Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Bílí chodci, draci a aliance živých: Trailer na poslední řadu Game of Thrones je konečně tady

Bílí chodci, draci a aliance živých: Trailer na poslední řadu Game of Thrones je konečně tady

Osmá řada seriálu Game of Thrones na sebe konečně upozorňuje prvním pořádným trailerem, díky kterému se budete ještě více těšit na posledních šest epizod.

144 2
5.3.2019

Osmá řada seriálu Game of Thrones bude poslední sérií celého seriálu, to je již známý fakt. Odstartuje v pondělí 15. dubna 2019 a bude mít celkem šest epizod, přičemž každá z nich bude mít minimálně hodinovou stopáž.

Příběh osmé série je jasný, začátek naváže přímo na události, ke kterým došlo ve finále sedmé série The Dragon and the Wolf. Lidem půjde především o to, aby dokázali odvrátil armádu mrtvých, kterou vede Noční král, jenž chce vyhladit vše živé. Kromě toho nás čeká i několik důležitých vedlejších linek, mezi které patří například záchrana Yary Greyjoy.

V hlavních rolích se vrátí herci Peter Dinklage, Lena Headey, Emilia Clarke, Kit Harington, Sophie Turner, Maisie Williams, Nikolaj Coster-Waldau, Iain Glen, John Bradley, Alfie Allen, Conleth Hill, Gwendoline Christie, Liam Cunningham, Isaac Hempstead Wright, Jerome Flynn, Nathalie Emmanuel, Rory McCann, Carice van Houten, Kristofer Hivju, Hannah Murray a Joe Dempsie.

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /273

Jiri96

Famózní trailer, úplně dokonalý. Tep mi vyletěl asi na 180 :)

#14 mia28
5.3.2019 | 17:07:52
Arrow123

Holy shit :O

5.3.2019 | 17:08:51
SOADdave

Je to tady :O

5.3.2019 | 17:10:36
Moor8

Konečně! A zase mám mrazení v zádech!!!

5.3.2019 | 17:13:19
FanArrow

Tohle bude masakr

5.3.2019 | 17:16:26
Zargon

Ty vo.. to je taková paráda. Asi mám husinu všude :D

5.3.2019 | 17:16:38
netrox

Vypadá to šíleně!

5.3.2019 | 17:17:45
zorgSVk

Totálne zimomriavky po celom tele. Natešenie riadne, len kto má teraz čakať mesiac a pól. Aj mi slza ušla od radosti. :D

5.3.2019 | 17:18:29
j&t&t

ja plačem, toto so mnou spravil trailer… nemôžem sa dočkať…zimomriavky po celom tele…

5.3.2019 | 17:19:02
Arrow123

Bude to poriadny masaker keď aj SuperArya má strach :D

5.3.2019 | 17:20:40
TrixieJaq

YES! Neskutečný! Winter is comiiiing! :-)

5.3.2019 | 17:20:50
Neuvěřitelné

Nevím jak všichni na de mnou, ale já necítil skoro nic. Trailer přesně jak jsme očekávali neřekl vůbec nic. No nezbývá než doufat, že velký znásilňovací proces započatý v 5. sérii se alespoň umírní ve finále.

#158 Sněhurec #160 Locker.
5.3.2019 | 17:21:15
Satanec

Aliance dobra bude oblkíčena WW a wighty, když v tom jím to týlu vrazí stotisícová armáda lorda Petyra Baelishe a Stannise Baratheona vybavena dračím sklem, které Stannis dávno na Dračím kameni objevil.

#16 Neuvěřitelné
5.3.2019 | 17:23:53
mia28

#1 Jiri96: Přesně!

Skvělý, jsem napnutá jako struna, chci usnout a probudit se 15.4. :-D. Jdu se to jako správný šílenec podívat ještě jednou a kochat se a odkrajovat z hodin zbývající čas :-D.

5.3.2019 | 17:24:10
Satanec

Za m trochu zklamání, protože trailer jasně ukázal, že vše bude jen o válce mrtvoušema, a tudiž žádně velké zvraty a zrady asi čekat nemůžeme, jelikož pochybuju že se s nima někdo z řad živých spojí. :D

#37 Tristan22 #103 mr_bungle
5.3.2019 | 17:25:38
Neuvěřitelné

#13 Satanec: Přesně tak to bude. Po velkém vítězství si Petyr klekne před Stannise a bude přísahat věrnost the one true king. Poté Stannis usedne na železný trůn a Petyr bude jeho pobočník.

#19 Satanec #61 God Carmen
5.3.2019 | 17:28:01
mateSKAtes

No jako pořád mám obavy co s tím vyvedou :D ale konečně sem mužu dát za mě něco pozitivního :D Fakt WOW jestli mě bude v serálu aspoň z půlky mrazit v zádech jako u tohohle traileru tak budu spokojenej.

5.3.2019 | 17:28:06
Stardos

Vidím, že Cersei bude polovinu série popíjet víno :D všichni až na ni jsou na severu

#75 nirty
5.3.2019 | 17:31:04
Satanec

#16 Neuvěřitelné: Jako co si budem, kdyby přijeli pozdě a Jon a všichni už byli pochcípaní, ale Stannisovi a Malíčkovi by se Mrtváky podařilo sejmout, protože Stannis už v Dragonstone nějaký sklo vytěžil, a opravdu nakonec vládl a Petyr byl jeho pobočník, tak bych si uchcal a Martin a scénáristi by u mě získali status boha.

5.3.2019 | 17:31:40
Denyslayer

Oh, můj bože!

5.3.2019 | 17:32:07
Satanec

Je jasně poznat, že Arya bude mít tvář Malíčka a pravděpodobně si v něm půjde pro Cercei. Ten začátek to potvrdil.

5.3.2019 | 17:33:56
Sctyri

6 hodin mi na vstřebání konce nestačí. A běda jestli tu trošku budou ještě někde vycpávat nějakou vatou, místo pořádných emotivních a kulervoucích scén!

5.3.2019 | 17:37:43
tynkks

Já jsem spokojená! Těším se. Říkám si co Cersei a ty slzy v očích, že by se zrovna dozvěděla, že Jaime padl v boji?! :/

5.3.2019 | 17:41:17
Moor8

Trochu se bojím toho, že finální bitva bude u Zimohradu a ne u Králova přístaviště. Na druhou stranu pokud by tam byla finální bitva, tak by muselo padnout všechno na sever od KP. Co ale pak ta vize Dany ve druhé sérii?

#28 surky3
5.3.2019 | 17:44:55
jackis

Tyjo, kez by Arya uz zcipla, strasne otravna postava a otravna herecka. Jinak pohodovy trailer. Neco vydat museli, ale nastesti toho moc neukazali (doufam). Snad to bude opravdu jizda a zadne casove vyplne

#170 Locker.
5.3.2019 | 17:53:43
Denyslayer

Btw. v traileru (00:26) jsme mohli poprvé vidět Golden Company. :)

#35 tynkks
5.3.2019 | 17:55:41
widy.33

ja som tak šťastná :D

widy.33
5.3.2019 | 17:56:10
surky3

někde jsem četl že bitva o Zimorhad má trvat víc než bitva o Helmův žleb z pána prstenů (tj. 40 minut), takže bych to viděl tak na díl. Navíc se už dřív psalo že jsou fotky se záběrama vyhořelého zimohradu. Takže si myslím že rozhodně nebude bitva jenom u Zimohradu, ale i dál na jihu. jinak pokudWW u zimohradu vyhrají tak jsem dost zvědavej jak je budou chtít porazit, když každej kdo tam zařve bude pak „oživenej“ a doplní armádu nočního krále.
#24 Moor8:

#45 Moor8 #75 nirty #104 mr_bungle
5.3.2019 | 17:58:33
Timik.

super, trailer nič neprezradil. akurát to že tormund prežil pád múra :D ale pravdu povedať najviac ma zaujala zlatá armáda a ten blonďák ktorý je jej veliteľ. Koho tipujete? :D

#38 Satanec
5.3.2019 | 17:59:43
jess20

co to povidate o te aryi a malickovi a stanisovi? prosím o vysvetleni :-) Trosku tapu

#32 Bhall
5.3.2019 | 18:01:30
Monoceros

Konečně jsme se dočkali :) napínali nás dlouho ale trailer se povedl, parádní :D

5.3.2019 | 18:05:58
Bhall

#30 jess20: Trollové jsou to :)

5.3.2019 | 18:06:34
marksimon

zimomriavky :D

5.3.2019 | 18:08:42
widy.33

je možné že trailer nastrihali zo záberov, ktoré natočili falošne aby zmiatli fanúšikov tie nepravé konce a podobne ?

#110 mr_bungle
widy.33
5.3.2019 | 18:10:06
tynkks

#26 Denyslayer: A nepřipadá vám trochu ten z Golden Company ze zadu jako Jaime? O:)

#67 Denyslayer #111 mr_bungle
5.3.2019 | 18:11:25
Locker.

Zděšená Arya…to mohl způsobit pouze pohled na toho, jehož měla sama sprovodit ze světa…ale bude ji odpuštěno, neboť v jeho službách musí zabít ještě spoustu lidí…

#40 Tristan22 #43 TrixieJaq
5.3.2019 | 18:12:52
Tristan22

#15 Satanec: Naopak konečne to bude o vojne s mrtvými, veď na to sa čakalo od pilotného dielu, keď ich ukázali a ćakalo sa xy sérii na to kedy ten zombieland konečne niečo urobí a za niečo to bude stáť. Intrigy atď bolo dobré korenie kým prišlo na to pravé orechové a to je boj o prežitie živých vs mŕtvy, nie o nejaké hašterenia sa o blbosti ako majetky, hrady, moc,…to všetko už stratilo v tom svete cenu :) Tak či onak, verím, že nejaké zrady budú najmä od Cersei..tej ego bude verné pomste do posledného dychu

5.3.2019 | 18:13:08
Satanec

#29 Timik.: Harry Strickland

5.3.2019 | 18:13:13
Locker.

Trailer ale pochopitelně neodhalil takřka nic.

5.3.2019 | 18:13:41
Tristan22

#36 Locker.: Let me quess.. malíček..to ťa to ani za tie roky fakt neprešlo? :D

5.3.2019 | 18:14:04
Billy the Kid

jsem s toho vyklepaný jak startka :)

5.3.2019 | 18:14:27
Milano33

No konečne sa HBO ráčilo vydať trailer pre ôsmu sériu seriálu Game of Thrones. Už dlho som čakal na trailer pre ôsmu sériu seriálu Hra o Tróny a konečne je tu. Som neskutočne štastný z tohoto epického a pompézneho traileru a dúfam, že môžem povedať za všetkých: Naozaj dobrá práca :). HBO a tvorcovia šou Daniel Brett Weiss a David Benioff nám dlho sľubovali epický a nezapomenutelný trailer a musím povedať áno, mali skutočne pravdu. Tvorcovia šou neklamali o traileri, je presne taký ako ho opisovali a možno aj lepší. Jediné čo mi ešte chýba je, už len aby tu bola ôsma séria tohoto úspešného, veľkolepého a neskutočne úžasného seriálu ;) Winter has come here ;

5.3.2019 | 18:15:30
TrixieJaq

#36 Locker.: Koho? Nikdo nepřipadá v úvahu…pokud teda nebereš ten její seznam…nebo, že by se tam objevil „Malíček“ nebo Malíček? Kdo ví :-)

#44 Locker.
5.3.2019 | 18:16:54
Locker.

#43 TrixieJaq: Ten na seznamu ani nebyl přece.

#46 TrixieJaq
5.3.2019 | 18:18:13
Moor8

#28 surky3: Tak přeživší zdrhnou do KP, kde využijí na boj s mrtvými divoký oheň.

5.3.2019 | 18:19:21
TrixieJaq

#44 Locker.: Máš pravdu, nebyl. Ale třeba toho, koho zabila, nebyl Malíček. No, ale kdo by šel po ní? „Ten koho měla sprovodit ze světa“..? Nebo někdo od Faceless Man?

#48 Locker.
5.3.2019 | 18:20:36
Spiker

A všichni jsou v euforii, tak málo vám stačí :D

#115 mr_bungle
5.3.2019 | 18:21:59
Locker.

#46 TrixieJaq: Té teorii s tvářemi bych nevěřil…skutečná 7. sezóna bude stejně vypadat zcela jinak…

#50 Monoceros #51 TrixieJaq
5.3.2019 | 18:22:14
Moor8

A kulervoucí by bylo, kdyby mrtví starkové v kryptách povstali ze svých hrobů. Ale chudák Varis, co se tam skrývá. A Pod nesmí zemřít, dokud neprozradí, co prováděl s těma kurtizánama :D

#117 mr_bungle
5.3.2019 | 18:23:04
Monoceros

#48 Locker.: a tohle jako počítáš za jakou sezonu? nevím jestli to děláš schválně nebo co ale mohl by jsi přestat …zdá se že tu jsou totiž lidi kteří ti to snad i uvěří

#52 Locker.
5.3.2019 | 18:23:58
TrixieJaq

#48 Locker.: No, to bohužel asi ano…

5.3.2019 | 18:25:12
Locker.

#50 Monoceros: No technicky vzato to bude 8. Ale ono jich může být i 12., když na to přijde…

5.3.2019 | 18:25:21
Felis

Super! Mražení v zádech. A jsem ráda, že Jaime dorazí na sever a bude bojovat! Jen se obávám, že slzy u Cersei znamenají jeho konec:-((((

5.3.2019 | 18:25:43
Kruppe1010

Neutika nahodou Arya ze zimohradu?Pripada mi,ze nestacila na night kinga a proto je takova zdesena…

#119 mr_bungle
5.3.2019 | 18:28:50
Regouvousus

Pokud nejsem slepej, tak v tom Throne Room stojí i Littlefinger!!! Je to on nebo Arya?

#57 TrixieJaq #58 Locker. #59 Locker.
5.3.2019 | 18:30:49
Kruppe1010

V jednom zaberu jak Arya utika je videt i snih foukajici do okna…

5.3.2019 | 18:31:58
5.3.2019 | 18:35:32
Locker.

#55 Regouvousus: Je to on.

5.3.2019 | 18:37:28
Locker.

#55 Regouvousus: A ta jeho nová zbroj o něčem vypovídá…

5.3.2019 | 18:38:09
madcat

0:06 vypadá to jak Jagen h'ghar

#69 Nikolperse
5.3.2019 | 18:45:38
God Carmen

#16 Neuvěřitelné: Co ty hulíš???

5.3.2019 | 18:46:19
Dark Angel

Parádaa neskutočné! To aké šialenstvo tento seriál vyvoláva u nás jasne hovorí o tom, že je to proste TOP všetkých TOPOV!!! :D :D :D zimomriavky

5.3.2019 | 18:47:54
LofasCZE

Tušíte někdo kdo byl ten blonďatej týpek v zlatém brnění na té lodi?

#65 Regouvousus #122 mr_bungle
5.3.2019 | 18:49:01
Sammet

jak je tam zaber na drakov, Jona, a Daenerys pri tych kostiach…to je mrtvy Viserion mozno ne ?

5.3.2019 | 18:50:36
Regouvousus

#63 LofasCZE: Harry Strickland

5.3.2019 | 18:50:48
shootx

Kdo si vsimnul nejdulezitejsiho a nejvaznejsiho sdeleni ktere se odehralo v case 0:10 !!!!?

Predstaveni Davose v traileru jako zasadni postavu

5.3.2019 | 18:51:06
Denyslayer

#35 tynkks: Jak už se tu psalo, je to Harry Strickland. V seriálu se zatím neobjevil.

5.3.2019 | 18:55:37
Nikolperse

Ten začiatok vypadá zaujímavo. No reálne trailer prísť nemusel a podľa mňa ani nemal.

5.3.2019 | 18:58:15
Nikolperse

#60 madcat: Kde tam vidíš Jaqena Hagara?

5.3.2019 | 19:03:26
Monoceros

Vždyť je to jedno že vyšel. Nic neprozradil maximálně vznikne 1000 ruznych teorií o tom co se stane. Protože v něm každý vidí jenom to co chce. A některý teorie jsou šílený :D

#71 Nikolperse
5.3.2019 | 19:05:29
Nikolperse

#70 Monoceros: Presne kopa zbytočných teórií. Ako keby nikto z nich nevedel, že k bitke dôjde u Zimohradu. Kosti ktoré sú pri drakoch vypadajú ako kosti baranov a tak podobne. Utekajúca poranené Arya, zrejme sa dostal nejaký nemŕtvy do vnútra hradu a ona pred ním zdrhá. Cersei sa pozerá na prichádzajúcu Euronovu flotilu. Čo viac k tomu dodať? Ani jeden záber nevypadá, že by bol zo scén, ktoré sú po bitke z WW. Bitka z WW nebude skôr ako v tretej a neskôr ako v piatej epizóde. U Zimohradu budú zastavení, lebo tam sú takmer všetky dôležité postavy. A ak tam zastavení nebudú, tak potom celý Westeros padne.

#77 shootx #82 Monoceros
5.3.2019 | 19:12:33
Galadwen

Věřím tomu, že Jon bude létat na drakovi, resp. jak k nim jdou, tak to tak vypadá

5.3.2019 | 19:13:51
DeXx'

Jediný, co mě zajímá… kde …JE .. KURVAAA … BRONN!!!!!!

#126 mr_bungle
5.3.2019 | 19:14:17
SaDiablo

Oooooo to na konci bude těch x týdnů točená scéna „The Long Night,“ nejdelší battle ve filmový historii, taková euforie! :D :D A Jon pojede na drakovi 100%. Arya imo mluvila o zabití Jaimeho, když dorazí k bráně (a to se pak nestane, Brienne v. Arya 2.0 by bylo skvělý), protože odhaduju, že to bude hned na začátku. Jak pije z poháru, tak by Cersei mohla mít paralelu s Olennou, než ji Jaime (jako Arya?) uškrtí. Nejvíc by se mi líbilo, (kdyby Jaime a Brienne odjeli na Tarth) kdyby se potvrdila teorie, že je Tyrion Targaryen a třetí hlava draka, ale nedoufám radši v nic a těším se.

5.3.2019 | 19:22:52
nirty

#18 Stardos: Mě je divný že popijí víno když je těhotná… to je podezřelý
#28 surky3: V tom díle kdy měla Deny tu vizi, tak procházela trůnním sálem v KL, kterej byl na maděru a.k.a. dobytým WF to rozhodně nekončí…

#78 Regouvousus
5.3.2019 | 19:33:43
hyena

videli ste niekto v trailery sandora? pice jedina postava ktoru mam rad tam nebola

#78 Regouvousus #79 Timik. #97 widy.33 #240 georgezz
5.3.2019 | 19:34:32
shootx

#71 Nikolperse: Je dost mozne ze Zimohrad bude oblehan ale z Denerys vize byl videt roztrhany truni sal mozna tam probehne jen souboj Denerys s draky a Zimohrad zachrani posila z Gold Company ale oblehani Zimohradu celou serii neni dobry napad pokud se mate spolehat na Zapadozemi a mate v hradu nepredvidatelne lidi jako je

Davos (v traileru zasadni sdeleni)

Jaqen Hagar skutecne je v trunim sale po boku…

#80 TrixieJaq #90 Nikolperse #93 Nikolperse
5.3.2019 | 19:41:41
Regouvousus

#75 nirty: potratila, stává se oficiálně the mad queen

#76 hyena: 1:18 není to on?

5.3.2019 | 19:43:15
Timik.

#76 hyena: bola kámo :D lepšie sa pozri :D opretý o stenu, od krvi a okolo neho horelo :D

5.3.2019 | 19:44:24
TrixieJaq

#77 shootx: To o Jaqenovi si viděl kde? Projíždím to po 6. a nic. Stejně jako jsem tam neviděla malíčka tak tu kdosi říkal, že ho tam viděl.

#84 nirty #121 shootx
5.3.2019 | 19:44:43
Robinson

Rozvířila se tu opravdu solidní diskuse, neuvěřitelné co tento seriál dokázal. Na traileru se šetřilo a neukázal skoro nic, tak to má být.. teď to chce chvíli na rozdýchání.

5.3.2019 | 19:47:42
Monoceros

#71 Nikolperse: ale zřejmě všichni vidí dál než za roh, protože já tam teda nevidím nic důležitýho a zvláštního … Cersei pije (jak nečekaný) Červík a Missandei si dají hubičku než jde Červík do boje (taky nečekaný) Jaime se přidává k Seveřanům, no tohle jako? :D Draci přilétají na Zimohrad, taky nová informace, objevuje se Zlatá společnost, i to jsem už dávno věděl … Arya překvapivě nepoužívá v boji meč ale tyč, zřejmě kopí které má na konci dračí sklo (dobře tohle jsem nečekal, i když se učila především boji s tyčí)…Jon se dozvídá pravdu a tváří se smutně (dalo se čekat) mrtvoly napadnou Zimohrad v noci a obyvatelé se schovají do krypty … samozřejmě už kolují teorie o tom že Aryu na začátku honí její nemrtvý otec :D ale nemění to nic na tom že se mi trailer strašně líbí a těším se :)

#86 Regouvousus #90 Nikolperse #91 widy.33
5.3.2019 | 19:47:45
Spectator

Nudáááááááá

5.3.2019 | 19:49:02
nirty

#80 TrixieJaq: shootx locker a satanec jsou nejvetsi trolove, jejich prispevky preskakuj, jsou to hovinka a nestoji zato je cist… akorat voda na jejich mlyny.

Jinak muj nazor se nezmenil… podle me je to krasne receno ve dvou vetach VALAR MORGHULIS VALAR DOHAERIS Night kingovi…

#87 TrixieJaq #161 Satanec
5.3.2019 | 19:49:22
fufight

kdo to je v 1:19?

#94 widy.33
5.3.2019 | 19:49:22
Regouvousus

#82 Monoceros: Tak ono to není o tom, že tam není nic překvapivého, ale o to, jak to vypadá. I když byla celá 7. série leaknutá, pořád jsem měl husinu z toho, jak to vypadalo… a podobně to bude i tady.

#88 Monoceros
5.3.2019 | 19:50:27
TrixieJaq

#84 nirty: Jo, ta poslední věta zní dobře :-D Že by celý seriál směřoval jen k tomuhle? V tom případě by Valar Morghlis a Valar Dohaeris dostávala úplně jiný význam :-D

5.3.2019 | 19:53:17
Monoceros

#86 Regouvousus: nepsal jsi tu náhodou že tam vidíš Malíčka? to je přesně to o čem tady celou dobu píšu…trailer nemá prozradit co se v příběhu stane, pouze nalákat na sledování

#89 Locker. #92 Locker.
5.3.2019 | 19:54:23
Locker.

#88 Monoceros: Právě to, že v záběrech ukázali přeživšího Malíčka může mnoho otrávených lidi přesvědčit, aby seriálu dali druhou šanci…

#96 Monoceros
5.3.2019 | 19:59:02
Nikolperse

#82 Monoceros: No však to že ten trailer iba potvrdzuje čo vieme. Nie je tam nič nové.
#77 shootx: Daenerysina vízia je len vízia nič viac. Vízie ukazujú možnú budúcnosť. Už som to raz písala a napíšem to opäť. To čo vidí Daenerys sa môže stať túto zimu ale tak isto sa to môže stať počas zimy čo by vo Westerose mohla nastať o 1000 rokov.

#121 shootx
5.3.2019 | 19:59:32
widy.33

#82 Monoceros: ale zaujímavé je že tam Cercei je sama sedí na tróne vedla nej 4 a to je všetko možno sa jej zlatá spoločnosť vykašle alebo lode spália draci

#95 Locker.
widy.33
5.3.2019 | 19:59:34
Locker.

#88 Monoceros: Ale co se mě týče, tak já si počkám až na 7. sezónu…

5.3.2019 | 19:59:47
Nikolperse

#77 shootx: A Jaqen tam nie je, ale ak ho tam skutočne vidíš, tak napíš v ktorej sekunde a ja si to tam rada pozriem, stopnem a prezriem úplne dopodrobna.

5.3.2019 | 20:00:40
widy.33

#85 fufight: The Hound Sandor :D

widy.33
5.3.2019 | 20:00:49
Locker.

#91 widy.33: Pochybuji,že by se jakákoliv armáda nechala najmout proti vojsku jištěnému draky…i žoldáci mají své meze, kdy peníze nehrají roli…

#98 widy.33
5.3.2019 | 20:01:46
Monoceros

#89 Locker.: tak konečně aspon řekni kde přesně ho jako vidíš? a stejně tak kdo tam vidí Jaquena at řekne kde to je, v jaké minutě …já si to zvětším a stopnu a podívám se

5.3.2019 | 20:02:12
widy.33
5.3.2019 | 20:02:40
widy.33

#95 Locker.: uvidíme

widy.33
5.3.2019 | 20:06:26
Regouvousus

#97 widy.33: to je pes

5.3.2019 | 20:13:30
Locker.

A pochybuji, že by záběr s Malíčkem zahrnoval nějaký flashback…

#102 Monoceros
5.3.2019 | 20:16:37
mr_bungle

NO KONEČNĚ!!!

5.3.2019 | 20:18:50
Monoceros

#100 Locker.: dobře … tak ještě jednou, pomalu a naposledy … o jakým záběru to jako mluvíš? dej přesnou stopáž

#106 Regouvousus #107 nirty
5.3.2019 | 20:19:47
mr_bungle

#15 Satanec: LOL, to přece víme od prvního dílu první série.

5.3.2019 | 20:22:29
mr_bungle

#28 surky3: V knihách měla Dany sen, že s bojuje s mrtvými u Trojzubce.

5.3.2019 | 20:24:44
Svjatogor

Nejsem registrovaný (nebo Divoký – Wildling) člen GoT ultras, neusínám s plyšovými draky, plochu mého NTB nezdobí křehká (ehm) Arya a neoslovuji sousedovic boxera „…dej pac, Chundeláči!!!“, ale já se… KURVA TĚŠÍM!!! :-D

5.3.2019 | 20:25:08
5.3.2019 | 20:25:19
nirty

#102 Monoceros: jezis marja tvl proc reagujes na nejvetsiho trola tady? akorat to tu zahrnujete nepodstatnyma srackama a bordelem, vyprdni se na to a nekrm ho… zadnej malicek tam neni a nebude tak uz to pochop!!!

#123 Monoceros
5.3.2019 | 20:26:06
jess20

#97 widy.33: 1:19 je tam ohař..taky by me zajimalo kdo ho kde videl a myslim si že kdyby tam byl tak ho určite nedaj do traileru …kecy kecy :-)

#113 widy.33
5.3.2019 | 20:26:21
Regouvousus

CHci, aby Sweet Robin zastřelil poslepu NIght Kinga lukem a pak řekl: „So where is the real threat?“

5.3.2019 | 20:27:52
mr_bungle

#34 widy.33: Je to teoreticky možné, že záběry z traileru se nemusí objevit v seriálu. Bylo to tak třeba u Infinity War – některé věci, co byly v trailerech a na plakátech, se pak ve filmu neobjevily.

5.3.2019 | 20:28:03
mr_bungle

#35 tynkks: Jo, vypadal jako Jaime ze začátku seriálu :)

5.3.2019 | 20:29:09
Nikolperse

#106 Regouvousus: Tam je Cersei, Hora, dvaja muži z kráľovskej gardy, Qyburn, ten čo je pred Cersei je veliteľ Zlatej spoločnosti a tá posledná postava čo tam je je v plášti a to môže byť Melisandra. Žiaden Jaqen a ani Malíček tam nie je.

#116 Locker. #155 LordStark #182 mirako
5.3.2019 | 20:30:12
widy.33

#108 jess20: tak sa kukni lepšie :D

widy.33
5.3.2019 | 20:30:18
Geek

Lhal bych, kdybych tvrdil, že ten trailer se mnou nic nedělá, i když už je to celé poněkud předvídatelná fanfikce.

5.3.2019 | 20:31:00
mr_bungle

#47 Spiker: Jo, po dvou letech nám konečně hodili pořádnou kost.

5.3.2019 | 20:31:01
Locker.

#112 Nikolperse: Malíček tam skutečně je…ale s Jaqenem máš pravdu…toho zabila Arya v posledním díle falešné 7. sezóny…čímž splatil dávný dluh Malíčkově otci…

#118 widy.33 #120 Nikolperse #125 shootx #127 StarkTrek #131 Svjatogor
5.3.2019 | 20:31:19
mr_bungle

#49 Moor8: Kulervoucí by bylo, kdyby se probudil ten drak, který podle legend spí pod Zimohradem!

#123 Monoceros
5.3.2019 | 20:32:13
widy.33
5.3.2019 | 20:32:27
mr_bungle

#54 Kruppe1010: Mohlo to být i dole v hrobce.

5.3.2019 | 20:34:01
Nikolperse

#116 Locker.: ty si riadne stratená existencia, choď si dať lieky.

5.3.2019 | 20:37:21
shootx

#80 TrixieJaq: 1:19 ohar 1:05 Jaqen hghar a Malicek je to tam jasne videt

#90 Nikolperse: To je mozna pravda ale potom to vypada ze bude cela serie o oblehani Zimohradu…

5.3.2019 | 20:37:53
mr_bungle

#63 LofasCZE: IMHO Harry Strickland, kapitán Zlatého společenství na Tichosti.

5.3.2019 | 20:38:02
Monoceros

#107 nirty: Už se trošku ztrácím … vždyt já to vím že tam není a jestli někdo tu scénu z 1:05 považuje za scénu s Malíčkem tak není prostě normální. Horší ale bohužel je to, že spousta lidí tomu věří a následkem toho se z diskuze pod videem stává neskutečná spletenina různých blbostí. #117 mr_bungle: No to teda jako :D

#133 widy.33
5.3.2019 | 20:38:25
jess20

1:05 jsem malicka nevidela ale potom v zaberu 1:06 se odrazel v cerseiiních očích :-)

#127 StarkTrek
5.3.2019 | 20:39:05
shootx

#116 Locker.: V jednom dile strhava Aryia masky Jaqenovi a najde tam i svoji tvar…Kdo je potom Araya ktera se vratila na Zimohrad ?

#127 StarkTrek #128 Monoceros
5.3.2019 | 20:40:28
mr_bungle

#73 DeXx': Měl by se objevit, v obsazení je.

#129 Locker.
5.3.2019 | 20:40:45
StarkTrek

#125 shootx:
#116 Locker.: Běžte se léčit ! Všichni
#124 jess20:

5.3.2019 | 20:42:59
Monoceros

#125 shootx: no přece Davos, kdo jiný? :D :D lidi já už fakt nemůžu ale pobavili jste mě, čau :D

#130 Locker.
5.3.2019 | 20:43:16
Locker.

#126 mr_bungle: Aidan Gillen byl také na natáčení nesčetněkrát spatřen…kvůli jednomu flashbacku by to asi nebylo…

5.3.2019 | 20:43:58
Locker.

#128 Monoceros: Nechápu, co se ti na tom nezdá…Jon byl také oživen a nikdo se tomu extra nedivil…ve skutečné 7. sezóně nicméně jako šampion Nočního krále…

5.3.2019 | 20:45:00
Svjatogor

#116 Locker.: Ty Malíčku jeden, stačil by Prostředníček jako odpověď Tvé úchylné obcesi? ;-) A nebo zkus jednu obcesi nahradit druhou, takovou která nebude obtěžovat. Třeba: budou Tormund a Brienne miminko?

#132 Locker. #134 Locker.
5.3.2019 | 20:45:50
Locker.

#131 Svjatogor: Nejhorší na tom je, že umělý fanoušky vymodlený vztah Tormund + Brienne jakožto hromadná internetová obsese byl skutečně do seriálu nepříliš kreativními tvůrci implantován…

5.3.2019 | 20:49:54
widy.33

#123 Monoceros: aspoň majú o čom snívať :D :D

widy.33
5.3.2019 | 20:51:12
Locker.

#131 Svjatogor: Stejně jako Cleganebowl, trapná hláška s Gendryho pádlováním, R+L=J teorie, kterou sám Martin popřel a mnoho dalších ústupků masám…

#135 Svjatogor #182 mirako
5.3.2019 | 20:59:00
Svjatogor

#134 Locker.: Cleg… co??? V GoT universu jsem >> kolemjdoucí Honza s rancem buchet << .

#137 Locker.
5.3.2019 | 21:05:34
Jamis

Moc pěkný trailer. Opravdu se povedl. Krása!

5.3.2019 | 21:06:52
Locker.

#135 Svjatogor: Měl jsem to dát vlastně pod spoiler…ale je to potvrzeno…

5.3.2019 | 21:07:22
Negan Grimes

Ja to už nevydržím!!!!!! Už nech je 14!!!!!

5.3.2019 | 21:08:30
Radulineska27

Všimli jste si jak Jamie řve utikejte?

#140 Locker. #141 Arrow123
5.3.2019 | 21:19:21
Locker.

#139 Radulineska27: Ano. Scéna z Dvojčat.

5.3.2019 | 21:23:27
Arrow123

#139 Radulineska27: Jaime je top. Dúfam, že dostane čestnú smrť, ktorou sa vykúpi. Napríklad záchranou Brana :)

#142 Svjatogor
5.3.2019 | 21:26:30
Svjatogor

#141 Arrow123: …aby ne(s)padl. :-D To by byla dobrá ironie.

#147 Arrow123
5.3.2019 | 21:35:05
Radulineska27

Doufám, že už brzy bude rozbor traileru

5.3.2019 | 21:35:28
sir John

uz sa tesim ako bude musiet arya zabit svojho omrtveneho tatka a mater s modrimi ocami, nech pokapu vsetci, ale najskor este treba omrtvit khala droga nech este raz opicha deneris do prdelky, to bolo super

5.3.2019 | 21:38:45
Offak

Tak mě napadá, jestli ta krypta pod Zimohradem, kde jsou Starkovic předkové pohřbeni není náhodou místo, kam nemrtví nemohou vstoupit. Za 1. tam jsou všichni schovaní, a za 2. se mi zdá, že Jon a další tam v 1:21 – 22 utíkají, jakoby to bylo nějaká Safe zona. A za 3. je možné, že Arya utika prave tam na zacatku videa. Kdo ví, třeba je podzemí Zimohradu nejaka Svatyně :-)

#148 Offak #150 A_V
5.3.2019 | 21:42:34
Radulineska27

Nepadal nahodou v královem přístavišti sníh? A teď v traileru po něm ani památka?

#156 DHARMA4,8
5.3.2019 | 21:43:06
Arrow123

#142 Svjatogor: :D Dostal by okrem zlatej ruky aj zlaté nohy

5.3.2019 | 21:43:06
Offak

#145 Offak: A 1:15 ukazano, jak ta Varys a ostatni sedi

#149 Offak
5.3.2019 | 21:44:15
Offak

#148 Offak: sorry, 0:15 :-/

5.3.2019 | 21:47:34
A_V

#145 Offak: Otázka je jak se tahle „safe zona“ vytváří. Jestli to je schopnost třioké vrány tak by Brandon mohl nějakou vytvořit.

#151 A_V #152 Offak
5.3.2019 | 21:53:05
A_V

#150 A_V: Tím by mohli nějaké postavy přežít bitvu a chodci budou moc táhnout na Přístaviště

5.3.2019 | 21:54:34
Offak

#150 A_V: Jedna Safe zona uz v serialu byla.. Nejak ji zrušil až NK, v dile kde zemřel Hodor

#157 A_V
5.3.2019 | 22:03:26
Martin1118

A nenapadlo Vás že to je trailer iba na 1. časť a nie na celú sériu? Ja by som to tak spravil :)

#180 mr_bungle
5.3.2019 | 22:11:34
Sammet

safe zona to urcite neni, ale je to niekde dole pod zimohradom a neviem si predstavit chodcov jak chodia po zimohrade otvaraju dvere a vsetko prehliadavaju :D takze ak by sa tam aj schovali, proste mrtvy idu dalej na juh..

5.3.2019 | 22:16:51
LordStark

#112 Nikolperse: Ta poslední postava je Greyjoy :)

#182 mirako
5.3.2019 | 22:17:06
DHARMA4,8

#146 Radulineska27: Třeba to byla jen přechodná přeháňka před konečným ochlazením.

Jinak super trailer a ke konci i husí kůže se dostavila.

5.3.2019 | 22:27:24
A_V

#152 Offak: Já vím, ale byl to „přírodní“ úkaz nebo ji vytvořila třioká vrána? Pokuď vrána tak ji může vytvořit i Brandon

#182 mirako
5.3.2019 | 22:42:59
Sněhurec

#12 Neuvěřitelné: Naše názory zůstanou zapomenuty pod velkou hromadou sněhu. :D

5.3.2019 | 22:51:50
PipoPD

Jaime konečne na Severe :)

5.3.2019 | 22:52:48
Locker.

#12 Neuvěřitelné: Ne, neumírní. Zvrátit to může maximálně tak v traileru prozrazený návrat Malíčka…

#164 Svjatogor
5.3.2019 | 23:25:59
Satanec

#84 nirty: Mě snad šálí zrak. Já nejsem troll prosím pěkně. Já jsem vznešený elf!

5.3.2019 | 23:47:24
Ooneill

už jsem ten trailer videl tak 20× :D

5.3.2019 | 23:50:28
Azor Ahai

Nechápu proč to tady Admini trochu nepročistí číst ty „sračky“ je horší než to roční čekání..

6.3.2019 | 0:12:20
Svjatogor

#160 Locker.: Co Ty budeš dělat až seriál skončí??? Možná se dočteme na iDnesu v rubrice… :-D

#165 Sammet #169 Locker.
6.3.2019 | 0:30:05
Sammet

#164 Svjatogor: mal by napisat vlastne knihu : Pribeh Prostrednicka kde by tie svoje fantazie mohol pisat podla seba lebo tie jeho teorie su fakt take ze fuck off :D

6.3.2019 | 0:42:54
Robinson

Člověk sem hodinu nevleze a už má co číst. P – Paráda Tome!

6.3.2019 | 0:45:08
BixB

Samé klišé věty, výborné efekty, skvělé bitvy… jen pokračují v nastolené tradici od 4.-5. sezóny.

#177 Svjatogor
6.3.2019 | 4:19:42
6.3.2019 | 5:55:28
Locker.

#164 Svjatogor: Já tomu seriálu stejně věnuji minimum času od doby, co přeskakuji veškeré scény, kde se vyskytuje či je zmíněna Daenerys (a to dělám již od 2. sezóny včetně).

#176 Monoceros
6.3.2019 | 5:55:59
Locker.

#25 jackis: Bohužel ne…dokonce:

i zcela závěrečná scéna bude s ní (a s Nymérií), jak se vydává putovat neznámo kam…

#174 Rumek
6.3.2019 | 5:58:18
Nikolperse

#168 Regouvousus: Je tam vidieť že rana je nad okom. V danej scéne ju môže oslepovať akurát tak krv z rany.

6.3.2019 | 7:28:18
shootx

Je videt ze Beric a Thormud jsou na zivu, ze zdi se dostali tak ze je odvezli

vlci na Zimohrad, Thormund bude jezdit na Nymerii ktera se tak vrati do deje…

6.3.2019 | 7:46:40
Rumek

Myslím, že z traileru se dá odvodit jedna důležitá věc.

Arya přijímá objednávku na něcí smrt a sama říká, že na tuto smrt se opravdu těší. Bude to objednávka na zabití Cersei, objednávku přijímá a není se čemu divit, že se na tu smrt těší. Myslím, že za ní dorazí přímo Hagen a ten úkol je svěří, protože ví, že by o to hodně stála. Řekl bych, že tu objednávku na zabití Cersei učiní Euron Greyjoi. A že Arya misi splní, o tom netřeba pochybovat…

#176 Monoceros
6.3.2019 | 7:51:38
Rumek

#170 Locker.: To bude asi jedna ze závěrečných scén a určitě ne ta poslední…

6.3.2019 | 7:52:16
widy.33

#168 Regouvousus: to by bolo zaujímavé, jej oči netreba :D

widy.33
6.3.2019 | 8:36:36
Monoceros

#173 Rumek: Tak to jsi hodně mimo teda …Arya drží v ruce sklo a mluví s někým na Zimohradu, evidentně probírají bílé chodce, proto mluví o smrti a že se těší až se s nimi setká … přestante se řídit tím pitomým falešným scénářem, už trailer jasně ukazuje že je to výmysl nějakýho šaška. #169 Locker.: Seriálu se věnuješ minimálně ale přesto s chutí chodíš na stránku věnované jemu jenom aby jsi nám tady nutil svoje moudra o který nikdo nestojí.

#179 Rumek #204 Locker. #224 mirako
6.3.2019 | 9:43:29
Svjatogor

#167 BixB: Pořád lepší než to, co se stalo s Vikings. Tam jsem pro zachování svého dušenvího zdraví musel revidovat moje standardy ohledně logiky děje a historických reálií. Lidi, tohle je jenom seriál, pokud jej bude brát až moc vážně, tak dopadnete jako… jako… ehm… Locker. :-D

#196 BixB
6.3.2019 | 10:20:18
Karlik01

Tak jsem si přečetl vaše komentáře a část z vás má IQ tykve a ta druhá část se snaží jen na sebe upozornit trapnými komentáři při vymýšlení nesouvisejícího fantas-magory :) Takže se pokusím o objektivnější rozbor z mého pohledu. ! 0:01 – 0:08 a 0:11 – 0:13 a 0:16 – 0:18 → Aria se schovává a utíká před WW na Zimohradu, skvělý začátek nadhození atmosféry :) 0:09 – 0:10 → Davos na hradbách Zimohradu před bitvou s WW 0:14 – 0:15 → Varis se schovává pod Zimohradem při útoku WW 0:19 – 0:22 → Aria s někým mluví a naivně se teší až se utká s WW 0:25 – 0:28 → Zlatá společnost z Esosu plující asi do Kralova přístaviště. 0:30 → Trio přeživších, těžko říci kde, Zimohrad moc netipuji 0:34 → Cersei se ušklíbla, hádal bych že se dívá na připlouvající Zlatou společnost, trochu mě zarazil výraz Qyburna – trochu šokovaný ze Cersei, tak jestli nepřišli zprávy ze Zimohradu, že by byl šokován Cersei a její radostné reakce… 0:51 → Jon a Daenerys v katakombach pod Zimohradem. Myslím, že už ví, že je jeho pravé jméno Aegon a přišel se podívat na sochu své matky. 1:00 → boj na hradbách se zombíky, nejde vidět do obličeje, nejspíše Jon – kvuli valyrijskému meči, nikdo by nebojoval s mečem proti zombikum kdyby neměl meč z Valyrijské oceli. 1:01 – vyděšený Jaimie :)

#181 mr_bungle #183 sonulle
6.3.2019 | 10:33:53
Rumek

#176 Monoceros: Tak to se ještě uvidí, kdo je mimo.

6.3.2019 | 11:10:10
mr_bungle

#153 Martin1118: Může to být třeba jen z prvních dvou dílů, hlavně je udělaný tak, aby navnadil, ale nic moc neprozradil.

6.3.2019 | 11:54:52
mr_bungle

#178 Karlik01: Meč z valyrijské oceli má i Chajme, Briene a Sam, který ho asi dal Jorahovi, takže asi 4 meče z valyrijské oceli + ta dýka, co dal Bran Aryi.

Zajímavá je i prázdná trůnní síň v RK, vykašlali se všichni na Cersei?

A v 0:39, to je nějaké městečko před Zimohradem? Winter town?

6.3.2019 | 12:04:37
mirako

#134 Locker.: částečně souhlasím.. Cleganbowl tam nechci a Gendryho hláška taky nic moc.. ale L+R=J se mi naopak líbí, že to je fakt pravda, protože už od prvního dílu knih a prvního dílu seriálu to dává naprostý smysl.. doufám, že se potvrdí i to, že Tyrion je Targaryen.. na Jonovi se mi nelíbí ta jeho trapná love-story s Daenerys a jestli se jim fakt stihne ještě narodit děcko, tak mě ještě víc naserou a ten seriál u mě ještě víc klesne.. naopak mě potěší, pokud potvrdí Malíčkův fígl s fingovanou smrtí na konci předchozí série.. pokud to železný trůn přežije, tak na něm chci vidět buď Tyriona, Malíčka, nebo Davose.. pokud to železný trůn nepřežije, tak rád uvidím Nočního krále na nějakým novým ledovým trůnu.. :D

Co se týká příběhu, tak podle mě v S08E01 bude „rozjetí příbehu“ zakončený posledním záběrem z traileru (noha mrtvého koně), v E02 bude skoro celý o prohrané bitvě o Zimohrad a útěku z něj, E03 a E04 budou zdrhat na jih, nějaký menší bitvy, na Dvojčatech, Trojzubec,… E05 bitva o KL a E06 nějaký fajný závěr a ukončení všech různých dějových linek…

#112 Nikolperse: #155 LordStark: V 1:05 jsou 2 členové královské gardy po bocích, Cersei na trůně, po pravici Hora, po levici Qyburn, před ní pravděpodobně šéf Zlaté společnosti (Harry Strickland) i když se zbroje trochu liší a divný je, že stojí zády ke královně.. a poslední postava v tmavém plášti, Euron Greyjoy, nebo Jaqen H'ghar, i když Jaqen nedává moc smysl.. Melisandra určitě ně..

#157 A_V: Děti lesa ji vytvořili..

#188 Karlik01
6.3.2019 | 12:26:30
sonulle

Cersei a pláč já tipuji, že přišla o dítě, proto se prolévá vínem. Vyděšená Arya potěšila, doufám, že z hrobek budou vstávat mrtví. Brienne a Podrick v čele hmm hezký pohled. Červík má taky svůj pluk. Typuji že veliteli budou ještě Jon, Ohař a Jorah. v 1:01 stojí vedle Jaimeho Podrick.
#178 Karlik01: 1:00 je jasná Brienne na konci jejího meče lze vidět lva-Oathkeeper. Jaime, Podrick, Brienne bojují společně – za mě ANO. Kde je Bronn?? Tortmund je naživu!! Za mě spokojenost.

#186 mr_bungle #187 Karlik01
6.3.2019 | 12:28:06
shootx

Na redditu se spekuluje o uneseni Brana na zelezny trun, ten prilaka NK jako u vrany a nocni kral se na nej vrhne a napichne se na mece z trunu ktere budou predem drakem pretaveny na Valyrijske. Nebo druha pravdepodobnejsi verze Bran bude mit lahvicku smesi divokeho ohne a cibule zaverecna scena hrdinove obklopeni WW kolem trunu prichazi NK a bran necha explodovat trun mece z Valyrijske oceli se rozleti do cele mistnosti a vse zabiji. V teto scene bude chybet Davos.

6.3.2019 | 12:30:11
badyvlasim

Zlate spolecenstvi a ten zaber. To bude noname general jedne frakce. Jinak bude sefem samorejme Dario.

#191 Denyslayer
6.3.2019 | 13:08:33
mr_bungle

#183 sonulle: Taky myslím, že potratila. Věštba jí předpověděla tři děti.

#190 Denyslayer
6.3.2019 | 13:33:09
Karlik01

#183 sonulle: Ano už to vidím, asi opravdu to bude Briene :)

6.3.2019 | 14:55:09
Karlik01

#182 mirako: Nemyslím si, že bitva o Zimohrad bude v 2. díle.. První díl spíše bude o shledání na Zimohradu, druhý díl záchrana Yary a příprava na bitvu a konec druhého dílu bude právě ta noha. A třetí díl bude o bitvě.

#206 mr_bungle #224 mirako
6.3.2019 | 14:58:10
Karlik01

Tip kdo umře u Zimohradu? Briene, Sansa, Šedý červ

#195 DejvidHound #207 mr_bungle #218 Batiatus #224 mirako
6.3.2019 | 15:03:54
Denyslayer

#186 mr_bungle: Já mám takovou teorii, že za ní přijde ještě před porodem Night King a udělá si z ní jeho královnu a dítě pak bude jeho.

6.3.2019 | 15:26:22
Denyslayer

#185 badyvlasim: Žádnej „noname“, ale Harry Strickland.

6.3.2019 | 15:31:59
Radulineska27

Anebo mu třeba da dítě aby je nechal na pokoji. Jak to bylo u Krastera

6.3.2019 | 15:36:48
6.3.2019 | 15:37:47
Ooneill

#193 surky3: Prdel by to byla, ale stejnak bych nechtěl at to tak dopadne

#209 mr_bungle #213 surky3
6.3.2019 | 15:57:09
DejvidHound

#189 Karlik01: + Podrick, Tormund a Jorah.

6.3.2019 | 16:39:37
BixB

#177 Svjatogor: To je fakt, Vikings sleduju taky a vlastně mě už poslední série velmi nudí, na šestou ani nečekám. Game of Thrones je pořád někde jinde, ale bez Martina jde vidět příběhový pokles..

#198 Svjatogor #203 Locker.
6.3.2019 | 16:43:03
Whitewolf114

Konečně…Bože, opravdu dokonalý a dlouhý trailer, kde nic důležitého neukázali, pouze nás velmi navnadili. Přesně takhle jsem si to představovala! Moc se těším… velmi mě zajímá proč Arya na začátku brečela a před čím utíkala…také se mi líbili scény Jona s Daenerys a draky nebo ukončení celého traileru…prostě super a děkuji HBO …

#210 mr_bungle
6.3.2019 | 16:53:17
Svjatogor

#196 BixB: Nudí Tě Vikings??? Pořiď si medvíka mý… ehm začni sledovat Norsemen. 9 z 10 Svjatogorů doporučuje. :-D

#199 Regouvousus
6.3.2019 | 16:55:18
Regouvousus

#198 Svjatogor: The Last Kingdom

#201 Svjatogor
6.3.2019 | 16:58:46
Relon

Nekdo tu rikal ze se probudi drak pod Zimohradem. V dalsim traileru to bylo dost jasne videt. To nebyl zadny z draku Daenerys. John Snih leti na drakovi coz uz je ted taky jasne. Vypada to ze Zlata spolecnost bude bojovat take proti mrtvym. U Zimohradu mrtve nezastavi

6.3.2019 | 17:00:30
Svjatogor

#199 Regouvousus: Jsou v pořadí. Norsemen jsou něco Červený trpaslík nebo Černá zmije. ;-)

6.3.2019 | 17:05:25
Locker.

#193 surky3: Na to tvůrci nemají koule…upřímně kdyby to bylo na D&D již od začátku a nedrželo se to předlohy, tak by ještě dnes žil Ned Stark, Robb, Catelyn a další…

6.3.2019 | 17:43:55
Locker.

#196 BixB: Protože Vikings si zprivatizovala Katheryn Winnick…nejhorší je, když začnou tvůrce ovlivňovat herci, kteří si potom pro své postavy diktují, co se jim hodí…týká se to i GoT mimochodem…

6.3.2019 | 17:45:30
Locker.

#176 Monoceros: Nechápu, kde je v tom rozpor…

#224 mirako
6.3.2019 | 17:48:47
Locker.

Doufám, že se během rozboru traileru zaměří na Malíčkův podivný oděv…je jasné, že Zimohrad opustil před mnohem delší dobou než si všichni mysleli…

#212 Monoceros
6.3.2019 | 17:50:37
mr_bungle

#188 Karlik01:

Bitva o Zimohrad by prý měla být ve třetím.

#224 mirako
6.3.2019 | 17:52:04
mr_bungle

#189 Karlik01: Arya, Tormun, Davos, Berik, Bronn (jen tipuji).

6.3.2019 | 17:53:33
mr_bungle

#197 Whitewolf114: Záběry s draky jsou luxusní. :)

#224 mirako
6.3.2019 | 18:00:23
Raiden123

Neviem prečo,ale tento trailer chcem okomentovať takto … „For The Horde!“ https://youtu.be/DIY3TZpOcDU?t=28 :-D samozrejme je to len taký vtip,dávno world of warcraft nehrávam.Asi ste si už domysleli,že Horda v tomto prípade by neboli chodci.

Poznámka:Trailer zaujímavý,už by som rád videl novú sériu,no na ten spin-off sa nejak neteším,ten sa bude dať hodnotiť až keď vyjde za x rokov.

6.3.2019 | 18:45:42
Monoceros

#205 Locker.: Asi tě zklamu, protože rozbory traileru už dávno jsou a o tvém příteli tam nikdo nemluví :D doporučuji web WotW kde se tomu věnují opravdu důkladně, popřípadě videa na youtube :D

#214 Locker. #224 mirako
6.3.2019 | 19:02:51
surky3

#194 Ooneill: mě by se to zas líbilo ;)

6.3.2019 | 19:11:39
Locker.

#212 Monoceros: Já myslel rozbor zde na Edně…samozřejmě že jinde už je v traileru potvrzený Malíček hlavním tématem diskuzí o 8. sezóně

#215 surky3 #217 Monoceros
6.3.2019 | 19:14:20
surky3

#214 Locker.: Malíček je momentálně hlavním tématem pro červy ;)

#221 mr_bungle
6.3.2019 | 19:15:45
Svjatogor

#193 surky3: Jsem pro. Boj s globálním ot… ehm změnou klimatu je důležitý nejen v tomto, ale i na onom světě. Je někdo jiný více Vyvoleným než Král noci??? :-D

6.3.2019 | 19:20:47
Monoceros

#214 Locker.: Jako že tady na Edně vědí víc než všichni ostatní na celým světě? a právě že nikde potvrzený není, tak mi laskavě nepřevracej to co jsem napsal … s tebou je to fakt diskuze na dvě věci, si připadám jak blbec když ti odpovídám

#219 Batiatus
6.3.2019 | 19:23:43
Batiatus

#189 Karlik01: Brienne, Červ, Davos, a možno ešte Beric a Edd ak budú na Zimohrade. Sansa si myslím že prežije.

#223 Svjatogor
6.3.2019 | 19:35:18
Batiatus

#217 Monoceros: Však troluje, takže nemá zmysel mu odpovedať. Tým že na neho furt reaguješ tak ako reaguješ mu dávaš čo chce, čiže nemá dôvod s tým prestať, chápeš?

#220 Monoceros
6.3.2019 | 19:38:21
Monoceros

#219 Batiatus: já můžu kdykoliv přestat diskutovat, mě to nevadí …vzdal jsem se i diskuze u seriálu Arrow který je můj oblíbený právě kvůli takovým jedincům … ale občas doufám že se najde ještě někdo kdo to bude brát vážně, ale přijde mi že čekám marně, no co se dá dělat

6.3.2019 | 20:03:31
mr_bungle

#215 surky3: IMHO ani to ne, beztak ho spálili.

#224 mirako
6.3.2019 | 20:05:05
Bublaninamorava

No, každopádně radost, že žijeme v době, kdy to vzniká a můžeme se na to těšit a vidět to. Skvěle. Už at je to sakryš tady… :)

6.3.2019 | 20:08:28
Svjatogor

#218 Batiatus: Ne, Brienne ne… :-(

6.3.2019 | 20:45:10
mirako

#188 Karlik01: #206 mr_bungle: ne, podle mě fakt už v druhým.. teď už ten děj plyne rychleji, když je plno postav pospolu.. :)

#189 Karlik01: to je dost možný..

#176 Monoceros: #204 Locker.: přesně, trailer ještě nic nedokazuje, uniklý scénář na poslední sérii může být stále pravdivý.. ;)

#210 mr_bungle: záběry s draky, kde letí někde mezi skalami je zbytečný mrhání penězi..

#212 Monoceros: rozbory traileru nic neznamenají a nepopírají návrat Malíčka.. ;) jinak Locker myslel rozbor tady na Edně, který pravděpodobně udělá Xavik, tak aby v tom rozboru nezapomněl zmínit i Malíčka..

#221 mr_bungle: jestli myslíš toho falešného, tak toho určitě spálili.. :D a ne nejsem troll, ale prostě mi ta teorie o tom, že to Maliček nafingoval a žije dává smysl větší než že by byl tak blbej a nechal se zabít nějakou hloupou Aryou a ještě hloupější Sansou… ;)

#233 Nikolperse #244 mr_bungle #245 mr_bungle
6.3.2019 | 23:17:41
Monoceros

Posledni serie se má tocit hlavně kolem valky s chodci. Proč by vrazdili a složitě ozivovali zrovna Malicka? Takovyho uchylnyho trotla? Aby tam blbě civel na Sansu a hladil si uchylnou bradku? Na to určitě bude čas. Unikly scénar tvrdí že Edd a Berrick umiraji na zdi a koho vidíme v traileru zřejmě na Zimohradu? scénář tvrdi že Theon přijede v první epizodě s Jonem na Zimohrad a kdopak odjel s zeleznymi muži? takze mi nekdo netvrdte že ten blabol je pravda.

#226 mirako
6.3.2019 | 23:24:25
mirako

#225 Monoceros: prostě zvrat a chaos, to je jeho… to o Eddovi a Berickovi z „uniklého“ scénáře jsem už zapomněl, ale některé části traileru můžou být falešné, když tvrdili, že točili i falešné scény.. a nemyslím si že to je Zimohrad, i když nvm no.. jinak ano v dost věcech „uniklý“ scénář pokulhával a byl blbost, ale některé pasáže se mi naopak dost líbili

#231 Svjatogor
6.3.2019 | 23:43:07
Monoceros

#226 mirako

6.3.2019 | 23:45:04
Monoceros

Proč to nejde z mobilu odesilat reakcí? Existuje vice takovych scénářů jeden popisovasl 3 epizody a smazali to behem hodiny přesto jsem zjistil že hodně lidí včetně Sansy umírá pri boji o Zimohrad ve 3 epizodě.

#229 mirako
6.3.2019 | 23:47:14
mirako

#228 Monoceros: já četl ten na celou sérii co končil

s Tyrionem na trůně, nebo tak nějak..

s tou bitvou uvidíme no, jako může i v té 3tí, to je celkem fuk, ale už se na ni strašně těším.. :D

#239 surky3
6.3.2019 | 23:53:29
mirako

byl dost dlouhý, několik A4ek.. četl jsem ho tenkrát, rači jen jednou, takže si z něj už skoro nic nepamatuji.. :D

6.3.2019 | 23:57:41
Svjatogor

#226 mirako: Soudruzi, já vám do této překrásné teorie opravdu nechci házet vidle, ale vzali jste v úvahu tu možnost, že Sansa Prostředníčkem nakrmila boltonovic pejsky a nebo s ním zatopila ve kamnech Zimohradu (když je ta Zima a dřevo podražilo)??? ;-)

#236 mirako
7.3.2019 | 0:15:44
deasiel

moc pěkný podle mě je v traileru ukazaný jen první díl maximálně první dva. Btw ten kdo v bitvě narazí na nemrtvího obra bude fakt unlucky :D

7.3.2019 | 0:30:08
Nikolperse

To fakt nikomu nezáleží na tom aby tu diskusie mali nejakú kvalitu? Polovica príspevkov sú jasne od trollov.
#224 mirako: Prosím povedz. Čo by podľa teba mal Malíček robiť v ôsmej sérii?

#236 mirako #247 mr_bungle
7.3.2019 | 7:11:12
Galadwen

Mazlíček je mrtvý. Zemřel jako srab, kterým byl celý život. Tahat za nitky mu šlo, ale na nějakou přímou akci se nezmohl.

#236 mirako #238 Locker.
7.3.2019 | 7:56:25
Galadwen

Ehm.. Malicek. Mobil opravoval

7.3.2019 | 7:57:00
mirako

#231 Svjatogor: :D to mohla, ale snad toho nepravého..

#233 Nikolperse: nvm, ujmout se trůnu třeba, co já vím, ale prostě, jak jsem psal, tak mi to k němu nesedí, že by se jen tak nechal zabít.. v knížkách pokud fakt umřel, tak to bude určitě jinak..

#234 Galadwen: Zmohl se na přímou akci.. přijel s vojskem Údolí do bitvy; vzal Ros, dal ji Joffreymu a řekl ať si s ní dělá co chce; zachránil Sansu z KP;… srab určitě nebyl..

#237 Nikolperse
7.3.2019 | 9:44:47
Nikolperse

#236 mirako: Kniha je kniha, seriál je seriál. V seriály pre neho už nebol priestor a pre ôsmu, poslednú sériu by ani nebol vhodný. To už nie je prvá a ani štvrtá séria. Teraz už nemôžu robiť podfuky a kopu zvratov. Ako mohli ho zabiť aj inak ako ho zabili, ale tak isto ho mohli zabiť aj skôr. Ja osobne sa čudujem, že ho neodpratal niekto skôr. Z môjho pohľadu mohli zabiť ešte zopár postáv a preriediť to pred ôsmou sériou. Úprimne v seriály je Malíček mŕtvy. V knihách to možno bude inak, ale na to si musíme počkať na knihy ak vôbec vyjdú.

#238 Locker. #241 mirako
7.3.2019 | 9:52:39
Locker.

#234 Galadwen: Ve skutečnosti jen díky Malíčkovi rod Starků ještě existuje…bez něj už by zůstal jen Bran…

#237 Nikolperse: Právě teď je ten nejvyšší čas pro intriky a manipulaci…Nočního krále nelze přemoci silou…na scénu musí přijít lest…Ahaiova lest…Malíčkova lest, kterou mu Noční král uvěří…tak to celé skončí.

7.3.2019 | 10:23:20
surky3

#229 mirako: Tyrion je pro krále nejlepší materiál ze všech postav v GoT. Ale i tak by se mi líbil na trůnu Night King.

#241 mirako
7.3.2019 | 10:25:37
georgezz

#76 hyena: V čase 1:19 tam je záběr na Sandora. Tak nebeč.

7.3.2019 | 10:29:09
mirako

#237 Nikolperse: no někteří před 8mou sérií ještě mohli umřít, ale není jich tak moc..

#239 surky3: Night Kinga, proč ne, ale ne na železném trůnu, ten ho asi moc nezajímá.. když už by zvítězil NK, tak doufám že by se po vyvraždění Západozemí pěkně vrátil na sever a tam usedl na nějaký svůj vlastní ledový trůn, kde místo lebek padlých draků by jeho sál zdobili hlavy některých hlavních postav GoT a tím by to skončilo.. pěkně morbidní.. :D :D

7.3.2019 | 10:49:33
Monoceros

Každopádně tohle jistě není jediný trailer …v minulé sezoně vyšel jeden který obsahoval záběry z prvních 2 epizod a potom přidali další který toho odhalil podstatně více … možná se do konce března dočkáme dalšího videa … takže se tímto s vámi loučím (jenom s některými :D) a možná si podiskutujeme u dalšího videa, protože tady za chvilku bude 1000 příspěvků a většina se bude točit okolo toho jaké číslo trenek má Malíček :D

#243 Locker. #248 mr_bungle
7.3.2019 | 10:51:57
Locker.

#242 Monoceros: Já taky doufám, že ještě vypustí další upoutávky, kde ukáží více z Malíčka a ne pouze jediný matný záběr jako tomu bylo u tohoto traileru…

#246 Nikolperse
7.3.2019 | 11:26:47
mr_bungle

#224 mirako: Že bitva bude ve třetím, tvrdí na WotW, netuším, z jakého zdroje to mají.

Draci mezi skalami letí po cestě na Zimohrad, možná ke Zdi.

7.3.2019 | 11:49:05
7.3.2019 | 11:50:34
Nikolperse

#243 Locker.: Už mám toho dosť. Prosím predlož nepriestrelný dôkaz, ktorý dokáže že to bol malíček alebo jaqen hagar. No predlož taký dôkaz. Ale reálny dôkaz a nie tvoje fantasmagórie ktoré sa takmer nikdy nestali. Alebo choď radšej čakať na skutočnú siedmu sériu.

#249 Locker.
7.3.2019 | 11:52:31
mr_bungle

#233 Nikolperse: Zjevně nezáleží. Už jsem se na to párkrát dotazovala admina.

7.3.2019 | 11:54:32
mr_bungle

#242 Monoceros: Já hádám, že další trailer, který uvidíme, bude až ten k první epizodě, tak týden, možná dva, před premiérou..

#250 mirako
7.3.2019 | 11:59:57
Locker.

#246 Nikolperse: Nikdy jsem netvrdil, že tam byl Jaquen H´ghar…ten zemřel v posledním díle falešné 7. sezóny, když jej Arya na rozkaz Sansy popravila…

7.3.2019 | 12:11:10
mirako

#245 mr_bungle: no, když myslíš.. nevymýšlím žádný šílený teorie, jak třeba Locker. o falešné 7 sérii, nebo shootx, že Davos je bůh ví co.. jen jsem zastáncem té teorie o Malíčkovi z videa na YouTube.. ;)

#248 mr_bungle: souhlas..

#252 mr_bungle
7.3.2019 | 12:58:32
jess20

nevíte nahodou nekdo jak to bylo v minulost si NK. On uz jednou utocil za zdí protoze si to pamatuji a na zimohradu proto vznikla hlaska whinter is coming ale uteklo me jak to vlastne bylo v minulosti jak ho porazili…jasne postavili zed ale to az potom co ho porazili…jak ho donutili stahnout se na sever?

#253 mr_bungle
7.3.2019 | 12:59:30
mr_bungle

#250 mirako: Jak by to asi nafingoval, když si do poslední chvíle myslel, že Sansa půjde po Aryi? Podobných teorií už bylo, a u všech seriál dokázal, že na žádné takové složité zápletky nehraje. Ani Lady Stoneheart nebyla :( těžko budou křísit Malíčka.

#254 mirako
7.3.2019 | 13:27:45
mr_bungle

#251 jess20: Night Kinga stvořily Děti lesa na obranu před lidmi, jak jsme viděli v jedné vizi s Branem a Tříokou vránou (už nevím, který díl to byl). Poprvé byl NK poražen Azor Ahaiem (princ, který byl přislíben/Píseň ledu a odně/Poslední hrdina) a znovu by měl být poražen AA. Nejčastější teorie jsou, že znovuzrozený AA bude Jon, nebo Dany, nebo oba dohromady. Více zde:

https://www.edna.cz/…oru-ahaiovi/

#255 Locker. #268 jess20
7.3.2019 | 13:37:43
mirako

#252 mr_bungle: Stoneheart litoval i samotný Martin, že to tak v knihách udělal, takže proto ji tam asi ani nedali..

7.3.2019 | 13:55:21
Locker.

#253 mr_bungle: Správně. Proto bude největším překvapením až se ukáže, že AA je někdo naprosto nepředvídatelný, do něhož by to předtím nikdo neřekl..v tom je to kouzlo…Martin mi telefonicky sám potvrdil, že minimálně v knihách či pravých sezónách tomu tak bude…

Jak to bude v nadcházející falešné 8. sezóně? To si netroufám odhadnout…nicméně vzhledem k potvrzenému Malíčkově návratu (viz trailer)…kdoví.....

#256 DejvidHound #262 Nikolperse
7.3.2019 | 14:25:43
DejvidHound

#255 Locker.: Kamo skus si to pustit v HD kvalite a zistis ze vedla Stricklanda stoji Euron v tom jeho rockerskom obleku. Viem ze to vies.

7.3.2019 | 16:06:26
Michy.Machy

Tak to by mě zajímalo co tu pár jedincu bere za matroš mám známe co jsou po fetu taky jak kdyby je unesli ufoni ale tohle jsem ještě nežral :D:D:D:D

7.3.2019 | 17:08:07
Tristan22

Ja prisám, že ak sa tam objaví Malíček tak pôjdem hneď do kuchyne vezmem tú najväčšiu bagetu, ktorú mám a napchám si ju celú do úst Locker :D Teórie majú jedno čaro, vznikajú vždy len pred začiatkom série a po jej spustení sú buď potvrdené, alebo vyvrátené. Takže to či máš pravdu, alebo nie sa všetci dozvieme čoskoro..keby si to hovoril ako o možnosti, že možno tam bude ok, ale byť si tým pevne istý, you know nothing:)

#259 Regouvousus #260 mirako #261 Arcey
7.3.2019 | 19:26:38
Regouvousus

#258 Tristan22: prosím případné natočení experimentu s bagetou :D

#260 mirako
7.3.2019 | 19:38:21
mirako

#258 Tristan22: #259 Regouvousus: už si to představuji na Nově.. chlapec udušený bagetou, kvůli seriálu Hra o trůny.. :D :D

7.3.2019 | 22:19:28
Arcey

#258 Tristan22: Ako ty mu vážne veríš? Aj to, že si telefonuje s Martinom? Predpokladám, že ten rozhovor prebieha v češtine, ktorú ho Locker naučil. :D

8.3.2019 | 10:33:15
Nikolperse

#255 Locker.: Ak sa v ôsmej sérii objaví Malíček tak sa ti tu verejne ospravedlním. Ak nie tak dúfam, že sa ospravedlníš ty mám všetkým.

#266 Arcey
8.3.2019 | 11:31:21
SarkaCarka

Mě od kvízu nedá spát jiná věc. Cersei měla děti čtyři, Žába tvrdila tři. Zhroutil se mi svět :D Nepamatuje se někdo jak to bylo v knihách? Byl tam taky zmíněn ten chlapeček? Nebo jde o chybu tvůrců? Nebo ho jen Žába nepočítala, protože věděla, že se nedožije „dospělosti“? Nebo jsem jen blbá a je to někomu jasný, proč je tam ten rozdíl?

#264 Batiatus #265 Nikolperse
8.3.2019 | 11:39:06
Batiatus

#263 SarkaCarka: Nepovedala náhodou že bude mať 3 deti so zlatou korunou? Čiže 3 blonďaté deti? Pokiaľ áno tak tým nepredpovedala to že bude mať len 3 deti ale 3 blonďaté deti čo je veľký rozdiel. Okrem toho, mohla to myslieť ešte tak, že sa jej narodia 3 deti. A tak sa aj skutočne stalo. 3 porodila, 1 potratila.

#270 Eddard1
8.3.2019 | 11:59:18
Nikolperse

#263 SarkaCarka: Sama Cersei to v seriály povedala. Jedno dieťa mala z Robertom to zomrelo ešte ako malé a v seriály sa neobjavuje. Ostatné tri mala z Jaimem. Najskôr tá Žabia čarodejnica nepočítala dieťa z Robertom, lebo sa nemalo dožiť dospelosti alebo preto lebo Cersei ho nemusela mať skutočne rada.

8.3.2019 | 11:59:50
Arcey

#262 Nikolperse: Pochybujem, že sa ti ospravedlní. Šíri svoje bludy od prvej série. Ani jedna jeho teória sa nikdy nepotvrdila. Je to iba trol, ktorý sa baví tým, že tento seriál kritizuje a ukája sa na svojich bludoch, lebo sa s ním nemá kto hrať. Je to chudáčik a najpešie všetci urobíte, ak si ho nebudete všímať. Ak ho začnete ignorovať, on raz prestane tie bludy písať.

#267 Nikolperse
8.3.2019 | 14:15:01
Nikolperse

#266 Arcey: To už sa skúsilo a on v tom pokračoval ďalej. Najlepšie bude keď už seriál skončí. Čo sa týka jeho teórií tak ich mal tak veľa že sa nejaká mohla vyplniť alebo sa ešte vyplniť môže. To je pri takom počte celkom normálne.

8.3.2019 | 15:09:55
8.3.2019 | 21:33:42
zorgSVk

Dúfam, že ta veľká bitka nebude jeden veľký chaos zo strany živých, nejaká shield wall atd snáď bude využitá kedže početné tistícové armády na to majú potenciál, zapáliť pred nimi oheň atď :D

10.3.2019 | 21:06:06
Eddard1

#264 Batiatus: V seriálu porodila 4 děti. To by potom nemohla Cetlyn v 1 sérii vyprávět jak vypadalo a jak bojovalo s nemoci.

14.3.2019 | 18:32:19
miauwau

ja som to cersei neverila, keď to rozprávala cathlyn… to o dieťati s robertom. podľa mňa si vymýšľala pred cathlyn…robert by to pred nedom zmienil…žiadne dieťa nebolo

#272 Zmiaz
15.3.2019 | 8:59:41
Zmiaz

#271 miauwau: Tak ja v nejmenším nepochybuji o tom, že dítě s Robertem opravdu měla. Dítě ji buď skutečně zemřelo, nebo se o něj ona sama „postarala“ ( popřípadě někdo z jejích nejoddanějších). Jakým způsobem nebo zda dítě přežilo… to by byla jen má spekulace či domněnka.

15.3.2019 | 13:54:28
infosh

7 let v prde..

27.3.2019 | 11:59:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama