidel ani jeden diel do teraz? To že je Daenerys šialená musí byť každému normálnemu jasné už dávno. To že väčšina ľudí podľahla jej peknej tváričke, prsiam a príbehu a pritom ignorovali očividné veci, nie je chyba tvorcov.

#222 Coolman
13.5.2019 | 11:05:23
Menneriath

Happyendik moze byt, preco nie ? Vlastne uz aj smrt Dany by bola happyend, nie ? Smrtou Varysa sa len potvrdilo to, ze je presne ako Mad King.

13.5.2019 | 11:09:07
Ellyse

#11 JudyVolf: Krásně řečeno xD

13.5.2019 | 11:14:47
Slezan

Jako, jako viděl jsem dost trailerů za svůj život, ale takový trailer je teda výsměch :-D :-D

#223 mudr.scorpion
13.5.2019 | 11:15:19
mr_bungle

#4 BourneJason: Nesmysl, že by v Zálivu draků („teď už tomu říkat Záliv otrokářů nemůžem“) ztratila čtvrtinu Neposkvrněných. Maximálně nízké stovky: Něco při pouličních nepokojích, s Harpyjemi, pár na tom stadionu (snad si nemyslíte, že si jako ochranku vzala půl armády Neposkvrněných?), při útoku otrokářů nařídil Šedý Červ stáhnout se a bránit pyramidu, pak ale přiletěl Drogon, o loďstvo se postarali draci, o Harpyje v ulicích Dothraci. Na Casterly Rock jich asi zemřelo jen pár, když to byla léčka a hlavní síly Lannisterů byly jinde. Polovina jich zařvalo na Zimohradu a pár set asi teď. Ale Dany může mít pořád kolem 3K Neposkvrněných.

13.5.2019 | 11:16:23
zbycho

Myslím že to skončí s šílenou královnou na trůnů a čistkou v jejím okolí, nikdo by to nečekal.

#224 mudr.scorpion
13.5.2019 | 11:26:10
Argetlam Královrah

nespekulujte zbytečně kdo vyhraje. Nikdo nevyhraje. Železný trůn i Rudá bašta jsou pryč. Královo přístaviště je vypálené a jen těžko se z něj během pár let opět stane prosperující město, natožpak sídlo moci. Myslel jsem si, až do tohoto dílu, že jsme svědky konce velmi krátkého období vlády Baratheonů a Lannisterů, od kterých si trůn zpět vezmou opět Targaryeni. Mýlil jsem se, tohle je konec krátkého období, kdy bylo 7. království sjednoceno. Dorne už má nového prince a ten se Daenerys klanět nebude, ne po tomhle. A Jonovi také ne, pokud ji nahradí. Daenerys nemá sílu, aby si Dorne vzala násilím a Jon na to nemá zase koule. 7 království se rozpadne. Asi ne na 7, protože Sever, Údolí a možná i Říční krajiny zůstanou spolu, ale kontinent už nadále sjednocený určitě nebude.

#29 Slezan
13.5.2019 | 11:28:33
Slezan

#28 Argetlam Královrah: Napíše a sám spekuluje, jak ty můžeš vědět co se stane?

#53 Argetlam Královrah
13.5.2019 | 11:36:10
widy.33

dufam že Arya ju zabije

widy.33
13.5.2019 | 11:38:06
Hosticek

Proč to Tyrion vykecal na Varyse, co to je za logiku? Ví, že to je jeho kámoš. Ví, že ho spálí a přesto ho práskne… Chápu, kdyby si chtěl udělat větší přízeň u královny, ale pak pustí Jamieho? Tyrion by měl zařvat v příštím díle… Zbytečná smrt Varyse. Z Tyriona se stal největší blb s IQ tykve v celém západozemí…

#40 Rumek #43 Svjatogor
13.5.2019 | 11:46:02
Lord Deyeth

Daenerys použije Drogona aby zapálil Jona, no tomu ten oheň nič nespraví a vyskočí z toho aj s ohnivým mečom a prebodne ju.

Arya zabije Drogona.

Koniec.

13.5.2019 | 11:46:22
WinterIsComing

Podle mě bude Tyrion queen slayer,draka ovládne Bran…Jon ? Kdo ví

13.5.2019 | 11:48:48
shootx

Hned v 00:02 je Davos zase o neco bliz k trunu. Denerys znicila cele mesto protoze byla zvykla roztahovat nohy a nechat se chlacholit otroky ale i lidi v KL byli pouze rukojmi Cersei, Aryia ma ted dost duvodu pripsat dalsi oci…

13.5.2019 | 11:49:23
shootx

A Bronn je jeste na ceste ze Severu ?

#39 Hosticek
13.5.2019 | 11:50:14
WinterIsComing

Bran dostal předpovězeno, že bude létat…podle mě se dočkáme ovládnutí Drogona Branem.To na to všeci zapomněli ?

#37 A_V
13.5.2019 | 11:51:21
A_V

#36 WinterIsComing: Létal už s vránama. Na to jsi zapoměl?

#38 WinterIsComing
13.5.2019 | 11:52:28
WinterIsComing

#37 A_V: v té vidině byl drak na KL, předpokládám teda, že něco s drakem bude. Brana absolutně nevyužili a mě by strašně zajímalo vše okolo něj

#42 Hosticek
13.5.2019 | 11:55:37
Hosticek

#35 shootx: Bron někde chlastá a užívá si. Však řekl, že si je najde, až bude po všem…

#45 shootx
13.5.2019 | 11:55:57
Rumek

#31 Hosticek: Přesně. Nevadí mi ani tak to hollywoodské pojetí na efekt, ale ta debilita Tyriona mě fakt docela štve. Stala se z něho s přehledem nejblbější postava seriálu, přesto, že byl považován za pravý opak. Holt vývoje postav jsou velmi pestré, o tom potom.

13.5.2019 | 11:56:40
Svjatogor

Moje hodnocení s08e05: 40%.

Původní příběh knih / seriálu byl alternativním středověkým světem pozdního 15. století s poutavým a inteligenci neurážlivým fantasy přelivem. Tuto kvalitu si seriál udržel do s06e10. Tvůrci se asi rozhodli tento svět zničit a nahradit jej céčkovým slasherem z konce osmdesátek.

Všech hrůz poslední série jsme mohli být ušetřeni, kdyby se Tyrion zeptal své královny o co ji jde. Zda o Železný trůn nebo o restauraci rodu Targaryen v Západozemí? Rozumně napsaná Daenerys mohla vybojovat trůn pro svého synovce a žít se slávy Khaleesi. Jsem rád, že moje oblíbené postavy umřely v poslední čestné válce. Válce proti NK. Tohle vidět, asi by se poblily. :-(

Díky za vyléčení ze zaujetí GOT. Chybět mi nebudete. 40% za CGI a chvilkovou naději odhozeného meče.

Ke traileru: Daenerys je nový NK, proto respwan Neposkvrněných. :-D

13.5.2019 | 11:56:52
Hosticek

#38 WinterIsComing: Ale však scéna s drakem nad KL byla dnes. Přesně jak scény s předchozích epizod, když si viděl stín křídel nad KL. Bran už moc vysvětlený nebude. Snad se o tříoké vráně dozvíme více v připravovaném prequelu…

#44 WinterIsComing
13.5.2019 | 11:58:24
Svjatogor

#31 Hosticek: Protože scénárista je píča. Tak proto. :-)

13.5.2019 | 11:58:58
WinterIsComing

#42 Hosticek: to je pravda no,já pořád čekal/čekám a myslel jsem si, že bude Bran skrz Drogona nějak fungovat :/

#47 Hosticek
13.5.2019 | 11:59:37
shootx

#39 Hosticek: Doufal jsem ze on popravi par skorpionu kdyz mluvis o zabijeni Generalu…

#46 Hosticek
13.5.2019 | 11:59:37
Hosticek

#45 shootx: Kde mluvím o zabíjení generálů :-). Jinak Bron chtěl zabít severské generály a generály v armádě Daenerys

13.5.2019 | 12:02:47
Hosticek

#44 WinterIsComing: Ne to ne, jak už tady někdo zmiňoval, Bran létá skrz vrány

13.5.2019 | 12:03:54
Svjatogor

Každá správný hegemon – dobyvatel by měl mít co nejdelší jméno. Potřebujeme kultu osobnosti dát ten správný šmak. Nejlépe si glorifikaci jména vytunili už staří Římané: praenomen – nomen gentile – cognomen – agnomen.

Takže já navrhuju tohle: Daenerys Adolf Targaryen Holocaustica Dracarys, zkráceně Danny – Pol Pot. :-D

13.5.2019 | 12:04:19
vitas011

#1 Felis: Vždyť bylo řečeno, že každý z nich ztratil polovinu mužů.

13.5.2019 | 12:10:03
Jiri96

#7 mia28: tak nechci zjednodušovat to co udělala, ale Cercei z toho udělala osobní věc, když zabila Missandei. Mě je Dany náhodou líto. Ona nikdy nebyla úplně zlá, ale ta nedůvěra lidí v Západozemí ji hodně nalomila. Na někom si to prostě vybít musela. Měla by si uvědomit, že trůn není všechno a že jsou jiné věci pro které žít.

#52 Arrow123 #54 shootx #56 Svjatogor
13.5.2019 | 12:12:28
RaiderCZ

Pokud se nepletu tak Daenerys má zelené oči ne ? Melisandra řekla aryi že to budou hnědé , modré a zelené. Tak je to asi jasný

#71 Jiri96
13.5.2019 | 12:14:38
Arrow123

#50 Jiri96: A najlepšie sa to vybíja na nevinných obyvateľoch KL :D

13.5.2019 | 12:15:42
Argetlam Královrah

#29 Slezan: Protože už se to stalo. Železný trůn je pryč. Rudá bašta je pryč. KL lehlo popelem a i kdyby ho dokázali obnovit, tak ty desítky tisíc mrtvých neobnoví. A zima ještě neskončila. Tohle je prostě konec sedmi království.

#164 Slezan
13.5.2019 | 12:18:25
shootx

#50 Jiri96: Hadi hnizdo je nejlepsi vypalit. Cersei spolehala na to ze stit z lidi ji ochrani, osud KL jake si zaslouzi…

#85 Neuvěřitelné
13.5.2019 | 12:19:07
Carnage

Tak to že jí m*dlo bych ještě bral ale fakt jsem zvědavej co teď s tím. KL je kompletně zničený = nemá komu vládnout a hlavně všichni byli svědky toho jak zabíjela nevinný lidi a to jakože ve velkym takže nemá komu a čemu vládnout, pokud jí zabijou tak mají problém protože podle všeho má furt hodně velkou armádu která je věrná jen a jen jí. Smrt Cersei trochu zklamání jen takhle mimo zraky jakýkoliv hlavní postavy.

13.5.2019 | 12:20:59
Svjatogor

#50 Jiri96: Au contraire. Myslím si opak. Nahlodalo mě její chování vůči nobilitě dobytého Meeren a po dnešku se moje podezření změnilo v jistotu. Daenerys je stejná mrcha jako Cersei. Rozdíl je v tom, že Ceresi si to uvědomovala, kdežto Daenerys žije ve svém bludu osvoboditelky. Daenerys je derivát E. Che Guevary. Tento skvělý soudruh jednou rukou držel mikrofon v OSN, druhou rukou střílel do zátylku. I nevinným.

Její chování vůči Neposkvrněným je úkázkou vrcholné manipulace, citového vydírání a upoutání k ní. Nabídla jim svobodu, ačkoliv musela vědět, že oni neví CO TO JE. Bez velitele, drilu a rozkazu je Neposkvrněný civilním životě bezbrané a důvěřivé děcko. Vsadím se, že by si Červ neuměl koupit rohlík v Bleším zadku KL.

Všechna povstání proti ní v Essosu byla její a jenom její chyba. Historicky je proměna její osobnosti OK, příklady: Alexandr Veliký, Calligula, Maximillien Robspierre, Petr I. Veliký. Tohle bylo namátkou.

#84 Neuvěřitelné #89 pidalin
13.5.2019 | 12:25:41
Martin 435

Počty neřešit…Tywin prohrál každou bitvu, pak si to rozdal se Stannisem, Cersei válčila následně v Rekotoci, pak v Rovině, pak ten klepec od Daenerys a Skála pořád v plných počtech. Krom toho ty počty byly divné už v knihách…město milion lidí a dvacet tisíc vojáků síla již hrozivá. Prostě vojska na každý vždy tolik kolik se ho vejde na obrazovku

#110 Hosticek
13.5.2019 | 12:28:46
Kurka84

Tyrionovi myšlenkový pochody v poslední sérii jsou mi teda záhadou… Přijde mi to prostě odflaknuty, chtěli to udělat wow, to se jim asi povedlo. Ale za mě bych bral víc logiky na úkor akce, nelíbilo se mi to. Před startem série jsem byl smutnej že se blíží konec, teď se toho konce nemůžu dočkat. Až si budu někdy GoT pouštět znovu asi skončím 6.serii.

13.5.2019 | 12:28:48
slowrock

Podľa mňa Varys stihol každému na svete povedať že Jon je Aegon :D

#61 Carnage #66 renmil
13.5.2019 | 12:31:36
Svjatogor

Můj náčrt desetidílné série byl fakt lepší než tohle. :-\

13.5.2019 | 12:32:47
Carnage

#59 slowrock: Taky si myslim že to stihnul a Sansa možná taky, vidím v tom jeden malej problém. Dany je totálí magor a Jona radši zabije preventivně :D a i kdyby sever a všichni ostatní uznali nárok Jona tak kdo z nich porazí draka a její armádu? Nikdo takže jednoduše bude vládnout silou a strachem jako všichni před ní :D

#77 Hosticek
13.5.2019 | 12:33:12
Carnage

Jo a vlastně Varys to poslal všem zbývajícím rodům takže tak třem :D

13.5.2019 | 12:37:01
Svjatogor

Chýbí mi inteligentní nízkonákladobý feeling prvních dvou sérií. :-( Scena, kde se král Robert ptá své půvabné ženušky, zda je víc jedna nebo pět, je nedostižnou metou pro autory dialogů posledních 11 shlednutých epizod, tj. s07e01 včetně. :-P

13.5.2019 | 12:37:38
Radulineska27

Sama řekla v tomhle díle, že bude vládnout strachem.

13.5.2019 | 12:37:41
Lear

#20 Sallvator: Na to ti můžu říct pouze: Jdi do prdele!

13.5.2019 | 12:38:29
renmil

#59 slowrock: Určito to stihol, uvedomoval si, čoho je Daenerys schopná, akonáhle povedala, že je to jej osud… blik blik.. Varysovi zablikala výstražná kontrolka. Škoda, že nezablikala Tyrionovi, ten, čo toľko čítal o histórii, aby vedel manipulovať ľuďmi, aby vedel predvídať ich konania… Tyrion v tejto sérii šiel dole vodou… :( Bohužiaľ. PS: Rozlúčku sa Braškom mal krásnu

13.5.2019 | 12:40:30
Zargon

Líbil by se mi konec kdy Daenerys usedne na trůn a Arya se Sansou půjdou za nyní už Gendrym Baratheonem a začne nová rebélie :D

#68 Carnage #74 Svjatogor
13.5.2019 | 12:42:15
Carnage

#67 Zargon: To bohužel v jednom díle asi nestihnou :D

13.5.2019 | 12:44:24
shootx

Kdyz si sileny kral udela stit z lidi a ,,zaminovaneho,, mesta tak me to neprekvapilo, meli ji svrhnout jako otorkari v Meerenu ti lidi ji slouzily dobrovolne…

13.5.2019 | 12:44:31
Ulrička

To už je fakt parodie na první série. Jak nemají knižní předlohu, tak to nezvládají. Ta armáda se taky nafukuje podle potřeby.

13.5.2019 | 12:45:52
Jiri96

#51 RaiderCZ: Arya už zabila tolik lidí, že se to pomalu nedá spočítat. Někdo předtím ty zelené oči mít mohl. Když to Melisandra zmínila, tak hodně vyzdvihla ty modré oči a ostatní jen okrajově, jako by už byly zavřené (můj názor). Navíc, když se dívám na oči od Dany, tak jsou spíš takové modro-šedé (možná).

#127 POLW
13.5.2019 | 12:48:06
Dinell

Tak musím říct, že tato série je pro mě bohužel zklamání, což mě docela mrzí… GoT bylo výborný a byl kolem toho celý ten overhype… ovšem tato série… jediné, z čeho jsem si sedla na zadek, jak moc špatný to je… :/ Jako i v této serii byly super momenty, ale celkově z toho mám takový nijaký pocit… Už nemám ani příliš velká očekávání od finále, ale doufám, že třeba náhodou…

13.5.2019 | 12:49:18
Zargon

Jestli to chtějí ukončit tak jak se říkalo. A to tedy uzavřeně bez pokračování tak je podle me jediná varianta a to ze usedne na trůn osoba která vidí vše co se kde děje a nemůže být tím pádem žádné intrikareni, protože by o všem hned věděl. Tím pádem ze by Bran ?

13.5.2019 | 12:52:01
Svjatogor

#67 Zargon: V duchu si čtu proklamaci Gendryho rebelie:

…blablablabla, jsi Šílená královna a proto jsi nepřítel Sedmi království. Vzdej se moci nebo zhyň.

P.S.: Díky za jméno, titul a Bouřlivý konec.

Čau

Gendry, teď už Baratheon

#75 Zargon
13.5.2019 | 12:52:21
Zargon

#74 Svjatogor: :D :D

13.5.2019 | 12:57:15
shootx

Starkove jsou zhouba Zapadozemi od zacatku…Proc Aryia vytahla tu matku s ditetem aby je na ulici zabili, mohla aspon jako Bran rict sorry jako Thenovi ?

13.5.2019 | 12:58:58
Hosticek

#61 Carnage: No je to magor. Asi chce být vážně poslední z rodu… Ale, jak už tady někdo psal, ona je vážně magor co touží po moci a chce jenom vládnout, nic jiného ji nezajímá. Krásně ji tady nebo vedle v diskuzi přirovnal někdo k Cersei. Daenerys po celý život tlučou do hlavy jaká to je panovnice a, že musí jen a jen vládnout a, že s ní přijde spravedlnost a jiné kecy. Tak dlouho ji to všichni tlučou do hlavy, až ji z toho jebne (jasně smrt Misandei, dvou draku, taky na to měla zásadní vliv).

Logicky, když zjistíš, že nejsi poslední ze svého rodu a je tady velká šance zachránit rod, tak to nezahodíš, jen kvůli moci. Jak říkal Tywin rod je základ a udělá vše pro jeho zachování, moc mu to nevyšlo :-D, i když Tyrion by asi potom zplodit potomka dokázal, ale ten by měl zařvat v dalším díle. Daenerys zajímá jen vládnutí a nic víc, typický šílený panovník, kterému je jedno, že s ním vše skonči…

#79 Carnage
13.5.2019 | 12:59:27
Carnage

Já si myslim že nejlepší by bylo kdyby Dany drakem spálila všechny hl. postavy který má kolem sebe takže Jon, Davos a Arya a pak by měla letět na sever a spálit celej Zimohrad. Pak se vrátit na Dračí Skálu nebo jak se to jmenuje a vládnout tam odtud a kdokoliv o ní řekne křivý slovo toho taky spálit jo a kdyby náhodou někdo chtěl opravit KL tak taky spálit hned.

#80 Hosticek
13.5.2019 | 13:00:03
Carnage

#77 Hosticek: No jasný ale když už je šílená co jí brání v tom nezabít i Jona? Lásku už k ní evidentně necítí takže pro ní nejlepší možnost? Zabít ho. A pokud se zbytek Starků naštve? No a co má draka :D jako musim se teď smát jak v posledním díle nezapomněli říct jak je její poslední drak zranitelný :D no po poslednim díle je to jediná věc co stačí, teoreticky ani nepotřebovala armádu severu a neposkvrněných stačil jen ten drak aby upekla všechno živý.

#83 Hosticek
13.5.2019 | 13:02:38
Hosticek

#78 Carnage: :-D :-D :-D. Rovnou spálit všechno, ať má klid. Furt někam lítat, ještě by nastydla :-D

13.5.2019 | 13:04:03
Tristan22

Problém je to, že ona už nie je osloboditeľkou, nikoho v stredozemi neoslobodila, od prvého momentu čo tam je len zabíjala nevinných.. s výnimkou obrany severu, ale to je bohužiaľ málo a vedia o tom len severania, nikto iný. Nech to už skončí akokoľvek, tak z pohľadu ľudí jej poddaných už navždy bude známa ako šialená Targaryenka (viac šialená ako madking) a príbehy sa budú rozprávať o tom, ako len tak z rozmaru zabila cca milión ľudí, ktorý sa vzdali.. Pre Dany to nemá už žiadnu dobrú nádej, len aby zdochla ;)

13.5.2019 | 13:08:50
Tristan22

Oh stredozemi, I mean Westerose :D

13.5.2019 | 13:09:12
Hosticek

#79 Carnage: No ono to k tomu směřuje a vypadá, že Jon je další na řadě. Teď jí ještě sketa Šedý Červ (ten u mě skončil. Hodit po neozbrojeném vojákovi, který se právě vzdal, odhodil meč a ještě se otočí zády, kopí.. No sketa prostě) řekne, jak odrazoval od zabíjení atd. a má to rovnou spočítané… Ji už je to jedno, buď ji někdo kilne a nebo zařvou všichni počínaje Tyrionem a Jonem konče…

13.5.2019 | 13:10:22
Neuvěřitelné

#56 Svjatogor: Už od krmení draků Pány a jejich ukřižování jsem věděl, že zešílí úplně and here we are. V knihách jde alespoň vidět její neschopnost, tolik nevinných lidí umřelo při měnění vlád v těch dvou městech, co dobyla, osvobodila a odešla, lol.

13.5.2019 | 13:16:44
Neuvěřitelné

#54 shootx: Takže schvaluješ upálení milionu lidí za živa. Gratuluji. Radši běž psát teorie o Davosovi.

#90 shootx #122 Sapphire1977
13.5.2019 | 13:18:04
Tristan22

To ako to skončí, sme tak nejak mohli aj Dany tušiť z jej vize, v nej videla zničenú trónnu sálu, akurát to v nej nebol sneh (ako sme čakali, že dorazí NK) ale popol… Sadnúť si naň asi sadne, ale vládnuť nebude mať komu, vedela, že by ju nikto nechcel, „tak keď nie ja..tak nikto“:)

13.5.2019 | 13:20:22
Carnage

Ještě je tu možnost že by Bran wargnul do Drogona a sežral Dany :D ale v týhle sérii ho nezajímalo nic jinýho než Night King takže tahle teorie se asi nenaplní. Spíš fakt čekám že Dany zabije všechny je fakt že teď se Dumb and Dumberovi povedlo dosáhnout toho že člověk fakt neví jak to dopadne :D

13.5.2019 | 13:21:09
Hlavyn

Škoda no, tahle epizoda jen potvrdila únik scénáře, který se za poslední týden hodně řešil. Dopadlo to tak jak bylo psáno (s malými nesrovnalostmi), a proto se hrozně moc bojím poslední epizody, protože ten konec co nás čeká? FUJ..Nicméně tuhle epizodu jsem si užil. Cleganebowl byl dokonalý. Stupidní fight Jaimeho a Eurona už tolik ne.

Daenerys zabije Jon, který pak půjde zpět do Night's Watch. A vládnout bude Bran a jeho rada. ACHJOO!

#92 Carnage #93 Carnage
13.5.2019 | 13:27:04
pidalin

#56 Svjatogor: Souhlasim, kdo celou dobu fandil Denerys je slepej nebo uplně blbej. Bylo to jasný hned od začátku že se změní na svýho fotra a začne upalovat lidi, těch indícií k tomu jsme měli víc než dost. Fandil jsem Jonovi ale jak se do ní zabouchnul tak už je to pro mě stejnej retard, teď fandim Sanse a Arye.

#225 Janakincz #226 Janakincz
13.5.2019 | 13:32:23
shootx

#85 Neuvěřitelné: Tyrion,Varys meli pripravit revoluci misto cekani, kdyz chteli nechat svrhnout Cersei,to oni zklamali…

13.5.2019 | 13:43:49
Martin 435

Král bude Jon…jakkoli to působí teď divně, tak Martin ho tak píše celou knižní sérii. Tu postavu pracně buduje, včetně pochyb, přemítání o vlastní zbytečnosti, neukotvenosti ve světě kde neví kam vlastně patří…vše co zažívá včetně osobních obětí směřuje k jeho boji za anonymní lidstvo. A v knihách je ta postava tak dobře napsaná že ji z královské budoucnosti podezírá jen málokdo…dle mého to bude Jon. Protože konec je dle Martina

#94 shootx
13.5.2019 | 13:43:58
Carnage

#88 Hlavyn:

Pokud to takhle skončí tak nic moc no, to už by si ten trůn mohl Jon vzít když by byla Dany pryč a on nebyl vázanej tím že ona je jeho královna a on jí je věrný.

13.5.2019 | 13:44:11
Carnage

#88 Hlavyn:

a to nemluvim o tom že Nights Watch už není potřebná takže to nedává moc smysl.

#96 Hlavyn
13.5.2019 | 13:45:17
shootx

#91 Martin 435: Ne tak docela

Bude to Jon ovladany Davosem ktery bude tvorit most k Sanse a na Severu bude opravdova moc jak uz rekl Tyrion…

#133 Argetlam Královrah
13.5.2019 | 13:49:12
slowrock

Bron The sniper zabije Dany pritom ako vychádza z budovy. :D

13.5.2019 | 13:50:33
Hlavyn

#93 Carnage:

Jon by měl za zdí objevit mrtvoly divokých v symbolu spirály (Night King).

13.5.2019 | 13:51:24
Martin 435

Ještě by mě zajímalo, pro kritiky šílené Daenerys…co by se dělo kdyby měl draka Joffrey, Stannis, Tywin, Balon Greyjoy, Rose Boltonem, Rob Arryn, starý Frey. V pár případech by možná nehorely ulice…ale rudá bašta? Odpovedne se zamyslete jak jsou ty postavy napsány a co by dělaly s drakem poslušným na slovo, po deseti odmítnutých jednání. Jak říkám, vzdát se až v momentě kdy ležím a protivníkovi ušetřím už jen pár životů tim nenabizim moc důvodů pro velkodušnost, a ohledy na civily? Šílený Tywin v Harenhallu? Západozemí plně magoru? Connington v knihách byl líčen všemi ve vzpomínkách (dobrými i zlými) jako někdo kdo podělal bitvu, protože nespálil celé město ve kterém se skrýval Robert baratheon…s civily si nikdo nikdy starosti nedělal

#98 Carnage
13.5.2019 | 13:56:19
Carnage

#97 Martin 435: Jasně ale ona tvrdila celou dobu že je jiná :D navíc město už bylo prakticky její naprosto zbytečně zničila celý město a nemusela. Stačilo aby naletěla na střechu kde byla Cersei a zbořila to jen tam. Navíc si sama pokazila to že mohla nechat Cersei zabít veřejně.

13.5.2019 | 13:58:42
Docik

jsem rád aspoň, že ta Dany vypálila královo přístaviště a společně s ním všechny ty hladové krky, které se na ně vykašlali, umí jenom natahovat ruku a bodnout nůž do zad. Že Cersei bude poražena bylo úplně jasné po tom jak zabili NK. A co je teď jasné? Arya zabije Dany to je z tohodle dílů úplně jasný. Jon bude vládnout a předpokládám, že nám před titulky ukážou Brana. Ještě se mi celkem líbilo, že nezapomněli na Wild fire pod královým přístavištěm, takže vlastně jestli se potvrdí že šílený král zešílí kvůli Branovi – byl Branův motiv zabít co nejvíce lidí? Zničit královo přístaviště? Jinak prostě je top smutné zakončení, Cersei měl zabít její mladší bratr, na to se úplně vykašlali. Pořád doufám, na nějaké rozuzlení Branových schopností a Night Kinga, ale řekl bych že ne. V příštím díle pořeší akorát ty co přežili a na konec asi vážně někdo sedne na roztavený trůn a čau, konec, hotovo.

#100 shootx
13.5.2019 | 14:13:31
shootx

#99 Docik: Byla zvykla bojovat proti hloupym otrokarum v pousti za pomoci draka a roztahovani noh. V Zapadozemi ji nic do klina nepada tak zesilal bezny syndrom nymfomanky…Tady zklamal Tyrion a Varys protoze neudelali nic nez jen udrzovali a dusily utrpeni vsech stran.

#101 Docik
13.5.2019 | 14:17:57
Docik

#100 shootx: lol proti hloupým otrokářům? Cersei byl naprosto hloupý oponent a vydržela tak dlouho jenom kvůli slabým a hloupým rádcům které radili Dany všechno špatně a díky tomu, že se DnD rozhodli že z ní udělají toho největšího záporáka v GoT. Otrokáři hráli podle mnohem tvrdších pravidel a lidé které osvobodila ji byli vděční. Ano v západozemí ji k nohám nikdo nepadl, ale na to ji připravovali, co ji zlomilo srdce je Jon. Jon byl poslední kapka. Ona obětovala všechno trůnu a boji za živé. A nikdo ji neřekl ani blbé děkuji. Jorah ji zemřel v náručí, Misandei byla staťa pro pobavení královny. A co za to, nakonec ji řeknou, že ani na ten trůn nemá nárok, po tom všem co obětovala. Najednou Jon začne řešit že je to jeho teta a že už spolu teda asi nemohou spát? WTF? nikdy před tím se neviděli, nechovala hop jako mimino, to že jsou příbuzní by mohlo být Jonovi úplně u prdele a celý jejich problém by řešila svatba. Popravdě já jsem spokojen s tím že se jim podařilo zachytit tu přeměnu. Když se rozvonili zvony po 20 minutách bitvy, úplně jsem viděl její myšlenkové pochody – jak teď Cersei napochoduje a bude se dožadovat svých práv, svého soudu, nebo že poklekne – a co bude dál? Kdo pomstí mrtvé kteří za ně a kvůli nim zemřeli? Jak dlouho bude trvat než se proti ní všichni zase spiknou (což se vlastně stalo ještě před bitvou)? Pokud chceš postavit novou říši, nejdřív musíš spálit tu starou a v králově přístavišti si nikdo její soucit nezaslouží. Ale přijde mi, že já jsem asi jiný typ diváka, většina lidí doufala, že to vše dopadne krásně jako boj proti NK… jsem rád, že to tak není.

#106 MagikaVonCary82
13.5.2019 | 14:29:47
xkatty

Upřímně tato série je pro mě velkým zklamáním. Doufám, že alespoň Dany dostane co si zaslouží.. Tohle bylo moc. Nemůže se divit, že jí v Západozemí nikdo nebere. A jak by mohli… Ona přijde s tím, že jediná má nárok na trůn. Neohlíží se na nic… Ti lidé ji neznají a není důvod aby měla jejich důvěru, stejně tak na severu. Je jen klasická uzurpátorka a v sedmé sérii to potvrdila víc než kdy jindy. Nepoklekneš? Zemřeš.

#103 Docik
13.5.2019 | 14:36:32
Docik

#102 xkatty: neboj dostane, to už začíná být celkem jasné. GoT nikdy nebylo tak průhledné jako 8 serie. Taky by mně nenapadlo, že poslední serie bude ta nejhorší. Já teda mám radost aspoň z toho, že tahle bitva už vypadala mnohem lépe. 08×03 bylo fakt peklo, tma, nelogičnost a neuspokojující konec největšího záporáka. Teda tady Cersei umřela taky úplně debilně, měl ji zabít její mladší bratr jak bylo předpovězeno v knihách… Že to tam Dany vypálila naplnilo aspoň trochu moje očekávání. Vy byste jako všichni vážně chtěli " a žili šťastně až do smrti" ? Ve hře o trůny? Ale jděte…

13.5.2019 | 14:44:18
MagikaVonCary82
  • Deny nebyla šílená nikdy!
  • Zneužívání, týrání fyzické a psychické, zbavení svobody, neustálá hrozba smrti, osamělost bez poznání toho, co je rodina, co je skutečná láska…

Dopad na psychiku?

  • Dnes má tento stav lékařské pojmenování: Velmi těžká porucha osobnosti s akcentem úzkostně depresivní poruchy.
  • To však není šílenství! Pouze nedůvěra, hledání chyb v sobě, vinění sebe, ale také touha po spravedlnosti a potrestání těch, kteří danou osobu do tohoto stavu dostali svým jednáním vůči ní.
  • Poslední kapka do poháru byla vražda Missandei. V ten okamžik se Deny nervově zhroutila… Potřebovala pocit bezpečí a lásku… Jediný, kdo ji mohl poskytnout obojí, jí poskytl opak: Strach, jehož sama slovně před útokem použila několikrát, a ztrátu víry v naplnění svého osudu, či lépe – nalezení vlastního místa kam patří a smyslu proč přetrpěla a přežila vše, čeho se na ni nejbližší i cizí dopustili…
  • S pohledem na Rudou baštu z Drogonových zad, a věděním, že jí Cersei uniká tak jako Železný trůn, se všechny potlačované emoce vydraly na povrch jako explodující vulkán…
  • Jon ji nezabije, ale odvrátí se od ní!
  • Drogon ho nezabije, neboť neuposlechne příkazu Deny, jelikož z Jona cítí Targaryena také.
  • Arya město opustila! Vrací se na Sever.
  • Pokud bude chtít popravit Tyriona, tehdy ohrozí sebe sama… Bronn má přece slíbené Vysoké zahrady. A poslední žijící Lannister je Tyrion… Tehdy by šíp z kuše zdobené Lannisterskými znaky, mohl Daenerys připravit o život…
  • Trůn … nebo jeho roztavené zbytky… by tak skutečně zůstal uvolněný pro Tyriona…
  • Nu, uvidíme…
#111 Docik #207 naviivan #236 pidalin
13.5.2019 | 14:44:25
Docik

A to jak si zlatá společnost absolutně neštrejchla bylo teda taky pěkně trapný. To měli být ti nejdrsnější válečníci z nejdrsnějších, ne obyčejní žoldáci, ale ti co si mažou ostatní drsný žoldáky na chleba k snídani. Tady snad nezabili jednoho jediného muže. Ale tak aspoň to bylo hezky natočené celé… sbohem GoT

#109 RightfuHeir
13.5.2019 | 14:49:27
MagikaVonCary82

#101 Docik:

  • Děkuji upřímně za Tvůj komentář… Jsem ráda, že to oba vidíme a vnímáme stejně…
13.5.2019 | 14:49:36
13.5.2019 | 14:52:32
Emilos

Ten drak bol strašne OP. Ako mohol chrlenim ohňa rozbíjať hradby akoby boli z papiera.

#112 MagikaVonCary82 #116 Paetur
13.5.2019 | 14:53:06
RightfuHeir

#105 Docik: Golden Company si štrejchla tak akorát v místních bordelech ;-).

No ale ono taky jak bojovat proti drakovi s nekonečnou zásobou vybuchujícího napalmu, že jo.

13.5.2019 | 14:56:02
Hosticek

#57 Martin 435: Přesně tak, se divím, že se nad tím nepozastavili někdo již dávno. Všichni v Západozemí mají neomezené kapacity vojáku, nicméně Daenerys jich má víc :-D

13.5.2019 | 14:56:35
Docik

#104 MagikaVonCary82: tvé vysvětlení po tu pasáž s Jonem je perfektní, dál s tím nesouhlasím. Vím, že si to dost lidí přeje, aby byl Tyrion první zvolený prezident westerosu, ale to bych považoval opravdu za výsměch. Jon ji nezabije, odvrátí se od ní, s tím bych ještě souhlasil, vychoval ho Ned Stark a když Dany zaútočila, potom co se všichni vzdali, bylo vidět, jak se mu zhnusilo to co tam dělají. Osobně si myslím, že Dany zabije Arya, protože ta je teď nejvíc ubrcoool (protože DnD) a bylo vidět, že ta je ze všech na Dany nasraná asi nejvíc v tuto chvíli.

#114 MagikaVonCary82
13.5.2019 | 14:58:21
MagikaVonCary82

#108 Emilos:

  • Podívej se někdy na záběry z Vietnamské války, kdy bombardéry svrhly bomby s napalmem…
  • Tlaková vlna je to co skutečně ničí a zabíjí.
  • Směs vzniklá ze žláz v tlamě má údajně být velmi blízká napalmu. Viz. snímek Dračí svět.
  • Je to tedy mnohosetstupňová hořící směs dvou základních složek více, než-li samotný oheň.
  • Pokud se drak pohybuje rychlostí alespoň 150 km/h, jeho samotné tělo vytváří ve vzduchu tlakovou vlnu, kterou umocňuje pohyb obrovských křídel. Jejich pohybem navíc za drakem vzniká vír.
  • Zkombinováno dohromady, jde o „živý“ bombardér, který namísto svrhávání pum s napalmem, jej přímo sám produkuje…
  • A tomu cihlové zdi opravdu neodolají… Nejsou železobeton!
#115 RightfuHeir #173 LordStark
13.5.2019 | 15:05:17
Carlita

“A kráľ s okom sklopeným na bojišti stojí. A čo, azda tých padlých vojakov sa bojí? Nie, lež bezduché hromady svojich tam vidí, a zo svojho víťazstva radovať sa stydí.....” John Snow.

13.5.2019 | 15:09:50
MagikaVonCary82

#111 Docik:

  • Docíku, pak tu máme dva potenciální vrahy: Aryu a Bronna, který zajisté bude rovněž chtít mít v životě to, po čem tak moc prahl, a co mu bylo přislíbeno: Velký hrad s významným panstvím.
  • Tyriona si na trůnu opravdu nepřeji.
  • Raději bych viděla kýmsi zde zmíněné rozbité kolo, tedy samostatná království, a ač opuštěnou a psychicky zničenou, tak živou Deny na jejím hradě na Dračím kameni, či jak prorokovala Yara: Vzala si zpět Železné ostrovy, aby se také kam Daenerys měla vrátit…
13.5.2019 | 15:10:45
RightfuHeir

#112 MagikaVonCary82: Drogon vrhal bomby? To v seriálu nikdy neukázali. I když tedy to, co by padalo z jeho pumovnice, to by nikomu nevonělo.

#119 MagikaVonCary82 #162 Rafan
13.5.2019 | 15:11:29
Paetur

#108 Emilos: O dračím ohni je známo, že dokáže roztavit i kámen. Také je známo, že čím starší drak je, tím intenzivnější je jeho oheň.

13.5.2019 | 15:12:22
Vojtio

Za mě určitě jeden z dílů,který patří do top10 celého seriálu.Tipuju,že Jon sejme Dany a Ayra by si mohla střihnout final duel s Červem a zavzpomínat na svůj výcvik v s tyčí v Domu bílé a černé,úplně jsem zavzpomínal na ty skvělé díly u mužů bez tváře,když jsem viděl v tomto díle,jak se Červ ohání tím kopím :).

13.5.2019 | 15:14:13
red.mann

Bohužel se do skoro do puntíku vyplnil ten výpis uniklého scénáře. Myslel jsem, že je to naprostá blbost, ale už to vypadá, že to byla pravda. Deny si takový konec nezasloužila. Měli ji nechat zemřít jako hrdinu a ne z ní udělat největší sračku seriálu. Co se týká dračího ohně, tak už ukázal svoji sílu v Harrenově , kde se roztavila i skála. Takže boření zdí není nic nemožného.

#120 Lord_Casterly
13.5.2019 | 15:19:03
MagikaVonCary82

#115 RightfuHeir:

  • Tvá poznámka opravdu není vtipná.
  • Pro Tvé lepší pochopení:
  • Svržená puma z bombardéru, má při dopadu téměř stejnou rychlost a kinetickou energii, jako při svržení. Tím se NAPALM z ní uvolnil jedním směrem, ne nepodobným tomu, co chrlí za letu Drogon ze žláz v tlamě, a dostojí i co do porovnání způsobených škod.
  • Stačí to takto nebo potřebuješ zopakovat zákon o zachování energie, a chemický vzorec NAPALMU i s odůvodněním, proč bylo další použití této látky v dalších válkách zakázáno?
#130 RightfuHeir
13.5.2019 | 15:26:34
Lord_Casterly

#118 red.mann: Proč by měla umřít jako hrdina. Proč každá postava teď musí zemřít jako hrdina (Theon, Jorah, Lyanna Mormont) proč jako hrdina nemohl umřít Robb Stark, podržízli ho jako podsvinče na svatbě. Nebo Ned Stark, Catelyn Tully, Tywin Lannister, Oberyn Martell, Margaery Tyrell. Proč ti nemohli umřít hrdinsky? Ne Theon měl chcípnout jako pes kterým celou dobu byl a Daenerys klidně taky to k hořkosti GoT prostě patří

13.5.2019 | 15:32:45
Docik

a třeba nakonec zemřou všichni co Dany zradili :D to by bylo fajn… if you think this has a happy ending you haven't been paying attention ;) Mně osobně tyhle věci moc netrápí, kdo bude sedět na trůnu, resp jsem rád, že se naplnila věštba, že bude královo přístaviště vypálené, trůn roztavený a bude tam dírou ve střeše padat sníh/popel. V knihách měl takovou vizi i Bran a i v seriálu měla tuhle vizi Daenerys. Tudíž, pro ty co dávali pozor není vypálení králova přístavioště takové překvapení – co chci říct trůn je zničen. Hlavní město je zničené. Kdo ví jestli se vůbec bude řešit kdo bude sedět na zničeném trůnu. Mně spíš zajímají Branovi toulky historií a jeho schopnost ji ovlivňovat, podle mně Hodor byl jenom ukázka síly, ale ne skutečné využití jeho schopností. Nemluvě o tom, že mu Tří oká vrána říkal, že nesmí zůstat moc dlouho ve weirwoodu, jinak se tam ztratí a nedostane se zpět. Podle mně to všechno ukazuje na něco co se Branovi má stát. Já fandím teorii že Bran byl NK, v seriálu se to asi nenaplní, ale i tak doufám, že aspoň udělá něco díky čemu Aerys zešílel. Mám takový pocit, že si to schovávají jako poslední záběry před titulky poslední epizody, aby nám dali ten poslední wow mindfuck a nalákali nás na ten prequel 10 000 let před těmito událostmi.

13.5.2019 | 15:36:34
Sapphire1977

#85 Neuvěřitelné: ked nechceli byt upaleni, mali zvrhnut cersei sami

#125 BloodyBlondie
13.5.2019 | 15:45:56
caesarSK

hmm. ak by v 7. serii s 3 drakmi znicila iba red keep mohla si usetrit vela starosti :) a na druhej strane ked dokazal qyburn vytvorit konvecnymi zbranami neznicitelneho vojaka, preco sa cersei obtazovala z GC a nevytvorila si ich aspon niekolko (100+?)

ako napisal nejaky user na YT. GoT patch 8.05 changelog:

  • varysove vtaciky navratene po tom, co boli v patchy 8.01 odobrane
  • sila drogona zvysena o 80%
  • agilita drogona zvysena o 200%
  • pevnost kamena znizena o 300%
  • ucinnost balist (dostrel, presnost, agilita) znizena o 50%
  • inteligencia posadok balist znizena o 80%
  • inteligencia hlavnych postav zredukovana o 50%
  • vyznam jona zredukovana o dalsich 25%
13.5.2019 | 15:59:54
Zsir

Mám z toho fakt smíšeny pocity asi jako 90% zde lidi.

To že Drogon furt může chrlit oheň není divný, protože kdyby to bylo jinak, tak nikdy Targaryeni nedobili Západozemí. Spíš mě vadí, že asi 100 lodí zaplalil drogon za 10s, líta rychlostí stíháčky (danerys se drží jak nic). Nevim jakej taktik vymyslel, že prostě nemám lučišníky? Jako to je nejdůležitější věc. To že netrefí draka OK, ale asi 10tisíc lučičníku by Dany trefilo. Další věc, proč neútočí s drakem v noci? Však by ho nikdo ve tmě neviděl. Druhej den zaútočím s armádou. Balisty přes noc nepostaví.

Já prakticky nemám problém s průběhem 8 řady. To že se Dany zblaznila, tak od 3 řády jsem čekal kdy. NOční Král umřel OK. Ale ty bitvy jsou prostě „zvláštní“ a k LOTR bitvám to má fakt daleko. A to nemluvím o nesmrtelnosti ve 3 řádě některých postav.

Řekl bych, že měli radši natočit o 3 řady víc, ale pěkně pomalu, všechno promyslet, vysvětlit.

#128 Docik #163 Rafan
13.5.2019 | 16:03:59
BloodyBlondie

#122 Sapphire1977: Veď ju fakticky „zvrhli“ vlastní vojaci, keď sa vzdali, uznali, že im boj za to naozaj nestojí. Čo sa vzbury civilistov týka, to by musela byť Cersei nejaký naozaj mimoriadny tyran, horší od Šialeného kráľa, ani ten nemal ľudovú vzburu. Lenže ona, napriek tomu, že Daenerys a Tyrion o nej rozprávali ako o strašnej krutovládkyni, podľa mňa – a podľa toho, čo reálne bolo vidieť v seriáli, nebola horšia od nejakého priemerného, menej osvieteného targaryenského kráľa. Daenerys, to už je niečo iné, tá je fakt na porovnanie s tatkom.

#128 Docik
13.5.2019 | 16:06:06
Hed94

Já nechápu jak se tahle epizoda nebo vůbec celá osmá serie může někomu líbit. Je to celý plný amatérských a logických chyb.

Je úplně jedno jak se rozhodli že seriál skončí, ale to JAK se k tomu konci dostanou je sakra důležitý… a to JAK je momentálně tvrdě znásilňované časovým presem a realitou předchozích dílů.

13.5.2019 | 16:09:18
POLW

#71 Jiri96: Měly by být fialové, ale prý ji to neslušelo:-)

13.5.2019 | 16:10:25
Docik

#125 BloodyBlondie: Je fakt, že Dany dotáhla to co chtěl udělat Aerys, důkaz toho je jak pod celým Kings Landing bouchá ten Wildfire. Ale Cersei byla do teď větší zlo v tom že odpálila Baelorovo septum. To byl moment kdy ji lidé měli zabít ve spánku. Jasný Aerys upaloval lidi zaživa pro zábavu a smál se při tom, takže k němu měla Cersei ještě daleko, ale zničila největší svatostánek v západozemí, jednu z nejstarších staveb a nejposvátnějších. Myslím, že Jofreyho chtěli sejmout i za míň.

#124 Zsir: K těm bitvám se po logické stránce nemá cenu vůbec vyjadřovat. Já jsem spokojen alespoň v tom, že jsem tam něco viděl + luxusně udělané CGI. Jako to že najednou Dany nikdo netrefil… to nemá cenu rozebírat, to je jak bavit se o nesmyslech v Rychle a Zběsile :D Taky jsem si říkal, takové loďstvo Greyjojů rozbila během 2 minut? hmmm…

#131 BloodyBlondie #134 Argetlam Královrah
13.5.2019 | 16:13:35
Jacob 18

Danerys byla zřejmě ve stimulační kabině kde se provádí stav beztíže protože kdyby ne , těžko by vydržela ten nápor větru,když letěla směrem dolů.

#165 Rafan
13.5.2019 | 16:15:19
RightfuHeir

#119 MagikaVonCary82: No ten zákon o zachování energie by mě fakt zajímal. Kde se bral všechen ten napalm v Drogonovi, že mohl létat kolem dokola a pořád chrlit oheň, aniž by doplňoval zásoby za letu?

#136 vacicak
13.5.2019 | 16:16:27
BloodyBlondie

#128 Docik: Na Joffreyho sa tiež vrhli až keď ho mali vyložene na dosah ruky (a keď im unikol, masakrovali, rabovali a znásilňovali toho, kto im práve prišiel pod ruku). Hladová vzbura z príležitosti, na samotný hrad nikdy nezaútočili. Cersei mala dosť rozumu, aby sa nechodila špacírovať do mesta, inak samozrejme, že by sa ju snažili zabiť. Vyhodenie Septa do vzduchu určite mnohých nasralo, koniec koncov tam zomrelo dosť ľudí a áno, bolo to náboženské centrum, ale aby sa preto ľud samovražedne vrhal na palác, to nie.

13.5.2019 | 16:21:37
POLW

Mě osobně se tenhle díl spíš líbil,ale chápu rozpory,co vyvolal. Ta genocida bude pro spoustu lidí příliš brutální, nicméně,co je v GoT podle filmových pravidel? A Varys to na začátku řekl přesně: „Její mincí si nejsem jistý“ předvedla, že dcerky bývají po otcích,krev není voda…A už aspoň víme,kdo bude na Želeném trůnu (pochybuju,že ho budou vyhrabávat z trosek). Jediné, co bylo trochu mimo,byla ta jednoduchá likvidace Euronových lodí (mělo jich být 1000 a na min. 20 škorpiony) a Jaimieho 2× velká dýka do boku a pořád běhal.Mimochodem mě trochu zarazilo, že v domech obyčejných lidí vybuchoval divoký oheň.Asi ho tam měli na likvidaci krys a myší.

#145 Docik
13.5.2019 | 16:29:34
Argetlam Královrah

#94 shootx: Díval ses na minulý díl s titulkami od HBO, že? Jestli umíš anglicky, tak si to pusť znovu, poslouchej, co Tyrion říká a zjistíš, že ta věta je přeložená špatně.

#135 shootx
13.5.2019 | 16:35:37
Argetlam Královrah

#128 Docik: Myslíš to septum, které dobrotivá královna Cersei ÚDAJNĚ vyhodila do povětří? Takové nesmysly a pomluvy už nechci slyšet :D

13.5.2019 | 16:41:44
shootx

#133 Argetlam Královrah: Neni dulezity doslovny preklad dulezite na to je ze moc na Severu bude iluze opravdovou moc

bude mit v rukou Davos jakozto duverihodny a efektivni radce jako byl Tywin.

#177 LordStark
13.5.2019 | 16:47:35
vacicak

#130 RightfuHeir: proc by doplnoval zasoby? je to drak, ty vis jak draci ohen funguje? to je presne duvod proc se to plno lidem nelibi, moc u toho premysli a nechteji si to pouze uzit.

#148 RightfuHeir
13.5.2019 | 16:53:27
Eddard1

Taky vám připadalo, že Jon rozumně stáhl své vojsko mimo město, protože vytušil, že ta šílená ženská by neváhala spálit i je

13.5.2019 | 16:58:19
toayen

Taky přihodím teorii…Arya bodne Dany valyrijskou dýkou a máme tady NQ Dany. Jon maže postavit zeď a bude tam strážit. Tyrion a Sansa na trůnu(ale to nebude mít dlouhého trvání, dva kohouti…)

#139 Camaris #141 shootx
13.5.2019 | 17:11:11
Camaris

#138 toayen: Tyrion

bude popraven, za to že nechal utéct Jaimeho. Daenerys zabije Jon. (Three treasons will you know. Once for blood, once for gold, once for love) Arya už svou roli měla, když zabila nočního krále.

#144 toayen
13.5.2019 | 17:17:08
dragon113

Pre tých čo tu píšu že sa mala Cersei vzdať to je ako keby k vám prišiel niekto cudzi domov a povedal teraz tu bývam ja nebránili by ste si svoje.Porovnávať výbuch Septa plného fanatikov z vyvraždením niekoľko 100k obyvateľov.Zas­tavanie sa Dany že urobila dobre a že je normálne vyvraždiť vojsko ktoré sa vzdáva to myslite akože vážne..Dúfam že ten bielovlasý dobytok dopadne brutálne aj so svojim drakom

13.5.2019 | 17:20:39
shootx

#138 toayen: Tyrion nedopadne dobre protoze diky jeho planum aby neublizil KL (tj. i Cersei), ublizil Denerys. Jeho posledni zrada s unikovou cestou bude mit dusledky. Nikdy nechtel znicit jejich rod jak rekl Cersei. O jeho zrade vi pouze jediny clovek

Davos

13.5.2019 | 17:25:26
Jacob 18

Trolové a hateri se už určitě těší ,jak tuhle epizodu opět zkritizuje .Jo. Aneta

13.5.2019 | 17:39:31
Jacob 18

Opravím svůj komentář.

13.5.2019 | 17:39:46
toayen

#139 Camaris: Pravda, Arya už je zbytečná postava (nechce být zabiják ani lady, asi bude vařit v kuchyni na zimohradu :-) )Přesto si myslím, že z Dany by byla pěkná NQ. Nebo, Arya to zkusí, Dany si všimne, bude jí chtít spálit, před aryu skočí Jon, přežije plameny, a tou dýkou sejme Dany. Já si ani nemyslím, že by Dany chtěla být královnou, ona ví, že udělala strašnou věc, ale spíš asi chtěla vyčistit tu žumpu a donutit Jona, ať vládne on, je Targaryen, tak by jí to ani nemělo tak vadit. A byla by to odpověď na otázku, jestli by byla ochotná pro dobro království se vzdát koruny

13.5.2019 | 17:42:58
Docik

#132 POLW: divoký oheň dal rozsét pod celým městem Aerys II, šílený král. Burn them all he said. Burn them in their homes, burn them in their beds… Kdyby ho Jaime nezabil, vyhodil by celé královo přístaviště do vzduchu. Dost mně mrzí že Jaime je takový dement v seriálu. Přitom ten jeho charakter z knih, že je to muž cti, tam byl tedka ke konci celkem naznačený. Jaime je asi moje nejoblíběnější postava, je nejvíc komplexní

13.5.2019 | 17:43:06
Jacob 18

Sakra ,omylem jsem přidal komentář a nejde to smazat . trolové a hateri se už určitě těší jak tuhle epizodu opět zkitizuji .

13.5.2019 | 17:45:23
didi2012

Má tu niekto ten uniknutý záver série prosím

13.5.2019 | 17:47:06
RightfuHeir

#136 vacicak: Užívej si a nepřemýšlej, jak dračí oheň funguje.

13.5.2019 | 17:48:58
WinterIsHere

Eddard1: ano. Měl jsem dokonce chvíli pocit, že chce zabít Šedého červa za to, že vraždí ty, kteří se vzdali. P.S.: může mi někdo poradit, jak na mobilu reagovat na komentáře? :D

13.5.2019 | 17:55:35
Bobik222

19500 členů Zlaté armády hrálo za městem minigolf. To dost usnadnilo Denerys útok.

13.5.2019 | 17:57:00
Billy the Kid

kámoš mi řekl: noční král musí stále žít, ja jsem řekl: proč? a on: kde by vyhrabali tak velkou armádu…

13.5.2019 | 18:38:48
Billy the Kid

a trošičku poznateček: nevím co to byl za díl, a už vůbec jaká serie, ale jak Danny vypálila jednu loď od pánu otrokářu tak na to potřebovala tři draky a valili to tam hlava nehlava, ale ona teď má jednoho a prostě letí a bulá to jak sirky

#153 Bobik222
13.5.2019 | 18:41:04
Bobik222

#152 Billy the Kid: Protože tohle je jinej drak. Tamto byli draci Bolek a Lolek. Měli malé zásoby ohně, byli úplně blbí a průstřelní. Místo aby se vyhýbali šípům, tak je naivně chytali. Na 5. díl si vzala Drogona?, to je pašák a ví jak na to.

#161 Monoceros
13.5.2019 | 18:48:20
LordStark

S přehledem dobýt Královo přístaviště a pak ho celé spálit ? Proč,tohle chci vědět ! Stačilo se jen stáhnout a čekat až jí přinesou Cersei,lidu říct pravdu o záchraně Západozemí před Nemrtvými,pravdu o Cersei, zároveň by nebylo ublíženo jedinému civilistovi a vládla by láskou, ve městě,které by neuvěřitelně prosperovalo a následně v celém kontinentě. Nespálila jen Královo přístaviště, spálila vše co dokázala a kam se dostala, spálila sebe.

#155 Arrow123 #160 Docik
13.5.2019 | 18:52:17
Arrow123

#154 LordStark: Škoda, že Cersei nemala tie slony. Pomohli by hasiť oheň :D

#156 LordStark
13.5.2019 | 19:10:02
LordStark

#155 Arrow123: Prakticky nepřevzala moc,ale zničila stát, nechápu :)

#157 DC Expert #166 Rafan
13.5.2019 | 19:11:59
DC Expert

#156 LordStark: John ji v dalším díle zabije a usedne na železný trůn!

#158 mateSKAtes
13.5.2019 | 19:34:16
mateSKAtes

#157 DC Expert: už aby to bylo

13.5.2019 | 19:35:46
Wolfinator1

JÁ SI MYSLÍ ŽE, Jon se bude hádat s Deny o tom co provedla a při tom Arya se pokusí zabít Deny, ta jí nechá upálit nebo zabít Červem a následně na to nasraný Jon když vidí umírat milovanou sestřičku zapíchne Deny ( nebo nějak Jon ovládne Drogona třeba jako měnič, nebo prostě Drogon pozná, že Jon je ten vyvolený Targeryan a Denerys sežere )

13.5.2019 | 19:43:32
Docik

#154 LordStark: právě, že jí došlo že by stejně nevládla. To že je Aegon Targaryen právoplatným králem už ví půlka západozemí, Varys to řekl úplně všem + lid ji neměl rád. Já jsem to cítil tak, že když se rozezvonily ty zvony, tak ji to přišlo jako výsměch po tom všem čím si prošla. Moc dobře věděla co by následovalo, všichni by ji zradili, nikdo ji za královnu nechce a ona tomu obětovala vše.

13.5.2019 | 19:44:53
Monoceros

#153 Bobik222: a nenapadlo váš někdy že důvod proč ti dva draci schytali šíp do těla bylo jednoduše proto že neměli na sobě jezdce který by ho ovládal? ten drak vůbec nemusel tušit že mu hrozí nějaké nebezpečí

13.5.2019 | 19:59:40
Rafan

#115 RightfuHeir: Samozřejmě žádné bomby neházel. Nicméně drak je kouzlo či chcete li magie.Noční král Viserionem sundal zeť. Mrtví Viserion a živý Drogon jsou dvě strany téže mince oba jsou vůči sobě negativ, kdy se jen mění polarita jejich magie.

13.5.2019 | 21:40:22
Rafan

#124 Zsir: Si děláte kozy né? Pěkně pomalu, všechno promyslet, vysvětlit? To snad měl Martin né? Proč ten vám to nevysvětlí. Oni psali podle předlohy Martina. pak Martin přestal vysvětlovat, protože sám neví jak to vysvětlit což vám nevadí, ale autoři to měli suveréně dle vás dopsat a a pěkně vysvětlit. Tomu říkám logika.

13.5.2019 | 21:55:49
Slezan

#53 Argetlam Královrah: Tak jinak jak víš, že to tak bude? Ty máš scénář před sebou? A co když to tak nebude? Co já vím KL nelehlo popelem ale bylo poničené a co když bude v další epizodě spravené, co když, co když…jak ty šuline můžeš vědět co bude? Nemůžeš! Tečka.

13.5.2019 | 21:57:09
Rafan

#129 Jacob 18: Zeptejte se pilotů z 1 světové jak to dělali při střemhlavém útoku na protivníka. Měli před ksichtem jen malý štítek a někdy ani to né. Dany stačilo si lehnout na záda Drogona a využít závětří jeho krku. Co to vůbec přirovnávám k letadlům Drogon létal tak 150 Km/hod. Při střemhlavém možná 200 km/hod. Dnes kde jaký ocas na dálnici v Německu lítá na motorce 250 Km/ hod a i víc.

13.5.2019 | 22:06:26
Rafan

#156 LordStark: Zničila jen hlavní město.Vládnout může i z Dračího kamene. No problémo. Stejně to byla dle Olenny smrdutá žumpa, co páchla na míle od hradeb.

13.5.2019 | 22:15:39
kujulu

V poslednim dile:

  • Dany zatkne Tyriona za propusteni Jaimeho a bude jej chtit popravit
  • Jon odprisahne vernost nove kralovne ale pak ji probodne a vzda se
  • Zformuje se rada, ktera rozhodne ze Bran se stane kralem

.V epilogu:

  • Jon se prida k Cernym za zabiti Dany
  • Aria odchazi
  • Sansa vladne severu
  • Branovi poradci se stavou Tytion, Davos, Sam a Bron

The End

#169 madcat #227 Darth Jar Jar
13.5.2019 | 22:22:31
anndy

líbí se mi všechny zaručené teorie kdo zabije Dany. a já si myslím, že na ni dolehne to co udělala a třeba spáchá sebevraždu. Bože jak já jsem ráda, že už to má Jorah za sebou a nemusel vidět, co se z jeho Khaleesi stalo

13.5.2019 | 22:25:01
madcat

#167 kujulu: – Noční hlídka už není

  • Bran na železný trůn vzhledem k tomu že tam jsou schody nikdy neusedne
#226 Janakincz
13.5.2019 | 22:37:33
BraNK

Teď to bude boj mezi Dany a Johnem. Ale trůn si vezme Bran coby nový NK. Na Zimohradu NK nechtěl zabít Brana, sahal si pro meč, aby ho Branovi předal. Díky znamení na ruce se Bran postupně změní v NK.

13.5.2019 | 22:40:40
doxtan

Tak si všichni mysleli, jak byl v traileru vypálený Zimohrad, že to byl NK. A ona zatím Daeny.

13.5.2019 | 22:46:41
Svjatogor

Mám vysvětlení, proč Danny prdlo v kebuli. Někdo ji uhranul… :-D

https://www.youtube.com/watch?…

#174 FallenMaia #175 LordStark
13.5.2019 | 22:50:31
LordStark

#112 MagikaVonCary82: Alespoň nějaké inteligentní analýzy,když tady čtu takový pecky, tak my brain crying :)

13.5.2019 | 23:03:24
FallenMaia

#172 Svjatogor: To čo je???? :D :D

#175 LordStark
13.5.2019 | 23:10:14
LordStark

#172 Svjatogor:
#174 FallenMaia: Nějaký tety záříkavačky,fuj hnuj,pryč :D

#176 FallenMaia
13.5.2019 | 23:12:11
FallenMaia

#175 LordStark: Ale tá v červenom pri tom múre tuším povie Dracarys :D :D

Inak toto nikdy nepochopím, toto je vymývanie mozgov toho najvyššieho kalibru. Ja nevravím že neexistuje nejaká vyššia moc alebo sila, dajme tomu „Boh“, ale určite nechce aby sa ľudia správali takto, aby sa ľudia modlili v kostoloch a synagógach aby spievali tie vymyslené žvásty ktorým sa hovorí modlitby, aby sa v jeho mene viedli vojny a zabíjali nevinný, či už je to kreťanstvo, judaizmus, islam alebo hocičo iné.

13.5.2019 | 23:19:20
LordStark

#135 shootx: Viděl někdo někdy už bojovat Davose :D ?

#179 DejvidHound
13.5.2019 | 23:21:53
Kalam

papírový brnění a plastový hradby bych přežil, že jsou GC a lannisterší vojáci najednou kompletně neschopní a neumí bojovat je taky u primitivního béčka jaké DaD předvádí očekávatelné… ale ty magicky přičarované armády, primitivní dějové zvraty a nelogické chování postav, to je fakt bída… ještě že už je konec.

13.5.2019 | 23:36:01
DejvidHound

#177 LordStark: Presne nad tymto uz dlho rozmyslam. Toto je uz jeho 4 bitka a nevidel som ho ze by niekoho aspon porezal xD

13.5.2019 | 23:37:41
messenger

Danny byla uplne v pohode! Kurva je to stredovek a vy do toho porad slunicko, Proste to vycistila a hotovo, nic jineho ji nezbylo, vsichni na ni srali a myslim ze radikalni rez to trochu rozhybal, krome toho by to pak museli natahovat na dalsi serii, ta by se jmenovala zelena mile, aneb pohadky z veznice. John je slunickar ten by zase skapal kdyz by se sel kamaradickovat se Cersei. A tyrion by zase pasoval pilniky v chlebu pro svoje pomateny sourozence.

13.5.2019 | 23:54:28
AexStark

královna spálených kostí a uvařeného masa

#182 Svjatogor
14.5.2019 | 1:10:36
Svjatogor

#181 AexStark: …a YT reactions!!! :-D

14.5.2019 | 1:19:08
Robinson

Vidím dobře že sněží? Tak moc bych chtěl aby to dopadlo tak, že se nám vrátí Noční Král.

14.5.2019 | 2:14:20
Robinson

Mm, tak to sníh nebude, škoda.

14.5.2019 | 3:33:22
mrco1991

Zo zaciatku mi bolo tych ludi v KL luto ale potom som si spomenul ako popravili Neda Starka alebo Roba s matkou a lutost isla bokom, spravil by som to iste. Vo vojne si nevyberas kto umrie a kto nie, neviem si predstavit ako dobit mesto cisto len zabijanim vojakov a obchadzanim civilistov. Vojna je chaos tam nie je priestor na rozhodovanie. Burn them all

#189 Alin #206 Zaajda
14.5.2019 | 4:42:41
Ziggie

No tak nevím ale jak jsem četla ty komentáře tady dole, tak to vypadá jako by jste „opisovali“ z ostatních názorů. A možná to vypadá podle komentářů že 8.serie GoT je sračka, ale není tomu tak, a jestli nechápete jak je to možné tak úplně jednoduše, prostě někomu se nelíbí GoT a rike že je sračka tak všichni napíšeme to stejné. To jako neumíte vyjádřit svůj vlastní názor+uvědomte kolik lidí to sleduje a kolik lidí píše komentáře a reakce atd. Mezi fanoušky se najde plno spokojených fanoušků jen to prostě nemusí zveřejňovat na soc. sítích.

14.5.2019 | 5:37:36
Ziggie

No tak nevím ale jak jsem četla ty komentáře tady dole, tak to vypadá jako by jste „opisovali“ z ostatních názorů. A možná to vypadá podle komentářů že 8.serie GoT je sračka, ale není tomu tak, a jestli nechápete jak je to možné tak úplně jednoduše, prostě někomu se nelíbí GoT a rike že je sračka tak všichni napíšeme to stejné. To jako neumíte vyjádřit svůj vlastní názor+uvědomte kolik lidí to sleduje a kolik lidí píše komentáře a reakce atd. Mezi fanoušky se najde plno spokojených fanoušků jen to prostě nemusí zveřejňovat na soc. sítích.

14.5.2019 | 5:37:36
Ziggie

Za mě díl skvělí. Režiséři nás zavedli do "zákulisí " války, ukázali nám jak to vlastně doopravdy je, vždy při bitvách jsme viděli pouze vojáky nyni jsme ale mohli vidět jak jsou na tom obyčejní občané. Za mě začátek dílu poměrně nezajímavý ale postupně se to rozjelo. Poprava Varyse byla zbytečná, Tyrionovy pochody v mozku už nějakou dobu nechápu ale OK. Bitva o KP super. Komu vadí že Daenerys zešílela ať si chuchne, její šílenost se objevuje už nejméně 3 série, to že jste na sračky z její pěkně tvaricky ještě neznamená, že scénáristi udělali chybu. Smrt Cersei a Jaimeho byla super, to že je zasypaly ruiny bylo originální rozhodně je dobře že i tento typ smrti se objevi. Cleganebowl no nevím no… Celkově díl působí dobře za mně asi 75%. Hudba skvělá, příběh epizody dobrý (dalo se na to koukat). Jediný problém který mám jsou ty nafukovací armády, vždy mají zrovna tolik vojáků kolik jich vlastne vůbec už není. Např. GC tam skoro nebyla a to že nám ukázali pár vojáků na začátku (které hned rozmetal Drogon) mi přišlo dost slabé. Abych to tak řekla tenhle díl se mi líbil více než THE LONG NIGHT

#197 Rafan
14.5.2019 | 5:51:16
Alin

#185 mrco1991: ano, máš pravdu, ale způsob jakým to udělala je téměř totožný se způsobem, jakým chtěl Královo přístavště zničit její fotřík – taky ohněm vč. civilistů – dobrej paradox. Mám takový pocit, že jeden z trojice Jon, Aria, Tyrion bude kvínovrah :-)

14.5.2019 | 7:00:36
Tomoso18

#14 Uschi: Haló, veď tento vývoj bol u D. patrný posledných pár sérií. Asi odkedy upálila khalov…

14.5.2019 | 7:52:03
egeris

Je to přece jasný, jak to dopadne

NK těsně před smrtí vlezl do hlavy Branovi a ovládl ho. Díky jeho schopnosti ovládat ostatní lidi v minulosti, dokázal zblbnout Deny, která vyvraždila a zničila KL. Nakonec NK přijde a všechny si oživí. Bez nějakých starostí s dobýváním.

14.5.2019 | 8:14:53
Destyl

Jediné, čo ma mrzelo v piatej časti, bola Jaimeho smrť. Ozaj to bol môj najobľúbenejší charakter a celý jeho progres, ktorým si prešiel bol úžasný a skvele sa to sledovalo. Inak za mňa piaty diel takmer dokonalý. Len som čakal viac reálnej bitvy a menej Ragnaroku. Napríklad také GC, to bolo niečo na čo som sa veľmi tešil a sklamalo ma, že som sa toho nedočkal. Clegane bowl za mňa 10/10, snáď by som vypichol ešte to nenaplnenie proroctva, ktoré sa týkalo Cersei. Človek si myslel, že keď už to sedelo ohľadne vraždy Roberta a smrti jej detí, tak to dotiahnu dokonca. Ale pravdou je, že to bol pre mňa mega surprise. Rozhodne som taký koniec pre jej charakter nečakal. Pre mňa najemotívnejšia scéna. V kútiku duše som čakal, že sa objavý Jaqen H'ghar, no ten tiež nikde. Sorry za spoilery, ale aj tak predpokladám, že každý v tejto diskusii už diel videl. Takže summa summarum, za mňa aj napriek tomu všetkému krásnych 92%.

P.S.: Dekel budem mať v medzihviezdnom priestore, keď sa z Aryi stane Queenslayer ;)

#193 Docik
14.5.2019 | 8:19:00
Docik

#192 Destyl: Mně taky mrzí, že Cersei nezabil Valanquir, ale tahle část věštby v seriálu nebyla. Takže dle seriálu je to OK.

14.5.2019 | 8:49:30
Siler

Mad Queen Dany koho by to překvapilo. Už od narození do ní hustil ten její bratr, že on je král, že má nárok bla bla bla. Po jeho smrti, a pokusu o otrávení vzala tento názor za svůj, že ona je královna a jediná má nárok na trůn, ostatní jsou tam jen dočasně. Dobyla otrokářské města, a čekala až vyrostou draci. Jona si na dračí kámen taky povolala aby pokleknul, Tarlye upálila jen tak pro nic za nic oba úplně zbytečně, postupně ji opustili nejbližší Drogo, Selmy, Mormont, Missandei, 2 draci.. už nikoho nemá. Jon se od ní odvrátil, protože výchova Starků milostný poměr tety/synovce neschvaluje. Otázka s Mad Queen nebyla proč ale kdy.

14.5.2019 | 9:11:16
MichaelaK

Den čekám na to, až se odvážím ohodnotit včerejší díl. Díl se mi líbil, celkově patří mezi ty lepší této série. To, že se Dany „zbláznila“ a srovnala KingsLanding se zemí mě ani nepřekvapuje, k tomu to doopravdy směřovalo vlastně celý seriál …

Vadilo mi chování 2 postav – Jaimeho a Tyriona. Mohu s jistotou říct, že to jsou 2 nejhloupější charaktery této sezóny. Tyrion, údajný jeden z nejchytřejších můžů Westerosu doposud, se tuto sezónu chová jako pako, dělá divná rozhodnutí a vlastně ničemu nepomohl. Tady naprosto zbytečně udal Varyse, k ničemu to nevedlo, právě naopak. Navíc se ukázalo, že měl Varys samozřejmě pravdu.

A Jaime. Jako doopravdy, odjet ze Zimohradu, opustit Brienne a to pro co jsem jel na Sever bojovat a vyrazit zpátky na Jih za svou sestrou, protože ji prostě miluji a miluji a miluji. Hm, vážně chytré rozhodnutí. Pak se nechat chytit, s útěkem mi pomůže stejně hloupý bráška a pak se celou bitvu snažím dostat k sestře. A proč jako? Abych jí řekl, že je to bude dobré. A když se tedy sype celé Královo přístaviště, tak jdu tedy pod zem, aby mě to zavalilo! Oukej. Zemřeli se Cersei doopravdy udatně a smysluplně.

A Tyrion. Jako pustí svého brácha před zraky všech Neposkvrněných, abych se pak jako od Daenerys dočkal čeho – odsouzení za zradu. Good job.

Jon byl v tomto díle jenom do počtu.

Jak předpovídám, že to celé dopadne? Daenerys bude bláznit dále, odsoudí Tyriona bude se chystat na Sever a chtít, aby Sansa poklekla, jinak Dracarys. Jonovi dojde, že je jako neřízená střela a že jí bude muset zastavit. Jon zabije Dany. Ale totálně ho to odrovná a odjede za Thormundem a Divokými a Duchem a bude tam s nimi. Tyrion dostane milost a bude na té jejich Casterlyově skále. Přikláním se k variantě, že „vládnout“ bude Bran, ale jen jako takový dohled, jinak si všechny zbylé rody budou spravovat svá území sami. Ještě by tu byla možnost vládce Sama nebo alespoň pobočník, ale spíše to vidím na Brana. Arya odcválá do neznáma.

#198 Xanway #199 FallenMaia
14.5.2019 | 9:41:34
Xanway

Môj odhad ako to skončí…Už v 5. časti Dany vyčítala Jonovi, že ho Sansa zradila, pretože prezradila tajomstvo jeho pôvodu. Tento tlak, aby Sansu Jon odstránil z cesty a tým dokázal ozajstnú vernosť Dany + to, že si Jon uvedomil, ako sa prejavila naplno povaha mad Dany, keď zbytočne zmasakrovala tisíce ľudí, budú kľúčové v jeho postavení sa za Zimohrad a rodinu, kde vyrástol, proti rodine, z ktorej pochádza. Ešte k tomu čo čítam na nete a vidím na youtube od mnohých fans, ktorí sa pýtajú, prečo scenár pochoval postavu Dany, tým, že sa pomiatla a vyvraždila civilistov. Neviem buď sledujú seriál len povrchne alebo povrchne rozmýšľajú, alebo sú dokonale ohlúpený holywoodskými krásnymi romantickými koncami. Že Dany postupne stráca pôdu pod nohami je viac a viac istejšie od straty prvého draka. A ďalšími stratami blízkych ľudí, ktorí pri nej doteraz stáli sa postupne stupňuje jej beznádej a šialenstvo. Poslednou kvapkou bola strata najlepšej priateľky a druhého draka. To ako sa nakoniec zachovala je logickým vyústením obrovského tlaku, žiaľu a túžbe po moci. Vražedná kombinácia emócií, ktorú by nemusela ustáť, ani dlhodobo vyrovnaná osobnosť. Jej konanie a masaker sa tým síce nedá obhájiť, ale scenár jej postavy dokonale ukazuje, že aj človek, ktorý mal najprv dobrý a čestný úmysel, môže zlyhať, ak neunesie sériu udalostí, ktoré ho pripravia o všetky istoty a ľudí, na ktoré sa spoliehal. Kto chce happyend, nemal tento seriál ani sledovať, lebo od jeho začiatku to o tomto nebolo a nevidím dôvod, prečo by to malo takto byť na konci. Proste dobro nevíťazí vždy, aj keď to všetci chceme, tak to je. A je to tak preto, aby sme sa mali z čoho poučiť a posunúť v budúcnosti ďalej. Takže scenár postavy Dany toto splnil pre mňa a som zvedavý, či sa z jej konania niektorá zo zvyšných postáv posunie ďalej a pochopí, že táto cesta nie je to, čo bolo pôvodne cieľom. Priniesť ľuďom vládu prosperity a lepší svet pre všetkých.

#201 Rafan
14.5.2019 | 10:40:33
Rafan

#188 Ziggie: To počítání vojáků nebere konce. Tak znova. Řekněme si že Dany přivedla na sever cca 47 000 armádu. Byla větší ale už si něčím prošla a tak si řekněme že že Dothraků bylo původně 50 000 jejich stav se zredukoval po bojích na 40 000. Nepos­kvrněných bylo původně 8 000 po ztrátě cca 100 vojáků v jámě a 900 při dobytí slabounce bráněné Casterlyovy skály a tak zůstatek je 7 000. Po bitvě u Zimohradu byly ztráty spočítány na 50 %, tedy stav armády Dany se zredukoval na cca 23 000 mužů, ale těch 50% nebylo plošných. Nejvíce ztrát zaznamenaly Dothrakové, ze 40 000 jich zůstalo tak 18 000 a z Neposkvrněných kterých bylo 7 000 jich přežilo 5 000. Na jih se tedy vydalo 23 000 mužů Dany 5 000 – 6 000 seveřanů co přežilo ( pořád pracujeme s 50 % ztrát ) tak že před Královým přístavištěm stálo cca 28 000 – 29 000 mužů + Drak. To je pořád ještě velice slušná armáda. Tak velkou jí neměl ani Rob Stárk když táhnul se seveřany na jih. Po útoku na hlavní město kdy po řádění Drogona nastala totální panika mezi obránci (kdo by chtěl uhořet že?) to měla útočící vojska vcelku jednoduché a tak si řekněme že přišla o 10 % vojáků a tak jí po bitvě zůstalo cca 25 000 můžů včetně seveřanů a drak. Tak že kde je ten problém? 25 000 mužů do záběru kamery těžko dostanete a tak to vypadá že jich je pořád stejně. Zaokrouhloval jsem aby se to snadněji počítalo.

#200 Xanway
14.5.2019 | 10:43:40
Xanway

#195 MichaelaK: Ahoj, pár poznámok k tvojim postrehom. Tyrion svoje konanie vysvetlil priamo v tejto časti, keď mu Jaimy vytkne, že za jeho prepustenie, ho Dany potrestá. Tyrion mu odpovedá v zmysle, že za zastavenie krviprelievania a smrti tisícov, keď sa mesto vzdá a rozozvučia zvony, mu to riziko stojí. A nakoniec, veď mu opláca presne to, že mu Jaimy zachránil život, keď bol neprávom obvinený za vraždu Joffreyho. Bratská láska je viac, ako strach z trestu a to bolo pekne vykreslené, takže nič nelogické tu nevidím, skôr naopak. Že zradil Varysa ? Nuž vo 4. diele sa Varys naplno odhodlal Dany zavraždiť, prevdepodobne pomocou dievčinky v kuchyni (jed), pretože za lepšieho panovníka považoval Jona. Musel si vybrať medzi vernosťou ku kráľovnej, ktorej prisahal a vernosťou k priateľovi, ktorí však svoju prísahu zradil. Áno po tejto časti to asi bude ľutovať, ale v danom momente uprednostnil česť a to prísahu Dany. Jaimy mal so svojou sestrou všetky deti, svoj vzťah museli roky tajiť, ich puto bolo obrovské, tak po stránke toho, že boli súrodenci, ale aj milenci. A ani Brien, ani žiadna iná žena tak silné puto nemohla roztrhnúť a vo 4 dieli tejto série, to presne Jaimy aj pomenoval, keď opúšťal Brien. Vymenoval jej koho každého kvôli sestre zniesol zo sveta. Takže ani v prípade tejto postavy nevidím nič nenormálne.

14.5.2019 | 10:56:42
FallenMaia

#195 MichaelaK: Tyrion sa tak chová pretože nechce aby zomierali nevinní ľudia, už od minulej série sa snaží Daenerys presviedčať, vyhovárať jej hlúpe rozhodnutia a zachrániť obyvateľov mesta, o nič iné mu nejde. to že udal Varysa bolo logické keď v minulom diely ho prosil aby Varys nekul plány a nesnažil sa kráľovnú zvrhnúť, Tyrion jej veril, veril že môže byť lepšia. Jaimeho pustil pretože to bol jeho brat ktorého od detstva miloval a ktorý jediný v ňom nevidel monštrum, ktorý mu nespočetne krát pomohol, ich rozhovor patril k najlepším v tejto časti, vedel že Jaime stále vo vnútri miluje Cersei, že sa jej nieje schopný vzdať len tak máchnutím ruky a vedel že Jaime jediný je schopný ju presvedčiť aby sa vzdala a opustila mesto a aby spolu utiekli niekam ďaleko, proste nechcel aby tam zomreli zbytočne a aby zomreli zbytočne tisíce ďalších. Tyrion vždy súcitil s ľudmi, je to jeho povaha.

Jaime odišiel zo Zimohradu pretože v srdci stále miloval Cersei, nie Brienne, s tou to bol len románik ktorý by aj tak nevznikol nebyť toho že Tyrion pri tej hre odhalil že Brienne je ešte panna. Cersei miloval od detstva, vlastne celý život, vážne si myslíš že ak niekoho miluješ celý život len tak na neho zabudneš a necháš ho zomrieť???? On neprišiel na sever bojovať za Brienne ale za život ako taký, dal sľub a splnil ho, na Zimohrade ho už nič nedržalo, jedine Brienne, ale musíš vidieť rozdiel medzi tým čo cítil k Brienne a tým čo cítil k Cersei, ktorá navyše čakala jeho ďalšie dieťa. Pod zem išli pretože si myslel že tadiaľ prejde von, veď mu to tam Tyrion povedal, nie preto aby ich zasypalo :D :D To že sa to pokazilo už nebolo v pláne, proste chceli utiecť. Akou inou cestou by si chcela utiecť???? Žiadna tam nebola.

Jon tam bol hlavne preto aby si uvedomil čo je vlastne Daenerys zač, musel to vidieť na vlastné oči, preto aby si uvedomil že to nebude zas až taká dobrá kráľovná za akú ju mal, láska mu zaslepila rozum a toto mu tie oči otvorilo. Žiadne že len do počtu :D :D

Inak tá voja predpoveď je veľmi podobná jednomu úniku čiže to nie je žiadna predpoveď a asi viem odkiaľ to máš. To sa tu dobre machruje keď si človek niečo prečíta a potom sa tvári že predpovedá že???? :D :D :D

#202 MichaelaK #218 Svjatogor
14.5.2019 | 10:57:10
Xanway

#197 Rafan: Vidím to podobne. Žiadny problém pre mňa. Len proste niekto musí v seriály za každú cenu hľadať nelogiku a vyrývať, hoci je to len show, nie realita.

14.5.2019 | 11:00:40
Rafan

#196 Xanway: Mezi námi. Pořád se tu mluví o tom že se Dany zbláznila ,ale to je velice zkratkovitý pohled. Klidně se dá mluvit o takzvaném přirovnání že v ní bouchly saze a nebo dočasné pominutí smyslů. Nejsem psychoanalytik ale zkusím zaspekulovat. Podívejte se na záběr na ní jak sedí na draku a čeká na ty zvony. Pak se zvony rozezní a je konec. Ona se podívá směrem k Rudé baště a téměř propadne v pláč, náhle v ní začnou defilovat ti mrtví co při ní stáli včetně těch nejbližších a 2 draků. Pak to přijde, takhle to přece nesmí skončit, takhle snadno jim to nemůže projít. nastane výbuch nenávisti v krystalické podobě vůči všem kteří mají se Cersei něco byť jen vzdáleně společného. Výsledek jsme všichni viděli.

14.5.2019 | 11:11:31
MichaelaK

#199 FallenMaia: Vy tady jste strašně agresivní a útočný. Já nemachruji. Jen si myslím, že to tak doopravdy bude. Thormund to Jonovi řekl, že patří na Sever, poslal tam Ducha, takže mi z toho vyplývá, že tam půjde za nimi.

Pak tu máme Brana, kterému se po tom pádu zhroutil svět, sám to tam někdy na začátku říkal, že co s ním teď bude, ženu mít nebude, rytíř nebude, lord nebude, jen krypl, tak by bylo zajímavé, kdyby se vlastně stal takovým „králem“ a jako tříoká vrána nebo co to vlastně je dohlížel na celé království.

To, že si myslím, že Dany zabije Jon, píši proto, že tu hodně lidí píše, že to bude Arya, tak si to nemyslím. Ta už udělala své (Night King) a tohle bude muset vyřešit Jon, proto tam je.

A že se Dany obrátí proti Sanse? Tak co jiného by tam teď jako dělala. Sedělala s Drogonem nad spáleným městem? Těžko. Bude si teď chtít podrobit celé království, včetně Sansy.

A že bude Tyrion odsouzen za zradu, bude. Tak jsou jen 2 možnosti, Dany ho zabije, Dracarys, nebo někdo (Jon) zabije Dany první.

A Arya? Co by tam jako dělala? Odpluje.

#203 Monoceros #208 FallenMaia
14.5.2019 | 11:13:59
Monoceros

#202 MichaelaK: Prakticky všechno to co jsi napsala se shoduje s tím leakem co už pár dní koluje po netu. Jestli je to pravda to se dozvíme až příští týden. Celkem bych s tím i souhlasil až na jednu věc. Arya má jednu cestu kam by se mohla vydat, otázkou je jestli si ve 4 díle nezabouchla nadobro cestu.

#204 Monoceros #205 MichaelaK
14.5.2019 | 11:20:08
Monoceros

#203 Monoceros: * dveře, cestu to je blbý přirovnání :D

14.5.2019 | 11:20:47
MichaelaK

#203 Monoceros: Myslíš Gendry? Tak to mě teda nenapadlo. Myslím, že ho odmítla dost jasně.

#213 Zmiaz
14.5.2019 | 11:24:09
Zaajda

#185 mrco1991: Jenomže to také byla propaganda.. když z Neda udělali největšího zrádce a šmejda, zatímco ze sebe ty hodné chudáčky, tak je jasné že lidé slavili jeho smrt.. to samé Robb protože v očích lidí to byl uchvatitel co bojoval proti vládě „Baratheonů“. To že my známe všechny spojitosti neznamená, že obyčejný lid ví jen tisícinu z toho. A to jako vážně? Oni se VZDALI!!! Město bylo jejich, mohli jen napochodovat dovnitř a vzít si ho za své. To co předvedla Dany a následně vojáci pod vedením Šedého červa bylo krveprolití a válečný zločin. Ale jak GRRM řekl, žádná postava není jen dobrá či špatná, všechny mají z obojího.. jen u tý blonďatý pizdy převládlo to špatné

14.5.2019 | 11:32:25
naviivan

#104 MagikaVonCary82: ano . — Daenearys sa vykašle na Západozemí a na svojom drakovi odletí na ostrov lásky . opustený Jon sa vydá za ňou . Práca na zjednotení zostane na manželoch Tyriona a Sansy Lannister – Stark

14.5.2019 | 11:32:57
FallenMaia

#202 MichaelaK: Ja som v mojom komentáre nepostrehol nejakú agresivitu a útočnosť, len som napísal že sa dobre machruje keď si si prečítala niečo na nete a potom to tu popisuješ ako svoju predpoveď a ešte som tam doplnil samjlíkov a plus nepoužil som žiadnu nadávku, takže s tou agrsivitou a útočnosťou by som bol opatrný. Nehovor mi že ťa samú od seba napadlo že Brann bude kráľom. To by nenapadlo nikoho.

Ale OK, možno to je teda tvoj tip ale kompletne celý sedí na ten únik a to mi prišlo podozrivé ;) Aj Monoceros ti to potvrdil.

A čo tie ostatné veci čo som ti vysvetlil?? S tým súhlasíš? O Tyrionovi, Jonovi a Jaimem. K tomu si sa nevyjadrila.

#209 MichaelaK #210 MichaelaK #211 MichaelaK
14.5.2019 | 11:42:12
MichaelaK

#208 FallenMaia: S Tyrionem moc nesouhlasím, mohl pustit samotného Jaimeho, ale ne, aby šel za Cersei a spolu uprchli, to mi přijde blbost. A ani udání Varyse nemá žádný hlubší význam. To, že ho Dany upálí, mu bylo jasné. A Dany Tyrionovi nevěří už dlouho, takže ani v tomto ohledu mu to nemohlo pomoct.

S Jonem souhlasím. Ten tam byl, protože chtěl dodržet slovo, které Dany dal. Ale po tom, co tam teď viděl a jak to dopadlo se definitivně postaví za Starky a obrátí se proti ní.

A Jaime udělal blbost. Bylo mu jasné, že Cercei zemře, tak proč zemřít s ní, to mi smysl nedává. Navíc jí tedy nemusel opouštět a jezdit na Sever, měl s ní zůstat rovnou. Takže ano, chápu, že jí miloval, ale jeho postava měnila strany, jak se mu zrovna zachtělo a to mi smyl nedává.

Leak – teorii o možnosti Brana na trůně jsem četla ještě před začátkem této série a myslím si, že to k tomu směřuje.

#214 Camaris #231 TerezaJ
14.5.2019 | 11:55:50
MichaelaK

#208 FallenMaia: Na druhou stranu budu mile překvapena, pokud to tak nebude, protože Bran není rozhodně má TOP postava.

#217 Rafan
14.5.2019 | 11:56:24
MichaelaK

#208 FallenMaia: A těch leaků a teorií se objevilo už tolik, že něco z toho určitě vyjde.

14.5.2019 | 11:57:24
Einar Thorkildson

lord Bronn na trůn! a škoda, že už nežije děvka Rose, to by byl páreček! :-D

14.5.2019 | 11:58:57
Zmiaz

#205 MichaelaK: Odmítla, ale to bylo ještě před tím, než ji Sandor v podstatě řekl, aby nebyla stejná jako on… dost možná některé věcí přehodnotí

#215 MichaelaK
14.5.2019 | 12:20:49
Camaris

#209 MichaelaK: To nejsou leaky, ale spekulace. Bude ustanovena rada západozemí, ve které bude Bran jako „předseda“. Na trůn už nikdo sedat nebude.

14.5.2019 | 12:30:11
MichaelaK

#213 Zmiaz: Uvidíme, už jen 5 dní a dozvíme se to všichni! :D :D :D

14.5.2019 | 12:36:08
patkat

Je strašná škoda, že ta série nemá 10 dílů, jak chtělo původně HBO. Zkrácení na 6 na přání D&D byla chyba. Nemám problém se zásadními body (zabití NK Aryou, zbláznění Dany, předpokládané zabití Dany Jonem), ale mám problém s tím, jak jsme se k tomu dopracovali. Ano, u Dany jsme měli náznaky, že není úplně normální, ale aby jí takhle přeskočilo, když se město vzdalo? Kdyby jen jako příklad nesejmuli druhého draka v minulém díle, ale až teď a jí by potom hráblo…nebo kdyby se jim nedařilo, její armáda by se rozbíjela o hradby a jí by přeskočilo a to město spálila, bylo by to stravitelnější.

Stejně tak nechápu, že když zatkli Jaimieho, mohl k němu Tyrion bez problému jít – i když sama Dany moc dobře věděla, že se ho může pokusit osvobodit. Stráž měla mít jasný příkaz nepouštět právě Tyriona.

Náhodička setkání Eurona s Jaimiem byla taky hodně úsměvná, ale budiž. Jaimieho výlet přes celou Red keep s 2× robodeným bokem už byl vtipný méně.

Cercei bez únikového plánu byla taky trošku zjednodušení. Ano, myslela si, že vyhraje, ale jen čekat až si pro ní přijdou mi na ní nesedí.

Chování Tyriona taky dost zvláštní – dozví se o původu Jona a hned s tím běží za Varysem, aby potom začal couvat. On přitom moc dobře věděl, jak s informacemi zacházet (což bylo ukázáno, když byl pobočníkem Joffreyho a zjišťoval, který z rádců dává info Cercei).

Varys, jako dosavadní mistr našeptávačů se nechá takhle jednoduše sejmout? Proč ty informace šířil zrovna z dračího kamene před bitvou? Věděl přei moc dobře, že bitvu už neodvrátí, i kdyby informaci poslal do všech koutů sedmi království. Stačilo jen počkat, jak se vyvine dobývání města a začít kout pikle na svržení mad queen až poté. Měl by mnohem více šancí a taky mnohem více možností úniku.

Celkově mě mrzelo, že v průběhu toho dílu, když už to měli vyhrané, se nenašel nikdo, kdo by třeba objevil poslední funkční balistu a v nestřeženém okamžiku sejmul drogona, aby to běsnění ukončil. Dany by sice vyhrála, ale uvědomila by si, co jí to její bláznění stálo.

Celkově na to, kolik měli tvůrci času, tak to chtělo se nad tím více zamyslet a dotáhnout takové ty drobné detaily. Na seriál by se pak lépe dívalo a člověka by nerušily různé nelogičnosti (tím nemyslím, že by měl seriál striktně dodržovat zákony fyziky a pod., ale že by postavy měly nějak logicky navazovat na svůj dosavadní vývoj a schopnosti…).

14.5.2019 | 12:41:23
Rafan

#210 MichaelaK: Pravda já proti němu nic nemám, ale přijde mi studený jak čumák. Mluví bez emocí, až odtažitě. Já bych ho nejlépe viděl ve Starém městě v Citadele.

14.5.2019 | 13:03:49
Svjatogor

#199 FallenMaia: Tyrion poslal bratra na smrt. Musel vědět, že jejich sestra je (nejen) politická mrtvola. Měl vrazit Jaimemu jednu přes hubu, s tím že tahle rána mu zachránila život. Pokud by jej za tohle Jaime začal nenávidět, pak je to opravdu péro. :-P

#219 Alin
14.5.2019 | 13:10:39
Alin

#218 Svjatogor: Tys to nepochopil, pro Tyriona byla Cersei sestra (svině, ale přesto sestra), měl ji rád a věřil, že se můžou s Jaimem zachránit. Netušil, že Danny to město roz**dá do základů.

#220 Svjatogor
14.5.2019 | 14:39:16
Svjatogor

#219 Alin: Člověk v jeho postavení si musí vybrat mezi sentimentální slabostí k osobě, která ho stejně nenávidí, a poviností ke koruně, notabene ke milionu lidí v KL. Svým jednáním ničemu nepomohl a ještě přitom neúmyslně zabil svého pratra.

#221 Alin
14.5.2019 | 14:57:30
Alin

#220 Svjatogor: sorry, ale to je nesmysl.....nikdo není ani jako led ani jako oheň…člověk dělá chyby (proto je to člověk), i když já třeba jeho pomoc bratrovi respektuju a jako chybu neberu, byl to pro něj nejbližší člověk (v tu dobu už věděl, že Danny ruplo v kouli)

14.5.2019 | 15:02:07
Coolman

#22 Nikolperse: pochybuju, že takhle to Martin prozradil tvůrcům, že skončí.

14.5.2019 | 15:48:02
mudr.scorpion

#25 Slezan: To je mozna prave cil – ukazat co nejmin…

14.5.2019 | 15:48:32
mudr.scorpion

#27 zbycho: Idealne jen Deni, Drogon a vsichni ostatni mrtvi :D :D

14.5.2019 | 15:49:17
Janakincz

#89 pidalin: Podle mne je Jon (Aegon) spíš zaslepenej.

14.5.2019 | 17:14:07
Janakincz

#89 pidalin: Podle mne je Jon (Aegon) spíš zaslepenej.
#169 madcat:)

14.5.2019 | 17:16:27
Darth Jar Jar

#167 kujulu: Proběhne Snowormbowl před a nebo po probodnutí Daeny? :)

14.5.2019 | 17:21:50
Zdechlinka

Já mám takový nehezký pocit, že Daenerys nebude vůbec trápit co udělala. Prostě nemáte mě rádi, tak chcípněte nebo něco na ten způsob. :D

14.5.2019 | 18:00:55
Felis

Mně tam pořád ještě chybí další postavy. Co třeba Robin, Edmure Tarly. Taky by ještě mohli zasáhnout do děje.

#230 mike2 #232 Svjatogor
14.5.2019 | 21:49:33
mike2

#229 Felis: Edmure Tully, ne Tarly. :-) Ale ne, nečekal bych, že se najednou jako odněkud vynoří nějaká odložená postava (jako třeba Dario) a zasáhne významně do děje. Podle mne to teď už musí být mezi Daenerys a těmi, kdo ji původně podporovali (Jon, Tyrion, Davos); určitě bude ve hře Arya (která má nejlepší dispozice Daenerys zabít, ale právě proto to tak jednoduché asi nebude) a svou roli nejspíš ještě sehraje Sansa, možná i Bran.

14.5.2019 | 22:18:43
TerezaJ

#209 MichaelaK: Píšeš, že Jaime měnil strany. On je neměnil, jen se vždy zachoval jako rytíř, který dostál své cti. Nikdy nepřísahal druhé straně.

14.5.2019 | 22:26:11
Svjatogor

#229 Felis: Podle WIKI se maji objevit v poslední epizodě.

#233 xu.an.sk
15.5.2019 | 0:56:45
xu.an.sk

#232 Svjatogor: NQ deny ich ozivi

15.5.2019 | 2:28:23
Zargon

Arya už v Bravosu říkala, že chce prozkoumávat svět mimo známy svět. Seznam už je prázdný a muže si odjet na výlet

#235 mike2
15.5.2019 | 8:13:29
mike2

#234 Zargon: Aryin seznam rozhodně prázdný není. Kdyby to nebylo dost jasné už z S08E05, tak je to pro jistotu ještě naznačené v traileru. Samozřejmě ale netvrdím, že se to povede zrovna jí; i když by to dávalo nejvíc smyslu (kdo jiný má schopnosti na to, aby se dostal dost blízko), spíš bych tipoval, že to nakonec bude někdo jiný.

15.5.2019 | 17:37:53
pidalin

#104 MagikaVonCary82: Já byl jako malej skoro bezdomovec, neměl jsem co žrát, pak nás strčili do klokánku, pak k pěstounům, všechny kámoše jsem musel opustit a přestěhovat se dojinýho město a to několikrát behem pár let a upaluju snad kvůli tomu lidi?

16.5.2019 | 12:11:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama