Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Tvůrci seriálu Rick and Morty se zastávají poslední řady Game of Thrones
Když se podíváte na hodnocení osmé řady, tak zjistíte, že se k ní vyjadřují především ti, kterým se nelíbila. Nicméně tu jsou i její zastánci, mezi které patří především tvůrci animovaného sitcomu Rick and Morty.
Na internetu můžete neustále číst o tom, jak je poslední řada nepovedená, nicméně mezi kritiky se nachází i tací, kterým se osmá série vyloženě líbila. Mezi zvučnými jmény, které tuto řadu chválí, patří především tvůrci animovaného sitcomu Rick and Morty, který vám při této příležitosti můžeme rovnou doporučit.
Nejdříve se k osmé řadě vyjádřil tvůrce Dan Harmon: „Nechtěl jsem se na to dívat, protože jsem nechtěl, aby to skončilo. Chtěl jsem, aby to pokračovalo donekonečna, ale věděl jsem, že to musí už ukončit. S poslední řadou jsem byl naprosto spokojen. Jakožto tvůrce seriálů jsem ohromen tím, co se jim podařilo dokázat, a to obzvláště to, že byli schopni pokračovat i bez knižní předlohy. Když jsem se díval na souboj Ohaře a Hory, tak jsem si říkal, jak je to všechno skvělé.“
Tvůrce Dan Harmon se kromě toho vyjádřil k tomu, jak fanoušci zareagovali na poslední řadu: „Vnímal jsem to zklamání ze strany fanoušků, když se z Daenerys stala zlá královna. Nebudu tu tvrdit, že fanoušci jsou až moc cyničtí a nevděční, ale hádám, že jsem to právě řekl.“
Jeho kolega Justin Roiland neměl až tak pozitivní hodnocení, ale i jemu se poslední řada líbila: „Co se týče zpracování, tak to bylo skvělé, ale teď budu trochu sobec a řeknu, že jsem si přál více epizod. Chtěl jsem, aby se ty zvraty odehrávaly trochu pomaleji. Taky jsem nechtěl, aby to skončilo, ale chtěl jsem, aby to mělo ještě další tři řady nebo alespoň tři až čtyři další epizody.“
Co říkáte na hodnocení tvůrců seriálu Rick and Morty? Souhlasíte s nimi?
Zdroj článku: Winter is Coming
Zdroj: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Clive Russell
7.12.1945 | 7.12.2024 -
Kristofer Hivju
7.12.1978 | 7.12.2024 -
Ralph Ineson
15.12.1969 | 15.12.2024 -
Paul Kaye
15.12.1965 | 15.12.2024 -
Yuri Kolokolnikov
15.12.1980 | 15.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /313
Nie je nič horšie, než keď sa šikovní tvorcovia zastanú neschopného a idiockého až kokotského dua, ktorými DD sú. Normálne nechcem nikdy ani RICKA a MORTYHO od nich vidieť keď sa zastávajú tak hroznej série, priam katastrofy.
#3 RiniXSouhlasím se všemi a hlavně s posledním. Hodně lidí hází špínu na tvůrce, ale já jsem zastáncem toho, že HBO mělo poskytnout více epizod či rovnou řad.
#4 MARTAS SK#1 MARTAS SK: :D Bože…
#2 RiniX: HBO chcelo ešte 2 série, ale DD to chceli rýchlo ukončiť. HBO nemá s neúspechom nič. DD utiekli za peniazmi kvôli Star Wars. Na GOT im nezáležalo.
#5 RiniX #6 FallenMaia#4 MARTAS SK: Ale tlačítko zmáčklo HBO, nikoliv tvůrci… To je jako říct, že člověk, který někoho zabil na příkaz druhého, je zcela nevinný.
#15 Violet#4 MARTAS SK: DaD neutekali za peniazmi a SW, o tom že to bude mať len 8 sérií a že 7. séria len 7 častí a 8. len 6 bolo rozhodnuté už veľmi, veľmi dávno, ešte pred 6. sériou ;) To ešte žiadne SW od DaD nebolo v pláne ;) Proste neboli knihy, nemali z čoho čerpať.
A inak absolútny súhlas s týmito pánmi ;) vidno že majú vkus :D
Teď ten hate pocítí zase Walking Dead, že dne na den ukončili komiks :-) Prostě DaD to chtěli ukončit, protože nebyly knížky, takhle složitý příběh se nedá vymyslet tak rychle, navíc lidi by stejně nadávali, že vymyslely blbosti, tak to ukončili. Podle mě jsou spíš lidi naštvaní, že to skončilo jinak než čekali, že čekali šokující zvraty, mimozemštany apod.
#9 FallenMaiaStalo by se něco, kdyby si B&W zavčas (po s06) řekli o výměnu? Slovy:
Bylo nám ctí se podílet na rozvoji universa GOT a rádi jsme vrátili žánr fantasy z kalných vod tuposti >> sword and sorcery <<. Bylo to úžasných šest sérií. My dva se dnes cítíme trochu opotřebovaní a protože nechceme zničit GoT, prosíme naše kolegy, aby se nebáli úkolu a převzali štafetu po nás.
Díky, B&W.
HBO by jim určitě hlavu neukousla. Ale oni to neudělali, stopli další dvě série, a proto jsou u mě D&D. Doufal jsem, že v osmé desetidílné sérii budou živí bojovat s NK a v deváté sérii zažijeme Robertovu rebelii 2.0. Kvalitní čerství scénáristé by se snadno ubránili retardovaným požadavkům YTube podlidí na tvorbu děje pomocí úchylně šroubovaných vratů, zrad a killlistů.
Smolík, no… :-\
#11 FallenMaia#7 johnsmith182: Presne tak, ak by boli knihy, podľa mňa by to kľudne ťahali ešte aspoň 3–4 série, lenže keď nemáš predlohu, autor ti prezradí len určité body kam to má dospieť a musíš si to všetko spísať sám, celý ten zamotaný, zapeklitý príbeh rozpliesť a dať tomu aj nejakú atmosféru, tak to nieje také jednoduché a aj ten rok je na scenár málo, veď sa stačí pozrieť na Martina koľko to píše on ;) A to na poslednej knihe ešte ani nezačal pracovať.
#24 mateSKAtescleganebowl bol slaby, velmi slaby, mozno tam bolo epicke jak tam preletel drak a jak sa tam rozpadalo vsetko ale celkovy suboj onicom, Brienne vs Hound bol lepsi, este aj Brienne vs Jaime…
#121 johnsmith182#8 Svjatogor: A ty by si to urobil?? Keď na niečom pracuješ tak dlho a chceš to dokončiť? Chceš to zvládnuť? Chceš dokázať svetu že to dokážeš aj bez predlohy? Jasné že nie, to by neurobil nikto, hlavne keď videli ako im s každou ďalšou sériou rastie sledovanosť. Ty by si si takto nechal vziať prácu na veľkom finále na ktoré sa každý tešil??? ;) Proste by si povedal, ok nemám na to, zoberte si to?? To nemôžeš myslieť vážne Svjatogorko…
#13 sonulle #14 SvjatogorJá se nemohu srovnávat s B&W. Já jsem skald pro radost a ve svém volném čase (BTW, Joff už je ze dvou třetin dokončen). Ale ano, já bych se vzdal své pozice, kdybych byl na jejich místě. Je dobré odejít včas. Oni to neudělali a ublížili všem, všemu i sobě. :-\ A hlavne dostali jednoho starého pána pod šílený tlak. :-(
Několik skvělých postav poslali na patetickou smrt, ačkoliv staré GoT přece stojí na bourání rádoby heroických klišé. Zničili postavu Jona Sněha. Propad Daenerys Targaryen do rodinného šílenství byl nevěrohodný. Z Tyriona Lannistera se stal idiot, Varys umřel pro nic, Jaime se vrátil ke své Cersei jako poslušný pejsek a zemřel pod sutinami. NK??? Proč byl zničen stylem céčkových videoher??? Nejlepší nakonec, Bran se proseděl k trůnu. :-(
#22 FallenMaia#11 FallenMaia: Ano já bych to udělala, přiznala bych, že jsem vyhořelá a že bez předlohy udělám z posledních dílu jen kvalitní kupku, vizuálně zajimavého, ale jinak divného, nelogického, hnoje. Jediná dobrá epizoda byla napsána Cogmanem. Ale sto lidí, sto chutí. Scénář byl slabý, můj názor na to už nezmění ani kroužek expertů. Spousta lidí umí psát bez předlohy, zvlášť, když mají v podstatě dovymýšlet děj. Oni měli rozmanitý Martinův svět. DD to chtěli zrychlit, protože přesně neměli z čeho čerpat a neumí psát pro postavy jako Tyrion či Varys. Krásně tyto postavy zploštili. Pravda, že je to pořád dokola. Takže budiž jim chvála za to oživili knižní předlohu a hanba na ně za poslední série, myslím tím scénáristicky počin, ze zbytkem problém nemám.
#17 sonulle #19 Svjatogor #22 FallenMaia#11 FallenMaia: Být jimi, vyseru se na StarWars. Slovníkem Vinetoua, příběh SW je řídky jako ústa staré ženy. Mě stačila stará trilogie. S obtížemi jsem dodíval prequelovou trilogii, jejíž první díl považuji za ryze slabomyslný. Sequelová trilogie není nic jiného, že temné dílo nekromantů na exhumované mrtvole. :-)
Oba (B&W) mohli žít z GoT další tři roky a vydělat bambilión. Já být Netflix, HBO, Hulu nebo i Apple, dám si na ně bacha. Jou to dobří fachmani, ale neumí hrát příběh sami za sebe. Já sám bych svým oblíbeným postavám sám napsal lepší dialogy než to, co jsem slyšel. :-(
#16 Svjatogor #22 FallenMaia #27 RiniX#5 RiniX: Tak proč z HBO chtěli aby bylo víc řad a ti dva to odmítli? Co to tady píšeš? Kdyby neodmítli a normálně se natočilo víc řad, věřím tomu, že by si lidi tolik nestěžovali.
#17 sonulle #25 RiniX #26 mateSKAtes#14 Svjatogor: Abych jenom nehanil, povedla se jim S08E02. Cítil jsem to napětí, užíval jsem si tu vzájemnost a loučil se se serem Brienne z Tarthu. :-D To, co bylo potom, byla čirá hrůza, kde Sever byl rozmetán jako země Fantasie, aby nakonec Sansa vyhlásila svůj Brexit. Proč??? Jejím králem se stal Stark!!! Chápete to? Stark vládne všemu v Západozemí!!! :-O
#18 sonulle#13 sonulle: oprava: se zbytkem
#15 Violet: Controls freaks, představa, že by to psal někdo jiný, nebo někdo do jejich tvůrčí práce zasahoval je nemyslitelné. Připomínkování ke scénáři prý od šesté série neexistovalo. Nikolaj to prohlásil veřejně někdy před sedmou sérii.
#21 Svjatogor#16 Svjatogor: Ano epizodu, se kterou DD nic neměli společného. Vycpávková epizoda p. Cogmana se povedla.
#20 Svjatogor#13 sonulle: JJ, oni zpopularizovali LM. To samé mohli udělat s Alys Kastark a malým Umberem. Mohli dát více prostoru rodům Gloverů, Manderlyů aj. Proč poslali svého krále do prdele? Ve válce s NK??? Doufal jsem, že Meera Reed přivede na Zimohrad posily. Doufal jsem v přehlídku schopností měničů v bitvě. Doufal jsem… srát na to. :-D
#23 FallenMaia#18 sonulle: Tu nepsali oni? Aha… :-D
#17 sonulle: Hmmm… říkal jsem si proč Conleth Hill zápasí s pláčem při čtení jeho konce. Tupá smrt. :-(
#12 Svjatogor: OK, ja by som to nikdy neurobil, nikdy by som pred koncom neustúpil a neprenechal to niekomu inému a nechápem ako toto môžeš napísať ako autor a skald ako sa nazývaš ;) Predstav si že tvoríš svoje vrcholné dielo, niečo čo ťa preslávilo po svete, niečo čo žerú milióny fanúšikov, s každou ďalšou sériou ti stúpa sledovanosť a teraz si predstav že tesne pred koncom proste skončíš, odstúpiš od toho a prenecháš to niekomu ďalšiemu nech si zlízne smotanu, nech to ukončí niekto iný a ty proste ustúpiš, mne to nejde do hlavy, sorry ale tomu fakt nerozumiem ;)
Druhá vec, ten jeden starý pán sa pod ten „tlak“ o ktorom hovoríš dostal sám tým že nedokázal dopísať tie knihy včas a s prepáčením posledné roky sral na to ;) Takže za toto ich fakt viniť nemôžeš. Ten pán sa práveže mal posnažiť, zamakať a dopísať tie knihy aby mali Benioff a Weiss z čoho čerpať. Nie to práve on ich dostal pod tlak a nie naopak ;)
O postavách už radšej nebudem ani nič písať, každý sa na to dívame inak ;)
#13 sonulle: Jasné spousta ľudí vie písať aj bez predlohy, to je fakt, lenže oni pred sebou nemali len tak nejaký svet, oni mali komplexné prepracované dielo s kopou postáv, s kopu zápletiek, celé zmotané do jedného klbka. Ty teraz napíšeš že mali k dispozícii rozmanitý Martinov svet, ok, mali, lenže treba sa na to pozrieť ako bol ten svet rozostavený, v akom stave ho Martin zanechal a čo všetko mal ešte v pláne a kam to vlastne chcel celé usmerniť. Proste on im dal len zopár tých indícií, tie tri veľké zvraty a nastínil im koniec a teraz sa z toho vysomár :D To je hrozne obtiažna úloha aj pre toho najväčšieho profíka a nie to ešte celé perfektne dopísať za rok.
#14 Svjatogor: Ja prequely zbožnujem hlavne teda epizodu 3 a 1, finále jednotky je dokonalé a záverečný súboj s Maulom je niečo čo si vždy rád pozriem znova a znova ;) Určite sa zhodneme aspoň v tom že nová ešte nedokončená trilógia je s… Nezaujímavé postavy, epizoda 7 je nepriznaný remake epizody 4 :D staré postavy nestoja za nič, Leia si lieta vesmírom ako superman, Hana hodili cez palubu, Luka úplne pokazili, všetko zle…
#30 Svjatogor#19 Svjatogor: Dúfal som… dúfal som… :D :D Každý sme v niečo dúfali, nezavďačíš sa všetkým, nikdy ;)
#31 Svjatogor#9 FallenMaia: Tak tam byl hlavně problém že čím dal šly tim rychleji používali a hlavně přeskakovali knižní materiál a jako bylo jasný už v 5 sérii že tohle nemuže dobře skončit.
#28 FallenMaia#15 Violet: Neumíš asi číst co? Tak ti to zopakuji. HBO obnovuje a ukončuje seriály. A klidně v něm mohli pokračovat i bez těch dvou. Bohužel si nevěřili, zprasili to (scenáristicky) do jedné řady a HBO si asi řeklo, že bez nich v tom nemá cenu pokračovat.
#35 Violet#15 Violet: Jako chtěl bych vic řad to jo. Ale jak už jsem jednou říkal Martin to spal 2–3 dekády a nemá to ještě hotovy co mužem chtit po těhle lidech za 2 roky ?? ani za 10 let by to nebylo ono! Bohužel musim říct že jsem rád za tuhle „rychlou smrt“ a jsem rád že ten seriál už neprodlužovali.
#28 FallenMaia#14 Svjatogor: Ne asi… dle mne není „mají ze SW více peněz“ argumentem, jak tady například psal MARTASLJ19. A souhlasím taky s tím příběhem. Jsou to skvělí tvůrci, kteří jsou dle mne schopni vymyslet vlastní dílo (Konfederace, SW), ale v nějakém pokračovat už ne (hlavně v tak komplexním).
#34 Svjatogor#24 mateSKAtes: Je to možné, nehádam sa ;)
#26 mateSKAtes: Presne tak, čo čakať za dva roky? Keď autor ktorý ten svet pozná najlepšie to píše tak dlho a dodnes to nedokončil? ;)
#29 mateSKAtes #37 sonulle#28 FallenMaia: ja se taky nechci hadat. klid :D :D ja jen že internet je plnej tech tabulek jaka kniha byla použita na jakou sérii a kolik z ní toho použili :) a myslím že konkretně na konci 5 série se jim už začali objevovat první trhlinky ale jelikož měli ještě tolik obsahu tak to nebylo vidět.
No právě to nejde ani ikdyby se Martin 10× naklonoval :D takže jsem radši že to ukončili aspon takhle :D a nebo me napadla stopka po 6 sérii :D :D no ale to už me tady lidi vysvětlili že toto by nešlo :D :D
#41 FallenMaia#22 FallenMaia: Já si nechám poradit, já prosím o upřímnost. Já budu jenom rád, když se na Edně objeví další skald, já bych si rád poslechl nějakou českou fan písničku z GoTu. Jak začínal Luc Arbogast??? ;-) Já si myslím, že jejich role by nebyla umenšena, mohli být teamu pro forma dál. Snad by jim pomohla pauza pro sedmou a osmou sérii a v devítce by se vrátili s plnou parádou.
I kdybych přijal všechny tvoje argumenty, musím se zeptat. Proč B&W zrušili připomínky, proč osekali už i sedmou sérii??? Malíčkovo odhalení bylo směšné. Ano, scéna, kde škemral o život se povedla na jedničku. Scházel mi ale Turnaj stínů (ruské rčení pro špionážní hru) a jsem vyloženě zklamán rolí hlavních severských rodů sedmičce!!! To i ser Royce mě více potěšil. :-(
Ano, G.R.R.M. na to asi opravdu sral, ale tohle nám poslední dvě knihy nepřičaruje. :-(
Poslední díl prequelové trilogie je sice šroubován do absurdna, ale líbí se mi přerod Anakina. To je škola psychologie pro B&W. Za mě 75%, ať nežeru. :-D Sequelová trilogie je jeden velký SJW, bio, feministický sranec. :-( :-P
#32 mateSKAtes #33 RiniX #41 FallenMaia#23 FallenMaia: Dum spiro spero. :-D
#30 Svjatogor: a když jsme u toho SW tak z novejch se me líbí jedine Rogue One a z tech starších mám nejradši trilogii od George Lucase :) Ale puvodní trilogie je taky fajn.
#36 Svjatogor #41 FallenMaia#30 Svjatogor: Upřímně mi nepřipadá nic horšího, než do jedné trilogii nacpat dva tvůrce, kteří o jejím směřování mají rozdílné představy. Bravo Disney
#38 Svjatogor#27 RiniX: Tak třeba Weiss za sebou žádný film nemá, jeho parťák jo. Proto nechápu, proč si nechal GoT přerůst přes hlavu tou filmovou megalomanií. Vždyť oni řešili hlavně efektivnost bitev, killlisty v nich a sestavovaní suicide squadů. Veškerý příběh mimo ně de facto erodoval. Pořád bylo co vymýšlet.
#40 RiniX#25 RiniX: To mohli, to už jsem tady dřív sama psala. A já reaguji pouze na tebe. Kdyby scénáristi byli co k čemu a nešlo jen o prachy, prostě by bylo víc řad. Ale tady si prostě někdo hodně ukousl a pak nebyl schopný dopapat :)
#40 RiniX#32 mateSKAtes: Kvůli Gwen, že? ;-)
#28 FallenMaia: Tak na rozdíl od Martina to osekali řádně, závěr zůstal na pár postavách a pár dějových linkách, což nekritizuji. Žádná podobenství, žádná proroctví, jen zapadozemí. I přesto ten závěr nezvládli. Z propracovaných postav se stali jen nástroje wow momentů, bez nároků na logiku. Oni dostali propracované charaktery, které smrštili na dvojrozměrný plakát. Na to s jakou trochou proti Martinovi pracovali, nic světoborného nevymysleli, vlastně to dopadlo dost katastrofálně.
#39 Violet #43 Svjatogor#33 RiniX: Opravdu to hodně škřípalo, což je ke prostoduchosti námětu (omlouvám se fanouškům) unikátní výkon. :-D
#37 sonulle: Souhlas
#34 Svjatogor: Dle mne ty plány na SW a Konfederaci (ironicky od HBO) začaliy díky jejich zkušenostech s GoT (zároveň se jim dobře pracovalo ve dvojci). Nezvládli to… a… výsledek vidíme ;)
#35 Violet: Jasně, ale mne upřimně v této diskusní linii nezajímalo, že si ukousli hodně apod. Já jen reagoval na to, že HBO není bez viny a že o ukončování rozhoduje ono.
#42 Violet #44 Violet#29 mateSKAtes: ;) Neviem, mám teraz reagovať?? Aby si ma zase neobvinil že na tvoje odpovede zámerne nereagujem :D :D Tak aspoň takto :D
#30 Svjatogor: OK no, beriem ;) Ja keby pracujem na svojom najväčšom diele a ľudia to milujú tak asi neustúpim, nie asi :D určite :D Ale tak to som ja a ty si ty ;)
Proč zrušili pripomienky neviem, akože ja nehovorím že sú svätí vo všetkom takže tak ;) Prečo osekali siedmu sériu? Asi nemali dej do ďalších troch častí, nesedelo im to, asi už mali spísaní nejaký koncept čomu sa bude asi ktorá časť venovať a ako sa bude vyvíjať dej a mali to rozrátané takto, hlavne teda keď to osekanie oznámili už keď vyšla 6. séria, museli to mať nejak rozpísané a rozpracované dopredu, potom už len asi pridávali ďalšie dialógy. Jasné aj s tým Malíčkom sa dá súhlasiť, to bolo márne ale tak ako som už písal, niesú to až taký majstri aby dokázali rozohrať takú hru ako Martin, hlavne keď na to mali len toľko času ;) A hlavné severské rody? Ja neviem čo si tam chcel viac, to asi záleží od diváka kto čo obdivuje, keď ty si fanúšik severu a LM a AK atď. tak jasné že ťa bude zaujímať dej okolo toho a budeš chcieť toho čo najviac, keď mňa zase zaujíma napríklad NK a WW tak budem chcieť čo najviac z toho, neviem mne tam severské rody vôbec nechýbali ;)
Epizoda 3 je za mňa vrchol SW, ešte dokonca lepšie ako Impérium ;) je to temnejšie, páči sa mi vývoj Darth Vadera, rozkaz 66 je top shit ;) Od momentu ako ide Mace Windu zatknúť Palpatina to naberá taký spád až do konca, krasojízda ;) a tie súboje OMG ;)
#32 mateSKAtes: Presne ;) Vidím že sa v dosť veciach zhodneme ;) Z nových top RO, inak hrôza, prequely super, stará trilógia good ;)
Ja milujem prequely asi preto že som bol v tých dobách chlapčisko na základke a hltal som to všetko ;) Má k tomu proste iný vzťah.
#49 Svjatogor #63 mateSKAtes#40 RiniX: No spíš nemuseli být líní a mohli někoho najít jinýho. Ale když ti dva odmítli, tak se na to taky vybodli. Ty to právě píšeš tak, jak kdyby za to mohlo jen HBO :)
#45 RiniX#37 sonulle: S tímhle se nedá polemizovat. Sansa se v S08E04 chová jako kráva. Buď je blbá nebo je to vypočítavá svině. Její jednání pomohlo dostat se Danenerys, tam kde skončila její příčetnost. Mohla využít situace jinak a vymoci si na své královně de facto konfederační vztah. Já prostě nechápu tohle binární chování dříve mnohovrstevnatých postav.
Jak dlouho se vyvíjel Tyrion??? Od kdy se stal miláčkem lidí??? Hnedka určitě ne. :-D
#48 RiniX#40 RiniX: A ano, umím číst. Si představ. A ty jsi čí alter ego? Nebo co máte s Fallenem mezi sebou? Vy spolu něco máte? :D
#46 RiniX #47 FallenMaia#42 Violet: Pokud to vyznělo až do téhle míry, tak se omlouvám. Mne jenom připadá. že si HBO mohlo dát více času, když jim to tak vydělávalo, a hned to po jejich (BW) odmítnutí neukončit. Zvýšit honoráře, najmout jiné a zkušené scenáristy apod. Nepochybuji ani o tom, že by to z produkční hlediska celý štáb nezvládl.
#53 Violet#44 Violet: Soukromé a důvěrné informace… víš co ;)
#50 Violet #51 Svjatogor#44 Violet: Violet ano, každý kto so mnou súhlasí som vlastne ja ;)
Ja som on, on je ja :D :D
#50 Violet#43 Svjatogor: Dobrý je i příklad Zlaté společnosti. To už je tam mohli rovnou teleportovat a těch několik minut, kde se objevil ten krasavec, vrazit někam jinam :D
#57 Svjatogor#41 FallenMaia: Jsou to scénáristi, nejsou to autoři předlohy. Tři epizody do sedmičky mohli ukolhnit s Malíčkem. Do Severu počítám i NK a Noční hlídku. To je svět, který se mi líbí. Vše na jih od Řekotočí je jenom kraj buzerantů, kurevníků, fanatiků Sedmi (fuj), sodomitů a zbabělců. :-D :-D :-D
#52 FallenMaia#46 RiniX: Podle mě jste toho už ukázali dost :)
#47 FallenMaia: Nemyslím si, že to jsi ty;) To bych asi poznala. Ale mám o vás dvou zajímavé mínění :D A né to né.
#56 FallenMaia#46 RiniX: Prosím, že nejsi Locker??? :-P :-D
#54 RiniX #55 Violet#49 Svjatogor: :D :D :D Fooor the NOOOOOORTH!!!! :D :D
Celé tri epizody o Malíčkovi?? OK, to by ma asi nebavilo ;)
#62 Svjatogor#45 RiniX: No jasně:) HBO se na to prostě hezky vybodli, na fanoušky. Dávno mohli najít jiný lidi, co by se o to postarali. Kor když to chtěli zafinancovat.
#60 RiniX #143 johnsmith182#51 Svjatogor: Proč si to myslíš? :D Pár jeho komentářů jsem viděl a moc jsem s nimi nesouznil… takže ne :D
#58 Violet #59 Svjatogor#51 Svjatogor: A tak ten psal náhodou fajn a chytře :D I když ty teorie… hmm :D
#50 Violet: Aspoň že tak, že by si to poznala ;) To ma potešilo ;)
#48 RiniX: Trolobijci ze světa Warhammer si nechávali s oblibou tetovat v grimnirových svatyních BORN TO DIE. Tohle byla nechtěna parodická analogie. :-D Doufám, že tito dva DD se světu W. Kinga vyhnou velikakanánským obloukem.
#54 RiniX: Náhodou, aspoň jsem se taky zasmála. Ostatní se jen hádali :D Co proti němu všichni máte? :D
#54 RiniX: Když píšeš, cítím narušení Síly. :-D
#61 RiniX#53 Violet: Ta druhá věta mi připadá trochu ironická a nechci si naběhnout :D Ale s těma lidma souhlasím ;)
#67 Violet#59 Svjatogor: Jak bylo vidět u minulé diskuse, tak jsem psychicky narušil i Lady A., kdy už odmítla diskutovat. Asi mám dar sr*t lidi a vše narušit :D
#64 Svjatogor #71 Violet#52 FallenMaia: Ucelenější vyprávení k tažení T.O.A. (Targaryenské Osvobozenecké Armády) Západozemím by taky pomohlo. Rád byc viděl rozkol mezi šlechtou Roviny, ke komu se přidat. PROSTĚ POLITIKA… :-D
#66 FallenMaia#41 FallenMaia: v pohodě :D však se nehádame :D jen si vyměnujem nazory :D nemusiš vubec reagovat :D a k tomu SW mám to dost podobně né li snad stejně
#66 FallenMaia#61 RiniX: Tady bych poprosil o pootčení spínače GENTELMAN na high. Udělej to Sever. :-D
#65 Svjatogor#64 Svjatogor: …pro Sever.
#68 RiniX#62 Svjatogor: Jasné asi hej ;) Akože mňa tá politika v GoT nikdy nebavila, ja som skôr na tú akciu, bitky a pohľady na armádu mŕtvych a WW :D :D Mne by vlastne stačila epizóda čisto len o tom ako pochodujú po krajine :D :D :D A zopár záberov na NK a na jeho mŕtvolný pohľad ;)
#63 mateSKAtes: OK, ale ani vtedy to nebola hádka, tá začala až potom, tak preto ;) sa radšej pýtam :D
#69 Svjatogor#60 RiniX: hmm, ale nebylo to ironicky :D Je to tak, kašlou na nás. A já jen nechci být moc zlá, ale řekla bych co udělat za tenhle podraz s HBO :D
Když ono bůh ví jak to bylo. Mělo skutečně HBO právo hledat někoho jinýho?
#70 RiniX #72 FallenMaia#65 Svjatogor: :D Už jsem chtěl napsat, že mi ta poslední věta nedává smysl, ale ani po té opravě jsem na to moc nepřešil. Vysvětlíš? Právě jsem se totiž diagnostikoval jako „melting brain“ v uzavřené místnosti o 40 C s počítačem o teplotě 70 C a okolní teplotou 30 C :D
#79 Svjatogor#66 FallenMaia: To je tak zvrácené k přebohaté látce světa páně G.R.R.M. až se mi to líbí. Tak to si zahrej Fallout 76 nebo KC:D. Budeš chodit, chodit a chodit… :-D
#75 FallenMaia #80 RiniX#67 Violet: Ok ;) Jelikož prává (hlavně vysílací) vlastní HBO tak nepochybuji o tom, že mají možnost vyhodit i tvůrce. Ale ty následky se jim asi nelibíli a tak to ukončili takhle.
#73 RiniX#61 RiniX: Hele, byl jsi dost drzej na ní. Ona dost přepískla, ale se divím, že jí neujely nervy dřív :D A možná kdybys věděl víc, asi bys chápal proč jí ty nervy ruply :D Já na jejím místě bych se dávno s tebou nebavila :) A v reálu už bys dávno poznal co to je HBO :D
#74 RiniX#67 Violet: To vraví človek čo si HBO ani neplatí ;) pekne :D
Veď tebe to môže byť úplne jedno, to ja sa môžem rozčuľovať ;) že im dávam mesačne peniaze.
#76 Violet#70 RiniX: Vyhodit přímo ne, ale pokračovat bez nich. Jsem to trochu zdramatizoval… :D
#71 Violet: Já bych to popsal tak, že jsme si nesedli. Faktem ale zůstává, že i přes mojí drzost jsem jí například pí*a nenapsal… ;)
#78 Violet#69 Svjatogor: Ja nechcem chodiť ;) Ja chcem pozerať na WW ako chodia :D :D
#81 Svjatogor#72 FallenMaia: Já si ho platila dost dlouho.. Jen mi ukázali, proč je víc nesnášet.. Takže.. co máš zase? :P
#82 FallenMaiaRiniX: tak ja zase nechci mit na svedomi aby te tvuj lulin ze me ochabl jak si mi vycital ;-)
#86 RiniX#74 RiniX: A ona napsala přímo nějaký takový slovo? To jsem asi přehlídla. Ještě mi přišlo, že se dost drží :D
Ale nešlo o tebe, šlo o Fallena. A jak říkám, na jejím místě bych prostě dávno přestala reagovat :) Fallen, s ženama to neumíš :P
#82 FallenMaia #83 RiniX#68 RiniX: Hele. Je super, že pod články o GoT jsou násobky příspěvků než jinde. Hrozné je, že to bývají neplodné hádky kdo koho kdy a jak urazil. Takto vznikají války. Posledně jste se museli dorafat jako Starkové s Lannistery po Tyrionově převozu do Obersalzbergu za Adlofem Hitler… ehm chtěl jsem říct do Orlího hnízda k Lyse Tully. :-D
#84 RiniX#69 Svjatogor: F76? Ne díky… ještě aby posrali TES6… :D
#85 Svjatogor#75 FallenMaia: Takže zhýralý a líný Sauron??? :-D Přejmenuj se na Hédonbota z Futuramy. :-D
#76 Violet: Nič len že ti môže byť úplne jedno čo bude s HBO ;)
#78 Violet: Čo ja mám s tým že on jej skritizoval že píše bez diakritiky?? Prečo zase ide o mňa? Veď riešite ich hádku nie?? :P :D
#88 Violet#78 Violet: Napsala kretén, ekvivalent mi připadá píča potažmo kráva… Asi tak ;)
#87 FallenMaia #88 Violet#79 Svjatogor: Nejsi autorem nějaké jinotaje či podobného díla… nebo na tebe dolehly taky ty vedra? :D :D
#91 Svjatogor#80 RiniX: Je to Bestheda 21. století. Co bys čekal? ;-)
#89 RiniX#77 Lady Adeline: :(
#83 RiniX: A mňa nazvala „úbožiakom“, keď už ste ma do toho zatiahli, že Violet??
#94 RiniX #95 Violet#82 FallenMaia: Zase. Ty ho vlastníš? :D
#83 RiniX: Tak spíš tu krávu bych přirovnala. Neřekla šulin :D I když zrovna tohle slovo mě vždy víc přišlo směšný :D Jako bys jí napsal že je poch.. a :D
#93 FallenMaia #94 RiniX#85 Svjatogor: Teď mi došlo, že bych mohl psát jeden komentář s vícero odkazy … jsem fakt debil. Ale k věci :D Čekám od ní hodně, když tak pěkně slibovali. Upřímně mají štěstí, že jsem Fallout nehrál a nejsem jeho přímým fanouškem… takže poslední šance je u mě TES.
#93 FallenMaia #97 SvjatogorRiniX: pokud mas problem s tim tam dole nepis sem do diskuzi ale napis p.Uzlovi ten ti urcite poradi.No a s tvoji psychickou poruchou bych si zajela k obvodnimu a ten te urcite nekam posle dal ;-) Prece te nenecha tak trapit :-)
#92 Svjatogor #94 RiniX #95 Violet#84 RiniX: Já jsem jenom místní hospodský bard a skald. ;-)
#94 RiniX#90 Lady Adeline: Tak jsme se zasmáli. Nemusíme opět přikládat po kotel.
#96 widy.33 #99 RiniX#88 Violet: Nie, ja si ho poctivo platím ;)
#89 RiniX: Na Elder Scrolls 6 sa teším aj ja, Skyrim som svojho času prešiel mnohokrát ;) Ale dosť ma sklamalo že na E3 nič neukázali ;)
#99 RiniX #102 Violet#87 FallenMaia: Ubožákem jsem taky. Nemysli si :D
#88 Violet: :D
#91 Svjatogor: Chápu :D Máš třeba Patreon, že bych ti tam hodil aspoň nějakou tu „virtuální“ kačku, když nemohu fyzickou? :D
#90 Lady Adeline: Bohnice mám blízko, mohu tam zajít a nechat se vyšetřit.
#90 Lady Adeline: Joj, nestačilo to už? Taky jsi ho mohla odpálkovat jinak :D
#87 FallenMaia: No když ty jsi taky číslo :D A hádáte se o blbostech :) Ale neměla.
A ano, zásadně jsem proti těmto hnusným pojmenováním, rovnou bych za to liskala.. A i oplátky jsou nesmyslný.
#92 Svjatogor: Zmeškala som film zase neviem o čo tam ide :( :(
#100 Svjatogor #105 FallenMaia#89 RiniX: Četl jsi legendární článek o cca stovce důvodů, proč Dan Vávra nesnáší Skyrim??? ;-)
#106 RiniXSvjatogor: ale tak jo ;-) Hele pro tebe to udelam a nebudu mu uz ublizovat ;-) Doufam ze za to pwkne gesto mi co nejdriv posles Krasku Brienne ?
#104 Svjatogor#93 FallenMaia: Myslíš Skyrim 2? :D :D :D
#92 Svjatogor: Horši to snad ani být nemůže… teda doufám… :D
Nechcem si založit Discord? Bychom si pak mohli zavolat a rovnou si to vyříkat :D
#102 Violet#96 widy.33: https://cs.wikipedia.org/…C5%AF%C5%BEe
#103 widy.33RiniX: konecne se na necem shodneme huraaaaa!!!!!
#93 FallenMaia: No tak si to užij :D Sorry, já jsem pirát :P A furt do mě neryj, nebo poznáš mé ostří ;) zase :D
#99 RiniX: :D :D padám
#100 Svjatogor: To mi nepomôže k tomu, že polka filmu je za mnou :D :D :D ale díky ti Výsosti :D Skald Bohatier dávných vekov snaha sa cení. :D
#108 Svjatogor#98 Lady Adeline: Do dvou dnů bude hotov Dbrý král Joffrey a potom se uvidí. Robbin a Brienne mají oba rovno hlasů. 50/50 do deseti dnů. ;-)
#96 widy.33: Ktorý film máš na mysli??? :D
#107 widy.33#97 Svjatogor: Rychle jsem checknul… Kecal bych, kdybych řekl, že s ním nesouhlasím. Na druhou stranu jsem hodně věcí vyřešil mody, či jsem to ignoroval kvůli době vzniku a enginu. Teď už bych se ale pěkne nasr*al.
#111 Svjatogor#105 FallenMaia: Jméno Ruže dnes to ide chcela som to konečne vidieť od začiatku a zase som to premeškala. Lebo som sa dlho prechádzala :D :D :( :(
#103 widy.33: Aha, mladý františkánský kluk ke konci zachrání tu holku ze spárů dominikánské inkvizice. Všechno zpunktoval jeden kacíř z kláštera, který vlastně bojoval se pokrytectvím církve.
#110 widy.33Aháá ;) Noo, ja som to tiež ešte nevidel celé…
#108 Svjatogor: To vážne ty si mi prezradil koniec ?
#112 Violet #113 Svjatogor#106 RiniX: Já jsem se 5 minut smál u toho nočního chcaní. :-D
#116 RiniX#110 widy.33: :D :D A je po filmu
#110 widy.33: Neprozradil jsem jsem osud bratra Willa.
#114 widy.33#113 Svjatogor: ach Mates teraz si to posral
#115 Svjatogor #117 Svjatogor#114 widy.33: Omlouvám se, ale tento film se často nereprízuje. On je jako Hallyeova kometa jednou za rok.
#111 Svjatogor: Ale měním názor. Skyrim má smůlu, že si ho vzal Dan na paškál. Dle mne tam našel jakoukoliv chybu a o té něco řekl. Třeba několikrát koně, který je mnohdy pěkně na hovno i v nových hrách.
#119 Svjatogor#114 widy.33: Jak víš, jak se… Někdo (vím kdo) leaknul, co něměl? 1:1. :-D
#118 widy.33#117 Svjatogor: To je riekanka, ktorá sa používa ešte si to nepočul ? Mates teraz si to posral u nás to používame ako slušnú narážku. Ale teraz som zvedavá kto čo ?
#120 FallenMaia #122 Svjatogor#116 RiniX: Já hraju pro relax několik módu pro MB Warband (tam se moc na grafiku nehraje) a čekám na Bannerlord. :-)
#124 RiniX#118 widy.33: Liška jedna prešibaná :D vypelichaná :D
#126 widy.33#10 Sammet: brienne vs hound vymysleli autoři seriálu, v knížkách se nic takového nestalo, jedna z věcí, kde autoři seriálu napsali lepší příběh než v knížkách Martin.
#118 widy.33: Říkanka, aha. Těsně vedle mého jména a zamykám si pusu. :-D :-D :-D
#123 widy.33#122 Svjatogor: Ale čo nepovieš zrazu máš ústa na zámek ? :D
#119 Svjatogor: Mě třeba rytířské a realistické (nemyslím tak fantasy apod.) hry nebraly, ale chápu, že to budou spíše oddechovyku. Oproti tomu My Friend Pedro je docela crazy :D
#137 SvjatogorHele lidi nechci byt urejpana ale meli by jste se tu bavit o Got a ne o filmech a hrach.Aby vam to zase oskarka nedala sezrat :-) :-) :-)
#127 Violet #129 widy.33#120 FallenMaia: ešte zatial nepelichám Kyklope :D :D Náhodu mám teraz veľmi dobrú kvalitu vlasov perfektné vlny a kučery len tak bez námahy :D :D
#125 Lady Adeline: No Oskarky se nikdo nebojí, ale jo to je zase spamu :D
#130 Svjatogor #132 RiniXOK teda, späť k téme :D
GoT bolo skvelé, posledná séria to krásne uzavrela, DaD to zvládli perfektne ukočírovať a môžeme sa tešiť na prequel :D :P
#131 Violet #136 RiniX#125 Lady Adeline: Len nech príde dnes som schopná každého poslať tam kam patrí :D :D :D a je mi úplne jedno čo si kto myslí :D :D Skoro som ťa nespoznala čo to je za foto ?
#127 Violet: No a? Vždyť je po GoT sezóně. :-D
#135 Violet#128 FallenMaia: No jasně a pořád dokola :P
#134 FallenMaia#127 Violet: A to je zase kdo? Představí ji někdo?
#139 Violet #142 widy.33johnsmith182: Brienne vs Hound bylo pro me to nejhorsi :-( Zrovna moje mejoblibenejsi postavy proti sobe kde si nepreji ani u jedne smrt ;-) Ale jinak to bylo povedene :-)
#139 Violet #149 johnsmith182#131 Violet: Tak predsa ste chceli tú správnu tému, nie? Ktorá je lepšia?? :D :D
#130 Svjatogor: Ale pořád se sem sázej články a je fakt, že když chce někdo něco napsat, musí zalistovat :D a ještě mezi tím, je něco k tématu :)
Chtělo by to spíš nějaký Chat Edna místo :D
#140 Svjatogor#128 FallenMaia: V druhém kole s mojí pomocí už nepočítej, né, že bychom se nějak znali (pro ostatní) :D
#124 RiniX: To mě naopak hodně. Hrál jsem docela dlouho skvělý mod Brytenwalda. Anglické ostrovy cca v osmém až devátém století. Vše, co bylo špatné v The Vikings, zde bylo správně. Super pro mě!!!
#144 RiniXMne sa hrozne páčil súboj bratov Cleganeov ;) To bolo žúžo, a tá zrážka mečov, ten jeden záber ako sa zaprášilo :D Súboj Titanov ;)
#146 widy.33#133 Lady Adeline: Právě to na tom bylo to super :)
#132 RiniX: Přijde, vynadá, že je tady spam a odejde :D Však heldej šmudlo, jistě drobné najdeš :D V jiných tématech je, kde je další spam
#148 RiniX#135 Violet: Tak je tu Diskuze, ne? :-D
widy.33: to jsem ja v cele sve krase se svoji Elfinkou ;-)
#145 widy.33#132 RiniX: to je jedna veľmi múdra osoba, ktorá píše duchaplné príspevky len neviem kde ešte som ich nenašla ale nechcem byť sprostá je to staršia pani asi ,viem čo sa patrí zatiaľ :D
#148 RiniX#53 Violet: Violet, proboha HBO rádo ukončuje seriály, oni to taky chtěli ukončit koncem, jestli si myslíš, že by někdo napsal něco jiného a lidem by se to líbilo, tak to by se nikdy nestalo. Jenom by vymysleli nelogický věci, protože jediný kdo to mohl napsat je Martin, a po kritice poslední epizody se bude i on bát, že lidi jako ty mu budou nadávat za hrozný poslední díl knížky
#153 Violet#137 Svjatogor: Ale tak třeba, kdybych to zkusil… člověk nikdy neví. Teď jsem však fanouškem AC (a mnohých jiných her) a vyčkávám až vyjde Borderlands 3 (samozřejmě na Steamu).
#151 Svjatogor#141 Lady Adeline: škoda, že to nevidno lepšie to je fenka čo si spomínala že ? :D
#138 FallenMaia: opakujem a stále opakujem, okrem tých očí
Pod Chernobylom písala že to je propagandistický seriál aj keď ho vlastne nevidela a vraj preto ho ani nebude pozerať :D Stačí? :D :D
#157 Svjatogor#139 Violet: #142 widy.33: Tak to jí sem pozveme ne? :D :D
#154 Violet#133 Lady Adeline: V knížkách byl jejich příběh nudný, tak to adaptovali takhle a povedlo se. Já Brienne neměl rád, protože zabila Stannise :-)
#169 sonulleRiniX: no ty s FM jste best friends nebo se snad pletu? Hele kdyby jsi me mozna poznal na zivo a pokecal si semnou mezi ctyrma ockama tak by jsi mozna na me zmenil nazor ;-) Skype mam tak co ty na to?????
#152 FallenMaia #156 RiniX #158 Violet#144 RiniX: Počkej si na Bannerlord, bude mnohem lepší interface než jakou měl Warband. Všechny lepší módy budou jejich tvůrci portovat. Doporučuju: Brytenwalda, Perisno, Prophecy of Pendor, Warsword Conquest a hlavně dva super módy ze světa GoT: 1.) A World of Ice and Fire (Game of Thrones) a 2.) A Clash of Kings (Game of Thrones)
#156 RiniX#150 Lady Adeline: Ja som ho nikdy nevidel, takže žiadny best friends
#156 RiniX#143 johnsmith182: No spousta fanoušků vymyslela lepší konec než jsme dostali. Takže tak úplně nesouhlasím. Ale toto ano, HBO rádi ukončují seriály.
A asi se nebojím, že by Martin napsal propadák :) Jde o to, že to bylo rychle utnutý. Vypadá to, jako když někdo přeskočil dvě řady a na plno věcí se už kašlalo. Spousta lidí je nespokojena hlavně kvůli tomuto.
#161 johnsmith182#148 RiniX: Jo to bude mít radost :D A další holka co tě bude milovat, že :D
johnsmith182: no ale uznej ze Stannis nechal upalit svoji dceru tak si to zaslouzil :-)
#167 johnsmith182#150 Lady Adeline: Nemám webku… docela pech. Pokud žiješ v Praze tak můžeme dát i live. :D
#152 FallenMaia: To už neokecáš… :D
#151 Svjatogor: Dobře ;)
#147 FallenMaia: Já jsem rusofil a necítil jsem ani jednu jednotku propagandy na mém dozimetru. Naopak. :-D
#160 FallenMaia#150 Lady Adeline: Nemáš náhodou přítele? Už bych tě hnala :D Vážně se potřebuješ někomu takto zalíbit? Teda stála jsem při tobě víc, ale teď měním názor :D
widy.33: ano uz ji mam 13 let a jeste Eli tu mam sest let. Jsou to moje chlupaty detatka ;-)
#165 widy.33#157 Svjatogor: No veď to som jej vysvetloval aj ja, že práveže tam z rusov urobili tých najväčších hrdinov ktorí zachránili Európu, ale nie, ona to proste nebude pozerať lebo je to propaganda :D Škoda slov.
#153 Violet: dostala jsi konec, který bude v knížkách. Já nevím, jestli spousta fanoušků napsala lepší konec než Martin, pokud vytáhli mimozemšťany, tak možná ano. Ano, přeskočili 2 řady, to jsou 2 knížky které chybí plné mikropříběhů a spletenců, které zná jen Martin a každý kdo bude psát scénář to nikdy nevymyslí jako on. A autoři se o to ani nepokusili, oni mohli vymyslet svůj příběh, jak bys chtěla, ale pochybuju, že by se ti líbil.
#164 FallenMaia #170 VioletOskarka is coming, doufám, že je to ta správná.
#163 widy.33#162 RiniX: Och jaj . :D
#161 johnsmith182: Presne tak, toto som tu vlastne hovoril od začiatku ;) Absolútny súhlas.
#159 Lady Adeline: Ja mám len tú moju Korinku ale dúfam, že budeme mať raz aspoň jedno jej šteniatko :D Nie je ľahké nájsť jej partnera. :D
Violet: no on mi vyhrozoval ze mi pres skype da co proto tak jsem zvedava jestli ma na to koule.Neboj meho chlapa bych nikdy za nikoho nevymenila protoze je to moje zivotni 13 leta laska se kterou mame krasne detatko ;-) Jinak dekuji za zastani jsi hodna ;-)
#177 Violet#155 Lady Adeline: Když se nad tím zamyslíš, tak jako král měl na výběr, život své dcery nebo život všech lidí. A on jako správný král vždy ctil svou povinnost, takže dal přednost své odpovědnosti vůči lidem před vlastní rodinou. On si myslel, že tím zachrání vše. A Brienne ho zabila kvůli Renlymu, který de facto byl vlastizrádce a zasloužil si trest smrti. Takže tým Stannis forever :D
Jaqen H'ghar hraje právě teď na ČT2 kapitána Kriegsmarine v Ponorce. :-O
#171 widy.33#149 johnsmith182: Stanise v seriálu zabili DD, úplně jeho postavu zlikvidovali, dřív než ho Brienne sťala a zrovna souboj Ohař vs Brienne byl sice dobře provedený, ale zbytečný a že by to oživilo jejich dějové linky oproti knize se opravdu říct nedá. Brienne je v knize mnohem zajímavější než v seriálu i její dějová linka. Vždyť jednu sérii sledovala svíčku. DD její postavu úplně odbyli a souboj s Ohařem to opravdu nezachránil.
#173 widy.33#161 johnsmith182: Mě ale konec nevadí. To sis jen domyslel. A nikdo nic s mimozešťanama nevymyslel :D To sis opět domyslel. Mě taky jen vadí, že přeskočili ;) Takže opět si domýšlíš za mě, co by se mi líbilo ;)
#168 Svjatogor: nepáči sa mi tam :O :P
widy.33: a proc chces stenatko? V utulcich je plno pejsanku prece :-(
#169 sonulle: máš pravdu v knihe je Brienne o dosť zaujímavejšia
johnsmith182: nazor ti neberu ale upalit svoji dceru podle me taky nemusel :-(
sonulle: souhlas jako vzdy ;-)
Hele lidi, pokud zase začnou nějaké vášnivé diskuse (když třeba příjde další člověk a bude mít duchaplné názory), necháte to na zítra? Já už musím do hajan a nechce se mi zítra v osm pročítat stovka komentářů… tak pa moje lásky (hlavně ty FM – posílám pusu) ;)
#178 Violet #179 Svjatogor #180 widy.33 #186 FallenMaia#166 Lady Adeline: Přes skype nebo písmenkování se nic neukáže.. nějaká slovní přetržka :D lepší je ruční přesdržka :D A to si zase chlap nesmí dovolit ;) A když půjdete na ten skype, můžou ostatní poslouchat? To by mě fakt zajímalo :D :D
#176 RiniX: Až tak? Se teda vybarvuješ :D Ne že bych to nečekala :D To je apsoň Happy end :D
#176 RiniX: JJ, stejnak se du koukat na Ponorku.
#176 RiniX: na čelo dúfam :D
#181 Violet #184 RiniX#180 widy.33: Né asi na housle :D Ty musíš rýpat co :D
#183 widy.33Violet: ja bych se to mozna snazila nejak udobrit nez aby jsem s nim byla na ostri noze.Chci tu byt se vsemi za dobre i s oskarkou :-) :-) :-) I kdyz treba maji jine nazory na osmou serii.Jako trosicku mi ublizil ale uz jsem to hodila za hlavu stalo se stalo zivot jde dal …
#181 Violet: Dnes musím, dnes rýpem do každého zatial som sa s každým pohádala som zlé dievča veľmi zlé :D Fallenek ma pozval do diskusie :D ja som nechcela ale ja ho počúvam :D
#180 widy.33: Pusinka se dá poslat na hodně věcí… ale nechci tady z toho dělat NSFW chat, tak se vyhnu detailům. ;)
#185 widy.33#184 RiniX: Ja zvyknem posielať pusu na oko :P
#176 RiniX: :* Cmuk :* :D
widy.33: ta pusa na oko mi dnes nemile pripomnela jak jsem se rano probudila se zanetem spojivek :-( Leve oko mam v tak hroznem stavu ze by se ho i stitil promacknout Hora :-(
#188 widy.33#187 Lady Adeline: dávaj si obklady z harmančeka a repíka
#190 FallenMaiawidy.33: dik za radu ;-)
#191 widy.33#188 widy.33: Mne harmanček a repík nikdy nepomohol ;) Akurát to zhoršil :D
#191 widy.33#190 FallenMaia: možno si niekde spravil chybu aaaaalebo si nane alergický :D mne vždy na všetko pomohol repík nikdy ma nesklamal a som alergik :D
#189 Lady Adeline: za málo kedy koľvek v bylinkách som doma :D
#192 FallenMaia#191 widy.33: Ja som vždy radšej počkal a prešlo to samo ;)
Ty si takáto bylinkárka, mastičkárka??? :D Dobre vedieť do budúcna ;)
widy.33: to by jsi mohla FM namichat nejaky odvar z bylinek na zamilovanost do osme serie kterou tak trpi :-)
#194 FallenMaia#193 Lady Adeline: :D Na to odvar asi neexistuje, to je nevyliečiteľná choroba. Aj keď za pokus to stojí :D Widy poznáš na to nejaké bylinky???
FallenMaia: lek na to existuje ;-)
#196 FallenMaia#195 Lady Adeline: Cannabis?? :D :D
FallenMaia: :-) :-) :-) tak to mizna taky ale ja myslela neco jineho ;-)
#198 FallenMaia#197 Lady Adeline: Počkať, ja som myslel že reč je o bylinkách a odvaroch :D :D
FallenMaia: ??????
#201 FallenMaiaFallenMaia: a co myslis ze ja myslim ???
#199 Lady Adeline: ???????? :D
Nejak viazne komunikácia :D asi príliš neskorá hodina :D
FallenMaia: no ja myslela aby jsi si uz konecne precetl knizky od Martina a budes uzdraveny raz dva ;-) Jinak ja jdu taky na kute
#203 FallenMaia#202 Lady Adeline: To je tiež možnosť ;)
V něčem s nimi souhlasím a v něčem ne. Tahle řada byla velmi kritizována ale mě se strašně líbila až do posledního dílu, který byl podle mě velmi nelogický a to od smrti Dany. Ano, vše bylo urychlené, aspoň to mohlo mít těch 10 dílů… Hrozba s NK strašně urychlená, až podle mě trochu na hlavu, že NK zabije malá holka. Myslela jsem, že je strašně silnej ale on naopak byl zbabělej a neuměl bojovat… Hrozba s Dany taky urychlená… Vše mohlo být složitější. Jak už jsem řekla, od smrti Dany strašně nelogický, rozhodně to pro mě nebyl dobrý konec, už jen to, že je králem Západozemí někdo kdo za celý seriál nic nedokázal a byl strašně nudnej nebo že má Vysokou zahradu takový kretén jako je Bronn… To jak se zachovali k Jonovi… Achjo… Rozhodně ale tuhle sérii neházím do popelnice, tenhle seriál je pořád pro mě nejlepší, akorát tahle řada mohla být pomalejší (Poslední díl je tím pádem od smrti Dany trochu k smíchu, ty volby a ta scéna s malou radou opravdu trapná) a neměli tak zahodit do koše zápletku s NK (Kde je třeba boj Jona s NK? Byla to Jonova dějová linka od první řady…) Jinak série by byla hodně dobrá (Už dřív se mi Dany v něčem nezdála, to logický podle mě je)
A ještě jedna věc, kterou bych v týhle řadě vytkla tak to, že do každé scény zakombinovali Aryu a úplně zbytečně. Například jí strčili do dějové linky Jona (Nic nemá společnýho s NK, k jejímu seznamu nepatří a ona ho zabije a ještě to přežije, aspoň dramatický to mělo být) To samé v pátém díle (Měli jí přestat ukazovat ve chvíli, kdy se rozloučila s Ohařem… Neustále tam ukazovali jen jí, to nemluvím o tom, že všechny ty nástrahy přežila. Všichni lidí kolem ní umřou, na ní spadnou sutiny ale opět jako jediná přežila, tohle už je opravdu protekce a poslední scéna v pátém díle opět s ní, to už mi připomínalo idiota Kapitána Ameriku) Tahle postava měla svojí linku a to „Pomsta" Potom už měla být pouze v pozadí. To souvisí i s Jonem, těšila jsem se, jak bude bojovat v týhle sérii ale oni ho úplně vynechali, protože jak jednou říkali v rozhovoru „Už byl velký hrdina dost" tak místo něho dali Aryu, která s tím nemá absolutně nic společnýho.. .. Tak to ještě pro mě chyba v týhle řadě ale jak říkám, pořád je to pro mě dokonalý seriál a to, co se mi na týhle řadě nelíbilo, s tím se smířím a budu si říkat stejně své :)
#206 FallenMaia#205 Whitewolf114: Takže tvoj názor je, že každá postava sa má držať svojej linky, nijak z nej nevybočovať, akonáhle docieli to čo chcela od začiatku a k čomu smerovala mala by ísť do úzadia a viac v deji nefigurovať? Aj keď je to vlastne jedna z najhlavnejších postáv, ktorá je v seriály od začiatku? Ja neviem ale myslel som že GoT je práve seriál ktorý rád prekvapuje a robí neočakávané veci z hľadiska deja. Čiže napríklad niečo také ako že Arya zabije NK. A práveže jej dejová linka smerovala celý čas k tomu že chce zabiť Cersei ktorá zostala na jej zozname čiže je logické že v deji aj naďalej vystupovala a že sa vybrala s Ohařom do KL dokončiť svoju úlohu, len asi neočakávala že ju predbehne Daenerys a celé to tam vypáli, to bol škrt v pláne a keďže jej Sandor prehovoril do duše, poslúchla ho a utiekla ;) Jasné, to že prežila ako jediná v rozpadajúcom sa, horiacom meste bolo už trošku cez, stým súhlasím, tvorcovia len chceli vybudovať nejaké napätie a trošku to prehnali a hlavne chceli scénky s Aryou ako sa prediera tou panikou v uliciach, všade smrť a chaos, takže to sa dá prepáčiť, hlavne keď to vyzeralo tak dobre a bolo to skvele natočené ;)
FallenMaia: ano mas pravdu v tom ze Got ma sokovat a prekvapovat a ze nektere postavy udelaji neocekavane veci...... Ale v osme serii absolutne 99 procent postav jak hlavnich tak i vedlejsich se chovali uplne jinak jen pro sok efekt.Takze to uz jako celek pusobilo dost trapne a neverohodne.Kdyby se tak chovala treba jenom Arya a Dany tak by to bylo fajn a ne takovy kyc.Nechci tu mluvit za vsechny ale na muj vkus uz toho sok efektu bylo moc.Tobe se to libilo to tu uz vime vsichni ;-) Ale jak se rika ceho je moc.........
#208 FallenMaia#207 Lady Adeline: 99%???? OK tak poďme postupne:
Kto tam ešte bol :)
FallenMaia: Arya celou dobu jde zabit Cersei a pak si to rozmysli kdyz je od ni nekolik metru ???? Jeste ze rikala ze rodina ma drzet spolu a pak hned odjizdi pryc???? Dar meneni tvare prisel v nivec :-( Dany: uprimne ja si toho nevsimla ze je silena bohuzel proste i pro debilky jako jsem ja to meli tvurci udelat vic okate aby to nepusobilo tak neverohodne. Jon: tak ten byl debilek odjakziva takze tam zmena zadna nebyla akorat si teda zaslouzil vic ale tak na pravem severu mu bude hej. Jaime: podivej se na comic con z Berlina a rozhovor s Nikem a pochopis ze si celou dobu nemel zas tak pravdu jak si tvrdil :-) :-) :-) Spis me prekvapuje ze te prekvapuje ze se vyspal s Brienne co je na tom tak sokujici.Ta chemie mezi nema byla tak vyrazna ze by porazila i slepce.Jo vlastne ty nechapes ze se vyspal s osklivkou ;-) Pro tebe je lepsi ze chcipl s krasavou ktera ho jen vyuzivala no dobra kazdej si pod dobrou smrti predstavuje asi neco jineho ;-). Sansa: ona byla vlastne rada za ty hrozne veci co ji udelali Malicek,Ramsay a Joffrey jinak by byla porad ptacetem :-) :-) :-) A to ze vyzradi tajemstvi ktere Ned drzel pod poklickou desitky let a jeste je ta informace uplne k hovnu kdyz nema zadny vyznam v deji ;-). Tyrion: je stejny hlupak jako ja kdyz si nevsiml ze Dany dostala nemoc silenych krav.A to v predchozich serii byl jeden z nejchytrejsich ;-) Hlavne ze poznal ze je Brienne panna ale to z nej chytrolina nedela to by poznal totiz kazdej debil ;-) Varys: to je sice pekne ze poznal silenost Dany ale provedeni jeho mise ala likvidace Mad kralovny je hodne hloupa.Na to ze driv ty jeho spionaze byly dost promyslene ;-) Cersei: posle na Jaimeho zabijaka a pak strasne resi ze Jaime krvaci.Nebo pije alkohol i kdyz je tehulka shame Cersei ty jedna svine :-) :-) :-) jeste ze to dite po takove davce alkoholu neporodila byl by to totiz druhy Hodor|Hodorka ;-) Umira jako nejvetsi poseroutka k politovani. Euron: nejvetsi zaporacek po NK a ktery sejmul draka.Pak ho sejme jednorucka a jeho posledni veta kdyz umira ,, zabil jsem Jaimeho L " :-) :-) :-) A ze mu to Cerseino tehotenstvi neni nejak podezrele???? Bran: tak zajimava postava a oni z ni udelaji pouze invalidu na koleckovem kresle.D a D asi chteli scenu kdy Drogon znicil trun tak se jim Bran zrovna hodil ze ma svuj trun takze nemuseli delat novy :-) Celou dobu nechtel vladnout a najednou si to rozmyslel????Sandor,Brienne,Hora,Cibulak,Mormontka,Sam,Fialka a Theon pekne udelane to se Dydynkum moc povedlo kde charaktery zustaly stejne ;-) Uprimne nema to cenu resit protoze my dva sme hodne odlisni hlavne v tom co bereme za kvalitu.Ty radeji kvantitu a ja zase kvalitu ;-)
#211 FallenMaiaFallenMaia: vlastne i Brienne tam mela jednu nelogickou vec na kterou bych chtela upozornit.Frajerka tvrdila ze nemela nikdy s Jaimem ani minutovy rozhovor kde by ji neponizil nebo si z ni neudelal srandu.Ale to neni vubec pravda.V episode no one se s ni Jaime bavil velice pekne a dokonce ji rekl ze je na ni pysny a ten rozhovor trval presne 4 min a 59 sekund ;-) Takze D a D si nepamatuji co napsali v minulych serii shame shame shame . Jeste jsem Joraha nezminila jeho dej v osme serii byl moc pekny :-) A obdivuji jeho telo ze vydrzelo tolik bodnych ran :-) :-) :-) Asi ma kolem sebe nejaky neviditelny stit ze SW ;-)
#213 FallenMaia#209 Lady Adeline:
Vieš mne ide len o to že si napísala že 99% postáv sa chová úplne zle a len šokujú, čo je podľa mňa prehnané. Chcel som dokázať opak, 99% je jednoducho vysoké číslo, hlavne po tom čo sama povieš že Sandor, Brienne, Hora, Cibulak, Mormontka, Sam, Fialka a Theon sú fajn, takže to tých 99% asi nebude nemyslíš???
https://www.facebook.com/…70202417654/?…
#210 Lady Adeline: A tak ona to myslela skôr ironicky či?? Proste ten ich vzťah bol taký, vždy sa navzájom podpichovali, ten jeden rozhovor na tom nič nemení ;) aj keď mal 4 minuty a 59 sekúnd presne :D :D To nieje o tom že by si to BaW nepamätali.
Dám príklad ;) aj ja môžem mať s widy podpichovačný vzťah, kedy do seba navzájom rýpeme a robíme si srandu, ale keď jej párkrát napíšem vážne tak sa na tom nič nezmení. Aj tak jej v budúcnosti napíšem že celú dobu do mňa len rýpe a rýpe, aj keď som si vedomí že som s ňou občas pokecal vážne ;) Nesmieš to brať tak doslova ;)
S Jorahom súhlas ;)
FallenMaia: podival jsi se na ten comic con? Podle tve odpovedi soudim ze asi ne ;-) Proste si to nepochopil a necham te radeji ve tve nevedomosti ;-) To co jsi napsal jsou pro me pouze vymluvy a ne vysvetleni promin a hadat se s tebou nema uz fakt cenu.Pockame si na ten lektvar od Widy a uvidi se jestli s tebou bude pak kloudna rec ;-(
#217 FallenMaiaFallenMaia: Brienne nevi ani co znamena slovo ironie :-) :-) :-) Myslela to vazne to proste neobkecas zase az takovy debilek nejsem to jsi me pekne urazil ze sis myslel ze ti zrovna toti sezeru :-( A vubec jsem neporovnavala Jaimeho knizniho a serialoveho.Soudila jsem z toho co tvrdi Nikolaj,D a D a serial jejich tvrzeni vubec nesedi se serialem.
#208 FallenMaia: – Celý třetí díl je vystavěn pro velký šok ohledně Aryi, už to je dost špatné, protože zbytek kolem je omáčka v tmavých barvách. 1/6 8. série je vystavěná pro šok. Nikolaj o dílu 8×05 a 8×06 ty díly jsou plné zvratů, čekali jsme, že se budou líbit. Got je přece o zvratech a to je to co GOT fanoušci očekávají. Za mě důkaz, že tyto dvě epizody byly psány pro wow momenty, o logice se pobavíme později. To už máme padesát procent. Lena, to že Jaime opustí Brienne a vrátí se k Cersei by nikdo nečekal, říkali jsme si, že to bude pro fanoušky překvapení. Oni vystavěli jeho odchod, společně s jeho tajtrlikování kolem Brienne jen, aby více šokovali. 8×02 je vystavěna na wow efekt, následný twist v 8×04 to samé. To že tobě to jako twist nevyznělo, je jen o tom jak špatný byl. Za mě přes 83% příběhu je vystavěno, aby šokovalo a víš co to by mi nevadilo, kdyby stavěli na klasickém psychologii postav. A to je ten kámen úrazu ty v tom vidíš logiku a já ji postrádám. Tyrion – to že zradí Dany jsem čekala, to že svou zradu vezme zpátky a pak zradí Varyse už bylo naprosto hloupé a s Tyrionem to nemělo nic společného. Pro tebe ano, pro mě ne. Jak už jsem psala on se stal slepý následovatel a celkově z něho udělali hlupáka. Sansa a Cersei jsou chytré holky, které čumí z balkónu a celou dobu se tváří vítězně. Zploštění postav na naprostou dvojrozměrnost. Z Eurona udělali hloupého posluhovače, i když v předchozích sériích působyl, že si od nikoho na hlavu kakat nenechá. Odchod Jaimeho mi nevadí, vzhledem jeho rytířské povaze, bylo logické, že ženu, kterou miloval, měl s ní dítě, nenechá umřít samotnou. Co mi vadilo – nikdy mi nezáleželo na nevinných. To celou dobu předstíral, že chce být lepší, aby dostal Brienne do postele. Jak do háje byla Cersei dlouho těhotná, když to na ní nebylo vidět? Proč šla do boje Lyanna M. Proč Jon jen kýve a říká – Jsi moje královna? Proč Brienne nemá jizvy od medvěda? Nikolaj na conu v Kolíně, když jsem dostal do ruky scénář přišlo mi to nelogické a byl jsem frustrovaný, ale vrostlo to do mě. (No když si našel vlastní vysvětlení, tak mu to nakonec přišlo logické). To je z úst herce, který svou postavu studuje. To jak DD, Nikolaj, Lena vysvětlují příběh, mi přijde jako by spolu herci a scénáristé nekomunikovali a nechápali podstatu toho, co se v té osmé sérii vlastně dělo. I režiséři to vysvětluji jinak. Je to vtipné a víš co je zajímavé, často opakují, že to nebo ono mělo být pro to aby šokovali diváky. Conleth nelíbí se mi, co udělali s postavou Varyse v sedmé a osmé série. (Oni pro Varyse neumí vymyslet vlastní zápletku, protože tam už by to chtělo přemýšlet.) Ani z Malíčkem si nevěděli rady. Špatné psaní a ano pro šok momenty a aby nakrmily davy a ani to se nepovedlo.
#214 Lady Adeline: Ja sa nehádam, ja diskutujem ;) veď to ste chceli nie? Vedieme pokojnú debatu, čo je pre teba kľudná reč??? Keď ti všetci v diskusii pritakávajú?
Výmluvy? OK teda, ak to takto berieš, neviem aký je pre teba rozdiel medzi výmluvou a vysvetlením.
Napísala si 99% postáv sa chová úplne špatne a potom napíšeš kopu ktorá je vpohode. Niečo mi tu nesedí.
A nie nepozeral, pošli mi link, nebudem to hľadať pretože to aj tak nenájdem. A ty si videla ten rozhovor s Gwendoline? Ktorý som spomínal?
#228 sonulle #231 Lady Adelinewidy.33: trefne :-) Co jsi to za korenarku a bylinkarku ze se mi ani nezeptas na ocicka :-(
#220 widy.33Všechny děje v konečné sérii GoT byly vyrvány z náruče logiky. :-(
S08E03 Dlouhá noc vše spustila. Nebudu nosit dříví do lesa, přejdu k zadupaným konsekvencím:
//////////
//////////
//////////
https://pbs.twimg.com/…UcAAysBJ.jpg
LOL, jsem se zase rozepsal. :-D
#224 Svjatogor#218 Lady Adeline: prepáč varila som si čaj tak som odbehla. Ako sa majú tvoje oči ?
FallenMaia: dobre tak devadesat procent ;-) Jezis to nechci aby mi tu lidi pritakavali no fuj velebnosti jen to ne ;-) Ale popremyslet a podivat se na to trosicku z jineho uhlu by taky neuskodilo.Ale u slepe zamilovaneho cloveka to ani ocekavat nemuzu to by totiz postradalo veskerou logiku ;-)
widy.33: budu muset asi na ocni :-( Udelaly se mi na belmu pruhledne pupinky nevim co s tim abych jeste neoslepla :-(
#223 widy.33 #225 Svjatogor#222 Lady Adeline: dúfam, že nemáš očný herpes to by bolo veľmi zlé :( určte bež k očnému doktorovi
#219 Svjatogor: Tohle je můj ideální DOBRÝ konec. Nemám problém s ideálním ZLÝM koncem, pokud nebudu mít pocit, že se mnou tvůřci vořou. :-P :-D
#222 Lady Adeline: Neoblejzal tě moc tvůj pes? Psí jazyk je ráj pro breberky. Šup na ORL.
widy.33: tak zle to nastesti neni ;-)
#229 widy.33Svjatogor: svoje holcicky strasne moc miluji ale oci si od nich oblizovat rozhodne nenecham :-) :-) :-)
#229 widy.33#217 FallenMaia: Já ho viděla, ten rozhovor je tady na Edně a taky jsem viděla ty, kdy každý rok opakovala, že J/B příběh je brán jako romantický příběh na téma Kráska a zvíře, akorát obráceně, že to konzultovala s Martinem. A taky letos, že J/B jsou energie, které spolu souzní a rozumí i beze slov, další kdy jasně řekla, že vystoupit před Sansu za Jaimeho je činem lásky. Nikolaj(letos): Jaime miluje Brienne láskou čistou a nevinnou. Pasování Brienne je aktem lásky. Jaime si s Brienne rozumí a je mezi němi fyzická přitažlivost. Jaime miluje Brienne i Cersei, kdyby měl na vybranou vybral by si Brienne a zůstal s ní. Kdyby vystřihli těhotenství Cersei, Jaime by neměl důvod se k ní vrátit. DD: Jaime miluje Brienne, respektuje a stará se o ni. Všechno jsou to rozhovory z letošního roku. Když se podíváš na komentáře pod epizodou jsou na youtabu, jejich vztah byl myšlen romanticky od 3. série. Potvrzují to rozhovory tvůrců. Ano tvůrci chtěli další šok, jejich vztah nemusel být fyzický, ale udělali to tak a pak hurá zpět k Cersei, jen pro šok jak okomentovala Lena, pro nic jiného. Co se týká Gwen snažila zachovat si tvář, zároveň řekla jak moc to prožívala a rozčilovalo, jak to s Brienne a Jaime dopadlo, že se ji nelíbilo jak to celé vyznělo.Musela jít na dlouhou procházku. Proto říkala, že by byla radši, kdyby byli přátele. Ke všemu prohlásila nedávno, že ví, že jen herečka a ne scénárista a že může být vděčná, za to že má roli, ale že tou postavou žila spoustu let a nelíbilo se jí jak to celé s její postavou vyznělo ( že by mluvila o J/B vztahu). Mně to zní jako by si ztěžovala a někdo ji poslal do patřičných mezích. Takže za mě návrat k Cersei mi vzhledem okolnostem přišel logický, ale celý ten balast v 8×04 a v 8×05, to jak to podali, to jak to popisují herci i DD a režiséři už méně. A to jen malá ukázka, vedlejší dějové linky.
#230 FallenMaia#226 Lady Adeline: Tak to je dobre potom aj tak oči netreba zanedbať .
#227 Lady Adeline: To máš fajn tá naša je tak prešpekulovaná, že vždy sa chce dostať na nos. Potrebuje každému oblíznúť nos neviem prečo to robí ale vyskočí ti aj dva metre vysoko a máš jazyk v tvári. Dokonca už vie tak zahrať divadlo aby si to nečakal. :D
#232 Lady Adeline#228 sonulle: OK no, ak to tvrdia herci tak v pohode, ja to zase tak moc nesledujem, vidím že ty to máš všetko v merku dopodrobna ;) :D Beriem.
Proste za mňa bol šok keď sa spolu vyspali, pretože mi to k nim nepasovalo, v živote si nedali ani pusu ani nič, len som tam videl tie obdivné pohľady od Brienne, proste od Jaimeho som to nečakal a myslím že je tu kopa takých čo to nečakali že takto do toho vhupnú. A to že odišiel za Cersei a vlastne opustil Brienne mi prišlo logické ;) A ako vidím tak aj tebe, takže sa zhodneme. Ale veď kašlať na to už sme to tu niekoľko krát riešili a myslím že už to ani ľudí nebaví tu stále dookola čítať, akože ja by som o tom kecal donekonečna, ale zase sem príde nejaká tá Oskarka a je vymalované :D :D
#234 Lady Adeline #237 sonulle#217 FallenMaia: http://www.filmstarts.de/…8526033.html tady je prosím ten rozhovor :) a prosím pro příště ze mě nedělej lhářku že pochybuješ že nějaký rozhovor najdeš.Nemám potřebu si něco vymýšlet ke svému prospěchu fakt si mě tím dost ublížil že si to myslíš :( Už jdeš přes mrtvoly si tak všímám.Sonnule ti to pěkně popravdě napsala přesně to co řikal Nik.Prostě se smiř už konečně s tím že úplně ve všem někdy nemáš pravdu.Jsme jenom lidi a ne roboti …
#233 FallenMaia#229 widy.33: ta musí být stejná šibalka jako její panička :)
#240 widy.33#231 Lady Adeline: Ja som to nemyslel že pochybujem že ty niečo nájdeš, to nie, ja som hovoril o sebe, že som tak neschopný že to aj tak nenájdem :) :) Akože mrzí ma že si toto o mne myslíš, tebe hneď idú na rozum pri debate so mnou tie najhoršie veci.
A tiež ani nehovorím že mám vo všetkom pravdu, veď keď si pozrieš našu debatu, tak sme sa v kope vecí zhodli.
#230 FallenMaia: ale ona nenapsala že je to logické to že Jaime opustil Cersei kvůli tomu jak to vidíš ty :) On ji opustil hlavně kvůli dítěti.Sonnule psala:Jaime si s Brienne rozumí a je mezi němi fyzická přitažlivost. Jaime miluje Brienne i Cersei, kdyby měl na vybranou vybral by si Brienne a zůstal s ní.Kdyby vystřihli těhotenství Cersei, Jaime by neměl důvod se k ní vrátit. DD: Jaime miluje Brienne, respektuje a stará se o ni. Takže se neshodneš ani se Sonnuli ani sNikem ani s D a D ani se mnou :) Ty už jenom slovíčkaříš místo toho aby jsi přiznal že jsi se moooooooc mýlil :)
#235 Svjatogor #236 FallenMaia#234 Lady Adeline: Vidím, že Gwen se svou Brienne zaťala svou sekeru hooodně hluboko. ;-)
#234 Lady Adeline: Jasné to ty vieš najlepšie s kým sa ja neshodnem :D :D :D Ja sa s ňou zhodnem, ja súhlasím, dieťa tam hralo veľmi dôležitú úlohu ale určite tam bola aj láska, o tom niet pochýb ;) Keď niekoho miluješ prakticky celý život tak tiež ho len tak nenecháš zomrieť ;) A je jedno čo o tom hovorí Nicolaj, čo hovoríš ty, alebo ktokoľvek iný.
Ale akože nemám problém, keď ti to urobí takú radosť, tak tu je moje vyhlásenie, len pre teba ;) uži si to:
JA SOM SA TAK MOOOOOOOOOC MOOOOOOOOC MÝLIL :D :D :D
#230 FallenMaia: No rodičák mě zaměstnává jen částečně a ty články jsou na twitteru a přečíst to trvá 5–10min. Brienne měla obdivné pohledy k Jaimemu? Jaime má obdivné pohledy k Brienne. On ji obdivuje, od momentu kdy ji trochu víc poznal a v podstatě viděl v ní rytíře jakým chtěl být. Jeho pohledy i činy směr k Brienne jsou mnohem výraznější. Řekni jaký tvůj přítel kouká zamilovaně na tvou domovinu. V páté série Jaime kouká na Tarth, jako kdyby se tam chtěl nastěhovat. Co to má společného s přátelstvím?
#238 FallenMaia#237 sonulle: OK, vy tu vytvárate svoje teórie na základe pohľadov :D :D Mám dosť, táto debata nikam nevedie ;)
Jaime miluje Brienne, Brienne miluje Jaimeho, Jaime miluje Cersei, Cersei miluje Jaimeho. Na tomto sa hádam zhodneme či?
#239 widy.33 #241 sonulle#238 FallenMaia: Ja milujem pizzu :D
#232 Lady Adeline: asi tak :P :D
#238 FallenMaia: Ne Cersei nemiluje Jaimeho a pak se shodneme. Cersei miluje moc a sebe a Jaimeho miluje jen, když jen dokonalý. Nedokonalý Jaime už není důležty. Ztratil status ochránce. Podváděla ho s vlastním bratrancem a to nemluvím o knize. Když někoho chci dvakrát zabít, láskou to nenazývám. Ona nad ním měla moc a to se ji líbilo, v momentě, kdy ji ztráci se ho chce zbavit. Věř mi s narcistkou se sklony k sociopatii, by jsi žít nechtěl.
#244 FallenMaiaFallenMaia: ne neshodneme.
sonulle: uprimne bych mu prala aby si nasel podobnou povahove slecnu jako je Cersei to by ho hned hnalo k holkam tipu vzhled Brienne :-) :-) :-)
#241 sonulle: Nebavíme sa o knihe, upozorňoval som nevyťahujte tu knihy, hovoríme o seriálovej Cersei a seriálovom Jaimem, to bude asi ten váš problém, stále tam máte ten knižný pohľad a ten to celé narúša ;)
A ešte dodám, ono je aj tak jedno čo tvrdia herci, to sú tiež len ľudia, omylní, si pozrite čo hovorila taká Nathalie Emmanuel o svojej postave, chcela aby bola bojovníčka a aby bojovala v bitkách s mečom v ruke, vraj jej to tam chýbalo :D :D Chápete? A takýto herci si potom koľko krát presadia to svoje u tvorcov a je z toho guláš, možno aj preto BaW nechceli aby im do toho niekto kecal, pretože priznajme si, niekedy tie názory hercov sú trošku prehnané ;)
#245 Svjatogor #255 sonulle#244 FallenMaia: Saurone, musím ti vyseknout poklonu. Bavit se s holkama o holčičích věcech déle než 5 minut. :-D :-D :-D Holky, tohle nebude jen tak. Cítím sauronský podraz. ;-)
Prečo si kur… všetci meníte svoje profilové obrázky??? Svjatogor, Sonulle, Lady Adeline… :D :D :D Kto vás má poznať?? Už som bol zvyknutý, teraz v tom mám bordel :D :D
#248 SvjatogorFallenMaia: ona ani ja do toho knihy netahame :-) Cersei snad v serialu spala se svym bratrancem ne?Ty uz nevis jak se z toho vseho vykroutit :-) :-) Missandei chtela bojovat s mecem a ze se to k jeji postave nehodi? A to ze Dany s mecem bojovala proti nemrtvim to te prislo v poho? :-) :-) :-)
#249 FallenMaia#246 FallenMaia: Hra o trůny jest už dohrána a figurky jsou uklizerny do krabice. Přišel Zaklínač a cara Dušana nahradil Basileios II. Bulgaroktonos. :-)
#247 Lady Adeline: No nie nehodí, ani k Missandei, ani k Cersei, ani k Sanse a nehodilo sa to ani k Daenerys, nikde som nenapísal že to bolo v pohode, bolo to otrasné, neveril som jej to vôbec ;) Na drakovi ano, ale toto už bolo moc, hlavne keď som videl koľkí sa tam na ňu vrhli, v momente by boli s Jorahom mŕtvi ;)
Možno neťaháte ale stále ho tam niekde máte v podvedomí a ten tam nerobí dobrotu :D :D
FallenMaia: jo herci jsou taky lide ale urcite vedi vic nez ty o jejich postave kterou hrali nekolik let.Takze jejich nazory beru rozhodne vazneji nez ty tvoje ;-)
#252 FallenMaiaFallenMaia: takze ted si priznal dalsi vec v serialu ktera postrada jakoukoliv logiku ;-)
#253 FallenMaia#250 Lady Adeline: Jasné určite :D :D Hlavne že otrokyňa a nežná ženuška, chce mať veľké bojové scénky :D chce byť veľká hrdinka, dobre že si to nepresadila, to by tu ešte len bolo komentárov. Ale jasné pre teba je to čo povie Nicolaj sväté :D :D Ach jaj!
#260 sonulle#251 Lady Adeline: No vidíš, ano priznal, veď ja nehovorím že ten seriál je dokonalý, už niekoľko krát som to tu spomínal ;) To len ty si to stále o mne myslíš ;)
FallenMaia: my tu resime co rikali Nik,Lena,D a D a dalsi v rozhovorech.Knihy tu vubec neresime ani nema nejsme nejak ovlivneny.Proste to tak je a smitec ;-)
#244 FallenMaia: Já mluvím o seriálu – tyrání Tyriona v dětstvía její nenávist bylo v seriálu, kompletování Jaimeho, protože se bez ruky na něho nemohla dívat v seriálu, to že spala se synovcem bylo v seriálu, to že už Jaimeho nemohla ovládat a ona ho chtěla nechat zabít taky v seriálu. To že šáhla po koruně jak nadržena fretka a čert vem Tommena, za jehož smrt nepřímo mohla, taky v seriálu. Cersei stovky mrtví při výbuchu septa, taky v seriálu. Nahnání obyvatelstva do ulic a použit je jako štít. Narcistka a sociopatka, pro kterou jsou lidé z království odpad je i v seriálu. Myslíš, že by si vybrala Jaimeho a korunu by nechala být? V knize je jen o kapku horší. Ano možná by se o ní dalo napsat, že milovala svoje děti. Ale o tom bychom mohli taky polemizovat.
#257 Svjatogor #258 FallenMaiaFallenMaia: tak pokud pro tebe neni Got dokonaly serial tak nechapu tvoji snahu na jakejkoliv negativni komentar k osme serii hned vyvracovat a ospravedlnovat ho ;-)
#259 FallenMaia#255 sonulle: Nabízí se otázka. Milova by Cersei Tommena jako svého i kdyby se (třeba) vzdal vlády a odešel do nějakého septa??? :-O Byl pod silným vlivem Nevyššího Soudruha Vrabčáka.
#264 sonulle#255 sonulle: „Podváděla ho s vlastním bratrancem a to nemluvím o knize.“ Tvoja veta, ja som reagoval na to „a to nemluvím o knize“ ;)
Aj tak si myslím že Jaimeho miluje, aj keď sa tvárila že nie. Ale OK máme na to rozdielne názory ;)
#256 Lady Adeline: Na jakejkoliv??? Niee, to sa teraz veľmi mýliš, reagujem len na tie s ktorými nesúhlasím ;) Ako napríklad bol ten tvoj s 99% postáv, pretože to bola proste blbosť, aj si to sama nakoniec priznala ;)
#252 FallenMaia: On je rozdíl mezi tím chtít připsat bojovou scénu, nebo najednou být nespokojený, co se děje s tvojí postavou, nebo nechápat proč je takto psaná. Conleth a Nikolaj, Gwen to taky nemusí. Lena si postěžovala. Ale třeba Nikolaj se DD zastal a řekl, že jim nemáme nadávat sprostě. Přece jenom oni oživili tento projekt. Takže tak.
#262 FallenMaiaFallenMaia: knihy jsou uplne odlisne od serialu proto nemuzeme serial s knihami vubec porovnavat.Ty se uz fakt chytas kazdeho slova ..... Nekdy je lepsi se vzdat jako chlap nez bojovat a delat ze sebe .....
#263 FallenMaia#260 sonulle: Presne, o tom bola aj tvrdá diskusia pod jedným z predchádzajúcich článkov, keď som tvrdil že Benioffovi a Weissovi môžeme byť vďační za to, že ten seriál dostali na obrazovky a dobre že ma tam nezniesli zo sveta poniektorí :D :D Pritom je to pravda ;)
#265 sonulle#261 Lady Adeline: „proto nemuzeme serial s knihami vubec porovnavat“… Veď to tvrdím aj ja, ale hlavne že ty si to v minulosti robila :D :D Si to veľmi dobre pamätám, keď sme mali podobnú debatu o Brienne, Cersei a Jaimem ;) A nehovor že nie ;)
#257 Svjatogor: Ne Cersei by nemilovala Tommena, ani kdyby měl tmavé vlasy, nebo náznak tmavého odstínu. Její láska je zaměřena na povrch a na úslužnosti směr k ní. Já postavu Cersei považuji povahově za velmi zajimavou. Dala by se o ní napsat esej. Jejich vztah k dětem se dá považovat za určirý druh lásky, ale nikdo z nás by takto milován být nechtěl.
#269 Svjatogor #270 widy.33 #273 Svjatogor#262 FallenMaia: Když to říkal, tak jsem si vpomněla na tebe :)
FallenMaia: tak co jsme si psali zrovna my dva soukrome bych nechala tak jak to je.Ty jsi se ptal jake je to jine v knihach tak jsem ti na to odpovidala.Resili jsme plno jinych veci… Ted tu resime rozhovory hercu a povahove rysy Cersei v serialu.S knihami to nejak nesouvisi.Nik pry ani knihy necetl takze i on rozhodne neni nejak zaujaty knihami. Ty uz jen varis z vody jako D a D kdyz psali osmou serii :-)
#267 FallenMaia#266 Lady Adeline: Nie ja som nehovoril o súkromných správach ;) ja som hovoril o verejnej diskusii tu pod niektorým článkom, neviem už kde to bolo ale určite si to hovorila ;) určite sme o tom debatovali ;) To by som si inak nepamätal.
#268 Lady Adeline#267 FallenMaia: tak najdi tu diskuzi ju ? Já si to nepamatuji a až uvidím uvěřím a klidně se ti omluvím :)
#271 FallenMaia#264 sonulle: Brrrrr… takže taková ta Sieg heil láska??? :-O :-O :-O
#279 sonulle#264 sonulle: vieš kolko je takých žien čo milujú svoje deti svojím spôsobom. :D :D :(
#278 sonulle#268 Lady Adeline: Ty sa mi omluvíš?? Neverím. Veď ani v tejto diskusii si sa mi neomluvila, keď si ma označila za klamára, keď si sa zmýlila a nepochopila si čo som napísal, len si to preskočila :) :) ako keby sa nič nestalo, to keby som ja spravil už je oheň na streche :)
Ale OK, kvôli tebe to nájdem, budem hľadať aj do večera :D :D som si istý že to tu niekde bolo.
Inak presne táto situácia bola aj minule len obrátene, ty si o mne tvrdila že som niečo napísal a že si to pamätáš aj s mateSKom a nechceli ste mi veriť že som to nebol ja, niečo o tom schvalovacom kruhu a zvalili ste to na mňa ;)
#272 Lady Adeline #274 Lady Adeline#271 FallenMaia: ty male neviňátko ty jsi to tak nemyslel :) No dobře že jsi tak neschopný si najít video s Comic Conu Berlín a rozhovor s Nikem tak se ti teda omlouvám no :) :) :)
#264 sonulle: Sonulle a ostatní znalkyně B. a J.: Napište mi přes VZKAZNÍK pár řádků ke knižním předlohám Brienne a Jaimeho + jeho vztah k Cersei a Tyrionovi. Byla-li nějaká interakce mezi Brienne a Cersei, prosím o info. Díkes. ;-)
Chcete shakespearovskou tragédii, romantiku, dva válečníky nebo… doplňte si???
#275 RiniX#271 FallenMaia: hele hledej klidně i do večera času máš na to určitě dost když jsi tu nepřetržitě na diskuzích :)
#289 FallenMaia#273 Svjatogor: Španělskou komedii. Jsi schopen dílo na tento žánr vytvořit? :D
#277 SvjatogorRiniX: a jaky ty mas na to inteligentni nazor ? Jsem jedno velke ucho ;-)
#284 RiniX#275 RiniX: Co to je? :-D
#284 RiniX#270 widy.33: Ne, statistiky nevedu. Vycházím ze své zkušenosti, moje ditě sice vypadá jak Lanisterská kopie, ale vím, že bych lásku k němu nevyměnila za moc, nebo by mi nevadil odstín jeho vlasů. Její láska je o vzhledu a ano spousta maminek chce mít, krásné andílky, ale když je namají, jejich láska se mění a přetváří, je komplikovaná, ale nevymizí. Vím to protože ve speciálním školství se držím deset let. Cersei je druh matky, která by takové dítě udusila polštářem. Já nikoho takového neznám. Jsem sluničkář z neziskovek.
#283 Svjatogor#269 Svjatogor: Přesně!
#281 Svjatogorsonulle: posly mi nekdy foto sveho andilka ;-) Muj broucek je spise do Baratheonu ;-)
#282 sonulle#279 sonulle: Ou fuck… :-P
#280 Lady Adeline: Pošlu :)
#278 sonulle: Tak odtuď se bere tvůj entusiasmus? Speciální školství? Tak to smekám… :-)
#287 sonulle#277 Svjatogor: Tragédie s komickými prvky rozdělena na tři části (akty)… Docela challenge, ne?
#276 Lady Adeline: Bohužel, nyní ti nic ušlechtilého nevyplodím. :(
#286 SvjatogorRiniX: a nechtel by jsi uz konecne zahodit valecnou sekeru? Mohli by jsme se treba zacit bavit normalne co ty na to ?
#295 RiniX#284 RiniX: Kurevská challenge pro skalda. Jdu do toho. :-)
#283 Svjatogor: Měla jsem štěsti na skvělé kolegy a žáky a rodiče. A těžké situace mě přesvědčili, jen o tom, že v lidech je víc dobrého, než zlého. A kolikrát byli dobří ti, od kterých to okolí nejméně čekalo. Naučila jsem se jedno nenálepkovat lidi. Martinovo dílko je často o nálepkování a jak nás nálepkování a souzení okolí křiví uvnitř, přetváří nás a stává se z nás někdo kým být nechceme – Králokat, skřet, tlusťoch, zrádce, kráska, ošklivka atd.
#288 Svjatogor#287 sonulle: >> V mém srdci je místo pro všechny mrzáky, bastardy a zlámané věci. << Podmiňuješ členství v klubu tvých Oblíbených postav v GoT nějakou formou handicapu nebo v něm máš i někoho vzácně normálního? Takových lidí moc v tomto universu není, Catelyn Tully? ;-)
#290 sonulle#274 Lady Adeline: OK no, tak sa zdá že som sa zmýlil :) :) Stáva sa.
Myslel som že to bolo v tejto diskusii:
https://www.edna.cz/…e-v-lecebne/#…
Začína to mojím príspevkom číslo 57, bavíme sa tam o Brienne a Jaimem, presne v podobnom duchu ako dnes a pokračuje to až do tvojho príspevku 101 kde si sa ma na záver spýtala koľko mám rokov a či som ženatý ;) A to sme prešli do súkromnej debaty, ale tam už sme sa potom bavili aj o knihách tak preto som si to splietol.
Ale ako si môžeš všimnúť následne v príspevku 104 sa ťa sonulle spýtala na ten rozhovor s Gwendoline o ktorom si tvrdila že v ňom hovorila že musela ísť k psychológovi po konci GoT a v príspevkoch 109 a 111 si si uvedomila že si sa tiež zmýlila ;) :D
Ale aj tak myslím že stačí tvoj komentár číslo 152 z tejto diskusie:
https://www.edna.cz/…e-se-mamutu/#…
Kde si o mne povedala „Ja verim ze az precte knihy tak se prida na nasi stranu“ ktorý evidentne svedčí o tom že to neustále s tými knihami porovnávate ;)
Takže aj som sa mýlil, ale aj som mal pravdu, len to bolo v inej diskusii ;)
#288 Svjatogor: V mém pojetí normalita neexistuje. Lidé chtěli nastavit hranice normálnosti, ale ty jsou vždy posouvány, mazány a přizpůsobovány době. Normální je samo o sobě dost subjektivní slovo. Co se týká postav tak zrovna Cat byla moje oblíbená postava, všichni Lannistři, Brienne, ze začátku Daenerys, Ramsey mě bavil a i Theon byl můj oblíbenec. Davos a Shireen její smrt jsem dlouho vydýchavala. I Ohař patřil k mým oblíbencům. Nikdy mě nebavilo Starkovské plémě, možná trochu Arya. Bran mě baví jen v knize.Jon je postava, která mě nudí, stejně tak Ned.
#291 Svjatogor#290 sonulle: Zajimavý přístup. Já jsem universum GoT nezkoumal hledáním skrze sebeidentifikaci s dějovou postavou nebo šibováním s ab/normalitou jednotlivých myšlenkových pochodů a dějových zvratů. Já možná kloužu po povrchu. Pro mě je to konečně fantasy, kde se řeší reálná politika a kde jsem do určitého momentu X (Rudá svatba) svědkem umně propracovaného politického románu, kde se nedá jednoznačné arbitrálně určit, kdo je hodný a kdo je zlý.
Mám rád postavy, které jsou dost podceňované a které svoje okolí ne/mile překvapí. V mých očích je Tyrion Lannister tím Clau – Clau – Claudiuem Koktavým z historického dvojrománu Já, Claudius od R. Gravese. Pokud jde o země, myslím, že už všichni tuší, že je to Sever. Tady se promítá moje malé konzervativní Já. :-D
Já se snažím celkový děj vnímat jako amatérský historik. Dost mě to baví. :-D
Člověk si tak nějak říká, zda za to zastávání můžou peníze, strach nebo hloupost. To vyjádření pokulhává stejně jako celá ta série. Když má člověk vymýšlet něco poztivního na to, co bylo zvrtáno a nic pozitivního tam není, tak to ostatně moc logicky vyznít nemůže. Kolega alepsoń nemá snahu dělat ze sebe vola a pochválí zpracování, které ale stejně nebylo tím, co bylo tolik kritizováno. Takže vlastně zase nic. Budou se asi muset snažit nějak víc, aby našli někoho, kdo by byl schopen vymyslet něco kreativnějšího.
#294 FallenMaia #295 RiniXSanya.joy: pekne a pravdive napsano ;-)
#292 Sanya.joy: Jasné, takže všetci ktorím sa posledná séria GoT páčila alebo teda boli s ňou spokojní, tak sú buď hlupáci, alebo majú strach, alebo sú zaplatení, to je teda úžasná logika :( :( :( Sa už prosím vás zmierte s tým že EXISTUJÚ aj ľudia ktorých 8. séria nesklamala a nemusia na to len nadávať, ale to vy asi nikdy nepochopíte, je mi vás ľúto :(
A samozrejme prvý kto sa ozval, Lady Adeline „…pravdive napsano“. čo iné som mohol čakať ;)
#295 RiniX#285 Lady Adeline: ?
#292 Sanya.joy: Když nejdeš s proudem (kritika), jdeš proti němu (zastávání)? (vyjadřuji se k první větě)
#294 FallenMaia: Ženské pohlaví má na těchto diskusích stejné názory, jak tak vidím. A prý, že my dva jsme kamarádi… :D
#306 Sanya.joyFallenMaia: to muvi ten pravej ;-) U hodne diskuzi jsi byl zase prvni ty co jsi osmou serii obhajoval :-) Takze me uz radeji neres :-)
#298 FallenMaia #299 FallenMaiaRiniX: cemu nerozumis ze mi pises otazniky ? Slusne jsem te pozadala aby jsme uz konecne zahodili valecnou sekeru a zacali se normalne a pekne bavit bez urazek atd…
#300 RiniX#296 Lady Adeline: Veď OK, len neviem či je úplne rozumné napísať „pekne a pravdive napsano“ pod komentár v ktorom niekto tvrdí, že ľudia ktorým sa posledná séria páčila budú podľa všetkého hlupáci, ale ok, ako myslíš ;)
#296 Lady Adeline: Toto som od teba nečakal…
#297 Lady Adeline: Na tvůj „inteligentní“ komentář, který vyznívá dost ironicky, čísla #276 jsem ti „inteligentně“ odpověděl. Proto moc nechápu #285, kdy se dožaduješ normální konverzace… ale ok.
FallenMaia: musim s tebou souhlasit ze slecna spatne pojmenovala fandy co se jim osma serie libi.Ja proti nim nic nemam spis naopak jim zavidim.Mne jde spis o ty fandy co nedokazou pochopit ze proste nekterym fandum se osmicka nelibila a maji porad potrebu presvedcovat o opaku. Jakmile se tu ukaze negativni koment k posledni serii tak hlavne ty na ten komentar odpovidas a hned je z toho diskuze obrovska jako krava a pak Oskarka ma duvody k nepricetnosti :-) :-)
#304 FallenMaiaRiniX: no nic alespon jsem to zkusila a jak vidim nema to cenu :-(
#303 RiniX#302 Lady Adeline: Vidím to úplně stejně.
#301 Lady Adeline: Vďaka za vysvetlenie ;) Beriem to :)
FallenMaia: to jsem rada ;-)
#295 RiniX: Nemusí jít proti, ale tady určitě jde, pokud je to jeho vyjádření přepsané a přeložené přesně. A já se vyjadřovala k tomu, co je tu napsáno, nevím, proč si to někdo vztahuje na sebe. Vyjádření je plytké a pokulhává, působí to tak, že autoři se z nějakých důvodů chtěli zastat, ale jeden se zastává v tom, co nebylo kritizováno a druhý vlastně postrádá jakékoli argumenty, tak ani žádné nepoužije. Já nepopírám, že se to někomu mohlo líbit. Spousta věcí se líbí, i když scénář prostě nemá tu kvalitu, co míval. Ale člověk, co něco kreativního napíše, by měl být schopen argumentovat a říct, proč se mu to tak strašně líbilo. Těžko to u někoho, kdo o tom chce přemýšlet, a to já chci, může vzbudit něco jiného, než podezření, že mu buď někdo zaplatil, aby něco pozitivního řekl nebo má strach, že ho diváci jednoho dne taky budou kritizovat. A pokud není schopen nějak argumentovat, takový člověk prostě hloupý je, ne proto, že se mu to líbí, ale proto, že není schopen najít argumenty pro svůj názor. Tomu poslednímu se mi nechce věřit, nedovedu si představit, že by lidé, kteří by byli kreativní a tvořiví, byli hloupí.
#307 RiniX#306 Sanya.joy: Bohužel tohle není diskuse, kdy si mohou s tvůrci povídat 24 hodin a zeptat se je i na argumenty. Redaktor Entertainment Weekly se je zeptal na názor a tím to skončilo (pomalu jako většina názorů nebo odhalení – to nejen u GoT ale i jiných seriálů).
Na argument stačí i jedna nebo dvě věty
#309 RiniX#308 Sanya.joy: Dělat výsledky z nějaké diskuse je absurdní, kór, když EW s tvůrci nemá nic společného, ani editor. Nepochybuji o tom, že ty vyjádření pokulhávají a chtělo by to odůvodnění. Možná rovnou celé video. Ale dělat z nich někoho typu „peníze, strach nebo hloupost“, když se k tomu ani pořádně nevyjádřili (možná ani nedostali šanci a nebo to editor neuvedl), mi nepřipadá moc dobré… To je jenom můj osobní názor.
#310 Sanya.joy #312 sonulle#309 RiniX: Pokud si nekontrolují, že něco takového napsal, na základě jejich vyjádření a celé to řekli jinak, tak je to vyjádření o penězích atd. asi to nejslušnější, co k tomu lze dodat.
#311 RiniX#310 Sanya.joy: Spíše to nejsubjektivnější. Já jsem u toho nebyl, tak nemohu nic tvrdit. Pokud jste tam byla a víte, jak to probíhalo, tak dobrá… :D
#309 RiniX: EW jde na ruku HBO, jejich články jsou jednostranně zaměřené.Kritiku GOT tam nenajdeš.
#313 RiniX#312 sonulle: To být může, ale nemění to nic na tom, že tvůrci s EW nemají nic společného.