Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Hrdinové se v traileru na druhou epizodu připravují na bitvu o Zimohrad

Hrdinové se v traileru na druhou epizodu připravují na bitvu o Zimohrad

Osmou řadu jsme začali s pomalým rozjezdem, ale trailer druhé epizody napovídá, že se brzy začne dít něco velkého. Dle Tormunda už nezbývá mnoho času.

53 1
15.4.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /217

Jedi knight

Samotná bitka o Zimohrad bude zrejme asi až v 3. časti. Alebo sa mýlim?

#2 SOADdave #119 mirako
15.4.2019 | 10:18:54
SOADdave

#1 Jedi knight: ano v 3 díle

#119 mirako
15.4.2019 | 10:20:09
Tyrion.Snow

Nemůžu si pomoct, ale Dany mě štve čím dál víc, jakoby ona sama byla Svatava Svatá

#7 Hree
15.4.2019 | 10:53:49
badyvlasim

Sansa, Ariya i Daenerys jsou hrozny postavy. Ariya me teda sere az od minule sezony, kdy se sprahla se Sansou, ktera je vlastne strujce toho vseho zla.

#5 MichaelaK #190 Eddard1
15.4.2019 | 10:58:14
MichaelaK

#4 badyvlasim: Sansa je skvělá postava a troufám si říct, že jen díky ní ještě Zimohrad stojí. I když dlouho stát nebude. :D Arya si jede to své. Ale Daenerys, ta je doopravdy šílená. Nelíbí se mi, jak ztvárňují „lásku“ mezi ní a Jonem, nelíbí se mi, jak za ní Jon slepě stojí a nelíbí se mi, že kvůli ní teď bude tajit svůj původ.

#11 badyvlasim #193 Eddard1 #201 WayneSnow
15.4.2019 | 11:05:18
shootx

Vsimli jste si ze prvni zacal intrikovat Davos ? Jediny mysli na o co bude po valce a koho dosadit…

#56 Bhall
15.4.2019 | 11:06:34
Hree

#3 Tyrion.Snow: Je to královna s milou tvářičkou, která se ale s armádou divochů chystá vojensky dobýt území, jenž její předci ztratili. Nesmlouvavost musí k jejímu charakteru tak nějak patřit. Osobně ještě předpokládám nějakej závažnější konflikt s lidma ze severu, možná poprava Sansy za zradu (ať už domnělou, či reálnou). Ona Dany ještě ukáže, co jí v žilách koluje za krev :-)

#10 MichaelaK #56 Bhall
15.4.2019 | 11:08:05
Lear

Nedrží Jorah Jonův meč?

#12 widy.33
15.4.2019 | 11:08:17
Felis

Hustý, už se nemohu dočkat. Sansa přežije všechno a Daenerys už snad brzo skončí. Nebo aspoň doufám, že to její přesvědčení, že je vyvolenou královnou, bude zničeno!

15.4.2019 | 11:11:25
MichaelaK

#7 Hree: Sansa Dany přežije a Sansa bude na konci Lady Zimohradu. Daenerys bude mrtvá, otázka je,z da zemře jako hrdinka nebo jako šílená.

#14 Hree
15.4.2019 | 11:11:39
badyvlasim

#5 MichaelaK: Vzpomen na prvni serii, Sansa je jeden z nejvetsich viniku situace v 7 kralovstvich, chovani k sourozencum, rodicum a presto u ni neni zadna pokora. Ramsey by se mel vratit a dat ji trosku do late. ........ Arya se podle me chysta zabit nekoho, koho by asi nemela, Cersei to nebude, Night King taky ne. ......... Daenerys nesnasim od zacatku.

#13 MichaelaK #191 Eddard1
15.4.2019 | 11:15:43
widy.33

#8 Lear: nie, to je meč Samovho otca Tarlyho

widy.33
15.4.2019 | 11:17:29
MichaelaK

#11 badyvlasim: Ano, Sansa byla děcko posedlé touhou vzít si prince a stát se královnou, ale z toho už vyrostla.

Původních spouštěčů bylo více: Jaime a Bran, Caitline a Jon, Ned a Cersei … Tam toho bylo.

Každopádně teď už fakt nejde o Starky, Lanniestery nebo Targaryeny …

A tady si myslím, že lépe obstojí Sansa.

#15 badyvlasim #19 Zaajda
15.4.2019 | 11:20:15
Hree

#10 MichaelaK: No předpokládám, že mrtví budou skoro všichni :-) Ale dávalo by velkej smysl udělat z Dany skutečně šílenou. A nevidím k tomu lepší příležitost, než popravit Sansu (ta postava už nemá příběhu víceméně co nabídnout). Pak by se mezi ní a Johnem rozhořel sport o trůn (v té době už budou ale oba dost zdecimovaní po boji s Night Kingem) a nějak to vygradovat do finále, kdy se sami skoro zničí. Night King je pak v podstatě bez odporu dokončí. Nevěřím tady v happy end. A doufám, že nebude. Celá ta série je víceméně o špinavostech, o bojích o trůn, přičemž se všichni „králové“ nakonec ukázali jako šílenci a umřeli. Zničení Night Kingem bude pro Západozemí očistec, po němž za pár století zase přijdou noví lidé.

#18 Bymyself
15.4.2019 | 11:25:27
badyvlasim

#13 MichaelaK: praveze touha stat se kralovnou u ni pretrvava. Kezby ten sip od Aryi ziskala ona, ale to asi ne.

#16 MichaelaK
15.4.2019 | 11:25:35
MichaelaK

#15 badyvlasim: Nesouhlasím. Sansa už nechce být královnou, chce být na Severu, chce být Lady Winterfellu, klidně i pod vládou Jona. Ona nechce být královnou.

Daenerys chce být královnou a udělá pro to vše, obává se, že ani neuzná nárok Jona, tady se ukáže její šílenost a ona začne dělat hlouposti, které jí budou stát korunu i život.

V happy end také nevěřím.

15.4.2019 | 11:31:35
Kusiak

Skutočne si myslíte že by Denny poštvala proti sebe Johna a tym pádom aj celý sever kvôli konfliktu zo Sansou ku ktorému zrejme dôjde? Aria sa chystá na NK o tom už vôbec nepochybujem a čím ďalej, tým viac si myslím, že trón skončí niekomu, o kom by sme to nikdy nepovedali.. Gendrym.. veď načo by dávali taký priestor bastardovi mŕtveho kráľa..

15.4.2019 | 11:40:31
Bymyself

#14 Hree: Mluvíš mi z duše, taky doufám, že happy end po tom všem nebude.

15.4.2019 | 11:44:33
Zaajda

#13 MichaelaK: Spouštěčem byly 2 věci. Malíček a jeho intriky k zabití Jona Arryna a přemluvení Lysy Arryn aby tvrdila, že to byli Lannisteři. Druhá věc je Jamie co vystrčil Brana na což navazovalo to že ho Malíček poslal zabít a tvrdil, že ta dýka je Tyrionova.

Mám pár teorií a není to spoiler, tak to nemusím schovávat ;)

  1. ten šíp je jen tréninkový od Aryi- bitva bude až ve třetím díle
  2. Všechny teorie co tady píšete nedávají moc smysl. Jaká poprava Sansy? Spor Jona a Dany o trůn? Kdy?.. kdy myslíte, že to asi stihnou? Už zbývá jen 5 epizod a pokud bude bitva ve třetí epizodě tak nemyslím, že by byly nějaké popravy apod. předtím a potom za 3 epizody už by to moc nedávalo smysl. Spíš to skončí obrovským krveprolitím při bitvě a pak se to jen nějak ustálí.. a nebo těch pár co přežije budou utíkat před NK na jih a pak uvidíme :D
#20 FallenMaia #21 Hree #27 Neuvěřitelné
15.4.2019 | 11:47:00
FallenMaia

#19 Zaajda: Pekné teórie tu padajú, ja som zástanca tej v ktorej to tam Night King celé pekne rozbombuje :)

Možno pár preživších uprchne na Železné ostrovy s Theonom, celkom to k tomu smeruje. Lenže Night King má draka takže nakoniec priletí aj tam a roztaví celý ten hrad podobne ako Zeď. A to bude koniec. A posledná scénka bude tá z vízie ktorú mala Daenerys, zasnežený Železný trón a všade ticho, The End

15.4.2019 | 11:57:32
Hree

#19 Zaajda: Máš sice pravdu v tom, že styl a dění v posledních sériích nenaznačují nijak velké zvraty. A to že děj už víceméně nějak dotáhnou do konce se nabízí. Ale věřím tomu, že i tvůrci si uvědomili, že musí konec udělat opravdu velkolepě, vrátit tomu trochu „starého“ GoT a že nás ještě překvapí.

  • Není jisté, že bitva bude ve třetím díle. To že se k ní schyluje ještě neznamená, že opravdu nastane. Nebo nastane jen nějaká menší část a to hlavní se strhne později.
  • Poprava Sansy byla jen moje spekulace, která by mi připadala jako skvělá roznětka k souboji mezi Dany a Johnem. A neříkám vyloženě že o trůn, nebo nějakej velkej boj s vojsky (vojska budou v té době už předpokládám dost zdecimována po boji s NK), ale že mezi nimi vznikne nepřátelství, které nakonec, stejně jako všechno ostatní živé ukončí NK.
15.4.2019 | 12:03:51
Argetlam Královrah

Myslím, že na trůn nakonec usedne Sansa nebo si ho udrží Cersei. Cersei má malou šanci, to uznávám, ale na Sansu sázejí i některé české sázkové kanceláře, a to jí zpočátku vůbec nevěřily.

15.4.2019 | 12:09:06
shootx

To nikoho nefascinuje pomalost armady mrtvych ze je skupina z Nocni Hlidky predjede (na konich a vlcich Thormund pojede na Nymerii) Nebo cupitani Neposkvrnenych na Sever bez koni ? Uznavam ze tyto veci je okopavani kotniku ale ztraci to na racionalite…

#73 quetzalogg #78 quetzalogg
15.4.2019 | 12:12:43
Coko23

NK to doklepe max do 4 dílu. Zbytek bude souboj sever proti jihu.

#119 mirako
15.4.2019 | 12:15:14
SteveB

https://www.youtube.com/watch?…

12:50 ..vysvetleny symbol

15.4.2019 | 12:20:57
rmch

A mezitím co tady všemožně spekulujeme, Littlefinger všechno v klidu pozoruje z Vale…if you know what I mean.

15.4.2019 | 12:21:47
Neuvěřitelné

#19 Zaajda: Na Brana poslal zabijáka Joffrey. Malíček lhal pouze o té dýce.

#34 RightfuHeir
15.4.2019 | 12:43:19
Lolidestroyer

Je mi jedno jak to dopadne. Jediný co chci je aby Daenerys umřela nějakou fakt strašnou smrtí. Nedokážu popsat jak moc jí nesnáším.

15.4.2019 | 12:53:12
Nikolperse

Targaryenská hus by mala umrieť. Čím skôr tým lepšie pre celý Westeros. Targaryeni nikdy nič dobré Westerosu nedoniesli. Glover spravil dobre, keď odtiahol. Rozhodol sa radšej umrieť doma a slobodný a nie ako poskok Targaryenskej špiny. Keby to mali brať úprimne, tak sa stavím že by odtiahla minimálne polovica severu. A tá hus si čo myslí? Je tesne pred bitkou a ona naznačuje, že ak ju Sansa nezačne zbožňovať, tak ju popraví? Môže to spraviť, aspoň by tá Targaryenská hus konečne zdochla. Nemám nič proti herečke, ktorá ju hrá a ani proti dejovej linke danej postavy. Mám ale problém z danou postavou. Joffrey, Ramsay a aj Nočný Kráľ mi prídu ako milšie a priateľnejšie postavy.

#30 shootx
15.4.2019 | 12:54:44
shootx

#29 Nikolperse: Souhlas Glover udelal dobre…Sever jeho rod pouze vyuzival…

#31 Nikolperse
15.4.2019 | 13:01:57
Nikolperse

#30 shootx: Nie sever, ale králi a v tom je rozdiel.

15.4.2019 | 13:03:12
RightfuHeir

Tyrion a Sansa…

15.4.2019 | 13:09:56
Felis

Mně teď nejvíc zajímá, na koho se chystá Arya. Je někdo z jejího seznamu na severu? Beric? Theon? Melisandre?

15.4.2019 | 13:11:10
RightfuHeir

#27 Neuvěřitelné: A to jsi zjistil kde? Když šel vrah k Branovi, tak měl Joffry málem mlíko na bradě.

#37 Bhall
15.4.2019 | 13:11:58
Mattyrry

Takže pokud Daenerys chce zabít Jaimeho jen za to, že zabil jejího otce, který si to zasloužil, tak by mě zajímalo, o bude chtít udělat s Gendrym, synem Roberta, kterého nesnáší asi úplně nejvíc, protože to on povstal proti jejímu rodu. Pochybuju, že o tom ví, protože jinak by to byl krátký proces. Nenávist k Sanse je logická, protože cítí, že právě ona může být tou největší překážkou k trůnu, jelikož vidí, že k ní spousta lidí vzhlíží a to nemá draky. Což mě přivádí k jedné dost pofidérní teorii. Nedávno jsem četl článek, že Martin dost možná naznačil nějaké zakončení už v prvním díle, o tom, že Daenerys pravděpodobně zemře se teď bavit nechci, ale co když slova Roberta „Já mám syna, ty máš dceru, spojme naše rody“ nebyla úplně z cesty? A teď nemyslím spojení Gendryho a Aryi, ale Gendryho a Sansy. Jo, tyto dvě postavy se osobně asi ještě moc nesetkaly, ale pokud Gendry přežije, bude téměř na 100% prohlášen legitimním dědicem rodu Baratheonů, Sansa pravděpodobně přežije taky a čistě z hlediska politiky manželství urozených rodů se tato možnost nabízí jako přijatelná, seveřané věří Baratheonům a Arya se vdávat asi nebude chtít, čemuž by naznačovalo i chladné setkání s Gendrym. Tímto nechci dávat dvě úplně odlišné postavy dohromady, ale nenapadá mě moc důvodů, proč by to takto být nemohlo, možná jen Sansa a její vlastní hlava, ale popravdě kolik vhodných nápadníků jí v západozemí zbývá?

#36 RightfuHeir #207 RichArt
15.4.2019 | 13:12:33
RightfuHeir

#35 Mattyrry: Gendry po Arye vyjel v knížce, ale pak je osud roztrhl ;-) Teď to bylo první setkání, oni k sobě ještě najdou cestu. A Sansa už má Tyriona.

#38 Mattyrry #40 MichaelaK
15.4.2019 | 13:15:53
Bhall

#34 RightfuHeir: Je to tak. Joffrey slyšel ožralého Roberta, který měl kecy, že by bylo lepší, kdyby Bran zemřel, než aby žil po zbytek života jako kripl. A Joffrey, který byl idiot a sadista kvůli tomu najal vraha. Dýku měl Robert mezi svými věcmi, z tama ji Joffrey vzal. Takto to bylo v knize potvrzeno. Tyrion o tom uvažuje v jedné scéně pokud se nepletu a potvrdí své domněnky.

#42 RightfuHeir #64 Batiatus
15.4.2019 | 13:21:17
Mattyrry

#36 RightfuHeir: Matně tuším, knížky jsem četl někdy v roce 2014 a převalila se mi přes to jiná literatura, každopádně děkuji za názor, ale nějak si pořád myslím, že tohle je trochu pravděpodobnější.

15.4.2019 | 13:23:52
RightfuHeir

Daenerys chce vytvořit lepší svět, rozbít kolo… Ale kdo s ní nesouhlasí, je zrádce a nejradši by ho hned popravila. Protože ona je právoplatnou dědičkou trůnu. Co mi to jenom připomíná… To ještě bude sranda, až se dozví, že na trůn nemá nárok.

#43 Bhall
15.4.2019 | 13:24:34
MichaelaK

#36 RightfuHeir: Nedokáži si představit, jak by ze setkání Sansa a Tyrion a Gendry a Arya mohla být nějaká alespoň trochu šťastná manželství.

Sansu s Gendrym si teď už představit dokáži.

#47 RightfuHeir
15.4.2019 | 13:25:29
naviivan

Porodí Cersei nového škreta ? alebo zomrie pri predčastnom pôrode v náručí Jaimieho ? alebo dá zabiť Jaimieho ? predpokladám, že manželstvo Sansy a Tyriona bude naplnené a ich dieťa bude nástupníkom na tróne

#44 MichaelaK #46 Mattyrry
15.4.2019 | 13:26:44
RightfuHeir

#37 Bhall: Fakt? A nevíš v které a při jaké příležitosti se to řešilo? Protože to první si pamatuji, to že Joffry by sadista je jasné. Ale co ta dýka? Malíček jednoznačně řekl, že byla jeho a že jí na něm vyhrál Tyrion. Ne král.

Takže kdyby to byl Jorffry, byl by Malíček nakonec téměř dobrodinec?

#50 Bhall #56 Bhall
15.4.2019 | 13:33:08
Bhall

#39 RightfuHeir: Tato scéna je v traileru bud zoobrazena pravdivě tak jak bude, nebo je úmyslně useknuta tak aby to vypadalo tak jak to vypadá. Já se přikláním k první variantě. Proč? Víme, že Daenerys si Sansu nějak získá. To bylo patrné z trailerů a rozhovorů. Proto myslím, že ta scéna bude vypadat takto jak začíná, a pak řekne, ale můj bratr i můj otec byli magoři, a když Jamiemu můžu odpustit já, tak mu musíte odpustit jeho hříchy i vy. Druhá varianta je, že to myslí Daenerys vážně, a někdo změní její názor (Bran například). Protože víme podle traileru, že Jamieho prijmou a bude s nimi ve třetím díle bojovat.

15.4.2019 | 13:33:22
MichaelaK

#41 naviivan: Až na to, že Sansa je vdova! :D :D :D

#49 RightfuHeir
15.4.2019 | 13:33:32
Lolidestroyer

Dokážete si představit že by Viserion roztrhal jeho matičku ? Doufám že nějakého podobného scénáře se dočkáme…

15.4.2019 | 13:34:48
Mattyrry

#41 naviivan: Sansa a Tyrion nejdou dohromady. Hodně jí záleží na názoru Seveřanů, aby neztratila jejich důvěru, jako to právě udělal Jon, manželství s Tyrionem by toho dosáhlo velmi rychle, viz třeba to, že s ním tráví co nejméně času, plus mu při první příležitosti veřejně odporovala při setkání ve velké síni, aby to vypadalo, že s ním nemá nic společného. Plus je to hra o trůny, ne Disney (nepočítám dnešní scénu s vodopády). Pochybuji, že by s ním měla děti jen proto, že se s ním musela v donucení vzít a aby byla k němu hezká, tak by mu to dítě dala. To nesedí k její postavě

15.4.2019 | 13:35:04
RightfuHeir

#40 MichaelaK: Sansa už za Tyriona provdaná je. Mimochodem, tím se režisér se scénáristou nějak zapomněli zaobírat. Autor to nepochybně má vymyšleno logičtěji.

#51 Monkeyskunk
15.4.2019 | 13:35:47
Whitewolf114

Bože, já už se nemůžu dočkat ale strašně se zároveň bojím…Už aby bylo pondělí (3 hod ráno :) )

15.4.2019 | 13:36:54
RightfuHeir

#44 MichaelaK: Sansa ještě dojede na bigamii… ;-)

15.4.2019 | 13:37:10
Bhall

#42 RightfuHeir: Ta dýka byla Malíčkova, ale ten ji prohrál, protože vsadil na vítězství Jamieho, a Robert vsadil na Lorase (kterého v knihách obdivoval, takového bych chtěl mít syna). Tyrion by proti Jamiemu nikdy nesázel. Robert tedy tu dýku vyhrál, měl jim v tom královském voze s dalšími cennostmi a tak se k ní dostal Joffrey. Nevím v jáke to bylo knize, v nějaké pozdější, 3. nebo dokonce až 5. Tyrion nad tím nahlas uvažuje. S nikým to nediskutuje. Je to jeho úvaha, kterou potvrdí nějakými důkazy.

15.4.2019 | 13:37:34
Monkeyskunk

#47 RightfuHeir: Sansa je provdaná za Ramseye,nikoliv za Tyriona. Čili je z ní opravdu vdova. Manželství s Tyrionem nikdy nebylo naplněno, takže se počítá jako neplatné, stejně jako v případě Margery a Renlyho.

#53 RightfuHeir
15.4.2019 | 13:42:58
Whitewolf114

Jinak, jak tady někdo mluvil o tom (A že bylo dost lidí) že nesnáší Dany…Mě strašně štvala v sedmé řadě ale v téhle jí mám zatím ráda (…Byl první díl no..) Jinak tady někdo říkal něco o tom, koho chce Arya zabít tentokrát (Podle traileru) Mě ještě napadlo, že by chtěla zabít Daenerys, přece jenom jí nemá ráda stejně jako Sansa a jak už jsme zjistili, z Aryi a Sansy je nerozlučná dvojka… Ale taky to nemusí znamenat, že chce zabít někoho konkrétního ale že se prostě snaží navnadit na bitvu s nemrtvými…

#68 Monoceros
15.4.2019 | 13:44:06
RightfuHeir

#51 Monkeyskunk: To ví jenom Sansa, Tyrion a Jon Sníh. A nikdo z nich to nepoví.

#57 Monkeyskunk
15.4.2019 | 13:44:30
Tyrion.Snow

No, začínám se bát, že můj favorit John na železném trůně neskončí. A Daenerys, která mě dlouhý série jen nudila, tak tu začínám nenávidět..

15.4.2019 | 13:45:23
Tyrion.Snow

Bože Jon samozřejmě.

15.4.2019 | 13:46:15
Bhall

#42 RightfuHeir: Citace z Wiki: Tyrion recalls a memory whilst he was at Winterfell, in which he overheard Prince Joffrey Baratheon jesting with the Hound, Sandor Clegane, to send a dog to kill a wolf. He guesses that Joffrey hired the catspaw among those that joined the king's party as they made their way north and that he had found the dagger amongst his father's weapons and had simply taken it. However, Tyrion is unable to figure out why Joffrey wanted Bran dead, and attributes it to his innate cruelty.#6 shootx:

Jaime later realises that Joffrey sent the assassin in an attempt to impress his father, after overhearing a drunken Robert I Baratheon say it would be kinder to put the crippled Bran out of his misery.#7 Hree:

#58 RightfuHeir
15.4.2019 | 13:48:02
Monkeyskunk

#53 RightfuHeir: Jako že nebylo naplněno? To není podstatné. Podstatné je, že byla oficiálně provdána za Boltona a to ví všichni. Možná nám ono dokazování pouze neukázali narozdíl od případu Margery. Nicméně i pokud by bylo naplněno, lze jej anulovat viz. Rhaegar a Elia Martel, kteří už měli i malé sviště. S Tyrionem má Sansa společný už jen vzpomínky :)

#59 RightfuHeir #95 zroutik #116 Martina13
15.4.2019 | 14:11:31
RightfuHeir

#56 Bhall: Fakt, že jo. Našel jsem to.

Takže Petyr Baelish vlastně jenom nechal zabít Jona Arryna a pak v poklidu drobně intrikoval. A je přitom pokládán málem za největšího zloducha Sedmi království. To je nespravedlnost.

15.4.2019 | 14:26:57
RightfuHeir

#57 Monkeyskunk: Ještě uvidíme :-)

#60 Monkeyskunk
15.4.2019 | 14:27:52
Monkeyskunk

#59 RightfuHeir: Jo, může se to změnit, nicméně aktuálně je situace taková :)

#62 RightfuHeir
15.4.2019 | 14:29:34
Karlik01

Kdybych se měl k tomuto dílu vyjádřit tak jsem velmi zklamaný. Určitě je to velké míry tím, že po tak dlouhé době jsem čekal něco víc. Kdybych měl být konkrétní tak určitě mi kazil požitek mnohdy nekvalitní dialog v některých scénách. Pak určitě jisté strategické nesmysly. Ví, že spadla zeď, ví kam míří nemrtví, přesto „nečekaně“ je zastihnou v hradu. Nevím, prostě měli hned od začátku evakuovat na jih všechen lid a v Zimohradu nechat bojovníky a připravit ustupové cesty když už.

#66 Nikolperse
15.4.2019 | 14:31:35
RightfuHeir

#60 Monkeyskunk: Ale v knížkách si Ramsay Bolton vzal nějakou její přítelkyni, která ve filmu není. Takže ve filmu mohou prohlásit, že neplatné bylo manželství s Boltnem.

#63 Monkeyskunk
15.4.2019 | 14:32:00
Monkeyskunk

#62 RightfuHeir: Ano, to je pravda. Ale knihy a seriál se víc a víc odkloňují. Je fakt, že už to mohla udělat, nechat manželství anulovat hned po Ramseyho zabití a dobytí Zimohradu. Vzhledem k tomu, že pokud víme tak Boltoni jsou všichni mrtví (pokud tam nebylo X bratranců) a anulace tím pádem vlastně nic neřeší – není to jak u Dothraků a vdova může být provdána znovu.

15.4.2019 | 14:37:49
Batiatus

#37 Bhall: Lenže nie všetko čo je v knihe je aj v seriály. Seriál je v mnohom rozdielny. Takže v seriály toho vraha mohol kľudne najať malíček. V seriály sa potvrdilo, že tá dýka patrila Malíčkovy, takže je pravdepodobnejšie, že to v seriály skôr urobil Malíček. A knihy do seriálu nepleť. Seriál je seriál, kniha je kniha. A možno, že aj v knihe sa nakoniec ukáže, že to bol Petyr a Tyrionove domnienky boli nesprávne, kto vie.

#74 Neuvěřitelné
15.4.2019 | 14:40:19
vimjaktoskonci

Předpokládám, že bitvu prohrají. Do zad jim nastoupí vojsko Cersei a oni odtáhnou ke Greyjojům.

15.4.2019 | 14:49:37
Nikolperse

#61 Karlik01: Však bolo povedané že na Poslednom Krbe nemali dostatok prostriedkov na to aby sa mohli stiahnuť všetci. Navyše ako sme mohli vidieť, tak Jon a ani Hus nečakali že NK oživí draka a prerazí múr.

#107 Karlik01
15.4.2019 | 15:10:56
Arrow123

Teším sa na stret Jaimeho a Daenerys. Najviac sa nemôžem dočkať toho ako jej Jaime povie ako to bolo skutočne s Mad Kingom.

#76 Neuvěřitelné
15.4.2019 | 15:16:19
Monoceros

#52 Whitewolf114: Podle proma na další díl Gendry vyrábí pro Aryu nejspíš nějaký samostříl z valyrijské ocele … myslíš si že by na Daenerys použila luk a šípy? Asi ne že :D její cíl bude někdo koho je možné zasáhnout nejlépe šípem, takže z toho logicky vychází Noční král letící na drakovi … víme jak je Arya ambiciozní ta si dala Nočního krále na seznam hned jak se o něm dozvěděla :D

#69 Mattyrry #91 Whitewolf114
15.4.2019 | 15:18:37
Mattyrry

#68 Monoceros: Nikdo neví, jak se vyráběla valyrijská ocel, to bude z dračího skla

15.4.2019 | 15:26:14
Regouvousus

Také vám přijde, že postavy jednají strašně suše a bez emocí? Dialogy naprosto chabé… reunion Aryi a Hounda nebo Gendryho naprosto bezvýznamné, jako by se nikdy předtím neviděli… v minulých sériích to by to mělo grády a super dialogy, ale teď, jakoby byl slabý scénář…

#127 mirako
15.4.2019 | 15:28:40
FanArrow

Jsem zvědavý na Bronna jak se rozhodne.

#80 shootx
15.4.2019 | 15:38:37
Coko23

Jsem zjevně jediný, kdo má Daenerys rád :D

#85 Vlastakrabsova
15.4.2019 | 15:39:38
quetzalogg

#23 shootx: Tak to je snad naprostá samozřejmost, že skupinka jezdců je rychlejší než armáda pěších ploužících se zombíků. Leda že by ty svoje mrtvolky odvozil k Zimohradu NK na dračím hřbetě…

15.4.2019 | 15:46:22
Neuvěřitelné

#64 Batiatus: Bhall: „Ta dýka byla Malíčkova, ale ten ji prohrál, protože vsadil na vítězství Jaimeho, a Robert vsadil na Lorase (kterého v knihách obdivoval, takového by chtěl mít syna). Tyrion by proti Jaimemu nikdy nesázel. Robert tedy tu dýku vyhrál, měl jim v tom královském voze s dalšími cennostmi a tak se k ní dostal Joffrey.“ Je to stejné v knize i v seriálu.

#84 Batiatus
15.4.2019 | 15:47:23
FanArrow

Podle mě to co chtěla Arya po Gendrym budou šípy s dragon glass

#83 surky3
15.4.2019 | 15:47:51
Neuvěřitelné

#67 Arrow123: Jestli tam na celou tu obří místnost všem konečně řekne pravdu a Dany zavře hubu, tak to bude nejlepší scéna v celým seriálu.

#77 Neuvěřitelné
15.4.2019 | 15:50:06
Neuvěřitelné

#76 Neuvěřitelné: A mohl by mu to klidně potvrdit i Bran.

15.4.2019 | 15:50:20
quetzalogg

#23 shootx: A Neposkvrnění nemuseli až na Sever cupitat, mají přece loďstvo. Například z Bílého přístavu je to na Zimohrad blíž, než od Zdi (podle map).

#80 shootx #82 RightfuHeir
15.4.2019 | 15:53:03
SteveB

Čudujem sa že neurobia tisice šípov a nepostrieľaju WW, než zbytočne vyrabat meče :D

#80 shootx
15.4.2019 | 15:54:01
shootx

#78 quetzalogg: Jasne jen ze to na pohled vypadalo humorne ale chapu to. #71 FanArrow: Bron tezko zradi Tyriona tak nejak ho ma v oblibe #79 SteveB: Berme to tak ze musi ozbrojit co nejvetsi armadu v kratkem case i tak by si mohli vyrobit tisice sipu ale utok bude v noci aby byla spatna viditelnost.

15.4.2019 | 16:00:49
RightfuHeir

Loďstvo měli, než jim ho Euron spálil.

15.4.2019 | 16:02:39
RightfuHeir

#78 quetzalogg: Loďstvo měli, než jim ho Euron spálil.

15.4.2019 | 16:03:05
surky3

#75 FanArrow: ty snad budou dělat pro všechny. Není to šíp ale kopí. Jinak musím říct, že mě docela štve, že se musí čekat na další díl týden a potom zase týden atd… Asi jsem si moc zvyknul na politiku Netflixu, kde se všechno vydává naráz. Jinak pokud budou furt řešit kdo má vládnout, tak doufám, že je NK sfoukne.

#JoinTeamNightKin­g!!! https://i.imgur.com/6tcgjCc.jpg

15.4.2019 | 16:03:29
Batiatus

#74 Neuvěřitelné: Odkiaľ máš, že to presne takto isto je aj v seriály? To, že malíček povie len jednu vetu a to takú, že ju prehral s Tyrionom ešte nič nedokazuje. Ak by ju aj prehral to ešte neznamená, že by sa ja jej nemohol niakym spôsobom zmocniť späť. V seriály bolo Branom potvrdené, že je malíčkova.

#94 shootx
15.4.2019 | 16:08:23
Vlastakrabsova

#72 Coko23: Nejsi :D Někdy je blbá, ale já jí miluju. Všechny chyby jí vždy odpustim

#86 Nikolperse #87 Caligos
15.4.2019 | 16:08:39
Nikolperse

#85 Vlastakrabsova: Môžeš prosím uviesť aspoň dva príklady toho kedy sa Hus zachovala múdro?

#89 Vlastakrabsova #90 Monkeyskunk
15.4.2019 | 16:22:41
Caligos

#85 Vlastakrabsova: je chytřejší než vy dvě dohromady … děláním chytrých v pozadí akorát prokazujete svoji blbost

#88 Vlastakrabsova
15.4.2019 | 16:29:41
Vlastakrabsova

#87 Caligos: Taky o sobě netvrdím, že jsem chytrá. Ale neříkej mi, že ty souhlasíš se vším, co kdy udělala. Někdy jedná trochu zbrkle, jak říká Tyrion.

15.4.2019 | 16:47:55
Vlastakrabsova

#86 Nikolperse: Zachovala se moudře, když třeba nechala zabít ty dva moudré pány z Astaporu :D taky její moudrá volba byla nezabít Tyriona, nechat si od něj radit, protože je borec a jmenovat ho svým pobočníkem. Správně se rozhodla taky, když nenechala jakýmkoli způsobem zabít Joraha. Bylo dost chytrý, když vlezla do zapálený hranice za khalem Drogem s dračími vejci. Nebo když ve Vaes Dothrak zapálila všechny ty dothracký borce a jejich jezdce. Zapálení šílenýho Kraznyse, uvěznení toho černýho Xara a jako nejlepší věc považuju, že se vyspala s Jonem, protože jen pár holek by ho odmítlo.

#92 Monkeyskunk #105 Nikolperse
15.4.2019 | 17:08:30
Monkeyskunk

#86 Nikolperse: Když přijala Tyriona za svého rádce a pozděj pobočníka, když uznala a pochopila jaký byl její otec a neomlouvá to tím, že je to stejně rodina. Když odpustila Jorahovi jeho zradu. Když nechala Daria a Druhé syny udržovat pořádek v Zálivu draků. Když dala Neposkvrněným svobodu a tím si získala jejich oddanost, místo toho aby je vyměnila za draka a brala je jen jako prostředek. Když nechala Jona a zbytek těžit dračí sklo, ikdyž jim ještě úplně nevěřila…Jako jo, dělala stupidní rozhodnutí, dělala emocionální rozhodnutí atd. Ale zas tak špatně jak ji někteří prezentují na tom není :)

#105 Nikolperse
15.4.2019 | 17:11:23
Whitewolf114

#68 Monoceros: No a to je to co jsem si myslela, že mluví o nemrtvých, jenomže nahoře někdo tipoval kdo by to mohl být jiný než nemrtvý a tak mě napadla Daenerys a vy si taky o sobě nemusíte moc myslet, vás už pozoruju déle a kdykoli má někdo nějaký svůj názor tak vy z toho člověka uděláte úplného pitomce (Jako teď mě, vy prý „To asi ne že?:) ) , jako byste měl pravdu jenom vy, jenomže tak to není :)

#97 zroutik #98 Monoceros #179 mirako #196 Eddard1
15.4.2019 | 17:15:37
Monkeyskunk

#89 Vlastakrabsova: Ta drogova hranice mě taky napadla, ale s odstupem to byl akt zoufalství. Už nevěděla co má dělat. SIce o tom měla sen, ale stejně. Moudrosti bych tohle zrovna nepřipisoval :D Na ostatním se ale shodneme, až na Jona. Moudré by bylo s ním uzavřít oficiální alianci skrz manželský svazek a né se trtkat v podpalubí na tajňačku. Kdyby se vzali, tak by nemusela snášet ty kyselé xichty a rozpory Sansy, Jona a ostatních lordů, protože Jon by se vracel pořád jako král, navíc nad větším územím :)

#108 Vlastakrabsova
15.4.2019 | 17:19:55
KillAll

Vím jak to celé dopadne viděl jsem to na jedné stránce :) Hodor vstane z mrtvých všechny rozseká a pak si sedne na trůn a bude konec. titulky a k tomu bude hrát 50cent.

15.4.2019 | 17:27:18
shootx

#84 Batiatus: Hlavne chovani Zimohradu by se dalo prirovnat k silenstvi Targaryenskeho krale kdyz jako dukaz maji pouze tvrzeni zmrzaceneho clena rodu. Politicky by je to zdiskreditovalo proti Malickovi meli pouze tvrzeni ktere si mohou klidne i vymyslet bylo to hrozne slaboduchy scenaristicky po­cin…

15.4.2019 | 17:34:50
zroutik

#57 Monkeyskunk: díky tomu, že v knížce nebyla provdána za Boltona tak to bude slepá ulička nespíš.

Každopádně Egg poctivej :-D

15.4.2019 | 17:41:48
mateSKAtes

Já jsem spokojenej se všim ale bylo to krátky prostě no

15.4.2019 | 17:45:08
zroutik

#91 Whitewolf114: šak ani nepozná rozdíl mezi Valyrijskou ocelí a dračím sklem :-D ho neřeš ;-)

k tomu co chce Arya – nezapomínat, že umí měnit tváře, to co chtěla vypadalo jako hrot na kopí co mají neposkvrnění a jeden je u Dany nejblíž, ale o jen tak střílím, sám bych tu teorii hned dokázal rozcupovat, ale jako myšlenka se mě to líbí :-)

#109 tynkks #179 mirako
15.4.2019 | 17:48:40
Monoceros

#91 Whitewolf114: Tady už fakt nesmí člověk nic psát aby nedostal čočku, mimochodem, já jsem byl jeden z mála kdo se Vás zastal když se do Vás tenkrát pustili kvůli Vaší náklonnosti k Jonovi … pro dobrotu na žebrotu.

15.4.2019 | 18:00:26
Svjatogor

Za mě velmi dobrá startovací epizoda. Politologická moudra jak chutná moc už dávno pradávno přednesli svým posluchačům Tywin, Stannis, Robert a Eddard. Všichni jsou co? Všichni jsou mrtví. Čeká nás boj s NK. Tohle je ten správný čas pro 101% koncentrát patosu.

Ti lidé tam na Zimohradu si všechno normální lidské řekli v jiných životech. Když Sansa si měla brát Tyriona, když Ohař dle rozkazu zabil řezníkova kluka, když Jon porušil celibát, když Bran spadnul z okna věže (ehm), když, když, když…

Když kritizujete dialogy mezi Ohařem a Aryou. O čem by se mohli bavit??? O ničem. Leda tak o tom, že Ohař měl umřít, ale byl zachráněn a prošel si svou katarzí. O jeho první spravedlivé pomstě za vesnické septum. O tom jak pohřbil ty, které okradl, zranil a odsoudil je tím ke smrti hladem. O tom, jak se málem vybrečel Thorovi z Myru na rameno.

15.4.2019 | 18:55:20
Annie27

Po tomhle díle jsem už úplně přesvědčená, že Dany umře, i když jsem si myslela, že úplně jinak. Nejprve jak pobočník (pardon, vypadlo mi jak se píše to jeho jméno), zmínil, že Cersei má s Dany jiné plány, ale neprozradil jaké, což mě vede k tomu, že bitvu nejspíš Jon i Dany přežijí, ale stáhnou se na jih a tam Cersei Dany nějak umučí. Prostě a jednoduše, když nám nevyzradili co za plány, tak nám je předvedou, nevěřím, že když tohle nakousli, tak to nedotáhnou. A navedlo mě k tomu i to, že Varys řekl, že nic netrvá věčně při pohledu na ty dva. Tahle alternativa mě dřív vůbec nenapadla, ale skoro mi přijde, že to k tomu směřuje.

#102 Svjatogor
15.4.2019 | 19:08:24
Hosticek

jaký má význam ten obrazec ke konci dílu?

15.4.2019 | 19:17:33
Svjatogor

#100 Annie27: Možná Varys připoměl, že Dayenrys přes veškerou svou snahu zůstává dcerou svého otce. Kdykoliv ji může hrábnout, viz. jeho rozhovor s Tyrionem na Dračím kameni: Já nejsem tem, kdo upaluje… Zjištění, že spala se svým synovcem ji asi na mentální vyrovnanosti nepřidá. :-D

Nápad, že by Cersei umučila Dany a potom to slízla od Jaimeho / Tyriona, tem se mi hodně líbí. :-)

#103 Annie27
15.4.2019 | 19:20:37
Annie27

#102 Svjatogor: To je taky dobrý úhel pohledu :) Každopádně věřím, že tyhle narážky něco znamenají :)

#104 Svjatogor
15.4.2019 | 19:38:43
Svjatogor

#103 Annie27: Snad němá výčitka psích očí lehce obtloustlého Samwella Tarlyho zapůsobí a Daenerys už hrdelní tresty nikdy nevynese. Držkaté malé lady Mormont by dračí plameny neslušely. Strýček nestrýček. :-D

15.4.2019 | 19:50:30
Nikolperse

#89 Vlastakrabsova: Keby sa zachovala múdro, tak by nemusela dať zabiť žiadnych otrokárskych pánov. Len to by nemohla zrušiť otroctvo z minúty na minútu v kraji ktorom bolo zaužívané tisíce rokov. Keďže sa tomu dalo zabrániť, tak to múdre nebolo. Oni si totiž prišli iba chrániť svoje domovy a mestá, ktoré ona napadla a v mnohých prípadoch aj zničila.

To že nezabila Joraha bolo to najmenej čo mu dlhovala. Nezabila ho len preto, lebo si vážila všetko čo pre ňu urobil. To bolo skôr potreba ako múdrosť.

Vliezť do hranice khala Droga múdre nebolo, to bolo zúfalstvo. Každý normálny človek videl, že vtedy nebola psychicky v poriadku.

Mnohonásobná vražda vo Vaes Dothrak ti príde ako múdra? Dobre získala armádu, ale bola to hlúposť. Hociktorí z nich ju mohol zabiť a keby tvorcovia nepodliehali tlaku divákov, tak by stadiaľ živá nevyšla. To nebolo múdre, ale bolo to hlúpe.

Zapálenie Kraznysa? Dobre kraznysa bolo treba zabiť to nepopieram. Ale tým že ho zavraždila, a spustošila časť Astaporu a nedodržala podmienky obchodu, ktorý s ním uzavrela. Napadla kultúru danej oblasti. Bol to jeden z dôvodov prečo sa proti nej otrokári spojili, prečo vypukla v Meerene občianska vojna a prečo bol aj Meeren napadnutí. Takže to tiež múdre nebolo.

A s Jonom sa vyspala len preto, lebo to chceli diváci. Keby tvorcovia nepodľahli tlaku divákov, tak by k tomu nedošlo.

Jediná múdra vec, ktorú si uviedol čo spravila bolo vymenovanie Tyriona za pobočníka.

#90 Monkeyskunk: Vymenovanie Tyriona za pobočníka bolo múdre, to áno priznávam. Jonovi dovolila ťažiť obsidián na základe toho čo jej povedal Tyrion, s tým že Jon ju môže potom podporiť v uchádzaní o železný trón. To ukazuje na múdrosť Tyriona a nie Daenerys.

Daria musela nechať v Meerene aby udržal mesto, ktoré bolo viackrát v ohrození kvôli jej hlúpemu rozhodnutiu. To nebolo múdre, ale nevyhnutné.

Sloboda nepoškvrneným? Vzhľadom na to, že im boli vymyté mozgy a sami nevedia čo je to tá sloboda, tak sa to veľmi nedá brať ako múdry nápad, skôr je to ľútosť. Dala im slobodu z ľútosti. Pre nich sloboda nič neznamená. Bolo to úplne zbytočné.

Inak nič múdre neurobila.

#108 Vlastakrabsova #129 Baru.B
15.4.2019 | 20:07:42
Č.E.S.i.

Spousty zajímavých teorií tu vidím. Ideální by bylo, kdyby se z tá nové vrány co má pět nebo šest očí(nevím přesně) stal novej NK, rozsekal ty zlatý hlupáky a odtáhl zpátky za zeď. A ty jeho otroci by mohli jí mohli klidně opravit. Každej by měl svůj píseček a všichni by bylo spokojený. Jo a malém bych zapoměl… DANY UMŘE :)

15.4.2019 | 20:46:19
Karlik01

#66 Nikolperse: To s drakem nemá nic společného. Připravovali se na válku s NK i když neměl draka, očekávali, že přejde skrz zeď. Měli spoustu času a jasných důkazů, že tohle nemohou ubránit, stačí je obklíčit u Zimohradu a všeci umřou. Nejlepší místo na obranu by byla asi Cailinska pevnost – uzký prostor mezi severem a jihem. Nebylo by lehké je obklíčit a možný ustup na jih. No a drak.. Tje samo o sobě lol. Jsem trochu zklamaný, že práve drak zničil zeď. Pač kdyby tam nepřiletěla s draky, Nk by zůstal na severu a nic by jim nehrozilo. Jsem zvědavý co R. R. Martin napiše do knih jako příčinu pádu zdi.

#110 Svjatogor #114 Nikolperse
15.4.2019 | 20:56:44
Vlastakrabsova

#105 Nikolperse: :D :D Spíš si jen hraješ se slovíčky. Místo moudrost dáš nezbytnost a tak. Prostě to není tvoje oblíbenkyně a tak shledáváš většinu toho co udělala jako sračky.
#92 Monkeyskunk: Jasně, ale nakonec se ta hranice ukázala jako moudrý rozhodnutí. Jinak děkuji že souhlasíš, také souhlasím :)

#114 Nikolperse
15.4.2019 | 21:01:18
tynkks

#97 zroutik: Podle mého chce prostě obyčejné kopí s dračím ostřím na boj s mrtvákama. Přeci když se učila na faceless mena, tak trénovala s dřevěnou tyčí a v úplně prvním traileru je vidět jak s ním bojuje :)

15.4.2019 | 21:08:16
Svjatogor

#107 Karlik01: Nemrtvý drak posral dobývání Zdi. Čekal jsem obdobu World War Z, kde by masa nemrtvých ze sebe vytvořila ne-živoucí dobývací věž. Tohle by ukázalo sílu intelektu NK. Já pořád nevím o co mu jde. Uvědomuje si své jsoucno?

15.4.2019 | 21:10:06
Lord_Casterly

No v příštím díle čekám návrat Mel :) docela mě zajímá jakou roli má v této válce ona, no a Cercei… začíná se mi to líbit, je pravděpodobné že opravdu potratila a myslím že Dany zabije, ne ona ale postará se o to. No tak za týden to už fakt začne, sakra já se těšim :D

15.4.2019 | 21:24:38
ElizabethkaZ

Já nevím ale po sedmi sériích sledování intrik, poprav a vytváření si vztahu k postavám by mě mrzelo kdyby na konci prostě všechno padlo, všichni by byli mrtví a NK by si tam chilloval se svojí armádou…kdybych na to pak koukala odznova už bych z toho cejtila tu zbytečnost jednání a od popravení Neda přes upálení Shiren a dokonce i vzkříšení Jona by bylo vlastně úplně k ničemu protože jestli tam mají všichni umřít tak na co ta snaha? Takže nemuselo by to mít vyloženě happyend ale taky by to nemuselo skončit tak aby všechno co se v seriálu kdy stalo bylo na nic..jako chápu že to že to bylo zbytečný by byla ta pointa ale i tak bych radši někoho živýho na konci všeho

#113 Ooneill #117 Kalam
15.4.2019 | 21:47:42
Ooneill

#112 ElizabethkaZ: přesně to si taky myslím, ideální scenář pro mě.

Jinak mam takovej dojem z toho proma, že snad Sansa dá Dany šanci kvuli Jonovi :) uvidíme. Jestli ne tak Sansa chová totalní kráva.

15.4.2019 | 22:10:46
Nikolperse

#107 Karlik01: Jediný poriadny obranný systém proti WW im tam budovali 8000 rokov a vďaka neinteligencii niektorých postáv ako Jon, Jorah, Tormund, DAENERYS a niekoľkých ďalších, ten obranný systém padol za pár sekúnd a navyše NK dostal zbraň hromadného ničenia. Bolo to aj povedané. Nemŕtvy za múr nemôžu. Ale to platilo len do vtedy kým múr stál.

#108 Vlastakrabsova: Správne rozhodnutie urobené z nesprávnych dôvodov alebo na základe iných rozhodnutí, ktoré boli nesprávne je nesprávne rozhodnutie.

15.4.2019 | 22:13:11
jozinko

Jedine preco sa Cercei vyspala s Euronom je aby bola tehotna, lebo dovtedy nebola alebo potratila… tot moj nazor.

15.4.2019 | 22:15:32
Martina13

#57 Monkeyskunk: Myslím, že Sansa je stále manželkou Tyriona. Pokud manželství nebylo naplněno, musel by se tím někdo zabývat, někdo z manželů by to musel veřejně přiznat a septon by musel manželství oficiálně neuznat. Což se nestalo a všichni je až do Sansina útěku brali jako manžele.Takže neplatný je sňatek s Boltnem, protože vdaná žena se nemůže provdat za dalšího muže. A to, že s Tyrionem nebylo manželství naplněno se teď bude těžko prokazovat…:-).

#118 sFík
15.4.2019 | 22:28:10
Kalam

#112 ElizabethkaZ: no ale NK, chodce, zimu a zombíky taky připravujou a teasujou už od prvního dílu, takže jestli pak night kinga porazí v jedné bitvě a nazdar, jdem se zase hádat o trůn, tak to bude hodně retardovaný. Promě optimální bude, když všechny hlavní postavy padnou v boji s NK, ale zvládnou ho porazit a pak zbytek postav bude muset zbýdačenou zemi dát nějak do kupy a trůn samozřejmě skončí zničený (protože fakt doufám, že se NK dostane až ke kings landing a nevyřídí ho u winterfell).

#179 mirako
15.4.2019 | 22:51:02
sFík

#116 Martina13: Sansa může říci že je seveřanka a podle severských zvyků (ne podle Sedmi) za Tyriona provdaná není.

Jinak přestaňte blbnout s tou Dany a popravováním kohokoliv. Daenerys určitě nikoho (kromě té krávy na železném trůně) popravovat určitě nebude. Při pohledu na Sama jí došlo až příliš jakou věc provedla. že se to dalo A) řešit úplně jinak, B) že každý takovýhle čin má ohromné následky.

#124 RightfuHeir #179 mirako
15.4.2019 | 23:28:40
mirako

#1 Jedi knight: #2 SOADdave: Tak v těch ukázkách na s08e02 je co asi, když ne bitva? :D

#24 Coko23: určitě čekáme tolik let, aby armáda mrtvých, která přejde Zeď, padla v max 4tým díle, achjo.. :D :D

Jinak všimli jste si, jak se Jaime v traileru nevěřícně dívá na Brana, který se ho jako jeden z mála zastane?

#126 Batiatus
16.4.2019 | 0:09:06
jose8

Ono taky záleží jak rozdílnej konec bude od toho, co vymyslel Martin. Myslim si, že Martinův konec bude něco ve stylu zpustošené Západozemí, a alespoň polovina hlavních postav mrtvá. Třeba seriálovej bude mírnější, možna naopak, ale tak jako tak někdo z hlavních postav přežít musí.

16.4.2019 | 0:45:29
karel304

Výše nahozené hypotézy typu poprava Sansy via Daenerys nebo vražda Daenerys via Many-Faced Arya (mj. draky by pak ovládal kdo?) jsou krajně nelogické a nepravděpodobné scénáře, a to nejen v situaci kdy je vojsko NG za dveřmi Zimohradu. V druhém díle se dá spíš očekávat odpuštění mezi některými postavami – jak naznačuje s Jaimiem i trailer, zvážení minulých chyb a sjednocení všech k boji s NG. Co se týče vztahů mezi hlavními postavami tak snad zajímavé by mohlo být kdy a jak se Daenerys doví kdo je Jon a jak na to zareaguje – i když podle chování draků jí mohlo dojít už dřív že je něco jinak…

#198 surky3 #199 mirako
16.4.2019 | 1:31:45
dadasada

zdravím, jen dotaz. Já si naivně myslel, že každá epizoda bude přes hodinu a půl dlouhá. Inzerovali každá epizoda jako celý film.. Už to tak není?

#123 Regouvousus
16.4.2019 | 5:31:27
Regouvousus

#122 dadasada: Jen třetí epizoda by měla mít něco lehce přes 80 minut, pak 4.-6. přes hodinu.

16.4.2019 | 5:41:21
RightfuHeir

#118 sFík: Sansa těžko najde nějakou novou oboustranně opětovanou lásku s urozeným mužem, který patří mezi hlavní postavy seriálu. Seriál za chvíli končí a čeká nás spíš to, že budeme o hlavní hrdiny přicházet, než že se objeví noví.

Sansa nechala sežrat psy Boltona a nechala popravit Malíčka. Takže má připravenou cestu k tomu, aby nechala prohlásit své manželství s Boltonem za vynucené a od počátku neplatné, zvlášť když již předtím byla vdaná za Tyriona.

Při setkání s Tyrionem si v podstatě vyměňovali komplimenty, až na to, že mu předhodila, že si nemyslela, že bude věřit Cersei. (Sansa jediná správně pochopila, že žádná Lannisterská armáda nepřijde.) Sansa je nyní jasně podávána jako jedna z nejchytřejších žen v seriálu a Tyrion je již dávno pokládán za jednoho z nejchytřejších mužů seriálu. Těžko pro ně nalézt vhodnější partnery. Podle mě, pokud je scénárista nechá naživu, budou z nich na konci opět manželé.

16.4.2019 | 6:03:54
olin36

Cersei zase myslí dopředu. Po zmínce, že NK už překonal zeď nakonec vezme Eurona do postele, protože bude potřebovat otce pro své dítě. Předpokládá, že bitvu s NK nikdo z jejích bratrů nepřežije (pojištěno Bronem)…

16.4.2019 | 9:14:22
Batiatus

#119 mirako: Mňa skôr zaujíma či sa bude vôbec riešiť malíčkova smrť. To Jonovy neprišlo divné kam zmizol? To mu nikto ani nepovedal? Alebo si mám domyslieť, že mu to bolo povedané mimo kameru? Nemám rád keď odstránia postavu zo seriálu a potom sa postavy tvária akoby tá postava nikdy neexistovala. Zaujímalo by maq ako by na jeho smrť reagoval Robin a hlavne Varys :D

#179 mirako
16.4.2019 | 9:51:25
mirako

#70 Regouvousus: ten dialog Aryi s Ohařem a Gendrym se mi taky moc nelíbil, ale byla to asi jediná věc z toho dílu, co se mi na tom nelíbilo..

#183 mirako
16.4.2019 | 10:12:09
Bublaninamorava

Ti tvůrci to ještě určitě v posledních dílech pořádně zamotají, stát se tu může úplně vše, klidně v posledních 10 minutách posledního dílu, tak to tu prostě je, takže čekat nečekané. :)

16.4.2019 | 10:26:40
Baru.B

#105 Nikolperse: kazdopadne podle tebe je Daenerys asi uplne zbytecna postava ;) ale uvedom si ze bez ni by tu valku nevyhrali i proti vsem tvym argumentum ,stvorila zbrane ktery budou ve valce znamenat nejvic a tim myslim draky…a bez ni by nebyli ;) takze Daenerys je jedna z vyvolenych at si rikas co chces tak to proste je smir se s tim :D mozna umre mozna ne to se teprve dozvime

#131 Nikolperse
16.4.2019 | 11:10:24
Siler

je to Píseň (láska) ledu (jon) a ohně (dany). A to mimořádně krátká a hořká píseň. Oba umřou.

16.4.2019 | 11:18:11
Nikolperse

#129 Baru.B: Nehovorím že je zbytočná. Hovorím že je to úplne zle vytvorení charakter. Ako stvorila draky? Porodila ich? Splodila ich? Nie. Iba položila dračie vajcia do ohňa a nejakým spôsobom vytvorila kúzlo ktoré ich oživilo. Nič viac nespravila a úprimne to by dokázal každý. To že sama vošla do ohňa bol akt zúfalstva a jej psychického stavu, v ktorom vtedy bola. A iba vďaka jej drakovi sa WW dostali cez múr tak jednoducho. A ako sa WW dostali ku drakovi? No iba vďaka hlúposti niekoľkých postáv a medzi ktorými je aj Daenerys. A či by bez nej mohli vyhrať alebo nie? No teraz keď sa z WW musia byť na otvorenom poli bez strategickej výhody, tak je jasné že bez nej nevyhrajú.

#132 Baru.B #134 Baru.B
16.4.2019 | 11:35:29
Baru.B

#131 Nikolperse: mela sen o jejich znovuzrozeni,taky musis brat v potaz to ze nikdo jinej by vstup do hranice neprezil,ona je posledni cista krev draku,ten jeji sen nebyla nahoda melo se to stat .Targaryenum se zdali sny o znovuzrozeni draku takze to nebyla zadna blbost ze do toho ohne sla,vedela co se stane.No nema cenu ti neco vysvetlovat ptz ji zbytecne moc hatujes a budes si vzdycky tvrdit to svoje

#133 Nikolperse
16.4.2019 | 12:04:33
Nikolperse

#132 Baru.B: Mala sen mala sen, to nič neznamená. A sama nevedela ako dopadne keď vojde do ohňa. Vtedy nebola v psychicky dobrom stave, takže to považovať za múdry nápad alebo niečo podobné je hlúpe. Prišla vtedy o dieťa, muža, krátko predtým o brata, vojsko ktoré ju malo chrániť sa postavilo a odišlo a ona mala skončiť vo Vaes Dothrak. Ona chcela umrieť a jediná vec prečo sa neodpratala bolo to že sa jej nejakým spôsobom podarilo vytvoriť kúzlo a zobudiť draky.

#135 Baru.B
16.4.2019 | 12:14:29
Baru.B

#131 Nikolperse: jo a jeste,kdyby Jon vedel ze je Targaryen a vyrustal s tim ze jeho rod ma na trun nejvetsi narok tak by nebyl jinej…Daenerys ma tak trosku pravo mit nosanek nahoru…bylo ji hodne odepreno ale rozhodne neni tak neschopna jak tu nekteri lidi tvrdi…

16.4.2019 | 12:14:35
Baru.B

#133 Nikolperse: kdyby jsi cetl knizku tak by jsi vedel ze tusila ze se v tom ohni probudi draci takze svadet to na jeji psichicky stav je trosku z cesty to je jen vymluva,nechces ji doprat ze se ji to povedlo

#136 Nikolperse
16.4.2019 | 12:16:36
Nikolperse

#135 Baru.B: Knihy som čítala a stále platí to isté. Tušenie nič neznamená. A úprimne bez drakov je nič, keby nemala draky tak by sa jej už zbavili. Nehovorím že je neschopná, hovorím že je hlúpa. Na základe čoho má právo mať nosánek nahoru? Lebo jej bolo niečo odoprené? Ale no tak to by tam musel byť namyslený takmer každý.

#137 Baru.B
16.4.2019 | 12:32:49
Baru.B

#136 Nikolperse: neni nic… je krev draka…a to v tom svete neco znamena uvidis sama :) nezapomen ze je to fantasy

#180 Nikolperse
16.4.2019 | 12:56:04
Badmaniak

Daenerys nemusim pro její naivitu. Povýšenost jí nezazlívám vzhledem k minulosti. Ale uvědomte si, že má větší nárok na trůn než Jon. Je přímým potomkem a je o generaci starší než Jon. Jon má jen částečně Targaryenskou krev a je to vnuk, nikoliv syn. Nehledě na to, že pokud mluvíte o tom, že ěnkdo trůn ztratil, pak ho ztratil ne jen ohledně Daenersys, ale ohledně jakéholiv Targaryena, tedy i Johnna.

A Sansa je kráva už od začátku. Nejdřív slepice co si vydupala manželství, pak slepice co pro manžela dělala zrudnosti a lži, pak slepice, co si na toho manžela stěžuje, pak slepice, co se vysere na Tyriona. Pak slepice, co využije Malíčka, pak slepice, co nechá lidi zabíjet, pak slepice, co se staví proti svému Králi – Johnovi, pak arogantní slepice, co si myslí, že ví vše nejlíp a teď ultraslepice, která se povyšuje nad Tyriona, jedinýho člověka, díky kterému vůbec žije a má co má. A že někdo anpíše, že jen díky ní stojí Zimohrad? :D Se divím, že ji tam někdo vůbec trpí, zvlᚍ po tom, co přijel rodově jediný pravý dědic a to je Brann (nehledě na to co chce on sám).

#139 Baru.B #140 Hosticek
16.4.2019 | 12:59:16
Baru.B

#138 Badmaniak: no mevim Jon je synem Rheagara prvniho syna šilenyho krale takze si myslim ze by mel mit vetsi pravo nakonec nez daenerys …jasne ze bych ji brala za kralovnu ale nejspis ma na to pravo vetsi jon ona je v poradi az po nem ptz byla nejmladsim sourozencem.Kaz­dopadne je Daenerys posledni cista krev draka…Jon je na pul Stark v tom mas recht.

#141 Badmaniak
16.4.2019 | 13:12:01
Hosticek

#138 Badmaniak: Ne, Jon má větší právo než ona. Presne jak piše Baru.B… Rheager by první syn šíleného krále a vždy i jeho děti (Rheagara) budou mít větší právo na trůn než jeho sourozenci (Rheagarovi)

#141 Badmaniak #143 Hosticek
16.4.2019 | 13:16:31
Badmaniak

#139 Baru.B: #140 Hosticek: Je o generaci výš a neaplikoval bych na to patriarchální právo západní naší reálné společnosti. :) Větší nárok má sourozenec, než syn, zvlášť u Targaryenů, kde to bylo mimo rod. Sorry, ale tohle neobhájíte. ;) Sice to už není Rhaegarův bastard, jak si myslel Brann původně, ale pořád je mimo rod.

#142 Baru.B #150 RightfuHeir
16.4.2019 | 13:21:29
Baru.B

#141 Badmaniak: nemyslim si ze mas pravdu :) kazdopadne to se taky dozvime :D ale Sam rika ze Jon je kralem sedmi kralovstvi tak jako nerikal by to asi jen tak ;)

#162 Badmaniak
16.4.2019 | 13:30:45
Hosticek

#140 Hosticek: Hele. nevím proč by se na tuto situaci nedalo praktikovat následnictví prvorozených… Normální monarchie ;). Jo, být Jon bastard tak je to jasné

#145 Baru.B
16.4.2019 | 13:36:42
Ananas

Nechápem tu ten hate na Dany… Ja ju mám rád a Jpn má ppdľa mňa aj tak menšie právo na trón

#146 Lord_Casterly
16.4.2019 | 13:37:04
Baru.B

#143 Hosticek: mam doma svet ledu a ohne a vzdycky byli jen kralove targaryeni nikdy nebyli kralovny v sedmi kralovstvi ,kdyby byla daenerys posledni drak budiz ji to prano a at je trun klidne jeji byla by to dobra kralovna…ale tak to tam nechodi…jestli ze prokazou jonuv (aegonuv) puvod tak je to jeho.Kazdopadne Daenerys zboznuju pro me to bude vzdycky kralovna a khaleesi vsech

16.4.2019 | 13:46:31
Lord_Casterly

#144 Ananas: Největší právo na trůn má nenarozený syn Cercei ne? Pokud tedy nějaký je a jestli se vůbec narodí a vůbec koho je. Targaryeni byli svrženi, trůn patří rodu Lannisterů a Baratheonů. Daenerys tudíž nemá žádné právo. Pak je tu Gendry, pokud by dostal jméno Baratheonů, tak on je právoplatný dědic. Je syn Roberta Baratheona. Je to hrozně zamotaný. Navíc lidé by určitě přijali víc jako krále Jona než Daenerys, Jon má v sobě jak krev Targaryenů tak i krev původního západozemského rodu Starků.

#147 Moor8 #148 Baru.B
16.4.2019 | 13:46:35
Moor8

#146 Lord_Casterly: Vzpoura není z pohledu práva legitimní nabytí trůnu, takže právoplatným králem je Jon. Nicméně zde se na právo moc nehraje a důležitější je síla.

#152 RightfuHeir
16.4.2019 | 13:51:58
Baru.B

#146 Lord_Casterly: gendry urcite nema narok na trun :D nekdo tu uz psal ze robert baratheon byl uchvatitel…svrhl Sileneho krale to nemeni nic na tom ze jeho deti maj vetsi narok na trun nez Robertovi deti …Robert je uchvatitel a pravo na trun maji jako prvni vzdy Targaryeni …Gendry dostane bourlivy konec a bude rad :)

#151 Lord_Casterly #154 RightfuHeir
16.4.2019 | 13:53:11
Carnage

Já se spíš těšim na to až ty postavy co furt řeší jen politiku na vlatní oči spatří nemrtvou armádu a konečně jim docvakne že tohle všichni nepřežijou a že politika prostě musí jít stranou i když se bojim že taková Sansa s tim prostě nepřestane.

16.4.2019 | 13:54:53
RightfuHeir

#141 Badmaniak: V Západozemí není teď tak úplně normální situace. Králů a královen se tam v poslední době vystřídalo poněkud více a i v současné době je tam potenciálních zájemců více, než je zdrávo.

Ale kdybychom to měli vzít čistě v linii Targarianů, tak po šíleném králi by následoval Rhaegar a po něm jeho děti. Rhaegarovi sourozenci by byli až další v pořadí.

Takhle to dosti běžně fungovalo v různých královstvích a v Západozemí to tak nepochybně funguje také.

Nemáme na to sice psaný podklad, ale kdyby to tak nebylo, netvrdil by sečtělý Sam Jonovi, že je právoplatný dědic trůnu. A Jona by to tak nezasáhlo. Oba dva, Jon i Sam, jsou z urozeného rodu, kde se takovéhle věci, jako kdo má po kom nárok na trůn, dětem jaksi říkají odmalička, takže v tomto ohledu mají oba dva jasno.

Podle mě je zcela nepochybné, že dle zákonů Západozemí by Jon měl nárok na trůn, kdyby se jednoznačně prokázal jeho původ. Ale samotný nárok nestačí, když není podpořen dostatečnou vojenskou silou. Šílený král byl král, seděl na železném trůnu a jak nakonec skončil on i Rhaegar…

Takže nakonec může sedět na Železném trůnu úplně kdokoliv, kdo přežije a bude zároveň nejsilnější.

#153 Hosticek #164 Badmaniak
16.4.2019 | 13:56:43
Lord_Casterly

#148 Baru.B: Bouřlivý konec asi nedostane nikdo, protože asi 3 série o něm nepadlo ani slovo, prostě ho škrtli, nikdo se o něj nezajímal, to samé Dorne, to samé ŘÍční krajiny po smrti Freyů a to samé Dorne a vlastně i Casterlyova skála tu taky nikdo momentálně nedrží, prostě prakticky všechny sídla velkých rodů jsou opuštěná a dělá se jako že neexistují, ale jo chápu na tohle prostě není čas…

#156 Baru.B
16.4.2019 | 13:57:13
RightfuHeir

#147 Moor8: Historii i právo píšou vítězové. Kdyby se Baratheonům podařilo důsledně vyvraždit Targaryany, tak by byly jejich nároky na trůn nezpochybnitelné. Totéž platí pro Lennistery, kdyby nebylo přeživšího Gendryho, bylo by to jasné… Dokud by se neobjevil zase někdo další.

#174 Moor8
16.4.2019 | 14:01:06
Hosticek

#150 RightfuHeir: Tak tak… Jon na to hodí salám a nechá si to pro sebe bych řekl…

#155 Hosticek #158 RightfuHeir
16.4.2019 | 14:01:46
RightfuHeir

#148 Baru.B: Targaryani jsou přece také uchvatitelé…

#157 Hosticek #159 Baru.B
16.4.2019 | 14:02:29
Hosticek

#153 Hosticek: Jako tu informaci, že by měl být právoplatný následovník, beztak to neřekne ani Daenerys…

16.4.2019 | 14:03:16
Baru.B

#151 Lord_Casterly: ja to myslela tak ze Gendry nebude mit trun to je jasna vec…a kdyby mel neco mit tak je jednim z poslednich bastardu roberta ,porad se stejne nevi kdo je jeho matka takze si myslim po tom vsem ze by mohl byt uznan legitimnim synem a Jon by mu mohl sverit bourlivy konec aby byl jeho strazcem.Ja si nakonec myslim ze kdo prezije prebere prave ty hlavni casti kralovstvi a pojede to vsechno na novo.

#177 Regouvousus
16.4.2019 | 14:05:09
Hosticek

#154 RightfuHeir: Ne, před nimi žádné jedno království nebylo

#160 RightfuHeir
16.4.2019 | 14:05:28
RightfuHeir

#153 Hosticek: Ještě je před námi 5 dílů, kde se musí něco dít. On to když tak prokecne Sam, protože má na Daenerys pifku.

#161 Hosticek
16.4.2019 | 14:05:34
Baru.B

#154 RightfuHeir: targaryeni pretavili sedm kralovstvi v jedno…ti ho stvorili takze to asi tezko muzou byt uchvatiteli

#163 RightfuHeir
16.4.2019 | 14:06:58
RightfuHeir

#157 Hosticek: Bylo jich 7. No a? Jestli není rod Targaryanů vzorem uchvatitele, tak tedy nevím, kdo už… přiletí, zapálí každého kdo jim odporuje a sjednotí. Hurá… Ať žije král sjednotitel.

A ještě si Aegonu Targaryanovi říkal „Dobyvatel“.

#165 Hosticek #166 Hosticek
16.4.2019 | 14:08:29
Hosticek

#158 RightfuHeir: Pravda, však už by konečně taky Jon mohl začít hrát pořádnou hru a vypálit jim rybník. Jenže ten je tak čestný, že na to beztak dojede stejně jako jeho strejda…

16.4.2019 | 14:09:55
Badmaniak

#142 Baru.B: Sam nadržoval Johnovi vždycky a chtěl ho králem všeho Jeho slovo a názvosloví nehraje jakoukoliv roli.

#179 mirako
16.4.2019 | 14:10:42
RightfuHeir

#159 Baru.B: Uchvátili jich všech 7.

#167 Baru.B
16.4.2019 | 14:10:55
Badmaniak

#150 RightfuHeir: Přesně jak říkáš, postupuje se podle normální linie. Jenže sis sám odpověděl, proč to není Jon. Po smrti krále jde na trůn Rhaegar. Ten nežil. Jon nebyl an světě, tedy královnou by se stala Daenerys a po její smrti Jon. Její právo nepozbylo učinku narozením syna. Nehledě na to, že něco jako regent pro batolata v podobném světě neexistuje. ;)

#168 RightfuHeir #169 Hosticek #173 RightfuHeir #179 mirako #181 Nikolperse
16.4.2019 | 14:12:19
Hosticek

#160 RightfuHeir: Jo, ale nebylo žádné jedno království. Se tam pořád vraždili a válčili mezi sebou a každé jedno království chtělo všechno pro sebe. Než tak někdo učinil, tak jim Targaryeni vypálili rybník :-D.

16.4.2019 | 14:13:50
Hosticek

#160 RightfuHeir: Je to celé domotané :-D, jediné co tu platí, je síla :-)

16.4.2019 | 14:15:19
Baru.B

#163 RightfuHeir: kdyz myslis,ale oni jsou proste vyvoleny rod bohy,jsou pozehnany draky a stvoreni k vladnuti…a tak to proste v zivote chodi ze silnejsi vyhrava

16.4.2019 | 14:15:30
RightfuHeir

#164 Badmaniak: To je dobrá poznámka. Tady nemohu argumentovat, protože to nemám tak podrobně načtené. Jon i jeho teta se narodili skoro stejně, ale někdo holt dřív.

#172 Baru.B #173 RightfuHeir
16.4.2019 | 14:15:31
Hosticek

#164 Badmaniak: Však Dany byla tak batole ne, kolik jí bylo, jak oba natáhli brka?

16.4.2019 | 14:17:03
Siontzu

Nesmysl, je tam jasně dané nástupnictví stejně jako v anglii, nástupcem je prvorozeny syn- Jon. Kdyby targaryeni nepadli, ale Rheagar jo vládl by za něj nějaký regent dokud nedosáhne dospělosti nebo ho tak neuznaji. Pokud je žijící potomek v linii, neexistuje aby titul získal někdo jiný. Jedině revolucí.

#171 Hosticek #181 Nikolperse
16.4.2019 | 14:18:13
Hosticek

#170 Siontzu: Taky bych se klonil k tady tomu. Ale jak nemáš vojenskou sílu/podporu tak je ti to stejně jedno

16.4.2019 | 14:19:44
Baru.B

#168 RightfuHeir: i kdyby se daenerys narodila driv tak ma na ten trun Jon vetsi narok…je to tak proste

16.4.2019 | 14:20:10
RightfuHeir

#168 RightfuHeir: #164 Badmaniak: Našel jsem, že Jon se narodil „Shortly after Robert's Rebellion, 281 AC“ a Daenerys „Summer of 282 AC“.

16.4.2019 | 14:21:07
Moor8

#152 RightfuHeir: jenže to neudělali že?

#175 RightfuHeir
16.4.2019 | 14:28:26
RightfuHeir

#174 Moor8: Dosud se bojuje. Cersei to ještě všechno může vyřešit.

16.4.2019 | 14:30:26
Siontzu

Přesně ten zákon mluví jasně, bez toho by byli dohady pokazdy kdyby starý král umřel. Jakože Stanis by měl větší právo nez Jofrey i kdyby byl J. Legitimní.

16.4.2019 | 14:30:28
Regouvousus

#156 Baru.B: Jeho matka bude Cersei, Jaime mu to řekne.

16.4.2019 | 15:27:44
Neuvěřitelné

0:21 snad jí řekne pravdu.

16.4.2019 | 15:30:00
mirako

#91 Whitewolf114: #97 zroutik: Jak vás může napadnout taková blbost, jako to, že Gendry bude dělat kopí z Dračího skla, aby s ním Arya zabila Dany? :D Na zabití normálního člověka stačí normální zbraň.. a Whitewolf114 to ty tady vždycky začínáš hádky, tím jak jsi vztahovačná a hned si myslíš, že tě někdo napadá..

#117 Kalam: taky v to doufám..

#118 sFík: přesně..

#126 Batiatus: To by mě taky zajímalo, jak to s tím Malíčkem je a ještě bude.. reakce Varyse a tak..

#162 Badmaniak: Nechápu, jak si ještě teď, po poslední episodě (s08e01), může někdo myslet, že Jon má menší právo na trůn než Dany.. :D :D

#164 Badmaniak: Zemřel Rheagar a potom se narodil Jon a pak Dany, takže je prostě poslední přeživší syn Rhaegara a dle linie má největší právo na trůn.. I kdyby se Jon narodil až po Dany, tak když už, tak by po Rheagarovi nastoupil jeho bratr Viserys, ale ten umřel, takže stejně má největší nárok na trůn Jon..

#217 zroutik
16.4.2019 | 15:32:20
Nikolperse

#137 Baru.B: Práveže áno. Ona je nič. Keby nemala drakov, nemala by Nepoškvrnených, nemala by Dothrakov, nezískala by Druhých synov, flotilu, neobsadila by Záliv Otrokárov. Keby nemala drakov, tak i tá malá skupinka Dothrakov čo tam s ňou vtedy ostala, by ju odvliekla do Vaes Dothrak a Jorah a ani nikto iný by s tým nič nemohol spraviť. Ale áno ona je obrovská chudinka, každý ju zabiť, všetci jej zobrali to na čo má ona právo. No jasné. Keby ju chcel Robert skutočne mŕtvu, tak by na ňu, jej brata a každého kto im pomohol, poslal 40 takých ako Bronn a nikoho by sa nepýtal a spravil by to ešte skôr ako by sa naučila rozprávať.

#185 Baru.B
16.4.2019 | 15:39:14
Nikolperse

#164 Badmaniak: Kráľ ktorý sa narodí po smrti svojho otca má prívlastok Pohrobok. Nástupnícka línia hovorí jasne. Daenerys je len teta. Jon by musel umrieť aby mala ona nárok na trón. No to je teraz už jedno keď pred ňou pokľakol.

#170 Siontzu: Hovoríš o revolúcii a je dobre že si to spomenul. Hlavná línia Targaryenov bola Rebéliou Roberta Baratheona prerušené a na trón usadla vedľajšia linka Targaryenov (Ak si dobre spomínam tak stará mama Roberta bola Targaryen) a tým pádom majú Robertovi potomkovia rovnako veľký nárok na trón ako má Daenerys alebo Jon, proste právno následníka. Takže ešte aby náhodou nevládol Gendry.

#182 Regouvousus #184 surky3
16.4.2019 | 15:45:30
Regouvousus

#181 Nikolperse: Což by bylo dumb, když vpodstatě tři série vesloval a objevil se pak znovu v 7. kde měl sotva pár scén…

16.4.2019 | 15:52:52
mirako

#127 mirako: jo a taky se mi nelíbil ten trapný vtip, jak ze Sama zase udělali hňupa, když zakopl v kryptě těsně před tím než řekl Jonovi pravdu.

Jinak, jak se tady psalo, pokud by Dany umřela a asi taky umře, tak by její místo na Drogovi zaujal pravděpodobně Tyrion a potvrdila by se tak ta teorie, že je taktéž Targaryen. :D

#199 mirako
16.4.2019 | 15:58:38
surky3

#181 Nikolperse: Kecy, nárok na trůn má osoba která si ho vezme. Tyhle linie následovnictví jsou blbost. Zvlášť když bylo několik „převratů“. Řekněte mi kdo má větší nárok vládnout: John, Dany, Gendry, nebo děti lesa jako původní obyvatelé, případně NK jako ten co byl vytvořenej dětmi lesa aby bránil jejich území ? Nezapomínejte, že ani Targeryani nejsou původní obyvatelé západození. Nakonec jde jenom o to kdo zůstane stát jako poslední. A proto doufám, že se tvůrci oprostí od stereotypů a zvítězí NK. Zároveň by byla paráda, kdyby potom co dobude západozemí přišel k úzkému moři a ono zamrzlo, čímž by se otevřela cesta na východ :D

#186 Hosticek #194 Eddard1
16.4.2019 | 16:02:10
Baru.B

#180 Nikolperse: ty proste ignorujes ten jediny fakt a to ze je to fantasy a ona je matka draku…vzdyt to je na tom to hezky ze si vsechno bere ohnem a krvi :D nekdo to na ni ma rad ,ale uz vim neboj ze ty ne :)

#187 Hosticek #197 Nikolperse
16.4.2019 | 16:23:11
Hosticek

#184 surky3: Však jasně, všechno je to o síle, to se tady většina shodla. Můžeš mít nárok jaký chceš, ale pokud za sebou nemáš vojenskou sílu a podporu ostatních, tak je ti nějaké následovnictví na houbeles.

16.4.2019 | 16:25:45
Hosticek

#185 Baru.B: Nic proti Dany, ale někdy se chová úplně na facku, ale spíš mi nesedí jak ji hraje Emilia.

#188 Baru.B
16.4.2019 | 16:28:28
Baru.B

#187 Hosticek: ja ji miluju ,me se tam strasne libi :) hold co clovek to nazor,nekomu sedne tenhle jinymu tamten…

#189 Hosticek
16.4.2019 | 16:31:51
Hosticek

#188 Baru.B: Jj, na mě má až moc nosánek nahoru, někdo by ji ho potřeboval pěkně srazit dolů. Nejlepší je Sandor, jeho hlášky jsou top a ještě má všechno total na háku. Ani dobrák ani úplný padouch, prostě něco mezi

#192 Baru.B
16.4.2019 | 16:38:52
Eddard1

#4 badyvlasim: No to je neuvěřitelně, že ségry drží při sobě. Jinak vám nekape na karbid? Holt malíček se přepočítal.2 segry byli chytřejší jak on. ten jeho výraz když se ho Sansa zeptala . Čuměl jak vyoraná myš. A jak škemral o život zmetek jeden

16.4.2019 | 16:41:00
Eddard1

#11 badyvlasim: Už je to potvrzeno- Kape vám na karbid

16.4.2019 | 16:45:08
Baru.B

#189 Hosticek: Ohaře taky miluju :D vsak ono to prijde…Dany si proste mysli ze je posledni Targaryen

16.4.2019 | 16:47:38
Eddard1

#5 MichaelaK: Ano Sansa je skvělá postava a i skvěle hraná. Až přijde čas tak Jon(Aegon) vytáhne svůj trumf

16.4.2019 | 16:49:03
Eddard1

#184 surky3: Gendy nemá nárok. Tedy pokud nějakým zázrakem není jeho matka Carsei.

#195 RightfuHeir
16.4.2019 | 16:53:00
RightfuHeir

#194 Eddard1: I kdyby byla, tak Gendry má šanci teprve potom, až budou mrtví všichni draci i se svými řidiči, Cersei jeho původ potvrdí a poté se sama odebéře do věčných lovišť.

16.4.2019 | 17:02:00
Eddard1

#91 Whitewolf114: jak to děláte, že tam vidíte něco co tam není. Arya s Deny osobně spolu nemluvily. Kde by tedy Arya získala pifku na Deny? Snad jedině, že Arya obdivuje Visenyí a taky by chtěla létat na drakovy. jenomže tady bude stačit požádat Deny a ta draka půjčí.

#197 Nikolperse
16.4.2019 | 17:23:44
Nikolperse

#185 Baru.B: Neignorujem to že to je fantasy. Veď to je jediný dôvod prečo Daenerys ešte žije. A pojem matka drakov je len titul, ktorý si dala sama, čiže je to titul ktorý nemá žiadny význam, prázdny titul.

#196 Eddard1: Daenerys v podstate povedala, že ak ju Sansa nezačne zbožňovať tak ju dá odpratať. Ak medzi Sansou a Daenerys vypukne nejaký veľký spor, tak sa môže stať že Sansa, v záujme ochrany celej rodiny a Westerosu, požiada Aryu aby Daenerys odpratala keď to pôjde.

16.4.2019 | 20:25:00
surky3

#121 karel304: k ovládání draků – problem solved: https://media1.tenor.com/…b1/tenor.gif

#200 mirako
16.4.2019 | 21:53:00
mirako

#121 karel304: #183 mirako: Jak jsem psal, její místo na Drogonovi by zaujal pravděpodobně Tyrion a potvrdila by se tak ta teorie, že je taktéž Targaryen.

16.4.2019 | 23:34:23
16.4.2019 | 23:34:43
WayneSnow

#5 MichaelaK: Prosím tě viděla jsi 7.sérii? A pokud ano, tak jak můžeš ***** říct že Jon SLEPĚ stojí za Daenerys?

17.4.2019 | 0:12:59
ManWhoDrinkAndKnowThings

Ja jsem hodně zvědavej jestli budem mít možnost vidět souboj mezi Draky. Přesněji mezi živým a “mrtvým”

17.4.2019 | 0:23:32
surky3

Jinak další epizoda bude o přípravě na bitvu. Všichni si jsou asi vědomi že je velká šance, že to nepřežijou. Jsem zvědavej jestli to tvůrci vezmou v úvahu a objeví se zde větší množství pornografického materiálu :D . Jinak objevila se tady někdy dřív spekulace o tom, že daj dohromady Sansu a Gendryho. No já bych to viděl spíš na to, že Gendryho dají dost možná dohromady s Aryou (ať už třeba jenom na díl nebo dva). Pokud teda s ní půjdou touhle cestou, tak si myslím, že tady ani jiná možnost není.

#212 Monoceros
17.4.2019 | 3:06:53
Chikina

Daenerys: Všechno položí, nechá trůn (prozatím) Cersei, a jede na sever aby je přišla zachránit. Na oplátku očekává alespoň základní respekt. Géniové tady: JE ŠÍLENÁ!!!111!!

Kdyby to bylo na mě, nechala bych všechny seveřany chcípnout a ať si bojujou proti těm zombie sami, když se jim nelíbí, že lidi z jinýho kontinentu za ně budou bojovat a umírat.

17.4.2019 | 11:49:32
kingbeast

tak bron dostal ukol na bratricky otaska udela to nebo taky zradi cersei:-)?

#209 Hosticek
17.4.2019 | 11:57:54
elissisi

Je mi záhadou, proč najednou Deny tak zlostně kouká na Jaimeho, když v posledním díle 7. série s ním mluvila celkem klidně a hezky navzdory tomu, že jí zabil otce a pár dílů zpět se pokusil zabít i ji. Pochopila bych tu její nevraživost nyní, kdyby i při jejich minulém setkání na něj koukala aspoň trochu s odporem (jako při hovoru se Cersei) nebo by bylo vidět, že mu na otázku o počtech odpovídala s nechutí a odměřeně, ale na ní žádný vztek vůči jeho osobě vidět nebyl, vlastně byla milá a zdvořilá. Od scénáristů podceněná situace. Ale na další díl se vyloženě těším.

#210 sonulle
17.4.2019 | 12:04:45
RichArt

#35 Mattyrry: no ja by som ten chlad nepripisoval nedostatku citov. Praveze tie city tam bolo citit viac nez dost Skor ide o to, ze Gendry zistil, ze Arya je urodzeneho rodu, ale Arya nevie, ze Gendry je tiez urodzeneho rodu a to vediet k tomu, ze nevedia ako sa k sebe spravat.

17.4.2019 | 12:39:46
jess20

jenomze jon ten trun nechce nechtel sever nebude chtit ani cele kralovstvi myslim ze to dany rekne ale i to ze to nechce a at si to vezme…no potom se to podle me trochu zvrtne dany bude hrabat jon zmeni nazor na ni a nezbyde nikdo jiny kdo by trun mohl vzit tak se toho ujme dany zemre a co bude s jonem to nevim prijde me ze asi nebude na trunu a ze asi taky zemre …podle me vymrou skoro vsichni to bude nejaky dil kdy to schytaj vsichni pekne jeden po druhym…

17.4.2019 | 12:53:54
Hosticek

#205 kingbeast: Jelikož je to žoldák, tak by to udělat měl. Nicméně mu beztak oba přirostli k srdci a vysere se na to, teda doufam…By mě nasrali, kdyby je zabil zrovna Bron

#211 Regouvousus
17.4.2019 | 14:10:51
sonulle

#206 elissisi: Protože věděla přesně, co chce podporu Lannisterů a jeho vojska. Potřebovala,aby ji šli na ruku a Jaime možná vypadal přístupněji a více nervózní z té situace než Cersei. Když však nebudou Lannisterská vojska k dispozici, asi bude vytočená a využije to k vyřčení starých křivd. Možná to nakonec zase bude o Sanse a Dany, která dál dočůrá. Já už opravdu začínám přát trůn Jonovi. Oh, fuck loyalty! Ten soud stejně nikam nepovede, tohle je o válce s mrtvýma a Sansa, Dany a Cersei si vedou svoje žabomyší války, které momentálně nejsou důležité. Jestli lidstvo bude chtít přežít, musí změnit způsob uvažování, o tom to podle mě je. Ty tři to zatím nezvládají.

17.4.2019 | 14:42:01
Regouvousus

#209 Hosticek:

Jerome dělal rozhovor a řekl, že fanoušci Bronna už nebudou mít tak v lásce jako kdysi… takže spoiler :D

17.4.2019 | 14:56:54
Monoceros

#203 surky3: Už tady padly nějaký teorie o tom že by mohli dát dohromady Gendryho a Sansu, ale to mi přijde jako hodně nepravděpodobný vzhledem k několika věcem. Když přihlédnu ke knize tak Sansa se jako možná přítelkyně pro Gendryho absolutně nehodí, protože on nesnáší lidi s titulem a nafoukaný bohatý holky už vůbec ne. Proto taky bylo jeho přátelství s Aryou v tomto jiné, protože ona sama se nikdy jako lady nechovala a odmítala svůj titul. Proto ji taky pořád tak škádlí tím že jí říká „Milady“ v knize jí tak říká často a ona se zlobí. Oproti své sestře je Sansa přímo ukázková lady, z tý by musel Gendry dostat kopřivku rovnou :D Dalším důvodem proč by to nemělo být je i ten fakt že Arya je do Gendryho zamilovaná. Nebo do budoucna jistě bude, jinak si neumím vysvětlit proč v knize jsou popisy scén při kterých ho vidí polonahého a podobný úryvky :D Kdyby to nemělo nějaký význam pro budoucí děj tak to tam Martin nedá :D a když je v domě Černé a bílé tak často myslí na to že by se s ním chtěla toulat. A jako poslední mi přijde že Gendry je vlastně jediný kluk který by se k ní hodil a nemyslím si že by ho Sansa svojí sestře přebrala :D ale stát se může cokoliv :D i když .. když si vybavím tu jejich scénu shledání v kovárně tak myslím že je to asi celkem jasný a hodně by mě překvapilo kdyby tomu bylo jinak ..... jinak se omlouvám, celkem jsem se rozepsal :D

17.4.2019 | 15:03:39
AliSorci

Gendry a Aria.. Však po něm pokukuje už od druhé řady.

18.4.2019 | 14:24:49
Nuf

Kde jsou zlovlci? Nezapomněl na ně někdo ve scénáři? Nějak jsem nepostřehl o nich ani zmínku na tuto sérii, máte někdo zdání jestli budou zase odstaveni na druhou kolej jako v minulých sériích z důvodu náročnosti na rozpočet?

#216 mirako
20.4.2019 | 11:52:28
Nuf

Kde jsou zlovlci? Nezapomněl na ně někdo ve scénáři? Nějak jsem nepostřehl o nich ani zmínku na tuto sérii, máte někdo zdání jestli budou zase odstaveni na druhou kolej jako v minulých sériích z důvodu náročnosti na rozpočet?

20.4.2019 | 11:52:29
mirako

#214 Nuf: nebudou, slibovali, že jim budou v této poslední sérii věnovat více času..

20.4.2019 | 12:20:51
zroutik

#179 mirako: šlo spíš o to aby zapadla mezi neposkvrněný, když by si vzala tvář jednoho z nich. Ale jak sem napsal je to moooc uhozzený :-D, každopádně na kopí to chtěla, ne na nějaku dýku co tady někdo psal.

22.4.2019 | 7:18:58
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama