Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci seriálu Game of Thrones se konečně vyjádřili k poslední sérii, na negativní kritiku však nereagovali

Tvůrci seriálu Game of Thrones se konečně vyjádřili k poslední sérii, na negativní kritiku však nereagovali

Tvůrci David Benioff a Dan Weiss jsou neustále pod drobnohledem, protože právě oni mohou za nepovedenou poslední řadu Game of Thrones, tedy tak to tvrdí alespoň diváci. Nyní se tvůrci konečně vyjádřili k poslední řadě.

10 20
2.9.2019

Když skončila poslední řada seriálu Game of Thrones, tak se po tvůrcích Davidu Benioffovi a Danu Weissovi slehla zem. Nijak se nevyjádřili k poslední epizodě, stanice HBO nevydala jejich rozbor posledního dílu a sami se nikde neobjevují na veřejnosti (dokonce ani nebyli na letošním Comic-Conu). Před pár dny se však na internetu zničehonic objevil rozhovor, který tvůrci poskytli japonské televizní společnosti Star Channel.

Nejdříve tvůrci mluvili o tom, že nikdy netušili, co se ze seriálu Game of Thrones vyklube. Sami přiznali, že neočekávali, že se jejich životy tak razantně změní, když se před 10 lety objevili v Severním Irsku, kde je téměř nikdo neznal. Následně prozradili jejich nejoblíbenější scénu z osmé řady, kterou je pasování Brienne na rytíře. S tím se shodnou s diváky, protože právě tato scéna podle nich patří mezi to nejlepší, co nám osmá řada nabídla.

Tvůrci, konkrétně David Benioff, se pochopitelně museli vyjádřit i k onomu legendárnímu kelímku od kávy, který se objevil ve čtvrtém díle The Last of the Starks: „Tak moc jsme se soustředili na Daenerys a Jona Sněha, že jsme tam ten kelímek prostě neviděli. Poprvé jsem tomu nemohl uvěřit, cítil jsem se trapně, protože jsem nechápal, jak jsme ho tam mohli nechat. Pak jsem se tomu začal celkem i smát. Je to prostě jen chyba.“

Dále se Dan Weiss vyjádřil i k rekordnímu počtu nominací na Emmy: „Bylo to celkem překvapivé, alespoň pro mě. Myslel jsem, že předchozí řada bude naším vrcholem, že letos budeme mít přinejlepším o trochu méně nominací. Moc mě to za všechny naše lidi potěšilo. Jsme na ně moc pyšní, protože z první ruky víme, jak těžkou práci odvedli. Vídali jsme je dennodenně po dobu několika let.“

Benioff k tomu zavtipkoval, že se jich konečně více podívá do Los Angeles: „Samotné nominace jsou skvělé, protože když je někdo nominován, tak to znamená, že přijede na ceremoniál do Los Angeles. Přijede tam deset našich herců a spousta lidí ze štábu. Je to skvělá záminka k tomu se opít.“

Pokud však čekáte, že se tvůrci vyjádřili k oněm negativním reakcím na poslední řadu, tak vás musíme zklamat. Toto není zrovna příjemné téma, a proto si na jejich vyjádření budeme muset ještě počkat, tedy pokud ho vůbec někdy poskytnou.

Zdroj článku: Winter is Coming

Zdroj: HBO

Diskuze /220

RagnarokCzD

n00bz

2.9.2019 | 16:08:59
FallenMaia

A k čomu by sa mali vyjadrovať? Na čo? Ja to stále nechápem, to ste niekedy videli že by sa nejaký režisér vyjadroval k filmu po tom čo v kinách neuspel? Veď oni si to natočili tak ako najlepšie vedeli, dali tam to čo uznali za vhodné, to čo im sedelo do deja a je to ich verzia, asi by to nenatočili takto keby si mysleli že je to na hovno nie? No bože tak sa ich verzia nepáčila väčšine fanúšikov, čo teraz? Čo by akože mali vysvetlovať? A aj keby sa nejako vyjadrili, k ničomu by to nebolo dobré, aj tak by ich väčšina fanúšikov nenávidela tak ako doteraz a ich vyjadrenie by ničomu neprospelo, akurát by si z nich robili ešte väčšiu srandu…

#4 mateSKAtes #36 MiqueEala #50 DebiQue
2.9.2019 | 16:31:08
crossek

Taky nechápu tu snahu je dotlačit k nějaké reakci. To jako si mají posypat hlavu popelem nebo rovnou nechat upálit. Já poslední verzi nepovažuji za tak strašný propadák a taky si nemyslím, že většina diváků je nenávidí, jsou nespokojenci jen víc slyšet

#67 oskarka
2.9.2019 | 16:55:16
mateSKAtes

#2 FallenMaia: Asi se teda zase chytim ale jako docela bych s tebou i souhlasil. Jenže ty už tu začináš řešit co by kdyby. Neni to trošku absurdní ?? Jak si mužeš být na 100% jistý ?? Protože sis to domyslel. Ja si začinám myslet že kdyby to bylo celý jinak tak tady budeš jediny který by to tady hejtoval protože by to nebylo podle tebe… ale to jsem si jen domyslel .Souhlasím s tim že po takové době nemaji co vysvětlovat , teda jestli kdy měli. a patlat se v tom dál mě přijde fakt zbytečný :D

#5 FallenMaia
2.9.2019 | 16:55:33
FallenMaia

#4 mateSKAtes: O akom „co by kdyby“ hovoríš? Akože to že si myslím že by nebolo ich vyjadrenie k ničomu dobré? To nieje „co by kdyby“ to je len môj názor. Tak ako má niekto názor že sú to dvaja „debili“ tak ja mám svoj názor že by sa po tom nič nezmenilo.

#7 mateSKAtes #8 mateSKAtes
2.9.2019 | 17:05:55
beat

Ale no táák :D

2.9.2019 | 17:13:56
mateSKAtes

#5 FallenMaia: No nechtěl jsem začit novovou diskuzi protože na to už nemam čas ani naladu. Ale tak nejak nechapu proč se ptáš když si to tam sám napsal ? :D A aj keby sa nejako vyjadrili, k ničomu by to nebolo dobré, aj tak by ich väčšina fanúšikov nenávidela tak ako doteraz a ich vyjadrenie by ničomu neprospelo, akurát by si z nich robili ešte väčšiu srandu…

2.9.2019 | 17:14:22
mateSKAtes

#5 FallenMaia: a přesně kvuli tomu kdyby tu opět jsme . kdyby lidi nebyly kreténi a konečně se pohnuli k nečemu novému tak by se nemuseli řešit tyhle sračky. A u tebe nechapu jak tě ještě muže bavit tak se tu vypisovat, však už si tu pomalu mluvíš sám se sebou .

#13 FallenMaia
2.9.2019 | 17:17:21
Robinson

Měli říct že chlastali, ono by to úplně stačilo.

2.9.2019 | 17:19:31
mateSKAtes

hlavně nechapu proč se vubec ti dva nekomu zpovídaj a hlavne po takovy době natočili to tak jak to natočili, to už se nezmění tak proč se vtom lidi furt tak štouraj ?

#11 Zilwicky
2.9.2019 | 17:20:04
Zilwicky

#10 mateSKAtes: Nemajú čo robiť. Či sa k tomu vyjadriť alebo nie – to je na nich, ani jedna moznost nie je vyslovene zlá/dobrá. Koniec koncov – na čo? Seriál skončil.. niekomu sa koniec páčil, niekomu nie. Mne nie.. ale prežijem to :)

#12 mateSKAtes
2.9.2019 | 17:31:42
mateSKAtes

#11 Zilwicky: Souhlas

2.9.2019 | 17:32:31
FallenMaia

#8 mateSKAtes: Čo na tom nechápeš? Proste vyjadrím to čo si myslím, je jedno koľko tu je ľudí v diskusii, to ma vôbec nezaujíma, dokonca by som povedal čím menej tým lepšie, pretože niektoré názory sa fakt nedajú čítať. Proste reagujem na článok, kým budú vznikať články o GoT budem si ich čítať a ak budem tak cítiť, tak sa k nim aj vyjadrím, nič zlé na tom nevidím. To že sem niečo občas napíšem ešte neznamená že nechodím aj do iných diskusií napr. pod SW, Avengers, Witchera, LOTR, atď. Teším sa na Mandaloriana, Marvel seriáli, Obi-Wana, Kolo času, čokoľvek čo sa týka fantasy ;)

#14 Svjatogor
2.9.2019 | 17:40:49
Svjatogor

#13 FallenMaia: Já se taky těším. Doufám, že konečně uvidím SW, kde lidé, ufouni a ajfouni čůrají, kakají a umívají v krvavé kaši vlastních střev. xD

2.9.2019 | 17:52:06
sonulle

https://winteriscoming.net/…ut-season-8/?… tady je celý článek, kdyby si chtěl někdo ze zvědavosti počíst. Jen by mě zajímalo, co by udělali s postavou, kterou by neměli rádi? Nevím zploštit postavu na bojovníka, který sérii čučí z okna, pak dělá poskoka Sanse a nakonec se stane katalyzátorem pro twincest. Asi je to jejich favoritka :D Ještě, že se po EMMY všichni ožerou.

#16 Svjatogor #18 Xavik
2.9.2019 | 19:38:06
Svjatogor

#15 sonulle: Začal jsem číst Hostinu pro Vrány, takže třeba namátkou dvě vedlejší postava Podrick a malý Robert / Robbin. Knižního Robbina je mi regulérně líto. :-( Na druhou stranu, dostal se Sanse i do postele. :-D

#22 sonulle #23 sonulle
2.9.2019 | 20:38:31
Lady Adeline

sonulle: presne tak,Brienne jejich nejoblibenejsi postava a takhle s ni vymrdaj :-( Jon,Dany,Jaime,Cer­sei a Varys ,byli asi jejich min oblibene postavy, jinak si neumim vysvetlit, proc s nimi tak vyjebali :-) :-) :-)Kazda tato postava si zaslouzila dustojne zakonceni.Ne ze z Dany lusknutim prstu udelaji psycho,Jon z toho se stal jeste vetsi debilek nez byl a to jsem si myslela, ze uz snad blbejsi nelze byt a hle slo to. Jaime asi nejvice oblibena postava,ktera prochazi zmenami k lepsimu a najednou po tech letech vyvoje ,ho nechaj spadnout na uplne dno, kdy zhebne jako nula.Cersei me asi nasrala nejvic!!!! Skvela zaporacka a nakonec buli jako krava tvl :-) :-) :-) A Varys? Ten herec co ho hraje ,mel po precteni scenare ty dva packaly poradne proplesknout po lebenich! Nejhorsi je ,ze D a D si to snad ani neuvedomuji,ze to nezvladli.

2.9.2019 | 21:44:31
Xavik

#15 sonulle: Proč sem dáváš odkaz, který je už v článku?

#19 sonulle
admin
2.9.2019 | 22:06:03
sonulle

#18 Xavik: Omlouvám se, nevšimla jsem si.

2.9.2019 | 22:10:46
Lady Adeline

Kde je prosim napsany ten odkaz v clanku? Nasla jsem pouze zdroj ,ale odkaz nevidim :-(

2.9.2019 | 22:13:50
Lady Adeline

Jo uz jsem to nasla staci kliknout na zdroj :-) :-) :-)

2.9.2019 | 22:15:12
sonulle

#16 Svjatogor: Moje oblíbená kniha, sice ji lidé nadávkami častují za její nudnost, ale já si ji užila jako někteří osmou sérii. A Robina je mi taky líto, úplně slyším, jak si Malíček mne ruce :) . A Podrick to dá, věřím Brienne.

2.9.2019 | 23:02:50
sonulle

#16 Svjatogor: A ještě dodatek. Martin zmiňoval jeho nejoblibenější pasáž, která je právě z této knihy. Je to rozmluva septona Meribalda s Brienne. Docela mu rozumím.

#24 Svjatogor
2.9.2019 | 23:57:31
Svjatogor

#23 sonulle: Tak daleko nejsem nebo jsem to přehlédl. Dočel jsem kapitolu, kde Brienne v noci opustila tajně hospodu a vybranou společnost tří rytířů. ;-)

#40 sonulle
3.9.2019 | 0:12:33
Neuvěřitelné

Alkoholici chtějí zase chlastat. To jediné umí.

#26 FallenMaia
3.9.2019 | 2:11:49
FallenMaia

#25 Neuvěřitelné: Ty vole, on tam povie že sa teší, že sa znova stretnú so štábom a s hercami a že je to skvelá zámienka si spolu vypiť, čo samozrejme je, kto by si nevypil. A niektorí ľudia ich hneď označujú ako alkoholikov, ja mám dosť. Tak to je potom podľa tejto logiky 80% tejto planéty alkoholikov. Niektoré tie komentáre tu pod článkami sú fakt skvosty :(

#27 Neuvěřitelné
3.9.2019 | 6:57:29
Neuvěřitelné

#26 FallenMaia: A ty by ses neměl tolik trápit nad mým očividným troll komentářem nebo jinýma komentářema na internetu. :D Každopádně se to zakládá na pravdě, často je vidím spojený s chlastem.

#28 FallenMaia #29 Svjatogor #34 Violet
3.9.2019 | 7:27:19
FallenMaia

#27 Neuvěřitelné: Bohužiaľ, budem sa trápiť, pretože niektoré tie komentáre ma dokážu fakt vytočiť, aj keď to je „očividný“ troll, to vlastne k tomu len prispieva.

Podľa čoho sa vlastne určuje že je to troll komentár?? Keď už píšeš že je to tak „očividné“? V tomto mám bohužiaľ veľké medzery, tak mi to objasni ;)

#29 Svjatogor #44 Neuvěřitelné
3.9.2019 | 7:43:19
Svjatogor

#27 Neuvěřitelné: #28 FallenMaia: Z vás dvou je kdo horská trollice a kdo Herr Mannerlig? xD

3.9.2019 | 7:58:31
didi2012

Ja naopak by som si ich vysvetlenie veľmi rada prečítala . Ja nemám nič proti tomu ako to skončilo , ale ako pardon tie cesty ktoré ku tomu koncu viedli boli tak trápne a nelogické. Z mojich obľúbených postáv urobili úplných dementov . Proste tým ,že to bolo také urýchlené mi jednanie tých postáv absolútne nedávalo zmysel. Každá druhá postava sa začala chovať absolútne proti svojím pravidlám ,takže áno ja chcem od nich počuť preeeeeečo

#40 sonulle
3.9.2019 | 10:18:24
Lady Adeline

Tak kazdy se rad napije,ale zrovna nemuseli chlastat pri psani scenare :-) :-) :-) fallene doufam ze jsi nasran ;-) Neber si tak vse osobne ;-) Hele ber se ,jako ze patris mezi to male procento vyvolenych ,co se jim ta osma serie libi :-)

#32 FallenMaia
3.9.2019 | 11:05:58
FallenMaia

#31 Lady Adeline: Tak jasné, presne tak sa beriem ;) Dokonca sa vidím ako jeden z vodcov tejto malej skupiny a samozrejme hlavný hovorca :D :D Aspoň teda tu na Edne ;)

Vidíš a to je asi to, pri pozeraní 8. série by ste si mali vypiť a možno by sa vám to potom páčilo ;) :D :D Skúste to, dajte tomu ešte jednu šancu, ale pred tým ako to zapnete si nalejte niečo tvrdé nech sa vám lepšie pozerá :D

3.9.2019 | 11:17:42
Lady Adeline

FallenMaia: ja nemuzu pit ,mam maleho sviste :-( Jinou radu, aby se mi to libilo?

#38 FallenMaia #40 sonulle
3.9.2019 | 11:51:04
Violet

#27 Neuvěřitelné: Když dnes chlastá kde kdo… a je to pro ně úplně normální. To už máš stejný jako s kuřáky. Akorát pijani si nepřiznají, že jsou prostě alkoholici když tak často pijou, pro ně je alkoholik až ten, kdo je denně zlitej.

viz wiki: Obecně lze o alkoholismu hovořit tehdy, dosáhne-li závislost na alkoholu takového stupně, že škodí buď jedinci, společnosti nebo oběma.

Ale co je opak abstinenta?

#45 POLW
3.9.2019 | 11:57:31
Lady Adeline

https://youtu.be/URV8wN31SJI pekne si davaji do sosacku ;-)

3.9.2019 | 12:11:12
MiqueEala

#2 FallenMaia: Jestli tohle mělo být to nejlepší, co dokážou, tak by se měl někdo postarat, aby se už k natáčení nedostali…

#38 FallenMaia
3.9.2019 | 12:48:02
Houba74

Zkuste si GOT kvíz :) https://youtu.be/TmTUxzYjFaA

3.9.2019 | 13:05:49
FallenMaia

#36 MiqueEala: Hovorím čisto len o 8. sérii. Myslel som to tak že tú sériu urobili tak ako podľa svojho uváženia najlepšie vedeli, bez toho že by mali nejakú predlohu a aby dodržali určité body ktoré ten príbeh mal obsahovať, napríklad to že Bran bude na konci kráľ. Prečo by akože nemali už nikdy nič točiť? Veď tých 7 sérií pred tým je teraz po jednej ktorá mnohým nesadla akože už zabudnutých, či ako to mám chápať? Pozri sa napríklad na prvú sériu, tá je podľa mnohých tá najlepšia, aj teraz budeš tvrdiť že už by nikdy nič nemali točiť? Veď aj taký knižný autor napríklad napíše knihu o ktorej si myslí že je skvelá, vydá ju a zrazu zistí že je kritizovaná a vôbec sa nepredáva, to znamená že má prestať písať a vykašlať sa na to, alebo má pokračovať aby po jednom neúspechu prišiel úspech? Vieš koľko je takých tvorcov?

#33 Lady Adeline: Tak musíš počkať kým malý svišť vyrastie a pozrieť si 8. sériu až potom :D :D Ale určite si musíš niečo šľahnúť :D

3.9.2019 | 13:28:49
Lady Adeline

FallenMaia: tak to bude teda jeste hodne dlouha doba nez vyroste ;-) Toz prece nezacnu brat drogy, aby se mi osma serie libila :-) Proste ji tady budu hejtovat ,dokud me to neomrzi ,to je lepsi nez jakakoliv droga ;-)

#43 Violet
3.9.2019 | 13:52:10
sonulle

#30 didi2012: Naprostý souhlas. Ale oni mají představu, že odvedli dobrou práci. Protože většina se ptá, wtf?Páni lidi jsou jen šokování, jen se nesmířili s tím, že už je konec a jak to skončilo. Jejich největší problém je kelímek, to PVC v šesté epizodě už nebylo tak populární a jejich nejoblibenější scéna je ze scénáře, který nenapsali. Bylo to tak úchvatné :) , ale scénář k 8×06 poslali na EMMY. Chlapci pobavili, ale nic jiného jsem nečekala.
#24 Svjatogor: Ještě tam nejsi. Přeji hezké počteníčko. A jak jde Jon?
#33 Lady Adeline: Buď ráda, že abstinuješ. Kdyby jsi se opila a psala něco pozitivního ke scénáři na osmou sérii, víš, jak by ti druhý den bylo?

#41 Svjatogor #42 Svjatogor #43 Violet
3.9.2019 | 14:20:39
Svjatogor

#40 sonulle: To nejtěžší je za mnou. Přiznal jsem si, že jedna sloka se nepovedla. Pořád jsem ji přepisoval a ošetřival. Stejně hnisala dál, tak jsem ji jako gangrenickou amputoval. Napíšu (už vím jak) protézu a šup s dílem do betatestu. :-D

Říkám si, že jsem ještě nenapsal pořádnou mohylu Lyanně Mormont a Alys Kastark. Takové to citové vydírání, kde už jako modrooké čekají na obsidián. Vypěstoval jsem si alergii na kýč od S08E3 do S08E06. Bylo by pro JuTubery až moc kruté, kdyby Jon zapaloval LM s oddělenou hlavou a Alys s šípem mezi očima??? Hmmm… xD

#59 sonulle
3.9.2019 | 15:27:31
Svjatogor

#40 sonulle: Člověk má sám vědět jak vysokej je jeho kopec. Brzo se z něj dívat dolů a prožít zbytek života jako nucený abstinent. Brrrrrr… :-\ :-(

3.9.2019 | 15:33:22
Violet

#40 sonulle: Řekla by si: Díky bohu, že takový blbosti říkám jen když jsem opilá :)

#39 Lady Adeline: Ale ty nehejtuješ, jen vyjadřuješ kritiku. Neber si od těch blbců ty úplně scestný názory co znamená HATE. Jsou to nenávistný příspěvky, ale nikde jsem si tady nevšimla, že by někdo psal aby tvůrci chcípli a podobně.

To jsou extrémisti, kteří se tady občas vyjádří a to odsuzujeme všichni. Takže když se tady vyjadřuje někdo, že když píšeš kritiku taky jsi nějaký hater, tak je to blbost. Lidi jen používají tyhle silná slova jako nenávistný proto, aby z tebe udělali tu špatnou, jen protože, tobě se něco nelíbí a přitom nic nenávistnýho nikomu nepřeješ.

3.9.2019 | 15:35:09
Neuvěřitelné

#28 FallenMaia: Troll komentář není autorem myšlen vážně a má za cíl vyvolat většinou negativní reakci u druhé strany. :)

3.9.2019 | 16:14:26
POLW

#34 Violet: Kdysi (hodně dávno) jsem byl na exkurzi v rámci zaškolení zdravotnického personálu ( fakt jsem tam nebyl zavřenej :-) v PL a tam nám vysvětlili stupně alkoholismu jako takového:

  1. Abstinent (vůbec nepije, většinou vyléčený alkoholik, prostě nic)
  2. Příležitostný pijan (stačí si dát 1× za rok na Silvestra dvě deci vína)
  3. Alkoholik ( pravidelně pije, i když třeba jen v pátek pár piv s kamarády)
  4. Notorický alkoholik ( Pití většího množství alkoholu víceméně o samotě)
  5. Organizátor ( Nejhorší forma alkáčů, nutí do toho i ostatní lidi)

Měli jsme z toho tehdy srandu, protože většina z nás se našla ve 3 a občas i posledním zařazení :-) Omlouvám se za OFF, ale Amíci pít neumějí a asi i proto ta poslední série podle toho vypadala…

#47 Violet #55 Svjatogor
3.9.2019 | 16:17:55
beat

Ale sa to tu rozbehlo :D „na tohle si dám ještě jednu borovičku“ – Miloš Zeman ..

3.9.2019 | 16:33:43
Violet

#45 POLW: To je hezký shrnutí :) Ono je vlastně dobře, že to skončili po osmé řadě. Kdyby měli tímto stylem pokračovat, víc bych toho nedala.

3.9.2019 | 16:34:46
Lady Adeline

Lidi uz toho tu nechte ,nebo fallenovi klepne :-) :-) :-)

3.9.2019 | 16:37:45
Lady Adeline

Kde je ta Oskarka,kdyz ji tu nejvic potrebujeme?Nekdo ten hejt tu musi zavcas utnout :-) :-) :-)

3.9.2019 | 16:40:01
DebiQue

#2 FallenMaia: no vies ludia potrebuju pocut vysvetlenia. kym k serialu existovala knizna predloha, kde sa dali cerpat odpovede na nezpdpovedane, zamlcane a skryte otazky, ci nejasnosti, serial bol najlepsi… Ked zrazu ludia niektorym veciam nerozumeju, a nemaju odkial zobrat vysvetlenie, ani od tvorcov, tak su zufali… Pretoze rozmyslat samym sa im nechce…

#51 Zilwicky #54 Violet #57 FallenMaia
3.9.2019 | 17:01:47
Zilwicky

#50 DebiQue: Heej.. presne o to tu ide. Všetci ľudia su len príliš sprostý na to aby pochopili ten geniálny scenár 7 a 8 série. Ale v jednom mas pravdu – serial bol najlepší kým k nemu existovala knizna predloha, kde ONI mohli čerpať. There – fixed it for ya :)

#79 DebiQue
3.9.2019 | 17:22:47
Lady Adeline

DebiQue: ale oni tech nezodpovezenych otazek nechali za sebou strasne moc ;-) Pribeh zjednodusili ,jak se co nejvic dalo. A abych si domyslela pomalu vsechno,tak to jsem se na to rovnou nemusela divat. Mozna bych udelala lip a ten drahoceny cas bych vyuzila na lepsi veci ;-) A kdyby jste mozna i vy co se zastavate osme serii ,zapojili vic sedou kuru mozkovou ,tak by jste pochopili ,ze ten pribeh byl pekne odflakly a dementni.

#53 beat #56 Violet #79 DebiQue
3.9.2019 | 17:23:46
3.9.2019 | 17:29:19
Violet

#50 DebiQue: Je rozdíl moct si něco domyslet, nebo muset si něco vymyslet, aby ti to dávalo smysl. Tady nebylo nad čím přemýšlet, bohůžel.

#59 sonulle #79 DebiQue
3.9.2019 | 17:37:42
Svjatogor

#45 POLW: Rok ďábla, Jarek Nohavica byl koučer správného pijáka. ;-) Já ná svůj kopec pořád lezu a lezu hodně pomalu, nikam nespěchám.. :-D

3.9.2019 | 17:44:54
Violet

#52 Lady Adeline: Osmá řada mi přijde část jako třeba když nastane trapný ticho a najendou lidi začnou prostě jen plácat něco, aby to ticho nebylo, ale pořád to sedělo do scénáře. A pak další část, kdy herci hrají podle scénáře úplně jiný charaktery, než několik let předtím. Taky jim prostě odoperují větší část mozku a hrajte. Celý to je umělý, jak robofilm.

Nejhorší bylo, když Jon zapích Dany. Tak moc jsem chtěla brečet, ale musela jsem se smát. Ani Emili se scénář nelíbil, ale dává to najevo po svém :) Každopádně, oni se k tomu nesmí moc vyjadřovat, nebo by taky dostali tučný pokuty :)

3.9.2019 | 17:51:29
FallenMaia

#50 DebiQue: Presne tak, ľudia potrebujú mať vysvetlenú každú jednu sekundu lebo nevedia sami zapojiť hlavu, najradšej by boli keby mali na obrazovke dopodrobna popísané čo práve postava robí, kde sa nachádza, prečo robí to čo robí, v rohu dátum a čas aby to všetko časovo sedelo, blázni :D Ale to tuná na Edne nikomu nevysvetlíš, proste sa stalo trendom nadávať na tvorcov a na 8. sériu, kto nenadáva je okamžite bezmozek a primitív ktorý nevie používať rozum :D :D Bohužiaľ tak to je, tvorcovia sú tu podľa niektorých alkoholici ktorí by nemali už nikdy nič natočiť :D Jednoducho sa zabudlo na celú ich prácu, na všetky tie roky pred tým, Martin je podľa mnohých jediná spása pre GoT ktorá to ešte môže zachrániť, pritom nikto si poriadne neuvedomuje že sám sa v tom zamotal a predposlednú knihu píše už 10 rokov a nevie ako z toho von, podľa mňa by sa na to najradšej vydrbal keď vidí čo dokážu ľudia robiť keď sa im niečo nepáči. Som zvedavý čo budú tí „skutoční fanúšikovia“ hovoriť keď vyjde posledná kniha a bude to kvalitou na míle zaostávať za už vydanými knihami, či aj potom budú vykrikovať aký sú tvorcovia debili keď si uvedomia že ten príbeh sám o sebe smeroval celú dobu do … či už s Martinom alebo bez ;)

#58 Violet
3.9.2019 | 18:05:09
Violet

#57 FallenMaia: Né vemu si do války čtvrtinu vojáků a zbytek necháme někde přešlapovat, však jde jen o osud lidstva :D

3.9.2019 | 18:13:25
sonulle

#54 Violet: Přesně, je rozdíl mezi uměním a děravým scénářem s postupnou degeneraci postav. Salta charekterů i děje by zaviděl i Gajdoš.
#41 Svjatogor: Bože doufám, že by to pro ně bylo hodně kruté.

#60 FallenMaia #62 Svjatogor #63 Svjatogor
3.9.2019 | 18:44:21
FallenMaia

#59 sonulle: No neviem, mne príde že postupná degenerácia sa neprejavuje na postavách, ale na niektorých divákoch čo ten seriál pozerajú ;) Hlavne teda na divákoch čitateľoch, ktorí si pletú seriál s knihou…

#61 Svjatogor #65 sonulle #70 NewPerson
3.9.2019 | 18:49:12
Svjatogor

#60 FallenMaia: Až už jsi si přečetl alespoň první knihu??? ;-)

3.9.2019 | 18:55:47
Svjatogor

#59 sonulle: Když pláče JuTuber, tak se narodí štěňátko. xD

#66 sonulle
3.9.2019 | 18:56:55
Svjatogor

#59 sonulle: Jakmile dopíšu Jona, následovat budou Lyanna a Alys. Koutkem okna kontroluju skicu, koho dojala Listinka (Sauron), nechť si laskavě podepře alespoň tuctem balrogů Barad-dûr. Tyhle holky budou prosit o dračí sklo ve břiše. ;-)

#66 sonulle
3.9.2019 | 19:02:50
Lady Adeline

FallenMaia: kniha a serial je nesrovnatelne.Takze se srovnavat ani nedaji! To jako by jsi srovnaval kaviar s cinskou polevkou youm youm ;-) Kdo tady jediny porad srovnava ,jsi ty :-) Kdo tady mluvi za Martina a vymysli si, ze neco rikal,co neni pravda, jsi ty ;-) Kdo tady hejtuje kazdy negativni komentar, jsi ty.Kdo je tady taky pekne sprosty a arogantni hulvat ,ktery tu kritizuje ostatni a poucuje o slusnem chovani ,jsi ty… Bylo by to na dlouho se tu o tobe rozepisovat. Ale tak lasku pro vsechny no ;-)

#66 sonulle
3.9.2019 | 19:08:36
sonulle

#60 FallenMaia: Já vím kniha se hodila, když potřebovali dobrý scénář. Vlastně obšlehli ze začátku vše. Takže i charakteristiku postav, kterou pak přizpůsobili k obrazu svému= likvidace nejednoho charakteru. Můj mozek zdegeneroval natolik, že mi v hlavě zní jen úryvek ze scénáře. „Bylo to divné, ale to i samotný král." Tolik k vysvětlení, proč Bran hledá draka. Na tom jsem uvízla, promiň. ;)

3.9.2019 | 19:16:26
sonulle

#62 Svjatogor: Proto jsou útulky přeplněné.
#63 Svjatogor: Tak já dojatá byla taky, takže vidíš Fallene kolik toho máme společného. :D Opravdu se těším na další nálož.
#64 Lady Adeline: Přesně láska pro všechny.

3.9.2019 | 19:27:14
oskarka

#3 crossek: Dnes si určitá skupina lidí zvykla, že když bude „řvát“, tak že si nakonec tu svou „pravdu“ vykřičí. A teď navíc propukají štvanice na lidi, tady i tam. Tak do toho, na ně! :-)

A osmou sérii přetočit, podle mého… ne, podle mého… no to tedy ne, jen podle mého…:-)

3.9.2019 | 21:13:29
Lady Adeline

sonulle: a ty jsi se ho jeste zastavala a ted to tu mas :-( Pro dobrotu na zebrotu ;-) On bere ty co jsou natolik rozumni ,ze vidi ty strasny nedostatky na osme serii ,za zdegenerovany mozky :-) A ja to rikam porad ,ze ten clovek je degos :-)

#72 FallenMaia
3.9.2019 | 21:18:25
Lady Adeline

oskarka: Dnes si jedna Oskarka zvykla,ze kdyz bude rvat,tak ze si nakonec tu svoji pravdu vykrici..... Krici dokolecka dokola, at jsme vsichni dohola :-) Si rikam ,co je otravnejsi jestli ty devcatko zlate, nebo ten obri hemeroid ,co mam mezi pulkama ? Ty vedes zlato ;-)

#74 oskarka
3.9.2019 | 21:27:38
NewPerson

#60 FallenMaia: Spíš nastává degenerace u tebe, jak se neustále ke všemu musíš vyjadřovat, i když víš prd.

#71 FallenMaia
3.9.2019 | 21:57:26
FallenMaia

#70 NewPerson: Jasné viem prd, hlavne že ty si najmúdrejší do … :( Ďalší kto si neoverí fakty a príde len osočovať. Akože ku všetkému sa musím vyjadrovať?? Čo to melieš? Vidíš že by som tu reagoval na každý negatívny komentár alebo čo? Tak netrep koniny vole, ja sa vyjadrujem len k veciam ktoré ma štvú keďže sú buď prehnané alebo nepravdivé alebo samozrejme urážlivé a nenávistné, tak o čom tu točíš? Sa pozri na Lady A., Sonulle alebo Svjatogora, oni tu majú podobný alebo ešte väčší počet komentárov pod každým článkom ku GoT tak o čom rozprávaš?

Či to ťa tak štve že sa mi posledná séria páčila a občas sem napíšem že nesúhlasím s väčšinou?? To tu všetci musia vykrikovať aká je to sračka aby išli s davom a ktokoľvek má opačný názor tak automaticky vie prd?? OK šéfe.

3.9.2019 | 22:40:02
FallenMaia

#68 Lady Adeline: Zdegenerované mozky?? Čo to trepeš? Veď ty sama si napísala aby sa tí ktorím sa 8. séria páčila naučili používať mozgovú kôru aby pochopili že je to zlé. Čiže si vlastne povedala že tí ktorím sa to páčilo sú dementi. Tak ma tu láskavo neobviňuj z vecí ktoré sama hovoríš o druhých :D :D A zo mňa zase spravíš najväčšieho kreténa ako vždy, ďakujem pekne ;)

3.9.2019 | 22:45:37
Lady Adeline

FallenMaia: nemas zac ;-) Vsak lasku pro vsechny :-)

3.9.2019 | 23:00:41
oskarka

#69 Lady Adeline: Trapné…:-(

3.9.2019 | 23:16:56
Lady Adeline

oskarka: tak to jsem rada, ze se ti to libilo ;-)

3.9.2019 | 23:28:46
surky3

A je to venku, byli ožralí když psali scénář :D :D :D

4.9.2019 | 1:01:53
zroutik

K čemu se maj vyjadřovat? K menšině uplakaných, kteří plačou protože to neskončilo tak jak chtěli oni? Taky bych chtěl přetočit Armagedon – podle mě tam měli všichni zařvat a né zachránit planetu :-D

4.9.2019 | 6:52:51
zroutik

LadyAdeline: co tady žvaníš o používáni mozku? Ty ho zapoj a uvědom si že seriál není proto abys nad ním přemýšlel kudy chodíš, ale abys u toho právě mohl vypnout(i mozek) a relaxoval. Označovat sledování seriálu za ztrátu času a pak ztrácet čas tady těma nesmyslnejma komentářema? :-D

#80 Svjatogor
4.9.2019 | 7:03:30
DebiQue

#51 Zilwicky: #52 Lady Adeline: #54 Violet: klidek priatelia… Ja som serial pozeral len pocas posledneho roka a bez citania kniznej predlohy a mne sa vsetkych 8 serii zdalo byt na rovnakej urovni… Nejasne veci mi boli rovnako v prvych seriach ako teraz na konci… A rovnako ako teraz, tam boli veci, ktore sa zdali nelogicke, alebo mohli mat viacero vysvetleni…

#211 Zilwicky
4.9.2019 | 7:57:26
Svjatogor

#78 zroutik: Myslel jsem, že k tomu účelu Nienna dala stvořiti Modrý kód, Ulici a Růžovku. Člověk, který chce vypnout, by se neměl koukat na GoT. ;-)

#96 zroutik
4.9.2019 | 10:10:50
Jelinek

Každý trochu slušný scenárista by napsal osmou sérii mnohem a mnohem lépe a tak vidím, že ocenění Emmy je více méně fraška.

#82 FallenMaia
4.9.2019 | 11:33:24
FallenMaia

#81 Jelinek: Ale veď oni ešte žiadne ocenenie nedostali tak čo riešite? Akurát že boli nominovaní, to je celé, nikde nieje napísané že to za ten scenár dostanú. A tie nominácie treba brať aj tak že je to vlastne pocta celej ich dlhoročnej práci, toto je finálna séria tak to treba tak brať, porota určite nepozerá len na túto jednu sériu ale na celý seriál GoT, tak to bohužiaľ pri záverečných dieloch/sériách chodí, pozrite sa napríklad na Návrat Kráľa, ten tých 11 oscarov vyzbieral nielen za seba ako poslednú časť ale aj za celú trilógiu LOTR ;) Preto má 8. séria najviac nominácií zo všetkých doteraz. Nemyslíte?

4.9.2019 | 11:50:44
Lady Adeline

Svjatogor: AMEN!!!!!!!

4.9.2019 | 12:39:49
Lady Adeline

Jelinek: pane Jelinku mluvite mi z duse! Pochopila bych nominace za herecke vykony,hudbu apod…,ale za scenar???? To nemysli jako vazne! A je mi u rite ze sest serii bylo skvelych a drzely si vysokou latku.Melo to tak zustat i u sedme a osme serie!Za tyto dve posledni serie, bych je tak akorat nakopala do zadeli a poslala je domu s antycenou :-) Pribeh mohl byt jakykoliv ,ale to provedeni melo byt na urovni vsech predeslych serii.Efekty a krasny vizual mi jsou k nicemu! A o charakterech ani nemluve.Mozna ta Dany k tomu vsemu smerovala a dalo se to od ni cekat ,ale zase to trapne provedeni booooze ,to nebyli schopni vymyslet neco normalnejsiho a prirozenejsiho? Ale u jinych charakteru tam uz to fakt prepiskli!!! Driv Got ve me zanechaval emoce ,ale z te posledni serie jsem mela srandu.Nedala se brat vubec vazne!

#86 FallenMaia
4.9.2019 | 12:53:00
Lady Adeline

zroutik: Got byl jedinecny v tom ,ze v nem byly i intriky apod..... Clovek u deje musel premyslet a nebo ho treba nejaka scena prekvapila a zaskocila,ale vzdy to melo logiku apod.Ja nikdy got nebrala jako relax.Vyzivala jsem se v charakterech.Cele ty roky jsem sledovala, jak se postavy vyviji,jak se z deti stavaji dospelaci,jejich lasky a vztahy.Pokud ty jsi to tak nebral a bral to jako relax ,tak si asi nebyl tak velky fanda, jako treba ja ;-) V osme serii se na vse zapomnelo! Vyvoje charakteru sly do pryc.Nebo treba nam nebylo vysvetleno plno veci a nebyly ukonceny i nektere linky postav.Vse bylo uspechane a odflakle.Na got jde poznat, kdo makal a kdo ne! Vsichni ostatni makali a jedini scenaristi to odflakli.Dokazu pochopit treba to ,ze ten pribeh skoncil zrovna takto..... Ale meli tomu dat vic dilu ,nebo mozna jeste jednu serii navic ,aby vse pozvolna logicky do sebe zapadalo.Ne ze vse hrrrrr a clovek z toho ma v hlave gulas a zda se mu to vse tou rychlosti blesku neverohodne az trapne.

#98 zroutik
4.9.2019 | 13:08:34
FallenMaia

#84 Lady Adeline: Za to že ty si z toho mala srandu, tak to tak neplatí všade, porota Emmy to asi vidí inak, keď je to nominované, nemyslíš? A ešte raz opakujem je to len NOMINOVANÉ, ešte nikto nič nevyhral! Ty si si vôbec prečítala ten môj komentár nad tebou?

4.9.2019 | 13:29:25
Lady Adeline

FallenMaia: i tu nominaci za scenar di to nezaslouzi!

#88 FallenMaia
4.9.2019 | 13:48:13
FallenMaia

#87 Lady Adeline: Ber to ako poctu pre nich dvoch za celú ich prácu na všetkých 8. sériách, neber to ako nomináciu len za jednu konkrétnu časť ;)

Tak a keď sa na to pozrieš takto čo si myslíš? Už je to podľa teba zaslúžené?

#89 sonulle
4.9.2019 | 13:52:01
sonulle

#88 FallenMaia: Já myslím, že ocenění už mají za šestou sérii. Nominací přehlšeno. Serial byl adorován ze všech stran. Myslím, že nominace za scénář Iron Throne je přemrštěná, stejně tak nominace Sophie, Kita, Carice a dokonce nominace za režii Dlouhé noci. No uvidíme, asi to akadamie bere jako loučení s GOT a tak dali nominaci skoro všem, co na GOT dělali. Hudba, technické ceny ( v tom se nevyznám), beru jako zasloužené v tom je seriál na špičkové úrovní. Ke všemu jsou nominování za nej seriál, což nejspíš vyhrají, ale nominaci za scénář doufám nepromění.

#90 FallenMaia
4.9.2019 | 14:58:58
FallenMaia

#89 sonulle: Nie že to „ASI“ tak berie, to je samozrejmé, veď je to bežná vec, všetky tie nominácie čo si vymenovala sú aj z toho dôvodu že je to posledná séria a teda akási rozlúčka s týmto seriálom, preto je ich tak veľa, preto je nominovaný aj ten Kit, aj Sophie, aj Benioff s Weissom ;)

#94 sonulle
4.9.2019 | 15:17:32
Lady Adeline

FallenMaia: takze podle tveho nazoru,by se vsechny serialy co konci ,mely nominovat na emmy ,tvl to nemyslis vazne.At si udelaji nejakou rozlucku, kde budou chlastat, ale emmy je trosicku neco jinyho. A nebo taky tvuj dalsi nazor, ze kdyz scenaristi maji predchozi dila dobra a to jedno ne,tak i tak si zaslouzi oceneni emmy a od divaku tez :-) :-) :-) tvl ty fakt zijes v nejakem candy mestecku, kde bydlis ve zvejkackove bubline huba buba :-)

#92 FallenMaia #93 FallenMaia
4.9.2019 | 16:00:01
FallenMaia

#91 Lady Adeline: Prečo by som žil v nejakej bubline? Veď to je bežná vec, posledná séria je posledná a keď už sa udeľujú nejaké ocenenia väčšinou sa pri tom prihliada na celý seriál alebo keď ide o filmy tak celú trilógiu, dal som aj príklad, Návrat Kráľa a 11 oscarov aj keď dodnes ľudia vravia že tých oscarov malo pozbierať Spoločenstvo, Návrat Kráľa to zozbieral za celú trilógiu ;) Nie ja tu žijem v bubline, ale ty asi žiješ v bubline toho svojho hejtu, vystrč hlavu a sa pozri troška do histórie.

A ja som nikde nenapísal že si zaslúžia Emmy, veď je to len NOMINÁCIA :D :D Ty čo dávaš? Ja som tu len niekoľko krát apeloval na to že tu niekto vykrikoval aby už nikdy nič netočili, len preto že sa im nepodarila jedna séria, to ti príde rozumné??

4.9.2019 | 16:40:38
FallenMaia

#91 Lady Adeline: A nehovorím o všetkých seriáloch, hovoríme o GoT, seriálovej udalosti ktorá ovplyvnila väčšinu divákov, ktorá zožala také úspechy a je považovaná za jeden zo seriálových míľnikov ;) Takže ano, hovor si čo chceš ale je to tak ako som napísal, porota prihliada určite aj na tieto veci, to sa nedá ignorovať…

4.9.2019 | 16:43:53
sonulle

#90 FallenMaia: Bohužel na úkor kvalitnějších scénářů, herců a za mě i zabrala jednu režijní nominaci. Nostalgie je hezká věc, ale nic to nemění na tom, že je to nesmyslné. Pochopila bych nominací a možná i cenu za seriál jako celek. To by jako nostalgie stačilo. Nominace se počítá, je to prestyž. Další zviditelnění. GOT pobralo nominace, které jsou vtip. Je mi jedno jak skvělý byl v předchozích sériích. Za osmou sérii si scénář nezaslouží ani suchou kůrku. Promiň pořád to vidím stejně, i když jsem si dala sklenku červeného. ;)

#95 FallenMaia #97 Svjatogor
4.9.2019 | 17:03:25
FallenMaia

#94 sonulle: OK ako myslíš, tebe to nesedí a nechcela by si aby to malo toľko nominácií koľko to dostalo, to je fér, je to tvoj názor, nech mi ale nikto netvrdí že žijem v nejakej bubline keď tu napíšem že to má toľko nominácií pretože je to finále seriálu, to je proste fakt, veď to musí vidieť každý nie? Čo si myslíte že tým porotcom v Emmy preskočilo, jasné že kvalita seriálu klesla, aj ja s tým súhlasím, ale je zaujímavé že počet nominácií stúpol, prečo asi??? :D Veď je to jasné jak facka, keby to nebola finálna séria tak verte tomu že to toľko nominácií nedostane. Za mňa je to celkom férové, nemusia vyhrať všetko, nemusia vyhrať dokonca nič a nepoviem ani slovo ;) Hlavne nech niečo vyhrá Chernobyl.

#97 Svjatogor
4.9.2019 | 17:27:50
zroutik

#80 Svjatogor: netuším o čem je řeč, ale každopádně asi oba nemáme na mysli stejnej pojem VYPNOUT, jinak pro mě seriál byla jen vizualizace knížek a když už v druhé serii se to začlo lišit tak sem to bral hodně s nadhledem a u toho zůstal.

#99 Svjatogor
4.9.2019 | 17:52:40
Svjatogor

#94 sonulle: #95 FallenMaia: Debata hodná gordického uzlu. Dovolím si jej rozetnout svým xífem. xD Saurone!!! Pro všechna jména Melkora, zvedni zadek z Barad-dûr, zahoď čipsy ze sušených skřetích hlav přes Ephel Dúath a přečti si alespoň půlku první půle poslední knihy GRRM. Rozdíl mezi kvalitou děje v knize a seriálu je viditelný ve hlubovodách Ulmeho. A proto je i pouhopouhá nominace scénáře urážkou!!!

Benioff u bagronk sha pushdug Weiss-glob búbhosh skai!!! xD

#105 FallenMaia
4.9.2019 | 18:00:12
zroutik

#85 Lady Adeline: guláš v hlavě? asi je to opravdu rozdíl sledovat seriál potom co sem ho prvně četl. Všechny hlavní linky uzavřeny byly to je hlavní, nikdy mě nezajímal osud nějakýho plebsu, uspěchaný to taky nebylo spíš se to místama táhlo zbytečně, ale to podstatný bylo v pohodě. K těm charakterům postav – spíš se konečně projevil ten správnej charakter a né to na co si celej seriál jen hráli – Hra o trůny se to nejmenuje jen tak.

4.9.2019 | 18:01:06
Svjatogor

#96 zroutik: Aha, to mě nenapadlo. :-) Já začal číst ASoIaF až letos někdy na jaře.

#100 zroutik
4.9.2019 | 18:01:37
zroutik

#99 Svjatogor: další zbytečnej koment alá ten první? kdybys sis to přečetl pořádně, tak pro mě byl ten seriál sračka(oproti knížce) od druhé série, takže sem si na to zvyknul a 8. serie tak nijak nevybočovala z těch 6ti předchozích, proto mě nijak zvlášť nevadí a určitě nemám důvod k tomu podepisovat petice a plakat jak to podělali – to ale neznamená že sem nějakej bezmozek.

#101 Svjatogor
4.9.2019 | 18:11:58
Svjatogor

#100 zroutik: Omluva a píšu si do notýsku.

#102 zroutik
4.9.2019 | 18:16:16
zroutik

#101 Svjatogor: takže do třetice zbytečnej koment? prvně mě píšeš že nějaká Nienna vytvořila modrý kód, pak že čteš knížku co ještě nebyla napsaná a nakonec se ironicky(aspoň se domnívám – mám s tím potíže to poznat) omlouváš za nic? To jako co je? Jestli je to nějakej druh zábavy tak sem rád že sem mohl být toho součástí, pokud ti to nějak pomohlo, ale pokud si to myslel vážně tak asi potřebuju víc informací.

#103 Violet
4.9.2019 | 18:21:40
Violet

#102 zroutik: bude stačit když se zase vypneš

#107 zroutik
4.9.2019 | 18:46:08
Zilwicky

Heh.. co clanok GoT to búrliva diskusia, vacsinou s FallenMaia :D Má aj nejaký iný seriál takúto búrlivú fanúšikovskú základňu tuto na Edne?

#106 FallenMaia
4.9.2019 | 18:55:38
FallenMaia

#97 Svjatogor: Akože dík za reakciu, aj keď neviem ako to súvisí s mojou debatou so Sonulle, ale OK ;)

Ja ti to poviem takto. Prečítam si tie knižky až keď to bude dokončené a teda až vtedy keď Martin vydá poslednú knihu ;) Nebudem čítať niečo čo nemá koniec a možno ho ani nikdy mať nebude, to radšej idem znova čítať toho Zaklínača alebo znova Pána Prsťeňov alebo čokoľvek iné, pretože toto je strata času. Ako vravím, keď bude posledná kniha, idem do toho, do tej doby sa mi do toho vôbec nechce ;)

Ale keď tak pozerám na Martinove tempo, tak to vidím tak, že to budem čítať asi až na dôchodku :D :D

#109 Svjatogor #112 Svjatogor
4.9.2019 | 19:09:07
FallenMaia

#104 Zilwicky: Myslím že Zaklínač má na to nábeh, pretože keď tam vidím tie reakcie na herečky tmavšej pleti, ktoré niektorí ľudia tu na Edne volajú „černošky“ a pritom nadávajú že sa to nedrží slovanskej mytológie a atmosféry, tak mi vyskakuje tlak nad únosnú mieru :D :D

#108 Violet #211 Zilwicky
4.9.2019 | 19:12:55
zroutik

#103 Violet: ženská mě fakt nebude psát co mám dělat :-D na to si najdi jinýho otroka

#110 Violet
4.9.2019 | 19:25:08
Violet

#106 FallenMaia: Tak si pořiď antistresový míček a můžeš rovnou i antistresový omalovánky. A Zaklínače prosímtě ušetři;)

4.9.2019 | 19:25:30
Svjatogor

#105 FallenMaia: Budeš číst ASoIaF až GRRM dopíše poslední knihu? :-O To se Ardou dříve bude linout Druhá hudba. :-D

#111 FallenMaia
4.9.2019 | 19:27:35
Violet

#107 zroutik: jediný otrokář jsi tady ty http://imgworld.cz/…aWKG3rYK.png takže, vypni, to ti jde na jedničku, když už nic jinýho:)

4.9.2019 | 19:27:53
FallenMaia

#109 Svjatogor: Tie tvoje komentáre :D :D Kde na to chodíš :D

No vidíš to, tebe nevadí že to vlastne nemá koniec a ani ho nikdy mať nemusí? Mňa to strašne odrádza od toho príbehu, neviem si pomôcť ;)

#114 Svjatogor #117 Svjatogor
4.9.2019 | 19:30:24
Svjatogor

#105 FallenMaia: Podle této logiky jsi, předpokládám, nikdy nečetl Osudy dobrého vojáka Žvejka, pardón Švejka. ;-) :-)

#113 FallenMaia
4.9.2019 | 19:31:58
4.9.2019 | 19:33:56
Svjatogor

#111 FallenMaia: Ne, nevadí mi to. Musím říct, že kapitoly s Brienne jsou super. Kéž Alláh dá a GRRM stejnou měrou rozepíše Lyannu Mormont a Alys Kastark. Budiž BW k dobru, že tyto postavy zpularizovali. ;-)

Zatímco seriálový Robbin je malý píčus s náběhem na druhého Joffreye, pak malý Robert Arryn je ubožátko, nad kterým by se ustrnul i hodný strýček Mengele (záměrná hyperbola). :-P

4.9.2019 | 19:37:33
Svjatogor

#113 FallenMaia: Obdivuju tvoje principy. :-D :-D :-D Takže jsi nečetl i Nedokončené příběhy od JRRT? ;-)

#116 FallenMaia
4.9.2019 | 19:38:37
FallenMaia

#115 Svjatogor: Mám to doma na poličke a nejak som to prelistoval ale nebolo to zas tak záživné, a len podotknem že Nedokončené Príbehy niesú nejaký ucelený príbeh ktorý má jasný dej a niekam smeruje, je to pár krátkych príbehov a zopár doplňujúcich informácií k Silmarillionu, k Hobbitovi a k Pánovi Prsteňov ;) Takže to zase pre mňa taký zásadný problém nepredstavuje.

4.9.2019 | 19:44:02
Svjatogor

#111 FallenMaia: Od té doby, co jsem si začal hrát na skalda, jsem se pokorně vrátil s hlavou dolů pod trůny Valar. JRRT možná nebyl nijak kvalitním básníkem, ale já mu musím prostě vyseknout poklonu za vytrvalost. ;-)

4.9.2019 | 19:50:47
Lady Adeline

zroutik: https://www.bety.cz/…-silnych-zen ...... To jsi cely ty! Neboj se nas silnych zen ;-) My te nekousnem :-)

4.9.2019 | 20:54:24
zroutik

Lady Adeline: bát se někoho? :-D dobrej fór – odkazy fakt neposílej – nezájem. prej silných žen taky fór ještě sem nepoznal žebskou co je silná – každá jen fňuká nic víc a bez borca je nula.

5.9.2019 | 6:04:52
zroutik

Violet: a dál? Něco užitečnýho? Vlastně co bych čekal od mařky :-D jen bude stále dokola mlít hovna jak kafemlejnek :-D řekni starýmu ať ti zkrátí řetěz a zablokuje internet.

#122 Violet #130 sonulle
5.9.2019 | 6:07:07
zroutik

Violet: navíc být otrokář vy nemuselo být špatný, beztrestně zabíjet otroky :-D neměli to rušit – jakožto bílej muž bych se měl dobrě. Ale nemůžu chtit všechno.

#126 Svjatogor
5.9.2019 | 6:09:24
Violet

#120 zroutik: Od mařky? Probůh, kolik ti je? To se snad říkalo v minulém století ne? To snad používal můj praděda.

To co píšeš, tím shazuješ akorát sám sebe, názory zamindrákovaného jedince kterýho ženy nechtějí. A ještě jsi navíc rasista.

Ale pokud máš ještě něco na srdci, klidně tě pozvu k sobě do ordinace, můžeš mi to říct do očí, jestli na to máš. Mám tam občas podobné pacienty, tak to proberem a napíšu ti i něco na hlavu:)

#127 sonulle
5.9.2019 | 8:28:07
beat

Tie nominácie si nahlasujú samotný tvorcovia dotazníkom, btw., tí, čo stoja ešte nad tými dvoma pánmi, čiže nie, neprihliada sa ako dlho seriál vznikal, či konči a je to z peincípu rozlúčka, pokiaľ na to nemá kategóriu. Ráta sa len aktuálny obsah. Toť vše přátelé.

#124 FallenMaia #127 sonulle
5.9.2019 | 10:26:59
FallenMaia

#123 beat: Ale to kto nakoniec bude nominovaný musí niekto vybrať nie?? Veď sa tam môže nahlásiť hocikto a porota musí rozhodnúť koho tam do tých nominácií dajú ;) Veď rozmýšľaj. Takže ano, prihliada sa na to a veľmi.

5.9.2019 | 11:03:10
Lady Adeline

zroutik: nezer tolik tu hloupost sveta !!!!! Nech i ostatnim ;-) Takoveho suldu bych si snadno omotala kolem prstu a poslouchal by jsi jako pejsanek :-) :-) :-) Delas ramena, ale byl by jsi rad za kazde pohlazeni.Chudatko male :-(

#127 sonulle
5.9.2019 | 11:17:01
Svjatogor

#121 zroutik: Otrokářství je nejhorším zločinem vůči vlastnímu národu. Zničí jej lidsky, vojensky i ekonomicky. Staří Římané a Španělé v 17. stol by mohli vyprávět, druhý případ byl akcelerován inflací hodnoty samotného zlata z Peru. Španělé měli tolik inckého zlata, že si jej mohli mazat na chleba. Výsledkem byl kolaps jejich země. Takže go on… :-D :-D :-D

5.9.2019 | 12:02:01
sonulle

#123 beat: HBO a jiné stanice své favority nahlaí do prenominací. Zbytek si zaplatí poplatek přes 200$, pokud chcou být v prenominacích(Al­fie, Carice a Gwen si poslali sami prenominaci, respektivně co jsem pochopila jejich agent). Je to velmi dlouhý seznam. Z tohoto pak vybírá komise EMMY. Nenominuješ se sám. Tak to nefunguje. Ano komise má přihlížet k současným materiálům.
#122 Violet:
#125 Lady Adeline: Je tam vypnuto. Asi když u GOT vypnul, tak se zapomenul zapnout.

#128 Violet #129 FallenMaia
5.9.2019 | 12:06:28
Violet

#127 sonulle: :D asi, jediný logický vysvětlení

5.9.2019 | 12:07:55
FallenMaia

#127 sonulle: ;) Pekne vysvetlené

#135 beat
5.9.2019 | 12:12:46
sonulle

#120 zroutik: A dál, kdy nám řekneš něco užitečného ty? Borec a tak inteligentní. Všichni čekáme na nějaký důkaz tvé nadřezonosti. Zatím jsi tady jen vydal pár prohlášení, kterými si místní rozesmál. Tak pojď per to do nás borče!

5.9.2019 | 12:21:07
zroutik

Lady Adelina: omotala kolem prstu? A o čem sem teď psal? To je to jediný na co sou mařky dobrý že? Kromě sexu sou k ničemu, nikdy sem nenašel jinej důvod proč si držet ženskou v baráku, na nic jinýho dobrý nejsou. Prej pohlazení, a co z takovýho pohlazení mám užitečnýho? Radši nedotýkat dík. Prostě nemyslím pérem jako ostatní – mě si nikdo neomota :-D

#133 Violet
5.9.2019 | 12:26:25
zroutik

Sonulle? Já nepotřebuju nikomu nic dokazovat :-D já sem naštěstí nejspokojenější člověk na světě + totálně beztarostnej, naposled jsem mě starosti, když sem nebyl sám, ženský maj pořád nějaký problémy a na to nemám čas řešit blbosti za tak málo benefitů co nabízejí.

#136 Violet
5.9.2019 | 12:37:49
Violet

#131 zroutik: Jo my víme, máš vypnuto nahoře i dole. Díky bohu, že co ti bylo sebráno ti bylo rovnou aji naděleno v nerozmnožová­ní se:)

5.9.2019 | 12:38:27
Lady Adeline

zroutik: tak to neni jen o sexu ;-) Zenska si snadno omota chlapa, kdyz je s ni ten chlap stastny :-) Sex je pouze tresnicka na dortu. Musis se prenest prez tu nenavist a zacit od znova! Vyser se na tak stupidni nazory a zacni se na vse divat jinak.Mozna by jsi byl o to vic stastnejsi! Zivot je az moc kratky na to ,aby si zil s nenavisti ;-) Pokud budes mluvit takto dal o zenach,nikdy si nenajdes tu pravou, akorat ji odezenes ;-) To chces zit sam az do konce zivota? Ver mi ze to nechce nikdo ,ani ten nejvetsi zaporak :-) Pokud jsi jedine psychicky naruseny.

5.9.2019 | 12:44:18
beat

#129 FallenMaia: áno, ako hovoriš, pekne vysvetlené, je to to isté čo som „povedal“ ja :D v pohode, neurazím sa za to :D

#138 FallenMaia
5.9.2019 | 12:44:46
Violet

#132 zroutik: Jo a klidně nám řekni ještě nějakou pohádku o sobě, my si to rádi přečteme, něco takvýho už tady dlouho nebylo:) Jak moc dobře se máš, když se povyšuješ nad jiný. To určitě nemá žádný důvod. Ty určitě nelžeš, aby sis zvýšil svoje ego, je přece běžný že to dělá každý, že si svoje mindráky léčí na jiných aby se cítil líp. Tak se ukaž:) My ti to všchni věříme, neboj :D

5.9.2019 | 12:49:28
Lady Adeline

Violet: ja si ten jeho pribeh dokazu domyslet.Proste ho zabka kousla do kouli a odskakala mu za lepsim skokanem ;-) A on se z toho nemuze dostat.Lide se maji ze svych chyb ucit a ne zhorknout. Je mi ho lito, asi tu zabicku miloval quaky quak ;-) Svjato ,dalsi inspirace na baladu ,co ty na to zabaku?

5.9.2019 | 12:55:12
FallenMaia

#135 beat: Nie je to to isté, ty si povedal že si to nominujú samotní tvorcovia, čo je teda pekná sprostosť, nominácie vyberá porota ktorá rozhodne čo bude vo výsledku nominované, a tá prihliada na to že ten seriál skončil, že zanechal za sebou taký úspech, že je to rozlúčka a podobné veci, čiže oni vybrali že bude v nominácii aj ten Kit, aj Sophie, atď. ty si tvrdil niečo iné kámo ;)

5.9.2019 | 12:58:03
beat

Nie, nie je to tak. :)

#140 FallenMaia
5.9.2019 | 13:03:23
FallenMaia

#139 beat: Prečo? :)

5.9.2019 | 13:06:40
Lady Adeline

beat: on fallen je nekdy dost nechapavy ;-) Nemej tu snahu mu neco vysvetlovat,protoze to je marny boj :-) Ale tak pro vsechny lasku :-)

#142 FallenMaia #143 Violet
5.9.2019 | 13:15:06
FallenMaia

#141 Lady Adeline: Čo som nepochopil? :D Ja skôr mám pocit že beat nepochopil ten môj komentár, ani ten od Sonulle, ale ok, ako myslíš ;)

5.9.2019 | 13:16:36
Violet

#141 Lady Adeline: sonulle a Fallen mají pravdu :P

#144 FallenMaia
5.9.2019 | 13:36:51
5.9.2019 | 13:37:51
Lady Adeline

FallenMaia: vzdyt tvl psal uplne to sami co Sonulle! Hlavne ty jsi psal ,ze se hodnoti vsechny serie ale Sonulle a Beat psali, ze se hodnoti jen konkretni obsah tzn. Pouze osma serie :-) :-) :-) Vole mam dost!

#147 Violet #150 FallenMaia
5.9.2019 | 13:40:56
Lady Adeline

Violet: a v cem ma pravdu?

5.9.2019 | 13:41:52
Violet

#145 Lady Adeline: Ale v tom, že si to nenomunují tvůrci. sonulle to napsala správně celý.

5.9.2019 | 13:44:13
Lady Adeline

Violet: Sonulle psala ze se ma prihlizet k soucastnym materialum i beat to psal.Fallen si zase mysli ze hodnoti celkovou osmou serii co to je za volovinu? S cim jako s nim souhlasis?

#152 FallenMaia
5.9.2019 | 13:44:41
Lady Adeline

Violet: jo tak to jsem nemyslela :-) Jo tak s tim taky souhlasim ale nesouhladim s tim ze se hodnoti celkova serie!

5.9.2019 | 13:46:15
FallenMaia

#145 Lady Adeline: OK, teraz vidím že ten kto to tu nepochopil si ty :D Vysvetlím:

beat písal že nominácie si určujú samotní tvorcovia, čo je pravda, oni si nahlásia čo by chceli nominovať a potom komisia z Emmy vyberie čo sa tam nakoniec dostane, ktoré tie nominácie tam budú, to písala aj sonulle a s tým ja tiež súhlasím, s čím ale nesúhlasím je to že sa neprihliada na to že je to záverečná séria, že je to posledná šanca pre ten seriál niečo vyhrať, hlavne keď je to seriál s takým ohromným úspechom, prihliada a veľmi, to mi verte, proste komisia vybrala čo sa tam dostane a vybrala toho tak veľa, vybrala aj samotných tvorcov za scenár ktorý je dosť kritizovaný, prečo?? Dokážeš mi to rozumne a racionálne vysvetliť? Prečo má séria ktorá má najhoršie ohlasy najviac nominácií? Hmmm? No prečo asi, pretože je to finále, je to posledná séria a pri takýchto situáciách sa dosť často pozerá kútikom oka na celý seriál, ano je pravda že nominácie sú len za konkrétne časti ale nech mi nikto netvrdí že tam nehrá úlohu to čo som tu napísal.

5.9.2019 | 13:50:11
Lady Adeline

FallenMaia: takze nemas z padesati procent pravdu kamo ;-) Ano nominuje je porota ,ale hodnoti se pouze osma serie a ne ze serial konci ,tak proto tolik nominaci.Nehodnoti se vsechny serie ,ale jen ta posledni.Beat se akorat pletl s tim, ze se nominuji sami!

5.9.2019 | 13:54:15
FallenMaia

#148 Lady Adeline: Ja som nepísal že sa hodnotí celá séria, ale že sa na to prihliada, dokážeš rozlíšiť tieto dve veci? Alebo si zase ideš svoje a máš klapky na očiach ako vždy :D

A len mi nepíš že dôvod prečo to má toľko nominácií je ten že sa v Emmy zbláznili :D Daj mi rozumný dôvod, prosím.

5.9.2019 | 13:54:55
Lady Adeline

FallenMaia: to jsou zase tvoje domnenky,ktere nemusi byt absolutne pravdive! Sonule sama psala ,ze se hodnoti konkretni obsah tak neprekrucuj tvl fakt mam dost! A ja to nepochopila hmmmm dobry no ;-)

#154 FallenMaia #156 Violet
5.9.2019 | 13:58:12
FallenMaia

#153 Lady Adeline: Tak dáš mi ten rozumný dôvod prečo to má toľko nominácií??? To niesú žiadne domnienky už v diskusii pod článkom ktorý sa tejto téme venoval sa to riešilo, je to tak, dal som ti aj ten príklad s Pánom Prsteňov. Prečo má séria ktorá má doteraz najhoršie ohlasy najviac nominácií v histórii? Prečo? Je iný dôvod ako ten že je to veľké finále toho seriálu?

5.9.2019 | 14:01:27
beat

Najviac nominácii ma len preto, že nie každý seriál je hodný na to aby bol hodnotený so seriálmi s velkým rozpočtom, niekto si ho nahlási niekto nie, niekto si nahlási a komisia mu to neschváli a niekto si nahlási a jeho uprednostní pretože má väčšiu šancu získať nejakú cenu. Hlavne treba pochopiť jednu vec, je to len šou a je taktiež vysielaná prostredníctvom médií. Keby sme to brali takto tak vačšina z nominovaných si tam nezaslúži byť. V niečom máš ale pravdu, GoT tam pravdepodobbe bolo len pretlačené ale stále by tam byť proste nemalo. V komisií ale sedia ľudia ako ja, ty, alebo ktokoľvek z nás, a keď to uznali za vhodné je to ich vec. Keby to však robila AI tak ver mi že keby to bralo info z databázi RT alebo IMDb, tak to tam proste nie je. Ešte niekto potrebuje niečo vysvetliť? Lebo mám pocit, že vaše ruky píšu text do komentárov skôr ako hlava premýšla. A neberte to prosím vás ako urážku, nechcem tu rozpútať peklom len predtým, než niečo napíšete, tak popremýšlajte čo vlastne chcete napísať.

#157 FallenMaia
5.9.2019 | 14:03:34
Violet

#153 Lady Adeline: Kdyby ten seriál předtím nebyl tak dobrý, určitě by žádná nominace nebyla, tomu věř :D On má v podtstatě pravdu :P Ač to horko těžko přiznávám :D Kdyby byl od začátku stejně blbej, tak prostě se to nikam nedostane. Nikdo nad tím ani nevzdechne.

5.9.2019 | 14:04:22
FallenMaia

#155 beat: To je nejaké vysvetlenie? Pretože tam sedia ľudia ako ja a ty? :D To je to, že tam GoT bolo pretlačené, ale na základe čoho? No pretože je to finále seriálu a na to sa jednoducho prihliada, preto to má najviac nominácií doteraz. Prosím vás, veď to musí vidieť každý.

5.9.2019 | 14:06:55
Lady Adeline

FallenMaia: jo tak ,,prihlizi" :-) :-) :-) Nominuje se a hodnoti pouze osma serie.Sami D a D rikali,ze si mysleli,ze sedma serie dostala nejvic nominaci a ze tim to skoncilo.Prekvapilo je samotny,ze osma serie ji prevalcovala ,ze to necekali.Nikde neni psano ,ze se ,,prihlizi" na jine serie.Kazdy rok se hodnoti pouze jedna serie.Osma serie ma nejvic nominaci proto,ze co se tyce vizualu,efektu apod ,byla na tom nejlip,nez predesle serie.Kdyby i porota prihlizela na jine serie, to by bylo pekne nespravedlive vuci jinym serialum nemyslis? Takovy Chernobyl ma pouze jednu serii a je scenaristicky na jine urovni ,nez got osma serie, takze by to nebylo vubec spravedlive ! Tvl ty si vsechno predstavujes jako Hurvinek valku :-) :-) :-)

#159 FallenMaia
5.9.2019 | 14:07:22
FallenMaia

#158 Lady Adeline: Prečítaj si komentár od Violet, tá to rozumne vysvetlila, ďakujem ;)

Čo sa týka vizuálu a efektov ok, ale prečo tam je Kit, Sophie, Benioff a Weiss, seriál ako taký, hmmm?

Prihliada sa na to, len ty teraz nechceš priznať že mám pravdu ;) Ale ja viem že vieš že to tak je, neboj sa :D

5.9.2019 | 14:11:54
Lady Adeline

Violet: sorry ale souhlasim s Beatem ;-) nezda se ti to dost nespravedlive vuci Chernobylu,ktery ma vic potencialu a kvality nez got? Ale ma pouze jednu miniserii takze kdyby porota u got hodnotila vsechny serie ,jen kvuli tomu ,ze serial konci ,tak by Chernobyl nemel sebemensi sanci? Zamysli se nad tim prosim :-)

#162 FallenMaia #164 Violet
5.9.2019 | 14:12:42
beat

To či to komisia prihliadla a zaradila je ich rozhodnutie :D ale žiadna 7,6,5,2,1 seria nie je nominovaná, proste len 8 (ešte raz, obsah čiste z 8 serie a zo žiadnej inej) to že ho tam komisia zaradila len preto, že ostatne boli skvele a 7 fajn ale nemoze nik brat do uvahy, ci to je pravda alebo nie. To vedia len oni sami. To sa ti tu všetci snazili vysvetlit ze sa hodnotia efekty z 8 serie, ze sa hosnotia kostymi z 8 serie, ze sa hodnoti ako hral kit harrington v 8 serii. Proste a polopate, nemozu hodnotit jeho výkon v 5 serii ked sa tu jedna o aktualny obsah. Chápeme sa? Či stále nie?

#163 FallenMaia #164 Violet
5.9.2019 | 14:13:55
FallenMaia

#160 Lady Adeline: Je to nespravodlivé, ale je to tak ;) Ale Chernobyl je tiež nominovaný vo veľkom počte kategórií.

5.9.2019 | 14:14:09
FallenMaia

#161 beat: Chápeme ale ja nehovorím že sa hodnotia tie predošlé série, ale že sa na to „prihliada“, ale to nie je nejaké pravidlo, toto sa deje len pri seriáloch alebo filmoch ktoré dosiahli nejaký významný úspech ;) Veď nemôžete reálne tvrdiť že Sophie, alebo Kit, alebo Carrice, alebo Beniof s Weissom si tie nominácie zaslúžia len z pohľadu na 8. sériu, veď Melisandra tam bola dokopy pár minút :D :D

5.9.2019 | 14:18:27
Violet

#161 beat: Však jo, teprve se uvidí. jestli něco dostanou :D

#160 Lady Adeline: U velkých seriálu asi bohužel ta nespravedlivost je:) Možná se na nominaci dostali nespravedlivě jako spousta jiných velkých seiálů, ale ještě nic nemají :)

Spousta seriálu má nejlepší první tři řady, potom často jedou jen z hlavy co vymysli rovnou za pochodu. S Chernobylem to nemužeš srovnávat:) Navíc to je v podstatě dokumentarní seriál. Kdyby měl GOT jen jednu řadu, věř, že prostě by byla taky skvělá, možná lepší než když je vše tak natahovaný.

Pravda je, že se prostě z GOT stal jakýsi fenomén a proto ho nejspíš pošoupli kupředu. Teprve uvidíme, co bude dál.

#165 FallenMaia
5.9.2019 | 14:20:12
FallenMaia

#164 Violet: Absolútny SÚHLAS, ďakujem ;)

#169 Svjatogor
5.9.2019 | 14:21:18
Lady Adeline

FallenMaia: priznavam, ze mam pravdu ;-) To co tu pises ,je dost nelogicke a hlavne kdyby to tak bylo realne, tak by to bylo i nezakonne. To by musely mezi sebou souperit pouze serialy, co konci a maji za sebou nekolik serii ,aby to bylo spravedlive ;-) A ze s tebou Violet souhlasi,tak jako co? Ona neni taky zadny ded vseved ,aby se jednou nemylila ;-) Myslet si muzete co chcete ,ale rozhodne ja si to myslet nebudu.Pro me je to dost nerealne ;-)

#167 Violet #169 Svjatogor
5.9.2019 | 14:22:13
Violet

#166 Lady Adeline: O to vůbec nejde. Jde hlavně o to, že seriál je pořád celek. Ale nakonec se hodnotí opravdu jen ta jedna epizoda. Ale tohle je běžný.

A dík za stěr :D

#169 Svjatogor
5.9.2019 | 14:28:58
beat

ale proste by to tak nemalo byť a na tom sa všetci zhodneme, ešte herci ok v pohode, oni robili na pľace to čo mali a robili to výborne, ostatné nominácie a hlavne či už dejové sú na smiech a tie kostými a efekty sú takpovediac fakt od< → šak do toho nasolili prachy tak samozrejme že tie vyhrať môžu.. všetci sa na tom zhodneme, že napríklad najlepší scenár ak vyhrajú tak je to trapas. keďže ale všetci vedia že je to len šou, ktorá po krátkej dobe prehrmí a oni si na to pripijú a za chvílu na to tiež zabudnú, je toto podľa mňa aj tak zbytočná debata :D nemyslíte? ale dať im cenu za najlepší scenár len preto že spravili predošlé série fajn je kravina a nefér proti ostatným vysielaným seriálom, na ich mieste by som sa hanbil, že mi nejaká komisia hodnotí to, čo som písal podľa nejakej predlohy miesto toho, čo som odflákol a ľudom sa to proste nepáči.. keby však bol tento scenár písaní tak ako teraz ale viac rozvinutejší (viac dielov) tak by si to určite zaslúžilo nomináciu. mali možnosť, hbo im ponúklo väčší rozpočet na viac dielov a oni boli spokojný s odfláknutou robotou, čo už. Jediné čo ma však najviac fascinuje, koľko mohlo mať strán všetky ich texty. či to bolo aspoň 20–30 strán na tých 6 dielov, pretože som nepostrehol žeby toho toľko počas poslednej série narozprávali :D ale to len tak off-topic

5.9.2019 | 14:30:04
Svjatogor

#165 FallenMaia: #166 Lady Adeline: #167 Violet: Nelze trestat děti za zločiny otců a naopak. Nelze ocenit GoT za relativně kvalitní scénáře ze dřívějška. Ona nominace Emmy za scénář pro poslední sérii je (jak doufám) pro forma. Kdyby nebyla podána, bylo by až moc zjevné, jak moc byl konc GoT kontroverzní (hodně eufemisticky řečeno). Myslím, že ani sami nominující nepředpokládají vítězství. Chtějí jenom, aby GoT čestně padnul v boji.

Přeneseně řečeno, GoT žije olympijskou myšlenkou: není třeba vyhrát, ale zůčasnit se. Vždyť už i to slovo „olympionik“ zní hrdě. Koho zajímá, že jsem skončil poslední? ;-) xD

#174 FallenMaia
5.9.2019 | 14:47:21
Lady Adeline

Violet: jestli jsem se te nejak dotkla ,tak se moc omlouvam!!!!! Ale proste s tebou v tomto nesouhlasim, promin! Ale jinak te mam moc rada kocko ;-)

#172 Violet #179 sonulle
5.9.2019 | 14:55:00
Lady Adeline

Svjatogor: Amen moudry muzi :-)

5.9.2019 | 14:56:37
Violet

#170 Lady Adeline: Vše ok, neboj :P :-*

Bylo by hezký, kdyby bylo vše spravedlivý, ale na světě to tak bohůžel nefunguje. A co se týče světa filmového, tam je víc nespravedlnosti, než si myslíš. Vím od známé, jak se snažila dostat šanci v nějakým malým seriálu, jen štěk, ale chtěli po ní takový věci, že by ses asi divila. A i teď nedávno, jedna češka říkala, jak to tam funguje naprosto běžně, tyhle postelové akce za trochu slávy. Takže v tomto mě nic nepřekvapí už.

5.9.2019 | 15:07:45
zroutik

Violet: ty už radši nic nepiš :-D já ze sebe aspoň dělám dementa úmyslně :-D narozdíl od tebe.

#175 FallenMaia #182 Violet
5.9.2019 | 15:09:08
FallenMaia

#169 Svjatogor: Ježiš Svjatogor aj ty??? Ja som myslel že to budeš vidieť rovnako, už len z logických dôvodov, Lady A. mi zatiaľ stále nedala rozumný dôvod prečo je nominovaný scenár, Kit, Sophie, Carice, seriál ako taký, hlavne že je presvedčená o svojej pravde ;)

Vy to stále vidíte len z toho svojho pohľadu že ja hovorím že sa hodnotí scenár z minulých sérií ale to tu ku… nikto nepovedal. Ja hovorím že sa prihliada na to že je to posledná séria niečoho veľkého a preto to má toľko nominácií a to je fakt, ak by to posledná séria nebola tak by to nedostalo ani polovicu, už si to uvedomte! Nedali ste mi tu ani jeden logický argument a ty tu začneš splietať niečo o olympijských hrách, to čo je??? A že chcú len aby GoT čestne padlo v boji. Nemám slov.

#183 Svjatogor
5.9.2019 | 15:10:55
FallenMaia

#173 zroutik: Teraz neviem na čo presne reaguješ ale zobuď sa šéfko. A po tom čo si práve napísal že zo seba robíš dementa úmyselne je asi škoda sa k tebe nejak bližšie vyjadrovať, ale bež si zo seba robiť dementa niekam do ....... :(

5.9.2019 | 15:13:28
zroutik

Lady Adeline: tobě se omlouvám, i když se tu chovám ja idiot tak Tys nikdy nezaůtočila. Tady je vidět ten rozdíl mezi tebou a Violet, ty to umíš ustát normálníma argumentama za to Violet umí jen žvanit blbosti a dávat mě za pravdu :-D každopádně já chci opravdu zůstat celej život sám, miluju to tak, jediný co mě mrzí že máti nebude mít vnouče, ale chápe mě ;) btw. Už sem se pobavil dost tak těch keců nechám, já vím že píšu sračky od toho internet ale je ne? :-D

#177 FallenMaia
5.9.2019 | 15:17:55
FallenMaia

#176 zroutik: Od toho internet možno je ale nie diskusia na Edne pod GoT, nájdi si nejakú stránku kde tie tvoje kecy budú dávať zmysel!!!

5.9.2019 | 15:20:14
zroutik

FallenMaia mě taky dává za pravdu? :-D každopádně já si s tím nezačal, když někdo má právo psát o někom že dement jen protože se mu GOT líbil tak jakej je rozdíl v tom označit někoho za dementa skrz barvu kůže či pohlavi? Oba ze sebe dělají blbce jen jeden z nás se tím ale jen baví.

5.9.2019 | 15:22:07
sonulle

#170 Lady Adeline: A v čem vlastně spolu nesouhlasíte? Vždyť je to jasné. Fallen má pravdu, všichni mají pravdu. Včera jsme tady vedli dlouhosáhle. Ano komise má hodnotit jen současný materiál. Souhlasím s tebou. Je to tak? Popravdě si nejsem jistá z čeho komise v prenominacích vychází. Protože materiál k posouzení dostávají až po nominacích. Až v červenci se objevil scénář, až v červenci poslali herci své epizody. Tipuji, že se vychází z krátkých úryvků ze současné série a z popularizace seriálu. Takže ano vychází z osmé série, ale přihlidnou i k seriálu jako celku? Určitě. Je to fér? ne! Jsou nominace pro GOT nostalgie? Určitě. Ten scénář, který dostal nominaci, ji dostal, jen protože bylo napsáno za ním GOT.

#181 FallenMaia
5.9.2019 | 15:24:25
zroutik

Fallen evidentně to někoho zajímá když na to reaguje. Nebo je to jen o tom mít poslední slovo? :-D

5.9.2019 | 15:25:13
FallenMaia

#179 sonulle: Presne takto by som to napísal aj ja, keby som sa vedel tak rozumne vyjadrovať :D :D Takže súhlas.

5.9.2019 | 15:27:04
Violet

#173 zroutik: Co to meleš za bludy? Chápu, že tě hodně vytáčím a tak se snižuješ už i k nadávkám. Jak jinak. Přesně tak se chovají lidi jako ty, nulová argumentace, nebo jakýkoliv rozumný názor se do tebe čekat nedá, jen prostě sprosté nadávky :) Na pravdu, že jsi jen zamindrákovaný jedinec co by potřeboval psychiatra se totiž těžko reaguje, že? ;) Doma tě taky nikdo slušnýmu chování zjevně nenaučil, proto jsi ani své pochodové myšlenky mamince nesdělil, jak už ti tady dřív bylo navrženo. Je mi tě akorát upřímně líto:)

#185 zroutik
5.9.2019 | 15:32:18
Svjatogor

#174 FallenMaia: Mě se opravdu poslední série (až na S08E02) nelíbí. Pro mě je hrozné, že charakterní postavy šly na smrt pro nic za nic. Smysl existence NK je jedna veliká mlha. Jon Sníh jakožto Aegon mohl dokopat Daenerys k rozumu. Ona byla neplodná a on je její synovec. Kdyby nebyla nablblá jako dlabané necky, tak bude bojovat o trůn pro NĚJ (!!!) a jeho plodnou ženu. Jenom tak by zachránila dynastii Targaryen – Stark. Pokud měla její postava zblbnout plánovaně, pak se to nepovedlo. Důkazem je přece už to, že se tu hádame.

Co já nemohu absolutně překousnout, je Cersei. Ona zničí Baelorovo septum v KL a všichni její vazalové jsou happy. Kam se podělo Bratrstvo!!! Co to kurvapazdrdát je do p.................. .................. .................. ............... ................. sakra už!!!! :-(

#188 FallenMaia
5.9.2019 | 15:39:42
Lady Adeline

zroutik: tak to je mi lito, ze jsi se rozhodl proplouvat zivotem sam :-( Ale nehazej vsechny zensky do jednoho pytle prosim! Treba takova Violet muze tady na diskuzi pro tebe pusobit namyslene ,nebo neco podobneho ,ale treba v realu je to uzasna baba! Ja ji znam i Sonulku a jsou to strasne hodne zenske prisaham!!!!!! Ty treba jsi v realu taky fajn ;-) Snaz se neurazet zensky ;-) Chlapi se taky nekteri umej chovat jako hovada apod… Ja myslim, ze jsi chytry chlapec( muz) ,akorat otriskany zivotem.Mozna kdyby jsi poznal Violet nebo me,tak by si zmenil nazor na zensky.Snaz se tu s nami vezt slusnou a pratelskou diskuzi.Udelas mi obrovskou radost a rada si s tebou priste zase poklabosim,co ty na to ?

#193 zroutik
5.9.2019 | 15:44:41
zroutik

#182 Violet: já nadávám? já si tady z toho dělám prdel, Tys seš ta co na mě útočí nesmyslama o nějakým mindráku. A že mě vytáčíš? mě vytočit ani nejde každej kdo mě zná ví že mám všechno u zádele, jedinej kdo se tu rozčiluje seš Ty, proč to tak je už radši nebudu rozebírat, řekl sem že toho nechám :-D

#186 Violet
5.9.2019 | 15:47:57
Violet

#185 zroutik: Jasně já jsem hrozně vytočená, ty jsi dokonce věšteš, ne jen šovinista a rasista, zajímavé:) Spíš jsi mě dost pobavil, takový exemplář, to je něco:)

#200 zroutik
5.9.2019 | 15:58:06
beat

Takže Fallen, Lady Adeline, Violet, Svjatogor,, vlastne sme sa všetci zhodli na tom, že hovoríme o tom istom a máme pravdu všetci. Pretože to je jediné logické vysvetlenie. Každý sme to písali svojimi slovami a druhá strana ich zle chápala. :d

#190 FallenMaia #191 Svjatogor
5.9.2019 | 15:58:16
FallenMaia

#183 Svjatogor: OK, to už všetci vieme že sa ti to nepáčilo :D žiadna novinka. Ale debata bola o tých nomináciách, na to som narážal ;)

#192 Svjatogor
5.9.2019 | 15:58:33
beat

Oprava nie Violet ale sonulle :D

5.9.2019 | 15:59:24
FallenMaia

#187 beat: Takže súhlasíš s tým že na to že to má toľko nominácií má vplyv hlavne to že je to záverečná séria? Dúfam že ano ;)

5.9.2019 | 15:59:35
Svjatogor

#187 beat: Což svědčí něco moc ošklivého o našich kognitivních schopnostech a o našem školství. xD

5.9.2019 | 15:59:48
Svjatogor

#188 FallenMaia: Ohledně nominací Emmy (scénář) jsem psal, že chápu jejich podání do soutěže jako věc cti pro forma. Jejich nepodání by bylo přiznáním, že se poslední série vůbec příběhově nepovedla. Vsjo. :-)

5.9.2019 | 16:02:24
zroutik

#184 Lady Adeline: Dobře máš pravdu, já to tak s těma ženskýma ani nemyslel, ale když mě někdo začne nadávat do bezmozků tak se té myšlenky(ať je hloupá jak je) pak těžko pustím, mám spoustu kámošek a všechny jsou fajn, bez jedný bych měl dvoumetrový vlasy, protože je jediná kdo na mě může šáhnout a ostříhat mě. Mezi borcama znám rozhodně víc idiotů, hloupou holku znám asi jen jednu. Ale sama vidíš ten rozdíl mezi tím jak reaguju na někoho kdo mě neuráží jako Ty a omluvím se protože vím že sem to přehnal a jak reaguju na někoho kdo mě nadává – Violet(tak se do toho zažeru a reaguju čím dál většíma nesmyslama no). jakožto čistokrevnej parchant vím jak to měla máti těžký vychovávat mě sama btw rok narození 86, ale udělala co mohla a ví že odvedla skvělou práci, i když občas i jí moje názory rozhodí, ale ví že slova jsou slova a skutky jsou skutky. A věř, že neexistuje na švětě člověk co mě zná osobně a cítí vůči mě nějakou zášť, takovej prostě neexistuje ano ví že sem svůj, ale na tom není nic špatnýho. A s tím že chci být sám to tak prostě cítím, možná si najdu nějakou ale musel by to být jedináček/siro­tek/bez přátel – strašně mě vadí to, že společně se vztahem s holkou do toho vztahu nabereš i spoustu lidí který nechceš a nepotřebuješ jako sou rodiče sourozenci a kámoši.

#198 Violet
5.9.2019 | 16:05:32
beat

Celý čas to hovorím, ja neviem už Fallen, ja som z južného slovenska a ty zo severného a nerozumieme si aj keď sme jeden národ :D ja ale hovorím že rataju len 8 seriu, na to tu cely cas narazam, to ze mali zamineku ho pretlacit len vdaka popularite got je o inom proste, tam s tebou nemam o com diskutovat pretoze to nevies podlozit ci je to tak naozaj a ja to neviem vyvratit, ale vieme proste ze navrhy sa posielaju od samotnych tvorcov kde ich vybera komisia, akoze ja s tebou a s kazdym tu suhlasim ze je mozne ze to tam pretlacili proste koli aj predoslim seriam, spravne to nie je ale nevieme to proste ani potvrdit ami vyvratit. O tom tu cely cas hovorim :D Svjatogor, tak medzi slovenčinou a čestinou sa nejaké to percento stratí v preklade a už to tu máme :D ale nechápem čo sa pokazilo v preklade zo slovenčiny do slovenčiny :D :D

#196 Svjatogor #197 FallenMaia
5.9.2019 | 16:06:24
beat

Btw Fallen neviem odkial si, to som len tak trepol do vetra :D

5.9.2019 | 16:08:45
Svjatogor

#194 beat: xD

5.9.2019 | 16:09:00
FallenMaia

#194 beat: Tak potom nieje o čom a v zásade so mnou nesúhlasíš, to nieje nič o nepochopený, to si len myslíš že ťa nechápem ;) Proste si stojíš za tým že Kit, Sophie, Carice, Benioff a Weiss boli nominovaný na základe toho čo predviedli v 8. sérii, ok ako myslíš ;)

5.9.2019 | 16:10:07
Violet

#193 zroutik: Jinýma slovama ty tady můžeš nadávat a nikdo jinej tobě nic říct nesmí. Si prvně přečti cos psal ty a na Adeline a na ženský, né to jsi napsal jen tak i minule, že? Jasně;)

5.9.2019 | 16:12:20
Lady Adeline

zroutik: ty dokazes byt super chlap kdyz chces!!!! Tak co treba kdyby si zacal prvni ,ukazal ze jsi dobry clovek a omluvil se Violet ? Ona je hodny clovek,takze se ti na sto procent omluvy taky! Nikdy by te nesetrela za omluvu apod… Ona je taky sva, jako ty a nenecha si nic libit.Ji nastvalo ,ze hazis vsechny zensky do jednoho pytle, pritom treba zrovna Violet a i Sonca jsou strasne hodny zensky! Ver mi, ze zrovna Violet by jsi mel radeji nez me ,kdyby jsi nas poznal ;-)

#201 FallenMaia #202 zroutik
5.9.2019 | 16:17:15
zroutik

#186 Violet: tak nejsi no, nenecháme toho? shodnem se na tom, že já sem tady ten idiot a uzavřeme to, já klidně na sebe to břímě vezmu, mě to problém nedělá, vždy jsem byl spíš třídní šašek :-)(a bavilo mě to) Omlouvám se teda i tobě a upřímně – neměl jsem označit ženský za hloupý. není to žádná ironie nejsem si jistej jestli to tak nemohlo vyznít, tak to jen uvádím na pravou míru.

Jen ještě jedna věc(k té máti), protože každých 14dní/3týdny chodím k máti v neděli na oběd(zadarmo chutná nejlíp :-D a hlavně se to dá jíst né ty blafy co dělám já) a od té doby(cca 7 let zpět) co bydlím sám si s ní aji rozumím(předtím to nehrozilo) tak jí svoje myšlenky vždy poreferuju, takže před ní nic netajím a i ona mě párkrát řekla ať přehodnotím svoje názory, že už to přeháním, ale nikdy mě za to nezačla nadávat, proto sem se nad tím dokázal zamyslet a změnit to(kvůli někomu na kom mě záleží se dokážu zamyslet na sebou), ale nadáváním toho nikdo nikdy nedosáhne.

pokud je na omluvu už pozdě, tak na tebe nebudu jen reagovat a ztrácet tvůj i svůj čas. Žrout

5.9.2019 | 16:19:24
FallenMaia

#199 Lady Adeline: A čo vy tri sa poznáte osobne? To je mi novinka? :O

5.9.2019 | 16:19:41
zroutik

#199 Lady Adeline: hh teď to vypadá, že si mě k té omluvě donutila, ale já to psal předtím, než sem četl ten tvůj komentář.

5.9.2019 | 16:20:19
Lady Adeline

zroutik: moc krasna omluva ;-)

#206 zroutik
5.9.2019 | 16:23:00
beat

Ok v tom pripade s tebou nesuhlasim a nikto tu somnou. V pripade scenara a takych banalit ok, tak s tebou suhlasim ale herci su proste (100%) nominovany len za 8mu seriu a vsetci odviedli skvelu pracu, (ok, skoro vsetci) okrem Turner, ked nominaciu premenia super, ked nie, bohuzial Mozu byt aj lepsie vykony. :)

#205 FallenMaia
5.9.2019 | 16:28:46
FallenMaia

#204 beat: Nominovaný len za 8. sú :D :D veď jasné, ale s prihliadnutím na predchádzajúce výkony, veď Carice tam bola v 8. sérii dokopy pár minút v jednej časti :D čo to je aká zaslúžená nominácia? A nič úchvatné nepredviedla a Sophie s Kitom niesú žiadna výnimka. Tí tam boli síce dosť ale o hereckých výkonoch by sa dalo polemizovať. Ale OK, nechajme to už tak, ja si stále myslím svoje, nemalo by sa na to prihliadať ale pri takýchto veľkých projektoch a hlavne úspešných sa tak jednoducho deje, bežná záležitosť.

5.9.2019 | 16:35:50
zroutik

#203 Lady Adeline: ták a teď k tomu mýmu problému, Ty jsi teda něco jako psycholog? nebo spíš psychiatr, když si zmínila prášky? Já totiž mám někdy pocit jakoby ve mě bylo víc lidí, který musím krotit, protože sou to totální magoři. Prášky v životě jíst nebudu to už sem jednou psal, nemám rád nic takovýho já třeba přirovnávám takovej ibalgin k alkoholu a co si pamatuju bejvalá je jedla jak lentilky(ano přiznávám, jednou za rok mě chytne zub, tak si dám jednu čtyřstovku ale pak se cejtím jak na tripu, ale bolest je pryč) a prášky podle mě jen škodí tělu(stejně jako alkohol), když sem to ale zmínil tak sem byl hned špatnej a že tomu nerozumím(je to možný). Tak nějaká rada jak je zkrotit bez prášků? Jediný co dělám, že si vždy dám facku, když mě napadne něco rasistickýho, diktátorskýho, šovinistickýho, nelidskýho, ale mám docela páru a nechci se takhle sebepoškozovat navíc na ulici mezi lidma mě to není příjemný dělat, to si můžu dovolit jen když sem sám doma.

#209 Svjatogor #210 sonulle
5.9.2019 | 16:45:48
Lady Adeline

zroutik: ja o zadnych praskach nepsala????? Nemyslel si to na Violet?

5.9.2019 | 16:59:40
Lady Adeline

zroutik: jinak s tvym problemem ti tu asi nikdo neporadi ;-) Zajdi si k psychologovi a on snad bude vedet co s tebou :-) A ano prasky jsou hnus a dobre delas ze je nejis ;-)

5.9.2019 | 17:05:42
Svjatogor

#206 zroutik: Obecná rada. Každná FN má kliniku psychiatrie. A kde není FN, tam zřizuje Národní centrála duševního zdraví svou pobočku. Prášky jsou od toho, aby se co? Aby se braly. :-)

5.9.2019 | 17:24:00
sonulle

#206 zroutik: Jej ty si vážně troll. :D Tvé názory a tvůj morální kodex jsou mi vzdáleny tisícem světelných let. Takže tvé myšlenkové pochody nepochopím. Ovšem jednu radu ti dám. V tvém případě škoda facky, která padne vedle.

5.9.2019 | 17:35:20
Zilwicky

#79 DebiQue: Ja som tiež knihy nečítal, a som na tom podobne jak FallenMaia – nebudem citat kym nevyjdu vsetky ak vobec :/ Ale ak nevidis kvalitatívny rozdiel medzi povedzme druhou a osmou sériou tak.. sa nemáme o čom baviť, kedže je to velmi subjektívne :) #106 FallenMaia: – len to nie. Staci mi to tu na GoT :D

5.9.2019 | 17:45:40
Pertim

Knihy som nečítal ani jednu, poznám iba seriál ktorý som si velmi oblúbil. Dopozeral som 8 sériu, teda záver celého seriálu a absolútne nechápem ten HATE. Ja som absolútne spokojný. Daenerys sa zmenila nepríčetnú a chcela vládnuť už celému svetu, bolo ju treba zastaviť, tak sa aj stalo. Super. John Snow chcel patriť k divokým čo si nakoniec aj splnil, Bren sa stal králom 7 královstiev čo si aj právom zaslúžil zo všetkých, ďalej Sansa sa stala královnou severu čo si tiež zaslúžila najviac ona, úplne super a nakoniec Arya odišla objavovať svet, čo k nej úplne sedí. Vôbec nechápem komu čo vadí mne sa to fakt páčilo, parádne zakončenie skvelého seriálu.

#213 Pertim #214 Svjatogor #217 Zilwicky
6.9.2019 | 0:20:34
Pertim

#212 Pertim: EŠTE SOM ZABUDOL POZOR SPOILERY :)

6.9.2019 | 0:22:12
Svjatogor

#212 Pertim: To víš, my čtenáři rádi frfláme a řeč převalujeme. :-)

#215 FallenMaia
6.9.2019 | 2:05:55
FallenMaia

#214 Svjatogor: Ty prestaň s tým čtenárom, veď si to len teraz začal čítať ;) :D Ale kydáš na to už od kedy vyšla posledná séria ty čtenár :D

#216 Svjatogor
6.9.2019 | 2:27:59
Svjatogor

#215 FallenMaia:

  • Já jsem čtenář pilný
  • na písmenka silný.
  • Bojem, nářkem, válkou,
  • i mořem vrahů rukou,
  • Svjatogora provází
  • jeden týpek výlný.

Už čtu Hostinu pro vrány a ani to moc nebolelo. xD

#219 Monoceros
6.9.2019 | 9:59:19
Zilwicky

#212 Pertim: Jaaj, moc populárne slovíčko v poslednom čase to „HATE“. Akonáhle človek niečo kritizuje uz „hate-uje“. Kriste.. samozrejme nájdu sa ľudia čo strašne prežívajú že ich oblubeny serial nedostal dobry koniec, robia petície a podobne, ale povedal by som ze pri niečom takom veľkom ako bol GoT je to očakávatelné. Ja napríklad nechápem ľudí čo nechápu, že nie vsetci máju rovnaký názor ako oni. Tvoj názor akceptujem prečo nemozes ty akceptovať ze sa proste niekomu nepáči 7,8 séria?

6.9.2019 | 18:39:20
zroutik

Sonulle: dík za názor :)

7.9.2019 | 6:26:21
Monoceros

#216 Svjatogor: Moc se ti to teda nerýmuje :D

#220 Svjatogor
7.9.2019 | 19:50:20
Svjatogor

#219 Monoceros: „A haiku is just like a normal American poem, except that it doesn't rhyme, and it's totally stupid.“ – Mr. Garrison ;-) xD

7.9.2019 | 22:52:29
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama