Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Máme tu další ukázku z šesté sezóny Game of Thrones
Očekávaná šestá sezóna Game of Thrones nás čeká už za necelý měsíc, proto autoři v posledních dnech zveřejňují více a více promo materiálu. Nyní se můžeme podívat na novou ukázku s názvem March Madness Promo, v níž se objeví řada nových záběrů!
Zdroj: HBO
Diskuze /79
Dobře zareagovali na spekulace, jestli Noční král Brana vidí, nebo ne. Osobně je to tak, jak jsem čekal – stejně jako Bran, tak i Král má mocné „mentální“ schopnosti a přístup do „vyšších“ sfér jako zelenověštci – tj. budou schopni na téhle úrovni jeden s druhým interagovat a svádět souboj.
#3 Gilraen1: to kto je?
#6 nerrti#7 Stanošík: 0:16 joh na koni
#6 nerrti: ďakujem
#10 Scenárista s veľkým SNetrep hlúposti, žiadneho Jona vidieť nie je!
Rip:Walking Dead,Vikings,Flash,Arrow,Daredevil a ostatni serialy :D tohle je roztrha na kusy :D 29 dni !!
#12 Scenárista s veľkým S #27 Save41hovorila som, že to vyzeralo, akoby NK Brana videl! a dostala som hejt.. teším sa na ich scény :3 môžeme očakávať časom podobný rozbor ako pri prvej ukážke?
Je to Sean Bean ako Ned alebo nie?
#20 niennorAle bude znova hrať tá postava Jon Sneh ?
#21 Scenárista s veľkým S#18 DejvidHound: nemal by byť, ak pôjde o tower of joy, tam bude mladý Ned Stark
Pravdaže!
ouuuu Drogooooon :D doufám že je všechny zmasakruje, jak nám hezky vyrostl :D mega se těším!!! Taky by mě zajímalo proč je tam ten noční král u ohně a Bran???? luxus :) na Wun Wuna se taky těším a Arya? masakr fakt super. Dík moc za titulky i když nevím co to tam zase mluví ten Jaqen h'ghar ale supeeeeer. Hej a dost už s Jonem! Všichni víme že se vrátí tak už konec spekulací. Všude se řeší jenom Jon… už mam těch teorií plný zuby.
kde ste vzali, že tam má být s Branem jakýsi noční král, nebo vůbec jeho postava? vybavuji si z knížek jen to, že byl zmíněn v nějakých „příbězích z historie“
#26 Ann Taylor#25 Tyynaa: Seriál ho pojal docela jinak, než jak je zatím popisovaný v knížkách. Tam je opravdu zatím jen jednou z legendárních postav, co možná nikdy neexistovaly. V seriálu funguje jako někdo jiný a vidět už tam byl několikrát.
#28 A_V #36 Tyynaa#11 Azog2182: to sa budu musieť ku**a snažiť 2. seria Daredevila je masterpiece
#36 Tyynaa #40 Azog2182 #41 Azog2182 #71 elektra#26 Ann Taylor: Nejsem si jistej, ale oni nepotvrdili, že to je noční král.
#29 Movego #30 niennor #33 Ann Taylor #35 Zdenny7 #36 Tyynaa#28 A_V: okej tak velitel bílých chodců nebo král jiných :D prostě všichni ví koho tím máme na mysli ;)
#28 A_V: v titulkách je označený ako Nočný kráľ, nemusí to byť nutne NK z histórie (ale môže), mohli ho tak nazvať len z pozície vodcu WW
#36 TyynaaKdo by měl být ten skokan? víte někdo? :D Nemohl by to být konečně Gendry? že by doplul a nebyl ostříhaný a oholený po cestě a nějak by ho vyhmátli? :D spíš fantasie no :D nevíte teda? :o
#34 LouiseProsím vás, konečne si uvedomte, že seriál ide vlastnou cestou, takže vaše hlúposti tam s určitosťou nebudú.
#28 A_V: Když se podíváš třeba na titulky, imdb nebo podobně, tak je tam taky vedený jako Noční král. Není to pravděpodobně knižní Noční král, protože ten nemá s „hierarchií“ chodců nic společného. Seriál buď změnil jeho historii nebo ho spojil s nějakou postavou vůdce, která nemá podklad v knížce, a použil tohle jméno. Což něco z toho udělat musel, protože jinak by název Noční král nedával smysl, když je odvozený od toho, že se prohlásil králem Noční pevnosti, jako se třeba bouřliví králové říkalo králům Bouřlivých zemí a podobně.
#31 rhobos: To je Arya :D Dávali tu taky jak se to natáčelo …
#28 A_V: Oficiální info od HBO k nočnímu králi, když se poprvé objevil v seriálu:
#26 Ann Taylor:
#28 A_V:
#30 niennor:
takže jen další případné patlání více věcí/postav v jednu
#27 Save41: souhlasím, GoT už netěží z toho, že je to nějaký super seriál, ale stal se hitem což znamená ohromnou základnu lidí (ani netvrdím že nutně jen fanoušků), kteří se na to kouknout a z tohoto pohledu je to bráno jako jeden z největších úspěchů seriálové sezóny
#37 Ann Taylor#36 Tyynaa: Tak tohle zrovna ani ne (spíš totální změna, protože v knížce se žádná hierarchie chodců neukázala a jen Melisandra se zmínila o jakémsi Velkém Jiném). A sice mě štve, že kvůli tomu někomu zamotají hlavu i ohledně knižního Nočního krále, ale to není špatně. Potřebují za Jiné nějakou „jejich tvář“, konkrétní postavu, která by se mohla divákům přiblížit, protože kdyby zůstali jen jako skupina anonymních tvorů, tak to moc nebude fungovat a budou působit jako nekonkrétní hmota zla, jednolitá a slitá armáda, vágní „zlo“. Byl třeba nějaký představitel, s kterým se dá pracovat. A proč ne rovnou vůdce, žejo.
#38 Tyynaa#37 Ann Taylor: dobře, tohle se dá ještě odůvodnit a i u předlohy se dá předpokládat, že bude potřeba porazit nějaké/ho vůdce u jiných věcí už mnohé slili v jedno aby usnadnili a urychlili děj a nejspíš se dá očekávat, že nastane doba, kdy HBO bude svou největší dojnou krávu natahovat vytvořením „neznámých“ (z hlediska současného stavu předlohy) dějových linek, postav apod.
Chtěla bych se zeptat, zda chystáte nějaký menší rozbor, podobně jako u předchozího videa. Děkuji :).
#27 Save41: GOT je trosku jinej level :D
#75 Uchvatitel#41 Azog2182: viděl si alespoň část nejnovější série? je to dost nářez a podotýkám, že když se mám zařadit, tak sem spíš fanoušek Písně ledu a ohně potažmo GoT, protože z předlohy Daredevila sem nečetla ani fň, ale GoT je z mého pohledu už „jenom“ dobrý seriál se super předlohou
#43 Azog2182#42 Tyynaa: Dobry serial ktery v ocenenich popularite a uznani kritiku porazi ty ostatni navic rekni mi jedinej serial kterej je tak velkej jako GOT ? :D Videl sem zatim kazdy dil Daredevila uz jen kvuli zvedavosti a nenasel sem tam vec ve ktere by to vynikalo .) navic co se tyce superhrdinu tak nesmrtelnej Daredevil mne nikdy nebavil :)
#47 Tyynaa#24 Angi: Ja pozerám v češtine a som spokojný, dabing sa mi páči, hodí sa ku postavám, navyše sa každú sériu nemení (s výnimkou pár postáv). Čo sa týka Jaimeho, Chaime mi príde lepšie ako Džejmí, predsa len Džejmí je také moderné a nehodí sa to tam.
#46 Azog2182 #60 Angi #61 Angi#43 Azog2182: GoT se stal prostě módní a samozřejmě, že na takové vlně se chce svést spousta lidí a udržet jí co nejdéle, protože z toho sou neuvěřitelné prachy, takže ta popularita a s ní spojený fakt, že lidi pak jednoduše hlasují pro tento seriál v různých anketách je důsledkem dobře zmáknuté propagace a dokážeš si představit jaký hejt by se snesl na velké kritiky právě od této masy? (hlavně by se ti kritici pořádně neměli čeho chytit, to uznávám, ale těch drobností co kazí dojem přibívá) V současné době už to prostě u mě nevyvolá takový WOW efekt jako když sem netrpělivě čekala na druhou sérii, ten seriál byl pro mě skvělej, když začínal, překvapilo mě jak se držel předlohy, výběr postav, zpracování atd
z toho plyne, že je to pro mě (a předpokládám další lidi) už jenom dobrý seriál
#49 Azog2182#46 Azog2182: Mne to nerobí problém, The Walking Dead a Grimma pozerám s titulkami, ale GoT som sledoval v dabingu celé a zvykol som si na to.
#47 Tyynaa: Asi jen pro tebe :) Myslim ze kdyby si rekl lidem co sou do GOT blazni ze jeto jen dobry serial tak te ukamenujou :) navic jeto jen tvuj nazor :)
#53 Stráťa #55 AviaRa #56 Tyynaa #57 Save41V 21 sekundě, jak se převrátí ten kůň, tak uprostřed (na začátku pravé půlky) je jezdec, který je rozhodně Jon Snow!
#53 Stráťa#41 Azog2182: o tom silno pochybujem, ako GoT nie je zlý serial hlavne prvých pár serii bolo top ale niak ma to nadšenie z nových časťí s postupom času začalo prechádzať zatial čo Daredevil aj ked niesom moc velký fanúšik komixov s ním (celý som prečital iba Shadowland aj ked ten ma moc nebavil) ma dokázal udržať pri monitore do skorých ranných hodín :D
#52 Save41 #56 Tyynaa#51 Save41: a to sa poradilo v poslednej dobe len pár serialom/anim ale samozjeme je to subjektívna vec
#50 Argetlam Královrah: Jon Snow nebo kdokoliv s černými delšímy vlasy…
#49 Azog2182: Souhlasím s tyynou, kvalita GoT klesá. Pátá série už si lepší hodnocení než dobrá prostě nezaslouží.
#56 Tyynaaotázka je zda jon vůbec zemřel http://intvseries.com/…tely-alive/2
#49 Azog2182: Skoro každý kdo je do něčeho blázen, ukamenuje toho, komu se to tak úžasné nezdá. Viz. knihy Zaklínače, kdy kvalita šla rapidně dolů, případně třeba z herní scény Call of Duty, kde je to zkopírovaný mix neustále, kvalita nikde ale skalní fanoušci tě stejně ukamenují jak je to nejlepší. Pátá série sice měla světlé chvilky (Hardhome), ale otřesné Dorne (když už není dle předlohy tak by to mělo nějak vypadat), bylo jak parodie nebo na úrovni nějakého nízkorozpočtového stupidního seriálu. Obecně pokud si mám najít něco dobrého na páté sérii, tak mám pouze Hardhome, kdežto u předchozích řad toho bylo daleko více (Např. Oberyn táhl čtvrtou řadu výborně).
#57 Save41#49 Azog2182:
#51 Save41:
#53 Stráťa: děkuji za projevení souhlasu, ale pro Azog2182 – nedivím se, jistě se najde spousta lidí, pro které je to jedna z nejlepších show sezóny, ale pro mě už ne, možná to je tím, že mám přečtené knížky, možná upadající kvalitou tzn. nová série to může změnit, ale dopředu bych to neřekla
přejde-li řeč na Daredevila, je to něco nového co sledují spíš lidi, které to více či méně baví, ale snad mi i vy ostatní dáte za pravdu, že z GoT se mimo jiné stala záležitost módy a upřímně i tím to pro mě trochu ztrácí kouzlo a plusové body
od toho je prostě volná a slušná diskuze, že můžeme vyjádřit své nadšení/ochabující nadšení/nelibost :)
#57 Save41#56 Tyynaa:
#55 AviaRa:
#49 Azog2182: s velkou časťou populárnich serialov ako GoT je problém ten že na žačiatku neustále zvyšovali kvalitu každá seria bola lepsia ako tá pred tým (asi najlepšie je to vidieť na serialy Arrow) ale do určitého bodu kvalita vyšie nepôjde ale zato väčšina divákov očakáva každou seriov viac a viac aj ked už kvalita nemá kam vyšie isť a nová seria nenaplný očakávania divákov a zostane na prinajlepšom rovnakej/nižšej úrovny ako tá predošla a toto sa skôr či neskôr stane každému serialu…
#12 Scenárista s veľkým S: Arrow se roztrhal už minulej rok :D
#59 Save41#45 ori: Ono je mi celkem buřt, jestli se tam podle nějakého překladatele, dabéra, nebo diváka (nic ve zlým) lépe hodí Chajme, já to chci vidět tak, jak to autoři napsali a herci odehráli. Třeba Tyriona scéna s otcem na konci čtvrté série, ta prostě nemůže být s jakýmkoliv dabingem lepší, než je v originálu. Ale je to na každém divákovi, jak mu co vyhovuje. Každopádně mi osobně je silně proti srsti překrucování originálu.
#64 Lady Joanna#45 ori: A je fakt, že pokud postavy mluví česky, tak by se tam asi „džejmí“ moc nehodilo. Ale v originále je to naprosto přirozené a ani na vteřinu mi nepřišlo, že by se to do seriálu nějak nehodilo.
Kvalita GoT upadá? Tak každý na to máme odlišný názor ale podle mě je to lepší a lepší. 5 série mě bavila nejvíc (dobře uznávám že Dorne se jim vůbec nepovedlo) třeba Hardhome, Drogon v aréně atd. Nevim jaký seriál má lepší výpravu než GoT a speciální efekty. Kdo z vás zná Grimma, tak TO je seriál který upadá! Už se jen modlím aby skončil. A třeba 2 a 4 série mě moc nebrala, no dobře Oberyn byl bezkonkurenční ale zbytek nic moc… Prostě GoT je můj nejoblíbenější seriál a na 6 sérii se nehorázně těším :D
#60 Angi: Naprostý souhlas. Z mojeho pohledu fantastický seriál, můj nejoblíbenější, ale jak ho někde náhodou zahlédnu v dabingu, okamžitě přepínám… nedá se to.
Podle mě si seriál drží svůj standart celých pět řad, protože už před začátkem seriálu měli tvůrci jasno, jak seriál začne a i skončí, takže kvalita dle mého ani neklesá ani nestoupá…což se rozhodně nedá říct např. o takovém Arrow nebo Supernatural, kde děj v dalších seriích jen natahují a ždímají prachy. Btw. vidím dobře za Ramsayem znak Umberů? Asi nic pozitivního pro Rickona :)
#67 Eddard1Prečo mám pocit, že veľkosť Drogona kolíše podľa rozpočtu danej epizódy? Len mne sa zdalo, že na konci piatej série bol menší než na začiatku piatej? A teraz zrazu vyzerá v traileri dva krát väčší než na konci piatej?
#72 Movego#65 prokopbuben1: Konečně rozumní názor.
0:17 To byl Wun Won jak vyráží bránu na Černý hrad?
#69 DenDiS#68 Argo Nymeros Martell: Ano, teda aspon myslim :D
#27 Save41: Přesně ! :D
#66 Malerno: Jo no vyrostl docela dost :D docela se bojím na kvalitu ztvárnění ale snad se jim to povede. Hlavně jsem zvědavej jak to vymyslí, protože jestli jí znovu zachrání a ona na něm odletí, tak co se stane s Jorahem a Daariem? Daaria zabijou a Jorah umře na tu nemoc :D
#73 jirun#72 Movego: Muj nazor (nebrat vazne) je, ze Drogon nad nima proleti, pristane (mozna nekoho sezehne), Dothrakove uvidi ze ho Daeneris muze ovladat (castecne) a tak ji budou mit neco jako za bohyni mozna ji prijmou zatky jakou svou Khaelisi a spolecne pujdou znovu obsatdit (vycistit od Synu Harpie) Meereen
#74 Azog2182#73 jirun: Bude to myslim si jinak ale to ze Daenerys ziska zpatky Dothraky je tak na 80% jisty a snimi vypluje do Zapadozemi :)
#40 Azog2182: :D po tomhle jsem se upřímně zasmál napiš více takových perel pěkně prosím.
jednu vec som sa naucil pri sledovani GoT ze nikdy nic nieje tak ako by sme chceli a ze hlavne postavy zomieraju ako muchy.. je tam john lezi mrtvy a pri nom jeho mec ktory bere do ruky stenisov pobocnik(cibulovi ritier) vsetci by ste chceli johna ziveho ak by sa dej odohraval podla vas tak by tam nebolo nic co by nas prekpvapilo a nebolo by to zaujimave takze to spravia tak co nikto z vas necaka… ukazkty kde je john zivi je aj jeho otec takze to bude zobrazenie minulosti a co sa tyka johna si myslim ze john zomrie nikto ho nespali a stane sa z neho chodec a to viac zamiesa karty kedze bude muset proti nemu bojovat aj bren
pozrite si video od 14. sekundy dar bude darovaní – takze melisandra daruje obet bohu easy snow ozije :)
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Conleth Hill
24.11.1964 | 24.11.2024 -
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Jak by vypadal seriál Game of Thrones, kdyby byl na PlayStationu 1?
Podívejte se, jak byl herec Dexter Sol Ansell nadšený z toho, že bude hrát Egga
Už v listopadu vyjde první svazek komiksu Střet králů
Jeden fanoušek upravil finální záběry tak, aby Královo přístaviště obléhal Noční král
Podívejte se, jak bude vypadat videohra, na které se podílel George R. R. Martin
Kniha zaměřující se na fotografie seriálu Game of Thrones vyjde v zahraničí už v listopadu